» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
63 / 293
»»

GupeM ::

EnStot je izjavil:

GupeM je izjavil:



Tisti, ki podpirate prehitevanje po desni ... Kako naj takšnim bedakom, kot je ta ženska zgoraj in nekaj sodelujočih v tej temi, zaupam, da ne boste ravno takrat zavili na desno, ko bom jaz šel mimo??? Saj ste slepi in sploh ne veste, kaj se dogaja pred vami. O tem kaj se dogaja za vami pa sploh nimate pojma.

Pa ne "pojdi mimo", ampak lepo vozi po omejitvah, še posebej v tunelu!
Drugič pa, ko voziš nekomu za ritjo pa povsem zaupaš, da ne bo nenadoma pred teboj zaviral v sili ??
Vožnja po desni mimmo je bistveno, bistveno manj nevarna kot vožnje za ritjo!

Pa nima veze, ali sem vozil po omejitvi ali ne. Če bi ženska vozila 70 in jaz 80 ... Kaj bi bilo drugače??? Isti šmoren, samo po omejitvi. In kot sem rekel. Nisem ji vozil za ritjo. Ampak, če se ne umakne, sem se ji pač približal, da bi dojela. Nisem pa se ji približal tako kot nekateri na 5 m ali manj. 15 m je bilo zagotovo še vmes. In ja, vem, da je 15 m občutno premalo. Ampak pri 30, 40 m enostavno ni dojela, da bi jo rad prehitel ...

EnStot ::

Nasprotno, vsi imajo uradni števec, saj je to del obvezne homologirane opreme vsakega avtomobila. Tudi njegova točnost je v okviru precej ohlapnih toleranc. Gps na tvojem tulifonu pa to ni.
In tisti, ki vozi 75, vozi v skladu z zakonom, oni ki vozi 85 po števcu, pa zavestno ne.

GupeM je izjavil:


Ampak, če se ne umakne, sem se ji pač približal, ...

Saj pravim ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: EnStot ()

slothec ::

Tole je sicer bolj talent na pločniku, ampak ga je bilo zelo zabavno gledati, kako se je v vsej svoji stilski špon hardcore opravi matral prečkati ulico z "invalidom neprijaznim pločnikom brez klančine".


Imam kdo kakšno razlago, kaj je poanta takega nepraktičnega prevoznega sredstva (če mu lahko rečemo kolo)? :))

ps. predvidevam, da lahko tak pojav srečaš samo v Lj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: slothec ()

feryz ::

EnStot je izjavil:

Nasprotno, vsi imajo uradni števec, saj je to del obvezne homologirane opreme vsakega avtomobila. Tudi njegova točnost je v okviru precej ohlapnih toleranc. Gps na tvojem tulifonu pa to ni.
In tisti, ki vozi 75, vozi v skladu z zakonom, oni ki vozi 85 po števcu, pa zavestno ne.
Kaj je to "uradni števec"!? Razen da je to še ena izmed tvojih glupih pogruntavščin!
Tudi trditev, da tisti, ki vozi "po števcu 85" ni v skladu z zakonom, je popolnoma mimo. Ker gre dejansko lahko tudi 75 km/h, čeprav je na števcu 85. Pač še eno tvoje nabijanje, ki ga je tukaj več kot dovolj.


BTW, s kakšno pravico popolnoma vse obvestilne table za merjenje hitrosti lažejo navzgor? A je to kje regulirano ali ne?

Utk ::

EnStot je bedak (ni mišljeno kot žaljivka, ampak pač je), zato se mu te stvari zdijo normalne, ker jih najbrž sam tudi počne.
Kot zadnjič en bedak, ki se je že itak cijazil in cijazil (zelo varen voznik, a ne da), nazadnje pa končno docijazil do traktorja, ki ga nikakor ni mogel prehitet. Ko se je pa končno lotil, se je tudi tega lotil s cijazenjem, da je nazadnje mu res nekdo prišel nasproti, in se mu je moral skoraj ustavit, da je on s 50 na uro prehitel traktor, ki je šel 35. To so bedaki. Verjamem, da je kdo tudi toliko star in/ali bolan, da ne more normalno vozit, ampak če se tega ne zaveda, in spravlja vse naokoli v nevarnost, je vseeno bedak.

