Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

solatko ::
facepalm - Če si siguren vase, ne rabiš imet prav velik ego, da veš, kaj je smislno in kaj ne. Ker se na cesto ne hodim zaletavat, mi kasko ne pomeni dodane vrednosti. Če bi avto poškodoval, sem v 50 letih, toliko prišparal, da čisto lahko plačam popravilo s kešem ali nabavim drugo vozilo in razbitino prodam pa za enkrat še ni bilo potreb. Mimo grede, ko ga bom prvič naslonil po lastni krivdi, bom vrgel vozniško v predal in začel uporabljat javni prevoz.
Kolikor vem, je obvezni kasko aamo za tatvino ali pa imam napačne podatke.
In ti ne kršiš predpisov, torej si vozil tudi tehnično problematično vozilo.
cvalsr - Meni so tudi že poškodovali vozilo na pp, ampak ne toliko, da bi se kaj preveč videlo. Popravljal je naslednji lastnik, ker ga je motilo, mene 150kkm, ni. Zaradi mene pa zavarovalnice niso imele še niti enega izplačila, sam pa sem na račun drugih, kasiral 2x, vedno fasal v rit. Zadnjič pred leti na krožišču pri Lidlu na Vrhniki, ko sem ustavil na izhodu iz krožišča kolesarju, tretje vozilo pa je tistega za menoj, kar dobro porinilo vame. Če nebi držal zavore, bi jih fasal še kolesar.
shadeX - In kaj bi rad s tem povedal? Ni rečeno, da vsi poklicni vozniki, vozijo s prilagojeno hitrostjo in zbrano. Na cesti je čisto dovolj 1 sekunda nepazljivosti ob napačnem času, na napačnem mestu in letiš. Poznam kar nekaj poklicnih voznikov, ki so imeli karambol in razlog vedno isti - neprilagojena hitrost.
Jaz nikoli ne govorim, da se ne bom zaletel, govorim o tem, da se ne hodim na cesto zaletavat in, da v vožnji počnem vse, da se nebi. Če pa se zgodi, se bo zgodilo zaradi moje napake in takrat bom nehal vozit. Napaka je vedno posledica nezbranosti, raztresenosti ali slabih refleksov, ker se mi za enkrat to še ne dogaja, se pač vsak dan vozim po opravkih ali izletih.
Ker zaupam svojim sposobnostim, se mi plačevanje kaska, zdi, kot bi metal denar stran.
Kolikor vem, je obvezni kasko aamo za tatvino ali pa imam napačne podatke.
In ti ne kršiš predpisov, torej si vozil tudi tehnično problematično vozilo.
cvalsr - Meni so tudi že poškodovali vozilo na pp, ampak ne toliko, da bi se kaj preveč videlo. Popravljal je naslednji lastnik, ker ga je motilo, mene 150kkm, ni. Zaradi mene pa zavarovalnice niso imele še niti enega izplačila, sam pa sem na račun drugih, kasiral 2x, vedno fasal v rit. Zadnjič pred leti na krožišču pri Lidlu na Vrhniki, ko sem ustavil na izhodu iz krožišča kolesarju, tretje vozilo pa je tistega za menoj, kar dobro porinilo vame. Če nebi držal zavore, bi jih fasal še kolesar.
shadeX - In kaj bi rad s tem povedal? Ni rečeno, da vsi poklicni vozniki, vozijo s prilagojeno hitrostjo in zbrano. Na cesti je čisto dovolj 1 sekunda nepazljivosti ob napačnem času, na napačnem mestu in letiš. Poznam kar nekaj poklicnih voznikov, ki so imeli karambol in razlog vedno isti - neprilagojena hitrost.
Jaz nikoli ne govorim, da se ne bom zaletel, govorim o tem, da se ne hodim na cesto zaletavat in, da v vožnji počnem vse, da se nebi. Če pa se zgodi, se bo zgodilo zaradi moje napake in takrat bom nehal vozit. Napaka je vedno posledica nezbranosti, raztresenosti ali slabih refleksov, ker se mi za enkrat to še ne dogaja, se pač vsak dan vozim po opravkih ali izletih.
Ker zaupam svojim sposobnostim, se mi plačevanje kaska, zdi, kot bi metal denar stran.
Delo krepa človeka

facepalm ::
facepalm - Če si siguren vase, ne rabiš imet prav velik ego, da veš, kaj je smislno in kaj ne. Ker se na cesto ne hodim zaletavat, mi kasko ne pomeni dodane vrednosti. Če bi avto poškodoval, sem v 50 letih, toliko prišparal, da čisto lahko plačam popravilo s kešem ali nabavim drugo vozilo in razbitino prodam pa za enkrat še ni bilo potreb. Mimo grede, ko ga bom prvič naslonil po lastni krivdi, bom vrgel vozniško v predal in začel uporabljat javni prevoz.
Kolikor vem, je obvezni kasko aamo za tatvino ali pa imam napačne podatke.
In ti ne kršiš predpisov, torej si vozil tudi tehnično problematično vozilo.
Velik ego zato, ker si domisljas, da imajo ljudje kasko zaradi lastne nesposobnosti medtem ko je realnost taka, da to zahtevajo leasing podjetja.
Jaz sem v celem zivljenju imel kasko zavarovan avto skupno dve leti. Seveda zaradi leasinga.
Imam kolega, ki placuje polni kasko ze 11 let (en in isti avto). Vsako leto placa visjo premijo. Lani je bil znesek 1000€+. Avto je trenutno vreden max 5k€. Mi je pa izjavil, da mu ni problem dat 1k€/l, ker cisto vsako leto pobere ven vec kot vlozi. Parkiran je v mestu in so nove praske in poskodbe na skoraj dnevnem redu + obcasno vandalizem. Njemu se kasko dejansko izplaca.
Kar se tice moje voznje brez zavarovanja pa ti povem, da je avto bil registriran in zavarovan (torej tehnicno izpraven) le lastnik brez izpita. Takrat se je dalo imeti avto nase, tudi brez izpita. V tistih casih sem vsakodnevno krsil predpise. Bi lahko odprl temo na racun tega. Sem pa imel sreco, da posledic ni bilo. Sedaj se tega zavedam in zato tako zagovarjam spostovanje pravil in jih sam v najboljsi meri spostujem.

solatko ::
facepalm - Pravilno je, da ljudje, ki niso prepričani v svmoje sposobnosti ali se bojijo izrednih stroškov, zadeve zavarujejo. Po navadi leta samo plačujejo, ko pa se kaj zgodi, se morajo pričkat z zavarovalnico, da sploh kaj izplača (evrotax). Me čudi, da mu sploh hočejo zavarvat, če ima take navade. Hišo na poplavnem področju, ti zavarujejo samo enkrat, izplačajo škodo in te odslovijo.
Kako si kršil predpise, mi ni jasno, saj je moj sin vozil moj avto 10 let. S čim si bil v prekršku, kje piše, da tvojega avta, ne more vozit kdorkoli, ki ima izpit?
Kako si kršil predpise, mi ni jasno, saj je moj sin vozil moj avto 10 let. S čim si bil v prekršku, kje piše, da tvojega avta, ne more vozit kdorkoli, ki ima izpit?
Delo krepa človeka

w0mbat ::
ta tema je basically solatko vs. all že odkar pomnem... ne da se mi niti več brat teh nebuloz

UganiKdo ::
Ja, a ne moretu pustit solatkota pri miru, da prodaja pravljice, ko pa revez ne sme iz DSO do bliznje gostilne?

