» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
147 / 151
»»

m0LN4r ::

UganiKdo je izjavil:

lej, lepo da lažeš, kaj več od tega ti pač ne nese. 150 ali celo 200 km/h pač ni standard na nemških avtocestah pa če se še tako izmišljaš.
Mas prav, standard je med 130 in 170. Vecina pa med 140 in 160.
Aja mozno, da si imel v mislih, da dezuje. Potem ok.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

RedDrake ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz se bolj bojim nepsihopatov, ki vozijo nepredvidljivo, na pamet, ki se s strahom vozijo po cesti, prehitevajo v zadnji prestavi in se omejitev drzijo, kot pijanc plota oz. se jih ne, ker se vozijo v naselju 60-70 in tudi izven.
Tolazim se z dejstvom, da vsako nezgodo, ki jo obravnava moj oce na zavarovalnici, je povzrocil nepsihopatski nesposobnez.


Jaz se vedno bojim tistega, ki me pri vožnji po omejitvah ujame in se mi nalepi za rit. In potem, ko zapeljem v naselje, kjer upočasnim na 50, me prehiti in mi žuga, maha in podobno. Videno parkrat letno na relaciji Logatec-Tolmin.
Ali pa ko mi vozi pol metra za ritjo, ko vozimo v koloni po isti cesti, ker je spredaj Avtobus ali večji tovornjak.

m0LN4r je izjavil:


Najbl strah pa me je bilo, ko sem se z enim domacinom vozil po nepreglednih goricah. Jaz psihopat, bi se na isti cesti peljal bistveno pocasneje, kot on, ampak hej, nepsihopati se lahko vozijo kakor zelijo, dokler so znotraj omejitev.
Eh nimas pojma, odstranis vecino tabel, dvignes omejitev izven naselij na 110, na AC na 150, v naseljih na 60, cone 30 pa na 40 in bos videl, da bo instantno veliko manj psihopatov.


V coni 30, kjer jaz živim, in kjer je na ulici vrtec, osnovna šola ter srednja šola, so tri kategorije voznikov.
1) tisti ki vozijo 30 (~20% voznikov)
2) tisti ki vozijo 50-60 (kot da ni cone 30) (60% voznikov)
3) tisti ki preizkušajo pospeške na ravnem odseku in dosegajo hitrosti 100+ (20%) voznikov.

Osebno se najbolj bojim teh tretjih, ker je enkrat eden podrl betonski zid skupaj s kolesarjem med avtom in zidom (kolesar je bil v bolnici skoraj en mesec), drugi pa je naredil totalko na petih parkiranih vozilih, ker ga je v križišču, kjer cesta zavije cca 20 stopinj, odneslo s ceste pri (po policijskem zapisniku) 110km/h.

Oni prvi niso naredili še nobene škode, oni drugi se pa občasno v križišču srečajo z onimi, ki so slepi za stop znake in imajo potem oboji razbite avtomobile.

m0LN4r je izjavil:


Ce te je tako strah se pac ne vozi in izogibaj se nemske avtoceste, tam so vsi psihopati!!! Bi se razkantal takoj, ko bi se vkljucil v promet.

Večina vozi tam nekje do ~140. Sem bil velikokrat do Berlina in je to dejstvo. Ekonomika vožnje nad 120km/h je neizprosna. Že med 120 in 140 je hitro liter porabe pri bolj "aerodinamičnih" modelih (SUVi so itak adijo). Če greš pa 200+ boš skuril tako veliko, da se ti preprosto ne splača, plus na črpalki boš vsakih 250km.

m0LN4r ::

Wird der Durchschnitt nicht nur der Raser, sondern aller gemessenen Pkw ermittelt, dann gehört die A9 zwischen Nürnberg und Ingolstadt zu den Strecken mit der höchsten Geschwindigkeit. Auf der dreispurigen Autobahn wird auf Höhe des Örtchens Lohen ein Schnitt von 160 Stundenkilometern erreicht.
Merjeno pozimi leta 2019 od 18. bis 24. März - Vremenske razmere takrat po Nemciji so bile dezevno, ponekod sneg in med 6-7 stopinj. Meritve vkljucujejo vse odseke z omejitvami, delo na cesti in guzve oz. zastoje v tem obdobju.
Pa v enakem obdobju, se kot zanimivost najhitrejsih 10%

Die schnellsten zehn Prozent aller gemessenen Pkw (Lastwagen wurden aus den Daten herausgerechnet) kommen auf Strecken, auf denen 130 km/h gefahren werden darf oder gar kein Tempolimit gilt, auf eine Durchschnittsgeschwindigkeit von 185 Kilometern in der Stunde.
Mislim mene kr preseneca informacija za Marec 2019, dez in 6 stopinj.

Skoda edino, da niso opravili enake raziskave poleti pri 25+ stopinj, ko ni bilo dezevno.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

RedDrake ::

Nice cherrypicking.

Realnost je pa takšna:

Selbst auf den freien Strecken ohne Tempolimit liegt die Durchschnittsgeschwindigkeit aller Pkw bei 122 Stundenkilometern. Nur 30 Prozent der gemessenen Fahrzeuge hatten eine Geschwindigkeit von mehr als 130 Kilometern in der Stunde drauf, nur zwölf Prozent waren mit mehr als 150 unterwegs.

Vir Zeit.de - skupaj z grafi, za tiste, ki ne znate nemško.

Torej, na delih, kjer ni omejitvje je povprečje osebnih vozil 122 km/h, s tem da jih samo 30% vozi hitreje kot 130 km/h in samo 20% hitreje kot 140 km/h.
Moja trditev "Večina vozi tam nekje do 140" drži kot pribita.
80% voznikov vozi manj kot 140 km/h. In zgolj dobrih 7% vozi več kot 160 km/h. To potrjuje moja opažanja, da če voziš tam ~130 prehitevaš mnogo več kot pa prehitevajo tebe. Tistih 200+ je pa realno kak 1% ali raje manj.

Nekako bi na "uč" rekel, da izven prometnih konic (ko itak vse stoji) pri nas podobna štorija, s tem da je mogoče kakih 10 km/h nižje zamaknjeno vse skupaj.

m0LN4r ::

No zdaj pa se upostevaj to kaj sem napisal:
Merjeno pozimi leta 2019 od 18. bis 24. März - Vremenske razmere takrat po Nemciji so bile dezevno, ponekod sneg in med 6-7 stopinj. Meritve vkljucujejo vse odseke z omejitvami, delo na cesti in guzve oz. zastoje v tem obdobju.

