Prijavi se z GoogleID

» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 106 107 108 109 110

mirator ::

predi je izjavil:


V glavnem, sam bi se v teh krožiščih peljal tako, kot če bi izvoz imel samo en pas: iz notranjega ne bi šel ven neposredno ne na levi pas ne na desni pas izvoza (dovoljeno gor ali dol), iz zunanjega bi šel ven samo na desni pas izvoza (ni pomembno če je kakšna črta na levi/pred mano), nikoli se ne bi razvrstil na zunanji pas, če ne bi hotel ven iz krožišča na naslednjem izvozu. Verjetno bi prvič, ko bi naletel na te zmazke od prometne ureditve opravil še en krog po notranjem in se potem pravočasno razvrstil na zunanjega ter potem to slednje prakticiral vedno.

Si pač previden in s tem ni nič narobe. Jaz grem sicer tudi iz notranjega pasu direktno v levi izvozni pas, če v zunanjem pasu rondoja ni vozila, sicer naredim še en krog.
Problem pri rondojih je, da niso vsi enaki, pri nekaterih je izvoz iz notranjega pasu dovoljen, pri nekaterih pa ne. Ker pa šepa tako zakonodaja, kot označevanje in če še prištejemo nas voznike, ki si vsak po svoje razlaga prometno ureditev, potem je samo vprašanje časa, kdaj bo počilo.

solatko ::

koliko ene debate za ena posrana krožišča, da ne bo kdo še doktorata naredu iz tega.:O
Delo krepa človeka

predi ::

Še (pravno nezavezujoče) mnenje AVP glede pasu za počasna vozila, kot odgovor na moje vprašanje glede prejšnje debate:

Zakon o pravilih cestnega prometa (Uradni list RS, št. 82/13 – uradno prečiščeno besedilo, 69/17 – popr., 68/16, 54/17, 3/18 – odl. US in 43/19 – ZVoz-1B) v sedmem odstavku 30. člena določa, da morajo na avtocesti in hitri cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.

Zakon o cestah (Uradni list RS, št. 109/10, 48/12, 36/14 – odl. US, 46/15 in 10/18) v 2. členu pri pomenu izrazov določa, da je prometni pas za počasna vozila označen prometni pas, namenjen vožnji vozil, ki zaradi počasne vožnje zmanjšujejo pretočnost prometa.

Pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na cestah (Uradni list RS, št. 99/15, 46/17 in 59/18), določa, da znak 2410 (Prometni pas za počasna vozila), označuje začetek prometnega pasu, po katerem morajo voziti počasna vozila, ki vozijo s hitrostjo, manjšo od hitrosti, določene na znaku.

Če skušamo združiti in upoštevati vse tri določbe predpisov in ob tem upoštevati še načelo cestnega prometa iz 4. člena Zakona o pravilih cestnega prometa, ki nalaga udeležencu cestnega prometa, da ravna tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno, lahko sklenemo naslednje:

Na prometni pas za počasna vozila zapeljemo vedno, kadar s tem pripomoremo k varnejšemu in nemotenemu poteku cestnega prometa, sicer pa lahko vozimo tudi po prometnem pasu, ki poteka ob njem. To lahko podpremo tudi s podatki o širini prometnih pasov. Prometni pasovi za počasna vozila, ki so bili zgrajeni v preteklosti, so široki le 2,75 m, kar je bistveno manj od sicer predpisane za prometne pasove na AC, to pa je 3,75 m. Tudi iz tega izhaja, da je izbira prometnega pasu za počasna vozila pogojena tudi s hitrostjo, s katero voznik vozi.
;)

Jazon ::

Hvala predi za trud.

Polozweii ::

solatko je izjavil:

koliko ene debate za ena posrana krožišča, da ne bo kdo še doktorata naredu iz tega.:O


Avtošola ni več to, kar je bila.

