» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
91 / 291
»»

kamiKaZaA ::

Alien_Device je izjavil:

Kar mene moti je če voziš po omejitvi recimo 50 al 70 in zadaj nekdo nestrpen ker bi rad/a da greš čez omejitev in se ti posledično lepi.

Točno to mene tudi. Ni mi problem, ko vidim, da gre kdo mimo mene, mu še po šolsko gas spustim, da me čimprej prehiti. Naj me prehitevajo tisti, katerim se mudi, samo ko vozijo za mano, želim, da imajo varnostno razdaljo, da če mi srna skoči na cesto in ko stopim refleksno po bremzi, da me nebo potem hepan odzadaj nabasal. Ampak dopovej to hepanu, da je ravno za take primere uzakonjena varnostna razdalja. Nemoreš mu.

shadeX ::

To je velikokrat problem ja.

Jaz vozim kot da ga ne bi bilo. Razen v skrajnih primerih (npr da tip vec kilometrov ne prehiti in s pocetjem nadaljuje), dobim prostor kjer se umaknem in ga spustim naprej.

Alien_Device ::

če je kdo še z mano v avtu pokomentiram kakšen idiot je za mano, druge rešitve nevem, jaz bom vozil po omejitvah če se tako odločim in naj mi bo za mano kok hoče, samo se mu smejem v retro ogledalce, tisto jezo vidiš ji v obraz (zadnjič mi je to delala ženska), pol pa ŽIVČNO (abrupt) prehitevanje čim se je dalo.

hehe

Zgodovina sprememb…

Raptor F16 ::

Alien_Device je izjavil:

če je kdo še z mano v avtu pokomentiram kakšen idiot je za mano, druge rešitve nevem, jaz bom vozil po omejitvah če se tako odločim in naj mi bo za mano kok hoče, samo se mu smejem v retro ogledalce, tisto jezo vidiš ji v obraz (zadnjič mi je to delala ženska), pol pa ŽIVČNO (abrupt) prehitevanje čim se je dalo.

hehe


Preveč se sekiraš. :D

Odneahaj gas, šipe dol in Bob Marley na radio.

Mato989 ::

matobeli je izjavil:

Kako pa je legalnostjo U zavoja? Ponekod so table ki to prepovedujejo, je U zavijanje privzeto dovoljeno?


Kjer ni table je dovoljeno!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

mirator ::

Alien_Device je izjavil:

Kar mene moti je če voziš po omejitvi recimo 50 al 70 in zadaj nekdo nestrpen ker bi rad/a da greš čez omejitev in se ti posledično lepi.

Vedno imaš na cesti nestrpneže, ki se ti bodo prilepili na rit, pa jih lahko spuštiš mimo, ali pa tudi ne. Sedaj, če nisi ne vem kakšen ego, jih v prvi priližnosti spustiš mimo (čeprav ni nobene potrebe. pač zmanjšaš hitrost ali zapelješ ob stran) in potem ti mirno nadaljuješ svojo vožnjo dalje.
Če pa ti slučajno voziš po prehitevalnem pasu na avto cesti z dovoljeno hitrostjo, potem pa se čimprej umakni na vozni pas. Če kdo vozi hitreje, kot je dovoljeno pač ni tvoj problem.

Malajlo ::

Ne! Ostaneš na prehitevalnem iz inata! Da se bo kreten naučil reda! Pa še cela kolona za njim vred ;)

IL_DIAVOLO ::

Red vzpostavljajo policaji, ne pa vsak, ki se mu sprdne.

solatko ::

Nekaj za tiste, ki trdijo, da hitrost ubija - poslušajte predvsem komentarje, voznika, ki ve kaj dela

Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: martincek1 ()

EnStot ::

Malajlo je izjavil:

Ne! Ostaneš na prehitevalnem iz inata! Da se bo kreten naučil reda! Pa še cela kolona za njim vred ;)

Na prehitevalnem ostaneš zaradi varnosti, najprej sebe in tudi drugih. Zakon pravi, da mora varnostna razdalja omogočati varen povrat na desno vozila, ki prehiteva. Ker tega varnostna razdalja, ki jo je ustvaril metrski zaritnež, ne omogoča, ostaneš seveda na prehitevalnem pasu. Pika!
Da se bo pa kreten naučil reda in pa še cela kolona za njim vred, je pa dodaten bonus. ;)

IL_DIAVOLO je izjavil:

Red vzpostavljajo policaji, ne pa vsak, ki se mu sprdne.

