» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
148 / 151
»»

UganiKdo ::

Jaz nikoli v življenju nisem prehiteval rizično, če ni dovolj vidno da je frej, mi ni noben problem peljat v koloni od Ribnice do Čota celih 60km/h in to z varnostno razdaljo, ki tistemu zadej, ki to ne zdrži, omogoči, da me prehiti varno.

super pohvalno.

Tvoj ego pač ne more priznati, da kršenje omejitve hitrosti, včasih le ni tako nevarno

odvisno kaj je zate "tako" nevarno. Fizikalno dejstvo, je da višja hitrost pomeni večjo nevarnost. Povsem zdravorazumsko dejstvo pa je, da ni popolnoma nobenega racionalnega razloga, da bi peljal nad omejitvijo. Seveda se strinjava, da obstajajo bistveno bolj nevarni prekrški kot je +5km/h (recimo nepravilno prehitevanje), ampak to ne spremeni dejstva, da z vožnjo nad omejitvijo popolnoma nič ne prispevaš k večji varnosti.

in ne reci, da si ti vedno pod omejitvijo in, da si nikoli nisi dal malo duška,
Nikoli zavestno ne kršim prometnih predpisov, duška si dam pa kar pogosto. Tudi s hitrostimi krepoko nad 200 km/h. Samo nikoli v prometu in nikoli si pri tem ne domišljam, da je to kar počnem varno.

sploh, če si tudi motorist, kot se mi zdi, da si nekje izjavil (nisem čisto prepričan).

nisem, motor je eno redkih prevoznih spredstev, ki ga nikoli nisem uporabljal v prometu. ampak to nima kaj dosti z debato.

In ne zagovarjam kršitev predpisov, ko se meni zdi varno

Seveda jih, praktično v vsakem postu razlagaš, da voziš nad omejitvijo tam kjer ti oceniš, da je varno (ali pa ko moraš lovit zeleni val).

Dunajska cesta ob 2-eh ponoči, namesto, da greš do prvega semaforja, zaviješ čez dvojno črto in dva vozna pasa, ko ni žive duše na cesti - je prekršek, ampak ogoržaš pa nobenga,

Nisi edini ki tako razmišlja: https://www.slovenskenovice.si/kronika/...

In to je problem, če dovolimo, da vsak udeleženec v prometu spoštuje prometne predpise, kot se mu v danem trenutku zdi varno. Samo poglej nekatere izjave na tem forumu, kaj vse ljudje pojmujejo kot varno pa bi ti moralo bit hitro jasno, da tak sistem nima ničesar z varnostjo. Tudi tvoje nakladanje o prilagojeni hitrosti ni nič drugače. Vsak vidi svojo hitrost kot prilagojeno, dokler pač ni več.

Kolikor sem imel prijateljev, ki smo se naučili vozit hitro, je šel v večna lovišča samo eden, zaradi odpete kamionske prikolice na Nemški cesti, ki ga je pokopala ob srečanju, niti kriv, niti dolžen, vsi ostali pa so brez prask, kljub mnogokratni kršitvi (lahko bi rekel, da skoraj vsakodnevni), tega, politično določenega omejevanja hitrosti po dolgem in počez, veliko krat tudi totalno nesmiselnega.

Super, jaz pa imam odličnega prijatelja na vozičku, ker je super šofer ocenil, da je omejitev v tistem oviku brez veze. Ampak spet, osebne anekdote so povsem brezpredmetne v tej debati, ker ne povejo popolnoma nič o širši sliki. Pa tudi prijatelj ki ga omenjaš bi jo lahko bistveno drugače odnesel, če bi bila hitrost nižja.

Tudi policaji ne trdijo, da je hitrost nevarna, temveč, neprilagojena hitrost, ki je najpogostejši krivec za nesreče, sama prekoračitev hitroti pa je v rangu nedajanja smerokazov, oviranja prometa,...

Take nebuloze brez virov, samo potrjujejo domneve, da nakladaš v tri dni.

V idealnem svetu bi rabil samo en predpis in ta je zajet v 4. členu zakona o pravilih cestnega prometa. Ampak ker ne živimo v idealnem svetu, to pač ne gre. In dejstvo je da nihče od nas ne more delat čudežev, lahko pa spremenimo vsak zase kako vozimo in kakšen vzgled dajemo drugim. In v prometu se to začne z spoštovanjem prometnih predpisov, ne glede na osebno predstavo kako bi jih lahko varno kršili. Ker tisto sekundo ko sprejmemo paradigmo, da sme en posameznik (Pa naj bo to nadnaravno sposoben Solatko, ali pa ultra moten gr8t) potem, damo s tem opravičilo vsakemu bedaku, da dela na cesti kar hoče.

nevone ::

V idealnem svetu bi rabil samo en predpis in ta je zajet v 4. členu zakona o pravilih cestnega prometa. Ampak ker ne živimo v idealnem svetu, to pač ne gre. In dejstvo je da nihče od nas ne more delat čudežev, lahko pa spremenimo vsak zase kako vozimo in kakšen vzgled dajemo drugim. In v prometu se to začne z spoštovanjem prometnih predpisov, ne glede na osebno predstavo kako bi jih lahko varno kršili. Ker tisto sekundo ko sprejmemo paradigmo, da sme en posameznik (Pa naj bo to nadnaravno sposoben Solatko, ali pa ultra moten gr8t) potem, damo s tem opravičilo vsakemu bedaku, da dela na cesti kar hoče.


Točno tako. Kdor si pa hoče dat duška, pa naj to dela na za to pripravljenih poligonih ali s pomočjo fizično-virtualnih naprav.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

maticb492 ::

Rešitev tega ne bo nikoli politična/zakoni, ampak tehnična/inženirska.

V začetku bodo oziroma so asistenčni sistemi, kasneje avtonomna vožnja in potem verjetno kaj v smislu tunelov, ki jih je npr. Elon Musk zvrtal. Mogoče celo nekaj v smislu avtomatskih letečih avtov, če iznajdemo bolj učinkovit pogon za letenje.

Čeprav uživam v vožnji in v zvoku bencinskih motorjev, sem prepričan da bo oboje slej kot prej izumrlo.
X570 TUF, R9 3900X, 32GB 2666 CL15, AORUS RX580 8GB,
Corsair RM850, PNY CS3030 1TB, 3TB, 6TB, 4TB NAS, AOC 24G2U(5)/BK x3

Raptor F16 ::

maticb492 je izjavil:

Rešitev tega ne bo nikoli politična/zakoni, ampak tehnična/inženirska.

V začetku bodo oziroma so asistenčni sistemi, kasneje avtonomna vožnja in potem verjetno kaj v smislu tunelov, ki jih je npr. Elon Musk zvrtal. Mogoče celo nekaj v smislu avtomatskih letečih avtov, če iznajdemo bolj učinkovit pogon za letenje.

