Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

m0LN4r ::
Prave drama kraljice ste tu.
Samo se cakam na objavo, kjer je komet padel na avto in potem to kot resen argument jemljete za upocasnjevanje ze tako pocasnega tranzita v slo.
Dejte rajsi postat nesrece pocasnezev in tistih, ki so za volanom kot lenivci, napol slepi in z izpitom iz 2.sv vojne. Pa tistih, ki se nonstop 70 vozijo itn.
Aja to pa ni zanimivo, ker se to vsak dan dogaja in ni na internetu.
Samo se cakam na objavo, kjer je komet padel na avto in potem to kot resen argument jemljete za upocasnjevanje ze tako pocasnega tranzita v slo.
Dejte rajsi postat nesrece pocasnezev in tistih, ki so za volanom kot lenivci, napol slepi in z izpitom iz 2.sv vojne. Pa tistih, ki se nonstop 70 vozijo itn.
Aja to pa ni zanimivo, ker se to vsak dan dogaja in ni na internetu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

UganiKdo ::
Dejte rajsi postat nesrece pocasnezev in tistih, ki so za volanom kot lenivci, napol slepi in z izpitom iz 2.sv vojne. Pa tistih, ki se nonstop 70 vozijo itn.
kako točno bo to spremenilo dejstvo, da so hitrosti nad omejitvijo povsem nepotrebne in nezaželjene? Razen za peščico impotentnežev, ki nimajo jac za resno dirkališče in svoje frustracije sproščajo na cesti?
Samo se cakam na objavo, kjer je komet padel na avto in potem to kot resen argument jemljete za upocasnjevanje ze tako pocasnega tranzita v slo.
že 1001 povedano, vožnja nad omejitvijo posameznega fanatika izjemno slabo vpliva na pretočnost prometa kot takega.

nicksonn ::
/.../
Dejte rajsi postat nesrece pocasnezev in tistih, ki so za volanom kot lenivci, napol slepi in z izpitom iz 2.sv vojne. Pa tistih, ki se nonstop 70 vozijo itn.
Aja to pa ni zanimivo, ker se to vsak dan dogaja in ni na internetu.
Kako ni, tega maš polno na internetu.
Zanimivo res ni toliko, folk je pač povprečno slep ali glup.
(slučajno naletel, končno da enkrat ni rusko)
Še komentar na tistile japonski posnetek.
Opažam, da nekateri mislite, da vsi, ki kdaj vozijo hitreje, kar vsepovsod vozijo 250, 300, ali kolikor je pač njihov Vmax?
Ne. Tamle je šlo čez most in še ovinek je. Seveda tu prilagodiš vožnjo. Tudi če bi bila prazna cesta, te diletacije znajo biti precej nevarne, zlasti v spolzkem. Ravno tako, če je še promet okrog. Tudi pri nas.
In ja, treba je biti zbran, da lažje opaziš kakšen kos kovine pred sabo in ga ustrezno obvoziš ali upočasniš.
Že n-krat: če je cesta znana, prazna, ravna, pregledna, suha, izven mesta in še kakšen če- pa ne vidim problema iti tam 20% čez omejitev.
Zadnje čase se mi sicer nikamor ne mudi, tako da se to zgodi zelo redko.
x n!

GupeM ::
Že n-krat: če je cesta znana, prazna, ravna, pregledna, suha, izven mesta in še kakšen če- pa ne vidim problema iti tam 20% čez omejitev.
Zadnje čase se mi sicer nikamor ne mudi, tako da se to zgodi zelo redko.
Torej ponavadi voziš hitreje zato, ker se ti kam mudi? Če upoštevaš vse zornje če-je, boš na koncu profitiral 6 sekund max. Torej zelo, zelo, zelo slab argument.

nicksonn ::
Torej ponavadi voziš hitreje zato, ker se ti kam mudi? Če upoštevaš vse zornje če-je, boš na koncu profitiral 6 sekund max. Torej zelo, zelo, zelo slab argument.
Ne, včasih vozim hitreje tudi kar tako.
6 s ja. Na 2 km (130 vs 145 kmh)! Saj ni veliko, ampak pri 300 km dolgi razdalji (od tega je treba zaradi raznih razlogov 100km voziti po omejitvah) vseeno prideš na cilj 10 min prej.
Če je tebi 10 min zanemarljivo, tudi prav.
Btw, koliko kilometrov prevoziš letno?
x n!

