» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
137 / 291
»»

holabaluza ::

Ta tema je epic. Ko prav upas da so tisti "hitri in ucinkovitejsi vozniki" troli pa je zal to njihovo pravo razmisljanje. Mislijo, da ker so hitrejsi, da zaradi njih ne nastaja kolona ?. Se vedno mindblow za mene. In eni talenti izjavljate kok se vam dobr zdi ko se vam pocasnejsi umikajo, vi pa 160 po cesti. Lol, upam da cimprej zgubite izpit.

Sicer kokr vidim ni pomoci in se takih ne da prepricat ker dokler majo 99.9% casa na cesti sreco, jim manjka lih tistih 0.1% nesrece in naletijo na pravem kraju ob pravem casu na podobno mislecega da se morda mal streznejo.

KAVINSKY ::

solatko je izjavil:

holabaluza - 150 po števcu je realnih 140


Nehaj nabijati te neumnosti, ker že sam sebi verjameš. Ali pa voziš staro kanto z 16 colskimi gumami, originalno pa je imela 13, 14 palčne gor.

Razen če ne verjameš onim radarjem pred predori, kateri so ponavadi nastavljeni da kažejo tudi 20km/h razlike glede na hitrost in služijo zgolj za umirjanje prometa. Ampak to bi verjetno že sam opazil, po vseh opisanih izkušnjah, ne?

UganiKdo ::

facepalm je izjavil:

Ponoci pa ja ni problem prehitet, al..?
In kje si nasel 58kmph? Kaj imas sploh od tega, da vozis 8kmph hitreje? Ce se ti mudi, bos peljal hitreje, ce se ti ne pa.. zkj?

Zato ker za tolk ima jajca. Vec si pa neupa, ker revez na minimalni placi bankrotiral, ko ga dobi radar. Zalostno ampak resnicno, da nekatere bedake vsaj blizu omejitev drzijo samo kazni, ker pamet ocitno ni dovolj.

IL_DIAVOLO je izjavil:

facepalm je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Hitri vozniki smo tako dalec spredaj pred pocasnelami in tako dalec za objestnimi vozniki, da je sansa za nesreco nicelna.

Biti hiter ne pomeni biti prvi na cilju, ampak se peljati tekoce.

Torej sem jaz, z mojimi 120kmph, med najhitrejsimi na nasih AC? Izredno malo variranja hitrosti.


Ne, ker oviraš tiste na prehitevalnem pasu. 120 ves čas na voznem pasu fizično ni mogoče.

Biti hiter pomeni, da pelješ 160, ko je to možno, hkrati pa zmanjšati hitrost na 130, še preden vidiš kolono pred seboj. En cincar pred teboj? kar po gasu, se bo že umaknil. To je bistvo hitrega voznika, ki vzdržuje konstnantno visoko hitrost.

Agresivni beboti se pa zagajajo v rdeče luči, ko biki ko vidijo rdečo zastavo, jaz pameten pa lepo v tretjo, dokler se ne prižge zelena in švignem mimo po voznem pasu. Vem ja ni po pravilih, ampak deluje pa 8-)


Temu se ne rece tekoca voznja amapak samo se en idiot na cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

w00t ::

val46 je izjavil:

Malo si preberi koliko ti odbijejo za določeno hitrost in šele takrat bodi pameten. Če pa voziš avto, pr kateremu ti števec laže za 15km/h, pol vsa tvoja "hvaljenja" v tej temi, kolk si šel kje, nimajo nobene teže, ker ti števec itak laže za tolk. Sam vseeno ti ponovno predlagam, da začni mislit z zgornjo glavo, ne sam s spodnjo ali pa si na tak način večat ego, ker ko te bo sreča zapustila, ne bo fajn ne zate, pa še za koga druzga zraven.

https://prekrski.com/prometni-prekrski-...

Kaj točno sem na tem linku izvedel pa res ne vem, razen tega da pri 170 odštejejo še precej več kot sem jaz mislil, ker 5km/h odštejejo samo do 100km/h.
Ampak moj števec je še dost točen, pri 120 je GPS 115, torej pri 170 tudi ne odstopa za več kot 8. 170 je potem nekje med 150 in 155.
Pike pa začneš dobivat šele nad 170km/h:
https://www.amzs.si/na-poti/prikaz-prom...
Se pravi drži kot sem že rekel, da si pri 170 še na zelo varni strani. S 180 se sam vseeno ne bi igral, če bi imel že 12-17 KT. Ampak jaz jih imam že več, tako da grem lahko neomejeno.

