» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
118 / 293
»»

WhiteAngel ::

shadeX je izjavil:

Ne razumem, zakaj si nekateri otežujete življenje? Sej razumem, da je praznični čas in s tem tudi več časa za druženje in alkohol. Ampak a res ne vidite 25min vnaprej? Pa dajmo vsaj razčistit, tistih nekaj mini točk kaj lahko gre narobe če se vsedeš za volan pod bilokatero psihoaktivno substanco..

1. Znatno večja možnost, da boš nekoga ruknil na parkirišču s svojim novim avtom
2. Znatno večja možnost, da boš na poti domov vozil bolj agresivno in s tem povečal možnost za nastanek nesreče
2.1 Znatno večja možnost, da ne boš opazil nič hudega slutečega pešca, ki je pravilno (ali nepravilno) prečkal cesto, ter ga zbil in povzročil hude telesne poškodbe ali smrt.
2.2 Znatno večja možnost, da se boš spozabil da cesta NI suha


Dajte že nehat filozofirat s to gonjo proti alkotu. Če spiješ tisto pivo ali kuhančka, je to neznatna možnost. Če pa govoriš o alkoholikih, ki raje ne pridejo domov trezni, so pa težave očitno drugje. Promet je samo "kolateralna škoda".

Tudi statistika pravi, da je večina povzročiteljev prometnih nesreč s smrtnim izidom v Slo treznih (tista z 9 ilegalci v bmwju zadnjič sploh zmaga). V netragičnih nesrečah je pa sploh prisotnost alkota v krvi zanemarljiva. In glede na to, koliko se ga popije, vidiš, kako malo to v resnici vpliva na varnost. Voziš svojim sposobnostim in razmeram na cesti primerno, tako kot vedno.

maticb492 ::

Wallflower je izjavil:

Bojim sem, da ko bom vozil več, se bodo te napake pojavljale tako pogosto, kot se sedaj-torej skoraj vedno, mogoče s slabšim izidom :'(.


Eh, malo več vozi pa boš dobil izkušnje. Samo ne delaj stvari, če jih nočeš. Ne prehitevaj, če te v to drugi silijo. Vozi vedno po svojih zmožnostih in kar čutiš da si zmožen. Samo seveda ne smeš pa iti spet v drug ekstrem in vozit prepočasi ali čakat predolgo na križičih (jao, dvopasovna krožišča so za nekatere ljudi kot da delajo fucking doktorat).

Jaz imam izpit že kar nekaj let, pa delam po 10,000 na leto (relativno malo dejansko) pa me je recimo enkrat še vedno enkrat sovoznik tako zmedel, da je rekel da moramo "iti desno (mislil je generalno desno)" pa sem zapeljal v nasprotno smer na enosmerno, ker sem mu pač zaupal in nisem opazil znakov.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

wajdujc ::

WhiteAngel je izjavil:



Dajte že nehat filozofirat s to gonjo proti alkotu. Če spiješ tisto pivo ali kuhančka, je to neznatna možnost. Če pa govoriš o alkoholikih, ki raje ne pridejo domov trezni, so pa težave očitno drugje. Promet je samo "kolateralna škoda".

Tudi statistika pravi, da je večina povzročiteljev prometnih nesreč s smrtnim izidom v Slo treznih (tista z 9 ilegalci v bmwju zadnjič sploh zmaga). V netragičnih nesrečah je pa sploh prisotnost alkota v krvi zanemarljiva. In glede na to, koliko se ga popije, vidiš, kako malo to v resnici vpliva na varnost. Voziš svojim sposobnostim in razmeram na cesti primerno, tako kot vedno.

Skozi samo branje tega prispevka sem zavohal vonj po gostilniškim šankom

solatko ::

Wallflower - Kot prvo si omisli L tablico, da opozoriš ostale udeležence v prometu, da si frišen voznik.
Kot drugo, si poizkusi za sovoznika izbrati kakšnega dobrega voznika, z dolgo prakso in naredi čim več km z njim, da te bo sproti opozarjal na napake.
Kot tretje - nauči se bit zbran v času, ko si za volanom. Če si tudi sicer raztresena osebnost, bo bolje, če sploh ne voziš in raje uporabljaj javni prevoz.
Seveda kilometrina daje izkušnje, vendar v primeru, da imaš nekoga poleg, ki te opozarja na napake, sicer boš lahko vozil x let zanič. Navadi se, da pred križiščem počakaš, da je dejansko prosto in potem spelješ (tu ti bo L tablica največ pomagala, da tisti zadaj ne postanejo živčni). Veliko opazuj dogajanje okoli sebe, ne pozabi na vzratna ogledala in ne pozabi dajat smerokaz vedno, ko menjaš vozni pas ali, ko v križiščih nameravaš zaviti.
Vedno pazi, da boš dovolj oddaljen od tistih spredaj (varnostna razdalja), saj je to največkrat napaka novih voznikov, raje kak m več, kot manj.