EnStot ::

UTK je še večji bedak in je mišljeno kot žaljivka! Tako pač je.

cleanac ::

Števec nikakor ni naprava za "uradno" merjenje hitrosti. Policiste in sodnike ne briga kaj tebi kaže števec.

PrimoZ_ ::

EnStot ::

cleanac je izjavil:

Števec nikakor ni naprava za "uradno" merjenje hitrosti. Policiste in sodnike ne briga kaj tebi kaže števec.

Seveda je, za tvoje osebno uradno merjenje, ker je to edini relevantni instrument po katerim ti voziš po predpisih. Če ti števec laže v minus, boš uveljavljal garancijo in po možnosti celo odškodnino. Standardi v avto-industriji določajo, da števec lahko laže v plus, ne sme pa v minus. Zato so vsi števci tovarniško nastavljeni na recimo +10-0 toleranco in ne +-5.

Utk ::

Zato pa ne moreš rečt, da nekdo, ki se vozi 84, vozi prehitro. Pa tudi če, te to en klinc briga.

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

EnStot je bedak (ni mišljeno kot žaljivka, ampak pač je), zato se mu te stvari zdijo normalne, ker jih najbrž sam tudi počne.
Kot zadnjič en bedak, ki se je že itak cijazil in cijazil (zelo varen voznik, a ne da), nazadnje pa končno docijazil do traktorja, ki ga nikakor ni mogel prehitet. Ko se je pa končno lotil, se je tudi tega lotil s cijazenjem, da je nazadnje mu res nekdo prišel nasproti, in se mu je moral skoraj ustavit, da je on s 50 na uro prehitel traktor, ki je šel 35. To so bedaki. Verjamem, da je kdo tudi toliko star in/ali bolan, da ne more normalno vozit, ampak če se tega ne zaveda, in spravlja vse naokoli v nevarnost, je vseeno bedak.


Takim je treba pobrat izpite, ce se ne zavedajo, da pri prehitevanju odpadejo vse omejitve in je treba najhitreje kliznit mimo brez pardona.

cleanac ::

Hitrost se meri v točno določenih pogojih s temu namenjenimi napravami (certificiranimi), kar pa števec v avtu ni. Hitrost na števcu je zgolj informativne narave. Zakaj je temu tako? Ker ga je možno manipulirati oz. ne moreš zagotoviti, da bo v vseh pogojih kazal pravilno (vrtenje v prazno, blokiranje koles itd).
Skratka, to kar tebi in osebi spredaj v avtu kaže števec je irelevantno in je samo informativne narave. Ne ti ali jaz nisva usposobljena, da bi izmerila hitrost avtomobila.

Unknown_001 ::

EnStot je izjavil:

UTK je še večji bedak in je mišljeno kot žaljivka! Tako pač je.


Zaboli njega za to.

Bustveno je da ne gre za tehnični opis. Tko kot pri tebi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Invictus ::

PrimoZ_ je izjavil:

https://www.avtomobilizem.com/novice/ka...

CCC, ti kolesarji ... >:D

Kolesarji so res največji problem, sploh na 3 metre širokih pločnikih brez pešcev ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

St235 ::

EnStot je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

mala deklica naj bi izjavil:

EnStot je izjavil:

Seveda ima mečkač vso pravico, da nadaljuje s prehitevanjem vozil pred seboj.:)

Zakaj spet lazes in dokazujes da nimas pojma o prometnih predpisih?


