» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
21 / 294
»»

Mare2 ::

Tale voznik je bil precej hiter. :)

shadeX ::

Bolj je zanimivo, da ga je kar na lepem začelo zanašat.

next3steps ::

Saj ga ni kar z lepega zaneslo. Precej hitro je zavčel zavijati nazaj na desni pas.
+ Gladko cestišce ali pa že zrabljene gume.

shadeX ::

Volan je držal pod istim kotom 6 sekund in ga vmes ni obračal. To da ga je začelo zanašat (glede na to da je še podlaga suha), so zagotovo krive slabe gume + hitrost. Mainly gume.

next3steps ::

Čudno. Jaz ga držim še dlje, a jaz po navadi ne prehitevam, ker sem med najhitrejšimi in je leva špura moja.

Horejšio ::

Tale model res obvlada. Tole je ujel pri 200+ car :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Horejšio ()

negotiator ::

next3steps je izjavil:

negotiator je izjavil:

@epecar



recimo, da ti pri tej hitrosti prednji konec zdrsne proti ograji - ko te bo to presenetilo, a boš res zavil še bolj proti ograji, da bi preprečil drsenje ali boš podzavestno obrnil stran, ker boš v tistem trenutku mislil, da se boš s tem uspešno izognil ograji? Če veš, kaj mislim...

Tu gre za oversteering. Na posnetku je prikazano pravilno ravnanje v takem primeru.
Ah, zaneslo je zadnji konec, če to sprašuješ.


Ne, sploh ni bilo očitno, hvala za razlago. Ne, ne sprašujem tega. Sprašujem ga, kako bi odreagiral, če bi mu v ovinku pri taki hitrosti odneslo sprednji konec - da bi letel proti tisti ograji - verjetno ne tako logično, kot je odreagirati, če ti odnese zadnji konec. In ja, seveda je pravilno ravnanje, če je rešil situacijo. Če ti odnese zadnja kolesa, preprosto ohranjaš kolesa čimbolj v liniji s cesto, vsa umetnost. Če pa ti sprednja kolesa odnese, pa to ne drži - obrnit jih moraš še bolj v smeri odnašanja, dokler ne dobiš oprijema (če ga), potem pa čimbolje izkoristiš še ostali prostor, ki ga imaš do ograje, da spelješ ovinek, brez da te spet odnese. Na suhi cesti običajno še ni problem, na mokri pa oprijema ne dobiš nazaj več kar tako. Večkrat mi je sprednji konec že odnašalo proti jarku, ko sem to poskušal namerno (na pregledni prazni cesti in pri majhni hitrosti, seveda), cesta na tistem 90 stopinjskem ovinku je tako "spolirana", da vse, kar rabiš, da te odnese, je malo gasa, ko z običajno hitrostjo pripelješ v ovinek. In osebno mi je veliko bolj grozna izkušnja tista, ko mi sprednja kolesa odnaša - če sem skoncentriran in vem, da se bo to zgodilo, pač popustim gas in zavijem še bolj proti jarku in dobim oprijem nazaj. Če pa ne bi pričakoval tega, pa najverjetneje ne bi tako odreagiral ampak bi le nagonsko obrnil volan še bolj stran od jarka, kar seveda ne bi pomagalo. Zadnjič se mi je to zgodilo v BTC-ju - čisto normalno sem speljal v rondo, hotel iti ven na tretjem izvozu, sem šel pa kar naravnost - res je bila malo mokra cesta ampak tako zlizane ceste, kot je pa tam, pa še nisem videl - volan sem seveda nagonsko obrnil še bolj in, ko sem videl, da ni odziva, sem pač pohodil bremzo - peljal sem se pa še naprej, kot po ledu, ravno toliko, da nisem dol zapeljal - to je bilo pri enih 20km/h - morem reči, da me je precej šokiralo, kako slab oprijem je tam - mogoče ima kaj opraviti z nočnimi drifterji tam. Skratka, na istem ovinku, ki sem ga prej omenjal (tam pri jarku) mi je odnašalo tudi zadnji konec - kar je bil moj prvoten namen - catch je le v tem, koliko volan obrneš, ko dodaš gas in kako pripelješ v ovinek - malo razlike, pa ti odnese namesto zadnjega, sprednji konec. In, ko mi je odneslo zadnji konec, nisem bil niti približno toliko zaskrbljen, kot pri odnašanju sprednjega - samo držiš volan v smeri ceste. Je pa res, da prednji pogon pomaga stabilizirati odnašanje zadka ampak kdo bi pa stopal po gasu v avtu z zadnjim pogonom, ko mu odnaša zadek?
All easy problems have already been solved.

