Prijavi se z GoogleID

» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 103 104 105 106 107 ... 110

ziga1990 ::

Hermit Bob je izjavil:

mirator je izjavil:


Pozabi. To se ne bo zgodilo, ker ni nobene potrebe.

Ne. Potreba je ogromna, zal pa skoduje industriji in kromanjoncem (ki mislijo, da so avtomobil oni, zdravstveno zavarovanje pa ne zdrzi zdravljenja take kolicine sociopatov). Tako, da ja, ne bo se zgodilo, samo razlog , "ni nobene potrebe", je napacen. Potreba je, nujna, zdaj, samo so ljudje prevec zabiti, da bi jo doumeli.

Tole, vsaj za silo normalnemu cloveku, ki je ze kdaj stal v koloni, pove vse:

Ne rabimo razsiritve obvoznice. Rabimo odstranitev neucinkovitih prevoznih sredstev iz cest. Seveda bojo pa sociopati vedno proti.


mislim, da če naredimo to kar imajo že v nekaterih evropskih mestih da mesto dobi cone v katere smejo peljati samo vozila ki imajo emisije dovolj nizke, inervencijska vozila in pa dostavna vozila. Bi zmanjsšalo promet v mestih in tudi bi poskrbelo za bolj točne avtobuse in z večjo potrebo po avtobusnem prevou tudi več avtobusov in boljši časi odhodi/prihodi avtobusov
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

Javnega prevoza nisem koristil cca 10 let. Čisto nič ne pogresam in vsi, ki so šli takrat delat izpit pravijo enako. Greš kam hočeš in kdaj hoces-definicija svobodnega človeka.

Avto je nuja.

Hermit Bob ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Javnega prevoza nisem koristil cca 10 let. Čisto nič ne pogresam in vsi, ki so šli takrat delat izpit pravijo enako. Greš kam hočeš in kdaj hoces-definicija svobodnega človeka.

Avto je nuja.


Ne ne mores "kam hoces in kdaj hoces", ker je od 2h do 5h, enako zjutraj, vse zabito s plehom in po tej svoji definiciji nisi svoboden clovek.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Kaj pa rineš v center.

facepalm ::

Ce se ti res mudi v center LJ pac zapeljes s ceste in te zapeljejo z resilcem. Ce si 100km+ oddaljen pa se vrzes v prepad in te zapeljejo s helikopterjem:)

muchacho ::

car haha cheers, optimize or GTFO

shadeX ::

Na primorki 18km zastoj zaradi prometne nesreče, v kateri je udeleženih 10 vozil. Idioti so spet vozili s prekratko varnostno razdaljo.

klik

solatko ::

Idioti več ali manj, vedno vozijo s prekratko varnostno razdaljo, dokler gre je v redu, če se je potrebno pa ustavit, je pa štala. Vsako jutro poroča o tem radio, ko sporoča kje so zastoji.
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Tisti, ki ste pogosto na avtocesti, veste kakšno je stanje. Prehitevanje po desni in vrivanje ne prehitevalni pas. Potem pa imej varnostno razdaljo.

mirator ::

Očitno polna luna deluje, ko še ni povsem polna. Danes se peljem proti obali. Najprej gneča v Kozarjah potem čudna vožnja do Vrhnike, kjer so bila nekakšna dela na avto cesti. To človek oz. voznik pač vzame v zakup. Ampak potem so se hitrosti le nekoliko povečale na ca 100 km/h, prehitevalni pas je bil nabit, vozni pas pa se je počasi praznil. Od Logatca oz. Loga dalje je za mano vozil bel kombi z napisim "STEEL". Potem me je nekajkrat prehitel po desni, ker se je pač tako odvijal promet, vendar se je potem vedno vrnil na prehitevalni pas za mano. Potem pa je prišlo do neljube situacije, ko me je dohitel po desnem pasu in čeprav za mano ni bilo nekaj varnostnih razdalj nikogar in med mano in avtomobilom pred mano res samo varnostna razdalja, me je izsilil (dobesedno, ker sva bila v bistvu v paraleli, mogoče je bil on 1 m pred mano, če jaz ne bi zmanjšal hitrosti, bi verjetno poročali o novem zastoju) in mi nekaj kazal v vzratnem ogledalu. Čez nekaj časa se je ponovno umaknil na vozni pas in potem se ga končno rešil. Torej ne se čuditi zastojem na cestah. Jaz vedno trdim, da so na cestah norci, pa s tem ne želim žaliti nikogar, ampak opozarjati, da je treba biti pozoren tudi na reakcije drugih voznikov (seveda sem lahko v očeh drugih voznikov tudi jaz potencialni norec)

