» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
119 / 293
»»

K0l1br1 ::

Kaki testi, taki vozniki. Da bi bilo potrebno polovici vzeti izpit, dokazuje dejstvo, da polovica ne naredi niti teorije v prvo in če niso sposobni narediti teorije, so toliko manj sposobni upravljati nevarno stvar.

solatko ::

K0l1br1 - Tisti, ki imajo izpit, v 90+%-ih ne naredijo teorije od prve, pa jih veliko nima nobenih problemov pravilno in dobro vozit. Teorija in praksa sta dve ločeni področji, vseeno pa eno brez drugega ne gre.
Če ne znaš odgovort kakšna hitrost je dovoljena s ketnami (itak boš občutil), ne znaš pravno pravilno poimenovat znak za opozorilo pred divjimi živalmi, ne napišeš čisti pravilno, da je znak za enosmerno,...... ne vpliva kaj dosti na varnost, saj logično to veš in uporabljaš, problem pa je v tem, da veliko voznikov ne uporablja smerokazov, ne znajo opazovat prometa v ogledalih, vozijo pod vplivom opojnih substanc, ne poznajo desnega pravila, prehitevajo na AC po desni in se jim to ne zdi nič takega,......., pa bi teorijo naredili od prve.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

WizzardOfOZ ::

Solatko, kolikšna je max hitrost s ketnami na kolesih?

solatko ::

Ko sem delal izpit je bila 40, nisem pa nikoli uporabljal keten, če prav jih znam montirat in jih imam v prtljažniku.
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

50km/h je sedaj omejitev za vozila z verigami, tudi na avtocesti. Čeprav meni v navodilih avta piše, da se lahko maksimalno peljem 30km/h in še to maksimalno 15km daleč, če jih imam samo na enem paru koles, če dam pa na oba para pa neomejeno daleč, ampak še vedno samo s 30km/h.

Zgodovina sprememb…

martincek1 ::

maticb492 je izjavil:

Sem najdel na internetu nek cpp, vprašanja so nekatera res bedna, ne vem ali me spomin matra ali jaz takih res nisem imel na izpitu?


No zdaj pa povej kaj je pravilen odgovor?

Pa takšne:




Daj ne me jebat, očitno bi tudi jaz moral podkupit nekoga če bi delal izpit danes :D


Kaj je pa tukaj zajebanega? Otročje lahka vprašanja.

Arzen28 ::

K0l1br1 je izjavil:

Kaki testi, taki vozniki. Da bi bilo potrebno polovici vzeti izpit, dokazuje dejstvo, da polovica ne naredi niti teorije v prvo in če niso sposobni narediti teorije, so toliko manj sposobni upravljati nevarno stvar.

To, da narediš test če imaš vsaj 90%, pa ne pomeni nič ne. To so % za 5ko. Malo so prestrogi pri cppju, pri vožnji pa premalo. Vsaj glede na to, kako folk vozi.

Pika na i ::

O, super! Avto šole so krive, da folk "pozabi" kaj so ga naučili in začne delat sranje po cestah.
Nahajate se v štabu SDS.
Pravila ne veljajo za naše.
Troli dobrodošli.

[Michael] ::

maticb492 je izjavil:

Sem najdel na internetu nek cpp, vprašanja so nekatera res bedna, ne vem ali me spomin matra ali jaz takih res nisem imel na izpitu?


No zdaj pa povej kaj je pravilen odgovor?

Na motoriste.
Vse ostala vozila težje spregledaš.

Zakaj?

Ker se motorist lahko na določeni razdalji skrije za oviro širine običajnega svinčnika.

Ti novi testi so kar zahtevni, ampak se jih je možno naučiti, ker so vsa vprašanja na netu.

Zadnjo kategorijo, ki sem opravljal - A, sem naredil z 91 %.
Napačno sem odgovoril na nekatera vprašanja, kjer je možno več odgovorov.

