» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
103 / 293
»»

AndrejO ::

Bi bilo pošteno reči več od napačnega parkiranja, vendar manj od nesreče povzročene pri vožnji mimo narobe parkiranega vozila? V bistvu niti ni pomembno kje natančno, zadošča to, da bi bilo pač manj, kot pa pri 4X primeru.

In, preden pozabim, hvala, ker si se odločil sodelovati v tem pogovoru.

Za predzadnjo stvar si predstavljaj, da si sedaj sodnik v teh primerih in želiš še posebej izpostaviti vozniku in tudi vsem ostalim, kaj bi bila tista ena najpomembnejša stvar, ki bi jo lahko storila voznika, ki sta vozila mimo drugih vozil, ki sta jima zastirala pogled. Bi bila kakšna takšna stvar? Katera bi bila ta stvar, ki bi lahko zmanjšala posledice nesreče ali pa omogočila celo to, da do nesreče ne bi prišlo?

solatko ::

Lakotnik29 - Saj si skoraj v celoti odgovoril, vsaka vožnja iz točke a v točko b je vožnja s prilagojeno hitrostjo, če je ni potrebno post festum ugotavljat, samo nekaj ti ne gre v glavo, da to uspe tudi idiotom, ki vozijo brezglavo, niti ne obvladajo vozila in takim, se zgodi, da post festum ugotovijo neprilagojeno hitrost.

Jaz sem vedno prišel iz točke a v b brez praske in tudi brez ogrožanja drugih udeležencev, marsikje in marsikdaj bi šel lahko, glede na razmere še veliko hitreje, velikokrat pa sem moral vožnjo upočasniti in peljati veliko pod dovoljeno mejo, ravno zato, da sem prišel cel na cilj.

In udeležba v prometu ni samo hitrost, vsi pa kritizirate izključno samo tiste voznike, ki včasih, varno presežemo administrativno določeno hitrost zunaj naselij in poleg nas to počnejo tudi vozniki na nujnih vožnjah, pa ne samo takrat, ko to lahko storijo varno, če prav so v zadnjih letih ravno voznikom reševalnih vozil, krepko spustili nivo usposobljenosti za taka početja (prej - poklicni voznik z najmanj 3 leta vožnje kategorije E, sedaj - medicinski tehnik s tri leta starim izpitom, ne glede na to, da mogoče niso v teh treh letih nič vozili).

Veš, zakonodaja prenese vse, na eni strani bi linčali hitre voznike, na drugi strani silimo neusposobljene voznike, brez izkušenj v posle, kot je vožnja reševalnega vozila.

Seveda zakonodajo sprejemajo izključno usposobljeni in kompetentni poslanci in v njej ni nelogičnih bedarij.

AndrejO - Eno od zelo varnih parkiranj je v tunelu ali pod nadvozom v primeru toče in to na AC!!!
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

zmaugy ::

AndrejO je izjavil:

Bi bilo pošteno reči več od napačnega parkiranja, vendar manj od nesreče povzročene pri vožnji mimo narobe parkiranega vozila? V bistvu niti ni pomembno kje natančno, zadošča to, da bi bilo pač manj, kot pa pri 4X primeru.

In, preden pozabim, hvala, ker si se odločil sodelovati v tem pogovoru.

Za predzadnjo stvar si predstavljaj, da si sedaj sodnik v teh primerih in želiš še posebej izpostaviti vozniku in tudi vsem ostalim, kaj bi bila tista ena najpomembnejša stvar, ki bi jo lahko storila voznika, ki sta vozila mimo drugih vozil, ki sta jima zastirala pogled. Bi bila kakšna takšna stvar? Katera bi bila ta stvar, ki bi lahko zmanjšala posledice nesreče ali pa omogočila celo to, da do nesreče ne bi prišlo?