Hermit Bob ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kaj pa rineš v center.


Zakaj pa center? (Sicer, glede na to, da je cisto zabit, izgleda, da zelo veliko "talentov" rine v center... Se raje, skozi center). Si bil v zadnjem casu kaj na obvoznici? Stajerski avtocesti? Primorski? In iz leta v leto je vedno slabse.

In najboljsa fora, dodajanje avtocest, sirjenje obvoznice,... ne resuje nicesar. Vsaka povecava pretocnosti, samo poveca promet in kmalu je vse spet zabasano.

Zgodovina sprememb…

EnStot ::

" Nato se je zgodila še tretja nesreča, znova zaradi neprilagojene hitrosti, v kateri so bila udeležena tri vozila (dve od treh sta bili udeleženi že v drugi nesreči). "

Samo dokaz, da teh AC kriminalcev ničesar ne izuči. Potrebno bi jih bilo obtožiti kaznivega dejanja in vreči v grajsko ječo.

Jazon ::

mirator je izjavil:

Očitno polna luna deluje, ko še ni povsem polna. Danes se peljem proti obali. Najprej gneča v Kozarjah potem čudna vožnja do Vrhnike, kjer so bila nekakšna dela na avto cesti. To človek oz. voznik pač vzame v zakup. Ampak potem so se hitrosti le nekoliko povečale na ca 100 km/h, prehitevalni pas je bil nabit, vozni pas pa se je počasi praznil. Od Logatca oz. Loga dalje je za mano vozil bel kombi z napisim "STEEL". Potem me je nekajkrat prehitel po desni, ker se je pač tako odvijal promet, vendar se je potem vedno vrnil na prehitevalni pas za mano. Potem pa je prišlo do neljube situacije, ko me je dohitel po desnem pasu in čeprav za mano ni bilo nekaj varnostnih razdalj nikogar in med mano in avtomobilom pred mano res samo varnostna razdalja, me je izsilil (dobesedno, ker sva bila v bistvu v paraleli, mogoče je bil on 1 m pred mano, če jaz ne bi zmanjšal hitrosti, bi verjetno poročali o novem zastoju) in mi nekaj kazal v vzratnem ogledalu. Čez nekaj časa se je ponovno umaknil na vozni pas in potem se ga končno rešil. Torej ne se čuditi zastojem na cestah. Jaz vedno trdim, da so na cestah norci, pa s tem ne želim žaliti nikogar, ampak opozarjati, da je treba biti pozoren tudi na reakcije drugih voznikov (seveda sem lahko v očeh drugih voznikov tudi jaz potencialni norec)


:D
What's your point?
Ves čas si se vozil po prehitevalnem, kljub praznemu voznemu pasu.
Varnostna razdalja pri 100km/h je najmanj 54m.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jazon ()

martincek1 ::

mirator je izjavil:

Očitno polna luna deluje, ko še ni povsem polna.


Polna luna nima učinka na voznike, razen
- da je zaradi svetlobe več živali na cestah
- da je folk podzavestno prepričan, da polna luna deluje na njih in ostale

mirator ::

Jazon je izjavil:

mirator je izjavil:

Očitno polna luna deluje, ko še ni povsem polna. Danes se peljem proti obali. Najprej gneča v Kozarjah potem čudna vožnja do Vrhnike, kjer so bila nekakšna dela na avto cesti. To človek oz. voznik pač vzame v zakup. Ampak potem so se hitrosti le nekoliko povečale na ca 100 km/h, prehitevalni pas je bil nabit, vozni pas pa se je počasi praznil. Od Logatca oz. Loga dalje je za mano vozil bel kombi z napisim "STEEL". Potem me je nekajkrat prehitel po desni, ker se je pač tako odvijal promet, vendar se je potem vedno vrnil na prehitevalni pas za mano. Potem pa je prišlo do neljube situacije, ko me je dohitel po desnem pasu in čeprav za mano ni bilo nekaj varnostnih razdalj nikogar in med mano in avtomobilom pred mano res samo varnostna razdalja, me je izsilil (dobesedno, ker sva bila v bistvu v paraleli, mogoče je bil on 1 m pred mano, če jaz ne bi zmanjšal hitrosti, bi verjetno poročali o novem zastoju) in mi nekaj kazal v vzratnem ogledalu. Čez nekaj časa se je ponovno umaknil na vozni pas in potem se ga končno rešil. Torej ne se čuditi zastojem na cestah. Jaz vedno trdim, da so na cestah norci, pa s tem ne želim žaliti nikogar, ampak opozarjati, da je treba biti pozoren tudi na reakcije drugih voznikov (seveda sem lahko v očeh drugih voznikov tudi jaz potencialni norec)


:D
What's your point?
Ves čas si se vozil po prehitevalnem, kljub praznemu voznemu pasu.
Varnostna razdalja pri 100km/h je najmanj 54m.

Ja bravo. Na to pa nisem pomislil.
Se pravi po tvoje, bi se moral iz kolone na prehitevalnem pasu, ki se je gibala s hitrostjo okoli 100 km/h, umakniti na prazni vozni pas, pospešiti na 130 km/h in prehiteti celo kolono na prehitevalnem pasu?
No saj približno tako je počel ta s kombijem, s tem da me je izsilil, ko se je vključeval nazaj v kolono na prehitevalnem pasu. Če nekateri mislite, da je to po CPP, potem je v bistvu zastojev še malo.

Jazon ::

mirator je izjavil:


Se pravi po tvoje, bi se moral iz kolone na prehitevalnem pasu, ki se je gibala s hitrostjo okoli 100 km/h, umakniti na prazni vozni pas, pospešiti na 130 km/h in prehiteti celo kolono na prehitevalnem pasu?
No saj približno tako je počel ta s kombijem, s tem da me je izsilil, ko se je vključeval nazaj v kolono na prehitevalnem pasu. Če nekateri mislite, da je to po CPP, potem je v bistvu zastojev še malo.


Ne, umakneš se na prazni vozni pas in voziš z enako hitrostjo, kot si pred tem vozil na prehitevalnem pasu. To je vsa znanost.

WizzardOfOZ ::

Jazon je izjavil:

mirator je izjavil:


Se pravi po tvoje, bi se moral iz kolone na prehitevalnem pasu, ki se je gibala s hitrostjo okoli 100 km/h, umakniti na prazni vozni pas, pospešiti na 130 km/h in prehiteti celo kolono na prehitevalnem pasu?
No saj približno tako je počel ta s kombijem, s tem da me je izsilil, ko se je vključeval nazaj v kolono na prehitevalnem pasu. Če nekateri mislite, da je to po CPP, potem je v bistvu zastojev še malo.


Ne, umakneš se na prazni vozni pas in voziš z enako hitrostjo, kot si pred tem vozil na prehitevalnem pasu. To je vsa znanost.


To je previsoka znanost za večino voznikov v Sloveniji. Večina je namreč zabitih kretenov in idiotskih kmetavzov, ki nimajo pojma o vožnji po cestah, avto jim je pa nadomestek premajhnega kur*a.

bobi_palčka ::

WizzardOfOZ je izjavil:

To je previsoka znanost za večino voznikov v Sloveniji.


Če se vsakemu mudi. Na koncu pa, kot je sam napisal, vozijo malo manj kot 10km/h hitreje kot tovornjaki na voznem pasu.

Koliko hitreje pride na cilj po par kilometrih zgoščenega prometa je pa drugo vprašanje.


EDIT: https://siol.net/avtomoto/promet/zaprta...

