» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
134 / 293
»»

UganiKdo ::

Saj v bistvu ze kar nekaj let je.

HotBurek ::

Obvezno je dat žmiguc, če zavijaš levo. Za desno je pa priporočljiv, da drugih ne motiš, ko čakajo. Ni pa pod nujno.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

UganiKdo ::

Seveda je, sam glede na drugo kar si nalozil v tej temi, ni nic nenavadnega ce tega me razumes.

techfreak :) ::

Podobno kot tudi ni obvezno uporabljati smernika pri menjavi pasov, saj ze z zavijanjem desno/levo nakazes svoj namen.

MrStein ::

UganiKdo je izjavil:

Saj v bistvu ze kar nekaj let je.

Ni.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

HotBurek ::

... saj ze z zavijanjem desno/levo nakazes svoj namen.

Evo, vsaj nekdo ki pravilno razume cestna pravila.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

UganiKdo ::

MrStein je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Saj v bistvu ze kar nekaj let je.

Ni.


???? Kako ni?

https://www.avp-rs.si/vozniki/voznik-za...

HotBurek je izjavil:

... saj ze z zavijanjem desno/levo nakazes svoj namen.

Evo, vsaj nekdo ki pravilno razume cestna pravila.

Evo, nekdo, ki mu je crknil sarkazem detektor v bolestni zelji, da bi nasel sebi enakega norca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

MrStein ::

UganiKdo je izjavil:

MrStein je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Saj v bistvu ze kar nekaj let je.

Ni.


???? Kako ni?

https://www.avp-rs.si/vozniki/voznik-za...

Aha, samo za začetnike.

Zdaj pa vprašaj, koliko jih tule ima. (zaradi obveze, ne ker so prostovoljno šli)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

UganiKdo ::

Aha, samo za začetnike.


Torej za vse ki so v zadnjih 10-15 letih naredili izpit? Ni spet tako malo. Predvsem pa je delez vsako leto vecji.

Se pa strinjam da ne bi bilo skode ce bi bilo to obvezno vsakih x let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

maticb492 ::

Izpita ne moreš podaljšat, če ne narediš varne vožnje... torej če narediš izpit pri 18ih, si mladi voznik do 21, če narediš kasneje pa vedno 2 leti (torej če pri 30ih narediš, boš do 32 mladi voznik). Pri prvem podaljšanju moraš narediti varno vožnjo, če ne izpita ne gre podaljšat in ti po nekem času propade in moraš it ponovno izpit delat.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

MrStein ::

No, počakajmo, da se javi nekdo, ki je moral to delati. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

maticb492 ::

Jaz (+ moja punca, + vsi kolegi, ki jih poznam)

Če te zanima kaj delaš, moja punca je 4 leta mlajša od mene in ni delala isto koz jaz, ona v Murski soboti, jaz sem delal na vranskem.
Vaje so pa bile pri meni:
- izogibanje oviri na mokri podlagi - po tleh je bilo mokro, voda je konstantno špricala, potem pa je iz tal prišel "zid" vode in se se mu moral zadnji moment izmaknit - sklopka not, umik, potem pa bremza
- bremzanje po hribu navzdol, na delno mokri (2 gume mokre, 2 na suhem), tu je meril še zavorno pot in nam jo povedal
- še nek umik ovire po klancu navzdol, se ne spomnem več točno. Je pa bil v moji skupin samo 1 z avtom brez ABS-a in je imel tu hude probleme. Mi z ABSom smo samo bremzali, on je moral bremzat, spustit, premaknit volan potem pa nazaj (če nimaš absa ne smeš bremzat in ovinkat istočasno),
- vožnja v korgu po mokrem, v bistvu driftaš v cca. 15x15m krogu, ki se konstantno moči in probaš iti čim dlje, brez da zapelješ ven iz kroga,
- potem smo imeli še "praktični test varnostne", inštruktor je bil na levem pasu, ti na desnem, in si vozil kolikor se ti zdi, potem je pa on nenadoma zabremzal, ti si se pa moral ustavit, brez da se v njega zabiješ (nisi bil na istem pasu).

