» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
133 / 291
»»

martincek1 ::

shadeX je izjavil:

solatko je izjavil:

maticb492 - Če bi se takoj, ko si kupil avto na zadnji pogon naučil, kako je treba reagirat, ko začnejo zadnje gume drseti, se ti tudi nebi zgodilo, ne glede na vrsto gum.


Ta je tud legendarna.

Namesto, da bi mu svetoval kako sploh ne pridet v tako situacijo (ko avto že drsi), ga ti učiš naj se nauči "driftat". Sveta devica marija no..

In tudi če se nauči tega "skilla", mu to ne bo dost pomagalo. Eno je da ti avto drsi (takrat mogoče lahko še kaj narediš - ampak spet odvisno od situacije), drugo pa je da ti pohodiš gas in ti avto zdrsne. Vse se zgodi v trenutku in še preden se zaveš kaj se je zgodilo, si že doživel nesrečo.


Za tečaj varne vožnje si že kdaj slišal? Tam se med drugim naučiš, kako avto umiriti, če ti zdrsne. In to v najtežjih situacijah, driftanje z BMWjem je otročarija, ker je zelo predvidljivo.

Poleg tega, če maš rwd, moraš kdaj poskusiti tudi sam v ovinku na mokrem (v varni situaciji, izven odprte ceste) poskusit it čez limit, da se zavedaš svoji sposobnosti in sposobnosti avta. Jaz naprimer dobro vem, koliko gasa smem pritisnit v ovinku, da sem še konkretno na varni strani, in to bi moral vedet vsak, ki ima tak avto.

facepalm ::

martincek1 je izjavil:


Poleg tega, če maš rwd, moraš kdaj poskusiti tudi sam v ovinku na mokrem (v varni situaciji, izven odprte ceste) poskusit it čez limit, da se zavedaš svoji sposobnosti in sposobnosti avta. Jaz naprimer dobro vem, koliko gasa smem pritisnit v ovinku, da sem še konkretno na varni strani, in to bi moral vedet vsak, ki ima tak avto.


Dandanes ti elektronika pomaga v situacijah, ko imas pretezko nogo. Po defaultu je vklopljena ob vsakem zagonu motorja. Ne vem sicer ce odrabljeni BMWji iz Nemcije to premorejo (po videih sodec ne) ampak s proper avtom l.2015+ ni skrbi, da bi te obrnilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

IL_DIAVOLO ::

Esp je prisoten v vecini dobro opremljenih avtih, tudi 15 let starih.

Novi avti v tem segmentu niso nic bolj varni.

Zgodovina sprememb…

maticb492 ::

No, mislim da ne moreš primerjat nek ESP iz 20+ let starega BMWja z novim. Verjetno je odzivni čas konkretno hitrejši.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

facepalm ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Esp je prisoten v vecini dobro opremljenih avtih, tudi 15 let starih.

Novi avti v tem segmentu niso nic bolj varni.

Ni samo esp. Abeceda je dolga:)

sunshine403 ::

UganiKdo je izjavil:

hmmm, a še kar obračaš besede? jao trolček moj mali. krepko preden si začel sanjat o vožnji v vštric si razlagal, da imaš pravico gazit kolesarje, ki delajo prometne prekrške. Lepo sicer, da si se pohvalil, da tega sicer ne počneš (upam da je ta del resničen). Ampak to ne spremeni dejstva, da se motiš, ko razlagaš da imaš pravico do tega da povoziš kolesarja, ker je naredil prometni prekršek.
ampakj saj vem da drugega kot trolanja in zmerjanja nisi zmožen.


Se enkrat in zadnjic, ker tudi ce ti narisem nisi sposoben razumeti.
Prvotni post (IN NI MOJ!!!) je bil tole:

Likalnik je izjavil:

Ne vidim težave...samo nabašeš kolesarja na havbo in je stvar ocvrta....pokličeš rešilca in policijo...poveš kje je bedak vozil in da močno upaš, da je čim bolj zlomljen....in se odpelješ domov...in mirno spiš

Temu je sledil moj odgovor:

sunshine403 je izjavil:

Nihce ni rekel da si ti kriv, ampak normalen voznik poskusa prepreciti nesreco, tudi ce ni kriv. To je priblizno enako, kot da bi se jaz zanalasc z avtom ali pa s kolesom zaletel v avto, ki me je izsilil. Ja imam vso pravico in nisem kriv, pa vseeno tega ne delam.... tudi ce bi lahko voznika zaradi poskodb na koncu iztozil. Pac zabremzas in se poskusas izogniti.


In iz tega si TI zakljucil, da "sem razlagal, da imaš pravico gazit kolesarje, ki delajo prometne prekrške.". Resno???!! To sem ti napisal in citiral ze nekaj do sedaj, ampak ti se vedno trolas svoje.

IL_DIAVOLO ::

facepalm je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Esp je prisoten v vecini dobro opremljenih avtih, tudi 15 let starih.

Novi avti v tem segmentu niso nic bolj varni.

Ni samo esp. Abeceda je dolga:)


Do tell.