Ne, red ustvarjamo disciplinirani in ozaveščeni državljani. Kjer red ustvarja policija, je na oblasti diktatura.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: EnStot ()

IL_DIAVOLO ::

Disciplinirani ja...

martincek1 ::

solatko je izjavil:

Nekaj za tiste, ki trdijo, da hitrost ubija - poslušajte predvsem komentarje, voznika, ki ve kaj dela


Prehitra vožnja ubija. Moto 'hitrost ubija' je samo poenostavljena verzija. (sori za predlog izbrisa, pomotoma)

Zgodovina sprememb…

EnStot ::

solatko je izjavil:

Nekaj za tiste, ki trdijo, da hitrost ubija - poslušajte predvsem komentarje, voznika, ki ve kaj dela


Ko se dva prenapihnjenca in to BMW drajverja dobita za šankom in modrujeta, pa dibiš tak posnetek. In potem se jima pridruži še tretji so(ne)mišljenik ...

Bosansko Motorno Wozilo pač.

BigWhale ::

solatko je izjavil:

Nekaj za tiste, ki trdijo, da hitrost ubija - poslušajte predvsem komentarje, voznika, ki ve kaj dela


To, da ve kaj dela, mu vseeno ne skrajsa reakcijskega casa. Tudi tebi ne in se kopici drugih, ki verjamejo, da imajo boljse reflekse od ostalih. :)

donvito ::

solatko je izjavil:

Nekaj za tiste, ki trdijo, da hitrost ubija - poslušajte predvsem komentarje, voznika, ki ve kaj dela


Če nismo 100% , da nas tisti, ki jih prehitevamo videli, potem zmanjšamo hitrost

In po kakšni logiki to veš oz. vidiš ...

Če ne čutimo, da so nas prepoznali, da so nas videli, potem zmanjšamo hitrost ...

Kaj ima telepatske zmožnosti ali kaj, to je navaden bulšit. Pri 250 na uro, če te nekdo ne opazi in se vključi na prehitevalnega, lahko rečeš samo adijo.Pa lahko gledaš ne vem koliko naprej, kaj ti to nuca, če se nekdo par deset metrov pred tabo vključi na prehitevalnega pri tej brzini.
Lahko veš kaj delaš, dokler ne poči in ko poči, najbrž nimaš več popravca. Pri taki brzini je vse loterija.

mirator ::

Malajlo je izjavil:

Ne! Ostaneš na prehitevalnem iz inata! Da se bo kreten naučil reda! Pa še cela kolona za njim vred ;)

Ja res je. Kot je brez veze tole nakladanje na forumu.:D

Mato989 ::

martincek1 je izjavil:

solatko je izjavil:

Nekaj za tiste, ki trdijo, da hitrost ubija - poslušajte predvsem komentarje, voznika, ki ve kaj dela


Prehitra vožnja ubija. Moto 'hitrost ubija' je samo poenostavljena verzija. (sori za predlog izbrisa, pomotoma)


Ti jaz nekaj pove... veš kdo je 100% morilec? ŽIVLJENJE!... Kdorkoli ne živi ne more umret... prehitra vožnja je nepomembni dejavnik smrti napram lajfu...

In ja, reflekse nimamo vsi enake!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

St235 ::

Mato989 je izjavil:

matobeli je izjavil:

Kako pa je legalnostjo U zavoja? Ponekod so table ki to prepovedujejo, je U zavijanje privzeto dovoljeno?


Kjer ni table je dovoljeno!

Samo za pijane bedake, ki brezveze ogrozajo ostale hkrati pa nimajo pojma o prometnih predpisih.

solatko ::

BigWhale - Ravno v tem je point varne hitre vožnje, pred seboj moraš imeti dovolj prostora za ustavit - varno.

donvito - Če ne zgine iz tvojega vidnega polja v varnostni razdalji, zmanjšaš hitrost, logika, ko je pot prosta pa zopet lahko poženeš. Ne smeš mu pa z 250+ priletet na nekaj metrov in potem zavirat, kar počno divjaki, ki se ne zavedajo, da zahteva hitrejša vožnja še več pameti in pravočasnega ukrepanja.

Mato989 - Neprilagojena hitrost ubija!
Delo krepa človeka

matobeli ::

Torej tole velja ali je še kakšen "but" vmes?
54. člen

(obračanje)

(1) Obračanje vozila v cestnem prometu je prepovedano:

1. na ozkih ali nepreglednih delih cest;

2. na mostovih, viaduktih, predorih in drugih nevarnih delih cest;

3. ob gostem prometu vozil;

4. ob zmanjšani vidljivosti.