GupeM ::

maticb492 je izjavil:


Daj ne me jebat, očitno bi tudi jaz moral podkupit nekoga če bi delal izpit danes :D

Pa kaj je s tabo? Zakaj bi voznik tovornega vozila lažje ustavil, če ti za njim voziš z ustrezno varnostno razdaljo? A ni logično, da te v ogledalih ne vidi oz te težje vidi, če si mu preblizu? Ja, tudi ti bi potreboval še kakšno dodatno uro izobraževanja. Očitno precej splošnega, ne samo za izpit.

Tudi tisto prekrivanje vetrobranskega stekla je logično, da moraš biti še posebej pozoren na motoriste, ki jih precej lažje spregledaš, kot ostala našteta vozila.

Če si kdaj zares vozil avto, bi lahko že zdavnaj vedel, da ti v križišču najbolj ovira pogled okvir vetrobranskega stekla oz. oba A stebrička. Sploh pri novejših avtih so ti stebrički včasih tako široki, da ti zakrijejo velik del vidnega polja.

Zadnje vprašanje z dotokom svežega zraka je res malo mimo. Mogoče bi bil boljši odgovor, da vključiš dotok svežega zraka, dokler ne prideš do najbližjega počivališča.

maticb492 ::

GupeM je izjavil:

Če si kdaj zares vozil avto, bi lahko že zdavnaj vedel, da ti v križišču najbolj ovira pogled okvir vetrobranskega stekla oz. oba A stebrička. Sploh pri novejših avtih so ti stebrički včasih tako široki, da ti zakrijejo velik del vidnega polja.


Dejansko še nikoli nisem imel teh problemov, očitno pač vozim pregledne avte.

Ostalo pa ne bom komentiral, ker je samo osebna provokacija.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

WizzardOfOZ ::

Jaz pa vidim probleme ko se ljudje s "podmornicami" vozijo naokoli. Samo voznik ima 10cm širok in 20cm dolg pas šipe očiščene, ostale so pa zmrznjene.
A res ne znate šip očistit ledu zjutraj, ko imate zmrznjene avtomobile?

MisterM ::

Znajo že, a se jim ne ljubi... češ, se bo že odtajalo, ko se ogrejejo šipe.

predi ::

Mogoče jih je strah, da bi sosedje poslali posnetek njihovega jutranjega obreda na policijo, ker so imeli motor prižgan več kot tri minute med čiščenjem. (tete zjutraj luftajo stanovanja press)
/s

Utk ::

je logično, da moraš biti še posebej pozoren na motoriste, ki jih precej lažje spregledaš, kot ostala našteta vozila.

Kako to zgleda, da si posebej pozoren na motoriste? Če vidiš kamion, vlak, kolesarja, pešca, karkoli, to ni nič, zdaj sem pozoren na motoriste in ne jebem drugih...al kako? Ali pogledaš okoli stebrička in vidiš kar vidiš ali pa ne, kaj ma veze kaj je za njim.

solatko ::

Utk - Zato, ker se večinoma gibljejo precej hitreje, kot ostali udeleženci v prometu. Če kršijo prometne predpise je to problem policije, če pa mu izsiliš prednost pa tvoj.
Delo krepa človeka

Arzen28 ::

solatko je izjavil:

Utk - Zato, ker se večinoma gibljejo precej hitreje, kot ostali udeleženci v prometu. Če kršijo prometne predpise je to problem policije, če pa mu izsiliš prednost pa tvoj.

Ker so manj vidni kot ostali, ne pa hitrejši. Sem motorist pa ko vozim avto, težje ocenim hitrost motorja, ki se mi bliža kot pa katerokoli drugega vozila.

GupeM ::

Utk je izjavil:

je logično, da moraš biti še posebej pozoren na motoriste, ki jih precej lažje spregledaš, kot ostala našteta vozila.

Kako to zgleda, da si posebej pozoren na motoriste? Če vidiš kamion, vlak, kolesarja, pešca, karkoli, to ni nič, zdaj sem pozoren na motoriste in ne jebem drugih...al kako? Ali pogledaš okoli stebrička in vidiš kar vidiš ali pa ne, kaj ma veze kaj je za njim.

