Prijavi se z GoogleID

» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 95 96 97 98 99 ... 101

solatko ::

Hebat ga, fant je pozabil, da ni na motorju!:'(
Delo krepa človeka

shadeX ::

Ker z motorjem skoz naselje pa lahko mirno 150?

Ajaaa ušel bi jim lahko.. ja ja solatko style. 8-)

solatko ::

Eni motoristi pač tako vozijo, še celo po Zaloški.:(
Delo krepa človeka

scipascapa ::

miratko: ni problema dokler ne ubije nekoga, potem bo problem, ne?

Lakotnik29 ::

Po solatkovi definiciji je tole odlicen in povsem varen voznik, ker ni nikogar ubil. Hitrost po njegovi definiciji je bila povsem prilagojena in varna.

LeQuack ::

Lakotnik29 je izjavil:

Po solatkovi definiciji je tole odlicen in povsem varen voznik, ker ni nikogar ubil. Hitrost po njegovi definiciji je bila povsem prilagojena in varna.


Ja in če bi se počasnej vozil bi naredil še več nesreč, ker bi bil manj zbran.
Quack !

Invictus ::

scipascapa je izjavil:

O moj bog.

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Zapor takoj.

Meni je všeč avstralska kazen tukaj.

Za res hude prekrške ti zaplenijo avto in ga dajo v prešo... Plus seveda denarna kazen...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

mirator ::

scipascapa je izjavil:

miratko: ni problema dokler ne ubije nekoga, potem bo problem, ne?

No vidiš, da ti je vse jasno.

tech level ::

ker je taka velika moda sekat ovinke in hodit čez črto... je danes bla nesreča pred hišo ravno zaradi tega! Folk , vas bi treba s tankom zgazit k sekate in vozite čez črto , retardi IQ -900000

matobeli ::

Včeraj dobil enega talenta v majhnem lokalnem krožišču, ker je falil svoj izvoz se je ustavil in počas začel napol obračat/rikvercat da bi lahko šel na svoj izhod.8-O

Moški, 60let, SUV...

Invictus ::

Glede na to, da so to delali v Tomačevem pred zadnjo obnovo, to ni nič nenavadnega...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

mirator ::

matobeli je izjavil:

Moški, 60let, SUV...
EMŠO je univezalna formula, ki velja, hočeš ali nočeš, absolutno za vsakogar. Sedaj pa, če pogledaš skozi tole lupo. Mladi šoferji počnejo neumnosti zaradi neizkušenosti, nekoliko starejši so polni sami sebe in oni vse obvladajo, kaj se z drugimi dogaja jih ne zanima, potem je nekaj zrelih let in že pridejo starčki 60+. Torej definiraj kdaj je človek sploh vozno funkcionalen.
Hočem reči, da vsi delamo napake, zato pa je na cesti treba paziti tudi na druge.Seveda v drugo kategorijo uvrščam egoistične objestneže.

solatko ::

mirator - Dober voznik se hitro navadi, da se v prometu nahaja med samimi takimi, ki o prometu nimajo pojma in se temu prilagodi, zato tudi doživi visoko starost, brez, da bi imel en karambol v življenju.

Večina ljudi nikoli ni sposobna vozit, saj je to precej kompleksno opravilo, ki bi ga moralo početi precej manj ljudi. Poleg tega, da smo ljudje po naravi egoisti, nam še raste EGO s količino konjev pod pokrovom, vse okoli nas, pa nas bolj malo briga.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

scipascapa ::

pri nas ni nobene kontrole, danes gorenjska AC, švabo vijuga, bedak, če je utrujem zapelji dol pa se odpočij za uro ali dve.

Več kamer, samo kaj ko bi ustavno sodišče jokalo.

AndrejO ::

Zadnje dneve se znova vozim po Sloveniji in, kot vedno, me promet ni razočaral.

Dolenjska AC, omejitve na območju bivše cestninske postaje Dob. Omejitev 80 in 60. Ležerno se vozim 80 na delu, kjer je omejitev 80 in glej ga zlomka. Na rit se mi parkira tovornjak in to tako blizu, da vidim samo še luči in rešetko.

In človek mi začne blendati... WTF. Vozim po omejitvi. Na desnem pasu sem. Pa naj prehiteva, če mu kaj ni všeč. Saj je bila samo omejitev hitrosti, ne pa prepoved prehitevanja. OK, očitno umsko omejen primerek.