Kljud temu, da je cherry pick ni nic manj resnicno.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Aston_11 ::

m0LN4r je izjavil:

Se enkrat napisem, drzava naj poskrbi, da bodo ceste boljse, hitrejse in varnejse. Vse ostalo je naseravanje folka.
Dobre ceste, idiote pa na polje, bi bilo idealno.

solatko ::

Seveda omejenci ne zastopite, kaj pomeni beseda varno in v tem je problem. Ob prvem vlaku, so ljudje noreli, da je hitrost s katero se pelje, smrtno nevarna, saj je bila do takrat najhitrejša, konjska vprega in zgodilo se je......
V svetu nešteto voznikov dokazuje, da je tudi izredno hitra vožnja lahko varna, če so izpolnjeni vsi kriteriji, ki na varnost uplivajo, omejitev hitrosti na to ne.

S prometom je ravno tako, kot z vsemi dejavnostmi človeka. Ne rodimo se vsi enaki, razen tega, da smo vsi goli. Že v vsakdanjih poklicih so ogomne razlike med različnimi izvajalci, nekateri so veliko nad povprečjem, drugi tudi precej pod. Da proces teče nemoteno, mora biti to usklajeno in po vaših poznavanjih, bi v prometu, omejevali nadpovprečne in nagrajevali tiste na dnu.

Vožnja v prometu je najkompleksnejše človekovo opravilo pa je za tako specifično zadevo dovolj nekaj ur vožnje v spremstvu inštruktorja, zdravniški pregled na medicini dela (enkrat v življenju) in tehnični pregled vozila enkrat letno (razen izjem).
Vozila nemoteno lahko upravljajo ljudje, ki nimajo osnovnega znanja in sposobnosti za to.
Posledično se skozi celotno zgodovino odvijanja prometa, dogajajo nesreče, ki so lahko čisto nedolžne ali pa katastrofalne (več deset mrtvih) in reševanje tega sloni na omejitvah in represiji, namesto dejanski spremembi tega, da vozila pač ne more upravljati vsak, ki ima nekaj dni časa, da naredi izpit. In vse skupaj še ni dovolj, prometno problematiko nam preko predpisov, urejajo večinoma ljudje, ki o samem prometu, nimajo kaj dosti pojma, imajo pa moč odločanja.

Zato smo ljudje, ki smo naredili veliko več na tem področju negativno obravnavani, ko gremo včasih hitreje, kot to določajo predpisi, ki niso temelječi na strokovnih dognanjih, temveč na všečnosti volilcev in lobijev, ki tudi na tem področju vidijo predvsem denar in jih za varnost b.k..

Če bom naredil napako ob hitrejši vožnji, bom nastradal sam, saj takrat, ko je poleg mene še kdo drugi na cesti, predvsem pazim na njegove napake in ustrezno reagiram ob njih, da ne pride do karambola, hitro pa peljem samo takrat, ko ne ogrožam nikogar drugega, zato se na razna poimenovanja požvižgam.

shadeX - Tako se pač tam vozi, napako pa je naredil drugi voznik, ki jo je ta rešil na odličen način, pri večini bi v tem primeru bile posledice veliko hujše. Ne vem kaj ti tu ni jasno. Če hočeš preprečit take primere, je potrebno promet ustavit ali pa poizkat vse nesposobne voznike in jim prepovedat upravljanje vozil, dokler se tega ne naučijo.
Tudi slabega zdravnika ne spustijo med kirurge.

GupeM - Hvala za tvoje strokovno mnenje, čeprav k temi nisi dodoal nič koristnega, si pokazal vsaj to, da znaš prikimavat, tipičen svečkar.

predi - Ravno z opazovanjem in nabiranjem izkušenj. S čem pa ti? Sicer pa je dovolj da odprem črno kroniko ali poslušam zapore cest zaradi prometnih nesreč, vsak dan. Mene v cca 50-ih letih aktivne udeležbe v prometu, ni bilo ne v eni, ne v drugi, saj mi je veliko ljudi že od majhnega govorilo, pazi na cesti so sami idioti in še prav so imeli, zato pač pazim predvsem nase in s tem, najbolje na vse druge.

UganiKdo - Najprej mora do nesreče prit in, da do tega ne pride, lahko največ storijo udeleženci v prometu, glede na število nesreč pa jim to ne ratuje ravno vzpodbudno, če prav se jih večina drži omejitev. Torej so problemi drugje in ne samo pri prekoračitvi omejitev. Nihče ne trdi, da kršenje omejitev ni problem, temveč, da to ni velik problem na prazni cesti, ko je vidljivost taka, da v primeru ovire, lahko še vedno varno ustaviš, če je potrebno. Nikoli nisem trdil, da to kršim kar počez, temveč samo takrat, ko to lahko storim varno. Ti ne vidiš razlike v terminu prilagojene hitrosti in brezglavega pritiskanja na gas, zaradi pomanjkanja izkušenj ali drugih razlogov.
Prilagojena hitrost je lahko tudi preko omejitve, če veš, kaj prilagojena hitrost je. Večina nesreč pri različnih hitrostih je ravno zato, ker ljudje ne vozijo s prilagojeno hitrostjo, tudi v okviru dovoljene. Tebi ni jasno, da so vozniki, ki se čisto varno, lahko vozijo tudi 200+ in ne povzročajo prometnih nesreč ali spravljajo v nevarnost drugih in, da je veliko več voznikov, ki nikoli ne vozijo s prilagojeno hitrostjo, tudi takrat, ko vozijo veliko pod omejitvijo iz enostavnega razloga, ker to ne dovoljuje njihovo psihofizično stanje ali nesposobnost, neznanje,..
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Najprej mora do nesreče prit in, da do tega ne pride, lahko največ storijo udeleženci v prometu, glede na število nesreč pa jim to ne ratuje ravno vzpodbudno, če prav se jih večina drži omejitev.


spet ta zlajnan idiotizem? ja ja vemo, v svoji senilnosti tudi verjameš, da so pijani vozniki v bistvu varni vozniki, ker naredijo bistveno manj nesreč kot trezni.

Vedno iste nebuloze istih norcev, ki že davno ne bi smeli bit na cesti.

facepalm ::

solatko je izjavil:


UganiKdo - Najprej mora do nesreče prit in, da do tega ne pride, lahko največ storijo udeleženci v prometu, glede na število nesreč pa jim to ne ratuje ravno vzpodbudno, če prav se jih večina drži omejitev. Torej so problemi drugje in ne samo pri prekoračitvi omejitev. Nihče ne trdi, da kršenje omejitev ni problem, temveč, da to ni velik problem na prazni cesti, ko je vidljivost taka, da v primeru ovire, lahko še vedno varno ustaviš, če je potrebno. Nikoli nisem trdil, da to kršim kar počez, temveč samo takrat, ko to lahko storim varno. Ti ne vidiš razlike v terminu prilagojene hitrosti in brezglavega pritiskanja na gas, zaradi pomanjkanja izkušenj ali drugih razlogov.
Prilagojena hitrost je lahko tudi preko omejitve, če veš, kaj prilagojena hitrost je. Večina nesreč pri različnih hitrostih je ravno zato, ker ljudje ne vozijo s prilagojeno hitrostjo, tudi v okviru dovoljene. Tebi ni jasno, da so vozniki, ki se čisto varno, lahko vozijo tudi 200+ in ne povzročajo prometnih nesreč ali spravljajo v nevarnost drugih in, da je veliko več voznikov, ki nikoli ne vozijo s prilagojeno hitrostjo, tudi takrat, ko vozijo veliko pod omejitvijo iz enostavnega razloga, ker to ne dovoljuje njihovo psihofizično stanje ali nesposobnost, neznanje,..


