» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
117 / 308
»»

Raptor F16 ::

AndrejO je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

AndrejO je izjavil:

martincek1 je izjavil:

Neumna ideja. Če se nekdo prilepi na rit, se mu umakneš na prvem primernem kraju. Pa ne pozabiti na desni smernik pri vračanju na vozni pas, že pred zaključkom prehitevanja, da te ne poizkusi na silo prehiteti po desni.

In potem dobiš v ksiht to, kar je opisano nekaj objav nazaj: izzivanje nesreče z zaviranjem pred tvojim nosom.

Ravno tako je pri tovrstnih enoceličarjih razširjena ideja, da ko daš smernik, to že pomeni, da se lahko začno riniti med tebe in ograjo.

Ne hvala, nikoli več. Če za koga pri prehitevanju preveč omahujem in mi to pokaže z ogrožanjem okolice, se bom prehitevanju odrekel in se vrnil tam, kjer sem začel ter mu tako omogočil prosto pot naprej. Potem tudi odpadejo vsa "followup" ogrožanja z zaviranji ali prehitevanji po desni.


Zato se pa splača imeti močnejši avto, da ga spičiš še preden se tip zave, kaj se je sploh zgodilo.

Spičim kam? Verjetno obstaja razlog, da med prehitevanjem ne morem iti hitreje, mar ne?


Če imaš pred sabo počasnejše vozilo, ne vem, kaj se sploh umikaš.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

predi ::


Pred mano nek Avstrijec, ki je več kot očitno prvič vozil na tej cesti in bil zaradi tega počasnejši. Dohitel sem ga malo pred tablo za 70. Za mano balistična raketa kratkega dosega brez kančka občutka za ostale udeležence na cesti. Še vijugal je sem in tja za njim iz nekega razloga. Povsem običajna vožnja za nekatere tukaj, kajneda?

GR2 ::

predi je izjavil:

Povsem običajna vožnja za nekatere tukaj, kajneda?

Tole je pa res povsem običajno, 2 je prehitel, to je pa vse kar vidim, kaj točno pa tebi tukaj ne paše? Ne vem kaj si ti pričakoval, da se bo na cesti 120 vozil 60? 60 je hitrost za naselje, ne pa izven. V takih primerih se prehiti tako kot je ta Audi, takoj ko je možno in odločno.
Z vijuganjem se pa popestri vožnjo pri tistih borih 60, da ne bi slučajno umrl od dolgčasa v tistih 5 sekundah, kaj tebi ni jasno. Vse po PS-u torej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

m0LN4r ::

GR2 je izjavil:

predi je izjavil:

Povsem običajna vožnja za nekatere tukaj, kajneda?

Tole je pa res povsem običajno, 2 je prehitel, to je pa vse kar vidim, kaj točno pa tebi tukaj ne paše? Ne vem kaj si ti pričakoval, da se bo na cesti 120 vozil 60? 60 je hitrost za naselje, ne pa izven. V takih primerih se prehiti tako kot je ta Audi, takoj ko je možno in odločno.
Z vijuganjem se pa popestri vožnjo pri tistih borih 60, da ne bi slučajno umrl od dolgčasa v tistih 5 sekundah, kaj tebi ni jasno. Vse po PS-u torej.
Zdaj pa pejt na youtube pogledati videoje z enakim scenarijem a za razliko z not happy endom. Ali pa malo prelistaj crno kroniko, koliko nedolznih umre zaradi takih, ki so bili samo za 5 sekund preblizu takega neobzirnega po moznosti se pijanega soferja.

PS: Ce tebi iz zgornjega videoja ni jasno zakaj je polna crta v levi ovinek, ti niti bog ne more pomagati tega razumet.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

IL_DIAVOLO ::

predi je izjavil:


Pred mano nek Avstrijec, ki je več kot očitno prvič vozil na tej cesti in bil zaradi tega počasnejši. Dohitel sem ga malo pred tablo za 70. Za mano balistična raketa kratkega dosega brez kančka občutka za ostale udeležence na cesti. Še vijugal je sem in tja za njim iz nekega razloga. Povsem običajna vožnja za nekatere tukaj, kajneda?