V tistem pa prijetno presenečenje. Med stebrički radarska škatla. In kar nenadoma je budalo odkrilo pojem varnostne razdalje in ugotovilo, da sem mu očitno ravnokar privarčeval nekaj 10 EUR. Ni veliko, ampak nekaj pirov pa bo.

V kontra smer nekaj podobnega ... košnja trave pri Trebnjem. Jaz po omejitvi po desnem, po levem pasu pa vseznalni heroji s hitrostmi, ki so bile nevarno blizu +30, če ne še celo več. Potem pa kar nenadoma kolona stop luči. Kaj neki ... itak. Tudi tukaj so postavili radarsko škatlo.

Očitno je policija pogruntala kako z minimalnimi stroški zagotoviti, da idioti ne ogrožajo pretirano delavcev na in ob cesti. Tudi, če je škatla bila prazna, je efekt takojšen in 100% zanesljiv. Thumbs up.

shadeX ::

Kul da se nisi pustil sprovocirat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Polozweii ::

AndrejO je izjavil:

Zadnje dneve se znova vozim po Sloveniji in, kot vedno, me promet ni razočaral.


Ljudem se mudi na dopust in nazaj. Nič novega. Problematični so predvsem tuji šoferji.
Genosse

IL_DIAVOLO ::

V teh škatlah ni nič. Je pa efekt enak.

BRBR ::

scipascapa je izjavil:

švabo vijuga, bedak, če je utrujem zapelji dol pa se odpočij za uro ali dve.


In ko to ugotoviš in nimaš kam dol zapeljat ?

s1m0n ::

Ker se pri nas (no kar nasploh) pojavlja na cesti vedno več krožišč ne bi bilo slabo, da bi jih ljudje vedli vsaj v neki meri uporabljat! Danes je eden skoraj, da odnesel kolesarko, ki z zmerno hitrostjo že bila v krožišču na kolesarski stezi. Ljudje se sploh ne ozirajo na prehod ali kolesarsko stezo kaj šele, da bi kdo od teh sploh ustavi preden se vključi v krožišče 90% jih kar zapelje not/skozi.

Tedensko jim prevozim na desetine s kolesom pa bi lahko preštel na prste voznike, ki so kolesarju sploh ustavili ali pa sploh ne vedo kaj naredit...
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

zmaugy ::

mirator je izjavil:

Se mi je zdelo, da bodo replike.
@zmaugy in @AndrejO, ne bom vaju citiral, ker ni potrebe, kot ne vem zakaj sta vidva citirala mene.
Oba sta izgleda hote ali nehote spregledala, da sem najprej zapisal, da ga je potrebno kaznovati, potem pa sem se obregnil ob zaporno kazen. Če se pa s kaznimi, ki si jih je prislužil ne strinjata, potem se morata pritožiti kje drugje. Verjemita mi, da tale forum ne bo nič spremenil.


Ti se nisi strinjal s kaznijo. Zapor in trajna prepoved upravljanja motornih vozil. Pa obvezna kontrola pri psihiatru za takšne.
Biseri...

solatko ::

s1m0n - Se dogaja, zato je na tebi, da se varuješ in počakaš, kljub temu, da imaš prednost. Pa vedno se vozi v pravi smeri, ravno včeraj sta mi dva kolesarja priletela iz kontra smeri, glih toliko, da sem ju opazil.
Zavedat se moraš, da zelo veliko voznikov nebi smelo upravljat motornega vozila, ker jim je večopravilnost za njihov zakrneli procesor pre švoh. Ko držijo v eni roki volan, v drugi telefon, jim oči v glavnem gledajo telefon in bolj malo prometno situacijo v kateri so.
Delo krepa človeka

s1m0n ::

Vožnje v napačno smer pri kolesarjih tudi sam opažam v velikem številu.
Pol pa se naj ti, ki pravilno pripelješ umikaš tem, ki so na napačni strani...
Iti v krožišče v napačno pa je le iskanje nesreče.
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

solatko ::