solatko ::
UganiKdo - Kako točno je znano dejstvo, da so hitrosti pod omejitvijo varne in ne, da so varni lahko samo vozniki, nevarne pa so vse hitrosti od 0 naprej. Glede na to, da je vožnja pod omejitvijo varna, mi res ne gre v glavo, da je večina nesreč pod to mejo, nad njo pa je praviloma nesreč izredno malo. Se vam ne zdi, da so vozniki nad 130 malo bolj skoncentrirani na promet in manj na telefone in druge aktivnosti med vožnjo?
Hitrost je izredno nepomembna kategorija, dokler se vse odvija normalno, ko pa poči pa seveda so posledice z večanjem hitrosti, težje, tega nihče ne zanika. Zanikamo pa vsi tisti, ki se na promet spoznamo malo več od povprečja, da je hitrost, brez neprilagojena, kadarkoli krivec za prometno nesrečo. Če bi vsi sploh vedeli, kaj je prilagojena hitrost, bi bilo nesreč točno 0, ne glede na htrost.
Seveda boš razložil, kako hitrejša vožnja, na prazni cesti, vpliva na pretočnost, res se ti dogaja.
Stvari pa, ki jih lepite tukaj, so redke in zato toliko bolj zanimive za novinarje in jih limajo v novice po celem svetu. Tudi jutranje kopanje v morju je nevarno, je včeraj kopalca požrl morski pes, pa noben od njiju ni prekoračil dovoljene hitrosti.
Da je pa solatko vsake toliko časa malo tiho, ste pa krivi vi, s svojimi bedastimi pripombami in ugotovitvami.
nicksonn - Kadar se ti mudi, vozi tako, da prideš do cilja, saj se ti zna zgodit, da ga ne boš nikoli več, dosegel. Point je v tempu, torej čim bolj enakomerni vožnji.
shadeX - Do pred treh let, vsaj 4x na teden, še kak km zraven.
Hitrost je izredno nepomembna kategorija, dokler se vse odvija normalno, ko pa poči pa seveda so posledice z večanjem hitrosti, težje, tega nihče ne zanika. Zanikamo pa vsi tisti, ki se na promet spoznamo malo več od povprečja, da je hitrost, brez neprilagojena, kadarkoli krivec za prometno nesrečo. Če bi vsi sploh vedeli, kaj je prilagojena hitrost, bi bilo nesreč točno 0, ne glede na htrost.
Seveda boš razložil, kako hitrejša vožnja, na prazni cesti, vpliva na pretočnost, res se ti dogaja.
Stvari pa, ki jih lepite tukaj, so redke in zato toliko bolj zanimive za novinarje in jih limajo v novice po celem svetu. Tudi jutranje kopanje v morju je nevarno, je včeraj kopalca požrl morski pes, pa noben od njiju ni prekoračil dovoljene hitrosti.
Da je pa solatko vsake toliko časa malo tiho, ste pa krivi vi, s svojimi bedastimi pripombami in ugotovitvami.
nicksonn - Kadar se ti mudi, vozi tako, da prideš do cilja, saj se ti zna zgodit, da ga ne boš nikoli več, dosegel. Point je v tempu, torej čim bolj enakomerni vožnji.
shadeX - Do pred treh let, vsaj 4x na teden, še kak km zraven.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::
Eno je teorija, drugo pa praksa. Jaz sem prakso dal skozi na dostavi, ce ti mislis, da profitiras samo 6 sekund se zelo zelo motis, ker pocasnejsi tudi pocasneje pospesujejo, pocasneje zavirajo, po moznosti dvakrat cakajo na semaforju. Ko vozim jaz, recimo v jutranji konici, prehitim ravno toliko vozil, da pred najvecjim kriziscem pocakam samo enkrat na zeleno luc, ko gre pa zena pa cakava dvakrat + se pripeljeva se 5-10 minut pocasneje do tja.Že n-krat: če je cesta znana, prazna, ravna, pregledna, suha, izven mesta in še kakšen če- pa ne vidim problema iti tam 20% čez omejitev.
Zadnje čase se mi sicer nikamor ne mudi, tako da se to zgodi zelo redko.
Torej ponavadi voziš hitreje zato, ker se ti kam mudi? Če upoštevaš vse zornje če-je, boš na koncu profitiral 6 sekund max. Torej zelo, zelo, zelo slab argument.
Jaz ze ko grem v sluzbo, prehitim plusminus 15 avtov skupno na regionalki in hitri cesti. Pa je samo 20km, to za mene pomeni, da sem en ali celo vcasih dva semaforja prej v mestu, tudi izognem se vcasih celi guzvi teh, ki potem naenkrat prikotalkajo semaforja.
Sem sel proti avtu iz pekarne z kavo in rogljicem v roki, se je en izmed prehitelih sele pripeljal na parkirisce. In to je bilo definitivno skoraj 10 minut razlike.
Podobno v torek, sem prehitel enga in sleper, ki sta se jajcala 70 in sem svojo pot nadaljeval z 110, vmes sem jaz oddal paket na posti in se se pred obema vklucil nazaj na cesto.
Pocasna voznja uspava, dekoncentrira, od dolgocasja preusmerja pozornost s ceste.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

Aston_11 ::
No, saj potem res lahko čas zapravljaš na ST-ju, namesto, da bi počel kaj bol pametnega.

m0LN4r ::
No, saj potem res lahko čas zapravljaš na ST-ju, namesto, da bi počel kaj bol pametnega.E vidis, kdor hitreje vozi, lahko vec trola na ST, you get it.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

donvito ::
Jaz ze ko grem v sluzbo, prehitim plusminus 15 avtov skupno na regionalki in hitri cesti. Pa je samo 20km, to za mene pomeni, da sem en ali celo vcasih dva semaforja prej v mestu, tudi izognem se vcasih celi guzvi teh, ki potem naenkrat prikotalkajo semaforja.
Sem sel proti avtu iz pekarne z kavo in rogljicem v roki, se je en izmed prehitelih sele pripeljal na parkirisce. In to je bilo definitivno skoraj 10 minut razlike.
Si kdaj pomislil, da bi startal 10 min prej in ne bi ogrožal drugih?
Podobno v torek, sem prehitel enga in sleper, ki sta se jajcala 70 in sem svojo pot nadaljeval z 110, vmes sem jaz oddal paket na posti in se se pred obema vklucil nazaj na cesto.
Mejdun, a ravno pred njima si se vključil, poleg hitrosti imaš tudi izreden spomin.


Raptor F16 ::
Ta tema je pure cancer odkar so talenti začeli pisat v to temo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

m0LN4r ::
Si kdaj pomislil, da bi startal 10 min prej in ne bi ogrožal drugih?ne gre, ker takrat ponavad serjem oz. me zgrabi ponavadi glih takrat ko hocem it prej. Jeba xD
Mejdun, a ravno pred njima si se vključil, poleg hitrosti imaš tudi izreden spomin. :)Kaj izrednega je v tem, da si zapomnis belo toyoto, ki se jajca za 10 minut?
Hoces rect, da si ti ne?
Si kdaj pomislil, da bi startal 10 min prej in ne bi ogrožal drugih?Pa ja, ampak je prevec dolgocasno, premal se dogaja. Surfat na netu med voznjo pa tudi ni pametno ane. Kaj bos pa drugega delal, ce ne vozil.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()