V nekem trenutku si imel na stevcu 60, kar je v praksi se manj. Ni cudno, da je folk v močnejših avtih živčen.

m0LN4r ::

Tale je ze zivcen prisel in peljal skozi naselje. No ampak jaz se vedno stavim na to, da je imel v riti vsaj 4 pive.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

MrStein ::

predi je izjavil:

Še vijugal je sem in tja za njim iz nekega razloga. Povsem običajna vožnja za nekatere tukaj, kajneda?

Povsem običajno za BMW, ja. ;)

PS: Audi is the new BMW, če bo kdo dlakocepil
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

predi ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

V nekem trenutku si imel na stevcu 60, kar je v praksi se manj. Ni cudno, da je folk v močnejših avtih živčen.
Na števcu ni bilo nikoli pod 60. To na posnetku je GPS hitrost, ki naj bi bila "natančnejša" in vedno nižja od tiste na števcu. Moja hitrost pade ko preventivno spustim nogo s plina.

Tip na posnetku zaradi mene ni bil živčen saj se z mano niti ni mel časa ubadat. Škoda, da kamera ne prikaže bolj realne situacije. V resnici sem lahko prebral tablici obeh vozil pred mano.

matic492 ::

Bedarije pišete, tole ni primer počasne kolone, ker je šel prehitevat v momentu, ta bi šel prehitevat tudi če bi vozil 90 ali 100. Ta bi še mene prehitel :) Sploh pa 2 avta še nista kolona.

Že izza table za naselje je prišel z vsaj 100.

Jaz bi tudi oba dva prehitel, ampak ne na polni črti kot na posnetku. Bi pač počakal do črtkane.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Utk ::

Ja, vozil je prehitro in prehiteval čez polno črto. Ni te pa nič posebej ogrožal niti prehiteval v škarje. Vsak bedak, ki se vozi za tabo 110 na avtocesti je glih tolk nevaren. Mene je zadnjič en prehitel na avtocesti pri nekih 130 in se postavil 5 metrov pred mano. To je nevarno. Ne pa če zleti mimo in je takoj 50 metrov pred tabo.

predi ::

Prav imaš. V škarje bi me prehiteval, če bi se v trenutku, ko je bil vzporedno z mano nasproti pripeljal njegov dvojnik..

EnStot ::

Naslednjič vklopi plug in ga porini dol s ceste ali pa vzemi dvocevko in ga odstreli v večna lovišča. Tega ne bo nihče pogrešal.

zmaugy ::

predi je izjavil:


Pred mano nek Avstrijec, ki je več kot očitno prvič vozil na tej cesti in bil zaradi tega počasnejši. Dohitel sem ga malo pred tablo za 70. Za mano balistična raketa kratkega dosega brez kančka občutka za ostale udeležence na cesti. Še vijugal je sem in tja za njim iz nekega razloga. Povsem običajna vožnja za nekatere tukaj, kajneda?


No, tale raketa je res norela in vozniku bi bilo treba napopat eno hudo kazen in kup pik za tole.

PS: Po mojem je vijugal zato, da je boljše videl cesto pred avtom, ki ga je hotel prehiteti.

PPS: A je to na cesti od Lj proti Litiji?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

IL_DIAVOLO ::

Raketa lol. Tega je zmožen vsak 100 konjski turbo dizel.

zmaugy ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Raketa lol. Tega je zmožen vsak 100 konjski turbo dizel.

Saj ni vprašanje zmožnosti avtomobila, ampak norosti voznika.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

[Michael] ::

Kdor bere tole temo lahko dobi občutek, da so vsi vozniki na naših cestah ali prepočasni (nezavedni) ali pa objestni (prehitri), drugih ni.
Situacija ni tako preprosta in prezrti so vsi ostali udeleženci, ki nimajo težav priti iz točke A do točke B v doglednem času.
Piše se o ekstremih, pri tem pa pozabljamo na vse uspešno prevožene kilometre brez incidentov.
Kot zanimivost, v letu 2017 je bilo na slovenskih cestah opravljenih 21,4 milijarde voznih kilometrov.

VIR

HITROST

Hitrost zmanjšuje količino razpoložljivega časa, da bi se izognili trčenju, povečuje verjetnost trčenj in povečuje resnost nesreče, ko se pojavi.
Hitrost povečuje pretočnost (gibanje) prometa in podpira temeljni smoter prometa: gibanje ljudi in stvari iz kraja A v kraj B.

