» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
45 / 311
»»

bambam20 ::

r3dkv1c4 je izjavil:


Samo, ko tebe zagledam, drugače je pa vožnja idilična, kot ležanje na plaži.


Ob kateri uri to?

feryz ::

St235 je izjavil:

Ampak saj te razumem, v sluzbi si nula, doma copata in potem celotna podoba samopodoba temelji na mentaliteti road warriorja v druzinskem enoprostorcu. Tam pac podozivljas redke trenutke ko ti je zena dovolila, da si pri izbiri avtomobila lahko izbral feltne.
?
Kako ti uspe, da si s vsako trditvijo usekal popolnoma in absolutno mimo?
Niti ena niti malo ne ustreza dejstvom iz mojega življenja. Pa naj gre za službo, domače razmere, tip avta ali podrejenost.

AndrejO ::

Unknown_001 je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:


Vozila so zmogljivejša imajo pa zato toliko več asistenčnih sistemov zaradi katerih je upravljanje z njimi sploh možno in hkrati poenostavljeno.

Upravljanje sploh možno?

Daj mi povej česa točno ni možno početi z vozilom, ki ima od "asistenčnih sistemov" na voljo zavore, zasilno zavoro, volan in čisto nič drugega?


A servo volan ni pomožni sistem za lažje upravljanje? Pa probaj motat te majhne volane brez pomoči aktuatorjev.

Zagotovo je to naporno početje, še zlasti pri mirujočem vozilu na parkingu, ampak gre tudi brez tega. Še zlasti, če imaš kakšno dobro spedenano bolho nekje iz 80-ih.

Unknown_001 je izjavil:

Pa pri večini novih "športnih" avtomobilih bi tud večino voznikov ebostavno od*ukalo s ceste brez ESP, ABS, ki sta že standard.

Torej ne znajo voziti okoliščinam primerno?

Unknown_001 je izjavil:

Da ne omenjam koliko elektronika vpliva na stabilnost pri manevriranju štorastih vozil ala kombiji ipd. Brez tega se fix prevrneš ob sunkovitem manevru.

Torej pomagajo takrat, kadar ga vozniki zaserjejo in sunkovito manevrirajo.

Menda je bilo vprašanje česa sploh ni možno voziti brez asistenčnih sistemov, ne pa koliko trpiš pri vožnji brez asistenčnih sistemov in kolikokrat ti rešijo rit, ko sam nekaj zajebeš.

Unknown_001 ::

Ne, Andrej O

Glej... preveč besed za razložit.

Lahko pa pogledaš, kako je vozit superšportnika z izklopljenimi vsemi asistenčnimi sistemi.

Poišči... Lambo brez asist. sistemov. Še v ravni liniji ne moreš vozit z zmernim gasom.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Markus386 ::

Poišči... Lambo brez asist. sistemov. Še v ravni liniji ne moreš vozit z zmernim gasom.


To samo pomeni, da daješ preveč gasa, pa da ti ga mora elektronika manjšat, ker ga očitno sam ne znaš dovolj dobro nadzorovat. Tud s starim cliotom se da zažlajfat če ni ESP-ja.

zmaugy ::

Saj isto potem velja tudi za varnostne pasove in airbage, ane? Če voziš okoliščinam primerno, jih ne potrebuješ? >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Markus386 ::

Če rabiš varnostni pas in airbag za reševanje pri vožnji v ravni liniji z zmernim gasom, ne voziš okoliščinam primerno.


edit: ni mišljeno, da ne rabiš bit pripet, ampak, da pas/airbag ne rabita aktivno delovat medtem. Torej, med normalno vožnjo, normalni ljudje zavirajo tako, da je pas zgolj pasivna zaščita, prav tako airbag. Če redno zaviraš tako, da te mora zadrževati pas, da ne zletiš v šipo, delaš nekaj narobe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markus386 ()

zmaugy ::

Saj se strinjam s tvojo trditvijo. Ampak vseeno se sam pripnem vsakič, ko se vsedem v avto - še predno vključim motor.