+znak seveda

St235 ::

Povedano ze par postov prej:

Manjka ti hitra cesta/avtocesta in polna crta, ter seveda ne smes nikogar ovirat.

EnStot ::

solatko je izjavil:

BigWhale - Ravno v tem je point varne hitre vožnje, pred seboj moraš imeti dovolj prostora za ustavit - varno.

donvito - Če ne zgine iz tvojega vidnega polja v varnostni razdalji, zmanjšaš hitrost, logika, ko je pot prosta pa zopet lahko poženeš. Ne smeš mu pa z 250+ priletet na nekaj metrov in potem zavirat, kar počno divjaki, ki se ne zavedajo, da zahteva hitrejša vožnja še več pameti in pravočasnega ukrepanja.

Mato989 - Neprilagojena hitrost ubija!

Dragi vrtičkar, da te malo podučim o fiziki gibanja. Zavorna pot v dobrih pogojih (suha cesta, dober asfalt, dobre gume, ...) je pri 130 km/h dobrih 80m in to brez reakcijskega časa, pri 250 na uro pa je dobrih 300m. Če pridaš reakcijski čas, potem imaš pri 130 km/h zavorno razdaljo okoli 120m pri 250 km/h pa že blizu 400m !! In to v idealnih pogojih.
Pri tem je seveda veliko vprašanje ali vidiš 400m daleč, da na cesti stoji kolona in če ne, se do nje ne boš ustavil. Se spomniš tiste nesreče pred leti na AC pri Domžalah? BMW X6 (sic!) je poraziral kar nekaj vozil v nekaj 10 metrih, ubil dva človeka in jih 9 ranil. 36-letnik z "dobrimi refleksi" je bil ves polomljen, a žal živ in jo je odnesel zgolj z 2 leti pogojno in 400 ur javnih del. V bolj civiliziranih deželah bi jo odnesel z najmanj 10-imi leti v grajski ječi.

Samo ena dežela na svetu je tako nora, da nima omejitve (na vedno manj in manj avtocestah!), vse normalne države imajo seveda omejitev.

BMW farerji (Audi, MB, ...) pojdite se ubijat v Švabolandijo, Slovenija pa pustite lepo pri miru!

scipascapa ::

samo leti pogojne? jap to je slovenija, kjer na cestah lahko ubijaš. namerno ali nenamerno, mrtvi so.

>>Priznam krivdo in obžalujem,<< je bil včeraj pred ljubljansko okrožno sodnico Špelo Koleta kratek 38-letni Kamničan Rado Vodlan, ki je konec poletja pred dvema letoma na štajerski avtocesti zaradi prehitre vožnje trčil v kolono vozil in zakrivil smrt dveh starejših Italijank. Zaradi povzročitve prometne nesreče iz malomarnosti bo moral opraviti 400 ur dela v splošno korist, šest mesecev pa ne bo smel voziti avtomobila.

take osebe ne bi smel NIHČE zaposliti.

Zgodovina sprememb…

shadeX ::

Kaj mačka bi pol ti fental, glede na to da je namerno vozil mrtvo pijan v nasprotno smer po AC?

Nekaj razlike vseeno mora biti ali se ti igraš z nabito pištolo ali pa greš na strelski pohod.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

mirator ::

solatko je izjavil:

BigWhale - Ravno v tem je point varne hitre vožnje, pred seboj moraš imeti dovolj prostora za ustavit - varno.

To sicer drži. Samo razloži mi, kako sedaj nekoga ki vozi po prehitevalnem pasu in se nima namena umakniti na vozni pas, prehiteti iz varnostne razdalje?
Imaš tri možnosti:
- voziš za njim in za sabo ustvarjaš kolono,
- se mu nevarno približaš in ga z levim smernikom (sovražim blendanje in hupanja) opozarjaš, da ga želiš prehiteti ali pa
- zavestno v prekršek s previdnim prehitevanjem po desni strani.

LeQuack ::

scipascapa je izjavil:

samo leti pogojne? jap to je slovenija, kjer na cestah lahko ubijaš. namerno ali nenamerno, mrtvi so.

Priznam krivdo in obžalujem, je bil včeraj pred ljubljansko okrožno sodnico Špelo Koleta kratek 38-letni Kamničan Rado Vodlan, ki je konec poletja pred dvema letoma na štajerski avtocesti zaradi prehitre vožnje trčil v kolono vozil in zakrivil smrt dveh starejših Italijank. Zaradi povzročitve prometne nesreče iz malomarnosti bo moral opraviti 400 ur dela v splošno korist, šest mesecev pa ne bo smel voziti avtomobila.

take osebe ne bi smel NIHČE zaposliti.