Se spomnim dogodka, ko sem pripeljal s prilagojeno hitrostjo cez kriziscev mestu (cez rumeno, v casih, ko je to bilo se dovoljeno)
pa so me cca 2km kasneje dohiteli policaji (ko sem ze bil parkiran in cca 100m od vozila) in mi zatezili, ce sem normalen, da vozim 100kmph+ cez krizisce sredi belega dneva.
Niso mi dali kazni, me pa zanima kako bi se izslo, ce bi jim pojasnil, da sem imel 140 na stevcu ter da je bila to, v danih okoliscinah prilagojena hitrost, saj so ze vsi stali pred rdeco in rumeno lucjo;)
Mladost, norost.

solatko ::

Zakaj ima odličen kirurg vedno preveč dela? Zato ker posel obvlada nadpovprečno in ne dela napak.

Vi pa trdite, da so vsi vozniki na svetu, enako usposobljeni, v enaki psihofizični kondiciji in, če bi se držali omejitev, nesreč nebi bilo. Ko boste dojeli, da volan v rokah drži bolj ali manj usposobljen človek, da so vozniki različni in, da je med dvema voznikoma lahko razlika, ki pomeni življenje ali smrt v podobni situaciji.

Na istem odseku ceste, bo nekdo vozil 60, nevarno, ker vozila ne obvlada, je pijan ali zadrogiran, jemlje psihoaktivna zdravila, se slabo počuti, drugi pa bo tam tiščal 100+ s prilagojeno hitrostjo, pri kateri bo lahko v vsakem trenutku varno ustavil, saj je zbran, ima ogromno izkušenj in je v dobri kondiciji pa recimo, da je na tem odseku omejitev 70.

Tako kot je v vsakem poslu cca 10%-ov odličnih, krepko nadpovprečnih posameznikov je tudi v prometu, s tem, da gre za najkompleknejše človeško opravilo, saj dve sekundi v prometu nista enaki in zato izkušnje, še kako štejejo. V prometu je najnevarnejše neznanje in seveda opojne substance, nezbranost, slabo počutje, utrujenost,...
Če nebi vozili vinjeni ali zadrogirani, bi bilo na naših cestah, približno 1/3-na manj mrtvih, če pa bi vsi vozili s prilagojeno hitrostjo, pa nesreč nebi bilo. Zaradi izredno hitrih, je nesreč manj, kot zaradi nesposobnih v okviru omejitve.

Seveda pa vsi prehitri, niti najmanj niso varni, saj svoje sposobnosti in znanje, velikokrat, ni zadostno, da bi vozili s prilagojeno hitrostjo, skratka vozniki, ki poznajo samo gas, ne zavedajo pa se, da je potrebno včasih tudi ustavit in proti takim sem tudi jaz, tako kot vsi ostali.
Za razliko od vas pa se zavedam, da nekateri lahko vozijo hitro in še vedno varno, vi pa ne, oziroma priznavate različne sposobnosti povsod, samo pri višji hitrosti od omejitve, ne.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Na istem odseku ceste, bo nekdo vozil 60, nevarno, ker vozila ne obvlada, je pijan ali zadrogiran, jemlje psihoaktivna zdravila, se slabo počuti, drugi pa bo tam tiščal 100+ s prilagojeno hitrostjo, pri kateri bo lahko v vsakem trenutku varno ustavil, saj je zbran, ima ogromno izkušenj in je v dobri kondiciji pa recimo, da je na tem odseku omejitev 70.


In odlicen, sposoben, skoncentriran in predbsem varen voznik bo svojo hitrost prilagil tudi omejitvi in bo peljal 70 km/h, za razliko od prepotentnega senilneza ki bo pri 100km/h sanjal o prigojeni hitrosti.

In to je pac razlika med varnimi vozniki in senilnimi prodajalci solate.

Zaradi izredno hitrih, je nesreč manj, kot zaradi nesposobnih v okviru omejitve.


Tudi zaradi pijanih je bistveno manj nesrec kot zaradi treznih, pa zato ni voznja pod vplivom alkohola nic manjsi problem. Enako velja za prehitre voznike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

Buggy ::

Lakotnik.. ti majke mi nisi cist glih! Zivis v svojem mehurcku, ki nima veze z realnim zivljenjem. A se sploh zavedas kake bedarije kvasis? Ce to dela pravnivski faks ni cudno, da imamo kriminalcce kot je nas orozarski kriminalec na celu vlade.

Zacnite delat tam, kjer ste bili solani da delate red gamat ena odvetniska/tozilska!

Buggy ::

no harm..zgolj asociacija

solatko ::

UganiKdo - Bravo mojster, zate so vsi vozniki enako sposobni, čudno, da se potem eni zaletavajo, drugi pa nikoli. Res si zaplankan na tisti tvoji strokovno določeni omejitvi hitrosti. Moje mnenje o neprisebnih voznikih pa poznaš, zato ne rini zraven pijančkov in zadrogirancev, saj bi jaz, za njih določil, da je vožnja v takem stanju, kaznivo dejanje z eno do šest mesečno zaporno kaznijo in povratniku z doživljensko prepovedjo upraljanja kakršnih koli vozil, tudi karjole.

Sicer pa po tvoje je vse v redu, samo da se držijo omejitve hitrosti. Tudi poročila govorijo tako, na delu ceste, kjer je omejitev 60 ke vozil 101, poleg tega je bil pa še pijan, namesto pravilen - bil je tako pijan, da ni vedel koliko pelje. Majhna razlika v stavku, v pomenu pa ogromna. Tebi je seveda vseeno kdo prekorači hitrost, če prav je razlika v varnosti tistega trenutka, med različnimi vozniki, ogromna.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Buggy ::

Ljudje njegovega kova neko ne razumejo realcije okoli hitrosti in zbranosti.
Kar danes ljudje pocnejo je to, da na omejitvi 50kmh dajo tempomat on in se posvetijo telefonu. Fuck sake...celo jaz sem zacel to delat, dokler me ni streznilo. Teli kvazi asisistenci sistemi nas poneumljajo, jaz se pa nej ko bajagi pocutim varno istzocasno pa skrbim za druge?
Nope!
Predvidevanje je tisto kar te resuje. Predvidevanje ne svoje voznje, temvec opazovanje idiotov okoli sebe, kjer pomagas da se ne naredi nesreca!