Hitrost je kot tehtnica: varnost in pretočnost prometa morata biti vedno v ravnovesju.

NEVARNE HITROSTI

Obstojata dva tipa hitrosti, ki sta oba nevarna:
– previsoka hitrost;
– prenizka hitrost.

VIR

PSIHOLOGIJA V CESTNEM PROMETU

Naše delovanje je odvisno od vseh treh skupin dejavnikov. Enostranski pogledi, po katerih
je samo eden od treh omenjenih dejavnikov zares najpomembnejši, so danes neustrezni in
zastareli. Nobena dejavnost, nobena človeška lastnost se ne more pojaviti, ne da bi bil pri
tem bolj ali manj udeležen vsak izmed treh temeljnih dejavnikov: dedne zasnove, vplivi in
spodbude okolja in samodejavnosti.

Med pomembne pokazatelje, ki vplivajo na udeležbo v nesrečah, štejemo nezadostno
vozniško spretnost, utrujenost, določene karakteristike osebnosti, različne oblike
nevrotičnosti, pomanjkljivo znanje, negativen odnos do kakršnihkoli družbenih in socialnih
norm in predpisov, tudi prometnih, vpliv alkohola, mamil itd.

Ne smemo zanemariti psihične strani voznikove osebnosti, saj ima le–ta pomembno vlogo
tudi pri nastanku prometnih nezgod. V prometnih nesrečah ima pomembnejšo vlogo od
fizične, telesne plati človekova duševna psihična plat. Vzroki nesreč so pogosto tudi v
človekovi duševnosti, v človekovi zavesti ali celo v nezavednem.

VIR - zanimivo branje

ZAKLJUČEK
V prihodnjem letu vam želim srečno in čim manj stresno vožnjo, da vedno pridete na cilj živi in zdravi.

P.S.
Če imate dobre 3 minute časa, puslušajte briljantnega Sama Harrisa kaj pove o cestnem besu.
Od 2:50 naprej…

Zgodovina sprememb…

shadeX ::

Ne razumem, zakaj si nekateri otežujete življenje? Sej razumem, da je praznični čas in s tem tudi več časa za druženje in alkohol. Ampak a res ne vidite 25min vnaprej? Pa dajmo vsaj razčistit, tistih nekaj mini točk kaj lahko gre narobe če se vsedeš za volan pod bilokatero psihoaktivno substanco..

1. Znatno večja možnost, da boš nekoga ruknil na parkirišču s svojim novim avtom
2. Znatno večja možnost, da boš na poti domov vozil bolj agresivno in s tem povečal možnost za nastanek nesreče
2.1 Znatno večja možnost, da ne boš opazil nič hudega slutečega pešca, ki je pravilno (ali nepravilno) prečkal cesto, ter ga zbil in povzročil hude telesne poškodbe ali smrt.
2.2 Znatno večja možnost, da se boš spozabil da cesta NI suha

Če boš zadel tistih 70%, kjer se ti ne bo nič zgodilo verjemi, da policaji niso idioti in ravno v tem času bolj poostreno čakajo na take talente. Tako te bodo vstavili na običajni kontroli, npr ravno kadar si se zapeljal iz gostilne (zavedaj se da bolj hud avto ko imaš, večja je možnost da te bo ustavil - preprosto iz razloga, ker si vpadljiv).

Vedi tudi da imajo ljudje v avtomobilih kamere, kjer posnamejo tvoje podvige na cesti, ter te tudi prijavijo, sploh če izpolnjuješ določene vedenjske vzorce.

In če se slučajno zgodi da še vedno prideš domov, kjer se ti ne zgodi nič od zgoraj naštetega, verjemi da si imel SREČO in to ni posledica tvojih ultra super vozniških sposobnosti. Naslednjič si ga itak najebal.

