Prijavi se z GoogleID

» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 94 95 96 97 98 ... 101

solatko ::

Lakotnik29 - Sem bil prepričan, da boš ustvaril podoben umotvor, saj od tebe, človek kaj bolj pametnega ne more pričakovati. Veš. da ti verjamem vse pravljice o vožnji do omejitve in nikoli ne prekoračiš, tako kot Žlender, ki je na svetu za preventivo trdil podobno, potem pa so ga ujeli, ko je s svojim (takrat) BMW-jem šel krepko čez.

Tako, kot pravim, če bi jaz trdil, da je vse kar je čez omejitev groza in strah, bi ti navedel miljon primerov kontra.
Jaz nisem nikoli divjal po cestah, ker se od prve vožnje s kolesom zavedam, da je potrebno vedno ustavit in tako sem potem vozil tudi motor in vse oblike vozil na štirih kolesih.

Hitrost je posledično kriva za prometno nesrečo samo v primeru, da izgubiš nadzor nad vozilom, kar se mi v življenju ni zgodilo nikoli.
Da so omejitve strokovna odločitev prometnih strokovnjakov, me en Lakotnik29 ne bo prepričal, saj so odseki, ki ne dovoljujejo varno vožnjo s hitrostjo, ki je predpisana in druge, ki omogočajo veliko višje hitrosti.

WizzardOfOZ - Zate je norenje, če na odprti cesti pelješ malo več, kot je omejitev, pač kršiš administrativno omejitev hitrosti in, če slučajno padeš v radar pač plačaš zasluženo. Poleti večinoma vozim po stari cesti, ksdar grem na morje in prav uživam, ko peljem konstantno 110-120 in razen kakšnega kolesarja ali nekaj motoristov, ni drugega prometa. Seveda skozi naselja 50+5 in nisem imel nikoli problema. Nekaj let nazaj, se mi je pri Kozini na varnostni razdalji vozil policist-motorist in me je prehitel pri kamnolomu, malo naprej od Senožeč. Celo pot 20-30 nad omejitvijo, naselja po omejitvi in, ko sem se peljal mimo kamionskega parkirišča pri Razdrtem, je dvignil palec, češ, da je bila moja vožnja super, čeprav sem si sam pri sebi mislil, da me bo ustavil in mi jih po Lakotnikovo napel, da kaj divjam. Opazil je mojo tekočo vožnjo, umik na desno, takoj, ko sem ga zagledal, brez občutnih zmanjševanj hitrosti v ovinkih in striktno vožnjo po omejitvi skozi naselja. Za njega je bilo to dovolj za pohvalo. Policisti imajo to pravico, da odločajo, koga bojo kaznovali in koga ne, kljub temu, da krši kak predpis. Pozneje sem doma premišljal, zakaj mi je pustil nekaznovano noreti po naših cestah in sem nekako prišel do zaključka, da je ocenil mojo vožnjo še vedno varno in v mejah prilagojene hitrosti, glede na razmere na cesti.

Mimo grede, na tej cesti, ki je bila rezervirana za promet motornih vozil, je bila včasih omejitev 120, tako kot na stari cesti LJ-ZG, kljub tehnično precej slabšimi vozili, kot so zadnjih 20 let, vozniki pa so približno enakih kvalitet, kot so bili takrat, saj se način vožnje in učenja ni kaj dosti spremenil, samo fame o hitrosti so močnejše, tako kot na vseh drugih področjih.
Delo krepa človeka

AndrejO ::

zmaugy je izjavil:

AndrejO je izjavil:

No, ja. Število teh štorij z vožnjo nad omejitvijo se bo čez kakšni dve leti začelo zniževati. Po 2022 pa bo samo še vprašanje časa kdaj bodo zunanji dejavniki poskrbeli, da bo ta kršitev postala domena izključno še zadnjih nekaj pacientov in posebnežev z zelo globokimi žepi.


Zakaj ravno čez dve leti?

Huh? Ali si spregledal, da bodo morala imeti vsa nova vozila, ki bodo prodana v EU od 2022 naprej, vgrajen omejevalnik hitrosti?

Na začetku (kot posledica lobiranja), ga bo sicer možno ignorirati (morda pa tudi ne, proizvajalec lahko tudi ne omogoči te možnosti, gl. Volvo) in seveda bo na cestah še vedno dovolj starejših vozil, ampak smer razvoja se mi nekako zdi jasna. Tebi se ne?

K temu dodaj še pomisleke okoli okolja, ki ponekod v EU že vežejo ali pa bodo v kratek začeli vezati letni strošek registracije na količino izpustov, pa bo vedno več ljudi v skrbi za svoj žep končalo v avtu, ki tudi izven naselja ne bo "želel" iti čez 90, pa če se solatko začne metati po trepalnicah.