Levo po navadi bolj gledaš, ko greš proti krožišču, desno pa večina zaradi pešcev in, če jih ni, pa ti v tem času, ko gledaš levo, pridivjata dva nadebudna dirkača, je velika možnost, da jih spregledaš. Osebno to pričakujem in se pred vklučitvijo še enkrat prepričam, večina pa ne.
Delo krepa človeka

BRBR ::

Kolesarji so slabo vidni, ponavadi pa nimajo nobene luči. In ko se voziš v krožišče, tista brljivka, ki jo ima, če jo ima sveti drugam.
Ja, je enkrat prišel pravilno, bogami ga nisem opazil dokler se nisva vzporedno vozila v krožišču kjer je samo en pas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BRBR ()

mirator ::

zmaugy je izjavil:

mirator je izjavil:

Se mi je zdelo, da bodo replike.
@zmaugy in @AndrejO, ne bom vaju citiral, ker ni potrebe, kot ne vem zakaj sta vidva citirala mene.
Oba sta izgleda hote ali nehote spregledala, da sem najprej zapisal, da ga je potrebno kaznovati, potem pa sem se obregnil ob zaporno kazen. Če se pa s kaznimi, ki si jih je prislužil ne strinjata, potem se morata pritožiti kje drugje. Verjemita mi, da tale forum ne bo nič spremenil.


Ti se nisi strinjal s kaznijo. Zapor in trajna prepoved upravljanja motornih vozil. Pa obvezna kontrola pri psihiatru za takšne.

Si si pa vzel čas za repliko. Jaz sem na tole že pozabil. Si pa še enkrat preberi zadnji odstavek mojega citiranega posta.
Poglej, vsi smo takoj ko naredimo vozniški izpit in se vsedemo v avto, potencialni povzročitelji nesreč. Potem takem, bi bilo najbolje vsakega, takoj ko naredi izpit, zapreti. Iz preventive.

Se pa strinjam tudi, tako z zaporno kaznijo, kot doživljenskim odvzemom vozniškega dovoljenja za tiste, ki podobne prekrške večkrat ponavljajo.

Pika na i ::

A mi lahko en na najbolj poljuden način razloži, v čem je point neprižganih zadnjih luči?

AndrejO ::

mirator je izjavil:


Si si pa vzel čas za repliko. Jaz sem na tole že pozabil. Si pa še enkrat preberi zadnji odstavek mojega citiranega posta.
Poglej, vsi smo takoj ko naredimo vozniški izpit in se vsedemo v avto, potencialni povzročitelji nesreč. Potem takem, bi bilo najbolje vsakega, takoj ko naredi izpit, zapreti. Iz preventive.

Večina ljudi nikoli v svoji vozniški karieri ne vozi tako, da izpolni minimalne kriterije za kazenski pregon. Ta voznik jih je izpolnil in zato si se zmotil že v prvem stavku, kjer si zapisal, da je že bil kaznovan. Zelo verjetno še ne, ker kazenski postopek običajno ni zaključen v nekaj dnevih ali tednih, sploh pa ne med sodnimi počitnicami.

mirator je izjavil:

Se pa strinjam tudi, tako z zaporno kaznijo, kot doživljenskim odvzemom vozniškega dovoljenja za tiste, ki podobne prekrške večkrat ponavljajo.

Za nekatere prekrške ponovitev ni potrebna, ravno tako v KZ-1 nikjer ne piše nič o ponavljanju kaznivega dejanja. Bo pa sodnik seveda naložil višjo kazen (do najvišje predpisane) nekomu, ki je v kazenskem postopku ponovno spoznan krivega istega kaznivega dejanja.

Polozweii ::

Pika na i je izjavil:

A mi lahko en na najbolj poljuden način razloži, v čem je point neprižganih zadnjih luči?


Podnevi?

Verjetno v tem, da so avtomobili za Slo trg prilagojeni, da z lučmi na poziciji 0 minimalno ustrezajo zakonodaji za dnevno vožnjo.
Sprednje pozicijske gorijo, zadnje pa ne. Ko luči prižgeš ali pa jih imaš na Auto bi po pravem morale svetiti tudi zadnje.

Fazit:
Ljudem se ne da prižigat luči.
Genosse

AndrejO ::

Polozweii je izjavil:


Fazit:
Ljudem se ne da prižigat luči.

Novejši modeli vozil imajo od kratkih ločene luči, ki zadovoljijo predpisom. Torej marsikomu luči sploh ni potrebno prižigati.

