Prijavi se z GoogleID

» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 108 109 110 111

kuall ::

Matthai je izjavil:

Meni je pa zanimivo, da se tako malo ukrepa proti kolesarjem.

Zato, ker so oblasti bolj pametne kot ti.
Kolesarstvo je zdravo in koristno proti gužvi in ga pametne oblasti spodbujajo. Poleg tega so to najranljivejši udeleženci prometa. Vsakemu, ki ni idiot bo jasno, da ima kolesar prednost pred vsemi, celo pred pešci, in tako se razumni ljudje večinoma obnašajo, ko pogosto vidiš, da pešec ne bo pričakoval, da se mu bo kolesar ustavljal na prehodu ampak bo pešec počakal kolesarja. To je pa zato, ker kolesar prej pade kot pešec ni je v bolj nevarni situaciji in se mu pametno da prednost.

Še komentar na nesrečo, ko je tovornjak padel iz viadukta: o tem sem že pisal na tem forumu, da je veliko idiotov na cesti, ki gredo veliko prehitro v ovinkih na avtocesti. Tam se ti bo vedno prilimal kdo na rit.
In tako je eden od teh idiotov zdaj enega ubil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kuall ()

WizzardOfOZ ::

Vsakemu, ki ni idiot, je jasno, da je kolesar samo še en izmed udeležencev v prometu, ki se mora držat predpisov. Sem pa paše tudi ustavljanje pred rdečo lučjo in ustavljanje pred prehodom za pešce, če gredo pešci čez cesto. In jaz, kot pešec, brcnem v prednje kolo kolesarja, ki me ne upošteva. Ko se zloži, ga pa še naderem. In ga tudi ne čakam, da se bo on debil peljal skozi rdečo luč, če imam jaz zeleno, da lahko grem čez cesto.

Idioti se pa kar tolažite s tem, da ima kolesar prednost. Nima je. Najšibkejši na cestah so pešci in jih morate kolesarji upoštevat.

kuall ::

WizzardOfOZ je izjavil:

In jaz, kot pešec, brcnem v prednje kolo kolesarja, ki me ne upošteva. Ko se zloži, ga pa še naderem.

road rage lolek.

WizzardOfOZ ::

Ja, lolek, z veseljem izvajam road rage nad kolesarji kadar sem udeležen v prometu kot pešec in me kolesarji nočejo upoštevat. Tudi kakemu avtomobilistu sem že na havbo skočil, ker me ni upošteval in se je ustavil na prehodu za pešce. Če imam jaz kot pešec prednost in me ne boš upošteval, boš pač dobil kaj med šprikle al pa vsaj brco, avto pa dobi tudi kaj v šipo, če se ne ustavi pred prehodom za pešce.

Problem je, da kolesarji rinete med pešce, vozite skozi rdeče luči, izsiljujete prednost in na splošno kršite veliko preveč predpisov, obenem pa pričakujete, da se vam bomo pešci umikal in avtomobilisti pazili na vsa, ter reševali situacije. Zakaj neki bi? Ker imate 20kg več in 2 kolesi se hočete obnašat kot tista najbolj neumna manjšina voznikov avtomobilov, ki enako nočejo ničesar upoštevat.

VelkBla ::

kuall je izjavil:

Matthai je izjavil:

Meni je pa zanimivo, da se tako malo ukrepa proti kolesarjem.

Zato, ker so oblasti bolj pametne kot ti.
Kolesarstvo je zdravo in koristno proti gužvi in ga pametne oblasti spodbujajo. Poleg tega so to najranljivejši udeleženci prometa. Vsakemu, ki ni idiot bo jasno, da ima kolesar prednost pred vsemi, celo pred pešci, in tako se razumni ljudje večinoma obnašajo, ko pogosto vidiš, da pešec ne bo pričakoval, da se mu bo kolesar ustavljal na prehodu ampak bo pešec počakal kolesarja. To je pa zato, ker kolesar prej pade kot pešec ni je v bolj nevarni situaciji in se mu pametno da prednost.

.


