Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
negotiator ::
@epecar
Evo, sem ti našel en odličen primer, ko odnese prednji konec (in to na avtu z zadnjim pogonom):
začne se pri 0:37
Točno o tem sem govoril. Ko se ustrašiš v takem primeru, volan obrneš še bolj v napačno smer in s tem samo še poslabšaš situacijo. Zbran, dovolj izkušen voznik, ki se je že dosti srečeval s takimi primeri, bi mogoče naredil pravo stvar ampak večina pa ne. Če pa ti začne odnašat zadnji konec, pa je čisto logično (že samo po sebi), kam je treba obrnit volan.
Evo, sem ti našel en odličen primer, ko odnese prednji konec (in to na avtu z zadnjim pogonom):
začne se pri 0:37
Točno o tem sem govoril. Ko se ustrašiš v takem primeru, volan obrneš še bolj v napačno smer in s tem samo še poslabšaš situacijo. Zbran, dovolj izkušen voznik, ki se je že dosti srečeval s takimi primeri, bi mogoče naredil pravo stvar ampak večina pa ne. Če pa ti začne odnašat zadnji konec, pa je čisto logično (že samo po sebi), kam je treba obrnit volan.
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
St235 ::
Edina stvar na katero je v danem primeru vplivalo premikanje volana je kot pod katerim so bila kolesa ko je poletel s ceste. Fizika je kurba
SimplyMiha ::
V tem primeru ne bi pomagalo nobeno obračanje volana. Vozil je prehitro, usoda je bila zapečatena takoj ko je izgubil oprijem.
facepalm ::
je razlika med normalno voznjo in dirkanjem.
lahko gres 150kmph v oster ovinek s pogonom na 15 koles in z refleksi od boga, pa te bo kljub temu fizika nabila na suho. tega "cepca" bi resila bremza... pred ovinkom!
se vedno vztrajam, da imas vec moznosti, ce ti zdrsnejo pogonska kolesa ker:
- dobis prej feedback, da bodo zdrsnila
- imas poleg volana, bremze in elektronike na voljo se gas, za ulovit grip
lahko gres 150kmph v oster ovinek s pogonom na 15 koles in z refleksi od boga, pa te bo kljub temu fizika nabila na suho. tega "cepca" bi resila bremza... pred ovinkom!
se vedno vztrajam, da imas vec moznosti, ce ti zdrsnejo pogonska kolesa ker:
- dobis prej feedback, da bodo zdrsnila
- imas poleg volana, bremze in elektronike na voljo se gas, za ulovit grip
springfield ::
Jaz pa se vedno vztrajam, da nimas pojma o cem govoris, ker zdaj ze RWD avte vmesavas, da bi potrdil svojo FWD tezo. Vse svoje primere si nastel s slabimi zadnjimi gumami. Ce si bos dal zadaj kolesa od nakupovalnega vozicka, bo tudi bistveno lazje ujet sprednji del, ce zdrsne.
negotiator ::
Ni važno ali je FWD ali RWD, osebni avtomobili so podkrmarjeni po zasnovi. Namenoma, zaradi varnosti. Celo nekateri FWD avtomobili so manj podkrmarjeni v primerjavi RWD konkurenti.
Ja, vidim, da zaradi varnosti, zato je pa zletel s ceste - "zaradi varnosti". Si videl, kako je volan začel še bolj sukat v napačno stran, namesto, da bi malo popustil? To naredi skoraj vsak v takem primeru - če bi mu odneslo zadnji konec, bi 100% obrnil volan v pravo smer. Pa ne trdim, da bi ga to 100% rešilo ampak mogoče bi pa ga, ker bi avto tako, ko bi on začel popravljat, začel dobivat oprijem nazaj - v tem primeru je pa zadevo še poslabšal, ko je volan narobe obrnil.
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
codeMonkey ::
negotiator je izjavil:
Ni važno ali je FWD ali RWD, osebni avtomobili so podkrmarjeni po zasnovi. Namenoma, zaradi varnosti. Celo nekateri FWD avtomobili so manj podkrmarjeni v primerjavi RWD konkurenti.
Ja, vidim, da zaradi varnosti, zato je pa zletel s ceste - "zaradi varnosti". Si videl, kako je volan začel še bolj sukat v napačno stran, namesto, da bi malo popustil? To naredi skoraj vsak v takem primeru - če bi mu odneslo zadnji konec, bi 100% obrnil volan v pravo smer.
