» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
104 / 293
»»

MrStein ::

Zakaj, saj imaš posnetek tule?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

predi ::

predi je izjavil:

Motiš se. Zaviralni in pospeševalni pasovi avtoceste so zgolj to, posebni pasovi. Prometna signalizacija za znižano hitrostno omejitev na avtocesti vedno nastopa v paru s preklicem. Ravno cestninska Tepanje je bila lep primer, preden so zadevo zrušili. Preklic omejitve je bil za pospeševalnim pasom uvoza ob cestninski v obeh smereh. V smeri proti MB sledi celo zaviralni za počivališče, pa je bil znak za preklic vseeno tam.
Evo, se posipam s pepelom. AVP (v odgovoru na moja vprašanja) pravi, da za križišče šteje celoten avtocestni priključek, zato je po koncu uvoza znak za preklic omejitve nepotreben. Tudi avtocestni razcepi so križišča, ampak samo na mestu združitve avtocestnih krakov.

V skladu z 2. členom Zakona o cestah (Uradni list RS, št. 109/10, 48/12, 36/14 – odl. US, 46/15 in 10/18) je križišče prometna površina, ki nastane s križanjem ali združitvijo dveh ali več cest v isti ravnini. Če izhajamo iz te definicije, predstavlja križišče tudi avtocestni priključek in pa mesto na avtocestnem razcepu, na katerem se združujeta dva kraka avtoceste (AC). Da gre za križišče, lahko sklenemo tudi iz postavljene prometne signalizacije (znak 2101 Križišče/cestni priključek s prednostno cesto na priključku AC oziroma na neprednostnem kraku AC in znak 1104 Križišče s priključkom neprednostne ceste na prednostno pod ostrim kotom na prednostnem kraku AC).

Če prometnih znakov za prepovedi in omejitve (2200) ter posameznih znakov za urejanje cestnega prometa (2407, 2408, 2409, 2409-1 in 2409-2) za avtocestnim priključkom ne bi bilo treba ponoviti, bi morala biti identična prometna signalizacija (npr. omejitev hitrosti na 100 km/h) postavljena tudi na avtocestnem priključku že pred začetkom pospeševalnega pasu.

Tako iz predpisov kot zdravorazumsko lahko sklenemo, da se glede prepovedi in omejitev označenih z znaki za prepovedi in omejitve (2200) ter posameznih znakov za urejanje cestnega prometa (2407, 2408, 2409, 2409-1 in 2409-2), avtocestni priključek šteje za križišče.

So pa problematizirali nekaj povsem drugega.

Zakon o pravilih cestnega prometa (Uradni list RS, št. 82/13 – uradno prečiščeno besedilo, 69/17 – popr., 68/16, 54/17, 3/18 – odl. US in 43/19 – ZVoz-1B) v 59. členu določa, da je na križiščih, razen na nekaterih krožnih, prepovedana menjava prometnega pasu. V tem pogledu se, če štejemo avtocestni priključek za križišče, lahko zaplete pri nepisanem pravilu, da voznik, ki vozi po desnem prometnem pasu AC, zapelje na levi prometni pas, v kolikor je prost, in s tem omogoči vključevanje vozniku, ki vozi po pospeševalnem pasu.
:)

MrStein ::

Pohvalno!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

mirator ::

predi je izjavil:

So pa problematizirali nekaj povsem drugega.

Zakon o pravilih cestnega prometa (Uradni list RS, št. 82/13 – uradno prečiščeno besedilo, 69/17 – popr., 68/16, 54/17, 3/18 – odl. US in 43/19 – ZVoz-1B) v 59. členu določa, da je na križiščih, razen na nekaterih krožnih, prepovedana menjava prometnega pasu. V tem pogledu se, če štejemo avtocestni priključek za križišče, lahko zaplete pri nepisanem pravilu, da voznik, ki vozi po desnem prometnem pasu AC, zapelje na levi prometni pas, v kolikor je prost, in s tem omogoči vključevanje vozniku, ki vozi po pospeševalnem pasu.
:)

Tamanever niti ni problematičen, bolj je problematična situacija, ko ob avtocestnem priključku vozilo prehiteva tovarnjaka, istočasno se na AC vključuje drugo vozilo. Lahko bi se zgodilo, da želita istočasno na vozni pas tako prehitevalno, kot pospeševalno vozilo.
Takšno situacijo bi se lahko rešilo z dvojno sredinsko črto v dolžini priključka. S čtrkano za možnost menjave prometnega pasu iz voznega na prehitevalnega in s polno črto prepoved vračanja na vozni pas.

