Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

louser ::

AndrejO ::
Asistenčni sistemi zagotovo lajšajo vožnjo, večajo udobje in izboljšujejo varnost.
Nič od tega pa ne pomeni, da brez njih vozila ni možno voziti, kot je nekdo včeraj izrecno napisal.
Nekaterih ni možno voziti normalno.
MB serija A prva generacija.
Neumnost. Čisto normalno jih je voziti. Ne vem od kje ti ideja, da to ne bi šlo.

Gregor P ::
Najbrž hudo polaga ovinke

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

D3m ::
Unknown_001 je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
Ker se retardi vrivate na prehitevalnega hitrost pade na 60. Jaz naj pa na rajs bremzam v istem momentu. Zmanjšal bom sam brez tega da grem mimo retardov brez varnostne razdalje pač ne gre...
Kaj se sekiraš. Sedaj lahko idiote po bankini prehitiš z novo makino.![]()
Zdej lahko čez njihove gare pojaham
4.2 TDI FTW![]()
Kaj pa voziš, če ni skrivnost?![]()
Če bom kaj v Lj vozil, ulet okol, pa rade volje razkažem.![]()
Kdaj prideš na okoli?
Še ta teden dežuram pol pa lahko pičiva.
|HP EliteBook|R5 6650U|

AndrejO ::
Najbrž hudo polaga ovinke![]()
Saj ... ugotavljam, da "normalno" nekaterim očitno pomeni s prekratko varnostno razdaljo, brez spremljanja okolice in brez sposobnosti nadzorovanja stopalke za plin.
Za takšne "voznike" zlahka verjamem, da rabijo vse možne pripomočke, vključno s 100% avtonomnimi vozili brez volana, da ne ogrožajo preveč svoje okolice.
Nekateri pa se vozimo z avtom, ki nima varnostne kletke, pri katerem zaradi proizvodne napake upam, da se airbag ne bo sprožil, z pnematikami, ki so bile stare 5 let, ko sem jih letos namontiral, ker so jih takrat premehali izdelovati, z motorjem, pogonom in večino mase zadaj, kar potem meni, da ga ni drifterja na planetu, ki bi ulovil ta zadek, če ga slučajno odnese in takšnim servo volanom, da ga moraš vedno držati z obema rokama, da ti ga ne bo kakšna naključna luknja na cesti izbila iz roke. Ima pa ABS. Verjetno. Nisem še rabil zavirati tako močno, da bi to preveril.
Pa je edina stvar, ki me res moti, samo ta, da ni skoraj nič zvočne izolacije med mojo glavo in glavo motorja, ki je cca. 70cm za glavo. Težko je potem razumeti kaj govorijo na radiju.

AndrejO ::

KAVINSKY ::
Zanimivo. Kot sem bral je bila mk2 precej bolj neuravnotežena, še posebej zgodnje turbo revizije.
Na 2zz swap si pomislil?
Na 2zz swap si pomislil?

AndrejO ::
Zanimivo. Kot sem bral je bila mk2 precej bolj neuravnotežena, še posebej zgodnje turbo revizije.
Na 2zz swap si pomislil?
Pomislil sem in na 2zz in na refurb originalen turbo kit, vendar sem se na koncu odločil, da bom šel v drugo smer. Nisem videl smisla v večanju performans avta, ki te je zlahka sposoben ubiti tudi pri 50km/h, pa sem krenil v smer tega, da ga bom vzdrževal v čim bolj originalnem stanju. Torej nobenih predelav, kar se menja, pa se menja z OEM deli, kar jih je še dobavljivih.
Lahko ti povem zgodobo o enih prevlekah za sedeže, ki so se nekaj tednov vlekle iz enega skladišča iz JP do Slovenije, cena za njih pa je bila tolikšna, da so me nekajkrat povprašali po zdravju.


AndrejO ::
Zanimivo. Kot sem bral je bila mk2 precej bolj neuravnotežena, še posebej zgodnje turbo revizije.
Za zgodnje revizije W20 sem enako bral in nikoli izkusil. SW20 pa je pesmica za vožnjo. Že to se čuti, da je masivnejši in zato ne poskakuje ob vsakem kamenčku na cesti (vožnjo sem izkusil 1x pri znancu, irsko vijugasta in suha cesta).

KAVINSKY ::
Je vsaj JDM 
Pa sploh ima rollbar za glavo? Pred časom sem gledal za mk2 nabavit. Ampak so cene šle zelo gor, pa še prostora nimam.

Pa sploh ima rollbar za glavo? Pred časom sem gledal za mk2 nabavit. Ampak so cene šle zelo gor, pa še prostora nimam.