Mislim da je to-to, bila je še teorija, pa prikaz, kako se rešiš iz avta, če je obrnjen na streho, ampak to na onem simulatorju, v bistvu samo kletka in 2 sedeža, se zavrti in moraš prit ven iz "avta" na glavo obrnjen
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

maticb492 ::

Ah eno vajo sem pozabil:
- zdrs zadnjih koles, vozil si naravnost, ko si zapeljal na en del ceste, se je ta izmaknil za 1 meter v levo (dobesedno potegnilo je del ceste pod tabo), in si moral zravnat avto
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

facepalm ::

maticb492 je izjavil:

Ah eno vajo sem pozabil:
- zdrs zadnjih koles, vozil si naravnost, ko si zapeljal na en del ceste, se je ta izmaknil za 1 meter v levo (dobesedno potegnilo je del ceste pod tabo), in si moral zravnat avto


Opposite lock in "POWEERRR"!!!!!!:)

maticb492 ::

Aja, še en pomemben podatek je da te ne morejo vržt.

Pri nas je bila ena punca, res nesposobno, vedno jo je vtrelo, vozila je nekega 7-sedežnika. Praktično nobene vaje ni pravilno naredila.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

MrStein je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

MrStein je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Saj v bistvu ze kar nekaj let je.

Ni.


???? Kako ni?

https://www.avp-rs.si/vozniki/voznik-za...

Aha, samo za začetnike.

Zdaj pa vprašaj, koliko jih tule ima. (zaradi obveze, ne ker so prostovoljno šli)


Mi smo naredili s klubom. Smo se kot klub zmenili z eno avtošolo, najeli poligon v Celovcu in imeli cel dan tečaj. Pa bil je malo bolj napreden, ker smo imeli vsi 4x4 pogone in smo lahko malo hitreje vozili.

Zgodovina sprememb…

Kripto mesi ::

To izgleda bolj kot zbor starih odsluženih krip.

WizzardOfOZ ::

Res je, ampak vse te kripe so še kar na cesti in iz njih gledamo kako ob cesti passate nalagajo na avtovleke.
Sej pol je razumljiva tudi nizka poraba Passatov. Na avtovleki pač ne morejo imeti visoke porabe.

Zgodovina sprememb…

UganiKdo ::

maticb492 je izjavil:

Aja, še en pomemben podatek je da te ne morejo vržt.

Pri nas je bila ena punca, res nesposobno, vedno jo je vtrelo, vozila je nekega 7-sedežnika. Praktično nobene vaje ni pravilno naredila.

Saj namen ni da "vrzejo" ljudi. Te vake so pomemebne zato da po eni strani iz prve roke izkusis kaj pomeni ce avto uide iz kontrole in kako hitro se to zgodi ze pri nizki hitrosti, po drugi strani pa dobis vsaj osnove kako regirat. Bi bilonpa od vsakega soferja odgovorno da se tega udelezi vsakih par let.

Raptor F16 ::

HotBurek je izjavil:

Obvezno je dat žmiguc, če zavijaš levo. Za desno je pa priporočljiv, da drugih ne motiš, ko čakajo. Ni pa pod nujno.


Če ga ne daš ti policist komot zateži za nepravilno rabo smernika.

Kazen 40 EUR
Polovička 20...
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

solatko ::

Šolo varne vožnje, bi morali vsi, ki se hočejo naučit več in večino tega spravit v podzavest, obiskovati vsaj 14 dni in čez kakšno leto še en teden, potem je to to.
Po vsaj petih letih na cesti pa še na kak poligon v A, kjer se vse to počne pri veliko višjih brzinah, podobnih, kot se vozi v tekočem prometu.

Raptor F16 - A ni kazen za nedajanje smerokaza 300€ + 3KT?
Delo krepa človeka

Drevesce ::

solatko je izjavil:

Šolo varne vožnje, bi morali vsi, ki se hočejo naučit več in večino tega spravit v podzavest, obiskovati vsaj 14 dni in čez kakšno leto še en teden, potem je to to.
Po vsaj petih letih na cesti pa še na kak poligon v A, kjer se vse to počne pri veliko višjih brzinah, podobnih, kot se vozi v tekočem prometu.

Raptor F16 - A ni kazen za nedajanje smerokaza 300€ + 3KT?


In kdo bo to plačeval? In kdo ima cajt za to? Po vsem tem bi večina verjetno še vedno ob takem primeru dobilo psihicno blokado in zmrznilo, ko bi bila realna situacija.

st12 ::

sunshine403 je izjavil:

st12 je izjavil:

Iz tega teksta je sigurno razvidno da imam zelo visok IQ vožnje, to se primerjajo edino najboljši inštruktorji.