Zletel je ker je bil prehiter. Držal je hitrost skozi prvi del ovinka, ta pa se je zapiral. Pika. Volan je lahko sukal tako ali pa drugače. Če bi mu odneslo zadnji del bi bila razlika le v tem, da bi letel v prepad v "rikverc". Če pa misliš, da v splošnem ljudje znajo bolje ujeti prekrmarjen avto pa se motiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
next3steps ::
codeMonkey je izjavil:
negotiator je izjavil:
Ni važno ali je FWD ali RWD, osebni avtomobili so podkrmarjeni po zasnovi. Namenoma, zaradi varnosti. Celo nekateri FWD avtomobili so manj podkrmarjeni v primerjavi RWD konkurenti.
Ja, vidim, da zaradi varnosti, zato je pa zletel s ceste - "zaradi varnosti". Si videl, kako je volan začel še bolj sukat v napačno stran, namesto, da bi malo popustil? To naredi skoraj vsak v takem primeru - če bi mu odneslo zadnji konec, bi 100% obrnil volan v pravo smer.
Zletel je ker je bil prehiter. Držal je hitrost skozi prvi del ovinka, ta pa se je zapiral. Pika. Volan je lahko sukal tako ali pa drugače. Če bi mu odneslo zadnji del bi bila razlika le v tem, da bi letel v prepad v "rikverc". Če pa misliš, da v splošnem ljudje znajo bolje ujeti prekrmarjen avto pa se motiš.
Ga je pa lažje. Ko zleti sprednji del, samo moliš Boga. Razen, če se voziš po 15 metrov široki cesti.
codeMonkey ::
next3steps je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
negotiator je izjavil:
Ni važno ali je FWD ali RWD, osebni avtomobili so podkrmarjeni po zasnovi. Namenoma, zaradi varnosti. Celo nekateri FWD avtomobili so manj podkrmarjeni v primerjavi RWD konkurenti.
Ja, vidim, da zaradi varnosti, zato je pa zletel s ceste - "zaradi varnosti". Si videl, kako je volan začel še bolj sukat v napačno stran, namesto, da bi malo popustil? To naredi skoraj vsak v takem primeru - če bi mu odneslo zadnji konec, bi 100% obrnil volan v pravo smer.
Zletel je ker je bil prehiter. Držal je hitrost skozi prvi del ovinka, ta pa se je zapiral. Pika. Volan je lahko sukal tako ali pa drugače. Če bi mu odneslo zadnji del bi bila razlika le v tem, da bi letel v prepad v "rikverc". Če pa misliš, da v splošnem ljudje znajo bolje ujeti prekrmarjen avto pa se motiš.
Ga je pa lažje. Ko zleti sprednji del, samo moliš Boga. Razen, če se voziš po 15 metrov široki cesti.
Če moliš zaradi odnešenega prednjega dela, bi se v prekrmarjenem primeru že vrtel. Čelni trk pa je veliko bolj ugoden kot bočni.
EDIT: Evo, da ne izgubljam časa z razlaganjem - https://www.quora.com/Why-is-understeer...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
St235 ::
Absolutno, najboljse vsako leto, alimvsaj na vsakih par let ce fnance in cas dopusca. Nedvomno ena najboljsih investicij v prometno varnost.
krneki0001 ::
lahko bi se dobili na vranskem ali v logatcu, da vsak pokaze svojo teorijo v praksi:D
Celovec. Je ceneje in imajo večji poligon (ker imajo pisto narejeno tudi za tavelike šleperje) . Da se zmenit tudi, da svoje inštruktorje s seboj pripeljete, da imate potem v slovenščini vse skupaj.
Imajo pa tudi FREE DRIVING:
Free driving on the racetrack is available on a regular basis. Noise protection is important to us, because we do not want you and us to hear despite the speed of the hell. Therefore we limit the volume of the vehicles with 83 decibels. The grippy race track asphalt still allows fast lap times. As an individual participant, you can come by anytime to the appointments. Or you sign up with friends as a group.
Tudi naše avtošole imajo tam tečaje:
Treninge varne vožnje izvajamo na poligonu: St. Veit - ÖAMTC FSZ Kärnten / Mölbling-Mail (okolica Celovca). Gre za enega najsodobnejših poligonov v Evropi v izmeri 114.000 m2, ki vključuje tudi "off-road" progo za terenska vozila in motocikle, simulatorje prevračanja ter trčenja, dirkalno stezo za karting in spremljajoče objekte z učilnicami ter restavracijo. Oddaljenost iz Ljubljane: približno 100 km.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
krneki0001 ::
Povejte, če se zmenimo kot grupa in se prijavimo, pa se gremo malo znoret po pisti. Je vseeno bolje po pisti, kot po cestah.
facepalm ::
Kolikor sem bral po netu, varovalka izklopi ESP ampak sistem, ki odvzame moc, ko zazna, da kolesa izgubijo oprijem, se vedno deluje.
