Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
GupeM ::
To je pretiravanje, ker se redko komu tako mudi, da ne bi mogel občasno malo spustiti noge s plina.
o+ nevone
To je problem. Ko sem imel avto brez tempomata, me ni tako zelo motilo, da sem moral spustiti nogo s plina. Zdaj, ko imam tempomat, pa je nadležno, da moram na vsakih 500 m zavirati in pogosto celo šaltati v nižjo prestavo. V najboljšem primeru na obvolanski ročici začasno izključim tempomat, ki ga vključim nazaj takoj, ko je to mogoče. Seveda spet z obvolansko ročico. Vendar je takšnih voznikov, ki bi v doglednem času prehiteli počasnejše vozilo in se umaknili nazaj na vozni pas tako malo, da je skoraj vedno treba zavirati.
nevone ::
Med 160+ vozniki vlada velika kolegialnost in si ne blendamo, ker vsak ve da bo kojci naredil plac pred njim ko in bo šansa in 180 ali 200 ni taka velika razlika, da bi rabili biti nestrpni.
O bi bili, če bi vsi ves čas vozili tako hitro. Zagotovo bi se našli takšni, ki so zmožni peljati 220 in bi bili živčni, če bi se prednje zapeljal nekdo ki vozi 180. To imate samo sedaj ta občutek, da ste kolegialni, ker je dovolj počasnejših, do katerih se vam ne ljubi biti kolegialen. Ko boste na cesti sami 180-220 boste vzpostavili enako bitko.
Nenaspidirani niso generalno problem, če tako izberejo, ampak finta je da par takih anredi več KM počasne kolone na prehitevalnem. Samo eno bedno prehitevanje z 90-100kmh naredi daljšo upočasnjeno kačo.
Nisem prepričana, da je dejansko kakšen poseben problem na avtocesti zaradi nekaj počasnejših. Samo radi smo hitri, pa če je to potrebno ali ne. V bistvu ena sama otročarija, če pogledaš malo od strani.
Ampak imejte veselje, samo ne pretiravati.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
Zgodovina sprememb…
- spremenila: nevone ()
nevone ::
To je problem. Ko sem imel avto brez tempomata, me ni tako zelo motilo, da sem moral spustiti nogo s plina. Zdaj, ko imam tempomat, pa je nadležno, da moram na vsakih 500 m zavirati in pogosto celo šaltati v nižjo prestavo. V najboljšem primeru na obvolanski ročici začasno izključim tempomat, ki ga vključim nazaj takoj, ko je to mogoče. Seveda spet z obvolansko ročico. Vendar je takšnih voznikov, ki bi v doglednem času prehiteli počasnejše vozilo in se umaknili nazaj na vozni pas tako malo, da je skoraj vedno treba zavirati.
Ja, saj razumem, samo če pomisliš, zakaj se ti to zdi tak problem, potem komot lahko oceniš, da je problem v resnici zelo majhen.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
FTad ::
To je pretiravanje, ker se redko komu tako mudi, da ne bi mogel občasno malo spustiti noge s plina.
o+ nevone
To je problem. Ko sem imel avto brez tempomata, me ni tako zelo motilo, da sem moral spustiti nogo s plina. Zdaj, ko imam tempomat, pa je nadležno, da moram na vsakih 500 m zavirati in pogosto celo šaltati v nižjo prestavo. V najboljšem primeru na obvolanski ročici začasno izključim tempomat, ki ga vključim nazaj takoj, ko je to mogoče. Seveda spet z obvolansko ročico. Vendar je takšnih voznikov, ki bi v doglednem času prehiteli počasnejše vozilo in se umaknili nazaj na vozni pas tako malo, da je skoraj vedno treba zavirati.
Adaptive cruise control + DSG je resitev :)
M@73Y ::
SimplyMiha je izjavil:
V četrtek sem na AC naletel na kolono - na prehitevalnem pasu. Na desnem pa - nič. Nekaj časa držim hitrost (vozili so 110), potem pa pogruntam, da tisti spredaj nimajo namena zamenjat pasu, zato sem jih kratko malo prehitel in šel naprej.
Še danes mi ni jasno, kako je sploh lahko prišlo do tega. Zakaj nikomur ne kapne, da bi šli nazaj na prazen vozni pas? A zaradi unega tovornjaka, ki je še vsaj 2 km daleč? Jaz sem lepo do kamiona šel, potem pa je bilo dovolj prostora da sem ga prehitel in vse skupaj pustil daleč zadaj.