UganiKdo je izjavil:

Predvsem ti mora tisto med usesi lagat, ali pa preprosto ne delat, ce verjames da je 120km/h po stevcu ok pri omejitvi 90 km/h. Ampan glede na to da nas psihopatek tako ali tako avto vozi samo na racunalnicskem zaslonu mu lahko tudi to oprostimo.

Odvisno katero cesto imaš v mislih, če na ravnini iz Brezij 120 ni ok, potem pa tudi ne vem. Tam sem šel na prazni cesti že 160, s prehitevanji pa do 140. Sem že večkrat vozil prehitro, da vem kdaj je nevarno in kdaj ne, tako da bom najbrž bolje vedel kot ti.
120 na taki cesti, če je prazna, boš težko našel bolj varno mesto na tem planetu.
Po drugi strani imaš ceste kjer je 80 že lepa hitrost. Ne rabiš bit ne vem kakšen psihopat, meni je škoda da lepše ceste ne bi izkoristil.
Tako da ni to problem. Problem je, da kdor ima tako mišljenje kot jaz, bo sigurno prej prišel v nevarno situacijo kot nekdo, ki vozi počasi. Samo po sebi pa 120 na 90 res ni noben problem. Problem je, ker tako hitrost doseže samo tisti voznik, ki že tako nevarno vozi.
Še naša zakonodaja se ne strinja s tabo, če pogledaš zgornja 2 linka, greš lahko izven naselij do 130 po števcu, pa ne boš dobil niti ene kazenske točke.

Izven naselij in AC mene sploh nikoli ni skrbelo, tudi izven naselij praktično ne merijo. No ja, izven naselij se moraš edino prepričat, če te po vsakem prehitevanju ne dohiti novejši temno siv Passat, kot je mene lansko leto. Koliko je sploh civilnih 220KM Passatov, če je en v SLO je že veliko. Ne vem kaj sem mislil, da drži moj tempo navaden 2.0 TDI 150.
Naselja so tista zaradi katerih imam že od leta 2009 od prve kazni za 40EUR probleme s policaji. Tam greš še na nedeljsko vožnjo kot sem šel enkrat jaz, se spustiš brez pritiskanja plina po klančku in imaš za nagrado takoj 125EUR in 3 pike. Ne zajebavam, dejansko sem šel pomerit najnižjo možno porabo in tudi dobil 8l namesto običajnih 13l. In to je vse kar so mi s tem avtom pomerili, čeprav sem redno vozil 140 izven naselij.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: w00t ()

UganiKdo ::

Ko bos doumel da nimas tezav s policaji ampak z manjkom med usesi ti bo precej lazie v zivljenju, promet pa bolj varen.

Utk ::

Ne razumem zakaj se bi moral vozit 58 in ne 50. V čem je faking razlika?

IL_DIAVOLO ::

Takrat dizel ne cuka :D

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: solatko ()

UganiKdo ::

Utk je izjavil:

Ne razumem zakaj se bi moral vozit 58 in ne 50. V čem je faking razlika?

Kompleks vecvrednosti in pa manjko med usesi, v kombinaciji z zelo zelo majhnimi jajci. Ker potem so kazni previsoke, pa se zena bi ga spet pretepla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

w00t ::

Razlika je v dinamiki, 58 je čez večino naselij že kar lepa hitrost. Recimo jaz imam lep odsek v enem naselju, pa je z mojim avtom dovolj že 4. prestava, mal klančka, lahko mal pritisneš in imaš not 60, to je vožnja, ne pa 45-50 kot ostali, ki bi s tistimi mlinčki itak mogli bit v 2., da mi ne bi bili v napoto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: w00t ()

Utk ::

A zato, ker imaš ti slab avto bi mogli vozit 58? V dobrem ne občutiš razlike. Niti v kateri prestavi si te ne zanima.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Takrat dizel ne cuka :D

Dizel zmeraj cuka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

st12 ::

Dober voznik vedno ve v kateri prestavi je, pri meni je zelo redko da nimam v pravi. Recimo zadnjič sem imel za 180 ovinkom v 3., saj ponavadi je dovolj, ampak sem šel očitno malo počasneje kot ponavadi in se je avto za trenutek ustavil. Ampak to je pri meni zelo redko.
Saj v bistvu res uporabni imaš samo dve, 3. in 4. Da, se zgodi da tudi jaz primem ročko in vidim da imam v 5. namesto v 4., recimo ugotovim na koncu naselja, če sem imel prej v 5., povečini pa imam v 4.
Ti si očitno itak avtomatik voznik, vsaj 50% vožnje predstavlja ročni menjalnik. Jaz sem imel vsaj tistega z uhlji, to je nekje vmes med obema, ampak za samo 135KM je bila bedarija.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: solatko ()