GupeM ::
Naj te popravim:
Letno pa med 30 in 35k km naredim.
Spregledal si vse tiste če-je, ki jih je zgornji talent navedel. Naj jih ponovim:
Vsi ti pogoji so izpolnjeni preredko, da bi profitiral več kot 6 sekund.
Ne, včasih vozim hitreje tudi kar tako, ker imam prevelik ego za tako majhnega tiča.
6 s ja. Na 2 km (130 vs 145 kmh)! Saj ni veliko, ampak pri 300 km dolgi razdalji (od tega je treba zaradi raznih razlogov 100km voziti po omejitvah) vseeno prideš na cilj 10 min prej.pri več kot dveh urah vožnje je pa 10 minut res zanemarljivo.
Če je tebi 10 min zanemarljivo, tudi prav.
Btw, koliko kilometrov prevoziš letno?
Letno pa med 30 in 35k km naredim.
Eno je teorija, drugo pa praksa. Jaz sem prakso dal skozi na dostavi, ce ti mislis, da profitiras samo 6 sekund se zelo zelo motis, ker pocasnejsi tudi pocasneje pospesujejo, pocasneje zavirajo, po moznosti dvakrat cakajo na semaforju. Ko vozim jaz, recimo v jutranji konici, prehitim ravno toliko vozil, da pred najvecjim kriziscem pocakam samo enkrat na zeleno luc, ko gre pa zena pa cakava dvakrat + se pripeljeva se 5-10 minut pocasneje do tja.Že n-krat: če je cesta znana, prazna, ravna, pregledna, suha, izven mesta in še kakšen če- pa ne vidim problema iti tam 20% čez omejitev.
Zadnje čase se mi sicer nikamor ne mudi, tako da se to zgodi zelo redko.
Torej ponavadi voziš hitreje zato, ker se ti kam mudi? Če upoštevaš vse zornje če-je, boš na koncu profitiral 6 sekund max. Torej zelo, zelo, zelo slab argument.
Jaz ze ko grem v sluzbo, prehitim plusminus 15 avtov skupno na regionalki in hitri cesti. Pa je samo 20km, to za mene pomeni, da sem en ali celo vcasih dva semaforja prej v mestu, tudi izognem se vcasih celi guzvi teh, ki potem naenkrat prikotalkajo semaforja.
Sem sel proti avtu iz pekarne z kavo in rogljicem v roki, se je en izmed prehitelih sele pripeljal na parkirisce. In to je bilo definitivno skoraj 10 minut razlike.
Podobno v torek, sem prehitel enga in sleper, ki sta se jajcala 70 in sem svojo pot nadaljeval z 110, vmes sem jaz oddal paket na posti in se se pred obema vklucil nazaj na cesto.
Pocasna voznja uspava, dekoncentrira, od dolgocasja preusmerja pozornost s ceste.
Spregledal si vse tiste če-je, ki jih je zgornji talent navedel. Naj jih ponovim:
Že n-krat: če je cesta znana, prazna, ravna, pregledna, suha, izven mesta in še kakšen če- pa ne vidim problema iti tam 20% čez omejitev.
Vsi ti pogoji so izpolnjeni preredko, da bi profitiral več kot 6 sekund.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()

m0LN4r ::
Jaz na leto profitiram nekaj ur. Ali je pregledno, kot puscava ali pa sta tam 2 avta za prehitet, ne predstavlja bistvene razlike. Ce gre po "divje" 130 skozi ovink, se ga lahko spelje lagano tudi 100, ni pa nobene potrebe po naglem zaviranju pred ovinkom do 70.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

shadeX ::
Jaz na leto profitiram nekaj ur.
A res? Hmm pa se splača?
1. Potencialne kazni za prekoračitev hitrosti
2. Večja poraba goriva - več denarja za goriva (porabiš čas, da denar zaslužiš nazaj).
3. Amortizacija (hitrejša obraba avtomobila)
4. Večja hitrost, večja možnost za nastanek nesreče.
Se tistih nekaj ur na leto res toliko splača? To bo trdil tisti, ki ne pogleda celotne slike. S finančnega vidika, zagotovo nisi v plusu.
shadeX - Do pred treh let, vsaj 4x na teden, še kak km zraven.
No, sedaj vsaj vemo zakaj tako vneto prilagajaš fiziko sebi v prid. Od tega imaš pač navidezno korist (ki to sploh ni).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()

solatko ::
shadeX - Točka 4. je fall - nesreča se lahko zgodi pri vsaki neprilagojeni hitrosti, pri večji so samo posledice hujše. Prilagojena hitrost pomeni varno vožnjo in sigurno prispetje na cilj, vse ostalo je loto-erija včasih ja, enkrat pač ne. Pri prilagojeni hitrosti je fizika vedno na tvoji strani, samo naučit se moraš, kaj je sploh to.
Delo krepa človeka

nicksonn ::
Kolikokrat pa se voziš na 300 kmdolgi relaciji?Kakšnih 8x letno. Cca 150km pa nekajkrat mesečno.
Vsi ti pogoji so izpolnjeni preredko, da bi profitiral več kot 6 sekund.Niti ne. Ne vozim veliko ob konicah, zadnje čase je prometa manj, vreme je lepše.
Sicer pa solidna kilometrina, podobno prevozim tudi sam.
Zanima me še, če se ti res nikoli ne zgodi, da prekoračiš hitrost?
1. Potencialne kazni za prekoračitev hitrosti
2. Večja poraba goriva - več denarja za goriva (porabiš čas, da denar zaslužiš nazaj).
3. Amortizacija (hitrejša obraba avtomobila)
1. Tam nekje do 145 na uro na AC policija načeloma tolerira.
Moln4r pa se itak večino vozi po Nemčiji.
2. Odvisno koliko imaš urno postavko. Če je tvoja ura dražja kot poraba avta/uro, se splača iti nekoliko hitreje. Seveda ne 2x ali 3x hitreje. Če je v igri več kilometrov, pa se že splača hitri vlak ali letalo. Aja, korona, ne dela javni promet