Malo več konkretnih dokazov, ne samo natolcevanj med vrsticami. Tole pisanje zveni kot jype stil. Pa še tole, večina kolesarjev nima niti osnovne obvezne opreme, kaj šele, da bi upoštevali cpp, ampak lažje se je zgovarjati na druge in s tem ne zagovarjam niti peščev, niti avtomobilistov, ker nobeden ni biser ali pa vzgled.

Gambino ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Vsakemu, ki ni idiot, je jasno, da je kolesar samo še en izmed udeležencev v prometu, ki se mora držat predpisov. Sem pa paše tudi ustavljanje pred rdečo lučjo in ustavljanje pred prehodom za pešce, če gredo pešci čez cesto. In jaz, kot pešec, brcnem v prednje kolo kolesarja, ki me ne upošteva. Ko se zloži, ga pa še naderem. In ga tudi ne čakam, da se bo on debil peljal skozi rdečo luč, če imam jaz zeleno, da lahko grem čez cesto.

Idioti se pa kar tolažite s tem, da ima kolesar prednost. Nima je. Najšibkejši na cestah so pešci in jih morate kolesarji upoštevat.



Nabijaš v tri prazne. Pojdi v Amsterdam pa si oglej kdo ima v večini prednost pešec ali kolesar!
Deaan !!!

BigWhale ::

Gambino je izjavil:

Nabijaš v tri prazne. Pojdi v Amsterdam pa si oglej kdo ima v večini prednost pešec ali kolesar!


Zakaj bi pa pravila, ki _morda_ veljajo v Amsterdamu veljala tudi pri nas?

Kolo je enosledno vozilo, za katero veljajo prakticno enaka pravila kot za dvosledna vozila. Je nekaj odstopanj in razlik (kolesarske steze, etc, ...) ampak v glavnem so pravila enaka. Kolesar se giblje po cestiscu, ne po plocniku.

predi ::

@WizzardOfOZ: upam, da z enako vnemo sam spoštuješ predpise, ko kot pešec koristiš prometne površine namenjene kolesarjem; kolesarsko stezo ter predvsem kolesarski pas na pločniku/prehodu.

EnStot ::

predi je danes ob 08:36:31 izjavil:

@WizzardOfOZ: upam, da z enako vnemo sam spoštuješ predpise, ko kot pešec koristiš prometne površine namenjene kolesarjem; kolesarsko stezo ter predvsem kolesarski pas na pločniku/prehodu.



Upam, predi, da tudi "upoštevaš predpise" ko se nasilno voziš po površinah namenjenih pešcem, in v območjih umirjenega prometa in območjih za pešce divjaš z biciklom 21,358 km/h mimo otrok?! Ko se preko prehodov za pešce na svojem biciklu nasilno vrivaš pred dvonožne udeležence in jih ogrožaš, ko dosledno ne "daješ žmigavca" ko zavijaš na biciklu, ko se voziš po cestišču, čeprav je zraven kolesarska pot, itd...
Moški biciklisti ste najnasilnejša skupina v mestnem prometu in marsikoga bi bilo treba vreči v grajsko ječo.

Invictus ::

Najnasilnejša skupina na cesti so šoferji.

Oni gazijo vse pred sabo s svojimi tono plus vozili...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

predi ::

EnStot je izjavil:

predi je danes ob 08:36:31 izjavil:

@WizzardOfOZ: upam, da z enako vnemo sam spoštuješ predpise, ko kot pešec koristiš prometne površine namenjene kolesarjem; kolesarsko stezo ter predvsem kolesarski pas na pločniku/prehodu.



Upam, predi, da tudi "upoštevaš predpise" ko se nasilno voziš po površinah namenjenih pešcem, in v območjih umirjenega prometa in območjih za pešce divjaš z biciklom 21,358 km/h mimo otrok?! Ko se preko prehodov za pešce na svojem biciklu nasilno vrivaš pred dvonožne udeležence in jih ogrožaš, ko dosledno ne "daješ žmigavca" ko zavijaš na biciklu, ko se voziš po cestišču, čeprav je zraven kolesarska pot, itd...
Moški biciklisti ste najnasilnejša skupina v mestnem prometu in marsikoga bi bilo treba vreči v grajsko ječo.
Sam delujem po principu "najprej počisti pred svojim pragom", tako da, ne, nobene od izpostavljenih praks ne prakticiram. Sem izjema, ki se predpisov drži na nivoju osebe z obsesivno kompulzivno motnjo, pa naj bo to v vlogi pešca, kolesarja ali voznika motornega vozila. Ti pa ne zamerim, da si v naprej pričakoval drugačen odgovor. Takšen je pač domet trenutne prometne kulture pri nas.