Facebook dev ::
Če odmislimo solatkovo podpiranje "divjanja" po cestah, zelo rad berem njegove zapise in menim, da če bi bili vsi Solatkoti pa da bi še vozili po omejitvah, da bi zmanjšali število nesreč na cestah še za 10krat.
If you can't handle me at my worst,
you don't deserve me at my best.
you don't deserve me at my best.

GupeM ::
Motiš se. Če bi bili vsi solatkoti, nesreč sploh ne bi bilo. On je namreč popoln! Zapomnite si to že enkrat.
Vsi bi imeli zeleni val, ne glede na to, v katero smer bi vozili. Zavarovalnice bi obubožale. Avtomobili se ne bi več kradli, toča jih ne bi več stolkla, kamenčki v šipe bi nehali letet, ...
Občasno bi seveda vozili po travnikih, ali pa bi zaradi boljšega občutka varnosti hitrost znižali na 20 km/h tam, kjer je omejitev 70. Za drugimi bi vozili na parkirišče, kjer bi jih napizdili. Za prehitro vožnjo bi vsi potunkali svoje sinove.
Še smerni pas na avtocesti bi lahko poljubno izbrali. Pomembno bi bilo samo to, da bi vozili s prilagojeno hitrostjo.
Same dobre stvari, če bi bili vsi solatkoti.
Vsi bi imeli zeleni val, ne glede na to, v katero smer bi vozili. Zavarovalnice bi obubožale. Avtomobili se ne bi več kradli, toča jih ne bi več stolkla, kamenčki v šipe bi nehali letet, ...
Občasno bi seveda vozili po travnikih, ali pa bi zaradi boljšega občutka varnosti hitrost znižali na 20 km/h tam, kjer je omejitev 70. Za drugimi bi vozili na parkirišče, kjer bi jih napizdili. Za prehitro vožnjo bi vsi potunkali svoje sinove.
Še smerni pas na avtocesti bi lahko poljubno izbrali. Pomembno bi bilo samo to, da bi vozili s prilagojeno hitrostjo.
Same dobre stvari, če bi bili vsi solatkoti.

solatko ::
UganiKdo - Res je malo bedno, ker se ne moremo družit, vendar imam vedno toliko dela, da mi ni dolćas. Službeni nalogi za druge občine niso problem, vendar brez veze, če so vsi lokali zaprti. Edino zoprno je, ker moram trenirat doma.
GupeM - Prav imaš, če bi vsi vozili kot solatko, nebi bilo nesreč, vse ostalo pa so tvoja insinuacije, zaradi pomanjkanja zdravil.
Če bi vozili, kot vozi solatko, nobenemu nebi bilo treba na travnik, zavarovalnice pa bi si mele roke, zaradi ogromnih zaslužkov.
Hitrost znižaš in vklopiš vse štiri utripalke, če ti nekdo vozi na 1m in se nimaš kam umaknit, seveda bi ti, ker si pač tak, kot si, toliko pospešil, da bi te tisti zadaj ne mogel dohajat, bravo! Šel sem za njim, da ga vprašam, če se ne počuti dobro in, da mu razložim, kako nerad vidim, da je moj zadek, parkirni prostor.
Sina ni nihče nikamor potunkal, na pritožbo je dobil odgovor, da se postopek ustavi, kaj bi še rad. Naj stojijo na cesti in avtomobiliste ustavljajo pa ne bo problemov s pritožbami lastnikov vozil, katerih niso vozili.
Glede toče in kamenčkov se pa ne sekiram, zato ni treba zavarvat kasko.
GupeM - Prav imaš, če bi vsi vozili kot solatko, nebi bilo nesreč, vse ostalo pa so tvoja insinuacije, zaradi pomanjkanja zdravil.
Če bi vozili, kot vozi solatko, nobenemu nebi bilo treba na travnik, zavarovalnice pa bi si mele roke, zaradi ogromnih zaslužkov.
Hitrost znižaš in vklopiš vse štiri utripalke, če ti nekdo vozi na 1m in se nimaš kam umaknit, seveda bi ti, ker si pač tak, kot si, toliko pospešil, da bi te tisti zadaj ne mogel dohajat, bravo! Šel sem za njim, da ga vprašam, če se ne počuti dobro in, da mu razložim, kako nerad vidim, da je moj zadek, parkirni prostor.
Sina ni nihče nikamor potunkal, na pritožbo je dobil odgovor, da se postopek ustavi, kaj bi še rad. Naj stojijo na cesti in avtomobiliste ustavljajo pa ne bo problemov s pritožbami lastnikov vozil, katerih niso vozili.
Glede toče in kamenčkov se pa ne sekiram, zato ni treba zavarvat kasko.
Delo krepa človeka

mirator ::
No o takih talentih bi lahko tukaj debatirali:
https://siol.net/novice/slovenija/zadro...
Res da gre zaenkrat za izjeme, ki pa vseeno lahko povzročijo prometne nesreče s smrtnimi izidi.
https://siol.net/novice/slovenija/zadro...
Res da gre zaenkrat za izjeme, ki pa vseeno lahko povzročijo prometne nesreče s smrtnimi izidi.

matic492 ::
No o takih talentih bi lahko tukaj debatirali:
https://siol.net/novice/slovenija/zadro...
Res da gre zaenkrat za izjeme, ki pa vseeno lahko povzročijo prometne nesreče s smrtnimi izidi.
Nima smisla, ker tu so prisotne droge.
V Velenju bi pač vrgu kakšnega froca v Pako pa ugriznil direkt na peš poti

X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

solatko ::
https://siol.net/novice/slovenija/polic...
Tole je bolj nevarno, celo policija ogorčena, kaj si je privoščil. To, da se pijani in zadrogirani vozijo po omejitvah je čisto v redu, če prav se ne zavedajo, da so na cesti.
mirator - Podobnih pacientov ne manjka na naših cestah, 1/3 mrtvih je njihova krivda, tisti, ki jih sedaj veselo streljajo z radarji, ko je manj prometa pa 0.
Tole je bolj nevarno, celo policija ogorčena, kaj si je privoščil. To, da se pijani in zadrogirani vozijo po omejitvah je čisto v redu, če prav se ne zavedajo, da so na cesti.
mirator - Podobnih pacientov ne manjka na naših cestah, 1/3 mrtvih je njihova krivda, tisti, ki jih sedaj veselo streljajo z radarji, ko je manj prometa pa 0.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