Samo tehniko vožnje izboljšuj na manj prometnih cestah.

Toliko za enkrat in srečno vožnjo ti želim.
Delo krepa človeka

Raptor F16 ::

Wallflower je izjavil:

Bom kar sem napisal moje vprašanje, da ne bom odpiral nove teme - sem namreč "talent" na cesti :)
Naj najprej povem, da sem mlad voznik 8-) (izpit imam malo manj kot leto dni) in da nisem toliko izkušen, kot drugi mladi vozniki, ker avto vozim le 2x mesečno, pa še to pod prisilo - a vse to ni izgovor za vse malomarnosti, ki sem jih storil (predvsem danes, kjer bi se lahko zgodila nesreča).

Kratka zgodbica: danes se mi je zgodilo, da sem nekoga pri vključevanju na enosmerno cesto, ki vodi do avtoceste, kar pošteno izsilil ;(( - peljal je čez križišče naravnost, torej je imel prednost, jaz pa sem se vključeval na to cesto, a sem se vseeno odločil pospešiti-če ne bi tip zabremzal, bi bila kar dobra nesreča :8) (če slučajno bereš-resnično se ti opravičujem za to).

Sedaj pa sledi vprašanje: kako postati veliko bolj pozoren in se odločati bolje (kdaj je bolje pospešiti, ustaviti ali nenazadnje prehiteti avtomobil)? To mi res ne gre (predvsem hitre odločitve pogosto storim narobe (recimo, da se bližam nekem križišču, kjer sem na neprednostni cesti (trikotni znak), a se vseeno odločim, da pospešim v ovinek, čeprav se mi iz leve strani bliža avtomobil po prednostni cesti ali pa speljujem iz križišča (stop znak), zopet pa se bliža avtomobil).
Zgleda, kot da se med vožnjo ne morem zbrati (in ne, ni kriva glasba, telefona ne uporabljam, prijatelji so uvidevni in ne skačejo po avtomobilu (pijane vozim zadaj), vozim vedno trezen), večkrat slabo opazujem dogajanje okrog sebe.

Upam na vašo pomoč, ker me res jezi ;(, da se mi zgodi toliko napak-moram priznati, da se po tem dogodku danes počutim zelo slabo, očitajoč si krivdo, in to bo še dolgo trajalo-tak žal sem :'(.


Opazuj. Dobesedno opazuj. Samo to te naredi dobrega voznika. Opazovanje in obravnavanje ostalih kot, da so slepi idioti.

Ni dovolj da zbrano gledaš tistih 20m pred sabo. Kaj se dogaja na nasprotnem pasu, ogledala, kaj se dogaja ob cesti,...

Definitivno pa, če si v dvomih raje počakaj.

Poglej 3x spelji enkrat in na zihr. Nikoli se ti ne sme muditi. Če boš nekoga prehiteval zato, da se boš vozil 20 km/h hitreje (namesto 70 bi se 90) ti povem da nisi nič profitiral. Na krajši relaciji se ti niti za 5 minut ne bo poznalo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

m0LN4r ::

Poglej 3x spelji enkrat in na zihr. Nikoli se ti ne sme muditi. Če boš nekoga prehiteval zato, da se boš vozil 20 km/h hitreje (namesto 70 bi se 90) ti povem da nisi nič profitiral. Na krajši relaciji se ti niti za 5 minut ne bo poznalo.
Pozna se pa, ko zjutraj prides v mesto in si prvi v kriziscu ali pa 30ti in cakas se 2x na vsakem semaforju. Meni na 20km relaciji tako nanese prihranek iz 27 minut na 15 minut vseskup, skozi 3 krizisca, veckrat sprobano. Vceraj ni bilo nobenega na cesti in sem prispel na siht v 13ih minutah. Sem imel tolko casa viska, da sem komot spil se eno kavo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

IL_DIAVOLO ::

Wallflower je izjavil:

Bojim sem, da ko bom vozil več, se bodo te napake pojavljale tako pogosto, kot se sedaj-torej skoraj vedno, mogoče s slabšim izidom :'(.


Bo treba odmisliti ta strah in vozit, vozit, vozit. To vsak instruktor pove.

Izpit je zal samo papir in ce ne zacnes takoj voziti, bos vse pozabil. Samo se slabse bo.

Vsak zacetek je tezek in občutek za hitrost mimovozecih dobis z izkušnjami.