MrStein ::

Hja, zato pa obstajajo smerniki in oko, da se pogleda, kam se vozi...

Ne bi pa te črte škodile (po Ljubljanski obvoznici jih že imajo podobne).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

solatko ::

Ob večini priključkov je na prehitevalnem pasu neprekinjena črta za umik na vozni pas, sam gledat je potrebno.
Delo krepa človeka

MrStein ::

Ni.

Prvi naključno izbran priključek: google maps / Lopata
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

KAVINSKY ::

MrStein je izjavil:

Ne bi pa te črte škodile (po Ljubljanski obvoznici jih že imajo podobne).


Talenti bi jih spregledali. Recimo izvoz Bežigrad v levo, obe smeri Dunajske. Narisani koridorji, vsake par mesecev ti en zapelje pred avto in se razburja, da kaj se greš.

solatko ::

Okoli LJ so jih naredil, drugje je pa barve zmanjkalo, uvoz iz Celja ima tudi, verjetno malo po količini prometa barvajo.

Večina cestninskih postaj je te črte imela, tam kjer so se priključili kamioni.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

IL_DIAVOLO ::

https://www.24ur.com/novice/svet/s-komb...

Zato se ne ustavlja pod nadvozi.

WhiteAngel ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/svet/s-komb...

Zato se ne ustavlja pod nadvozi.


Jeba. Ampak teli motoristi itak ne bi mogli vozit naprej in bi potem, kaj, čakali na odstavnem, dokler jih kakšen romunski šlepar po odstavnem ne bi zakačil (videl bi jih pa še slabše kot v tunelu).

solatko ::

WhiteAngel - S cestišča se moraš umaknit za ograjo, če se že moraš ustavit, zaradi okvare. Smo bili v podobni situaciji leta nazaj, uničeno pet motorjev, nobenemu nič. Bila je taka toča, da se ni dalo peljat po 20cm ledenih kuglicah.
Delo krepa človeka

matobeli ::

Ja, pa varnostni trikotnik kakšnih 100m prej tudi ni slaba stvar. Torej isti postopek kot če bi imel okvaro vozila.

m0LN4r ::

Rant, bil sem spet malo doli, prevozil skoraj standardno relacijo:
MB-MS-Lendava-MB-S.Bistrica-Krsko-Brezice-Sentvid-LJ-Domzale in vse to v tem vrstem redu nazaj.

V dveh dnevih se mi je zgodilo:
1. V prekmurju, zjutraj ob 11ih mi pred cesto iz gostilne zavije domacin, verjetno zelo pijan saj ga niti prehiteti nisem moral, ker se je med 30-40 fijakal levo desno pred mano. Zanasalo ga je bolj v levo in na vsake tolko je popravil volan nazaj. Se enkrat ob enajstih zjutri, pa to ni res.

2. V okolici Brezic, se mi zdi Globoko seveda omejitev 70, se peljemo 80. Zadaj pa en s crnim audi karavanom celi zivcen pridirka (verjetno spet domacin, k se mu na spricer mudi). Saj sploh ni sporno, naj prehiti ce se mu mudi.
No in je sel prehitevat dva avta zapored pred desnim ovinkom, pa se iz nasprotne smeri v tem trenutku pojavi avto, cisto vsi smo zaceli zavirati on pa hrabro naprej, malo prestraseno se na bankino zavil, da je dva metra visoko kamne metalo pune po gasu in kot da ni nic za las usel trku in divjal naprej.