Utk ::

Tudi pri ročnem menjalniku, ne vem v čem je problem vozit se 50. Ponavadi so prestave tako izračunane, da si pri 50 v neki prestavi v idealnih obratih. Če nimaš ravno nekega res zanič avta.

st12 ::

Si me spomnil na tisto, ko sem pred davnimi leti rekel da moram na koncu naselja z 1.6 105KM pospeševat v 2., in je bil tvoj komentar, da imam slabo izračunana prestavna razmerja. FFS, tisti avto je imel 2x premalo moči da bi lahko pospešil iz naselja v "normalni" prestavi in doglednem času, ne pa napačna prestavna razmerja. Z 1.4T 135, 2.0 200 in 1.6T 200 sem šel komot v 3. ali 4., niti 1x pa v 2.

50 se z dovolj močnim avtom ni noben problem vozit od 2. do 5. prestave, z mlinčki in z dizlom si pa bolj kot ne omejen na 3.
Ni to poanta, poanta je da če v naselju hočeš dinamiko, se moraš pač gibat 50-60, 40-50 ni nič, pri konstantni hitrosti pa lahko pozabiš na dinamiko. Pa ne da sam vedno vozim z dinamiko skozi naselja, vozim tudi 50, 55 ali 60.
Saj naselja so dobrodošla umiritev tempa. Če je kdo igral The Last of Us II, bo dobro vedel o čem govorim, zamislite si celo igro s clickerji v vsaki sobi, ne gre a ne.
Si pa popestrim kadar se da, recimo danes za prehodom, dam v 2. in potegnem do 60. Za kaj več se moraš po naseljih že kar potrudit, nekatera naselja, večinoma vasi, so že dizajnirane za vožnjo 50.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: solatko ()

st12 ::

Že samo to slabo pospeševanje iz naselij je bil pa razlog, da sem zapravil 60kEUR za avtomobile.
Ravno na tej cesti ki jo zadnje čase omenjam, sem imel iz krožnega probleme s pospeševanjem, z 1.0, 1.2 in 1.6 itak. Ampak tudi sedaj 1.6T mi je še ravno sprejemljiv pospešek, pa ni nek hud klanec, v bistvu komaj opazen, če sploh je klanec navzgor. To mi še najbolj ne gre v glavo, v vsak hud klanec je vsak od omenjenih avtov lepo pospešil, tukaj imaš pa občutek da se čas ustavi.
Pa prej je bila še prednostna cesta in si lahko prišel z zaletom, pa tudi ni pomagalo, mogoče bi vsaj sedaj pri 1.6T.
Na srečo so sedaj dali omejitev 50 in me končno rešili problema, ki ga imam zadnjih 12 let. Poleg tega da sem ravno tukaj moral prehitevat in bil zaradi tega še celo popoldne pod stresom. Kakšna razlika je to sedaj, ta odsek zdaj ne da me ravno sprošča, mi je neumno se vozit 50, ampak domov pa prideš relaksiran da bolj ne bi mogel biti, čeprav bi bilo z omejitvijo 70 pomoje enako. Res dobro so to naredili. Samo meni sedaj nič ne pomaga, ker se bom itak vozil z busom.

Ja, še meni se zdi neumno kar pišem, sploh če gledam čez par let, ampak sam sebe zastopim tudi za 10 let nazaj kaj sem hotel povedat, ampak še vseeno si rečem, kaki bedak gre to pisat.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

solatko ::

Naredite si temo o prestavnih razmerjih in nehajte utrujat v tej temi. V glavnem nimata pojma, že fičo s 25KM je pospešil čisto v redu, če si znal vozit.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Utk je izjavil:

Tudi pri ročnem menjalniku, ne vem v čem je problem vozit se 50. Ponavadi so prestave tako izračunane, da si pri 50 v neki prestavi v idealnih obratih. Če nimaš ravno nekega res zanič avta.


Bedakom, ki niso sposobni vozit skozi naselje peljat po omejitva, predstavlja koordinacija med udi, ki zahteva prestavljanje očitno tako velik problem, da tega niso zmožni naredit več kot 2x na dan, ampak z muko pririnejo do četrte prestave in potem celo pot samo tiščijo gas in upajo na najboljše.

Ti si očitno itak avtomatik voznik, vsaj 50% vožnje predstavlja ročni menjalnik.

mater moraš bit slab voznik, da ti 50% vožnje avtomobila predstavlja menjavanje brzin. Normalnemu vozniku to ne vzame niti 5%. Saj ni čudno da potem zmanjka pameti za vožnjo po predpisih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

IL_DIAVOLO ::

Voznja po obcutku je bolj tekoca in manj skodljiva za dizla, ki rabi obrate, ne pa pocanje.