Zadnji dodatek pa so še "črne škatlice" (ista EU direktiva, tudi od 2022 naprej), ki bodo poskrbele, da bo preiskovalcem vedno bolj jasno kaj sta vozilo in voznik počela v zadnjh sekundah pred nesrečo in ti podatki bodo na voljo tudi zavarovalnicam, če bodo želele prilagoditi premije glede na to, če bo tvoje vozilo spadalo kakšno "rizično" skupino vozil, ki si jih bodo večinoma lastili še zadnji prekrškarji^W branilci svobodnega duha divjega zahoda.

Skratka ... mislim, da bi tisti, ki so bo tam nekje l. 2027 še vedno lastil BMW serije 7, letnik 2021, verjetno ugotovil, da ponekod z njim več ne bo smel, da ga bo država odirala pri registraciji in vsakem postanku na črpalki, iz zavarovalnice, pa si bo lastniku splačalo vsako leto poslati agenta zadolženega za ključne stranke, ki za svoj luksuz plačujejo najvišje premije. Bo pa lahko po AC vozil 150km/h, če bo to hotel.

facepalm ::

Ta post zgoraj je za bookmarkat, pa da vidimo dejansko stanje cez 3 leta:)

Edit: se gospodarska vozila nimajo (obveznih,) crnih skrinjic (tahograf to ni) in gps omejevalnikov.
Da bi pa v 3h letih to zaceli vgrajevat v vsa osebna vozila, se mi zdi malo verjetno.
Crno skrinjico pozdravljam, omejevalnike pa ne, saj te lahko v "posebnih" situacijah stanejo zivljenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

bobi_palčka ::

In kako bo to vplivalo na prometno varnost?

matobeli ::

odločilno bo vplivalo.

scipascapa ::

boljši in hitrejši javni promet, pa bo manj pločevine na cesti.

solatko ::

matobeli - In ti to tako na pamet, tako, kot tisti, ki na ceste postavljajo nesmiselne omejitve hitrosti (smrtne točke, kjer se signalizacija leta ne spremeni, tudi ob vsakoletnih smrtnih žrtvah ali omejitve na krajih, kjer inkasanti sigurno zaslužijo mesečno kvoto, saj je na gladki, dobro pregledni cesti, večini voznikov, ki nimajo tempomata, težko držat 40, 50 ali 60 km/h, če ni nobene nevarnosti tudi, če bi bila omejitev 90.

Sicer bo pa to tvoje povečanje varnosti zgledalo pribilžno tako, kot na AC, kjer se prehitevajo kamioni zaradi nekaj km neenakih nastavitev blokade. Boš pač polža, ki se pelje 80, prehitel z 90 in zato porabil nekaj 10 m več, čeprav ti v zakonu piše, da moraš prehiteti vozilo varno in čim hitreje, da se čim prej umakneš iz voznega pasu, ki je namenjen tistim nasproti.

Za varnost bi bilo najboljše, da se promet popolnoma ustavi, tudi ladijski in letalski, saj so žrtve tudi tam. Bomo hodili peš, kot v kameni dobi, bo najbolj varno.
Delo krepa človeka

AndrejO ::

facepalm je izjavil:

Ta post zgoraj je za bookmarkat, pa da vidimo dejansko stanje cez 3 leta:)

Edit: se gospodarska vozila nimajo (obveznih,) crnih skrinjic (tahograf to ni) in gps omejevalnikov.
Da bi pa v 3h letih to zaceli vgrajevat v vsa osebna vozila, se mi zdi malo verjetno.
Crno skrinjico pozdravljam, omejevalnike pa ne, saj te lahko v "posebnih" situacijah stanejo zivljenja.

V branje: http://www.europarl.europa.eu/doceo/doc...

Parlament je to požegnal aprila, Svet bo to verjetno dobil na mizo nekje septembra ali oktobra.

In ja, voznik bo lahko ignoriral in/ali izklopil avtomatičen omejevalnik. To je že OK. Ampak ali si kdo resno predstavlja, da to ni čisto nameren in niti najmanj prikrit korak v smeri tega, da bomo na eni točki imeli vozila, kjer takšno ignoriranje preprosto več ne bo možno oz. bo preprosto preveč drago za večino lastnikov?