Danes tudi gume več nihče (od zelenih kandidatov) ne zna zamenjat.
Genosse

MrStein ::

Izven delavnice težko... ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

joggi79 ::

Ravno na Siolu vidim anketo:
Kako pogosto na avtocesti vozite po levem prometnem pasu?
77,78% - Samo ob prehitevanjih
17,36% - Vključim se v prometni tok, na levem pasu vozim večino časa
4,86% - Redko, raje vozim počasneje na desnem pasu

Glede na razmere katere sam vidim na cestah, me resno zanima kje tistih 77.78% ljudi zivi in se vozi. Vedno bolj imam namrec obcutek, da vecina od teh 77.78% ljudi zivi v nekem domislijskem svetu, kjer mislijo da so se po prehitevanju res premaknili nazaj na desni pas, ampak problem je, ker so v realnosti se vedno na levem.
Na AC je ne glede na uro (ok ure okoli polnoci so izjema), levi pas vozni pas, desni pas pa prazen "prehitevalni" pas s kaksnim kamionom za popestritev. Po anketi sodec, pa pri nas vsi vozijo cisto ok, samo kaj ko se v realnosti ti kliki ankete ne poznajo.

zk_eu ::

Ok, zdaj mi pa nekaj razloži.

Vsi vemo, da je gneča. Tako je pri nas, tako je tudi v tujini ob prometnih konicah, pa čeprav imajo več pasov na posameznih odsekih.

Kaj naj naredim, pa čeprav je desni pas prazen (kot ti praviš, čeprav ni, ker so tam druga vozila in tovornjaki), če se vozim hitreje od tovornjakov, ki jih moram prehiteti, ker sem hitrejši, po drugi strani bi se pa tudi jaz rad vozil hitreje, kot poteka promet na prehitevalnem pasu. Po desni pa ne smem in tudi ne bom prehiteval.

Večina jih to razume, včasih pa pač dobiš zadaj voznika, ki misli, da je sam na cesti in bi kljub prometni konici se rad peljal 150 km/h. Takemu se pač umaknem, da ga potem gledam še naslednjih 20 km pred menoj.

Ker sedaj, če me je pa nek nadutež dohitel po prehitevalnem s slalomskim prehitevanjem pa to pomeni, da meni avto več ne potegne in se ne bi rad peljal hitreje kot poteka promet na prehitevalnem pasu?
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

mirator ::

Očitno ta tema ne bo zamrznila, vedno se najde nekdo, ki jo oživi.
Amapak vseeno okrog tega, kdo in kdaj vozi kje. Seveda je absurd kolona na prehitevalnem pasu in prazen vozni pas. Lahko pa je zato, povsem razumen razlog. Nekdo začne prehitevati dolgo kolono tovornjakov za njim pa tudi drugi (lahko vsi z dovoljeno maksimalno hitrostjo in varnostno razdaljo). Njaprej se prehitevalni pas zapolni v dolžini konvoja tovornjakov, potem pa daljša. V tem primeru praznost voznega pasu sploh ni omembe vredna, saj nihče ne sme voziti hitreje (po predpisih in dušebrižniškem mnenju nekaterih forumašev). Problem nastane, ko prvi v koloni prehiteva z nižjo hitrostjo, kot je dovoljena. Prav zaradi tega bi policija morala izvajati tudi nadzor nad temi vozniki in jih ustrezno kaznovati.

AndrejO ::

mirator je izjavil:

Problem nastane, ko prvi v koloni prehiteva z nižjo hitrostjo, kot je dovoljena. Prav zaradi tega bi policija morala izvajati tudi nadzor nad temi vozniki in jih ustrezno kaznovati.

Razumem sentiment, ampak za kaj takšnega bi bilo najprej potrebno spremeniti zakon, da bo to opredeljeno kot prekršek.

bobi_palčka ::

Optimistično, da se bo kdo kaj zamislil.