WizzardOfOZ ::

Vožnja po občutku te lahko stane izpita, ker ta občutek lahko zelo vara.

Osebno imam raje tempomat na točno omejitev in se vozim brez problemov s hitrostjo, hkrati pa ni treba števca gledat, pa si zato lahko bolj skoncentriran na samo vožnjo pa se ukvarjaš z okolico, da ne bo kdo na cesto skočil.

Utk ::

Ni to poanta, poanta je da če v naselju hočeš dinamiko, se moraš pač gibat 50-60

V naselju je omejitev 50. Če ti hočeš dinamiko ali ne, in kaj zaboga sploh je to, nikogar ne zanima.

FFS, tisti avto je imel 2x premalo moči da bi lahko pospešil iz naselja v "normalni" prestavi in doglednem času, ne pa napačna prestavna razmerja. Z 1.4T 135, 2.0 200 in 1.6T 200 sem šel komot v 3. ali 4., niti 1x pa v 2.

Ne, ti imaš v glavi 2x premalo moči, avto je bil že v redu.

UganiKdo ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Voznja po obcutku je bolj tekoca in manj skodljiva za dizla, ki rabi obrate, ne pa pocanje.


Zanimivo in vožnja po občutku je vedno nad omejitvijo? da le ni kaj narobe s tabo in tvojim občutkom.

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Voznja po obcutku je bolj tekoca in manj skodljiva za dizla, ki rabi obrate, ne pa pocanje.

Sej pravim, kupi si dober avto, da ga ne boš uničil z vožnjo 50 in pospeševanjem iz 50, ne pa neka jajca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

Plocniki in prehodi za pešce te ves vas opozarjajo, da vozi z večjo previdnostjo. Ce pa so znaki za vas edino merilo kaj je kaj, pa je to vas problem, ne moj.

Duplo prekoračiti hitrost, to je nemogoce, ce si znaš določiti meje, do kam lahko gres.

Jaz jih poznam, zato vedno vozim trezen in ne telefoniram. Ce imas fokus samo na cesto in si priseben, ne more prit do pizdarij.

Speed is overrated.

Utk ::

Speed is overrated.

Točno tako. Zarad 58 ne prideš nič prej nikamor. Niti občutka nimaš zato nič "boljšega". Niti avta ne uničuješ zarad tega nič manj. 58 je samo v glavi.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ne razumem zakaj se bi moral vozit 58 in ne 50. V čem je faking razlika?


58 je made up številka, napisal sem jo jaz... bistvo je to, da do 60 kazen ni omembe vredna... ampak najbolj glupo mi je ko po PRAZNI cesti v naselju ki je ravna cesta, z pločniki, folk vozi 45... namesto da bi vozil DOBRIH 50... pa najsi bo to 55, 58 ali 59... gre se za tekoč promet... imamo pa glupe omejitve, tako kot bi ponoči vse omejitve morale biti +20 (do 100 km/h omejitev) bi moral bit CPP kjer dovoljuje ob praznem križišču zavit desno v rdeči luči!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Ja, 58, 55, 60 ali 50, tudi če 45. V čem je faking razlika? Zarad tega ni nič bolj tekoč promet. Sploh če je gužva, je bolj tekoč, če vsi vozijo počasneje, ker se da potem vljučevat s stranskih cest.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ja, 58, 55, 60 ali 50, tudi če 45. V čem je faking razlika?


v občutku, nenazadnje tudi v porabi, avto mi najlepše pelje pri 60, pri 45 je že greznica, tudi poraba je višja... tako kot je poraba višja če se vozim 10km/h
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

Speed is overrated.

Točno tako. Zarad 58 ne prideš nič prej nikamor. Niti občutka nimaš zato nič "boljšega". Niti avta ne uničuješ zarad tega nič manj. 58 je samo v glavi.


S tem seveda mislim, da hitrost sploh ni nevarna, kot se predstavlja.

Utk ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja, 58, 55, 60 ali 50, tudi če 45. V čem je faking razlika?


v občutku, nenazadnje tudi v porabi, avto mi najlepše pelje pri 60, pri 45 je že greznica, tudi poraba je višja... tako kot je poraba višja če se vozim 10km/h

Pri 50 se bi moral vsak lepo peljat, ker je to hitrost s katero se vsak kar nekaj vozi. Ne pa s 60. Če ne, imaš slabo premišljen avto.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Utk je izjavil:

Speed is overrated.