UganiKdo ::

sunshine403 je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

hmmm, a še kar obračaš besede? jao trolček moj mali. krepko preden si začel sanjat o vožnji v vštric si razlagal, da imaš pravico gazit kolesarje, ki delajo prometne prekrške. Lepo sicer, da si se pohvalil, da tega sicer ne počneš (upam da je ta del resničen). Ampak to ne spremeni dejstva, da se motiš, ko razlagaš da imaš pravico do tega da povoziš kolesarja, ker je naredil prometni prekršek.
ampakj saj vem da drugega kot trolanja in zmerjanja nisi zmožen.


Se enkrat in zadnjic, ker tudi ce ti narisem nisi sposoben razumeti.
Prvotni post (IN NI MOJ!!!) je bil tole:

Likalnik je izjavil:

Ne vidim težave...samo nabašeš kolesarja na havbo in je stvar ocvrta....pokličeš rešilca in policijo...poveš kje je bedak vozil in da močno upaš, da je čim bolj zlomljen....in se odpelješ domov...in mirno spiš

Temu je sledil moj odgovor:

sunshine403 je izjavil:

Nihce ni rekel da si ti kriv, ampak normalen voznik poskusa prepreciti nesreco, tudi ce ni kriv. To je priblizno enako, kot da bi se jaz zanalasc z avtom ali pa s kolesom zaletel v avto, ki me je izsilil. Ja imam vso pravico in nisem kriv, pa vseeno tega ne delam.... tudi ce bi lahko voznika zaradi poskodb na koncu iztozil. Pac zabremzas in se poskusas izogniti.


In iz tega si TI zakljucil, da "sem razlagal, da imaš pravico gazit kolesarje, ki delajo prometne prekrške.". Resno???!! To sem ti napisal in citiral ze nekaj do sedaj, ampak ti se vedno trolas svoje.


Z drugimi besedami, kljub citatu trdiš, da nisi ti izjavil: To je priblizno enako, kot da bi se jaz zanalasc z avtom ali pa s kolesom zaletel v avto, ki me je izsilil.Ja imam vso pravico in nisem kriv,.... Daj umiri se trolček.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

predi ::

maticb492 je izjavil:

Kok ste eni angelčki, nikol še niste šli čez rdečo kot pešci, nikol se vam ni nikamor mudlio, niti ko ste bli študenti, pa ste v torek ob 4ih zjutraj malo pijani hodli po centru mesta, pa nikjer nobenega avta. Če se kdo dejansko najde v tem, potem se mi smilite.

Ne moreš pa primerjat da gre nekdo čez rdečo v coni 30, kjer ni avta nikjer, ali pa ponoči, ko tudi vidiš da ni nobenga, s tem da se ti kolesar rine čez rdečo ali pa npr. v večpasovnem križišču.
Seveda lahko. Samo polovičarjem je to težko ubiti v glavo. Takim se namreč zdi nepredstavljivo, da bi se nekdo na Balkanu poskušal vedno držati vseh pravil. Ker so bili tako tudi vzgojeni - polovičarsko, torej delaj po liniji najmanjšega odpora. Kdo pa pravi, da je biti zgleden udeleženec v prometu enostavno? Brez muje se še čevelj ne obuje, kaj šele kaj drugega. Na tem, da si zgleden voznik/kolesar/pešec se dela dnevno, v vsaki situaciji posebej. Če vsaj približno ratuje meni, lahko vsakomur, potuho si pa nekam vtaknite, kakor sem že namignil enkrat poprej. Resnično ne razumem zakaj nekateri potrebujete prisotnost represivnega organa, da bi storili/ravnali očitno.

maticb492 ::

predi je izjavil:

Seveda lahko. Samo polovičarjem je to težko ubiti v glavo. Takim se namreč zdi nepredstavljivo, da bi se nekdo na Balkanu poskušal vedno držati vseh pravil. Ker so bili tako tudi vzgojeni - polovičarsko, torej delaj po liniji najmanjšega odpora. Kdo pa pravi, da je biti zgleden udeleženec v prometu enostavno? Brez muje se še čevelj ne obuje, kaj šele kaj drugega. Na tem, da si zgleden voznik/kolesar/pešec se dela dnevno, v vsaki situaciji posebej. Če vsaj približno ratuje meni, lahko vsakomur, potuho si pa nekam vtaknite, kakor sem že namignil enkrat poprej. Resnično ne razumem zakaj nekateri potrebujete prisotnost represivnega organa, da bi storili/ravnali očitno.


Si že bil kdaj npr. v Londonu? Tam pred policaji gre gruča ljudi čez 3 pasovnico pri rdeči luči.

Ko sva prišla tja s punco sva najprej čudno gledala, potem sva se jim pa pridružila, ker ni imelo smisla čakat.

V mariboru mi na kraj pameti ne pride čez 4 pasovnico ob rdeči luči.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

techfreak :) ::

Si že bil kdaj npr. v Londonu? Tam pred policaji gre gruča ljudi čez 3 pasovnico pri rdeči luči.
Kaj ce bi se raje primerjali z boljsimi od nas, ne slabsimi? :)

mirator ::

maticb492 je izjavil:


Je pa BMW definicija slogana "Užitek v vožnji", in redko kateri avto pride blizu občutku vožnje, udobje, tišina ipd. Edini, ki jamrajo in sovražijo BMWje zaradi stereotipov so oni, ki nimajo za tak avto ali pa jim vožnja ne pomeni nič drugega kot prevoz od točke A do točke B.