solatko ::

BigWhale - Ob vsakem gibanju so prisotne določene stopnje rizika, kljub temu, da sredstvo premikanja obvladaš 100%-no. Recimo voznik cisterne, ki jo je s ceste spravila Corsa, niti slučajno ni mogel predividit in se pripravit na to, gre za res redek izredni dogodek, ki se lahko zgodi vsakemu, kljub temu da vozilo obvlada 100%-no in v takem primeru celo ne nosi nikakršne krivde, tudi po civilnem pravu, če stori vse kar je v njegovi moči.
Ne moreš predvidit srčnega zastoja, kapi,... komot pa v območju, ki ga vidiš nadziraš vse običajne pojave, zato, ja vozilo, ki ga upravljam, vedno obvladam 100%-no, torej tako, da lahko varno ustavim ob vsakem običajnem dogodku ali pa recimo, da boš zadovoljen 99,9%-no.

Bistvo je, da sem do sedaj vedno vozil s prilagojeno hitrostjo, torej varno zase in za druge.
Delo krepa človeka

Ale123 ::

Človek božji no.....nehaj se že enkrat hvalisat s svojimi nadnaravnimi sposobnostmi

solatko ::

Ale123 - Kaj je nadnaravnega v 100%-ni koncentraciji na posel, ki ga opravljaš?
Morda to, da ne vozim pod vplivom opojnih substanc, da ne uporabljam telefona med vožnjo, da ne prehitevam v škarje, da držim varnostno razdaljo do tistega pred seboj,...., da sem se malo bolje pripravljal na upravljanje motornih vozil, od večine, da se v glavnem držim pravil v prometu?
Delo krepa človeka

Matthai ::

kuall je izjavil:

Matthai je izjavil:

Meni je pa zanimivo, da se tako malo ukrepa proti kolesarjem.

Zato, ker so oblasti bolj pametne kot ti.
Kolesarstvo je zdravo in koristno proti gužvi in ga pametne oblasti spodbujajo. Poleg tega so to najranljivejši udeleženci prometa.

Ne, niso. Precej bolj ranljivi so otroci, ki hodijo čez zebro, kolesarji pa ne upoštevajo ne prednosti, ne rdeče luči.

Ampak bogovi na dveh kolesih se na otroke pač ne ozirajo...
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

shadeX ::

Ale123 - Kaj je nadnaravnega v 100%-ni koncentraciji na posel, ki ga opravljaš?


To da ne moreš predvideti vseh okoliščin, pa četudi imaš 1000% koncentracijo???

Smo letos poleti šli relacija Tolmin - Kanal in nekaj vasic pred kanalom, na pokrov vozila pade žoga, ki se je nato odbila na sosednji pas (na srečo takrat ni bilo nobenega iz nasprotne strani).

Obrnem se nazaj in ugotovim, da je nekaj hiš NAD glavno cesto.

Koncentracija voznika je tukaj pomenila, da ni zlajfal na polno ker so bili avti za nami in nevarnost ze kdaj mimo (lahko bi bilo refleksno), ampak tiste žoge, noben ne bi predvidel, niti ti s vsemi magičnimi močmi ki jih imaš.

K0l1br1 ::

100% koncentracija ni mogoča. Sploh pri starih dedih ne. V resnici se je za bati ljudi, ki zatrjujejo 100% _karkoli_, ker to ponavadi pomeni, da skrivajo, da niti 20% _vstavi karkoli_ niso zmožni.

WizzardOfOZ ::

Gambino je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Vsakemu, ki ni idiot, je jasno, da je kolesar samo še en izmed udeležencev v prometu, ki se mora držat predpisov. Sem pa paše tudi ustavljanje pred rdečo lučjo in ustavljanje pred prehodom za pešce, če gredo pešci čez cesto. In jaz, kot pešec, brcnem v prednje kolo kolesarja, ki me ne upošteva. Ko se zloži, ga pa še naderem. In ga tudi ne čakam, da se bo on debil peljal skozi rdečo luč, če imam jaz zeleno, da lahko grem čez cesto.