AndrejO ::

Asistenčni sistemi zagotovo lajšajo vožnjo, večajo udobje in izboljšujejo varnost.

Nič od tega pa ne pomeni, da brez njih vozila ni možno voziti, kot je nekdo včeraj izrecno napisal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

zmaugy ::

Dovoljene hitrosti na cestah so povečali dosti prej, predno so vsi ti sistemi bili na široko v uporabi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Gregor P ::

Saj se še spomnite ... vožnja mora biti taka, da zaviraš tako, kot da bi imel jajce mod stopalom in pedalom za zavore ter se to ne razpoči8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Markus386 ::

Saj se še spomnite ... vožnja mora biti taka, da zaviraš tako, kot da bi imel jajce mod stopalom in pedalom za zavore ter se to ne razpoči8-)


Pa torto samo položeno na zadnji zic.

KAVINSKY ::

Markus386 ::

Še ena: https://www.primorske.si/kronika/z-avto...


Samo čakam, da nekdo napiše, da je kamion vozil prepočasi, ker je čakal na semaforju. Če bi kamion takrat peljal nekje 80km/h čez rdečo, do nesreče ne bi prišlo.

Invictus ::

Gregor P je izjavil:

Saj se še spomnite ... vožnja mora biti taka, da zaviraš tako, kot da bi imel jajce mod stopalom in pedalom za zavore ter se to ne razpoči8-)

Ponavadi so ob takem zaviranju tudi pospeški enaki...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

bambam20 ::

AndrejO je izjavil:

Asistenčni sistemi zagotovo lajšajo vožnjo, večajo udobje in izboljšujejo varnost.

Nič od tega pa ne pomeni, da brez njih vozila ni možno voziti, kot je nekdo včeraj izrecno napisal.



Tempomati so zjebali normalno vožnjo in zaradi nih se delajo kolone na avtocesti, ker tempomat pospešuje zvezno, počasneje od človeške noge.

Markus386 je izjavil:

Še ena: https://www.primorske.si/kronika/z-avto...


Samo čakam, da nekdo napiše, da je kamion vozil prepočasi, ker je čakal na semaforju. Če bi kamion takrat peljal nekje 80km/h čez rdečo, do nesreče ne bi prišlo.



Se delno strinjam. Voznik kamiona bi moral spremljat promet za sabo v ogledalu. Tako bi pravočasno opazil, da vozilo za njim ne zmanjšuje hitrosti in bi speljal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

MisterM ::

Kam bi speljal, če je imel rdečo luč v križišču? Tovornjak tudi sicer spelje zelo počasi in najbrž nebi bilo efekta, tudi če bi v trenutku trka tovornjak imel hitrost nekje 10km/h.

AndrejO ::

Unknown_001 je izjavil:

Ne, Andrej O

Glej... preveč besed za razložit.

Lahko pa pogledaš, kako je vozit superšportnika z izklopljenimi vsemi asistenčnimi sistemi.

Zelo neudobno vendar daleč od nemogoče.

Unknown_001 je izjavil:

Poišči... Lambo brez asist. sistemov. Še v ravni liniji ne moreš vozit z zmernim gasom.

Sveda lahko, če ne počneš bedarij.

facepalm ::

bambam20 je izjavil:


Se delno strinjam. Voznik kamiona bi moral spremljat promet za sabo v ogledalu. Tako bi pravočasno opazil, da vozilo za njim ne zmanjšuje hitrosti in bi speljal.


Se hecas, right?

pegasus ::

bambam20 je izjavil:

Tempomati so zjebali normalno vožnjo in zaradi nih se delajo kolone na avtocesti, ker tempomat pospešuje zvezno, počasneje od človeške noge.
Ne drži. Daleč večjo prepustnost avtocest bi dosegli, če bi bili tempomati obvezna oprema s predpisano nastavitvijo hitrosti. Poenotenje hitrosti bi odstranilo vsa pospeševanja, zaviranja in sorodne akcije, ki v promet vnesejo nihanje in kreirajo turbulence v pretoku.

