» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
312 / 312
»
»»

mirator ::

Pa sej lahko posebno temo odpremo samo o policiji, ker to so pravi talenti, ampak po moje je niso vredni.
Če niso vredni, zakaj pa jih potem sploh omenjaš in smetiš temo?

Utk ::

Smetiš ti z odgovarjanjem, ki je pa res čisto of-topic. Jaz sem prilepil kar sem, če koga moti, lahko ignorira ali izbriše. Nisem jaz tisti, ki bi potem še 5x nekaj napisal o tem.

solatko ::

c23po - Ti si prvi začel s tako situacijo - odločevalec dobi podatke, da se je promet povečal,.....
V resnih državah, kjer je na prvem mestu človek, o prometu odloča in išče rešitve kar nekaj strokovnjakov, vključijo tudi razna društva, delajo analize, poizkušajo na vzorčnih primerih,... pri nas se s tem ukvarja kdo? Kdaj so pred ukrepanji povabili ZŠAM, AMZS, AMTK, društva invalidov nastalih v prometu,.... Koliko mrtvih je bilo potrebnih, da so na nekaterih najbolj kritičnih odsekih dali dvojno varovalno ograjo, da se motoristi niso ubijali na stebričkih teh ograj? Pač nimaš pojma o čem se debatira. Če hočeš kar koli odločat, oziroma sodelovat, moraš biti politično aktiven in to v stranki, ki ima dovolj močno volilno bazo pa še tam se moraš prerekat s kreteni, ki imajo svoj prav, ne glede na realnost.
Že pridobitev vozniškega dovoljenja bi uredil čisto drugače, časovno preverjanje znanja in zmožnosti, osebni zdravnik bi moral imeti nadzor nad tvojo sposobnostjo,....
Pri nas se ukvarjamo s posledicami, ne poiščemo pa vzrokov in važno je, da hočemo povsod samo kaznovati in ne vzgajati, preprečevati, izboljšati, spremeniti določene anomalije. Drastične kazni in zapor ne prepreči nobenega prekrška in kaznivega dejanja.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: GupeM ()

Utk ::

No, Mirator, upam da si zdaj srečen, ko smo spet nazaj na temi OH in PH, o katerem je očitno ta tema, ker se o tem piše na najmanj 300 od 311 straneh. Strašno ontopic.

GupeM ::

solatko je izjavil:

Drastične kazni in zapor ne prepreči nobenega prekrška in kaznivega dejanja.

A nisi ravno ti zagovarjal, da bi za vožnjo v opitem stanju morali delati tako kot Američani? Zapor.

Kar se tiče pa komentarja, da na vzgoji nič ne delamo, bom rekel pa samo to. Že celo temo ti tumpamo, da je treba vozit največ na omejitvi hitrosti, pa se te ne da prevzgojiti. Še več. Celo spodbujaš vožnjo preko omejitve s tem ko razlagaš, da je to skoraj bolj varno kot če voziš na omejitvi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

c23po ::

Utk je izjavil:

Bom še enkrat. Niso na cesti? Niso talenti? Ne iščejo in kaznujejo ti talenti ostale talente na cesti?

Pa sej lahko posebno temo odpremo samo o policiji, ker to so pravi talenti, ampak po moje je niso vredni.

Pravilna raba slovenščine zahteva razlikovanje ednine od množine.
Pazljivo branje članka zahteva razlikovanje kriminalista od prometnega policista.
Tvoje pisanje se razume kot: vsi so barabe, zato bom tudi jaz!
Računalniki nimajo spominov.

Utk ::

Narobe razumeš. Oni so barabe, ne jaz.

Tam so bli 3 policaji, ne en. In ti kriminalisti bojo na tak ali drugačen način pristali na cesti. Ali brez službe ali kot prometniki.

c23po ::

solatko je izjavil:

c23po - Ti si prvi začel s tako situacijo ...

To, seveda, ni res. Ti si (spet) začel in govoril o podobnih cestah in omejitvah hitrosti:

solatko je izjavil:

... Pa za bližnje dam samo primerjavo štiripasovnic v MB in LJ, v prvem je PH 70, v drugem 60 in kakšne večje razlike ni. Kakšna je tle razlika, ...


Tukaj preideš na smiselnost trditve, a še vedno na podobnih cestah:

solatko je izjavil:

c23po - Ne govorim o omejitvah, temveč o smislnosti trditve, da ne moreš vozit s PH, če pelješ preko OH, zaradi tehničnih in vanostnih razlogov, na podobnih ali skoraj enakih cestah, ...


Ko dobiš razlago, preideš na eno ali isto cesto:

solatko je izjavil:

... kaj se spremeni na enaki ali isti cesti s spremembo OH pri PH....


In ko dobiš logično razlago na še tako posiljene pogoje, debato zasmodiš z neko namišljeno situacijo in odjadraš na ministrstvo za kulturo:

solatko je izjavil:

c23po - Pa recimo da se ni zgodilo nič od tega, kar si napisal, temveč je samo pisunček hotel opravičiti svoje delovno mesto, podobno kot na ministrstvu za kulturo, oddelek za spomeniško varstvo,


Pač, nimaš jajc priznati, da "se ti je dokazalo na realnem primeru". Zato hitro preskočiš na naslednjo temo iz svojega železnega repertoarja: ZŠAM, AMZS, AMTK, društva invalidov nastalih v prometu,.... Koliko mrtvih je bilo potrebnih, ...motoristi na stebričkih ... moraš biti politično aktiven ... kreteni, ki imajo svoj prav, ne glede na realnost.(saj ne trdim, da si ti kreten, vendar, dobrodošel) ... in tako naprej, do onemoglosti.