No, kar se tiče "posebnih" situacij, pa verjamem, da obstaja na tem planetu tudi kakšen človek, ki je že umrl, ker se je privezal z varnostnim pasom. Vedno bodo obstajale "posebne" situacije in njihova "lepota" je, da so posebne in statistično nepomembne. Bolj pomembno je, da se sistem postopoma usposobi do te mere, da bo imel minimalno false-positives, ki bi voznike upravičeno spravljali ob živce.

zmaugy ::

AndrejO je izjavil:

zmaugy je izjavil:

AndrejO je izjavil:

No, ja. Število teh štorij z vožnjo nad omejitvijo se bo čez kakšni dve leti začelo zniževati. Po 2022 pa bo samo še vprašanje časa kdaj bodo zunanji dejavniki poskrbeli, da bo ta kršitev postala domena izključno še zadnjih nekaj pacientov in posebnežev z zelo globokimi žepi.


Zakaj ravno čez dve leti?

Huh? Ali si spregledal, da bodo morala imeti vsa nova vozila, ki bodo prodana v EU od 2022 naprej, vgrajen omejevalnik hitrosti?

Na začetku (kot posledica lobiranja), ga bo sicer možno ignorirati (morda pa tudi ne, proizvajalec lahko tudi ne omogoči te možnosti, gl. Volvo) in seveda bo na cestah še vedno dovolj starejših vozil, ampak smer razvoja se mi nekako zdi jasna. Tebi se ne?

K temu dodaj še pomisleke okoli okolja, ki ponekod v EU že vežejo ali pa bodo v kratek začeli vezati letni strošek registracije na količino izpustov, pa bo vedno več ljudi v skrbi za svoj žep končalo v avtu, ki tudi izven naselja ne bo "želel" iti čez 90, pa če se solatko začne metati po trepalnicah.

Zadnji dodatek pa so še "črne škatlice" (ista EU direktiva, tudi od 2022 naprej), ki bodo poskrbele, da bo preiskovalcem vedno bolj jasno kaj sta vozilo in voznik počela v zadnjh sekundah pred nesrečo in ti podatki bodo na voljo tudi zavarovalnicam, če bodo želele prilagoditi premije glede na to, če bo tvoje vozilo spadalo kakšno "rizično" skupino vozil, ki si jih bodo večinoma lastili še zadnji prekrškarji^W branilci svobodnega duha divjega zahoda.

Skratka ... mislim, da bi tisti, ki so bo tam nekje l. 2027 še vedno lastil BMW serije 7, letnik 2021, verjetno ugotovil, da ponekod z njim več ne bo smel, da ga bo država odirala pri registraciji in vsakem postanku na črpalki, iz zavarovalnice, pa si bo lastniku splačalo vsako leto poslati agenta zadolženega za ključne stranke, ki za svoj luksuz plačujejo najvišje premije. Bo pa lahko po AC vozil 150km/h, če bo to hotel.


Uf, spregledal. Kakor koli bo to tečno, bo neizogibno vplivalo na večjo željo po javnem prevozu, kar bo ugodno vplivalo na emisije, torej je pod črto pozitivno. Bojo pa proizvajalci avtomobilov morali ali res izpopolniti samodejno vožnjo ali pa se preusmeriti na proizvodnjo za javni prevoz, ker bo vse manj ljudi pripravljenih delati tlako in biti pod stalnim nadzorom tudi v avtu. Veliko bolj zabavno se je vsesti na vlak.
150 po avtocesti? Boring AF.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

WizzardOfOZ - Zate je norenje, če na odprti cesti pelješ malo več, kot je omejitev


Ja, to je norenje. Če ne znaš voziti po omejitvah, nisi za na cesto. Za vožnjo preko omejitev je dirkališče, ne cesta.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

je bila včasih omejitev 120, tako kot na stari cesti LJ-ZG, kljub tehnično precej slabšimi vozili, kot so zadnjih 20 let, vozniki pa so približno enakih kvalitet, kot so bili takrat, saj se način vožnje in učenja ni kaj dosti spremenil, samo fame o hitrosti so močnejše, tako kot na vseh drugih področjih.


Ti nisi opazil razlike, ostali smo. Razlika je v številu avtomobilov na tisti cesti. Včasih je na 5 minut pripeljal mimo avto, danes pa na 5 sekund. In to povečanje je takšno, da je potrebno hitrost zmanjšat, da bo lahko pretočnost narastla. Zato ker eni vozijo 90, drugi pa 150km/h in je razlika prevelika.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

AndrejO je izjavil:

No, kar se tiče "posebnih" situacij, pa verjamem, da obstaja na tem planetu tudi kakšen človek, ki je že umrl, ker se je privezal z varnostnim pasom. Vedno bodo obstajale "posebne" situacije in njihova "lepota" je, da so posebne in statistično nepomembne. Bolj pomembno je, da se sistem postopoma usposobi do te mere, da bo imel minimalno false-positives, ki bi voznike upravičeno spravljali ob živce.