3. Se peljem s kolesom proti Brezicam in pri zeleznici malo naprej od Bar Panterja, se nasproti pripelje beli avti za njim pa en sivi avto prehiteva v ovinku. Beli avto je sel dol na bankino, hvala lepa! Ker drugace bi me tisti sivi avto zivega pobral na cesti. Sicer jaz sem s kolesom tudi ze bil na bankini, pa sem vseeno z levim komolcem zacutil ogledalo, da sem ga refleksno ksebi potegnil. Majmu jedni, jaz sem se videl ze na havbi mrtvega.
- za razliko, ko sem kolesaril v prekmurju moram rect, da je bolj prijetno

Ostale dni:
4. V prekmurju iz tankstele v martjancih se pred mene vsili nek beli Punto, zabremzam in seveda planiram da prehitim, pa sem moral najprej pocakat da so si tisti trije posamezniki cigarete prizgali v avtu, podrkali muzko po telefonu, zmetali stare cike cez okno in se zaceli kolko tolko s 30 normalno vozit naprej. Sicer je trajalo, ampak na koncu se je uredilo, so na koncu naselja zavili drugam.

5. Ne stekam fore papeskih turistov v prekmurju z tablicami NM, LJ in KP, ki se po ravni cesti izven vasi drkajo 60-70 in zaustavljajo normalen promet, pa ker je to popoldan ob treh niti prehitet ni mozno.
Konkretno ene vsaj 3-4 takih primerov v okolici Moravskih Toplic, pa saj razumem, ce bi bila cesta ovinkasta, polna neznanih odcepov, ne pa ravna in edina glavna cesta med kraji.

6. Mater mamo slabe ceste, predvsem na robovih. Ni dovolj da imamo ovinke za vsak drek in en kup neutrjenih bankin. Prometne ceste so prakticno vsako leto slabse in nevarnejse. Sploh ni vec noben uzitek se voziti po dolocenih krajih. Vem da obstajajo izjeme, kjer so kaki zupani doma in se potegne nov asfalt, ampak v 90% primerih so ceste res pod nivojem. 20 let nazaj sem se smejal madzarom kako majo ob meji sfukano cesto, no pa smo na istem, ce na na slabsem pristali.

7. Presenecem sem, da se dejansko folk v MB skulirano vozi tako kot je treba, tu pa tam je kaksna izjema, ampak promet tece tekoce in urejeno.
Izven mest oz. po manjsih mestih pa je pravi teksas. Omejitve? Ma kaki, mesano na zaru, en bi se izven vasi vozil 60, drugi spet 90, tretji pa bi letel mimo v skarjice 120, potem pa v naselju, ker mu nekdo poblenda postane papeski od papeza in se pelje 40 namesto 50.

8. Brez zajebancije v teh nekaj urah voznje doli se kr utrudis, niti priblizno nisem tako utrujen, kot po nekaj urni voznji na severu vse do amsterdama.

9. Proti Ljubljani mate zdaj neka vzdrzevalna dela na AC in odseke z omejitvijo 80. Ma clovek vklopi tempomat, ga nastavim na res zgornjo mejo 92, da se nebi dobil kazni, pa ze vidis kako od zadaj folk popizditis dobiva in bi vsi radi leteli 120 mimo. Fak no, se je tako tezko drzati ene omejitve za teh 2-3 kilometre?
V avstriji na take odseke vsaj avtomaticne radarje postavijo zaradi juznjakov in jih olupijo, pa se cez par dni vsi lepo vozijo.

PS:
Aja pa se nekaj, ker se prinas vsi vozijo prosto po presernu, neenakomerno in vsepovprek je tempomat z avtomatskim uravnavanjem razdalje totalno neuporaben.

Lp,
Pa sem mislil, da sosed pretirava, ko je prisel nazaj in mi rekel, da vozimo nenormalno doli xD Pa je na koncu skoraj res.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Map ::

Res ne vem, zakaj sploh imamo bankine. Ker je asfalt preozek, se po robu vozijo težki tovornjaki in uničujejo cesto, bankina pa je od dežja cela luknjasta in zato celo nevarna. Raje bi asfaltirali še teh nekaj deset centimetrov pa bi bil mir. Marsikje po tujini je tako. Pa prepričan sem, da na koncu to vzdrževanje bankin sigurno več stane kot širši asfalt.

