» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
146 / 160
»»

Invictus ::

shadeX je izjavil:


Ta tvoja logika mi nikoli ne bo jasna. Hitro je vedno bolj nevarno, neglede kdo vozi. A vozi po cesti dirkač f1 ali nekdo drug.

To ni čisto res. In zamegli realno sliko.

Ko pa folk vozi počasi, tudi precej počasneje od omejitev, pa počne vmes cel kup drugih stavri, dandanašnji predvsem drka telefon. Kar je še bolj nevarno kot vožnja 10-20 km/h preko omejitve.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Raptor F16 ::

Solatko... jaz ne vem kaj je s tabo ampak po slovenskih avtocestah vozit 200 na uro je norost. To ni nemačka, kjer imaš 20 km samo ravnino brez zavojev.

In veš kaj je najbolj navarno ? Dilatacijski spoji na beton platah in ostale nevidne grbine prek katerih avto poskoči pri takih hitrostih. Avto mogoče še ujameš z motorja te pa fukne v ograjo.

V nemčiji letiš naravnost, pri nas boš prebil ograjo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Raptor F16 je izjavil:

Solatko... jaz ne vem kaj je s tabo ampak po slovenskih avtocestah vozit 200 na uro je norost. To ni nemačka, kjer imaš 20 km samo ravnino brez zavojev.

Seveda se da, če imaš ustrezen avto in redno vzdrževanega.

Naše avtoceste so čisto v redu, najboljše so bile v času karantene, ko so drekači ostali doma.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

sheeshkar ::

.

Zgodovina sprememb…

shadeX ::

Invictus je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

Solatko... jaz ne vem kaj je s tabo ampak po slovenskih avtocestah vozit 200 na uro je norost. To ni nemačka, kjer imaš 20 km samo ravnino brez zavojev.

Seveda se da, če imaš ustrezen avto in redno vzdrževanega.

Naše avtoceste so čisto v redu, najboljše so bile v času karantene, ko so drekači ostali doma.



A si eden izmed tistih, ki je med karanteno dobil domov lep selfi? :P

IL_DIAVOLO ::



Vidimo ja

Invictus ::

shadeX je izjavil:


A si eden izmed tistih, ki je med karanteno dobil domov lep selfi? :P

Ne nisem. Sem pa nekaj osebnih rekordov podrl, kljub švoh kripi, ki si jo lastim...

IL_DIAVOLO je izjavil:



Vidimo ja

Seveda, ko tisti kreten v Škodi ni gledal v vzratno ogledalo. Takih primerov je na naših avtocestah nebroj...

Folk menja pas, kot da je prizadet, brez utripalk, kaj šele da bi pospešil.

Vse za šparanje bencina in neobrabo zavor...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Raptor F16 ::

Invictus je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

Solatko... jaz ne vem kaj je s tabo ampak po slovenskih avtocestah vozit 200 na uro je norost. To ni nemačka, kjer imaš 20 km samo ravnino brez zavojev.

Seveda se da, če imaš ustrezen avto in redno vzdrževanega.

Naše avtoceste so čisto v redu, najboljše so bile v času karantene, ko so drekači ostali doma.


Če če če

Jebal vas ta ČE in to pogojevanje v lasrni samozaverovanosti.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

m0LN4r ::

Siddh je izjavil:

solatko je izjavil:


Večina tistih, ki vozijo preko omejitve, točno vedo kje, kdaj in koliko lahko grejo hitro, da je to še vedno varno, tisti, ki so nevarni na cesti, praviloma zaradi slabega obvladanja vozila, nikoli ne vozijo preko omejitve, a vseeno povzročijo največ prometnih nesreč.


Večina tistih, ki vozijo čez omejitev, točno vedo kje ni radarja. O radarjih pa se ljudje med sabo in po radiu obveščajo kot da je to največji zločin proti človeštvu.
Sicer pa navaden voznik, tudi ti solatko, nima kaj na lastno pest odločevat koliko je največja varna hitrost. Omejitve so postavljene za to, da se vsem voznikom postavi neka varna zgornja meja hitrosti v normalnih razmerah, ravno zato ker voznik sam ni kompetenten za varno oceno največje hitrosti. Hkrati pa se postavijo neke predvidljive razmere za vse voznike in udeležence. Če pa se ti zdi omejitev na odsekih prenizka pa obstajajo drugi načini reševanja tega, kontaktiraš občino, dars itd. pa te bodo oni usmerili komu lahko podaš predlog.

Še vedno pa bo počasni voznik z nizko hitrostjo povzročil manj škode v primeru nesreče, kot nekdo, ki se "varno" pelje 200 km/h po avtocesti. Rad bi primerjal posledice teh nesreč, ki jih povzročijo počasni vozniki in posledice nesreč, ki jih povzročijo "varni" hitri vozniki.

Omejitev se postavlja tudi tam, kjer drzavi ni v interesu naslednjih 10-20 let popraviti cesto tako kot to treba v 21.st. da bo hkrati varna, hitra in pospesila prometni tok.

shadeX je izjavil:

omejitve?

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Tale je šel hitro, vprašanje pa, če je vozil tudi nevarno.



Ta tvoja logika mi nikoli ne bo jasna. Hitro je vedno bolj nevarno, neglede kdo vozi. A vozi po cesti dirkač f1 ali nekdo drug.

Še na dirkalnih progah ljudje umirajo pa je za varnost poskrbljeno, vozijo pa usposobljeni ljudje, ne nekdo ki se čuti da je zmožen držat pedal do konca.
Kaj se sekirate za kolateralno skodo?
Naj vas rajsi skrbi, da zakaj drzava ne popravlja cest v hitrejsem tempu po celi Sloveniji, ne pa samo tam kjer je interes oz. jamra kaka elita.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

UganiKdo ::

Kaj se sekirate za kolateralno skodo?