Pred leti so na eni izmed radijskih postaj govorili o varnostnih pasovih in je v oddajo klical tip, ki je imel prometno nesreco in po nekem nakljucju ni bil privezan, kar mu je na koncu resilo zivljenje. Od takrat naprej se ne privezuje vec. :D

Tudi airbagi so verjetno ubili vec ljudi kot pasovi, pa jih se vedno vsi uporabljamo.

Polozweii ::

BigWhale je izjavil:


Pred leti so na eni izmed radijskih postaj govorili o varnostnih pasovih in je v oddajo klical tip, ki je imel prometno nesreco in po nekem nakljucju ni bil privezan, kar mu je na koncu resilo zivljenje. Od takrat naprej se ne privezuje vec. :


Kako je pa to izgledalo? Da ga je čez šipo vrglo iz avta in je slučajno pristal na travi ali v koruzi ?
Genosse

BigWhale ::

Mogoce, ne vem. Ni razlagal detajlov. Poznam tudi enga zupnika, ki je imel nesreco in se je par minut pred nesreco odpel, da bi nekaj vzel iz zadnjega sedeza. Enaka situacija, ce bi bil privezan, bi bil bojda precej hudo poskodovan oziroma mrtev. No, njega je ipak resil bog. ;)

bobi_palčka ::

Ta je kot tista; Vsako deseto prometno nesrečo povzroči vinjeni voznik - kar pomeni da jih 9/10 povzročijo trezni. Za večjo prometno varnost je treba nažgan v avto :))

Invictus ::

BigWhale je izjavil:

Mogoce, ne vem. Ni razlagal detajlov. Poznam tudi enga zupnika, ki je imel nesreco in se je par minut pred nesreco odpel, da bi nekaj vzel iz zadnjega sedeza. Enaka situacija, ce bi bil privezan, bi bil bojda precej hudo poskodovan oziroma mrtev. No, njega je ipak resil bog. ;)

Če ne bi med vožnjo jemal nekaj iz zadnjega sedeža, najbrž niti ne bi imel nesreče ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

BigWhale ::

To sem tud jaz rekel, ja. Kako je blo in kaj je blo je vprasanje. Dejstvo pa je, da vcasih varnostni pas koga ubije, pa jih zato se ne bomo ven iz avtomobilov pometali.

lufthammer ::

Ja, to je norenje. Če ne znaš voziti po omejitvah, nisi za na cesto. Za vožnjo preko omejitev je dirkališče, ne cesta.

Eni imate pa res izdelane kriterije, torej:
- če vozim po števcu (ki, mimogrede, vsak malo laže v plus) 130, sem vzoren voznik, ki zna držati hitrost na omejitvi (tako pravi avtošola),
- če me odnese do 135 (spet po števcu), sem pa norec, ki naj vrne vozniško.

Razlike je za enega pešca in ti niti provida nič noče v takem primeru.

Te kar vidim, kako trpiš za volanom, se treseš za svoj pleh in se zaparkiraš v tunelu na avtocesti, če se slučajno ulije, sej bo mrbit toča? Pa žena na sopotnikovem sedežu te skoz nadira, če greš čez 100, da si divjak in pejd bol počas, de se ni treba ubit.

To ni skrajno desni pas. To je pas za počasna vozila.

Se pravi, policija ni pravemu napisala plačilnega naloga???
Ja, dajmo si zapomnit, da niso vse pravila in zakoni, predvsem je treba gledat na cesto, kaj se dogaja in to par avtomobilov naprej in nazaj, ne samo prvih lučk pred sabo. Zbranost in aktivnost! Vse ostalo je nevarno.

predi ::

Pravila in predpisi so prvi branik varnosti v cestnem prometu. Brez njih se vzpostavi stanje, kakšnega imamo danes na slovenskih cestah. Anarhija.

Prej ste pisali o črnih škatlah za vozila in stalnem nadzoru vožnje. Dobro. Zame se ob uvedbi takšnih sistemov ne spremeni popolnoma nič.

AngelOfDeath ::

Saj Nemčija ima tu in tam res neomejeno hitrost. Ampak tudi kazni so dosti višje kot v Sloveniji. Da preneseš Nemške kazni v Slovenijo in jih zaćneš lepo kaznovati. Bo na cesti 90% manj balkanidiotov. Ali bodo v zaporu ali pa brez izpita.