Jaz sem mislil, da je to slučajno, vendar kadarkoli sem bentil nad kakšnim voznikom, je bil ta v bmw-ju, zato sem ob takšnih srečanjih izumil "bemtive", kar je pomenilo, zopet nekdo z bmw-jem dela zgago. In ravno danes se mi je to ponovno zgodilo, v tomačevskem rondoju, ko je pred mano v bmw-ju vozila neka babica (da je bila babica oz. starejša gospa, sem ugotovil šele, ko je spremenila vozni pas preko polne bele črte - pa ne zaradi mene, ampak napačne predhodne razvrstitve in sem se lahko odpeljal mimo nje).
Človek pač pričakuje, da nekdo, ki ima dobro mašino, ne bo delal zgage na cesti.
Pa ne posplošujem, ampak resnično pogosto naknadno ugotovim, da je zastoj ali kakšen drug problem na cesti naredil ravno voznik bmw-ja.
Pri meni ni zavisti, kdo ima kakšen avto (ker si ga lahko kadarkoli privoščim), po tvoji klasifikaciji pa sodim v kategorijo, da me avtomobil z določeno ugodnostjo, prepelje iz točke A v točko B.

fuck_it_ ::

maticb492 je izjavil:


Je pa BMW definicija slogana "Užitek v vožnji", in redko kateri avto pride blizu občutku vožnje, udobje, tišina ipd. Edini, ki jamrajo in sovražijo BMWje zaradi stereotipov so oni, ki nimajo za tak avto ali pa jim vožnja ne pomeni nič drugega kot prevoz od točke A do točke B.


praktično na tem svetu niti en človek ni proti firmi BMW ampak proti bebcem, ki jih vozijo in delajo sranje po cestah.
Običaj pravi da BMW večinoma kupujejo ljudje ki si ga ne morejo privoščiti (lizing in krediti), potem pa mislijo da so kralji cest in temu primerno tako vozijo, divjajo, izsiljujejo in na ostale načine ogrožajo vse ostale udeležence prometa.

Če na slovenski cesti vidiš BMWja si lahko prepričan da ga je lastnik kupil z velikim kreditom ali lizingom in da je kupil staro garo iz nemčije z 200.000 prevoženimi kilometri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fuck_it_ ()

maticb492 ::

mirator je izjavil:


Pri meni ni zavisti, kdo ima kakšen avto (ker si ga lahko kadarkoli privoščim), po tvoji klasifikaciji pa sodim v kategorijo, da me avtomobil z določeno ugodnostjo, prepelje iz točke A v točko B.


Malo sem se zajebaval oziroma sarkazem, ampak ja, saj s tem ni nič narobe. Veliko ljudem pač vožnja ne pomeni nič drugega kot opravilo ali celo muka. Zato pa imaš miljonarje, ki jih vozijo drugi oni pa sedijo zadaj v RR-u, spet drugi se pa vozijo sami okoli v raznih športnih avtih.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Utk ::

Glede na to kako se vozijo bmwji po Sloveniji (pa tudi audiji, mercedesi, itd.) bi reku, da to kupuje raja, ki ji je ravno tako avto samo prevoz od A do B, samo da nočejo tega pokazat. Ker se če se z nekim 190 konjskim bmwjem voziš 70-80 po navadni cesti in 100 po avtocesti, potem ga nisi kupil zaradi "voznih lastnosti" in podobnih bedarij, ampak ker nočeš, da te vidijo v renoju, čeprav si v njem pri teh hitrosti glih tako na varnem, udobnem (morda še bolj) itd. Se še zdaj spomnem ko je nekih 15 let nazaj nek porsche cayenne vlekel kolono po celi Notranjski...vsi 60 konjski clioti so ga prehitevali. Jaz sem ga s 45 konji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Glede na to kako se vozijo bmwji po Sloveniji (pa tudi audiji, mercedesi, itd.) bi reku, da to kupuje raja, ki ...


...hoče sosedu pokazat, da si tudi oni lahko privoščijo tak avto!!!

maticb492 ::

Čaki, a niso vsi, ki vozijo BMWje nestrpni, divjaki in izsiljujejo, kako lahko istočasno vozi 100 po avtocesti in 70 po magistralah?? :))
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

WizzardOfOZ ::

Niso vsi, večina pa.