UganiKdo ::
To, da se pijani in zadrogirani vozijo po omejitvah je čisto v redu, če prav se ne zavedajo, da so na cesti.
To si izjavil samo in le ti. Ampak sem prepričan, da boš v svoji demenci obtožil vse druge.

rosomah ::
@ solatko: da se pijani in zadrogirani vozijo po omejitvah je čisto v redu, če prav se ne zavedajo, da so na cesti.
ni čisto v redu.... nikakor... ampak... se začuda SKORAJ pridružujem mnenju....
čeprav....
netkodelat press
.... najbrž vozijo prilagojeno....
ni čisto v redu.... nikakor... ampak... se začuda SKORAJ pridružujem mnenju....
čeprav....
netkodelat press
.... najbrž vozijo prilagojeno....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rosomah ()

solatko ::
UganiKdo - To ugotavljajo sodniki, saj noben od teh, ne gre z namenom tak za volan. Ko pijanec povozi dva človeka do smrti, mu ne morejo dokazat, da je to storil namerno. Koga ti prisebni falirani pravnik farbaš. Od tistih, ki jih trezne ujamejo, ko vozijo prehitro, ima le redko kdo za seboj prometno nesrečo, za tiste, ki pa jih imajo pa novinarji to tudi objavijo - večkratni kršitelj in podobno.
rosomah - Še eden v celi vrsti, ki ne ve, v kakšnem stanju moraš bit, da lahko voziš s prilagojeno hitrostjo. To je eden od predpisov, ki ga je potrebno striktno upoštevat, ko si za volanom, sekundo ga ne pa je že lahko vse narobe. Ko bodo vsi 100%-no upoštevali ta predpis, nesreč ne bo več, prej pa vsi udeleženci v prometu igrate loto, glavna nagrada je življenje nekoga.
rosomah - Še eden v celi vrsti, ki ne ve, v kakšnem stanju moraš bit, da lahko voziš s prilagojeno hitrostjo. To je eden od predpisov, ki ga je potrebno striktno upoštevat, ko si za volanom, sekundo ga ne pa je že lahko vse narobe. Ko bodo vsi 100%-no upoštevali ta predpis, nesreč ne bo več, prej pa vsi udeleženci v prometu igrate loto, glavna nagrada je življenje nekoga.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::
UganiKdo - To ugotavljajo sodniki, saj noben od teh, ne gre z namenom tak za volan. Ko pijanec povozi dva človeka do smrti, mu ne morejo dokazat, da je to storil namerno. Koga ti prisebni falirani pravnik farbaš. Od tistih, ki jih trezne ujamejo, ko vozijo prehitro, ima le redko kdo za seboj prometno nesrečo, za tiste, ki pa jih imajo pa novinarji to tudi objavijo - večkratni kršitelj in podobno.
hvala za ponoven dokaz nepismenosti in demence.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

solatko ::
UganiKdo - Samo, da je s teboj vse v redu. Dementneži pa v teh časih norega prometnega dogajanja, vseeno preživimo brez prask, kar za veliko tistih, ki ste normalni, ne morem rečt, ko prebiram črno kroniko.
Funkcionalno nepismenost pa največkrat pokažeš ti.
Funkcionalno nepismenost pa največkrat pokažeš ti.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::
UganiKdo - Samo, da je s teboj vse v redu. Dementneži pa v teh časih norega prometnega dogajanja, vseeno preživimo brez prask, kar za veliko tistih, ki ste normalni, ne morem rečt, ko prebiram črno kroniko.
Funkcionalno nepismenost pa največkrat pokažeš ti.
Škoda da se to ne pozna pri neumnostih s katerimi nas posiljuješ po forumu.

solatko ::
UganiKdo - Res ti je dolgčas in komaj čakaš, da kdo kaj napiše, da lahko grizeš, bogi.

Delo krepa človeka

Facebook dev ::
Da bomo še kaj pametnega povedal. Kako je z omejitvijo hitrosti, če znak za omejitev hitrosti manjka?
Zraven tam kjer sem doma, je odsek, kjer se zapelješ izven naselja, torej omejitev 90km/h. Potem čez kakšnih 800m je pa tabla, da je konec omejitve hitrosti 60km/h.
Če se po istem odseku pelješ iz druge smeri, je normalno postavljena tabla za 60km/h na tem istem odseku.
Torej je dovoljeno voziti 90km/h ali je potrebno 60km/h? Sam zaenkrat uporabljam neko vmesno izbiro 70km/h.
Zraven tam kjer sem doma, je odsek, kjer se zapelješ izven naselja, torej omejitev 90km/h. Potem čez kakšnih 800m je pa tabla, da je konec omejitve hitrosti 60km/h.
Če se po istem odseku pelješ iz druge smeri, je normalno postavljena tabla za 60km/h na tem istem odseku.
Torej je dovoljeno voziti 90km/h ali je potrebno 60km/h? Sam zaenkrat uporabljam neko vmesno izbiro 70km/h.
If you can't handle me at my worst,
you don't deserve me at my best.
you don't deserve me at my best.

m0LN4r ::
Ce table ni gres pac kolko zmorejo gume in podvozje
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

predi ::
Facebook dev je izjavil:
Da bomo še kaj pametnega povedal. Kako je z omejitvijo hitrosti, če znak za omejitev hitrosti manjka?Obvestiš pristojno institucijo, da nekaj ni v redu. Tako kot so to počeli prebivalci Fuckinga v Avstriji, ko so jim vedno znova odtujili znak za naselje.
Zraven tam kjer sem doma, je odsek, kjer se zapelješ izven naselja, torej omejitev 90km/h. Potem čez kakšnih 800m je pa tabla, da je konec omejitve hitrosti 60km/h.
Če se po istem odseku pelješ iz druge smeri, je normalno postavljena tabla za 60km/h na tem istem odseku.
Torej je dovoljeno voziti 90km/h ali je potrebno 60km/h? Sam zaenkrat uporabljam neko vmesno izbiro 70km/h.
Ni ti treba biti skromen.Ce table nigres pac kolko zmorejo gume in podvozje

UganiKdo ::

mirator ::
Facebook dev je izjavil:
Zraven tam kjer sem doma, je odsek, kjer se zapelješ izven naselja, torej omejitev 90km/h. Potem čez kakšnih 800m je pa tabla, da je konec omejitve hitrosti 60km/h.
Če se po istem odseku pelješ iz druge smeri, je normalno postavljena tabla za 60km/h na tem istem odseku.
Možno je da v smeri iz vasi ni stranskih priključkov, zato tam ni znaka, torej pelješ kot je dovoljeno za takšne ceste (saj ne moreš vedeti, kakšna je omejitev iz nasprotne smeri). V nasprotno smer imaš pač omejitev na 60 km/h.