Nekatera vozila bodo luči avtomatično vključevale in izključevale. To se najlepše vidi v tunelih, ko se pri uvozu zadnje luči prižgejo, ko pa vozilo tunel zapusti, pa taiste zadnje luči ugasnejo.

zmaugy ::

mirator je izjavil:

zmaugy je izjavil:

mirator je izjavil:

Se mi je zdelo, da bodo replike.
@zmaugy in @AndrejO, ne bom vaju citiral, ker ni potrebe, kot ne vem zakaj sta vidva citirala mene.
Oba sta izgleda hote ali nehote spregledala, da sem najprej zapisal, da ga je potrebno kaznovati, potem pa sem se obregnil ob zaporno kazen. Če se pa s kaznimi, ki si jih je prislužil ne strinjata, potem se morata pritožiti kje drugje. Verjemita mi, da tale forum ne bo nič spremenil.


Ti se nisi strinjal s kaznijo. Zapor in trajna prepoved upravljanja motornih vozil. Pa obvezna kontrola pri psihiatru za takšne.

Si si pa vzel čas za repliko. Jaz sem na tole že pozabil. Si pa še enkrat preberi zadnji odstavek mojega citiranega posta.
Poglej, vsi smo takoj ko naredimo vozniški izpit in se vsedemo v avto, potencialni povzročitelji nesreč. Potem takem, bi bilo najbolje vsakega, takoj ko naredi izpit, zapreti. Iz preventive.

Se pa strinjam tudi, tako z zaporno kaznijo, kot doživljenskim odvzemom vozniškega dovoljenja za tiste, ki podobne prekrške večkrat ponavljajo.


Nisem prej opazil tvojega posta. Kdorkoli se v naselju, kjer je dovoljena hitrost 50 km/h vozi 148 km/h, se ne more izgovarjat, da je spregledal, ni opazil in podobne neumnosti. Ali je pod vplivom substanc ali pa ima tako nizko spoštovanje do življenj drugih ljudi, da potrebuje time out to reflect and rethink life. In seveda takšen nima kaj več početi za volanom.
Biseri...

Pika na i ::

AndrejO je izjavil:


To se najlepše vidi v tunelih, .

Ko jih SPLOH NE prižgejo. Ja, se vidi, zelo lepo.
A to pomeni, da ti vozniki ne vedo, kako zelo "napredne" avtomobile imajo ali pa se jim fučka. Nekaj od tega je.

EnStot ::

Pika na i je izjavil:

A mi lahko en na najbolj poljuden način razloži, v čem je point neprižganih zadnjih luči?

Še nisi slišal za varčevanje z energijo in žarnicami? Kje je tvoja eko-bio zavest?

AndrejO ::

Pika na i je izjavil:

AndrejO je izjavil:


To se najlepše vidi v tunelih, .

Ko jih SPLOH NE prižgejo. Ja, se vidi, zelo lepo.
A to pomeni, da ti vozniki ne vedo, kako zelo "napredne" avtomobile imajo ali pa se jim fučka. Nekaj od tega je.

Ali pa to, da je tunel razsvetljen in ni potrebe za vklop luči in se posledično tudi pozicijske ne prižgejo.

Polozweii ::

AndrejO je izjavil:

Polozweii je izjavil:


Fazit:
Ljudem se ne da prižigat luči.

Novejši modeli vozil imajo od kratkih ločene luči, ki zadovoljijo predpisom. Torej marsikomu luči sploh ni potrebno prižigati.

Nekatera vozila bodo luči avtomatično vključevale in izključevale. To se najlepše vidi v tunelih, ko se pri uvozu zadnje luči prižgejo, ko pa vozilo tunel zapusti, pa taiste zadnje luči ugasnejo.


Saj to opisujem.
Genosse

AndrejO ::

Polozweii je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Polozweii je izjavil:


Fazit:
Ljudem se ne da prižigat luči.

Novejši modeli vozil imajo od kratkih ločene luči, ki zadovoljijo predpisom. Torej marsikomu luči sploh ni potrebno prižigati.

Nekatera vozila bodo luči avtomatično vključevale in izključevale. To se najlepše vidi v tunelih, ko se pri uvozu zadnje luči prižgejo, ko pa vozilo tunel zapusti, pa taiste zadnje luči ugasnejo.