Pridi to idiotsko vprašanje zastavit, ko bo kolateralna škoda tvoj otrok, žena, starši... In to vse zato, ker prepotenten senilnež ni bil spo soben upoštevat prometnih predpisov.

m0LN4r ::

Se stavim, da bo mat prej v jarku pozim zarad unicene bankine in zlizanega asfalta, saj je tej nevarnosti izpostavljena vsak dan, kot to, da 1x na letni cas nekdo mal hitreje pelje mimo.
Dirkacev je bistveno manj, kot blesavih cest v katastrofalnem stanju.

Pretiravate, kot da umre vsak teden en dirkac, realnost pa je taka, da se prej prevrne en dedek in zapelje v jarek.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

UganiKdo ::

Pretiravate, kot da umre vsak teden en dirkac, realnost pa je taka, da se prej prevrne en dedek in zapelje v jarek.

realnost je taka, da ne veš o čem govoriš.

Se stavim, da bo mat prej v jarku pozim zarad unicene bankine in zlizanega asfalta, saj je tej nevarnosti izpostavljena vsak dan, kot to, da 1x na letni cas nekdo mal hitreje pelje mimo.

Na to ali zapeljem dol zaradi uničene bankine lahko kot voznik vplivam, tudi s tem da vozim cesti pri merno. Na psihopata, ki si domišlja da zanj ne veljajo cestno proemtni predpisi in v svoji duševni motnji verjame, da se bodo fizikalna pravila prilagajala njemu veliko težje. Je pa več kot očitnmo,da si reveš še precej mlečen okoli ust, in boš slej kot prej v situaciji, ko ti ne bo vseeno za soljudi. Upam, samo da ne bo prepozno.

shadeX ::

Folk menja pas, kot da je prizadet, brez utripalk, kaj šele da bi pospešil.


Lepo da si povedal še en razlog zakaj ne vozit kot da si sam na cesti. Ljudi ne boš spremenil, lahko pa se vnaprej pripraviš in se izogneš podobnim idiotizmom kot je predstavljen v zgornjem videu.

biorudi ::

shadeX je izjavil:

omejitve?

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Tale je šel hitro, vprašanje pa, če je vozil tudi nevarno.



Ta tvoja logika mi nikoli ne bo jasna. Hitro je vedno bolj nevarno, neglede kdo vozi. A vozi po cesti dirkač f1 ali nekdo drug.

Še na dirkalnih progah ljudje umirajo pa je za varnost poskrbljeno, vozijo pa usposobljeni ljudje, ne nekdo ki se čuti da je zmožen držat pedal do konca.


Meni tudi ta logika ne bo nikoli jasna.
Kako pa sploh definiraš "hitro"? Je to 1, 10, 50 km/h nad "omejitvijo"? Je to tam kjer so radarji? Je to tam, kjer je eno usrano babo na pločniku strah, če se nekdo pelje mimo 70 namesto 50? Je to tam, kjer je bilo desetletja 50 dovolj počasi, da ni bilo nesreč, zdaj pa je to kar naenkrat smrtno nevarno? Ker se je en birokrat spomnil. Itd...
In ne, ni vseeno kdo vozi.

Kumbaja ::

IMO spoštovanje prometnih predpisov, tudi omejitev (ki so seveda lahko tudi neumno postavljena) kaže nek nivo odgovornosti in zrelosti udeleženca v prometu. Človeška predstava o lastnih sposobnostih je praviloma naravnana na to, da radi precenimo sebe in podcenujemo zunanje faktorje. Zato so prometni predpisi (vsi, ne le omejitve) dober indikator, ki udeležencem kot celoti omogoča visoko stopnjo predvidljivosti in predstavlja tudi splošno sprejet kompromis kaj je se smatra za sprejemljivo nevarnost.

Osebno peljem po omejitvah (kolikor se le da, ker pač nisem robot) predvsem zato, ker ne vidim dodatne vrednosti v tem, da bi namreno kršil pravila, razlika v času na cilju pa se bo merila v minutah, oziroma še pogosteje v sekundah. Smiselnost nekih omejitev je seveda vedno vprašljiva, ampak na koncu dneva osebno bolj zaupam upravljalcu cest, kot nekomu, ki na forumu razlaga o svojih suprerionih sposobnostih presoje situacije. Predvsem je manjša verjetnost, da bo prišlo napake, če pa že bodo posledice milejše.

Spomnim se odseka, ki sem ga prevozil večkrat dnevno in je bila v blagem oviku hitrost znižana iz 90 na 60. Povsem brez veze, glede na to kako sem si predsatavljal, da je ovinek pregleden, saj ja vidim cesto par km naprej. No dokler ni izpod ceste enkrat zapeljal traktor, ker se kmetu ni dalo peljat 500m do uradnega izvoza poljske ceste. Pri 60 sem ustavil, pri 90 nebi.

Zame osebno je bila to lekcija, da četudi je nek odsek 99% časa možno peljat bistveno hitreje kot omejitev, me popolnoma nič ne stane če spoštujem prometne predpise in zato pripem na cilj 3s kasneje. Ker v 1% ne jaz ne traktorist ne bi prišla nikamor.

Kar se sankcioniranja tiče, pa je IMO pri nas težava v bistveno previsokih kaznih in bistevno prenizki periodiki aktivnega nadzora prometa. Oeebno verjamem, da je bistveno bolj učinkovito, če vsak dan dobim kazen za 10 EUR, kot enkrat na 5 let za 1000 EUR. Še posebej pa se bistveno premalo aktivno nadzira promet in je pač lažje na fiksnih točkah izvajati mertive. Ima tudi slednje svojo dodano vrednost, ampak bi si želel bistveno bolj proaktivne vloge policije.