Wallflower ::

Najlepša hvala za vse spodbudne besede!
Potrudil se bom voziti več ob koncu tedna, ko pridem domov iz faksa (živim namreč v študentskem domu in tudi zato ne vozim veliko), zraven pa bom poskusil "nahecat" še svojega starejšega brata in očeta, da se mi pridružita pri vožnji in me usmerjata oziroma povesta za napake.
Hvala še enkrat!

St235 ::

WhiteAngel je izjavil:

shadeX je izjavil:

Ne razumem, zakaj si nekateri otežujete življenje? Sej razumem, da je praznični čas in s tem tudi več časa za druženje in alkohol. Ampak a res ne vidite 25min vnaprej? Pa dajmo vsaj razčistit, tistih nekaj mini točk kaj lahko gre narobe če se vsedeš za volan pod bilokatero psihoaktivno substanco..

1. Znatno večja možnost, da boš nekoga ruknil na parkirišču s svojim novim avtom
2. Znatno večja možnost, da boš na poti domov vozil bolj agresivno in s tem povečal možnost za nastanek nesreče
2.1 Znatno večja možnost, da ne boš opazil nič hudega slutečega pešca, ki je pravilno (ali nepravilno) prečkal cesto, ter ga zbil in povzročil hude telesne poškodbe ali smrt.
2.2 Znatno večja možnost, da se boš spozabil da cesta NI suha


Dajte že nehat filozofirat s to gonjo proti alkotu. Če spiješ tisto pivo ali kuhančka, je to neznatna možnost. Če pa govoriš o alkoholikih, ki raje ne pridejo domov trezni, so pa težave očitno drugje. Promet je samo "kolateralna škoda".

Tudi statistika pravi, da je večina povzročiteljev prometnih nesreč s smrtnim izidom v Slo treznih (tista z 9 ilegalci v bmwju zadnjič sploh zmaga). V netragičnih nesrečah je pa sploh prisotnost alkota v krvi zanemarljiva. In glede na to, koliko se ga popije, vidiš, kako malo to v resnici vpliva na varnost. Voziš svojim sposobnostim in razmeram na cesti primerno, tako kot vedno.


Kako zabit moraš bit,da še vedno lajnaš ta idiotizem, da je večina povzročiteljev nesreč trezna? FFS, normalno, da je večina trezna, ker je velika večina ljudi ki vozi trezna. Kar je relavantno je kolikšen del vseh voznikov predstavljajo vinjeni in kolikšen del vseh nesreč povzročijo vinjeni. In takrat ti mora nekaj v glavi kliknit, razen če je že davno prepozno in so še zadnje celice odmrle zaradi alkohola.

Po podatkih AVP se je v prometnih nesrečah delež vinjenih voznikov med letoma 2011 in 2017 gibal med 31 in 45 odstotki. To je fuucking 1/3 vseh nesreč. In ko to apoliciraš na dejstvo, da niti pod razno 1/3 ne vozi vinjenih, ti je hitro jasno da samo zahojeni pijanci, ki so jim odmrle še zadnje možganske celice, verjamejo da alkohol ni problem v prometu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

poweroff ::

Kako zabit moraš biti?

Približno tako kot tisti, ki lepijo neke jumbo plakate z nekimi čudnimi statistikami, ne?
sudo poweroff

m0LN4r ::

Alkohol je problem, predvsem na podezelju, kjer so slabe kontrole. Koliko je sele takih zgodbic, ko je odletel s ceste in so ga s traktorjem potegnili domov, brez policije. Ce bi se to dodali v statistiko...
Tu si ne rabimo zatiskati oci. Nima veze ali je meja 0,0 ali 0,5 - kdor se nima pod kontrolo ga ima itak konkretno vec in se kljub temu vsede za volan in je samo od srece dneva odvisno ali bo naslednji dan spet lahko ponovil vajo.

Drugace pa ja, najbolj glasni so tudi taksni, ki se vozijo totalka zapiti iz vikenda, do bajte. Ja sej pa to ni nic, tu ni policajev, pa to je samo ravna cesta 3km. Pol pa spet tiste zgodbice, kako so jih z traktorji vlekli iz jarkov.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

maticb492 ::

Ja valda so, ker verjetno edini vejo, kaj pomeni vozit pijan. Jaz nisem še nikoli, ker nisem niti probal, kako naj potem komentiram to, razen statistike nimam drugega in nimam čustvene veze na to debato?

Še pijan sem bil tolikokrat da lahko na prste vseh svojih okončnin verjetno preštejem.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

shadeX ::

m0LN4r je izjavil:

Alkohol je problem, predvsem na podezelju, kjer so slabe kontrole. Koliko je sele takih zgodbic, ko je odletel s ceste in so ga s traktorjem potegnili domov, brez policije. Ce bi se to dodali v statistiko...


