» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
95 / 293
»»

solatko ::

Shegevara - Sreča te ne more spremljat celo življenje, da sem že vedno živ in cel je splet znanja in sposobnosti ocent, da nikoli ne prekoračiš prilagojene hitrosti in, da imaš vedno še malo rezerve. Ko vozim po AC 130, vozim s približno 40% zmožnosti, torej je rezerve še veliko, ko pa se približam hitrostim okoli 200 pa je te rezerve občutno manj, nikoli pa manj kot 20%. Z leti pridobivanja izkušenj, se pri enaki hitrosti % lastnih zmogljivosti zvišuje, z leti pa začne upadat, zato se tudi hitrost prilagaja nižje, zato sem letos popolnoma opustil motorno kolo, saj sam menim, da bi v kakšnih kočljivih situacijah ne ravnal več čisto pravilno.

Ko se giblješ s katerikoli sredstvom ali peš, je najvarneje, da se ne zanašaš na obnašanje drugih in ne predvidevaš, da vsi ravnajo po predpisih, da te vsi vidijo in, da vsi pazijo nate, statistika namreč dokazuje, da so vsi idioti, zato je samo od posameznika odvisno ali preživi ali ne.
Vedno sem trdil, da je vsak povožen pešec ali kolesar, preveč razmišljal o tem, kakšne pravice ima na cesti in manj o lastni varnosti. Nič kolikokrat sem dal prednost drugemu, če prav bi se mu komot nastavil in potem zdravil posledice.
S 150 se ne hodi na dirkališče, tja se gre, če hočeš 200+, s 150 predstavljaš na dirkališču hudo oviro.

zmaugy - Gibanje s hitrostjo 130 km/h ni duhamorno opravilo, temveč zahteva, da si ves čas pri stvari. Če te to ubija, prepusti tvoje premikanje drugemu, ki ga "nizke" hitrosti ne ubijajo, boš veliko varneje živel dolgo v starost. S takim razmišljanjem, te kmalu čaka invalidski voziček ali pogreb.

mirator - Sploh ti ni potrebno odpirat teme, če te ne zanima. Teme o prometu so vedno zabavne in vedno zveš kaj novega, zato ne teži.
Delo krepa človeka

Tomassi ::

Pri 130 te hitro zbudi škaf na prehitevalnem pasu, kos leteče pnevmatike, deske, lopata, vedro, ki je padlo iz kombija pred tabo, idiot na telefonu, ki je zapeljal na betonsko ograjo, in ga je dvignilo... Marsikaj doživiš, ko takole 130 kruzaš po naših ac ;)

IL_DIAVOLO ::

Pravniki oz. tisti ki ste vešči zakonov.

Je dovoljeno imeti podrte sedeže z vidika varnosti? Policaji kaj težijo glede tega?

BigWhale ::

solatko je izjavil:

Ko vozim po AC 130, vozim s približno 40% zmožnosti, torej je rezerve še veliko, ko pa se približam hitrostim okoli 200 pa je te rezerve občutno manj, nikoli pa manj kot 20%.


A nam lahk razlozis tole tvojo metodologijo? Kako vem na kolk zmoznostih sem, ko vozim 130? A mas kako aplikacijo k to zracuna al to tko cez palec mal ocenis? Pr 130 si na 40% pr 260 si pol na 80%? Al ni linearno? A je logaritmicno? Kvadratna funkcija?

solatko ::

BigWhale - Z leti uporabe, se navadiš ocenit koliko bi lahko v določenem momentu šlo, da imaš še vse pod kontrolo, če tega nisi sposoben, potem niti ne obvladuješ situacij v prometu v celoti, se pač zanašaš na srečo, kot trdijo nekateri tu na forumu.
Zavedat se morate, da nad zmožnostmi vozijo samo vrhunski dirkači, ki pač morajo narediti razliko za zmago, med kolikor toliko enakovrednimi vozniki, vsi ostali si s tem delajo medvedjo uslugo.

Ko greš sto in večkrat v isti ovinek, ti postane rutina in točno veš, pri kakšni hitrosti je še varno, glede na vremenske razmere, rezervo pa moraš pustit za tistih nekaj procentov možnosti, da je v ovinku kakšna sprememba. Počasi take stvari pridejo v kri, ravno tako, kot določene reakcije pri nepredvidenih stvareh, ki jih natreniraš takrat, ko je še vse v redu. Ne moreš se naučit reagirat na ledu, takrat, ko si prvič pripeljal prehitro v poledeneli ovinek, aquaplan,.... ravno tako se verjetno prvič ne boš varno izognil nenadni oviri, če tega nisi natreniral.
Problem je v tem, da smo včasih take manevre trenirali na bolj praznih cestah, danes pa tudi tam že postavljajo radarje in ostane samo nekaj poligonov v sosednjih državah, za kar pa po navadi ni časa in denarja, zato mladina poizkuša kar v tekočem prometu in zaradi neizkušenosti, se polni statistika in črna kronika, državo pa prav boli k...c za to.
Delo krepa človeka

shadeX ::

Ko greš sto in večkrat v isti ovinek, ti postane rutina in točno veš, pri kakšni hitrosti je še varno,


Kaj pa če je cesta mastna od olja?
Kaj pa če te za ovinkom čaka kolona avtomobilov (zarad X razloga?)
Kaj pa če v tistem trenutku tam skoči srna?
Kaj pa če ravno na tisti dan zaradi postopne obrabe pnevmatike, ta ne zdrži več tvojih izračunov?