Sicer sem se vedno preprican, da si star 12 let in da vozniskega se lep cas ne bos imel, ampak recimo da ga le imas in da je to resnicno. In ce je, potem se iz tega teksa vidi zgolj to, da si navadna rit, ki nima pojma o voznji in ni sposoben v dezju normalno prehitet drugega avtomobila, ki "vozi svoh 75kmh na dolgi ravnini" in moras pocakati, da prides do naselja, kjer le ta zmanjsa na 50kmh, da potem z vsem tvojim "znanjem" le upas mimo pri 65.
Ce bi imel taksno superiorno znanje, kot mislis da ga imas, bi to brez tezav naredil na "dolgi ravnini", pa tudi v snegu se ne bi cjazil 30km/h kot vsi ostali, kot si napisal enkrat pred tem. Tako da od tvojega znanja voznje ni nic, si zgolj bedak, ki si upa cez naselje peljati 20kmh prehitro in prehitevati, ko pa je treba pokazati znanje se pa userjes.

Danes sem šel prav tebi na čast prehitevat avtobus, ki je čez naselje vozil 30, izven pa 50. Še preden sem dobil pregled na ravnino, to pa tako da sem v desnem ovinku gledal čez nišo na njegovi desni, še enkrat preveril ko sem bil povsem na levem pasu, če se ni ravno takrat kdo skril za njega in potegnil. In sem tudi zanalašč, da bi mu pokazal kako hitro se lahko vozi, potegnil do 120, pa še to se pri naslednjem ovinku nisem rabil dotaknit zavore.
Na levi še robnik, pa to je moralo biti na 20cm od robnika in enako do avtobusa, kot bi vdel nit v šivanko. Da ne bo kdo rekel da nimam jajc.

Še enkrat, na naših cestah da boš prehiteval? Takih izkušenj sem imel jaz že par 10, zato sem se tisti petek zadržal, ker je bila enako ozka cesta, čeprav avto, ampak so bile zelo slabe razmere. Pa dejstvo je, da sem hotel v petek priti v miru domov, ampak najbrž da se bo to meni zgodilo, skoraj vse je šlo narobe.

Drugače, kje se da nakazat denar za gorivo Alpetourju, ker to pa ni več normalno. Pa za kakšne ure vožnje bi jim tudi plačal, ker očitno ne znajo gledat v ogledala in se pomaknit desno. Mislim, kakšen retard moraš biti to, da voziš 30/50 in ti ne pade na pamet, da te bo šel nekdo prehitevat. Tukaj bi ga marsikdo vsaj probal, itak bi začeli precej pozno in itak ne bi imeli potrebne moči pod pokrovom (sem že parkrat videl kako to izgleda z neko Corso, jaz sem bil na sredi ravnine mimo, taki so mimo tik pred ovinkom) in bi se verjetno ustrašili ozkosti, ampak probalo bi več kot 50% voznikov.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: predi ()

Ma_en_tm ::

Jaz sem bil ravno v sredo na Vranskem na tečaju za začetnika. Kr fajn no...

st12 ::

Še nekaj sem se spomnil, kaj če bi bil jaz potnik, to ni vožnja. Sem 100% da je bil brez potnikov kot je na tej cesti navada (vedno ko sem se jaz vozil je bil največ en sopotnik) in je imel še dovolj časa za prit do naslednje postaje. Ampak časa ne bi smel zadrževati na cesti, ampak na prejšnji postaji, gluponja en.
Tako da ja, nesreče se dogajajo tudi zaradi počasnih voznikov, ne vem če bi bil on kakorkoli kriv, ampak dejstvo je da bi bil on eden od vzrokov nesreče, jaz bi dal 50/50.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: predi ()

maticb492 ::

Drevesce je izjavil:



In kdo bo to plačeval? In kdo ima cajt za to? Po vsem tem bi večina verjetno še vedno ob takem primeru dobilo psihicno blokado in zmrznilo, ko bi bila realna situacija.