B34ST ::
Facebook dev je izjavil:
Torej je dovoljeno voziti 90km/h ali je potrebno 60km/h? Sam zaenkrat uporabljam neko vmesno izbiro 70km/h.
Zakaj pa to? Izven naselja boš pa ja vedel kje merijo v tvojem kraju. Okoli Radovljice je samo in le na vrhu klanca Podvin. Oz. spodaj so tudi enkrat ustavili enega Ferrarija. Pač mora biti lepa preglednost. Jaz sem tudi že vozil v klanec do 170, zadnje čase pa kar držim 90-100. Pač izven naselja je tudi izguba izpita za +50, se pravi 140+ če ni drugega znaka za omejitev.
Načeloma pa če greš do 120, te nasproti vozeči policaj niti pogleda ne. Nimam sicer izkušenj kaj naredi, če vidi da greš recimo 160, po vsej verjetnosti samo pelje naprej, ker ne verjamem da bi šel obračati in se poditi za tabo ali pa klicati pomoč. Tudi če nima sistema Provida ne vem kaj ti sploh lahko napiše, če je samo na oko ocenil prekoračitev hitrosti.
V glavnem, preveč te skrbi. Naselja se pa nimaš kaj igrat, greš 65 in že 3 pike, pa redno in na večih mestih merijo. Čeprav ko sem zadnjič obvažal avtobus po sredini ceste, od takrat sicer vedno ustavim pred vključujočim avtobusom, tudi nasproti vozeči policaj ni obrnil za mano.
Drugače pa sam pogledaš zakaj je nasproti znak 60 in zakaj ga v tvoji smeri ni. Verjetno kot pravi mirator je na nasprotni strani nek priključek, na tvoji strani ga pa ni. Je večja verjetnost da je tisti znak za konec omejitve višek kot pa da pred tem manjka znak za omejitev 60. Po tvojem zapisu je videti da te bolj skrbijo kazni kot pa zakaj je znak dejansko tam, tako da če znaka 60 ni, greš pač 90 oz. poljubno več.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: B34ST ()

GupeM ::
Facebook dev je izjavil:
Da bomo še kaj pametnega povedal. Kako je z omejitvijo hitrosti, če znak za omejitev hitrosti manjka?
Sploh ni pomembno, dokler je prilagojeno. Lahko 10, 50 ali 300. Ampak glej, da se umakneš, če pride nekdo za tabo z 20, 60 ali 310. Drugače delaš gužvo in bo zaradi tebe nekdo moral zapeljati na travnik.
Če ni table, ne moreš vedeti kakšna je omejitev, zato v tem primeru velja 90 km/h. Tega, da je na koncu znak za konec omejitve 60, prej nisi mogel vedeti.
To je recimo še en dober primer, kdaj se splača imet kamero v avtu. Predpostavimo, da te redarstvo slika na takšnem odseku. S kamero imaš dokaz, da takrat tam table ni bilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()

UganiKdo ::
Drugače delaš gužvo in bo zaradi tebe nekdo moral zapeljati na travnik.
Ne zavajaj :) če oceniš da tisti za tabo vozi preblizu lahko pelješ tudi 10 km/h, se potrudiš da ga oviraš in mu slediš na parkirišče, kjer mu pojasniš svojo življensko filozofijo, kako naporno je življenje v DSO in kakšne barvaste tabletke moraš jemat vsake tri ure.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

B34ST ::
Zakaj pa to? Izven naselja boš pa ja vedel kje merijo v tvojem kraju. Okoli Radovljice je samo in le na vrhu klanca Podvin. Oz. spodaj so tudi enkrat ustavili enega Ferrarija. Pač mora biti lepa preglednost. Jaz sem tudi že vozil v klanec do 170, zadnje čase pa kar držim 90-100. Pač izven naselja je tudi izguba izpita za +50, se pravi 140+ če ni drugega znaka za omejitev.
Da potrdim kako predvidljivi so. Ravno danes je stal na vrhu. Ne vem sicer kaj točno tam dela, ker stoji pravokotno na cesto in se ne spomnim da bi ga kdaj videl izven avta da bi ciljal v poden, če pa že kdaj, pa 100% v smeri proti Radovljici. Mogoče malo pocilja, potem pa spet pavza.
No jaz sem šel iz kontra smeri proti Radovljici 140, malo pred vrhom zabremzal na 90. V glavnem, izven naselja brez skrbi.
No ja, brez izpita sem vseeno, ker so dobesedno čez noč spremenili iz 90 na 50 med Radovljico in Lescami. Ampak zaenkrat kaže da ni tak problem dobit nazaj pogojno, v glavnem samo zdravniško spričevalo in Vransko in si potem brez pik. Oz. kot da bi jih imel 15, ker ne smeš nabrat 3 pike v celih dveh letih.
Hočem povedat da je 60 na 90 zadnja skrb, ki jo lahko imaš pri vožnji avta, vse pa tako skrbi kot da bi te streljali če greš 70. Dajmo malo več korajže.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: B34ST ()

val46 ::
Ma glede na tvojo vožnjo, boš kmalu spet brez njega, tko da...sam čakam, kdaj boš to obelodanil ;)

B34ST ::
Taka vožnja, neomejeno izven naselij (itak je večino časa tudi tako 80-90, 140 malokje lahko potegneš) in 50 v naseljih gre preverjeno skozi že 15 let. Kakšna izguba izpita neki. Tolk me pa spet ne morjo zajebat da dajo kar na neki ravnini izven naselja čez noč omejitev 50. Tukaj kjer so mene se je le malo prej že govorilo, da bodo naredili kolesarsko stezo in pešpot. Res pa da sem ga ravno na tem odseku največ sral v vseh letih, prehitevanje kjer se je dalo, in bi si že zdavnaj zaslužil odvzem. Takrat ko so me posneli sem se vzdržal prehitet, ampak 90 imaš takoj noter.
15 let take vožnje ali 40 let cijazenja, kadarkoli bi izbral prvo, tako da ničesar ne obžalujem.
15 let take vožnje ali 40 let cijazenja, kadarkoli bi izbral prvo, tako da ničesar ne obžalujem.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: B34ST ()

val46 ::
Ja sej te razumem, 15 let "uživanja" proti 40 let "cijazenja" kot praviš...AMPAK: kaj pa naslednjih 25 let, če ti vzamejo izpit? a pol boš pa pešačil vsak dan tistih 10km v službo in nazaj? 
Glej, oprosti da se vedno "vpičim" nate ob tvojih prispevkih v tej temi, ampak zame nekdo, ki se vozi dnevno 10km v eno stran in nato 10km nazaj do doma(vedno ista relacija), zraven pa še poveš, da si v teh 15ih letih bil na AC morda 3x, verjetno tudi dlje od kakega kranja ali bleda nikdar nisi šel(vsaj ne sam s svojim avtom kot zgleda), zame nisi in ne moreš bit relevantna oseba, ki bi podajala neke tehtne ideje, kako se vozi.

