Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

UganiKdo ::
Damo dobimo malo boljšo perspektivo kaj pomeni 500m.
Toliko, da bo boleče očitno kake psihoipate zagovarja solatko. Namreč voznik, ki ga naš dementnež izpostavlja kot primer prilagojene hitrosti se fizično nebi mogel ustavit pred izvozom iz avtoceste, ki se ga na posnetku niti vide ne. Toliko o tem, kaj bi se zgodilo, če bi prišlo odo česa nepričakovanega.
Da otemu, da v eni sekundi vozilo preden voznik lahko kakorkoli reagira prevozi več kot 80m ne govorimo. Da posatvimo v perspektivo o čem govorimo je to razdalja nogometnega igrišča. Torej preden voznik lahko sploh karkoli naredi, je zgazil nogometnega vratarja na nasprozni strani igrišča... in potem dementni pisiopati sanjajo o prilagojeni hitrosti in moćnosti, da kadarkoli ustaviš...
Toliko, da bo boleče očitno kake psihoipate zagovarja solatko. Namreč voznik, ki ga naš dementnež izpostavlja kot primer prilagojene hitrosti se fizično nebi mogel ustavit pred izvozom iz avtoceste, ki se ga na posnetku niti vide ne. Toliko o tem, kaj bi se zgodilo, če bi prišlo odo česa nepričakovanega.
Da otemu, da v eni sekundi vozilo preden voznik lahko kakorkoli reagira prevozi več kot 80m ne govorimo. Da posatvimo v perspektivo o čem govorimo je to razdalja nogometnega igrišča. Torej preden voznik lahko sploh karkoli naredi, je zgazil nogometnega vratarja na nasprozni strani igrišča... in potem dementni pisiopati sanjajo o prilagojeni hitrosti in moćnosti, da kadarkoli ustaviš...

m0LN4r ::
Ti si zelo malo na cesti, je tako? Moral bi se voziti en mesec po nemciji, da se ti vid in reakcije malo prilagodijo in potem nazaj v SLO pa se ti bo zdelo vse kot upocasnjen posnetek kar je okol 90 in 130.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

shadeX ::
shadeX - Ti ne gledaš kaj je pred teboj, ker moraš drkat telefon, tisti, ki znamo vozit tudi hitro, med vožnjo ne počnemo drugega, kot vozimo, zato pa ne povzročamo nesreč, ne glede na to, kako hitro gremo.
Živiš v zanikanju, tvoj ego pa te skuša braniti na vse mogoče načine , neglede na ceno. Že to da eno in isto trobiš v tej temi že več mesecev ali celo leto je dokaz, da je tvoj ego izjemno ranjen in išče razloge, ki niso niti približno primerljivi z realnostjo, samo da upraviči svoj prav. Tako daleč greš da ljudem podtikaš situacije, ki se nikoli niso zgodile samo da bi ti izpadel boljši.

UganiKdo ::
Ti si zelo malo na cesti, je tako? Moral bi se voziti en mesec po nemciji, da se ti vid in reakcije malo prilagodijo in potem nazaj v SLO pa se ti bo zdelo vse kot upocasnjen posnetek kar je okol 90 in 130.
Ja, a to se fizikalna pravila spremenijo ko prides cez mejo? Jao, kak keke nebuloze da opravicite idiotizme ma cesti.
Eno razodetje za kekce tvojega kova: razdalja, ki jo vozilo z hitrostjo x prevozi v eni sekundi je povsem enaka v sloveniji kot v nemciji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

GupeM ::
GupeM - Pojma nimaš ti, ameriška vohunska letala, že leta vozijo brez pilotov, v potniških pa 90%-ov leta, leti avtopilot, razen ob nepredvidljivih okoliščinah, ko iz zemlje dobijo komando za popravke smeri.
Hahaha. Je rekel: "Pojma nimaš ti."
Si kdaj sploh videl radarski zaslon v živo? Ne, to ne izgleda tako kot v filmih, ko vidiš dve raketi ki se ti približujeta. To izgleda kot mravljišče, kjer vsak leti v svojo smer. In ne gre le za nepredvidene dogodke, ampak ga ni junaka, ki bo vse možnosti predvidel. Še posebej, če upoštevamo vse zamude.
Ti si zelo malo na cesti, je tako? Moral bi se voziti en mesec po nemciji, da se ti vid in reakcije malo prilagodijo in potem nazaj v SLO pa se ti bo zdelo vse kot upocasnjen posnetek kar je okol 90 in 130.
Priporočam, da V Sloveniji izpit delamo na semulatorjih, ki izgledajo povsem realno, le da promet poteka s 5 kratno hitrostjo. Ko pridemo na realne ceste, bomo imeli tako izostren vid in tako hitre reflekse, da bomo reagirali še preden bomo sploh speljali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()

solatko ::
UganiKdo - Sedaj sem dojel kakšen problem imaš, obišči okulista, da boš sposoben na 200m videt nepravilnosti na cesti (če voziš 300 in manj, če voziš počasneje, recimo 200), kako potem sploh voziš, saj je nevarno, da pri 30, ne boš opazil malega otroka ali živali, ki bi ti skočila na cesto.
Res se ne čudim nobenemu tvojemu sestavku več.
Zate veljajo druga fizikalna pravila tukaj in v tujini, saj zate neomejena hitrost na delih AC v Nemčiji ni nevarna, pri nas pa je smrtna zaradi drugačne fizike (recimo, da je površina cest podobna). A to Alpe uplivajo ali kaj drugega.
Res si faca, ni kej.
GupeM - Poglej kako zgleda na nebu pa sedaj je veliko manj prometa
https://planefinder.net/#
Zato nebi bilo fajn, če bi bilo vse v rokah pilotov.
Veš, da ta tvoj predlog o simulatorju za izpit, ni tako neumen, bi morda tisti zaspani res malo hitreje reagiral ob določenih problemih, samo še naučit jih je treba, da pravilno.
Res se ne čudim nobenemu tvojemu sestavku več.
Zate veljajo druga fizikalna pravila tukaj in v tujini, saj zate neomejena hitrost na delih AC v Nemčiji ni nevarna, pri nas pa je smrtna zaradi drugačne fizike (recimo, da je površina cest podobna). A to Alpe uplivajo ali kaj drugega.
Res si faca, ni kej.
GupeM - Poglej kako zgleda na nebu pa sedaj je veliko manj prometa
https://planefinder.net/#
Zato nebi bilo fajn, če bi bilo vse v rokah pilotov.