3. Če voziš enakomerno 145 namesto 130, ni nič kdaj dosti višja obraba.
Malo že, a ne da bi se opazilo.
Če pa voziš kot GR8 ali kakšni drugi norci na cesti, sepravi nonstop gas do konca in bremza, takrat se pa določeni deli avta precej bolj obrabijo, drži.
Skratka, v tej temi se precej pretirava. In polarizira. Kot da imamo samo črno ali belo. Nekaj je res divjakov, a to ne pomeni, da je vsak divjak, ki vozi 145 po avtocesti. Ali 100 po regionalki.
Je pač razlika, če to narediš izključno kadar je varno. Pardon, varneje.
x n!

solatko ::
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Evo, zaradi takega idiota, sem moral 2x na travnik. Če nebi imel kam, bi šel v enega na levi strani, sigurno nebi čakal, da izstrelek prileti vame.
Evo, zaradi takega idiota, sem moral 2x na travnik. Če nebi imel kam, bi šel v enega na levi strani, sigurno nebi čakal, da izstrelek prileti vame.
Delo krepa človeka

donvito ::
Zakaj idiot, saj ni povzročil nobene nesreče, se pravi je vozil s prilagojeno hitrostjo, imel je samo smolo, da so ga merili.


solatko ::
donvito - Temu se ne reče prilagojena hitrost (tudi tebi ta pojem ni jasen), temveč loterija, ako prođe, prođe.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Evo, zaradi takega idiota, sem moral 2x na travnik. Če nebi imel kam, bi šel v enega na levi strani, sigurno nebi čakal, da izstrelek prileti vame.
Me veseli da si si razjasnil kdo je idiot kadar pride do prehitevanja v skarje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

matic492 ::
Veš kak dolgo je moralo bit vozišče da je 318-ka prišla do 141 km/h 


X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

shadeX ::
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Evo, zaradi takega idiota, sem moral 2x na travnik. Če nebi imel kam, bi šel v enega na levi strani, sigurno nebi čakal, da izstrelek prileti vame.
Čak a ne voziš ti s prilagojeno hitrostjo tako da se lahko vedno ustaviš? Kaj pa če nebi bilo travnika?

nicksonn ::
Veš kak dolgo je moralo bit vozišče da je 318-ka prišla do 141 km/h![]()
Uff... sigurno nekaj kilometrov, tristo osemnajstka pa res nikamor ne gre...
Če je bila tastara, tista iz prejšnjega tisočletja, ta rabi 0 - 141kmh tam okrog 550m (22s).
Če je bila pa čisto ta nova (kar sicer malo dvomim), potem pa okrog 420m oz 17s.
A verjetno ni prehiteval iz 0, ampak recimo od 90, od tam pa rabi ene 12s in enih 350m (tapočasna).
Nevermind..
Upam da je norec dobil pošteno kazen. In da mu je dala misliti.
Čeprav....koliko pa je vozil tisti, katerega je prehiteval? 120?
Kaj pa če je pospešil med prehitevanjem. Kateri avto je vozil pa prehitevani?
x n!

facepalm ::
donvito - Temu se ne reče prilagojena hitrost (tudi tebi ta pojem ni jasen), temveč loterija, ako prođe, prođe.
caki malo.. a ni varno ustavil tako kot so pred dnevi tisti, ki so vozili 200+ po AC?
290kmph po AC je prilagojeno, 140kmph po regionalki pa ne? Damn ta dvojna merila.
Me prav zanima ta tvoja definicija prilagojene hitrosti. Lahko citiras?

GupeM ::
donvito - Temu se ne reče prilagojena hitrost (tudi tebi ta pojem ni jasen), temveč loterija, ako prođe, prođe.
caki malo.. a ni varno ustavil tako kot so pred dnevi tisti, ki so vozili 200+ po AC?
290kmph po AC je prilagojeno, 140kmph po regionalki pa ne? Damn ta dvojna merila.
Me prav zanima ta tvoja definicija prilagojene hitrosti. Lahko citiras?
Saj jo je že velikokrat. Hitrost, pri kateri se lahko vedno varno ustaviš. Ali zapelješ na travnik. Ali kako drugače rešiš nesrečo. Ampak, to ni vse. Lahko povsem varno ustaviš, ampak če se solatko odloči, da to ni prilagojena hitrost, potem to ni. Lahko pa 160 km/h voziš 10 metrov za ritjo nekomu drugemu, pa če se solatko odloči da je to prilagojena hitrost, je pač prilagojena. Aja, pa 101% moraš biti zbran le in izključno na vožnjo, drugače prilagojena hitrost v trenutku pade na 0 km/h.