Vsekakor manj kot bi kaznoval tistega, ki je povozil pešca na prehodu ob napačno parkiranem vozilu, ker je pač prehod za pešce ena taka podrobnost, ki zelo povečuje verjetnost, da bo kdo šel čez.
Bolj kot tistega, ki je napačno parkiral ob prehodu za pešce? Odvisno od okoliščin. Če je pripeljal pri dobri vidljivosti in suhem cestišču s hitrostjo pod omejitvijo in je nekdo nenadoma skočil izza kombija? Ne vem. Če je peljal nad omejitvijo htrosti, vidljivost, cestišče... Težko reči.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

AndrejO ::

Verjamem, da je težko reči, ker je odvisno od cele vrste okoliščin. Ampak berem, da omenjaš hitrost in tehtaš v kakšnih okoliščinah bi bila primerna kakšna hitrost. Moja interpretacija tega, kar si napisal, bi bila, da bi lahko oba voznika imela več možnosti, da nesrečo preprečita, če bi prilagodila hitrost vožnje.

Če se s to interpretacijo strinjaš, bi te vprašal kakšno hitrost bi najverjetneje izbral na tej lokaciji? Okoliščine bi bile: sredi jasnega poletnega dneva, suha cesta, idealni vozni pogoji. Vendar pa upoštevaj, da je desno od dostavnika odprt vrt vinotoča, kjer se ljudje zabavajo, na levi strani pa se opazi presledek v živi meji, kjer vodijo edine stopnice k Ljubljanici.

Ignoriraj administrativno določeno hitrost in si popolnoma svobodno izberi hitrost za katero sam oceniš, da bi bila primerna glede na vse okoliščine. S kakšno prilagojeno hitrostjo bi peljal mimo tega dostavnika?

WizzardOfOZ ::

zmaugy je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Bi bilo pošteno reči več od napačnega parkiranja, vendar manj od nesreče povzročene pri vožnji mimo narobe parkiranega vozila? V bistvu niti ni pomembno kje natančno, zadošča to, da bi bilo pač manj, kot pa pri 4X primeru.

In, preden pozabim, hvala, ker si se odločil sodelovati v tem pogovoru.

Za predzadnjo stvar si predstavljaj, da si sedaj sodnik v teh primerih in želiš še posebej izpostaviti vozniku in tudi vsem ostalim, kaj bi bila tista ena najpomembnejša stvar, ki bi jo lahko storila voznika, ki sta vozila mimo drugih vozil, ki sta jima zastirala pogled. Bi bila kakšna takšna stvar? Katera bi bila ta stvar, ki bi lahko zmanjšala posledice nesreče ali pa omogočila celo to, da do nesreče ne bi prišlo?


Vsekakor manj kot bi kaznoval tistega, ki je povozil pešca na prehodu ob napačno parkiranem vozilu, ker je pač prehod za pešce ena taka podrobnost, ki zelo povečuje verjetnost, da bo kdo šel čez.
Bolj kot tistega, ki je napačno parkiral ob prehodu za pešce? Odvisno od okoliščin. Če je pripeljal pri dobri vidljivosti in suhem cestišču s hitrostjo pod omejitvijo in je nekdo nenadoma skočil izza kombija? Ne vem. Če je peljal nad omejitvijo htrosti, vidljivost, cestišče... Težko reči.


Jaz pa to malo drugače gledam:
Če vidiš narobe parkiran avto pred prehodom za pešce, moraš biti še posebej pozoren na pešce in na ta avto kot oviro, ki ti zakriva pogled, ter takrat prilagodiš vožnjo vsem tem oviram. Torej, če v takem primeru zbiješ pešca, bi moral biti še dodatno kaznovan, ker že v osnovi, glede na oviro na cesti, nisi prilagodil vožnje.
Kazen za oviro na cesti kot napačno parkiran avto, je pa tudi prenizka in bi bilo treba tudi take bolj drastično sankcionirat, ker ne moreš puščat parkiranega avta kjerkoli - je preveč prometa.

zmaugy ::

Saj tako tudi sam to vidim.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

zmaugy ::

AndrejO je izjavil:

Verjamem, da je težko reči, ker je odvisno od cele vrste okoliščin. Ampak berem, da omenjaš hitrost in tehtaš v kakšnih okoliščinah bi bila primerna kakšna hitrost. Moja interpretacija tega, kar si napisal, bi bila, da bi lahko oba voznika imela več možnosti, da nesrečo preprečita, če bi prilagodila hitrost vožnje.