Glej, oprosti da se vedno "vpičim" nate ob tvojih prispevkih v tej temi, ampak zame nekdo, ki se vozi dnevno 10km v eno stran in nato 10km nazaj do doma(vedno ista relacija), zraven pa še poveš, da si v teh 15ih letih bil na AC morda 3x, verjetno tudi dlje od kakega kranja ali bleda nikdar nisi šel(vsaj ne sam s svojim avtom kot zgleda), zame nisi in ne moreš bit relevantna oseba, ki bi podajala neke tehtne ideje, kako se vozi.

lufthammer ::
Možno je da v smeri iz vasi ni stranskih priključkov, zato tam ni znaka,
A ti misliš, da je priključek kritičen samo za tisto stran ceste, na kateri je? Ajej, kakšne streljate.
Lahko da je tistega 60 nekdo ukradel za fotrov mlaj ob 60-letnici, običajno je tak znak kar na tabli za konec naselja, če je podaljšana omejitev.

solatko ::
mirator - Take ceste v SLO ne boš našel. Omejitev velja za obe smeri ali za nobeno. Če je naselje, je 60, tudi če so slučajno tablo ukradli.
UganiKdo - Na tvojo žalost in žalost farmacevtov, nimam pri 66-ih niti očal, niti nobene take zadeve, da bi potreboval kakšna zdravila, sem v odlični psihofizični kondiciji, 4x na teden, precej aktiven trening pa sex skoraj vsak dan, da ni travm in psihoz, tebi pa izgleda, nekaj fali. Baje, da je dostop do drugih zdravnikov, razen za covid, precej otežen. Hebat ga, saj bo minilo.
V vsakem primeru bom tistega na odbijaču umiril, če pa nori, ga bom pa povprašal po problemih in, če potrebuje prevoz v kakšno specialno ustanovo. Za rešit hudi nesrečo, je pa najlažje zapeljat na travo, če drugače ne gre, zaradi njune hitrosti, mi nebi kaj dosti pomagalo, če bi ostal na mojem pasu, bi bilo kar nekaj mrtvih. Ko boste v podobni situaciji pa raje hitro reagirajte in na zamrznit, to pa se pridobi samo s treningi.
Glede tistih zadaj, pa imam še vedno v spominu, ko je oče rešil karmabol, s tem, da je zapeljal skrajno desno, ta mala cisterna pa mimo naju, v tistega spredaj, torej bi naju zmečkal, saj je tistega spredaj kar dobro nasadil.
Se na cestah dogajajo situacije, ki so le redko ponovljive in, ko človek sliši kaj takega, ne more verjet, da je šlo vse skupaj brez žrtev. Največkrat voznik povzroči nesrečo ali pa jo faše, niti kriv, niti dolžen, vse pa zato, ker vozniki ne znajo vozit s prilagojeno hitrostjo. Največkrat ne znajo ocenit varnostne razdalje, na kateri bojo še varno ustavili.
Kaj tebe muči, sicer ne vem ampak si težek in poln samega sebe.
UganiKdo - Na tvojo žalost in žalost farmacevtov, nimam pri 66-ih niti očal, niti nobene take zadeve, da bi potreboval kakšna zdravila, sem v odlični psihofizični kondiciji, 4x na teden, precej aktiven trening pa sex skoraj vsak dan, da ni travm in psihoz, tebi pa izgleda, nekaj fali. Baje, da je dostop do drugih zdravnikov, razen za covid, precej otežen. Hebat ga, saj bo minilo.
V vsakem primeru bom tistega na odbijaču umiril, če pa nori, ga bom pa povprašal po problemih in, če potrebuje prevoz v kakšno specialno ustanovo. Za rešit hudi nesrečo, je pa najlažje zapeljat na travo, če drugače ne gre, zaradi njune hitrosti, mi nebi kaj dosti pomagalo, če bi ostal na mojem pasu, bi bilo kar nekaj mrtvih. Ko boste v podobni situaciji pa raje hitro reagirajte in na zamrznit, to pa se pridobi samo s treningi.
Glede tistih zadaj, pa imam še vedno v spominu, ko je oče rešil karmabol, s tem, da je zapeljal skrajno desno, ta mala cisterna pa mimo naju, v tistega spredaj, torej bi naju zmečkal, saj je tistega spredaj kar dobro nasadil.
Se na cestah dogajajo situacije, ki so le redko ponovljive in, ko človek sliši kaj takega, ne more verjet, da je šlo vse skupaj brez žrtev. Največkrat voznik povzroči nesrečo ali pa jo faše, niti kriv, niti dolžen, vse pa zato, ker vozniki ne znajo vozit s prilagojeno hitrostjo. Največkrat ne znajo ocenit varnostne razdalje, na kateri bojo še varno ustavili.
Kaj tebe muči, sicer ne vem ampak si težek in poln samega sebe.
Delo krepa človeka

GupeM ::
mirator - Take ceste v SLO ne boš našel. Omejitev velja za obe smeri ali za nobeno. Če je naselje, je 60, tudi če so slučajno tablo ukradli.
Saj ti piše, da tam ni naselja. Poleg tega je v naseljih v Sloveniji omejitev 50, ne 60.
V vsakem primeru bom tistega na odbijaču umiril, če pa nori, ga bom pa povprašal po problemih in, če potrebuje prevoz v kakšno specialno ustanovo.
Čeprav ne poznaš predpisov in voziš preko omejitev, bi se rad šel policaja? To ni tvoje delo. To je samo premajhen tič! Ali pa premajhni možgani.