Dnevno se tole dogaja zjutraj ob šestih iz Celja proti Ljubljani, predvsem od Domžal dalje. Najbolj smešno je da se jaz na prostem voznem pasu peljem 130, vozniki na prehitevalnem pa v koloni z manjšo hitrostjo. Res kr neki.
Poleti se je našel bel kombi in je od Ljubljane do predorov vozil po prehitevalnem točno 130. Ljudje so mu blendal, ni jim ostalo drugega kot prehitet po desni.
Naredil sem test poleti. Od ljubljane do Celja sem vozil, prehiteval, želel imeti hitrost več kot 140. Nato sem naredil drugi poskus da sem vozil okoli 110 pa nato lepo za tovornjaki, umirjeno. Razlika je bila 15 minut.
Nesporno je, da se je nemogoče nonstop voziti po voznem pasu po štajerki, ampak z boljšo kulturo voznikov bi se tudi promet sprostil.
..jump into psytrance tunnel..
GupeM ::
To je problem. Ko sem imel avto brez tempomata, me ni tako zelo motilo, da sem moral spustiti nogo s plina. Zdaj, ko imam tempomat, pa je nadležno, da moram na vsakih 500 m zavirati in pogosto celo šaltati v nižjo prestavo. V najboljšem primeru na obvolanski ročici začasno izključim tempomat, ki ga vključim nazaj takoj, ko je to mogoče. Seveda spet z obvolansko ročico. Vendar je takšnih voznikov, ki bi v doglednem času prehiteli počasnejše vozilo in se umaknili nazaj na vozni pas tako malo, da je skoraj vedno treba zavirati.
Ja, saj razumem, samo če pomisliš, zakaj se ti to zdi tak problem, potem komot lahko oceniš, da je problem v resnici zelo majhen.
o+ nevone
Mogoče ta problem niti ni tako majhen. Ni mi problem upočasniti, če se to zgodi parkrat. Težava je, ker se to dogaja na vsakih 500 m ali še manj. Čeprav sem strpen in prenesem marsikaj, pa me včasih to res razpizdi. Včasih sem vozil na drugačnih relacijah in sem se tako zjutraj, kot po službi z veseljem usedel za volan in se peljal. Zadnje čase sem pa rajši v službi eno uro ali uro in pol dlje, ker vem, da bo takrat vožnja veliko bolj tekoča. Ko sem včasih fural od Kranja proti Šk. Loki, sem nastavil tempomat na dobrih 50 km/h in brez živčnosti vozil, čeprav se mi je zdelo, da grem zelo počasi. Pač sem vedel, da je takšna omejitev, predvajal sem si dobro glasbo ali dober podkast, pa je šlo. Sedaj, ko sem res veliko na AC, pa je grozno in me včasih kar prime, da bi vse skupaj poslal v kurac in si kupil helikopter :)
buttcrack ::
ne podpiram prehitevanja pa desni, ampak kako hudiča pa amerikancom rata prosto po prešernu vozit po 5+ pasnovnicah?
Miha 333 ::
ne podpiram prehitevanja pa desni, ampak kako hudiča pa amerikancom rata prosto po prešernu vozit po 5+ pasnovnicah?
Tudi oni morajo praviloma prehitevati po levi. Passing lane @ Wikipedia
Ko smo že pri tem, večina voznikov misli, da pravilo prehitevanja po levi oz. prepoved prehitevanja po desni velja samo na AC. Velja namreč na vseh večpasovnih cestah, razen tistih v naselju. Primer: Tržaška mimo Hoč.
In še to: če sta na obeh pasovih koloni, je prepovedano menjavanje pasov, razen za razvrščanje pred križišči.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
GupeM ::
ne podpiram prehitevanja pa desni, ampak kako hudiča pa amerikancom rata prosto po prešernu vozit po 5+ pasnovnicah?
Ker so tega vajeni. Tudi jaz sem bil šokiran, ko sem tam vozil in najprej začudeno opazoval, kako se na 6-pasovnici (12, če šteješ še nasprotno vozeče pasove) prehiteva po vseh pasovih. Vendar se tega hitro navadiš. Razen Las Vegasa, so tudi vozniki izredno strpni, in večinoma držijo precej večjo varnostno razdaljo, kot pri nas. Seveda je to na 6-pasovnici lažje, ker lahko kadarkoli zamenjaš pas in greš tam, kjer ti paše. Tukaj pač ne moreš, če gre vozni 80 km/h, prehitevalni pa 90 km/h. Govorim seveda za avtoceste in obvoznice. V mestnih centrih niso tako strpni.
