Prijavi se z GoogleID

» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 107 108 109 110 111

solatko ::

soul - A nebi bilo še bolje na 80, saj časa imajo vsi, ki so na cesti dovolj.
120 je bila omejitev na cesti LJ-ZG, ko je bila večina vozil tipa fičo, 1300, golf1,....., ti pa bi pri vsej novi tehnologiji, na AC hitrostno omejitev še zniževal.
A nebi bilo bolje, če bi država, zavarovalnice in avttomoto društva stopili skupaj in naredili eno klasično dirkališče tipa Grobnik, kjer bi se ljudje, dejansko lahko naučili upravljat vozila pri višjih brzinah, da se nebi dogajali taki nekontrolirani zdsi vozila, ki lahko pomeni smrt za nič krive udeležence vprometu.
Oba videa na tej strani, nazorno pokažeta neznanje, oziroma nesposobnost upravljanja vozila v prometu. Prva informacija policije je bila, da je voznik osebnega vozila, vozil s neprilagojeno hitrostjo in to je to.
Delo krepa človeka

MrStein ::

Matthai je izjavil:

Jaz se kar pogosto vozim tam, in sem očitno eden redkih čudakov, ki se drži omejitve. Posledično mi stalno blendajo, trobijo in velika večina me tudi prehiti.

Kolikor vidim iz posnetka je avto že prej zaneslo, in potem je pač vrgel cisterno iz ravnotežja in se je prevrnila čez.


Za to gre. Tam "vsi" tako vozijo. Kaznovati tega voznika ne bo naredilo nič. Tudi če se javno obglavi sredi Ljubljane. Kaznovati je potrebno omenjene "vse". Ampak.... to je delo.

Prav tako je delo narediti boljšo cesto (kaj taki ovinek išče na avtocesti???).

Torej tega ne bomo naredili. Next!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

LeQuack ::

Radarje na vsakih 100m obvoznice.
Quack !

MrStein ::

soul je izjavil:


Obenem podpišem takoj, da se hitrost na slovenskih AC generalno zniža na 120 km/h. Ker pri razdaljah, ki so v Sloveniji, tistih 10 km/h časovno ne igra skoraj nobene vloge.

Ne igra nobene vloge tudi pri varnosti.
Si samo po birokratsko kup papirjev popisal, podpisal, poštemplal in fotokopiral.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

matobeli ::

Nizozemci so znižali hitrosti na 100km/h!!!111

Da znižajo izpuste :))

Matthai ::

Saj tam je omejitev 80.
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

predi ::

Ja, samo prilagojena hitrost je pa ~130 z driftom. Odvisno od tega ali si dan prej rejsal na Grobniku.. (solatko press)

soul ::

solatko je izjavil:

soul - A nebi bilo še bolje na 80, saj časa imajo vsi, ki so na cesti dovolj.
120 je bila omejitev na cesti LJ-ZG, ko je bila večina vozil tipa fičo, 1300, golf1,....., ti pa bi pri vsej novi tehnologiji, na AC hitrostno omejitev še zniževal.
A nebi bilo bolje, če bi država, zavarovalnice in avttomoto društva stopili skupaj in naredili eno klasično dirkališče tipa Grobnik, kjer bi se ljudje, dejansko lahko naučili upravljat vozila pri višjih brzinah, da se nebi dogajali taki nekontrolirani zdsi vozila, ki lahko pomeni smrt za nič krive udeležence vprometu.
Oba videa na tej strani, nazorno pokažeta neznanje, oziroma nesposobnost upravljanja vozila v prometu. Prva informacija policije je bila, da je voznik osebnega vozila, vozil s neprilagojeno hitrostjo in to je to.


Primerjaj gostoto prometa. Danes je vožnja s 130 (razen ponoči) eno samo pospeševanje in bremzanje. Z nižjo hitrostjo se na enako razdaljo spravi več avtov, manjše so razlike v hitrosti in posledično je manj zaviranj in efekta elastike, ki vodi do fantomskih zastojev. Zanimivo, da imajo napredni Skandinavci omejitve 110 in 120. In voziti tam je milina v primerjavi z gas-bremza pri nas.