Idioti se pa kar tolažite s tem, da ima kolesar prednost. Nima je. Najšibkejši na cestah so pešci in jih morate kolesarji upoštevat.



Nabijaš v tri prazne. Pojdi v Amsterdam pa si oglej kdo ima v večini prednost pešec ali kolesar!


Živimo v Sloveniji in tukaj imamo pešci prednost.

Gambino ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Gambino je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Vsakemu, ki ni idiot, je jasno, da je kolesar samo še en izmed udeležencev v prometu, ki se mora držat predpisov. Sem pa paše tudi ustavljanje pred rdečo lučjo in ustavljanje pred prehodom za pešce, če gredo pešci čez cesto. In jaz, kot pešec, brcnem v prednje kolo kolesarja, ki me ne upošteva. Ko se zloži, ga pa še naderem. In ga tudi ne čakam, da se bo on debil peljal skozi rdečo luč, če imam jaz zeleno, da lahko grem čez cesto.

Idioti se pa kar tolažite s tem, da ima kolesar prednost. Nima je. Najšibkejši na cestah so pešci in jih morate kolesarji upoštevat.



Nabijaš v tri prazne. Pojdi v Amsterdam pa si oglej kdo ima v večini prednost pešec ali kolesar!


Živimo v Sloveniji in tukaj imamo pešci prednost.


Sej veš, ko mu na grobu piše: IMEL JE PREDNOST.
Deaan !!!

BigWhale ::

Gambino je izjavil:

Sej veš, ko mu na grobu piše: IMEL JE PREDNOST.


Zaradi taksnega nacina razmisljanja imamo toliko problemov na cestah.

Invictus ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Živimo v Sloveniji in tukaj imamo pešci prednost.

Ne na kolesarski, kjer buljijo v telefon...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::

shadeX - Po navadi za žogo priteče še otrok. Ne, ne moreš vsega predvidit, zato pa pač voziš s prilagojeno hitrostjo in v tem je bistvo. Na neznanih koncih sem vedno uporabljal domačine, ga spustiš naprej in potem spremljaš na varnostni razdalji.

Gambino, BigWhale, Invictus - Vsak mrtev ali poškodovan pešec in kolesar, bi lahko bil živ in zdrav, če bi se obnašal samozaščitniško. Vozniki so taki, kot so in obnašanje ne bo spremenila nobena kazen, krivda voznika pa pešca ali kolesarja ne oživi ali pozdravi, zato, se pač pred prečkanjem prepričaš, da te voznik vidi in ima tudi namen te spustit čez. Če temu ni tako, pač nekaj sekund počakaš in ostaneš nepoškodovan, uveljavljanje prednosti, zna biti boleče ali dokončno.
Nas so to naučili že v prvem in drugem razredu OŠ pa takrat še ni bilo toliko prometa, pravila varnega obnašanja, ko si pešec ali kolesar, pa se glede varnosti niso kaj dosti spremenila, saj oklepov, ki bi delovali tako, da bi bilo poškodovano samo vozilo, še niso iznašli, se pa dela precej na tem, da vozilo samo opazi oviro v obliki pešca ali kolesarja pa tudi drugega vozila in primerno ukrepa, torej samo ustavi.

Sicer pa opažam tudi kolesarje, ki namesto bilance v rokah držijo telefon in veslo tipkajo med vožnjo.
Delo krepa človeka

Matthai ::

Invictus je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:


Živimo v Sloveniji in tukaj imamo pešci prednost.

Ne na kolesarski, kjer buljijo v telefon...

Vseeno. Kolesar naj prilagodi vožnjo! >:D

Naj pa sestopi iz kolesa, če zapelje med telefonske zombije. :))
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

Polozweii ::

BigWhale je izjavil:

Gambino je izjavil:

Sej veš, ko mu na grobu piše: IMEL JE PREDNOST.