GupeM ::

Ja solatko, in tudi najboljši, najbolj izkušeni, najbolj pametni, najbolj whatever delajo napake (razen, če si solatko). In ko narediš napako (česar solatko seveda ne dela sploh), je bolje da voziš 70 po omejitvi (tudi tega solatko ne počne), kot pa 110 in posledično kosiš tuje travnike (solatko celo večkrat, ne samo enkrat).

Jaz travnika še nisem kosil, drugi ga pa tudi še niso zaradi mene. Zato lahko trdim, da sem veliko boljši voznik kot ti in zato lahko počasi nehaš utrujat s svojo prilagojeno hitrostjo in počasi vrneš izpit.

predi ::

solatko je izjavil:

predi - Ravno z opazovanjem in nabiranjem izkušenj. S čem pa ti? Sicer pa je dovolj da odprem črno kroniko ali poslušam zapore cest zaradi prometnih nesreč, vsak dan. Mene v cca 50-ih letih aktivne udeležbe v prometu, ni bilo ne v eni, ne v drugi, saj mi je veliko ljudi že od majhnega govorilo, pazi na cesti so sami idioti in še prav so imeli, zato pač pazim predvsem nase in s tem, najbolje na vse druge
Moja metrika za določanje idiotov, kot jim sam praviš, je preprosta. To je vsak, ki se namerno ne drži predpisov. Takšnih nikoli ni težko opaziti. Kako se taki med sabo ločujete in predalčkate je izven mojega dojemanja sveta. Morda res potrebuješ desetletja izkušenj za kaj takega. Tudi sam po par desetletjih vožnje še nikoli nisem bil v kroniki ali prometni nesreči pa povsod vozim po predpisih. Kaj je tvoja poanta? Po mojem skromnem mnenju si primer tipičnega objestneža, ki zgledno vožnjo takoj označi za manjko vozniških sposobnosti. A ti morda vrže fid ven, če pred tabo kdo vozi 50 do table za konec naselja na povsem ravni cesti? To je že indikator. Tam po navadi tisti za mano pokažejo svoje prave barve (enega izmed odtenkov balkanske).

solatko ::

GupeM - Vsak, ki karkoli dela, naredi tudi napako, večinoma tako, zaradi katere ne pride do večje škode - govorim za vsa področja. Usposobljen voznik, napako, ki jo naredi, večinoma tudi sam popravi, saj pri prilagojeni hitrosti, je to mogoče, če pa se preceniš ali narobe oceniš možnost vozila, si neizkušen, nezbran,.... pa napaka vodi do druge, tretje,.. v katastrofo. Tudi odličnemu vozniku, včasih zdrsne vozilo, vendar ga zaradi izkušenj, zna obdržati na cesti, neizkušen gre dol ali v drugo vozilo. To so razlike.
Tudi vsi tisti, ki so naleteli na čelno trčenje, niso kosili travnika. Ko boš v taki situaciji, moraš v sekundi, dveh, poiskati rešitev, ki najmanj boli. Če to zamudiš, ne rabiš v taki situaciji in nikoli več, nič več reševat, saj Matilda poskrbi zate.

predi - Če hočeš kjerkoli delat obvoze, mimo standadov, moraš to znat in svoje delo obvladat. Idioti so ljudje, ki se ne zavedajo, da večino stvari ne naredijo po predpisih in predvidevanih drugih, ne pa tisti, ki obvoze naredijo zavestno. Po tvoje so vsi inovatorji in izumitelji idioti, ker kršijo ustaljene načine, norme, predpise,....
Pa se vrniva v promet - vsak dan, povprečen voznik, krši vsaj nekaj predpisov, ne da bi sploh vedel, da jih je, dober voznik, ki predpise krši zavestno, takrat, ko ve, da ne ogroža nikogar, je zato veliko bolj varen.
Pojdi enkrat v mariborsko Supernovo (Qulandijo) in opazuj dogajanja v garaži. Cca 20%-ov voznikov, ne ve, da se vozi v napačni smeri (imaš znake in puščice na tleh) in, če jih na to opozoriš, se začudijo, te pošljejo v rodni kraj ali pa sploh ne vedo, kaj jim kažeš, večina pa se omejitev hitrosti drži. Imaš pa določene, ki to storijo, ker je prosto in imajo za ven le nekaj metrov take vožnje. Pa je to samo delček v praktično, mirujočem, prometu.
Delo krepa človeka

shadeX ::

Tudi odličnemu vozniku, včasih zdrsne vozilo, vendar ga zaradi izkušenj, zna obdržati na cesti,


Cvetke no. Sej tud meni je že dvakrat za las uspelo preprečiti nesrečo, kjer je drug voznik zapeljal v rdečo luč. Čeprav sem bil takrat (in sem še) izjemno ponosen na svoj dosežek, si ne domišljam da sem od sedaj naprej kvalificirano sposoben voznik, ker vem da bi do trka prišlo samo če bi spremenil eno zadevo:

1. Jaz bi ga prepozno opazil
2. Bi pritisnil na zavoro pol sekunde pozneje
3. Bi eden od naju v križišče zapeljal hitreje

Nobena situacija v prometu ni enaka prejšnji in če je nekomu to enkrat uspelo, ne pomeni da bo rezultat ponovil v drugo. Zato pa že v začetku voziš defenzivno da so možnosti za nastanek nevarnih situacij manjše (in da vsaj obvladaš svoj del situacije če že ne moreš drugih).

shadeX ::

Kar pač ne razumeš je to da ne obstaja voznik, na katerga pokažeš in rečeš "ta pa se zna rešit iz vsake situacije, ker je odličen voznik".

Lahko se zna rešit večkrat kot povprečen janez, ampak verjet da bo rešil vsako situacijo je naivno, predvsem iz razloga ker največ kar maš je kontrola nad sabo, svojim vozilom in tukaj se zadeve končajo, ker v prometu pač nisi sam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

GupeM ::

Seveda takšen voznik obstaja. V tej temi se javlja pod vzdevkom solatko.

In ravno ta solatko trdi, da je na Zaloški treba peljati čez omejitev, da ujameš zeleni val. To pomeni, da je prehitro pripeljal v krožišče, ampak ker je imel srečo in takrat nikogar drugega ni bilo tam, je pač najboljši voznik na svetu, ki sicer sumljivo pogosto prihaja v nevarne situacije, ampak jih vedno reši.

Aston_11 ::

Normalno, saj vsi pazimo nanj in na druge "dinamične" voznike.

Raptor F16 ::

GupeM je izjavil:

Seveda takšen voznik obstaja. V tej temi se javlja pod vzdevkom solatko.

In ravno ta solatko trdi, da je na Zaloški treba peljati čez omejitev, da ujameš zeleni val. To pomeni, da je prehitro pripeljal v krožišče, ampak ker je imel srečo in takrat nikogar drugega ni bilo tam, je pač najboljši voznik na svetu, ki sicer sumljivo pogosto prihaja v nevarne situacije, ampak jih vedno reši.