Veš, da ta tvoj predlog o simulatorju za izpit, ni tako neumen, bi morda tisti zaspani res malo hitreje reagiral ob določenih problemih, samo še naučit jih je treba, da pravilno.
Delo krepa človeka

matic492 ::
Solatko oprosti ampak ne vem kaj hočeš razložit.
Eno je fizika in odziv človeka, in fizičnih zakonov ne moreš prekršit z odzivom.
Sem zbil neko majhno žival, veverico ali nekaj, na avtocesti. Hitrost je bila 140 km/h. Seveda sem jo opazil, ampak čas med tem ko sem jo jaz videl na levem pasu (prečkala je ta živalica avtoceste iz moje leve na desno), in med tem ko sem jaz dal takoj nogo na bremzo in jo malo poglihal (ker sem itak vedel da nima smisla več bremzat, da samo še kako bedarijo naredim), je živalica že odletela.
Imam dashcam in sem pogledal posnetek. Snema 25 sličic na sekundo. Žival je bila na kameri vidna mislim da nekje 5-7 sličic, torej nekje 1/5 sekunde ali 200 ms.
Zdaj pa daj to še mojo hitrost 140 km/h x2 in si na 100 miliskeundah.
Odziv živčevja:
V času ko se človeško živčevje FIZIČNO odziva (tega NE MOREŠ prekršit, razen če verjameš v kak mumbo jumbo), je že bilo vsega konec.
Pa tu sploh nisem štel koncentracijo voznika, vidljivost ipd.
Zdaj pa si seveda predstavljaj, da se to zgodi pri 300km/h in je kaj bolj nevarnega, ki dejansko poškoduje moje vozilo..?
Saj ne zagopvarjam omejitve/brez omejitve. Samo omejitev je pač neka odločba, po statistiki, kjer se družba odloči da pod to mejo so nesreče sprejemljive oziroma smo jih pripravljeni sprejet v zameno za transport z avtomobili.
EDIT: Aja pa še enkrat se spomnem, v tunelu na prehitevalnem sem bil, cca 110km/h, na desnem pasu kolona tovornjakov. Za mano avto prehitevama skupaj. Pred mano se pojavi nekaj črnega na tleh, desno ne morem, bremzat ne morem (ne morem se ustavit do tja), prostora za umaknit ni, ker je na sredini pasu, nimam druge opcije kot da stvar prevozim. Hvala bogu je bila samo neka plastika, se ustavim na počivališču in pregledam, vse je bilo ok. Kaj pe če bi bil kovinski del namesto plastike?
Eno je fizika in odziv človeka, in fizičnih zakonov ne moreš prekršit z odzivom.
Sem zbil neko majhno žival, veverico ali nekaj, na avtocesti. Hitrost je bila 140 km/h. Seveda sem jo opazil, ampak čas med tem ko sem jo jaz videl na levem pasu (prečkala je ta živalica avtoceste iz moje leve na desno), in med tem ko sem jaz dal takoj nogo na bremzo in jo malo poglihal (ker sem itak vedel da nima smisla več bremzat, da samo še kako bedarijo naredim), je živalica že odletela.
Imam dashcam in sem pogledal posnetek. Snema 25 sličic na sekundo. Žival je bila na kameri vidna mislim da nekje 5-7 sličic, torej nekje 1/5 sekunde ali 200 ms.
Zdaj pa daj to še mojo hitrost 140 km/h x2 in si na 100 miliskeundah.
Odziv živčevja:
On average non-voluntary reflexes (which is actually information going to the CNS, being processed, and then going out to the motor neurons) take about 0.3 seconds. However, the average human can blink in about 0.1 seconds, which is probably a better measure
V času ko se človeško živčevje FIZIČNO odziva (tega NE MOREŠ prekršit, razen če verjameš v kak mumbo jumbo), je že bilo vsega konec.
Pa tu sploh nisem štel koncentracijo voznika, vidljivost ipd.
Zdaj pa si seveda predstavljaj, da se to zgodi pri 300km/h in je kaj bolj nevarnega, ki dejansko poškoduje moje vozilo..?
Saj ne zagopvarjam omejitve/brez omejitve. Samo omejitev je pač neka odločba, po statistiki, kjer se družba odloči da pod to mejo so nesreče sprejemljive oziroma smo jih pripravljeni sprejet v zameno za transport z avtomobili.
EDIT: Aja pa še enkrat se spomnem, v tunelu na prehitevalnem sem bil, cca 110km/h, na desnem pasu kolona tovornjakov. Za mano avto prehitevama skupaj. Pred mano se pojavi nekaj črnega na tleh, desno ne morem, bremzat ne morem (ne morem se ustavit do tja), prostora za umaknit ni, ker je na sredini pasu, nimam druge opcije kot da stvar prevozim. Hvala bogu je bila samo neka plastika, se ustavim na počivališču in pregledam, vse je bilo ok. Kaj pe če bi bil kovinski del namesto plastike?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()

GupeM ::
GupeM - Poglej kako zgleda na nebu pa sedaj je veliko manj prometa
https://planefinder.net/#
Zato nebi bilo fajn, če bi bilo vse v rokah pilotov.
Veš, da ta tvoj predlog o simulatorju za izpit, ni tako neumen, bi morda tisti zaspani res malo hitreje reagiral ob določenih problemih, samo še naučit jih je treba, da pravilno.
Saj veš, da tukaj ni vseh avionov, ane? In ja, trenutne dni je samo kakšnih 10-15 % normalne poletne sezone. In zadeva ni v rokah pilotov, ampak v rokah kontrolorjev. Pilot mora samo upoštevati navodila kontrolorja, tako kot moramo mi upoštevati pravila na cesti. Kamor seveda spada omejitev hitrosti.

solatko ::
maticb492 - Je tebi jasno, da gre za hitro vožnjo po prazni cesti, nekaj sto metrov daleč, ne pa za konstantno vožnjo 300 v gostem prometu, tukaj ali na nemškem AB, ko razmere to dopuščajo, da lahko to storiš relativno varno in popolnoma varno za druge udeležence v prometu, ker jih na prazni cesti, po navadi ni, če imaš srečo pa še proračun filaš.
GupeM - Samo vojaških ni, so tudi športna letala.
GupeM - Samo vojaških ni, so tudi športna letala.
Delo krepa človeka

Siddh ::
Da prekinemo težko debato.
Slovenija je bila 2017 za urbani transport najbolje ocenjena država v EU.
Slovenija je bila 2017 za urbani transport najbolje ocenjena država v EU.

solatko ::
Siddh - A ti sploh veš, kaj si nalimal?
Google translate pravi tole -
zadovoljstvo potrošnikov z mestnim prevozom
Kaj ima to veze s težko debato?
Mimo grede - mariborčani, ljubljančani, ... niti slučajno niso zadovoljni z mestnim prometom, tako, da ne vem, kje dobijo anketarji to silno srečo, med uporabniki teh storitev.
Google translate pravi tole -
zadovoljstvo potrošnikov z mestnim prevozom
Kaj ima to veze s težko debato?
Mimo grede - mariborčani, ljubljančani, ... niti slučajno niso zadovoljni z mestnim prometom, tako, da ne vem, kje dobijo anketarji to silno srečo, med uporabniki teh storitev.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::
UganiKdo - Sedaj sem dojel kakšen problem imaš, obišči okulista, da boš sposoben na 200m videt nepravilnosti na cesti (če voziš 300 in manj, če voziš počasneje, recimo 200), kako potem sploh voziš, saj je nevarno, da pri 30, ne boš opazil malega otroka ali živali, ki bi ti skočila na cesto.
Res se ne čudim nobenemu tvojemu sestavku več.
A ti v svoji demenci sploh ves koliko je 200m? Ker glede na idiotizme ki jih serjes nimas niti najmanjse predstave o tem kaj ta razdalja pomeni. To je fucking 2 polni dolzini nogometnega igrisca. Postavi pa to precej v perspektivo tudi vse ostale blodnje, ki jih prodajas.
Predvsem pa kako moten moras bit da verjames, da bos v 2 sekundah kolikor pri 300km/h rabis do ovire realno ocenil par cm velik predmet ali veverico. Predvsem pa cetudi bos to prepoznal je to tocbo vse kar bos naredil v 2s.
Ja, demenca je prirocen izgovor za vse sranje, ki si ga sproduciral v tej temi.