Lakotnik29 ::

napačnemu razlagaš. Če si človek domišlja,da so fizikalna pravila stvar trenutnega navdiha in interpretacije, potem so takšne neumnosti pač njegov vsak dan.

Da bodo pa lokalni drkači kdaj razumeli, da je ravno njihova "varna" vožnja nad omejitvijo eden glavnih razlogov za zastoje in ovire v prometu, sem pa že davno obupal.

Z nižjo hitrostjo se na enako razdaljo spravi več avtov, manjše so razlike v hitrosti in posledično je manj zaviranj in efekta elastike, ki vodi do fantomskih zastojev. Zanimivo, da imajo napredni Skandinavci omejitve 110 in 120. In voziti tam je milina v primerjavi z gas-bremza pri nas.

Ne bluzi o skandinavcih, ker solatko se je enkrat ob 4h zjutraj 5 kilometrov peljal po nemških avtocestah, ki nimajo omejitev in to mu je bil dosežek življenja.

solatko ::

Lakotnik29 - in kaj je v moji izjavi spornega, da sem spet vsem dvignil nivo cukra v krvi.
Vsi bi probleme reševali z znižanjem hitrosti, pa če prav se večina nesreč zgodi pod omejitvijo, morda tudi ta ni peljal več kot 80, problem je, da večina voznikov, ki dnevno sedi za volanom, sploh ne obvlada vozila. Vse lepo in prav, dokler gre vse po načrtih, čim pa nekaj zagusti, so pa reakcije vseh, večinoma skregane s kmečko logiko in predvsem s fiziko.

Eno najkompleksnejših človekovih opravil, počnejo slabo priučeni prometni analfabeti, potem pa smo na udaru predvsem taki, ki smo se na ta posel, kar precej pripravljali.

Če bi bilo malenkost drugače, nebi vsak dan brali in poslušali o zaprtih odsekih cest.

Jaz vedno propagiram varno vožnjo, ki pa je lahko tudi preko administrativne omejitve, ne sme pa prekoračit fizikalnih zakonov, česar pa se ne naučiš na prometni cesti, kar se dogaja pri nas, popolnoma nekontrolirano.
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

soul - A nebi bilo še bolje na 80, saj časa imajo vsi, ki so na cesti dovolj.
120 je bila omejitev na cesti LJ-ZG, ko je bila večina vozil tipa fičo, 1300, golf1,....., ti pa bi pri vsej novi tehnologiji, na AC hitrostno omejitev še zniževal.
A nebi bilo bolje, če bi država, zavarovalnice in avttomoto društva stopili skupaj in naredili eno klasično dirkališče tipa Grobnik, kjer bi se ljudje, dejansko lahko naučili upravljat vozila pri višjih brzinah, da se nebi dogajali taki nekontrolirani zdsi vozila, ki lahko pomeni smrt za nič krive udeležence vprometu.
Oba videa na tej strani, nazorno pokažeta neznanje, oziroma nesposobnost upravljanja vozila v prometu. Prva informacija policije je bila, da je voznik osebnega vozila, vozil s neprilagojeno hitrostjo in to je to.


Največja napaka je ta, da nekateri mislite da ste superiorni na cesti. In ti superiorni potem naredite kr večino nesreč. Superiorni po alkoholu, po znanju vožnje, sami predvidevate, kakšna bi morala biti omejitev,...

In potem en tak superiornež, ki misli da lahko hitreje od omejitev vozi, zbije kamion preko ograje. Krivi so pa potem vsi od projektanta, delavcev, darsa,..., samo superiornež ne.

matobeli je izjavil:

Nizozemci so znižali hitrosti na 100km/h!!!111

Da znižajo izpuste :))


Čez dan, ponoči bo pa še vedno višja hitrost dovoljena.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Na avtocesti skozi Trojane so umaknili sektorsko merjenje. Verjetno zato, ker so instalirali premalo printerjev za printanje poloznic. Eni ze dolg casa zagovarjamo merjenje povprecne hitrosti in printanje kazni vsake 3km, ko se ta hitrost preseze. :>

MrStein ::

Ja, to boto. Preveč denarja so pokasirali. :)

Se ve uraden razlog?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

bobi_palčka ::

MrStein je izjavil:

Se ve uraden razlog?