Sad fact za dinamične voznike is:
Zeleni val ne obstaja.

Če bi ga imeli, bi obstajal le v eno smer pa se to ne dela.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

maticb492 ::

Raptor F16 je izjavil:

GupeM je izjavil:

Seveda takšen voznik obstaja. V tej temi se javlja pod vzdevkom solatko.

In ravno ta solatko trdi, da je na Zaloški treba peljati čez omejitev, da ujameš zeleni val. To pomeni, da je prehitro pripeljal v krožišče, ampak ker je imel srečo in takrat nikogar drugega ni bilo tam, je pač najboljši voznik na svetu, ki sicer sumljivo pogosto prihaja v nevarne situacije, ampak jih vedno reši.


Sad fact za dinamične voznike is:
Zeleni val ne obstaja.

Če bi ga imeli, bi obstajal le v eno smer pa se to ne dela.


Obstaja, mi je že parkrat uspelo na dneve ko ni prometa zvečer iz avtoceste na Maribor jug na izvozu in se nisem ustavil oz. sem vsaj vozil konstanto v 5 prestavi do začetka hitre ceste. Samo mislim da tam so zelene v to glavno smer dokler ne pride nekdo na stransko in ga senzor zazna?

Fun fact:

Včeraj sem šel v križišču preko rdeče, ker se na semaforju tukaj v Mariboru pri Štuku/Kaosu ni prižgala zelena luč samo naši strani. Torej 3/4 strani križišča normalno vozijo. Jaz sem bil 2. v vrsti, nekaj časa se stojimo dokler si ni on spredaj prišel gor da je že 2 cikla skos rdeča, meni je že tudi bilo malo sumljivo, nakar smo ob naslednjem ciklu skupaj zapeljali čez rdečo. Hvala bogu poznam križišče na pamet, ker sem blizu doma in točno vem kdaj bi jaz imel zeleno, ker je kombinacija zavijanja v levo in potem naravnost.


Zdaj pa teoriziranje, kaj bi moral človek naredit v tem primeru? Policaj bi ti verjetno vseeno dal kazen, samo v nedogled pa tudi ne moreš čakat? Obrnit se ne moreš pa nič. Mislim da ene 30 minut kasneje ko sem se vračal iz trgovine je bilo še kar narobe, torej teoretično bi moral tam stat na rdeči celi čas?
X570 TUF, R9 3900X, 32GB 2666 CL15, AORUS RX580 8GB,
Corsair RM850, PNY CS3030 1TB, 3TB, 6TB, 4TB NAS, AOC 24G2U(5)/BK x3

UganiKdo ::

Buggy je izjavil:

Ljudje njegovega kova neko ne razumejo realcije okoli hitrosti in zbranosti.
Kar danes ljudje pocnejo je to, da na omejitvi 50kmh dajo tempomat on in se posvetijo telefonu. Fuck sake...celo jaz sem zacel to delat, dokler me ni streznilo. Teli kvazi asisistenci sistemi nas poneumljajo, jaz se pa nej ko bajagi pocutim varno istzocasno pa skrbim za druge?
Nope!
Predvidevanje je tisto kar te resuje. Predvidevanje ne svoje voznje, temvec opazovanje idiotov okoli sebe, kjer pomagas da se ne naredi nesreca!

Ja ce si funkcionalno nepismen bedak lahko prides do takih sklepov. Kar pa ne spremeni dejstva da je to navadno slaboumno podtikanje, ker popolnoma nic od tega nisem jaz izjavil.

Nimajo pa s tvojim poneumljam asistencni sisitemi popolnoma nic, ker si se ocitno tak ze rodil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

UganiKdo ::

solatko je izjavil:

UganiKdo - Bravo mojster, zate so vsi vozniki enako sposobni

Zakaj mi spet podtikas izjave? Dusevna motnja al demenca? Samo tako da vem al si nor al so te samo leta ujela.

Ze 1001 povedano: seveda smo vozniki razliscni. Seveda smo vozniki bolj in manj sposobni. Ampak to ne spremeni dejstva da nihce ni bolj varen voznik s tem da sistematicno krsi prometne predpise.

A je joze ki pri 50 km/h v naselju gleda na telefon nevaren voznik? Absoluto. Ampak to popolnoma nic ne vliva na to da je solatko bedak, ker si domislja, da je 70 km/h v naselju bolj varno od 50 km/h.

solatko ::

UganiKdo - V Mariboru se že 3 leta in pol, čisto varno vozim na veliko cestah 70 pa se mi ne zdi nič nevarno, na ljubljanski Zaloški pa je to po tvoje smrtno neravno in sem po tvojem že skoraj terorist.
Ti trdiš, da so omejitve znanstvena kategorija in jih določajo sami prometni experti. Dej nehaj ga srat, ko vsi vemo kako in kdo postavlja te table, ki z varnostjo nimajo blage veze, saj je vožnja po Topniški 60 varna, na Roški pa smrtno nevarna (menda več o katerih dveh cestah govorim in poznaš njuno konfiguracijo.
Samo nehaj bluzit o omejitvah in varnostjo pa bo vse v redu, bova hitreje prišla skupaj.

To je približno tako, kot določanje količine dovoljenega alkohola v krvi ali izdihanemu zraku - varno je 0,00, vse ostalo je loterija v kateri so življenja prometnih udeležencev glavna nagrada.
Če poslušaš prometne strokovnjake je 0, ko pa poslušaš politike (začuda jih kar veliko ujamejo ravno v tej kategoriji) pa to sploh ni tak problem, rezultat, povprečno 1/3 več mrtvih na slovenskih cestah in potem si vseeno tak strokovnjak, da mojo vedno varno hitrejšo vožnjo, označuješ kot debilnost, terorizem,..... kljub temu, da sem v svojem življenju na vseh prometnih sredstvih brez praske - tudi dva izleta na travo, sta imela posledico samo z nekaj trave v gumah.

Si pač vase prepričan posameznik, ki si domišlja, da lahko ocenjuje čisto vsakega razpravljalca, na skoraj vseh področjih.
Dobro je imeti velik ego, koristi pa od tega ni veliko, če pa bolje spiš pa vse v redu.
Delo krepa človeka

MisterM ::

solatko je izjavil:


Si pač vase prepričan posameznik, ki si domišlja, da lahko ocenjuje čisto vsakega razpravljalca, na skoraj vseh področjih.
Dobro je imeti velik ego, koristi pa od tega ni veliko, če pa bolje spiš pa vse v redu.


Uh, to je pa že politikantski nivo podtikovanja. Se ne spomniš, da si prav ti vlekel zaključke na podlagi parih vrstic prebranega teksta?

GupeM ::

Raptor F16 je izjavil:

Sad fact za dinamične voznike is:
Zeleni val ne obstaja.

Če bi ga imeli, bi obstajal le v eno smer pa se to ne dela.