Obstajajo raziskave in simulacije, da če bi samo vsak 50i avto na avtocesti bil avtonomen in z na daljavo upravljano hitrostjo, bi lahko pretok na cestah močno izboljšali, ker bi lahko učinkovito blokirali vse kamikaze in prepotentneže.

AndrejO ::

pegasus je izjavil:


Obstajajo raziskave in simulacije, da če bi samo vsak 50i avto na avtocesti bil avtonomen in z na daljavo upravljano hitrostjo, bi lahko pretok na cestah močno izboljšali, ker bi lahko učinkovito blokirali vse kamikaze in prepotentneže.

Obstaja cenejša in že danes razpoložljiva rešitev: sektorsko merjenje in nadzor hitrosti.

Unknown_001 ::

AndrejO je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Ne, Andrej O

Glej... preveč besed za razložit.

Lahko pa pogledaš, kako je vozit superšportnika z izklopljenimi vsemi asistenčnimi sistemi.

Zelo neudobno vendar daleč od nemogoče.

Unknown_001 je izjavil:

Poišči... Lambo brez asist. sistemov. Še v ravni liniji ne moreš vozit z zmernim gasom.

Sveda lahko, če ne počneš bedarij.


Pa znoreš tako močan avtomobil voziti varno?

Asking the real question here !

Načeli ste debato da se zmogljivosti avtomobilov povečujejo, sposobnosti voznikov pa ne in so zato novi avtomobili "nevarnejši" za neizkušene ? Vsaj tako sem jaz razumel.

Jaz pravim da prej obratno.

Še en bizaren primer: Zdaj po novem pri BMW M3 niti avta počez spravit ne rabiš obvladat. Zna računalnik bolj varno.

Nivi avtomobili so čedalje bolj IDIOTEN ZIHER ne glede na zmogljivosti kj jih premorejo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

shadeX ::

Zgleda da je prehitevanje po desni slovenski nacionalni šport.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Unknown_001 ::

shadeX je izjavil:

Zgleda da je prehitevanje po desni slovenski nacionalni šport.




Posluš. To da se po desni mimo voz je krivda vseh invalidov ki se neprestano vozijo po prehitevalnem pasu in tistih, ki se vrivajo not. Zato se na desnem pasu promet ustavi. Jaz pa naj zarad nesposobnih idiotov ki se jim ne da umaknit na prazen vozni pas bremzam in fašem kamion v prtljažnik? Pa saj ste prifuknjeni vi povrsti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

shadeX ::

Posluš


Nop. Vrni izpit raje.

Unknown_001 ::

shadeX je izjavil:

Posluš


Nop. Vrni izpit raje.


Ti tudi. Invalidi nimajo mesta za volanom.

Tebi podobni pacienti onemogočate varno vožnjo po predpisih. Na avtocesti se ne smeš ustavljati brez razloga kar pa bi moral po tvoje storiti da nebi šel mimo ker levi oas stoji nihče pa noče na voznega.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

shadeX ::

Ti tudi.


Zakaj pa? Saj ne vozim konstantno po levi, prehitevam po desni pa tudi ne. Obstaja namreč nevarnost, da bo pacient na levi strani zamenjal vozni pas in bo prišlo do trčenja.

Na avtocesti se ne smeš ustavljati brez razloga


Od kje pa si tole vzel? Zmanjšanje hitrosti, še ne pomeni, da ti na avtocesti ustavljaš. Kaj ti ni jasno? Zgleda da je un iz posta, ravno nate naletel na AC.

Vrni izpit, preden boš ubil nedolžnega človeka. Če prehitevaš po desni si ravno toliko pacienta kot je tisti, ki konstantno vozi po levem pasu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

m0LN4r ::

zmaugy je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Premalo se vozis, sprobaj malo vsak dan it zjutraj in popoldan se vozit okol kakega vecjega mesta. Bos ugotovil o cem govorim. Pa poglej povprecno hitrost v avtu, bo okol 80 pa tudi ce si se vmes kje 180 peljal.

Ko sem jaz hodil gor tu pa tam za vikend sem tudi tako mislil. Okoli frankfurta, munchna, düsseldorfa se vozis na prometni dan okol 80-100.