solatko ::
UganiKdo - Spet se loviš na besede. Ta ni prehiteval počasne kolone, vsaj po podatkih, ki so na voljo, ne, je bil pač eden od živčnih idiotov, ki nikogar ne trpi pred seboj.
shadeX - Če nebi bil sklerozen, bi si zapomnil vsaj bistvo situacije, ki sem jo že nekaj krat opisal. Travnik zravnan s površino ceste, mi je omogočil, da sem varno s kakšnih 20 zapustil vozišče, na katerem bi me prehitevajoči dobro nasadil. Če nabi bilo travnika, sem že večkrat opisal, da bi si izbral vozilo na levi, ker bi bila možnost preživetja večja, kot čelni trk s prehitevajočim metkom (ravno tako, krepko čez 130).
Sedaj si zapomni, kar sem napisal, da mi ne bo potrebno ponavljat, čez par dni (baje Bilobil pomaga).
facepalm - Če nisi pismen, je to tvoj problem in ne moj. Tu ni šlo za hitro vožnjo po prazni cesti, temveč za prehitevanje preko polne črte, tudi hitrost ni tista, ki me moti. Definicijo imaš v zakonu, policisti ti pa ob nesreči povedo, da si pač kršil zakon. Ja bistvo tega je, da lahko ob vsaki nepredvideni težavi, varno ustaviš, se izogneš ali celo z dodoajanjem plina, varno rešiš neprijetno situacijo (če na pet metrov vidiš, da se po hribu vali skala, verjetno ne boš stiskal zavore, ampak boš pohodil gas, če se že gremo vse vrste čudnih primerjav).
GupeM - Ker pač nimaš pojma, ti ta pojem ni jasen. Ti bo, ko ti bojo policisti ob nesreči povedal, kje si ga zamočil. Ne rabiš bit 101% skoncentriran, je dovolj 100%, če si večopravilen, se pa lahko vmes še mirno pogovarjaš s sovoznikom, če nisi pa bodi tiho in opazuj promet in pot po kateri voziš. Dejstvo je, da so vozniki osredotočeni na vožnjo bolj pri višjih hirostih, kot pri nižjih in najbolj koncentracija pade v bližini bivanja, kjer se večina vozi na pamet (opaziš, ko se spremeni signalizacija) in tudi največ nesreč, se zgodi blizu doma.
shadeX - Če nebi bil sklerozen, bi si zapomnil vsaj bistvo situacije, ki sem jo že nekaj krat opisal. Travnik zravnan s površino ceste, mi je omogočil, da sem varno s kakšnih 20 zapustil vozišče, na katerem bi me prehitevajoči dobro nasadil. Če nabi bilo travnika, sem že večkrat opisal, da bi si izbral vozilo na levi, ker bi bila možnost preživetja večja, kot čelni trk s prehitevajočim metkom (ravno tako, krepko čez 130).
Sedaj si zapomni, kar sem napisal, da mi ne bo potrebno ponavljat, čez par dni (baje Bilobil pomaga).
facepalm - Če nisi pismen, je to tvoj problem in ne moj. Tu ni šlo za hitro vožnjo po prazni cesti, temveč za prehitevanje preko polne črte, tudi hitrost ni tista, ki me moti. Definicijo imaš v zakonu, policisti ti pa ob nesreči povedo, da si pač kršil zakon. Ja bistvo tega je, da lahko ob vsaki nepredvideni težavi, varno ustaviš, se izogneš ali celo z dodoajanjem plina, varno rešiš neprijetno situacijo (če na pet metrov vidiš, da se po hribu vali skala, verjetno ne boš stiskal zavore, ampak boš pohodil gas, če se že gremo vse vrste čudnih primerjav).
GupeM - Ker pač nimaš pojma, ti ta pojem ni jasen. Ti bo, ko ti bojo policisti ob nesreči povedal, kje si ga zamočil. Ne rabiš bit 101% skoncentriran, je dovolj 100%, če si večopravilen, se pa lahko vmes še mirno pogovarjaš s sovoznikom, če nisi pa bodi tiho in opazuj promet in pot po kateri voziš. Dejstvo je, da so vozniki osredotočeni na vožnjo bolj pri višjih hirostih, kot pri nižjih in najbolj koncentracija pade v bližini bivanja, kjer se večina vozi na pamet (opaziš, ko se spremeni signalizacija) in tudi največ nesreč, se zgodi blizu doma.
Delo krepa človeka

facepalm ::
facepalm - Če nisi pismen, je to tvoj problem in ne moj. Tu ni šlo za hitro vožnjo po prazni cesti, temveč za prehitevanje preko polne črte, tudi hitrost ni tista, ki me moti. Definicijo imaš v zakonu, policisti ti pa ob nesreči povedo, da si pač kršil zakon. Ja bistvo tega je, da lahko ob vsaki nepredvideni težavi, varno ustaviš, se izogneš ali celo z dodoajanjem plina, varno rešiš neprijetno situacijo (če na pet metrov vidiš, da se po hribu vali skala, verjetno ne boš stiskal zavore, ampak boš pohodil gas, če se že gremo vse vrste čudnih primerjav).
Torej hitrost te ne moti. Zmotilo te je to, da je prehiteval na mestu, kjer je tisti birokrat, ki se je odlocil postavitit omejitev na AC 130kmph, zarisal polno crto? Sicer pa ravna in pregledna cesta?
Sem preletel odsek na gmaps in sem nasel vsaj 2 zelo pregledna odseka z zarisano polno crto.
Kot pravim.. dvojna merila. Ti si se odlocil, da je tisti voznik (instruktor voznje ter profesionalni rally voznik 10 let + 7 let go-karta) vozil na slepo in samo pritiskal gas kot opica in tako mora biti. Ce bi imel boljsi avto, 70 let in gor nalepko gorske resevalne sluzbe, bi rekel, da je sigurno vozil prilagojeno ter da so ga dobili inkasantje. Pa verjetno bi omenil, da se tam ze leta ni zgodila nobena hujsa nesreca..