Če se s to interpretacijo strinjaš, bi te vprašal kakšno hitrost bi najverjetneje izbral na tej lokaciji? Okoliščine bi bile: sredi jasnega poletnega dneva, suha cesta, idealni vozni pogoji. Vendar pa upoštevaj, da je desno od dostavnika odprt vrt vinotoča, kjer se ljudje zabavajo, na levi strani pa se opazi presledek v živi meji, kjer vodijo edine stopnice k Ljubljanici.

Ignoriraj administrativno določeno hitrost in si popolnoma svobodno izberi hitrost za katero sam oceniš, da bi bila primerna glede na vse okoliščine. S kakšno prilagojeno hitrostjo bi peljal mimo tega dostavnika?


Verjetno ne nad 30, morda bi glede na vidni kot po potrebi nekoliko zmajšal, ko bi prišel v bližino. Pa ni neka drama drugače, sploh na fotki je zelo prazno
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

mirator ::

Prvi je parkiranje na nedovoljenih mestih omenil:

BigWhale je izjavil:

Enostavno ne mores vseh namernih krsitev vrzt v en kos. Parkiranje tam kjer to ni dovoljeno in voznja nad omejitvijo stva dve povsem razlicni stvari in ju ne mores enacit.

Strinjam se, da imata prekrška različno težo. Če nekoliko prekoračim omejeno hitrost (ali ob prehitevanju počasnejšega vozila na pregledni cesti ali pa na prazni cesti) s tem nisem nikogar ogrožal (seveda, če bom pri tej hitrosti povzročil trk, bodo posledice hujše, kot pri omejeno dovoljeni hitrosti - ampak je to glede na cestne razmere zelo majhna verjetnost), medtem ko neprimerno parkirano vozilo lahko povzroči konfliktno situacijo. Če se takšno vozilo ustavi tako, da nimaš pregleda nad vozili, ki ti prihajajo nasproti (nepregledni ovinki) ali pa ne vidiš z leve strani prihajajočega vozila, potem je, kjub previdnosti kar velika možnost, da pride do karambola. In takšnen voznik, ki je tako parkiral, bi moral poleg kazni za neprimerno parkiranje, dobiti še kakšno kazen za ogrožanje v prometu. Jasno, da je kazen za neprimerno parkirano vozilo, ki ne ovira ničesar in ga je možno brez problema obvoziti, bistveno manjša.

Raptor F16 ::

Ko prehitevaš, prehitevaj ne pa meditirat ali si v prekršku ali neki metastabilni vmesni stopnji zakona...

Nikomur ne poveš koliko je bilo na števcu (a to med prehitevanjem res gledate?) In mirna bosna. Važna da kontrolirano izpelješ manever s primerno varnistno razdaljo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

solatko ::

AndrejO - 30-40 je pa odvisno od gostote - pešci, kolesarji,...
Polozweii - Pravi vozniki tudi drugače med vožnjo ne gledajo števca, saj moraš z leti imeti vsaj približno občutek, koliko pelješ. Sice pa vozila, ki na odprti cesti vozi 85, ne moreš varno prehitet z 90 ampak potegneš momentalno vsaj 100-110, vsaj tako me je daljnega 1972 učil inštruktor vožnje. Ravno tako me je naučil, da pri speljevanju, čim hitreje prideš do omejitve, ne pa da cincaš in vlečeš kolono za seboj.
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Skoda, da se takrat ni bilo avtocest.