Je pa zabavno spremljat komentarje glede tujine in vhunskih cest, ki jih imajo. Osebno imam (pa sem zaradi narave dela preživelj ogromno časa v kar nekaj državah po svetu) zelo mešane občutke. In na koncu dneva si ne bi upal trditi, da imamo v Slovenijo drastično slabše ali boljše ceste, četudi nas primerjam samo z "razvitimi državami". Ko enkrat v evropski prestolnici od župana osebno slišiš, da v elitnem delu mesta ne bodo kaj dosti plužili snega, ker se plugi samo zatikajo in še bolj uničujejo ceste, začen tudi na slovenske ceste gledat drugače. Da pa ne bo pomote, sem pa videl tudi države (ali boljše rečeno regije) kjer so bile ceste v nulo urejene. Samo je bila praviloma izjemno velika korelacija med stroškom lastništva in še posebej uporabe osebnega vozila in urejenostjo cest. Bodi pošteni, pri nas je uporaba lastnega osebnega vozila še vedno izjemno poceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

shadeX ::

In ne, ni vseeno kdo vozi.


Seveda je vseeno. Hitrejša vožnja je nevarnejša za povprečnega Janeza ali pa za najboljšega dirkača.

Kako pa sploh definiraš "hitro"? Je to 1, 10, 50 km/h nad "omejitvijo"?


Odvisno kje voziš, trenutnih razmer ter predvsem tudi od zdrave pameti (verjamem, da jo veliko ljudi nima).

FTad ::

Invictus je izjavil:

shadeX je izjavil:


A si eden izmed tistih, ki je med karanteno dobil domov lep selfi? :P

Ne nisem. Sem pa nekaj osebnih rekordov podrl, kljub švoh kripi, ki si jo lastim...

IL_DIAVOLO je izjavil:



Vidimo ja

Seveda, ko tisti kreten v Škodi ni gledal v vzratno ogledalo. Takih primerov je na naših avtocestah nebroj...

Folk menja pas, kot da je prizadet, brez utripalk, kaj šele da bi pospešil.

Vse za šparanje bencina in neobrabo zavor...


Zaradi takih situacij bi moral biti lane assist in blind spot monitor obvezna oprema na avtomobilu. Namrec v tem primeru bi vozniku Skode volan postal trd in bi mu prepreceval prehod na sosednji pas.

Aston_11 ::

Invictus je izjavil:

Seveda, ko tisti kreten v Škodi ni gledal v vzratno ogledalo. Takih primerov je na naših avtocestah nebroj...
Kreten je bil uni zadaj. Kot ponavadi vam meša percepcijo, da so kreteni vsi drugi. Nope, kreten si vedno ti, ne drugi.

Tega niti super solatko s super duper refleksi ne bi rešil. Čeprav je cesta to tehnično omogočala. Čeprav vsi vemo, razen kretenkotov na tem forumu, da ko se ti en tak nastavi na cesto, nimaš kaj storiti, tudi če si še tak super duper solatko.

Če bi vozil 120 kot se spodobi, tega ne bi bilo. Seveda tudi kretenkoti ne bi smeli istočasno osebnih rekordov z gajbami postavljati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

solatko ::

Siddh - Nesreč varni hitri ne povzročajo, zato so varni, jih pa nekateri hitri, ki pa tudi slučajno niso varni. Evo spet en primer neprilagojene hitrosti na AC

https://siol.net/novice/crna-kronika/av...

predi - Seveda, nesposoben voznik s 130 je manj nevaren, kot usposobljen pri 150-200. Logiko imate dobro, vsaka vam čast.

Raptor F16 - Na youtube-u imaš filmček dveh motoristov v Savinjski dolini, ki sta med rednim prometom, peljala 300 pa se ni noben razlimal in odšel s ceste. Če prav mi taka dirkanja niso všeč pa je še bolj trapasto, prepričevat ljudi, da hitrost ubija. Ne ubija hitrost, temveč neznanje, pomanjkanje izkušenj, nepripravljenost na velike brzine.
Če bi ubijala hitrost, bi bilo nekaj tisoč mrtvih, med njimi tudi vsi vozniki provide,.....

Kumbaja - Ko bi bilo vsaj del tega, ksr si napisal resnično. Pormetni predpisi so čisto političen kompromis, da bi lahko govoril o splošnem, bi morali pred sprejemom kontaktirati vsaj kakšno združenje voznikov in avtomehanikov, če že en uporabnikov. Osebno vozim tako, da lahko v vsakem momentu varno ustavim ali se varno zapeljem s ceste, če ne gre drugače.

shadeX - Se strinjam s teboj, zato se v dirkaških športih vsi pripeljejo na cilj istočasno in če se razkanta eden, se razkantajo vsi.:'(
Tudi zdravniki, športniki, profesorji,.... imajo vsi enake sposobnosti.
Še kako je važno kdo vozi, niti ni važno s kakšnim vozilom, saj dober voznik lahko varno vozi vse od karjole naprej, idiot pa še kotalkat ne more varno.

FTad - Ta filmček lepo pokaže, da se da tudi pri 240, močno omilit potencialno nesrečo, zaradi nepazljivosti drugih, če voznik vozilo, pri tej hitrosti obvlada. Jaz sicer v takih situacijah ne vozim preko omejitev (promet na obeh pasovih), vendar je situacija pri 130, ko ti nekdo sede na prehitevalni pas s 70-90 podobna.