lol kako si ti še živ :D

solatko ::

shadeX - to pa je tista rezerva, ki jo imajo dobri vozniki vedno na zalogi. Voziti moraš s prilagojeno hitrostjo, to pa pomeni, da lahko ustaviš, če gre kaj narobe.
Meni to enostavno pravilo omogoča včasih hitre vožnje, ki so vseeno varne, saj imam vozilo vedno v oblasti.
Čisto vsaka nesreča je posledica neprilagojene hitrosti.
Ko hodiš peš, se pred prečkanjem ceste, vedno prepričaj, da to lahko storiš varno, tudi če si na zeleni luči in na prehodu za pešce, meni je to nekajkrat rešilo življenje ali invalidnost, pa sem imel prednost.
Ko si na kolesu, vozi po pameti, ne divjaj skozi križišča, zavedaj se, da te vsak lahko spregleda, torej pazi nase, recept za mnogo ugodnih kolesarskih km.
Motor je druga zgodba. Motor mora voziti glava in ne ročka za plin. Motoristi so najšibkejši udeleženci v prometu, poleg tega, da so slabo vidni, dosegajo velike hitrosti, ki jih je potrebno imet pod nadzorom.
Delo krepa človeka

prozax ::

solatko je izjavil:

shadeX - to pa je tista rezerva, ki jo imajo dobri vozniki vedno na zalogi. Voziti moraš s prilagojeno hitrostjo, to pa pomeni, da lahko ustaviš, če gre kaj narobe.

++++
I always tell the truth, even when i lie. Pacino @ Scarface

solatko ::

prozax - Ko sem se pred 50 leti učil vozit motor, mi je znan dirkač in potem inšpektor za promet pri MNZ dejal, vedno imej v glavi, kako boš ustavil. Vse drugo pride samo od sebe s kilometri.
Delo krepa človeka

XLapse ::

solatko je izjavil:

prozax - Ko sem se pred 50 leti učil vozit motor, mi je znan dirkač in potem inšpektor za promet pri MNZ dejal, vedno imej v glavi, kako boš ustavil. Vse drugo pride samo od sebe s kilometri.

solatko ti si bog na zemlji :)
alien technology

biorudi ::

Kot sem že enrat povedal:
Raje se peljem s Solatkotom 300, kot s tistim lačnim 30.
Amen!

BigWhale ::

solatko je izjavil:

BigWhale - Z leti uporabe, se navadiš ocenit koliko bi lahko v določenem momentu šlo, da imaš še vse pod kontrolo, če tega nisi sposoben, potem niti ne obvladuješ situacij v prometu v celoti, se pač zanašaš na srečo, kot trdijo nekateri tu na forumu.


Jaz bi rad videl graf, pa metodo izracuna tega. Kako ves, da imas 20% in ne 15%? Kaksna je razlika med 40% in 30%? Kaj vpliva na te procente? Pogoji? Vozilo? Kolk kratkih si prej spil? Lunine mene?

solatko je izjavil:


Problem je v tem, da smo včasih take manevre trenirali na bolj praznih cestah, danes pa tudi tam že postavljajo radarje in ostane samo nekaj poligonov v sosednjih državah, za kar pa po navadi ni časa in denarja, zato mladina poizkuša kar v tekočem prometu in zaradi neizkušenosti, se polni statistika in črna kronika, državo pa prav boli k...c za to.


Joj, dej ne nakladaj. Vecino teh reci lahko natreniras v soli varne voznje in na ustreznih poligonih. To, da ste vcasih te reci trenirali na praznih cestah samo pove kako neodgovorni ste bili. Da so pa danes radarji povsod, je pa tudi neumnost. Radarjev je pol premalo.

solatko ::

XLapse - Nisem ravno tako redek v prometu, ki se obnaša podobno, skoraj vsi moji kolegi motoristi, so še danes nedotaknjeni, pa še vedno naredijo nekaj k km/letno na kar precej hudih mašinah, tudi z avtomobili so več ali manj podobnih razmišljanj in večina neopraskanih (seveda izvzemam parkirišča).

BigWhale - Kako pa ti veš, da voziš varno, ti pove ciganka iz kafeta ali kart. To je očutek, ki ga pridobiš z leti in, če mu verjameš in se ne precenjuješ, si v prometu dokaj varen.

Ja, natreniraš na poligonih, vendar ne na Vranskem, moraš kam ven, mi pa smo določene stvari trenirali na makadamu, na cestah in poteh, ki so bile malo širše kot fičo. Če bi videl kako so te stvari potekale, nebi metal takih o neodgovornosti ven. Vsi takratni rally voziki, so bili prisiljeni trenirati na cestah, saj v yugi, razen Grobnika ni bilo primerne lokacije.
Niso radarji glih povsod, sem se pa že srečal z njimi na lokacijah, kjer je šlo samo za služenje in nič zaradi varnosti. Vsaka občina ima redarsko službo in te fantje vedo, kje se zbira mladina, da si da malo duška.
Zadeva je pač taka, da ti nekaj kraten obisk poligona nič ne koristi, če to ne moreš potem nekaj mesecev ponavljat večkrat na dan, da pridejo reakcije v kri in ti sploh ni potrebno več razmišljat, tako kot šaltanje ali nekateri parkiranje. Vzvratno bočno parkiranje je čisto lahko in se izvede v eni potezi, pa ga tri četrt slovenskih šoferjev ne obvlada, sa vsak dan nasmejim, ko jih opazujem z balkona, kako telovadijo sem ter tja, pa bolj hočejo avto stisnt k pločniku, bolj so na sredini ceste, veliko jih obupa in odpelje do prostora, kjer lahko parkirajo naprej. To mi je všeč, saj sem ravno zaradi takih v LJ vedno dobil parkirni prostor.
Delo krepa človeka

St235 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Lakotnik kot Lakotnik, ko mu zmanjka argumentov. In tudi ce pride do tega, se ob primerni varnostni razdalji in pravocasni reakciji da hitro rešit. Ni to garantiran crash, daleč od tega.