AndrejO ::
Je vsaj JDM
Pa sploh ima rollbar za glavo? Pred časom sem gledal za mk2 nabavit. Ampak so cene šle zelo gor, pa še prostora nimam.
Nope, nobenega rollbara nima. Lahko dokupiš aftermarket, vendar ga nisem.
Kot sem napisal ... avto, ki me lahko ubije pri katerikoli hitrosti. Defenzivna vožnja v takšnem avtu dobi podoben prizvok, kot ga je pojem imel v času stoenk in jugotov.

zmaugy ::

AndrejO ::
z pnematikami, ki so bile stare 5 let, ko sem jih letos namontiral, ker so jih takrat premehali izdelovati
To pa ni ravno varno.
Pri ustreznem skladiščenju so še vedno "compliant", zagotovo pa boljše od 6 let starih gum, ki jim je že primanjkovalo profila. Zagata je v tem, da novejših v predpisanih dimenzijah ni, zato sedaj proučujem katere homologacije je TTE naredil za cestne dirke, če bi lahko našel kakšno zamenjavo z OEM platišči in drugo dimenzijo pnevmatik.
Jedro zagate je v tem, da je to avto, ki ima spredaj 185/55R15, zadaj pa 215/45R16 pnevmatike.
To bo sicer popolnoma off-topic, ker nima s Slovenijo čisto nič. Ampak avto, ki si ga bi enkrat v življenju resnično želel voziti za morda kakšno uro in nič več (če bi preživel), bi bil ta in samo ta (prvi in originalen):

KAVINSKY ::
Američani. Legalno je voziti po cesti avto iz milijon različnih delov. Nelegalno pa uvoziti avte, kateri niso bili predhodno uvoženi/prodajani/certificirani. 
Na temo:
https://www.primorske.si/kronika/stricu...

Na temo:
https://www.primorske.si/kronika/stricu...

shadeX ::
Še ta teden dežuram pol pa lahko pičiva.
Jaz niti za trenutek ne bi pomislil da bi se peljal z divjakom, ki je poln egota, na AC prehiteva po desni in je tempirana živčna razvalina. Statistika, sicer ne deluje njemu v prid, vprašanje je samo kdaj bo tisti čas.
Tnx but no tnx.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()

Gregor P ::
To vse lahko počnejo, zato ker ostali vozimo bolj ali manj po pravilih in potem pač predvidijo našo vožnjo ... dokler jo enkrat ne

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

m0LN4r ::
In zato, ker v bistvu mi pazimo na njih, samo to je iz drugega zornega kota bolj tezko razvidno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

Invictus ::
To vse lahko počnejo, zato ker ostali vozimo bolj ali manj po pravilih in potem pač predvidijo našo vožnjo ... dokler jo enkrat ne![]()
Saj ne vozite, ker ste na levem pasu, ki je prehitevalni

Ob frej desnem pasu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

shadeX ::
Seveda in nekateri retardi iz tej teme jih lepo prehitevajo po desni. Ne samo da padejo na njihov nivo, še slabši so. Možnost za nesrečo, se v tem primeru neznatno poveča, ampak teoretiki z diplomo kot je raptor tega ne bojo nikol razumeli.

Unknown_001 ::
Še ta teden dežuram pol pa lahko pičiva.
Jaz niti za trenutek ne bi pomislil da bi se peljal z divjakom, ki je poln egota, na AC prehiteva po desni in je tempirana živčna razvalina. Statistika, sicer ne deluje njemu v prid, vprašanje je samo kdaj bo tisti čas.
Tnx but no tnx.
Jaz se bom enkrat posnel potem pa si glej kako izgleda ko jaz vozim.
Po desni ne prehitevam niti ne želim. Mi pa drugega za ne preostane če se na levem vsi začno sunkovito ustavljat ne da bi to pričakoval... in potem desni pas vozi 10km/h hitrejši tempo. Na koncu ko se kompozicija vozi 30-40 čez višnjo goro... hej... pa ne se jebat. Levi pas poln in se parkrat popolnoma ustavi. Nikomur na pamet ne pade da bi dal desni blinker in se prerazporedil. Ti pa voziš vštric ko budala in ko začnejo butci na silo zavirat... kaj naj? Za mano živčn poljak v Scanii in naj bremzam na rajs da ne bom šel mimo tistega, ki vozi vštric in fasal polpriklopnik zadaj?
Že zato ker nihče ne pozna koncepta varnostne razdalje sploh ni možno varno vozit v nobenem primeru.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()

Invictus ::
Unknown_001 je izjavil:
Že zato ker nihče ne pozna koncepta varnostne razdalje sploh ni možno varno vozit v nobenem primeru.
Folk ima več varnostne razdalje v stoječi koloni kot med vožnjo