Lastništvo vozila je luksuz, ne pa nuja za ljudi na 300 evričih sociale in raznih minimalcih. Samo večina še tega seveda nima v glavi in zdajejo 30% ali več mesečnega dohodka samo za avto.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

IL_DIAVOLO ::

Ti sploh ves kaj prebereš?

maticb492 ::

Ja, plačevali bi ljudje sami, tako kot plačaš tečaj voznika začetnika? No v tem primeru, je to "lastništvo" vozniškega izpita, slaba izbira besed.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

predi ::

facepalm je izjavil:

maticb492 je izjavil:

Ah eno vajo sem pozabil:
- zdrs zadnjih koles, vozil si naravnost, ko si zapeljal na en del ceste, se je ta izmaknil za 1 meter v levo (dobesedno potegnilo je del ceste pod tabo), in si moral zravnat avto


Opposite lock in "POWEERRR"!!!!!!:)
Na tem testu (in večini drugih), je dodajanje plina prepovedano. Samo sklopko in zavore lahko uporabljaš. Pa spodnaša prvi ali zadnji del vozila naključno, ne samo zadnjega.

maticb492 je izjavil:

Aja, še en pomemben podatek je da te ne morejo vržt.

Pri nas je bila ena punca, res nesposobno, vedno jo je vtrelo, vozila je nekega 7-sedežnika. Praktično nobene vaje ni pravilno naredila.
Z izrabljenimi gumami ali brez pomagal na poligonu na Vranskem nimaš šans.

st12 ::

val46 je izjavil:

Je sploh smiselno da komentiram??? Naj ti tokrat kdo drug pove, da ta tvoja vožnja ni niti za na playstation, kaj šele za na cesto.

Trololol, to je bil drugače primer moje defenzivne vožnje, kakšen Playstation neki. Včeraj sem imel za kakšnih 2km take PS vožnje, ni bilo nič podobno temu kar sem prej opisoval, ampak sem še pri 200KM avtu 2x pretaknil v 2. in do 90-92 do kolikor pač gre, profitiraš nekje 10-20% napram samo 3., ampak to niti nima veze, saj že samo pretikanje 2. in 3. daje več užitka.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

WizzardOfOZ ::

predi je izjavil:

Na tem testu (in večini drugih), je dodajanje plina prepovedano. Samo sklopko in zavore lahko uporabljaš. Pa spodnaša prvi ali zadnji del vozila naključno, ne samo zadnjega.

Kaj pa tisti, ki sklopke nimamo? Boš rekel, da moramo povsod bremzat? Da bo avto še bolj zdrsnil?

predi je izjavil:

Z izrabljenimi gumami ali brez pomagal na poligonu na Vranskem nimaš šans.

Tudi izrabljeni amortizerji se zelo poznajo. Jaz vaje, kjer ti odnese zadnji konec, nisem mogel opravit, ker je zaradi zanič amortizerjev avto preveč nagnilo ob premiku plošče in je masa opravila svoje, pa sem se zavrtel, kljub novim gumam na avtu.

solatko ::

Drevesce - Ko sem se sam učil vozit, je šlo med 3 in 5kDEM/leto za izpopolnjevanje in šolanje, nobenega feninga nisem obžaloval. Vsaka dobra šola stane, vendar je potrebno izpopolnitev izvesti do konca, saj znanje na pol, pomeni tudi varnost na pol.
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

Moja družba je povprečno na leto zapravljala okoli 500 do 1000 evrov na osebo za najem dirkališča. Med 50 in 100 evri na dan, glede na število ljudi, ki bi skupaj najeli dirkališče (skupna cena je 15.000 evrov na dan za celo dirkališče). Tam smo se potem znoreli in na cestah potem ni noben norel od nas.

KAVINSKY ::

Hvala za to pomembno informacijo.

predi ::

WizzardOfOZ je izjavil:

predi je izjavil:

Na tem testu (in večini drugih), je dodajanje plina prepovedano. Samo sklopko in zavore lahko uporabljaš. Pa spodnaša prvi ali zadnji del vozila naključno, ne samo zadnjega.

Kaj pa tisti, ki sklopke nimamo? Boš rekel, da moramo povsod bremzat? Da bo avto še bolj zdrsnil?
Ne, ko sem jaz bil tam, davno tega, si moral avto najprej poloviti, zaviral (pohodil bremzo tako, da ti jo je začelo nazaj metat) pa si lahko šele tam kjer se je začel asfalt. Inštruktor nam je zabičal, da ne smemo pod nobenim pogojem pospeševati.

WizzardOfOZ je izjavil:

predi je izjavil:

Z izrabljenimi gumami ali brez pomagal na poligonu na Vranskem nimaš šans.