O kaki varnostni razdalji sanja bedak, ki z več kot 150 km/h prehiteva kolono, ki vozi 100 km/h?

poweroff je izjavil:

St235 je izjavil:

Zapelje pred tebe kamon z 80km/h medtem ko ti letis 150 in vec km/h mimo kolone.
Potem pa s sv. Petrom razpravljas kako varno si vozil in kaka krivica se ti je zgodila.


V bistvu malenkost zavajaš.

Tudi 110 ni varno peljat. Zakaj ljudje peljejo na avtocestah celo 130?


Zato, ker smo se odločili katera tveganja so še sprejemljiva in katera ne. Ko me boš našel trdit, da je vožnja z 110 km/h varna, pa kar na plano z citatotm. Ker drugače si bom še mislil, da mi slaboumno podtikaš izjave in zavajaš.

Sem pa večkrat trdil in stojim za tem, da višja hitrost pomeni večjo nevarnost (če so ostali pogoji nespremenjeni) in ja 150 km/h je bolj nevarno od 130 km/h in od 110 km/h. In ta nevarnost se tehta v primerjavi z praktičnostjo in uporabnostjo vozil. Zato pa tudi imamo glede na tveganja določene omejitve hitrosti. Ali pa mogoče sodiš med omejence, ki si predstavljajo, da naj bi omejitve odsevale maksimalno hitrost s katero so vozila še sposobna prevozit nek odsek ceste?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

Lakotnik29 - Nalašč te malo dražim, saj zase vem, da po 50+ letih udeležbe v prometu, lahko trdim, da sem varen voznik in še dodam, da sem varen zato, ker pazim predvsem nase, da pa to dosežem, moram vsak dan pazit na druge in popravljat njihove napake. Od sreče v prometu ni odvisno prav veliko, od prilagajanja hitrosti in načina vožnje razmeram pa praktično vse, malo je še predvidevanje podobnih situacij, ki si jih doživel in evo imaš zdravega, celega voznika različnih prometnih sredstev brez praske. Če to ni znaka dobrega voznika, oziroma previdnega udeleženca v prometu, potem mi ni jasno, kaj od ljudi pričakuješ.

In zato si verjetno varnejši od naših lokalnih psihopatov. Ne spremeni pa to golega fizikalnega dejstva, da bi bil z vožnjo po omejitvaš še varnejši in boljši voznik. Ključna težava in največje tveganje, ki si ga pa nisi sposoben priznat pa je ravno to, da si tudi ti zmotljiv in lahko zajebeš. In takrat 10km/h razlike odloča o življenju in smrti.

Kamion ti lahko zapelje na prehitevalni pas tudi pri 110 in, če si ravno v štric z njim, nimaš storiti kaj drugega, kot, da greš skrajno levo in moliš, da bo pustil dovolj prostora, pri 150+ pa imaš več možnosti, da prideš mimo njega, preden ti zapre pot, še večjo možnost imaš pri 200+.

Tole pa je idiotizem brez primere. Najboljše da greš 400 km/k in si praktično nesmrten? Spet pa v svojih blodnjah zanikaš enostavno fizikalno dejstvo: Pri 110 km/h bo imel voznik bistveno več časa za reagirat kot pri 200 km/h.

ko pa se približam hitrostim okoli 200 pa je te rezerve občutno manj, nikoli pa manj kot 20%.

Rezerve do česa? prazne glave?
Ja, tudi 300+ je lahko varno, kar dokazujejo dirkači in, če si na avtocesti, do kamor vidiš, sam, ti cesta večinoma omogoča tudi tako hitrost - varno.

ja, če privzamemo tvoj idiotizem o definiciji varne vožnje. Če prideš živ od A do B potem je bilo varno... Po tako neumni logiki, je tudi ruska ruleta čisto varna igra, če preživiš.

To, da je opica sposobna tiščat na gas do 300 km/h na javni cesti je zoglj in le kombinacija hude duševne motne in sreče, o varnosti se lahko tukaj pogovarjajo samo na zaprtem oddelku.

solatko ::

Lakotnik29 - Evo, še eden, ki ni imel v glavi zavor

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Če prideš iz točke A v točko B brez, da ogrožaš ostale udeležence, potem voziš varno tudi, če greš 300. Sicer se mi pa zdi, da je naša policija sprobavala vozila za spremljanje prometa na AC s hitrostmi, ki so bile celo malo višje, torej se da peljat tudi varno, seveda pa ne ob petkovih drenih proti morju.
Hitrost sploh ni nevarna kategorija, če jo dosega voznik, ki je za take hitrosti usposobljen, da je to res, si lahko ogledaš voznike policijskih vozil v D, A in I, kjer praviloma uporabljajo za nadzor na AC vozila, ki nimajo tovarniške blokade pri 250km/h in se jih zelo malo poškoduje, zato nehaj s temi svojimi trditvami, da si skoraj mrtev, če greš 200+. Čez 300 sem šel samo enkrat in še takrat je vozil drug voznik in verjemi, ni tako grozno, kot se sliši. Bom pa poizkusil priti na test kakšne mašine 400+. Poročam, če mi uspe.

In dajva se enkrat zment - iz varnostnega vidika je pomembna samo prilagojena hitrost in čisto nič drugega, poleg tega pa je izredno pomembna varnostna razdalja. S tem se na temo o hitrosti ne mislim več oglašat, saj mi 50 let preživetih v prometu pravi, da sem se obnašal varno.
Tudi motor sem letos opustil, ker menim, da nisem več tako varen na njem, kot sem bil.
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

Imam ogromno prevozenih kilometrov, par sezon dirkanja ((sicer po drugačni podlagi) za sabo, pa na cestah vozim po omejitvah. Če na avtocesti prehitevam tiste na desnem pasu, poženemo avto do 160 da hitro in varno prehitim, potem pa nazaj na vozni pas in po omejitvi naprej.
Avto sicer brez problema dosega 250km/h na dirkaliscu, ampak ceste niso dirkališče, zato tam vozim po omejitvah.