Saj to opisujem.

Tvoj "... se jim fučka" sem razumel, kot da misliš, da počno nekaj, česar ne bi smeli početi. Zakaj bi prižigali luči, če to ni potrebno?

Pika na i ::

Se mi je zdelo, da se bo kdo še posebej zaletel v tunele.
NE, luči se nekaterim (baje pametno zasnovanim) avtomobilom NE prižigajo niti takrat, ko se spremenijo pogoji vožnje. Zatajijo senzorji. In ljudje, ki se zanašajo na pamet avtomobila, tega niti ne zaznajo.
V glavnem pa - šalabajzrski zakon, ki ne ve, da ima avto luči spredaj in zadaj - bi jasno morali popraviti. Vožnja zgolj s prižganimi prednjimi lučmi, je višek bedarije.
Varčevanje z energijo? Čigavo le.

K tunelom. A se je slučajno že izmerilo, kako osvetljen je/mora biti tunel, da luči niso potrebne ali je to samo prostopoprešernu izračun "pametnega" avtomobila.

AndrejO ::

Sem na hitro preletel ZPrCP, pa nisem nič našel na temo "minimalne osvetljenosti", da bi moral voznik prižgati luči. Sklepam, da potem tudi ni neke mejne vrednosti. Pač, prižgeš luči, ko jih potrebuješ in ugasneš, ko jih več ne. Prepričan sem, da bi vsak povprečen voznik, ki nenadoma več ne bi videl dovolj daleč pred sebe, nemudoma začel iskati stikalo za luči - avtomatika gor ali pa dol.

Polozweii ::

AndrejO je izjavil:


Tvoj "... se jim fučka" sem razumel, kot da misliš, da počno nekaj, česar ne bi smeli početi. Zakaj bi prižigali luči, če to ni potrebno?


Ker ne bi nikomur kronski dragulji z dimelj odpadli, če bi to storili za voljo boljše vidnosti.

Ko je megleno, deževno ali pa se nahajaš v tunelu so tiste pozicijske luči praktično nič od ničesar. Predvsem na avtocesti je zelo hvaležno, če so prižgane tudi zadnje luči.
Genosse

AndrejO ::

Ah, OK. Mislim, da te šele sedaj štekam. To, da človek še vedno dobro vidi pred seboj, še ne pomeni, da tudi tisti za njim dobro vidijo njega. Zato bi pomagalo, da bi bile zadnje pozicijske tako obvezne, kot so obvezne sprednje dnevne luči.

Ja, to imaš verjetno prav. Ker pa predpisi tega ne zahtevajo, posledično tega noben proizvajalec ne počne. To bi lahko bil material za kakšno *koristno* civilno iniciativo, da se spremeni predpise na ravni EU.

mirator ::

Kdor vozi podnevi z ugasnjenimi lučmi, je zame ravno tako, če ne še bolj nevaren nevaren, kot tisti, ki vozi prehitro.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

Lakotnik29 ::

AndrejO je izjavil:

Pika na i je izjavil:

AndrejO je izjavil:


To se najlepše vidi v tunelih, .

Ko jih SPLOH NE prižgejo. Ja, se vidi, zelo lepo.
A to pomeni, da ti vozniki ne vedo, kako zelo "napredne" avtomobile imajo ali pa se jim fučka. Nekaj od tega je.

Ali pa to, da je tunel razsvetljen in ni potrebe za vklop luči in se posledično tudi pozicijske ne prižgejo.


taki tuneli v prometu v bistvu ne obstajo. Razen mogoče, kak naravni, ki je prekratek. Ampak v grobem vsak tunel pomeni zmanjšano vidljivost in posledično zahteva uporabo luči.

Zgodovina sprememb…

Matthai ::

mirator je izjavil:

Kdor vozi podnevi z ugasnjenimi lučmi, je zame ravno tako, če ne še bolj nevaren nevaren, kot tisti, ki vozi prehitro.

A vidiš kakšna bedarija je to?

Pred uvedbo dnevne vožnje z lučmi se je o tem govorilo kot zgolj o povečanju vidnosti. Skratka, to naj bi bila dodatna izboljšava v prometu.

Zdaj se to enači z enim glavnih vzrokov nesreč.

