» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 80 81 82 83 84 ... 89

Polozweii ::

pirat je izjavil:

Deja-vu?


Ljudje se čisto normalno umikajo s prehitevalnega na vozni.

Še največji problem je izsiljevanje prednosti in razno prehitevanje po desni.

shadeX ::

Sodeč po tej temi, je večini normalno da se prehiteva po desni in pa neprestano vozi po prehitevalnem. Je pa res da zna bit zavajujoče, če to videvaš na dnevni ravni in si misliš da če drugi delajo potem je to ok. Nekako isto kot ustavljanje pod nadvozi, kadar je toča ali pa sicer bolj redko, vožnja v tunel čeprav na semaforju gori rdeča luč.

feryz ::

Saj prehitevanje po desni je normalno.
Levi je zaseden, kako pa naj prehitiš tam?

Invictus ::

jeropero je izjavil:


Kako nična? Če se zaleti vame, ki vozim v pravo smer, pa padem s svojega kolesa, udarim z glavo ob asfalt in ostanem na vozičku, je to nič? Če drka telefon pa zapelje v otroški voziček in vrže ven in povozi dojenčka je tudi to nič? Če prehitro drvi po čopovi in zbije babico, ki si zlomi kolk, in do konca (skrajšanega) življenja obleži v postelji s plenicami, ker ne more niti do wcja, je to nič?

Kolesar praktično v vsakem scenariju, ki vključuje trčenje, bolj nasrka, tudi pri trku s pešcem...

shadeX je izjavil:

Ubiješ lahko tudi samega sebe, če se spodtakneš ob stopnico in z glavo udariš ob tla. Sicer mi je žal kar se je zgodilo v članku, ki ga linkaš ampak to je bil načeloma splet nesrečnih okoliščin, ki se lahko zgodi vsakemu.

Your point?

Ni bil splet nesrečnih okoliščin, ampak so bile vmes opojne substance in parkiranje Rudana na kolesarski stezi...

pirat je izjavil:

še celo na telefonu nisem videl nikogar

Zgleda slabo opazuješ :)).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

jeropero ::

Invictus je izjavil:

jeropero je izjavil:


Kako nična? Če se zaleti vame, ki vozim v pravo smer, pa padem s svojega kolesa, udarim z glavo ob asfalt in ostanem na vozičku, je to nič? Če drka telefon pa zapelje v otroški voziček in vrže ven in povozi dojenčka je tudi to nič? Če prehitro drvi po čopovi in zbije babico, ki si zlomi kolk, in do konca (skrajšanega) življenja obleži v postelji s plenicami, ker ne more niti do wcja, je to nič?

Kolesar praktično v vsakem scenariju, ki vključuje trčenje, bolj nasrka, tudi pri trku s pešcem...



Seveda, tudi avtomobilist bolj nasrka od težke betonske ograje, ko pride do trka. Ampak če si ti tisti pešec (ali pa pravilno vozeči kolesar), ki mora pet ur čakat na urgenci da ti zagipsajo roko, ti je precej vseeno, kako hud je njegov zlom česarkoli že. Sploh če gre za kretena ki ne spoštuje pravil.

Saj pravim... leva, desna, rdeča, zelena, roke na belanci, slušalke v žepu pa prilagojena hitrost. Še kaka luč ponoči bi bila sploh super, ampak ker tudi peš ne nosim slušalk, ga ponavadi slišim tudi ko pride od zadaj.

kr3ten ::

A vas stisne kej pri srcu, ko na semaforju ustavite pri rumeni luči, zadaj vozeči vam pa začne trobit?

WizzardOfOZ ::

kr3ten je izjavil:

A vas stisne kej pri srcu, ko na semaforju ustavite pri rumeni luči, zadaj vozeči vam pa začne trobit?


Nič, samo obe roki se dvigneta skozi šibedah in pokažeta se 2 sredinca idiotu, ki trobi zadaj.

Polozweii ::

kr3ten je izjavil:

A vas stisne kej pri srcu, ko na semaforju ustavite pri rumeni luči, zadaj vozeči vam pa začne trobit?