Aston_11 - Tebi verjetno tudi niso jasni predpisi. Kako je kriv tisti zadaj, če se je peljal po predpisih in navkljub idiotu, ki tega ni sposoben, krepko omilil posledice trka. Solatko v takih situacijah vozi s prilagojeno hitrostjo, ki verjetno nebi bila 240km/h, saj vdno pričakuje kretene pred seboj, tisti za menoj me ne motijo, če so vztrajni, jih solatko lepo spusti naprej, brez želje po igranju policistov, kar počnejo nekateri razpravljalci na tem forumu. Solatko je v vseh razmerah in prevoznih sredstvih, predvsem varen voznik, ki nikoli ni imel kasko zavarovanja in ga nikoli ne bo imel, če prav le redko vozi avtomobile pod 20k€ vrednosti.
Za izogib takih situacij, je pač treba malo predvidevat ali ga opozoriš veliko prej ali zmanjšaš hitrost, dokler ne greš mimo takega kretenčka. Med vožnjo moraš bit zbran, ne pa reševat med vožnjo socialnih problemov lastnega preživetja.
Solatko ni in ne rabi bit superdriver, ker vozi s prilagojeno hitrostjo, to pomeni tudi stalno dovolj veliko varnostno razdaljo, zato boste v črni kroniki težko brali o njem, razen morda, če se bo kdaj za menoj vozila provida.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

UganiKdo je izjavil:

Pretiravate, kot da umre vsak teden en dirkac, realnost pa je taka, da se prej prevrne en dedek in zapelje v jarek.

realnost je taka, da ne veš o čem govoriš.

Se stavim, da bo mat prej v jarku pozim zarad unicene bankine in zlizanega asfalta, saj je tej nevarnosti izpostavljena vsak dan, kot to, da 1x na letni cas nekdo mal hitreje pelje mimo.

Na to ali zapeljem dol zaradi uničene bankine lahko kot voznik vplivam, tudi s tem da vozim cesti pri merno. Na psihopata, ki si domišlja da zanj ne veljajo cestno proemtni predpisi in v svoji duševni motnji verjame, da se bodo fizikalna pravila prilagajala njemu veliko težje. Je pa več kot očitnmo,da si reveš še precej mlečen okoli ust, in boš slej kot prej v situaciji, ko ti ne bo vseeno za soljudi. Upam, samo da ne bo prepozno.
Jaz sem pa napisal na kaj vpliva drzava. Glede mlecnosti pa raje nebi, ker se ti sploh ne sanja koliko in kje sem se vozil, privat, sluzbeno in sportno.
Na cesti sem dozivel ze prakticno vse, videl kako se zaletavajo v ogledalu itn. pa se vedno me manj moti en obcasni dirkalec, kot pa blesava omejitev, ker drzava ne misli popraviti ceste v tem desetletju.

Se enkrat napisem, drzava naj poskrbi, da bodo ceste boljse, hitrejse in varnejse. Vse ostalo je naseravanje folka.

Ce se je folk lahko vozil 30 let 90km/h brez problema, danes pa zaradi financ in ker je cesta v razsulu se naj vozimo 50.
Kaj sledi se mal 40? Potem 30?

Folk se bo pa, ce ze govoris o psihologiji, navadil na to zajebavanje in se zacel pozvizgati na te omejitve, kar bo vodilo v se vecji kaos.

Poznas zgodbo o dveh miskah, kjer gre ena do cilja z kaznovanjem druga pa z nagrajevanjem?

shadeX je izjavil:

Folk menja pas, kot da je prizadet, brez utripalk, kaj šele da bi pospešil.


Lepo da si povedal še en razlog zakaj ne vozit kot da si sam na cesti. Ljudi ne boš spremenil, lahko pa se vnaprej pripraviš in se izogneš podobnim idiotizmom kot je predstavljen v zgornjem videu.
Takim v vidu se jaz brez problema ognem vsak dan. Mogoce s kaksim navadnim avtom res ne, ki ima slabse bremze.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

FTad ::

solatko je izjavil:


FTad - Ta filmček lepo pokaže, da se da tudi pri 240, močno omilit potencialno nesrečo, zaradi nepazljivosti drugih, če voznik vozilo, pri tej hitrosti obvlada. Jaz sicer v takih situacijah ne vozim preko omejitev (promet na obeh pasovih), vendar je situacija pri 130, ko ti nekdo sede na prehitevalni pas s 70-90 podobna.


Ob teh asistencnih sistemih pa do nesrece sploh prislo nebi, saj je zacetna krivda na strani voznika Skode.

m0LN4r ::

ACC bi ze tudi zdavni reagiral
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

St235 ::

predi - Seveda, nesposoben voznik s 130 je manj nevaren, kot usposobljen pri 150-200. Logiko imate dobro, vsaka vam čast.


Tako kot nesposoben solatar ki dalje salboumno nabija v tri dni. Kar v svoji senilnosti nisi sposoben razumet je to, da je usposobljen voznik bistveno bolj varen kadar vozi po avtocesti 130 km/h kot kadar vozi 200 km/h. Samo totalen kreten bo trdil obratno, in zato pa slaboumno poskušaš podtikat izjave, ker tudi sam veš kake idiotizme streljaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Matthai ::

Če je cesta nevzdrževana, se pri nas pogosto postavi omejitev... tako so na cesti Podpeč Črna vas, ki je cesta izven naselja, torej ima po zakonu omejitev 90, najprej postavili tablo 60, potem pa pač 40.

Problem rešen.

Kao.

V resnici bi morali imeti v zakonu posebno kaznivo dejanje zanemarjanje javne infrastrukture. In bi šel župan v zapor, če ne bi dokazal, da se je potrudil urediti javno infrastrukturo za katero je tudi odgovoren.