Čez 20 let bo pa vožnja z ugašenimi lučmi mogoče že kar kaznivo dejanje z zagroženo zaporno kaznijo...

So koristne, ja. Ampak pretiravat pa ni treba.
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

Pika na i ::

AndrejO je izjavil:

To bi lahko bil material za kakšno *koristno* civilno iniciativo, da se spremeni predpise na ravni EU.


Jim ni v interesu
Zakaj le, bi Slovenija predlagala nekaj, kar bi se moralo spreminjati na ravni EU. Je pa ja že to kar je, super.

mirator ::

Matthai je izjavil:

mirator je izjavil:

Kdor vozi podnevi z ugasnjenimi lučmi, je zame ravno tako, če ne še bolj nevaren nevaren, kot tisti, ki vozi prehitro.

A vidiš kakšna bedarija je to?

Pred uvedbo dnevne vožnje z lučmi se je o tem govorilo kot zgolj o povečanju vidnosti. Skratka, to naj bi bila dodatna izboljšava v prometu.

Zdaj se to enači z enim glavnih vzrokov nesreč.

Čez 20 let bo pa vožnja z ugašenimi lučmi mogoče že kar kaznivo dejanje z zagroženo zaporno kaznijo...

So koristne, ja. Ampak pretiravat pa ni treba.

Ne vem, kaj se ti zdi bedarija? To, da sem enačil opaznost s hitrostjo, ali da morajo biti prižgane luči tudi podnevi.

Z enačenjem sem res malo provociral tiste, ki bi kar vse zapirali, po drugi strani pa je za tistega, ki v nesreči postane invalid ali celo izgubi življenje, prav zaprav vseeno ali ga je povozil nekdo zaradi prevelike hitrosti ali nekdo, ki z ugasnjenimi lučmi ni bil opažen.

Zame je bedarija to, da ljudje še vedno mislijo, da če oni dobro vidijo druge, vidijo njih tudi drugi in se jim zdi škoda prižigati luči.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

GupeM ::

Matthai je izjavil:

mirator je izjavil:

Kdor vozi podnevi z ugasnjenimi lučmi, je zame ravno tako, če ne še bolj nevaren nevaren, kot tisti, ki vozi prehitro.

A vidiš kakšna bedarija je to?

Pred uvedbo dnevne vožnje z lučmi se je o tem govorilo kot zgolj o povečanju vidnosti. Skratka, to naj bi bila dodatna izboljšava v prometu.

Zdaj se to enači z enim glavnih vzrokov nesreč.

Čez 20 let bo pa vožnja z ugašenimi lučmi mogoče že kar kaznivo dejanje z zagroženo zaporno kaznijo...

So koristne, ja. Ampak pretiravat pa ni treba.

Seveda. Pred uvedbo smo bili vajeni, da avtomobili niso bili tako vidni in smo jih zato opazili, tudi če luči niso imeli prižganih. Zdaj pa smo se navadili, da se avto sveti. Zato avta, ki nima prižganih luči ne opaziš tako hitro, ker pričakuješ, da bo imel luči prižgane.

Podobno smo včasih brez problema gledali formulo 1, smučanje in košarko na starih katodnih TV-jih. Če si imel dober signal preko strešne antene, je bila slika odlična in si videl vse. Poglej zdaj kakšen star posnetek. Imaš občutek, kot da je bil posnet s krompirjem, gledaš ga pa na zažganem toastu. Ne vidiš pol pi*de. Samo zato, ker smo vajeni resolucije vsaj 720p, če ne 1080 in se ti tista slika, ki je bila včasih odlična, danes zdi negledljiva.

Res pa je, da ne moreš tega ravno enačiti s previsoko hitrostjo, čeprav včasih v predoru res kakšnega težko vidiš, ki nima prižganih luči.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

mirator ::

Res pa je, da ne moreš tega ravno enačiti s previsoko hitrostjo, čeprav včasih v predoru res kakšnega težko vidiš, ki nima prižganih luči.
Saj ne gre samo za tunele. Če niso osvetljeni, je najbrž logično, da prižgeš luči, če pa so osvetljeni, je ta osvetlenost projektno določena in ustreza potrebni vidnosti z ali brez luči.
Gre za to, da so avtomobili slabo vidni, če je sonce proti tvoji vožnji nizko, ali če voziš v nekoliko večjem dežju, ko se za posameznimi avtomobili dela meglica ali zaradi zmanjšane vidljivosti v megli. Tudi barve nekaterih avtomobil se slabo ločijo od podlage, še sploh če je prisotna umazanija itd. Če ti avtomobila pred sabo ne paziš, potem tudi varnostne razdalje ne moreš držati.
Preprosto, imejte prižgane luči, ne glede osvetljenosti okolice, pa bo vse v redu.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