Invictus ::

V tujini dostikrat na bankine položijo tlakovce...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

IL_DIAVOLO ::

https://www.24ur.com/novice/slovenija/v...

Zdaj pa pazi...

Kot je še dodal, pa postopka proti kršiteljem, ki jih je ujela kamera, na podlagi posnetka ne bodo uvedli. "Uporaben je lahko za razjasnitev situacije, vprašljiva pa je pravna podlaga za njihovo obdelavo ter vsiljivost in izpostavljanje snemalca do naključnih voznikov. Taka vsiljivost je nesprejemljiva," je poudaril Kos.

Prej bi kaznovali "vsiljivca", ki je zbudil policaje, da nekaj ukrenejo, kot pa idiote na cesti. Taka vsiljivost je popolnoma sprejemljiva in nujna, ker se samo tako prisili bedake, da vklopijo mozgane, zakaj sploh to pocnejo.

poweroff ::

Čeprav voznica, ki je peljala nekoga zaradi alergijske reakcije v zdravstveni dom je po moje ravnala upravičeno - v višji sili.

Jaz bi tudi isto naredil, če bi imel v avtu nekoga z alergijsko reakcijo.
sudo poweroff

WizzardOfOZ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/slovenija/v...

Zdaj pa pazi...

Kot je še dodal, pa postopka proti kršiteljem, ki jih je ujela kamera, na podlagi posnetka ne bodo uvedli. "Uporaben je lahko za razjasnitev situacije, vprašljiva pa je pravna podlaga za njihovo obdelavo ter vsiljivost in izpostavljanje snemalca do naključnih voznikov. Taka vsiljivost je nesprejemljiva," je poudaril Kos.

Prej bi kaznovali "vsiljivca", ki je zbudil policaje, da nekaj ukrenejo, kot pa idiote na cesti. Taka vsiljivost je popolnoma sprejemljiva in nujna, ker se samo tako prisili bedake, da vklopijo mozgane, zakaj sploh to pocnejo.


Pri nas se vedno išče krivca, ki je slabo situacijo obelodanil, ne pa krivca za nastalo situacijo. To je značilnost Slovenije.

predi ::

Ampak Italijani so pa res razred zase, kar se prometa tiče..

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: AndrejO ()

shadeX ::

Sem se že navadil da take stvari italjanom podzavestno oprostim, ker večjih talentov na cesti kot so oni jih ni. Da so popolnoma nesposobni za vožnjo je že dejstvo.

Kje je to slikano?

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: AndrejO ()

predi ::

Maribor pred City hotelom (klik).

scipascapa ::

Pač ni kaznovanja. Samo to je razlog.

p1nky ::

@m0LN4r
tole:
5. Ne stekam fore papeskih turistov v prekmurju z tablicami NM, LJ in KP, ki se po ravni cesti izven vasi drkajo 60-70 in zaustavljajo normalen promet, pa ker je to popoldan ob treh niti prehitet ni mozno.
Konkretno ene vsaj 3-4 takih primerov v okolici Moravskih Toplic, pa saj razumem, ce bi bila cesta ovinkasta, polna neznanih odcepov, ne pa ravna in edina glavna cesta med kraji.


je pa standard tam kjer se skoraj vsak dan vozim jaz, občasno pa gre še počasneje. V več naseljih pa 40 ali 45... ali pa še manj + vse ostalo, ultrapočasno speljevanje, rondoji tako počasi da skoraj stojiš, vrivanje na prednostno da moraš bremzat... kar težko ostati povsem brezbrižen vsak dan takole. Eni skoraj stojijo na cestah zadnje čase, pa tudi avtošole se dostikrat tako cijazijo, da ne razumem, kako inštruktorji sploh lahko to dopuščajo. Naj grejo potem raje prej še 2x na poligon...