Verjetno ni vplivalo nič na prometno varnost. Če je poleti minil dan brez karambola in zapore ceste si že duhovnika moral klicati, ker je bil čudež.

GupeM ::

https://www.rtvslo.si/crna-kronika/28-l...

Ko pogledaš datum in uro na sliki kamere, te res lahko kar zmrazi. Ob takšnem času imaš pa na cestah res lahko otroke, penzioniste in še marsikoga.

predi ::

MrStein je izjavil:

Ja, to boto. Preveč denarja so pokasirali. :)

Se ve uraden razlog?
https://siol.net/avtomoto/promet/ze-let...

Policija in Agencija za varnost v prometu (AVP) sta že napovedali želene naslednje sektorje, kjer bi v prihodnje lahko začeli meriti povprečno hitrost. Za zdaj se zatika še pri spremembi zakonodaje, ki bi poenostavila prekrškovne postopke. Zaradi nerešene zakonske problematike je Dars lani odstopil od javnega razpisa za nakup potrebne merilne opreme.
Razlog je zakonodajalec.

MrStein ::

Aha, torej bo to mogoče v naslednjem mandatu... :P
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

WizzardOfOZ ::

Kr tolaži se. Dokler tiste paja patke iz parlamenta lahko vozijo njihovi vozniki konkretno čez omejitve, se ne bo nič spremenilo. Naj se prepove paja patkom iz parlamenta voziti v vozilih s prednostjo in naj se vozijo kot ostali udeleženci v prometu. Pa bo hitro polno sprememb.

MrStein ::

Žal imajo Slovenci radi paja patke v parlamentu...
V naslednjem mandatu bodo eni in isti. (ok, sedem od 90 bo zamenjanih)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

solatko ::

WizzardOfOZ - V prometu ni superiornega voznika, si pa to nekateri predstavljajo, vendar dobri in varni vozniki ne. Razlika je samo v boljšem obvladanju vozila, kot je povprečje in večjo predvidljivostjo in s tem zmanjšanje možnosti, da gre kaj narobe. Dobri vozniki vozilo vozimo in nadzorujemo 100%-no ves čas, saj v prometu ne najdeš dveh popolnoma enakih sekund, zato med vožnjo naj nebi počel drugega, kot vozil, pa na žalost ni tako.
Delo krepa človeka

Lakotnik29 ::

Dobri vozniki vozilo vozimo in nadzorujemo 100%

S tem stavkom si jasno povedal dao fiziki nimaš pojma in nisi primeren za udeležbo v prometu drugače kot peš.

solatko ::

Lakotnik29 - Glede na to, da razen dveh primerov, ko so mi v škarje pripeljali nasproti, nisem imel situacije, v kateri bi moral sprobat polno vrednost zavor, lahko zavestno trdim, da vozim s prilagojeno hitrostjo vedno in povsod, pa tudi v vseh vremenskih situacijah, kaj pa ti?

To pomeni 100%-ni nadzor, vse ostalo je vaše bluzenje s katerim kažete, da spadate v tisti krog voznikov, na katere moramo dobri vozniki pazit.
Delo krepa človeka

bobi_palčka ::

---
Zanimiva praksa. Dejansko lahko podaš prijavo na podlagi dashcama in postopek gre skozi.

https://www.primorske.si/kronika/prehit...

Ale123 ::

Daj nehaj pisat pravljice za lahko noč....do sedaj si samo dvakrat močno stisnil bremzo, da se je vklopil abs, če ga imaš??? Jaooo, jaoooo, saj vemo iz tvojega pisanja, da si edini v slo, če ne v eu z svojimi nadsposobnostmi...

WizzardOfOZ ::

Bobi palčka: A to pomeni, da lahko prinesem par gigabajov svojih filmčkov posnetih z bedarijami drugih voznikov na naših cestah, pa bodo proti njim uvedli postopke?

Neuporaba smernikov, prehitevanje v škarjice, izsiljevanje,... je v ljubljani že skoraj nekaj samoumevnega. Pa verjamem, da drugod tudi.