Nekje sem prebral, da so na smartu forfour izigrali sistem tako, da so se peljali po daljsem spustu v neutral. Nato se je sistemu "zmesalo" in se je izklopil (do naslednjega zagona motorja). To morem se sprobat.
Nekje sem prebral, da so na smartu forfour izigrali sistem tako, da so se peljali po daljsem spustu v neutral. Nato se je sistemu "zmesalo" in se je izklopil (do naslednjega zagona motorja). To morem se sprobat.
Machete ::
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Dr_M ::
Ce mi uspe izklopit traction control na twingotu, sem takoj za.
Verjetno na servisu z racunalnikom.
Mene tudi moti, da se vklopi nad 20km/h pri mojem avtu.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Dr_M ::
Kok fajn meeting tipicnih vw vozil.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
shadeX ::
Tip misli, da če ima Teslo lahko vozi pijan.
Ljubljanski policisti so včeraj okrog 5.30 obravnavali prometno nesrečo na Slovenski cesti. Tam je voznik z osebnim vozilom trčil v parkiran avtobus LPP, ki je stal na postajališču Bavarski dvor. Voznik je s kraja nesreče odpeljal na Dunajsko in nato desno na Vilharjevo cesto.
Voznika so policisti izsledili prav na Vilharjevi, kjer je avtomobil parkiral v garažno hišo. "Na podlagi zbiranja obvestil so policisti ugotovili, da gre za 37-letnega državljana Norveške, ki je vozil osebno vozilo znamke tesla," je sporočila Nataša Pučko s PU Ljubljana.
Policisti so po izsleditvi voznika ugotovili, da je vozil pod vplivom alkohola, napihal je namreč 0,88 miligrama alkohola na liter izdihanega zraka.
Pozneje so povezali dogodke in ugotovili, da je 37-letnik že okrog 1.45 povzročil še eno prometno nesrečo, in sicer na Parmovi ulici, ko je pri vzvratni vožnji na parkirnem prostoru trčil v pešca. Tudi v tem primeru je odpeljal s kraja nesreče, ne da bi poškodovancu pomagal. Pešec je po trčenju padel po tleh in se lažje poškodoval, zdravniško pomoč pa poiskal sam.
Policisti so vozniku izdali plačilni nalog za vožnjo z neprilagojeno hitrostjo in pobeg s kraja prometne nesreče, za vožnjo pod vplivom alkohola pa bodo zoper njega podali obdolžilni predlog. V primeru nesreče z udeležbo pešca bodo zoper njega podali kazensko ovadbo zaradi suma storitve kaznivega dejanja zapustitve poškodovanca v prometni nesreči brez pomoči, so še sporočili s PU Ljubljana.
shadeX ::
Sedaj se je o razbitem Ferrariju še Siol razpisal.
Voznica izsilila prednost pred ferrarijem
Policisti so ugotovili, da je voznica zapeljala na Šišensko cesto v smeri Vodnikove in pri tem zaprla pot vozniku ferrarija, ki je takrat s povečano hitrostjo pripeljal po Šišenski cesti. Voznik je pri tem trčil v desni bok mercedesa. Vozili sta drseli v smeri Vodnikove ceste, kjer je nato voznica trčila še v betonski steber ograje.
Oba sta bila kaznovana
V nesreči po podatkih policije ni nihče utrpel poškodb. Voznici so policisti izdali plačilni nalog zaradi izsiljevanja prednosti, vozniku pa bo izdan plačilni nalog zaradi vožnje z neprilagojeno hitrostjo.
Ganon ::
bambam20 ::
Super dooper Audi
Tipični kmetavzar. Po navadi so na takšnih avtomobilih še vlečna kljuka, podkev, zavesice ipd.