Zaradi taksnega nacina razmisljanja imamo toliko problemov na cestah.


Bolj zaradi tega, ker vsak misli, da ima pravico izzivat problem, da to prednost dokaže.
Genosse

WizzardOfOZ ::

Invictus je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:


Živimo v Sloveniji in tukaj imamo pešci prednost.

Ne na kolesarski, kjer buljijo v telefon...


Tipkanje po telefonu in gledanje v telefon medtem ko pešec hodi, bi bilo treba kaznovati.

Uizi ::

Ena anekdota.
Enkrat sva se s kolegom peljala iz službe s kolesom. On je vozil 10m pred mano, nakar dobi sms in začne tipkat, medtem je še zavil na pločnik. No in pločnik se je prekinil za 20m, ker je bila vmes hiša ob cesti, pločnik se je končal z zidom hiše. In jaz gledam njega frajerja kako goni full speed proti zidu in gleda v telefon. Sem res 3x premislil ali bi se zadrl PAZI, ampak nisem imel srca, ker bi si razbil vse zobe pa še kaj. Sem pa počakal na zadnji možni trenutek tako, da se je ustavil 10cm pred zidom. Lol

Polozweii ::

Uizi je izjavil:

Ena anekdota.
Enkrat sva se s kolegom peljala iz službe s kolesom. On je vozil 10m pred mano, nakar dobi sms in začne tipkat, medtem je še zavil na pločnik. No in pločnik se je prekinil za 20m, ker je bila vmes hiša ob cesti, pločnik se je končal z zidom hiše. In jaz gledam njega frajerja kako goni full speed proti zidu in gleda v telefon. Sem res 3x premislil ali bi se zadrl PAZI, ampak nisem imel srca, ker bi si razbil vse zobe pa še kaj. Sem pa počakal na zadnji možni trenutek tako, da se je ustavil 10cm pred zidom. Lol


V bistvu si bil v šoku. Imam malo prepotentnega brata, ki si je domišljal, da je supermen za volanom. Nekako sem navajen kaj je treba narest. Če vidiš, da bluzi, ker ne ve, kaj narest ali se zasanja, spremljaš in že refleksno vržeš avto iz prestave, zagrabiš volan, po potrebi rahlo zaviraš z ročno... In ne boste verjeli, tudi z elektonsko ročno se da zavirati, le da moraš stikalo držati navzgor.

Seveda je konflikt neizbežen ampak... bolje to, kot avto v steni/jarku/grmovju/na boku, vidva pa po možnosti še poškodovana.
Genosse

K0l1br1 ::

Polozweii je izjavil:

le da moraš stikalo držati navzgor.
sarc on: Neverjetno sarc off.
Sicer pa imam težave s tem, da kapitana ladje tako onemogočiš. Verjetno pa se tudi tako da rešiti zadevo. Vendar, če je že refleksno....

Polozweii ::

K0l1br1 je izjavil:

Polozweii je izjavil:

le da moraš stikalo držati navzgor.
sarc on: Neverjetno sarc off.


Se ti zdi, da vsi to vedo? Ne vedo. Če bi vedeli, se ne bi toliko bunili proti elektonski ročni zavori.

K0l1br1 je izjavil:

Sicer pa imam težave s tem, da kapitana ladje tako onemogočiš. Verjetno pa se tudi tako da rešiti zadevo. Vendar, če je že refleksno....


Načelno sem tudi sam proti temu, da vozniku posegaš, ampak če vidiš, da človeku avtomobil brez razloga nese s ceste ker opušča kontrolo nad vozilom... meda nisi tok žmunjen da boš mirno gledal kako bo nehote nesrečo povzročil. Kaj če mu je slabo, ali se mu vrti? Če ne gleda na cesto in ga nese, pa sploh ni debate. Če kljub temu nadaljuje z nepozornostjo ali pa ni zmožen vozit zaradi nenadnega poslabšanja počutja, zdravja vsaj ustaviš avtomobil da izstopiš ali pa pokličeš pomoč.
Genosse