Sosed od sorodnikov iz vasi, sicer "ugleden" človek tam. Kupil nov avto, čez kakšne dva mesca gresta s partnerko narazen (naj bi bila tik pred poroko). On do bližnje gostilne, napil ko krava in potem z avtom domov. Seveda je zapeljal v nek jarek (pod cesto) sicer ne z majhno hitrostjo, on ostal vkleščen v vozilu (nezavesten). Po nekaj urah tipa le nekdo najde (znanec), ga izvleče iz vozila, pridejo s traktorjem, potegnejo avto ven in zadevo "pometejo pod preprogo". Nobene policije, zapisnika ne nič.

Ne vem pa kako je bilo potem z avtom, zavarovanjem in tudi zdravnikom, ker ga je obiskal... bi se pa zadeva lahko končala veliko bolj tragično za njega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Arzen28 ::

m0LN4r je izjavil:

Poglej 3x spelji enkrat in na zihr. Nikoli se ti ne sme muditi. Če boš nekoga prehiteval zato, da se boš vozil 20 km/h hitreje (namesto 70 bi se 90) ti povem da nisi nič profitiral. Na krajši relaciji se ti niti za 5 minut ne bo poznalo.
Pozna se pa, ko zjutraj prides v mesto in si prvi v kriziscu ali pa 30ti in cakas se 2x na vsakem semaforju. Meni na 20km relaciji tako nanese prihranek iz 27 minut na 15 minut vseskup, skozi 3 krizisca, veckrat sprobano. Vceraj ni bilo nobenega na cesti in sem prispel na siht v 13ih minutah. Sem imel tolko casa viska, da sem komot spil se eno kavo.

Eni pa pač v tistem viška času komot vozijo še. Pač bolj je važno, da si miren in spremljaš promet. Tudi ti, ki voziš hitreje, nisi tak nevaren. Najbolj so nevarni ekstremni dirkači in ekstremni počasneži, ki poleg imajo še reflekse 88 letne bakice in ne vidijo ostalega prometa tako kot bi morali.

WizzardOfOZ ::

Tisti 2 stanji pred semaforjem vklopiš start-stop, pa nimaš nobene porabe. Edino vohat moraš smrdljivce, pred sabo, ki imajo izklopljen start stop, imajo blindiran EGR in smradijo ozračje v križiščih na veliko.

Arzen28 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Tisti 2 stanji pred semaforjem vklopiš start-stop, pa nimaš nobene porabe. Edino vohat moraš smrdljivce, pred sabo, ki imajo izklopljen start stop, imajo blindiran EGR in smradijo ozračje v križiščih na veliko.

Jaz si naštimam ventilacijo, ki zapre dotok zunanjega zraka.

m0LN4r ::

Arzen28 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Poglej 3x spelji enkrat in na zihr. Nikoli se ti ne sme muditi. Če boš nekoga prehiteval zato, da se boš vozil 20 km/h hitreje (namesto 70 bi se 90) ti povem da nisi nič profitiral. Na krajši relaciji se ti niti za 5 minut ne bo poznalo.
Pozna se pa, ko zjutraj prides v mesto in si prvi v kriziscu ali pa 30ti in cakas se 2x na vsakem semaforju. Meni na 20km relaciji tako nanese prihranek iz 27 minut na 15 minut vseskup, skozi 3 krizisca, veckrat sprobano. Vceraj ni bilo nobenega na cesti in sem prispel na siht v 13ih minutah. Sem imel tolko casa viska, da sem komot spil se eno kavo.

Eni pa pač v tistem viška času komot vozijo še. Pač bolj je važno, da si miren in spremljaš promet. Tudi ti, ki voziš hitreje, nisi tak nevaren. Najbolj so nevarni ekstremni dirkači in ekstremni počasneži, ki poleg imajo še reflekse 88 letne bakice in ne vidijo ostalega prometa tako kot bi morali.
JA to pa takaltak, na vsake tolko res vidis na cesti tako stare ljudi za volanom, da mi res ni jasno kaj sploh delajo na cesti. Prvo kot prvo slabo vidijo, potem imajo slabe reflekse oz. jih vec sploh nimajo (sem ze tudi videl, da sploh ni reagiral, kot da ni nic), izpit iz prejsnjega stoletja, vse ostalo "novo" nekak priucili in ko je pa gost promet in vecja hitrost pa zamrznejo in vozijo skrajno defenzivno, po moznosti na sredini ceste in ca. 30% manj od dovoljene hitrosti, ter seveda velik in okoren SUV nad katerim nimajo kontrole in ga ne obvladajo.

