Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

feryz ::
Preberi stavek, je praktično citat tvojega.
Ker se greš pravnika cel čas.
Glede na tip vozila veljajo različne hitrosti in različne varnostne razdalje.
Torej bi se lahko zakonsko, ali s predpisi, ali z označbami uredilo, da bi veljalo to, o čemer se preklamo. Ker delno je že urejeno.
Ker se greš pravnika cel čas.
Glede na tip vozila veljajo različne hitrosti in različne varnostne razdalje.
Torej bi se lahko zakonsko, ali s predpisi, ali z označbami uredilo, da bi veljalo to, o čemer se preklamo. Ker delno je že urejeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()

r3dkv1c4 ::
No, AndrejO, Lakotnik, a bomo prilagodili sistem 85 letnikim? Da se bomo lahko vsi vozili varno... Hitrost izven naselja max 70, varnostna razdalja 1000 m...
Končno priložnost, da se Slovenistanci izkažemo na mednarodni sceni s posebno rešitvijo, mislim da od Kardelja dalje nismo prispevali nič originalnega v svetovno zakladnico...
Najboljše bi bilo, da ti in tebi podobni zlzete v najblizjo jamo, se zasujete in nikoli vec ne pridete ven.
Ceste bodo v trenutku varne.
Moram pa rect, da si predlagal lepo resitev z najvisjo hitrostjo in varnostno razdaljo, ker bi imeli potem vec časa za varno reagiranje v situacijah, kjer zdaj nekaterim zmanjkuje časa zaradi tapkanja po telefonih.
Žaostna je dnevna slika obnašanja ljudi na cesti.
Ne, se opravičujem, sramotna je slika.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!

EnStot ::
Dinamični voznik bo tudi dinamično odreagiral.
Na pol truplo v avtu, bo imelo tudi reflekse temu primerno. Kot mrtev konj. Največ kar lahko stori v kritični situaciji je "freeze".
Tudi v lajfu se tak človek obnese podobno. Za sužnja je dober, nikakor pa ne za vodilna delovna mesta.
Kakšno patološko psihološko razmišljanje narcisoidnega osebka. Ko si nadane svoj bleščeči oklep v obliki avtomobila, si predstavlja, da je nad oklico, da je nepremagljiv, da mu je vse dovoljeno. V svoji glavi si ustvari iluzijo, da so njegove sposobnosti in zmogljivosti nad ostalimi, zato bi mu zakonsko morale pripadati tudi nadpravice.
Kar manjka slovenski cestni zakonodaji, je obvezen psihološki pregled, ki bi takšne osebke, nevarne okolici in sebi, izločil iz prometa in jih poslal na obvezno zdravljenje.

r3dkv1c4 ::
Preberi stavek, je praktično citat tvojega.
Ker se greš pravnika cel čas.
Glede na tip vozila veljajo različne hitrosti in različne varnostne razdalje.
Torej bi se lahko zakonsko, ali s predpisi, ali z označbami uredilo, da bi veljalo to, o čemer se preklamo. Ker delno je že urejeno.
Po tvoji ogiki, bi imeli tudi omejeno najvišjo hitrost, glede na znamko in tip vozila.
Za bruhat predlog.
Dinamični voznik bo tudi dinamično odreagiral.
Na pol truplo v avtu, bo imelo tudi reflekse temu primerno. Kot mrtev konj. Največ kar lahko stori v kritični situaciji je "freeze".
Tudi v lajfu se tak človek obnese podobno. Za sužnja je dober, nikakor pa ne za vodilna delovna mesta.
Kakšno patološko psihološko razmišljanje narcisoidnega osebka. Ko si nadane svoj bleščeči oklep v obliki avtomobila, si predstavlja, da je nad oklico, da je nepremagljiv, da mu je vse dovoljeno. V svoji glavi si ustvari iluzijo, da so njegove sposobnosti in zmogljivosti nad ostalimi, zato bi mu zakonsko morale pripadati tudi nadpravice.
Kar manjka slovenski cestni zakonodaji, je obvezen psihološki pregled, ki bi takšne osebke, nevarne okolici in sebi, izločil iz prometa in jih poslal na obvezno zdravljenje.
Tega je očitno z naskokom največ na celjskem območju, sledi jim mb in takoj za njimi je kp območje, žabarji so pa svoja kasta....
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()

r3dkv1c4 ::
Mene pa preseneča druga plat iskanja krivcev za katastrofalno stanje na slo cestah in sicer, nihče ne omenja Policije.
Imamo cpp in kazni relativno v redu napisane ampak problem je, da je delo Policije povsem kaj drugega, kot zagotavljanje varnosti v cestnem prometu.
Izvajanje nadzora in kaznovanje je sramotno, s tem seveda ne pripomore k dolgoročni izbolšavi prometne kulture ampak je primarni namen polnenje drzavne blagajne.
Vsi vemo, da je vožnja na prekratki varnostni razdalji resen problem, ki povzroča ogromno nesreč, poslecično ogromno zastojev, veliko slabe volje in še kaj, pa še nisem videl, da bi Policija to uredila in začela kaznovat v prvi vrsti ta problem.
V Sloveniji se vozi po balkansko, ker ljudje vedo, da se lahko obnašajo na cesto enakovredno obisku nedeljskega vaškega sejma.
Imamo cpp in kazni relativno v redu napisane ampak problem je, da je delo Policije povsem kaj drugega, kot zagotavljanje varnosti v cestnem prometu.
Izvajanje nadzora in kaznovanje je sramotno, s tem seveda ne pripomore k dolgoročni izbolšavi prometne kulture ampak je primarni namen polnenje drzavne blagajne.
Vsi vemo, da je vožnja na prekratki varnostni razdalji resen problem, ki povzroča ogromno nesreč, poslecično ogromno zastojev, veliko slabe volje in še kaj, pa še nisem videl, da bi Policija to uredila in začela kaznovat v prvi vrsti ta problem.
V Sloveniji se vozi po balkansko, ker ljudje vedo, da se lahko obnašajo na cesto enakovredno obisku nedeljskega vaškega sejma.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!