Raptor F16 ::

solatko je izjavil:

AndrejO - 30-40 je pa odvisno od gostote - pešci, kolesarji,...
Polozweii - Pravi vozniki tudi drugače med vožnjo ne gledajo števca, saj moraš z leti imeti vsaj približno občutek, koliko pelješ. Sice pa vozila, ki na odprti cesti vozi 85, ne moreš varno prehitet z 90 ampak potegneš momentalno vsaj 100-110, vsaj tako me je daljnega 1972 učil inštruktor vožnje. Ravno tako me je naučil, da pri speljevanju, čim hitreje prideš do omejitve, ne pa da cincaš in vlečeš kolono za seboj.


Občutek za hitrost naj bi človk dobil že nekje po 5000 km. Kar je malo ampak dovolj, da približno veš koliko je 50, koliko 90 in koliko 130-140.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

EnStot ::

Raptor F16 je izjavil:

...

Občutek za hitrost naj bi človk dobil že nekje po 5000 km. Kar je malo ampak dovolj, da približno veš koliko je 50, koliko 90 in koliko 130-140.

Seveda, saj radar tudi meri na tak način. Po nekaj urah delovanja meri samo še po občutku. Zelenjavarje spusti naprej, mesojedcem pa nameri +10% in jih oglobi.

Ganon ::

https://www.24ur.com/novice/slovenija/n...

Spet! Kdaj bodo ljudje ob vozniška dovoljenja??

solatko ::

Za te kretene je potrebno uvesti nov člen - odvzem vozniškega dovoljenja + 1200€ kazni. Tu se vidi, da je Slovencem še vedno pleh statusni simbol in ne delovni stroj.
Delo krepa človeka

zmaugy ::

Ganon je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/slovenija/n...

Spet! Kdaj bodo ljudje ob vozniška dovoljenja??


Pri tem da se škoda od toče odpravi brez sledi brez problema.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

WhiteAngel ::

Ganon je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/slovenija/n...

Spet! Kdaj bodo ljudje ob vozniška dovoljenja??


Jah, slab zakon. Če je toča, se pač počaka tistih nekaj minut, da mine, in greš naprej. Vozit po toči je itak nevarno, vidljivost je nič, pa še avto imaš zavotovo stolčen (sem doživel na lastni koži). Tudi popravilo toče potem ni bilo okej - na vratih se mi je lak začel luščiti, na strehi pa pleh počil - oboje po več letih šele. Torej zakaj točno ne bi ustavljali v tunelu/podvozu z namenom zavarovati sebe in svojo imovono? Jaz še nisem slišal, da bi bil kakšen nalet zaradi tega, kaj šele žrtev.

LeQuack ::

WhiteAngel je izjavil:

Ganon je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/slovenija/n...

Spet! Kdaj bodo ljudje ob vozniška dovoljenja??


Jah, slab zakon. Če je toča, se pač počaka tistih nekaj minut, da mine, in greš naprej. Vozit po toči je itak nevarno, vidljivost je nič, pa še avto imaš zavotovo stolčen (sem doživel na lastni koži). Tudi popravilo toče potem ni bilo okej - na vratih se mi je lak začel luščiti, na strehi pa pleh počil - oboje po več letih šele. Torej zakaj točno ne bi ustavljali v tunelu/podvozu z namenom zavarovati sebe in svojo imovono? Jaz še nisem slišal, da bi bil kakšen nalet zaradi tega, kaj šele žrtev.


Ustaviš se na odstavnem pasu če že, ne pa na vozne ali prehitevalnem.
Quack !

WhiteAngel ::

LeQuack je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

Ganon je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/slovenija/n...

Spet! Kdaj bodo ljudje ob vozniška dovoljenja??


Jah, slab zakon. Če je toča, se pač počaka tistih nekaj minut, da mine, in greš naprej. Vozit po toči je itak nevarno, vidljivost je nič, pa še avto imaš zavotovo stolčen (sem doživel na lastni koži). Tudi popravilo toče potem ni bilo okej - na vratih se mi je lak začel luščiti, na strehi pa pleh počil - oboje po več letih šele. Torej zakaj točno ne bi ustavljali v tunelu/podvozu z namenom zavarovati sebe in svojo imovono? Jaz še nisem slišal, da bi bil kakšen nalet zaradi tega, kaj šele žrtev.