WizzardOfOZ je izjavil:

Tisti 2 stanji pred semaforjem vklopiš start-stop, pa nimaš nobene porabe. Edino vohat moraš smrdljivce, pred sabo, ki imajo izklopljen start stop, imajo blindiran EGR in smradijo ozračje v križiščih na veliko.
Aja nevem, nisem se opazil da bi me ta smrad motil, razen v kakem daljsem tunelu ali pa za kakim tovornjakom. Tistim, katerim pa se kadi od zadaj pa itak povecam razdaljo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

zmaugy ::

Par dni nazaj sem od daleč (na srečo) videl enega modela s Passatom letnik tam ene 2000 in KP registracijo, ki se mu je iz auspuha kadilo kot noro. Dobesedno je bil črn gost dimni curek za njim širok vsaj pol metra in to od tal do konca tablice.
Kaj tako norega še nisem videl. In mu nihče nič ne more.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

fikus_ ::

Tesnilo turbine adijo. Ali pa si mogoče videl parno lokomotivo :D

Scorpy84 ::

zmaugy je izjavil:

Par dni nazaj sem od daleč (na srečo) videl enega modela s Passatom letnik tam ene 2000 in KP registracijo, ki se mu je iz auspuha kadilo kot noro. Dobesedno je bil črn gost dimni curek za njim širok vsaj pol metra in to od tal do konca tablice.
Kaj tako norega še nisem videl. In mu nihče nič ne more.


Enako danes v ankaranu, isto starejsi ameriski enoprostorec kp tablice, ko je pritisnil gas je kr zaveso naredilo, da mi je prizgalo nocne luci. Ok res da je bilo se zgodaj, ko ni bila mocna svetloba, ampak ja, nimam komentarja...

Pa danes tudi dozivel, kar se nikoli nisem. Pred mano se ena zenska spravi z 1.2 mlinckom prehitevati 3 tovornjake, lepo je pospesila na 130, tako da sem drzal razdaljo vsaj 3-4 sekunde razdalje, ker pac to bo slo hitro. Ampak, vsakic ko je prisla vzporedno z tovornjakom, je pocasi izgubjala hitrost in prehitevala 110 nato pospesila, ko je dohitevala drugega, zadnjega je prehitevala z 100 ce ne celo manj... s tem da se ni bila ziher, kdaj se lahko vrne na vozni pas.

MrStein ::

Lol, to sem se jaz enkrat vozil s takim voznikom (tudi ženska, torej voznica).
Kaka registracija (regija)?


Ti da misliti...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

WizzardOfOZ ::

Tudi jaz sem že večkrat doživel "zaplinjevanje" ostalih udeležencev dobesedno z oblakom črnega dima, da se tudi luči od izpuhajočega avta ni vodelo.
Skrajni čas, da se začne starejše dizle umikat in novejše preverjat ali EGR deluje.

Scorpy84 ::

MrStein je izjavil:

Lol, to sem se jaz enkrat vozil s takim voznikom (tudi ženska, torej voznica).
Kaka registracija (regija)?


Ti da misliti...


Nisem bil pozoren na tablico, sem pa pogledal kdo vozi in je bila voznica tam 35-40 let, očala, drza telesa nekje med volanom in sedežom, je že bila na trnih ker je na avtocesti.

Invictus ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Tudi jaz sem že večkrat doživel "zaplinjevanje" ostalih udeležencev dobesedno z oblakom črnega dima, da se tudi luči od izpuhajočega avta ni vodelo.
Skrajni čas, da se začne starejše dizle umikat in novejše preverjat ali EGR deluje.

Tudi novejši dizli spuščajo oblake črnega dima.

EGR pač spusti ven saje, ko "zazna" da je na avtocesti. Zjebe ga pa tudi hitro pospeševanje, pa spusti saje ven, oz. črni dim...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

maticb492 ::

Torej rešitev za počasnele - kupiš dizla + EGR delete, in ko se ti kdo nalepi na rit mu spustiš smoke screen? :D
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

shadeX ::

Novoleto je mim' tale pa še kar pod vplivom drog. Pa brihten tudi ravno ni no, če je mislil da bo zadrogiran uspel uiti policistom.

Kaj ljudem dela v glavi, men ni jasno.

Policisti so že večkrat obravnavali 25-letnega moškega iz okolice Maribora in mu zasegli že več vozil, ki jih je vozil, ker nima vozniškega dovoljenja, praviloma pa vozi neregistrirana vozila, so sporočili s PU Maribor in podrobno opisali nespametno dejanje voznika.