Čeprav uživam v vožnji in v zvoku bencinskih motorjev, sem prepričan da bo oboje slej kot prej izumrlo.


Vse kar vključuje mešanje zraka so navadne izgube.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

solatko ::

UganiKdo - Priznam, da vozim, vendar tega ne priporočam, sploh ne voznikom, ki na večje hitrosti niso pripravljeni. Meni so vcepili termin prilagojene hitrosti zelo zgodaj in se tega držim - imeti moraš takšno vidno polje, da lahko v vsakem primeru varno ustaviš in verjemi, da to ni težko, ko se enkrat navadiš, se velikokrat zaradi tega zgodi, da vozim počasneje (celo večkrat, kot prehitro), sploh na cestah, ki jih ne poznam (vendar se vedno takoj umaknem, ko je za menoj voznik, ki bi vozil hitreje). Recimo po Topniški od Linhartove proti Dunajski, niti enkrat nisem peljal 60, kolikor je omejitev. Zelo zgodaj so me tudi podučili, da večina prometnih udeležencev ne spoštuje prometnih predpisov, zato moraš pazit sebe in s tem, v veliki meri tudi vse druge.

Veš to je podobno, kot se navadiš ob prečkanju ceste pogledat levo, desno in še enkrat levo in prečkaš cesto, če vidiš, da te vsi vidijo in so zato zmanjšali hitrost.
Ravno tako je s kolesom, če se prepričam, da me tisti, ki mi bo prečkal kolesarsko vidi, se peljem z nezmanšano hitrotjo, sicer raje počasneje, za vsak slučaj, tudi na kolesu se moraš voziti s prilagojeno hitrostjo, če hočeš varno preživeti.

Prijatelj nebi mogel končati drugače, ker se je prikolica odpela med srečevanjem, od takrat naprej morajo imeti dvojna varovala, da se tovorna prikolica ne more odpeti med vožnjo, je bil pač ob nepravem času na nepravem mestu. To je bilo kakšnih 40-45 let nazaj.

Se strinjam, da bi bilo v idealnem svetu drugače, v RL pa je kršitev ogromno in le redke so zavestne (kontrolirane) in najvarneje bi bilo, če prometa sploh nebi bilo, oziroma bo, ko bo promet popolnoma avtomatiziran, seveda tudi omejeno, saj tudi avtomatika odpove.
Sicer pa večinoma upoštevam 4. člen, razen točke 3 - ne pričakujem, da večina udeležencev ravna v skladu s predpisi, ravno nasprotno, vsi jih kršijo in temu se moraš prilagodit, če hočeš življenje preživeti brez poškodb, ne glede na sredstvo s katerim se premikaš.
Počasi nehaj s temi nadnaravnii sposobnostmi, saj na tak način lahko vozi vsak, če se o vožnji malo posuči izven sistema pridobitve vozniškega dovoljenja.

Približno takole pa bi se morala glasiti novinarska sporočila o ujetih prehitrih voznikih
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

maticb492 - Odločitve o predpisih so le redko strokovne in vedno politične. Spomnite se debat o zvišanju hitrosti na hitrih cestaah iz 100 na 110. Ni bilo čisto nič strokovnega, je pa bilo politično všečno.
Tehnične rešitve pa bojo, ko bojo, jaz jih verjetno ne bom dočakal, morda moj vnuk pa.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Priznam, da vozim, vendar tega ne priporočam, sploh ne voznikom, ki na večje hitrosti niso pripravljeni.


V bistvu tocno to pocnes na tem forumu. Razlagas, da je upostevanje predpisov stvar osebne presoje, ki je odvisna od lastne predstave o vozniskih sposobnostih. In to je bistveno bol problematicno in nevarno od tega da vozis 10 km/h nad omejitvijo.

Ker ko enkrat odpres to pandorino skrinico potem vsak za vsako ravnanje najdes opravicilo in je na koncu presoja med tem ali je nekaj varno ali ne stvar tega ali je prislo do nesrece ali ne, kar pa je naravnost absurdno.

Ker banalno lahko iz trditve celo zivljenje vozim tako hitro kot jaz ocenjujem da je varno (ne glede na omenitve) in se mi ni nikoli nic zgodilo izpeljemo karkoli, vkljucno s tem da popijem toliko kot jaz ocenjujem da lahko saj se v zadjih x letih nisem zaletel.

In ta logila, ki jo ti prodajas na tem forumu je razlog zakaj imamo sranje na cestah (pa cetudi ti osebno nisi bistvem del problema).

predi ::

solatko je izjavil:

predi - Če hočeš kjerkoli delat obvoze, mimo standadov, moraš to znat in svoje delo obvladat. Idioti so ljudje, ki se ne zavedajo, da večino stvari ne naredijo po predpisih in predvidevanih drugih, ne pa tisti, ki obvoze naredijo zavestno. Po tvoje so vsi inovatorji in izumitelji idioti, ker kršijo ustaljene načine, norme, predpise,....
A zdaj si pa že kar pionir evolucije prometa, ker se zavestno ne držiš predpisov? Res znaš nasmejati človeka.

solatko je izjavil:

Pa se vrniva v promet - vsak dan, povprečen voznik, krši vsaj nekaj predpisov, ne da bi sploh vedel, da jih je, dober voznik, ki predpise krši zavestno, takrat, ko ve, da ne ogroža nikogar, je zato veliko bolj varen.
Pojdi enkrat v mariborsko Supernovo (Qulandijo) in opazuj dogajanja v garaži. Cca 20%-ov voznikov, ne ve, da se vozi v napačni smeri (imaš znake in puščice na tleh) in, če jih na to opozoriš, se začudijo, te pošljejo v rodni kraj ali pa sploh ne vedo, kaj jim kažeš, večina pa se omejitev hitrosti drži. Imaš pa določene, ki to storijo, ker je prosto in imajo za ven le nekaj metrov take vožnje. Pa je to samo delček v praktično, mirujočem, prometu.
Ne razumem kaj mi hočeš s tem povedati? Da se je sprejemljivo voziti v napačno smer, če veš da boš to naredil in ni nikogar naokoli oz. ker bo trajalo samo par sekund? To počnejo diletanti. In ja, res jih ni malo, kar pa ne pomeni, da je njihovo početje kakorkoli sprejemljivo in da bi ga moral tolerirati.

solatko ::

predi - To je tvoje sklepanje, moje pa je, da je obvoz predpisov, velikokrat nenevarno dejanje in včasih prinese pozitivne rezultate - ne govorim o prometu v tej trditvi, da ne bo pomote. Naša osamosvojitev se je pričela s kršenjem takrat veljavne zakonodaje in ustave, torej so pobudniki tega dejanja, najmanj kriminalci ali še kaj hujšega (po takratni ustavi in zakonodaji so bili ravno to).