Od naštetih, moraš biti posebej pozoren na motoriste. Ko sem jaz delal, je bila na polah slika, kako voziš proti kratkemu mostu, ki je dovolj širok le za eno vozil, pred mostom znak, da ima nasprotivozeči prednost, na drugi stranu mostu pa kamion, ki je peljal proti tebi. Vprašanje, kaj storiš? Možni odgovori:
a) počakaš kamion
b) pelješ, ker si hitrejši od kamiona
c) nekaj neumnega, niti nima veze kaj

Pravilen odgovor je bil a.

Ista slika se je pojavljala na drugih polah, vprašanje enako, možno dgovori pa:
a) počakaš kamion
b) ker je kamion še dovolj daleč, lahko pelješ pred njim
c) spet nek odgovor, ki ni pomamben

V tem primeru je bil pravilen odgovor b, ker je kamion še dovolj daleč.

Ni vedno pomembno samo vprašanje, ampak tudi kateri odgovori so možni.

solatko ::

Arzen28 - Tudi sam sem bil do lani motorist in to, kar precej aktiven, zato mi je jasno, da so motoristi praviloma hitrejši in, ko sem se vozil v tujini, predvsem Italiji, nisem doživel, da bi me kdo izsilil, saj te vsak počaka ravno zaradi tega, ker niso prepričani, kako hitro pelješ, imajo pa motoriste, praktično celo leto.
Bolj greš proti severu, več je situacij, na katere moraš, kot motorist pazit, sploh spomladi, ko nekaj mesecev, praktično, ne vidijo enoslednih vozil.

Na regionalnih cestah zunaj naselja, boš težko našel motorista, ki vozi 90, kolikor je običajna omejitev pa tudi na AC so redki pri 130.
Delo krepa človeka

Utk ::

solatko je izjavil:

Utk - Zato, ker se večinoma gibljejo precej hitreje, kot ostali udeleženci v prometu. Če kršijo prometne predpise je to problem policije, če pa mu izsiliš prednost pa tvoj.

Ne sprašujem zakaj, sprašujem kako? Ostale ignoriraš, vklopiš radar samo za motoriste, al kako?

MisterM ::

Premakneš glavo toliko, da se ti odstre pogled izza stebrička. V križiščih se ti motoristi hitro skrijejo za strebriček, sploh kadar prihajajo z desne/leve oz. čakajo v križišču.

Utk ::

Pešci, kolesarji, psi izza strebrička so pa nepomembni. Samo motoriste gledaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

martincek1 ::

Utk je izjavil:

Pešci, kolesarji, psi izza strebrička so pa nepomembni. Samo motoriste gledaš.


Predideva se, da če znaš sešteti 1+1 in 2+1, da boš sam sposoben sešteti tudi 3+1.

Utk ::

Predvidevalo se bi tudi, da je nekdo, ki dela izpit za avto, sposoben tolikšnega abstraktnega razmišljanja, da mu lahko rečeš, da je izza stebrička treba gledat na vse kar se premika. Tudi s tovornimi vozili in podobnim so smešni. Kot da je avtobus tolk drugačen od tovornjaka. Ali pa kombi od malega tovornjakca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

solatko ::

Utk - Praviloma priletijo s takšno brzino, da jih lahko vidiš, razen kakšenga nadebudnega kolesarja, ki ti pridrvi izza kakšne ovire, pa še iz strani, kjer ga ne pričakuješ. Pazit je potrebno na vse, vendar so nekatere stvari v prometu manj vidne (otroci, invalidi na vozičkih, kolesarji in motoristi, v novejšem času pa eskirce, rolerji, rolkarji).

Motorist pa se ti pripelje z najmanj dovoljeno hitrostjo in, če ga spregledaš, ko mu sekaš pot, je posledica največkrat smrt motorista.
Delo krepa človeka

AndrejO ::

Utk je izjavil:

Predvidevalo se bi tudi, da je nekdo, ki dela izpit za avto, sposoben tolikšnega abstraktnega razmišljanja, da mu lahko rečeš, da je izza stebrička treba gledat na vse kar se premika. Tudi s tovornimi vozili in podobnim so smešni. Kot da je avtobus tolk drugačen od tovornjaka. Ali pa kombi od malega tovornjakca.