UganiKdo ::
Kaj tebe muči, sicer ne vem ampak si težek in poln samega sebe.
Kettle calling the pot black
Na tvojo žalost in žalost farmacevtov, nimam pri 66-ih niti očal, niti nobene take zadeve, da bi potreboval kakšna zdravila, sem v odlični psihofizični kondiciji, 4x na teden, precej aktiven trening pa sex skoraj vsak dan, da ni travm in psihoz, tebi pa izgleda, nekaj fali. Baje, da je dostop do drugih zdravnikov, razen za covid, precej otežen. Hebat ga, saj bo minilo.
V vsakem primeru bom tistega na odbijaču umiril, če pa nori, ga bom pa povprašal po problemih in, če potrebuje prevoz v kakšno specialno ustanovo. Za rešit hudi nesrečo, je pa najlažje zapeljat na travo, če drugače ne gre, zaradi njune hitrosti, mi nebi kaj dosti pomagalo, če bi ostal na mojem pasu, bi bilo kar nekaj mrtvih.
Nov dan, nova solata ob jutranji kavi. ampak revček res nikoli ne razočaraš, da se ne bi nasmejal za dobro jutro.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

mirator ::
mirator - Take ceste v SLO ne boš našel. Omejitev velja za obe smeri ali za nobeno. Če je naselje, je 60, tudi če so slučajno tablo ukradli.
Tukaj pa se malo motiš, ker imaš velikokrat situacijo, da imaš v svoji smeri proti nekemu križišču omejitev npr. iz 90 na 70, v nasprotni smeri pa od križišča dalje splošno dovoljeno omejitev 90. Če ne verjameš, malo poguglaj po slovenskih regionalkah.
Je pa v primeru, kot ga je opisal @Facebooc dev res nekaj nejasnosti, ker nenadoma naletiš na znak prenehanja omejitve, medtem ko znaka za omejitev ni bilo. V tem primeru bi tudi jaz rekel, da je malomarnost urejevalcev cestne signalizacije ali pa je nekdo znak odtujil. Če bi tam povzročil nesrečo, bi ti verjetno bila pripisana, ne glede na dejansko, neprilagojena hitrost, zanimivo pa bi bilo vedeti, kakšno hitrost bi na tistem odseku merili z radarjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mirator ()

donvito ::
mirator - UganiKdo - Na tvojo žalost in žalost farmacevtov, nimam pri 66-ih niti očal, niti nobene take zadeve, da bi potreboval kakšna zdravila, sem v odlični psihofizični kondiciji, 4x na teden, precej aktiven trening pa sex skoraj vsak dan, da ni travm in psihoz, tebi pa izgleda, nekaj fali. Baje, da je dostop do drugih zdravnikov, razen za covid, precej otežen. Hebat ga, saj bo minilo.
A to si ti pol solatko, se mi je zdel nekam znan?


B34ST ::
Glej, oprosti da se vedno "vpičim" nate ob tvojih prispevkih v tej temi, ampak zame nekdo, ki se vozi dnevno 10km v eno stran in nato 10km nazaj do doma(vedno ista relacija), zraven pa še poveš, da si v teh 15ih letih bil na AC morda 3x, verjetno tudi dlje od kakega kranja ali bleda nikdar nisi šel(vsaj ne sam s svojim avtom kot zgleda), zame nisi in ne moreš bit relevantna oseba, ki bi podajala neke tehtne ideje, kako se vozi.
Drugače mi kar gre tudi drugje, zadnjič sem šel do LJ brez ene napake. Oz. v Kranju mogoče malenkost, grem iz klanca iz Savskega otoka in na semaforju še kar dosti naprej rešilec z lučmi. Tisti čas nisem vedel da bo šel desno, drugače bi dal tudi on že lahko smernik ko me je videl, jaz bi pa v vsakem primeru lahko počakal pred križiščem. No in potem grem pred njim levo, rešilec je bil sicer še daleč za mano, meni ni kapnilo da bi se umaknil, čeprav se je že tisti spredaj, kar je bilo je pa edino da je moral vklopit sireno. Vedno sem mislil kako bom jaz dober pri umikanju če pride do take situacije, ampak v realnosti je pa malo drugače.
Še vedno mi v Kranju sicer niso jasne omejitve, sicer sem 100% da je tudi v vse klance omejitev 50, ampak dejstvo je da greš komot 100, proti Stražišču ker je precej kratek je mogoče edino dovolj 70-80. Ampak 50?
Eh, vsaj po LJ so dobre omejitve, tam se moraš precej trudit da greš 70. Na semaforjih pustiš neko Corso zadaj, ampak te potem kmalu ujame, res pa da imajo precej več prakse kot jaz ko sem bil ene 3x v lajfu.
Tudi tisto v Podvinski klanec 140, jaz bi rekel da je to enako kot po ravnem 110 in po klancu dol 80. In po klancu dol gredo vsi 80, tako da v bistvu ne gre za prekoračitev, čeprav policaju to dopovedat je pa drugo.
Drugače je pa dejstvo da če znaš regionalke, da boš znal tudi AC in Celovško cesto, ker je v bistvu enako, samo da med prehitevanjem na levem pasu ne vozijo nasproti. Tako da po vsej logiki je regionalka že iz tega razloga najtežja. Tudi mi je bilo hitro jasno da lahko na Celovški prehitevaš tudi po desni.
Tako da čeprav po vaše nimam nič izkušenj, jih imam vseeno zelo nadpovprečno. Situacije na moji cesti so bile v 15 letih že vse možne in so vsak dan drugačne, tako da nima veze če je ena in ista cesta.
Recimo samo en primer ki sem se mu smejal včeraj. Pride eden pred zožanje in lepo vidi tovornjak, ki bi ga lahko spustil naprej, ne, on se gre drenjat z njim. Itak en star Clio, če imaš novejši avto, že zaradi tega počakaš.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: B34ST ()

B34ST ::
Sicer bom imel pa v kratkem Vransko in bo mogoče končno čas, da dobim neko potrdilo o mojih cestnih ekspertizah. Niti policaj mi ni verjel, ko sem mu razlagal da znam zelo dobro vozit, pa snemal me je celo pot, da so potem še ostali občudovali. Resno, en policaj v civilu iz mojega mesta se je ustavil zraven in občudoval posnetek, ker kaj takega še ni videl. Zame povsem normalna vožnja za tiste razmere, čeprav kaj takega tudi nisem izvajal več kot 2x na leto, pač veliko prometa, ker sem šel kasneje ob 15-tih in logično da je bilo treba jih 16 prehitet, ne vem kako bi lahko drugače.
Največ pik mi je dal za v škarje - 9 pik, za hitrost samo 3 pike. Kakšne škarje neki, če sem šel v škarje samo v naseljih z nasprotnimi hitrostmi 30-40 km/h, nasprotni pa še vsaj 30m daleč, to je za 2 avtobusa. Policaj ki je vozil naj bi se bal za življenje, OMG kje dobijo te pajace.
Največ pik mi je dal za v škarje - 9 pik, za hitrost samo 3 pike. Kakšne škarje neki, če sem šel v škarje samo v naseljih z nasprotnimi hitrostmi 30-40 km/h, nasprotni pa še vsaj 30m daleč, to je za 2 avtobusa. Policaj ki je vozil naj bi se bal za življenje, OMG kje dobijo te pajace.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: B34ST ()

solatko ::
GupeM - Napaka zaradi hitrega tipkanja, sicer je pa od 50-70. Policaja se nisem nikoli šel, samo svojo rit sem zaščitil pred cepcem, ki se pri 70 vozi z 1m varnostne razdalje. Kaj ti tu ni jasno, pa tudi nisi še odgovoril, kaj bi v konkretnem primeru storil ti?
UganiKdo - Smeh je pol zdravja, jaz se nasmejim, ko berem vaše poste, povezane z dogajanjem in varstvom v prometu in se čudim, da ni nesreč še več.
donvito - Bravo care! Dobra, ni kej. +5
UganiKdo - Smeh je pol zdravja, jaz se nasmejim, ko berem vaše poste, povezane z dogajanjem in varstvom v prometu in se čudim, da ni nesreč še več.
donvito - Bravo care! Dobra, ni kej. +5
Delo krepa človeka