"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

shadeX ::
Karkoli napišeš me sploh ne gane, ker ne upraviči tega, da ti veselo kršiš CPP in tudi druge bralce te teme nagovarjaš k temu početju.
Ni potrebno. Sem že dobil približno sliko iz tvojih odgovorov.
Kako ti ne preostane, če si napisal da ne prehitevaš. Koga imaš za retarda?
Aja.. nekaj odgovorov je bil nazaj problem samo to, da pač te pizdi ker vozijo po levi. Ja sej mene tud, sam to še ne pomeni da moram kršit CPP in delat manevre s katerimi večam možnosti za nastanek nesreče.
Ja res, ne se jebat, pa boš lahko preprečil kakšno nesrečo.
Ma bejž no. In desni še kar teče? Tukaj bi pa res, rad videl en video iz tvoje kamere, kako to izgleda.
Ja nej bo. Če se mu zdi, da moraš TI pospešit namesto tistega na levi, potem je tudi on.. retard. Bi pa rad vedel, koliko živčnih scanij si imel za ritjo v zadnjih 3 mesecih in kolikokrat se je levi pas popolnoma ustavil in desni je pa še kar tekel.
To alpa prodajaš bučke z namenom, da bi uporavičil prehitevanje po desni strani.
Jaz se bom enkrat posnel potem pa si glej kako izgleda ko jaz vozim.
Ni potrebno. Sem že dobil približno sliko iz tvojih odgovorov.
Po desni ne prehitevam niti ne želim.
Mi pa drugega za ne preostane
Kako ti ne preostane, če si napisal da ne prehitevaš. Koga imaš za retarda?
če se na levem vsi začno sunkovito ustavljat ne da bi to pričakoval
Aja.. nekaj odgovorov je bil nazaj problem samo to, da pač te pizdi ker vozijo po levi. Ja sej mene tud, sam to še ne pomeni da moram kršit CPP in delat manevre s katerimi večam možnosti za nastanek nesreče.
hej... pa ne se jebat.
Ja res, ne se jebat, pa boš lahko preprečil kakšno nesrečo.
Levi pas poln in se parkrat popolnoma ustavi.
Ma bejž no. In desni še kar teče? Tukaj bi pa res, rad videl en video iz tvoje kamere, kako to izgleda.
Za mano živčn poljak v Scanii in naj bremzam na rajs da ne bom šel mimo tistega, ki vozi vštric in fasal polpriklopnik zadaj?
Ja nej bo. Če se mu zdi, da moraš TI pospešit namesto tistega na levi, potem je tudi on.. retard. Bi pa rad vedel, koliko živčnih scanij si imel za ritjo v zadnjih 3 mesecih in kolikokrat se je levi pas popolnoma ustavil in desni je pa še kar tekel.
To alpa prodajaš bučke z namenom, da bi uporavičil prehitevanje po desni strani.

louser ::
Asistenčni sistemi zagotovo lajšajo vožnjo, večajo udobje in izboljšujejo varnost.
Nič od tega pa ne pomeni, da brez njih vozila ni možno voziti, kot je nekdo včeraj izrecno napisal.
Nekaterih ni možno voziti normalno.
MB serija A prva generacija.
Neumnost. Čisto normalno jih je voziti. Ne vem od kje ti ideja, da to ne bi šlo.
Ja, sedaj jih je.

AndrejO ::
Asistenčni sistemi zagotovo lajšajo vožnjo, večajo udobje in izboljšujejo varnost.
Nič od tega pa ne pomeni, da brez njih vozila ni možno voziti, kot je nekdo včeraj izrecno napisal.
Nekaterih ni možno voziti normalno.
MB serija A prva generacija.
Neumnost. Čisto normalno jih je voziti. Ne vem od kje ti ideja, da to ne bi šlo.
Ja, sedaj jih je.
Tudi tistih nekaj kosov brez ESP je čisto normalno za voziti.
Še vedno mi ni jasno od kje ti ideja, da to ne bi šlo.

louser ::
Najbrž hudo polaga ovinke![]()
Napačno domnevanje je, da "hudo polaganje ovinkov" ne spada v normalno vožnjo*. Nekako skladno s tistim, da v kolikor se voziš po CPP, si na cesti popolnoma varen. Precej drzno mnenje za Slo-Tech komentatorje.
Nenadno sunkovito zavijanje zavoljo ovire na cesti.
Asistenčni sistemi zagotovo lajšajo vožnjo, večajo udobje in izboljšujejo varnost.
Nič od tega pa ne pomeni, da brez njih vozila ni možno voziti, kot je nekdo včeraj izrecno napisal.
Nekaterih ni možno voziti normalno.
MB serija A prva generacija.
Neumnost. Čisto normalno jih je voziti. Ne vem od kje ti ideja, da to ne bi šlo.
Ja, sedaj jih je.
Tudi tistih nekaj kosov brez ESP je čisto normalno za voziti.
Še vedno mi ni jasno od kje ti ideja, da to ne bi šlo.
Drzno mnenje za nekoga, ki je avta morda niti ni vozil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: louser ()