@Solatko

Saj imaš nekaj dobrih pointov. Samo nekako ne verjamem da so tudi v resnici takšni.
edit: Slovnica

zmaugy ::

Nemci imajo nižje kazni, moji kolegi iz Nemčije se ne morejo načuditi drakonskim kaznim v Sloveniji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

WizzardOfOZ ::

lufthammer je izjavil:

Ja, to je norenje. Če ne znaš voziti po omejitvah, nisi za na cesto. Za vožnjo preko omejitev je dirkališče, ne cesta.

Eni imate pa res izdelane kriterije, torej:
- če vozim po števcu (ki, mimogrede, vsak malo laže v plus) 130, sem vzoren voznik, ki zna držati hitrost na omejitvi (tako pravi avtošola),
- če me odnese do 135 (spet po števcu), sem pa norec, ki naj vrne vozniško.


Če bi bral solatkove poste, bi videl, da je pisal, kako 130 vozi po regionalkah, kjer je omejitev 90km/h.

Zgodovina sprememb…

Mare2 ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Če bi bral solatkove poste, bi videl, da je pisal, kako 130 vozi po regionalkah, kjer je omejitev 90km/h.


A res? Divjak. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Shegevara ::

Mare2 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:


Če bi bral solatkove poste, bi videl, da je pisal, kako 130 vozi po regionalkah, kjer je omejitev 90km/h.


A res? Divjak. :)


Ah solatko... On pač reče, da je bolj sposoben od nas revežev, se požvižga na omejitve in se sam odloči sproti kaj je po njegovo varno in kaj ne.

Se spomnite kaj je rekel, da mu daje pravico, da zakoni na cesti zanj ne veljajo?
50 let ni avta razbil ali prometne nesreče naredil. Ja res, svaka čast njemu. Vi se sploh ne zavedate s kakšnim varnim osebkom se vi tukaj pogovarjate. Res, 50 let vožnje in brez, da bi koga ubil na cesti. Kakšna legenda. Tako da vi ostali, ki ste verjetno že vsi povzročili kako smrtno žrtev in en kup nesreč, se lahko samo klanjate kralju solatarske varne vožnje.

Tomassi ::

zmaugy je izjavil:

Nemci imajo nižje kazni, moji kolegi iz Nemčije se ne morejo načuditi drakonskim kaznim v Sloveniji.


Skandinavci imajo višji standard. Kakšne so kazni tam?

gruntfürmich ::

zmaugy je izjavil:

Nemci imajo nižje kazni, moji kolegi iz Nemčije se ne morejo načuditi drakonskim kaznim v Sloveniji.

morš jim razložit da naše kazni niso namenjene spametovanju ljudi ampak uničevanju ljudi in polnjenju blagajne.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

zmaugy ::

AngelOfDeath je izjavil:

Saj Nemčija ima tu in tam res neomejeno hitrost. Ampak tudi kazni so dosti višje kot v Sloveniji. Da preneseš Nemške kazni v Slovenijo in jih zaćneš lepo kaznovati. Bo na cesti 90% manj balkanidiotov. Ali bodo v zaporu ali pa brez izpita.

@Solatko

Saj imaš nekaj dobrih pointov. Samo nekako ne verjamem da so tudi v resnici takšni.


@Tomassi: še kaj ni jasno?

zmaugy ::

gruntfürmich je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Nemci imajo nižje kazni, moji kolegi iz Nemčije se ne morejo načuditi drakonskim kaznim v Sloveniji.

morš jim razložit da naše kazni niso namenjene spametovanju ljudi ampak uničevanju ljudi in polnjenju blagajne.


Pa s tem da me v Nemčiji nikoli niso ustavili, vozim ponavadi precej hitro tam, amoak ker so njihove avtoceste velikokrat slabše od naših in bolj nabasane, niti slučajno nisem med hitrejšimi.
In začuda kljub vsemu napisanemu ne prihaja do množičnih masakrov tam. Najbolj fuknjene omejitve so na hrvaških avtocestah, ko ti ruknejo na elektronsko tablo 100 km/h, zato “ker lahko”. Pa ni važno če je zima, poletje, sonce, sneg, dež. Včasih se tam zdi, da imajo omejitve samo zato, da lahko njihove “provide” kasirajo. Avtocesta prazna, precej nova, v Nemčiji bi bilo brez omejitve, na Hrvaškem 100 ali 120.

solatko ::

WizzardOfOZ - Od Razdrtega do Črnega kala je cesta več ali manj prazna in brez problema voziš 110-130 za teboj pa policist na motorju (od Kozine do kamnoloma pred Razdrtim) in ti namesto takih zmerjanj, kot jih človek, ki pelje hitreje doživi na forumu, od osebkov, ki med vožnjo počnete vse drugo, samo vozite ne, dobi dvignjen palec za odlično oceno vožnje, kateri je bil prva priča. V naseljih nikoli ne kršim omejitve, nikoli v življenju nisem prehiteval na mestu, kjer ni bilo dovolj vidno za varno prehitevanje in nikoli nisem nobeno prometno sredstvo upravljal pod vplivom opojnih substanc ali če sem se čutil preveč utrujenega za normalno vožnjo.
Nobene skrivnosti ni v moji vožnji, samo vedno s prilagojeno hitrostjo in dovolj veliko varnostno razdaljo, to bi moral znati vsak, pa nebi vsako jutro poslušali o zaprtih odsekih slovenskih AC.