Še posebaj če voziš po omejitvi so živčni kaki telebani zadaj. Taki te prvo prehitijo v škarjice, potem pa še bremzajo pred tabo na silo, da se moraš ti ustavljat. Vse z namenom, da pokažejo in dokažejo svojemu premajhnemu penisu, da imajo oni prav, ko vozijo preko omejitev in da si ti bedak, ker upoštevaš omejitve. Sej ko mu nakažeš, da naj se ustavi ob cesti, pa nima jajc, se na hitro odpelje naprej novim prekrškom naproti. (recimo preko polne črte še ene dva pred sabo prehiti, da ga slučajno ti ne boš šel lovit)

Zgodovina sprememb…

videc ::

Ko že omenjaš telebane...
Kako bi označil voznike, ki vozijo spredaj, vzporedno s tovornjakom? Razdalja, ki jo prevozijo tako je cca. 5km? Umaknejo se ne.

Lakotnik29 ::

solatko je izjavil:

Lakotnik29 - Glede na to, da razen dveh primerov, ko so mi v škarje pripeljali nasproti, nisem imel situacije, v kateri bi moral sprobat polno vrednost zavor, lahko zavestno trdim, da vozim s prilagojeno hitrostjo vedno in povsod, pa tudi v vseh vremenskih situacijah, kaj pa ti?

To pomeni 100%-ni nadzor, vse ostalo je vaše bluzenje s katerim kažete, da spadate v tisti krog voznikov, na katere moramo dobri vozniki pazit.


Pa smo spet pri idiotizmu, da si 100% dober in varen voznik če v enem kosu pripelješ od točke A do B. Po tako neumni definiciji, je bil tudi voznik corse, ki je trčil v kamion do trenutka trčenja 100% varen voznik in je imel stvari 100% pod kontrolo.

Prvi korak, ki se ga moraš zavedat, če hočeš kadarkoli v življenju bit dober ali pa varen vonik je to, da 100% kontrole ni. In ko boš to razumel ti bo jasno, da je od tam narpej vse samo tehtanje med varnostjo in potrebo (primarno priti od točke a do b, za številne pa tudi zdravljenje erektilne disfunkcionalnosti). In ko enkrat razumeš tako bazične stvari ti bo tudi jasno, da ni popolnoma nobene potrebe po prehitri vožnji, karko tudi to da vožnja nad omejitvijo po nepotrebnem povečuje nevarnost.

Zakaj so omejitve hitrosti, pša ti je bilo tudi že ničkolikokrat razloženo, da je sposobnost obvladovanja vozila samo eden od faktrojev. ampak ti se rad delaš neumnega in spregledaš tistega, da višja hitrost praviloma pomeni hujše posledice, ko gre kaj narobe. In samo totalen bedak, ki si domišlja da 100% obvlada vozilo se po regionalki vozi 100 km/h in si domišlja, da lahko predvidi in prepreči popolnoma vsako situacijo na cesti. In ko tak voznik potem še razlaga, kako je zaviranje v sili učinkovitejše ob uporabi menjalnika in kako mešanica plinov v kolesih bistveno vpliva na obnašanje vozila, vsi vemo koliko je ura.

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

bobi_palčka je izjavil:

---
Zanimiva praksa. Dejansko lahko podaš prijavo na podlagi dashcama in postopek gre skozi.

https://www.primorske.si/kronika/prehit...


"Ko je dohitel osebni avtomobil, v katerem se je peljal nemški par, pa je začel prehitevati, čeprav na nasprotni strani ni bilo dovolj prostora, da bi to storil varno."

Eh, to samo Nemci ne poznajo lokalne kulture in navad! :P
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

solatko ::

Lakotnik29 - Idiotizme mečeš ven ti, ker ti ni jasen pojem prilagojena hitrost, v tem primeru, voznik Corse ni vozil v območju te hitrosti, ne glede na to ali je omejitev prekoračil ali ne. Posledice vožnje z neprilagojeno hitrosjo so praviloma, prometna nesreča in to ne glede na to, kakšna je omejitev.
Prilagojena hitrost povzema vse, kar je bistvenega, ko govorimo o hitrosti v prometu, vse ostalo so nakladanja vsevednih idiotov.
Vožnja s prilagojeno hitrosjo je vožnja s 100%-nim obvladanjem vozila in situacij v prometu, kar pa zmore peščica dobrih voznikov, ki so se učili še kje drugje in ne samo v avto šoli in na Vranskem.