Ja, super.

Na predavanju o teoriji so kandidatu to povedali, da se mora prepričati, če lahko varno zapelje v križišče.

Na testu teorije se testira, če je kandidat dejansko sposoben zadostnega nivoja abstraktnega razmišljanja, da zapopade, da se mu od ponujenih možnosti ena ponuja kot smiselen odgovor glede na to, kar so ga poskušali "abstrakno" naučiti.

Glej ga zlomka, v tej temi je vsaj eden, ki takšnega razmišljanja (še?) ni sposoben.

Kaj je pa tvoja težava, pa mi ni jasno ...

maticb492 ::

Če ciljaš na mene sem na to vprašanje odgovoril pravilno, a dobim zdaj kakšno abstraktno nagrado za to?

Tisto glede tega kaj mi omogoča ustrezna varnostna razdalja "da voznik tovornega vozila lažje ustavi", mi pa tudi ni treba z idiotskimi izjavami, ker vsi vemo kako je praksi, da če se ti nekdo na rit prilepi si živčen glede tega in si ne upaš bremzat, ker tudi če bo on kriv zaradi varnostna razdalje, boš ti imel pokvarjen dan in zajebancijo z zavarovalnicami. Torej MOJA varnostna razdalja DEFINITVNO njemu omogoča da lažje ustavi, ne pa da je živščen in razmišlja kako se mu bom v rit nabil če preveč stisne (
Torej jaz razmišljam potemtakem bolj abstraktno kot kdorkoli je napisal izpit :))).

Vprašanje je debilno, ker ne veš koliko je pravilnih odgovorov in skoraj vsi imajo nek smisel. Jaz sem pač izpit delal že tako dolgo nazaj da se teh teoretičnih haklcov ne spomnem ker živim samo še v praksi, ne teoriji.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: maticb492 ()

martincek1 ::

Dvomim, da je letelo nate, glede na zapis Utk-ja :)

Sicer pa abstraktno razmišljanje se priporoča v kombinaciji z logičnim. Če boš blizu, te niti opazil ne bo.
Osebno se mi zdi normalno, da nekih čudnih hipotez in robnih primerov ne bo na takih izpitih, je pa kot je že nekdo povedal, potrebno nekaj povezovanja in logičnega sklepanja. To o živčnosti pri vožnji za ritjo je mal prehud ekstrem, da bi ga kdo dajal na CPPje, se ti ne zdi?

GupeM ::

maticb492 je izjavil:

Če ciljaš na mene sem na to vprašanje odgovoril pravilno, a dobim zdaj kakšno abstraktno nagrado za to?

Tisto glede tega kaj mi omogoča ustrezna varnostna razdalja "da voznik tovornega vozila lažje ustavi", mi pa tudi ni treba z idiotskimi izjavami, ker vsi vemo kako je praksi, da če se ti nekdo na rit prilepi si živčen glede tega in si ne upaš bremzat, ker tudi če bo on kriv zaradi varnostna razdalje, boš ti imel pokvarjen dan in zajebancijo z zavarovalnicami. Torej MOJA varnostna razdalja DEFINITVNO njemu omogoča da lažje ustavi, ne pa da je živščen in razmišlja kako se mu bom v rit nabil če preveč stisne (
Torej jaz razmišljam potemtakem bolj abstraktno kot kdorkoli je napisal izpit :))).

Vprašanje je debilno, ker ne veš koliko je pravilnih odgovorov in skoraj vsi imajo nek smisel. Jaz sem pač izpit delal že tako dolgo nazaj da se teh teoretičnih haklcov ne spomnem ker živim samo še v praksi, ne teoriji.