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Če se nebi vsem tako mudilo, bi prej prišli na cilj, ker bi bilo manj zastojev.

MrStein ::

EnStot je izjavil:

" Nato se je zgodila še tretja nesreča, znova zaradi neprilagojene hitrosti, v kateri so bila udeležena tri vozila (dve od treh sta bili udeleženi že v drugi nesreči). "

Samo dokaz, da teh AC kriminalcev ničesar ne izuči. Potrebno bi jih bilo obtožiti kaznivega dejanja in vreči v grajsko ječo.

To ne bi nič pomagalo.
To je isto, kot če vaškega pijanca kaznuješ s tremi plačami, ko ga ujameš pijanega za volanom. Naslednji mesec bo spet.

Pomagalo bi, če bi takoj pri kršitvi (premala razdalja) dobil opozorilo, pri naslednji pa takoj kazen (globo). Ampak za to je potrebno delat, vladi/oblasti pa to ne diši.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

mirator ::

Jazon je izjavil:

mirator je izjavil:


Se pravi po tvoje, bi se moral iz kolone na prehitevalnem pasu, ki se je gibala s hitrostjo okoli 100 km/h, umakniti na prazni vozni pas, pospešiti na 130 km/h in prehiteti celo kolono na prehitevalnem pasu?
No saj približno tako je počel ta s kombijem, s tem da me je izsilil, ko se je vključeval nazaj v kolono na prehitevalnem pasu. Če nekateri mislite, da je to po CPP, potem je v bistvu zastojev še malo.


Ne, umakneš se na prazni vozni pas in voziš z enako hitrostjo, kot si pred tem vozil na prehitevalnem pasu. To je vsa znanost.

Pa ti tako voziš?
Sicer pa res ne razumeš poante. Zate je po zapisanem večji prekršek voziti v koloni po prehitevalnem pasu, kot prehitevanje po desnem voznem in izsiljevanje pri vključitvi v prehitevalni pas.

PoStrah ::

ker se en debil vrine iz enega pasu na drugega in ker nima varnostne razdalje mora voznik zadaj zabremzat in zgodi se domino effect ki lahko traja tudi več kilometrov in več minut v rikverc.

Asus P6T|i7 920|ATI HD 6850|12 gb DDR3|dual monitor|mašina da gate trga

Jazon ::

mirator je izjavil:


Pa ti tako voziš?
Sicer pa res ne razumeš poante. Zate je po zapisanem večji prekršek voziti v koloni po prehitevalnem pasu, kot prehitevanje po desnem voznem in izsiljevanje pri vključitvi v prehitevalni pas.


Da. Ni potrebno upoštevati veliko pravil na AC:
1.) Voziš po voznem pasu medtem, ko prehitevalnega uporabljaš za prehitevanje;
2.) Pri menjavi pasu uporabiš smernik;
3.) Če si na prehitevalnem pasu in vozilo pred teboj na voznem pasu, da smernik za menjavo pasu ga spustiš predse (neglede na znamko ali moč vozila), če le ne cijazi 80km/h za prikolico.

Ko obvladaš slednja, greš lahko naprej:
4.) Če si na prehitevalnem pasu in je za teboj hitrejše vozilo (glede na hitrost prihoda), se mu umakneš na vozni pas (ponavadi je za ta manever potrebnega 100 metrov prostora na voznem pasu);
5.) Prehitevanje izvajaš s hitrostjo 137 km/h;
6.) Če so med vozili na voznem pasu 300 m vrzeli, se vrneš na vozni pas in ne vztrajaš s hitrostjo 110km/h na prehitevalnem pasu;

Na A1 je vožnja proti obali po prehitevalnem pasu precej stresna, saj se v špici večina na tem pasu premika brez varnostne razdalje. Precej je zaviranja. Hitrost v špici niha od 80 do 110km/h. Vožnja po voznem pasu (s prehitevanjem) je manj stresna, saj tovornjakarji vozijo med 95 in 105km/h. Razlike v času prihoda do Postojne praktično ni.