Kako zakonodajo pa bi ti imel? Saj ljudje se zdaj ne vejo kaj delajo.


Tam sem se vozil že ob vse sorte urah in seveda da je različno, glede na rush our itd. Ampak tako je vsepovsod.
Zame na presenetljivo veliko odsekih ni omejitve in če ni gneče, se ljudje vozijo precej hitro. Pa so te ceste presenetljivo ovinkaste, sploh v primerjavi s hrvaško avtocesto čez Slavonijo, kjer je omejitev 130, na veliko mestih pa tudi samo 120.
Za začetek bi lahko zvišali omejitev hitrosti na slovenskih avtocestah na 140 ali 150 generalno. Na običajni cesti pa na 100. In tu pa tam kdaj bi lahko izločili iz prometa in kaznovali tudi kakšnega počasneža, ki dela kolono in se ne umakne s ceste.

St235 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

St235 je izjavil:

Zal nisem psihiater, da bi razumel kako razmisljajo pomilovanja vredni slovenceljcki, tako da me lahko razsvetlis, kaj je bila dodatna vrednost te butaste izjave?


Absolutno da nisi psihiater. Psihiatri verjetno večinoma obvladajo civilizirano medčloveško komunikacijo, po mojem da je to pogoj, da lahko opravljajo svoj poklic.
Seveda na tvoj citirani osebni napad ne bom odgovarjal z dodatnimi pojasnili. Nisi vreden mojega časa.


Rofl, slovenceljcek v vsem svojem sijaju. Za brezveze pljuvat po lastni drzavi namesto pomst pred svojim pragom.


Še en nekoristen zapis poln primitivizma.

Oprosti ampak Die Autobahn in Bundesstraße so ravne kot ravnilo, proti povprecnemu slovenskemu ekvivalentu. Ko pridem domov iz DE sem direkt presenecem, da od avstrije navzdol so ceste vedno bolj ovinkaste, levo, desno, gor in dol pa bankine v takem kurcu, da joj.

Jaz do Münchna, ce izvzamemo prehitevanja, ne obrne volana za vec kor 2-3 cm niti pr 200. Pr nas pa to ni mozno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Unknown_001 ::

shadeX je izjavil:

Ti tudi.


Zakaj pa? Saj ne vozim konstantno po levi, prehitevam po desni pa tudi ne. Obstaja namreč nevarnost, da bo pacient na levi strani zamenjal vozni pas in bo prišlo do trčenja.

Na avtocesti se ne smeš ustavljati brez razloga


Od kje pa si tole vzel? Zmanjšanje hitrosti, še ne pomeni, da ti na avtocesti ustavljaš. Kaj ti ni jasno? Zgleda da je un iz posta, ravno nate naletel na AC.

Vrni izpit, preden boš ubil nedolžnega človeka. Če prehitevaš po desni si ravno toliko pacienta kot je tisti, ki konstantno vozi po levem pasu.


Seveda ... ker vozim mimo z 10-20km/h več od invalidov + prižganimi 4 blinkerji bodo ljudje umirali. Svašta. Razen če je tebi normalno mimo letet s hitrostno razliko 100 na uro.

Itak pa je s tabo škoda razpravljat ker se računalničarji na promet in avtomobile spoznate ko prasica na boben.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

Ker se retardi vrivate na prehitevalnega hitrost pade na 60. Jaz naj pa na rajs bremzam v istem momentu. Zmanjšal bom sam brez tega da grem mimo retardov brez varnostne razdalje pač ne gre...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

pegasus ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz do Münchna, ce izvzamemo prehitevanja, ne obrne volana za vec kor 2-3 cm niti pr 200. Pr nas pa to ni mozno.
No meni je pa Minhen šele na pol poti in na koncu rabim 4x4, da pridem do doma. Ponovno naj poudarim, da Bavarska ni Nemčija.

Unknown_001 je izjavil:

Ker se retardi vrivate na prehitevalnega hitrost pade na 60.
Pojdi jutri na roadtrip ... boš vesel, kadar bo sploh možno na prehitevalnem peljat 60, bo bolj verjetno vse stalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()

AndrejO ::

Unknown_001 je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Ne, Andrej O

Glej... preveč besed za razložit.