Pravljice o varni vožnji pri 200 in več km/h pa prisparajte za ob večerih, ko se boste svojim otrokom hvalili (če vam bodo seveda verjeli)

solatko ::

WizzardOfOZ - govorimo o hitrjš vožnji na manjprometni cesti ob lepem vremenu in pač stisneš malo hitreje. Ne reci, da ti na čisto prazni cesti (do koder seže pogled) voziš 110 ali 130 z vozilom, za katerega je to pol možne hitrosti. Saj ti bo zaribal.>:D.
Nikakor pa ne mislim na brezglavo divjanje mladih, neizkušenih žogobrcarjev ali očkovih sinčkov, ki v življenju še niso zaslužili za ene športne copate.
Delo krepa človeka

shadeX ::

Hitrost sploh ni nevarna kategorija, če jo dosega voznik, ki je za take hitrosti usposobljen


In če mora ta usposobljen voznik prevoziti določeno razdaljo enkrat s 300kmh in drugič s 130 kmh, kdaj ima večje možnosti da pride na cilj brez nesreče?

Invictus ::

shadeX je izjavil:

Ko greš sto in večkrat v isti ovinek, ti postane rutina in točno veš, pri kakšni hitrosti je še varno,


Kaj pa če je cesta mastna od olja?
Kaj pa če te za ovinkom čaka kolona avtomobilov (zarad X razloga?)
Kaj pa če v tistem trenutku tam skoči srna?
Kaj pa če ravno na tisti dan zaradi postopne obrabe pnevmatike, ta ne zdrži več tvojih izračunov?

lol kako si ti še živ :D

Kaj pa če te meteor zadane ?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

poweroff ::

St235 je izjavil:

Zato, ker smo se odločili katera tveganja so še sprejemljiva in katera ne. Ko me boš našel trdit, da je vožnja z 110 km/h varna, pa kar na plano z citatotm. Ker drugače si bom še mislil, da mi slaboumno podtikaš izjave in zavajaš.


Govorim o nečem drugem. Ko sem jaz delal izpit za avto, je bila maksimalna omejitev na avtocesti 120km/h. 130km/h je bilo PREPOVEDANO vozit. Bilo je NEVARNO.

Potem se zgodi - puf - sprememba zakonodaje, in kar naenkrat 130km/h ni več zločin, prekršek,... in ljudje z vsem žarom zagovarjajo, da greš po AC lahko največ 130km/h... tako kot so isti ljudje pred tem zagovarjali omejitev 120km/h.

Kar hočem reči je, da se zna zgoditi, da bo čez 15 let ob ISTIH cestah in ne bistveno drugačnih avtomobilih nekdo sprejel predpis, da je omejitev sedaj 150km/h (v Nemčiji se mi zdi da zgornje omejitve pa sploh ni). In boš ti ravno tako glasno zagovarjal, da je sprejemljivo vozit do 150km/h.

Pri čemer pa sedaj brez trohice premisleka napadaš solatkota (da se razumeva, tip je po moje off-hook v vseh pogledih), ki trdi, da je 150km/h OK.

Skratka, problem, ki ga skušam izpostaviti je, da imate (nekateri) pravniki zelo nizko sposobnost imaginacije, da niste sposobni misliti izven obstoječih okvirov obstoječega sistema. Dokler nekdo (zunanji) teh okvirov ne spremeni. Potem ste zelo hitro sposobni misliti izven starih okvirov, ampak še vedno znotraj obstoječih - novih.

Dodaten problem je, da tudi večinoma niste sposobni videti nelogičnosti znotraj samega sistema.

Ja, med pravniki praktično ni "hekerskega razmišljanja". Razen med ustavnimi in pravnimi filozofi.

St235 je izjavil:

Sem pa večkrat trdil in stojim za tem, da višja hitrost pomeni večjo nevarnost (če so ostali pogoji nespremenjeni) in ja 150 km/h je bolj nevarno od 130 km/h in od 110 km/h. In ta nevarnost se tehta v primerjavi z praktičnostjo in uporabnostjo vozil. Zato pa tudi imamo glede na tveganja določene omejitve hitrosti. Ali pa mogoče sodiš med omejence, ki si predstavljajo, da naj bi omejitve odsevale maksimalno hitrost s katero so vozila še sposobna prevozit nek odsek ceste?

Tole zadnje je seveda navadno podtikanje. Ampak če se bolje počutiš... >:D
sudo poweroff

IL_DIAVOLO ::

Če čebula ne bi imela če, bi bila samo bula.

XLapse ::

Ne razumem zakaj se tolko kregate o nečemu kar je logično. Počasneje bolj varno in pika stop. Nehajte prazno slamo mlatit, k tega je že za 3 strani. Legende kot so Solatko se ignorira, zakaj bi sploh se spuščal v debato z enim starejšim k itak se mu ne da spremenit mišljenje.
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XLapse ()

IL_DIAVOLO ::

Meni je zanimivo, da se toliko vtikujete v tiste, ki se vozimo hitreje od ostalih. Pač se, ker nam tako ugaja. Če pa se ne čutiš sposobnega, se pač vozis pocasneje.