lufthammer ::
A ti v svoji demenci sploh ves koliko je 200m?
Že kar nekaj časa te berem in mi ni jasna tvoja histerija. A ne moreš biti malo bolj spoštljiv in v vsakem postu zmerjati z demenco?
Pustimo, kaj klobasa Solatko, lahko se mu smeješ, žaliti bi pa lahko prenehal - sploh ne z demenco, ki je kar huda stvar in se lahko tudi tebi zgodi. Ne boš ga prepričal v nobenem primeru. Pa vsi ostali tudi ne.

m0LN4r ::
Ti si zelo malo na cesti, je tako? Moral bi se voziti en mesec po nemciji, da se ti vid in reakcije malo prilagodijo in potem nazaj v SLO pa se ti bo zdelo vse kot upocasnjen posnetek kar je okol 90 in 130.
Ja, a to se fizikalna pravila spremenijo ko prides cez mejo? Jao, kak keke nebuloze da opravicite idiotizme ma cesti.
Eno razodetje za kekce tvojega kova: razdalja, ki jo vozilo z hitrostjo x prevozi v eni sekundi je povsem enaka v sloveniji kot v nemciji.
Sploh nisem o tem govoril, to je meni jasno. Tebi pa ni jasno, da pac nisi vajen takega tempa.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

UganiKdo ::
lufthammer je izjavil:
A ti v svoji demenci sploh ves koliko je 200m?
Že kar nekaj časa te berem in mi ni jasna tvoja histerija. A ne moreš biti malo bolj spoštljiv in v vsakem postu zmerjati z demenco?
Pustimo, kaj klobasa Solatko, lahko se mu smeješ, žaliti bi pa lahko prenehal - sploh ne z demenco, ki je kar huda stvar in se lahko tudi tebi zgodi. Ne boš ga prepričal v nobenem primeru. Pa vsi ostali tudi ne.
Opis dejnaksega stanja ni misljen kot zalitev. In ja se strinjam, bolezensko stanje s katerim se Solatko srecuje na stara leta je resna zadeva.
Ti si zelo malo na cesti, je tako? Moral bi se voziti en mesec po nemciji, da se ti vid in reakcije malo prilagodijo in potem nazaj v SLO pa se ti bo zdelo vse kot upocasnjen posnetek kar je okol 90 in 130.
Ja, a to se fizikalna pravila spremenijo ko prides cez mejo? Jao, kak keke nebuloze da opravicite idiotizme ma cesti.
Eno razodetje za kekce tvojega kova: razdalja, ki jo vozilo z hitrostjo x prevozi v eni sekundi je povsem enaka v sloveniji kot v nemciji.
Sploh nisem o tem govoril, to je meni jasno. Tebi pa ni jasno, da pac nisi vajen takega tempa.
Kaksnega tempa? Bolestne voznje +5km/h glede na omejitev, zato da se pocutis kot heroj ko prides domov? Ja, takega tempa res ne razumem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

solatko ::
UganiKdo - Sedaj ti bom napisal nekaj, kar te bo morda prepričalo - nazadnje sem se na slovenskih AC peljal okoli 200, so so se pobirale cestine in se je folk pred mitnico odpeljal s ceste in se na prvem priključku vrnil. Samo nekaj bedakov nas je bilo, ki smo cestnino plačevali brez izmikanj. Takrat smo imeli ta privilegij, da je bilo nekaj km ceste, vedno prazne in tam smo si dali duška. Od uvedbe vinjet, čez 170 na naših cestah še nisem peljal, ker se zaradi prometa to ne da narediti varno, po mojih merilih. Če ne vidih pol kamionske gume na 200 m, pojdi k optiku, ne moreš ocent kaj je, vidiš pa da nekaj je in imaš dovolj časa, da hitrost znižaš, brez kakšnega hudega zaviranja. Veverica ali zajec pri taki hitrosti ne pomeni nevarnosti za voznika, kar je večjega pa vidiš dovolj zgodaj, da lahko hitrost znižaš.
Jaz pri moji demenci vidim odlično, ti pa si predstavljaš, da vidiš odlično, ker ne upaš na pregled, saj bi ugotovili, da si slep ali, kar je še huje, te muči povezava med pogledom in možgani.
Jaz vam govorim samo to, da lahko vozite s prilagojeno hitrostjo, torej varno, vedno, če ste za to usposobljeni, za kar je pa forum in video igrice, malenkost premalo.
Si pa lahko dokaj podrobno situacijo vsaj ogledaš, na kakšnem boljšem simulatorju, če prav je v RL optika bolj realna.
Sedaj si hitrejšo vožnjo pač privoščim, ko me pot zanese v tujino, če prav me drži, da bi tudi sedaj, ko ni prometa malo bolj pognal, pa me zasrbi denarnica in se držim tistih "varnih" 150-160, kjer denarnica ne trpi preveč, tudi, če imajo inkasantske akcije.
Jaz pri moji demenci vidim odlično, ti pa si predstavljaš, da vidiš odlično, ker ne upaš na pregled, saj bi ugotovili, da si slep ali, kar je še huje, te muči povezava med pogledom in možgani.
Jaz vam govorim samo to, da lahko vozite s prilagojeno hitrostjo, torej varno, vedno, če ste za to usposobljeni, za kar je pa forum in video igrice, malenkost premalo.
Si pa lahko dokaj podrobno situacijo vsaj ogledaš, na kakšnem boljšem simulatorju, če prav je v RL optika bolj realna.
Sedaj si hitrejšo vožnjo pač privoščim, ko me pot zanese v tujino, če prav me drži, da bi tudi sedaj, ko ni prometa malo bolj pognal, pa me zasrbi denarnica in se držim tistih "varnih" 150-160, kjer denarnica ne trpi preveč, tudi, če imajo inkasantske akcije.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::
Kje si sedaj privlekel kamionsko gumo v debato? Fack, ampak demenca je res zajebana zadeva.
Sedaj si hitrejšo vožnjo pač privoščim, ko me pot zanese v tujino, če prav me drži, da bi tudi sedaj, ko ni prometa malo bolj pognal, pa me zasrbi denarnica in se držim tistih "varnih" 150-160, kjer denarnica ne trpi preveč, tudi, če imajo inkasantske akcije.ja, dokler imamo na cesti psihopate, ki ji pod kontrolo drzi samo denarnica, res ni upanja na to da bomo imeli vecjo varnost in visjo kulturo na cesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