feryz ::
Kakšno patološko psihološko razmišljanje narcisoidnega osebka. Ko si nadane svoj bleščeči oklep v obliki avtomobila, si predstavlja, da je nad oklico, da je nepremagljiv, da mu je vse dovoljeno. V svoji glavi si ustvari iluzijo, da so njegove sposobnosti in zmogljivosti nad ostalimi, zato bi mu zakonsko morale pripadati tudi nadpravice.Tako pač je v današnjem svetu. Dinamični ljudje si podredijo okolico in se dvignejo nad njo.
Kar manjka slovenski cestni zakonodaji, je obvezen psihološki pregled, ki bi takšne osebke, nevarne okolici in sebi, izločil iz prometa in jih poslal na obvezno zdravljenje.
Taki kot si ti, pa gledajo žalost v garaži in se tolažijo s tem, da živijo po predpisih. Ki mu jih dirigirajo močnejši od njega. In da sosed pravzaprav ni uspešnejši od njega, ampak ima le večji podaljšek penisa. Torej je v bistvu sosed revež, ti si pa bogataš. Dobro ti dela logika.

feryz ::
Saj to že imamo. Resda ob izrednih dogodkih, ampak vseeno.Preberi stavek, je praktično citat tvojega.
Ker se greš pravnika cel čas.
Glede na tip vozila veljajo različne hitrosti in različne varnostne razdalje.
Torej bi se lahko zakonsko, ali s predpisi, ali z označbami uredilo, da bi veljalo to, o čemer se preklamo. Ker delno je že urejeno.
Po tvoji ogiki, bi imeli tudi omejeno najvišjo hitrost, glede na znamko in tip vozila.
Za bruhat predlog.
Če en državni birokrat predvidi in označi, da je najvišja varna hitrost v ovinku 80 km/h, s kakšno pravico drugi predpiše, da je včasih lahko neomejena? Čeprav bodo, dokazano, zaradi tega ljudje umirali.
Ker lahko. Tako enostavno je to.

EnStot ::
Kakšno patološko psihološko razmišljanje narcisoidnega osebka. Ko si nadane svoj bleščeči oklep v obliki avtomobila, si predstavlja, da je nad oklico, da je nepremagljiv, da mu je vse dovoljeno. V svoji glavi si ustvari iluzijo, da so njegove sposobnosti in zmogljivosti nad ostalimi, zato bi mu zakonsko morale pripadati tudi nadpravice.Tako pač je v današnjem svetu. Dinamični ljudje si podredijo okolico in se dvignejo nad njo.
Kar manjka slovenski cestni zakonodaji, je obvezen psihološki pregled, ki bi takšne osebke, nevarne okolici in sebi, izločil iz prometa in jih poslal na obvezno zdravljenje.
Taki kot si ti, pa gledajo žalost v garaži in se tolažijo s tem, da živijo po predpisih. Ki mu jih dirigirajo močnejši od njega. In da sosed pravzaprav ni uspešnejši od njega, ampak ima le večji podaljšek penisa. Torej je v bistvu sosed revež, ti si pa bogataš. Dobro ti dela logika.
Tu se poglej v ogledalo in si čimprej poišči pomoč!
https://www.psihoterapija-ordinacija.si...

zmaugy ::
No, AndrejO, Lakotnik, a bomo prilagodili sistem 85 letnikim? Da se bomo lahko vsi vozili varno... Hitrost izven naselja max 70, varnostna razdalja 1000 m...
Končno priložnost, da se Slovenistanci izkažemo na mednarodni sceni s posebno rešitvijo, mislim da od Kardelja dalje nismo prispevali nič originalnega v svetovno zakladnico...
Najboljše bi bilo, da ti in tebi podobni zlzete v najblizjo jamo, se zasujete in nikoli vec ne pridete ven.
Ceste bodo v trenutku varne.
Moram pa rect, da si predlagal lepo resitev z najvisjo hitrostjo in varnostno razdaljo, ker bi imeli potem vec časa za varno reagiranje v situacijah, kjer zdaj nekaterim zmanjkuje časa zaradi tapkanja po telefonih.
Žaostna je dnevna slika obnašanja ljudi na cesti.
Ne, se opravičujem, sramotna je slika.
Najboljše bi bilo, da se vzpostavi učinkovit in udoben javni prevoz. Meni se vsekakor zdi, da lahko svoj čas bolj koristno uporabim, če na javnem prevozu zadremam, se pripravljam na sestanek, brskam po internetu, telefoniram itd. Poleg tega mi ne bi bilo treba financirati prevoza z ogromnimi količinami svojega denarja (poleg tistega, ki ga že zdaj prispevam za izgradnjo infrastrukture, ki je običajno koruptivno preplačana) za nakup lastnega prevoznega sredstva.
Vožnja v prometu neizkušenih divjakov, zaspanih hlodov, pijanih kretenov in senilnežev je velikokrat mučno početje, ki bi se ga lahko z uporabo učinkovitega in udobnega javnega prometa izognil.
PS: OMG, a metanje ljudi, ki ne mislijo tako kot vi, v jame, je edino kar nekateri modelčki tukaj poznate? Dajte že zamenjat scenarij, malo ste že dolgočasni...

Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()

feryz ::
@Enstot
Ne rabim. Jaz dam ljudem mir in prosto voljo. Zaradi mene se lahko vozijo 110, 130, 150, 200 ..., s katerokoli znamko, na varnostni razdalji, ki jo oni obvladajo.
Zaradi tebe pa ne. Ti trdiš, da so/smo umsko bolni. Ker so/smo drugačnega mnenja od tebe.
Ne rabim. Jaz dam ljudem mir in prosto voljo. Zaradi mene se lahko vozijo 110, 130, 150, 200 ..., s katerokoli znamko, na varnostni razdalji, ki jo oni obvladajo.
Zaradi tebe pa ne. Ti trdiš, da so/smo umsko bolni. Ker so/smo drugačnega mnenja od tebe.

KAVINSKY ::
Mene pa preseneča druga plat iskanja krivcev za katastrofalno stanje na slo cestah in sicer, nihče ne omenja Policije.
Kaj pa količina prometa? Še posebej avtoceste so preobremenjene z tranzitnim (tovornjaki, dopustniki) prometom. Da boš vozil na predpisani varnostni razdalji je skoraj nemogoče, razen med tednom od 18:00 do 5:00 zjutraj).

zmaugy ::
Mene pa preseneča druga plat iskanja krivcev za katastrofalno stanje na slo cestah in sicer, nihče ne omenja Policije.
Imamo cpp in kazni relativno v redu napisane ampak problem je, da je delo Policije povsem kaj drugega, kot zagotavljanje varnosti v cestnem prometu.
Izvajanje nadzora in kaznovanje je sramotno, s tem seveda ne pripomore k dolgoročni izbolšavi prometne kulture ampak je primarni namen polnenje drzavne blagajne.
Vsi vemo, da je vožnja na prekratki varnostni razdalji resen problem, ki povzroča ogromno nesreč, poslecično ogromno zastojev, veliko slabe volje in še kaj, pa še nisem videl, da bi Policija to uredila in začela kaznovat v prvi vrsti ta problem.
V Sloveniji se vozi po balkansko, ker ljudje vedo, da se lahko obnašajo na cesto enakovredno obisku nedeljskega vaškega sejma.
Nisem še videl niti kaznovanja voznika, ki za sabo naredi kolono in se ne umakne.
PS: Nedeljski vaški sejem? A ti živiš v kakšnem predvojnem romanu?

EnStot ::
Nemci imajo dobro zakonodajo za ritopike. Z vsako razpolovitvijo varnostne razdalje praktično podvojijo kazen:
https://www.howtogermany.com/pages/traf...
https://www.howtogermany.com/pages/traf...

zmaugy ::
Še nikoli nisem videl, da bi koga zaradi tega policisti na nemški cesti/avtocesti odstranili iz prometa. In Nemci prav gotovo niso imuni za vožnjo na odbijaču.

EnStot ::
Ha, ha, ha, a če ti tega ne vidiš pred nosom, potem se to ni zgodilo! Otroška razlaga.
Pa še kako jih izločijo iz prometa, za 3 mesece. Položnica pride po pošti skupaj s selfijem, kazenskimi točkami in odvzemom vozniškega dovoljenja.
Pa še kako jih izločijo iz prometa, za 3 mesece. Položnica pride po pošti skupaj s selfijem, kazenskimi točkami in odvzemom vozniškega dovoljenja.

zmaugy ::
No, zaradi hitrosti ustavljenih voznikov sem videl že na stotine. Tu pa tam kdaj sem videl, da se je izločalo tovornjakarje. Nikoli še nisem videl, da bi izločili počasnelo v osebnem avtu, ki za sabo dela kolono.
Varnostna razdalja in ukrepanje policije? Glede na to, da se tudi Nemci čisto lepo znajo lepiti na odbijač, bi rekel da glede tega ni veliko ukrepanja.
Varnostna razdalja in ukrepanje policije? Glede na to, da se tudi Nemci čisto lepo znajo lepiti na odbijač, bi rekel da glede tega ni veliko ukrepanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()

feryz ::
@Enstot
Bonboniera tudi? Trosiš pravljice. In verjameš, da so drugi boljši od nas. Niso, le bolj ustrahovani so.
Prednjačijo Švicarji. Doma so lepo kulturni, zunaj pa nevzgojeni idioti. Imajo pa krasni državo, to ja.
Bonboniera tudi? Trosiš pravljice. In verjameš, da so drugi boljši od nas. Niso, le bolj ustrahovani so.
Prednjačijo Švicarji. Doma so lepo kulturni, zunaj pa nevzgojeni idioti. Imajo pa krasni državo, to ja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()

zmaugy ::
V Švici sem bil samo enkrat pred veliko leti, ne bom sodil po tej eni izkušnji. Vidim pa veliko švicarskih avtomobilov na naših avtocestah. Ne dolgo tega, sem videl enega, ki se je na izstopni kontroli vinjet panično v gužvi premaknil v drugi pas (takoj ko je opazil kontrolo), da ga ne bi doletela kazen, ker ni imel vinjete.