Če bi vozil kamion, za mano pa bi nekdo vozil s premajhno varnostno razdaljo, se ne bi kaj preveč oziral na to, kako bom zaviral, ko bo to potrebno. Razlika je, če si v osebnem avtu in imaš po možnosti zadaj v avtu še otroke. V takšnem primeru se pač raje ustavim na primernem mestu in ritopika spustim mimo.

solatko ::

V teoriji tudi lepo piše, da je potrebno voziti s prilagojeno hitrostjo, da je potrebno dajati smernike, da je potrebno opazovati promet zadaj v vzratnih ogledalih, da je potrebno voziti zbran, spočit in trezen,..... pa se veliko voznikov v real lifeu obnaša popolnoma drugače, za čuda pa so vsi naredili teoretičen del vozniškega izpita.

To je posledica učenja teorije za izpit. Večina študentov, ki naredi izpit iz česar koli, bi naslednji dan na tem izpitu gladko pogrnila.
Pri prometu je pač tako, da morajo nekatere stvari ostati v glavi, vsaj v logičnem smislu, če že ne pravniško, dobesedno, tako, kot je izpit in odgovori posatvljen pa dvomim, da v večini glav kaj ostane.
Delo krepa človeka

Utk ::

AndrejO je izjavil:

Utk je izjavil:

Predvidevalo se bi tudi, da je nekdo, ki dela izpit za avto, sposoben tolikšnega abstraktnega razmišljanja, da mu lahko rečeš, da je izza stebrička treba gledat na vse kar se premika. Tudi s tovornimi vozili in podobnim so smešni. Kot da je avtobus tolk drugačen od tovornjaka. Ali pa kombi od malega tovornjakca.

Ja, super.

Na predavanju o teoriji so kandidatu to povedali, da se mora prepričati, če lahko varno zapelje v križišče.

Na testu teorije se testira, če je kandidat dejansko sposoben zadostnega nivoja abstraktnega razmišljanja, da zapopade, da se mu od ponujenih možnosti ena ponuja kot smiselen odgovor glede na to, kar so ga poskušali "abstrakno" naučiti.

Glej ga zlomka, v tej temi je vsaj eden, ki takšnega razmišljanja (še?) ni sposoben.

Kaj je pa tvoja težava, pa mi ni jasno ...

Vprašanja bi morala bit taka, da bi sam vedel odgovor preden bi videl kaj imaš na izbiro. Če ne, je zame to slab test. Izbiranje najboljšega ali najmanj slabega odgovora, ni dober test.

MrStein ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Jaz pa vidim probleme ko se ljudje s "podmornicami" vozijo naokoli. Samo voznik ima 10cm širok in 20cm dolg pas šipe očiščene, ostale so pa zmrznjene.
A res ne znate šip očistit ledu zjutraj, ko imate zmrznjene avtomobile?

Drugje ima itak nalepke, tako da je vseeno.

vinjete.press
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

AndrejO ::

Utk je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Utk je izjavil:

Predvidevalo se bi tudi, da je nekdo, ki dela izpit za avto, sposoben tolikšnega abstraktnega razmišljanja, da mu lahko rečeš, da je izza stebrička treba gledat na vse kar se premika. Tudi s tovornimi vozili in podobnim so smešni. Kot da je avtobus tolk drugačen od tovornjaka. Ali pa kombi od malega tovornjakca.

Ja, super.

Na predavanju o teoriji so kandidatu to povedali, da se mora prepričati, če lahko varno zapelje v križišče.

Na testu teorije se testira, če je kandidat dejansko sposoben zadostnega nivoja abstraktnega razmišljanja, da zapopade, da se mu od ponujenih možnosti ena ponuja kot smiselen odgovor glede na to, kar so ga poskušali "abstrakno" naučiti.

Glej ga zlomka, v tej temi je vsaj eden, ki takšnega razmišljanja (še?) ni sposoben.

Kaj je pa tvoja težava, pa mi ni jasno ...

Vprašanja bi morala bit taka, da bi sam vedel odgovor preden bi videl kaj imaš na izbiro. Če ne, je zame to slab test. Izbiranje najboljšega ali najmanj slabega odgovora, ni dober test.

Popolnih testov ni, vsi imajo taksne ali drugacne hibe.