MrStein ::

Glede tega: Hvala stricem v ozadju za (prekmursko) avtocesto. Samo to lahko rečem.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GupeM ::

p1nky je izjavil:

@m0LN4r
tole:
5. Ne stekam fore papeskih turistov v prekmurju z tablicami NM, LJ in KP, ki se po ravni cesti izven vasi drkajo 60-70 in zaustavljajo normalen promet, pa ker je to popoldan ob treh niti prehitet ni mozno.
Konkretno ene vsaj 3-4 takih primerov v okolici Moravskih Toplic, pa saj razumem, ce bi bila cesta ovinkasta, polna neznanih odcepov, ne pa ravna in edina glavna cesta med kraji.


je pa standard tam kjer se skoraj vsak dan vozim jaz, občasno pa gre še počasneje. V več naseljih pa 40 ali 45... ali pa še manj + vse ostalo, ultrapočasno speljevanje, rondoji tako počasi da skoraj stojiš, vrivanje na prednostno da moraš bremzat... kar težko ostati povsem brezbrižen vsak dan takole. Eni skoraj stojijo na cestah zadnje čase, pa tudi avtošole se dostikrat tako cijazijo, da ne razumem, kako inštruktorji sploh lahko to dopuščajo. Naj grejo potem raje prej še 2x na poligon...

Resnica. Včasih mi kar slabo rata, ko za kakšno avtošolo vozim kot polž. Tudi pri speljevanju rabijo 15 minut, da dosežejo normalno hitrost, če jo.

Meni je inštruktor vedno težil, če na koncu naselja nisem pospešil. Tudi če sem vozil prepočasi, mi je vedno rekel, da sva prepočasna in naj pospešim. "Mečkačev ne marajo," je bil od začetka njegov kar pogost stavek.

Je pa znal tudi zatežiti, če sem "prehitro" pripeljal v ovinek recimo. Mislim, da sem imel kar dobrega inštruktorja.

Mare2 ::

GupeM je izjavil:

Tudi če sem vozil prepočasi, mi je vedno rekel, da sva prepočasna in naj pospešim.

Hitrost vožnje je treba prilagoditi tudi sposobnostim voznika. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

GupeM ::

Mare2 je izjavil:

GupeM je izjavil:

Tudi če sem vozil prepočasi, mi je vedno rekel, da sva prepočasna in naj pospešim.

Hitrost vožnje je treba prilagoditi tudi sposobnostim voznika. :)

Naj to vzamem kot kompilemt? :P

MrStein ::

Bolj kot grajo sistema avtošol.

Dokler voznik ne obvlada vozila, nima kaj iskati v prometu. Pravila naj vadi off-line.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

solatko ::

MrStein - Več kot pol voznikov z opravljenim vozniškim izpitom, ne obvladsjo vozila (gledam vsakodnevno mučenje pri parkiranju in 11.-ega nadstropja).

Danes dopoldne je bila pa itak spet štala na vseh krakih AC.
Delo krepa človeka

MrStein ::

Heh, saj pravim: obnovitveni izpit vsakih N let.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

scipascapa ::

Zakaj to ne uvedejo, res mi ni jasno.....ne moreš pričakovati od nekoga, ki je delal izpit v 70/80 letih prejšnjega stoletja, ko je bil en semafor, 5 avtov proti današnjemu prometnemu režimu, kjer je kaos že sam po sebi. Včasih so šli avti občutno počasneje in kretenov je bilo manj. So pa avti vseeno bolj varni danes ampak št. prometnih je previsoko, št. budal na cestah je preveč. Kontrole pa nobene.

MrStein ::

scipascapa je izjavil:

Zakaj to ne uvedejo, res mi ni jasno....

Verjetno zato, ker nisi volil take, ki bi to naredili.
A ne?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

IL_DIAVOLO ::

https://maribor24.si/kronika/foto-povzr...

Kako je to možno, da se po avtocesti dopušča taka vožnja? Nobenega nadzora nad serijskimi morilci.