Tudi izrabljeni amortizerji se zelo poznajo. Jaz vaje, kjer ti odnese zadnji konec, nisem mogel opravit, ker je zaradi zanič amortizerjev avto preveč nagnilo ob premiku plošče in je masa opravila svoje, pa sem se zavrtel, kljub novim gumam na avtu.
Sam pa sem se vrtel ravno zaradi gum.

UganiKdo ::

Inštruktor nam je zabičal, da ne smemo pod nobenim pogojem pospeševati.

edino pravilno.

Ne, ko sem jaz bil tam, davno tega, si moral avto najprej poloviti, zaviral (pohodil bremzo tako, da ti jo je začelo nazaj metat) pa si lahko šele tam kjer se je začel asfalt.
Bistveno pri tem je poudarit, da zavirat lahko začneš šele, ko si avto stabiliziral. Če boš pritisnil bremzo med tem ko loviš avto je konec veselja.

Sklopko pač pritisneš, če jo lahko. Drugače pustiš ta del avtomatiki. Elektronska pomagala v novih avtih za to poskrbijo sama.

w00t ::

Pred krožnim Radovljica, če imaš odcep za Merkur na levi, naj bi me pomerili 94 (z zmanjšano toleranco merilnika 89) na 50.
Ampak pazi to, tam je omejitev 90. Na sliki se celo vidi znak 40, ki je pred mano. V katerem naselju je sploh še dodatni znak 40? Morajo biti zelo redki, tukaj okoli pa sigurno ne.
Ter od kdaj je tukaj naselje in od kdaj je kakšna tabla za naselje? Res da sedaj precej prenavljajo, ampak nov znak 50 bi pa menda opazil.
Sem gledal še enkrat in je res iz vseh smeri znak za konec naselja. Kot da ne bi že vedel, pa tudi sem tukaj delal izpit in sem moral iti 90 in ne 50.
Edino če greš v kontra smer je znak 50, ampak ta velja samo za odcepa za Merkur. Meni je to itak samoumnevno brez da bi gledal neke znake. Res da večina vozi v obeh smereh 50-60 od krožnega do krožnega, ampak to je iz drugih razlogov.
Lahko sicer, da jih polovica ne pozna CPP, tega ne morem vedeti, ker itak tudi drugje vozijo tako počasi.

Dobro, če bi me pomeril par 10m naprej kjer si že za znakom 40, jaz pa zaviram pozno in bi imel noter nekih 60-70.
Ampak 94 na 50, WTF?

Tukaj, kdor ne pozna:
https://www.google.com/maps/@46.3529278,14.164899,3a,75y,81.95h,90.64t/data=!3m6!1e1!3m4!1s9vq4oL3ZzQpoGSBMQZBM5Q!2e0!7i13312!8i6656

Kdor vozi varno, bi šel tukaj pač 60-70, ampak to nima veze, uradna omejitev je 90.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: w00t ()

val46 ::

Če je to res, se lahko itak pritožiš.

solatko ::

w00t - Na levi in desni imaš naselje brez table omejitve, torej je omejitev 50, pred skoraj vsemi krožišči pa je tabla 40. ker je to omejitev za krožišča in izvoze iz AC, kaj ti model, tukaj ni jasno? Od kje tebi omejitev 90 v naselju, tabel za 70, kar je najvišja omejitev za naselje pa tudi ni nobene. Čas bi bil, da preštudiraš CPP.
Delo krepa človeka

facepalm ::

solatko je izjavil:

w00t - Na levi in desni imaš naselje brez table omejitve, torej je omejitev 50, pred skoraj vsemi krožišči pa je tabla 40. ker je to omejitev za krožišča in izvoze iz AC, kaj ti model, tukaj ni jasno? Od kje tebi omejitev 90 v naselju, tabel za 70, kar je najvišja omejitev za naselje pa tudi ni nobene. Čas bi bil, da preštudiraš CPP.


Kolikor sem jaz razumel, so ga slikali pri kroznen proti Radovljici in ne mimo merkurja. Po signalizaciji sodec, je tam omejitev 90 (do znaka 40).

w00t ::

Gre se za špuro od krožnega do krožnega. Če komu ta cesta deluje za 50, bi moral vrniti izpit. Vem pa da če bi postavili znak za naselje, bi tudi na taki cesti pač moral voziti 50.
Ampak zakaj bi bilo to naselje? Če daš križec desno zgoraj, vidiš da je ob cesti samo ena hiša, pa še ta ne ravno tik ob cesti, to je ta desno spredaj. Od kdaj ena hiša predstavlja naselje?