Drugače, imamo spet talenta, ki zagotovo ni želel ostati "low profile", ter ugotovil, da je bolje uiti policistom kakor ustaviti in se soočiti s posledicami (nikoli ne uideš policistom). Sta v dveh, oba trezna in voznik ima z veliko verjetnostjo boljše vozniške sposobnosti kakor ti četudi bi bil trezen in najpomebnejše, pokličejo okreptive (vožnja čez državno mejo tudi nikoli ni pomagala , ampak si s tem poslabšaš svoj položaj), kjer te ustavijo tudi s fizično silo. Če jim pobegneš na nogah (načeloma jim ne), te bodo izsledili na podlagi avtomobila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

matic492 ::

To je tako kot, bi rekel da ne razumeš zakaj nekdo 20 let kadi cigarete. Eni so pač debili, jebiga.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

shadeX ::

Mogoče res, ampak večina ljudi ki vozi pijanih se ne zaveda da se pač naslednjih 5 minut spremeni v tragedijo, medtem ko pri cigaretih je zadeva bolj škodljiva na dolgi rok - pač ne boš umrl takoj če boš skadil samo še en čik.

AndrejO ::

shadeX je izjavil:

Mogoče res, ampak večina ljudi ki vozi pijanih se ne zaveda da se pač naslednjih 5 minut spremeni v tragedijo, medtem ko pri cigaretih je zadeva bolj škodljiva na dolgi rok - pač ne boš umrl takoj če boš skadil samo še en čik.

Tudi nevarna vožnja je škodljiva na dolgi rok. Veliko je lahko voženj brez nesreče, na račun gole sreče ali pa tega, da ostali udeleženci v prometu nekako zaobidejo idiota. Ampak statistika na koncu velikokrat naredi svoje. In enako, kot pri cigaretih, nekdo bo dobil pljučnega raka po enem letu, nekdo bo umrl v visoki starosti potem, ko je kadil celo življenje, zaradi tega, ker ga bo podrl tovornjak, ki vozi ritensko. Oboje sta "outliers", povprečje pa pravi, da na dolgi rok posledice za večino ljudi pridejo.

In tako, kot to velja pri kajenju, tudi pri vožnji, nevaren voznik (kadilec) ogroža tudi svojo okolico (pasivno kajenje) in edini način, da se okolico zavaruje, je ta, da se da na razpolago varne prostore za ogrožanje samega sebe (posebna območja za kadilce), drugje pa se na kršitve in kršitelje stopi s čim težjo nogo zakona (prepoved kajenja v zaprtih javnih prostorih, inšpekcije, redno pisanje kazni).

MrStein ::

shadeX je izjavil:

Ne razumem, zakaj si nekateri otežujete življenje? Sej razumem, da je praznični čas in s tem tudi več časa za druženje in alkohol. Ampak a res ne vidite 25min vnaprej? Pa dajmo vsaj razčistit, tistih nekaj mini točk kaj lahko gre narobe če se vsedeš za volan pod bilokatero psihoaktivno substanco..

Če ima komando alkohol, potem so argumenti irelevantni. Popolnoma vseeno je, kaj si napisal pod to vrstico. Tu se namreč že vse neha.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Ganon ::

Danes se mi je spet en nestrpen duševni bolnik prilepil na zadnji del avtomobila, ko sem se v naselju držal omejitev hitrosti. Še tempomat sem namenoma vklopil, ko se je začelo. Je bilo pa smešno, ker me ni mogel prehiteti zaradi avtomobilov, ki so konstantno vozili nasproti.

AndrejO ::

Ganon je izjavil:

Danes se mi je spet en nestrpen duševni bolnik prilepil na zadnji del avtomobila, ko sem se v naselju držal omejitev hitrosti. Še tempomat sem namenoma vklopil, ko se je začelo. Je bilo pa smešno, ker me ni mogel prehiteti zaradi avtomobilov, ki so konstantno vozili nasproti.

Kaj je smešnega na tem, da nek nestrpen duševni bolnik brez kakršnekoli nuje ali razloga ogroža tvoje zdravje in premoženje?

matic492 ::

Meni je bolj smešno da je človek tako ponosen na to, da je nekomu še bolj zagrenil dan. Ne veš zakaj je hitel, tako da ne preveč hitro klicat ljudi duševne bolinke, ker boš mogoče en dan ti na njegovem mestu.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

Ganon ::

matic492 je izjavil:

Meni je bolj smešno da je človek tako ponosen na to, da je nekomu še bolj zagrenil dan. Ne veš zakaj je hitel, tako da ne preveč hitro klicat ljudi duševne bolinke, ker boš mogoče en dan ti na njegovem mestu.