Koliko audijev A4 si pa že videl, da bi imeli nazadku nalepljen še GT in sport? JAz to vidim prvič. Zavesice so zato, da ti kamenčke ne meče po karoseriji. Podkev pa za srečo.
facepalm ::
Koliko audijev A4 si pa že videl, da bi imeli nazadku nalepljen še GT in sport? JAz to vidim prvič. Zavesice so zato, da ti kamenčke ne meče po karoseriji. Podkev pa za srečo.
kombinacija GT + Sport je dokaj redka, so pa precej pogoste posamezne oznake GT, Sport, S, RS na audijih in passatih, M(3,5) na bmw, GTI na golfih. osebno so mi "najljubsi" pacienti z oznakami"3.0 v6" ipd na socialnem vwju/audiju.
vecinoma so to starejsi modeli omenjenih vozil s traktorsko motorizacijo ali z najsibkejsim bencinskim motorjem.
korenje3 ::
negotiator je izjavil:
@epecar
Evo, sem ti našel en odličen primer, ko odnese prednji konec (in to na avtu z zadnjim pogonom):
začne se pri 0:37
Točno o tem sem govoril. Ko se ustrašiš v takem primeru, volan obrneš še bolj v napačno smer in s tem samo še poslabšaš situacijo. Zbran, dovolj izkušen voznik, ki se je že dosti srečeval s takimi primeri, bi mogoče naredil pravo stvar ampak večina pa ne. Če pa ti začne odnašat zadnji konec, pa je čisto logično (že samo po sebi), kam je treba obrnit volan.
pri avtu na zadnji pogon nikoli ne odnese sprednjega konca, razen pri zaviranju, tako da blokira kolesa. tukaj niti ni bilo rešitve.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
next3steps ::
Ni pomagalo, da je za volanom bil popoln amater, ki pri nas še varne vožnje ne bi opravil. Pri hitrosti se z razlogom seka ovinke. Sicer pa če pri zavijanju čutiš, da ti telo sili v levo ali desno stran, veš, da tudi avto tja sili. Fizike se pač ne da premagati.
shotalick ::
Koliko audijev A4 si pa že videl, da bi imeli nazadku nalepljen še GT in sport? JAz to vidim prvič. Zavesice so zato, da ti kamenčke ne meče po karoseriji. Podkev pa za srečo.
kombinacija GT + Sport je dokaj redka, so pa precej pogoste posamezne oznake GT, Sport, S, RS na audijih in passatih, M(3,5) na bmw, GTI na golfih. osebno so mi "najljubsi" pacienti z oznakami"3.0 v6" ipd na socialnem vwju/audiju.
vecinoma so to starejsi modeli omenjenih vozil s traktorsko motorizacijo ali z najsibkejsim bencinskim motorjem.
Dejmo ugibat iz kje je pobral te zadeve. GT? Laguna ima oznako GT, vendar G ni tak. SPORT je lahko pobarn iz kakšnega Clia? Ugibam...
Epacar, se pa s tabo strinjam in se omenjenim pacientom vedno nasmejem.
bambam20 ::
negotiator je izjavil:
@epecar
Evo, sem ti našel en odličen primer, ko odnese prednji konec (in to na avtu z zadnjim pogonom):
začne se pri 0:37
pri avtu na zadnji pogon nikoli ne odnese sprednjega konca, razen pri zaviranju, tako da blokira kolesa. tukaj niti ni bilo rešitve.
Na posnetku vozniku ni odneslo zadka. Samo ni zmogel zvoziti ovinka zuradi očitno previsoke hitrosti. Če bi mu odneslo zadek bi izgledalo to drugače.
Dr_M ::
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
bambam20 ::
Big deal, tipicen voznik bmwja, ki "zna" dirkat.
En primer.
Kako pa ti veš, kakšen je tipičen voznik. Na posnetku je očtino, da je vozil z precej višjo hitrostjo in ni bil zmožen zvoziti ovinka.
Če si se kdaj vozil v kakšnem bMW-ju od mdoela E60-E90 (2005- naprej ) bi vedel, da je občutek v takšnem avtu varljiv oz. avtomobili dopuščajo veliko višje hitrosti, kot jih ti občutiš, kar ima za posledico, da preceniš.
IL_DIAVOLO ::
Ze v golfu se ne zavedas da se peljes 100. Bemfa ki je par razredov visje, je obcutek se toliko bolj varljiv.
bambam20 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ze v golfu se ne zavedas da se peljes 100. Bemfa ki je par razredov visje, je obcutek se toliko bolj varljiv.
Točno tako.
St235 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ze v golfu se ne zavedas da se peljes 100. Bemfa ki je par razredov visje, je obcutek se toliko bolj varljiv.
Točno tako.
Z drugimi besedami kup kretenov, ki jim treba pobrat voznisko, ker niso sposobni kontrolirat hitrosti lastnega vozila.