Ker je otrok in ga boli samoponos. Raje budalira in še naprej obupano prepričuje, kot da bi stopil korak nazaj in se zadržal.
Njegov cilj je njegove otročje izpade na cesti "racionalizirat" in opravičit. Čeprav dejansko NI razloga da bi to toleriral in ga trepljal po rami kako je to samo samoobramba medtem ko vleče debel masten smrkelj nazaj.

Ljubi dinozaver, te spet prebava muči? Naj ti citiram zakon:
"51. člen
(varno prehitevanje)

(2) Pred prehitevanjem vozila, ki vozi pred njim po istem prometnem pasu, mora dati voznik predpisan znak, nato pa ga na primerni bočni razdalji prehiteti. Prehiteti mora brez oklevanja, po končanem prehitevanju pa se mora, razen na smernem vozišču z dvema ali več prometnimi pasovi čim prej vrniti na izhodiščni prometni pas."

Vidiš, zakon pravi, da lahko nadaljujem s prehitevanjem na hitrih cestah z več pasovi.8-)


Kaj misli, da če boš selektivno citiral zakone boš izpadel kaj manjši bedak? Kaj misliš, da smo res vsi tako zabiti, da ne vemo, da potem pride še tretji odstavek?

Preberi si vse, preden narediš še večjega kretena iz sebe:

(3) Na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma sme voznik, ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo ali drugega udeleženca cestnega prometa, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu približujejo od zadaj.

Tako, da na prehitevalnem pasu lahko ostaneš samo pod pogojem, da za teboj ni hitrejšega, ki bi te rad prehitel. Če je ne smeš nadaljevat prehitevanja. Po tvoji idiotkski logiki ugotovimo, da si pravzaprav ti prvi v prekršku (nisi se umaknil) in je ritopik povsem upravičen, da te zrine s ceste.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Utk je izjavil:

EnStot je bedak (ni mišljeno kot žaljivka, ampak pač je), zato se mu te stvari zdijo normalne, ker jih najbrž sam tudi počne.
Kot zadnjič en bedak, ki se je že itak cijazil in cijazil (zelo varen voznik, a ne da), nazadnje pa končno docijazil do traktorja, ki ga nikakor ni mogel prehitet. Ko se je pa končno lotil, se je tudi tega lotil s cijazenjem, da je nazadnje mu res nekdo prišel nasproti, in se mu je moral skoraj ustavit, da je on s 50 na uro prehitel traktor, ki je šel 35. To so bedaki. Verjamem, da je kdo tudi toliko star in/ali bolan, da ne more normalno vozit, ampak če se tega ne zaveda, in spravlja vse naokoli v nevarnost, je vseeno bedak.


Takim je treba pobrat izpite, ce se ne zavedajo, da pri prehitevanju odpadejo vse omejitve in je treba najhitreje kliznit mimo brez pardona.


Ko boš za ta idiotizem našel vir, se pa javi.

feryz je izjavil:

EnStot je izjavil:

Nasprotno, vsi imajo uradni števec, saj je to del obvezne homologirane opreme vsakega avtomobila. Tudi njegova točnost je v okviru precej ohlapnih toleranc. Gps na tvojem tulifonu pa to ni.
In tisti, ki vozi 75, vozi v skladu z zakonom, oni ki vozi 85 po števcu, pa zavestno ne.
Kaj je to "uradni števec"!? Razen da je to še ena izmed tvojih glupih pogruntavščin!
Tudi trditev, da tisti, ki vozi "po števcu 85" ni v skladu z zakonom, je popolnoma mimo. Ker gre dejansko lahko tudi 75 km/h, čeprav je na števcu 85. Pač še eno tvoje nabijanje, ki ga je tukaj več kot dovolj.


BTW, s kakšno pravico popolnoma vse obvestilne table za merjenje hitrosti lažejo navzgor? A je to kje regulirano ali ne?