To sem omenil že precej strani nazaj, ko je solatko omenil, da je lovil zeleni val. Kot se je takrat solatko izkazal s svojim poznavanjem prometa, je rekel, da če ima ena stran zeleni val, ga ima tudi druga. No, kasneje smo mu razložili, da to bi mogoče, razen če bi bila zelena na glavni cesti kakšnih 5 minut v kosu.

In ja, zeleni val obstaja. Zaloška v Ljubljani ga ima recimo zjutraj proti centru, popoldne pa ven iz centra. In v tem primeru je res precej zoprno voziti v nasprotno smer, ker praktično na vsakem semaforju stojiš.

In ta zeleni val deluje, kadar ni gostega prometa in ob zeleni pospešiš na 60 in pelješ. Če pa imaš mečkače pred sabo, pa res ne deluje.

MisterM je izjavil:

solatko je izjavil:


Si pač vase prepričan posameznik, ki si domišlja, da lahko ocenjuje čisto vsakega razpravljalca, na skoraj vseh področjih.
Dobro je imeti velik ego, koristi pa od tega ni veliko, če pa bolje spiš pa vse v redu.


Uh, to je pa že politikantski nivo podtikovanja. Se ne spomniš, da si prav ti vlekel zaključke na podlagi parih vrstic prebranega teksta?

Nič novega. Saj tudi sam zase pravi, da je super voznik, čeprav namesto po cesti vozi po travi. Poleg tega pravi, da so na cesti vsi idioti (ampak pozablja, da pod vse spada tudi on).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

LeQuack ::

Kako predvidljivo:
"S kraja nesreče je, ne da bi nudil podatke, v smeri Tivolske ceste odpeljal neznani voznik z vozilom znamke Audi A7, črne barve."
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Quack !

m0LN4r ::

In odlicen, sposoben, skoncentriran in predbsem varen voznik bo svojo hitrost prilagil tudi omejitvi in bo peljal 70 km/h,
Ni nujno, odvisno od odseka. Dobrovnik zitkovci je 70. Komot peljes 100 varno, kot pred leti na starem asfaltu. Gre pa tut 150, ker je ravnica. Omejitev je tam iz birokratskih razlogov.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

UganiKdo ::

Za dobrega in varnega voznika je nujno in to naredi brez filozofiranja.

Verjamem da pa vam je egocentricnin wanna be super soferjem ta koncept povsem nerazumljiv.

m0LN4r ::

Nic ni nujno. Brez filozofiranja gre tudi vec. Dejstvo je, da je pred leti bilo tam 90 in to na starem asfaltu, ki je bil ozji in brez kolesarske. Pa je bilo cisto vredu leta in leta. Zdaj pa, ker je nekomu tam slo to v nos je zdaj 70, kljub temu da je cesta nova in 1 meter sirsa. Pa to je marsikje tako. V mojem naselju, kjer so pa zozali cesto so pa pustili 90. Bravo.

Pac varen voznik ne pomeni avtomaticno, da je ovca sistema.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

UganiKdo ::

Rofl, kako majhen in neumen mora bit clovek da v sistematicnem krsenju prometnih predpisov vidi svoj upor zoper to kar dojema kot tiranijo sistema.

Me spomni na par destletji star komad Andreja Sifrerja - Majhni psi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

m0LN4r ::

Ni to noben upor, to je tvoje aspekt na zadevo, ljudje pa tam zero fucks given. Oz. jaz se nisem srecal zive duse, ki se tam pelje 70, niti stara mama.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Siddh ::

Solatko, saj ni problem, če sposoben šofer in pozoren šofer vozi MALO nad omejitvijo.
Problem je, da si ti samooklical super šofer, čigar sposobnosti presegajo vse druge. Pa nisi. Noben šofer ni najboljši ali dovolj sposoben. In ko ti pred avto skoči človek, žival itd. točno tam kjer ne pričakuješ je vseeno če schumacher ali stara babica, obema se lahko zgodi najhujše.

Poznam vaške pijančke, ki se praktično vedno vozijo okrog nažgani pa še po recimo 40 letih vožnje niso imeli nesreče. Mogoče imajo srečo, mogoče jih vedno nekdo drug reši. Kako vemo, da si ti kaj boljši, da mogoče pa si ti tudi vedno imel srečo pa je tvojo napako nekdo drug rešil?


b3D_950 ::

http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...


9. člen

(merila za izbiro vrste kolesarske površine)

(1) Vrsta kolesarske površine se določi na podlagi najvišje dovoljene hitrosti in urne prometne obremenitve ceste, ki poteka ob kolesarski površini. Konična urna obremenitev ceste se ugotavlja na podlagi izvedenega štetja prometa.

(2) Če podatki o konični urni obremenitvi niso na voljo, se upošteva 12 % PLDP.

10. člen

(pogoji za kolesarske površine zunaj naselij)

(1) Kolesarski pasovi na vozišču zunaj naselij so dopustni pod pogojem, da je zagotovljena preglednost na cesti v skladu s predpisi, ki urejajo projektiranje cest, in da hitrost vozil v prostem prometnem toku na čistem in mokrem vozišču V85 ni večja kot 70 km/h.
Zdaj, ko je mir jemo samo krompir.
豪快すぎ

solatko ::

Siddh - Ni mi jasno, kako vam priletavajo ljudje na ravnih odsekih, z kilometersko vidnostjo, brez grmovja in dreves, če namesto 130 peljete recimo 200. Kar naenkrat je tam polno otrok, divjih in domačih živali in letečih ljudi. Sami seb ste smešni. Ko rečem hitreje, varno s prilagojeno hitrostjo, to pomeni, da imam okolico pod nadzorom, da razen ptičjega dreka ali strmoglavljenega aviona, ne more pasti nič tako hitro, da nebi mogel zmanjšati ali ustaviti vozila.
Ne vem kaj vam ni jasno pri tem.
Danes sem se peljal v Lendavo in nazaj. Na celi poti sem prehitel 3 kamione in dva, ki sta vozila okoli 90, cesta pa taka, da bi komot na posameznih delih pognal do 200, nisem ampak bi lahko to storil čisto varno. Nazadnje ko sem šel po tej cesti je bil kamion za kamionom. Nazaj grede je bilo malo več prometa, vozniki v glavnem med 110 in 120, več sta šla samo dva BMW-ja MB registerskih tablic (okoli 150) nič kaj pretiranega.
Šel sem pa približno po omejitvah predvsem zato, ker so imeli cel kup voženj z jadralnimi letali in sem se bal, da bo kdo priletel z neba :)), drugače bi pa vsaj na kakšnem delu pognal tja do 190, 200.
Včasih smo iz LJ hodili na kavo v Portorož ali Trst, danes pa sem šel na kavico v Lendavo, ker je dober prijatelj v toplicah za turistične bone. Imajo dobro kavico, bom šel še.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Ni mi jasno, kako vam priletavajo ljudje na ravnih odsekih, z kilometersko vidnostjo, brez grmovja in dreves, če namesto 130 peljete recimo 200.