Točno tako. Zarad 58 ne prideš nič prej nikamor. Niti občutka nimaš zato nič "boljšega". Niti avta ne uničuješ zarad tega nič manj. 58 je samo v glavi.


S tem seveda mislim, da hitrost sploh ni nevarna, kot se predstavlja.

Bolj nevarna v vsakem primeru je, neke druge koristi od nje pa ni. Pa ni meni problem, če se nekdo vozi 60/100/140, jaz se tudi večinoma, razen v naseljih. Problem mi je samo, če nekdo izgublja živce, če se drugi vozijo 45 ali pa 80. Tudi jaz sem včasih, pa ne več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja, 58, 55, 60 ali 50, tudi če 45. V čem je faking razlika?


v občutku, nenazadnje tudi v porabi, avto mi najlepše pelje pri 60, pri 45 je že greznica, tudi poraba je višja... tako kot je poraba višja če se vozim 10km/h

Pri 50 se bi moral vsak lepo peljat, ker je to hitrost s katero se vsak kar nekaj vozi. Ne pa s 60. Če ne, imaš slabo premišljen avto.


Daj ne bluzi... če je tebi vožnja po prazni ravni cesti pri 50 vrhunec užitka potem se vozi... to ne pomeni da omejitve marsikje niso neumne... ampak namesto da bi pazili komu dajemo izpit, moramo vsi vozit kot da imamo konjsko vprego...

Vse ljudi nad 65 moramo dat LETNO na CPP kjer bi morali inštrukturji učit tudi VARČNO vožnjo ne samo VARNO vožnjo... da folk ne bo več stiskal po bremzah iz 70 ali 90 na 50 kot prfuknjen in izgubljal kinetično energijo... hkrati pa moramo poslat na ceste ljudi ki bodo pogledali smiselnost omejitev na cestah ker PREVEČKRAT neumni najlažje naredijo strožjo omejitev...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

če je tebi vožnja po prazni ravni cesti pri 50 vrhunec užitka

Ni, ampak kje piše, da bi moral pri tem uživat?

UganiKdo ::

Za idiote ki med 50 in 60 km/h ne vidijo razlike:

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja, 58, 55, 60 ali 50, tudi če 45. V čem je faking razlika?


v občutku, nenazadnje tudi v porabi, avto mi najlepše pelje pri 60, pri 45 je že greznica, tudi poraba je višja... tako kot je poraba višja če se vozim 10km/h

Pri 50 se bi moral vsak lepo peljat, ker je to hitrost s katero se vsak kar nekaj vozi. Ne pa s 60. Če ne, imaš slabo premišljen avto.


Daj ne bluzi... če je tebi vožnja po prazni ravni cesti pri 50 vrhunec užitka potem se vozi... to ne pomeni da omejitve marsikje niso neumne... ampak namesto da bi pazili komu dajemo izpit, moramo vsi vozit kot da imamo konjsko vprego...

Vse ljudi nad 65 moramo dat LETNO na CPP kjer bi morali inštrukturji učit tudi VARČNO vožnjo ne samo VARNO vožnjo... da folk ne bo več stiskal po bremzah iz 70 ali 90 na 50 kot prfuknjen in izgubljal kinetično energijo... hkrati pa moramo poslat na ceste ljudi ki bodo pogledali smiselnost omejitev na cestah ker PREVEČKRAT neumni najlažje naredijo strožjo omejitev...


Dokler je v prometu prioriteta na varnosti se bo učilo varno vožnjo in bedake, ki varčujejo s tem da kršijo omejitve ustrezno sakcioniralo.

Ko pa bo prioriteta varčnost, pa se bo najprej znižalo najvišje dovoljene hitrosti, tako da boš lahko spet prišel jokat in neumnosti prodajat.

Če hočeš uživat v hitri vožnji imaš zato dirkališča. Ampak to zahteva tri stvari, ki jih ti nimaš. Jajca, denar in znanje. Ravno tako ti mora kar precej koleščkov falit v gavi, da ti vožnja 58 km/h namesto 50 km/h predstavlja užitek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

IL_DIAVOLO ::

Eni smo pac bolj izkuseni. Ne moreš enaciti brezjajcnega nerda s skoraj poklicnim soferjem.

val46 ::

st12 je izjavil:

Že samo to slabo pospeševanje iz naselij je bil pa razlog, da sem zapravil 60kEUR za avtomobile.
Ravno na tej cesti ki jo zadnje čase omenjam, sem imel iz krožnega probleme s pospeševanjem, z 1.0, 1.2 in 1.6 itak. Ampak tudi sedaj 1.6T mi je še ravno sprejemljiv pospešek, pa ni nek hud klanec, v bistvu komaj opazen, če sploh je klanec navzgor. To mi še najbolj ne gre v glavo, v vsak hud klanec je vsak od omenjenih avtov lepo pospešil, tukaj imaš pa občutek da se čas ustavi.
Pa prej je bila še prednostna cesta in si lahko prišel z zaletom, pa tudi ni pomagalo, mogoče bi vsaj sedaj pri 1.6T.
Na srečo so sedaj dali omejitev 50 in me končno rešili problema, ki ga imam zadnjih 12 let. Poleg tega da sem ravno tukaj moral prehitevat in bil zaradi tega še celo popoldne pod stresom. Kakšna razlika je to sedaj, ta odsek zdaj ne da me ravno sprošča, mi je neumno se vozit 50, ampak domov pa prideš relaksiran da bolj ne bi mogel biti, čeprav bi bilo z omejitvijo 70 pomoje enako. Res dobro so to naredili. Samo meni sedaj nič ne pomaga, ker se bom itak vozil z busom.

Ja, še meni se zdi neumno kar pišem, sploh če gledam čez par let, ampak sam sebe zastopim tudi za 10 let nazaj kaj sem hotel povedat, ampak še vseeno si rečem, kaki bedak gre to pisat.


Končno! Upam zdej ko se boš moral z busom vozit, da se najde en enak "pacient" kot si ti, pa da vidiš, kak je občutek na busu, ko te nekdo v škarje ali na ovinku prehiteva in mora zaradi tega bus skočit na bremzo. Upam da te vsaj po tleh vrže, če ne kar zobe polomi, ko se boš zabil v držalo sedeža pred seboj.

Mato989 ::

UganiKdo je izjavil:

Za idiote ki med 50 in 60 km/h ne vidijo razlike:

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja, 58, 55, 60 ali 50, tudi če 45. V čem je faking razlika?


v občutku, nenazadnje tudi v porabi, avto mi najlepše pelje pri 60, pri 45 je že greznica, tudi poraba je višja... tako kot je poraba višja če se vozim 10km/h

Pri 50 se bi moral vsak lepo peljat, ker je to hitrost s katero se vsak kar nekaj vozi. Ne pa s 60. Če ne, imaš slabo premišljen avto.


Daj ne bluzi... če je tebi vožnja po prazni ravni cesti pri 50 vrhunec užitka potem se vozi... to ne pomeni da omejitve marsikje niso neumne... ampak namesto da bi pazili komu dajemo izpit, moramo vsi vozit kot da imamo konjsko vprego...

Vse ljudi nad 65 moramo dat LETNO na CPP kjer bi morali inštrukturji učit tudi VARČNO vožnjo ne samo VARNO vožnjo... da folk ne bo več stiskal po bremzah iz 70 ali 90 na 50 kot prfuknjen in izgubljal kinetično energijo... hkrati pa moramo poslat na ceste ljudi ki bodo pogledali smiselnost omejitev na cestah ker PREVEČKRAT neumni najlažje naredijo strožjo omejitev...


Dokler je v prometu prioriteta na varnosti se bo učilo varno vožnjo in bedake, ki varčujejo s tem da kršijo omejitve ustrezno sakcioniralo.

Ko pa bo prioriteta varčnost, pa se bo najprej znižalo najvišje dovoljene hitrosti, tako da boš lahko spet prišel jokat in neumnosti prodajat.

Če hočeš uživat v hitri vožnji imaš zato dirkališča. Ampak to zahteva tri stvari, ki jih ti nimaš. Jajca, denar in znanje. Ravno tako ti mora kar precej koleščkov falit v gavi, da ti vožnja 58 km/h namesto 50 km/h predstavlja užitek.


Če je za tebe hitra vožnja 60, potem kar pojdi na dirkališče =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Bi reku, da je ravno obratno, da je 60 hitra vožnja za vas, ker pri 50 trpite, pri 60 pa uživate. Meni je vseeno 45, 50 ali 60. Ne vidim neke razlike. Ne vem kakšna jajca to vozite, da jo vi vidite. Če bi se vozili z gokartom, ne bi reku, tako mi pa res ni jasno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Tam ene 25% folka je potrebno pobrat vozniške in potem bomo DOSTI bolj varni na cestah... tudi ob višjih omejitvah pa še bolj tekoče bo vse skup... starci pri 65 imajo preslabe reflekse in odzivni čas za vožnjo V krožnega... in delajo zastoje...