krneki0001 ::

BTC ima zlizan asfalt, ne zaradi drifterjev, ampak zaradi obiska samega. Nekje 21 milijonov obiskovalcev letno, ko bo ikea odprta pa še zelo verjetno dodatnih 9 zraven.
To je v svetovnem merilu en izmed boljših obiskov, recimo najbolj obiskani center na svetu v Dubaju ima 60 milijonov ljudi obiska letno. Če jih bo btc z ikeo vred imel 30, je to noro veliko.
Za take obiske bi morali 5x na leto preplastit vse rondoje, če nebi hoteli, da drsi v njih.
Zato le previdno po BTC-ju. Pa po omejitvi, ki je 30km/h za cel btc.

facepalm ::

ce nimas izkusenj z drsenjem prednjega konca, bos v kriticni situaciji zelo verjetno napacno odreagiral. najslabsi refleks bi bil, da bi dodatno obrnil volan in pohodil zavoro. ko prednji del popolnoma izgubi oprijem ga moramo postopoma dobit nazaj, tudi ce to pomeni da "driftamo" cez cel ovinek. tukaj ni moznosti samo 1 ali 0.
voznikom zacetnikom oz takim brez izkusenj priporocam lovljenje avtomobila s sklopko in ne z gasom.
mimogrede, ce ti zdrsne zadnja os, je prijetneje imeti zadnji pogon, kakor prednji (ce ga ravnas z gasom).

IL_DIAVOLO ::

A tako panicno motanje volana levo in desno znak sposobnosti ali kaj?

Pri taki hitrosti ni voznika, ki bi obvladal avto, to ga je elektronika(esp) resila. Taksno silovito uravnavanje avta je delo sistema, ne voznika. Sem ze veckrat izkusil.

Brez sistema bi ga obrnilo za 360.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Najbolj prijetno je imeti 4x4 pogon z zadnjo zaporo diferenciala in sistemom proti zdrsu ter avtomatski menjalnik. Samo gas držiš, elektronika pa sama vse uredi in ti se skozi ovinke pelješ kot po tračnicah. Samo pretiravat pa ne smeš, ker elektronika ni vsemogočna.

negotiator ::

facepalm je izjavil:

ce nimas izkusenj z drsenjem prednjega konca, bos v kriticni situaciji zelo verjetno napacno odreagiral. najslabsi refleks bi bil, da bi dodatno obrnil volan in pohodil zavoro. ko prednji del popolnoma izgubi oprijem ga moramo postopoma dobit nazaj, tudi ce to pomeni da "driftamo" cez cel ovinek. tukaj ni moznosti samo 1 ali 0.
voznikom zacetnikom oz takim brez izkusenj priporocam lovljenje avtomobila s sklopko in ne z gasom.
mimogrede, ce ti zdrsne zadnja os, je prijetneje imeti zadnji pogon, kakor prednji (ce ga ravnas z gasom).


Kako bi pa "ulovil" avto s sprednjim pogonom, kateremu je zdrsnil prednji konec, z gasom? Tudi s sklopko ne vem, kako, ker če kolesa nimajo pravega stika s podlago in spustiš sklopko, bo samo še slabše. Edini dve možnosti sta, da volan še bolj obrneš v smeri drsenja ali pa malo cukneš ročno (s slednjim v primeru odnašanja še nimam izkušenj, sem pa slišal, da se ta uspešno to izvest).