Tebi dosti ni jasnega, zato pa si nevaren na cesti. Samo poglej idiotizme,ki si jih natrosil po tem forumu (zeleni val, plin v gumah...)

Šel sem pa približno po omejitvah predvsem zato, ker so imeli cel kup voženj z jadralnimi letali in sem se bal, da bo kdo priletel z neba :))


Pametno :

Kakorkoli je omenjeni primer banalen, jasno pokaze da si samo psihopati domisljajo da je pri 200 km/h karkoli prilagojenega ali varnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

solatko ::

UganiKdo - No vidiš pa sva na istem naslovu, tega sem se bal, ker je bilo v zraku nekaj več letal, kot običajno in lahko kakšno pristane tudi na AC.
Imam pač srečo, da me taki izredni nepredvidljivi dogodki še niso presenetili, od drugih udeležencev sem pa že doživel vse mogoče in nemogoče, razen 2x ko bi počilo, če bi ostal na cesti pa, če se delaš še tako pametnega. V obeh primerih bi se komot ustavil na robu, vendar prehitevajoča nebi imela dobolj prostora, ker je bila večina voznikov v koloni, ob sredinski črti, morali pa bi skoraj na bankino, da bi bilo prostora dovolj za tri, noben od njiju pa zavore ni niti povohal, torej bi dobil poln šus. Zato pač sprejemam te tvoja bluzenja o izletu na trevo, kot moja nseposobnost, za mnenje egota, ki ni bil tam in si v svoji ega polni glavi, niti ne zna predstavljat, kako to izgleda in v kakšenm času se to zgodi, ga je bilo pa dovolj, da bi lahko zapeljal v levo in trčil v vozilo, ki je šlo veliko počasneje in bi trk, verjetno, oba preživela. Ravno zaradi tega, sem za striktno kaznovanje počasnih kolon, ob večkratni ponovitvi pa za preverjanje vozniškega znanja voznikov, ki to počno. Kdo bo kolono prehiteval pa se naprej ne da ugotavljat, da bi odstranili take psihote.

Tudi reševalec na nujni vožnji je naredil enako napako - prehiteval je počasno, strnjeno kolono, le da je njega s hujšimi posledicami reševal voznik kamiona, ki je po tvoje, tudi vozil z neprilagojeno hitrostjo, saj bi v tem primeru, lahko kamion ustavil in počakal da se zabije rešilc v njega.
Tako namreč deluje tvoja ego-logika.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

To pravljico pa vsakic malo prilagodis, da bolje sede v nebuloze, ki jih prodajas in da seseveda ne pozabis izspostavit svojih supreiornih in nadnaravnih sposobnosti.

Tako namrec deluje tvoja ego-logika.

Jaz nimam nikarsne tezave s tem, da se stritno sankcionira tiste ki ovirajo promet, samo za razliko od tebe mi je kristano jasno da to ne bo resilo problema psihopatov, ki prehitevajo na neprimernih mestih, niti senilnih norcev, ki zaradi lastnega ega niso sposobni peljat po omejitvah.Drugace

Ce nisi opzail si namrec ti tisti bedak, ki zagovarja krsenje prometnih predpisov takrat, ko se tebi zdi varno. Sem preprican da sta enako razmisljala tudi oba namisljena voznika v tvoji pravljici.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

m0LN4r ::

Jaz se bom pa se naprej vozil nad omejitvami tam kjer zive duse ni na cesti, da se me prej resite, ampak osebna statistika slabo kaze.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

UganiKdo ::

Povsem tvoja odlocitev, samo ne si domisljat da si zato dober ali pa celo varen voznik.

Tezava osebne statistike je v tem, da je ze enkrat prevec.

Osebno raje vidim, da zacnemo bistveno bolj pogosto (ob bistveno nizjih kaznih) sankcionirat krsitve prometnih predpisov, kot da moramo o tebi brati v crni kroniki. Ko bos enkrat dobil 10 kazni na teden bo tudi tebe minilo sanjat o temu kako varno je krsit prometne predpise.

m0LN4r ::

Komot, ampak od tega promet ne bo cisto nic bolj varen. To pravljico si lahko ponovis za lahko noc.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

UganiKdo ::

m0LN4r je izjavil:

Komot, ampak od tega promet ne bo cisto nic bolj varen. To pravljico si lahko ponovis za lahko noc.


večino bo, kekci tvojega kova pa niti za bencin ne boste imeli pa bo problem rešen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

GupeM ::

Če bi bil nadzor res reden, da bi imel vsak dan 50% šando da te ustavijo, sploh ne bi bilo treba denarno kaznovati. 2 uri bi moralo trajati izpolnjevanje obrazcev, pa če ne bi bilo nobene denarne kazni. Problem rešen. Grem stavit, da niti solatko, niti molnar ne bi pomislila na prilagojeno hitrost preko omejitve.

Raptor F16 ::

GupeM je izjavil:

Če bi bil nadzor res reden, da bi imel vsak dan 50% šando da te ustavijo, sploh ne bi bilo treba denarno kaznovati. 2 uri bi moralo trajati izpolnjevanje obrazcev, pa če ne bi bilo nobene denarne kazni. Problem rešen. Grem stavit, da niti solatko, niti molnar ne bi pomislila na prilagojeno hitrost preko omejitve.


Ha ha :D

Jaz bi še kako selekcijo posebno nataknjenih policistov dal, da bi si voznik prekršek zapomnil za veke :))
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

solatko ::

UganiKdo - Prihaja do soočenja dveh egov. Nič ne spreminjam dogodkov, samo bolj podrobno opišem situacije, ker je poterebno nekaterim narisat pa še ne zastopite bistva. Nisem nikakršen super voznik, sem pa zalo varen, ker vedno vozim s prilagojeno hitrostjo, glede na razdaljo, ki jo vidim. Jaz nikoli v življenju nisem prehiteval rizično, če ni dovolj vidno da je frej, mi ni noben problem peljat v koloni od Ribnice do Čota celih 60km/h in to z varnostno razdaljo, ki tistemu zadej, ki to ne zdrži, omogoči, da me prehiti varno. Ravno to je problem počasnih kolon, ker so praktično vsi, celotno pot v prekršku - oviranje prometa, vožnja ob sredinski črti namesto na sredini voznega pasu in prekratka varnostna razdalja, potem pa rabiš samo še voznika, ki "mora" prehitevat ali voznika, ki hoče prehitevat.