Shegevara - To mi ne daje pravice, temveč zavestno kršim po možnosti samo predpis o omejitvi hitrosti na regionalkah in AC, drugi predpisi so zame sveti, če pa me bodo slučajno oglobili zaradi tega, pa ne bom jokal po forumih, temveč plačal polovičko in računal na to, da me v naslednjih 50+ letih, ne bodo ponovno oglobili.
Lahko mi poveš še to, koliko voznikov nima kasko zavarovanja pri avtomobilih vrednih 20k€+, v življenju namreč tega nepotrebnega (zame) stroška, nisem imel nikoli, ker se hodim na cesto vozit in ne zaletavat, naredim pa vse kar je v moji moči, da do nesreče ne pride, tudi, kadar krivda nebi bila mojo v nobenem primeru.
Delo krepa človeka

Mato989 ::

Lakotnik29 je izjavil:

Predvsem pa ne glede na to koliko in kaj vozim si nikoli in nikdar ne domišljam, da bi z voznjo nad omejitvijo kakorkoli lahko prispeval k varnosti v prometu.

Za razliko od tebe, ki ti je osnovno solska fizika povsem nerazumljiva, se zavedam, da dejansko vsak kilometer hitrosti eksponentno povecuje posledice nesrece. In za razliko od tebe nimam nikarsne blodnje o tem, da sem zaradi 25 let vozniskih izkusenj in vec kot milijon prevozenih kilometrih v 4 vozniskih kategorijah, kakorkoli imun na napake in vsemogocen. Predvsem pa so me leta in kioometri naucili, da nikoli ne mores predvidet vsega in takrat vsak kilometer naredi razliko. Verjamem pa, da si ti nabiras kilometre predvsem za sankom in tega pac ne razumes.



Tehnično gledano tudi DALJŠI ČAS na cesti poveča možnost nesreče... če se namreč od točke A do točke B pelješ 100 na uro boš prej dol s ceste in boš takrat imel nižjo oz. nično možnost trka kot če boš se 2x dalj peljal 50km/h kajne? =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

solatko ::

Mato989 - Od kje si pa to ugotovitev potegnil? Ne glede na to, koliko časa si na cesti, moraš biti ves čas zbran in pri delu, saj nista na cesti niti dve sekundi enaki, ne glede na to, s kakšno hitrostjo voziš.
Delo krepa človeka

Mato989 ::

solatko je izjavil:

Mato989 - Od kje si pa to ugotovitev potegnil? Ne glede na to, koliko časa si na cesti, moraš biti ves čas zbran in pri delu, saj nista na cesti niti dve sekundi enaki, ne glede na to, s kakšno hitrostjo voziš.


Iz logike... če se cel dan voziš četudi po omejitvi je VEČJA šansa da boš imel nesrečo kot pa če boš na cesti 2 min divjal od svoje bajte do kolegove 100% nad omejitvijo... ker si MANJ ČASA izpostavljen času na cesti jestatistično manjša verjetnost da s ti na cesti kaj zgodi...

Saj za vse skorajda velja enako... če se vsak dan voziš s kolesom je večja šansa da boš prej ali slej preluknjal zračnico kot če se 1x na mesec =) Ne pomeni da se ne more zgodit ampak možnost je na strani onega ki je dalj časa na cesti!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

AngelOfDeath ::

zmaugy je izjavil:

Nemci imajo nižje kazni, moji kolegi iz Nemčije se ne morejo načuditi drakonskim kaznim v Sloveniji.



Maš pa ti to neke čudne kolege.

Pa gremo.

Slovenski nacionalni šport: vožnja 1m za ritjo in blendanje: v Nemčiji do 3 let zapora.
Prehitra vožnja je pa odvisna kaj si vse kršil, ker ponavadi ne dobiš samo za prehitro vožnjo ampak še cel
spisek drugih kazni poleg. Si takoj na 600+ € + prepoved vožnje.