Recimo hiba tvojega predloga je, da se teorijo tako ali drugace napiflas, na testu pa potem dokazes samo to, da imas spomin (z lastnimi besedami ponovis abstraktno nacelo previdnosti), ne testira pa se, ce si vsaj pribilizno doumel kaj in zakaj se uci to ali ono po skripti (in CPP).

Ja, pri testu z vec izbirami, se lahko izvlece skozi tudi taksen, ki skripte niti ni dobro prebral, pa nekaj priblizno na pamet obkrozuje. Na prticku lahko izracunas verjetnost, da nekdo opravi test z metanjem kocke. Pri odprtih vprasanjih to seveda odpade.

Potem imas se tretjo varianto, da opustis pisne teste in kandidata raje postavis pred komisijo, ki ga temeljito izprasa. Problem potem je seveda v tem, da ljudje nismo znani po konsistentnosti in potem taksen test ni nujno objektiven.

Ipd ... na koncu se gre itak samo za teste. Vecina ljudi se nauci dovolj, da na cesti niso prevec nevarni (kar se ne pomeni, da se kljub naucenem ne obnasajo nevarno), nekaj "talentov" pa bo vedno prislo skozi.

GupeM ::

Utk je izjavil:

Vprašanja bi morala bit taka, da bi sam vedel odgovor preden bi videl kaj imaš na izbiro. Če ne, je zame to slab test. Izbiranje najboljšega ali najmanj slabega odgovora, ni dober test.

Ni rečeno. Zgoraj navedeni primeri so takšni, da je treba tudi nekaj logičnega razmišljanja ter abstrakcije in izbereš tisti odgovor, ki je najbolj primeren. Tako kot v prometu, kjer te poleti pri 35 °C poledica pač ne skrbi in je razlog za zdrs avta iz ovinka prevelika hitrost, slab asfalt, slabe gume. Poledica zagotovo ne. Pozimi, pri -3 je pač treba upoštevati tudi poledico.

Drugi sklopi vprašanj pa so bolj eksaktni. Znaki, križišča, ostala pravila oz. zakonsko določene zadeve.

Tako imaš test, ki vsebuje eno in drugo, zato se mi zdi ta način dokaj v redu.

shadeX ::

Premal hišnih preiskav v zvezi s kupljenimi vozniškimi.

Opice za volanom:

WizzardOfOZ ::

A ni to fajn. Vsi bedaki so na levem pasu, na desnem pa ni več gužve in se pelješ brez da bi se živciral.

Matejjjjj ::

Dostikrat je na slovenskih AC vozni pas tako uničen od tovornega prometa, da se vozniki vozijo po levem samo zato, da jim stalno ne nabija v podvozje... vzrok je slaba podlaga pod asfaltom in pretanek sloj asfalta. V tujini pogosto pri vožnji ob deloviščih pod asfaltom vidiš še pol metra betona...

Glede križišč in preglednosti. A ni pogosto težko videti semafor nad sabo, ker je skrit za vzvratnim ogledalom?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Matejjjjj ()

Matejjjjj ::

Ceste odražajo stanje družbe.. vsi bi morali voziti defenzivno, skrbeti za druge.. To upoštevam, pol se mi pa sname, ko moram na črto zavirati na voznem pasu AC ker se mimo po prehitevalnem s tempomatom vozi umsko odsotna mlada voznica v t-rocu. Ker je cesta njena... in je dogajanje na voznem pasu ne zanima. Potem jo poskusim prehiteti za foro in ugotovim, da vsaj par km ni pogledala v ogledalo. Blendam pač ne. No, v tistih trenutkih bi jo z veseljem s tankom pregazil... da ne povem kako si želim v takih trenutkih voziti avto od 007 z vgrajenimi gatling mitraljezi... Oh i wish...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Matejjjjj ()

GupeM ::

Matejjjjj je izjavil:

Glede križišč in preglednosti. A ni pogosto težko videti semafor nad sabo, ker je skrit za vzvratnim ogledalom?