Presenetila so me tudi križišča, kjer imajo vse 4 ceste STOP znak in dosledno upoštevanje tega. V predelu San Franciska, kjer sem stanoval, so skoraj izključno takšna križišča in vsi so ustavljali pri stop znaku. Gre pa po sistemu FIFO, in ne desno pravilo, kot pri nas.
Najbolj vesel sem bil pa povsem levega pasu, ki je ponekod rezerviran samo za avtobuse in osebne avtomobile, kjer sta v avtu dve osebi ali več. 5 pasov totalno zabitih s hitrostjo 10 mph, na povsem levem pasu pa skoraj nobenega in hitrost 55 - 65 mph. Luksuz. So pa kazni za kršenje tega pravila izredno visoke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
Han ::
bambam20 ::
To je pretiravanje, ker se redko komu tako mudi, da ne bi mogel občasno malo spustiti noge s plina.
o+ nevone
To je problem. Ko sem imel avto brez tempomata, me ni tako zelo motilo, da sem moral spustiti nogo s plina. Zdaj, ko imam tempomat, pa je nadležno, da moram na vsakih 500 m zavirati in pogosto celo šaltati v nižjo prestavo. V najboljšem primeru na obvolanski ročici začasno izključim tempomat, ki ga vključim nazaj takoj, ko je to mogoče. Seveda spet z obvolansko ročico. Vendar je takšnih voznikov, ki bi v doglednem času prehiteli počasnejše vozilo in se umaknili nazaj na vozni pas tako malo, da je skoraj vedno treba zavirati.
Ja, ker imaš klasičen tempomat. Če bi imel aktivnega bi avto sam pospeševal in zaviral na spredaj vozeča vozila.
Dr_M ::
V Slo 90% voznikov ni sposobnih obvladovat hitrosti visjih kot 70km/h, eni bi se pa kar 200 vozil? Kamikaze
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
FTad ::
ne podpiram prehitevanja pa desni, ampak kako hudiča pa amerikancom rata prosto po prešernu vozit po 5+ pasnovnicah?
Ker so tega vajeni. Tudi jaz sem bil šokiran, ko sem tam vozil in najprej začudeno opazoval, kako se na 6-pasovnici (12, če šteješ še nasprotno vozeče pasove) prehiteva po vseh pasovih. Vendar se tega hitro navadiš. Razen Las Vegasa, so tudi vozniki izredno strpni, in večinoma držijo precej večjo varnostno razdaljo, kot pri nas. Seveda je to na 6-pasovnici lažje, ker lahko kadarkoli zamenjaš pas in greš tam, kjer ti paše. Tukaj pač ne moreš, če gre vozni 80 km/h, prehitevalni pa 90 km/h. Govorim seveda za avtoceste in obvoznice. V mestnih centrih niso tako strpni.
Presenetila so me tudi križišča, kjer imajo vse 4 ceste STOP znak in dosledno upoštevanje tega. V predelu San Franciska, kjer sem stanoval, so skoraj izključno takšna križišča in vsi so ustavljali pri stop znaku. Gre pa po sistemu FIFO, in ne desno pravilo, kot pri nas.
Najbolj vesel sem bil pa povsem levega pasu, ki je ponekod rezerviran samo za avtobuse in osebne avtomobile, kjer sta v avtu dve osebi ali več. 5 pasov totalno zabitih s hitrostjo 10 mph, na povsem levem pasu pa skoraj nobenega in hitrost 55 - 65 mph. Luksuz. So pa kazni za kršenje tega pravila izredno visoke.
V takem primeru izredno pomaga blind spot assist, sploh po kaksnem dezju, ko so stranska ogledala meglena. Moj naslednji bo to definitivno imel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FTad ()
Pika na i ::
Ne bi bilo slabo, ko bi na avtomobile lepili poleg vinjet še oznake - bedak/norec v avtu.Se popolnoma strinjam, le kriterije za bedak/norec v avtu, imava verjetno različne.
Verjetno so res različni.