Sodnica se je najbrž postavila v njegov položaj in videla, da je to čisto nekaj vsakdanjega če dva ubiješ. Tako da ga je kaznovala isto kot bi sebe, se pravi sploh ne.
Quack !

solatko ::

mirator - Ga pač ne prehitiš. Večina tistih, ki smo sposobni varno vozit tudi čez 200, se prav tako varno vozimo 50, 70, 90, 110, 130 ali celo po conah dovoljenih 30 km/h. To pokaže tudi filmček, ki sem ga priložil, eden pač vozi hitro in varno, drugi vozi polahko in prav tako varno, to je razlika med nami in divjaki.

Bistvo je v tem, da hitrost ne ubija, temveč ubija neprilagojena hitrost, ko ne vidiš dovolj daleč, pač zmanjšaš hitrost za toliko, da lahko v vsakem primeru varno ustaviš.
Seveda veliko ljudi tega ne zastopi in nas zmerja z morilci in podobnim, ko se pa kakšen tak slučajno pelje zraven, pa vidi, da to z dobrim vozilom ni nekaj, kar nebi bilo čisto varno, možno.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

St235 ::

Večina tistih, ki smo sposobni varno vozit tudi čez 200,


Daj nehaj ze s tem napihovanjem v tri dni, ker varna voznja na cesti pri 200 km h ne obstaja.

solatko ::

Nemci čisto legalno dokazujejo, da je še kako mogoča, res pa to ne more počet vsak, ki mu rata v 3-jem poizkusu naredit vozniški izpit.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: St235 ()

St235 ::

Zakaj lazes?

Kvaliteta voznika, ceste, vozila... doloca kako nevarna je voznja. Niti pod razno pa taka voznja ni varna.

Al pridejo zdaj ven spet tvoji slaboumni solatizmi, ko definiras varno voznjo kot to da prides od a do b v enem kosu?

Ja dragi solatar to zgoraj si ravno ti izjavil na tem forumu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

solatko ::

Lakotnik29 - Recimo, da izhajam iz tega, da DARS-ove kamere posnamejo tudi kombije, ki skozi predor vozijo 200+ pa ne povzročijo nesreče, da se v D tisoče voznikov na mesec premika z maximalno hitrostjo 250 km/h, da osebno v 48 letih, tudi v hitrostih preko 200km/h, tako z motorjem, kot z avtomobili ne doživimo niti praske, se pa strinjam, da je veliko voznikov in tudi motoristov, ki na take hitrosti niti psihično, niti fizično niso pripravljeni in so posledice teh voženj katastrofalne.

Prav je, da se omeji hitrost na neko splošno sprejemljivo, ne moreš pa na noben način trdit, da tisti, ki znajo, imajo vozilo in to storijo na zadosti preglednem delu ceste, kakor koli bolj ogrožajo promet, kot večina do 130 in pri tej hitrosti ne obvladao vozila, potem pa še po telefonih in tablicah drkajo med tem.

Pri hitrostih nad 180 ti niti na misel ne pride početi kaj drugega, kot spremljati tekoče dogajanje in se prilagajati na trenutne razmere.

Še vedno trdim, da definiram varno vožnjo s tem, da prideš brez ogrožanja drugih od točke A do točke B. Veliko jih ne pride pa stalno vozijo pod omejitvijo.
Delo krepa človeka

Alien_Device ::

pa očitno mate neke fleše, seveda sem moj primer mislil na navadni lokalni cesti kjer sta samo dva pasa in po možnosti polna črta. Sej sta me dobro razumela ShadeX in Kamikaze, zakaj komplicirat. Tisto kar je napisal zgoraj mirato pa itak če delaš si tud pacjent.

solatko je izjavil:

Nemci čisto legalno dokazujejo, da je še kako mogoča, res pa to ne more počet vsak, ki mu rata v 3-jem poizkusu naredit vozniški izpit.

kaj je bolj varno. Da ti poči pnevmatika/tehnična napaka, pri 130kmh al pri 260 (kar nekaj avto gre tolko)-300kmh?