Zagotovo je bilo kaj nujnega, to bo to. :)) Sem videl že preveč trobljenja, blendanja in ostalih norosti, vse to zaradi upoštevanja cestnoprometnih predpisov. Jaz vedno ostanem povsem miren.

Uganete, katero znamko avtomobila je vozil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

solatko ::

Ganon - Sploh ni važna znamka, meni to v naseljih redno počnejo vozniki vseh znamk, pač tisti, ki bi radi vozili v naseljih več, kot je dovoljeno - od fičota - do ferarija, porshe-ja,.....
Bistvo je, ko prideš na konec naselja in poženeš na dovoljeno +5, se na prvem ovinku, taki pacienti zgubijo in se zopet pojavijo v naslednji vasi, potem pa nič več.
To so vozniki 60-70, ki zaradi varnosti, vozijo vedno s to hitrostjo, tudi tam, kjer je 30,40,50!
Delo krepa človeka

wajdujc ::

matic492 je izjavil:

Meni je bolj smešno da je človek tako ponosen na to, da je nekomu še bolj zagrenil dan.

Kako pa bi mu manj zagrenil dan? Z vožnjo čez omejitev? Ali z umikom ker počasnela z nedinamično vožnjo ob omejitvi ustvarja dvoavtomobilsko kolono?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: wajdujc ()

matic492 ::

Rekel je da je "zanalašč nastavu tempomat", torej je zavedno provociral in ga hotel še bolj živcirat. Zaradi takšnih se nekateri "psihiči" potem na cesti stepejo ali delajo brake-teste.

Pusti človeku naj nori če hoče, ne razumem zakaj se ubadate s tem in ste ponosni na to kako je zdaj 1 minuto moral za vami vozit 45 km/h namesto kolikor bi pač vozil.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

wajdujc ::

matic492 je izjavil:

Rekel je da je "zanalašč nastavu tempomat", torej je zavedno provociral in ga hotel še bolj živcirat.

Torej namesto, da bi dinamično vozil 45-55 (če je bila omejitev 50), je vozil ves čas 50, in to pomeni provociranje in živciranje. Got it.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: wajdujc ()

matic492 ::

Ja, ker se je zavedno odločil za to. Itak filozofirama, to nima veze z predpisi več. Po predpisih valda nič ni naredil narobe. Gre se samo za odnos.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Ganon ::

Uh, huh, sami filozofi. :)) V naselju je omejitev 50km/h, toliko sem tudi vozil. Moja vožnja je bila idealna in v skladu s predpisi, s tem, kaj si je mislil norec za mano, ki bi rad vozil dvakrat hitreje, se pa ne obremenjujem.

Tako kot zadnjič na semaforju, ko je bila zelena luč, še približno 5 sekund do rdeče, križišče po sredini pa napolnjeno do te mere, da so avtomobili že ovirali tiste, ki bi morali takrat speljati iz drugih smeri, voznik za mano pa je pričakoval, da bom še jaz speljal in naredil popoln zastoj. Jaz sem lepo mirno počakal, on pa trobil in blendal, kot da se mu je zmešalo. No, ko je bila naslednjič zelena, smo lahko vsi normalno speljali. Butalcev na cesti je malo morje.

Raptor F16 ::

matic492 je izjavil:

Rekel je da je "zanalašč nastavu tempomat", torej je zavedno provociral in ga hotel še bolj živcirat. Zaradi takšnih se nekateri "psihiči" potem na cesti stepejo ali delajo brake-teste.

Pusti človeku naj nori če hoče, ne razumem zakaj se ubadate s tem in ste ponosni na to kako je zdaj 1 minuto moral za vami vozit 45 km/h namesto kolikor bi pač vozil.


Tudi meni ni jasno, kaj nekateri hočejo s tem dokazovati? Da imajo tudi oni moč zajebavati druge?

Ljudje, ki jim življenje štima tega ne delamo. Hell, samo živ bi rad prišel do cilja.

Spustiš ga naprej in voziš brez stresa dalje. Dostikrat sem se po okolici Kozjanskega parka s kombijem vozil, pa ko sem videl lokalca sem se takoj umaknil da ga spustim naprej. Mene je stalo 2 sekund on pa je s svojim tempom šel naprej.