Samo to, da v takem primeru nikogar ne ogrožaš, nič drugega, če te vidijo možje v modrem pa pač opravijo svoj postopek in plačaš. Ne gre za vožnjo v napačno smer, temveč zavijanje preko dveh črt in dveh voznih pasov na popolnoma prazni cesti, da zapelješ v ulico na drugi strani - povdarjam, popolnoma prazno cesto.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Aha, torej lahko zavestno z 2.0 promila alkohola v krvi brez težav zapeljem izpred bajte do trgovine, ki je 300 m stran. Saj je samo 300 m in vedno ko vozim pijan se tega zavedam in res, ampak res, res pazim na to kako vozim. Pa še počakam, da je cesta prazna.

Nenazadnje ima to pozitivne rezultate na osnaževanje okolja. Si predstavljaš, da bi klical taksi, ki bi se moral pripeljati 4 kilometre daleč, da bi me nato zapeljal tistih 300 m? Pa še breme bi bil za zdravstvo, ker bi me taksist nalomil in bi me morali peljati na urgenco. Same pozitivne lastnosti, če malenkost prekršim pravila. Sploh pa med 0 in 2 sploh ni velike razlike. Samo 2.

solatko ::

GupeM - Noben pijanček ali drugače omamljen človek, ne naredi nič zavestno. Zavesten si do takrat, ko začneš piti ali se drugače drogirat in tak nimaš kaj delat za volanom ali balanco kolesa ali motorja. Tudi, kot pešec se v takem stanju ne smeš gibat v prometu, ja taxi je rešitev.
Pa poizkusi najt še kakšno bolj absurno primerjavo, ker to kar si napisal, se dejansko dogaja, sicer po navadi v smeri gostilna - dom.

Kako sploh lahko primerjaš prepovedano zavijanje na prazni cesti s tem?
Delo krepa človeka

predi ::

Enačiti pravico naroda do samoodločbe in beg nekega posameznika pred sprejemanjem odgovornosti za lastno početje, ker se mu to pač zdelo lažje v tistem trenutku, je naravnost absurdno.

GupeM ::

Kje pa je potem meja, solatko?
Zavestno prepovedano zavijanje, ok.
Zavestna vožnja preko omejitve, ok.
Zavestna vožnja po travniku, ok.
Zavestno lovljenje zelenega vala, ok.
Zavestno za stotinko v rdečo luč (ker sredi noči je pa res vse prazno), ok? Ne ok?
Zavestno pol sekunde v oranžno luč, ok? Ne ok?
Vožnja v nasprotno smer po avtocesti, ko je ta prazna, ok? Ne ok? Če ok, koliko izvozov?
Vožnja v nasprotno smer v krožišče, ko je to prazno, ok? Ne ok? Če ok, koliko izvozov?

Ne vem ... Meni se vse zgoraj našteto zdi varno. Sem pač sposoben voznik in vse to brez problemov zmanevriram, ti ne? Včasih grem celo preko omejitve, da ne oviram prometa in da sem na izvozu z avtoceste preden kdo nasproti pripelje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

nevone ::

solatko je izjavil:

GupeM - Noben pijanček ali drugače omamljen človek, ne naredi nič zavestno. Zavesten si do takrat, ko začneš piti ali se drugače drogirat in tak nimaš kaj delat za volanom ali balanco kolesa ali motorja. Tudi, kot pešec se v takem stanju ne smeš gibat v prometu, ja taxi je rešitev.
Pa poizkusi najt še kakšno bolj absurno primerjavo, ker to kar si napisal, se dejansko dogaja, sicer po navadi v smeri gostilna - dom.

Kako sploh lahko primerjaš prepovedano zavijanje na prazni cesti s tem?


Problem je v tem, da marsikdo lahko razume tvoje sporočilo tako, da tudi če dejansko ne zmore takšne vožnje kot ti, bo vseeno poskušal, ker bo zase mislil, da zmore. In ne, ne more se vsak naučiti take vožnje vsaj v praksi ne. Lahko ga premami objestnost ali kakšna druga slabost, nekateri pa ensotavno nimajo tako dobrih refleksov. Refleks je odvisen od več stvari, in človek v fazi razvoja lahko gre skozi takšne okoliščine, da tega ne zmore, če zanemarimo, da je delno pogojeno tudi biološko.

In če vse skupaj seštejemo je bistveno bolje, da se naspidanost izkazuje na za to pripravljenih poligonih, takšnih in drugačnih, kot v realnem prometu, kjer je vedno možnost, da gre kaj narobe tako, da je ob življenje nekdo, ki se ravna po predpisih in ga takšna kazen doleti čisto po nedolžnem, da ne govorim o svojcih, ki so v resnici potem še večje žrtve.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

UganiKdo ::

To je tvoje sklepanje, moje pa je, da je obvoz predpisov, velikokrat nenevarno dejanje in včasih prinese pozitivne rezultate - ne govorim o prometu v tej trditvi, da ne bo pomote.

O čem se pa pogovarjamo, če ne o prometu?

solatko ::

predi - Pojdi še enkrat prebrat post, na keterega si repliciral - prvi je za splošno kršenje pravil in zakonodaje, drugo pa za promet. Pri prvem odstavku si sam ugotovil da gre za evolucijo, torej spadajo zaraven tudi kršitve ustave in zakonodaje, drugi pa govori o kršitvah v prometu, ti so pa to dovje združil.

GupeM - Zakaj vlečeš iz konteksta primerjave nevarnosti za promet, pri kršenju pravil, niso vsi prekrški tudi nevarni, ni pa seveda prav, da se jih dela, ampak to je druga kategorija.

nevone - Če voziš z prilagojeno hitrostjo, so povprečni refleksi čisto dovolj, če ti niso, razdaljo povečaj. V mojem obnašanju na cesti ni čisto nič nenaravnega, morda imam zaradi športa s katerim se ukvarjam malo bolj izostreno koncentracijo in morda za malenkost boljše reflekse od povprečja, vendar nič nenaravnega. Tudi mene bi verjetno neslo marsikdaj, če bi se vozil na 1 sekundi, raje vozim na 3-eh, da mi ni potrebno toliko zavirat, kot pa na 2-eh. To je vsa umetnost, poleg predvidevanja (izkušnje, pride z leti vrtenja volana) in 100%-ne koncentracije, v času, ko se premikam. Telefon imam v avtu vedno ugasnjen.
Kolikokrat bom moral napisati, da vozim hitreje samo takrat, ko v vidnem polju, razen mene ni nikogar in okolica ne dovoljuje iznenadnega prihoda živali ali ljudi v vidno polje?