St235 ::
Preberi stavek, je praktično citat tvojega.
Ker se greš pravnika cel čas.
Glede na tip vozila veljajo različne hitrosti in različne varnostne razdalje.
Torej bi se lahko zakonsko, ali s predpisi, ali z označbami uredilo, da bi veljalo to, o čemer se preklamo. Ker delno je že urejeno.
Kaj ko bi citiral kje sem govoril o tipu vozila? Govora je o ceni, znamki in elektronskih pomagalih. Ce se delas pametnega rabis vsaj zametek inteligence
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()

Invictus ::
Evo, en "talent" je včeraj povzročil tole nesrečo.
https://www.dnevnik.si/1042834242
Kao "izkušen"...
Ampak bi rekel, da je imel za tovornjakom premajhno varnostno razdaljo (ker ni videl prometa pred sabo), poleg tega pa se nima kaj pri 90-100km/h basat na prehitevalni pas...
https://www.dnevnik.si/1042834242
Kao "izkušen"...
Ampak bi rekel, da je imel za tovornjakom premajhno varnostno razdaljo (ker ni videl prometa pred sabo), poleg tega pa se nima kaj pri 90-100km/h basat na prehitevalni pas...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

zmaugy ::
Preberi stavek, je praktično citat tvojega.
Ker se greš pravnika cel čas.
Glede na tip vozila veljajo različne hitrosti in različne varnostne razdalje.
Torej bi se lahko zakonsko, ali s predpisi, ali z označbami uredilo, da bi veljalo to, o čemer se preklamo. Ker delno je že urejeno.
Kaj ko bi citiral kje sem govoril o tipu vozila? Govora je o ceni, znamki in elektronskih pomagalih. Ce se delas pametnega rabis vsaj zametek inteligence
Govora je bilo o tem, da zakonodaja ne sledi napredku. In vse več avtomobilov ima različne pripomočke, nekateri včasih egzotični, so danes v skoraj vsakem avtu (abs), novejši sledijo s pospešenim tempom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()

St235 ::
Kakšno patološko psihološko razmišljanje narcisoidnega osebka. Ko si nadane svoj bleščeči oklep v obliki avtomobila, si predstavlja, da je nad oklico, da je nepremagljiv, da mu je vse dovoljeno. V svoji glavi si ustvari iluzijo, da so njegove sposobnosti in zmogljivosti nad ostalimi, zato bi mu zakonsko morale pripadati tudi nadpravice.Tako pač je v današnjem svetu. Dinamični ljudje si podredijo okolico in se dvignejo nad njo.
Kar manjka slovenski cestni zakonodaji, je obvezen psihološki pregled, ki bi takšne osebke, nevarne okolici in sebi, izločil iz prometa in jih poslal na obvezno zdravljenje.
Taki kot si ti, pa gledajo žalost v garaži in se tolažijo s tem, da živijo po predpisih. Ki mu jih dirigirajo močnejši od njega. In da sosed pravzaprav ni uspešnejši od njega, ampak ima le večji podaljšek penisa. Torej je v bistvu sosed revež, ti si pa bogataš. Dobro ti dela logika.
Rofl, edini zametek samozavesti dobis v dveh tonah plenah in sanjas o podrejanju okolice? Edina okolica, ki si jo podredis so prestraseni otroci na zadnjem sedezu. Do dinamicnega cesarkoli (tudi voznika) si pa se svetovna leta dalec, ce niti prometa nisi sposoben spremljat.
Ampak saj te razumem, v sluzbi si nula, doma copata in potem celotna podoba samopodoba temelji na mentaliteti road warriorja v druzinskem enoprostorcu. Tam pac podozivljas redke trenutke ko ti je zena dovolila, da si pri izbiri avtomobila lahko izbral feltne.
Preberi stavek, je praktično citat tvojega.
Ker se greš pravnika cel čas.
Glede na tip vozila veljajo različne hitrosti in različne varnostne razdalje.
Torej bi se lahko zakonsko, ali s predpisi, ali z označbami uredilo, da bi veljalo to, o čemer se preklamo. Ker delno je že urejeno.
Kaj ko bi citiral kje sem govoril o tipu vozila? Govora je o ceni, znamki in elektronskih pomagalih. Ce se delas pametnega rabis vsaj zametek inteligence
Govora je bilo o tem, da zakonodaja ne sledi napredku. In vse več avtomobilov ima različne pripomočke, nekateri včasih egzotični, so danes v skoraj vsakem avtu (abs).
Rant o slovenijastanu, je bil pa pomilovanja vreden poskus, da bi izpadel pameten?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()

Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Vozila so zmogljivejša imajo pa zato toliko več asistenčnih sistemov zaradi katerih je upravljanje z njimi sploh možno in hkrati poenostavljeno.
Upravljanje sploh možno?
Daj mi povej česa točno ni možno početi z vozilom, ki ima od "asistenčnih sistemov" na voljo zavore, zasilno zavoro, volan in čisto nič drugega?
A servo volan ni pomožni sistem za lažje upravljanje? Pa probaj motat te majhne volane brez pomoči aktuatorjev.
Pa pri večini novih "športnih" avtomobilih bi tud večino voznikov ebostavno od*ukalo s ceste brez ESP, ABS, ki sta že standard.
Da ne omenjam koliko elektronika vpliva na stabilnost pri manevriranju štorastih vozil ala kombiji ipd. Brez tega se fix prevrneš ob sunkovitem manevru.
...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt

St235 ::
Zal nisem psihiater, da bi razumel kako razmisljajo pomilovanja vredni slovenceljcki, tako da me lahko razsvetlis, kaj je bila dodatna vrednost te butaste izjave?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()

m0LN4r ::
Saj sem napisal, autobahn. Pelješ po svojih in svojega avtomobila sposobnostih (tam kjer ni omejitve navzgor).
Ob vsem obkladanju sogovornikov bi lahko pometel pred svojim pragom, ane?
Jaz se tam vsak dan peljem in ni tako kot ti opisujes.
Še nikoli nisem videl, da bi koga zaradi tega policisti na nemški cesti/avtocesti odstranili iz prometa. In Nemci prav gotovo niso imuni za vožnjo na odbijaču.
O ja. Majo za take ekstra autobahnpolizei. Sicer zdaj malo manj, ker pomagajo z azilnimi problemi, drugace pa so vsak dan na AC
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()

zmaugy ::
Zal nisem psihiater, da bi razumel kako razmisljajo pomilovanja vredni slovenceljcki, tako da me lahko razsvetlis, kaj je bila dodatna vrednost te butaste izjave?
Absolutno da nisi psihiater. Psihiatri verjetno večinoma obvladajo civilizirano medčloveško komunikacijo, po mojem da je to pogoj, da lahko opravljajo svoj poklic.
Seveda na tvoj citirani osebni napad ne bom odgovarjal z dodatnimi pojasnili. Nisi vreden mojega časa.

m0LN4r ::
Bolsi avto torej pomeni, da za volanom lahko sedi vecji idiot in uposteva cim manj pravil, ker bo avto vedno za 200% resil situacijo in premagal zakone fizike. Aja, pozabil.
Pa spet ko vlecete nemce in njihovo autobahn, pr vsakem izvozu, klancu, ovinku je 120 omejitev. Ko je delovni dan se lahko peljes komot 180, ampak se bos tako peljal maksimalno pol minute, ker prometni tok na tak dan zbsleperji vred je mes 120-140. Nic vec kot prinas.
Dirkas lahko v soboto ob polnoci, ko sleperji in promet izginejo. Pa se pol mors pazit, ker bos prehitevan od tistih z 250+ na vsake tolko.
O nesrecah pa nebi, ker jih vidim vsak dan... Razlika je, da jih tu bistveno hitreje spucajo z ceste. Razbit pleh vsepovsod v mestu, AC in regionalkah.
Pa spet ko vlecete nemce in njihovo autobahn, pr vsakem izvozu, klancu, ovinku je 120 omejitev. Ko je delovni dan se lahko peljes komot 180, ampak se bos tako peljal maksimalno pol minute, ker prometni tok na tak dan zbsleperji vred je mes 120-140. Nic vec kot prinas.
Dirkas lahko v soboto ob polnoci, ko sleperji in promet izginejo. Pa se pol mors pazit, ker bos prehitevan od tistih z 250+ na vsake tolko.
O nesrecah pa nebi, ker jih vidim vsak dan... Razlika je, da jih tu bistveno hitreje spucajo z ceste. Razbit pleh vsepovsod v mestu, AC in regionalkah.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

zmaugy ::
Saj sem napisal, autobahn. Pelješ po svojih in svojega avtomobila sposobnostih (tam kjer ni omejitve navzgor).
Ob vsem obkladanju sogovornikov bi lahko pometel pred svojim pragom, ane?
Jaz se tam vsak dan peljem in ni tako kot ti opisujes.
Še nikoli nisem videl, da bi koga zaradi tega policisti na nemški cesti/avtocesti odstranili iz prometa. In Nemci prav gotovo niso imuni za vožnjo na odbijaču.
O ja. Majo za take ekstra autobahnpolizei. Sicer zdaj malo manj, ker pomagajo z azilnimi problemi, drugace pa so vsak dan na AC
Kadar se sam tam peljem, je velikokrat gužva, avtomobili ob tem definitivno niso na varnostni razdalji in glede na naše in hrvaške avtoceste, je tam vožnja definitivno bolj nevarna. Ampak vozijo hitreje, kot so omejitve pri nas - večinoma.
Bolsi avto torej pomeni, da za volanom lahko sedi vecji idiot in uposteva cim manj pravil, ker bo avto vedno za 200% resil situacijo in premagal zakone fizike. Aja, pozabil.
Pa spet ko vlecete nemce in njihovo autobahn, pr vsakem izvozu, klancu, ovinku je 120 omejitev. Ko je delovni dan se lahko peljes komot 180, ampak se bos tako peljal maksimalno pol minute, ker prometni tok na tak dan zbsleperji vred je mes 120-140. Nic vec kot prinas.
Dirkas lahko v soboto ob polnoci, ko sleperji in promet izginejo. Pa se pol mors pazit, ker bos prehitevan od tistih z 250+ na vsake tolko.
O nesrecah pa nebi, ker jih vidim vsak dan... Razlika je, da jih tu bistveno hitreje spucajo z ceste. Razbit pleh vsepovsod v mestu, AC in regionalkah.
Zakonodaja zelo zaostaja za napredkom. Kaj od tega je nerazumljivo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()

m0LN4r ::
Premalo se vozis, sprobaj malo vsak dan it zjutraj in popoldan se vozit okol kakega vecjega mesta. Bos ugotovil o cem govorim. Pa poglej povprecno hitrost v avtu, bo okol 80 pa tudi ce si se vmes kje 180 peljal.
Ko sem jaz hodil gor tu pa tam za vikend sem tudi tako mislil. Okoli frankfurta, munchna, düsseldorfa se vozis na prometni dan okol 80-100.
Kako zakonodajo pa bi ti imel? Saj ljudje se zdaj ne vejo kaj delajo.
Ko sem jaz hodil gor tu pa tam za vikend sem tudi tako mislil. Okoli frankfurta, munchna, düsseldorfa se vozis na prometni dan okol 80-100.
Kako zakonodajo pa bi ti imel? Saj ljudje se zdaj ne vejo kaj delajo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