Utk ::

maticb492 je izjavil:

Čaki, a niso vsi, ki vozijo BMWje nestrpni, divjaki in izsiljujejo, kako lahko istočasno vozi 100 po avtocesti in 70 po magistralah?? :))

Bedak si lahko tudi pri 70. So tudi divjaki, ampak v resnici so v manjšini.

solatko ::

shadeX - Vsak dober voznik, se bo potrudil, da do potankosti spozna, česa je njegov avto sposoben in kako lahko rešiš, če preteraš ali imaš na cesti nevarno situacijo. Zadnji pogon se obnaša popolnoma drugače, kot prednji in se rašuje z volanom in gasom, zavora pomeni odhod po svoje. Tega se ne moreš naučit z gledanjem you tube-a. Da ti zadek začen zanašat, sploh ni potrebno it hitro, dovolj je gladka cesta, malo več vlage ali šodra in imaš pri normani hitrosti, naenkrat zadek spredaj. Reševanje teh situacij je tako enostavno, samo potrebno je naštudirat, kako s kontra volanom in dodajanjem ali odvzemanjem gasa, vozilo spraviš v kontroliran položaj, včasih moraš uporabit tudi sklopko.

martincek1 - Pri vseh nesposobnih voznikih na telefonih, ti meni predavaš, da vsi vozniki pričakujejo dva kolesarja vštric v ovinku?

IL_DIAVOLO - Četrti tip so nevoščljivci, ki si ne morejo privoščit pravega avta in iz Dusterja, s slinami na ustih, opazujejo, ko se avti vozijo mimo.

mirator - Ko bi štalo na cesti delali samo vozniki BMW-ja bi bilo vozit po kokoški čisto o.k..

Adventurer - Trolaš brez veze. Sem imel 7 različnih BMW-jev od 2002Tii do zadnjega 530 z vso možno opremo. Vsi so bili kupljeni za kash, stari 2-4 let in potem voženi nekaj let. Delal sem v povprečju 80-100kkm/leto, zato sem hotel vedno udoben in zanesljiv avto, ker je BMW višje kategorije vedno bil.
To kar gledaš danes, so mulčki, brez vozniških izkušenj in brez vzgoje, vendar jih je velika manjšina, glede na število registritanih vozil te znamke v SLO. Prej boš videl voznika BMW-ja, ki se v vsakem naselju pelje po omejitvi, kot pa voznike clio, peugot, citroen, honda,.... in drugih malih jajčk, v katerem sedi mladenka ali mladenič z obveznimi telefonom v roki.

Utk - Verjemi, da je vožnja v dragem avtomobilu prijetna tudi pri 50 v naselju, 95 na lokalni cesti ali 110-130 na AC, saj se voziš v tišini, udobju dneven sobe, iz 10+ zvočnikov, ti na lepo ohlajen prostor šiba kvaliteten HI-FI sistem, ni prav nobene potrebe dirkat, če veš, da boš morda prišparal 5 minut do morja. Gre predvsem za to, da imaš konje, če jih rabiš.

maticb492 - Veliko bolj udobno, kot vsi ostali, občutek je enak, kot bi v climatizirani dnevni sobi gledal TV, ampak moraš vseeno pazit, ker se program vsako sekundo menja. Ravno tako se da počasi kruzat z motorjem 1200ccm+.

WizzardOfOZ - Velika večina ne.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

fuck_it_ ::

ma ja, imaš prav, kupujejo jih tudi starčki ki se hočejo počutit mlade in pritiskat na gas.

Če boš vozil po avtocesti in boš v vzratnem ogledalu videl da ti nekdo blenda, bo to zagotovo voznik BMWja.

Mogoče je to povezano s tem da je med iči BMW znamka močno popularna, nevem.


Nihče nima nič proti znamki. Folk sovraži voznike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fuck_it_ ()

maticb492 ::

V glavnem, spet ste na istem kot prej, da so vsi kolesarji bedaki ipd.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

shadeX ::

solatko je izjavil:

shadeX - Vsak dober voznik, se bo potrudil, da do potankosti spozna, česa je njegov avto sposoben in kako lahko rešiš, če preteraš ali imaš na cesti nevarno situacijo.


Do potankosti praviš? In pa da "lahko rešiš nevarno situacijo" na cesti? Ker je vsaka situacija na cesti enaka prejšnji.. right.

Bojim se da bo potemtakem morala večina vrniti izpite, vključno s tabo.

fuck_it_ ::

maticb492 je izjavil:

V glavnem, spet ste na istem kot prej, da so vsi kolesarji bedaki ipd.


ma ja, še malo pa bo začel solatko razlagat kako je nekoč pritiskal na gas v nekem buggiju in kako se mu je fajn zdelo ko ga ni znal obvladat..mu je nabijalo adrenalin ker so se kolesa vrtela v prazno.

UganiKdo ::

Zadnji pogon se obnaša popolnoma drugače, kot prednji in se rašuje z volanom in gasom, zavora pomeni odhod po svoje

Lahko malo pojasniš kako točno se obnašanje zavor razlikuje glede na to ali ima avto sprednji ali zadnji pogon? Zavora je game over pri zdrsu zadka ne glede na pogon.

Vsak zdrs zadka vozila se rešuje z volanom. Glede na to, da trdiš, da si bil v ne vem koliko šolah varne vožnje je res čudno, da ne veš, da je prvo navodilo, ki ti ga dajo to, da je prva stvar ki jo narediš, ko zdrsne vozilo pritisk na sklopko. "Reševanje" zadka z dodajanjem plina nima ničesar z varno vožnjo in reševanjem v sili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

solatko ::

shadeX - Situacji nista dve v življenju na cesti enaki, se pa v podobnih situacijah, vozilo, do podrobnosti obnaša enako in to moraš naštudirat pa nikoli ne boš prišel v tako situacijo.
Vožnja, oziroma reševanje situacij se deli na 3 osnovne variante - avto na prednji pogon, avto na zadnji pogon in 4x4, potem pa imeš še variante položaja motorja, spredaj, zadaj in sredinski.
Če hočeš bit odličen voznik, moraš ekstreme vseh treh, naštudirat in potem, ko voziš, po navadi nikoli več ne prideš v extrem (vsaj jaz nisem).