Bi reku, da je ravno obratno, da je 60 hitra vožnja za vas, ker pri 50 trpite, pri 60 pa uživate. Meni je vseeno 45, 50 ali 60. Ne vidim neke razlike. Ne vem kakšna jajca to vozite, da jo vi vidite.


Prav, če ti ni razlike med 60 in 45, potem verjetno tudi ni razlike če voziš 10 kajne? Vozi 10 pa da te vidim pol.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Zakaj, 50 je dovoljeno, pri 50 nimam koga živcirat, če se kaj zgodi, sem krit. Ne vidim razloga za 10, razen tam, kjer se ne da 30 ali 50.

b3D_950 ::

Pri 45kmh te bo začel šlepar prehitevat. Kakšni se spravijo tud pri 80kmh 8-), sm potem traja dva dni, da pride mimo ali pa tešči čist na 3metre za ritjo.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Zakaj, 50 je dovoljeno, pri 50 nimam koga živcirat, če se kaj zgodi, sem krit. Ne vidim razloga za 10, razen tam, kjer se ne da 30 ali 50.


Saj pri 10 je enako po vaši logiki da je 45 ok... =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

UganiKdo ::

Tam ene 25% folka je potrebno pobrat vozniške in potem bomo DOSTI bolj varni na cestah... tudi ob višjih omejitvah pa še bolj tekoče bo vse skup... starci pri 65 imajo preslabe reflekse in odzivni čas za vožnjo V krožnega... in delajo zastoje...

ja, prvi korak bo da vrneš izpit.

Če je za tebe hitra vožnja 60, potem kar pojdi na dirkališče =)

edini, ki je tako neumne, da trdi, da je vožnja pri 60 km/h uživantska si ti.

Mato989 ::

UganiKdo je izjavil:

Tam ene 25% folka je potrebno pobrat vozniške in potem bomo DOSTI bolj varni na cestah... tudi ob višjih omejitvah pa še bolj tekoče bo vse skup... starci pri 65 imajo preslabe reflekse in odzivni čas za vožnjo V krožnega... in delajo zastoje...

ja, prvi korak bo da vrneš izpit.

Če je za tebe hitra vožnja 60, potem kar pojdi na dirkališče =)

edini, ki je tako neumne, da trdi, da je vožnja pri 60 km/h uživantska si ti.


Butl, jaz trdim da je omejitev 50 velikokrat neumna in neracionalno odločena, to pa zato ker v Sloveniji damo vsakemu izpit ne glede na njegove reflekse in kognitivne sposobnosti! Če bi pa po 65 vzeli vsem izpit bi bilo pa MNOGO bolje in mnogo bolj tekoče...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

UganiKdo ::

Prav, če ti ni razlike med 60 in 45, potem verjetno tudi ni razlike če voziš 10 kajne? Vozi 10 pa da te vidim pol.

Več kot enkrat sem zaradi povsem objektivnih razlogov vozil 10 km/h. nikoli pa še nisem imel objektivnih razlogov, da bi skozi naselje peljal 58 km/h.

Mato989 je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Tam ene 25% folka je potrebno pobrat vozniške in potem bomo DOSTI bolj varni na cestah... tudi ob višjih omejitvah pa še bolj tekoče bo vse skup... starci pri 65 imajo preslabe reflekse in odzivni čas za vožnjo V krožnega... in delajo zastoje...

ja, prvi korak bo da vrneš izpit.

Če je za tebe hitra vožnja 60, potem kar pojdi na dirkališče =)

edini, ki je tako neumne, da trdi, da je vožnja pri 60 km/h uživantska si ti.


Butl, jaz trdim da je omejitev 50 velikokrat neumna in neracionalno odločena, to pa zato ker v Sloveniji damo vsakemu izpit ne glede na njegove reflekse in kognitivne sposobnosti! Če bi pa po 65 vzeli vsem izpit bi bilo pa MNOGO bolje in mnogo bolj tekoče...


Bistveno več bi za varnost in pretočnost naredili, če bi izpite pobrali vsem, ki skozi naselje niste sposobni peljat po omejitvah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

Mato989 ::

Več kot enkrat sem zaradi povsem objektivnih razlogov vozil 10 km/h. nikoli pa še nisem imel objektivnih razlogov, da bi skozi naselje peljal 58 km/h.


Ker si preneumen da bi našel objektivne razloge =) Ampak ok.

Bistveno več bi za varnost in pretočnost naredili, če bi izpite pobrali vsem, ki skozi naselje niste sposobni peljat po omejitvah.