Če ti vozila nimaš vedno pod kontrolo, raje takoj nehaj vozit, saj predstavljaš nevarnost za okolico.
Motor sem prenehal vozit, ker sem začutil, da to ni več to in brez debate zadevo prodal. Ko bom to začutil v avtomobilu, bom naredil enako, saj imam še vedno najraje sebe in se z nepotrebnimi dejanji ne mislim ogrožat.

Jaz na cesti nikoli ne tehtam in nikoli nisem in ne bom imel kasko zavarovanega vozila, ker se zavedam, da kar se mene tiče, bom vedno, varno prišel na cilj, če pa kdo prileti vame, pa je obvezno povsem dovolj.
Na cesti nikoli ne delam napak, ko jih bom začel, se bo moja šoferska pot končala, do takrat pa bom pazil na vaše napake in jih, tako kot do sedaj, uspešno popravljal.
Delo krepa človeka

shadeX ::

ker ti ni jasen pojem prilagojena hitrost, v tem primeru,


Jah.. a nisi tud ti vozil 200 ali celo 250 kmh? Ok ti verjamem, da si bil prepričan da je to prilagojena hitrost, ker je bila cesta prazna...

....bump.. in srna je skočila na cesto.

In sedaj si izgubil status najboljšega voznika. Al ti jo je celo ratal preskočit?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

solatko ::

shadeX - Sedaj preizkušajo že hitrosti blizu 400km/h, ja khmm srna, na AC, vsakodnevni večkratni pojav, se dogaja, ja. Pa tudi kak meteorit včasih prileti na zemljo in mrtev slepi potnik iz letala, ja kaj čmo, če hočeš vozit hitro, nekaj pa le moraš reskirat, a ne.
Sicer pa nisem nič izgubil, veren voznik pa sem še vedno.
Delo krepa človeka

roCkY ::

V Nemčiji imajo načrtno vzgojene srne samomorilke, ki skačejo odličnim voznikom pred avto in jih naredijo slabe voznike?


Včeraj sem se od LJ-jug do Lj-zahod na južni obvoznici peljal za enim super voznikom, ki je prepričan, da je tam varen le levi pas pri hitrosti 90-110 kmh. Nato pa model takoj za izvozom iz počivališča, kot bi ga ustrelil zapelje direktno na še pospeševalni pas, ki se nato nadaljuj v zaviralnega za izvoz LJ-zahod... Šlepar malo za mano na voznem je konkretno cuknil. Če bi nekdo pospeševal iz "Barja" z namenom, da zapelje pred šleparja bi bilo ...

Skratka prvorazredni levak kot sam rečem takim velemojstrom volana /nima veze s politično opcijo/ je najverjetneje delal doktorat. Sam in še kar nekaj vozil za meno smo bili vsaj 40% razdalje na voznem pasu. In ja začuda me ni nihče prehiteval. Morda je tip že iz Dolenske prišel izključno po levem in so vsi obupali, da pridejo predenj. Ko sem prišel na obvoznico je bil na prehitevalnem vštric šleparja in nekaj prometa zadaj s precej varnostne...
Se dogaja precejkrat ampak ta je bil pa češnja na torti letošnjega leta. Ali pa je tip prepričan, da ima kombi omejitev 80 in ga hudiča norega ni hotel spustiti naprej.

AndrejO ::

solatko je izjavil:

shadeX - Sedaj preizkušajo že hitrosti blizu 400km/h, ja khmm srna, na AC, vsakodnevni večkratni pojav, se dogaja, ja. Pa tudi kak meteorit včasih prileti na zemljo in mrtev slepi potnik iz letala, ja kaj čmo, če hočeš vozit hitro, nekaj pa le moraš reskirat, a ne.
Sicer pa nisem nič izgubil, veren voznik pa sem še vedno.