Enako minister za infrastrukturo. >:D
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

St235 ::

Raptor F16 - Na youtube-u imaš filmček dveh motoristov v Savinjski dolini, ki sta med rednim prometom, peljala 300 pa se ni noben razlimal in odšel s ceste. Če prav mi taka dirkanja niso všeč pa je še bolj trapasto, prepričevat ljudi, da hitrost ubija. Ne ubija hitrost, temveč neznanje, pomanjkanje izkušenj, nepripravljenost na velike brzine.
Če bi ubijala hitrost, bi bilo nekaj tisoč mrtvih, med njimi tudi vsi vozniki provide,.....

in samo norec tvojega kova bo takšno ravnanje opisal kot varno, zgolj zato ker sta preživela idiotsko izživljanje na prometni cesti. Kar ti v svoji sveti omejenosti ne razumeš je da v njuni važnji ni bilo nič varnega, šlo je zgolj za vprašanje statistične verjetnosti števila mrtvih. to je priližno kot če bi razlagal, da je ruska ruleta varna zato, ker si pač prvič nisi odpihnil glave.

FTad - Ta filmček lepo pokaže, da se da tudi pri 240, močno omilit potencialno nesrečo, zaradi nepazljivosti drugih, če voznik vozilo, pri tej hitrosti obvlada. Jaz sicer v takih situacijah ne vozim preko omejitev (promet na obeh pasovih), vendar je situacija pri 130, ko ti nekdo sede na prehitevalni pas s 70-90 podobna.

podobna je samo na zaboljence, ki verjamejo, da je fizika stvar nihoveih želja in trenutnega navdiha. Navadni smrtniki jasno vedo, da višja hitrost drastično spremeni tako vidni kot, kakor tudi razdalje, ki jih vozila prevozijo v vsaki sekundi. Pri 130 km/h bi voznik golfa brez težav preprečil nesrečo (če gledamo kako je odreagiral pri bistveno višji hitrosti), še večja verjetnost, pa je voznik škode sploh ne bi naredil napake in bi pravilno ocenil hitrost vozila za seboj. In točno to je razlika, ki jo ti nisis sposoben dojet. Nekdo, ki pri 240 km/h razreši situacijo, kot jo je zgoraj na posnetku bi bilo pri 130 km/h vse skupaj še toliko enostavneje.

Solatko ni in ne rabi bit superdriver, ker vozi s prilagojeno hitrostjo, to pomeni tudi stalno dovolj veliko varnostno razdaljo, zato boste v črni kroniki težko brali o njem, razen morda, če se bo kdaj za menoj vozila provida.
solatko je predvsem senilen nakladač, ki so mu že davno skrili ključe in po forumih podoživlja svoje mladostne romance.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

m0LN4r je izjavil:

ACC bi ze tudi zdavni reagiral


Absolutno, ACC bi zadev rešil še predem bi psihopat lahko peljal 240 km/h.

MrStein ::

Matthai je izjavil:

Če je cesta nevzdrževana, se pri nas pogosto postavi omejitev... tako so na cesti Podpeč Črna vas, ki je cesta izven naselja, torej ima po zakonu omejitev 90, najprej postavili tablo 60, potem pa pač 40.

Problem rešen.

Kao.

V resnici bi morali imeti v zakonu posebno kaznivo dejanje zanemarjanje javne infrastrukture. In bi šel župan v zapor, če ne bi dokazal, da se je potrudil urediti javno infrastrukturo za katero je tudi odgovoren.

Enako minister za infrastrukturo. >:D

Kolega, odpirate nevarno kategorijo, ki se ji reče "koga pa si volil?" ...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

m0LN4r ::

Zakaj psihopat? Na tej cesti je 240 preverjeno vsakdanja stvar.
Oz. srecas vsaj enga na dan, ce se pa veliko tam vozis jih srecas pogosto.
Res pa da od 200 naprej jih je vedno manj proti 300.
170 pa je kot prinas 130, 130 pa kot prinas 100.

Kolega, odpirate nevarno kategorijo, ki se ji reče "koga pa si volil?"
ali pa kam gre denar za ceste
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

FTad ::

m0LN4r je izjavil:

ACC bi ze tudi zdavni reagiral


zal acc deluje samo do 210km/h.

solatko ::

St235 - Še vedno si vase zagledan pravniški pripravnik, ki je prepričan, da prometne predpise delajo in potem izvajajo, strokovno podkovani, primetni strokovnjaki, ne pa politični brezvezniki, ki z prometno varnostjo nimajo kaj dosti veze, se pa zavedajo, na katerih rečeh, se da služit denar, sama varnost jih pa en kurc briga.

Odgovorno trdim, da v življenju še nisem spravil v nevarnost soljudi, to pa zato, ker najprej pazim sebe in sem storil praktično vse, da si to lahko zagotavljam. Poleg dolgoletnega ukvarjanja z borilnimi veščinami, sem velik del svojega časa in denarja namenil lastnemu šolanju, za čim bolj varno živjenje v prometu. Tudi, ko in če vozim čez omejitev, nikoli nikogar ne ogrožam, razen v tvojih primitivnih pravniških možganih.
Sposoben voznik ne ogroža nikogar, če vozi 20 ali 220, ker je pri vsaki brzini pripravljen dovolj zgodaj reagirati, da do kritičnih situacij ne pride, kar vam amaterčkom, ne potegne.

Dobro, da vam razvoj rešuje riti, saj se s Fičotom ali BMW 2002Alpine, nebi znal nihče odpeljati izpred trgovine, za vas je edino popolnoma robotizirano vozilo, vse drugo predstavlja ogroženost s strani tistih, ki včasih vozimo hitreje in varno.