Upam, da boš z leti vožnje in brez hude šole, osvojil ta prave. Se pravi moje.
IL_DIAVOLO ::
Boljse norec z maximalnim fokusom na cesto, kot pa nezbrana pocasnela a fokusom na vse ostalo samo na cesto ne.
M-XXXX ::
St235 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Boljse norec z maximalnim fokusom na cesto, kot pa nezbrana pocasnela a fokusom na vse ostalo samo na cesto ne.
A lahko nehamo s to slaboumno faumo? To, da si nekdo domišlja, da mu Schumacher ženo poriva nima ničesar z dejanskim stanjem.
Kakorkoli obrneš zadevo ne eni ne drugi ne sodijo na cesto. Pri tem pa seveda ne gre spregledat dejstva, da pri 70km/h bo nezbrana počasnela, četudi porabi 3s, da pritisne na bremzo, prej ustavila kot norec pri 120 km/h.
St235 ::
ne podpiram prehitevanja pa desni, ampak kako hudiča pa amerikancom rata prosto po prešernu vozit po 5+ pasnovnicah?
Brez težav, ker pri veliki večni moč in trajanje erekcije ni pogojeno s tem kako neumno se obnašajo na cesti. Če menjavanju pasu nameniš zadostno pozornost (pa naj bo levo ali desno) potem je popolnoma vseeno kje se prehiteva.
Če si pa tipičen slovenski supervoznik, kot je solatko, potem pa se pa seveda tvoj ego ni sposoben sprijaznit z dejstvom, da si nekdo bogokletno drzne kršit prometne predpise in prehiteva po desni. Povsem normalna reakcija super(prizadetega)voznika je seveda, da nenadoma nakaže menjavo pasu in se še 10 km hahlja(potem erekcija uplahne in čas za novo neumnost) kako se je idiot, ki si je drznil poskusit prehitevat po desni, prestrašil. Da je bera polna, se pa s takim obnašanjem pride potem hvalit na forum.
V ameriki hitro ugotoviš, da je promet bistveno bolj pretočen, če vsi vozijo v razponu 10mph, mirno vozijo mimo po levi in desni, predvsem pa obnašanja drugih voznikov ne jemljejo kot napad na njihovo moškost (oziroma pomanjkanje le te).
Invictus ::
Kakorkoli obrneš zadevo ne eni ne drugi ne sodijo na cesto. Pri tem pa seveda ne gre spregledat dejstva, da pri 70km/h bo nezbrana počasnela, četudi porabi 3s, da pritisne na bremzo, prej ustavila kot norec pri 120 km/h.
Seveda ne bo, ker ni fokusirana na cesto in zraven bere nove poste na FB. Videno precejkrat...
120 km/h je dandanes norec na avtocesti?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
St235 ::
Avtocesto si gladko potaknil v moj post, ampak bolsega od tebe tako ali tako ni pricakovati.
In se enkrat cetudi imas 3s reakcijskega casa bos pri 70 km/h prej ustavil od super fokusiranega voznika pri 120 km/h.
In se enkrat cetudi imas 3s reakcijskega casa bos pri 70 km/h prej ustavil od super fokusiranega voznika pri 120 km/h.
Invictus ::
Sorči dragec, tukaj se pogovarjamo o avtocestah večino teme, tako da si ti zabluzil...
Pa tudi 70km/h na regionalki ni normalno... tako hitro peljejo novejši traktorji...
Pa tudi 70km/h na regionalki ni normalno... tako hitro peljejo novejši traktorji...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
St235 ::
Poglejsi naslov teme, pa dvakrat na glas preberi. Mogoce ti bo potem jasno da spet bluzis v tri dni.
In kakorkoli nakladas je 70 km/h po regionalki bolj varno od 120km/h. Pa tudi bistveno manj narobe. Ne glede na super focus, ki ga imate vozniki s posebnimi potrebami.
In kakorkoli nakladas je 70 km/h po regionalki bolj varno od 120km/h. Pa tudi bistveno manj narobe. Ne glede na super focus, ki ga imate vozniki s posebnimi potrebami.
GupeM ::
Ko je meni to nekdo naredil isto, smo ga trije sošolci prijeli za zadnji blatnik, in ga premaknili toliko, da sem lahko prišel ven. K sreči je šlo za nek manjši in starejši avto, ki je imel pomoje okrog 700 kg. Pa bilo je na makadamskem parkirišču, tako da so tri kolesa lahko drsela po tleh. V tem primeru pa ne vem, kaj bi mu naredil. Verjetno bi klical policijo, naj ugotovijo za koga gre in ga pokličejo, če imajo sploh to opcijo.