Ne :)

Še nasmehnem se mu.

kr3ten ::

Zanima me, če bi bilo protizakonito, če bi si na zadnjo šipo zmontiral modre lučke, in bi vsakič, ko se bi mi kdo nalimal na rit (četudi bi vozil 5-10 km/h nad dovoljeno hitrostjo) prižgal te lučke, da bi zadaj vozeči za trenutek stisnil svoj anus?

Polozweii ::

kr3ten je izjavil:

Zanima me, če bi bilo protizakonito, če bi si na zadnjo šipo zmontiral modre lučke, in bi vsakič, ko se bi mi kdo nalimal na rit (četudi bi vozil 5-10 km/h nad dovoljeno hitrostjo) prižgal te lučke, da bi zadaj vozeči za trenutek stisnil svoj anus?


Da :)

Nedovoljena svetlobna telesa.

MIHAc27 ::

kr3ten je izjavil:

A vas stisne kej pri srcu, ko na semaforju ustavite pri rumeni luči, zadaj vozeči vam pa začne trobit?

Se mi še ni zgodilo, bi pa verjetno kot odgovor pri zeleni speljal...lepo počasi.

Nazaj pa pogledam ponavad, in včasih kak prileti, kot da se ne namerava ustavit. Takrat bl stisne (mogoče tudi zato, ker v rit se mi je tako že enkrat en zaletel)

Lakotnik29 ::

še en varen voznik, za katerega ne veljajo fizikalna pravila. No, zdaj ni več varen voznik, pa tudi fiziko je konkretno spoznal.

bobi_palčka ::

https://www.primorske.si/kronika/voznic...

Po zdaj zbranih podatkih je voznica z objestno in nevarno vožnjo ogrožala druge udeležence v cestnem prometu. Prehitevala je v škarje, vozila preko neprekinjene črte in med vožnjo sekala ovinke.


V skladu z usmeritvami okrožnega državnega tožilstva bodo tolminski policisti na podlagi ugotovljenih dejstev zoper 66-letno voznico spisali kazensko ovadbo zaradi suma storitve kaznivega dejanja nevarne vožnje v cestnem prometu.


Da te pamet ne sreča do 66 leta... :))

shadeX ::

Pretty much vsak tretji, ki se pelje po soški, interventne službe pa najmanj 1x na dan po tej cesti. Če je vikend in lepo vreme pa tudi večkrat. Ta novica je zgolj zanimiva, ker je bila za volanom starejša ženska in ne prepotentni voznik BMW-ja, kot je to v navadi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

BigWhale ::

shadeX ::

Voznica prevozila stinger in "live" video. 40 kmh/h, lagano policije pa kot da bi GTA gledal :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

WhiteAngel ::

kr3ten je izjavil:

A vas stisne kej pri srcu, ko na semaforju ustavite pri rumeni luči, zadaj vozeči vam pa začne trobit?


Nikoli ne ustavim pri rumeni, ker je nevarno. Zakaj bi?

IL_DIAVOLO ::

To delajo tisti, ki ne vejo kako semafor dela.

Polozweii ::

WhiteAngel je izjavil:

kr3ten je izjavil:

A vas stisne kej pri srcu, ko na semaforju ustavite pri rumeni luči, zadaj vozeči vam pa začne trobit?


Nikoli ne ustavim pri rumeni, ker je nevarno. Zakaj bi?


Ker si v prekršku, razen če imaš nekoga za sabo ali okoliščine nakazujejo, da je bolj varni zapeljat skozi.

Zgodovina sprememb…

Wrop ::

Če se lahko varno ustaviš se ustaviš. Če imaš nekoga za ritjo greš raje skozi rumeno.
V Ljubljani so bolj moteči vozniki, ki vozijo v križišče in se zaradi gužve pred njimi ustavijo sredi križišča, tisti iz nasprotne smeri, ki pa zavijajo, pa lahko samo čakajo, namesto, da bi zavijali. Pa samo nekaj metrov vmes bi rabili, pa je nekaterim bolj pomembno, da zabijejo križišče.