Seveda se tako početje sliši grozno, vendar sem se v življenju vozil z osebki, pri katerih sem se resno ustrašil za svoje življenje (z vsakim samo enkrat, do najbližjega počivališča) in to ne zaradi prehitre vožnje, temveč zaradi stvari, ki so jih počeli med vožnjo in njihovo zbranostjo, vse v mejah omejitve.
In ne gre zanikakršno naspidiranost, temveč samo malo hitrejšo vožnjo, ko je to dejansko varno, spidiral in učil pa smo se na zato narejenih poligonih.

UganiKdo - Kolikor mi je jasno, govorimo o različnih stopnjah nevarnosti ob kršenju različnih predpisov. Če pa je po tvoje vsaka kršitev enako nevarna za varno odvijanje prometa, potem pa govorimo o prometu. In ja, različni obvozi predpisov (kršitve) se dnevno dogajajo na vseh področjih našega življenja, zaradi kompleksnosti v prometu pa te predpise ločim od ostalih, tudi v pogovorih. Promet je verjetno edina kategorija, v kateri dve sekundi nista nikoli enaki, zato je usposobljenost in izkušenost še toliko večjega pomena.
Delo krepa človeka

nevone ::

V mojem obnašanju na cesti ni čisto nič nenaravnega, morda imam zaradi športa s katerim se ukvarjam malo bolj izostreno koncentracijo in morda za malenkost boljše reflekse od povprečja, vendar nič nenaravnega.

Kdo pa je rekel, da je kaj nenaravnega? Naravno pa je tudi to, da si zgled tistim, ki napačno ocenijo svoje sposobnosti in potem povzročijo nesrečo v kateri izgubi življenje nedolžna oseba.

Kolikokrat bom moral napisati, da vozim hitreje samo takrat, ko v vidnem polju, razen mene ni nikogar in okolica ne dovoljuje iznenadnega prihoda živali ali ljudi v vidno polje?

Kolikokrat bomo morali še napisati, da so predpisi narejeni za vse. In toliko bolj jih je treba upoštevati, če so narejeni za preprečevanje nesreč. In tisti, ki jih kršijo, dajejo zeleno luč vsem ostalim, da je to dopustno. Da pa vsi nimajo teh sposobnosti željo pa marsikdo, se pa priročno zanemari.

Lahko tudi rečeš, da je vsak odgovoren za lastna dejanja, ampak tako vztrajno zagovarjati tako vožnjo pa vseeno ni treba.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

m0LN4r ::

Potem pa razlozi zakaj folk leti z cest tudi pod omejitvijo.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

nevone ::

m0LN4r je izjavil:

Potem pa razlozi zakaj folk leti z cest tudi pod omejitvijo.


To je odvračanje pozornosti od srži problema.

Seveda se nesreče dogajajo tudi pri nižjih hitrostih.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

zmaugy ::

nevone je izjavil:

solatko je izjavil:

GupeM - Noben pijanček ali drugače omamljen človek, ne naredi nič zavestno. Zavesten si do takrat, ko začneš piti ali se drugače drogirat in tak nimaš kaj delat za volanom ali balanco kolesa ali motorja. Tudi, kot pešec se v takem stanju ne smeš gibat v prometu, ja taxi je rešitev.
Pa poizkusi najt še kakšno bolj absurno primerjavo, ker to kar si napisal, se dejansko dogaja, sicer po navadi v smeri gostilna - dom.

Kako sploh lahko primerjaš prepovedano zavijanje na prazni cesti s tem?


Problem je v tem, da marsikdo lahko razume tvoje sporočilo tako, da tudi če dejansko ne zmore takšne vožnje kot ti, bo vseeno poskušal, ker bo zase mislil, da zmore. In ne, ne more se vsak naučiti take vožnje vsaj v praksi ne. Lahko ga premami objestnost ali kakšna druga slabost, nekateri pa ensotavno nimajo tako dobrih refleksov. Refleks je odvisen od več stvari, in človek v fazi razvoja lahko gre skozi takšne okoliščine, da tega ne zmore, če zanemarimo, da je delno pogojeno tudi biološko.

In če vse skupaj seštejemo je bistveno bolje, da se naspidanost izkazuje na za to pripravljenih poligonih, takšnih in drugačnih, kot v realnem prometu, kjer je vedno možnost, da gre kaj narobe tako, da je ob življenje nekdo, ki se ravna po predpisih in ga takšna kazen doleti čisto po nedolžnem, da ne govorim o svojcih, ki so v resnici potem še večje žrtve.

o+ nevone

Poleg napisanega mi jaz dodal še, da so problem stari ateji pri 70, ki mislijo, da imajo še vedno sposobnosti kot pri 35.
Biseri...

UganiKdo ::

m0LN4r je izjavil:

Potem pa razlozi zakaj folk leti z cest tudi pod omejitvijo.

Smo spet pri tej debilni logiki? A potem tudi vrjames da alkohol ni problem, ker se zaletavajo tudi trezni?

UganiKdo - Kolikor mi je jasno, govorimo o različnih stopnjah nevarnosti ob kršenju različnih predpisov. Če pa je po tvoje vsaka kršitev enako nevarna za varno odvijanje prometa, potem pa govorimo o prometu. In ja, različni obvozi predpisov (kršitve) se dnevno dogajajo na vseh področjih našega življenja, zaradi kompleksnosti v prometu pa te predpise ločim od ostalih, tudi v pogovorih. Promet je verjetno edina kategorija, v kateri dve sekundi nista nikoli enaki, zato je usposobljenost in izkušenost še toliko večjega pomena.


Spet je demenca ven vsekala, enkrat trdis da ne zagovarjas krsenja prometnih predpisov, v naslednjem postu bluzis o tem da je doliceno krsenje predpisov ok. Zdaj pa mi spet podtikas da dajem vse prekrske v isti kos glede na nevarnost, pa ceprav sem te nekaj cisto drugega vprasal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

m0LN4r ::

Smo spet pri tej debilni logiki? A potem tudi vrjames da alkohol ni problem, ker se zaletavajo tudi trezni?
Nope, to sta dva locena problema, ampak vi se osredotocate samo na enega oz. tistega, ki je po statistiki zavarovalnice v manjsini in mecete vse v isti kos.
O visini skode je tudi brezpredmetno razpravljati, ker hitrost ni edini parameter, ki na to vpliva. Lahko pogledas v poljubnem Motorsportu, da pod 150kmh redkokdo umre zaradi hitrosti, umirajo zaradi neugodnega kota trka.
Hvala bogu avti danes zdrzijo marsikaj, ce glih nisi bumbar, da se celno zaletavas ne glede na hitrost.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

UganiKdo ::

Problema sta razlicna, zgresena logika pa enaka.