UganiKdo - Pri prvem pogonu lahko rešuješ z ročno zavoro, pri zadnjem ne boš z zaviranjem ali hitrim odvzemom gasa, rešil nič. Delat moraš z volanom, sklopko in gasom. Če gledaš zgornje posnetke, bi tisti, ki je plaval po deževni cesti, lahko avto umiril pri prvem zdrsu, če bi kolesa obrnil kontra, malenkost pritisnil sklopko in potem peljal naprej normalno.
Pa mimogrede - govorimo o zdrsu pogonskih koles in ne zdrsu zadka. Ko ti zdrsne pogon 4x4 rešiteve ni.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Pa mimogrede - govorimo o zdrsu pogonskih koles in ne zdrsu zadka. Ko ti zdrsne pogon 4x4 rešiteve ni.

hmmm, si pogledal post ki je začel debato? Ker je cel point v tem, da je zdrsnil zadek.

Zakaj pa za 4x4 ne bi bilo rešitve ne vem, še posebej če ne govorimo o zdrsu vozila ampak zgolj o zdrsu pogonskih koles (hint: slednje se zgodi tudi pri pospeševanju z mesta).

Imam pa občutek, da si spet v nekih svojih dirkaških fantazijah, ki nimajo nič skupnega z dejanskim reševanjem vozila v vsakodnevnih situacijah.

Če pa ostanemo v sferi vsakodnevnega prometa, pa prav tako lahko zdrsne 4x4 vozilo in tudi rešuje se ga povsem enako. Fauma o tem, da 4x4 vozila ni možno reševat izvira iz ekstremnih situacij, do katerih pa v prometu, če ima voznik vse pošlihtano v glavi ne pride.

Pri prvem pogonu lahko rešuješ z ročno zavoro, pri zadnjem ne boš z zaviranjem ali hitrim odvzemom gasa, rešil nič.

jap, definitivno si odtaval v situacije, ki z vsakodnevno vožnjo in prometom nimajo nič skupnega.

Če gledaš zgornje posnetke, bi tisti, ki je plaval po deževni cesti, lahko avto umiril pri prvem zdrsu, če bi kolesa obrnil kontra, malenkost pritisnil sklopko in potem peljal naprej normalno.
Absolutno in v nobeni fazi ne bi k reševanju dodal ničesar s pritiskom na gas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

UganiKdo ::

Tako, dajmo najprej razčistiti o čem sploh govorimo, pa bo lažje. Glede na to, da je debato začel opis prometne nesreče v kateri je prišlo do zdrsa zadka (Oversteer) potem je brezveze govorit o zategovanju ročne in o tem, da bi reševanje vozilo bilo kakorkoli drugačno glede na to kakšen pogon ima vozilo. Je pa velika verjetnost, da do zdrsa sploh ne bi prišlo, če bi imelo vozilo prednji pogon ali pa 4x4.

solatko ::

UganiKdo - Na BMW-ju.
4x4 je nevtralen zelo dolgo, ko pa zhebeš fiziko, gredo pa vsa štiri v luft in mi ni jasno, s čem bi se reševal. Če ima voznik pošlihtano v glavi pri 4x4 ne pride do zdrsa. Tudi pri ostalih dveh pogonih s prilagojeno vožnjo do tega ne pride, govorimo pač o extremnih situacijah, kjer nevajen voznik izgubi kontrolo nad vozilom.
Ko začne drseti, imaš manj kot sekundo, da se izvlečeš brez komplikacij, pravočasni stisk sklopke (če jo avto ima) in v pravo stran zasukan volah, vozilo umiri.
Gas se da dodat ali odvzet.
Se strinjam, prišlo pa nebi do tega tudi, če bi OP znal voziti tako vozilo. Nekje 70%-ov mojih vozil je imelo pogon zadaj, nekaj pa tudi motor in verjemi, da je lažje avto v primeru zdrsa obdržati na cesti, kot pa o tem pisati.
Je pa danes toliko pripomočkov, da je zdrse in podobne hece na cesti, težko trenirat, razen če vse izklopiš, kar se pri nekaterih da, pri drugih ne.