UganiKdo ::
UganiKdo - Smeh je pol zdravja, jaz se nasmejim, ko berem vaše poste, povezane z dogajanjem in varstvom v prometu in se čudim, da ni nesreč še več.
Kot ponavadi, slaboumno dementno podtikanje. Ko boš našel en moj post, ki (tako kot to ti redno počneš) poveličuje kršenje prometnih predpisov in ogrožanje varnosti v prometu pa kar naprej s citatom.
Policaja se nisem nikoli šel, samo svojo rit sem zaščitil pred cepcem, ki se pri 70 vozi z 1m varnostne razdalje.
Torej si namenoma ogrožal vse nasproti vozeče, Ker po tvoji dementni logiki, bi bil ti kriv, če bi se človek uza tabo strgalo in bi se čelno zaletel pri prehitevanju? Umakneš se vedno lahko, razen seveda če si dementen egoist, ki edni ve kako sem vozi.
Kam pa sodi tvoje slaboumno hvaljenje s tem kako si trznil z volanom proti voznemu pasu, ko si opazil, da te nekdo poskuša prehitet po desni na avtocesti? Kaj drugega kot igranje policaja je to? al si v svoji demenci že pozabil, da si se hvalil tudi z tem idiotizmom?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

solatko ::
UganiKdo - Beri poste v celoti ali nehaj komentirat posamezne izrezane dele - dogodek je bil na cesti Proletarskih brigad v MB v smeri proti Supernovi, na googlemap pa si oglej, kakšna cesta je to, da ne boš pisal bedarij.
Ni potrebno, da poveličuješ prekrške, dovolj je da ne ločiš med tem, kateri so res nevarni in kateri ne, sigurno vožnja na prazni cesti čez omejitev, ni tako nevarna, kot oviranje prometnega toka na regionalni cesti, ti pa trdiš nasprotno, da je največje zlo v slovenskem cestnem dogajanju, vožnja čez omejitev - bebo.
Kar se tiče dajanje smerokaza za menjavo pasu in rahlo zavijanje proti voznemu pasu, je bilo po predpisih, ki veljajo v SLO, nisem zapeljal na pas, se je pa poba, ki je z nenormalno hitrostjo prehiteval po voznem pasu, dejansko vsral v tistem trenutku, saj me je že skoraj videl pred seboj, se ti morda nebi?
Dejstvo je, da sem nakazal namen menjave pasu, se prepričal, če to lahko storim varno in, ker nisem mogel, sem ostal na prehitevalnem pasu, kaj se je pa dogajalo z modelom, ki je storil kar nekaj prekrškov, je pa posledica njegove vožnje in ne moje. Če bi bil povprečni voznik, bi pas zamenjal brez, da bi kaj dosti gledal nazaj, kar se redno dogaja. To niti slučajno ni bilo špilanje policaja, razen za bebote, tvojega kova.
Ni bilo hvaljenje, temveč opis dogodka in opozorilo, kaj se lahko zgodi, ko se folk vozi po prehitevalnem pasu, brez, da bi koga prehiteval (cesta od Tomačevega, proti Črnučam) in ljudje prehitevajo po desnem pasu. Če je zate to hvaljenje, potem je hvaljenje tudi to, da vozim precej nad omejitvami, ko lahko in je to varno. In slaboumen si predvsem ti, ki iz posameznih postov, ljudi kvalificiraš po svoji z Egom napihnjeni glavi. Vzemi raje pomirjevalo, da te ne bo tako razganjal, to namreč škoduje zdravju.
----------------
Sicer pa je tu lepo opisano, kaj se in se še bo dogajalo, dokler vožnja pod vplivom opojnih substanc, ne postane kaznivo dejanje z zaporom od 1-6 mesecev.
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Ni potrebno, da poveličuješ prekrške, dovolj je da ne ločiš med tem, kateri so res nevarni in kateri ne, sigurno vožnja na prazni cesti čez omejitev, ni tako nevarna, kot oviranje prometnega toka na regionalni cesti, ti pa trdiš nasprotno, da je največje zlo v slovenskem cestnem dogajanju, vožnja čez omejitev - bebo.
Kar se tiče dajanje smerokaza za menjavo pasu in rahlo zavijanje proti voznemu pasu, je bilo po predpisih, ki veljajo v SLO, nisem zapeljal na pas, se je pa poba, ki je z nenormalno hitrostjo prehiteval po voznem pasu, dejansko vsral v tistem trenutku, saj me je že skoraj videl pred seboj, se ti morda nebi?
Dejstvo je, da sem nakazal namen menjave pasu, se prepričal, če to lahko storim varno in, ker nisem mogel, sem ostal na prehitevalnem pasu, kaj se je pa dogajalo z modelom, ki je storil kar nekaj prekrškov, je pa posledica njegove vožnje in ne moje. Če bi bil povprečni voznik, bi pas zamenjal brez, da bi kaj dosti gledal nazaj, kar se redno dogaja. To niti slučajno ni bilo špilanje policaja, razen za bebote, tvojega kova.
Ni bilo hvaljenje, temveč opis dogodka in opozorilo, kaj se lahko zgodi, ko se folk vozi po prehitevalnem pasu, brez, da bi koga prehiteval (cesta od Tomačevega, proti Črnučam) in ljudje prehitevajo po desnem pasu. Če je zate to hvaljenje, potem je hvaljenje tudi to, da vozim precej nad omejitvami, ko lahko in je to varno. In slaboumen si predvsem ti, ki iz posameznih postov, ljudi kvalificiraš po svoji z Egom napihnjeni glavi. Vzemi raje pomirjevalo, da te ne bo tako razganjal, to namreč škoduje zdravju.
----------------
Sicer pa je tu lepo opisano, kaj se in se še bo dogajalo, dokler vožnja pod vplivom opojnih substanc, ne postane kaznivo dejanje z zaporom od 1-6 mesecev.
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Delo krepa človeka