Zaključil bom: pisunček ima prav, tvoji posti pa so nekompetentno dokazovanje svojega namišljenega prav brez enega argumenta.
Računalniki nimajo spominov.

mirator ::

Utk je izjavil:

No, Mirator, upam da si zdaj srečen, ko smo spet nazaj na temi OH in PH, o katerem je očitno ta tema, ker se o tem piše na najmanj 300 od 311 straneh. Strašno ontopic.

Lej, jaz sem te samo opozoril, da tvoj link ne sodi v to temo.
Kar se tiče OH in PH sem pa že enkrat ali dvakrat zapisal, da si @solatko ob vsakokratnem omenjanju njegovega nicka, pridobi za nekaj strani showtima. Prav tako sem že tudi zapisal, da so nekateri s solatkotom prav zasvojeni. Ampak, če moderatorji nič ne ukrenejo, potem se pač število trol strani povečuje.

solatko ::

GupeM - Gre za to, da nekatere anomalije ne morejo bit samo prekrški, sploh, če povzročijo tretjino mrtvih in težko ranjenih v prometu. Ne gre za višje denarne kazni, temveč za grožnjo, da te lahko čaka tudi zapor, izguba delovnega mesta in še kaj, če boš pijan ali zadrogiran sedel za volan, kjer ti ni mesto v takem stanju. Če osnov ne zastopiš, ti ni pomoči. Če te najdejo v situaciji, ko okoli nosiš orožje in tega nebi smel početi, greš lahko tudi v zapor, če prav nisi streljal. Voznik upravlja hudo smrtno nevarno orodje in je pravilno, da se zahteva psihofizična sposobnost za to. Če bi bile vse omejitve smislne, nebi imel nič proti temu, da se tega drži, ker niso smatram, da je pravilno zahtevati od voznikov, da vozijo s prilagojeno hitrostjo, torej, da vedno vozijo tako, da v primeru pričakovanih dogajanj, vozilo lahko varno ustavijo ali problem varno obvozijo, kar pa nima nobene veze z administrativno določeno najvišjo hitrostjo na določenih odsekih. Če se držiš tega, boš na veliko odsekih vozil počasneje, od deklarirane OH in nikogar ne bo bolela glava.

c23po - Saj je brez veze debatirat o strokovnosti odločitve, če se pravih strokovnjakov ne povabi v razpravo, se spomnim ukrepov v času covid-a, ko so imeli pravico govort in odločat samo pravoverni, oziroma politično korektni, vsi drugi smo bili krpko cenzurirani in banani povsod, če prav se je pozneje izkazalo, da niso bile vse izjave tako imenovanih FB doktorjev, čisto brez osnov.

mirator - Meni je samo žal, da se v te pogovore ne vključi noben voznik, ki mora velikokrat voziti na nujni vožnji in kakšno je njegovo mnenje o PH, ker mora po vaše, velikokrat v službi voziti z NPH in s tem ogorožati sebe in okolico, oziroma vse druge udeležence v prometu, po vaše namreč vožnja preko OH pomeni neprilagojeno hitrost, brez izjeme. Če si preberete del zakona, ki govori o nujnih vožnjah, ta od teh voznikov to celo zahteva.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

predi ::

Kateri avto ima prednost? Naloga je razdelila splet

https://n1info.si/magazin/kateri-avto-i...
No, ta prispevek pa definitivno je o talentih na naših cestah.

solatko ::

predi - Znaka STOP in križišče s prednostno cesto (narobe obrnjen trikotnik) sta enakovredna, torej velja pravilo sekanja. Brez, da bi kaj razmišljal, vem, da ima rdeči prednost.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: donvito ()

donvito ::

solatko je izjavil:

predi - Znaka STOP in križišče s prednostno cesto (narobe obrnjen trikotnik) sta enakovredna, torej velja pravilo sekanja. Brez, da bi kaj razmišljal, vem, da ima rdeči prednost.

Dej solatko, saj vemo, da si prej podal odgovor, da si zvedel rezultat. :))
Izbris pritisnil pomotoma.

c23po ::

Droge, orožje, posploševanje na smiselnost prav vseh predpisov, arbitrarna izbira odločevalcev, covid, politika, cenzura, Facebook, vozniki na nujni vožnji ... in vse to v obrambo svete pravice kršiti omejitev hitrosti:

solatko je izjavil:

Če se držiš tega, boš na veliko odsekih vozil počasneje, od deklarirane OH in nikogar ne bo bolela glava.


Pravilno bi bilo: boš povsod vozil po omejitvah in s prilagojeno hitrostjo.
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

donvito - Če podobna vprašanja komurkoli predstavljajo problem več kot 2 sekundi, niste za na cesto, niti peš, kaj šele v vozilu.

c23po - Podajam samo primere zaradi vaših treditev, da večino predpisov (sem spada tudi OH), delajo strokovnjaki na teh področjih (približno taki, kot sodelujejo v razpravah na S-T). Jaz vedno vozim s prilagojeno hitrosjo, zato v 60 letih na cestah in v prometu, nikoli nisem imel problemov.
Delo krepa človeka

c23po ::

solatko je izjavil:

d... c23po - Podajam samo primere zaradi vaših treditev, da večino predpisov (sem spada tudi OH), delajo strokovnjaki na teh področjih (približno taki, kot sodelujejo v razpravah na S-T). Jaz vedno vozim s prilagojeno hitrosjo, zato v 60 letih na cestah in v prometu, nikoli nisem imel problemov.

Solatko, ne podtikaj! To so tvoje trditve.
Jebe pa te matematika. Menda si star nekje blizu 70, zato ne moreš imeti 60 let izkušenj na cestah.
Računalniki nimajo spominov.
««
312 / 312
»
»»