Samo debil pa v promet tlaci sportne dogodke, ki se izvajajo na prilagojenih povrsinah v prilagojenih vozilih.

predi ::

Danes zjutraj vozim v koloni v coni trideset. Pridemo do zožanja cestišča zaradi del na cesti (v dolžini kakšnih 10m, delavci so ravno začenjali z deli in hodili na zelo ozkem prostoru ob edinem prostem pasu po nasprotni strani cestišča), z naše strani znak za odvzem prednosti pred vozili z nasprotne smeri. Na drugi strani dobro vidno vozilo, ki je prisiljeno čakati, ker ga celoten del kolone pred mano izsiljuje - vsaj pet vozil je peljalo mimo njega v vlakcu. Za mano še daljša kolona. Ustavim ter dam smernik, ker nameravam v kratkem oviro obvoziti. Za menoj ljudje popizdijo, trobijo. Eden me prehiti, sledita mu še dva. Zadnja dva se znajdeta iz oči v oči z vozilom, iz nasprotne smeri, ki mu je bilo vidno vsega dovolj. Na koncu je moral zapeljati v edino špranjo na njegovi desni (parkirni prostori, obdani s koriti za rože in gradbeno brežo) in ustaviti, ker se mu idiota niti takrat nista hotela umakniti, ne daj bože, da bi zapeljala bočno vrikverc, kjer sem pustil dovolj prostora pred oviro.

Evo vam polovičarje in potuharje, ki so čisto po nepotrebnem povzročili dodaten zastoj na cesti. Ker je bilo varno, da kolona vozil izsiljuje prednost drugemu vozilu in ker je bilo varno, da se prehiteva vozilo, ki je jasno nakazalo, da misli prehitevati/obvoziti oviro, češ saj smo vozili 20.

donvito ::

solatko je izjavil:

predi - To je tvoje sklepanje, moje pa je, da je obvoz predpisov, velikokrat nenevarno dejanje in včasih prinese pozitivne rezultate

solatko, da nimaš brata v tujini, me spominja nate? >:D
https://siol.net/avtomoto/novice/120-km...

GupeM ::

Solatko prekoračitve hitrosti ne bi priznal, on bi raje zajebal svojega sina.

m0LN4r ::

predi je izjavil:

Danes zjutraj vozim v koloni v coni trideset. Pridemo do zožanja cestišča zaradi del na cesti (v dolžini kakšnih 10m, delavci so ravno začenjali z deli in hodili na zelo ozkem prostoru ob edinem prostem pasu po nasprotni strani cestišča), z naše strani znak za odvzem prednosti pred vozili z nasprotne smeri. Na drugi strani dobro vidno vozilo, ki je prisiljeno čakati, ker ga celoten del kolone pred mano izsiljuje - vsaj pet vozil je peljalo mimo njega v vlakcu. Za mano še daljša kolona. Ustavim ter dam smernik, ker nameravam v kratkem oviro obvoziti. Za menoj ljudje popizdijo, trobijo. Eden me prehiti, sledita mu še dva. Zadnja dva se znajdeta iz oči v oči z vozilom, iz nasprotne smeri, ki mu je bilo vidno vsega dovolj. Na koncu je moral zapeljati v edino špranjo na njegovi desni (parkirni prostori, obdani s koriti za rože in gradbeno brežo) in ustaviti, ker se mu idiota niti takrat nista hotela umakniti, ne daj bože, da bi zapeljala bočno vrikverc, kjer sem pustil dovolj prostora pred oviro.

Evo vam polovičarje in potuharje, ki so čisto po nepotrebnem povzročili dodaten zastoj na cesti. Ker je bilo varno, da kolona vozil izsiljuje prednost drugemu vozilu in ker je bilo varno, da se prehiteva vozilo, ki je jasno nakazalo, da misli prehitevati/obvoziti oviro, češ saj smo vozili 20.
Opcija B, se ti nebi ustavil ne bi prekinil prometnega toka, kolona bi sla mimo, cakal bi en. End of story, ne dramatiziraj.
Pred mojim izvozom asfaltirajo ze en mesec, pa se en mesec bo trajalo, ce bi blo po tvojem, nebi nikoli prisel na glavno cesto, ker nimam prednosti, avtov pa nikoli ne zmanjka in zjutraj ob sedmih, se v minuti dve, nabere vozil do konca ulice.
Hvala bogu se na vsake tolko nekdo spomni, da bi tudi mi radi sli na pot, kljub temu da nimamo nikoli prednosti.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

solatko ::

UganiKdo - Ne vem, kaj vidiš športnega v čisto navadni prekoračitvi hitrosti? Danes nimaš več avta, ki nebi zmogel hitrosti okoli 200 (včasih so bili to redki športni avtomobili na cestah in seveda motorji) in ne rabiš nič športnega, da dosežeš take hitrosti, vprašanje pa je, kdaj in kako to narediš. Seveda največ k temu pripomorejo trditve proizvajalcev in trgovcev z vozili, ki prisegajo na varnost prodajanega avta, kar bi jaz z zakonom prepovedal, saj je varen lahko samo voznik. Ko se zavedaš, da upravljaš vozilo v katerem si mrtev ob trku pri 80, se boš tako tudi obnašal, če pa te prepričujejo, da je vozilo s 5-imi zvezdicami varnosti pa se avtomatično dvigne samozavest, pri večini voznikov, ki ne vedo kaj pomeni hitrost in pritiskajo preko svojih zmožnosti. Na vozilih bi morali uvesti podobne napise, kot na cigaretah in ljudje bi se začeli obnašati precej drugače.
Danes ata sinčku ali hčeri kupi "varno" vozili s 150kw, zato, da se jim ne bo kaj zgodilo in potem .....
Moj sin je dobil po opravljenem izpitu FIAT 127, deset let staro škatlo in opozorilo, da bo v primeru karambola, tisto, kar je v avtu, zdrobljeno in pomečkano. To je bilo dovolj, da se je v prometu obnašal varno in nikoli objestno, poleg tega je od AŠ Jaguar dobil zeleno tablico L in jo dve leti imel na odbijaču, zato, da so drugi vedeli, da je začetnik in je možnost, da bo delal napake.
Cel kup je v kokoški zgrešenih stvari v prometu in ni največji problem občasna prekoračitev hitrosti, ko je to varno.

predi - To je čisto normalno obnašanje voznikov, ki se sicer držijo omejitve hitrosti, ostalih pravil pa ne poznajo ali jih totalno ignorirajo. Večina tistih, ki imajo oviro, hoče na vsak način mimo, ne glede na promet iz nasprotne strani, kot, da bi jim speljevanje delalo probleme. To je pač razmišljanje, če gre oni pred mano, grem še jaz, saj se tisti nasprotni ne bo zaletel, ker mu je škoda avta in tako lahko čakaš kar nekaj časa, če prav imaš prednost, če pa jih opozoriš pa je v naboljšem primeru finger. Ljudje so pač taki, da vse frustracije, ki jih doživljajo v življenju, zdravijo v prometu (redki so primeri, ko nekdo zaradi zakega obnašanja pride domov z manjkom zob, saj ga ščiti pločevina okoli riti) in tako se po navadi obnašajo tudi v življenju.