Poleg vsake kazni še je ponavadi tudi prepoved vožnje.
edit: Slovnica

Mato989 ::

AngelOfDeath je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Nemci imajo nižje kazni, moji kolegi iz Nemčije se ne morejo načuditi drakonskim kaznim v Sloveniji.



Maš pa ti to neke čudne kolege.

Pa gremo.

Slovenski nacionalni šport: vožnja 1m za ritjo in blendanje: v Nemčiji do 3 let zapora.
Prehitra vožnja je pa odvisna kaj si vse kršil, ker ponavadi ne dobiš samo za prehitro vožnjo ampak še cel
spisek drugih kazni poleg. Si takoj na 600+ € + prepoved vožnje.

Poleg vsake kazni še je ponavadi tudi prepoved vožnje.


Aja? jaz sem v avstriji za enako prekoračitev omejitve dobil bistveno nižjo kazen kot v SLO =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

BigWhale ::

Mato989 je izjavil:

Aja? jaz sem v avstriji za enako prekoračitev omejitve dobil bistveno nižjo kazen kot v SLO =)


Katerega dela besede: 'nemcija' nisi razumel?

Mato989 ::

BigWhale je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Aja? jaz sem v avstriji za enako prekoračitev omejitve dobil bistveno nižjo kazen kot v SLO =)


Katerega dela besede: 'nemcija' nisi razumel?


Jaz sem repliciral samo na dejstvo da so v SLO visoke kazni... v SLO imamo verjetno glede na povprečno plačo ene najvišjih kazni tu okrog =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

BigWhale ::

Potem je pa cas, da se naucis citiranja. Odgovarjal si na del threada kjer se je specificno govorilo o kaznih v nemciji. Sej ni tolk kompliciran razumet, no.

Shegevara ::

Mato989 je izjavil:

SLO imamo verjetno glede na povprečno plačo ene najvišjih kazni tu okrog =)



Pa da vidmo, prekoračitev hitrosti za prekoračitev 30km/h na regionalki izven naselja:

Madžarska: 100EUR
Hrvaška: 70EUR
Italija: 140EUR minimalno
Avstrija: 56-90EUR - 50EUR ob takojšnem plačilu (njihova polovička)
Slovenija: 160EUR (80EUR polovička).

Če plačaš polovičko spet nismo relativno tako dragi v povprečju, kot se nekateri derejo in vpijejo po forumu.

Ajde, avstrijci majo poceni kazni, če plačaš takoj, ampak ostale sosede imajo pa glede na njihov standard kar primerljive kazni, če ne celo malenkost hujše za njihov standard. :)

Zgodovina sprememb…

scipascapa ::

verjetnost, da te ujamejo bi morala biti pri nas občutno višja.....pa progresivno kaznovanje, vsaka naslednja kazen duplo :)

Spxy ::

scipascapa je izjavil:

verjetnost, da te ujamejo bi morala biti pri nas občutno višja.....pa progresivno kaznovanje, vsaka naslednja kazen duplo :)


This. Kaj ti nucajo kazni, če pa ni policajev nikjer.

Mato989 ::

Shegevara je izjavil:

Mato989 je izjavil:

SLO imamo verjetno glede na povprečno plačo ene najvišjih kazni tu okrog =)



Pa da vidmo, prekoračitev hitrosti za prekoračitev 30km/h na regionalki izven naselja:

Madžarska: 100EUR
Hrvaška: 70EUR
Italija: 140EUR minimalno
Avstrija: 56-90EUR - 50EUR ob takojšnem plačilu (njihova polovička)
Slovenija: 160EUR (80EUR polovička).

Če plačaš polovičko spet nismo relativno tako dragi v povprečju, kot se nekateri derejo in vpijejo po forumu.

Ajde, avstrijci majo poceni kazni, če plačaš takoj, ampak ostale sosede imajo pa glede na njihov standard kar primerljive kazni, če ne celo malenkost hujše za njihov standard. :)


Torej smo defakto mi najdražji... Medtem ko imajo Avstrijci in Italijani višjo povprečno plačo kot mi... Madžari so isto v kurcu, Hrvati so pa ceneje celo od naše polovičke...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

BigWhale ::

Ne, de fakto si ti na pol prebral post in zdaj spet pametujes. :>

Pri nas placas 80 EUR, ce nisi opravilno nesposoben. Cenejsi so avstrijci in hrvati. V nemciji je cena 80 EUR do 30km/h prekoracitve, tko pravi Google. Nikjer pa ni nihce omenil, da lahko v Nemciji na poti od doma do sluzbe fases pet kazni, ker je toliko stacionarnih radajev in kontrole.

solatko ::

AngelOfDeath - Daleč najdražja v Nemčiji je vožnja zs ritjo, saj se giblje od 50 do x000€ + prepoved vožnje +zapor, izračuna ti jo pa ob sliki že kamera, tako, da na nemčkih cestah upoštevat varnostno razdaljo, ker zna bit drago, pa še veliko kamer je postavljenih, tako, da se ti ob nespametni vožnji hitro nabere nekaj teh kazni, ki se, razen zaporne kazni (v res extremnih primerih) lepo seštejejo, tako finančno, kot prepoved vožnje.