Šoferji stare šole, skupaj s sodobnimi avtomobili izumiramo, kar je prav, ampak nostalgija,....
Delo krepa človeka

solatko ::

Z BMW-ji delajo klasično napako, da prehitro pohodijo gas, ko hočejo, da jih zadnji pogon porine iz ovinka v ravnino ali v krožišču v izvoz, sploh če je cestišče malo vlažno. Hebat ga, pol so pa krive gume, mokra cesta, samo neobvladanje vozila ne.
Prvi pogon te vleče ven iz ovinka v ravnino, zadnji pa te porine in pri veliko konjih, zna bit to precej nerodna stvar, če si še vedno v ovinku. To pač narediš, če hočeš driftat.
Delo krepa človeka

HotBurek ::

Jst sm enkrat driftal s pasatom po parkirišu na rudniki, pa je imel samo sprednji pogon. Z lahkoto z eno roko, samo znat je treba.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

WizzardOfOZ ::

UganiKdo je izjavil:

Zakaj pa za 4x4 ne bi bilo rešitve ne vem, še posebej če ne govorimo o zdrsu vozila ampak zgolj o zdrsu pogonskih koles (hint: slednje se zgodi tudi pri pospeševanju z mesta).

Zato, ker je to slišal v gostilni in tam vedno pametujejo, da ko 4x4 zdrsne, ga ne moreš rešit. Ja, večina ga res ne more, sploh cestni dirkači skoraj vedno končajo v ograji, jarku ali izven ceste, v najslabšem slučaju pa v avtu, ki je pripeljal nasproti.

Je pa veliko odvisno od izvedbe 4x4 pogona
- Ročno priklopljivi, kjer naj bi 4x4 pogon uporabljal samo na "mehkih" podlagah, ker sta togo sklenjena prednji in zadnji pogon. Večinoma imajo to terenci z visokim težiščem. Samo s temi ponavadi ne noriš v ovinke, če pa že zdrsne pa ponavadi konča celo na strehi. V osnovi je pa to večinoma kot zadnji pogon in ga tudi rešuješ kot zadnji pogon.

- 4motion, sinchro, hondin awd, volvov awd - prednji pogon in avtomatsko priklopljivi zadnji pogon, ki je rešen z lamelami in na sredini nima dodatnega diferenciala. Škode, golfi, volvoti, honde,... Ko prednji pogon zdrsne v ovinku, ga rešuješ kot da bi imel prednji pogon.

- pravi štirikolesni pogon s sredinskim diferencialom in zaporami le tega. To imajo pa redki. subaru z AWD oznako, Audi quattro (od A4 naprej) pa še kaka znamka dela to, ampak ti pogoni so dragi, zato se jih ne vgrajuje toliko. Tak avto pa zelo težko zdrsne, ko pa zdrsne, je pa za večino voznikov res prepozno, da bi še kaj reševali. Moraš pa res poznati avto in vedet kako se bo obnašal.

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

UganiKdo - Na BMW-ju.
4x4 je nevtralen zelo dolgo, ko pa zhebeš fiziko, gredo pa vsa štiri v luft in mi ni jasno, s čem bi se reševal. Če ima voznik pošlihtano v glavi pri 4x4 ne pride do zdrsa.


Ti to resno? Ko pravi štirikolesni pogon (subaru, audi) zdrsne, vse rešuješ samo z gasom. Pohodiš na polno in se odpelješ z ovinka. Če boš pohodil bremzo, bo avto drsel, če boš pohodil sklopko, bo avto tudi še kar drsel.

In nič nima z voznikovo glavo, tudi 4x4 ima samo 4 kolesa, ki so stik s podlago, tako kot tisti s prednjim ali zadnjim pogonom in če je podlaga drseča, bo avto, vožen z neprimerno hitrostjo, zdrsnil.

IL_DIAVOLO ::

Ko se spravi amater driftat:

maticb492 ::

To so pač novi avti :D

Tule ga je stalo driftanje 600$, power steering pump:



EDIT: Ne vem zakaj ne embeda pravilno timing, je pa 8:30
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

Siddh ::

Mi lahko kdo razloži kako rešiš zdrs zadnjega dela avta s sprednjim pogonom z ročno zavoro?


MisterM ::

Volan obračaš v kontra smeri, dokler se vozilo ne umiri. Ob tem ne bremzaš temveč držiš hitrost. Je pa ta vaja v sklopu tečaja varne vožnje, ki ga toplo priporočam. Tudi če ni treba zbijati pik.

st12 ::

sunshine403 je izjavil:

st12 je izjavil:

Iz tega teksta je sigurno razvidno da imam zelo visok IQ vožnje, to se primerjajo edino najboljši inštruktorji.

Sicer sem se vedno preprican, da si star 12 let in da vozniskega se lep cas ne bos imel, ampak recimo da ga le imas in da je to resnicno. In ce je, potem se iz tega teksa vidi zgolj to, da si navadna rit, ki nima pojma o voznji in ni sposoben v dezju normalno prehitet drugega avtomobila, ki "vozi svoh 75kmh na dolgi ravnini" in moras pocakati, da prides do naselja, kjer le ta zmanjsa na 50kmh, da potem z vsem tvojim "znanjem" le upas mimo pri 65.
Ce bi imel taksno superiorno znanje, kot mislis da ga imas, bi to brez tezav naredil na "dolgi ravnini", pa tudi v snegu se ne bi cjazil 30km/h kot vsi ostali, kot si napisal enkrat pred tem. Tako da od tvojega znanja voznje ni nic, si zgolj bedak, ki si upa cez naselje peljati 20kmh prehitro in prehitevati, ko pa je treba pokazati znanje se pa userjes.