V letu 2018 je po podatkih DARS-a na AC in HC v Sloveniji poginilo skupno 1058 živali. Med temi je bilo 169 srnjadi, 257 lisic in tudi en medved.

Po podatkih ARSO, je bil zadnji padec meteorita v Sloveniji zabeležen ... 2009. Sicer pa imamo v Sloveniji najdenih skupno 3 meteorite.

Če je tvoje ocenjevanje posamičnih verjetnosti dogodkov nesreče z živaljo na AC/HC in padca meteorita tako strokovno podkovano, kot je tvoje ocenjevanje verjetnosti, da si odličen voznik, potem je to res to.

solatko ::

AndrejO - To je bil samo odgovor na post o srni, ki pride ravno takrat, ko jaz vozim (sem vozil) okoli 200, ne splošna statistična obdelava.
Vseeno te zadeve niso tako pogoste, da bi morali zaradi tega vsi voziti okoli 60, ko je še varno.
Delo krepa človeka

shadeX ::

da bi morali zaradi tega vsi voziti okoli 60


Nikjer ne piše da vozi 60 na AC, sploh če je prazna. Imaš pa pri 130 veliko več manevra za zaviranje če pride do tega dogodka, kot pri 200, to je pač dejstvo.

če hočeš vozit hitro, nekaj pa le moraš reskirat


In ravno sedaj si sam priznal da pri višji hitrosti reskiraš. Ampak v kalkulaciji nimaš vseh mogočih spremenljivk, zato se pač večinoma motiš.

AndrejO ::

solatko je izjavil:

AndrejO - To je bil samo odgovor na post o srni, ki pride ravno takrat, ko jaz vozim (sem vozil) okoli 200, ne splošna statistična obdelava.

Razumem, da ti matematika ne gre nič bolje od vožnje.

solatko je izjavil:

Vseeno te zadeve niso tako pogoste, da bi morali zaradi tega vsi voziti okoli 60, ko je še varno.

Vidim pa, da je pretepanje slamnatih možicljev daleč nad nivojem tvojih vozniških sposobnosti.

scipascapa ::

GupeM je izjavil:

https://www.rtvslo.si/crna-kronika/28-l...

Ko pogledaš datum in uro na sliki kamere, te res lahko kar zmrazi. Ob takšnem času imaš pa na cestah res lahko otroke, penzioniste in še marsikoga.


In zakaj niso naredili tisto, kar bi morali?
Odvzem avtomobila in aretacija?

shadeX ::

Od včeraj je na cestah obvezna zimska oprema. Poudarit je potreba, da poleg profila preglejte še starost vaših pnevmatik. Gume z leti izgubljajo oprijem na cestišču.

SLOVENIJA
Kdaj? Od 15. novembra do 15. marca.
Kaj?4 zimske pnevmatike M+S (profil 3mm) ali letne pnevmatike (profil 3mm) + verige.
Za pogon 4x4 veljajo ista pravila, verige morajo biti na dveh stalno vklopljenih pogonskiih kolesih.
Kje? Povsod razen v priobalnem pasu


Kazni:

Globa za voznike brez zimske opreme je od 40 do 500 evrov, zaradi hujših kršitev lahko sledi odvzem točk. Za pravne osebe, samostojne podjetnike ali posameznike, ki samostojno opravljajo dejavnost, je kazen lahko 1000 evrov. Neočiščen sneg z vozila vas lahko stane 200 evrov.

solatko ::

shadeX - Reskiraš za dogodek, ki se zgodi zelo redko, sicer pa, če voziš hitro tam kjer lahko, se boš tudi takemu dogodku ognil. Če bi hotel računat na čisto vse, kar te na cesti lahko doleti (recimo, da ti corsa prevrne kamion), je pa bolje, da ostaneš doma, zavit v vato.