K kako pravico pa se ti še kar oglasaš? Pač table, tako kot ti lahko izvržejo ravno kar jim za paše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

louser ::

GupeM je izjavil:

Pa še to. Tisti, ki pravite, da lahko na avtocesti nadaljuješ s prehitevanjem naslednjega avtomobila, če si že prehitel enega.

51. člen, 3. odstavek ZPrCP pravi:
Na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma sme voznik, ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo ali drugega udeleženca cestnega prometa, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu približujejo od zadaj.


Zadnji del člena vsi kar preskočite, ko to berete, ane?

Jaz sem najhitrejši.

EnStot ::

Če smo že na temi branja predpisov; to je člen, ki ga ritopiki nikoli ne preberete:

44. člen
(razdalja med vozili)
(uradno prečiščeno besedilo)

(1) Voznik, ki vozi za drugim vozilom po istem prometnem pasu, mora voziti za njim na razdalji, ki ni manjša od razdalje, ki jo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v dveh sekundah (varnostna razdalja) oziroma na razdalji, določeni s prometnim znakom.

(2) Varnostna razdalja mora ne glede na vozne razmere omogočati, da:
- lahko voznik zmanjša hitrost ali ustavi in s tem prepreči trčenje, če voznik, ki vozi pred njim, zmanjša hitrost ali ustavi,

- se lahko voznik, ki prehiteva, varno vrne na izhodiščni prometni pas.

feryz ::

St235 je izjavil:

feryz je izjavil:

BTW, s kakšno pravico popolnoma vse obvestilne table za merjenje hitrosti lažejo navzgor? A je to kje regulirano ali ne?


K kako pravico pa se ti še kar oglasaš? Pač table, tako kot ti lahko izvržejo ravno kar jim za paše.
A spet nisi dobil? To je že rahlo kritično, predolg post dokazano škoduje zdravju.

Torej so te table absolutno in popolnoma brez veze. Toliko, da ti ponoči svetijo v glavo.
In predstavljajo še en moteč oz. nevaren dejavnik za voznike, ki jim vožnja že tako ali tako, sama po sebi, povzroča probleme.

Malner ::

Včeraj sem moral Challetu Salletu pri dveh semaforjih potrobiti da je speljal, pa še za to je potreboval 5 sekund. Folk visi na telefonu in ni pozoren.

St235 ::

EnStot je izjavil:

Če smo že na temi branja predpisov; to je člen, ki ga ritopiki nikoli ne preberete:

44. člen
(razdalja med vozili)
(uradno prečiščeno besedilo)

(1) Voznik, ki vozi za drugim vozilom po istem prometnem pasu, mora voziti za njim na razdalji, ki ni manjša od razdalje, ki jo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v dveh sekundah (varnostna razdalja) oziroma na razdalji, določeni s prometnim znakom.

(2) Varnostna razdalja mora ne glede na vozne razmere omogočati, da:
- lahko voznik zmanjša hitrost ali ustavi in s tem prepreči trčenje, če voznik, ki vozi pred njim, zmanjša hitrost ali ustavi,

- se lahko voznik, ki prehiteva, varno vrne na izhodiščni prometni pas.


Prehitevalni pas ni izhodiščni pas, tako da če ti jajcaš po prehitevalnem pasu z ritopikum v riti (pač tvoja stvar, če ti to paše) je ta člen precej irelavanten. Če si tako neumen, da si domišljaš, da imaš pravico kampirat na prehitevalnem pasu, ti zgornji člen nič ne pomaga. Ko se boš sprijaznil s tem, da na prehitevalnem pasu nimaš kaj delat, pa se lahko začnemo razmišljat o temu kaj se dogaja na voznem. Dokler pa kot vsak teliček trmariš, da se ne rabiš umikat se pa nimamo o tem kaj pogovarjat.

feryz je izjavil:

St235 je izjavil:

feryz je izjavil:

BTW, s kakšno pravico popolnoma vse obvestilne table za merjenje hitrosti lažejo navzgor? A je to kje regulirano ali ne?