UganiKdo ::
. Če ne vidih pol kamionske gume na 200 m, pojdi k optiku, ne moreš ocent kaj je, vidiš pa da nekaj je in imaš dovolj časa, da hitrost znižaš, brez kakšnega hudega zaviranja.
Ja, verjamem da revez brez osnovne sole verjame, da lahko vozilo pri 300km/h bostveno spremeni hitrost v tistih 2,5s ki jih rabi da prevozi 200m. Ampak ostali, ki so vsaj osnovnosolsko fiziko zaobvladal pa vejonda je to idiotizem brez primere.
Tunelski vid je za kekce tvoga kova nekaj za na kruh namazat in pri 300 km/h seveda ne obstaja.
Takrat smo imeli ta privilegij, da je bilo nekaj km ceste, vedno prazne in tam smo si dali duška.tako kot vsi psihopati, ki nimate jajc in znanja za resno dirkalno stezo.
Malo lahkega branja za lahko noc o tem kake kozle nas solatar strelja;
https://sites.psu.edu/psych256sp14/2014...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

ngc2392 ::
včasih, ampak res včaaasih, si dam malo prepovedanega duška (pa avto prediham, heh) in po kacinovem klancu mimo naklega letim 200 na uro. kakih deset sekund morda, ker pač avto ne zmore več :) ampak, v teh desetih sekundah moram biti zalepljen na cesto pred mano, v ogledalo za sabo (vedno je kak norec, ki hoče biti-in tudi je-hitrejši od tebe) in na ves promet, ki ga dohitevam. ter prerečunavam, če bo kdo skočil ven za kamionom itd itd. sicer sem že na sredini življenjske dirke (50 let), a teh deset sekund je dovolj adrenalina za nekaj mesecev. precej dobro se zavedam, da če mi kdo skoči ven pri tej "mali" hitrosti, nimam prav veliko možnosti. ali ga nabijem kot norca ali se sam razbijem kot kanta. ker...saj abs deluje, ampak fizika fantje...to ne moreš goljufat. in če tole moje dirkanje za teh nekaj sekund pretvorim v precej bolj dolgotrajno dirkanje pri 300 na uro...ne vem no...to NI varna vožnja, kakorkoli jo obrneš. ajde, pri 20tih morda nisi tako psihično izčrpan zaradi tega, pa vseeno. je pa res...če je pa cesta zaprta, potem se pa lahko frajariš. a tisto potem ni več cesta, ampak dirkališče :)
United We Stand, Divided We Fall

B34ST ::
Ravno tam je najbolj ovinkasto, na taki cesti se pa res ne vozi 200, sploh pa ne v gostem prometu in kot praviš mimo tovornjakov, to je kot ruska ruleta. Kdor hoče probat 200 imaš popolno ravnino od uvoza Lesce do izvoza Radovljica. Ura kaj pa vem, ker sem šel samo enkrat mislim da okoli 21-te, vsaj 20 mora sigurno bit če nočeš prometa. Jaz nimam tega veselja, je odvozit eno traso po regionalki bolje, pa še nikoli nisi kaj preveč čez omejitev, +20 imaš vrh glave.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32

m0LN4r ::
Kaj sem napisal, malo visje v citatu?lufthammer je izjavil:
A ti v svoji demenci sploh ves koliko je 200m?
Že kar nekaj časa te berem in mi ni jasna tvoja histerija. A ne moreš biti malo bolj spoštljiv in v vsakem postu zmerjati z demenco?
Pustimo, kaj klobasa Solatko, lahko se mu smeješ, žaliti bi pa lahko prenehal - sploh ne z demenco, ki je kar huda stvar in se lahko tudi tebi zgodi. Ne boš ga prepričal v nobenem primeru. Pa vsi ostali tudi ne.
Opis dejnaksega stanja ni misljen kot zalitev. In ja se strinjam, bolezensko stanje s katerim se Solatko srecuje na stara leta je resna zadeva.
Ti si zelo malo na cesti, je tako? Moral bi se voziti en mesec po nemciji, da se ti vid in reakcije malo prilagodijo in potem nazaj v SLO pa se ti bo zdelo vse kot upocasnjen posnetek kar je okol 90 in 130.
Ja, a to se fizikalna pravila spremenijo ko prides cez mejo? Jao, kak keke nebuloze da opravicite idiotizme ma cesti.
Eno razodetje za kekce tvojega kova: razdalja, ki jo vozilo z hitrostjo x prevozi v eni sekundi je povsem enaka v sloveniji kot v nemciji.
Sploh nisem o tem govoril, to je meni jasno. Tebi pa ni jasno, da pac nisi vajen takega tempa.
Kaksnega tempa? Bolestne voznje +5km/h glede na omejitev, zato da se pocutis kot heroj ko prides domov? Ja, takega tempa res ne razumem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

UganiKdo ::
točno to kar sem povedal, da si veliki heroj z malim tičem, ki si upa peljat par kilometrov nad omejitvijo (še posebej na avtocesti, kjer je dovolj široko za reveže tvojega kova) in si domišlja da je heroj.

m0LN4r ::
Narobe beres, pac nisi vajen in te je strah. Saj vsakega bi blo, ko bi se prvic vozil npr. na AC konstantno 160. Vmes te pa prehitevajo z do 200 recimo, ampak se navadis. Pa malo vec moras delat, no z ACC prakticno samo ogledala gledas in prehitevas.
Ne rabi ti bit nerodno zaradi tega.
Ne rabi ti bit nerodno zaradi tega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

UganiKdo ::
Zakaj bi mi bilo nerodno? Ker nimam dusevnih motenj in me cutim potrebe po krsenju prometnih predpisov? Al zato ker vem da pri 200km/h o varni voznji govorijo samo se dusevno moteni?
Kot ze receno, 300 km/h je uzitek in cisti adrenalin, samo tega se pac ne pocne v prometu. Komur se pa pri 160 km/h dvigne je pa pac pomilovanja vreden revez, ki v zivljenju se ni obcutil kaj je to hitra voznja.
Kot ze receno, 300 km/h je uzitek in cisti adrenalin, samo tega se pac ne pocne v prometu. Komur se pa pri 160 km/h dvigne je pa pac pomilovanja vreden revez, ki v zivljenju se ni obcutil kaj je to hitra voznja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

m0LN4r ::
Zakaj bi mi bilo nerodno? Ker nimam dusevnih motenj in me cutim potrebe po krsenju prometnih predpisov? Al zato ker vem da pri 200km/h o varni voznji govorijo samo se dusevno moteni?
Kot ze receno, 300 km/h je uzitek in cisti adrenalin, samo tega se pac ne pocne v prometu. Komur se pa pri 160 km/h dvigne je pa pac pomilovanja vreden revez, ki v zivljenju se ni obcutil kaj je to hitra voznja.
Ne razumem zakaj bi se nekomu pri 160 dvignil, ce ta hitrost ni nic posebnega na dnevni ravni na AC, tudi 180 ni nic posebnega, zmore vsak avto z 100KM.
Razumem, da iz tvoje perspektive je 110-130 svetlobna hitrost za na avtocesto za delanje guzve.
PS: To da nimas dusevnih motenj si ti rekel. Jemljem z rezervo, ko se nekdo tako hvali. Ponavadi majo ravno taki problem s sprejemanjem dejstva, da se drugje vozi z visjimi hitrosti z manj nesrecami, kot prinas.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()

solatko ::
Evo, kako naša država skrbi za varnost v prometu, hebat je treba tiste, ki na prazni cesti vozijo hitro!!!!!!
https://www.24ur.com/novice/slovenija/c...
https://www.24ur.com/novice/slovenija/c...
Delo krepa človeka

UganiKdo ::
tudo jaz ne, pa zato revezi tvonega kova po nepotrebnem krsite prometne predpise. Glede na napisano pa niti to ne resi tvoje impotence.
Ne razumem zakaj bi se nekomu pri 160 dvignil, ce ta hitrost ni nic posebnega na dnevni ravni na AC, tudi 180 ni nic posebnega, zmore vsak avto z 100KM
Razumem, da iz tvoje perspektive je 110-130 svetlobna hitrost za na avtocesto za delanje guzve.pomilovanja vredwn komentar nekoga, ki so mu nemske avtoceste visek dometa.
da se drugje vozi z visjimi hitrosti z manj nesrecami, kot prinas.in? A zato revcki tvokega kova mislite da z prehitro voznjo prispevate k varnosti na cesti?

m0LN4r ::
tudo jaz ne, pa zato revezi tvonega kova po nepotrebnem krsite prometne predpise. Glede na napisano pa niti to ne resi tvoje impotence.tam kjer se jaz vozim, ni krsitev. Umiri se malo al si na nekaj stopil?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::
Ti si zelo malo na cesti, je tako? Moral bi se voziti en mesec po nemciji, da se ti vid in reakcije malo prilagodijo in potem nazaj v SLO pa se ti bo zdelo vse kot upocasnjen posnetek kar je okol 90 in 130.
Ja, a to se fizikalna pravila spremenijo ko prides cez mejo?
Seveda! balkanci v avstriji vozijo po omejitvah, čeprav imajo avstrijci zelo nizke kazni, ko pa pridejo nazaj čez mejo na balkan, postanejo pa takoj sami šumaherji.

Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()

solatko ::
UganiKdo - Mojega linka nisi komentiral, saj taki sralci, kot si ti, ne znate drugega, kot prekoračitev administrativno določene hitrosti, ko pa dam link o dejanskem sranju, kar se tiče varnosti v prometu, si pa lepo pametno tiho, s tem pa tako s(t)ranje podpiraš, saj ti je problem 1 promil nesreč zaradi hitrejše vožnje od omejitve, ne pa 1/3 mrtvih in poškodovanih, zaradi opojnih substanc in sodno preganjanje te anomalije.
V normalnih prometnih državah, je vožnja pod vplivom opojnih substanc, kaznivo dejanje in ti sledi arest, v primeru prometne nesreče s smrtnim izidom pa podobno, kot bi človeka namerno ustrelil.
Takrat, ko si trezen, se moraš zavedat, da ti sledi minimalno 6 mesecev aresta, če boš šel pijan za volan, potem se pa pojdite.
Ni važno, preganjajmo solatka, ki gre včasihih trezen, dodatno usposobljen, skoncentriran, z dobrim in tehnično brezhibnim vozilom, preko omejitve, kljub temu, da v 50-ih letih, ni imel prometne nesreče z njegovo krivdo in dve kazni, zaradi napačnega parkiranja. Ta ne pozna fizike in je zato smrtna nevarnost na cesti, po tvojem zblojenem mnenju.
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
V normalnih prometnih državah, je vožnja pod vplivom opojnih substanc, kaznivo dejanje in ti sledi arest, v primeru prometne nesreče s smrtnim izidom pa podobno, kot bi človeka namerno ustrelil.
Takrat, ko si trezen, se moraš zavedat, da ti sledi minimalno 6 mesecev aresta, če boš šel pijan za volan, potem se pa pojdite.
Ni važno, preganjajmo solatka, ki gre včasihih trezen, dodatno usposobljen, skoncentriran, z dobrim in tehnično brezhibnim vozilom, preko omejitve, kljub temu, da v 50-ih letih, ni imel prometne nesreče z njegovo krivdo in dve kazni, zaradi napačnega parkiranja. Ta ne pozna fizike in je zato smrtna nevarnost na cesti, po tvojem zblojenem mnenju.
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Delo krepa človeka

UganiKdo ::
Kaj tocno naj komentiram? A mislis da si ti s svojim krsenjem prometnih predpisov kaj manjsi dementni idiot, ce obstajajo vecji idioti od tebe?
Ja, absolutno bi pricakoval da bo omenjeni voznim za svoje ravnanje kaznovan (in tudi nikjer ne pise da na koncu ne bo) ampak to ne spemeni dejstva da je voznja nad omejitvijo prekrsek ki po nepotrebnem ogroza promet o varnost.
Ampak ja, revezi kot ti imate prirocen izgovor: kaj meni tezijo za prehitro voznjo ce pa jankovic krade milione. Pac primitivno gostilnisko razmisljanje starca, ki ni sposoben vozit po omejitvah.
Da ne poznas niti osnovno solske fizike oa sam dokazujes post za postom.
Ps: zakaj spet lazes o tem koliko kazni si dobil? Ravno v tej temi si se revez dementni hvalil kako si dobil kazen za prehotro voznjo s sinovim vozilom.
Ja, absolutno bi pricakoval da bo omenjeni voznim za svoje ravnanje kaznovan (in tudi nikjer ne pise da na koncu ne bo) ampak to ne spemeni dejstva da je voznja nad omejitvijo prekrsek ki po nepotrebnem ogroza promet o varnost.
Ampak ja, revezi kot ti imate prirocen izgovor: kaj meni tezijo za prehitro voznjo ce pa jankovic krade milione. Pac primitivno gostilnisko razmisljanje starca, ki ni sposoben vozit po omejitvah.
Da ne poznas niti osnovno solske fizike oa sam dokazujes post za postom.
Ps: zakaj spet lazes o tem koliko kazni si dobil? Ravno v tej temi si se revez dementni hvalil kako si dobil kazen za prehotro voznjo s sinovim vozilom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

UganiKdo ::
Drugace pa super logika, nagrada dementneza leta ti ne uide dokler so drugi pijani za volanom, lahko jaz veliki solatar krsim prometne predpise.
Kot ze veckrat povedano v tej temi: vprasanje prometne varnosti se zacne pri vsakem posamezniku in dokler imamo v prometu bedake, ki verjamejo da so upraviceni krsit promene predpise zaradi svojih nadnaravnih sposobnosti se to ne bo spremenilo. Kar v svoji demenci bisi sposoben razumet je da kljub vsem napihovanju si del problema zaradi te mentalitete. Ker enako bolno logiko lahko apliciramo na vsak prekrsek in posamezno stevilni "opravicljivi prekrski" sami po sebi ne vplivajo bistveno na povecanje nevarnosti, kumulativno pa pripeljejo do sranja.
Kot ze veckrat povedano v tej temi: vprasanje prometne varnosti se zacne pri vsakem posamezniku in dokler imamo v prometu bedake, ki verjamejo da so upraviceni krsit promene predpise zaradi svojih nadnaravnih sposobnosti se to ne bo spremenilo. Kar v svoji demenci bisi sposoben razumet je da kljub vsem napihovanju si del problema zaradi te mentalitete. Ker enako bolno logiko lahko apliciramo na vsak prekrsek in posamezno stevilni "opravicljivi prekrski" sami po sebi ne vplivajo bistveno na povecanje nevarnosti, kumulativno pa pripeljejo do sranja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