Verjetno me imaš tudi v morastih sanjah, saj ne moreš spisati posta, da me neni omenil s stalno eno in isto mantro - varno je samo po omejitvi in verjetno ne glede na to, kdo in kako usposobljen je voznik, vse kar je čez je pa že terorizem.
In spet boš trdil, da nikoli nisi prekoračil hitrosti čez omejitev, jaz pa bom trdil, da debelo lažeš.
Sicer pa solatko še vedno naredi cca 20kkm/leto, tako, da o skrivanju ključev, se pogovori s svojimi domačimi, ključ od motorja je pa solatko sam spravil v blagajno, ker se mu vožnja ne zdi več varna. Tako bo tudi z avtomobilskimi, ko bo prišel čas, da vozila ne bo več obvladal in bo vozilo začelo obvladat njega, kar se dogaja večini, ki se gibljete v prometu, saj niste imeli niti časa, niti možnosti, niti volje to spremeniti.
Delo krepa človeka

St235 ::

Tako kot lažeš in nakadaš ti, vsakič ko se lotiš pisat na temo prometne varnosti. Smo se že sprijaznili, da ste sicer senilni reveži zabavni, da pa ravno dodane vrednosti ni od vas.

shadeX ::

solatko je izjavil:


Sposoben voznik ne ogroža nikogar, če vozi 20 ali 220, ker je pri vsaki brzini pripravljen dovolj zgodaj reagirati, da do kritičnih situacij ne pride, kar vam amaterčkom, ne potegne.


Roflmao no. Pa ti razumeš, da je pot, ki jo vozilo prevozi pri višji hitrosti daljša?? V primeru tistega Golfa, če bi šel počasneje, bi imel VEČ ČASA za reakcijo (za enako opravljeno pot), torej do trčenja ne bi prišlo, omfg.

Kako ti ni jasno?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

biorudi ::

St235 je izjavil:

Tako kot lažeš in nakadaš ti, vsakič ko se lotiš pisat na temo prometne varnosti. Smo se že sprijaznili, da ste sicer senilni reveži zabavni, da pa ravno dodane vrednosti ni od vas.

Zgleda, da sem spet malo "plunu na karbid". To je bil tudi namen ob raznih debilizmih, ki se tu pojavljajo. O tem, da je edina zveličavna hitrost tista "po omejitvi" ali manjša. Kar pa je že minimalna prekoračitev v katerikolih okoliščinah pa je že takoj znak duševne bolezni, neprilagojenosti, zločinske naklepnisti, terorizem... Oprostite, tega sranja jaz ne kupim.

m0LN4r ::

bi imel VEČ ČASA za reakcijo (za enako opravljeno pot), torej do trčenja ne bi prišlo, omfg.
Ne biti tako preprican, se dogajajo hujsi lapsusi pri konkretno nizjih hitrosti, ker so vozniki z glavo komplet drugje. Predvsem tisti pocasnezi, ko sem se se vozil na prevozih imajo pamet vsepovsod drugje, samo na cesti ne. Na cesti je pamet sele tam, ko je prepozno. Medtem pa trackanje, brskanje po zepih, potem telefon, da ne omenim se kaj eroticnega, ampak ja, to se dogaja tem.
Drugace pa ja, pod istimi pogoji nasplosno velja kaj si napial, ampak v hitrosti je veliko manj, kot se zdi, ker vecina "pocasnezev" pa vozi na pamet in se bo peljal 70 cez ovinek, pa ce je poletje 30 stopinj ali zima -5, kot nadresirani.
Pa ce jim spremeni namembnost, kot v enem kraju prinas ko so menjali prednost na drugo cesto, so se vozili se nekaj let po tistem, domacini po stari signalizaciji.

Folk leti z cest, ker ne ve kaj dela za volanom. Meni se je v rit zapeljala mlada voznica z 40kmh, ker ni gledala pred sebe ampak nekaj prckala z kolegico.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

A110 ::

zdaj si pa zamisli kaj bi bilo ce bi enako naredila pri 240 namesto 40

m0LN4r ::

Vecja skoda bi bla, vzrok bi bil isti. Ta pa je nepozornost in nesposobnost. Taksni do 240 sploh ne pridejo.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

GupeM ::

Tale solatko in un tip, ki stalno govori kako prehiteva kamione skozi naselja s 140 km/h, in to tik pred otokom za pešce, sta enaka. Le da je en mladič, ki je ravnokar naredil izpit in opisuje svoje igranje GTA, drug pa starec, ki ni več sposoben upoštevati omejitev (povsod prilagojenih 70, pa če je to v coni 30, ali pa na avtocesti) in opisuje svoje domišljanje, kako je najboljši.

A110 ::

gas zna (sploh na ravni cesti) tiscati vsak. in pri vsakem se pri 240 v 1 sekundi zgodi vec kot pri 130. in ne, ni nujno da je vedno kriv tisti ki je po pravilih in bi bil v normalnih okoliscinah 100% kriv. evo primer izpred par let ki mi je bil ze odprej znan ker zivim v blizini. pa je cesta popolnoma nova, dovoljuje hitrosti v ovinku krepko nad 100km/h tudi v avtu

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: A110 ()

m0LN4r ::

Ze ze ze, vse kul. Pozabljate o cem je sploh slo bistvo, namrec slo se je o tem, da velika vecina omejitev je tam, da ni treba popravljati cest. In kaj potem lepse zgleda za politike v medijih, ce nekdo slucajno odleti dol z 65km/h, omejitev pa je bila pred kratkim iz 90 spremenjena na 50, ker je testa v dreku.
- Odletel s ceste zaradi prekoracene hitrosti (tema zakljucena, roke ciste)
- Odletel s ceste, ki je v razsulu ze od prejsnjega zupana, sredstva za popravilo so izpuhtela
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

predi ::

solatko je izjavil:

predi - Seveda, nesposoben voznik s 130 je manj nevaren, kot usposobljen pri 150-200. Logiko imate dobro, vsaka vam čast.
Raje nam razloži po kakšni logiki lahko ti sklepaš o vozniških sposobnostih drugega udeleženca v prometu zgolj z opazovanjem, ki ti je razkrilo samo to, da se ta udeleženec povsod drži predpisov. Če mi dovoliš analogijo iz fikcije - kako misliš, da bi vozil Clark Kent? Bi divjal naokoli, ker ima nadnaravne sposobnosti in pač lahko, ali bi morda bil vzor drugim na cesti?