St235 ::
Zal nisem psihiater, da bi razumel kako razmisljajo pomilovanja vredni slovenceljcki, tako da me lahko razsvetlis, kaj je bila dodatna vrednost te butaste izjave?
Absolutno da nisi psihiater. Psihiatri verjetno večinoma obvladajo civilizirano medčloveško komunikacijo, po mojem da je to pogoj, da lahko opravljajo svoj poklic.
Seveda na tvoj citirani osebni napad ne bom odgovarjal z dodatnimi pojasnili. Nisi vreden mojega časa.
Rofl, slovenceljcek v vsem svojem sijaju. Za brezveze pljuvat po lastni drzavi namesto pomst pred svojim pragom.

zmaugy ::
Premalo se vozis, sprobaj malo vsak dan it zjutraj in popoldan se vozit okol kakega vecjega mesta. Bos ugotovil o cem govorim. Pa poglej povprecno hitrost v avtu, bo okol 80 pa tudi ce si se vmes kje 180 peljal.
Ko sem jaz hodil gor tu pa tam za vikend sem tudi tako mislil. Okoli frankfurta, munchna, düsseldorfa se vozis na prometni dan okol 80-100.
Kako zakonodajo pa bi ti imel? Saj ljudje se zdaj ne vejo kaj delajo.
Tam sem se vozil že ob vse sorte urah in seveda da je različno, glede na rush our itd. Ampak tako je vsepovsod.
Zame na presenetljivo veliko odsekih ni omejitve in če ni gneče, se ljudje vozijo precej hitro. Pa so te ceste presenetljivo ovinkaste, sploh v primerjavi s hrvaško avtocesto čez Slavonijo, kjer je omejitev 130, na veliko mestih pa tudi samo 120.
Za začetek bi lahko zvišali omejitev hitrosti na slovenskih avtocestah na 140 ali 150 generalno. Na običajni cesti pa na 100. In tu pa tam kdaj bi lahko izločili iz prometa in kaznovali tudi kakšnega počasneža, ki dela kolono in se ne umakne s ceste.
Zal nisem psihiater, da bi razumel kako razmisljajo pomilovanja vredni slovenceljcki, tako da me lahko razsvetlis, kaj je bila dodatna vrednost te butaste izjave?
Absolutno da nisi psihiater. Psihiatri verjetno večinoma obvladajo civilizirano medčloveško komunikacijo, po mojem da je to pogoj, da lahko opravljajo svoj poklic.
Seveda na tvoj citirani osebni napad ne bom odgovarjal z dodatnimi pojasnili. Nisi vreden mojega časa.
Rofl, slovenceljcek v vsem svojem sijaju. Za brezveze pljuvat po lastni drzavi namesto pomst pred svojim pragom.
Še en nekoristen zapis poln primitivizma.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()

r3dkv1c4 ::
No, AndrejO, Lakotnik, a bomo prilagodili sistem 85 letnikim? Da se bomo lahko vsi vozili varno... Hitrost izven naselja max 70, varnostna razdalja 1000 m...
Končno priložnost, da se Slovenistanci izkažemo na mednarodni sceni s posebno rešitvijo, mislim da od Kardelja dalje nismo prispevali nič originalnega v svetovno zakladnico...
Najboljše bi bilo, da ti in tebi podobni zlzete v najblizjo jamo, se zasujete in nikoli vec ne pridete ven.
Ceste bodo v trenutku varne.
Moram pa rect, da si predlagal lepo resitev z najvisjo hitrostjo in varnostno razdaljo, ker bi imeli potem vec časa za varno reagiranje v situacijah, kjer zdaj nekaterim zmanjkuje časa zaradi tapkanja po telefonih.
Žaostna je dnevna slika obnašanja ljudi na cesti.
Ne, se opravičujem, sramotna je slika.
Najboljše bi bilo, da se vzpostavi učinkovit in udoben javni prevoz. Meni se vsekakor zdi, da lahko svoj čas bolj koristno uporabim, če na javnem prevozu zadremam, se pripravljam na sestanek, brskam po internetu, telefoniram itd. Poleg tega mi ne bi bilo treba financirati prevoza z ogromnimi količinami svojega denarja (poleg tistega, ki ga že zdaj prispevam za izgradnjo infrastrukture, ki je običajno koruptivno preplačana) za nakup lastnega prevoznega sredstva.
Vožnja v prometu neizkušenih divjakov, zaspanih hlodov, pijanih kretenov in senilnežev je velikokrat mučno početje, ki bi se ga lahko z uporabo učinkovitega in udobnega javnega prometa izognil.
PS: OMG, a metanje ljudi, ki ne mislijo tako kot vi, v jame, je edino kar nekateri modelčki tukaj poznate? Dajte že zamenjat scenarij, malo ste že dolgočasni...![]()
Mene dnevno postavljajo v kritične situacije, pokličeš Policijo in zgodi se nič, čeprav si pripravljen pričat zoper kretene.
Žal je najboljša rešitev, da se skrijete v jamo.
Ne govorimo o drugače mislečih, pač pa o kretenih, ki nočejo(prekleto zavestno) spoštovat cpp in ob enem prekleto zavestno dnevno ogrožajo druge soudeležence na cesti.
Kaj so normalni krivi v tej zgodbi?
Zdaj pa nehaj obračat besede in brž na avtobus, da bomo mi ostali lahko sproščeni na cesti.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!