Ne vem, kaj je superiornega ali divjaškega v tem, da na cesti, ki je prazna in vidljivost cca 1km, pelješ nad omejitvijo? Res je preko omejitve, ampak za to še nisem potencialni morilec, še samomorilec ne in koliko sem za promet v takem primeru bolj nevaren, kot debil, ki za seboj vleče počasno kolono in se ne umakne.
Tvoj ego pač ne more priznati, da kršenje omejitve hitrosti, včasih le ni tako nevarno in ne reci, da si ti vedno pod omejitvijo in, da si nikoli nisi dal malo duška, sploh, če si tudi motorist, kot se mi zdi, da si nekje izjavil (nisem čisto prepričan).
Jaz pač zagovarjam tezo, da prekoračitev hitrosti v določenih prometnih situacijah ni nič drugega, kot samo kršitev omejitve, nič večja nevarnost za ostale udeležence in, če te nastrelijo, pač plačaš kazen ali drugače rešiš težavo, še vedno pa gre, glede na statistiko za dosti lahek prekršek, če prav je zaradi naše zaplankanosti hudičevo drag, če prev ta kategorija ni med večjimi vzroko prometnih nesreč (ne mešaj zopet termina nerreča zaradi neprilagojene hitrosti, ker jih je večina pod mejo omejitve). In ne zagovarjam kršitev predpisov, ko se meni zdi varno, temveč, ko je varno - čisto en banalen primer - Dunajska cesta ob 2-eh ponoči, namesto, da greš do prvega semaforja, zaviješ čez dvojno črto in dva vozna pasa, ko ni žive duše na cesti - je prekršek, ampak ogoržaš pa nobenga, seveda, če te vidijo možje v modrem, dobro plačaš, pihaš in še kakšno točko fašeš, vendar nevarnosti nisi povzročil nobene.

Poglej recimo odsek AC od uvoza Štjakob do Domžal - cesta nekaj km popolnoma ravna, brez uvozov in z dobro vidljivostjo, koga kurca ogoržaš (razen sebe, če hitrosti ne obvladaš), s hitrostjo 200+ na dožini 2km? Pa še kar nekaj odsekov bi ti lahko navedel, kjer takrat, ko ni prometa, tudi teoretično ne moreš nikogar ogrozit, razen namišljenih padalcev in pristanka kakšnega letala.
Ne mine te sanjat o varnosti, temveč, ti praviloma denarnica in točke, preprečujejo to počet vedno, ko je cesta prazna, k varnosti pa to ne prispeva čisto nič, samo proračunu in kakšna novica o "strašnih" hitrostih posameznikov. Kolikor sem imel prijateljev, ki smo se naučili vozit hitro, je šel v večna lovišča samo eden, zaradi odpete kamionske prikolice na Nemški cesti, ki ga je pokopala ob srečanju, niti kriv, niti dolžen, vsi ostali pa so brez prask, kljub mnogokratni kršitvi (lahko bi rekel, da skoraj vsakodnevni), tega, politično določenega omejevanja hitrosti po dolgem in počez, veliko krat tudi totalno nesmiselnega.

Tudi policaji ne trdijo, da je hitrost nevarna, temveč, neprilagojena hitrost, ki je najpogostejši krivec za nesreče, sama prekoračitev hitroti pa je v rangu nedajanja smerokazov, oviranja prometa,..., vendar veliko manj, kot vožnja pod vplivom opojnih substanc in vožnja v napačno smer ali po napačnem voznem pasu.

Dejstvo je, da je prekoračitev hitrosti čisto zavedna kršitev, ena redkih, saj večino drugih, ljudje naredijo spontano ali iz neznanja, pomanjkanja izkušenj,... In tega prekrška ne delajo vsi (mislim za prekoračitve izven naselja), temveč mladi začetniki, frišni lastniki motornih koles ali športnih avtomobilov in te so nevarni, ker ne upoštevajo varnosti in vozniki z izkušnjami in dovolj znanja, da to počnejo varno in le takrat, ko res ne ogrožajo nikogar s svojim početjem in seveda vozniki vozil na nujni ali zaradi službenih potreb, ki pa to počno v normalnem prometu, ne takrat, ko je početje varno. Zaradi politikov in "strokovnih odločitev", so v tem, zadnjem segmentu, postali vozniki rešilnih avtomobilov, veliko večja nevarnost, kot so bili, ko so reševalna vozila upravljali poklicni vozniki z dolgoletnimi izkušnjami.

GupeM - Prav imaš, nebi vozil nad omejitvami, če bi me lahko vedno dobili in kaznovali, razen, če bi bile kazni podobne, kot v A ali D, pri teh naših bi pa večina hitro bankrotirala. Zaradi tega, ker so Celjani nekaj let, striktno viseli na AC med Trojanami in Mariborom, se je promet na tej csti zelo umiril in imaš zelo malo dirkačev 180+, tu pa tam kak tujec in včasih kakšen domač.
Predvidevam pa, da bi bilo tudi drugih prekrškov veliko manj, sploh opojnih in takih, ki ne obvladajo vozil, saj bi hito nabrali točke in odvzem (smerokaz 300EUR+3t). Včasih vozim za kakšnim, ki na cca 100 km, niti enkrat ne da smerokaza (verjetno je to pri nekaterih vozilih, dodatna oprema pa jim je zmanjkalo denarja), večina jih pa cel čas komunicira po telefonu.

m0LN4r - Tu se motiš, saj je promet v A in D veliko varnejši, od kar, skoraj ne moreš narediti prekrška, ki nebi bil na tak ali drugačen način sankcionirat (veliko je opominov, če pa prideš v rubriko stalnega prekrškarja pa o posledicah raje nebi). Tam cigani in elita niso zaščiteni, ravno tako plačajo, nekateri pa zaradi hudega prekrška, celo odstopijo s funkcije, saj niso heroji (kot pri nas pijančki) ampak kreteni, ki se ne znajo obnašat.

Raptor F16 - Prekrške si ravno tako vsi zapomnijo, tudi, če jih obravnava prijazna, luštna policistka, ampak vsi se zavedamo, da je nadzor slab, oziroma ga, praktično ni (mene so v 55-ih letih v prometu miličniki in sedaj policisti, morda ustavili 10X, večinoma kontrola prometa, 2x sem pihal 0,0, ker je bila čudna ura, ko smo zapuščali diskoteko in to je vse. Večji problem so finte, ki tistim, ki bi morali oddat vozniško in jo delat če enkrat, čez eno leto, sodniki tega ne dajo, temeč jim preko nekih šnel kursov in obiskom delavnic, omogočijo, da so še vedno na cesti, kljub večkratnega povzročanja nevarnosti.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

zmaugy ::

GupeM je izjavil:

Če bi bil nadzor res reden, da bi imel vsak dan 50% šando da te ustavijo


Bi šli Mariborčani metat opeke v parlament...
Biseri...

solatko ::

zmaugy - Zaradi fizičnega nadzora sigurno ne, da te pa kasira Iskrin direktor, je pa prav, da so bili gotof-i. Sedet na toplem in kasirat je najboljša služba, he, he.
Delo krepa človeka
««
147 / 151
»»