WhiteAngel ::

joggi79 je izjavil:

Ravno na Siolu vidim anketo:
Kako pogosto na avtocesti vozite po levem prometnem pasu?
77,78% - Samo ob prehitevanjih
17,36% - Vključim se v prometni tok, na levem pasu vozim večino časa
4,86% - Redko, raje vozim počasneje na desnem pasu

Glede na razmere katere sam vidim na cestah, me resno zanima kje tistih 77.78% ljudi zivi in se vozi. Vedno bolj imam namrec obcutek, da vecina od teh 77.78% ljudi zivi v nekem domislijskem svetu, kjer mislijo da so se po prehitevanju res premaknili nazaj na desni pas, ampak problem je, ker so v realnosti se vedno na levem.
Na AC je ne glede na uro (ok ure okoli polnoci so izjema), levi pas vozni pas, desni pas pa prazen "prehitevalni" pas s kaksnim kamionom za popestritev. Po anketi sodec, pa pri nas vsi vozijo cisto ok, samo kaj ko se v realnosti ti kliki ankete ne poznajo.


Tole bi bila dobra aplikacija - da avto spremlja, koliko časa (v sekundah) voziš po katerem od pasov in ti potem pove statistiko.

Invictus ::

bobi_palčka je izjavil:

Optimistično, da se bo kdo kaj zamislil.


Je pa trajalo, da so sploh prepoznali problem...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

bobi_palčka ::

IL_DIAVOLO ::

Ce ne bi bilo zabitega voznega pasu s tovornjaki, ne bi bilo niti počasnel na prehitevalnem pasu. Ampak ker tovornjakov ne mores izločiti, lahko izločimo podhranjene nepremičnine že pri prodaji vinjet.

Manj od 100 konjev je pac premalo, da pelješ 150 km/h.

solatko ::

IL_DIAVOLO - Zakaj že, bi moral peljati 150, če je omejitev 130, sploh pa se nimaš kaj voziti po prehitevalnem pasu, saj si zame prepočasen in gremo naprej, drugi so še hitrejši od mene,..... Vsaka jajca s 70 konji komot peljejo 150.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Gambino ::

Vse to bi rešili z odsekovnimi radarskimi sistemi. Noben se nebi več vozil tako hitro v povprečju.
Deaan !!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

Utk ::

Vozite se vsi desno, da bo levi pas prost zame!!! Če smo iskreni, vas večina to hoče - vsi drugi se vozite desno, da se bom jaz lahko še naprej neovirano po levem.

bobi_palčka ::

Saj je bilo že 100x debatirano.

Če ne nenadno spreminjate smeri, lahko ostanete tudi na levem, bomo že šli mimo vas :))

Šalo na stran, vsi se nekaj izgovarjajo da je vozni pas za tovornjake, prehitevalni pa za normalno vožnjo - v realnosti pa vsako jutro šleparji na voznem vozijo hitreje kot kolona avtov na prehitevalnem. Pogosto se zgodi, da se promet ustavi na prehitevalnem, na voznem pa se lahko pelješ 85-90 za šleparjem.

Jazon ::

James May je enkrat prijavil, da vozi kot kristjan, torej z odpuščanjem. Nekateri se na cesti obnašajo tako, kot da bi radi čimprej prišli do 72 devic v raju. In niso vsi divjaki.

Naj se takšni podatki usedejo:
Razlika med vožnjo s 117 km/h in 130 km/h na razdalji 100km je 5,1 minuta. Oziroma 8,3 minute če voziš 110km/h.

Veliko vozil, ki AC zapušča v Vrhniki (iz LJ) bi na desnem pasu prišlo v 10,2 minutah pri 100 km/h, na levem pasu pa v 7,8 minutah pri 130 km/h.
Realno pa je večina na levem pasu s hitrostjo 100 km/h in manj, na desnem pasu pa imaš odseke, kjer (če upoštevaš navodila anonimnežev z radia) lahko voziš 150 km/h.



Po mojem je bistveno kje in kakšen je navor in ne koliko "kojnov"....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jazon ()

EnStot ::

Jazon je izjavil:

...