Vsaj nisem rabil stalno gledat kdaj se me bo odločil prehitevat po tistih kozjih potah, kjer je že tko treba cesto pazt z dolgim in visokim vozilom.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Ganon ::

Branje vam povzroča težave. Tako ali tako bi se držal omejitve, s tempomatom ali brez, prehiteti pa me ni mogel v nobenem primeru. Če bi bil moj namen provokacija, bi vozil z nižjo hitrostjo od dovoljene in ga dodatno oviral pri vožnji. Za razliko od vas, jaz v takšnih situacijah ostanem miren.

solatko ::

Vsem voznikom in voznicam želim varno, srečno in v prometu, čim manj stresno 2020.:)
Delo krepa človeka

St235 ::

matic492 je izjavil:

Meni je bolj smešno da je človek tako ponosen na to, da je nekomu še bolj zagrenil dan. Ne veš zakaj je hitel, tako da ne preveč hitro klicat ljudi duševne bolinke, ker boš mogoče en dan ti na njegovem mestu.


Ja, res je bil baraba, ker je vozil po predpisih. Najboljse da vsi zacnemo gonit 100 skozi naselje, da kaka dusevno motena snezinkica ne bo trpela dusevnih bolecin ker mora vozit v koloni.

m0LN4r ::

Jaz tudi redno uporabljam tempomat, skoraj vedno, ker relacija dopusca. Omejitev +7 oz. 10 ko ni radarjev.

Sploh me ne zanima, kaj se unemu zadaj v glavi dogaja. Ce mu ni vsec, me naj prehiti. Ne bom pa zaradi tega pocasneje pospesil...

Tako je voznja povsem sproscena, lagano poslusa clovek radio ali se z sovoznikom pogovarja, zavarovalnica pa poskrbi za vse ostalo, ce bi tisti zadaj delal bedarije.

PS: danes se mi je en neki naganjal v rit, ker sem se peljal ca. 90 ampak je pac tempomat prilagodil glede na spredaj vozece vozilo.
Pa sem si mislil, zakaj ne prehiti cez teh 15km je imel vsaj ene 4 priloznosti.
Pa pridemo do hitre ceste, pospesim na 130 prehitim spredaj vozece vozilo uni zadaj je sicer tudi probal, ampak je blo ocitno zmanjkalo konjev.

To so tisti, kot je solatko omenil, ki bi radi hitro vozili tam kjer se pocasi vozi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

zmaugy ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz tudi redno uporabljam tempomat, skoraj vedno, ker relacija dopusca. Omejitev +7 oz. 10 ko ni radarjev.

Sploh me ne zanima, kaj se unemu zadaj v glavi dogaja. Ce mu ni vsec, me naj prehiti. Ne bom pa zaradi tega pocasneje pospesil...

Tako je voznja povsem sproscena, lagano poslusa clovek radio ali se z sovoznikom pogovarja, zavarovalnica pa poskrbi za vse ostalo, ce bi tisti zadaj delal bedarije.

PS: danes se mi je en neki naganjal v rit, ker sem se peljal ca. 90 ampak je pac tempomat prilagodil glede na spredaj vozece vozilo.
Pa sem si mislil, zakaj ne prehiti cez teh 15km je imel vsaj ene 4 priloznosti.
Pa pridemo do hitre ceste, pospesim na 130 prehitim spredaj vozece vozilo uni zadaj je sicer tudi probal, ampak je blo ocitno zmanjkalo konjev.

To so tisti, kot je solatko omenil, ki bi radi hitro vozili tam kjer se pocasi vozi.


To je največji možni cestni zločin. Tempomat moraš imeti na Omejitev - 15, s tem tudi “umirjaš promet”...:))
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

shadeX ::

m0LN4r je izjavil:


Sploh me ne zanima, kaj se unemu zadaj v glavi dogaja.


Mene tudi ne, ne morem se pa pretvarjat da ne obstaja. Če ti človek vozi za ritjo moraš biti še toliko bolj previden na kaj se dogaja spredaj, da slučajno ne hitro zavreš in ga maš pole v riti.

Jaz take talente, če s tem početjem vztrajajo nekaj km. spustim naprej. V bistvu se je izkazalo že večkrat da je to najboljši scenarij. Se mi pa k sreči ne dogaja tako pogosto..