Groot ::

Jazon je izjavil:

mirator je izjavil:


Pa ti tako voziš?
Sicer pa res ne razumeš poante. Zate je po zapisanem večji prekršek voziti v koloni po prehitevalnem pasu, kot prehitevanje po desnem voznem in izsiljevanje pri vključitvi v prehitevalni pas.


Da. Ni potrebno upoštevati veliko pravil na AC:
1.) Voziš po voznem pasu medtem, ko prehitevalnega uporabljaš za prehitevanje;
2.) Pri menjavi pasu uporabiš smernik;
3.) Če si na prehitevalnem pasu in vozilo pred teboj na voznem pasu, da smernik za menjavo pasu ga spustiš predse (neglede na znamko ali moč vozila), če le ne cijazi 80km/h za prikolico.

Ko obvladaš slednja, greš lahko naprej:
4.) Če si na prehitevalnem pasu in je za teboj hitrejše vozilo (glede na hitrost prihoda), se mu umakneš na vozni pas (ponavadi je za ta manever potrebnega 100 metrov prostora na voznem pasu);
5.) Prehitevanje izvajaš s hitrostjo 137 km/h;
6.) Če so med vozili na voznem pasu 300 m vrzeli, se vrneš na vozni pas in ne vztrajaš s hitrostjo 110km/h na prehitevalnem pasu;

Na A1 je vožnja proti obali po prehitevalnem pasu precej stresna, saj se v špici večina na tem pasu premika brez varnostne razdalje. Precej je zaviranja. Hitrost v špici niha od 80 do 110km/h. Vožnja po voznem pasu (s prehitevanjem) je manj stresna, saj tovornjakarji vozijo med 95 in 105km/h. Razlike v času prihoda do Postojne praktično ni.


Ja takšen pristop k vožnji bi bil top, vendar je žal glede na razmere na cestah preprosto iluzija. Zatakne se že pri omenjeni varnostni razdalji, ki so za večino voznikov očitno zgolj vic za katerega so slišali v avtošoli. Tipična reakcija zadnje čase, če si na prehitevalnem pasu in si želiš morda vsaj v od varnostne razdalje (npr. 10m), je nujno blendanje od zadaj in po možnosti prehitevanje po desni v škarje, ker si očitno v očeh večine prepočasen. Čeprav ta isti avto potem čez par km ko se stvar reši zastoja z lahkoto prehitiš. Včasih človeka res prime, da bi v takšnih situacijah malce bolj močno stisnil po bremzi ali pa ob prehitevanju po desni zaprl razdaljo do avta pred sabo, ampak je lastno življenje preprosto več vredno od bedaka na cesti.

mirator ::

Ja takšen pristop k vožnji bi bil top, vendar je žal glede na razmere na cestah preprosto iluzija.
Točno to. Vsako drugo moraliziranje je brez veze. Po predpisih voziš, ko ti to dovoljujejo prometne razmere. Ko imaš na prehitevalnem pasu kolono, na voznem pa na vsakih 100 m ali še manj počasne tovornjake, potem velja edino pravilo, da se prilagodiš razmeram.
Prav gotovo pa interminentno prehitevanje malo po desni, pa vrinjanje v kolono na prehitevalnem pasu z izsiljevanjem prednosti, ni prilagoditev, je pa potencialna nevarnost za verižna trčenja in posledično ustvarjanje dolgih zastojev.

GupeM ::

mirator je izjavil:

Ja bravo. Na to pa nisem pomislil.
Se pravi po tvoje, bi se moral iz kolone na prehitevalnem pasu, ki se je gibala s hitrostjo okoli 100 km/h, umakniti na prazni vozni pas, pospešiti na 130 km/h in prehiteti celo kolono na prehitevalnem pasu?
No saj približno tako je počel ta s kombijem, s tem da me je izsilil, ko se je vključeval nazaj v kolono na prehitevalnem pasu. Če nekateri mislite, da je to po CPP, potem je v bistvu zastojev še malo.