Naj se takšni podatki usedejo:
Razlika med vožnjo s 117 km/h in 130 km/h na razdalji 100km je 5,1 minuta. Oziroma 8,3 minute če voziš 110km/h.
....

A se ti mudi in se voziš 100 km v službo?
Zjutraj si ga prej vstani in pojdi na vlak! Ali pa se preseli!

Jazon ::

EnStot je izjavil:


A se ti mudi in se voziš 100 km v službo?
Zjutraj si ga prej vstani in pojdi na vlak! Ali pa se preseli!


Pomojem nisi razumel....
Glavni argument, da folk prebiva levem pasu, je baje hitrost vožnje. In podal sem časovne razlike, ki so minimalne za povprečnega voznika. Še manjše, če je gostejši promet.

BigWhale ::

Na 100km razdalje je pri nas na avtocesti skoraj nemogoce imeti povprecno hitrost 130km/h. Enostavno ne gre zaradi prometa in drugih omejitev. Sedaj, ko so odstranili cestninske postaje je nekoliko lazje a vseeno na razdalji Lj-Mb, ce vozis po omejitvah, te hitrosti ne mores doseci. V bistvu je vsaka povprecna hitrost nad 100km/h ze skoraj cudez. :)

MrStein ::

Gambino je izjavil:

Vse to bi rešili z odsekovnimi radarskimi sistemi. Noben se nebi več vozil tako hitro v povprečju.

Bi pa na trenutke.

Torej ne bi nič rešil (le nekdo bi denar za radarje v žep pospravil).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

kamiKaZaA ::

Pobeg v Ljubljani. Zvočnike je treba dati malo bolj na glas v kolikor želiš slišati sireno:

m0LN4r ::

BigWhale je izjavil:

Na 100km razdalje je pri nas na avtocesti skoraj nemogoce imeti povprecno hitrost 130km/h. Enostavno ne gre zaradi prometa in drugih omejitev. Sedaj, ko so odstranili cestninske postaje je nekoliko lazje a vseeno na razdalji Lj-Mb, ce vozis po omejitvah, te hitrosti ne mores doseci. V bistvu je vsaka povprecna hitrost nad 100km/h ze skoraj cudez. :)

Ja prinas je res nemogoce. Po drugi strani pa
Passau - Landshut, sem prestavljal tempomat samo med 160-190 nemoteno; 80km in 25 minut.

PS:
Bolj zanimivo je, da nemci na tej relaciji recimo da nimajo omejitev in kljub temu je voznja veliko bolj sproscena in avti imajo med sabo bistveno vec varnostne razdalje in manevrskega prostora, pa se vozi en kup ljudi tudi 120 vmes, en kup spet 140 in ostali letijo mimo.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Scorpy84 ::

BigWhale je izjavil:

Na 100km razdalje je pri nas na avtocesti skoraj nemogoce imeti povprecno hitrost 130km/h. Enostavno ne gre zaradi prometa in drugih omejitev. Sedaj, ko so odstranili cestninske postaje je nekoliko lazje a vseeno na razdalji Lj-Mb, ce vozis po omejitvah, te hitrosti ne mores doseci. V bistvu je vsaka povprecna hitrost nad 100km/h ze skoraj cudez. :)


se da, samo gres takrat ko drugi niso na cesti, ampak v postelji :)

solatko ::

m0LN4r - Razlogi za tako obnašanje so v precej visokih kaznih za prekratko varnostno razdaljo in kar precej kamer, ki to merijo in kazen določijo avtomatsko glede na razdaljo in hitrost. Pri 200/5 metrov, gre laho v tisoče€.

Pri nas je kazen enaka ali si 1m preblizu ali si na enem metru razdalje.
Delo krepa človeka

Lakotnik29 ::

ki to merijo in kazen določijo avtomatsko glede na razdaljo in hitrost


Vir?