GupeM - Zakaj pa bi zajebal lastnika vozila, če lahko dokaže, da on ni vozil in se postopek ustavi? Ti si na forumu taka rožica, da bi se šel v takem primeru sam prijavit, če se ti bo pa res kaj takega zgodilo, boš pa tukaj spraševal, kakšni so načini, da kazen omiliš ali izogneš.

donvito - Takih stvari nikoli v življenju nisem počel, tudi takrat ne, ko sem promet šele spoznaval in se učil, niti danes, ko se zavedam, kaj lahko tako početje povzroči.
Vam izgleda ni jasno, da VEDNO vozim s prilagojeno hitrostjo, torej tako, da se v vsakem primeru lahko varno ustavim ali varno zapustim vozišče, če je to potrebno.
Iz razprav večine razpravljalcev tukaj, vidim, da nimate pojma o PRILAGOJENI HITROSTI (se ne derem, samo poudarjam). Večina mojih voženj je v omejitvi ali celo nižja, ko pa je res vse prazno in ni možnosti, da s kakšne poti pride žival ali človek pa grem tudi čez omejitev.
Drugo pa so take vožnje, kot je zgornji posnetek (imaš tega na youtube kolikor hočeš) daleč od prilagojene. To jetiščanje na poden, včasih smo rekli cegu na gas in kar bo, bo. Nikoli, res nikoli nisem prehiteval kolone, niti v škarje, izsiljeval prednost, vozil omamljen s psihoaktivnimi snovmi, bolan-slabega počutja, ..... torej vsekakor storim za varnost v prometu več, kot večina povprečnih voznikov, zato se raznim vzdevkom, s katerimi me naslavljate, samo smejim in si mislim svoje, ob tem pa se na cesti obnašam umirjeno, kulturno, pazljivo in redko hitro. Predvsem pa pazim sebe in s tem, tudi vse ostale. Da svojem obnašanju zaupam, je dovolj podatek, da nikoli v življenju nisem imel kasko zavarovanega nobenega vozila (tudi višjih vrednosti), saj se na cesto ne hodim zaletavat. Imel sem neko obdobje tri zavarovalne police s polnim popustom - eno je prevzel sin, druga je bila na ženinem vozilu, tretja na mojem, še nikoli pa z mojega zavarovanja ni bila izplačana škoda, tako, da me zavrovalnice ljubijo, kljub temu, da sem "divjak".

Če vam je res toliko do tega, da se poveča varnost v cestnem prometu, začnite pritiskat na politike, da sprejmejo 3 ključne spremembe -
1. Zdravstvena sposobnost za pridobitev in uporabo vozniškega dovoljenja - lečeči osebni zdravnik, ki bi v primeru zdravstvenih težav, lahko prepovedal upravljanje vozil v prometu (odpadejo kroniki, zasvojenci in ljudje z resnimi zdravstvenimi problemi)
2. Tehnično stanje vozila - ukinitev tehničnih baz, odgovornost prenesti na osebnega mehanika, ki bi vsako leto pritisnil žig v prometno dovoljenje ali pa ne, če je vozilo v slabem stanju (če bi odgovarjal, tehnično slabega vozila nebi bilo na cesti). To imajo v Švici.
3. Opravljanje vozniškega dela izpita v treh segmentih - 1 ura vožnje v mestu, 1 ura na odprtih lokalnih cestah in 1 uran AC. Vsak segment celotna ocena in v primeru ponavljanja, tretjič celoten izpit.

Na 10 let pa bi lahko predpisali obvezno preverjanje (licenco) za vse voznike, brezplačno, stroške pa bi pokrile zavarovalnice in država (prihranki ob zdravih voznikih, usposobljenih (3 fazno preverjanje) voznikih in tehnično popolnem voznem parku, bi bili ogromni.

Stroški zdravljenja poškodovanih v prometnih nesrečah, nebi smeli bremeniti zdravstvene blagajne, temveč bi to moralo pokrivat avtomobilsko zavarovanje.

To moji predlogi, bi število prometnih nesreč prepolovilo (tudi tistih, v katerih je samo materialna škoda)
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

Ljudje bi morali biti sposobni voziti avto brez stevca za hitrost, ne pa da se slepo vozijo po nekih omejitvah in delajo guzvo na cesti, upocasnjujejo promet, se dolgocasijo med voznjo in drkajo svoje telefone, saj pa tempomat in acc vozita namesto njih oni pa lahko gledajo vsepovsod drugam samo na cesto ne, noge pa imajo stran od pedalov.
Za taksne obstaja vlak, bus, kolo, skiro in kotalke.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

GupeM ::

solatko je izjavil:

Drugo pa so take vožnje, kot je zgornji posnetek (imaš tega na youtube kolikor hočeš) daleč od prilagojene. To jetiščanje na poden, včasih smo rekli cegu na gas in kar bo, bo.

Zakaj? Se je zabil? Ne. Bi lahko varno ustavil? Ne. Bi lahko zamenjal pas ali zapustil vozišče? Lahko. Torej je vozil s prilagojeno hitrostjo, saj ni povzročil nobene škode.

Po tvoji logiki, ne po moji.

solatko ::

GupeM - Potrjuješ mojo ugotovitev, da vas večina tu nima pojma, kaj je prilagojena hitrost. Tako početje je prometna loterija, bo šlo ali pa ne.
Delo krepa človeka

zmaugy ::

"Vsi ste neumni, samo jaz sem pameten!"
/s
Biseri...

nevone ::

Potrjuješ mojo ugotovitev, da vas večina tu nima pojma, kaj je prilagojena hitrost.


Vsi tu vemo, kaj je prilagojena hitrost, le da ti ne veš, da z vzpodbujanjem take vožnje izvabljaš na cesto tiste, ki mislijo da to znajo tudi pravilno izvajati, pa v resnici ne znajo ali pa precej tvegajo, da se izkaže, da v resnici ne znajo.

Če ta stavek lahko kapiraš in potrdiš potem smo zmenjeni, če ne moreš, potem pač ne razumeš, kaj ti sporočamo.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:

Ljudje bi morali biti sposobni voziti avto brez stevca za hitrost, ne pa da se slepo vozijo po nekih omejitvah in delajo guzvo na cesti, upocasnjujejo promet, se dolgocasijo med voznjo in drkajo svoje telefone, saj pa tempomat in acc vozita namesto njih oni pa lahko gledajo vsepovsod drugam samo na cesto ne, noge pa imajo stran od pedalov.
Za taksne obstaja vlak, bus, kolo, skiro in kotalke.