Ustaviš se na odstavnem pasu če že, ne pa na vozne ali prehitevalnem.


Ampak v tunelu običajno ni odstavnega. Pa tudi to bi bil prekršek.

predi ::

V Tepanjah so končno odstranili cestninsko postajo na AC. Super. No, bi bilo super, če ne bi pozabili na znak za preklic omejitve hitrosti po koncu klanca za zadnjim tunelom v smeri od LJ proti MB. Zdaj morajo vozniki, ki pridejo iz te smeri, voziti 100 vse do MB, tisti, ki se nanjo vključijo kasneje pa lahko vozijo normalno..

MrStein ::

Križišče* načeloma razveljavi omejitev.

* - kar priklop je
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

predi ::

Motiš se. Zaviralni in pospeševalni pasovi avtoceste so zgolj to, posebni pasovi. Prometna signalizacija za znižano hitrostno omejitev na avtocesti vedno nastopa v paru s preklicem. Ravno cestninska Tepanje je bila lep primer, preden so zadevo zrušili. Preklic omejitve je bil za pospeševalnim pasom uvoza ob cestninski v obeh smereh. V smeri proti MB sledi celo zaviralni za počivališče, pa je bil znak za preklic vseeno tam.

MrStein ::

Kako bi naj potem tisti, ki se vključujejo, vedeli kaka omejitev velja tam?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

predi ::

Saj ravno to je problem, ki sem ga opisal. :)

Malajlo ::

Obnašaš se tako, kot da si se ravno vključil.
Ja, tam manjka preklic, do počivališča pač 100 voziš. Do nadaljnjega...

MrStein ::

Če pogledaš, noben priključek na AC* nima posebnega znaka za hitrost (omejitev ali preklic).
To je AC in velja omejitev 130. Če pa so kje kaj čudno postavili znake, pa glej drugo alinejo spodaj.

* razen:
- če velja posebna omejitev, recimo 100, potem je ta znak seveda tam. Ker drugače tisti, ki se priključujejo tega ne bi vedeli.
- če so postavljalci znakov malo fantazirali
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

solatko ::

Za vsakim uvozom mora biti nova tabla za omejitev, sicer velja samo do tam (to je v bistvu križišče). Poglej si omejitev 100 na ljubljanski obvoznici pri izvozu Zalog - Center imaš naprej znake pri vsakem uvozu vse do izvoza Šentjakob.
Delo krepa človeka

predi ::

MrStein je izjavil:

Če pogledaš, noben priključek na AC* nima posebnega znaka za hitrost (omejitev ali preklic).
To je AC in velja omejitev 130. Če pa so kje kaj čudno postavili znake, pa glej drugo alinejo spodaj.

* razen:
- če velja posebna omejitev, recimo 100, potem je ta znak seveda tam. Ker drugače tisti, ki se priključujejo tega ne bi vedeli.
- če so postavljalci znakov malo fantazirali
Točno tako, ampak to ne pomeni, da pospeševalni/zaviralni pasovi (oz. uvozi in izvozi - priključki) sami po sebi vplivajo na omejitev na pasovih na katere se vključujejo/iz katerih se izključujejo. Trenutno so na Google maps pri Tepanju še vedno stari Street View posnetki, ki to lepo prikažejo:
  1. omejitev 60 km/h pred cestninsko
  2. izvoz Sl. Konjice tudi pred cestnisko (znak za omejitev ni ponovljen)
  3. uvoz iz Sl. Konjic za cestninsko (znak za omejitev ni ponovljen)
  4. preklic čisto na koncu (v daljavi pa izvoz za postajališče)
Dejanska situacija pa je zdaj, da je tule (daleč pred bivšo cestninsko) znak za 100 km/h, ki so ga namestili po tisti nesreči na drugi strani pred tuneli, ko je neko tovorno vozilo prebilo varnostne ograje in se razletelo po nasprotni strani klanca (kakšen kilometer pred izvozom za Dramlje), tiste pri bivši cestninski so pa vse odstranili.