Narobe razumeš. Umakniti bi se moral na vozni pas in voziti z enako hitrostjo, kot tisti na prehitevalnem pasu. Če bi to naredili vsi, bi vožnja po prehitevalnem pasu bila veliko hitrejša. Obstajati bi moral zakon, da bi po prehitevalnem pasu lahko vozil najmanj 130 km/h. Če nisi sposoben prehitevati s 130 km/h, potem nimaš kaj početi na prehitevalnem pasu.

Lakotnik29 ::

mirator je izjavil:

Ja takšen pristop k vožnji bi bil top, vendar je žal glede na razmere na cestah preprosto iluzija.
Točno to. Vsako drugo moraliziranje je brez veze. Po predpisih voziš, ko ti to dovoljujejo prometne razmere. Ko imaš na prehitevalnem pasu kolono, na voznem pa na vsakih 100 m ali še manj počasne tovornjake, potem velja edino pravilo, da se prilagodiš razmeram.
Prav gotovo pa interminentno prehitevanje malo po desni, pa vrinjanje v kolono na prehitevalnem pasu z izsiljevanjem prednosti, ni prilagoditev, je pa potencialna nevarnost za verižna trčenja in posledično ustvarjanje dolgih zastojev.


seveda je iluzija, ko pa bedaki ne znate vozit. Seveda je najlažje živet v svetem prepričanju, da je tvoje kršenje prometnih predpisov pravilno in upravičeno, ostali pa so seveda nespsoobni kreteni-

martincek1 ::

GupeM je izjavil:

Obstajati bi moral zakon, da bi po prehitevalnem pasu lahko vozil najmanj 130 km/h. Če nisi sposoben prehitevati s 130 km/h, potem nimaš kaj početi na prehitevalnem pasu.


Dej ne seri. 130 je zgornja omejitev na avtocesti, če nekdo vozi 90 po voznem pasu, ga lahko brez kakršnega koli problema prehitiš s 120 in nadaljuješ po desni. Če nekdo odzadaj medtem pripizdi z 160, se nalima na odbijač in blenda, je to njegov problem. Seveda, da se umakneš kolikor hitro lahko, ampak če voziš nad omejitvijo, vsaj ne jamraj ker ostali vozijo po predpisih.

GupeM ::

martincek1 je izjavil:

GupeM je izjavil:

Obstajati bi moral zakon, da bi po prehitevalnem pasu lahko vozil najmanj 130 km/h. Če nisi sposoben prehitevati s 130 km/h, potem nimaš kaj početi na prehitevalnem pasu.


Dej ne seri. 130 je zgornja omejitev na avtocesti, če nekdo vozi 90 po voznem pasu, ga lahko brez kakršnega koli problema prehitiš s 120 in nadaljuješ po desni. Če nekdo odzadaj medtem pripizdi z 160, se nalima na odbijač in blenda, je to njegov problem. Seveda, da se umakneš kolikor hitro lahko, ampak če voziš nad omejitvijo, vsaj ne jamraj ker ostali vozijo po predpisih.

No, mogoče sem res nekoliko pretiraval s 130 (ali pa tudi ne). Ampak če bi bila ta omejitev veliko nižja, bi vsi šparovci in/ali prpe prehitevali s toliko nižjo hitrostjo. S tem nisi naredil nič. In ja, če nekdo vozi 90 po voznem in ga prehitiš s 120, si res hitro mimo, sploh če se potem umakneš. Če pa nekdo vozi 110 ali 115, pa tvojih 120 kar naenkrat traja celo večnost, da ga prehitiš. Takrat pa tudi tisti za tabo, ki vozi 130, mora zmanjševati hitrost ali celo zavirati samo zato, ker se tebi ne ljubi pri prehitevanju dati malo gasa, da bi bil mimo v 5 sekundah namesto v 25. Če upoštevaš še varnostno razdaljo pred prehitevanjem in po prehitevanju, se te sekunde zelo zelo hitro nabirajo.