Zgodovina sprememb…

Lakotnik29 ::

med tem da reagiraš v kritični situaciji in tem, da je to refleksno (kar implicira pogostost izvajanja) je OGROMNA razlika. Tudi iz prvega posta je razmet, da so duševne motnje zaradi katerih se tvojemu bratu za volanom odpelje in moraš intervenirat praktično na dnevnem redu.

solatko ::

Polozweii - Če hočeš bratu in drugim dobro, ga prepričaj, da preneha vozit ali pa ga prijavi, ker opravlja vozila, kljub zdravstveni nesposobnosti. Če situacijo dobro poznaš in ne reagiraš, boš na vesti nosil neumnosti, ki jih lahko stori v takem stanju.
Delo krepa človeka

Polozweii ::

Lakotnik29 je izjavil:

med tem da reagiraš v kritični situaciji in tem, da je to refleksno (kar implicira pogostost izvajanja) je OGROMNA razlika. Tudi iz prvega posta je razmet, da so duševne motnje zaradi katerih se tvojemu bratu za volanom odpelje in moraš intervenirat praktično na dnevnem redu.


Te nisem prosil za zdravstveno diagnozo. Delaj tisto, za kar si specializiran v ostalo se ne vtikaj. Ni te bilo zraven, zato ne veš, kaj je bilo narobe.

solatko je izjavil:

Polozweii - Če hočeš bratu in drugim dobro, ga prepričaj, da preneha vozit ali pa ga prijavi, ker opravlja vozila, kljub zdravstveni nesposobnosti. Če situacijo dobro poznaš in ne reagiraš, boš na vesti nosil neumnosti, ki jih lahko stori v takem stanju.


Again, nisi poklican za svetovanje. Te stvari so se dogajale v prvih mesecih, ko zaradi neizkušenosti še ni popolnoma obvladoval vozila. Ali je podcenil situacijo ali pa je pozornost preusmeril ker ni vedel, kje je stikalo za brisalce in se je zagledal... takrat je bilo treba posredovat, da ga ni čez bankino potegnilo npr.

Zgoraj sem opisoval hipotetične primere, kdaj bi pa le lahko skočil po volanu, čeprav je to v osnovi big NO NO.
Genosse

Zgodovina sprememb…

Lakotnik29 ::

Daj drugic takoj povej da meglo prodajas da ne zgubljamo casa z namisljenimi prijatelji in sorodniki.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: EnStot ()

Matthai ::

Polozwei, kaj ne veš, da je Lakotnik strokovnjak tudi na področju psihiatrije? Saj ti je takoj postavil diagnozo, da imaš namišljene prijatelje... :))

(malo heca)
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

Utk ::

Danes okoli Vrhnike dva srbska talenta vozila po pasu, ki se je ustvaril v sredini za reševalce. Za kazen dobila trobljenje, verjetno nič več.
Može balkanac iz balkana ali...
Naj se čudijo še 100 let zakaj jih imamo za take kot so...

predi ::

Kar se mentalitete v prometu tiče je na Balkanu tudi celotna Slovenija, po naših cestah pa vozijo skoraj izključno Balkanci. Se vidi kako v luft skačejo ob vsaki napovedani poostreni kontroli. Jamranja kolikor hočeš.

shadeX ::

V soboto, grem na en obhod po mestu, svež zrak paše. Nakar grem mimo sicer nabitega parkirišča in opazim žensko, ki stoji nekaj metrov proč od avta, ki na vse načine skuša parkirati v prazen boks ampak zelo omejen s prostorom, ker so bili avti parkirani tudi po sredini, ženska pa:

"Dio po*k*, a ti jaz parkiram, kreten za*ukani.. kdo te je učil parkirat??". Meni se mudi, kaj misliš da si??"

Ustavil se sicer nisem, ampak slišati jo je bilo še nekaj časa.

Zgrožen nad tem, ker nisem upal verjet, da ima lahko človek tako malo potrpljenja danes. Wtf..