Poleg tega - prijetneje je ravnat avto z zadnjim pogonom, če ti odnese zadnja kolesa in ga ravnaš z gasom? Kako pa to? No, če ti takole "ravnaš" avto, potem se definitivno strinjam:



Če pa resno misliš, pa je definitivno lažje rešit odnašanje zadka s sprednjim pogonom, če je treba uporabit gas. Z zadnjim ti ga bo še bolj obrnilo, ker te potiska od zadaj in čim zadnja kolesa niso več v liniji s sprednjimi, ko boš pohodil gas, bodo zadnja kolesa hotela naprej, na sprednjih pa nimaš drugega, kot obračanje volana.

Predstavljaj si cesto z vrha, potem pa si predstavljaj na njej nakupovalni voziček, ki ima zadek 45 stopinj glede na linijo ceste (nima veze, v katero smer), zdaj pa si predstavljaj, da vrv privežeš za zadnjo os vozička in ga hitro potegneš v smeri ceste. Če imaš dovolj dobro predstavo, boš vedel, da bo zadnji konec hotel naprej. Če pa vrv zavežeš za prednjo os in narediš enako, bo prednji konec hotel naprej in voziček se bo poravnal - postal bo stabilen. Ni najboljši primer ampak približno tako je ko zadnja kolesa drsijo - če ne drsijo, seveda ni tako. In taka je približno razlika med zadnjim in prednjim pogonom.

Boljši ampak manj asociiran primer na avto bi bil takle: verjetno si že kdaj poskušal balansirati palico na roki - če si, potem veš, da ni tako lahko, kot držati palico na vrhu, spodnji konec pa visi pri tleh. Enako je pri RWD-ju in FWD-ju. Če palico držiš v roki tako, da visi, to predstavlja prednji pogon, če pa jo držiš tako, da stoji v zraku, pa zadnji. In, ko se ti v primeru balansiranja palice zgodi to, da se postavi malo postrani, recimo 20-30 stopinj, če bi v tistem trenutku sunkovito potisnil dlan navzgor (to predstavlja zadnji pogon), bi se palica postavila tako postrani, da je ne bi več mogel ujet v ravnotežje. Če pa se ti to zgodi pri viseči palici, ne glede na kot (kako postrani je), ko boš potegnil na gor, jo bo na vsak način hotelo poravnati v smer sile (prednjega pogona). Pred kratkim sem na svojem starem balenotu prvič preizkusil 4wd, ko je zapadel sneg - to je pa zanimiva vrsta pogona - ko stopiš na gas, avto ostane praktično popolnoma v liniji, medtem, ko pri prednjem pogonu vedno malo dvigne prednji konec pri pospeševanju - skratka precej gladko pospeševanje je s pogonom na vsa kolesa, da ne omenjam, kam vse prideš - dokler sneg ni tako visok, da bi nasedel na njem, se pelješ brez problema po offroadu. 4WD je v bistvu najboljša možna vrsta štirikolesnega pogona, saj je navor vedno na vseh kolesih, edina slabost pa je to, ker ga ne smeš vozit po suhem, tu pa se pokaže prednost stalnih 4 kolesnih pogonov, ki pa pač niso tako dobri na drsečem terenu.
All easy problems have already been solved.

krneki0001 ::

negotiator je izjavil:

4WD je v bistvu najboljša možna vrsta štirikolesnega pogona, saj je navor vedno na vseh kolesih, edina slabost pa je to, ker ga ne smeš vozit po suhem, tu pa se pokaže prednost stalnih 4 kolesnih pogonov, ki pa pač niso tako dobri na drsečem terenu.


4wd, awd, 4x4,... je samo različna oznaka za štirikolesne pogone in nič drugega.

Če pa misliš da je tvoj pogon en izmed boljših, pa ti povem da se motiš. Togo sklenjena os med prvim in zadnjim pogonom ni najboljše. Je celo daleč od najboljšega. Je pa poceni.
V ovinkih imata prednja in zadnja os enako hitrost pri takem pogonu. Vemo pa, da prednja kolesa delajo daljšo pot kot zadnja v ovinkih, zato je vsak ovinek napor za tak pogon.