Hint: namišljeni prijatelji ne štejejo,

[Michael] ::

Denarna kazen je zadnja skrb.

"Če ima dejanje iz prejšnjega odstavka za posledico smrt ene ali več oseb, se storilec kaznuje z zaporom do osmih let in s prepovedjo vožnje motornega vozila."
vir
"I am not this hair,
I am not this skin,
I am the soul that lives within." ~ RUMI

Dr_M ::

Sej vemo, kako je pri nas s tem. Jest se bojim, da bo dobil tistih 200e in to je to.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Polozweii ::

Mislim, da je vzrok za "nepozornost" spet telefon.
Genosse

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Polozweii ()

[Michael] ::

Polozweii je izjavil:

Mislim, da je vzrok za "nepozornost" spet telefon.


Mogoče, ne bi bil presenečen, ker opažam da jih ogromno drži telefon na ušesu ali pa ga ima v roki, katastrofa.
Zdej bo nekdo kaznovan za nesrečo v opomin drugim, se mi zdi da te kazni nič ne pomagajo.
Edina rešitev je očitno avtonomna vožnja.
"I am not this hair,
I am not this skin,
I am the soul that lives within." ~ RUMI

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: [Michael] ()

VelkBla ::

Po svoje hinavski ovinek (+ dež +"zlizan" asfalt), ampak večina voznikov ne je*e 5% omejitve, ki je tam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VelkBla ()

WizzardOfOZ ::

[Michael] je izjavil:

Edina rešitev je očitno avtonomna vožnja.


Slovenija ima problem, ker policaji merijo samo na ravnih odsekih in še to samo tiste, ki vozijo 5km/h preveč. Pa še to, da bodo merili, skoraj vnaprej napovejo.

Edina rešitev bi resnično bila, da se kazni sicer konkretno znižajo, ampak da te res vsakič dobijo, ko prekršek narediš, pa če to pomeni na vsako ulico enega policaja, pa naj. Potem naj bodo kazni čisto sistemske; za prvič 50€, za drugič 200, za tretjič 500, za četrtič 1000 in če te še petič v treh letih dobijo, pa sledi oduzem izpita in 10000 evrov kazni, pa še 3 leta brez možnosti delat ponovno izpit. (če si pač bedak, da te ne more izučiti, moraš pač dol s ceste)

Nekatere bi izučlo že po prvi položnici, nekatere pa po drugi ali tretji. Verjetno bi ogromno ljudi kazni dobilo že v prvem mesecu, tako da bi spoznanje, da je treba normalno, defenzivno in po pravilih voziti, prišlo zelo hitro za večino. Neketerih sicer nebi nikoli izučilo, ampak tisti bi v takem primeru hitro ostali brez izpita in jih na cestah nebi bilo več. Če bi jih pa dobili brez izpita, pa naj dobi še kako leto zapora, poleg zelo hudo visoke kazni.

Dokler te pa ustavijo enkrat na 10 let, pa plačaš 500€, oziroma polovičko - 250€), je pa večini vseeno in delajo na cesti res kar se jim zahoče.

IL_DIAVOLO ::

Faak! Kako lahko taka sajtrga zabriše kamion s ceste?

WizzardOfOZ ::

VelkBla je izjavil:

Po svoje hinavski ovinek (+ dež +"zlizan" asfalt), ampak večina voznikov ne je*e 5% omejitve, ki je tam.


Tam asfalt ni zlizan. Bolj so pomoje vzrok slabe gume ali pa telefon na ušesu.
Je pa tam omejitev 80km/h in se je po moje niti tovornjakarji ne držijo. Vem da če tam probaš po desnem pasu peljat 80km/h (po omejitvi), ti tovornjakarji trobijo.

Polozweii ::

VelkBla je izjavil:

Po svoje hinavski ovinek (+ dež +"zlizan" asfalt), ampak večina voznikov ne je*e 5% omejitve, ki je tam.