UganiKdo ::
Ni potrebno, da poveličuješ prekrške, dovolj je da ne ločiš med tem, kateri so res nevarni in kateri ne, sigurno vožnja na prazni cesti čez omejitev, ni tako nevarna, kot oviranje prometnega toka na regionalni cesti, ti pa trdiš nasprotno, da je največje zlo v slovenskem cestnem dogajanju, vožnja čez omejitev - bebo.
Kaj imaš od tega da lažeš in mi podtikaš izjave? Jaz tega nisme nikoli izjavil. Se pa ti v svoji omejeni demenci ves čas trudiš da bi mo to podtaknil. Pa izpadeš samo bedak.
Lahko pa podaš citat za ta idiotizem in nesramno podtikanje? Saj vem, da ne boš ker drugega kot, podtikat in prodajat gostilniških zgodbic nisi sposoben.
Kar se tiče dajanje smerokaza za menjavo pasu in rahlo zavijanje proti voznemu pasu, je bilo po predpisih, ki veljajo v SLO, nisem zapeljal na pas, se je pa poba, ki je z nenormalno hitrostjo prehiteval po voznem pasu, dejansko vsral v tistem trenutku, saj me je že skoraj videl pred seboj, se ti morda nebi?
jaz predvsem nebi kot zahojeno govedo ogrožal prometne varnosti zaradi pumpanja svojega ega, kot ti zelo rad počneš in se s tem slaboumno hvališ po forumu. Ker edini razlog, da si nakazal menjavanje smeri je bilo, da si dal lekcijo vozniku, ki je prehiteval po desni. To pa nima ničesar z varno vožnjo, ampak zgolj in le z tvojim prenapihnjem egom v prometu.
Dejstvo je, da sem nakazal namen menjave pasu,
dejstvo je da si nakazal menjavanje voznega pasu zato, ker si egoistični bedak, ki je moral igrat policaja in pumpat svoj ego.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

mirator ::
...opis dogodka in opozorilo, kaj se lahko zgodi, ko se folk vozi po prehitevalnem pasu, brez, da bi koga prehiteval (cesta od Tomačevega, proti Črnučam) in ljudje prehitevajo po desnem pasu....
Si pa dal za primer res zanimivo cesto. Ta je po novem rezervirana za motorna vozila z omejitvijo 90 km/h.
Ta cesta je zame specifika.
Če se pelješ iz rodoja Tomačevo proti črnučam, je glede na semaforizirano križišče s Šlandrovo in Brnčičevo ulico dvopasovnica z dvoljeno hitorstjo 90 km/h, ima pa dva vozna pasova, nepa voznega in prehitevalnega. Torej v tej smeri lahko pelješ tudi po desnem pasu hiteje od voznika na levem pasu (kot štiripasovnice iz centra Ljubljane). V nasprotni smeri bi sicer lahko bila hitra cesta z dovoljeno hitrostjo 110 km/h, vendar kolikor razuem, je tudi v nasprotni smeri omejitev na 90 km/h torej enako kot na neki regionalki in tudi ni vzroka, da ne bi smel voziti po desnem pasu hitreje od tistega na levem. Mogoče se tudi motim.

solatko ::
UganiKdo - Evo zopet tvoje kretensko sprenevedanje, ko delam po predpisih, kar umik na vozni pas je in to nakažem s smerokazi, igram policaja, če prav nima noben pravice prehitevati po desnem, voznem pasu tistih, ki so na prehitevalnem. Res si debil, ki vsak dan kaže svoj ego, da bi opravičil svoje zmedene misli in prepričanja.
V življenju, niti v eni situaciji nisem ogrožal drugih udeležencev v prometu, mene so taki debili, kot si ti, ki si pomembnost predpisov tolmačijo po svoje, v času, ko sem bil v bistvu cele dneve na cesti, ogrožali ničkolikokrat in le sebi se imam zahvalit, da sem preživel brez nezgod, ti pa bluziš, da sem s svojim načinom vožnje, vedno s prilagojeno hitrostjo, bolj nevaren, kot vsi divjaki, pijančki, narkomančki, nseposobneži,.....
Dej se malo ohladi in se navadi, da ni vedno zveličavno tisto, kar si ti misliš pa, če prav je formalno po predpisih.
mirator - Takrat je bila to normalna hitra modro označena ceata z voznim in prehitevalnimi pasom, omejitev 100, potem pa nekaj časa 110, vozniki pa so se (predvsem tisti iz domžalskega konca) obnašali, kot na Šmartinski, Zaloški, Tržaški, Dunajski ali Celovški cesti. Malo pred semaforjem je bila modra prečrtana tabla za konec hitre ceste. Kako je sedaj mi ni znano, ker se ne vozim več po njej, takrat pa sem šel parkrat v obe smeri dnevno, taka kot praviš da je sedaj pa je bila od križišča z Brnčičevo naprej, proti Trzinu z omejitvijo 70.
V življenju, niti v eni situaciji nisem ogrožal drugih udeležencev v prometu, mene so taki debili, kot si ti, ki si pomembnost predpisov tolmačijo po svoje, v času, ko sem bil v bistvu cele dneve na cesti, ogrožali ničkolikokrat in le sebi se imam zahvalit, da sem preživel brez nezgod, ti pa bluziš, da sem s svojim načinom vožnje, vedno s prilagojeno hitrostjo, bolj nevaren, kot vsi divjaki, pijančki, narkomančki, nseposobneži,.....
Dej se malo ohladi in se navadi, da ni vedno zveličavno tisto, kar si ti misliš pa, če prav je formalno po predpisih.
mirator - Takrat je bila to normalna hitra modro označena ceata z voznim in prehitevalnimi pasom, omejitev 100, potem pa nekaj časa 110, vozniki pa so se (predvsem tisti iz domžalskega konca) obnašali, kot na Šmartinski, Zaloški, Tržaški, Dunajski ali Celovški cesti. Malo pred semaforjem je bila modra prečrtana tabla za konec hitre ceste. Kako je sedaj mi ni znano, ker se ne vozim več po njej, takrat pa sem šel parkrat v obe smeri dnevno, taka kot praviš da je sedaj pa je bila od križišča z Brnčičevo naprej, proti Trzinu z omejitvijo 70.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

UganiKdo ::
UganiKdo - Evo zopet tvoje kretensko sprenevedanje, ko delam po predpisih, kar umik na vozni pas je in to nakažem s smerokazi, igram policaja, če prav nima noben pravice prehitevati po desnem, voznem pasu tistih, ki so na prehitevalnem. Res si debil, ki vsak dan kaže svoj ego, da bi opravičil svoje zmedene misli in prepričanja.
debil si predvsem ti s svojim slaboumnim poametovanjem in podtikanjem. Jahal si prehitevalni pas in glej si ga zlomka, ravno ko je nekdo hotel po desni mimo, si ti po predpisih hotel menjat pas? Prodaja to sestri, ki ti bo prišla plenico menjat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()