Simpl, ko pasulj.

mirator ::

Jaz se strinjam s tistimi, ki trdimo, da hitra vožnja ni divjanje. Mislim, da je tudi vsem, ki se v tej temi oglašamo, povsem jasno, da večja kot je hitrost, daljša je pot ustavljanja (ki je seveda odvisna od kvalitete gum, cestn podloge, onesnaženosti cestne površine in ne nazadnje, reakcijskega časa posameznega voznika). O tem so najbrž debate odveč.
Sedaj pa naprej. Predpisi, ki določajo dovoljeno hitrost na posameznih odsekih, so kompromisi, ki upoštevajo cel kup omejevalnih faktorjev. Eden od teh faktorjev (mogoče celo glavni) je tudi reakcijski povprečni (ali po Gausovi krivulji določen) čas posameznega voznika glede na starost. In če so kompromisi, to pomeni, da nekdo lahko varno vozi tudi hitreje od predpisa (je pa seveda v prekršku), drugi pa mogoče tudi ne.
In divjanje pomeni, da voziš s hitrostjo, ki jo ne obvladuješ. Prav gotovo ne obvladuješ hitrosti, (tu se strinjam z @solatktom), če nimaš občutka gibanja vozila s svojimi gibalnimi sposobnostmi. To se običajno dogaja, ko pritiskaš na plin do onemoglosti ali pa voziš s hitrostjo, ki je enostavno ne obvladaš.
Če dam za primerjavo dirkača v formuli 1, tam on ne divja, ampak vozi zelo hitro. Res je to na dirkališču, kjer so povsem drugi pogoji, se pa da vseeno potegniti vzporednica med varno hitro vožnjo, ki je sicer nad predpisano in divjanjem.
Drugi problem pa je n.pr. omejitev hitrosti na 30km/h pri šolah. Veliko je že bilo na tem forumu razmišljanj, da je ta omejitev smiselna samo v času poteka pouka v šoli. In ravno tu je problem. Tudi ob 1-h zjutraj, bo nekdo, ki se bo nahajal v tem območju upravičeno domneval, da so hitrosti voznikov v mejah dovoljenega. Potem pa pripelje nekdo s hitrostjo 100 ali več km/h prepričan, ker je cesta ravna in takšno hitrost omogoča, in povzroči prometno nesrečo.
V vsakem primeru je moje mnenje, da je še vedno zelo aktualen slogan "na cesti nisi sam", čeprav je še od časov, ko je bilo na slovenskih cestah samo nekaj fičkotov. Zato je na cesti potrebno paziti kaj počneš sam in kaj počnejo drugi.
Pa, če sem se že toliko razpisal, še tole. Najbolj nevarni vozniki so tisti, ki mislijo, da so poklicani da ne dovoljijo drugim voznikom prekoračitev hitrosti.
In še na kon, ki so pod raznimi substancamicu, bolj kot hitrost na cesti so nevarni vozniki, ki so pod raznimi substancami (alkohol, mamila, itd), ki med vožnjo telefonirajo ali se celo ukvarjajo z računalniškimi igricami itd.

Shegevara ::

XLapse je izjavil:

Ne razumem zakaj se tolko kregate o nečemu kar je logično. Počasneje bolj varno in pika stop.


Cestni divjaki, kot so Solatko bi ti rekli da je vozit 150 ali 200 bolj varno ker da si kao bolj skoncentriran na vožnjo in podobne iz riti potegnjene izjave. Jim je že tako dolgčas se vozit 130 da oni pri takšni hitrosti začnejo zehat, gledat telefon in dremat za volanom... Ampak še vedno pravijo, da so kljub temu 100% prisebni in vedno pripravljeni reagirat.

facepalm ::

Shegevara je izjavil:

XLapse je izjavil:

Ne razumem zakaj se tolko kregate o nečemu kar je logično. Počasneje bolj varno in pika stop.


Cestni divjaki, kot so Solatko bi ti rekli da je vozit 150 ali 200 bolj varno ker da si kao bolj skoncentriran na vožnjo in podobne iz riti potegnjene izjave. Jim je že tako dolgčas se vozit 130 da oni pri takšni hitrosti začnejo zehat, gledat telefon in dremat za volanom... Ampak še vedno pravijo, da so kljub temu 100% prisebni in vedno pripravljeni reagirat.


Kar pa ne mores enostransko zakljuciti, da nima (delno) prav.
Nezbran pocasen voznik je lahko nevarnejsi od zbranega, ki vozi 15% cez omejitev. Zakaj? Ker slednji bo spremljal okolico do koder mu seze pogled, prvi pa ne bo opazil pesca ob prehodu 20m pred avtom.

Sam sem (bil) poklicni voznik in sem zacenjal izmeno tudi ob 4:30 zjutraj. Da sem bil zbran za vozilom busa sem se zbudil s hitro voznjo v sluzbo.

Invictus ::

XLapse je izjavil:

Ne razumem zakaj se tolko kregate o nečemu kar je logično. Počasneje bolj varno in pika stop. Nehajte prazno slamo mlatit, k tega je že za 3 strani. Legende kot so Solatko se ignorira, zakaj bi sploh se spuščal v debato z enim starejšim k itak se mu ne da spremenit mišljenje.

Pol pa vozi za tovornjaki, bo dovolj počasno...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::

shadeX - Vedno, kadar vozi s prilagojeno hitrostjo! Statistika govori drugače, precej več se jih zabije, ko vozijo pod omejitvijo, kot tistih, ki vozijo čez, so pa posledice trka nedvomno pri višji hitrosti hujše. Zato se dobri ne zaletavamo, ker vedno vozimo tako, da lahko v vsakem primeru ustavimo.