K kako pravico pa se ti še kar oglasaš? Pač table, tako kot ti lahko izvržejo ravno kar jim za paše.
A spet nisi dobil? To je že rahlo kritično, predolg post dokazano škoduje zdravju.

Torej so te table absolutno in popolnoma brez veze. Toliko, da ti ponoči svetijo v glavo.
In predstavljajo še en moteč oz. nevaren dejavnik za voznike, ki jim vožnja že tako ali tako, sama po sebi, povzroča probleme.


table služijo temu, da ti kak otrok manj od strahu joka v avtomobilu. Pa ne zato, ker bi ti znal vozit, ampak te rešuje radarski tempomat, ko vozilo pred tabo upočasni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

harvey ::

Nesreče v cestnem prometu
4.9.2018 21:11
LJUBLJANA
Ob 21.09 je na gorenjski avtocesti za izvozom Šmartno v smeri proti Kranju v občini Ljubljana, osebnemu vozilu s prikolico in naloženim čolnom čoln padel s prikolice, pri čemer so tri osebna vozila na čoln naletela, eno pa je zapeljalo s cestišča v jarek. Pri tem je pričelo iztekati pogonsko gorivo in motorne tekočine. Gasilci GB Ljubljana in delavci DARS so zavarovali kraj nesreče, z vpojnimi sredstvi posuli iztekle motorne tekočine, očistili cestišče odpadlih kosov vozil v dolžini 200 m in vozilo izvlekli iz jarka. Udeležene v nesreči so oskrbeli z odejami in s pijačo. V nesreči se ni nihče poškodoval.


Neustrezno naložen tovor in pa varnostna razdalja, vsakdanjost na naših cestah.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

predi ::

EnStot je izjavil:

cleanac je izjavil:

Števec nikakor ni naprava za "uradno" merjenje hitrosti. Policiste in sodnike ne briga kaj tebi kaže števec.

Seveda je, za tvoje osebno uradno merjenje, ker je to edini relevantni instrument po katerim ti voziš po predpisih. Če ti števec laže v minus, boš uveljavljal garancijo in po možnosti celo odškodnino. Standardi v avto-industriji določajo, da števec lahko laže v plus, ne sme pa v minus. Zato so vsi števci tovarniško nastavljeni na recimo +10-0 toleranco in ne +-5.
Standard pravi, da mora pod testnimi pogoji veljati sledeče: 0 ≤ (V1 – V2) ≤ 0,1 V2 + 4 km/h, kjer je V1 prikazana hitrost, V2 pa dejanska hitrost. V dveh različnih avtomobilih je potemtakem teoretično lahko prikazana hitrost na števcu hkrati 75 in 85, v kolikor se obe vozili vozita pri dejanski hitrosti med 74 in 75 km/h.

cleanac ::

Kaj ima to veze s tem, da števec ni "uradna naprava" za merjenje hitrosti?

Markus386 ::

Malner je izjavil:

Včeraj sem moral Challetu Salletu pri dveh semaforjih potrobiti da je speljal, pa še za to je potreboval 5 sekund. Folk visi na telefonu in ni pozoren.


Joj.. sploh ko je semafor rdeč, prižge se pa zelena puščica za na desno (recimo resljeva->masarykova), in tisti spredaj malo gleda telefon, malo tistega na levem pasu, in moraš potrobit enkrat, dvakrat, trikrat.. pa včasih še to ni zadosti, ampak se premakne šele, ko je zelena tudi za v levo, in se premakne tisti zraven.

GupeM ::

Ponavadi se premakne ravno takrat, ko zelena puščica ugasne. Tako da on gre skozi, ti moraš pa čakati najprej na rdeči, nato pa še pešce, ki imajo kasneje že zeleno na prehodu.

predi ::

cleanac je izjavil:

Kaj ima to veze s tem, da števec ni "uradna naprava" za merjenje hitrosti?
Nič? Moj komentar je letel tudi na par prejšnjih postov, kjer sta omenjeni številki 75 in 85.