Ribicija ::
Imajo in navadno lepa beseda lepo mesto najde ter uredijo kakšen klic lastniku. Tudi ukrepajo lahko saj gre za prometni prekršek pa čeprav je zasebno zemljišče.
r3dkv1c4 ::
To je tvoja trditev? Najbrž znanstveno podprta.
Jaz se rad vozim z avtom. In to ne 90 ali 100 km/h. To mi je muka. Ok, po makadamu je še sprejemljivo s tako brzino.
Idiot vedno ostane idiot.Ti ni pomoci, kot ostalim, ki mislijo, da s prehitevanjem po desni postanejo najpametnejsi.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Boljse norec z maximalnim fokusom na cesto, kot pa nezbrana pocasnela a fokusom na vse ostalo samo na cesto ne.
Norec z maksimalnim fokusom je bil ze veckrat dokazano na koncu na plecih drugih, v veliko primerih pa je postal se rabelj ostalim.
In ti to podpiras.....to pa je vrhunec prometne kulture.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
IL_DIAVOLO ::
In včasih pa tudi radi zaparkiramo svoje sodržavljane...
To pa je res idiotizem. Ce meni kdo naredi, takoj klicem policijo.
Poglejsi naslov teme, pa dvakrat na glas preberi. Mogoce ti bo potem jasno da spet bluzis v tri dni.
In kakorkoli nakladas je 70 km/h po regionalki bolj varno od 120km/h. Pa tudi bistveno manj narobe. Ne glede na super focus, ki ga imate vozniki s posebnimi potrebami.
Ti ves kake so omejitve izven naselja? 90 km/h. In to ni nobeno divjanje, ampak po pravilih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
facepalm ::
Po nekaterih cestah je to divjanje.
Imam eno tako do doma. Sam vozim 80kmph. Vsi tisti, ki me dohitijo, sekajo ovinke. Jaz jih ne.
Lahko bi vozil tudi 90, ampak bi bilo skrajno neudobno za potnike.
Imam eno tako do doma. Sam vozim 80kmph. Vsi tisti, ki me dohitijo, sekajo ovinke. Jaz jih ne.
Lahko bi vozil tudi 90, ampak bi bilo skrajno neudobno za potnike.
shadeX ::
Po nekaterih cestah je to divjanje.
Seveda.
Npr cesta Godovič - Idrija. Po tistih ovinkih boš težko vozil 90 kmh, brez da bi se kam zaletel.
facepalm ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Niso vazni kilometri, vazna je spretnost
Da mi je videt to spretnost, kako prides npr. na Vršič ne da ti pade hitrost pod 90kmph.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
shadeX ::
..meanwhile, nekdo bi se rad peljal kar brez sprednje tablice
Sprašuje, ker preprosto nima prostora ..
Sprašuje, ker preprosto nima prostora ..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
bambam20 ::
bambam20 ::
St235 ::
Ti pa kazensko ovadbo zaradi poškodovanja tuje lastnine. Ne vem zakaj morate vsakič, ko vidite sliko kako nekdo počne neumosti, dokazovati, da ste v resnici še bistveno večji idioti.
bambam20 ::
Heavy ::
Vi ga kar zajebavajte, ampak majster zna delati reverse entry... in to z FWD avtom
#TeamFelix
bambam20 ::
Pri tem Audiju me zanima, koliko trpijo končniki, roke, glede na naklon podvozja in kako veliko mora imeti obrabo gum. Za celjske ceste je tole smrt.
ramiz?! ::
Pri tem Audiju me zanima, koliko trpijo končniki, roke, glede na naklon podvozja in kako veliko mora imeti obrabo gum. Za celjske ceste je tole smrt.
Mene še bolj kot to zanima, komu je to sploh lepo ... blatniki pol gume zakrijejo in sploh ne zgleda naravno...
Never regret anything, there's always a reason things happen.
ttommy ::
A ni ta Audi samo dol spuščen, ko je parkiran? Kako pa bi sploh kolesa obračal, če so pod blatnikom?
Gamer
ramiz?! ::
Never regret anything, there's always a reason things happen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ramiz?! ()