Veliko bolje je imeti sredinski diferencial in visko sklopko skupaj, ki omogočata, da imaš spremenljivo razmerje na sredini. Že ta majhna razlika pomeni razbremenitev za pogon v ovinkih. (starejši subaruji so recimo imeli 40:60 do 60:40)
Najboljši pogoni pa so s torsnovimi diferenciali na sredini (stari audi quattro, novejši subaruji). Problem pa je zelo draga izvedba, zato dobiš to samo v dražjih izvedbah teh avtomobilov (v audiju nič več, ker so čisto umaknili torsnove dife in imajo sedaj vsi quattro pogoni v bistvu haldexa, kar pa je priklopljiv pogon, ko prednji par koles zdrsne - poceni izvedba in manjša poraba goriva)

Zgodovina sprememb…

negotiator ::

@nebivedu

Kot sem rekel, 4WD ni za podlago z dobrim oprijemom - torej ne za na običajno suho cesto, ker, kot praviš, je vse "zaklenjeno" skupaj.

4wd in awd ni enako. AWD lahko voziš tudi po suhi cesti, kot sem že prej omenil ampak s to prednostjo pride tudi slabost - slabša zmogljivost na drseči podlagi, kar pa sem tudi že omenil.

poglej si ta video, predvsem od 1:04 naprej:

All easy problems have already been solved.

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

A tako panicno motanje volana levo in desno znak sposobnosti ali kaj?

Pri taki hitrosti ni voznika, ki bi obvladal avto, to ga je elektronika(esp) resila. Taksno silovito uravnavanje avta je delo sistema, ne voznika. Sem ze veckrat izkusil.

Brez sistema bi ga obrnilo za 360.

A mores res vsem trikrat pokazat, da nimas pojma? Kako bos pa motal volan ce te tako obraca? Pocasi? Ko te enkrat zacne tako motat esp nima vec nekega vpliva, pomaga predvsem prvi trenutek, da te poravna, ko zacnes plesat za 30 stopinj levo desno, je skoraj vseeno ce imas esp ali ne.

krneki0001 ::

negotiator je izjavil:

@nebivedu

Kot sem rekel, 4WD ni za podlago z dobrim oprijemom - torej ne za na običajno suho cesto, ker, kot praviš, je vse "zaklenjeno" skupaj.

4wd in awd ni enako. AWD lahko voziš tudi po suhi cesti, kot sem že prej omenil ampak s to prednostjo pride tudi slabost - slabša zmogljivost na drseči podlagi, kar pa sem tudi že omenil.

poglej si ta video, predvsem od 1:04 naprej:



Ta video je čisto zavajanje. Pol stvari ni povedal, ki bi jih lahko, marsikatero je najbrž tudi namensko izpustil.
Ta tip predvideva da je 4WD oznaka za pogon na en par koles in dodatno priklopljiv drug par koles. Toyota LC (taprava (80, 100, 120) in ne prado, ki se pri nas prodaja kot LC) ima oznako 4WD, pa imajo stalni štirikolesni pogon, ki se ga ne da izklopit. Grand cherokee s pogonom quadra ima tudi stalni štirikolesni pogon in oznako 4WD. Torej že njegovo pravilo ne velja več. Poleg tega je govoril kako je 4WD odličen v snegu, potem pa pri AWD pove, da je infirioren v snegu. Kaj sedaj?
Recimo edina serijska terenca s priklopljivim pogonom, pa da imata še obe zapori (prednjega in zadnjega difa) sta jeep wrangler rubicon in toyota FJ cruiser avtomatik (ročni ima stalni štirikolesni pogon). Torej je bore malo serijskih avtomobilov, ki se vozijo po skalah tako kot tile v tem filmčku.

Pri priklopljivem štirikolesnem pogonu če nimaš zapor na prednjem in zadnjem diferencialu in ne boš nikamor prišel (sploh pa ne plezal po skalah tako kot v tem filmčku). Zakaj? Ker če postaviš 2 kolesi v zrak (eno prednje in eno zadnje) tak avto tam ostane, ker ima spredaj in zadaj odprta diferenciala in ko je kolo v zraku, se vsa moč prenese nanj in se vrti v prazno. Pri dveh v zraku (eno prednje in eno zadnje) tak avto tam ostane in si ne more nič pomagat.