UganiKdo ::
s tem pa tako s(t)ranje podpiraš
Ali lahko dementni psihopat nehas s tem primitivjim in slaboumnim podtikanjem, ki se ga posluzujes v vsakem tretjem postu?
Ko bos nasel en post kjer zagovarjam kakrsnokoli krsenje prometnih predpisov se pa oglasi, do takrat pa te primitivne dementne taktike prihrani za gostilnisko nakladanje.
Namrec ce nisi opazil si ti tisti, ki zagovarja krsenje prometnih predpisov in se celo hvali kako to pocne varno. V kljucno s primitivnim idiotizmom o varni voznji pri 300km/h.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

shadeX ::
UganiKdo - Mojega linka nisi komentiral, saj taki sralci, kot si ti, ne znate drugega,
Tudi ti nisi mojega, v katerem piše da je umrl profesionalni dirkač dober mesec nazaj, ko je NADZOROVANO postavljal hitrostni rekord, razbil se pa je pri okoli 300 kmh.
Pač zate je vsak ki se ne razbije dober šofer - no do trenutka ko se razbije.
Sedaj je pa čas da nehaš s svojim trolanjem smetit tole temo in se odstraniš iz nje, predvsem pa dobiš kje drugje rekruterje, ki bodo na glas trobili in pozivali k aktivnemu kršenju CPP.
Ugotovili smo sicer tudi da zelo rad prirejaš tvoje zgodbice in upaš, da se bomo vsi strinjali s tvojim početjem. Sej do ene mere je razumljivo, da človek ne more vedno vozit po pravilih cel čas ("naj prvi vrže kamen, ki je brez greha" pa to), ampak da zavestno kršiš in celo trobiš o tem kako je vožnja pri 300 kmh varna, potem veš, da je človek povsem zgubil stik z realnostjo.
Prosim odstrani se iz teme, ker se ne zavedaš kakšno škodo delaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()

m0LN4r ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Prinas jih ocitno motivirajo visoke kazni.Ti si zelo malo na cesti, je tako? Moral bi se voziti en mesec po nemciji, da se ti vid in reakcije malo prilagodijo in potem nazaj v SLO pa se ti bo zdelo vse kot upocasnjen posnetek kar je okol 90 in 130.
Ja, a to se fizikalna pravila spremenijo ko prides cez mejo?
Seveda! balkanci v avstriji vozijo po omejitvah, čeprav imajo avstrijci zelo nizke kazni, ko pa pridejo nazaj čez mejo na balkan, postanejo pa takoj sami šumaherji.![]()
Pravljice prodajaj kje drugje.Kaksne pravljice?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()

predi ::
Razumem, da iz tvoje perspektive je 110-130 svetlobna hitrost za na avtocesto za delanje guzve.Še ena tipična izjava objestneža. Dejansko pa ste odgovorni za takšne hitrosti drugih. Lahko bi vsi vozili počasneje in tudi vsi skupaj prišli hitreje na cilj. Ampak to je koncept izven dojemanja nekaterih. Pa ni treba meni verjeti na besedo, lahko komu drugemu.

rosomah ::
hahaha
ne morem, da ne napišem:
prekoračitev vmax in namerna(?) vožnja pod omejitvijo je kaznivo dejanje....
vse ostalo je prilagojena hitrost.
rajtam... al' ja?
ne morem, da ne napišem:
prekoračitev vmax in namerna(?) vožnja pod omejitvijo je kaznivo dejanje....
vse ostalo je prilagojena hitrost.
rajtam... al' ja?


UganiKdo ::
Popolnoma si zgrešil. Prilagojena hitrost je sveta dogma, za razlago katere je pristojen samo presvetli Solatar. Vsi ostali že samo z omembo te besedne zveze rušimo naravni red in mir.

mirator ::
Nekaj postov nazaj sem zapisal zavorne poti in poti v reakcijskem času v odvisnosti od hitrosti in ob upoštevanju dobrih pnevmatik. Mogoče je pri tem zanimivo še, v kolikem času se po zaznambi ovire, avtomobil ustavi (upoštevan čas reakcije 1 s in čas zaviranja):
Če je cesta suha:
- hitrost 130 km/h, čas ustavitve 6 s
- hitrost 150 km/h, čas ustavitve 7 s
- hitrost 200 km/h, čas ustavitve 9 s
- hitrost 250 km/h, čas ustavitve 11 s
- hitrost 300 km/h, čas ustavitve 13 s
Če je cesta mokra:
- hitrost 130 km/h, čas ustavitve 10 s
- hitrost 150 km/h, čas ustavitve 12 s
- hitrost 200 km/h, čas ustavitve 15 s
- hitrost 250 km/h, čas ustavitve 19 s
- hitrost 300 km/h, čas ustavitve 22 s
Ti časi pomenijo da toliko časa, sicer s pojemajočo hitrostjo, praktično nimaš več kontrole nad vozilom (lahko sicer še na odstavni pas, če je na razpolago ali v jarek, ali v odbojno ograjo). Pri teh izračunih je upoštevano zaviranje brez ABS. Z ABS se zaviralne poti in časi še podaljšajo.
Največja možna hitrost na določenem odseku ceste je določena projektno in upošteva še nek varnostni faktor. Takšna hitrost naj bi še bila, v okviru projektnih pogojev, varna. Projektni pogoji pa upoštevajo stanje cestišča (suho, mokro, poledenelo), vidljivost (sončno nebleščeče, sončno bleščeče, oblačno, megleno...), predpisano tehnično stanje vozila itd.
S predpisi pa je določena največja dovoljena hitrost, ki je bistveno nižja od projektirane in upošteva tudi psihofizični faktor voznikov.
Torej, kar se mene tiče v tej debati, zagovarjam da nekoliko prekoračena dovoljena hitrost (če to dovoljujejo cestno prometne situacije) ob ustrezno vzdrževanem vozilu in njegovi zmogljivosti ter usposobljenosti šoferja, še ne pomeni varnostnega tveganja za ostale udeležence v prometu. Seveda je pa prekoračitev prekršek.
So pa po moje, hitrosti nad 200 km/h na naših cestah že problematične, ker je potrebno poleg že naštetih faktorjev, upoštevati tudi, da se z razdaljo zorni kot opazovanja manjša.
Sicer pa je na srečo takšnih voznikov sorazmerno malo, problem pa je, da jih je med njimi več kot 50% objestnežev.
Če je cesta suha:
- hitrost 130 km/h, čas ustavitve 6 s
- hitrost 150 km/h, čas ustavitve 7 s
- hitrost 200 km/h, čas ustavitve 9 s
- hitrost 250 km/h, čas ustavitve 11 s
- hitrost 300 km/h, čas ustavitve 13 s
Če je cesta mokra:
- hitrost 130 km/h, čas ustavitve 10 s
- hitrost 150 km/h, čas ustavitve 12 s
- hitrost 200 km/h, čas ustavitve 15 s
- hitrost 250 km/h, čas ustavitve 19 s
- hitrost 300 km/h, čas ustavitve 22 s
Ti časi pomenijo da toliko časa, sicer s pojemajočo hitrostjo, praktično nimaš več kontrole nad vozilom (lahko sicer še na odstavni pas, če je na razpolago ali v jarek, ali v odbojno ograjo). Pri teh izračunih je upoštevano zaviranje brez ABS. Z ABS se zaviralne poti in časi še podaljšajo.
Največja možna hitrost na določenem odseku ceste je določena projektno in upošteva še nek varnostni faktor. Takšna hitrost naj bi še bila, v okviru projektnih pogojev, varna. Projektni pogoji pa upoštevajo stanje cestišča (suho, mokro, poledenelo), vidljivost (sončno nebleščeče, sončno bleščeče, oblačno, megleno...), predpisano tehnično stanje vozila itd.
S predpisi pa je določena največja dovoljena hitrost, ki je bistveno nižja od projektirane in upošteva tudi psihofizični faktor voznikov.
Torej, kar se mene tiče v tej debati, zagovarjam da nekoliko prekoračena dovoljena hitrost (če to dovoljujejo cestno prometne situacije) ob ustrezno vzdrževanem vozilu in njegovi zmogljivosti ter usposobljenosti šoferja, še ne pomeni varnostnega tveganja za ostale udeležence v prometu. Seveda je pa prekoračitev prekršek.
So pa po moje, hitrosti nad 200 km/h na naših cestah že problematične, ker je potrebno poleg že naštetih faktorjev, upoštevati tudi, da se z razdaljo zorni kot opazovanja manjša.
Sicer pa je na srečo takšnih voznikov sorazmerno malo, problem pa je, da jih je med njimi več kot 50% objestnežev.