MrStein ::

GupeM je izjavil:

In ja, če nekdo vozi 90 po voznem in ga prehitiš s 120, si res hitro mimo, sploh če se potem umakneš. Če pa nekdo vozi 110 ali 115, pa tvojih 120 kar naenkrat traja celo večnost,

Ali pa če tovornjak z 99 km/h prehiteva drugega, ki vozi 98 km/h... ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

mirator ::

Seveda so tovornjaki svoja zgodba. Ampak tukaj se sedaj pregovarjamo o situaciji, ko je v prehitevalnem pasu kolona, vozni pas pa prazen. Ampak kolono je moral nekdo narediti (seveda lahko tudi tovornjak iz zgornjega posta), vedno je nekdo prvi v koloni. Poanta je v tem, da se ta kolona premika počasneje, kot je dovoljena hitrost na AC. In sedaj smo tisti, ki smo se v tej koloni znašli, idioti, kreteni, psihopati, pacienti in ne vem kaj še, pa še vozit ne znamo. Tisti, ki pa je to kolono prehiteval po voznem pasu in potem pred oviro izsilil prednost v koloni prehitevalnega pasu pa je vozil skladno s predpisi?
Ni kaj, zanimivo.

bobi_palčka ::

Kdo zagovarja prehitevanje po desni? Kvečjemu ti iščeš izgovore, da spiš na prehitevalnem pasu.

mirator ::

?

GupeM ::

MrStein je izjavil:

GupeM je izjavil:

In ja, če nekdo vozi 90 po voznem in ga prehitiš s 120, si res hitro mimo, sploh če se potem umakneš. Če pa nekdo vozi 110 ali 115, pa tvojih 120 kar naenkrat traja celo večnost,

Ali pa če tovornjak z 99 km/h prehiteva drugega, ki vozi 98 km/h... ;)

https://goo.gl/maps/F1R1MuBmAE7PTusc7

Če lahko kamionom prepovejo prehitevanje, bi lahko tudi šparovcem.

zmaugy ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kaj pa rineš v center.


Ker “tja hočeš”? Kot “svoboden človek”...
Biseri...

scipascapa ::

Timurlenk ::

Eco-stalinism soon
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

zmaugy ::

Tipično ljubljansko nekulturno obnašanje voznikov.
Biseri...

FiReFTW ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Javnega prevoza nisem koristil cca 10 let. Čisto nič ne pogresam in vsi, ki so šli takrat delat izpit pravijo enako. Greš kam hočeš in kdaj hoces-definicija svobodnega človeka.

Avto je nuja.


Caki z kolesom ali motorjem ali skutetjem ali peš ali itd... pa nisi svobodn, in ne morš it kam hočeš kdaj hočeš? Lol

RedDrake ::

bobi_palčka je izjavil:

Kdo zagovarja prehitevanje po desni? Kvečjemu ti iščeš izgovore, da spiš na prehitevalnem pasu.

Danes se peljemo trije v kombiju po Štajerki proti LJ. Trije pasovi, na desnem cca 200m naprej šlepar, levi povsem prazen.
Po _DESNI_ prileti mimo nas en talent z vsaj 150. Zakaj ni mogel iti na lev pas? Ne vem, bil je prazen. Taki ne bi smeli na cesto, niti pod razno ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

bobi_palčka ::

Lakotnik29 ::

RedDrake je izjavil:

bobi_palčka je izjavil:

Kdo zagovarja prehitevanje po desni? Kvečjemu ti iščeš izgovore, da spiš na prehitevalnem pasu.

Danes se peljemo trije v kombiju po Štajerki proti LJ. Trije pasovi, na desnem cca 200m naprej šlepar, levi povsem prazen.
Po _DESNI_ prileti mimo nas en talent z vsaj 150. Zakaj ni mogel iti na lev pas? Ne vem, bil je prazen. Taki ne bi smeli na cesto, niti pod razno ...


Kaj točno ste pa vi delal, da niste bili na skrajno desnem voznem pasu?

bf4ed ::

Ja kaj?
Če so 3 pasovi je desni za počasna vozila, najverjetneje je bil klanec. In so počasi dohitevali šleper. V tej situaciji, ko so 3 pasovi ne rabi skrajno desno vozit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bf4ed ()

WhiteAngel ::

scipascapa je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/slovenija/n...

kdo je to odobril sploh?