Stalni štirikolesni pogon za razliko od tega lahko postaviš na eno kolo, pa se bo odpeljal, ker zna ustaviti kolo, ki se vrti v prazno in prenesti moč na kolo, ki se vrti. Sedaj pa se odloči kaj je bolje.


Nekje 20 let vozim avtomobile s štirikolesnim pogonom. Od terencev, do osebnih avtomobilov. Po pravici povedano sem zamenjal terenca s priklopljivim pogonom za osebni avto s stalnim štirikolesnim pogonom, ker se z njim vozim po enakih terenih, le da sedaj nimam nikjer problemov, ker ima avto tako zapore kot elektroniko in se odpelje tudi tam, kjer sem prej s terencem obstal.

Pa sem z osebnim avtom prevozil precejšen del severni del afrike, tudi po sipinah v puščavah.

Zgodovina sprememb…

Markus386 ::

Zdrs zadnjega in sprednjega konca se zdaj uči pri (obvezni) varni vožnji na vranskem. Oboje imaš šanso sprobat vsaj nekje 10x. Za sprednji konec zapelješ v zglancan ovinek (ki ga zaliva voda), za zadnji del pa zapelješ čez hidravlično ploščo, ki ti spodnese zadnji konec v stran.

Rondoji v btcju so še dobri, tisti pri leclercu/supernovi se meni zdi 3x slabši. (no, če smo iskreni, so oboji zanič, ampak ta na rudniku je še boljbolj zanič).

SimplyMiha ::

Mogoče bi pomagali, če rondojev ne bi videli kot dirkalne steze.

Mare2 ::

Markus386 je izjavil:


Rondoji v btcju so še dobri, tisti pri leclercu/supernovi se meni zdi 3x slabši. (no, če smo iskreni, so oboji zanič, ampak ta na rudniku je še boljbolj zanič).


Markus, zamenjaj gume, meni na teh rondojih ne zdrsijo niti prednja niti zadnja kolesa. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mare2 ()

Siddh ::

Jaz sem navajen na mariborskih rondojih voziti med 20 do 30 kmh, tudi v dežju, vedno brez zdrsa. Ko sem z mojo navado pripeljal v btc pa sem že na prvem skoraj prvi robnik preskočil. Tak spolzek asfalt redko vidiš.


m0LN4r ::

Radius in nagib igrata vecjo vlogo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

bambam20 ::

Mare2 je izjavil:

Markus386 je izjavil:


Rondoji v btcju so še dobri, tisti pri leclercu/supernovi se meni zdi 3x slabši. (no, če smo iskreni, so oboji zanič, ampak ta na rudniku je še boljbolj zanič).


Markus, zamenjaj gume, meni na teh rondojih ne zdrsijo niti prednja niti zadnja kolesa. :)


Rondoji v BTC-ju ima spolezk asfalt. Tle ne moreš izjavit, da če malo bolj po gasu stopiš, da ni ne bodo zdrsnala. :P

Siddh je izjavil:

Jaz sem navajen na mariborskih rondojih voziti med 20 do 30 kmh, tudi v dežju, vedno brez zdrsa. Ko sem z mojo navado pripeljal v btc pa sem že na prvem skoraj prvi robnik preskočil. Tak spolzek asfalt redko vidiš.


Asfalt je takšen z razlogom. Sicer je pa najvišja dovoljena hitrost v BTC-ju 30 km/H.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

fikus_ ::

V BTC je velika frekvenca vozil in asfalt se je zgladil, zato ker se za asfalt uporablja mlet apnenec, ki ni odporen na obrabo! Podobno je bilo z betonskim voziščem v Trojanskih predorih, dokler niso pofrezali. Čeprav je sedaj spet podobno.
V AT uporabljajo sivi kamen za asfalt, ki je precej trši. Peljite se npr. čez prehod Jezersko, pa boste videli, kakšna je razlika v hrapavosti na Slo in At strani.