MrStein ::

Dva tedna bodo zdaj bolj strogo kaznovali tiste, ki se peljejo 4 km/h čez omejitev, pa bodo "not prinesli"...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

KAVINSKY ::

Pred leti naj bi se namreč ponesrečil z motorjem, zato je ostal brez noge.


Na družabnih omrežjih je objavljal fotografije in posnetke, kjer je razvidno, da vozi tudi več kot 270 kilometrov na uro.


Policaji pa na domu obiskujeje mularijo, zaradi "žaljenja uradne osebe na družbenih omrežjih".

codeMonkey ::

KAVINSKY je izjavil:

Pred leti naj bi se namreč ponesrečil z motorjem, zato je ostal brez noge.


Na družabnih omrežjih je objavljal fotografije in posnetke, kjer je razvidno, da vozi tudi več kot 270 kilometrov na uro.


Policaji pa na domu obiskujeje mularijo, zaradi "žaljenja uradne osebe na družbenih omrežjih".


ne pozabi na

Pred leti je povzročitelj nesreče, v kateri je umrla ena oseba

Hermit Bob ::

MrStein je izjavil:

Heh, saj pravim: obnovitveni izpit vsakih N let.


S tem ne bos nic resil. Bi pa prepoved uvoza avtomobilov na 130 km/h precej bolj zalegla. In namesto samovozecih vozil raje prepoznavanje znakov za omejitev in avtomaticna omejitev hitrosti. Preprican sem, da bi oba ukrepa znizala stevilo nesrec na polovico, prepoznavanje pescev in kolesarjev in blokada prehitevanja pa se za dodatno polovico.

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

Ali pa prepovemo avte v celoti. 100% uspešnost pri preprečevanju prometnih nesreč!

- prepoved uvoza avtomobilov na 130 km/h
Divjanje vsepovsod izven avtocest. Kjer se itak dogaja večina nesreč.

- prepoznavanje znakov za omejitev
Prej bi seveda morali znake smiselno postaviti, kar zdaj niso. Če bi jih, bi že zdaj pomagalo, brez menjave voznega parka.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Hermit Bob ::

MrStein je izjavil:

Ali pa prepovemo avte v celoti. 100% uspešnost pri preprečevanju prometnih nesreč!


To je pa tako ali tako ultimativna resitev, osebni avtomobil je za kromanjonce, ki so svojo identiteto vezali na znamko. Javni prevoz je v vseh pogledih od cene, prikladnosti, izgubljenega casa,... bistveno boljsa resitev, zal pa ne more blesteti, dokler so ceste polne avtomobilov.

codeMonkey ::

Hermit Bob je izjavil:

To je pa tako ali tako ultimativna resitev, osebni avtomobil je za kromanjonce, ki so svojo identiteto vezali na znamko. Javni prevoz je v vseh pogledih od cene, prikladnosti, izgubljenega casa,... bistveno boljsa resitev,


Razen ko ni :)

mirator ::

scipascapa je izjavil:

Zakaj to ne uvedejo Si videl, res mi ni jasno.....ne moreš pričakovati od nekoga, ki je delal izpit v 70/80 letih prejšnjega stoletja, ko je bil en semafor, 5 avtov proti današnjemu prometnemu režimu, kjer je kaos že sam po sebi. Včasih so šli avti občutno počasneje in kretenov je bilo manj. So pa avti vseeno bolj varni danes ampak št. prometnih je previsoko, št. budal na cestah je preveč. Kontrole pa nobene.

Kdaj pa si ti naredil izpit? Ne samo, da smo nekateri delali izpit v prejšnjem stoletju, ampak smo ga delali tudi v prejšnjem tisočletju. Ha, si videl, naši izpiti veljajo 1000 let, kaj pa tvoj? In verjemi, da za nesreče niso krivi izpiti, saj se moraš venomer prilagajati novim situacijam. Največkrat so za nesreče krivi nestrpneži in prenapeteži in na žalost tudi neizkušeni (kar ne pomeni samo mlade). Žal ene in druge najdeš v vseh generacijah.