solatko ::
facepalm - V življenju nisem prehiteval čez polno črto, ne glede na to ali se je videlo ali ne. To je popolnoma druga kategorija prekrška, kot hitrejša vožnja na prazni cesti.
Na relaciji Ribnica - Ljubljana, skoraj povsod pa je kar nekaj mest, kjer je bilo prehitevanje skoz dovoljeno. Tudi ovinkov ne sekam, se pač ob polni črti, držim svojega pasu, sem zato cepec?
Kje pa piše, da tak voznik, kot si opisal, vozi pametno ves čas? Inštruktor ne rabi ne vem kakšnih znanj za učenje drugih, rally voznik obvlada vozilo, ni pa nujno, da je tudi v prometu veren voznik zaradi tega, go-cart je pa popolnoma druga kategorija, boš pa seveda razložil, za kater primer sem opisanega voznika tako imenoval.
Za hitro in varno vozit, je clio čisto dovolj, seveda ne 200+, ker clasični toliko niti ne gre, specialka je pa druga kategorija. Niti za to ne rabi nobene nalepke.
In dajte si enkrat za vedno dopovedat, da prilagojena ali neprilagojena hitrost nima nobene veze z omejitvami hitrosti, nikoli in nikjer.
Tudi vozniki na nujni vožnji ne vozijo s prilagojeno hitrostjo! Morajo pa vseeno pazit nase in druge, če imajo življenje radi.
Vedno ti šele kritična situacija potrdi ali voziš prilagojeno ali si čez, meni so situacije to potrdile neštetokrat, v vseh letih, da je moj način vožnje pravi, rezultat, brez praske.
Na relaciji Ribnica - Ljubljana, skoraj povsod pa je kar nekaj mest, kjer je bilo prehitevanje skoz dovoljeno. Tudi ovinkov ne sekam, se pač ob polni črti, držim svojega pasu, sem zato cepec?
Kje pa piše, da tak voznik, kot si opisal, vozi pametno ves čas? Inštruktor ne rabi ne vem kakšnih znanj za učenje drugih, rally voznik obvlada vozilo, ni pa nujno, da je tudi v prometu veren voznik zaradi tega, go-cart je pa popolnoma druga kategorija, boš pa seveda razložil, za kater primer sem opisanega voznika tako imenoval.
Za hitro in varno vozit, je clio čisto dovolj, seveda ne 200+, ker clasični toliko niti ne gre, specialka je pa druga kategorija. Niti za to ne rabi nobene nalepke.
In dajte si enkrat za vedno dopovedat, da prilagojena ali neprilagojena hitrost nima nobene veze z omejitvami hitrosti, nikoli in nikjer.
Tudi vozniki na nujni vožnji ne vozijo s prilagojeno hitrostjo! Morajo pa vseeno pazit nase in druge, če imajo življenje radi.
Vedno ti šele kritična situacija potrdi ali voziš prilagojeno ali si čez, meni so situacije to potrdile neštetokrat, v vseh letih, da je moj način vožnje pravi, rezultat, brez praske.
Delo krepa človeka

Siddh ::
dinamičen voznik ki definitivno ne ovira prometa
Šikolska cesta. Oz. relcija Ptuj - Slovenska bistrica.
Nesreče na šikolski cesti
V letu 2018 je na tej cesti umrlo 5 ali 6 ljudi.

A110 ::
dinamičen voznik ki definitivno ne ovira prometa
Šikolska cesta. Oz. relcija Ptuj - Slovenska bistrica.
Nesreče na šikolski cesti
V letu 2018 je na tej cesti umrlo 5 ali 6 ljudi.
sam se zelo nerad vozim tam pa čeprav je cesta ravna in razmeroma pregledna. ampak ravno tu imaš največ "dinamičnih" voznikov ki želijo voziti 100+. seveda zanemarjajo tudi možnost naleta divjadi

m0LN4r ::
Pa kje se vi vozite, da vas je tako strah pri 100km/h? Oz. kaj to vozite?
Vec nisem preprican, da se o avtih pogovarjamo.
Vec nisem preprican, da se o avtih pogovarjamo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

solatko ::
Vprašanje za vse razpravljalce - zakaj imate kasko zavarovana vozila, če ste tako dobri vozniki in se držite vseh pravil?
V življenju še nisem imel vozila zavarovanega drugače, kot minimum obveznega, če bi se dalo, še tega nebi imel in bi svojo eventualno napako, plačal iz lastnega žepa.
V življenju še nisem imel vozila zavarovanega drugače, kot minimum obveznega, če bi se dalo, še tega nebi imel in bi svojo eventualno napako, plačal iz lastnega žepa.
Delo krepa človeka

A110 ::
Pa kje se vi vozite, da vas je tako strah pri 100km/h? Oz. kaj to vozite?
Vec nisem preprican, da se o avtih pogovarjamo.
na cesti kejr nikoli ne veš če bo na cesto skočila divjad (večkrat vsako leto nesreča zaradi tega) + ogromno lukenj in radarjev (še vedno premalo) je na tej cesti.

Aston_11 ::
dinamičen voznik ki definitivno ne ovira prometa
Dinamičen voznik je tisti voznik, ki ovira promet, ki je en velik egoist, in se mora promet prilagajati, da lahko on "dinamično" vozi. Če bi goli otok še delal, bi bil poln dinamičnih voznikov. S kladvom in krampom bi dinamično tolkli kamen.
Farbajo samooklicani dinamični vozniki sami sebe in vse ostale. Kot geton skam.

facepalm ::
Vprašanje za vse razpravljalce - zakaj imate kasko zavarovana vozila, če ste tako dobri vozniki in se držite vseh pravil?
V življenju še nisem imel vozila zavarovanega drugače, kot minimum obveznega, če bi se dalo, še tega nebi imel in bi svojo eventualno napako, plačal iz lastnega žepa.
A si tako sposoben, da lahko preprecis vandalizem, poskodbe na parkiriscu, točo in celo krajo? Al samo vozis avto za 2 jurja in te boli k?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()

Siddh ::
Pa kje se vi vozite, da vas je tako strah pri 100km/h? Oz. kaj to vozite?
Vec nisem preprican, da se o avtih pogovarjamo.
Ne rečem za druge ceste, ampak šikolska je grozna. Zaradi lukenj na cesti in ogromno tovornega prometa so po njej dostikrat veliki kusi gum iz tovornjakov. Večji del ravnine je sicer med polji in z odbojno ograjo, tako da pregledna je, ampak srnjad, ki je tukaj pogosta rada prileti tudi iz njiv skozi koruzo ali pšenico. Se zgodi tudi sredi dneva. Drug del ceste pa je skozi gozd, sicer je na vsako stran nekaj metrov drevje očiščeno ampak se skozi poletje trava hitro razraste in postane nepregledno za divjad. Kosijo pa tudi preredko in prepozno. Na kondu ravnine pa sta dve križišči, prvo je v travi neopazno dokler niso postavili več znakov. Sicer je že prej prek visel osvetljen znak za prehod za pešce, ampak kdo še to gleda.