Ahaha, tega sploh še nisem bral in moram komentirat.
Prehitel boš na naših ozkih cestah v tistih petkovih razmerah? Lol.
Zdaj bi ponavadi tukaj nekaj začel nekaj razlagat, ampak je dovolj da povem da sem se tukaj vozil eno leto in prehitel povprečno 10 avtov v eno smer (ostali so jih v povprečju okoli 0,1, ker na 10 dni je že precej če sem videl 1 prehitevanje), večkrat zelo nevarno, tako da če kdorkoli, sem jaz ekspert te ceste in bom najbolje vedel kdaj se je dobro zadržat.
Valda je bolj varno prehitet čez naselje kjer so pa res dolge ravnine in ne rabiš visoke hitrosti za prehitet. Če policaji ne bi imeli zased, jaz ne bi imel povsem nobenih zadržkov.
Tako kot nimam zdaj zjutraj ko še spijo. Edino kar moram pazit je da med prehitevanjem ni vmes stranske ceste kjer bi se kdo vključil brez da bi pogledal desno, drugih omejitev pri tem pa res ne vidim. Sicer pa tako delam že 12 let in bom že vedel.
Najbolje da mene učite prehitevat, lol, mene bi lahko edino začeli prepričevati zakaj ne prehitevat, za sama prehitevenja pa res ne rabim nekih lekcij, to sem obvladal v nulo že vsaj nekih 5 let nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: st12 ()

st12 ::

Utk je izjavil:

V drugo stran pridem do tovornjaka, se ustavim za minuto na avtobusni, ker naslednji kilometer bolje da je okoli tebe čim manj tovornjakov, ker se cesta zoža.


Tudi če dam nevarnosti na stran, kaj točno boš profitiral da voziš za tovornjakom, prehitet se ne da, z mojo izbiro ga isti dan nisem več videl. V vsakem primeru se jaz nikoli ne vozim za tovornjakom ali avtobusom na razdalji manj kot 100m, ne vidim nobene prednosti, samo kamenje in vodo če je mokra cesta, ti šprica.
Itak da je za mojo izbiro potreben višji IQ, pustimo sedaj moj IQ, govorim o teh dveh izbirah, ni šans da zahteva izbira vožnje za tovornjakom višji IQ. Že če gledaš da bi tako izbrale vse stare mame, po tvoje imajo tako višji IQ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: st12 ()

Utk ::

Ja za vozit 20 metrov za tovornjakom (ni treba glih 5, če ga itak ne boš prehitel) je res potreben strašen iq.

st12 ::

Saj to govorim, ti bi vozil 20m za tovornjakom in pobral od njega vse kamenje in umazanijo izpod koles. To je zate višji IQ? Sem pa dobro vedel v katero kategorijo spadaš ti, kar si pokazal sedaj še enkrat s tem postom.
Si sploh vozil kdaj za tovornjakom, vedno ti brez razloga zavijejo desno na bankino in spustijo v zrak prah.
Tako da nima veze, ali voziš 100-200m za njim ali pa se ustaviš, karkoli ti pač bolj ustreza v tistem trenutku. Meni ponavadi ustreza da vozim s svojim tempom in ne 2-3x počasnejšim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: st12 ()

Utk ::

Pazi ta strašen iq: če ti pri 20 metrih meče kamenje, se pač voziš 30 metrov zadaj.

st12 ::

Moje rešitve vem da so nekonvencionalne (čeprav mislim da je pred kratkim eden omenil ravno to čakanje na avtobusni, tako da edini sigurno nisem), ampak konec koncev si na istem, med čakanjem na avtobusni trpiš eno minuto in potem lahko voziš naprej svojih 90, če voziš 50 za tovornjakom pa trpiš tiste 2-3 minute dokler ne zavije drugam ali ga prehitiš na ravnini.

Ne rečem da sem jaz ne vem kako dober voznik in ne vem kako pameten, ampak glede razmišljanja med vožnjo imam pa prav, večina ne razmišlja. Recimo kar je naredil tukaj da ga je spustil naprej, na naših cestah boš težko srečal voznike zmožne takega razmišljanja:


Drugače fun fact, moj fotr je povsem normalen voznik in me tudi nadira če ga vozim jaz. Tako da ga raje sploh ne vozim, on pa tudi raje vidi tako, če nima res nujno kam za iti, kar je 1x na 2 leti.
Jaz se pa ne mislim spreminjat, meni osebno ustreza da sem drugačen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: st12 ()

UganiKdo ::

MisterM je izjavil:

Volan obračaš v kontra smeri, dokler se vozilo ne umiri. Ob tem ne bremzaš temveč držiš hitrost. Je pa ta vaja v sklopu tečaja varne vožnje, ki ga toplo priporočam. Tudi če ni treba zbijati pik.

Te vaje v sklopu varne voznje ni. Ker na tecaju varne voznje te ucijo (in to je tudi edino pravilno) da spustis gas in pritisnes sklopko. Niti pod razno ne ohranjas hitrosti ker nisi na reliju.

MisterM ::

UganiKdo je izjavil:


Te vaje v sklopu varne voznje ni. Ker na tecaju varne voznje te ucijo (in to je tudi edino pravilno) da spustis gas in pritisnes sklopko. Niti pod razno ne ohranjas hitrosti ker nisi na reliju.