zmaugy ::
V kritične situacije se postavljaš sam, ker voziš neprilagojeno, očitno.
Si še mlad in kličeš policijo, saj bo minilo, večini je že zdavnaj kapnilo, da policija ne ukrepa, ko jih pokličeš, ker bi rad prijavil random kršitelja. Bo treba drugače izživet frustracije. Po drugi strani pa, kaj si misliš, da si lahko policija pomaga s tvojim pričanjem? Beseda osebe A proti besedi osebe B? Good luck with that.
PS: Keterega dela od učinkovit in udoben javni prevoz nisi razumel?
PPS: Še kar jame? It's getting old...
Si še mlad in kličeš policijo, saj bo minilo, večini je že zdavnaj kapnilo, da policija ne ukrepa, ko jih pokličeš, ker bi rad prijavil random kršitelja. Bo treba drugače izživet frustracije. Po drugi strani pa, kaj si misliš, da si lahko policija pomaga s tvojim pričanjem? Beseda osebe A proti besedi osebe B? Good luck with that.
PS: Keterega dela od učinkovit in udoben javni prevoz nisi razumel?
PPS: Še kar jame? It's getting old...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()

r3dkv1c4 ::
Mene pa preseneča druga plat iskanja krivcev za katastrofalno stanje na slo cestah in sicer, nihče ne omenja Policije.
Kaj pa količina prometa? Še posebej avtoceste so preobremenjene z tranzitnim (tovornjaki, dopustniki) prometom. Da boš vozil na predpisani varnostni razdalji je skoraj nemogoče, razen med tednom od 18:00 do 5:00 zjutraj).
Ah, bedarija.
Količina prometa je kakršna je in se je potrebno prilagodit.
Tisti, ki niste v življenju šli dlje od sosedove hiše, pa tako ali tako nimate osnovne predstave, kaj dejansko pomeni preobremenjene ceste.
Si kdaj videl, koliko tovornega in drugega prometa poteka po ostalih državah?
Imajo 3,4 pasovnice in ne požira količine pleha in se nihče ne buni, da je potrebno zgradit sedemnajstpasovnico.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!

Unknown_001 ::
Mene dnevno postavljajo v kritične situacije, pokličeš Policijo in zgodi se nič, čeprav si pripravljen pričat zoper kretene.
Žal je najboljša rešitev, da se skrijete v jamo.
Ne govorimo o drugače mislečih, pač pa o kretenih, ki nočejo(prekleto zavestno) spoštovat cpp in ob enem prekleto zavestno dnevno ogrožajo druge soudeležence na cesti.
Kaj so normalni krivi v tej zgodbi?
Zdaj pa nehaj obračat besede in brž na avtobus, da bomo mi ostali lahko sproščeni na cesti.
Tebi so tudi rekli, da te bodo poklicali potem pa nič od ničesar?
Čeprav je bilo vse pod DARSovo kamero, podaš registracijo in model avtomobila...
Pa kaj se to po jajcih praskajo al kaj delo cel dan potem ?
V kritične situacije se postavljaš sam, ker voziš neprilagojeno, očitno.
PS: Keterega dela od učinkovit in udoben javni prevoz nisi razumel?
PPS: Še kar jame? It's getting old...
Seveda... ko voznik sunkovito zapelje predte in zavira na polno... za to sem zihr sam kriv.
Pa da vozi tik zadnje tablice ... ah spet sem jaz kriv čeprV vidi da se nimam kam umaknit.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()

r3dkv1c4 ::
V kritične situacije se postavljaš sam, ker voziš neprilagojeno, očitno.
PS: Keterega dela od učinkovit in udoben javni prevoz nisi razumel?
PPS: Še kar jame? It's getting old...
Na podlagi katerega dokaza si pa zdaj mene obtožil, da se v kritične situacije postavljam sam?
Si se ti nergač, kdaj peljal z menoj?
Se ti sploh sanja, kako jaz vozim oz. koliko situacij rešim, na koncu pa nasmešek on opravičilo reši vse?
Smrkolin, kar v jamo takoj....bo najlepše.
Pokaži mi tvoje klobasanje o mojem neprilagojenem načinu vožnje.
Jaz ti lahko pokažem nekje okoli 75gb posnetkov idiotizmov, ki jih je posnela moja kamera.
Bi mi ti rad kaj pokazal, naučil?
Dvomim...pojej napihljivi ego in se vprašaj, kaj sploh nabijaš tukaj.
@raptor f16
Največkrat me pokličejo, če prekrškarja dobijo v kratkem času.
Večji problem je tisto, kar si opisal zgoraj, da se ne poslužujejo darsovih kamer za nadzor in kaznovanje.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()

zmaugy ::
Seveda da se v kritične situacije postavljaš sam, saj veš, da je treba vedno predvidevati in prilagoditi vožnjo razmeram na cesti, zato izkušenj vozniki že na daleč vidimo in predvidimo in zmanjšamo hitrost ali se umaknemo ali pospešimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()

Gregor P ::
Ko smo že pri "taletnih" na cesti; danes zjutraj je nek hiter kolesar na specialki skoraj postal eno s smetarskim kamionom; slednji je peljal vzvratno na neko ulico (s štirimi žmigavci in signalom), na cesti sta sodelavca voznika na obeh straneh opozarjala oz. prosila vozila naj malo počakajo; kolesarja kljub večkratnim opozorilom to sploh ni zanimalo in je šel kar mimo ter za las zgrešil tovornjak. Sicer je slednji vozil zelo počasi, a vseeno ...