VelkBla ::

Glih ene dva dni nazaj, se je v centru pri Kongresnem trgu "zvrnil" kavalir. Ne vem kaj je bilo, ampak takoj vsi firbca pasat in fotkat. Ne vem ali imajo ljudje poseben fetiš ali kaj? Ni to tudi kaznivo?

Invictus ::

s1m0n je izjavil:

Kolesar je že v krožišču (prav tako pešec)... Torej ker imajo vozila in udeleženci v prometu, ki so že vključeni v krožišču prednost pred tistimi, ki se vključujejo je tvoja naloga, da se ob vključevanju ustaviš.

Je pa res, da je drugo, če kolesarja ne vidiš (v temi) tega pač ne moreš predvidet...
Jih tudi sam srečam brez kakršne koli osvetlitve ali odsevnikov kot kolesar in, če ga sam ne bi videl bi veliko krat končala skupaj :) Da ne omenjam, da se v krožiščih po kolesarskih vozijo v nasprotno smer ter se nato zgražajo nad tabo, ki greš v pravilno :)

Kolesarjv se v krožiščih nikoli ne opazi, ne glede ali so:

- krožišča osvetljena
- kolesar ima na biciklu 1-3 utripajoče luči
- nosi svetla, odbojna oblačila
- vse troje skupaj...

Vam šoferjem se sladko jebe za kolesarje in vas le ti VEDNO presenetijo, tudi tam kjer ima kolesar prednost.

Primer takega krožišča je tisto pri FURSu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

zmaugy ::

shadeX je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


Sploh me ne zanima, kaj se unemu zadaj v glavi dogaja.


Mene tudi ne, ne morem se pa pretvarjat da ne obstaja. Če ti človek vozi za ritjo moraš biti še toliko bolj previden na kaj se dogaja spredaj, da slučajno ne hitro zavreš in ga maš pole v riti.

Jaz take talente, če s tem početjem vztrajajo nekaj km. spustim naprej. V bistvu se je izkazalo že večkrat da je to najboljši scenarij. Se mi pa k sreči ne dogaja tako pogosto..


Proti ritoliznikom ponavadi uporabim pristop, da postopno zmanjšujem plin in se avto počasi upočasnjuje - dokler se osebek ne počuti dovolj močnejšega, da prehiti ali dokler ne ugotovi, da se to dogaja z razlogom in poveča varnostno razdaljo.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Invictus ::

Take, ki se nalepijo na rit, preprosto nakažeš kdaj lahko varno prehitijo.

Seveda pa pomaga, če pri tem voziš po pravilih...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

ziga1990 ::

zmaugy je izjavil:

shadeX je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


Sploh me ne zanima, kaj se unemu zadaj v glavi dogaja.


Mene tudi ne, ne morem se pa pretvarjat da ne obstaja. Če ti človek vozi za ritjo moraš biti še toliko bolj previden na kaj se dogaja spredaj, da slučajno ne hitro zavreš in ga maš pole v riti.

Jaz take talente, če s tem početjem vztrajajo nekaj km. spustim naprej. V bistvu se je izkazalo že večkrat da je to najboljši scenarij. Se mi pa k sreči ne dogaja tako pogosto..


Proti ritoliznikom ponavadi uporabim pristop, da postopno zmanjšujem plin in se avto počasi upočasnjuje - dokler se osebek ne počuti dovolj močnejšega, da prehiti ali dokler ne ugotovi, da se to dogaja z razlogom in poveča varnostno razdaljo.


ali pa se obesi na hupo.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

Posebni talenti so tisti ritolizniki, ki v resnici nočejo prehitet. Takim dam 2 priliki, če ne grejo mimo, se več ne sekiram.

zmaugy ::

ziga1990 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

shadeX je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


Sploh me ne zanima, kaj se unemu zadaj v glavi dogaja.


Mene tudi ne, ne morem se pa pretvarjat da ne obstaja. Če ti človek vozi za ritjo moraš biti še toliko bolj previden na kaj se dogaja spredaj, da slučajno ne hitro zavreš in ga maš pole v riti.

Jaz take talente, če s tem početjem vztrajajo nekaj km. spustim naprej. V bistvu se je izkazalo že večkrat da je to najboljši scenarij. Se mi pa k sreči ne dogaja tako pogosto..