Unknown_001 ::
Karkoli napišeš me sploh ne gane, ker ne upraviči tega, da ti veselo kršiš CPP in tudi druge bralce te teme nagovarjaš k temu početju.
Jaz se bom enkrat posnel potem pa si glej kako izgleda ko jaz vozim.
Ni potrebno. Sem že dobil približno sliko iz tvojih odgovorov.
Po desni ne prehitevam niti ne želim.
Mi pa drugega za ne preostane
Kako ti ne preostane, če si napisal da ne prehitevaš. Koga imaš za retarda?
če se na levem vsi začno sunkovito ustavljat ne da bi to pričakoval
Aja.. nekaj odgovorov je bil nazaj problem samo to, da pač te pizdi ker vozijo po levi. Ja sej mene tud, sam to še ne pomeni da moram kršit CPP in delat manevre s katerimi večam možnosti za nastanek nesreče.
hej... pa ne se jebat.
Ja res, ne se jebat, pa boš lahko preprečil kakšno nesrečo.
Levi pas poln in se parkrat popolnoma ustavi.
Ma bejž no. In desni še kar teče? Tukaj bi pa res, rad videl en video iz tvoje kamere, kako to izgleda.
Za mano živčn poljak v Scanii in naj bremzam na rajs da ne bom šel mimo tistega, ki vozi vštric in fasal polpriklopnik zadaj?
Ja nej bo. Če se mu zdi, da moraš TI pospešit namesto tistega na levi, potem je tudi on.. retard. Bi pa rad vedel, koliko živčnih scanij si imel za ritjo v zadnjih 3 mesecih in kolikokrat se je levi pas popolnoma ustavil in desni je pa še kar tekel.
To alpa prodajaš bučke z namenom, da bi uporavičil prehitevanje po desni strani.
Fakt je da si nedeljski retard ki očitno nikoli ni na cesti.
Če vozim v koloni na desnem, nimam jaz kaj ustavljat. Tisti z leve pa ne prehiteva in se vozi kar mu mora bit jasno.
Žal... si zgolj bolan teoretik z nič prakse na cesti ki se obeša na en člen ki zaradi izredne situacije NE drži. Ampak... dejmo ajde, vse za to da si ga boš lahko v miru zdrkal.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()

Unknown_001 ::
Če kolona vozil na prometnem pasu zaradi razmer v prometu vozi hitreje od kolone na prehitevalnem pasu, to dejansko ni prehitevanje. To velja le v primeru "prehitevanja" kolone vozil. Kolono po zakonu sestavljajo vsaj tri vozila, ki so na takšni medsebojni razdalji, da sta hitrost in ravnanje voznikov v medsebojni odvisnosti.
Posamezno vozilo na voznem pasu se mora prilagoditi koloni na prehitevalnem pasu
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt

AndrejO ::
Še vedno mi ni jasno od kje ti ideja, da to ne bi šlo.
Drzno mnenje za nekoga, ki je avta morda niti ni vozil.
Precej ovikarjenja o tem, kaj naj bi bila težava za nekoga, ki menda nekaj ve, pa tega ne pove ...
Še robina se da čisto lepo voziti, ne vem zakaj se ne bi dalo razred A.

louser ::
Saj vem, da ti ni jasno zakaj. Ker si predstavljaš, da simulacija normalne vožnje poteka tako, da avto postavijo na 10 kilometrov dolgo stezo, 30 metrov široko, nastavijo tempomat na 45km/h in vozijo.

louser ::
The excitement this car generated faded when it was released to the press and Swedish magazine Teknikens Värld took the car through their moose test, a test which consists of making a sudden maneuver at high speed to avoid an object (presumably a moose, in Sweden) in the road. The A-Class rolled, failing the test miserably.
The firm recalled all the cars that had been sold already (2,600, according to most sources) and stopped production until the problem was fixed. While early speculations centered on the car being fitted with the wrong kind of tires, the problem was solved by retrofitting ESP in recalled cars and adding it as standard equipment across the A-Class range. The rear suspension on all models was stiffened as well, making for a bouncy but safer ride.
Pelješ po cesti. Na levi strani gre mamica z dvema otrokoma nasproti tebi. Po desni stara bakica, ki postane malce živahnejša in pade na cesto. Ker imaš MB A w168, ki ne potrebuje ESPeja, se ob normalni hitrosti bakici izogneš in se z avtomobilom zakotališ v ostale tri ljudi.
Super.

AndrejO ::
Saj vem, da ti ni jasno zakaj. Ker si predstavljaš, da simulacija normalne vožnje poteka tako, da avto postavijo na 10 kilometrov dolgo stezo, 30 metrov široko, nastavijo tempomat na 45km/h in vozijo.
Za simulacije me ne gane kaj preveč. Za začetek mislim (pa me zanima v čem se motim), da imam kar dobro idejo kakšna je normalna vožnja in kakšna ni.
Glede na to, da niti tega ne znaš izdaviti zakaj tega konkretnega avta sploh ni možno voziti ... očitno ni nekega razloga, da se ga ne bi dalo.
The excitement this car generated faded when it was released to the press and Swedish magazine Teknikens Värld took the car through their moose test, a test which consists of making a sudden maneuver at high speed to avoid an object (presumably a moose, in Sweden) in the road. The A-Class rolled, failing the test miserably.
Pelješ po cesti. Na levi strani gre mamica z dvema otrokoma nasproti tebi. Po desni stara bakica, ki postane malce živahnejša in pade na cesto. Ker imaš MB A w168, ki ne potrebuje ESPeja, se ob normalni hitrosti bakici izogneš in se z avtomobilom zakotališ v ostale tri ljudi.
Peljem po cesti, spremljam okolico in se prilagajam vsakokratnim okoliščinam.
Verjel ali ne, znam upočasniti, če ocenim, da obstaja resna možnost, da se nekaj ali nekdo pojavi pred vozilom.
Super.
PEBKAC oz. med volanom in sedežem. Nikamor se ni potrebno kotaliti, če voziš z glavo in ne nogo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()