Hermit Bob je izjavil:

MrStein je izjavil:

Heh, saj pravim: obnovitveni izpit vsakih N let.


S tem ne bos nic resil. Bi pa prepoved uvoza avtomobilov na 130 km/h precej bolj zalegla. In namesto samovozecih vozil raje prepoznavanje znakov za omejitev in avtomaticna omejitev hitrosti. Preprican sem, da bi oba ukrepa znizala stevilo nesrec na polovico, prepoznavanje pescev in kolesarjev in blokada prehitevanja pa se za dodatno polovico.

Pozabi. To se ne bo zgodilo, ker ni nobene potrebe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

Hermit Bob ::

mirator je izjavil:


Pozabi. To se ne bo zgodilo, ker ni nobene potrebe.

Ne. Potreba je ogromna, zal pa skoduje industriji in kromanjoncem (ki mislijo, da so avtomobil oni, zdravstveno zavarovanje pa ne zdrzi zdravljenja take kolicine sociopatov). Tako, da ja, ne bo se zgodilo, samo razlog , "ni nobene potrebe", je napacen. Potreba je, nujna, zdaj, samo so ljudje prevec zabiti, da bi jo doumeli.

Tole, vsaj za silo normalnemu cloveku, ki je ze kdaj stal v koloni, pove vse:

Ne rabimo razsiritve obvoznice. Rabimo odstranitev neucinkovitih prevoznih sredstev iz cest. Seveda bojo pa sociopati vedno proti.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: codeMonkey ()

GupeM ::

Hermit Bob je izjavil:

Ne rabimo razsiritve obvoznice. Rabimo odstranitev neucinkovitih prevoznih sredstev iz cest. Seveda bojo pa sociopati vedno proti.

Z veseljem bi se z avtobusom/vlakom vozil v službo. Samo daj mi opcijo, da gre vsaj na vsako uro, in da pridem od doma v službo in obratno v vsaj 1,5 kratniku časa, kot ga porabim zdaj.

Ni varijante. Z avtom rabim dobre pol ure, če grem zelo pozno iz službe, celo malenkost manj kot pol ure. Če grem z javnim prevozom imam samo hoje do postaje ~10 minut, nato čakanje trole, da me odpelje v bližino avtobusne postaje. Trenutno, ko ni gužve, Google Maps kaže čas s trolo do avtobusne postaje 35 minut. Nato pa še avtobus do moje službe 53 minut!!! Zvečer ob osmih, ko so ceste že precej prazne. Torej cesto lahko povsem izpraznimo, pa še zmeraj traja celo večnost. Ko vse skupaj sešteješ + čakanje, prideš na približno 2 uri potovanja v ENO SMER, za 30 km oddaljen kraj, ki ni niti približno "kar en kraj."

martincek1 ::

Večina teh, ki so za odstranitev avtomobilov iz cest živijo v LPP coni. Za ostale je na žalost železniška infrastruktura (in avtobusne pozevaze) vedno v slabšem stanju in postaja praktično neuporabna. Kolo v vsakem primeru odpade, ker na delovnih mestih ni tušev.

Edina opcija trenutno je car sharing, pa še to je glede na to, kako različni so delovni časi zelo težko izvedljivo in ni nadomestek javnega prevoza.

WhiteAngel ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/slovenija/v...

Zdaj pa pazi...

Kot je še dodal, pa postopka proti kršiteljem, ki jih je ujela kamera, na podlagi posnetka ne bodo uvedli. "Uporaben je lahko za razjasnitev situacije, vprašljiva pa je pravna podlaga za njihovo obdelavo ter vsiljivost in izpostavljanje snemalca do naključnih voznikov. Taka vsiljivost je nesprejemljiva," je poudaril Kos.

Prej bi kaznovali "vsiljivca", ki je zbudil policaje, da nekaj ukrenejo, kot pa idiote na cesti. Taka vsiljivost je popolnoma sprejemljiva in nujna, ker se samo tako prisili bedake, da vklopijo mozgane, zakaj sploh to pocnejo.