Je pa to cesta R3.635, se pravi regionalna cesta 3. reda.

Sicer pa brezveze debatirat, na cesti veljajo samo znaki. Ker sem slikan ravno zraven levega priključka, iz tam nisem mogel razvit 90km/h, se pravi če za krožnim zadaj ni nobenega znaka za naselje, je to lepo cesta izven naselja.
Na taki cesti pa tudi če bi bil znak 50, bi plačal samo 250EUR + 3KT.

Zdaj vidim zakaj se tukaj vsi vozijo 50-60, pač kar tako za vsak slučaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: w00t ()

Utk ::

Pritoži se, samo pazi da pravočasno. In pazi kaj boš trdil - samo tisto kar lahko dokažeš, recimo da ni nobenga znaka za naselje, še bolje če je nekje uradno ta cesta označena za 90, ne pa da če si prišel iz naselja, da nisi tam mogel it 90, to je že preveč komplicirano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

w00t ::

w00t je izjavil:

Vem pa da če bi postavili znak za naselje, bi tudi na taki cesti pač moral voziti 50.

In ravno to so naredili, pred tremi uvozi v krožno je znak za naselje Lesce, 2 uvoza v krožna in ta levi priključek pa že tako vodijo iz Lesc in tako nimajo znaka. In ja, znaki 40 nimajo veze, res pa da jih prej iz cest, ki so vodile iz naselij, ni bilo, samo tam kjer je bila omejitev 90.
Če je lahko še kaj meni v prid je to, da sem imel od začetka aprila čakanje na delo, delati pa sem začel ravno 1.7.2020.

Sem malo opazoval promet, razni stari ati se itak vozijo 40, čez krožno 30, ene par boljših strojev je potegnilo na 90.
Tako da samo glede na opazovanje ostalega prometa bi težko kaj sklepal, ker vsi vozijo povsem enako kot prej.

Sem tudi sam v vlogi kolesarja, pa mi mogoče ni prijetno če kdo prileti blizu mene 100, ampak če mi tukaj vozijo mimo 50, me pa že tudi živcirajo s svojo počasno vožnjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: w00t ()

solatko ::

w00t - Policija verjetno ima podatek, na kakšni cesti si prekoračil hitrost in za koliko, to pa so ti tudi napisali na pildek. Glede na višino kazni pa tudi sam veš, za koliko si šel preveč. Sem se z googlom sprehajal in nisem našel table za konec naselja, torej so tam uradno Lesce.
Delo krepa človeka

EnStot ::

Solata ti očitno že močno škodi. Spij raje kakšno pivo! Na obeh krožiščih, to je z Alpske ulice in Boštjanove ulice ter s križišča iz Rožne doline imaš vsakič znak konec naselja Lesce. Ta cesta z oznako 635 brez imena ulice ima zanesljivo omejitev 90 km/h.

w00t ::

To je bilo prej ja, in res ne vem kaj solatku ni jasno. Očitno so takrat, ko so po sredini narisali polno črto, zamenjali tudi znake, to je bilo pomoje enkrat aprila, kot rečeno se tukaj nisem vozil 3 mesece.
Pa jaz sem domačin, kaj če bi prišel eden po enem letu in šel skozi Radovljico, tisti znak za Lesce bi komot spregledal, ker je skrit v grmovju, šel čez krožno levo, šel naravnost vsaj nekih 80 in bi bila kazen tu. Dobro past so naredili tukaj za polnjenje proračuna.