IL_DIAVOLO ::

Se je komu ze zgodilo, da mu zamrznila sipa od znotraj?

Predvsem me zanima kaj je razlog, razen tega da so ekstremno nizke temperature.

Siddh ::

Vlaga v avtu. Čez dan nosiš noter sneg v topel avto, sneg na toplen se tali v vodo, voda pa izpareva, ko pa začnejo temperature v avtu padat, zrak več ne drži vlage, ta pa se prime na šajbe, potem pa zmrzne.


shadeX ::

zamrznila sipa od znotraj?


Vlaga na šipi + mraz = Zamrznjena šipa.

ramiz?! ::

Mare2 je izjavil:

Markus386 je izjavil:


Rondoji v btcju so še dobri, tisti pri leclercu/supernovi se meni zdi 3x slabši. (no, če smo iskreni, so oboji zanič, ampak ta na rudniku je še boljbolj zanič).


Markus, zamenjaj gume, meni na teh rondojih ne zdrsijo niti prednja niti zadnja kolesa. :)

ti sam mareta poslušej ... ma nima veze o čem je tema, on ma vedno al čist kontra izkušnjo, se spozna na vse stvari itd... v neki drugi temi človek pošlje slike svojga iphona in maretovo sokolovo oko takoj ujame, da je ekran neoriginal, čeprav človek trdi, da ga ni nikoli menjal ... potem vsak, ki je bil 3x v btcju ve, da so krožišča ubistvu drsališča in smo že pred 10 leti tja hodil ponoči driftat, ko ni blo prometa ... zdej jst ne vem a gre za trolla na steroidih al je dejansko vseznalec
Never regret anything, there's always a reason things happen.

IL_DIAVOLO ::

Siddh je izjavil:

Vlaga v avtu. Čez dan nosiš noter sneg v topel avto, sneg na toplen se tali v vodo, voda pa izpareva, ko pa začnejo temperature v avtu padat, zrak več ne drži vlage, ta pa se prime na šajbe, potem pa zmrzne.


Dobra razlaga.

Hvala :)

GR2 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Se je komu ze zgodilo, da mu zamrznila sipa od znotraj?
Predvsem me zanima kaj je razlog, razen tega da so ekstremno nizke temperature.

Pri novem avtu ti sigurno ne bo, se pravi ima starost avta sigurno veze, tesnila ali kaj jest vem. Vem pa da mi je pri Puntu starem 8-10 let zmrzovalo kot pri norcih. Enkrat v 4 letih tudi pri 7 let starem avtu.
Sedaj nov avto pa še nadstrešek, sem imel to sezono zamrznjeno (seveda samo zunaj) vetrobransko steklo samo 2x, okoli novega leta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

Siddh ::

Pri novem ti tudi bo, če nanosiš noter snega. Saj je bla tu ena tema, da je enemu v skoraj novem audiju rosilo.


Heavy ::

A nas niso učili, da je pomoč ob prometni nesreči zakonsko predpisana?

#TeamFelix

bambam20 ::

shadeX je izjavil:

zamrznila sipa od znotraj?


Vlaga na šipi + mraz = Zamrznjena šipa.


Slabo tesnenje tesnil okoli vrat in oken.

Siddh je izjavil:

Vlaga v avtu. Čez dan nosiš noter sneg v topel avto, sneg na toplen se tali v vodo, voda pa izpareva, ko pa začnejo temperature v avtu padat, zrak več ne drži vlage, ta pa se prime na šajbe, potem pa zmrzne.



Pameten človek si otrese čevlje, predno da noge v avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

GupeM ::

Heavy je izjavil:

A nas niso učili, da je pomoč ob prometni nesreči zakonsko predpisana?

Ne samo ob prometni nesreči in ne samo za udeležence v prometu. Ob vsaki nesreči je vsak občan dolžen pomagati. Po zakonu o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju:

2. člen

Vsakdo ima pravico do najvišje možne stopnje zdravja in dolžnost skrbeti za svoje zdravje. Nihče ne sme ogrožati zdravja drugih.