Če pa že želiš odgovor, ne, števec ne daje zgolj podatkov informativne narave in da, je uradna (na evropskem nivoju priznana) naprava za merjenje hitrosti v določenem kontekstu. Z gotovostjo ti pove, da pod predvidenimi pogoji voziš manj ali točno toliko kot je na njemu izpisano. To ti zagotavlja homologacija osebnega vozila, certifikat za skladnost vozila s predpisi. Policiste in sodnike bi v določenih primerih zanimala tudi skladnost števca s homologacijo vozila, torej meritve, ki jih naprava izpisuje.

shadeX ::

Tudi najboljšim se zgodi.

SimplyMiha ::

Razmočena bankina + 24-tonsko vozilo preblizu roba = zijala na cesti

Horejšio ::

Te omejitve so samo priporočila.

Unknown_001 ::

8x8...

Aja... ne sme škode narest.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

gendale2018 ::

bo janša še kako patrio zrihtu
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene

IL_DIAVOLO ::

Bolj moderni kot so stroji, bolj so neprakticni.

Unknown_001 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Bolj moderni kot so stroji, bolj so neprakticni.


Ne, samo operaterji so manj vešči osnov.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

cleanac ::


Mi z otroškimi vozički pa naj "skačemo" po cestah, ane?

EnStot ::

Z vozičkom se mu zaleti v vrata in potem zahtevaj odškodnino za opraskan voziček. Potem ga pa še toži za stres, ki ga je doživel tvoj mulc, medtem ko se je zaletaval v pleh.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

cleanac ::

Samo zato, ker je len (50m vstran je večje parkirišče) mu res ni treba povzročati škode. Potem se lahko vsaki dan nad kakšnim avtom znesem.

donvito ::

Pokličeš redarstvo in naj dobi kazen. Ali pa greš mimo, z enim kolesom na pločniku in enim na cesti. ;)
lahko ga pa tudi počakaš in mu poveš kaj si misliš.

St235 ::

EnStot je izjavil:

Z vozičkom se mu zaleti v vrata in potem zahtevaj odškodnino za opraskan voziček. Potem ga pa še toži za stres, ki ga je doživel tvoj mulc, medtem ko se je zaletaval v pleh.


Šrotek, kako tocno bos zahteval odskodnino, ce se zaletis v staticen objekt? A kandelabre tudi tozis, ko se zaletavas v njih?

cleanac je izjavil:

Samo zato, ker je len (50m vstran je večje parkirišče) mu res ni treba povzročati škode. Potem se lahko vsaki dan nad kakšnim avtom znesem.


Pozabljas, da je to izjavil entrot, ki verjame, da za taksno obnasanje zasluzi medaljo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

cleanac ::

Ob predlogu, da se naj z otrokom zaletavam v tuj avto in potem še tožim za povzročen stres, se človek res vpraša o mentalnem zdravju človeka.
To se morda sliši "kul" v gostilniški debati; do streznitve.

EnStot ::

Saj ni tuj avto, tablice so naše.;)

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Timurlenk ::

cleanac je izjavil:


Mi z otroškimi vozički pa naj "skačemo" po cestah, ane?

Odlomi ogledalo ali brisalec. Kazen mora biti vzgojna.
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

m0LN4r ::

Fak no, vceri ob enih totalka pijan na cesti po sredini, pr martjancih.
Pri polskavi kolesar brez luci ali odsevnikov v totalni temi ob devetih
Pri S. Bistrici motorist/mopedist brez sprednje luci.

V rit so mi silili trije, en celo tak frajer da mu niti luci vec nism videl v speglu... Koji kurac pa to pr 100 na regionalki.
Tist z kombijem pa za vsako v naselju, pa sem se peljal blizu 60, ampak zaradi njega nisem videl nic.