Prejšnja ureditev je bila boljša. Pa sploh, v čem je fora 20m dolgega območja prehoda za pešce+kolesarska+spet prehod za pešce. Potem vseeno, če kar celo Dunajsko in Tivolsko prebarvajo z zebro in lahko vsi povsod hodimo/vozimo in smo rešili problem.

RedDrake ::

bf4ed je izjavil:

Ja kaj?
Če so 3 pasovi je desni za počasna vozila, najverjetneje je bil klanec. In so počasi dohitevali šleper. V tej situaciji, ko so 3 pasovi ne rabi skrajno desno vozit.

Točno, s kombijem smo šli 115 po tempomatu in smo počasi dohitevali/prehitevali šlepar ki je bil spredaj.
Na desnem nismo šli, ker se je desni pas šele dobro odprl, šlepar se je "umaknil" in lahko smo nadaljevali po srednjem.
Pacient, ki je šel mimo po desni pa je verjetno dobil kakšno stavo. Ali pa je bil pijan kot mina. Oboje je možno ...

Jazon ::

Lakotnik29 je izjavil:



Kaj točno ste pa vi delal, da niste bili na skrajno desnem voznem pasu?


Na AC treunutno velja, da če že - se prehiteva po desni in nato vrne na skrajno levi pas.
Nekdo je omenil, da gre za stvar politike in pripadnosti.

/sarcasm off

Citat prometnega policista glede trenutnega stanja: "Norišnica!"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jazon ()

Malajlo ::

Kaj pa je narobe s skrajnim desnim pasom? Grmovje na cesto rine? Menda so tam luknje, ampak če ne probaš, ne veš.
A če bi jih bilo pet, bi se pa kam postavil? Na drugega? Tretjega? Četrtega? Če je pri treh pasovih desni frej, nikjer ne piše, da ne smeš tam voziti, ker imaš B kategorijo. Dvomim, da bi te kdo kaznoval, če te ni sram tja prestaviti svoje riti, sploh če si za (cela!) dva kilometra na uro hitrejši od kolone tovornjakov. Sam nimam nobenih težav z vožnjo tam. Sploh v desnih ovinkih. (v levih sem pa na skrajnem levem, ampak pustmo stat)

MrStein ::

Odvisno od situacije...


Sicer pa smo to že predelali.
Dodaten desni pas je bedarija, ravno zaradi tega.
Oziroma, po točkah:
- gre za dodaten manever, da zaviješ nanj
- eni ne bodo šli tja zaradi ega
- eni ne vedo, da lahko gredo tja
- dodaten manever pri vračanju

Vse to reši dodaten levi pas, kot je že na poti LJ->MB. (zdaj ne vem na pamet, ali se res odpre na levo, vem pa da se konča na levi strani).
Torej:
- kamioni se vozijo po njemu avtomatsko in tudi zaključijo avtomatsko
- enako velja za navadna vozila
- tudi egoti, dokler ne opazijo, da je na levi nov pas ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Lakotnik29 ::

bf4ed je izjavil:

Ja kaj?
Če so 3 pasovi je desni za počasna vozila, najverjetneje je bil klanec. In so počasi dohitevali šleper. V tej situaciji, ko so 3 pasovi ne rabi skrajno desno vozit.


Ne lazi in preberi zakon preden gres nazaj na cesto.

Jazon ::

Lakotnik29 je izjavil:

bf4ed je izjavil:

Ja kaj?
Če so 3 pasovi je desni za počasna vozila, najverjetneje je bil klanec. In so počasi dohitevali šleper. V tej situaciji, ko so 3 pasovi ne rabi skrajno desno vozit.


Ne lazi in preberi zakon preden gres nazaj na cesto.


Hja, dejansko je odvisno od prometnega znaka na začetku in tipa ločilne črte.
Če gre za znak 2410, potem ima bf4ed prav.

Če znaka ni in so črte enake med vsemi pasovi, potem ima prav Lakotnik29.

Ampak enakovredne tripasovnice v Sloveniji še ni, tako da ima prav prvi.
strani: 1 ... 103 104 105 106 107 ... 110