Teli obvozi okrog krožišča na Primskovem so katastrofa. Najprej so vsak teden drugačni, potem so pa še oznake fuč. V zadnjo sem se peljal s Primskovega proti krožišču in na tabli je bila Škofja Loka že odkrita, Presodlje še zakrito. Sem prišel do krožišča in puf.. izvoz desno je še zaprt. Sem moral potem naravnost, čez Hrastje in nazaj do Hoferja. WTF? Šalabajzerji much? Če bi vedel, da je še zaprt v to smer (iz ŠkL proti Primskovem je že odprt), bi šel prej desno za Tuš. Pa tisti drugi semafor na Primskovem bi tudi morali prilagoditi, ker je zdaj čisto drugačen tok in v eno smer vse stoji, v drugo pa pol časa v prazno gori zelena. Potem pa naprej 500m še na Primskovem delajo nov pločnik in se velikokrat že tam naredi kolona. Včasih imam občutek, kot da prvič v lajfu delajo cestarji cesto.

KAVINSKY ::

https://siol.net/novice/slovenija/novo-...

Nekaj mi pravi, da bodo te 3 jurje težko izterjali iz njegove socialne pomoči.

Hermit Bob ::

martincek1 je izjavil:

Večina teh, ki so za odstranitev avtomobilov iz cest živijo v LPP coni. Za ostale je na žalost železniška infrastruktura (in avtobusne pozevaze) vedno v slabšem stanju in postaja praktično neuporabna. Kolo v vsakem primeru odpade, ker na delovnih mestih ni tušev.

Edina opcija trenutno je car sharing, pa še to je glede na to, kako različni so delovni časi zelo težko izvedljivo in ni nadomestek javnega prevoza.


Pa si se vprasal zakaj je medmestni prevoz tako v k*? Ker ste ga nehali uporabljat in je samo se pogojno na pozitivni nuli. Manj ga boste uporabljali, slabsi bo. Zdaj pa vztrajajte.

WhiteAngel ::

Hermit Bob je izjavil:

martincek1 je izjavil:

Večina teh, ki so za odstranitev avtomobilov iz cest živijo v LPP coni. Za ostale je na žalost železniška infrastruktura (in avtobusne pozevaze) vedno v slabšem stanju in postaja praktično neuporabna. Kolo v vsakem primeru odpade, ker na delovnih mestih ni tušev.

Edina opcija trenutno je car sharing, pa še to je glede na to, kako različni so delovni časi zelo težko izvedljivo in ni nadomestek javnega prevoza.


Pa si se vprasal zakaj je medmestni prevoz tako v k*? Ker ste ga nehali uporabljat in je samo se pogojno na pozitivni nuli. Manj ga boste uporabljali, slabsi bo. Zdaj pa vztrajajte.


Problem kure in jajca. Reši ga lahko samo stroka in sposobna vlada. Bojim se, da nimamo ne prvih, ne drugih :(

facepalm ::

Hermit Bob je izjavil:

martincek1 je izjavil:

Večina teh, ki so za odstranitev avtomobilov iz cest živijo v LPP coni. Za ostale je na žalost železniška infrastruktura (in avtobusne pozevaze) vedno v slabšem stanju in postaja praktično neuporabna. Kolo v vsakem primeru odpade, ker na delovnih mestih ni tušev.

Edina opcija trenutno je car sharing, pa še to je glede na to, kako različni so delovni časi zelo težko izvedljivo in ni nadomestek javnega prevoza.


Pa si se vprasal zakaj je medmestni prevoz tako v k*? Ker ste ga nehali uporabljat in je samo se pogojno na pozitivni nuli. Manj ga boste uporabljali, slabsi bo. Zdaj pa vztrajajte.


A je bil kdaj boljsi? Pogojno na pozitivni nuli?
Wtf govoris? Ti je sploh znano od kod je financiran javni prevoz? Mislis, da ce se voznik avtobusa vozi sam, da je podjetje v minusu? Hint: ni.
Javni prevozi se kvecjemu izboljsujejo, vendar prepocasi in jih je povozil cas.
««
104 / 293
»»