mirator ::

Mislim, ne vem, ali smo na tem forumu res samo otroci in ne vemo "zakaj miličnika sredi ceste ne zapiše policaj?"?
Omejitev na AC je po defoltu 130 km/h razen v posebnih primerih, ki pa morajo biti ustrezno označeni. V kolikor pride do anomalij, mora za označitev poskrbeti skrbnik AC. Lahko, da je ta tvoj znak ostal pozabljen, zato namesto spraševanje na forumu, pokliči na DARS, kjer ti bodo zagotovo dali verodostojno informacijo.
Kar se uvozov in izvozov tiče, je pri izvozu na AC potrebno pospeševati do največje dovoljene hitrosti (za tiste, ki se več bojijo). In če se pri maksimalni hitrosti ne moreš vključiti v promet, nadaljuješ z enako hitrostjo in prižganim levim smerokazom, dalje, dokler se ti ne uspe uvrstiti v vozni pas.
Pri izhodu, pa v izvozni pas zapelješ s hitrostjo, kot si jo imel na voznem pasu (ali pa če si prehiteval na prehitevalnem pasu, hitrost, ki si jo imel na prehitevalnem pasu). Takoj ko si na izvoznem pasu odvisno od začetne hitrosti, hitrost začneš zniževati ali samo s spuščeeno sklopko za plin ali z dodatnim zviranjem. Vsekakor ne odsekano ampak čimbolj zvezno.

predi ::

mirator je izjavil:

Mislim, ne vem, ali smo na tem forumu res samo otroci in ne vemo "zakaj miličnika sredi ceste ne zapiše policaj?"?
Omejitev na AC je po defoltu 130 km/h razen v posebnih primerih, ki pa morajo biti ustrezno označeni. V kolikor pride do anomalij, mora za označitev poskrbeti skrbnik AC. Lahko, da je ta tvoj znak ostal pozabljen, zato namesto spraševanje na forumu, pokliči na DARS, kjer ti bodo zagotovo dali verodostojno informacijo.
Saj pa nisem ničesar spraševal. Samo dejstva sem navedel.. 8-O

BigWhale ::

mirator je izjavil:

ali pa če si prehiteval na prehitevalnem pasu, hitrost, ki si jo imel na prehitevalnem pasu


Prehitevanje tik preden zapeljes na izvoz je v bistvu precej neumno in precej nevarno.

MrStein ::

predi je izjavil:


uvoz iz Sl. Konjic za cestninsko (znak za omejitev ni ponovljen)

Potem tam omejitev več ne velja. Preprosto.
(za nejasnost pa glej drugo alinejo, kot sem že rekel; zmedene, nasprotujoče si ali nasploh nesmiselne znake pa imamo po celi Sloveniji*, tale je zgolj eden od mnogih primerov)

* zanimivo, da se vedno najde kdo, ki bo to zanikal, kljub 100% jasnosti primera
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

mirator ::

BigWhale je izjavil:

mirator je izjavil:

ali pa če si prehiteval na prehitevalnem pasu, hitrost, ki si jo imel na prehitevalnem pasu


Prehitevanje tik preden zapeljes na izvoz je v bistvu precej neumno in precej nevarno.