Cestitam slovencem.

Tudi ko bi me lahk komot prehitel me ni.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Shegevara ::

Takle mamo...

DePalmo ::

Osebno se takim ki mi silijo v rit ne pustim provocirat in zaradi njih ne vozim hitreje, če je pa opcija za prehitet pa spustim gas, a se le redko kdo odloči da bo prehitel. Vsi bi raje reskirali mojo vozniško, kot pa svojo ...
Metode ki jih občasno uporabljam:
- za kratek čas prižgem zadnje meglenke
- operem si sprednjo šipo
- ustavim izven ceste

dzajpis ::

Evo, danes sem skoraj dve ure zamudil na šiht zaradi enega jypeta na kolesu (birbauh, pajkice, specialka).

Peljem po cesti, ob cesti kolesarska steza (dvignjena, skupaj s plocnikom), pred mano kolesar, ki pelje po cesti. Pelje precej hitro, glava sklonjena naprej, gleda več-ali-manj v tla. Ga prehitim, peljem še nekaj sto metrov naprej, kjer je bil prehod za pešce in tam čakala starejša gospa. Lepo ustavim, nasproti je prej peljala kolona, a je tudi tam nekdo ustavil, tako da je bila prosta pot čez prehod.

Pride babica ravno nekje do sredine prehoda, ko me dohiti kolesar od prej (še vedno na cesti), in zapelje na črto po sredini ceste, me prehiti, in direktno trči v babico na prehodu.

Potem pa najprej pomagat, potem rešilcu razlagat kaj je bilo, kam je padla (ker babica ni znala povedat.. pretres možganov? ali pa se je samo zmedla), potem policija, pa še enkrat, pa potem je spraševal še avto nasproti (oba sva pomagala in počakala), pa drugemu policaju še enkrat celo zgodbo, pa tretjemu policaju podatke dat,.. na srečo vsaj četrti ni nič rabil (dva policijska avta, štirje policisti).

Tako da ja.. biciklisti, dajte pazit.. leva, desna, rdeča, zelena, trikotnik, osmerokotnik, prehod za pešce... vsaj te osnove.

scipascapa ::

cleanac: imej št. redarjev pri roki.

shadeX ::

Evo, danes sem skoraj dve ure zamudil na šiht zaradi enega jypeta na kolesu (birbauh, pajkice, specialka).


Naredite vozniki avtomobilov, več pizdarij na cesti kot jih kdajkoli naredijo kolesarji. Zaradi večine retardiranih voznikov s slovenskimi tablicami, si ne upam več s kolesom na cesto, ker nočem tvegat invalidnosti. Je bilo preveč bližnjih srečanj, ker ne znate obvozit kolesarja, ampak se mu približat na centimere.


Evo, danes sem skoraj dve ure zamudil na šiht


Si imel vsaj dober izgovor, pa še dogajalo se ti je. Če bi se meni mudilo, bi pomagal, povedal enemu policaju za zapisnik in tam naj si ga delijo, mene po tem ni več.

SimplyMiha ::

Daj sedež nazaj gor, nekam nataknjen si.

Drugače pa je na osebo med kolesarji več povzročiteljev nesreč kot med avtomobilisti. Razlog je enostaven: kolesar se požvižga na predpise.

shadeX ::

Drugače pa je na osebo med kolesarji več povzročiteljev nesreč kot med avtomobilisti.


Maš kak vir?

Razlog je enostaven: kolesar se požvižga na predpise.


A motoristi se jih pa držijo? Tukaj nisem še zasledil, da bi jih kdo "šinfal".

KAVINSKY ::

shadeX je izjavil:

A motoristi se jih pa držijo? Tukaj nisem še zasledil, da bi jih kdo "šinfal".



Oni pa lahko, jaz pa ne smem? Mamiiiii!

PS: si že snel pomožna kolesca iz kolesa?
««
63 / 293
»»