Visoka je tudi kazen v coni 30, če prekoračiš res extremno, drugače pa so običajni prekrški veliko cenejši, kot pri nas, samo se ti zna zgodit, da jih narediš v enem dnevu za nekaj 100€, saj je večina prometa v kamerah.
Delo krepa človeka

AngelOfDeath ::

Govorim za kazni na AC kako je na navadni cesti ne vem. Vem pa da lahko fiksne radarje postavijo samo na nevarnih mestih (beri, je nekdo umrl tam).

Za namerno dejanje je takoj dupla kazen (recimo da si prevozil 2-3 znake za omejitev in še vedno voziš prehitro).



Sem ravno preveril, prekoračitve v 30km/h coni so džabe proti Sloveniji.
Samo gori je večja verjetnost da jo boš dobil.
edit: Slovnica

scipascapa ::

mirator ::

Jasno,da ga je potrebno kaznovati in tudi so ga.
Ampak kar zapor? Ali je sploh koga poškodoval, ali prestrašil, ali je vsaj kdo komaj odskočil? O tem v članku ne piše nič. Seveda bi lahko nekoga med to nespametno vožnjo močno poškodoval ali celo ubil, ampak nič od tega se ni zgodilo. So ga pa ujeli policisti in mu naložili predpisane kazni.
In v čem je sedaj problem?

zmaugy ::

scipascapa je izjavil:

O moj bog.

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Zapor takoj.


Plus trajni odvzem vozniške, obvezni zdravniški pregled in prepoved opravljanja del na vodstvenih položajih. Plus prepoved zaposlitve v javni upravi.

mirator je izjavil:

Jasno,da ga je potrebno kaznovati in tudi so ga.
Ampak kar zapor? Ali je sploh koga poškodoval, ali prestrašil, ali je vsaj kdo komaj odskočil? O tem v članku ne piše nič. Seveda bi lahko nekoga med to nespametno vožnjo močno poškodoval ali celo ubil, ampak nič od tega se ni zgodilo. So ga pa ujeli policisti in mu naložili predpisane kazni.
In v čem je sedaj problem?


Kdorkoli vozi 148 km/h v naselju, kjer je omejitev 50 km/h, si zasluži posebno obravnavo.
Takšno, da si jo zapomni do konca življenja in da je v opomin drugim.
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

AndrejO ::

mirator je izjavil:


In v čem je sedaj problem?

Nobenega problema ni. Nevarna vožnja in povzročanje splošne nevarnosti sta obe k.d. za kateri je možno izreči zaporno kazen. Sicer bo pa tako ali tako sodišče ugotavljalo kakšne so vse okoliščine od katerih bo odvisno, če bo sodba na koncu pogojna ali pa ne.

mirator ::

Se mi je zdelo, da bodo replike.
@zmaugy in @AndrejO, ne bom vaju citiral, ker ni potrebe, kot ne vem zakaj sta vidva citirala mene.
Oba sta izgleda hote ali nehote spregledala, da sem najprej zapisal, da ga je potrebno kaznovati, potem pa sem se obregnil ob zaporno kazen. Če se pa s kaznimi, ki si jih je prislužil ne strinjata, potem se morata pritožiti kje drugje. Verjemita mi, da tale forum ne bo nič spremenil.

AndrejO ::

Izražanje drugačnega pogleda ni pritoževanje. Nekateri smo pač mnenja, da je dejanje potencialno vredno tudi zaporne kazni, ne glede na to, da na srečo nihče ni bil poškodovan.

Vsaj meni tudi ni težko napisati, da se s teboj pač ne strinjam. Glede tega, kakšne kazni si je prislužil, pa bo tako ali tako nekje v prihodnosti odločalo sodišče, v postopku kjer bova in ti in jaz udeležena zgolj kot zunanja opazovalca.

To, kar so mu izstavili položnic za prekrške, še ni zaključek takšne zgodbe. Glede na to, da bo to kazenski postopek in glede na k.d., ki se jih v takšnih ekstremnih primerih običajno očita, je možna tudi zaporna kazen in osebno mislim, da je vredna razmisleka, pa tudi če bi bila pogojna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()
strani: 1 ... 94 95 96 97 98 ... 101