GupeM ::
Še večji problem pa to, da praktično vse nesreče pri takšnih hitrostih predstavljajo smrt na cesti. K sreči je število takšnih nesreč majhno, ampak ne zato, kot pravi solatko, ker bi takšni vozniki imeli nadnaravne sposobnosti ukrivljanja prostora in časa, temveč zato, ker takšnih bedakov k sreči ni veliko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()

nicksonn ::
Mirator: Največja možna hitrost na določenem odseku ceste je določena projektno in upošteva še nek varnostni faktor. Takšna hitrost naj bi še bila, v okviru projektnih pogojev, varna. Projektni pogoji pa upoštevajo stanje cestišča (suho, mokro, poledenelo), vidljivost (sončno nebleščeče, sončno bleščeče, oblačno, megleno...), predpisano tehnično stanje vozila itd.
S predpisi pa je določena največja dovoljena hitrost, ki je bistveno nižja od projektirane in upošteva tudi psihofizični faktor voznikov.
Točno.
Upoštevan je worst case.
Recimo tule:
lj obvoznica na na gorenjko
Desno je omejitev 40, res da gre za avtocestne razmere za oster ovinek, a je odprt, in na marsikaki regionalki bi bila pri takem ovinku omejitev hitrosti 60 ali celo 90.
Če prideš v temi, v dežju, v gužvi, pri 80ih letih, v povprečno slabem avtu v ta ovinek, in sredi ovinka stoji pokvarjen avto, se moraš v teh razmerah varno ustaviti.
Okej.
A na sončen poletni nedeljski dan ravno tako tukaj pripelješ 40?
UganiKdo najbrž pripelje 30, ziher je ziher.
Ti časi pomenijo da toliko časa, sicer s pojemajočo hitrostjo, praktično nimaš več kontrole nad vozilom (lahko sicer še na odstavni pas, če je na razpolago ali v jarek, ali v odbojno ograjo). Pri teh izračunih je upoštevano zaviranje brez ABS. Z ABS se zaviralne poti in časi še podaljšajo.
Današnji avto ima z ABS praktično enako dolgo varnostno razdaljo.
Razlike je manj kot nekaj procentov, in za teh par cm razlike imamo lahko vozilo pod popolno oblastjo.
Nek podpovprečen voznik v taki situaciji praktično resda nima kontrole, ker zmrzne. A izkušen voznik jo ima, in zlahka obvozi kakšno morebitno oviro tudi pri bremzanju z visoke hitrosti.
Glede tako zelo nevarne hitrosti 130 na uro na AC in omejitve le-te (je bilo že omenjeno):
25 (vbistvu 50) let nazaj je bila enaka dovoljena hitrost, povprečen avto je imel nalite gume in brez ABSa.
Danes če pelješ v novem avtu 131 kmh si v prekršku.
Čim zaviješ z istim avtom v Nemčijo, lahko voziš pa 250kmh brez prekrška.
Cmon.
S predpisi pa je določena največja dovoljena hitrost, ki je bistveno nižja od projektirane in upošteva tudi psihofizični faktor voznikov.
Točno.
Upoštevan je worst case.
Recimo tule:
lj obvoznica na na gorenjko
Desno je omejitev 40, res da gre za avtocestne razmere za oster ovinek, a je odprt, in na marsikaki regionalki bi bila pri takem ovinku omejitev hitrosti 60 ali celo 90.
Če prideš v temi, v dežju, v gužvi, pri 80ih letih, v povprečno slabem avtu v ta ovinek, in sredi ovinka stoji pokvarjen avto, se moraš v teh razmerah varno ustaviti.
Okej.
A na sončen poletni nedeljski dan ravno tako tukaj pripelješ 40?
UganiKdo najbrž pripelje 30, ziher je ziher.
Ti časi pomenijo da toliko časa, sicer s pojemajočo hitrostjo, praktično nimaš več kontrole nad vozilom (lahko sicer še na odstavni pas, če je na razpolago ali v jarek, ali v odbojno ograjo). Pri teh izračunih je upoštevano zaviranje brez ABS. Z ABS se zaviralne poti in časi še podaljšajo.
Današnji avto ima z ABS praktično enako dolgo varnostno razdaljo.
Razlike je manj kot nekaj procentov, in za teh par cm razlike imamo lahko vozilo pod popolno oblastjo.
Nek podpovprečen voznik v taki situaciji praktično resda nima kontrole, ker zmrzne. A izkušen voznik jo ima, in zlahka obvozi kakšno morebitno oviro tudi pri bremzanju z visoke hitrosti.
Glede tako zelo nevarne hitrosti 130 na uro na AC in omejitve le-te (je bilo že omenjeno):
25 (vbistvu 50) let nazaj je bila enaka dovoljena hitrost, povprečen avto je imel nalite gume in brez ABSa.
Danes če pelješ v novem avtu 131 kmh si v prekršku.
Čim zaviješ z istim avtom v Nemčijo, lahko voziš pa 250kmh brez prekrška.
Cmon.
x n!

m0LN4r ::
Prnas se je treba vozit po worst case scenariju, nima veze ali je zima -10 ali poleti 30.
Ja nemci so nadnaravni soferji, pa asfalt na avtocesti je v bistvu lepilo, se dobro, da imajo tako malo avtocest.
Mi bomo z nasimi ca. 400km avtoceste in nekaj avteki ze boljse vedli, da je 150 ze smrtno nevarna hitrost za AC.
Ja nemci so nadnaravni soferji, pa asfalt na avtocesti je v bistvu lepilo, se dobro, da imajo tako malo avtocest.
Mi bomo z nasimi ca. 400km avtoceste in nekaj avteki ze boljse vedli, da je 150 ze smrtno nevarna hitrost za AC.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::
PS: Da nebo kdo rekel, da je 100 izven naselja tudi smrtno nevarno... Tega pa ja ni nikjer.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

GupeM ::
Upoštevan je worst case.
Recimo tule:
lj obvoznica na na gorenjko
Desno je omejitev 40, res da gre za avtocestne razmere za oster ovinek, a je odprt, in na marsikaki regionalki bi bila pri takem ovinku omejitev hitrosti 60 ali celo 90.
Če prideš v temi, v dežju, v gužvi, pri 80ih letih, v povprečno slabem avtu v ta ovinek, in sredi ovinka stoji pokvarjen avto, se moraš v teh razmerah varno ustaviti.
Okej.
A na sončen poletni nedeljski dan ravno tako tukaj pripelješ 40?
UganiKdo najbrž pripelje 30, ziher je ziher.
Upam, da se le šališ, kajti ni upoštevan worst case, ker za worst case bi bila omejitev blizu 0 km/h. Max hitrost pešca, oz bi tam bilo gibanje celo prepovedano. Si že slišal za verižno trčenje na primorski avtocesti zaradi snežnega meteža? Pa za verižno trčenje na dolenjski avtocesti zaradi nenadne goste megle?
Pa to še ni worst case. Za worst case bi morala zraven biti še poledica in bedaki, ki vozijo prilagojenih 200 km/h. Pa verjetno še kaj.
NOBENA!!! omejitev ni pisana za worst case. Če še vedno tako misliš, te pa lahko povabim na kar nekaj cest, kjer je omejitev 90. Prav rad bi videl, kako boš vse te ceste zvozil z minimalno hitrostjo 90. Pa lahko v lepem, sončnem vremenu ob prazni cesti z avtom po izbiri.
Bova fertik v nekaj minutah. Jaz bom po tem šel domov, ti pa na Žale ali na urgenco.

solatko ::
Noro in smrtonosno
https://siol.net/novice/slovenija/povzr...
Draga zabava
https://siol.net/novice/slovenija/po-av...
GupeM - Boš poiskal in napisal, koliko je bilo nasreč pri takih hitrostih, voznikov je pa sorazmerno veliko takih, samo takrat, ko je gostejši promet, si tega noben pameten ne privošči, ker to niso divjaki. Gor imaš primerjavo dveh, za enako denarno kazen, samo v točkah in nevarnosti je velika razlika.
Po tvojih ugotovitvah in mojih izjavah, omejitve na cesti, niti slučajno ni postavljala stroka, temveč politika, zato te omejitve smatrat, kot edine zveličavne, je bedarija. So odseki, kjer moraš vozit skoraj polovico počasneje, kot je splošna omejitev, je pa veliko relacij, kjer so omejitve 60, 70 čista bedarija, niti slučajno soodvisna od varnosti cestnega prometa.
Idioti postavljajo pravila in vedno se bojo našli idioti, ki jih bojo kršili, ne glede na višine globe. Smiselnih predpisov, ne krši skoraj nihče, ne pri nas, ne v svetu.
https://siol.net/novice/slovenija/povzr...
Draga zabava
https://siol.net/novice/slovenija/po-av...
GupeM - Boš poiskal in napisal, koliko je bilo nasreč pri takih hitrostih, voznikov je pa sorazmerno veliko takih, samo takrat, ko je gostejši promet, si tega noben pameten ne privošči, ker to niso divjaki. Gor imaš primerjavo dveh, za enako denarno kazen, samo v točkah in nevarnosti je velika razlika.
Po tvojih ugotovitvah in mojih izjavah, omejitve na cesti, niti slučajno ni postavljala stroka, temveč politika, zato te omejitve smatrat, kot edine zveličavne, je bedarija. So odseki, kjer moraš vozit skoraj polovico počasneje, kot je splošna omejitev, je pa veliko relacij, kjer so omejitve 60, 70 čista bedarija, niti slučajno soodvisna od varnosti cestnega prometa.
Idioti postavljajo pravila in vedno se bojo našli idioti, ki jih bojo kršili, ne glede na višine globe. Smiselnih predpisov, ne krši skoraj nihče, ne pri nas, ne v svetu.
Delo krepa človeka

nicksonn ::
@GupeM: Seveda. Se strinjam.
Saj to nekaterim solatko že ves čas poskuša dopovedat.
Da prilagodiš vožnjo razmeram.
(ne vključuje samo vremena in ostalih "eksternih" pogojev, ampak tudi stanje avta in voznika).
Ampak ponekod so omejitve preveč konzervativne.
Kdo tamle na uvozu (lepo sončno vreme brez gužve) na gorenjko pelje 40?
Pustimo ekstreme ala poledica, normalno da v zimskih in ostalih nevarnejših razmerah prilagodiš vožnjo.
Saj to nekaterim solatko že ves čas poskuša dopovedat.
Da prilagodiš vožnjo razmeram.
(ne vključuje samo vremena in ostalih "eksternih" pogojev, ampak tudi stanje avta in voznika).
Ampak ponekod so omejitve preveč konzervativne.
Kdo tamle na uvozu (lepo sončno vreme brez gužve) na gorenjko pelje 40?
Pustimo ekstreme ala poledica, normalno da v zimskih in ostalih nevarnejših razmerah prilagodiš vožnjo.
x n!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nicksonn ()

Facebook dev ::
Nekaj postov nazaj sem zapisal zavorne poti in poti v reakcijskem času v odvisnosti od hitrosti in ob upoštevanju dobrih pnevmatik. Mogoče je pri tem zanimivo še, v kolikem času se po zaznambi ovire, avtomobil ustavi (upoštevan čas reakcije 1 s in čas zaviranja):
Če je cesta suha:
- hitrost 130 km/h, čas ustavitve 6 s
- hitrost 150 km/h, čas ustavitve 7 s
- hitrost 200 km/h, čas ustavitve 9 s
- hitrost 250 km/h, čas ustavitve 11 s
- hitrost 300 km/h, čas ustavitve 13 s
Če je cesta mokra:
- hitrost 130 km/h, čas ustavitve 10 s
- hitrost 150 km/h, čas ustavitve 12 s
- hitrost 200 km/h, čas ustavitve 15 s
- hitrost 250 km/h, čas ustavitve 19 s
- hitrost 300 km/h, čas ustavitve 22 s
Ti časi pomenijo da toliko časa, sicer s pojemajočo hitrostjo, praktično nimaš več kontrole nad vozilom (lahko sicer še na odstavni pas, če je na razpolago ali v jarek, ali v odbojno ograjo). Pri teh izračunih je upoštevano zaviranje brez ABS. Z ABS se zaviralne poti in časi še podaljšajo.
Največja možna hitrost na določenem odseku ceste je določena projektno in upošteva še nek varnostni faktor. Takšna hitrost naj bi še bila, v okviru projektnih pogojev, varna. Projektni pogoji pa upoštevajo stanje cestišča (suho, mokro, poledenelo), vidljivost (sončno nebleščeče, sončno bleščeče, oblačno, megleno...), predpisano tehnično stanje vozila itd.
S predpisi pa je določena največja dovoljena hitrost, ki je bistveno nižja od projektirane in upošteva tudi psihofizični faktor voznikov.
Torej, kar se mene tiče v tej debati, zagovarjam da nekoliko prekoračena dovoljena hitrost (če to dovoljujejo cestno prometne situacije) ob ustrezno vzdrževanem vozilu in njegovi zmogljivosti ter usposobljenosti šoferja, še ne pomeni varnostnega tveganja za ostale udeležence v prometu. Seveda je pa prekoračitev prekršek.
So pa po moje, hitrosti nad 200 km/h na naših cestah že problematične, ker je potrebno poleg že naštetih faktorjev, upoštevati tudi, da se z razdaljo zorni kot opazovanja manjša.
Sicer pa je na srečo takšnih voznikov sorazmerno malo, problem pa je, da jih je med njimi več kot 50% objestnežev.
Ni res! Hitrost ti zmanjšuješ s pomočjo sile trenja in sile lepenja, za kar opravljaš fizikalno delo. S tem ko se avto giblje, imaš ti kinetično energijo, višja hitrost, višja kinetična energija. Če se ti želiš ustavit, moraš opraviti toliko dela, da izničiš vso kinetično energijo.
Če se spomnimo formule za kinetično energijo: 0.5 * mv^2, ti bo hitro jasno, da 2x višja hitrost daje 4x večjo kinetično energijo in tvoje številke o času ustavljanja temu ne sledijo.
Prav tako se zdi, da ti ni jasno, kaj je to ABS. Dlje pa sploh ne bom bral, ker je najbrž še polno napak tudi naprej.
If you can't handle me at my worst,
you don't deserve me at my best.
you don't deserve me at my best.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Facebook dev ()