louser ::
Ja, ker domnevaš, da je simulacija relane vožnje taka, kot sem napisal prej:
Se pelješ 80 po cesti, na njo skoči srna. Jo normalno obvoziš. V tvojem primeru jo pa normalno obvoziš in se skotališ v prepad, kjer zaradi pogojev nenormalne vožnje umreš. Ker je nenormalno, da bodo na cesti tudi tisti, ki ne upoštevajo CPP ali ga niso sposobni razumeti.
Wau, ti pa si kul.
Jaz pa znam voziti 130 po naselju. In znam predvideti, kje moram upočasniti in kje ne. In so moji refleksi brezpogojno boljši od tvojih, zatorej bom znal obvoziti ovire. V kolikor bo treba žrtvovati, bom vedel, koga moram.
Ker pa se nima smisla bahati, kako vseved si, raje pojdi po ta milijonček.
One Million Dollar Paranormal Challenge @ Wikipedia
Ker dvomim, da boš razumel, ti bom opisal bolje.
NEKATERIH SITUACIJ ENOSTAVNO NE MOREŠ PREDVIDETI ZAVOLJO MANJKE INFORMACIJ.
Tvoja rešitev je, da to predvidiš in začneš čepeti v tretjem kotu tvoje bajte 24/7.
Saj vem, da ti ni jasno zakaj. Ker si predstavljaš, da simulacija normalne vožnje poteka tako, da avto postavijo na 10 kilometrov dolgo stezo, 30 metrov široko, nastavijo tempomat na 45km/h in vozijo.
Se pelješ 80 po cesti, na njo skoči srna. Jo normalno obvoziš. V tvojem primeru jo pa normalno obvoziš in se skotališ v prepad, kjer zaradi pogojev nenormalne vožnje umreš. Ker je nenormalno, da bodo na cesti tudi tisti, ki ne upoštevajo CPP ali ga niso sposobni razumeti.
Saj vem, da ti ni jasno zakaj. Ker si predstavljaš, da simulacija normalne vožnje poteka tako, da avto postavijo na 10 kilometrov dolgo stezo, 30 metrov široko, nastavijo tempomat na 45km/h in vozijo.
Za simulacije me ne gane kaj preveč. Za začetek mislim (pa me zanima v čem se motim), da imam kar dobro idejo kakšna je normalna vožnja in kakšna ni.
Glede na to, da niti tega ne znaš izdaviti zakaj tega konkretnega avta sploh ni možno voziti ... očitno ni nekega razloga, da se ga ne bi dalo.
The excitement this car generated faded when it was released to the press and Swedish magazine Teknikens Värld took the car through their moose test, a test which consists of making a sudden maneuver at high speed to avoid an object (presumably a moose, in Sweden) in the road. The A-Class rolled, failing the test miserably.
Pelješ po cesti. Na levi strani gre mamica z dvema otrokoma nasproti tebi. Po desni stara bakica, ki postane malce živahnejša in pade na cesto. Ker imaš MB A w168, ki ne potrebuje ESPeja, se ob normalni hitrosti bakici izogneš in se z avtomobilom zakotališ v ostale tri ljudi.
Peljem po cesti, spremljam okolico in se prilagajam vsakokratnim okoliščinam.
Verjel ali ne, znam upočasniti, če ocenim, da obstaja resna možnost, da se nekaj ali nekdo pojavi pred vozilom.
Super.
PEBKAC oz. med volanom in sedežem. Nikamor se ni potrebno kotaliti, če voziš z glavo in ne nogo.
Wau, ti pa si kul.
Jaz pa znam voziti 130 po naselju. In znam predvideti, kje moram upočasniti in kje ne. In so moji refleksi brezpogojno boljši od tvojih, zatorej bom znal obvoziti ovire. V kolikor bo treba žrtvovati, bom vedel, koga moram.
Ker pa se nima smisla bahati, kako vseved si, raje pojdi po ta milijonček.
One Million Dollar Paranormal Challenge @ Wikipedia
Ker dvomim, da boš razumel, ti bom opisal bolje.
NEKATERIH SITUACIJ ENOSTAVNO NE MOREŠ PREDVIDETI ZAVOLJO MANJKE INFORMACIJ.
Tvoja rešitev je, da to predvidiš in začneš čepeti v tretjem kotu tvoje bajte 24/7.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: louser ()

shadeX ::
ki zaradi izredne situacije NE drži.
Zdej sanjaš o izrednih situacijah, malo postov nazaj pa si se hvalil da prehitiš vse idiote, ki vozijo po levi. Dej spelji se s ceste.