AndrejO - Res ste mojstri, na daljavo date slabo oceno vozniku, ki v 50 letih ni imel resne prometne nesreče, na podlagi tega, da, ko je varno, včasih avto ali motor požene čez omejitev in trdi, da hitrost ni tista, ki ubija, temveč je to NEPRILAGOJENA HITROST, kar je popolnoma drug prometni pojem. In ne skrbi, fizika in matematika mi nikoli nista delali kakšnih težav, sta pa v prometu uporabni samo za statistično obdelavo.
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Hujši od pobesnelih maxov so se samooklicani policaji, ki mislijo da so bili poslani od boga, da delajo red na cesti.

b3D_950 ::

Odločil sem se piskat kot zmešan, vsakega k opazim


Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.
< blendernation.com > /////R52600X/B450/2xGTX1070TI/16GB3000////

Ale123 ::

Shintaro vas spet trola...

Matthai ::

Meni je pa zanimivo, da se tako malo ukrepa proti kolesarjem. V Ljubljani zelo redko vidim kolesarja, ki bi upošteval rdečo luč, prednost pešcev, itd.

Lahko da se motim, ampak policija in mestno redarstvo proti kolesarjem le redko ukrepa. Prav tako celoten sistem ščiti kolesarje na način, da jim daje tiho podporo, da lahko delajo kar hočejo:

https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome...

Kdo je kriv, če se kolesar pripelje po kolesarski stezi v napačno smer in pride do nesreče, ker ga je avtomobilist spregledal, saj pač ni pričakoval, da se kolesar lahko pripelje v napačno smer? Sodišča so našla salomonsko rešitev: oba sta kriva: kolesar, ker je vozil v napačno smer, avtomobilist, ker ga je spregledal. Bi bila takšna razsodba tudi, če bi se v napačno smer pripeljal avtomobil?


Prav tako je zanimiva tale nalepka, ki jo imajo na busih LPP:



Tukaj je kolesar simbolno pred starim človekom in mamico z otroci. S tem se ustvarja domneva, da so kolesarji pred vsemi - pred avtomobilisti, pred pešci, celo pred najbolj ranljivimi skupinami pešcev.

Vse to pa vodi v diktaturo kolesarjev. >:D
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

roCkY ::

Diktatura kolesarjev je že davno uvedena. Na podeželju je po mojih opažanjih še slabše kot v mestih. Kolesarske steze kar v večini ne uporabljajo niti tam kjer je. Vsak šlepar in vse za njim se zustavi preden pride mimo, ker je nasprotni promet. 40 ton zavira na 10 kmh in pospešuje.

Ja EKO je kolo.

V križiščih se rinejo predte in potem se cjaziš za njimi do konca naselja. Ni mi jasno zakaj se ti mora praktično vsak pred traktor postavit in ne ostat za tabo. Celo po travi peš gre mimo. Mim ne moreš več vsaj do konca naselja, ker si enostavno preširok. Pa še nato je promet in držiš vse za sabo nemalokrat na 20-25 kmh do svojega cilja. Sej mi ni problem zadej peljat. Ampak se najde dinamik tam 5-10 avto za tabo in prehiteva kolono in v škarje. Nemalokrat je presenečen, ko zadnjo sekundo ugotovi, da sploh ne more nazaj na vozni pas ker imaš 30 metrov spredaj kolesarja ali še slabše par njih vštric.

BRBR ::

Ampak se najde dinamik tam 5-10 avto za tabo in prehiteva kolono in v škarje

Kolikor vem nekje piše, da če se za tabo naredi kolona ker si počasen da se moraš umaknit ... ?
Kajpak predvidevam da za kolesarje to ne velja.

WizzardOfOZ ::

To velja za vse udeležence v prometu, tudi za kolesarje.

roCkY ::

BRBR je izjavil:

Ampak se najde dinamik tam 5-10 avto za tabo in prehiteva kolono in v škarje

Kolikor vem nekje piše, da če se za tabo naredi kolona ker si počasen da se moraš umaknit ... ?
Kajpak predvidevam da za kolesarje to ne velja.


Kar se traktorjev v našem koncu tiče se večinoma vsi, ki smo na 40 kmh umikamo na razdaljah, ki so večje od dveh vasi, ki se povsem ne držita skup. Če greš na polje se ne umikaš. Če je dlje pa velinoma se. Ko furajo kako silažo in če tako manjka embalaže pa se ponavadi ne umikajo.