Nič ni ovink kriv.

Če voziš znotraj omejitve ali malo čez je varno.

Tista corsa je ravno (brez odvijanja) pikirala v kamion. Zaneslo ga je od umikanja + sunka, potem pa reši tovornjak s priklopljenim bremenom. Vprašanje, kaj bi se zgodilo ob polni cisterni.

Sama cisterna ga je potegnila čez rob. Ne razumem kako lahko v novicah pišejo da je bila armirana betonska ograja "prebita".
Genosse

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Polozweii ()

MrStein ::

Polozweii je izjavil:


Nič ni ovink kriv.

Če voziš znotraj omejitve ali malo čez je varno.

Po tej logiki ne rabimo cest. Vozimo se čez njive, z 5 km/h in je varno.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

AndrejO ::

Kot boste redni bralci te teme opazili, sem izbrisal objavi, ki sta prikazovali nedavno nesrečo s smrtnim izidom. Za izbris sem se odločil zato, ker je govora o tragediji, v množičnem širjenju posnetka in neposrednem prikazovanju pa ne vidim nikakršne presežne vrednosti, zgolj mrhovinarstvo najbolj pritlehne vrste in bolečino za tiste, ki so bili v dogodek osebno vpleteni.

Če najdete način kako narediti zgolj povezavo do posnetka, ne da se bi ta prikazoval neposredno na strani S-T ali pa, če podate povezavo (ali pa deset njih) do člankov na drugih portalih, ki ta posnetek vsebujejo, tega ne bom izbrisal. Neposredno prikazovanje na tem portalu pa mi je osebno čez mejo sprejemljivega.

Pritožbe nad mojim ravnanjem in nestrinjanje z mojo odločitvijo, kot vedno, spadajo v temo Pritožbe.

mertseger ::

Jaz bi tudi stavil dež +slabe gume+prevelika hitrost. Vozim vsak dan po tej cesti, niso redki ki imajo tudi v ovinku 130. Pa saj v suhem še gre v mokrem pač ne znese vsakemu.

MrStein ::

AndrejO je izjavil:


Če najdete način kako narediti zgolj povezavo do posnetka, ne da se bi ta prikazoval neposredno na strani S-T ali pa, če podate povezavo (ali pa deset njih) do člankov na drugih portalih, ki ta posnetek vsebujejo, tega ne bom izbrisal.

Tu je novica, ki vsebuje ta video: https://klip.si/video/video-posnetek-ne...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

VelkBla ::

Kaj pa vem glede ovinka in asfalta. Sem videl tako v suhi kot v mokri situaciji, ki je folk letel ven iz ovinka (ostali upoštevajoči faktorji seveda), ampak naj še kdo drug poda mnjenje.


Ne vem glede pikiranja, ampak deli corse so tudi bili na prehitevalnem pasu ob betonski ograji. Tako je zgledalo, da je voznika odbilo v kamion, ne vem kako naj razložim.

EnStot ::

Na koncu je za smrt tovornjakarja kriva betonska ograja delta oblike. Taka ogrja je obrnila že kar nekaj avtomobilov na glavo na AC odsekih tipa bob steze, kot je to gorenjska mimo Jesenic. In to na ravnih odsekih. Na ovinku pa taka ograja nima kaj delati in je smrtna past.

EnStot ::

Ograja bi morala biti dopolnjena s tako kot je na viaduktu Črni Kal.
 Viadukt Črni Kal

Viadukt Črni Kal

scipascapa ::

Zelo slaba ograja, tip bo dobil 2 leti max. Če bo.

[Michael] ::

WizzardOfOZ je izjavil:

[Michael] je izjavil:

Edina rešitev je očitno avtonomna vožnja.