AndrejO ::
Se pelješ 80 po cesti, na njo skoči srna. Jo normalno obvoziš.
Žal je ravno pri tej hitrosti dokazano ne morem obvoziti. Od takrat naprej vem, da moram v večernih in nočnih urah hitrost ustrezno prilagoditi - t.j. znižati - na odsekih, kjer je verjetno, da bo na cesto nenapovedano priskakljala ali prihlačala divjad.
V tvojem primeru jo pa normalno obvoziš in se skotališ v prepad, kjer zaradi pogojev nenormalne vožnje umreš.
V mojem primeru sem dokazal zgolj to, da nimam schumaherjevih refleksov oz. to, da je cca. ena do dve dolžini avta pri 80km/h prekleto kratek čas za karkoli.
Ker je nenormalno, da bodo na cesti tudi tisti, ki ne upoštevajo CPP ali ga niso sposobni razumeti.
Veliko večino teh primerov lahko predvidiš in že vnaprej poskrbiš, da tveganje zmanjšaš na minimum.
Še vedno pa nisi povedal ničesar zaradi česar tega konkretnega avta ni možno voziti.
In preden boš začel pametovati ... nič posebej zanič ali dober nisem. Raziskava iz l. 1981:
A steering manoeuvre was induced among unaltered drivers by the sudden opening of the door of a car parked near the path of travel, lateral displacement of 1326 cars was measured unobtrusively. When plotted as a function of the time available for it, the average lateral displacement started at a latency of about 1.5 seconds, reached its halfway point at 2.5 seconds and its maximum at somewhat less than 4 seconds.
Preberi in pozorno razmisli kaj te številke pomenijo pri 30, 50, 60 (kjer je Mercedes pogrnil) ali pa 80km/h (ponoči na regionalki).

Unknown_001 ::
ki zaradi izredne situacije NE drži.
Zdej sanjaš o izrednih situacijah, malo postov nazaj pa si se hvalil da prehitiš vse idiote, ki vozijo po levi. Dej spelji se s ceste.
Ni moj problem če haluciniraš in doživljaš božjastne napade nad situacijo ki je očitno niti malo ne razumeš, kaj šele poznaš ker če na to nisi nikoli naletel verjetno na AC nikoli nisi zapeljal.
Oz... kaj? Baba ti fukat ne da zdaj se pa peteliniš in pizdiš na svet. Sebe pa ne vidiš.
Btw. Tisto "prehitiš vse" si si ti izmislik, da ne bo pomote, kaj je kdo izjavil.
Voznik se je dolžan prilagajat prometu. Ne pa ti pizdit ker bo promet na desni vozil mimo kljub temu, da boš zaviral in ustvarjal nevarno situacijo.
V teh ptimerih vsi kršijo zakon, za situacijo so krivi izključno tebi podobni kreteni na levi ki pa:
-vozijo po prehitevalnem oasu
-Vozijo na neprimerni varnostni razdalji
-se vrivajo in izsiljujejo prednost
-zavirajo nalašč
-ne uporabljajo smernikov (očitno)
Medtem tisti na desni vozijo čim bliže odstavnemu na približni medsebojni varnostni z rahlo zmanjšano hitrostjo.
Če pa utopično pričakuješ, da bodo ostali zavirali na silo, ker se tisti ki "prehitevajo" predrkavajo kot goveda in testirajo zavore... si verjetno tazadnji,ki ima sploh besedo oametovat kdo je tu budala.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()

AndrejO ::
Wau, ti pa si kul.
Jaz pa znam voziti 130 po naselju.
Očitno bolj kul od tebe, glede na to, da mi ni pod častjo spoštovati omejitve in spremljati okolico.
In znam predvideti, kje moram upočasniti in kje ne.
Zaenkrat mi gre kar dobro z živalmi, otroki, pešci, kolesarji, parkingi, dvorišči, drevjem in, vsaj če je dan da jih je za opaziti, tudi divjadjo.
In so moji refleksi brezpogojno boljši od tvojih, zatorej bom znal obvoziti ovire. V kolikor bo treba žrtvovati, bom vedel, koga moram.
Na pot grem pol ure prej.
Ker pa se nima smisla bahati, kako vseved si, raje pojdi po ta milijonček.
One Million Dollar Paranormal Challenge @ Wikipedia
Ne morem, ker se "uporaba oči in ušes" žal ne šteje pod paranormalno.
Ker dvomim, da boš razumel, ti bom opisal bolje.
NEKATERIH SITUACIJ ENOSTAVNO NE MOREŠ PREDVIDETI ZAVOLJO MANJKE INFORMACIJ.
Tvoja rešitev je, da to predvidiš in začneš čepeti v tretjem kotu tvoje bajte 24/7.
Moja rešitev je, da predvidim, kar se da predvideti, iz izkušenj sklepam na to, kakšne so možnosti manj predvidljivih stvari in ravnam temu primerno.
Za otroka ob cesti ni potrebno posebne znanosti ali paranormalnih sposobnosti, da veš, da je dobra ideja upočasniti in se pomakniti proti sredini ... ker se stvari lahko zgodijo.
Sploh pa ne trdim, da sem vsemogoč ali vseveden. Trdim samo, da je avto možno čisto normalno in varno voziti naokoli tudi, če mu kakšen gadget manjka. Probleme vidim samo pri tistih, ki vozijo tako, kakor da imajo vsi okoli njih iste gadgete in, da jih lahko ti gadgeti rešijo iz čisto vsakega dreka v katerega padejo ali pa se vanj sami spravijo.
V nekatere stvari se pač ni potrebno spraviti, ker imaš glavo za to, da je pri stvari, ne pa na paši.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()