Je, ampak preden si prišel do križišča si semafor videl, ko si se ustavil pa ni noben problem, če glavo malo nagneš, da vidiš kdaj bo zelena. Pa večkrat kot vzvratno ogledalo, ti stranske semaforje zakrivata A stebrička. In to, da ne vidiš semaforja, nima veze s preglednostjo križišča.

martincek1 ::

shadeX je izjavil:


Opice za volanom:



Vem kako je tu, ker se vozim dnevno. In mi gre vsak dan neskončno na živce. Moje opcije:

1) Voziti kot ostale opice po levem pasu
2) Zaviti na vozni pas in prehitevati po desni
3) Zaviti na vozni pas in voziti z isto hitrostjo, pri čemer se bo za menoj vozeče vozilo približalo na par metrov in mi onemogočalo spremembo pasu ter bremzanje, ko dohitim vozilo pred mano in vožnjo s 100km/h. Poglej te avte na sliki - jaz pri taki 'kao varnostni razdalji' nikoli ne skačem med avte. In potem lahko do Torovega vozim za tovornjakom.

Po desni ne prehitevam pod nobenim pogojem. Če je avto za mano zelo blizu, vozim po prehitevalnem pasu. Če drži neko normalno varnostno razdaljo, se prestavim na vozni pas in gledam v ogledalo. Ko se mi začne približevati, se spet prestavim na prehitevalni pas. Ko se pred menoj promet sprosti, na hitro prehitim in se prestavim na vozni pas in pustim hitrejšim, da prehitijo.

Zdaj - lahko rečeš, da sem še vedno opica. Ampak dokler bom edini, ki zavije na vozni pas, bo situacija na cesti povsem enaka, le jaz bom ko kreten vozil počasi. Dejansko potrebujemo provide in masovno kaznovanje, ker ljudje sami se ne bodo spremenili. Tudi jaz z veseljem požrem kakšno kazen, če me dobijo v zgoraj opisano situaciji.

Zgodovina sprememb…

Matejjjjj ::

Ne razumem policije, zakaj je ni na cestah, zakaj ne kaznujejo prekratke varnostne razdalje in nespoštovanja pravil vožnje kot v zgornjem primeru. Razumljivo, ko je preveč tovornjakov pač ne gre drugače, na zgornji sliki pa to ni tako.

Malner ::

Kaj manjka shadeXovemu postu? Slika ali video? Še vira se ne vidi.

b3D_950 ::

Malner je izjavil:

Kaj manjka shadeXovemu postu? Slika ali video? Še vira se ne vidi.


Zato, ker nalagajo na shrani.si, ki nima HTTPS in browser blokira.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: b3D_950 ()

shadeX ::

Reupload



Zanimivo je da se ljudje ne zavedajo, da z vožnjo po levem pasu (tako kot je zgoraj) upočasnujejo promet. Ko se zabaše levi pas (tako kot na sliki), se prehitevat ne da, kar pomeni da vsi vozijo tako hitro kot tisti, ki dela kolono.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

martincek1 ::

Na žalost pomaga samo brca v noge (kazen). Tudi meni sicer ni najbolj všeč obiranje ljudi, ampak druge alternative ni.

Pa veliko ljudi ne spremlja prometa za njimi. Sem par dni nazaj opisal situacijo policijskega vozila na nujni vožnji. Včeraj se mi je na istem odseku (po tunelu) zgodila identična situacija. 300m za seboj zagledam reševalno vozilo, se takoj umaknem na vozni pas. Mimo mene okrog 10 avtomobilov, ki so se nato počasi umikali. V glavnem rešilec kaj več kot 140km/h ni mogel peljati, kar se mi zdi totalno nedopustno. Ne verjamem, da so ljudje nehumani, ampak gre to pripisati nespremljanju prometa.

MrStein ::

GupeM je izjavil:

Matejjjjj je izjavil:

Glede križišč in preglednosti. A ni pogosto težko videti semafor nad sabo, ker je skrit za vzvratnim ogledalom?