Zgodovina sprememb…

K0l1br1 ::

solatko je izjavil:

Pri hitrostih nad 180 ti niti na misel ne pride početi kaj drugega, kot spremljati tekoče dogajanje in se prilagajati na trenutne razmere. Na naših cestah je vožnja pri manjših hitrostih loterija. Tudi če bi bil sam ultra voznik, je velika večina drugih povsem nepredvidljivih. In pri 200 km/h prostora za reakcijo pač nimaš. Res pa
je, da večina drugih pazi na take, ki norijo po cestah, sami pa tega ne vedo

mirator ::

solatko je izjavil:

mirator - Ga pač ne prehitiš. Večina tistih, ki smo sposobni varno vozit tudi čez 200, se prav tako varno vozimo 50, 70, 90, 110, 130 ali celo po conah dovoljenih 30 km/h. To pokaže tudi filmček, ki sem ga priložil, eden pač vozi hitro in varno, drugi vozi polahko in prav tako varno, to je razlika med nami in divjaki.

Bistvo je v tem, da hitrost ne ubija, temveč ubija neprilagojena hitrost, ko ne vidiš dovolj daleč, pač zmanjšaš hitrost za toliko, da lahko v vsakem primeru varno ustaviš.
Seveda veliko ljudi tega ne zastopi in nas zmerja z morilci in podobnim, ko se pa kakšen tak slučajno pelje zraven, pa vidi, da to z dobrim vozilom ni nekaj, kar nebi bilo čisto varno, možno.

Pravzaprav te ne razumem povsem. Zagovarjaš vožnjo pri 200km/h in mi hkrati ponujaš opcijo, da počasneža pred sabo, ki mimogrede vozi po prehitevalnem pasu, ne prehitiš in se prilagodiš na varnostni razdalji njegovi hitrosti?
Sicer se pa strinjam s tabo, da hitrost sama ne ubija. Ampak glede na talente na cesti in tudi na tem forumu, je prav hitrost pogojni vzrok za smrtne žrtve. Gre namreč za to, da eni lahko vozimo hiro in varno, vsi pač ne. Kje pa je meja posameznika ve samo tisti zgoraj, kdor verjame v njega in pa kompromisni zakonski predpisi.

solatko ::

mirator - Če zagledaš v določeni točki vozilo, ki prehiteva s sorazmerno nižjo hitrostjo, je prvo kar storiš, da potegneš nogo z gasa. Kaj ti tu ni jasno?
Menda ne boš tiščal 200+ do njegovega odbijača, potem pa zaviral?

Neprilagojena hitrost je vzrok vsem prometnim nesrečam, ne hitrost sama! Neprilagojena hitrost je pa v večini prometnih nesreč nižja od omejitve, ki velja na tem odseku!
Delo krepa človeka

St235 ::

To da si ti imel sreco in se ti pri izvajanju idiotizmov pri 200km/h ni nic zgodilo ni nikarsno merilo o varnosti. Takih kretenov je na cestah kolikor hoces in vsak teden jih par v vreci odnesejo. Ostali pa v gostilnah in po forumih nakladajo kako varni vozniki so in kako za njih osnovna fizikalne pravila ne veljajo.

Po tvoji idiotski logiki je tudi uporaba telefonov in tablic med voznjo povsem varna. Ves koliko idiotov to počne pa se jim nic ne zgodi?

Vsi varni, vsi idioti.

Dober voznik je tisti ki naredi vse kar je v njegovi moci da promet poteka kar se da varno in to vkljucuje tudi voznjo po omejitvah. In zato bos ti pac ostal navaden solatar, ne pa dober voznik.

Neprilagojena hitrost je vzrok vsem prometnim nesrečam, ne hitrost sama!


In ze milionkrat povedano, pa nisi sposoben razumeti je to, da nizja hitrost cetudi se izkaze za neprilagojeno je bolj varna kot visja hitrost, ce so vse okoliscine enake. Gola fizikalna pravila definirajo da v kolikor ke edina spremenljivka hitrost je pocasneje bolj varno.

Alien_Device je izjavil:

pa očitno mate neke fleše, seveda sem moj primer mislil na navadni lokalni cesti kjer sta samo dva pasa in po možnosti polna črta. Sej sta me dobro razumela ShadeX in Kamikaze, zakaj komplicirat. Tisto kar je napisal zgoraj mirato pa itak če delaš si tud pacjent.

solatko je izjavil:

Nemci čisto legalno dokazujejo, da je še kako mogoča, res pa to ne more počet vsak, ki mu rata v 3-jem poizkusu naredit vozniški izpit.

kaj je bolj varno. Da ti poči pnevmatika/tehnična napaka, pri 130kmh al pri 260 (kar nekaj avto gre tolko)-300kmh?