Shegevara - Ta divjak ima -
50+ let v prometu z različnii prevoznimi sredstvi in seveda peš.
Ni v vsem tem času plačal niti ene kazni za prekršek, ni niti enkrat prehiteval v škarje, ni bil niti enkrat pod vplivom nedovoljenih substanc in v končni fazi, ni povzročil niti enega najmanjšega trka. Če takim praviš divjak, potem največ poveš o sebi - nimaš pojma o prometu in nehaj že enkrat uporabljati telefon med vožnjo, pa žmigavce začni dajati pravočasno, gledat se nauči, kaj se dogaja zadaj, ko zagledaš motorista se mu umakni čim bolj desno,......

Invictus - Ne bo varen, ker ga zadaj dohiteva 3km/h hitrejši kamion, ki ne upošteva minimalne varnostne razdalje!
Delo krepa človeka

ziga1990 ::

solatko je izjavil:

shadeX - Vedno, kadar vozi s prilagojeno hitrostjo! Statistika govori drugače, precej več se jih zabije, ko vozijo pod omejitvijo, kot tistih, ki vozijo čez, so pa posledice trka nedvomno pri višji hitrosti hujše. Zato se dobri ne zaletavamo, ker vedno vozimo tako, da lahko v vsakem primeru ustavimo.
!


link do statistike ali pa lahko smatramo, da je to tvoj izgovor za divjanje
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

solatko ::

ziga1990 - Imaš vsakoletno statistiko vseh prometnih nesreč in lahko pogledaš, visok procent ima neprilagojena hitrost, ki pa je tako ali tako vzrok za čisto vse prometne nesreče in ti to ob ogledu policist takoj tudi pove. Večina prometnih nesreč se zgodi v območju omejitve hitrosti. Statističnih podatkov ti pa zaradi tvoje lenobe ne mislim iskati, lahko pa pogledaš tudi poročila PP. Izredno malo je nesreč ob veliko prehitri vožnji na naših cestah, saj se velika večina vozi celo pod omejitvami, kar vidiš, če si veliko na cesti.

Velika razlika je med divjanjem (nikoli nisem bil divjak) in kontrolirano varno hitro vožnjo, ki jo morajo mimogrede uporabljati tudi vozila na nujni vožnji.
Delo krepa človeka

ziga1990 ::

solatko je izjavil:

ziga1990 - Imaš vsakoletno statistiko vseh prometnih nesreč in lahko pogledaš, visok procent ima neprilagojena hitrost, ki pa je tako ali tako vzrok za čisto vse prometne nesreče in ti to ob ogledu policist takoj tudi pove. Večina prometnih nesreč se zgodi v območju omejitve hitrosti. Statističnih podatkov ti pa zaradi tvoje lenobe ne mislim iskati, lahko pa pogledaš tudi poročila PP. Izredno malo je nesreč ob veliko prehitri vožnji na naših cestah, saj se velika večina vozi celo pod omejitvami, kar vidiš, če si veliko na cesti.

Velika razlika je med divjanjem (nikoli nisem bil divjak) in kontrolirano varno hitro vožnjo, ki jo morajo mimogrede uporabljati tudi vozila na nujni vožnji.


katera koli vožnja nad omejitvijo je divjanje in ogrožanje drugih na cesti
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

St235 ::

Statistika govori drugače, precej več se jih zabije, ko vozijo pod omejitvijo, kot tistih, ki vozijo čez,

A lahko nehaš prodajat ta idiotizem? Ker to je približno enako neumno, kot če bi trdil, da stari od 20 do 40 povzročijo bistveno več nesreč kot tisti med starostjo 120 in 140. Za slednje lahko trdimo da so praktično najbolj varna skupina na cesti, ker nisem našel niti ene prometne nesreče, ki bi jo zakrivili.

Tudi trezni povzročijo več nesreč kot pijani, pa bo samo bedak iz tega sklepal, da je bolj varno vozit pijan in seveda spregledal dejstvo, da večina pač ne vozi pijana. Za hitrost ni nič drugače, ker se večina prometa odvija pod omejitvami je logično tam absolutno gledano več nesreč. Lahko pa enkrat v življenju potegneš glavo iz riti in posežeš s konkretnimi statistikami. Saj vem, da ne boš, ampak upanje umre zadnje.

Velika razlika je med divjanjem (nikoli nisem bil divjak) in kontrolirano varno hitro vožnjo, ki jo morajo mimogrede uporabljati tudi vozila na nujni vožnji.

Razlika med bedakom in voznikom na nujni vožnji je v tem, da se slednji zaveda da je to kar počne nevarno ampak ima za to dober razlog. Bedak pa pač naklada po forumih o svojih superiornih sposobnosti in si domišlja, da je varen voznik zgolj zato, ker v 50 letih ni nikogar ubil,

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

BigWhale ::

St235 je izjavil:

Tudi trezni povzročijo več nesreč kot pijani, pa bo samo bedak iz tega sklepal, da je bolj varno vozit pijan in seveda spregledal dejstvo, da večina pač ne vozi pijana.


Ne podcenjuj foruma. Ne pozabit, da smo tle na forumu ze imeli primere ljudi, ki so trdili, da je samo 30% nesrec zaradi alkohola in da ne razumejo zakaj se tako preganja alkohol, ko je pa tukaj se 70% ostalih vzrokov. ;>

Raptor F16 ::

@Matthai

V nemčini zgornjega limita ni samo na odsekih kjer imaš belo, prečrtano okroglo tablo.

Običajno niso zelo dolgi. V bližini prometnih uvozov in izvozov je pogosto hitrost znižana na 100 ali celo 80.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

solatko ::

Lakotnik29 - Ti pač ne moreš iz svoje kože in boš vedno kontra, kot drugi razpravljalci in to v vseh temah.
Če bi slučajno, tako kot nekateri, ki morda niti vožnje do omejitve ne obvladajo dovolj dobro za v promet, trdil, da je vse kar je kilometer ćez omejitev, smrtno ogoržanje ostalih udeležencev, bi ti navedel miljon primerov, ki bi to trditev spodbijali. Tak pač si, nič hudega, če te okolica in družba sprejme takega, kot si.