Je, ampak preden si prišel do križišča si semafor videl, ko si se ustavil pa ni noben problem, če glavo malo nagneš, da vidiš kdaj bo zelena. Pa večkrat kot vzvratno ogledalo, ti stranske semaforje zakrivata A stebrička. In to, da ne vidiš semaforja, nima veze s preglednostjo križišča.

Na srečo se poznavalci s tabo ne strinjajo in montirajo semaforje tako, da so dejansko vidni. Sicer počasi (verjetno so v manjšini in je večina lolekov, ki jim to ne kapne).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

predi ::

Zadnjič sem se vozil po avtocesti in v daljavi opazil tri vozila pred sabo. Prva dva (avto in kombi) sta bila povsem skupaj, videti je bilo, kot da kombi namerno vozi brez varnostne razdalje za avtomobilom in ga provocira - ko so zasvetile zavorne luči prvega, so tudi zasvetile luči drugega. Za njima je bil SUV, ki je vozil malce za njima in očitno opazoval kaj se dogaja. Peljali so med 90 in 100, ker sem se s svojih 130 kar hitro približeval vsem trem. Ko sem bil praktično dovolj blizu, da bi začel prehitevat, je to pred mano storil SUV (z nižjo hitrostjo od moje), šel sem za njim in zmanjšal hitrost, da zagotovim varnostno, tako, da sva bila v določenem trenutku oba na prehitevalnem eden za drugim. No, v tem istem trenutku se je izkazalo, da je tisto prvo vozilo provida, saj je takrat policist v njej prižgal modre luči. Bilo je očitno, da ustavlja kombi in je verjetno to počel že prej s signalno tablo brez prižganih modrih luči. SUV pred mano je takoj začel naglo zavirati in hotel na vsak način nazaj za obe vozili, čeprav je bila njegova varnostna že prekratka. Ker me je z naglim in nenadnim zaviranjem ogrožal, sem mu seveda poblendal, češ kaj vendar počne. Ko je končno opravil svoj bizaren manever in se vrinil nazaj za kombi, sem prehitel vsa tri vozila, provida je bila v bistvu ob koncu prehitevanja že na zaviralnem pasu za bližnje počivališče. Na cesti v bližini ni bilo drugih vozil.

Zanima me, kaj bi vi storili v taki situaciji? Zakon pravi, da vozila na nujni vožnji ne smeš prehitevati, hkrati pa pravi, da moraš prehitevanje opraviti brez oklevanja. Dejstvo je, da policist modrih luči ni imel prižganih, ko sva začela prehitevati. Ali je SUV pred mano ravnal pravilno in bi moral za njim tudi jaz, počakati, da provida in kombi zapustita avtocesto, ter nato normalno nadaljevati vožnjo?

maticb492 ::

Za moje pojme to ni nujna vožnja. Sem ravno par tednov nazaj tudi jaz malo pred izvozom gledal eno provido kako brez žmigavcev in 3 metre varnostne skoči pred kombija in prižge tablo. Prehitel sem obadva malo preden sta zapeljala na izvoz za počivališče.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Jazon ::

Predi, bil si v prekršku po 52.členu in sicer:
1.točka, 2.odstavek;
1.točka, 10.odstavek.

Skupaj si nabral za 240€ globe.

SUV je bil v prekršku po 51.členu in sicer:
2.odstavek.

Skupaj je nabral za 80€ globe.

Policijski nadzor z:
- modro svetilko in svetlobno tablo (pred vozilom)
- modro svetilko in kratkim zvočnim znakom (za vozilom)
ni nujna vožnja.

[Michael] ::

predi je izjavil:


Zanima me, kaj bi vi storili v taki situaciji? Zakon pravi, da vozila na nujni vožnji ne smeš prehitevati.

Jaz bi ravnal enako, mogoce bi vključil še prej levi smerokaz, še preden ti je SUV onemogočil prehitevanje, da dam jasno vedeti, da prehitevam, ker so bili toliko počasnejši od tebe.

Če policaj vleče nekoga na kontrolo ni na nujni vožnji in lahko mirno ignoriras modre luči.
««
119 / 293
»»