Pri avtomatikih in raznih DSG-jih ni sklopke. Če si pri slednjih spustil gas, je bil pojemek in je zadek bolj odneslo zato si moral ohraniti stopalo na plinu. Pod nobenim pogojem pa nisi smel bremzati.

knesz ::

MisterM je izjavil:

UganiKdo je izjavil:


Te vaje v sklopu varne voznje ni. Ker na tecaju varne voznje te ucijo (in to je tudi edino pravilno) da spustis gas in pritisnes sklopko. Niti pod razno ne ohranjas hitrosti ker nisi na reliju.


Pri avtomatikih in raznih DSG-jih ni sklopke. Če si pri slednjih spustil gas, je bil pojemek in je zadek bolj odneslo zato si moral ohraniti stopalo na plinu. Pod nobenim pogojem pa nisi smel bremzati.

Pa saj smo že ugotovili, da so avtomatiki za pusije, tem pa ne odnaša riti... :)

UganiKdo ::

MisterM je izjavil:

UganiKdo je izjavil:


Te vaje v sklopu varne voznje ni. Ker na tecaju varne voznje te ucijo (in to je tudi edino pravilno) da spustis gas in pritisnes sklopko. Niti pod razno ne ohranjas hitrosti ker nisi na reliju.


Pri avtomatikih in raznih DSG-jih ni sklopke. Če si pri slednjih spustil gas, je bil pojemek in je zadek bolj odneslo zato si moral ohraniti stopalo na plinu. Pod nobenim pogojem pa nisi smel bremzati.


Glede bremze se povsem strinjava, gas pa ko enkrat avto zdrsne vsekakor spustiš. Saj če sam pogledaš delovanje 1001 pomagala v avtomobilu, ki so namenjena reševanju vozila v kritični situaciji - nobeden ne dodaja gasa. Drugače pa DSG v primeru zdrsa vozila odkopi pogon, če spustiš gas, ker seveda ima sklopko. (samo stopalke, ki bi jo lahko pritisnil ni). Kar je pomembno glede tega kar omenjaš, pa je, da ko je avto na meji (sploh močnejši avto) in začenja zgubljat kontrolo, ne smeš sunkovito spustit gasa, kerbo prenos teže naprej lahko pomenil izguba stika zadnjih pnevmatik in posledično zdrs. Ko pa enkrat zadek rsi in ga loviš z volanom, pa je gas zadnja stvar s katero se ukvarjaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

maticb492 ::

UganiKdo je izjavil:



Glede bremze se povsem strinjava, gas pa ko enkrat avto zdrsne vsekakor spustiš. Saj če sam pogledaš delovanje 1001 pomagala v avtomobilu, ki so namenjena reševanju vozila v kritični situaciji - nobeden ne dodaja gasa. Drugače pa DSG v primeru zdrsa vozila odkopi pogon, če spustiš gas, ker seveda ima sklopko. (samo stopalke, ki bi jo lahko pritisnil ni). Kar je pomembno glede tega kar omenjaš, pa je, da ko je avto na meji (sploh močnejši avto) in začenja zgubljat kontrolo, ne smeš sunkovito spustit gasa, kerbo prenos teže naprej lahko pomenil izguba stika zadnjih pnevmatik in posledično zdrs. Ko pa enkrat zadek rsi in ga loviš z volanom, pa je gas zadnja stvar s katero se ukvarjaš.


Problem je karkoli sunkovitega, kar gre proti instinktom in zato je tečaj varne vožnje tako pomemben. Tudi nenadno bremzanje v tem primeru vrže avto naprej, torej imajo zadnje gume še manj oprijema.

Druga težava (specifično pri mojem primeru), je pa preprosto, da zato ni prostora. Jaz sem imel do ograje 30-50 cm, ker je ozek pas, in nisem imel nobenega manevrskega prostora za reševat zadevo.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

UganiKdo ::

Tudi nenadno bremzanje v tem primeru vrže avto naprej, torej imajo zadnje gume še manj oprijema.
Bremza je pri prekrmarjenju najslabše kar lahko narediš, pri tem, da je prenos teže še najmanjši problem.

Druga težava (specifično pri mojem primeru), je pa preprosto, da zato ni prostora. Jaz sem imel do ograje 30-50 cm, ker je ozek pas, in nisem imel nobenega manevrskega prostora za reševat zadevo.
ja, vsekakor je povsem možno, da je bila situacije nerešljiva. Zmotilo me je samo tvoje stališče, da je bila nerešljiva situacija posledica višje sile in naključij. Tega pač v danem primeru ni, ker so bili popolnoma vsi faktoji predvidljivi in znotraj tvoje kontrole. Se pa strinjam, da to ne pomeni, da si divjal, pil in ne vem kaj, zadostuje že nepozornost, kar pa Solatko upravičeno pridiga v številnih postih.

MrStein ::

MisterM je izjavil:

Je pa ta vaja v sklopu tečaja varne vožnje, ki ga toplo priporočam. Tudi če ni treba zbijati pik.

Bi skoraj moral biti obvezen.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
««
133 / 291
»»