Tega voznika so policisti PP Rače opazili 3. januarja okoli 9. ure zjutraj, ko je ponovno vozil neregistriran osebni avtomobil, brez nameščenih registrskih tablic, po Ptujski cesti v naselju Miklavž na Dravskem polju, iz smeri Loke proti Mariboru.

Policista sta zapeljala za voznikom in ga pričela pravilno ustavljati z uporabo svetlobnih in zvočnih znakov. Voznik se na znake ni odzval, hitrosti ni zmanjšal in ni ustavil, temveč je hitrost še pospešil in nadaljeval vožnjo proti Mariboru. Skozi naselje Miklavž je vozil s hitrostjo več kot 100 km/h, med vožnjo pa vsa vozila, ki jih je dohitel, prehitel po nasprotnem pasu, enkrat tudi daljšo kolono vozil.

Skozi krožno križišče na Ptujski cesti v Miklavžu je zapeljal po levi strani, po njemu nasprotnem smernem vozišču in s pospešeno vožnjo nadaljeval naprej proti Mariboru in se še vedno ni ustavil na znake policistov, ki sta še vedno vozila za njim in mu dajala znake, naj ustavi.

Pred naseljem Maribor, na Ptujski cesti, je voznik dohitel dva osebna avtomobila in ju prehitel po nasprotnem pasu, čeprav smerno vozišče za vožnjo vozil v nasprotni smeri ni bilo prosto v dolžini, ki je potrebna za prehitevanje, saj mu je nasproti pripeljalo osebno vozilo. Voznik tega vozila je moral zavirati in se umakniti skrajno desno, da je preprečil čelno trčenje, vendar sta se vozili kljub temu oplazili.

Bežeči voznik na mestu prometne nesreče ni ustavil, temveč je s pospešeno vožnjo nadaljeval po Ptujski cesti v naselje Maribor. V naselju Maribor, na dvopasovni Ptujski cesti v križišču z izvoznim krakom iz avtoceste A1, je z nezmanjšano hitrostjo zapeljal skozi križišče pri rdeči luči na semaforju, isto je storil tudi v križišču Ptujske ceste in Dogoške ceste. Takoj za tem križiščem je zavil desno, na parkirni prostor v smeri Domnove ulice, pri čemer pa hitrosti vozila ni prilagodil poteku ceste in svojim vozniškim sposobnostim, da bi vozilo ves čas obvladoval in ga bi lahko ustavil pred oviro, ki bi jo glede na okoliščine lahko pričakoval, zato mu na koncu uvoza do parkirnih boksov ni uspelo ustaviti oz. zaviti, temveč je zapeljal čez dvignjen robnik na zelenico, kjer je z levim bočnim delom vozila trčil oz. oplazil deblo manjšega okrasnega drevesa, istočasno pa z desnim prednjim vogalnim in bočnim delom vozila trčil v kovinski drog z dvema prometnima ogledaloma.

Vozil pod vplivom drog

Voznik tudi po tem ni ustavil, temveč je zapeljal čez pločnik in nadaljeval vožnjo po Dobravski ulici, kjer je nato vozilo zapustil in peš pobegnil s kraja. Policisti so ga kasneje izsledili in ga preizkusili z indikatorjem alkohola, ki pa je pokazal rezultat 0,00 mg/l alkohola v izdihanem zraku. Je pa test pokazal, da je vozil pod vplivom prepovedanih drog.

Poleg tega je vozil brez veljavnega vozniškega dovoljenja, vozil je neregistriran osebni avtomobil, brez nameščenih registrskih tablic in brez sklenjenega ustreznega zavarovanja za vozilo. Zaradi vseh opisanih kršitev in ker je povzročil kar dve prometni nesreči, ob tem pa ogrožal druge udeležence v prometu, ga bodo policisti kazensko ovadili pristojnemu tožilstvu. Seveda so mu tudi tokrat zasegli vozilo.


Podobno kot zgornji talent je tale po novem letu tud še kar nadelan vozil.

Na Logu v Poljanski dolini sta včeraj popoldne čelno trčili dve vozili. Povzročitelj nesreče, ki je bil pod vplivom alkohola, je v ovinku zapeljal na nasprotni pas v trenutku, ko je nasproti pravilno pripeljal drug voznik. Trčenje je bilo neizogibno.

Preizkus alkoholiziranosti je pri krivcu nesreče pokazal 0,57 mg/l alkohola, odrejen pa mu je bil tudi strokovni pregled, je sporočil predstavnik PU Kranj Bojan Kos.