To je pac potuha, ki jo nudijo asistencni sistemi. Clovek pa se ze po naravi prilagodi.
Tudi sam sem se v dobrem letu voznje z avtom z nekaj pomagali, dobesedno razvadil.
Sedaj sem zaradi neuporabe (covid ftw) avto prodal in kupil eno staro kanto za "kuca-poso-karantena" in sem opazil, da ne znam vec normalno vozit rikverc, ker sem se navadil na senzorje. Na AC sem bil navajen lane assista in posledicno minimalno zavijal z volanom, ostalo je naredila elektronika. To sem opazil sele sedaj, ko teh pomagal nimam in priznam, da jih ne pogresam. Predvsem ne, gumba za S/S off:) Zena pa je takoj opazila, da ni vec hill holderja;)
Sem mnenja, da s temi asistencnimi sistemi dejansko se bolj poneumljamo voznike oz jih delamo bolj lene. Morda so s tem zgolj manj pozorni na upravljanje samega vozila ter bolj fokusirani na dogajanje v okolici, ampak dvomim;)

UganiKdo ::

Ne vem, kaj vidiš športnega v čisto navadni prekoračitvi hitrosti?

Jaz nic, mi pa spet slaboumno podtikas izjave, ker si ti sanjal o tem kako si je treba dat duska med voznjo.


GupeM - Zakaj pa bi zajebal lastnika vozila, če lahko dokaže, da on ni vozil in se postopek ustavi? Ti si na forumu taka rožica, da bi se šel v takem primeru sam prijavit, če se ti bo pa res kaj takega zgodilo, boš pa tukaj spraševal, kakšni so načini, da kazen omiliš ali izogneš.
pri tem pa so te licemersko polna usta o tem kako treba sprejemat odgovornost za svoja dejanja. Temu primerno jemljemo ostala tvoja slaboumba moraliziranja.

Drugo pa so take vožnje, kot je zgornji posnetek (imaš tega na youtube kolikor hočeš) daleč od prilagojene.
Glede na to, da je po tvoje pravilno in zvelicavno, da voznik sam presodi katera hitrost je prilagojena, sem preprican da je voznik na posnetki preprican, da je vozil povsem s prilagojeno hitrostjo. In ravno v tem je problem nebuloz, ki jih prodajas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

predi ::

m0LN4r je izjavil:

predi je izjavil:

Danes zjutraj vozim v koloni v coni trideset. Pridemo do zožanja cestišča zaradi del na cesti (v dolžini kakšnih 10m, delavci so ravno začenjali z deli in hodili na zelo ozkem prostoru ob edinem prostem pasu po nasprotni strani cestišča), z naše strani znak za odvzem prednosti pred vozili z nasprotne smeri. Na drugi strani dobro vidno vozilo, ki je prisiljeno čakati, ker ga celoten del kolone pred mano izsiljuje - vsaj pet vozil je peljalo mimo njega v vlakcu. Za mano še daljša kolona. Ustavim ter dam smernik, ker nameravam v kratkem oviro obvoziti. Za menoj ljudje popizdijo, trobijo. Eden me prehiti, sledita mu še dva. Zadnja dva se znajdeta iz oči v oči z vozilom, iz nasprotne smeri, ki mu je bilo vidno vsega dovolj. Na koncu je moral zapeljati v edino špranjo na njegovi desni (parkirni prostori, obdani s koriti za rože in gradbeno brežo) in ustaviti, ker se mu idiota niti takrat nista hotela umakniti, ne daj bože, da bi zapeljala bočno vrikverc, kjer sem pustil dovolj prostora pred oviro.

Evo vam polovičarje in potuharje, ki so čisto po nepotrebnem povzročili dodaten zastoj na cesti. Ker je bilo varno, da kolona vozil izsiljuje prednost drugemu vozilu in ker je bilo varno, da se prehiteva vozilo, ki je jasno nakazalo, da misli prehitevati/obvoziti oviro, češ saj smo vozili 20.
Opcija B, se ti nebi ustavil ne bi prekinil prometnega toka, kolona bi sla mimo, cakal bi en. End of story, ne dramatiziraj.
Pred mojim izvozom asfaltirajo ze en mesec, pa se en mesec bo trajalo, ce bi blo po tvojem, nebi nikoli prisel na glavno cesto, ker nimam prednosti, avtov pa nikoli ne zmanjka in zjutraj ob sedmih, se v minuti dve, nabere vozil do konca ulice.
Hvala bogu se na vsake tolko nekdo spomni, da bi tudi mi radi sli na pot, kljub temu da nimamo nikoli prednosti.
Dvojni vatli much?

techfreak :) ::

facepalm je izjavil:

Sem mnenja, da s temi asistencnimi sistemi dejansko se bolj poneumljamo voznike oz jih delamo bolj lene. Morda so s tem zgolj manj pozorni na upravljanje samega vozila ter bolj fokusirani na dogajanje v okolici, ampak dvomim;)
Zgoraj omenjeni asistencni sistemi ti samo olajsajo voznjo, se vseeno pa moras biti enako zbran.

Naceloma vozim avto ki jih ima, in mi definitivno ni vsec ko vozim brez njih. Poleg tega da je lazje (najbolj pogresam auto hold), mi tudi da dodaten obcutek varnosti, ce jaz slucajno kaj zafrknem. Se vseeno pa to ne pomeni, da bi si upal biti kaj manj zbran takrat ko jih uporabljam (npr. na avtocesti), ali pa da bi se upal igrati s telefonom.

Raptor F16 ::

Da ne bomo samo jamrali. Danes sem imel kar ene par prijetnih izkušenj in zanimivo ravno od tistih ki vozijo "kante" za 2 jurja. Odstopili prednost v gneči, ko sem se vključeval s stranske, med menjavo pasov ustvarili lepo varnostno razdaljo da sem lahko po pravilnem pasu odvil v ulico. Lepo so se zahvalili s 4 smerniki ko sem jih počakal med rinjenjem v rikverc...

Take malenkosti mi pa polepšajo dan. Tako da ne bomo samo o katastrofalni nekulturi jamrali :) Things should be balanced.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

shadeX ::

Danes sem imel kar ene par prijetnih izkušenj in zanimivo ravno od tistih ki vozijo "kante" za 2 jurja.


Cena avtomobila ne odraža kulture na cesti - znamka avtomobila jo.

FTad ::

Raptor F16 je izjavil:

Da ne bomo samo jamrali. Danes sem imel kar ene par prijetnih izkušenj in zanimivo ravno od tistih ki vozijo "kante" za 2 jurja. Odstopili prednost v gneči, ko sem se vključeval s stranske, med menjavo pasov ustvarili lepo varnostno razdaljo da sem lahko po pravilnem pasu odvil v ulico. Lepo so se zahvalili s 4 smerniki ko sem jih počakal med rinjenjem v rikverc...