Ribicija ::

Polozweii je izjavil:

Uizi je izjavil:

Ena anekdota.
Enkrat sva se s kolegom peljala iz službe s kolesom. On je vozil 10m pred mano, nakar dobi sms in začne tipkat, medtem je še zavil na pločnik. No in pločnik se je prekinil za 20m, ker je bila vmes hiša ob cesti, pločnik se je končal z zidom hiše. In jaz gledam njega frajerja kako goni full speed proti zidu in gleda v telefon. Sem res 3x premislil ali bi se zadrl PAZI, ampak nisem imel srca, ker bi si razbil vse zobe pa še kaj. Sem pa počakal na zadnji možni trenutek tako, da se je ustavil 10cm pred zidom. Lol


V bistvu si bil v šoku. Imam malo prepotentnega brata, ki si je domišljal, da je supermen za volanom. Nekako sem navajen kaj je treba narest. Če vidiš, da bluzi, ker ne ve, kaj narest ali se zasanja, spremljaš in že refleksno vržeš avto iz prestave, zagrabiš volan, po potrebi rahlo zaviraš z ročno... In ne boste verjeli, tudi z elektonsko ročno se da zavirati, le da moraš stikalo držati navzgor.

Seveda je konflikt neizbežen ampak... bolje to, kot avto v steni/jarku/grmovju/na boku, vidva pa po možnosti še poškodovana.


Moj prejšnji Citroen je imel celo v navodilih napisano, da zaviranje v sili lahko izvede tudi sopotnik z držanjem stikala za elektronsko ročno in se vozilo samo ustavi :) Preverjal nisem, ker ni bilo potrebe.

predi ::

Zaradi alkoholiziranega povzročitelja letos že 31 smrtnih žrtev

Letošnji podatki (do vključno 30. 11. 2019) kažejo, da se je na slovenskih cestah zgodilo 1.348 prometnih nesreč, ki so jih povzročili alkoholizirani udeleženci, kar je sicer 1,9 % več kot leto poprej, ko smo v primerjalnem obdobju zabeležili 1.323 nesreč. Zaradi alkoholiziranih povzročiteljev prometnih nesreč je umrlo 31 oseb, kar je 55 % več v primerjavi z lanskim letom, ko je življenje izgubilo 20 oseb. Poškodovanih je bilo 659 oseb (8 % manj kot lani – 713 v 2018), od tega je bilo 119 huje (15 % manj kot lani – 140 v 2018) in 540 lažje poškodovanih (6 % manj kot lani – 573 v 2018).

V večini primerov je bil ob alkoholiziranosti vzrok prometnih nesreč s smrtnim izidom neprilagojena hitrost – 14 prometnih nesreč v katerih je umrlo 18 oseb (60 % oz. 10 % več kot v lanskem obdobju), nepravilna stran oz. smer vožnje – 6 prometnih nesreč v katerih je umrlo 7 udeležencev (23 % oz. 7 % manj kot v lanskem obdobju) ter nepravilnost pešca – 4 prometne nesreče s prav toliko umrlimi (13 %). Kar 24 (80 %) oseb je umrlo v prometnih nesrečah, ki so se pripetile izven naselja (5 umrlih na avtocesti). Delež umrlih izven naselja se v zadnjih letih povečuje (s 70 % v primerljivem obdobju 2018 na 80 % letos). V temnem delu dneva se je pripetilo 14 od 25 prometnih nesreč s smrtnim izidom (56 %).

https://www.avp-rs.si/slovenija-piha-00/

Na Balkanu vse po starem.

WhiteAngel ::

31 žrtev zaradi alkohola, ostalih 80 pa ne? Se pravi, imaš manjšo verjetnost, da umreš, če si pijan. Statistika je k*rba >:D

solatko ::

Vsako vožnjo pod vplivom opojnih substanc, obravnavati kot kazivo dejanje in ne prekršek pa se bo morda zgodilo, da bo kak zadetek manj na cesti, če bo še trezen vedel, da ga lahko že sama vožnja v takem stanju, pripelje v zapor. Finančne kazni, kot izgleda ne zaležejo, poleg tega, se s tem obremeni še druge družinske člane, ki po navadi niso krivi za to, da en član družine, ne zna uporabljati javnega prevoza, ko se ga naseka ali zadrogira.

Seveda bi bilo potrebno povečati število policistov, ne zato, da na ravnini merijo, kdo je 10 ali 20 km/h prehiter, temveč, da preverjajo psihično-fizično stanje voznikov.