"Neprilagojena hitrost in stran vožnje sta v prometu že kot samostojni okoliščini zelo problematična dejavnika. Kadar sta posredi še alkohol ali droge, pa ta dva dejavnika postaneta visoko potencionirana vzvoda, ki sta zmožna velikega ogrožanja. Vozite previdno in ne dopustite, da zaradi vaše malomarnosti nastradajo nedolžni."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

MrStein ::

Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

CoolBits ::

Narobe si nekateri predstavljate EGR. EGR pomeni Exhaus Gas Recirculation, kar pomeni da izpušne pline vrača v motor in s tem znižuje hitrost izgorevanja in s tem tudi temperaturo izgorevanja kar pomeni MANJ NOx.
Nepravilno delujoč EGR (kar se pogosto dogaja starejšim vozilom) pomeni da se ne zapre popolnoma ko pospešuješ in takrat vrača še več plinov nazaj v motor kar povzroči dimno zaveso.
Blindiranje EGR povzroči povišanje NOx in pa znižanje dimnosti!!
Za pobiranje saj iz izpušnih plinov je pa zadolžen DPF, katerega pa precej starejših vozil niti nima.

fikus_ ::

DPF v dizlih je obvezen nekje od leta 2010. Euro 5

predi ::

MrStein je izjavil:

Evo še več talentov: Uslužbenec AVP-ja prejemal podkupnine za opravljanje pisnega dela vozniškega izpita
Katastrofa kaj vse se gredo nekateri.. Lahko jih je sram vse po vrsti.

Utk ::

fikus_ je izjavil:

DPF v dizlih je obvezen nekje od leta 2010. Euro 5

Ja, v novem avtu mora bit. Čez eno leto ga ni več treba imet.

2dark ::

predi je izjavil:

MrStein je izjavil:

Evo še več talentov: Uslužbenec AVP-ja prejemal podkupnine za opravljanje pisnega dela vozniškega izpita
Katastrofa kaj vse se gredo nekateri.. Lahko jih je sram vse po vrsti.



Vidimo vsak dan na cesti, da 50% ljudi ne zna vozit. Vlada bo morala tudi poostrti pogoje, kdo lahko ima avto šolo in prevejrat inštruktorje. Danes je lako vsak inštruktor, 1 teden prej je pa delal ko mesar.

WizzardOfOZ ::

CoolBits je izjavil:

Narobe si nekateri predstavljate EGR. EGR pomeni Exhaus Gas Recirculation, kar pomeni da izpušne pline vrača v motor in s tem znižuje hitrost izgorevanja in s tem tudi temperaturo izgorevanja kar pomeni MANJ NOx.
Nepravilno delujoč EGR (kar se pogosto dogaja starejšim vozilom) pomeni da se ne zapre popolnoma ko pospešuješ in takrat vrača še več plinov nazaj v motor kar povzroči dimno zaveso.
Blindiranje EGR povzroči povišanje NOx in pa znižanje dimnosti!!
Za pobiranje saj iz izpušnih plinov je pa zadolžen DPF, katerega pa precej starejših vozil niti nima.


EGR se zabaše in potem gre vsa svinjarija v izpuh, pri dobrem egr-ju pa bi šel del nazaj v cilindre. EGR imajo lahko tudi bencinarji.

DPF je filter delcev in ta zadeva ni večna. Večina pa je ne menja, ker je predraga.

fikus_ ::

Zato pa pravim, da bi morali na tehničnem meriti saje v izpuhu dizlov in bencinarjev.

2dark ::

fikus_ je izjavil:

Zato pa pravim, da bi morali na tehničnem meriti saje v izpuhu dizlov in bencinarjev.



Točno tako.

WizzardOfOZ ::

fikus_ je izjavil:

Zato pa pravim, da bi morali na tehničnem meriti saje v izpuhu dizlov in bencinarjev.

Seveda. Se strinjam. Poleg tega pa še fizično pregledovat, če so vse komponente vgrajene in če delujejo.

Pri NA bencinarju (brez turbine) je izgorevanje skoraj popolno (teži k temu s stalnim razmerjem 14.7:1), zato je saj izredno malo, ravno tako je malo NOx, je pa CO2 toliko več. Pa ima vseeno tudi tak bencinar lahko EGR, da gre še tisto malo svinjarije še enkrat čez valje.
Turbo bencinarji in turbo dizli pa svinjajo okolico kljub filtrom EGR in DPF, ker je izgorevanje prisilno in je razmerje gorivo zrak porušeno.

Zgodovina sprememb…

2dark ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Turbo bencinarji in turbo dizli pa svinjajo okolico kljub filtrom EGR in DPF, ker je izgorevanje prisilno in je razmerje gorivo zrak porušeno.