Lakotnik29 ::

Seveda. Pred uvedbo smo bili vajeni, da avtomobili niso bili tako vidni in smo jih zato opazili, tudi če luči niso imeli prižganih. Zdaj pa smo se navadili, da se avto sveti. Zato avta, ki nima prižganih luči ne opaziš tako hitro, ker pričakuješ, da bo imel luči prižgane.


Pri tako neumnih argumentih se vedno pozabi na dejstvo, da je bilo včasih bistveno manj vozil, nižje hitrosti in kljub temu vsako leto 100+ mrtvih na cestah.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

GupeM ::

mirator je izjavil:

Res pa je, da ne moreš tega ravno enačiti s previsoko hitrostjo, čeprav včasih v predoru res kakšnega težko vidiš, ki nima prižganih luči.
Saj ne gre samo za tunele. Če niso osvetljeni, je najbrž logično, da prižgeš luči, če pa so osvetljeni, je ta osvetlenost projektno določena in ustreza potrebni vidnosti z ali brez luči.
Gre za to, da so avtomobili slabo vidni, če je sonce proti tvoji vožnji nizko, ali če voziš v nekoliko večjem dežju, ko se za posameznimi avtomobili dela meglica ali zaradi zmanjšane vidljivosti v megli. Tudi barve nekaterih avtomobil se slabo ločijo od podlage, še sploh če je prisotna umazanija itd. Če ti avtomobila pred sabo ne paziš, potem tudi varnostne razdalje ne moreš držati.
Preprosto, imejte prižgane luči, ne glede osvetljenosti okolice, pa bo vse v redu.

Se strinjam, da je treba imeti luči prižgane ne glede na osvetljenost okolice. Se pa ne strinjam z izjavo, da je osvetljenost predora projektno določena in ustreza potrebni vidnosti z ali brez luči. Zakonsko je namreč določeno, da je treba v predoru voziti z zasenčenimi lučmi, ravno zato, ker ga ni junaka, ki bi predor (še posebej daljši) osvetlil z enako močno svetlobo, kot je sončna.

Lakotnik29 je izjavil:

Seveda. Pred uvedbo smo bili vajeni, da avtomobili niso bili tako vidni in smo jih zato opazili, tudi če luči niso imeli prižganih. Zdaj pa smo se navadili, da se avto sveti. Zato avta, ki nima prižganih luči ne opaziš tako hitro, ker pričakuješ, da bo imel luči prižgane.


Pri tako neumnih argumentih se vedno pozabi na dejstvo, da je bilo včasih bistveno manj vozil, nižje hitrosti in kljub temu vsako leto 100+ mrtvih na cestah.

Kaj ima to veze s tem, da je osvetlen avto mnogo bolje viden, kot neosvetljen? In da smo včasih neosvetljen avto lažje videli, ker smo pričakovali neosvetljen avto. Danes vsi pričakujemo osvetljen avto in zato neosvetljenega težje opazimo.

Po mojem mnenju bi zakon moral obvezno predvidevati tudi uporabo zadnjih luči, ne glede na vidljivost.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

WhiteAngel ::

Lakotnik29 je izjavil:

Seveda. Pred uvedbo smo bili vajeni, da avtomobili niso bili tako vidni in smo jih zato opazili, tudi če luči niso imeli prižganih. Zdaj pa smo se navadili, da se avto sveti. Zato avta, ki nima prižganih luči ne opaziš tako hitro, ker pričakuješ, da bo imel luči prižgane.


Pri tako neumnih argumentih se vedno pozabi na dejstvo, da je bilo včasih bistveno manj vozil, nižje hitrosti in kljub temu vsako leto 100+ mrtvih na cestah.


In manj avtocest/vinjet, ki je poglavitni razlog za <100 mrtvih?

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()
strani: 1 ... 95 96 97 98 99 ... 101