Če bi bile omejitve REALNE in ne prilagojene najslabšim ampak bi dvignili omejitve za pridobitev izpita, bi vsi vozili po omejitvah ker bi te bile bolj normalne.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

UganiKdo ::

Aha in smo spet pri tvoji duševni motnji, kjer zmotno verjameš, da si ti edini zveličavni arbiter, ki je sposoben presojat kaj je realno.


Ker si preneumen da bi našel objektivne razloge =)

res tehten argument nekoga na sociali, ki mu je vožnja 58 km/h skozi naselje višek uživancije.

Mato989 ::

UganiKdo je izjavil:

Aha in smo spet pri tvoji duševni motnji, kjer zmotno verjameš, da si ti edini zveličavni arbiter, ki je sposoben presojat kaj je realno.


Ker si preneumen da bi našel objektivne razloge =)

res tehten argument nekoga na sociali, ki mu je vožnja 58 km/h skozi naselje višek uživancije.


Kje sem na sociali? Nič ne dobivam :( Bi blo pa fajn zraven šihta met še 420 evričev to pa res =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

facepalm ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Eni smo pac bolj izkuseni. Ne moreš enaciti brezjajcnega nerda s skoraj poklicnim soferjem.

"Skoraj poklicni sofer". A tako se sedaj imenuje amaterje, ki se imajo za nekaj vec, jih je pa vseeno "premalo", da bi opravili kvalifikacijo?

solatko ::

IL_DIAVOLO - Skoraj poklicnim voznikom ni problem držat se, omejitve v naseljih, ne glede na to, koliko so butaste, predvsem pa jim ni problem vozit s prilagojeno hitrostjo, da lahko v vsakem primeru varno ustavijo.

Mato989 - Ti zaradi psihofizičnih težav, nikoli nebi smel za volan, če bi bil sistem tak, da bi izločal tiste, ki imajo zdravstvene ali drugačne težave. Sicer pa je za idiote, ki se ne znajo obnašat na cesti, preveč tudi 10km/h, če ne opazijo pešca ali otroka.
Fino je, če imaš dobre reflekse, še bolje pa, če imaš kaj v glavi. Vsaka omejitev je določena po konsenzu večine in najnižji kolaterealni škodi, če bi bili vsi pametni, omejitev nebi potrebovali.

facepalm - verjetno js s tem mislil to, da je na cesti več, kot povprečje.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

IL_DIAVOLO ::

Sem se imel priložnost peljati poleg in je kršil vse možne predpise in sem ga malo podrezal in mi je odgovoril "če bi se vozil po predpisih, bi bil vsak dan ob polnoči konec."

Tovornjakarji so največji divjaki, ki jih najdeš. Seveda ne tisti ki jih vidiš na avtocesti, ampak lokalni, ki imajo kiparco. The worst kind.

solatko ::

IL_DIAVOLO - So tudi velikokrat povzročitelji težkih prometnih nesreč, en tak mi je na Nemški cesti v LJ ubil sodelavca, ko se mu je odpela malomarno pripeta prikolica. Res so carji.
Delo krepa človeka

st12 ::

UganiKdo je izjavil:

Za idiote ki med 50 in 60 km/h ne vidijo razlike

Vse to velja samo če ne znaš opazovat okolice in voziš s tempomatom na 60. Na ravni odprti cesti 60 sploh ni noben problem, ker te pešec pač ne more presenetiti tudi če bi to hotel.
Ti reakcijski časi in zavorne poti so zame en bullshit, jaz tega v praksi nisem nikoli rabil.
V 12 letih nisem rabil zavirat pred nobenim pešcem, pa nisem vozil max 50, saj tam kjer je možnost da ti skoči na cesto pač prilagodiš hitrost navzdol.
Seveda za splošno omejitev je 50 povsem ok, ker niso vsi vozniki stari idealnih 30-40 let.

Bom prav zate probal si namišljat da steče čez cesto pešec in bom probal ustavit iz 50 in iz 60. Čeprav na ravni cesti ne vidim primera da bi kdaj to rabil, ko se zmanjša preglednost pa menda vsak upočasni. Jaz sem sicer prepričan da grem čez Radovljico med prehodi za pešce komot tudi 70, ker je lepo pregledna cesta. Bom probal ob priliki.
60 in 70 nebi smel bit problem, če gredo čez prehod za pešce vsi 50, nisem še videl da bi kdo zmanjševal na 30-40. 50 gredo pa zato, ker vidijo da ni nobenega ob prehodu. Zakaj torej izven prehoda, tam kjer je pregledno seveda, in enako vidiš da ni nikogar ob cesti, nebi smel hitreje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: st12 ()
««
137 / 291
»»