Take malenkosti mi pa polepšajo dan. Tako da ne bomo samo o katastrofalni nekulturi jamrali :) Things should be balanced.


Takih pozitivnih primerov je v Grazu polno. Tukaj ljudem ni problem ustaviti, da pride voznik iz stranske ceste/parkinga ipd na cesto ob gneci (ne glede na to, ali zeli zaviti levo ali desno) in vsak zamahne z roko v zahvalo ali vklopi 4 smernke. Na Dunaju je ze druga zgodba. Prav tako je ustavljanje pred prehodom za pesce samoumevno. To v Ljubljani redko dozivim.

predi ::

Pri nas takšno ravnanje takoj pomeni ustavljanje prometnega toka in na stotine drugih zadržkov. Na isti ulici, kot v zgornjem primeru, mi je enkrat en prilagojenec blendal zadaj, ker sem ustavil starejši gospe, ki je čakala na levi strani prehoda, nasproti pa ni bilo nikogar. Tega se baje ne dela. Mora pešec biti z eno nogo na prehodu, najbolje pa že na polovici čez. Prav neprijetno mi je, ko se mi zahvalijo, da sem jih spustil preko. Zakaj se mi zahvaljuješ za nekaj kar bi moralo biti samoumevno?

nevone ::

Prav neprijetno mi je, ko se mi zahvalijo, da sem jih spustil preko. Zakaj se mi zahvaljuješ za nekaj kar bi moralo biti samoumevno?


Jaz tudi vedno pokimam, ko mi kdo ustavi. Pač lepo se mi to zdi, tudi zato ker marsikomu to ni samoumevno.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

mirator ::

predi je izjavil:

... mi je enkrat en prilagojenec blendal zadaj, ker sem ustavil starejši gospe, ki je čakala na levi strani prehoda, nasproti pa ni bilo nikogar. Tega se baje ne dela. Mora pešec biti z eno nogo na prehodu,...
Pravzaprav gre za ugotovitev, ali pešec želi prečkati cesto, ali samo stoji na robu. Tudi jaz velikokrat ustavljam, namero pešča pa ugotavljam, glede na njegove gibe in mimiko. Če se bliža prehodu in si ogleduje levo in desno, ali pa samo stoji pa si ravno tako pozorno ogleduje proemt z ene in druge strani (predvsem, če gre za otroke ali starejše ljudi), mu ustavim in ga z gesto povabim, da prečka cesto. Če je kdo za mano in mi pri tem živčno hupa in blenda, ga preprosto ignoriram.

m0LN4r ::

predi je izjavil:

Pri nas takšno ravnanje takoj pomeni ustavljanje prometnega toka in na stotine drugih zadržkov. Na isti ulici, kot v zgornjem primeru, mi je enkrat en prilagojenec blendal zadaj, ker sem ustavil starejši gospe, ki je čakala na levi strani prehoda, nasproti pa ni bilo nikogar. Tega se baje ne dela. Mora pešec biti z eno nogo na prehodu, najbolje pa že na polovici čez. Prav neprijetno mi je, ko se mi zahvalijo, da sem jih spustil preko. Zakaj se mi zahvaljuješ za nekaj kar bi moralo biti samoumevno?
Jaz kot pesec, sem vedno rad pocakal, saj je samoumevno, da cakas. Razen, ce semafor za pesca sveti zeleno.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

nevone ::

Jaz kot pesec, sem vedno rad pocakal, saj je samoumevno, da cakas. Razen, ce semafor za pesca sveti zeleno.


Meni je na semaforiziranem križišču tudi to samoumevno, ampak niso vsi prehodi semaforizirani.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

GupeM ::

Predvsem je zelo odvisno kakšen je promet takrat. Če kot pešec vidim, da je cesta skoraj prazna, in moram počakati samo še par avtov da grejo mimo, potem se sploh ne približam prehodu za pešce, da jim ni treba ustavljati. Ko grejo mimo, pa imam ljubi mir prečkati cesto.

Če vidim, da je zgoščen promet oz kolona, da se ne vidi konca, pa seveda stopim do prehoda in nakažem namero. V tem primeru ponavadi ustavi že takoj naslednji.

Kot vozniku mi grejo pa zelo na živce takšni, ne kažejo nobene namere, da bi šli čez prehod, nato pa se kar naenkrat odločijo, da bi pa vseeno šli.

Ali pa tisti, ki kažejo očitno namero da bi šli, ko ustaviš, pa mahajo da pojdi mimo, bojo oni že počakali. Po možnosti pa nato takoj za tabo grejo čez.

BRBR ::

Razglabljam o sledečem: Vkjučujem se na avtocesto, hkrati se nekdo umika s prehitevalnega pasu ravno tja kamor rinem jaz. Prav mogoče je da sem na koncu vključevalnega pasu in da onega sploh ne vidim. Ko reče crash - kdo je kriv ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BRBR ()

Pinzl ::

BRBR je izjavil:

Razglabljam o sledečem: Vkjučujem se na avtocesto, hkrati se nekdo umika s prehitevalnega pasu ravno tja kamor rinem jaz. Prav mogoče je da sem na koncu vključevalnega pasu in da onega sploh ne vidim. Ko reče crash - kdo je kriv ?


ti.
Če se ne moreš varno vključit pelješ naprej po odstavnem toliko časa da lahko to varno narediš.

BRBR ::

Praktićno že, verjetno pa zakonsko ne bo držalo, namreč prevoziš polno črto. 2x. Ampak beyond point, tisti, ki se vključuje ima onega, ki se umika v mrtvem kotu in ga sploh ne vidi. Pustimo to da imam navado obrnit glavo in pogledat, verniki v ogledala tega striktno ne počnejo in ti so v večini.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BRBR ()

b3D_950 ::

V kolikor se zgodi, da se voznik ni uspel pravočasno vključiti na prometni pas avtoceste (npr. gost promet) se izjemoma dovoljuje vožnja po odstavnem pasu, vendar le toliko časa, kot je nujno za varno vključitev na prometni pas avtoceste. Vožnja po odstavnem pasu je po določbi enajstega odstavka 30. člena ZPrCP sicer prepovedana, vendar je v izjemnih primerih bistveno manj tvegana kot ustavitev na koncu pospeševalnega pasu.
Zdaj, ko je mir jemo samo krompir.
豪快すぎ

Vuli ::

ja, samo sem videl take vključevalne pasove, ki se končajo, ni odstavnega pasa naprej.
|Gigabyte x570 Aorus Pro | R7 3700x | 16GB DDR4 RAM G.Skill V 3000 @ 3200 CL14|
|Gigabyte Z170X Gaming 7 | Core i5 6500 |
««
148 / 151
»»