To, da je vedno in povsod voziti po predpisih težje, kot po liniji najmanjšega odpora, kakor sam vidim to kar zagovarjaš, je dejstvo. Drugače trdijo samo potuharji, ker jim je na ta način lažje opravičiti svoja dejanja ter se rešiti odgovornosti zanje. Inkasantsvo, slabe ceste, radarji.. Ueeeee, ueee. "Boli me ovo, boli me ono... VJEŽBAJ, pi*ka ti materina!" press.

UganiKdo ::

m0LN4r je izjavil:

Vecja skoda bi bla, vzrok bi bil isti. Ta pa je nepozornost in nesposobnost. Taksni do 240 sploh ne pridejo.


na eni strani mrtvi, na drugi strani opraskam plesk. Za nekatere očitno zanemarljiva razlika.

m0LN4r je izjavil:

Ze ze ze, vse kul. Pozabljate o cem je sploh slo bistvo, namrec slo se je o tem, da velika vecina omejitev je tam, da ni treba popravljati cest.

Ze ze ze, vse kul. Pozabljate o cem je sploh slo bistvo, namrec slo se je o tem, da vsakić k oodprem usta si izmislim novo kvazi statistiko, ki naj bi podpirala moje blodnje.
There fixed it for you.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

UganiKdo ::

biorudi je izjavil:

St235 je izjavil:

Tako kot lažeš in nakadaš ti, vsakič ko se lotiš pisat na temo prometne varnosti. Smo se že sprijaznili, da ste sicer senilni reveži zabavni, da pa ravno dodane vrednosti ni od vas.

Zgleda, da sem spet malo "plunu na karbid". To je bil tudi namen ob raznih debilizmih, ki se tu pojavljajo. O tem, da je edina zveličavna hitrost tista "po omejitvi" ali manjša. Kar pa je že minimalna prekoračitev v katerikolih okoliščinah pa je že takoj znak duševne bolezni, neprilagojenosti, zločinske naklepnisti, terorizem... Oprostite, tega sranja jaz ne kupim.


Tvoj problem kaj ne kupiš, ampak sistematično, naklepno kršenje prometnih predpisov in hvaljenje s tem po forumih, nedvomno zahteva specialistično obravnavo. PA ker je očitno zagovrajanje kršenja prometnih predpisov povezano z niskim intelektom: Nihče ne trdi, da je hitrost edini problem. Nihče ne tredi,da so kršitve ostali prometnih predpisi OK. Je pa kup bedakov, ki trdi, da kršenje omejitev ni problem in ne predstavlja po nepotrebnem povečane nevarnosti za vse udeležence in to je pač idiotizem brez primere. Če je edini prekršek, ki ga nekdo naredi to da vozi +5 km/h glede na omejitev, je po vsej verjetnosti še vedno bistveno bolj varen od večine ostalih udeležencev. Samo to ne velja za bedake, ki so domišljajo da so oni tisti, ki so merodajni za presojat katere prometne predpise je v danem trenutku potrebno spoštovat in katere ne, ker potem praksa hitro pokaže, da njihov problem ni +5km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

m0LN4r ::

UganiKdo je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Vecja skoda bi bla, vzrok bi bil isti. Ta pa je nepozornost in nesposobnost. Taksni do 240 sploh ne pridejo.


na eni strani mrtvi, na drugi strani opraskam plesk. Za nekatere očitno zanemarljiva razlika.

m0LN4r je izjavil:

Ze ze ze, vse kul. Pozabljate o cem je sploh slo bistvo, namrec slo se je o tem, da velika vecina omejitev je tam, da ni treba popravljati cest.

Ze ze ze, vse kul. Pozabljate o cem je sploh slo bistvo, namrec slo se je o tem, da vsakić k oodprem usta si izmislim novo kvazi statistiko, ki naj bi podpirala moje blodnje.
There fixed it for you.
Ja ti imas vec kot ocitno tudi prste vmes, pri zupanih in ministrih in pri firmi za izdelovanje tabel -30kmh pred vsak ovink! Za otroke se gre!
Niste se izcrpali vseh moznosti, manjkajo se table pred vsakim prikljuckom na njivo, gozdno pot. Pa ceste obdane z drevesi, prepadom, zidom dajmo tudi na 50 omejit, ce se slucajno kdo zaleti v drevo, da ne bo prevelike skode.

Zakaj kompliciramo, dajmo enotno omejitev 50 izven in v naselju, saj pa 90 ze skoraj ne obstaja. Poglejte nemce in avstrijce, kako umirajo vsi po vrsti, ker imajo naselja z 70/80, izven 100, na AC pa tudi neomejeno. Pa to vec kilometrov brez prekinitev, prava apokalipsa ob cestah.
Umrejo vsak dan, po trije.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

m0LN4r ::

UganiKdo je izjavil:

biorudi je izjavil:

St235 je izjavil:

Tako kot lažeš in nakadaš ti, vsakič ko se lotiš pisat na temo prometne varnosti. Smo se že sprijaznili, da ste sicer senilni reveži zabavni, da pa ravno dodane vrednosti ni od vas.

Zgleda, da sem spet malo "plunu na karbid". To je bil tudi namen ob raznih debilizmih, ki se tu pojavljajo. O tem, da je edina zveličavna hitrost tista "po omejitvi" ali manjša. Kar pa je že minimalna prekoračitev v katerikolih okoliščinah pa je že takoj znak duševne bolezni, neprilagojenosti, zločinske naklepnisti, terorizem... Oprostite, tega sranja jaz ne kupim.