Shegevara ::

Polozweii je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

kr3ten je izjavil:

A vas stisne kej pri srcu, ko na semaforju ustavite pri rumeni luči, zadaj vozeči vam pa začne trobit?


Nikoli ne ustavim pri rumeni, ker je nevarno. Zakaj bi?


Ker si v prekršku, razen če imaš nekoga za sabo ali okoliščine nakazujejo, da je bolj varni zapeljat skozi.


Vožnja v rumeno je kaznovana z 200€
https://prekrski.com/prometni-prekrski-...

Tudi, če imaš divjaka 1m za ritjo, se moraš ustavit, razen če zaradi lastne hitrosti nimaš dovolj časa, da se varno ustaviš.

Polozweii ::

Shegevara je izjavil:

Polozweii je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

kr3ten je izjavil:

A vas stisne kej pri srcu, ko na semaforju ustavite pri rumeni luči, zadaj vozeči vam pa začne trobit?


Nikoli ne ustavim pri rumeni, ker je nevarno. Zakaj bi?


Ker si v prekršku, razen če imaš nekoga za sabo ali okoliščine nakazujejo, da je bolj varni zapeljat skozi.


Vožnja v rumeno je kaznovana z 200€
https://prekrski.com/prometni-prekrski-...

Tudi, če imaš divjaka 1m za ritjo, se moraš ustavit, razen če zaradi lastne hitrosti nimaš dovolj časa, da se varno ustaviš.


Če se lahko ustaviš. Če kljub nasilnemu zaviranju ostaneš na prehodu ali v sredi križišča, ... v takem primeru je bolje peljati skozi. Tudi policija v praksi dopušča toleranco presoje, razen če imaš uro odštevanje. Tam se nimaš kaj zgovarjat.

K0l1br1 ::

V Lj bi dosti naredili, če bi sočasno speljali ob zeleni luči.
Vendar je to SF. Placa za avtobus med enim in drugim.
Dinamično. Zelo.

Spxy ::

K0l1br1 je izjavil:

V Lj bi dosti naredili, če bi sočasno speljali ob zeleni luči.
Vendar je to SF. Placa za avtobus med enim in drugim.
Dinamično. Zelo.


Pojdi kam ven iz lj, je še dosti slabše :D

Shegevara ::

Polozweii je izjavil:


Če se lahko ustaviš. Če kljub nasilnemu zaviranju ostaneš na prehodu ali v sredi križišča, ... v takem primeru je bolje peljati skozi. Tudi policija v praksi dopušča toleranco presoje, razen če imaš uro odštevanje. Tam se nimaš kaj zgovarjat.


Sej pravm, če se lahko varno ustaviš. Odgovoril sem ti samo zato, ker sem imel občutek, da tvoj komentar opravičuje tudi to, da lahko pičiš v rumeno, če imaš nekoga preblizu za sabo in se bojiš, da bo treščil vate, če bi začel zavirat. Če bi tako logiko dopuščali bi dopuščali tudi to, da ti prevoziš rumeno, avto za tabo pa že rdečo, kar je pa že zares nevarno.

Zgodovina sprememb…

LeQuack ::

Treba tko k v Rusiji dashcame v vsak avto in potem nagrado za vsako poslano divjo vožnjo policiji. Bi bilo precej hitro konec veselja.
Quack !

WhiteAngel ::

Polozweii je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

kr3ten je izjavil:

A vas stisne kej pri srcu, ko na semaforju ustavite pri rumeni luči, zadaj vozeči vam pa začne trobit?


Nikoli ne ustavim pri rumeni, ker je nevarno. Zakaj bi?


Ker si v prekršku, razen če imaš nekoga za sabo...


Drži, za veliko neumnosti so (ali niso) kazni. Bodo pač popravili CPP, ker je ta člen slab. Tudi 200eur kazni ne vem, iz kje so potegnili. Zakaj bi načrtno zmanjševal pretočnost križišča, če to ne vpliva na varnost? Se še spomnite zelene utripajoče luči? Nekega lepega dne se je veleumom zazdelo, da je varneje če jo ukinemo. Toliko o CPP in kako se ga piše.