Pri kaznih za telefoniranje (kar nekaj procentov ostalih smrtnih žrtev gre verjetno na račun te razvade), bi si morali pogledat, kako so to uredili v Italiji.
Delo krepa človeka

Lakotnik29 ::

WhiteAngel je izjavil:

31 žrtev zaradi alkohola, ostalih 80 pa ne? Se pravi, imaš manjšo verjetnost, da umreš, če si pijan. Statistika je k*rba >:D


sploh, če je nisi sposoben razumet. Ampak saj smo že najvajeni, da ločevanje med relativnimi in absolutnimi vrednostmi presega intelektualni nivo povprečnega uporabnika foruma.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: MrStein ()

BigWhale ::

WhiteAngel je izjavil:

31 žrtev zaradi alkohola, ostalih 80 pa ne? Se pravi, imaš manjšo verjetnost, da umreš, če si pijan. Statistika je k*rba >:D


A to sam mal trolas in se delas norca iz neke prilicno resne teme al dejansko tko mislis? Ker tvoj zakljucek je popolnoma napacen in neumen.

T-h-o-r ::

31 nesreč povzročijo pijani vozniki. 80 nesreč povzročijo povsem trezni vozniki.
Povsem legit zaključek, imo ...


;)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Uizi ::

Alkotest v avtu, če nisi 0,0 ne vžge +prstni odtis. Simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Uizi ()

GupeM ::

Uizi je izjavil:

Alkotest v avtu, če nisi 0,0 ne vžge +prstni odtis. Simple.

In bom jaz kot pijan voznik dal prst, ti kot trezen sovoznik pa boš pihnil. Not so simple.

Aja, pa še to: Recimo, da imamo doma žurko, pa vsi po malem kaj spijemo. Nato pride nevihta, strela udari v kozolec, pod katerim sta parkirana traktorja in avto. Kozolec zagori. Kako bom takrat avto in traktorja zapeljal ven?

Ni vse tako simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

shadeX ::

Recimo, da imamo doma žurko, pa vsi po malem kaj spijemo. Nato pride nevihta, strela udari v kozolec, pod katerim sta parkirana traktorja in avto. Kozolec zagori.


Ja to je pa res scenarij. Če bi se tole zgodilo enemu na 100k ljudi in bi taka tehnologija rešila nemalo življenj, potem so taki scenariji in materialna škoda povsem odveč. V večini primerov bi verjetno zavarovalnica plačala tisto škodo, pa tudi če ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Jure14 ::

WhiteAngel je izjavil:

31 žrtev zaradi alkohola, ostalih 80 pa ne? Se pravi, imaš manjšo verjetnost, da umreš, če si pijan. Statistika je k*rba >:D

Potem je najbolje, da si vse štiri mezinčke (na rokah in nogah) stran odrežeš.
Sem 100% prepričan, da še noben tak ni umrl na slovenskih cestah.

Uizi ::

Aja, pa še to: Recimo, da imamo doma žurko, pa vsi po malem kaj spijemo. Nato pride nevihta, strela udari v kozolec, pod katerim sta parkirana traktorja in avto. Kozolec zagori. Kako bom takrat avto in traktorja zapeljal ven?


Dal ga boš v "ler" in potisnil ven, lahko ti pomagajo tvoji pijani prijatelji. Poleg tega bi lahko imel v avtu senzor, ki zazna kolk ljudi je v avtu, da nebi prišlo do zlorab. Alpa enostavno dosmrtna prepoved vožnje, če te dobijo pijanega.
Simple.

MrStein ::

solatko je izjavil:

Vsako vožnjo pod vplivom opojnih substanc, obravnavati kot kazivo dejanje in ne prekršek pa se bo morda zgodilo, da bo kak zadetek manj na cesti, če bo še trezen vedel, da ga lahko že sama vožnja v takem stanju, pripelje v zapor. Finančne kazni, kot izgleda ne zaležejo, poleg tega, se s tem obremeni še druge družinske člane, ki po navadi niso krivi za to, da en član družine, ne zna uporabljati javnega prevoza, ko se ga naseka ali zadrogira.

A če gre v zapor pa ne obremeni družine?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
strani: 1 ... 108 109 110 111