Glede na to, da si se v eni od tem bahal, da voziš precej hud motor, ti ne verjamem, da nisi z njim kršil predpisa omejitve hitrosti in to kar precej. Ne vem sicer, če si motorist z glavo, vem pa, da v SLO in širše ni motorista cestaka, ki bi se vozil po omejitvah.
Če pa se, si pa svetovni fenomen in mogoče edini motorist, ki se vozi po omejitvah, če motor sploh imaš.
Delo krepa človeka

solatko ::

Pa še to, vsaka nesreča, ki se zgodi po neumnosti je splet različnih dejavnikov in samo pri opojnih susbstancah, so te največji krivec. Hitrost je lahko krivec, vendar ne izključni, vedno je zraven še neizkušenost, izguba oblasti nad vozilom, to pri nizki ali zelo visoki hitrosti, samo posledice so hujše pri visoki.
Osebno nisem imel nikoli kasko zavarovanega vozila, saj sem prepričan, da ne bom nikoli povzročitelj prometne nesreče, pa so bili avtomobili vredni tudi do 100kDEM. Nerad se tudi vozim z drugimi vozniki, razen če vem, da vozilo obvladajo vedno, povsod in v vsakih razmerah, takih pa je izredno malo, na motor pa kot sopotnik nisem sedel nikoli.
Delo krepa človeka

lufthammer ::

Tale je fajn:
katera koli vožnja nad omejitvijo je divjanje in ogrožanje drugih na cesti

Maš mogoče tudi definicijo za vožnjo pod omejitvijo?

Ja, naše avtošole so vseslabše, potem pa eni mislijo, da so dobri, ker so sposobni med vožnjo še sms-e pisat. Jih vidim z motorja vsakodnevno. Na lepem upočasni (prilagaja hitrost?) in ko ga prehitevam bulji v telefon in sploh ne ve, da je na cesti. Tudi tista "iz neznanega razloga je zapeljal(a) na nasprotni pas" je verjetno posledica telefona. Ne vem, zakaj policija v takem primeru ne preverja zadnje uporabe mobilnika.
Kaj Lakotnik, telefoniraš med vožnjo, ane? Pelješ pa zato bolj počas...

ziga1990 ::

ja defenicija je: ovira
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

EnStot ::

solatko je izjavil:

...
Če bi slučajno, tako kot nekateri, ki morda niti vožnje do omejitve ne obvladajo dovolj dobro za v promet, trdil, da je vse kar je kilometer ćez omejitev, smrtno ogoržanje ostalih udeležencev, bi ti navedel miljon primerov, ki bi to trditev spodbijali. ...

Vidiš, dragi gojilec endivije, takšne neumnosti navaja samo nekdo, ki v življenju nič ne prebere in se ne uči na napakah drugih, pač samo živalsko izhaja iz lastnih omejenih iskušenj.

V mednarodnih študijah prometa, v katerih sodeluje tudi Slovenija, je potrjena in na splošno uporabljena znanstvena formula, ki pravi, da vsako povečanje povprečne hitrosti za 1%, povzroči:
* 2%-no povečanje vseh nesreč s poškodbami,
* 3% povečanje prometnih nesreč s hudimi poškodbami in smrtmi ter
* 4% več smrtnih nesreč.

In ja, točno tako: "Vse kar je že kilometer čez omejitev pomeni smrtno ogrožanje ostalih udeležencev v prometu".

ziga1990 ::

^^zakaj se trudiš z solatko-tom a ne vidiš, da mu nemoreš dopovedat nič?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

zmaugy ::

lufthammer je izjavil:

Tale je fajn:
katera koli vožnja nad omejitvijo je divjanje in ogrožanje drugih na cesti

Maš mogoče tudi definicijo za vožnjo pod omejitvijo?

Ja, naše avtošole so vseslabše, potem pa eni mislijo, da so dobri, ker so sposobni med vožnjo še sms-e pisat. Jih vidim z motorja vsakodnevno. Na lepem upočasni (prilagaja hitrost?) in ko ga prehitevam bulji v telefon in sploh ne ve, da je na cesti. Tudi tista "iz neznanega razloga je zapeljal(a) na nasprotni pas" je verjetno posledica telefona. Ne vem, zakaj policija v takem primeru ne preverja zadnje uporabe mobilnika.
Kaj Lakotnik, telefoniraš med vožnjo, ane? Pelješ pa zato bolj počas...


To se pa strinjam. Kretene, ki pišejo SMSe med vožnjo, opaziš že od daleč, avto po celi cesti, zmanjševanje hitrosti pod vsako normalno hitrost. Pa običajno so mlajši in jim hormoni norijo.

lufthammer ::

In ja, točno tako: "Vse kar je že kilometer čez omejitev pomeni smrtno ogrožanje ostalih udeležencev v prometu".

Če bi bilo to res, bi zakonodajalec hitro poskrbel za primerno znižanje dovoljenih hitrosti. Policija te za tako prekoračitev ne šmirgla niti v območju umirjenega prometa, ti pa o "smrtnem ogrožanju"? Malo premisli kakšne neumnosti pišeš, pa tisto študijo prilepi, če že veš zanjo.

solatko ::

EnStot - Glej ga hudiča, prebral si, potem moram pa res brisat mojih 50+ let v prometu in pričet od nule. Nisem vedu, da se o vožnji največ naučiš, če bereš študije. Vedno dajem samo primerke iz svojega življenja, edino kar limam so linki do prometnih nesreč in, ker je še nisem imel, ne morem opisovati svojih izkušenj, da jih pa nisem imel je pa vzrok nenehno učenje iz napak drugih, na cesti se namreč učenje iz lastnih napak, po navadi ne izide prav doboro in ni priporočljivo.