Se popolnoma strinjam. Ampak v tej temi je govor o talentih in varjameš ali, so tudi takšni talenti, ki pred izvozom tudi prehitevajo in potem stopijo na bremzo, še preden so na izvoznem pasu.
Se mi je že zgodilo - izvoz obvoznice na Šmartinko v Ljubljani.

predi ::

MrStein je izjavil:

predi je izjavil:


uvoz iz Sl. Konjic za cestninsko (znak za omejitev ni ponovljen)

Potem tam omejitev več ne velja. Preprosto.
(za nejasnost pa glej drugo alinejo, kot sem že rekel; zmedene, nasprotujoče si ali nasploh nesmiselne znake pa imamo po celi Sloveniji*, tale je zgolj eden od mnogih primerov)

* zanimivo, da se vedno najde kdo, ki bo to zanikal, kljub 100% jasnosti primera
Se pač strinjava, da se ne strinjava. Glede na to, da je zadeva 100% jasna, ne bo problem izbrskati par citatov iz veljavne zakonodaje, ki posebne pasove smernega vozišča oz. njih stičišča obravnava kot križišča. Kar na dan z njimi.

MrStein ::

Kolega, če se ceste križajo, je to križišče.

Kako pa naj tisti s stranske ceste vedo, kaka omejitev velja na glavni? Telepatsko?

PS: Izkušnje kažejo, da določeni vztrajajo na svojem, tudi če jim vso zakonodajo citiraš.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

predi ::

MrStein je izjavil:

Kolega, če se ceste križajo, je to križišče.

Kako pa naj tisti s stranske ceste vedo, kaka omejitev velja na glavni? Telepatsko?

PS: Izkušnje kažejo, da določeni vztrajajo na svojem, tudi če jim vso zakonodajo citiraš.
No, ti bom sam prilepil relevanten tekst.

1. avtocesta je državna cesta, ki je namenjena daljinskemu prometu motornih vozil in je označena s predpisano prometno signalizacijo, njen sestavni del so tudi priključki nanjo in servisne prometne površine;

11. cestni priključek je del javne ceste, s katerim se javna cesta iste ali nižje kategorije ali nekategorizirana cesta ali druga površina navezuje na to cesto;

30. križišče je prometna površina, ki nastane s križanjem ali združitvijo dveh ali več cest v isti ravnini;

61. pospeševalni in zaviralni pas sta označena prometna pasova, namenjena pospeševanju vozil pri vključevanju na javno cesto oziroma zaviranju pri izključevanju z javne ceste;
ZCes-1, 2. člen

(4) Prepovedi in omejitve, označene z znaki za prepovedi in omejitve (2200) ter posameznimi znaki za urejanje cestnega prometa (2407, 2408, 2409, 2409-1 in 2409-2), veljajo od mesta, kjer so postavljeni znaki, do mesta, kjer je postavljen znak o njihovem preklicu, sicer pa do prvega naslednjega križišča ali krožnega križišča javnih oziroma nekategoriziranih cest, ki se uporabljajo za javni cestni promet. Pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na cestah, 17. člen

Zdaj pa mi opiši, kje vidiš križišča v pospeševalnih in zaviralnih pasovih avtoceste ter kje je to križišče med avtocesto in avtocestnim priključkom.

mirator ::

Saj si citiral:
30. križišče je prometna površina, ki nastane s križanjem ali združitvijo dveh ali več cest v isti ravnini;

pospeševalni pas se združi v isti ravini z AC in to je glede na citat, križišče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

D3m ::

Jesus H. Christ

A ste lahko še bolj neumni?

Kako pa naj tisti s stranske ceste vedo, kaka omejitev velja na glavni?


Ni potrebno lahko vrnejo izpit in uporabljajo javni prevoz.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

facepalm ::

No tisti ki pravite da uvoz na AC ni krizisce, a gledate sploh table ce vam ze pojmi niso jasni?
Na vsakem uvozu je tabla "krizisce s prednostno cesto".

Zadnje case se v tej temi samo se odkriva toplo vodo..

MrStein ::

:D
Saj sem rekel. Tudi ko bodo objavljeni relevantni deli zakona, bodo eni še kar tupili dalje isto...

Bom kar podpis spremenil.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

predi ::

Lepo vam piše zgoraj, da avtocestni priključek ni cesta, pač pa je del ene in iste ceste ter da za križišče potrebuješ vsaj dve cesti. In ne, prometna signalizacija, ki označuje izvoze, ne vsebuje znakov za križišča. Prej za smer vožnje.