Pozabljas da veleumu kot je nas solatar ne more pocit guma. Pika. Je preprosto nemogoce, ker je predober voznik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

Nemci čisto legalno dokazujejo, da je še kako mogoča, res pa to ne more počet vsak, ki mu rata v 3-jem poizkusu naredit vozniški izpit.


Če malo pogledaš po naših cestah avstrijce in nemce, boš ugotovil, da so enako debilni vozniki kot večina slovencev in da ne znajo vozit. Danes zjutraj od morja proti ljubljani so se vozili Avstrijci s kombiji po levem pasu in 110km/h, ob tem, da je bil desni pas prazen. In noben ni imel želje po tem, da bi se umaknil nazaj na vozni pas.

mirator ::

solatko je izjavil:

mirator - Če zagledaš v določeni točki vozilo, ki prehiteva s sorazmerno nižjo hitrostjo, je prvo kar storiš, da potegneš nogo z gasa. Kaj ti tu ni jasno?
Menda ne boš tiščal 200+ do njegovega odbijača, potem pa zaviral?

Neprilagojena hitrost je vzrok vsem prometnim nesrečam, ne hitrost sama! Neprilagojena hitrost je pa v večini prometnih nesreč nižja od omejitve, ki velja na tem odseku!

A ti je res treba vse narisati? Jaz nisem pisal o vozilu, ki prehiteva drugo vozilo (takrat svojo hitrost jasno prilagodiš) ampak o vozilu, ki pelje po prehitevlnem pasu (ob praznem voznem pasu) z vsaj dovoljeno hitrostjo na AC. Če ga jaz sedaj dohitim z mojo hitrostjo recimo 150 km/h (res sem glede na kompromisne predpise v prekršku, ampak do počasneža ne ogrožam nikogar), kaj naj sedaj naredim - na to mi odgovri.

martincek1 ::

Avstrijcev in Nemcev pa ne moreš dajat v skupen koš. Avstrijci so katastrofa.

BigWhale ::

V prometu je edina stvar, ki dejansko ubija, gibalna kolicina, energija. Pogojena je pa s hitrostjo oziroma pospesevanjem in maso. Z izjemo nekaj 'srecnih' slucajev, je vedno hitrost tista, ki te ubije in nic drugega.

Kdorkoli trdi nasprotno se, al dela neumnega al je pa res neumen.

Zdej pa cakamo poste, k bodo ljudje 'pametno' pripomnili, da pojemek ubije in ne hitrost.

EnStot ::

mirator je izjavil:


A ti je res treba vse narisati? Jaz nisem pisal o vozilu, ki prehiteva drugo vozilo (takrat svojo hitrost jasno prilagodiš) ampak o vozilu, ki pelje po prehitevlnem pasu (ob praznem voznem pasu) z vsaj dovoljeno hitrostjo na AC. Če ga jaz sedaj dohitim z mojo hitrostjo recimo 150 km/h (res sem glede na kompromisne predpise v prekršku, ampak do počasneža ne ogrožam nikogar), kaj naj sedaj naredim - na to mi odgovri.

Zategni ročno in zavij ostro desno!

mirator ::

BigWhale je izjavil:

V prometu je edina stvar, ki dejansko ubija, gibalna kolicina, energija. Pogojena je pa s hitrostjo oziroma pospesevanjem in maso. Z izjemo nekaj 'srecnih' slucajev, je vedno hitrost tista, ki te ubije in nic drugega.

Kdorkoli trdi nasprotno se, al dela neumnega al je pa res neumen.

Zdej pa cakamo poste, k bodo ljudje 'pametno' pripomnili, da pojemek ubije in ne hitrost.
No ja, če gledaš iz te perspektive, te res ubije pojemek oz. sila, ki pri pojemku v zelo kratkem času deluje na telo.
Ampak verjameš ali ne, vse dovoljene hitrosti lahko ob trku povzročijo, če ne smrt pa hude telesne poškodbe.
Ampak poanta te teme je, prvič, da nas v prometu ogrožajo vozniki, ki na prehitevalnem pasu vozijo z dovoljeno ali celo manjšo hitrostjo, pa vozniki, ki na regionalnih in občinskih cestah vozijo tam, kje jih ni moč prehiteti, pod dovoljeno hitrostjo in drugič vozniki, ki se nam prilepijo na zadek, kljub temu da vozimo po predpisih in nismo na prehitevalnem pasu.

BigWhale ::

mirator je izjavil:

No ja, če gledaš iz te perspektive, te res ubije pojemek oz. sila, ki pri pojemku v zelo kratkem času deluje na telo.