OK, let me rephrase this. Če vidim v križišču policaja, potem ne zapeljem v rumeno, ker bom moral plačati kazen, če se mu bo zazdelo. Če ga ne, pa peljem po pameti in ne oviram prometa.

Zgodovina sprememb…

scipascapa ::

Rumena je 200EUR? Kok je potem rdeča, isto? Zakaj ni več kontrol tega? To prevozi 90% folka.

Višnja Gora, a je tako težko normalno voziti tam?
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Že 2 ali 3 v enem tednu.

Zgodovina sprememb…

Klemzz ::

Ze tretjiv v enem tednu. Proti Visnji gori se razumem, sam v smeri Grosupel pa ne.
GamingPC - Fatal1ty H87 Performance | 24GB | i7 4790K | RTX2070 - 1080P@144Hz
HTPC - H97 Anniversary | 16GB | i5 4670K | GTX1070 - 4k@60Hz

bobi_palčka ::

WhiteAngel je izjavil:

Se še spomnite zelene utripajoče luči? Nekega lepega dne se je veleumom zazdelo, da je varneje če jo ukinemo.


Najbolj optimalno bi bilo imeti samo dve luči, rdečo in zeleno, poleg pa timer, kateri odšteva do spremembe faze.

Bi že na daleč vedel ali zavirati ali ne oz. kdaj se pripraviti za speljati.

martincek1 ::

V bistvu bi že na daleč vedel, kdaj je treba stopit na gas, da boš prišel čez :)) Isto bi se dogajalo (in se je) ob utripajoči luči.

Trenutna situacija je daleč najboljša. Ko posveti rumena, se varno ustaviš in je to to. Noben policaj mi še ni težil, če sem peljal 50 in prevozil začetek rumene luči. Problem so vozniki, ki v križiščih speljujejo v rumeno/rdečo luč in tisti, ki jim je pod častjo počakat pri rumeni in pritisnejo na gas in gredo skozi križišče pri koncu rumene / rdeči.

epecar ::

Timer na vsak semafor (kjer jih ni mozno ukiniti) in po potrebi se radar.
Zakaj so nasi birokrati sklenili, da je za vse udelezence bolj varno, ce ne vedo, kdaj bo nastopila rumena luc, mi ni jasno.

donvito ::

Zakaj so nasi birokrati sklenili, da je za vse udelezence bolj varno, ce ne vedo, kdaj bo nastopila rumena luc, mi ni jasno.

martincek1 :: danes, 09:12:31
V bistvu bi že na daleč vedel, kdaj je treba stopit na gas, da boš prišel čez :)) Isto bi se dogajalo (in se je) ob utripajoči luči.

IL_DIAVOLO ::

Rondoji so edina pametna resitev.

BigWhale ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Rondoji so edina pametna resitev.


Tam kjer je prostor.

Rondoje silit v vsako krizisce je res neumnost. Potem imas pa primere kjer so rondoji narejeni tako, da sta dve cesti postavljeni povsem na zunanji rob rondoja in lahko peljes kar naravnost skozi in za eno smer rondo sploh nima efekta. Drug primer je pa, ko je sredinski del rondoja na enakem nivoju kot cesta, ker so se spomnil, da bo drugace rondo premajhen za tovornjake. Posledicno ogromno avtomobilov vozi naravnost cez tisto sredino.

Shegevara ::

če ne gre z rondoji, pa narest dvignjen nivo križišča, oziroma postavit ob križišču ležeče policaje.

mirator ::

BigWhale je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Rondoji so edina pametna resitev.

Drug primer je pa, ko je sredinski del rondoja na enakem nivoju kot cesta, ker so se spomnil, da bo drugace rondo premajhen za tovornjake. Posledicno ogromno avtomobilov vozi naravnost cez tisto sredino.

Nekaj podobnega je v Izoli in čeprav vem, da je tam rondo in je tudi oznaka, me velikokrat zbega. Vsaj eno grmovnico bi lahko posadili v sredini.

Shegevara ::

Me zanima kako bi slovenci kaj takele rondoje upoštevali, kjer je mini krožišče, v sredini pa samo puščice narisane.