In mimogrede, vsako premikanje hitrejše od peš hoje, pomeni življensko ogrožanje drugih.:'(
Delo krepa človeka

St235 ::

solatko je izjavil:

Lakotnik29 - Ti pač ne moreš iz svoje kože in boš vedno kontra, kot drugi razpravljalci in to v vseh temah.
Če bi slučajno, tako kot nekateri, ki morda niti vožnje do omejitve ne obvladajo dovolj dobro za v promet, trdil, da je vse kar je kilometer ćez omejitev, smrtno ogoržanje ostalih udeležencev, bi ti navedel miljon primerov, ki bi to trditev spodbijali. Tak pač si, nič hudega, če te okolica in družba sprejme takega, kot si.

Glede na to, da si se v eni od tem bahal, da voziš precej hud motor, ti ne verjamem, da nisi z njim kršil predpisa omejitve hitrosti in to kar precej. Ne vem sicer, če si motorist z glavo, vem pa, da v SLO in širše ni motorista cestaka, ki bi se vozil po omejitvah.
Če pa se, si pa svetovni fenomen in mogoče edini motorist, ki se vozi po omejitvah, če motor sploh imaš.


Ce ti nisi sposoben vozit po predpisih in dozivljas hude dusevne bolecine zaradi tega je to pac tvoj problem. Nekateri ne glede na to kaksno prevozno sredstvo uporabljamo nimamo tezav spoštovati prometnih predpisov. Tudi kadar se na cestnem motorju peljemo do dirkalisca. Ce ti tega nisi sposoben ne rabis potem to prenašati na ostale udelezence.

St235 ::

Predvsem pa ne glede na to koliko in kaj vozim si nikoli in nikdar ne domišljam, da bi z voznjo nad omejitvijo kakorkoli lahko prispeval k varnosti v prometu.

Za razliko od tebe, ki ti je osnovno solska fizika povsem nerazumljiva, se zavedam, da dejansko vsak kilometer hitrosti eksponentno povecuje posledice nesrece. In za razliko od tebe nimam nikarsne blodnje o tem, da sem zaradi 25 let vozniskih izkusenj in vec kot milijon prevozenih kilometrih v 4 vozniskih kategorijah, kakorkoli imun na napake in vsemogocen. Predvsem pa so me leta in kioometri naucili, da nikoli ne mores predvidet vsega in takrat vsak kilometer naredi razliko. Verjamem pa, da si ti nabiras kilometre predvsem za sankom in tega pac ne razumes.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

AndrejO ::

No, ja. Število teh štorij z vožnjo nad omejitvijo se bo čez kakšni dve leti začelo zniževati. Po 2022 pa bo samo še vprašanje časa kdaj bodo zunanji dejavniki poskrbeli, da bo ta kršitev postala domena izključno še zadnjih nekaj pacientov in posebnežev z zelo globokimi žepi.

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

WizzardOfOZ - govorimo o hitrjš vožnji na manjprometni cesti ob lepem vremenu in pač stisneš malo hitreje. Ne reci, da ti na čisto prazni cesti (do koder seže pogled) voziš 110 ali 130 z vozilom, za katerega je to pol možne hitrosti. Saj ti bo zaribal.>:D.


Zakaj bi? Za norenje imam Grobnik, za vožnjo po cesti pa omejitve. In se jih držim. Tudi če imam čisto ravno cesto (recimo od Staroda proti Kozini), kjer so lepe ravnine, se vozim po omejitvah. Pa bi lahko norel, ampak ni poanta v tem, da noriš, poanta je da se držiš omejitev. In dober voznik se bo tega držal, nesposoben pač misli, da lahko nori, ker si domišlja, da je boljši od ostalih.

Raptor F16 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

solatko je izjavil:

WizzardOfOZ - govorimo o hitrjš vožnji na manjprometni cesti ob lepem vremenu in pač stisneš malo hitreje. Ne reci, da ti na čisto prazni cesti (do koder seže pogled) voziš 110 ali 130 z vozilom, za katerega je to pol možne hitrosti. Saj ti bo zaribal.>:D.


Zakaj bi? Za norenje imam Grobnik, za vožnjo po cesti pa omejitve. In se jih držim. Tudi če imam čisto ravno cesto (recimo od Staroda proti Kozini), kjer so lepe ravnine, se vozim po omejitvah. Pa bi lahko norel, ampak ni poanta v tem, da noriš, poanta je da se držiš omejitev. In dober voznik se bo tega držal, nesposoben pač misli, da lahko nori, ker si domišlja, da je boljši od ostalih.


Sposoben voznik predvsem ne bo ogrožal sebe in ostalih.

Tudi če je omejitev 90, to ne pomeni da moraš v vsak ovink prikurit z 90 na calerju. Pravtako to ne pomeni, da imaš pravico ovirati hitrejšega temveč mu v omogočiš varno prehitevanje, ali pa za trenutek ustaviš na avtobusni in ga spustiš mimo...
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

AndrejO je izjavil:

No, ja. Število teh štorij z vožnjo nad omejitvijo se bo čez kakšni dve leti začelo zniževati. Po 2022 pa bo samo še vprašanje časa kdaj bodo zunanji dejavniki poskrbeli, da bo ta kršitev postala domena izključno še zadnjih nekaj pacientov in posebnežev z zelo globokimi žepi.


Zakaj ravno čez dve leti?
««
95 / 293
»»