Edina rešitev bi resnično bila, da se kazni sicer konkretno znižajo, ampak da te res vsakič dobijo, ko prekršek narediš, pa če to pomeni na vsako ulico enega policaja, pa naj. Potem naj bodo kazni čisto sistemske; za prvič 50€, za drugič 200, za tretjič 500, za četrtič 1000 in če te še petič v treh letih dobijo, pa sledi oduzem izpita in 10000 evrov kazni, pa še 3 leta brez možnosti delat ponovno izpit. (če si pač bedak, da te ne more izučiti, moraš pač dol s ceste)


Bravo, podobno sem razmisljal tudi sam in to bi se dalo urediti. Imas voljo napisati predlog za ministerstvo? Podpisem takoj.

Ker do popolne avtonomne voznje bo minilo se precej casa.

Drugi problem, ki ga vidim je, da ni dovolj policistov, ki bi to izvajali. Veliko so jih prestavili na juzno mejo tako, da jih na cesti prakticno ni. Razen, ko imajo akcije, to pa je le parkrat na leto.

"V vsakem zlu se najde kaj dobrega."
Nič na tem svetu ni samo dobro in nič samo slabo.
Jaz sem dobil idejo zaradi stanja na cestah, ki je tako kot je, da se preselim v mesto, hodim peš ali vozim s kolesom, za daljse razdalje pa helikopter. Rabim samo narediti licenco in kupiti helikopter. Mogoce bo kmalu na volju se dron za prevoz oseb.
Stvari, ki jih ocenjujemo kot slabe nas silijo v izboljsave, spremembe, kar je dobro. Mogoce je to tudi najboljsi smisel zivljenja, vsaj zame osebno.
"I am not this hair,
I am not this skin,
I am the soul that lives within." ~ RUMI

Matthai ::

Jaz se kar pogosto vozim tam, in sem očitno eden redkih čudakov, ki se drži omejitve. Posledično mi stalno blendajo, trobijo in velika večina me tudi prehiti.

Kolikor vidim iz posnetka je avto že prej zaneslo, in potem je pač vrgel cisterno iz ravnotežja in se je prevrnila čez.

AndrejO je izjavil:

Kot boste redni bralci te teme opazili, sem izbrisal objavi, ki sta prikazovali nedavno nesrečo s smrtnim izidom. Za izbris sem se odločil zato, ker je govora o tragediji, v množičnem širjenju posnetka in neposrednem prikazovanju pa ne vidim nikakršne presežne vrednosti, zgolj mrhovinarstvo najbolj pritlehne vrste in bolečino za tiste, ki so bili v dogodek osebno vpleteni.

Načeloma se strinjam, bi pa pričakoval poenoteno prakso - torej umik tudi ostalih posnetkov, ki prikazujejo podobne reči.

Kar me je zmotilo je pa predvsem to, da je na Youtube prispevek označen s kategorijo "entertainment". Morda kdo ve ali te oznake določi lastnik posnetka sam ali se avtomatsko generirajo?
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

b3D_950 ::

Nekaj podobnega je bilo pred cca enim mesecem, sicer brez šleparja.
< blendernation.com > /////R52600X/B450/2xGTX1070TI/16GB3000////

soul ::

Mislim, da je razlog za neupoštevanje omejitev delno tudi v tem, da se marsikje pri nas postavljajo 'na zalogo' in zato, da se upravljalec ceste razbremeni odgovornosti. Ko ljudje (vključno z mano včasih, priznam) vidijo, da je marsikatera omejitev postavljena 'za brezveze', se potem navadijo ignorirati tudi omejitve, ki so dejansko postavljene z razlogom.

Osebno pogrešam več spremenljive signalizacije. Da se hitrost omeji takrat, ko je to potrebno. Ne da se je na lep sončen dan treba voziti 80 (pri čemer ti vsi blendajo), ker je cesta problematična v dežju.

Obenem podpišem takoj, da se hitrost na slovenskih AC generalno zniža na 120 km/h. Ker pri razdaljah, ki so v Sloveniji, tistih 10 km/h časovno ne igra skoraj nobene vloge.
strani: 1 ... 106 107 108 109 110