A-242 ::
Zanimiva misel, kaj pa ce bi se nehali voziti z avtomobili in ne bi imel nihce vec nobenih tezav, ne z onesnazenostjo, ne z stroski avtomobila, prav fino bi bilo vsem... tezava niso `"Talenti" na slovenskih cestah` ampak ste tezava VI, ker ste na cesti. Noben "talent" vas ne bi oviral brez tega.
The world has enough for everyone's needs, but not everyone's greed.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi

solatko ::
facepalm - Toliko prišparam pri zavarovanju, da komot, vsake 5 let, poštimam cel avto, večkrat se pa vandalizem ne dogaja, če nisi kreten. Pol mojega voznega parka je bilo 30k+. Zavarovano imate, ker niste sigurni vase in svoje sposobnosti.
Mene boli k tudi pri avtu za 30k+, ker je to samo delovni stroj in ne simbol, oziroma nadomestek malega organčka.
Mene boli k tudi pri avtu za 30k+, ker je to samo delovni stroj in ne simbol, oziroma nadomestek malega organčka.
Delo krepa človeka

B34ST ::
Jaz bom tudi ukinil kasko po teh obveznih 4 letih. Ne vem zakaj bi plačeval za nekaj kar po vsej verjetnosti ne boš nikoli rabil, če pa že pa potem vseeno če s tem denarjem, ki bi ga drugače vložil v zavarovanje, sam pokriješ stroške. Če pa bi vozil tako počasi in previdno kot ostali, pa sploh ne vidim smisla, razen seveda 20+kEUR avti prve 4 leta.
Drugače sem pa včeraj naletel na tolk počasnih speljevanj da samo levi cagar takoj ko je bilo na levi frej, vsaj ene 3x. Jaz res lepo pospešim v istem trenutko ko se prižge zelena in sem v sekundi ali dveh na drugi strani križišča, ostali pa v najslabšem primeru 5s stojijo na mestu, naslednjih 5s se avto premika s par km/h, šele potem pa tisto vsaj približno normalno pospeševanje, tačas sem jaz že 200m naprej.
Kakšna večja obraba neki, na sklopki se to komaj pozna in jo je tako treba enkrat menjat, nima veze al pri 100k al pri 200k, če se voziš normalne razdalje do 25km v eno smer, bremze mi bodo pa tudi držale 10 let glede na to v kakšnem stanju so po 4 letih. Edina stvar kjer bi lahko prišparal z bolj premišljeno vožnjo je poraba bencina, namesto 10l bi prišel na nekih 8l. Sem včeraj opazoval svojo vožnjo in imam vedno v vsaj eni prestavi nižje kot pa bi še šlo. Sploh v 6. zelo nerad dajem izven AC.
Glede divjadi če greš kam dlje, pač ne moreš vozit 70-80 celo pot. Zanimivo da imam jaz kar precej sreče s tem, je že 10 let kar sem zadnjič eno (edinonkrat) zbil. Recimo včeraj pridem zvečer na dolgo ravnino, pomislim da bi tukaj znala biti divjad, ampak sem vseeno vozil 90, potem pa na srečo gre čez precej pred mano. Tukaj nimaš kaj, ne moreš vedet kje bodo šle čez, da bi vedno vozil tako da se lahko vsak trenutek ustaviš pred njimi pa tudi ne gre.
Glede policajev pa, če nimaš več luksuza dobivat kazenske točke kot jaz, greš lahko do 120 izven naselja in 170 na AC. Naselja pa striktno 50, ker za 65 so že KT, ter rdečih luči se moraš pazit. Tega slednjega jaz ne vem kako se bom izogibal, ker te kar vabi da zaviješ desno zjutraj, ko na levi ni žive duše do koder sega pogled vsaj 500m. Sploh ko prideš ravno takrat ko imajo nekaj sekund še tisti pravokotno rdečo luč, potem pa čakat minuto in pol, mimo se pa vozijo samo duhovi. Na drugih križiščih kot to pa res nisem nikoli pomislil da bi šel v rdečo, mogoče potegnem v rumeno.
Drugače sem pa včeraj naletel na tolk počasnih speljevanj da samo levi cagar takoj ko je bilo na levi frej, vsaj ene 3x. Jaz res lepo pospešim v istem trenutko ko se prižge zelena in sem v sekundi ali dveh na drugi strani križišča, ostali pa v najslabšem primeru 5s stojijo na mestu, naslednjih 5s se avto premika s par km/h, šele potem pa tisto vsaj približno normalno pospeševanje, tačas sem jaz že 200m naprej.
Kakšna večja obraba neki, na sklopki se to komaj pozna in jo je tako treba enkrat menjat, nima veze al pri 100k al pri 200k, če se voziš normalne razdalje do 25km v eno smer, bremze mi bodo pa tudi držale 10 let glede na to v kakšnem stanju so po 4 letih. Edina stvar kjer bi lahko prišparal z bolj premišljeno vožnjo je poraba bencina, namesto 10l bi prišel na nekih 8l. Sem včeraj opazoval svojo vožnjo in imam vedno v vsaj eni prestavi nižje kot pa bi še šlo. Sploh v 6. zelo nerad dajem izven AC.
Glede divjadi če greš kam dlje, pač ne moreš vozit 70-80 celo pot. Zanimivo da imam jaz kar precej sreče s tem, je že 10 let kar sem zadnjič eno (edinonkrat) zbil. Recimo včeraj pridem zvečer na dolgo ravnino, pomislim da bi tukaj znala biti divjad, ampak sem vseeno vozil 90, potem pa na srečo gre čez precej pred mano. Tukaj nimaš kaj, ne moreš vedet kje bodo šle čez, da bi vedno vozil tako da se lahko vsak trenutek ustaviš pred njimi pa tudi ne gre.
Glede policajev pa, če nimaš več luksuza dobivat kazenske točke kot jaz, greš lahko do 120 izven naselja in 170 na AC. Naselja pa striktno 50, ker za 65 so že KT, ter rdečih luči se moraš pazit. Tega slednjega jaz ne vem kako se bom izogibal, ker te kar vabi da zaviješ desno zjutraj, ko na levi ni žive duše do koder sega pogled vsaj 500m. Sploh ko prideš ravno takrat ko imajo nekaj sekund še tisti pravokotno rdečo luč, potem pa čakat minuto in pol, mimo se pa vozijo samo duhovi. Na drugih križiščih kot to pa res nisem nikoli pomislil da bi šel v rdečo, mogoče potegnem v rumeno.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: B34ST ()