Vsakdo ima pravico do zdravstvenega varstva in dolžnost, da prispeva k njegovemu uresničevanju v skladu s svojimi možnostmi.

Vsakdo je dolžan poškodovanemu ali bolnemu v nujnem primeru po svojih močeh in sposobnostih nuditi prvo pomoč in mu omogočiti dostop do nujne medicinske pomoči.

St235 ::

Heavy je izjavil:

A nas niso učili, da je pomoč ob prometni nesreči zakonsko predpisana?



Očitno te niso naučili razlike med tem, da nekomu pomagaš in med tem, da postopaš in firbcaš okoli kraja nesreče.

flyby ::

Heavy je izjavil:

A nas niso učili, da je pomoč ob prometni nesreči zakonsko predpisana?



iz vsake muhe pa res ni treba delati slona...

Mare2 ::

Heavy je izjavil:

A nas niso učili, da je pomoč ob prometni nesreči zakonsko predpisana?



Heawy, a to si ti pisala? Iz besedila je razbrati, da si hotela samo gledati, pomagala pa nisi nič. Temu se reče firbcanje. :)

shadeX ::

Ni ravno na cesti, se mi je pa zdelo vredno šeranja.

Gre to dol brez da bi spraskal avto?

facepalm ::

kaksna barva je to?

pirat ::

shadeX je izjavil:

Ni ravno na cesti, se mi je pa zdelo vredno šeranja.

Gre to dol brez da bi spraskal avto?


Jezna punca :D

GR2 ::

shadeX je izjavil:

Gre to dol brez da bi spraskal avto?]

To bi bil pomoje izziv še za Larryja iz AMMO NYC, ampak verjetno se tudi pri nas najde eden ali dva, ki bi bila kos nalogi.
Sam nimam tolk pojma, vem pa da se lak in plastika polirata in verjetno se taka barva zažre precej globoko. Če ne drugega, vedno obstaja ponovno barvanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

GR2 ::

Glede tega da bi spraskal, se pa vsako odvzemanje materiala najprej izvede z bolj grobim medijem, potem greš pa na vedno bolj finega, tako da tukaj ni problema, na koncu bo vedno finish brez mikro prask, ki so vidne pod svetlobo.
Problem bi sam videl edino v debelini laka prej in potem, meni ne bi bilo ravno všeč, če bi izgubil iz 100 mikronov na 50 mikronov. Seveda govorim na pamet in tudi ne vem ali bi pri takem delu izgubil samo del clear coata ali bi prišel že do osnovne barve.
Vem pa da mene zaboli že ko vidim na avtu mačje stopinje ali ptičji iztrebek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

shadeX ::


Politika bi legalizirala konopljo, mladi pa so proti, pravijo, da bi s tem spodbudili kajenje kanabisa


Ti mladi so se celo potrudili narediti aplikacijo, ki osvešča kako "uničujoča" je konoplja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

shadeX ::

Ups. Linkal članek v napačno temo. Moderatorji prosim za izbris..

negotiator ::