Lahko pa pogledaš, kako je vozit superšportnika z izklopljenimi vsemi asistenčnimi sistemi.

Zelo neudobno vendar daleč od nemogoče.

Unknown_001 je izjavil:

Poišči... Lambo brez asist. sistemov. Še v ravni liniji ne moreš vozit z zmernim gasom.

Sveda lahko, če ne počneš bedarij.


Pa znoreš tako močan avtomobil voziti varno?

Asking the real question here !

Ne vidim razloga zakaj ne. Težava je samo v tem, da ne vem kako bi to lahko dokazal tebi in ostalim forumašem.

Unknown_001 je izjavil:

Načeli ste debato da se zmogljivosti avtomobilov povečujejo, sposobnosti voznikov pa ne in so zato novi avtomobili "nevarnejši" za neizkušene ? Vsaj tako sem jaz razumel.

Izkušnje nimajo nič s tem. Prej škodijo, ker se začnemo vozniki obnašati malomarno, ker preveč zaupamo pomagalom in premalo spremljamo okolico. Kot so že vsi drugi napisali, za volanom se v sodobnih vozilih počne vse, razen vozi.

Unknown_001 je izjavil:

Nivi avtomobili so čedalje bolj IDIOTEN ZIHER ne glede na zmogljivosti kj jih premorejo.

In s tem ljudi žal uspavajo do te mere, da je vedno več nesreč zgolj zato, ker si nekateri umišljajo, dalahko avto že kar sam vozi.

Sicer pa velja tako: s starim fičotom se lahko varno pripeljem na morje po AC, hkrati pa lahko tudi Volvota obrnem na streho na Celovški, ne da bi peljal čez omejitev. Izvor in rešitev vseh težav je med sedežem in volanom.

krepki ::

Ja z fičotom se boš lahko varno pripeljal na morje,z tem,da boš skoz vozil po voznem pasu,ampak tudi v tem primeru ti noben ne garantira,da se ti ne bo eden zabil v rit.

AndrejO ::

krepki je izjavil:

Ja z fičotom se boš lahko varno pripeljal na morje,z tem,da boš skoz vozil po voznem pasu,ampak tudi v tem primeru ti noben ne garantira,da se ti ne bo eden zabil v rit.

V življenju so zihr davki in smrt.

Pa tudi tega ne vem, zakaj nekateri vidite težave v vožnji po *voznem* pasu na AC. Je to kakšen nov koncept, da je tam slabo voziti?

BTW, kolikor je meni znano mi ne bo v moj avto namontiran tempomat, radar, ABS, ESP ali kakšen drug pomožni sistem niti najmanj pomagal, če se bo težava pojavila za mojim hrbtom v obliki nečesa med sedežem in volanom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

scipascapa ::

Markus386 je izjavil:

Še ena: https://www.primorske.si/kronika/z-avto...


Samo čakam, da nekdo napiše, da je kamion vozil prepočasi, ker je čakal na semaforju. Če bi kamion takrat peljal nekje 80km/h čez rdečo, do nesreče ne bi prišlo.


Kamion pa 80km/h ne gresta skupaj, to vsi gonijo 100+.

EnStot ::

Vidim, da ritopiki še kar naprej iščejo vse mogoče izgovore, da svoje odzadnje spolne frustracije izživljajo na AC.

Alora, pridem več ksno!

facepalm ::

Ves kako je. Tisti, ki redno vozijo po 1000+km so placali dvojno cestno takso in imajo 2 vinjeti. Zato imajo pravico do praznega prehitevalnega pasu in da hitrost prilagodijo zgolj sebi in svojemu vozilu.
Njim se pozna ce vozijo 130kmph ali 180kmph in njihov cas je bolj vreden od nasega.
Da bi si pa privoscili letalsko karto... eee to pa ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Ganon ::

https://siol.net/sportal/kolesarstvo/za...