louser ::
Se pelješ 80 po cesti, na njo skoči srna. Jo normalno obvoziš.
Žal je ravno pri tej hitrosti dokazano ne morem obvoziti. Od takrat naprej vem, da moram v večernih in nočnih urah hitrost ustrezno prilagoditi - t.j. znižati - na odsekih, kjer je verjetno, da bo na cesto nenapovedano priskakljala ali prihlačala divjad.
Kar pomeni tudi večje naselje, kjer najverjetneje srne ne bo. Statistika pravi enako. Ne pomeni, da se ne bo zgodilo. Lahko se ti zgodi prvič, ko se vsedeš v avtomobil.
Letalo ima možnost, da strmoglavi tam nekje ena v 11M primerov. Ne pomeni, da ne bo strmoglavilo takrat, ko boš ti prvič sedel v njem.
Zatorej imejmo vsaj tehnologijo, ki bo ta padec v tem primeru onemogočila ali vsaj delno preprečila. Nekaj, česar tebe nisem videl zagovarjati.
Ne vem, zakaj rabimo protipotresno gradnjo. Se da menda čisto lepo živeti v njih (stavbah, grajenih mimo protipotresnih standardov).
Ah, pa Šumahr nima bistveno boljših refleksov od mene ali tebe. Jih ima pa v danem trenutku definitivno slabše od večine prebivalstva.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: louser ()

shadeX ::
Btw. Tisto "prehitiš vse" si si ti izmislik, da ne bo pomote, kaj je kdo izjavil.
Nop. Če bi bral moj prvotni post (screenshot) je bilo govora o prehitevanju (glej glej, teoretik ne zna brat) in ne o vožnji mimo in počasnih kolonah kot si sam privlekel na plano.
Baba ti fukat ne da zdaj se pa peteliniš in pizdiš na svet.
Verjamem, da večkrat kot tvoja. Če si v resnici tak kot na forumu, boš težko kakšno obdržal pri sebi, ženske pač ne marajo pametnjakovičev, ki hočejo zadnjo besedo, čeprav se ubistvu tudi motijo.
Oh well...

AndrejO ::
@tlyhald:
Ničesar nimam proti tehnologiji, ki rešuje življenja. Ni pa potrebno pretiravati in razglašati, da vozila, ki tega nimajo, niso vozna.
Enako so vozna in enako pozorno jih je potrebno voziti, kot tista, ki teh tehnologij nimajo in to je vse. Samo zato, ker imaš ESP, to ne pomeni, da se lahko zanašaš nanj, da ti bo rešil rit in potem voziš, kot da imaš jajca iz jekla in betico iz granita.
Če ne verjameš, ti lahko pri 60km/h prekucnem tudi XC90. Samo posodi mi ga in podpiši, da me ne boš terjal za povračilo škode.
Ničesar nimam proti tehnologiji, ki rešuje življenja. Ni pa potrebno pretiravati in razglašati, da vozila, ki tega nimajo, niso vozna.
Enako so vozna in enako pozorno jih je potrebno voziti, kot tista, ki teh tehnologij nimajo in to je vse. Samo zato, ker imaš ESP, to ne pomeni, da se lahko zanašaš nanj, da ti bo rešil rit in potem voziš, kot da imaš jajca iz jekla in betico iz granita.
Če ne verjameš, ti lahko pri 60km/h prekucnem tudi XC90. Samo posodi mi ga in podpiši, da me ne boš terjal za povračilo škode.

louser ::
Trdim samo, da je avto možno čisto normalno in varno voziti naokoli tudi, če mu kakšen gadget manjka. Probleme vidim samo pri tistih, ki vozijo tako, kakor da imajo vsi okoli njih iste gadgete in, da jih lahko ti gadgeti rešijo iz čisto vsakega dreka v katerega padejo ali pa se vanj sami spravijo.
Ne, ti praviš, da je ESP gadget, ki je pri mojem primeru nepotreben. Da sam proizvajalec pravi nasprotno te ne briga, ker ti veš, kdaj se ti bo sredi najlepše ceste le-ta poniknila in boš tisti dan čepel doma v kotu.
Če ne verjameš, ti lahko pri 60km/h prekucnem tudi XC90
Ti posodim dražjo zadevo.
da me ne boš terjal za povračilo škode.
Hej, Policijo še vedno lahko pokličem.
Sicer pa naj bo orodje sluga človeku in ne obratno. Merčka A klasa prve generacije je pač šrot brez ESPja. Z ESPjem pa zelo prijetno vozen malček.
Skrajno neugodne za vožnjo so tudi Bemfli enke. Avtomobil je v manj kot idealnih pogojih zgolj slab če ne celo zelo slab za vožnjo. Rešujejo ga zgolj sistemi. Brez sistemov je praktično na snegu nevozen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: louser ()