Je pa relativno težko najti prostor. Kaka avtobusna postaja je večinoma edina opcija. Tja pač zapelješ če je prazna.

predi ::

Matthai je izjavil:

Meni je pa zanimivo, da se tako malo ukrepa proti kolesarjem. V Ljubljani zelo redko vidim kolesarja, ki bi upošteval rdečo luč, prednost pešcev, itd.
Kot kolesar se lahko s tem samo strinjam. Nadzora ni, posledično vlada anarhija.

Matthai je izjavil:



Lahko da se motim, ampak policija in mestno redarstvo proti kolesarjem le redko ukrepa. Prav tako celoten sistem ščiti kolesarje na način, da jim daje tiho podporo, da lahko delajo kar hočejo:

https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome...

Kdo je kriv, če se kolesar pripelje po kolesarski stezi v napačno smer in pride do nesreče, ker ga je avtomobilist spregledal, saj pač ni pričakoval, da se kolesar lahko pripelje v napačno smer? Sodišča so našla salomonsko rešitev: oba sta kriva: kolesar, ker je vozil v napačno smer, avtomobilist, ker ga je spregledal. Bi bila takšna razsodba tudi, če bi se v napačno smer pripeljal avtomobil?
Kriva bi bila oba, s tem da je kolesar storil zgolj prekršek, avtomobilist pa bi poleg tega fasal še ovadbo za povzročitev prometne nesreče iz malomarnosti, v kolikor se nesreča zgodi na prehodu. Pri približevanju prehodu so dolžnosti avtomobilista jasne (vožnja s posebno previdnostjo) - to ali je imel kolesar prednost, ali pa delal prekršek, je nepomembno.

Tudi če se z avtomobilom nekdo pripelje tam kjer ne bi smel (recimo napačna smer po enosmerni), "pravilno" vozeče vozilo pa mu izsili prednost, bi bila ob morebitni nesreči kriva oba. Sam se zelo pogosto srečam s to situacijo. Recimo tule. Prekrškarji konstantno zavijajo levo v tem križišču (da se izognejo vožnji okoli riti v žep zaradi enosmernih, češ kaj pa teh pet metrov ceste), nakar pride na prejšnji lokaciji do srečanja.

Matthai je izjavil:


Prav tako je zanimiva tale nalepka, ki jo imajo na busih LPP:



Tukaj je kolesar simbolno pred starim človekom in mamico z otroci. S tem se ustvarja domneva, da so kolesarji pred vsemi - pred avtomobilisti, pred pešci, celo pred najbolj ranljivimi skupinami pešcev.

Vse to pa vodi v diktaturo kolesarjev. >:D
Ta znak je verjetno na notranjih vratih zato, ker pešci navadno zapustijo avtobus kot govedo, v bližini pa je vedno prometna površina namenjena kolesarjem. To isto govedo potem sede na kolo in se vede povsem enako.

Meni je zanimivo tudi to, da policija redko ukrepa proti pešcem, ker primerki s posebnimi potrebami so povsod: med avtomobilisti, med kolesarji in tudi pešci.

shadeX ::

hmm.. 200 kmh. Da ni to solatko?

Zunaj naselja Lenart so policisti ujeli kar dva voznika, ki sta močno prekoračila omejitev hitrosti. Na območju, kjer je dovoljeno voziti 110 kilometrov na uro, je prvi drvel s 199 kilometri, drugi pa s 190 kilometri na uro. Obema so izdali plačilni nalog.


Članek

Edit: ah ne, solatko je starejši :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

BigWhale ::

solatko je izjavil:

ssrna, na AC, vsakodnevni večkratni pojav, se dogaja, ja. Pa tudi kak meteorit včasih prileti na zemljo in mrtev slepi potnik iz letala, ja kaj čmo, če hočeš vozit hitro, nekaj pa le moraš reskirat, a ne.


A nam lahko prosim razlozis, kako lahko pri 100% obvladovanju in nadzorovanju vozila, karkoli raskiras?

Zdej moznosti sta dve: prva, da vozilo 100% nadzorujes vse dokler se ne zabijes, potem ga pac ne nadzorujes vec, al pa vozila ne nadzorujes 100% in dejansko nekaj tvegas.
strani: 1 ... 107 108 109 110 111