Turbine bi bilo potrebno za avtomobile ukinat. Simpl. Avti bi imel sicer nato višjo porabo, ampak bi se ljudje zato manj vozili. Manj gužve na cesti.

fikus_ ::

Kaj če bi kar par konjev vpregli in se vozili po "avtocestah". Še najbolj eko ter brez prekoracitev hitrosti. In pozabimo na mučenje živali.

harvey ::

Zanimivi podatki AVP, da teoretični del vozniškega izpita opravi le 48% in predvsem sklopi, ki beležijo največ negativnih odgovorov - hitrost, preevoz tovora, vožnja v zimskih razmerah..
https://www.24ur.com/novice/slovenija/t...

Ni čudno, da potem plačujejo od 200 do 4.000EUR za tovrstne usluge.
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: harvey ()

solatko ::

V glavnem se pada na vprašanjih za 1 ali 2 točki, zelo pomembnih vprašanjih za varnost v prometu.
Delo krepa človeka

solatko ::

Glede na splošno podpiranje korupcije, me ne čudi, da tudi v nižjih plačnih razredih, pride do želje po dodatnem zaslužku. Tehnični pregledi in izpitne komisije ne morejo bit izločene iz sistema.
Delo krepa človeka

maticb492 ::

Sem najdel na internetu nek cpp, vprašanja so nekatera res bedna, ne vem ali me spomin matra ali jaz takih res nisem imel na izpitu?


No zdaj pa povej kaj je pravilen odgovor?

Pa takšne:




Daj ne me jebat, očitno bi tudi jaz moral podkupit nekoga če bi delal izpit danes :D
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

poweroff ::

Ne. Samo 2 uri bi si vzel, da bi si prebral skripto z izpitnimi vprašanji in bi odgovoril pravilno.
sudo poweroff

Groot ::

poweroff je izjavil:

Ne. Samo 2 uri bi si vzel, da bi si prebral skripto z izpitnimi vprašanji in bi odgovoril pravilno.


Kdaj si pa delal izpit? Sam sem ga delal že en čas nazaj in je 2-urno branje skripte res zadoščalo. Kolikor pa sem slišal, se je zadeva sedaj precej zaostrila, saj je precej manj ponavljajočih vprašanj. Prav tako naj bi se dvignila splošna meja za uspešno opravljen izpit.

To lovljenje na popolnoma glupih vprašanjih, je pa itak stalnica tudi sicer v izobraževalnem procesu v SLO. Včasih se res sprašujem kaj točno poučujejo na pedagoških šolah oziroma pri povezanih predmetih, da se zdi nekomu smiselno postavljati takšna vprašanja

K0l1br1 ::

Groot je izjavil:

da se zdi nekomu smiselno postavljati takšna vprašanja
Preverjajo funkcionalno pismenost kandidatov. Očitno je zelo slaba in v korelaciji s psihofizično sposobnostjo biti na cesti. Niso vsi solatkoti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

solatko ::

K0l1br1 - Imel bi verjetno kar precej težav ob ponovnem opravljanju VD, če prav sem pismeno kar funkcionalen in mi razne tabele, vprašalniki, položnice, prijave, odjave,... ne dela prav nobenih težav. Gre bolj za pravniške debilizme, da za definicijo ne zadošča logična, kmečka razlaga ampak mora bit pravniško točno. Da se pa pri možnih 5k vprašanjih vse to naučiš na pamet, rabiš pa kar malo več časa, pa še dobit teh vprašanj ne moreš v skriptah pa ni takih nebuloz, oziroma ni enakih odgovorov, kot so pri vprašanjih.
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

Šolanje

IL_DIAVOLO ::

To so vprasanja, ki ti nic ne pomagajo v praksi. Naj jih učijo križišča, ne pa take oslarije.

maticb492 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

To so vprasanja, ki ti nic ne pomagajo v praksi. Naj jih učijo križišča, ne pa take oslarije.



To so slike iz sklopa "pozornost na cesti".

Enakovredna križišča pa to sem dejansko rešil pozitivno, samo tam ni bilo preveč bedarij.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

solatko ::

IL_DIAVOLO - Na nečem je treba pulit denar od kandidatov. Je pa res, da večina vprašanj za 1 in 2 točki, ne vplivata veliko na varnost, jih je pa toliko, da z nepopolnimi odgovori, padeš.
Ko sem delal jaz izpit, je bilo možno do 10- točk, vendar nobene za 5, 1x4 (ustno), lahko pa si imel 9 točk za vprašanja od ene do treh.
Ravno tako je bil direktni padec na vžnji, če si naredil napako, ki se je na pismenem štela za 4 ali 5.
Delo krepa človeka
««
118 / 293
»»