Tvoj problem kaj ne kupiš, ampak sistematično, naklepno kršenje prometnih predpisov in hvaljenje s tem po forumih, nedvomno zahteva specialistično obravnavo. PA ker je očitno zagovrajanje kršenja prometnih predpisov povezano z niskim intelektom: Nihče ne trdi, da je hitrost edini problem. Nihče ne tredi,da so kršitve ostali prometnih predpisi OK. Je pa kup bedakov, ki trdi, da kršenje omejitev ni problem in ne predstavlja po nepotrebnem povečane nevarnosti za vse udeležence in to je pač idiotizem brez primere. Če je edini prekršek, ki ga nekdo naredi to da vozi +5 km/h glede na omejitev, je po vsej verjetnosti še vedno bistveno bolj varen od večine ostalih udeležencev. Samo to ne velja za bedake, ki so domišljajo da so oni tisti, ki so merodajni za presojat katere prometne predpise je v danem trenutku potrebno spoštovat in katere ne, ker potem praksa hitro pokaže, da njihov problem ni +5km/h.
Tebi pa tudi ni jasno nekaj zelo enostavnega. Bedakom, ki se vozijo recimo 100+ izven naselja, je cistvo vseeno ali bo tam kje to on pocne, 90, 80 ali 70 ali 60 on se bo peljal 100+ pa ce je relativno premisljen in hoce dirkat, bo najprej sel pogledati teren, poklical kolega, ce so radarji in ce jih ni bo lahko dirkal se hitreje.
Zdaj, ce pa kaka mamica ne ve, da se mora v ovinku peljat 70, kaj ji to spet pomaga, ce se pozimi in poleti vozi z enako hitrostjo po ovinkih.
Potem je boljse, da postavimo obojestranske table, ki bodo nrp. poleti kazale 70, pozimi, po dezju, snegu, pod 4C pa jo obrnemo, da bo kazala 50, saj pa za otroke in nesposobne soferje se gre.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

UganiKdo ::

Bedakom, ki se vozijo recimo 100+ izven naselja, je cistvo vseeno ali bo tam kje to on pocne, 90, 80 ali 70 ali 60 on se bo peljal 100+ pa ce je relativno premisljen in hoce dirkat, bo najprej sel pogledati teren, poklical kolega, ce so radarji in ce jih ni bo lahko dirkal se hitreje.


ja, zato pa pravim, da ste psihopati na cesti velik problem.

m0LN4r ::

Jaz se bolj bojim nepsihopatov, ki vozijo nepredvidljivo, na pamet, ki se s strahom vozijo po cesti, prehitevajo v zadnji prestavi in se omejitev drzijo, kot pijanc plota oz. se jih ne, ker se vozijo v naselju 60-70 in tudi izven.
Tolazim se z dejstvom, da vsako nezgodo, ki jo obravnava moj oce na zavarovalnici, je povzrocil nepsihopatski nesposobnez.

Najbl strah pa me je bilo, ko sem se z enim domacinom vozil po nepreglednih goricah. Jaz psihopat, bi se na isti cesti peljal bistveno pocasneje, kot on, ampak hej, nepsihopati se lahko vozijo kakor zelijo, dokler so znotraj omejitev.

UganiKdo je izjavil:

Bedakom, ki se vozijo recimo 100+ izven naselja, je cistvo vseeno ali bo tam kje to on pocne, 90, 80 ali 70 ali 60 on se bo peljal 100+ pa ce je relativno premisljen in hoce dirkat, bo najprej sel pogledati teren, poklical kolega, ce so radarji in ce jih ni bo lahko dirkal se hitreje.


ja, zato pa pravim, da ste psihopati na cesti velik problem.
Eh nimas pojma, odstranis vecino tabel, dvignes omejitev izven naselij na 110, na AC na 150, v naseljih na 60, cone 30 pa na 40 in bos videl, da bo instantno veliko manj psihopatov.

Ce te je tako strah se pac ne vozi in izogibaj se nemske avtoceste, tam so vsi psihopati!!! Bi se razkantal takoj, ko bi se vkljucil v promet.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

UganiKdo ::

Eh nimas pojma, odstranis vecino tabel, dvignes omejitev izven naselij na 110, na AC na 150, v naseljih na 60, cone 30 pa na 40 in bos videl, da bo instantno veliko manj psihopatov.

ja, z zvišanjem smrtnih žrtev na cestah se bo nedvomno odtranilo tudi nekaj psihopatov. Žal pa bi bila kolateralna škoda prevelika.

Ce te je tako strah se pac ne vozi in izogibaj se nemske avtoceste, tam so vsi psihopati!!! Bi se razkantal takoj, ko bi se vkljucil v promet.

ko boš nemško avtocesto videl drugje kot na zemljevidu boš ugotovil precej fascianantne stvari. Recimo to, kako malo ljudi dejansko vozi več kot 130 km/h. Ampak pri nas žal ne gre drugače dokler imamo talente tvojega in solatkovega kova v prometu.

m0LN4r ::

Nazalost te ne razumem, sem na njej prakticno v povprecju 5x na teden.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

m0LN4r ::

Recimo to, kako malo ljudi dejansko vozi več kot 130 km/h.
Ne lazi, ce bi zivel ob taksni AC, take gluposti ne bi izjavil. 130 se vozijo tam, kjer je omejeno na 120.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

UganiKdo ::

lej, lepo da lažeš, kaj več od tega ti pač ne nese. 150 ali celo 200 km/h pač ni standard na nemških avtocestah pa če se še tako izmišljaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()
««
146 / 160
»»