Proti ritoliznikom ponavadi uporabim pristop, da postopno zmanjšujem plin in se avto počasi upočasnjuje - dokler se osebek ne počuti dovolj močnejšega, da prehiti ali dokler ne ugotovi, da se to dogaja z razlogom in poveča varnostno razdaljo.


ali pa se obesi na hupo.


Tečni dobijo tuš iz mojega pranja prednje šipe.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Raptor F16 ::

VelkBla je izjavil:

Glih ene dva dni nazaj, se je v centru pri Kongresnem trgu "zvrnil" kavalir. Ne vem kaj je bilo, ampak takoj vsi firbca pasat in fotkat. Ne vem ali imajo ljudje poseben fetiš ali kaj? Ni to tudi kaznivo?


Kaznivo je opustiti nudenje nujne medicinske pomoči.

Oz. vsaj tist minimum (poklicati 112) si dolžan dati od sebe.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Wallflower ::

Bom kar sem napisal moje vprašanje, da ne bom odpiral nove teme - sem namreč "talent" na cesti :)
Naj najprej povem, da sem mlad voznik 8-) (izpit imam malo manj kot leto dni) in da nisem toliko izkušen, kot drugi mladi vozniki, ker avto vozim le 2x mesečno, pa še to pod prisilo - a vse to ni izgovor za vse malomarnosti, ki sem jih storil (predvsem danes, kjer bi se lahko zgodila nesreča).

Kratka zgodbica: danes se mi je zgodilo, da sem nekoga pri vključevanju na enosmerno cesto, ki vodi do avtoceste, kar pošteno izsilil ;(( - peljal je čez križišče naravnost, torej je imel prednost, jaz pa sem se vključeval na to cesto, a sem se vseeno odločil pospešiti-če ne bi tip zabremzal, bi bila kar dobra nesreča :8) (če slučajno bereš-resnično se ti opravičujem za to).

Sedaj pa sledi vprašanje: kako postati veliko bolj pozoren in se odločati bolje (kdaj je bolje pospešiti, ustaviti ali nenazadnje prehiteti avtomobil)? To mi res ne gre (predvsem hitre odločitve pogosto storim narobe (recimo, da se bližam nekem križišču, kjer sem na neprednostni cesti (trikotni znak), a se vseeno odločim, da pospešim v ovinek, čeprav se mi iz leve strani bliža avtomobil po prednostni cesti ali pa speljujem iz križišča (stop znak), zopet pa se bliža avtomobil).
Zgleda, kot da se med vožnjo ne morem zbrati (in ne, ni kriva glasba, telefona ne uporabljam, prijatelji so uvidevni in ne skačejo po avtomobilu (pijane vozim zadaj), vozim vedno trezen), večkrat slabo opazujem dogajanje okrog sebe.

Upam na vašo pomoč, ker me res jezi ;(, da se mi zgodi toliko napak-moram priznati, da se po tem dogodku danes počutim zelo slabo, očitajoč si krivdo, in to bo še dolgo trajalo-tak žal sem :'(.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: AndrejO ()

IL_DIAVOLO ::

Premalo vozis model.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: AndrejO ()

Wallflower ::

Bojim sem, da ko bom vozil več, se bodo te napake pojavljale tako pogosto, kot se sedaj-torej skoraj vedno, mogoče s slabšim izidom :'(.

Zgodovina sprememb…

martincek1 ::

Krivda leži na strani inštruktorja avtošole in izpitne komisije, ki taki osebi da vozniški izpit. To nima čisto nič veze s tem, da premalo vozi.

Wallflower (predpostavljam, da nisi troll, čeprav verjetno si) - zakaj pred križiščem ne počakaš, če se zavedaš te svoje pomanjkljivosti? Sej znak za prednostno cesto ne pomeni, da je ustavljanje prepovedano. Počakaj, prepričaj se, da je cesta prosta in nato zavij.

Kar se pa tiče prehitevanja - tega prosim ne počni. Ker če imaš na križiščih take probleme, pa voziš kakšno kripo, si te res ne želim srečati. Pojdi na kakšno dodatno vožnjo z inštruktorjem, na varno vožnjo na Vransko.
««
117 / 308
»»