Zdaj so spremenili:
1. konec Radovljice pred krožnim - znak za Lesce namesto znaka za konec Radovljice, je v grmovju, tako da se trenutno vidi samo Les od Lesce in ni čudno da ga nisem videl. Se pravi imaš sedaj naprej iz krožnega v vse tri smeri Lesce, edino za desnim izvozom je seveda znak za konec Lesc.
2. če greš na tem krožnem desno imaš sedaj dodan znak za konec Lesc. V nasprotni smeri proti krožnemu je znak za Lesce. Prej tukaj ni bil potreben noben znak, ker si bil že po prejšnjih znakih izven naselja.
3. če greš iz tega krožnega naravnost, sedaj namesto znaka Lesce, ni nobenega znaka, ker je že pred krožnim Radovljica. V nasprotni smeri nazaj proti krožnemu ga tudi ni več za konec Lesc, se pravi celotno krožno sedaj spada pod naselje Lesce.
4. če greš iz tega krožnega levo, ni nobenega znaka, ker si že po prejšnjih znakih v Lescah, tudi ni več znaka 50, ker je sedaj splošna omejitev 50 za naselje. Tukaj je največja past, če bi bil za krožnim še en znak za naselje, in potem še za desnim priključkom, bi vsak vedel, da je omejitev 50. Vem da drugače ni potreben, ampak pomoje bi moralo obstajati prehodno obdobje kjer bi bil tak znak. Ali pa bi ga vsaj pred krožnim postavili na bolj vidno mesto, jaz bi ga dal na sredino otoka kjer bi ga vsak videl. Tako kot je zdaj je samo z namenom polnjenja proračuna. Pa ne mi reči da sem jaz slep, sem lepo vse poslikal, ampak to sem si vzel čas, med vožnjo, sploh pa prvi dan, tega znaka večina ne bi opazila.
4. s križišča iz Rožne doline sedaj ni nobenega znaka za konec Lesc, ker je sedaj glavna cesta med obema krožnima del naselja Lesce
5. na naslednjem krožnem, če greš desno v Boštjanovo ulico, nimaš več znaka Lesce, ker sedaj ni več potreben, ker je tudi to drugo krožno del Lesc. V nasprotni smeri proti krožnemu tudi ni več znaka za konec Lesc.
6. če greš iz tega drugega krožnega levo - Cesta na Jezerca, imaš za krožnim znak za konec Lesc. V nasprotni smeri pred krožnim je znak za Lesce.

Se pravi znake so postavili tako kot bi jih morali. Vprašljiv je edino ta na koncu Radovljice, ker Lesce imajo že tako dvakrat manj črk, potem ga je pa še pol skritega v grmovju. Prej je znak za konec Radovljice, ki je še rdeče prekrižan, opazil vsak, četudi je bil na enakem mestu.

V glavnem, po novem je od krožnega do krožnega tudi naselje Lesce in ne več državna regionalna cesta s splošno omejitvijo 90.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: w00t ()

solatko ::

w00t - Domačini smo povsod največji problem, ker vozimo okoli doma na pamet, nekateri.
Na Vodmatu v LJ je Potrčeva ulica že nekaj let enosmerna, pa so še vedno domačini, ki tega ne vedo ali ignorirajo, ker se vztrajno vozijo v prepovedano smer, vsaj 2/10minut.

Bo treba začet oprezat za znaki, ponavadi je tudi obvestilo - spremenjena signalizacija, vendar domačim to ne pomaga.

EnStot - Glede na zgornjo razlago dejanske situacije, pričakujem, da se boš opravičil
Delo krepa človeka

MrStein ::

Če je tisti znak prekrit z grmom bil vzrok, da si prehitro vozil, je to čisto dovolj razlog za "reklamacijo". Če ni rok potekel. Pa slikat, za dokaz (več je bolje, lahko se celo ustaviš in se slikaš zraven z svežim izvodom kakega dnevnega časopisa, kot v filmih ;), da se ve, da ni slika od lani)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

UganiKdo ::

EnStot je izjavil:

Solata ti očitno že močno škodi. Spij raje kakšno pivo! Na obeh krožiščih, to je z Alpske ulice in Boštjanove ulice ter s križišča iz Rožne doline imaš vsakič znak konec naselja Lesce. Ta cesta z oznako 635 brez imena ulice ima zanesljivo omejitev 90 km/h.

Zakaj lazes?

harvey ::

MrStein je izjavil:

Če je tisti znak prekrit z grmom bil vzrok, da si prehitro vozil, je to čisto dovolj razlog za "reklamacijo". Če ni rok potekel. Pa slikat, za dokaz (več je bolje, lahko se celo ustaviš in se slikaš zraven z svežim izvodom kakega dnevnega časopisa, kot v filmih ;), da se ve, da ni slika od lani)

Na Zaloški imaš recimo v eni smeri odstranjen znak za omejitev hitrosti 40. Redarji so dokaj redno na tem mestu ali nekoliko nižje, ko je križišče in prenehanje omejitve. Verjetno je enak postopek reklamacije, če si deležen pošte o prekoračitvi hitrosti.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
««
134 / 293
»»