Pravkar berem tale članek in zasledim tole:

Nad Primoževimi nastopi je kajpak navdušen njegov nekdanji trener pri Adrii Mobilu. "Takšnemu uspehu je treba nazdraviti. Fenomenalno je odpeljal. V avtu sem bil in gledal etapo prek telefona. Trikrat bi se skoraj zaletel. Vse sem videl. Ni kaj reči. Fantastično," je bil Mervar zadovoljen.


Brez besed.

Gregor P ::

To je praktično že samoprijava:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

krepki ::

In že spet avtocesta ne mine dan,da ni kaj narobe,
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

s1m0n ::

Se ni za čudit! Ko pogledaš tovornjakarje kolikokrat so čez črto ker so ali utrujeni ali delajo kaj neprimernega za volanom.

scipascapa ::

saj jih nihče ne kontrolira in kaznuje.

MrStein ::

shadeX je izjavil:

Verjetno jo še ni podobne teme, materiala za "raztalat" pa ni malo. Talentov na naših cestah ne primanjkuje :)







In nekdo z velikimi jajci



:))

Na to temo, registracija : MB GAS-911
Avto seveda Porsche 911.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

xx23 ::

Ta je malce drugačen "talent". Zbira tedenske vinjete.

SimplyMiha ::

Bolje poglej, to so dokaj razpršeni tedni, zgleda da gre samo včasih na avtocesto pa vzame tedensko, kar se mu bolj izplača.

Je pa čudno da jih še ni dal dol...

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

Pa še "talent" v drugem pomenu besede:

na 90 stopinjskem ovinku (v bistvu je križišče, ampak en krak se praktično ne uporablja), gredo pešci čez prehod, avti pred njimi čakajo (nekje dva), nakar se začuje škripanje gum in subjekt zapelje (drifta verjetno zaradi ESP ni bilo) mimo čakajočih (po levi, ovinek je v desno).
Znamka: Audi is the new BMW
Varianta: karavan

Še skica:


(ni bil rdeče barve, skica je "false colors")
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

D3m ::

Unknown_001 je izjavil:

Ker se retardi vrivate na prehitevalnega hitrost pade na 60. Jaz naj pa na rajs bremzam v istem momentu. Zmanjšal bom sam brez tega da grem mimo retardov brez varnostne razdalje pač ne gre...


Kaj se sekiraš. Sedaj lahko idiote po bankini prehitiš z novo makino. ;)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Unknown_001 ::

D3m je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Ker se retardi vrivate na prehitevalnega hitrost pade na 60. Jaz naj pa na rajs bremzam v istem momentu. Zmanjšal bom sam brez tega da grem mimo retardov brez varnostne razdalje pač ne gre...


Kaj se sekiraš. Sedaj lahko idiote po bankini prehitiš z novo makino. ;)


Zdej lahko čez njihove gare pojaham :))

4.2 TDI FTW >:D
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

shotalick ::

Unknown_001 je izjavil:

D3m je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Ker se retardi vrivate na prehitevalnega hitrost pade na 60. Jaz naj pa na rajs bremzam v istem momentu. Zmanjšal bom sam brez tega da grem mimo retardov brez varnostne razdalje pač ne gre...


Kaj se sekiraš. Sedaj lahko idiote po bankini prehitiš z novo makino. ;)


Zdej lahko čez njihove gare pojaham :))

4.2 TDI FTW >:D


Kaj pa voziš, če ni skrivnost? 8-)

Unknown_001 ::

shotalick je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

D3m je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Ker se retardi vrivate na prehitevalnega hitrost pade na 60. Jaz naj pa na rajs bremzam v istem momentu. Zmanjšal bom sam brez tega da grem mimo retardov brez varnostne razdalje pač ne gre...


Kaj se sekiraš. Sedaj lahko idiote po bankini prehitiš z novo makino. ;)


Zdej lahko čez njihove gare pojaham :))

4.2 TDI FTW >:D


Kaj pa voziš, če ni skrivnost? 8-)


Če bom kaj v Lj vozil, ulet okol, pa rade volje razkažem.8-)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt
««
45 / 311
»»