@nebivedu

Kakšno zavajanje, saj v večini posnetkov povedo enako. Mimogrede, si že slišal za viskozno sklopko? Uporablja se namesto srednjega diferenciala za avtomatsko aktiviranje zadnjih koles v primeru zdrsa, poleg tega pa se uporablja tudi v t.i. "limited slip" diferencialih - ko se zgodi to, kar si opisal (dve kolesi v zraku), se kolo, ki nima oprijema, pri določenih obratih "zaklene" oz., večja, kot je razlika med obrati koles na isti osi, bolj jo viskozna sklopka omejuje / bolj "zaklenjeni" skupaj postajata kolesi - to deluje na podoben način, kot AWD, le da ni računalniško kontrolirano ampak popolnoma mehanska zadeva. Za možnost zaklepa diferencialov ne vem, koliko se kaj uporablja (vem, da nekateri "stock" avti pridejo s to možnostjo), LSD je pa kar pogosta zadeva, tudi pri običajnih (non extreme) 4WD avtih. In ja, strinjam se, da je zaklenjen diferencial v takem primeru, ko sta dve kolesi v zraku dosti boljša izbira, kot LSD, še vedno pa je LSD boljša izbira, kot navaden diferencial. In obstaja veliko vrst tako 4WD pogonov, kot tudi AWD pogonov. Čisto običajen AWD s tremi diferenciali bo obtičal že, če zgubi oprijem na enem od sprednjih koles, razen, če je dodana viskozna sklopka (ali drug element), ki to omejuje. Pri part time 4WD sistemu se to ne zgodi, je pa problem, če izgubita oprijem dve kolesi, kar pa se rešuje (ali pa tudi ne, odvisno od avta do avta) z zaklepom diferencialov ali uporabo viskozne sklopke. V primeru zdrsa prednjih koles pri AWD se regulira računalniško krmiljeno sklopko, ki vklopi še zadnji dve kolesi. Če gre za običajen AWD, ki te sklopke nima in ima konstanten pogon na vsa kolesa, gre za enak sistem full time štirikolesnemu pogonu, le da nima izbire med visoko in nizko prestavo. Pri part time 4WD-ju je obračanje zadnje osi vsiljeno, kar onemogoči vožnjo po suhi cesti, še vedno pa ostane problem diferencialov, ki pa so problem tako ali tako že pri AWD sistemu, razen, če se doda visko sklopka ali računalniška blokada diferenciala, kar pa se lahko naredi pri obeh vrstah pogonov. Glavna razlika med AWD in delnim 4WD je na kardanu - pri AWD se dopušča različna hitrost obeh osi, kar je računalniško krmiljeno, pri 4WD pa sta osi zaklenjeni, kar pomeni, da ni vmešavanja računalnika, ki, kot vemo, dostikrat ne ve, kaj naredit. Pri part time 4WD pa sta osi zaklenjeni in dokler ne pride do dveh koles v zraku, je to boljša izbira, ko pa pride do tega, pa sta osnovna AWD in 4WD v enaki situaciji. Na obeh lahko uporabiš viskozno sklopko ali drugo vrsto omejenega slip-a. Osebno se mi zdi viskozna sklopka najboljša varianta, ker je bolj zanesljiva, se manj obrablja in deluje, ko je treba - zanašat se pa na računalnik je pa druga stvar - nekateri proizvajalci to dobro izvedejo, drugi veliko slabše.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

negotiator ::

PS: v tistem posnetku reče, da je "infirioren" na cesti, ki je zasnežena, ker nima povezanih osi in ti ne bo naredil težav, ko boš šel v ovinek hitro, po zasneženi cesti. Zaklenjena os pa hitro povzroči nepredvidljive težave v takih pogojih in zato je v takih pogojih tudi težje obvladat tako vozilo, kot pa AWD, ki dopušča slip med osema.
All easy problems have already been solved.

shadeX ::

Mene zanima kaj se mora dogajat v glavah teh nepridipravov..

FTad ::

shadeX je izjavil:

Mene zanima kaj se mora dogajat v glavah teh nepridipravov..



To ze, ampak, cemu je pa lastnik pustil kljuce v avtu? Lahko je vesel, da mu ni poskodoval avta, dokler ga policija ni ustavila.

feryz ::

Hmmm, pravzaprav bi lahko koga fental in pobegnil.
V tem primeru bi lastnik rabil dober alibi.

shadeX ::

cemu je pa lastnik pustil kljuce v avtu?


Šel v avto, odklenil, se spomnil da je nekaj pozabil v hiši, gre v hišo, pride čez minuto ven, avta nikjer.

To da so ključi v avtu ti ne daje pravice, da odtujiš nekaj kar ni tvojega.

shintaro ::

shadeX je izjavil:

Mene zanima kaj se mora dogajat v glavah teh nepridipravov..



To je meni nedojemljivo... Nasploh taki podobni dosežki, težko jih dojamem. Mogoče taka beda da pol delaš take
««
21 / 294
»»