facepalm ::
facepalm - Toliko prišparam pri zavarovanju, da komot, vsake 5 let, poštimam cel avto, večkrat se pa vandalizem ne dogaja, če nisi kreten. Pol mojega voznega parka je bilo 30k+. Zavarovano imate, ker niste sigurni vase in svoje sposobnosti.
Mene boli k tudi pri avtu za 30k+, ker je to samo delovni stroj in ne simbol, oziroma nadomestek malega organčka.
Ego pa tak, da bi verjetno storil samomor, ce bi danes poskodoval avto na travniku.
A res mislis, da imajo ljudje kasko zavarovanje zaradi nesposobnosti? A si res tako poln samega sebe?
Naj ti pojasnim. Pri nas je kasko tretiran tako kot uradni servis. Za strizenje ovc dokler je avto od leasinga.
Veliko je tudi ekonomsko pismenih ljudi, ki preracuna, da se jim kasko izplaca. Npr pri drazjih vozilih, katera so vecinoma parkirana v mestih.
Ti igras na sreco, zato se ti zdi, da se kasko ne izplaca v nobenem primeru. En nepredviden dogodek in gre vse prisparano v nic. Pac nekateri raje dajo par 100EUR letno vec za zavarovanje in spijo mirno.
Ampak verjamem, da se ti tega ne da dopovedat in bos trobil dalje svoja prepricanja.
Pa mimogrede, sem 3 leta (cca 100kkm) vozil brez vsakrsnega zavarovanja. Karkoli bi se zgodilo, bi placal iz svojega zepa + kazen (takrat okoli 500EUR). Upas ti?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()

cvalsr ::
Solatko, zavarovanja nimam zaradi svoje nesposobnosti, temveč iz istega razloga kot zavarovanje proti tretji osebi: Zaradi Solatkotove (in ostalih) "supernadsposobnosti" - čez gobec. V praksi soo mi pa taki solatki že trikrat razbili avto (jaz nesposobnež njim enkrat).

matic492 ::
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Tolko o naših policistih
Policisti so vozilo zaznali na avtocesti A1, ko je vozilo v smeri Murske Sobote. Skušali so ga dohiteti, a jim to ni uspelo, ker je voznik vozil s hitrostjo več kot 200 km/h.
Tolko o naših policistih

X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

KAVINSKY ::
Tolko o naših policistih![]()
Po pravilniku se prehitrih vozil ne lovi, zaradi preprečevanja možnosti nesreč, kot se je zgodilo naprej v članku:
Voznik je avtocesto A1 zapustil na izvozu Sveta Trojica, pred naseljem Gočova pa je zapeljal s ceste, nakar se je vozilo prevrnilo na streho.

shadeX ::
Pred leti je takratni sodelavec kupil nekega rabljenega Subaruja za okol 30 jurjev, izjemno huda mašina. Ta človek sicer vozi tovornjak za večje slovensko podjetje, star okol 50, sicer zelo fejst človek.
Vprašal sem ga če bo avto kasko zavaroval, pogledal me je ravno tako kot da bi ga izjemno užalil. Seveda, človek je na cesti preživel več kot bom jaz kdajkoli - več milijonov km. Odgovoril mi je "pff jaz se nikoli ne bom zaletel".
Lani sem slišal da je naredil totalko - zletel v jarek.
Vprašal sem ga če bo avto kasko zavaroval, pogledal me je ravno tako kot da bi ga izjemno užalil. Seveda, človek je na cesti preživel več kot bom jaz kdajkoli - več milijonov km. Odgovoril mi je "pff jaz se nikoli ne bom zaletel".
Lani sem slišal da je naredil totalko - zletel v jarek.

PikaPoka828 ::
Pred leti je takratni sodelavec kupil nekega rabljenega Subaruja za okol 30 jurjev, izjemno huda mašina. Ta človek sicer vozi tovornjak za večje slovensko podjetje, star okol 50, sicer zelo fejst človek.
Vprašal sem ga če bo avto kasko zavaroval, pogledal me je ravno tako kot da bi ga izjemno užalil. Seveda, človek je na cesti preživel več kot bom jaz kdajkoli - več milijonov km. Odgovoril mi je "pff jaz se nikoli ne bom zaletel".
Lani sem slišal da je naredil totalko - zletel v jarek.
No, če je bilo to pred leti, recimo .. kaj 5 let?
Rabljen subaru za 30 jurjev, huda mašina, verjetno kasko 1000 na leto?
Avto je vreden zdaj koliko? 15 jurjev? 10?
5 jurjev je prišparal, za totalko dobi še 5?
Malce na pamet govorim in v hecu, je pa pri kaskem ponavadi tako:
Tisti ki ga vzame, je ponavadi bolj previden človek (ponavadi, ni nujno!).
Previden je zato tudi pri vožnji, avto pazi kam in kako parkira, ne vozi po slabih cestah, itd.
Za zavarovalnico je to odlična stranka, 5 let plačuje kasko in nič ne uveljavlja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PikaPoka828 ()

shadeX ::
Point je bil bolj v temu, da se je zaletel čeprav je trdil da se nikoli ne bo. Igrat na to karto "meni se ne more nič zgoditi" je idiotsko.
Je pa res kot si že povedal tisti avto že stari jajc in verjetno res dost ne bi profitiral, če sploh bi, če bi kasko plačeval vsa ta leta.
Je pa res kot si že povedal tisti avto že stari jajc in verjetno res dost ne bi profitiral, če sploh bi, če bi kasko plačeval vsa ta leta.