In še tretjič: to da mora biti za uvozom znak za znižano hitrost, če je ta predpisana, je non-issue. Issue je to, da mora nastopati v paru s preklicem.

facepalm ::

predi je izjavil:

Lepo vam piše zgoraj, da avtocestni priključek ni cesta, pač pa je del ene in iste ceste ter da za križišče potrebuješ vsaj dve cesti. In ne, prometna signalizacija, ki označuje izvoze, ne vsebuje znakov za križišča. Prej za smer vožnje.

In še tretjič: to da mora biti za uvozom znak za znižano hitrost, če je ta predpisana, je non-issue. Issue je to, da mora nastopati v paru s preklicem.


Pisal sem o UVOZIH. Ta so krizisca in so oznacena z znakom. Izvozi/razcepi pa to (logicno?) niso.

BigWhale ::

Pri nas je tako, da uvoz na avtocesto MORA razveljaviti prejsnjo omejitev, ce je bila postavljena z dodatnim znakom. Tisti, ki zapelje na avtocesto enostavno ne more vedeti kaksna je bila omejitev 500m nazaj ali pa 1km nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

facepalm ::

BigWhale je izjavil:

Pri nas je tako, da uvoz na avtocesto MORA razveljaviti prejsnjo omejitev, ce je bila postavljena z dodatnim znakom. Tisti, ki zapelje na avtocesto enostavno ne more vedeti kaksna je bila omejitev 500m nazaj ali pa 1km nazaj.

Itak. Sploh ne razumem kako bi lahko to bilo komurkoli sporno.

Malajlo ::

Sporno je tistim, ki dotičnega uvoza ne uporabljajo in imajo v glavi še vedno prejšnjo omejitev.
BTW, če uvoz na AC ni križišče, potem pa naj velja tist znak, še v ovinku pentlje, da si (aleluja) na AC. Taka je evolucija vaške ceste v autobahn. Mic po mic pa imaš tropasovnico.

Malner ::

Koliko vas vidi ta video. Prehitevanje v naselju, mimo otokov, čez prehod za pešce, cež neprekinjeno črto, prehitevanje kolone, neprilagojena hitrost pa še kaj bi se našlo.

nevarno prehitevanje

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Malner ()

shadeX ::

Ja, idiot. V najboljšem primeru bo 15 sekund prej prevozil tisto naselje, v najslabšem pa koga zbil ko bo prečal prehod za pešce ali povzročil prometno nesrečo.

WhiteAngel ::

Malner je izjavil:

Koliko vas vidi ta video. Prehitevanje v naselju, mimo otokov, čez prehod za pešce, cež neprekinjeno črto, prehitevanje kolone, neprilagojena hitrost pa še kaj bi se našlo.

nevarno prehitevanje


Na posnetku vidim kar nekaj stvari:
1. da so otoki brez efekta in bi morali tistega občinarja, ki je za to dal denar, linčati,
2. da je tudi voznik Opla bedak,
3. da so lastniki bajt smotani, ker porivajo nepregledne ograje in škarpe čisto do ceste - k sreči je občina vsaj pločnik uspela narediti in en slabo pregleden prehod za pešce,
4. lepo gnezdo od štorkelj :)

Roko na srce, cesta je bila ravna in pregledna. Edina nevarnost je tisti nepregleden prehod za pešce, zaradi katerega je voznik Opla pač bedak in bi se lahko zelo slabo končalo.

scipascapa ::

odvzem vozniške takoj najmanj kar bi naredil.

IL_DIAVOLO ::

In spet iskanje opravicil za idiota brez odgovornosti. In takih je se zal ogromno. Da v tistem casu stopi na prehod zivo bitje, od njega ne ostane nic. Ta ima najmanj 100 na stevcu.

Kamere na vse na novo registrirane avtomobile, naredit bazo za upload taksnih posnetkov in naj se lov zacne. Se na radarjih se bo prisparalo.
««
103 / 293
»»