» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
136 / 291
»»

martincek1 ::

To opisuješ svoje podvige po cesti skozi Posavec?

poweroff ::

MrStein je izjavil:

Znak mora biti jasno viden. Evo, še zakonodaja:

Prometna signalizacija in prometna oprema na cestah morata biti postavljeni tako, da ju udeleženci cestnega prometa pravočasno opazijo in dojamejo njun pomen ter da na podlagi tega lahko ravnajo v skladu s pomenom in zahtevami, ki jih določata.


ter
Če na mestu, kjer je postavljen prometni znak, zaradi gostote prometa ali iz drugih razlogov udeleženci cestnega prometa prometnega znaka ne bi pravočasno opazili, mora biti ta ponovljen tudi na nasprotni, levi strani ceste ali smernega vozišča, če je potrebno, pa tudi nad voziščem.



Pa kje ti živiš?

Pri nas velja - vožnjo je treba prilagoditi razmeram na cesti. Če znak ni viden in pride do nesreče, ni kriv upravljavec ceste. Kriv je voznik, ker ni "prilagodil vožnje razmeram na cesti".

Kam pa pridemo, da bo Država (s svojimi podaljški - javnimi podjetji) odgovorna za malomarnost, no!

:))
sudo poweroff

UganiKdo ::

pri čemer je najbolj ironično, da v konkretnem primeru znak niti pod razno ni bil zakrit, ampak ga je voznik preprosto ignoriral. ja, prekleta država, kam pa pridemo, če bi posameznik začel odgovarjat za svoja dejanja.

st12 ::

Jaz imam malo pred znakom noter 120, zdaj ga pa ti vidi. Pri 50 bi ga tudi jaz opazil.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

solatko ::

st12 - Najprej izpit nared, če ga pa že imaš, boš pa imel sedaj čas, da vozniško znanje do potankosti obnoviš, tudi tisti del, ki govori o omejitvah in vožnji s prilagojeno hitrostjo.
Veš na gas lahko naučiš vsako opico pritiskat, to, da je potrebno tudi varno ustavit pa na žalost, samo paemtne ljudi, ki s časoma, če se trudijo, postanejo dobri vozniki in potem, čudež, nimajo več takih problemov.
Delo krepa človeka

st12 ::

Jaz pa ne prilagajam ali kako in nimam hitrosti za varno ustavit? Še vedno sem se ustavil če me je kdo izsilil iz Merkurja, in to ne z močnim zaviranjem, iz 90-100 se da popolnoma normalno zmanjšat na 50.
Če bi vozil tako kot ti opisuješ, bi na tej cesti takoj za krožnim pritisnil polni plin in ga ne bi spuščal, to bi imel noter nekje 140-160, pa bi se še uspel ustavit pred naslednjim krožnim, edino mimo priključka bi se šel rusko ruleto.
100 je povsem normalna hitrost za to cesto, pa lahko napopajo ne vem kolk znakov. Še zdaj grem zjutraj tolk, pa nimam občutka da bi kogarkoli ogrožal.
Za 50 pa rabiš bit konstantno na bremzi kot je bil eden včeraj, ali pa imet v 2. prestavi. Razen znaka za naselje ne vidim razloga za tako vožnjo. To bi moral imet ob cesti najhitrejše šprinterje na svetu, ki bi ti uletavali iz grmovja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: st12 ()

st12 ::

Dobro da lahko vsaj izven naselij voziš 120 (oz. +30 tam kjer so znaki za omejitve) in na AC 170 in ti ne more noben nič (če greš po števcu tolk si sploh safe, to je z radarjem 105 in 155), edino ta naselja so smotana.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: st12 ()

val46 ::

Malo si preberi koliko ti odbijejo za določeno hitrost in šele takrat bodi pameten. Če pa voziš avto, pr kateremu ti števec laže za 15km/h, pol vsa tvoja "hvaljenja" v tej temi, kolk si šel kje, nimajo nobene teže, ker ti števec itak laže za tolk. Sam vseeno ti ponovno predlagam, da začni mislit z zgornjo glavo, ne sam s spodnjo ali pa si na tak način večat ego, ker ko te bo sreča zapustila, ne bo fajn ne zate, pa še za koga druzga zraven.

https://prekrski.com/prometni-prekrski-...

maticb492 ::

Tale z števcem je odvisna od avta. Pa še razlika se veča z višjo hitrostjo, pri 50km/h je števec še dokaj natančnen, na avtocesti ti pa reče da voziš več kot dejansko voziš :)
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

UganiKdo ::

Predvsem ti mora tisto med usesi lagat, ali pa preprosto ne delat, ce verjames da je 120km/h po stevcu ok pri omejitvi 90 km/h. Ampan glede na to da nas psihopatek tako ali tako avto vozi samo na racunalnicskem zaslonu mu lahko tudi to oprostimo.

IL_DIAVOLO ::

Ne bom lagal, redno vozim 10 km/h nad omejitvijo v naselju, izven naselja 20 km/h, po avtocesti 30 km/h, ko ni guzve.

Nikdar nobene kazni ali pizdarij.

martincek1 ::

Jaz grem v naselju do 57, če je cesta pregledna in prosta, pa na avtocesti do ene 155. Izven naselja redko čez 90. (realnih, ne po števcu). Tudi nikoli nobene kazni, ničesar.

facepalm ::

Jaz se vozim brez izpita. Prav tako nobene kazni. /s

WizzardOfOZ ::

Kaj je to izpit? :))

kuall ::

martincek1 je izjavil:

Jaz grem v naselju do 57, če je cesta pregledna in prosta, pa na avtocesti do ene 155. Izven naselja redko čez 90. (realnih, ne po števcu). Tudi nikoli nobene kazni, ničesar.

Jaz podobno: naselje 60/km na uro kar vedno, tudi drugi tako delajo vidim.
Izven naselja potegnem na 120, če je cesta ravna.
Avtocesta 150.

solatko ::

Jaz v naselju vozim 30, 45, 55, 65 ali 75 v skladu z omejitvijo, zunaj pa glede na razmere na cesti in gostoto prometa, na lokalnih cestah največkrat med 60-80 v koloni, na AC med 110-150 in še nikoli plačal kakršne koli kazni za prometne prekrške.
Delo krepa človeka

holabaluza ::

Men je to cist mindblow kok tako nonsalantno poveste, da vozite 150 po avtocesti :o dozivljam take primerke zmerom na avtocesti in me predvsem zanima zakaj? zakaj se enostavno ne drzi omejitev?

A je to sam neka ego fora? a se vam nujno tako mudi in rabite tisti 10 minut, ki se prisparajo s tako voznjo?

Zgodovina sprememb…

wajdujc ::

10 minut prišparaš pri 160 km poti pri srednji hitrosti 150 napram 130. V realnem svetu verjetno prišparajo kako minuto ali dve, ki pa pri prvem semaforju v naselju se še verjetno izniči. ¯\_(ツ)_/¯

holabaluza ::

Mhm se strinjam. Mislim, ko srecam take talenta na prehitevalnem pasu se zmerom izkaze da so zeloo agresivni, nobene razdalje, najraje bi sel kar skoz tebe in mu gre tistih mojih 130 grozn na jtra in ne mora pocakat da se jaz vrnem nazaj na desni pas. Valda se takemu kretenu umaknem, ker nocem zgubit zivljenja zarad kake napake ali pa nepredvidljive situacije. Nikol pa ne stekam zakaj taka objestna voznja.

wajdujc ::

Si predstavljam ,da je kot kadar se znajdeš v zastoju, pa zapustiš glavno cesto ali avtocesto, si narediš absurden krog po stranskih cestkah in poteh, da se na koncu znajdeš spet na glavni cesti s približno enako zamudo, kot če ne bi ničesar storil in odsedel v zastoju. Gre se le za iluzijo, da jemlješ situacijo v svoje roke, in si res krojiš svojo usodo. Za minuto manj na cesti, ali za pokvarjeno življenje (to pa se ti zihr ne bo zgodilo, to se dogaja le živim mrtvecem ki vozijo po omejitvah).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: wajdujc ()

solatko ::

holabaluza - V glavnem pri prehitevanju, zato, da čim prej prehitiš in se umakneš na vozni pas, tam pa znižaš hitrost ali pa tudi ne, če je vse frei (kar sem doživel samo med korono). Všje sem opisal zadnjo vožnjo LJ-MB, da je kolona osmih vozil peljala normalno 130-140, pri prehitevanju, pa so znižal hitrost na 110 in to celo pot od Domžal do MB, kar pa meni ni čisto jasno zakaj.
Varnostno razdaljo pa držim tako pri 30, kot pri 200, poleg tega, vedno vozim s prilagojeno hitrostjo, pri kateri lahko kadarkoli, zaradi višje sile, varno ustavim, tako, kot pravi zakon.
Delo krepa človeka

maticb492 ::

150 po avtocesti je objestna vožnja, hahaha. :))

Bogi nemci, so vsi objestni vozniki.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

IL_DIAVOLO ::

Bogi revez življenjsko ogrozen.

holabaluza ::

Super, potem je to ego. Hvala za potrditev

solatko ::

holabaluza - 150 po števcu je realnih 140, tako, da ne serji o nekih hudih preseravanjih. Se pa čudim na primorki, vsakokrat, ko se peljem na tisti konec, imam občutek, da je to cesta, narejena za dirkače in to brez vsake mere varnosti. 180 in več, vsakokrat vsaj 5 skupin po 3-5 avtomobilov, ki se vozijo od 2-5m en za drugim. Štajerko so celjski policisti kar dobro umiril, saj le redko vidiš kakšnega, v večini madžarskega ali romunskega japija, ki svoj 100k€ ali več vreden izstrelek, goni nad 160, ves ostali promet se suče v glavnem okoi 130-150 po števcu.
Jaz nimam problemov ego narave, če vidim avto, ki pelje hitro, če vzdržuje varnostno razdaljo, naj, zaradi mene požene kolikor mu gre, če ne ogroža vseh okoli sebe, mi gre pa na spolni organ, divjanje treh izstrelkov na parih metrih medsebojne razdalje, ker naredijo sranje za nekaj ur, če gre kaj narobe.
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

holabaluza je izjavil:

Super, potem je to ego. Hvala za potrditev


Ma kaki ego, to je normalna hitrost za 150 konjskega dizla s 6. brzino. Ce pa ti vozis sajtrgo, kjer prebija pis vetra skozi vsako fugo, pa ni kriva hitrost, ampak avto.

S 130 nimas na prehitevalnem pasu kaj pocet. To je v realnosti 120, v najboljšem primeru 125. Glede na to da imas analogni stevec, ne bos nikoli vozil to enice natančno, kot lahko to z digitalnim stevcom. Tako da vozis s 120, kar je v vecini primerov nesprejemljivo.

Zakaj? Ker ne pricakujem od voznika pred menoj, da bo ogrozal sebe in druge, da se vriva v kolono kamionov zaradi svoje počasnosti. Pričakujem pa da potegne do 140 in magari ostane na tem pasu. Samo ne mi cincat 110, to pa mi dvigne pokrov.

Isto postanem živčen, ko se folk vozi tocno 50, kar je v praksi pod omejitvijo. Pa pelji ko ded no ;((

facepalm ::

holabaluza je izjavil:

Super, potem je to ego. Hvala za potrditev

Ironicno to potrjujejo tudi posti pod tem:)

solatko ::

IL_DIAVOLO - Tebi delajo težave prilagajanja hitrosti na razmere na cesti. Če pred tabo pelje 30, kljub temu, da je omejitev 50, se pač moraš peljati z varnostno razdaljo za njim, če ga ne moreš varno prehiteti. Če ti to dviga pritisk, razmisli o tem, da se pričneš vozit z javnimi prevoznimi sredstvi. Nisi za volan!
Delo krepa človeka

holabaluza ::

facepalm je izjavil:

holabaluza je izjavil:

Super, potem je to ego. Hvala za potrditev

Ironicno to potrjujejo tudi posti pod tem:)


To je bil namen 😉 so nekak seb potrdil

IL_DIAVOLO ::

solatko je izjavil:

IL_DIAVOLO - Tebi delajo težave prilagajanja hitrosti na razmere na cesti. Če pred tabo pelje 30, kljub temu, da je omejitev 50, se pač moraš peljati z varnostno razdaljo za njim, če ga ne moreš varno prehiteti. Če ti to dviga pritisk, razmisli o tem, da se pričneš vozit z javnimi prevoznimi sredstvi. Nisi za volan!


Eni nismo rastline, kot ti solata :D

solatko ::

IL_DIAVOLO - Ja, eni ste pač nevarni na cesti, zaradi takih, moramo bit drugi bolj previdni ali pa se dogaja to, kar se dogaja vsak dan na naših cestah.
Drugače imaš pa zelo konstruktivne komentarje.:'(
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Ne nevarni, ampak vozniki ki skrbimo, da se pocasnele zbudijo.

Blendanje ali prehitevanje. Jaz se za nobenim ne bom vozil 40, razen ce je to v območju umirjenega prometa ali je to traktor, ki hitreje itak ne more. Tudi do kolesarjev sem zelo strpen. Načeloma pa vozniki avtov pod 50 da vozijo v naselju? Kako te to ne bi naredilo živčnega?

Sem zaradi tega objestni voznik? Po mojih prepričanjih ne. So pa pocasnele krivci za marsikatero nespametno prehitevanje. To pa drzi.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

IL_DIAVOLO - Nikjer nisem napisal, da si objesten voznik. Problem je v tebi, ker te čisto običajne situacije delajo živčnega, v takem stanju pa narediš neumnost (nekaj takih je v temi o oviranju prometnega toka). Zaradi takega, sem dvakrat svoje življenje reševal na travniku, ker ni zdržal in je šel prehitevat kolono.
Počasni ni kriv, če za seboj vozi kolono, je v prekršku, katerega naši policaji redko sankcionirajo, vendar on ne gre na levo, gre vedno tisti, ki ga tak voznik dela živčnega in tak človek, ne sme upravljati nevarne stvari, kakrne so prevozna sredstva, orožje,...

Meni, pa niti slučajno nisem počasen voznik, ni problem, nekaj deset km peljat v koloni, z normalno ali celo povečano, varnostno razdaljo, ker se zavedam, da kolone, varno ne morem prehitet. Če bi me hotelo živcirat, se zapeljem na kavico in potem, peljem po svojih željah, dokler spet ne ujamem kakšnega kruzerja.

Promet je za ljudi z močnimi živci!!!!!!!
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Ni res, promet je za hitre voznike, s hitrimi mozgani!!!!!

solatko ::

IL_DIAVOLO - Če imaš hitre možgane, največkrat nisi hiter voznik, hitri vozniki so večinoma tisti, katerim možgani delajo na drugih frekvencah, kot noga, ki pritiska gas. Vsako opico se to, da naučiti, zelo težko pa jo naučiš, da vozi s primerno hitrostjo.
Delo krepa človeka

facepalm ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ni res, promet je za hitre voznike, s hitrimi mozgani!!!!!

Za najhitrejsimi nastajajo najdaljse kolone:)

solatko ::

facepalm - Napčno, za najhitrejšimi, se ne ustvarjajo kolone, če jim gre kaj narobe, nastane zastoj za nekaj ur.
Delo krepa človeka

facepalm ::

solatko je izjavil:

facepalm - Napčno, za najhitrejšimi, se ne ustvarjajo kolone, če jim gre kaj narobe, nastane zastoj za nekaj ur.

Zastoj = kolona stojecih vozil:)
V glavnem, dojames bistvo posta:)

solatko ::

facepalm - Kolona je pač počasi premikajoča množica vozil, pri najhitrejših se pa nič ne premika.>:D
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Hitri vozniki smo tako dalec spredaj pred pocasnelami in tako dalec za objestnimi vozniki, da je sansa za nesreco nicelna.

Biti hiter ne pomeni biti prvi na cilju, ampak se peljati tekoce.

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Hitri vozniki smo tako dalec spredaj pred pocasnelami in tako dalec za objestnimi vozniki, da je sansa za nesreco nicelna.

Biti hiter ne pomeni biti prvi na cilju, ampak se peljati tekoce.

Torej sem jaz, z mojimi 120kmph, med najhitrejsimi na nasih AC? Izredno malo variranja hitrosti.

UganiKdo ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Hitri vozniki smo tako dalec spredaj pred pocasnelami in tako dalec za objestnimi vozniki, da je sansa za nesreco nicelna.

Biti hiter ne pomeni biti prvi na cilju, ampak se peljati tekoce.

Ja definitivno boste najhitreje na koncnem cilju, samo upam, da jih bos cim manj s sabo vzel.

WizzardOfOZ ::

Za najhitrejšimi je ponavadi kolona na pokopališču.

Ja vozim točno do kilometra natančno po omejitvi v naseljih. Tempomat me vozi točno toliko. Noga pa na pedalu za zavoro, če kdo skoči na cesto.
Če ti ni všeč, da tako "počasi" vozim, pa prehiti. Ampak jaz hitreje ne bom šel. Škoda denarja za kazni. Raje dam to otroku v šparovec. Bom več naredil a tem.

Mato989 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Za najhitrejšimi je ponavadi kolona na pokopališču.

Ja vozim točno do kilometra natančno po omejitvi v naseljih. Tempomat me vozi točno toliko. Noga pa na pedalu za zavoro, če kdo skoči na cesto.
Če ti ni všeč, da tako "počasi" vozim, pa prehiti. Ampak jaz hitreje ne bom šel. Škoda denarja za kazni. Raje dam to otroku v šparovec. Bom več naredil a tem.


Ja taki ste mi najboljši... ko peljete 50km/h kjer je omejitev 50km/h... sredi noči ko ste skoraj sami na cesti... to me najbolj razkuri... pelji vsaj 58km/h ali kaj... da bo šlo vsaj malo bolj tekoče... ker omejitve pri nas so neumne oz. so narete za dnevni promet... ponoči pa drekajo in živčkajo...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

facepalm ::

Ponoci pa ja ni problem prehitet, al..?
In kje si nasel 58kmph? Kaj imas sploh od tega, da vozis 8kmph hitreje? Ce se ti mudi, bos peljal hitreje, ce se ti ne pa.. zkj?

Mato989 ::

facepalm je izjavil:

Ponoci pa ja ni problem prehitet, al..?
In kje si nasel 58kmph? Kaj imas sploh od tega, da vozis 8kmph hitreje? Ce se ti mudi, bos peljal hitreje, ce se ti ne pa.. zkj?


Veliko... lahko tudi 64 zaradi mene, ker po -5km/h padeš v do 60 prehitro vožnjo... bistvo je to, da so naše omejitve ponoči absurdne (kot marsikje drugje)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

IL_DIAVOLO ::

facepalm je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Hitri vozniki smo tako dalec spredaj pred pocasnelami in tako dalec za objestnimi vozniki, da je sansa za nesreco nicelna.

Biti hiter ne pomeni biti prvi na cilju, ampak se peljati tekoce.

Torej sem jaz, z mojimi 120kmph, med najhitrejsimi na nasih AC? Izredno malo variranja hitrosti.


Ne, ker oviraš tiste na prehitevalnem pasu. 120 ves čas na voznem pasu fizično ni mogoče.

Biti hiter pomeni, da pelješ 160, ko je to možno, hkrati pa zmanjšati hitrost na 130, še preden vidiš kolono pred seboj. En cincar pred teboj? kar po gasu, se bo že umaknil. To je bistvo hitrega voznika, ki vzdržuje konstnantno visoko hitrost.

Agresivni beboti se pa zagajajo v rdeče luči, ko biki ko vidijo rdečo zastavo, jaz pameten pa lepo v tretjo, dokler se ne prižge zelena in švignem mimo po voznem pasu. Vem ja ni po pravilih, ampak deluje pa 8-)

WizzardOfOZ ::

Mato989 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Za najhitrejšimi je ponavadi kolona na pokopališču.

Ja vozim točno do kilometra natančno po omejitvi v naseljih. Tempomat me vozi točno toliko. Noga pa na pedalu za zavoro, če kdo skoči na cesto.
Če ti ni všeč, da tako "počasi" vozim, pa prehiti. Ampak jaz hitreje ne bom šel. Škoda denarja za kazni. Raje dam to otroku v šparovec. Bom več naredil a tem.


Ja taki ste mi najboljši... ko peljete 50km/h kjer je omejitev 50km/h... sredi noči ko ste skoraj sami na cesti... to me najbolj razkuri... pelji vsaj 58km/h ali kaj... da bo šlo vsaj malo bolj tekoče... ker omejitve pri nas so neumne oz. so narete za dnevni promet... ponoči pa drekajo in živčkajo...

Vseeno kako neumne so omejitve. Voziš pač po neumnih omejitvah.
Zakaj bi se sredi noči vozil hitreje? Saj me lahko na prazni cesti prehitiš.
Sploh če sem sam na cesti, raje kak dober komad dam bolj na glas in uživam.
Za norenje grem na dirkališče in se tam znorim. Po cestah sem že dolgo časa nazaj nehal.

Zgodovina sprememb…

techfreak :) ::

Mato989 je izjavil:

Ja taki ste mi najboljši... ko peljete 50km/h kjer je omejitev 50km/h... sredi noči ko ste skoraj sami na cesti... to me najbolj razkuri... pelji vsaj 58km/h ali kaj... da bo šlo vsaj malo bolj tekoče... ker omejitve pri nas so neumne oz. so narete za dnevni promet... ponoči pa drekajo in živčkajo...
Se strinjam. Splosno znano je, da se nam ponoci izboljsa vid, in lazje opazimo druga vozila, ljudi, predmete, ovire, itd.

facepalm ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

facepalm je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Hitri vozniki smo tako dalec spredaj pred pocasnelami in tako dalec za objestnimi vozniki, da je sansa za nesreco nicelna.

Biti hiter ne pomeni biti prvi na cilju, ampak se peljati tekoce.

Torej sem jaz, z mojimi 120kmph, med najhitrejsimi na nasih AC? Izredno malo variranja hitrosti.


Ne, ker oviraš tiste na prehitevalnem pasu. 120 ves čas na voznem pasu fizično ni mogoče.

Biti hiter pomeni, da pelješ 160, ko je to možno, hkrati pa zmanjšati hitrost na 130, še preden vidiš kolono pred seboj. En cincar pred teboj? kar po gasu, se bo že umaknil. To je bistvo hitrega voznika, ki vzdržuje konstnantno visoko hitrost.

Agresivni beboti se pa zagajajo v rdeče luči, ko biki ko vidijo rdečo zastavo, jaz pameten pa lepo v tretjo, dokler se ne prižge zelena in švignem mimo po voznem pasu. Vem ja ni po pravilih, ampak deluje pa 8-)



Kako oviram tiste na prehitevalnem, ce se tam vozim zgolj med prehitevanjem? Pa realnost je taka, da vozim 120kmph po voznem, dohitim konvoj tovornjakov in se razvrstim na prehitevalnega, kjer moram zmanjsati na 100-110kmph. Sam ugibaj zakaj. Voziti 160kmph in priti na cilj 30sec pred mano, ki vozim 120kmph, ne pomeni biti hiter ampak zgolj neucakan.
Ne pricakujem da bos razumel. Vsaj v kratkem ne.
««
136 / 291
»»