Ce gledas iz te perspektive, gledas iz napacne perspektive, ker se delas neumnega in namenoma dlakocepis. Vsem je jasno, da te ne ubije samo dejstvo, da vozis hitro.

mirator je izjavil:


Ampak verjameš ali ne, vse dovoljene hitrosti lahko ob trku povzročijo, če ne smrt pa hude telesne poškodbe.


A BEJZ NO, ne ga lomt! Mislim, hvala, ce mi bi neb zdej tega povedal, si tega neb nikol mislil. WOW! Ne morm verjet.

...

Dejmo se ze nehat ukvarjat s popolno banalizacijo debate, a?

Drugace pa, vse dovoljene hitrosti so postavljene tako, da je neko ugodno razmerje med moznostjo za nastanek nesrece, hitrostjo potovanja in moznimi poskodbami, da do nesrece pride.

mirator je izjavil:


Ampak poanta te teme je, prvič, da nas v prometu ogrožajo vozniki, ki na prehitevalnem pasu vozijo z dovoljeno ali celo manjšo hitrostjo, pa vozniki, ki na regionalnih in občinskih cestah vozijo tam, kje jih ni moč prehiteti, pod dovoljeno hitrostjo in drugič vozniki, ki se nam prilepijo na zadek, kljub temu da vozimo po predpisih in nismo na prehitevalnem pasu.


Poanta te teme je pametovanje o prometu, druge poante pa ni. Sem so pa prisli razni solatkoti z refliksi fitipaldija na koki in nebiveduji z bullbari in licenco za pometanje cest in zdaj cel svet prepricujejo o njihovih sposobnostih in nadnaravnih talentih in superiornosti poznavanja fizike in prometnih predpisov.

Vecinoma se pa izkaze, da ne o fiziki in ne o prometnih predpisih ne vedo toliko, kot se jim zdi, da vedo.

Redki pa so, ki se drzijo pravila: "don't be an asshole", ki je precej univerzalno pravilo, ki narekuje hitrejsim, da se na cesti ne obnasajo kot zrebci, ki so zavohali kobilo, ki se goni in zdaj mislijo, da so samo oni na cesti. Hkrati pa narekuje pocasnejsim naj se ne delajo debilov, ce naletijo na taksnega s hormoni napumpanega soferja, ki se jim nalima na rit.

Stvar je RES preprosta.

mirator ::

BigWhale je izjavil:



Stvar je RES preprosta.

No vidiš. S tem se pa povsem strinjam s tabo.

A ni fajn lajf?

St235 ::

Za inteligentne ljudi je edini res pomemben clen zakona o pravilih v cestnem prometu 4 clenu. Razna zelenjava in podobi sroti so pa pac svoja kategorija.

shadeX ::

Še en pijan in z belim smrčkom direkt v hišo.

solatko ::

Lakotnik29 - Na srečo se zanašate slabi in povprečni vozniki, ostali se zanašamo na znanje, sposobnosti, opazovanje, predvidevanje in na podlagi vsega skupaj, na vožnjo s prilagojeno hitrostjo, za katero pa ni drugih pravil, kot ta, da lahko kadarkoli varno ustaviš. Ti priporočam, da se začneš obnašat tako in se manj zanašaš na srečo.

Predvsem se pogovarjamo o vožnji in obnašanju v prometu, ne o tem, ali znam telefonira ali ne. Jaz v avtu in na motorju nimam prižganega telefona, tudi prostoročno ne. Se vsake toliko časa ustavim in preverim, če me kdo potrebuje, ta kategorija pač spada k voznikom, za katere ne morem reči, da so varni in dobri.

V to, da si varen voznik omejitev hitrosti ne vpliva, temveč vpliva prilagojena hitrost, ta pojem pa kot kaže pravnikom ni znan, saj mi vedno sanjaš o kategoriji v kateri se zgodi daleč največ nesreč, tudi hujših.

Poznam fiziko in zato vozim s prilagojeno hitrostjo, ki je velikokrat nižja od dovoljene, odvisno od okoliščin.

Po navadi, gume, ki so narejene za določeno hitrost in so v odličnem stanju, ne pokajo, vsaj do sedaj mi še nobena guma ni počila. Začnite menjat gume pravi čas, saj to je potrošni material, na katerem je najdražje šparat, pokanje gum je namreč zelo malo odvisno od uma.

Ja 4. člen je vsemogočen in jaz se ga držim, samo pri 3-ji alineji predvidevam, da se vsi drugi udeleženci ne držijo predpisov in se temu prilagajam.