Zgodovina sprememb…

shadeX ::

Danes se je motoristom zrolalo. A se res ne da počasneje, sploh v naseljih?

scipascapa ::

Ko sem šel proti Predvoru, so Nemci kar divjali....se jim res mudi umreti?

shadeX ::

Danes 2 mrtva motorista

Zakaj je tega treba.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Matthai ::

66-letni kozel v drugi puberteti.
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

Polozweii ::

Zanimiv talentiran primer na drugačen način:

V našem naselju imamo avtobusno postajališče s komunalnim otokom. Pogosto se zgodi, da "komunalni gusarji" parkirajo na postaji, ko pripeljejo iz kontra smeri in zlasti ponoči z dolgimi lučmi slepijo nasprotivozeče dokler oni lepo razmetavajo po eko-otoku.

Malner ::

BMW gre lahko skoraj povsod:

BMW v visoki vodi

Spxy ::

BigWhale je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Rondoji so edina pametna resitev.


Tam kjer je prostor.

Rondoje silit v vsako krizisce je res neumnost. Potem imas pa primere kjer so rondoji narejeni tako, da sta dve cesti postavljeni povsem na zunanji rob rondoja in lahko peljes kar naravnost skozi in za eno smer rondo sploh nima efekta. Drug primer je pa, ko je sredinski del rondoja na enakem nivoju kot cesta, ker so se spomnil, da bo drugace rondo premajhen za tovornjake. Posledicno ogromno avtomobilov vozi naravnost cez tisto sredino.


Dober primer teh rondojev je na cesti med Izolo in Portorožem... Meni deluje kot da je zadeva še manj pretočna, ker ne veš ali bo tisti na sproti peljal naravnost ali ne (večina prometa je naravnost) in potem ga moraš čakat da vidiš ali ti bo sekal pot ali ne, žmigavca se ša ne vidi zaradi položaja avtomobila. Lahko pa kak primorec pove če je zdaj boljše s krožišči ali ne :)

epecar ::

Po mojih izkusnjah sodec, je tudi slabse projektirano krozisce (npr premajhno), se vedno boljse od klasicnega krizisca s semaforji. Pod Crnim Kalom imamo samo se 3 taka krizisca (ce me spomin ne vara).
@Spxy katero krozisce imas v glavi? Med izolo in Portorozem jih imamo vsaj 3:)

predi ::

Shegevara je izjavil:

Me zanima kako bi slovenci kaj takele rondoje upoštevali, kjer je mini krožišče, v sredini pa samo puščice narisane.

Lahko greš pogledat v MB, v bližini FERI-ja. Sta dve "eksperimentalni" krožišči, kjer je na sredi samo nezavarovan znak za obvezno smer (na drogu). Ščiti ga samo neprekinjena črta/krog na tleh. Drog popravljajo mesečno.

IL_DIAVOLO ::

Rondo je potreben že z vidika stranskih cest. Kolikokrat ste se vključevali na glavno cesto in niste mogli priti na nasprotni pas ali zaradi gužve ali pa, ker je bila polna črta. Tukaj pride rondo do svojega izraza. Seveda pa to ne pomeni, da je treba rondoje natlačit v vsako križišče, kot to delajo na Ptuju. Tudi semaforji niso potrebni, v tipičnem Y križišču je dovolj že označba prednostne ceste.

r3dkv1c4 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Rondo je potreben že z vidika stranskih cest. Kolikokrat ste se vključevali na glavno cesto in niste mogli priti na nasprotni pas ali zaradi gužve ali pa, ker je bila polna črta. Tukaj pride rondo do svojega izraza. Seveda pa to ne pomeni, da je treba rondoje natlačit v vsako križišče, kot to delajo na Ptuju. Tudi semaforji niso potrebni, v tipičnem Y križišču je dovolj že označba prednostne ceste.

Pojdi malo po svetu, spotoma štej krožne po vaseh.

Recimo najbližji primer je Italija.
Milijavžnt krožnih.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

IL_DIAVOLO ::

Your point?
strani: 1 ... 80 81 82 83 84 ... 89