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

r3dkv1c4 ::
Seveda da se v kritične situacije postavljaš sam, saj veš, da je treba vedno predvidevati in prilagoditi vožnjo razmeram na cesti.
Daj povej mi,a te pridem takoj na pičko ruknit, da me boš nehal obsojat brez dokazov in na podlagi tvojih izmišljotin ali počakam dan dva, da razmisliš, o svojih idiotizmih, ki jih tukaj stresaš?
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!

MisterM ::
Ljubitelj vlakov, omenjene stvari je bolj udobno doma delat, zravn si pa svez caj nalit.
45 minut avtoceste pa res ni utrujajoce, oz. je lahko ce avto ni udoben in nisi vajen dinamicne sproscene voznje.
Koliko casa pa se porabis prit do zeleznice in od zeleznice?
Recimo meni je najblizja zeleznica pol ure z avtom, ker busov ni.
Da bi zgubljal duplo, triplo casa na vlaku si ne predstavljam. Je treba se kaj zalit, pa narest doma, skuhat in papirje zrihtam raje v svojem usobnem stolu, pri normalni mizi, kot tistem na vlaku.
Dokler si sam, lahko prebivas na vlaku in zgubljas cajt. V nasprotnem primeru pa, mogoce bi bil kdo bolj vesel, ce te vidi vec doma (zena, otroci)
Odkrito povedano, nisem ravno ljubitelj vlakov. Od javnega prevoza so zame sicer daleč najprimernejši, je pa vseeno še ogromno prostora za izboljšave. Sem ljubitelj motorjev, ti pa niso ravno praktični in so namenjeni predvsem užitku. Seveda so mi všeč tudi avtomobili, a ker prebivam v Stari Ljubljani, kjer primernega parkinega mesta trenutno ni, mi je lastništvo avtomobila povsem odvečen strošek. Za opravke v LJ in bližini uporabljam avant2go, saj je poceni in avti so parkirani 50m od mene. Za kakšne večje izlete pa najamem rentacar. Kamot si lahko privoščim najem tudi kaj bolj luksuznega, kot npr. BMW 5 ali Audi A5.
Glede časa pa - tukaj sem res na tesnem. A domov iz službe pridem spočit (dokaj), čas, ki ga namenim ljudem, pa je kvalitetno porabljen. Pač zame osebno, kot prebivalca mestnega jedra, je lastništvo avtomobila trenutno povsem odvečen strošek, saj je na voljo dovolj drugih opcij.

zmaugy ::
Seveda da se v kritične situacije postavljaš sam, saj veš, da je treba vedno predvidevati in prilagoditi vožnjo razmeram na cesti.
Daj povej mi,a te pridem takoj na pičko ruknit, da me boš nehal obsojat brez dokazov in na podlagi tvojih izmišljotin ali počakam dan dva, da razmisliš, o svojih idiotizmih, ki jih tukaj stresaš?
A tako se obnašaš tudi na cesti? To se mi zdi precej “kritično”.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()

r3dkv1c4 ::
Seveda da se v kritične situacije postavljaš sam, saj veš, da je treba vedno predvidevati in prilagoditi vožnjo razmeram na cesti.
Daj povej mi,a te pridem takoj na pičko ruknit, da me boš nehal obsojat brez dokazov in na podlagi tvojih izmišljotin ali počakam dan dva, da razmisliš, o svojih idiotizmih, ki jih tukaj stresaš?
A tako se obnašaš tudi na cesti?
Samo, ko tebe zagledam, drugače je pa vožnja idilična, kot ležanje na plaži.
Sem pa prepričan, da otresas s svojimi žnabli samo po st-ju, v resnici si pa prava miš.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()

zmaugy ::
Halucinacije? Sem skoraj prepričan da to ni primerno stanje za vožnjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()

r3dkv1c4 ::
Test na močne opiate so ti že naredili?
Samo dve variante obstajati ali kadiš premočno robo ali pa ne kadiš in bi moral razmislit, da pokadiš kaj močnega.
Dejstvo je, da si usekan.
Samo dve variante obstajati ali kadiš premočno robo ali pa ne kadiš in bi moral razmislit, da pokadiš kaj močnega.
Dejstvo je, da si usekan.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!

Unknown_001 ::
CRINGE compilation... ST edišn
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt

zmaugy ::

zmaugy ::
Unknown_001 je izjavil:
Seveda... ko voznik sunkovito zapelje predte in zavira na polno... za to sem zihr sam kriv.
Pa da vozi tik zadnje tablice ... ah spet sem jaz kriv čeprV vidi da se nimam kam umaknit.
Ko voznik zapelje predte in sunkovito zavira na polno... Kakšen pa je scenarij tega? Mislim kdaj lahko pride do tega objektivno (in da ni zanalašč zajebavanje)?
Tudi mene živcira, če mi kdo vozi tik za odbijačem, ampak to ni kritična situacija (kot je bilo prej omenjeno, da gre za kritične situacije).

zmaugy ::
@redkvica: če ti ni odveč, daj opiši kakšno od teh "kritičnih situacij" v katere te "dnevno postavljajo", ki jih potem ti "rešuješ", pa bova potem lahko debatirala, kdo nosi kakšen del odgovornosti. Če je možno brez psovk in žaljivk.
Večinoma je drugače vedno na voljo stavek, da je treba vožnjo prilagoditi razmeram na cesti, tako da je generalno skoraj vedno možno pripisati del krivde obema udeleženima.
Večinoma je drugače vedno na voljo stavek, da je treba vožnjo prilagoditi razmeram na cesti, tako da je generalno skoraj vedno možno pripisati del krivde obema udeleženima.