WizzardOfOZ - V A in D je malenkost manjši procent slabih voznikov, kot pri nas, večina tistih, ki jih vidiš na naših cestah s temi tablicami počet neumnosti so gastarbaiter-ji in turisti.

mirator - je potrebno tebi narisat, da dober voznik zniža hitrost takoj, ko ima v vidnem polju varnostne razdalje oviro, ne glede na katerem pasu. Do sedaj še mimo nobenega vozila na AC nisem šel več kot 150km/h, če ti je ta podatek dovolj, da boš nehal risat.
Če dohitiš vozilo na prehitevalnem pasu, pa je vozni pas prazen, se umakneš na vozni pas in se voziš na varni razdalji za njim, tako zakon, idioti pa ga prehitijo po desni, sam odločaš, kaj si.

BigWhale - Edina stvar, ki na cestah ubija, je neprilagojena hitrost. Sicer pa tudi fizika pravi, da imaš prav in nasprotnega tudi jaz nisem nikjer trdil, če je štala (ob prilagojeni hitrosti je ni) so posledice pri večji hitrosti hujše. Če voziš s prilagojeno hitrostjo, ne rabiš refleksov dirkačev, saj se vse dogaja kontrolirano in so dovolj čisto običajne reakcije, so pa naučene tudi take, ki morajo v skrajni sili omogočit, da ti in drugi ostanejo čim manj poškodovani ali pa celi in razbit samo pleh. V življenju sem se marsikaj od tega naučil, vendar hvala ostalim lastnostim, nikoli uporabil (tudi, ko sem moral dvakrat na travnik, zaradi voznika na mojem pasu, je bilo to kontrolirano in je vse ostalo celo.
Čisto vsa varnost je v rokah udeležencev v prometu, k temu samo delno pripomorejo predpisi, saj se jih precej ne drži.
Enkrat za vselej - dobri vozniki, tudi, če so hitri, nikoli ne počno na cesti stvari, ki bi kogarkoli ogrožali, ker vozijo s prilagojeno hitrostjo, varnostno razdaljo držijo še iz časov, ko o tej kategoriji ni nihče razmišljal, so se privezovali z varnostnim pasom tudi v času, ko še ni bil obvezen, s tem, da smo že takrat vgrajevali vzglavnike, za katere so šele pozneje ugotovili, da so nujnost, podnevi vozili z zasenčenimi lučmi, zato, da smo bili vidni,...... skratka, nehaj vseh voznikov metati v isti koš.

shadeX - Dokler gredo sami v hiše ali skale, tudi kakšna grapa je dobra, se za njih ne sikiram, samo, da ne odnesejo koga nedolžnega s seboj. Ko slučajno vidim takega idiota, ki se v na pol mrtvem stanju spravlja za volan, takoj pokličem policijo in jih obvestim, v katero smer so se odpeljali.
Delo krepa človeka

AndrejO ::

mirator je izjavil:

solatko je izjavil:

BigWhale - Ravno v tem je point varne hitre vožnje, pred seboj moraš imeti dovolj prostora za ustavit - varno.

To sicer drži. Samo razloži mi, kako sedaj nekoga ki vozi po prehitevalnem pasu in se nima namena umakniti na vozni pas, prehiteti iz varnostne razdalje?
Imaš tri možnosti:
- voziš za njim in za sabo ustvarjaš kolono,
- se mu nevarno približaš in ga z levim smernikom (sovražim blendanje in hupanja) opozarjaš, da ga želiš prehiteti ali pa
- zavestno v prekršek s previdnim prehitevanjem po desni strani.

The only winning strategy is not to play.

Ker ne moreš prehitevati in očitno ne boš prehiteval, nimaš kaj početi na prehitevalnem pasu. Vrneš se nazaj na vozni pas, ne prehitevaš, prilagodiš hitorst in s primerno varnostno razdaljo voziš naprej.

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

WizzardOfOZ - V A in D je malenkost manjši procent slabih voznikov, kot pri nas, večina tistih, ki jih vidiš na naših cestah s temi tablicami počet neumnosti so gastarbaiter-ji in turisti.


Nič manj jih ni, kot pri nas.

solatko ::

WizzardOfOZ - So boljši, ker je vse v kamerah in lepo dajejo smerokaze, ne izsiljujejo, ne telefonirajo toliko,......... v tehniki vožnje in odzivnosti na semaforje so malo podobni mariborčanom, ki so za te stvari veliko hitrejši kot je to v LJ.
Delo krepa človeka
««
91 / 291
»»