Unknown_001 ::
Btw. Tisto "prehitiš vse" si si ti izmislik, da ne bo pomote, kaj je kdo izjavil.
Nop. Če bi bral moj prvotni post (screenshot) je bilo govora o prehitevanju (glej glej, teoretik ne zna brat) in ne o vožnji mimo in počasnih kolonah kot si sam privlekel na plano.
Baba ti fukat ne da zdaj se pa peteliniš in pizdiš na svet.
Verjamem, da večkrat kot tvoja. Če si v resnici tak kot na forumu, boš težko kakšno obdržal pri sebi, ženske pač ne marajo pametnjakovičev, ki hočejo zadnjo besedo, čeprav se ubistvu tudi motijo.
Oh well...
Problem je ker ti ne razumeš da se v situacijah, kot jih opisuje tist komentator zgodi točno to kar sem jaz tebi dopovedoval 2 strani. Ni problem,.. se bomo vozili 110 vštric in manj če bo spredaj in zadaj frej dok promet ne steče... sam ko se bo narod na neprimerni varnostni vozil mimo vozil na levi potem se jih bo še par urinilo en bo posran in ne bo upal mimo kamiona... potem se pa zgodi... kompozicija mora zavirat in hitrost na levem pade toliko, da na koncu desni pas postane hitrejši... kljub temu da vozi konst tempo.
Ps. Jaz upam trdit da ti niti babe nimaš.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()

louser ::
BTW XC90 je mestni terenec. Razen kvaziluksuza, ne ponuja kaj dosti.
MERCEDES GE ponuja bolj zabavno vožnjo z bistveno manj pomagali. Rad pa na cesti v ovinkih poleti naravnost namesto v ovinek.
MERCEDES GE ponuja bolj zabavno vožnjo z bistveno manj pomagali. Rad pa na cesti v ovinkih poleti naravnost namesto v ovinek.

AndrejO ::
Trdim samo, da je avto možno čisto normalno in varno voziti naokoli tudi, če mu kakšen gadget manjka. Probleme vidim samo pri tistih, ki vozijo tako, kakor da imajo vsi okoli njih iste gadgete in, da jih lahko ti gadgeti rešijo iz čisto vsakega dreka v katerega padejo ali pa se vanj sami spravijo.
Ne, ti praviš, da je ESP gadget, ki je pri mojem primeru nepotreben.
Nepotreben še ne pomeni, da ni koristen.
Ravno tako ne pozabi, da sem se že nekaj dni nazaj obregnil ob izjavo, da vozil brez nekaterih pripomočkov ni možno voziti s čemer se nisem in se še vedno ne strinjam.
Da sam proizvajalec pravi nasprotno te ne briga, ker ti veš, kdaj se ti bo sredi najlepše ceste le-ta poniknila in boš tisti dan čepel doma v kotu.
Sam prozivajalec mora paziti tudi na ugled svoje znamke. Npr. Jeep Grand Cherokee l. 2012 je na istem testu pogrnil pri enaki hitrosti, pa proizvajalca boli patak. MB ima pač ena merila (vpoklic vseh vozil), Chyrsler pa druga merila (telefon moraš pravilno držati, fake news, ipd...), oboje pa je oz. bi bilo enako vozno.
Če ne verjameš, ti lahko pri 60km/h prekucnem tudi XC90
Ti posodim dražjo zadevo.da me ne boš terjal za povračilo škode.
Hej, Policijo še vedno lahko pokličem.
Za takšne stvari imamo poligone, ne pa javne prometne površine. Nimam želje nikogar ogrožati, hvala.
XC90 nisem izbral naključno. Nekaterih vozil pač ni možno prekucniti pri hitrosti, kjer si bi še upal zanašati na pasivne varnostne sisteme, pa četudi nimajo niti enega gadgeta za stabilnosti.
Sicer pa naj bo orodje sluga človeku in ne obratno. Merčka A klasa prve generacije je pač šrot brez ESPja. Z ESPjem pa zelo prijetno vozen malček.
Se strinjam. Samo šrot != nevozen.
Skrajno neugodne za vožnjo so tudi Bemfli enke. Avtomobil je v manj kot idealnih pogojih zgolj slab če ne celo zelo slab za vožnjo. Rešujejo ga zgolj sistemi. Brez sistemov je praktično na snegu nevozen.
Torej tako, kot večina avtov letnik 1989 in mlajših. Sneg, mimogrede, ne predstavlja normalne vožnje. Vsaj na radiju vedno opozarjajo, da se moramo vozniki temu posebej prilagoditi tako, da bo že nekaj na tem.
Sem omenil, da imam rad starodobnike?

Unknown_001 ::
Hej... ne serite. Kangoo 4x4 letnik 2005 to je majka za v sneg in klanec.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt

AndrejO ::

Unknown_001 ::
Sem omenil, da imam rad starodobnike?
Sem sklepal. Jaz jih ponavadi vozim na avtoodpad.
Vsakomur svoje.
Ja... če je pleh gnil in avto v takem stanju kot je bil tist pirbully... za primerjavo... to je samo za na prešo in pleh v plavž
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt