» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
135 / 293
»»

st12 ::

1

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: st12 ()

predi ::

w00t je izjavil:

Se pravi znake so postavili tako kot bi jih morali. Vprašljiv je edino ta na koncu Radovljice, ker Lesce imajo že tako dvakrat manj črk, potem ga je pa še pol skritega v grmovju. Prej je znak za konec Radovljice, ki je še rdeče prekrižan, opazil vsak, četudi je bil na enakem mestu.
Tudi pol znaka bi moralo biti dovolj, da razpoznaš črno obrobo za naselje in manjko prečrtanja za konec naselja. Navsezadnje je najmanjši tak znak velik 1000x500 mm. Vožnja na pamet te lahko drago stane.

MrStein ::

Ha ha, točno so sem pomislil, ko sem bral woot-ovo pisanje:
namesto da bi reševali take probleme se bo takoj oglasil nekdo, ki stanje zagovarja in krivi mimoidoče

Znak mora biti jasno viden. Evo, še zakonodaja:

Prometna signalizacija in prometna oprema na cestah morata biti postavljeni tako, da ju udeleženci cestnega prometa pravočasno opazijo in dojamejo njun pomen ter da na podlagi tega lahko ravnajo v skladu s pomenom in zahtevami, ki jih določata.


ter
Če na mestu, kjer je postavljen prometni znak, zaradi gostote prometa ali iz drugih razlogov udeleženci cestnega prometa prometnega znaka ne bi pravočasno opazili, mora biti ta ponovljen tudi na nasprotni, levi strani ceste ali smernega vozišča, če je potrebno, pa tudi nad voziščem.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

UganiKdo ::

Mene pa fascinira kako nekateri kupite 1001 zgodbico, ki jo nekateri prodajajo...

Znaka ni; ma ne saj znak je ampak je zarascen; ne v bistbu je ukradeb....

100 izgovorov da ni treba prevzeti odgovornosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

MrStein ::

Znak ali je ali ni, Lahko greš preverit. Jo ne bodo škratki spremenili ravno preden ti pogledaš.

In to bodo tudi organi naredili, če se on pritoži.

Ampak hej, to bi bil razumen potek, tega pri nas ne počnemo...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

predi ::

MrStein je izjavil:

Ha ha, točno so sem pomislil, ko sem bral woot-ovo pisanje:
namesto da bi reševali take probleme se bo takoj oglasil nekdo, ki stanje zagovarja in krivi mimoidoče

Znak mora biti jasno viden. Evo, še zakonodaja:

Prometna signalizacija in prometna oprema na cestah morata biti postavljeni tako, da ju udeleženci cestnega prometa pravočasno opazijo in dojamejo njun pomen ter da na podlagi tega lahko ravnajo v skladu s pomenom in zahtevami, ki jih določata.
Naj woot prilepi slikco dejanskega stanja pa lahko nehamo ugibat o tem ali onem.

w00t ::

MrStein je izjavil:

Če je tisti znak prekrit z grmom bil vzrok, da si prehitro vozil, je to čisto dovolj razlog za "reklamacijo". Če ni rok potekel. Pa slikat, za dokaz (več je bolje, lahko se celo ustaviš in se slikaš zraven z svežim izvodom kakega dnevnega časopisa, kot v filmih ;), da se ve, da ni slika od lani)

To je če bi šel iz smeri Radovljice. Danes sem šel normalno kot ponavadi mimo, hitrost 50, nisem razmišljal o tem znaku, pa sem se čez kak kilometer spomnil, da ga spet nisem opazil. Tako da tega verjetno ne bi opazil niti po enem letu ali pa sploh nikoli.
Kot rečeno, da bi bil opazen, bi moral biti za krožnim na začetku te ravnine kjer sem jaz vozil.
50 držat je tudi skoraj nemogoče, ko sem se spustil po klancu sem prišel do 68 po števcu. Naprej potem nisem imel problemov držati omejitev. Tako da ta omejitev je zame nerealna.
Res da je tudi po Boštjanovi ulici cesta zelo lepa in ravna, ampak nima klanca, tako da se da brez problema peljat 50. Sem siguren da sta ti dve cesti eni najlepših cest v naseljih nasploh, ob obeh tudi ni hiš, na Boštjanovi šele od križišča naprej.
Postavljati na take ceste radarje je samo iz namena polnjenja proračuna, če bi gledali na varnost, bi se postavili zraven kakšnega prehoda za pešce.
Vem pa zakaj dajejo tukaj take omejitve, da bo bolj prijazno pešcem in kolesarjem. Ampak jaz tudi kolesarim, pa sem bolj jezen, ko mi gre kak starejši 50km/h 1m od mene kot pa kak hitrejši 90km/h 2m od mene.

Jaz sem šel v obratni smeri. Tam je znak dobro viden, ampak zame očitno tudi ne dovolj. Bi ga pa sigurno videl, če bi bil za krožnim.
Vid imam drugače 100%. Bolj je verjetno problem, ker se vsak dan vozim po tej cesti že več kot 10 let. Znake za omejitev sem vse opazil takoj. Pač rdeči okrogli znaki z veliko številko za največjo hitrost so zame precej bolj vidni kot pa rumeni s samo napisom naselja, v tem primeru celo samo 5 znakovnim. Lesce ali Radovljica je tudi že razlika v vidnosti, ker je slednji 2x širši.

Res da na plačilnem nalogu ne piše smeri vožnje, ampak to bi šli verjetno preveriti pri redarstvu.

Vseeno bom probal ugovarjat na načine:
-prvič vozil po tej cesti od nove ureditve
-teža prekrška, namreč po tej cesti iti 90 ni enako kot če bi šel čez Radovljico

UganiKdo ::

MrStein je izjavil:

Znak ali je ali ni, Lahko greš preverit. Jo ne bodo škratki spremenili ravno preden ti pogledaš.

In to bodo tudi organi naredili, če se on pritoži.

Ampak hej, to bi bil razumen potek, tega pri nas ne počnemo...


Smo dobili odgovor in kot ponavadi problem ni v vidnosti prometnih znakov.

Vseeno bom probal ugovarjat na načine:
-prvič vozil po tej cesti od nove ureditve
-teža prekrška, namreč po tej cesti iti 90 ni enako kot če bi šel čez Radovljico


Oba razloga nimata polnoma nikakršne teže glede varstva zakonitosti. Vse kar boš dosegel je to, da boš izgubil pravico do plačila polovične kazni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

w00t ::

Kazen sem že plačal, to mi ni problem, problem je 21 pik in s tem izguba izpita. Tako da mi je zdaj glavni cilj, da nekako dobim odlog odvzema vozniškega dovoljenja.
Drugače so mi tudi že odgovorili ti, ki rekonstruirajo ta del in pravijo, da so prosili občino naj dajo obvestilo, da je na tej cesti spremenjen prometni režim, tako da ne bi prihajalo do večih primerov, kot je moj.
So pa postavili znake še preden so začeli z rekonstrukcijo.
Jaz sem gledal vse Deželne novice od marca naprej, pa piše samo to v št. 5:
ureditev pasov za kolesarje in pešce skozi železniški nadvoz ob regionalni cesti v Lescah v okviru že navedene gradnje kolesarske povezave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: w00t ()

UganiKdo ::

Za 89 km/h pri omejitvi 50 km/h ni kazen 21 točk, niti ni trajen odvzem izpita. Tako, da očitno je pri tebi neupoštevanje prometnih predpisov bistveno večji problem, kot en spregledan prometni znak.

w00t ::

Že, ampak od 12 pik naprej sem vedno gledal da grem do table za konec naselja 50. Tukaj zdaj teh tabel za konec naselja sploh ni. Ta tabla ki je, jo pa vidim samo zdaj ko vem kje je.
Dajte mi povedat kje je še naselje kjer sploh ni nobene hiše, to bi se nategnil skoraj vsak in ni problem samo v meni. Sploh so pa znaki za naselje praviloma pred dejanskimi naselji in ne pred nekim krožnim, WTF?
Tako da jaz pri sebi glede tega ne vidim nobene napake.

maticb492 ::

w00t je izjavil:

Že, ampak od 12 pik naprej sem vedno gledal da grem do table za konec naselja 50. Tukaj zdaj teh tabel za konec naselja sploh ni. Ta tabla ki je, jo pa vidim samo zdaj ko vem kje je.
Dajte mi povedat kje je še naselje kjer sploh ni nobene hiše, to bi se nategnil skoraj vsak in ni problem samo v meni. Sploh so pa znaki za naselje praviloma pred dejanskimi naselji in ne pred nekim krožnim, WTF?
Tako da jaz pri sebi glede tega ne vidim nobene napake.


Nima veze koliko izgovorov najdeš, kaj ti misliš, in koliko forumašev se strinja ali ne strinja z tabo.

Zajebal si, spregledal tablo in si nabral 18 pik, jebiga.

Sploh pa če si nabral že prej 12 pik nisi neka nedolžna ptička okej, kar konsistentno kršiš pravila, da te tako dobijo.

Jaz tudi nisem najbolj počasen voznik pa sem od leta 2015 (prva kazen) uspel nabrat komaj 6 pik (3 so mi že zastarele, 3 pa bodo čez 3 mesce). Če te ne bi zdaj dobili bi te pa čez nekaj mescev.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

GupeM ::

Ne, tabla za naselje ne označuje dejanskega začetka naselja, ampak označuje omejitev hitrosti na 50 (kar se mi pred krožišče zdi zelo primerno) in hkrati podaja informacijo o imenu naselja v katerem si. Praktično vse te table so postavljene znotraj meje naselji in ne točno na meji.

In kot je že nekdo pred mano napisal. Tudi jaz nisem najbolj počasen voznik, pa sem v svoji 13 letni vozniški karieri plačal eno kazen za napačno parkiranje, eno kazen za "neplačilo" parkirnine in eno kazen, ker sem precej posekal dokaj pregleden ovinek čez polno črto. Pik še nisem dobil. Pa ne plačilo parkirnine sem zamudil za 10 minut. Plačano je bilo do 16:50, parkirnino pa so nehali zaračunavati ob 17:00 :D pomoje je prav čakal tip :D

UganiKdo ::

w00t je izjavil:

Že, ampak od 12 pik naprej sem vedno gledal da grem do table za konec naselja 50. Tukaj zdaj teh tabel za konec naselja sploh ni. Ta tabla ki je, jo pa vidim samo zdaj ko vem kje je.
Dajte mi povedat kje je še naselje kjer sploh ni nobene hiše, to bi se nategnil skoraj vsak in ni problem samo v meni. Sploh so pa znaki za naselje praviloma pred dejanskimi naselji in ne pred nekim krožnim, WTF?
Tako da jaz pri sebi glede tega ne vidim nobene napake.


To, da pri sebi ne vidiš nobene napake, je tudi glavni razlog zakaj si nabral dovolj točk za odvzem izpita. Tako, da dokler te osnovne motnje ne odpraviš se kaj dosti ne bo spremenilo.

predi ::

Heh.. V najnovejšem predlogu sprememb ZPrCP-ja že ni več obveznih čelad za kolesarje. Meni niti na misel ne pride, da bi sedel na kolo brez nje, predpis gor ali dol.

facepalm ::

predi je izjavil:

Heh.. V najnovejšem predlogu sprememb ZPrCP-ja že ni več obveznih čelad za kolesarje. Meni niti na misel ne pride, da bi sedel na kolo brez nje, predpis gor ali dol.


Za moje pojme je to odlocitev posameznika, saj vpliva izkljucno na njegovo varnost.
Tebi ne pride na misel, da bi sedel na kolo brez, meni pa, da bi jo kadarkoli dal na glavo:)

UganiKdo ::

Samo pod pogojem, da se pri tem odpoveš vsem pravicam, ki izhajajo iz zdravstvenega zavarovanja in posledično nosiš vse stroške, ki ob morebitni poškodbi nastanejo.

UganiKdo ::

predi je izjavil:

Heh.. V najnovejšem predlogu sprememb ZPrCP-ja že ni več obveznih čelad za kolesarje. Meni niti na misel ne pride, da bi sedel na kolo brez nje, predpis gor ali dol.


Ne vem katera je zadnja verzija zakona ampak v zadnjih dostopnih obrazložitvah na poratlu eDemokracija z decembra 2019 je to še notri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

facepalm ::

UganiKdo je izjavil:

Samo pod pogojem, da se pri tem odpoveš vsem pravicam, ki izhajajo iz zdravstvenega zavarovanja in posledično nosiš vse stroške, ki ob morebitni poškodbi nastanejo.

To bi bilo smiselno v kolikor bi bila uporaba celade obvezna. Tako pa lahko ponavljamo ta stavek v nedogled (hoja brez primerne obutve, rolanje brez scitnikov, sex brez kondoma, voznja avta z manj kot 5 ncap zvezdic..).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

GupeM ::

facepalm je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Samo pod pogojem, da se pri tem odpoveš vsem pravicam, ki izhajajo iz zdravstvenega zavarovanja in posledično nosiš vse stroške, ki ob morebitni poškodbi nastanejo.

To bi bilo smiselno v kolikor bi bila uporaba celade obvezna. Tako pa lahko ponavljamo ta stavek v nedogled (hoja brez primerne obutve, rolanje brez scitnikov, sex brez kondoma, voznja avta z manj kot 5 ncap zvezdic..).

Celo pri prepovedanih stvareh se ne odpoveš vsem pravicam, ki izhajajo iz zdravstvenega zavarovanja. Če prehitro voziš, voziš s premajhno varnostno razdaljo, nepravilno prehitevaš, ... in se pri tem poškoduješ, ti ni treba plačati zdravljenja.

MrStein ::

Eni so pač za "diktatorstvo".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

UganiKdo ::

facepalm je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Samo pod pogojem, da se pri tem odpoveš vsem pravicam, ki izhajajo iz zdravstvenega zavarovanja in posledično nosiš vse stroške, ki ob morebitni poškodbi nastanejo.

To bi bilo smiselno v kolikor bi bila uporaba celade obvezna. Tako pa lahko ponavljamo ta stavek v nedogled (hoja brez primerne obutve, rolanje brez scitnikov, sex brez kondoma, voznja avta z manj kot 5 ncap zvezdic..).


Počakajmo nov zakon. A potem boš opustil idiotsko navado s katero se po nepotrebnem ogrožaš, če bo uporaba obvezna?

MrStein je izjavil:

Eni so pač za "diktatorstvo".


Kakšno diktatorstvo? Samo in le polna odgovornost za svoja dejanja. Osebno se mi zdi predpisovanje varnostnih pasov, čelad in podobnih zaščitnih ukrepov brez veze, dokler tisti, ki tega ne uporablja sam nosi polno odgovornost za svojo omejenost.

GupeM je izjavil:

facepalm je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Samo pod pogojem, da se pri tem odpoveš vsem pravicam, ki izhajajo iz zdravstvenega zavarovanja in posledično nosiš vse stroške, ki ob morebitni poškodbi nastanejo.

To bi bilo smiselno v kolikor bi bila uporaba celade obvezna. Tako pa lahko ponavljamo ta stavek v nedogled (hoja brez primerne obutve, rolanje brez scitnikov, sex brez kondoma, voznja avta z manj kot 5 ncap zvezdic..).

Celo pri prepovedanih stvareh se ne odpoveš vsem pravicam, ki izhajajo iz zdravstvenega zavarovanja. Če prehitro voziš, voziš s premajhno varnostno razdaljo, nepravilno prehitevaš, ... in se pri tem poškoduješ, ti ni treba plačati zdravljenja.


ja, na žalost je res tako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

facepalm ::

UganiKdo je izjavil:

facepalm je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Samo pod pogojem, da se pri tem odpoveš vsem pravicam, ki izhajajo iz zdravstvenega zavarovanja in posledično nosiš vse stroške, ki ob morebitni poškodbi nastanejo.

To bi bilo smiselno v kolikor bi bila uporaba celade obvezna. Tako pa lahko ponavljamo ta stavek v nedogled (hoja brez primerne obutve, rolanje brez scitnikov, sex brez kondoma, voznja avta z manj kot 5 ncap zvezdic..).


Počakajmo nov zakon. A potem boš opustil idiotsko navado s katero se po nepotrebnem ogrožaš, če bo uporaba obvezna?


Zgolj v primeru ce bos ti opustil "idiotsko navado s katero se po nepotrebnem ogrožaš", ne nosenja celade in odsevnega jopica vsakic, ko preckas cesto oz vsakic, ko hodis po parkiriscu do vozila.

aja ne.. to se ne more primerjat, ker ljudje v srajckah tega se niso pogruntali. sedaj je "in" nosenje celad in samo idioti je ne. ko se bojo birokrati spomnili na odsevne jopice, boste pa se vsi ostali idioti ali kako?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

UganiKdo ::

Hmmm, zanimiva primerjava.

Ja, zaradi takih neumnosti moramo imeti kup omejitev in kazni, pa še ni dovolj.

facepalm ::

UganiKdo je izjavil:

Hmmm, zanimiva primerjava.

Ja, zaradi takih neumnosti moramo imeti kup omejitev in kazni, pa še ni dovolj.


Se ti zdi odsevni jopic nepotreben? Meni se pa zdi celada.
Seveda lahko, da bom ze danes naletel na luknjo, padel in si razbil glavo. Ravno tako me bo lahko danes, na poti do avta, nekdo spregledal in me polozil na haubo in mi razbil glavo. Sami se odlocamo kateri riziki so za nas sprejemljivi in na podlagi odlocitev ukrepamo. V mehurcku pac ni zanimivo ziveti. Vsaj za nas idiote ne. Je tako?

predi ::

Odsevna telesa so že itak del starter seta cestno-prometnih puristov. Sam imam eno vedno pri sebi in ga tudi dam gor na sprehodu, če se stemni, tudi drugače pa je vseskozi pritrjeno na delno vidnem mestu (naramnica gejtašeja). Tudi za to ne potrebujem predpisa, četudi tak (situacijski) predpis že obstaja.

UganiKdo ::

facepalm je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Hmmm, zanimiva primerjava.

Ja, zaradi takih neumnosti moramo imeti kup omejitev in kazni, pa še ni dovolj.


Se ti zdi odsevni jopic nepotreben? Meni se pa zdi celada.
Seveda lahko, da bom ze danes naletel na luknjo, padel in si razbil glavo. Ravno tako me bo lahko danes, na poti do avta, nekdo spregledal in me polozil na haubo in mi razbil glavo. Sami se odlocamo kateri riziki so za nas sprejemljivi in na podlagi odlocitev ukrepamo. V mehurcku pac ni zanimivo ziveti. Vsaj za nas idiote ne. Je tako?


Kje sem rekel, da je odsevni jopič brez veze? Sam v zmanjšani vidljivosti vedno uporabna odsevnike, pa naj bom peš ali na kolesu.

Absolutno se vsak sam odloči kateri riziki so sprejemljivi. Kjer vas pametnjakovičev zmanjka pa je, ko je treba prevzet odgovornost za posledice. Kot že rečeno, zakonsko predpisovanje čelad, varnostnih pasov... ne bi bilo potrebno, če bi bili posamezniki pripravljeni sprejet nase posledice. Ker niste, je pač to potrebno uredit s primerno zakonodajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

GupeM ::

Tako odsevna telesa, kot čelado imam na kolesu vedno. Pa ne samo tista odsevna telesa, ki spadajo pod obvezno opremo kolesa. Gre za odsevna telesa, ki so všita na kolesarska oblačila. Tudi luč imam vedno na kolesu, in ko se malo stemni, jo prižgem, saj sem za voznike iz stranskih ulic tako precej bolj viden.

Da bi pa bili odsevni jopiči obvezni, se mi zdi pa pretiravanje. Lahko pa zaradi mene uvedejo obvezno nošenje svetlih oblačil oz oblačil z odsevniki, kar je praktično isto kot odsevni jopič, le da je bolj udobno in se bolje prilega telesu.

facepalm ::

UganiKdo je izjavil:


Absolutno se vsak sam odloči kateri riziki so sprejemljivi. Kjer vas pametnjakovičev zmanjka pa je, ko je treba prevzet odgovornost za posledice. Kot že rečeno, zakonsko predpisovanje čelad, varnostnih pasov... ne bi bilo potrebno, če bi bili posamezniki pripravljeni sprejet nase posledice. Ker niste, je pač to potrebno uredit s primerno zakonodajo.

No tisti "niste" lahko spremenis v "nismo".
Tudi ti spadas med smrtnike kateri se ne 100% posveca na svojo varnost in ne odgovarjas s svojo denarnico v primeru ce se poskodujes.
Ali si imel v mislih kaksno drugo obliko posledic, katerih nocemo nositi?

UganiKdo ::

Ne vem kdo od naju se napihuje, da za njega osnovni varnostni ukrepi, kot je uporaba čelade na kolesu niso potrebni.

Kako pa veš kako in kje imam jaz urejeno zdravstveno zavarovanje pa raje ne bom ugibal. Verjamem pa da ubožčkom, ki celo življenje živite v mehurčku "brezplačnega" obveznega zavarovanja drugo sploh ne pade na pamet.

facepalm ::

GupeM je izjavil:

Tako odsevna telesa, kot čelado imam na kolesu vedno. Pa ne samo tista odsevna telesa, ki spadajo pod obvezno opremo kolesa. Gre za odsevna telesa, ki so všita na kolesarska oblačila. Tudi luč imam vedno na kolesu, in ko se malo stemni, jo prižgem, saj sem za voznike iz stranskih ulic tako precej bolj viden.

Da bi pa bili odsevni jopiči obvezni, se mi zdi pa pretiravanje. Lahko pa zaradi mene uvedejo obvezno nošenje svetlih oblačil oz oblačil z odsevniki, kar je praktično isto kot odsevni jopič, le da je bolj udobno in se bolje prilega telesu.


Odvisno iz katerega zornega kota gledas. Ok jopici so grdi ampak nosenje vsaj "pripagojenih" odsevnih teles vsakogar, ki se sprehaja po povrsinah, ki so v neposredni blizini vozisca (tudi kolesarskega) se mi ne zdi pretirano. Zakaj 24/7? moznost zmanjsanje vidljivosti zaradi vremena. I know.. wtf?!

No zakaj sem toliko proti obveznim celadam:
1. mene me motijo, sem raje previdnejsi med voznjo
2. bi zmanjsalo st uporabnikov koles in bi se povecala uporaba avtov. Nekateri pac ne smejo imeti neurejeno frizuro v sluzbi.

Kdor zeli naj nosi, kdor ne pac ne. Ce iz proracuna zdravimo kadilce, pijance, kronicne bolnike, bomo pa tudi par tetraplegikov sfolgali. V nasi denarnici se ne bo poznalo

UganiKdo je izjavil:

Ne vem kdo od naju se napihuje, da za njega osnovni varnostni ukrepi, kot je uporaba čelade na kolesu niso potrebni.

Kako pa veš kako in kje imam jaz urejeno zdravstveno zavarovanje pa raje ne bom ugibal. Verjamem pa da ubožčkom, ki celo življenje živite v mehurčku "brezplačnega" obveznega zavarovanja drugo sploh ne pade na pamet.


Ker ti je toliko do tega, da se pri nas predpise obvezno uporabo celade na kolesu ter, da bi ti bilo vseeno, ce bi si nesrecnezi placali zdravljenje iz svojega zepa, predvidevam da placujes prispevke v Sloveniji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Invictus ::

facepalm je izjavil:


Ker ti je toliko do tega, da se pri nas predpise obvezno uporabo celade na kolesu ter, da bi ti bilo vseeno, ce bi si nesrecnezi placali zdravljenje iz svojega zepa, predvidevam da placujes prispevke v Sloveniji.

To gre na srečo iz novega predloga ven.

Pravzaprav bi morali nabiti kazni šoferjem, ki zbijejo kolesarja.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Invictus ::

predi je izjavil:

Odsevna telesa so že itak del starter seta cestno-prometnih puristov. Sam imam eno vedno pri sebi in ga tudi dam gor na sprehodu, če se stemni, tudi drugače pa je vseskozi pritrjeno na delno vidnem mestu (naramnica gejtašeja). Tudi za to ne potrebujem predpisa, četudi tak (situacijski) predpis že obstaja.

Če buljiš v telefon, kolesarju ne pomaga nobeno odsevno telo.

Imam milijon ledic na biciklu, pa se vedno najdejo idioti s telefonom, ki me izsilijo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

predi ::

Invictus je izjavil:

predi je izjavil:

Odsevna telesa so že itak del starter seta cestno-prometnih puristov. Sam imam eno vedno pri sebi in ga tudi dam gor na sprehodu, če se stemni, tudi drugače pa je vseskozi pritrjeno na delno vidnem mestu (naramnica gejtašeja). Tudi za to ne potrebujem predpisa, četudi tak (situacijski) predpis že obstaja.

Če buljiš v telefon, kolesarju ne pomaga nobeno odsevno telo.

Imam milijon ledic na biciklu, pa se vedno najdejo idioti s telefonom, ki me izsilijo...
Zato pa kot zgleden kolesar/pešec vedno iščeš očesni kontakt z drugimi udeleženci v prometu.

maticb492 ::

predi je izjavil:

Zato pa kot zgleden kolesar/pešec vedno iščeš očesni kontakt z drugimi udeleženci v prometu.


To je edino zanesljivo ja..

Če bi se jaz zanašal na pravila prednosti, ko hodim po centru čez prehode me že zdavnaj ne bi bilo več. Bi pa mogoče dobil lepe denarčke od zavarovalnice za kako zlomljeno kost, hehe :D
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

solatko ::

No, včeraj sem se odločil, da se zapeljem do LJ, ker se je mojim stankam in kolegom nabralo nekaj novih računalnikov in še nekaj starih, da malo poštimam zadeve.
Včerajšnja pot iz MB do Grosupljega, je začuda minila brez enega zastoja, vožnjica med 120-140 in sem bil malo več kot uro v Grosupljem, potem pa v BTC po nekaj SSD-jev in dva dni vijačenja, menjave HDD s SSD, tako, da sem danes ob 17-ih krenil z Vodmata proti MB. Od Fužin do Domžal smo se premikali po nekaj m, potem pa se je odprlo in zbrala se nas je skupina 7-8-ih vozil, pri katerih sem samo jaz bil na normalni varnostni razdalji, hitrost okoil 130-150 in prvi kamion, en za drugim na levo, kar zagledam rdeče luči zavor, ker sem imel pravo razdaljo, niti nism zaviral, pogledam števec 110 km/h in potem tako do MB. Vožnja v povprečju okoli 140, do kamiona, nenormalno znižana hitrost, desno in spet do 140.

Sedaj pa mi ni jasno, kaj je to za ena nova moda slovenskih voznikov, da se kamione prehiteva s 110km/h, tudi, če jih je pet ali deset, en za drugim.
Drugo, niti eno vozilo, v teh prehitevanjih, ni imelo varnostne razdalje, morda 5m drug za drugim, pa niso bili kakšni prepotentneži, avti različnih znamk in vozniki različnih starosti, ampak, kot da bi bili siamski dvojčki - na voznem pasu v redu razdalja, prvi zavije ne levi pas, znižuje do 110, drugi za njem ravno tako, jaz sem po dveh prehitevanjih poštudiral in sem še na voznem pasu znižal na 110, ko sem se približal kamionu na levi pas in lepo z varnostno razdaljo, kamione prehitel.
Tri, štiri avtomobile, bi lahko prehitel po desni, vendar tega ne počnem nikoli, sme se pa peljal po voznem pasu, dokler ni bil tisti na levem, skoraj do tovornjaka.
Od enega, do drugega kamiona pa po voznem pasu 13-150, na prehitevalnem konstantno 110 in vsi naenkrat, če prav niso prehitevali nikogar.

Če bi jih hotel prehiteti, bi pač moral po prehitevalnem pasu potegnit na 180-200 in bi se potem lahko vozil konstantno med 120-150(po števcu).

Prav lepo bi bilo, če bi pri prehitevanju, nekdo s helikopterja, slikal varnostno razdaljo, bi verjetno do MB-ja vsi, razen prvega in mene, nabrali dovolj KT za odvzem, če prištejem pa še vse smerokaze, ki jih niso dajali, bi bilo pa že kar zaloge za dvakrat.

Je pa zanimivo, da na štajerki, zadnjih nekaj deset voženj, ni bilo niti enega ekstremneža preko 160 km/h, kar je na primorki skoraj nemogoče doseč. Če me ne prehiti vsaj nekaj avtov, ki gonijo preko 200, mislim, da se ne vozim po primorki, je pa povsod enako, varnostna razdalja je slovenskim voznikom, neznana kategorija.

Drugače pa kar se tiče varnostnih pripomočkov, ki jih uporabljam zaradi sebe in ne zaradi policistov - Še predno je bilo obvezno privezovanje, sem se jaz, v voziliz z vzglavniki, privezoval, ravno tako sem podnevi uporabljal zasenčene luči, veliko pred obveznim. Na motorju, sem imel celo naštimano tako, da so se luči prižgale ob zagonu, čelada je bila ob premiku na glavi, ravno tako kombinezon, tudi v največji vročini in obvezen pok časopisov okoli pasu in ledvic, ko sem se ustavil, je bilo minuto časa, da se slečem, preden bi me fršlok ampak zdravje in varnost sta bila na prvem mestu. Če bi se še vozil, bi si obvezno nabavil, ob trku napihljivo opremo.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

predi ::

Včeraj zvečer je bilo slišati polno siren v Mariboru. Trem voznikom je ratala popolna zapora Ptujske ceste, štiripasovnice z omejitvijo 70, pri vozlišču s H2. Eden je prebil ograjo in zletel na nasprotni vozni pas.
https://www.vecer.com/maribor-na-ptujsk...

Ena gospa pa je na kolesu na pločniku umrla, ker je vanjo priletel sedemletni otrok, ravno tako na kolesu. Kdo ve kako se bi izteklo, če bi gospa nosila čelado, ker bi jo v to primoral zakon. Nesreča se je sicer zgodila pred tednom dni.
https://mariborinfo.com/novica/kronika/...

facepalm ::

predi je izjavil:


Ena gospa pa je na kolesu na pločniku umrla, ker je vanjo priletel sedemletni otrok, ravno tako na kolesu. Kdo ve kako se bi izteklo, če bi gospa nosila čelado, ker bi jo v to primoral zakon. Nesreča se je sicer zgodila pred tednom dni.
https://mariborinfo.com/novica/kronika/...


Kdo ve kako bi se izteklo, ce bi bil mulc dejansko pod nadzorom starsev medtem, ko je kolesaril, tako kot ze veleva zakon (izpita namrec se nima). Celade nista imela oba, clanek ne navaja kaksne poskodbe je utrpela gospa (glava, kolk,..?).
Jaz sem ze mnogokrat padel s kolesa. Tudi pri polnem "gasu" v zidek. Padel na roke, noge, na kolk, dobil se kolo na hrbet, nikoli taknil z glavo kamorkoli.

UganiKdo ::

Jaz sem ze mnogokrat padel s kolesa. Tudi pri polnem "gasu" v zidek. Padel na roke, noge, na kolk, dobil se kolo na hrbet, nikoli taknil z glavo kamorkoli.

ja, pa bi takoj to povedal. Tvoj anekdotični primer namreč jasno in brez vsakega dvoma dokaže, da je uporaba člelad na kolesu povsem zgrešena, saj poškodbe glave, na podlagi izjemnega vzorca primerov, sploh niso možne.

Celade nista imela oba, clanek ne navaja kaksne poskodbe je utrpela gospa (glava, kolk,..?).

ja, ziher jo je kolk pokopal 24ur po nesreči, al pa covid19 kot ti bodo številni v sorodni temi razložili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

facepalm ::

Obvezna uporaba celade na kolesu ni potrebna. Keyword: obvezna.

Pokopale bi jo lahko tudi notranje krvavitve.
Nisva doktorja. Imava zgolj premalo podatkov, da bi lahko sugestirala, da bi jo celada morda resila.

Invictus ::

predi je izjavil:

predi je izjavil:


Če buljiš v telefon, kolesarju ne pomaga nobeno odsevno telo.

Imam milijon ledic na biciklu, pa se vedno najdejo idioti s telefonom, ki me izsilijo...
Zato pa kot zgleden kolesar/pešec vedno iščeš očesni kontakt z drugimi udeleženci v prometu.

Saj ga, pa ga večinoma ne dobim.

Tudi zelena luč ni garancija za prosto pot...

Ampak si izgubil poanto. Šoferji motornih vozil morajo paziti na šibkejše udeležence, ne da ti pazijo na njihove bedarije, čeprav morajo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

st12 ::

facepalm je izjavil:

Jaz sem ze mnogokrat padel s kolesa. Tudi pri polnem "gasu" v zidek. Padel na roke, noge, na kolk, dobil se kolo na hrbet, nikoli taknil z glavo kamorkoli.

Res da je verjetnost precej majhna, ampak so pa posledice toliko hujše, da tudi če je verjetnost skoraj nična, je bolje da jo imaš.
Jaz sem do sedaj padel na glavo 2x, ampak sem v obeh primerih skočil iz višine in se prevagal naprej na glavo, pač če imaš preveč jajc in si preveč nooba.

facepalm ::

st12 je izjavil:

facepalm je izjavil:

Jaz sem ze mnogokrat padel s kolesa. Tudi pri polnem "gasu" v zidek. Padel na roke, noge, na kolk, dobil se kolo na hrbet, nikoli taknil z glavo kamorkoli.

Res da je verjetnost precej majhna, ampak so pa posledice toliko hujše, da tudi če je verjetnost skoraj nična, je bolje da jo imaš.
Jaz sem do sedaj padel na glavo 2x, ampak sem v obeh primerih skočil iz višine in se prevagal naprej na glavo, pač če imaš preveč jajc in si preveč nooba.


Ne trdim, da celada ni koristna. Je pa, po mojem mnenju, dalec od nuje. Sicer se vsak posameznik odloci ali jo bo nosil ali ne. Na to odlocitev bi verjetno volivale izkusnje, nacin voznje, kraj voznje ter namen.
Da bi zaradi specialkarjev ali gorskih kolesarjev, bila celada obvezna se za Janeza in Micko, katera se vozita 5km na dan v sluzbo z max 15km/h po urejenih kolesarskih poteh, se mi zdi pretirano. Ce se bosta pocutila ogrozeno, si jo bosta nadela samoiniciativno.

WizzardOfOZ ::

Danes zjutraj stojim pri rdeči luči. Mimo se pripelje baba s kolesom in se odpelje skozi rdečo luč, kot da ni nič. Pri tem je, debil od babe, izsilila prednost avtomobilu, ki pripeljal pravilno pri zeleni luči. Na srečo jo je opazil in uspel zabremzat do nje. Je pa pustil kr konkretno sled gume na cesti. Če bi bil voznik malo manj pazljiv bi pa verjetno vsi skupaj gledal kako baba leti po zraku.

solatko ::

Invictus - Najmočnejši so tisti udeleženci, ki vedno, ne glede na to v kakšni obliki so udeleženci v prometu, ki vedno pazijo nase. Velikorat se zgodi, da voznik parkira avtomobil in se ne, da bi kakorkoli pogledal okoli sebe, odpravi čez cesto, direktno pred vozilo.

Samo enkrat v življenju sem bil v prometu z mislimi čisto drugje, sem se s kolesom zapeljal čez Drenikovo, kljub mojemu stop znaku, brez, da bi pogledal levo - desno. Na srečo ni bilo nobenega, če prav je bil tudi že takrat kar gost promet. Ko sem prišel srečno čez, me je oblila neka čudna toplota in sem sam sebi dejal, kakšen bedak. To je bilo prvič, zadnjič in nikoli več.
Kar koli bi takrat pripeljalo, bi me zgazilo, kot mačko.

To sem napisal zato, ker je nekoč, nekdo v prometno temo napisal, da ne moreš biti skoncentriran več ur za volanom. Če ne moreš bit več pri stvari, se ustavi, odpočij, zmeditiraj in se zopet skoncentriran odpravi naprej. Nikoli ne smeš v prometu bit avtomat, saj ni dveh enakih sekund, za sranje pa je dovolj ena.
Delo krepa človeka

val46 ::

st12 je izjavil:

facepalm je izjavil:

Jaz sem ze mnogokrat padel s kolesa. Tudi pri polnem "gasu" v zidek. Padel na roke, noge, na kolk, dobil se kolo na hrbet, nikoli taknil z glavo kamorkoli.

Res da je verjetnost precej majhna, ampak so pa posledice toliko hujše, da tudi če je verjetnost skoraj nična, je bolje da jo imaš.
Jaz sem do sedaj padel na glavo 2x, ampak sem v obeh primerih skočil iz višine in se prevagal naprej na glavo, pač če imaš preveč jajc in si preveč nooba.


Zdej nam je vse jasno glede tvojih "podvigov" na cesti!

st12 ::

Zdaj bom tako vsak čas brez izpita. Tukaj mi morijo s 50, ko pa grem komot 100 brez da bi ogrožal kogarkoli.
Tudi če bi bil kolesar ali pešec ob cesti, kot da izven naselij ni nobenega.
Ne rečem da si zaradi vsaj 100 drugih dejanj ne zaslužim izgubo izpita, ampak za tole je pa kr neki.

Prejšnje dni sem sicer šel 50, pa je še bolj nevarno, ker te na stranski cesti čakajo in izpadem tako jaz kot on bedak.
Brez plina v prometu pač ne gre, kdaj moraš pač čim prej mimo.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

Utk ::

Jaz ti predlagam, da sodniku razložiš, da je tam 100 čisto varno. Sigurno te bo razumel. In poslal tam kjer ti je mesto...

st12 ::

Jaz bom še najbolje od vseh vedel, saj naslednji dan sem šel 110 in takoj videl kje je meja. Pač na desni se prikaže ena in se vidi da že hoče stegniti nogo, ko vidi mene, pa se premisli.
Jaz to rešujem potem tako da grem za vsak slučaj po levem pasu. Ampak če ne bi bilo frej, smo pa tam. Tako da 110 abolutno no-go.

Enkrat sem na tem delu, samo malo prej, že razlagal da bi skoraj zbil staro mamo, ki je najprej stala na levem pasu, ko sem potrobil stekla čez, ko je videla da sam ne bom mogel zbremzat, pa se ustavila na sredini ceste. Ampak to sem šel spet 110.
90, pa če prideš tako, da ko se pokaže preglednost kjer se rado prečka cesto, da predvidevaš da boš moral zavirat (jaz namreč v obeh primerih sploh nisem pomislil na zavoro), je povsem varna hitrost. Če od te točke pospešuješ še naprej, pa ni ok. 100 bi lahko debatirali, meni se zdi še ok, tudi še nisem imel problemov pri tej hitrosti, in to po celi tej cesti, tudi mimo uvoza za Mercator. Čim greš več je pa šele preveč.

Sem tudi že večkrat rekel da bi mogel biti tukaj znak 70. Zdaj so dali kar lepo naselje. Potem ko bo urejena kolesarska steza in pešpot, v redu. Po trenutni ureditvi pa lahko sanjajo da bodo vsi vozili 50.
10% jih vozi 50, 80% 60-70, preostalih 10% 80-90, 100-120 pa samo izbranci mojega kova.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

UganiKdo ::

100-120 pa samo psihopati mojega kova


there, fixed it for you. Zdaj pa hitro igrice naprej igrat.
««
135 / 293
»»