» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
311 / 312
»»

delavec44 ::

nejc_nejc je izjavil:

V koliko sosednjih drzavah si se pa ti vozil po avtocestah.


Ja v vseh.

recmajkemi ::

Ko se ravno pogovarjate o predpisanih hitrostih in vzdržljivosti cest, se mi zdi, da sem že omenil. Naše avto ceste so dejansko projektirane za hitrosti 100 km/h.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

delavec44 je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

V koliko sosednjih drzavah si se pa ti vozil po avtocestah.


Ja v vseh.

Ni videti, ko na pamet šimfaš.

recmajkemi je izjavil:

Ko se ravno pogovarjate o predpisanih hitrostih in vzdržljivosti cest, se mi zdi, da sem že omenil. Naše avto ceste so dejansko projektirane za hitrosti 100 km/h.

Kje si pa ti to pobral?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

delavec44 ::

nejc_nejc je izjavil:

delavec44 je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

V koliko sosednjih drzavah si se pa ti vozil po avtocestah.


Ja v vseh.

Ni videti, ko na pamet šimfaš.


Sem pozabil, da si ti edini pameten tu in da izkušnje ostalih niso nič vredne. Se opravičujem, tvoj pogled na svet je pravilen.

nejc_nejc ::

Zakaj tako osorno. Povej v čem so zunaj boljše od naših.

delavec44 ::

Jaz osorno? Ti me obtožuješ, da na pamet šimfam. A sem le povedal svoje mnenje.

Boljše so po tem, da se tekalna površina in podlaga ne uniči tako hitro. Tudi če upoštevamo količino tranzitnega tovornega prometa.
Kolikokrat so že primorsko avtocesto obnavljali? Je bilo leto, ko smo na par odsekih raje vozili po prehitevalnem pasu, ker je bil vozni čisto zjeban.

nejc_nejc ::

Ok in kolikokrat se obnavlja zunaj?

recmajkemi ::

nejc_nejc je izjavil:

Kje si pa ti to pobral?



Od dejanskih snovalcev formulacij in tistih, ki testirajo različne recepture asfaltov in ostalih gradbenih materialov na obisku v Igmatu.

Zakaj misliš, da v asfaltni bazi KPLja vedno naredijo prešvoh asfalt za Ljubljano najbolj je opazno pri avtobusnih postajališčih, kolesnice so vidne po parih tednih od prenove? Ker ne znajo? Nop, navodila vodstva po principu čuvajposao.

Za avtoceste je razlaga, da bi bila izboljšava recepture predraga in povprečna hitrost na avtocestah ne presega projektirane.

V štajerskih predorih je bilo tudi predrago iz prve narediti betonsko vozno površino "po propisima" pa je bilo nebroj nesreč in nato večletno zapiranje avtoceste za obnovo vozišča.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

delavec44 ::

Tudi predor Markovec ne zaostaja dosti. Smer proti Kopru kar pošteno valovi. Sem šel zadnjič s prazno prikolico po omejitvah pa sem mislil, da bo poletela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delavec44 ()

c23po ::

Za vse tiste,
- ki mislijo, da je sosedova trata bolj zelena,
- da je "ravno", "par let". "kvaliteta" in "garancija" enako,
- so vozili po sosedovih cestah vsaj enkrat v življenju, zato vse vedo
- mislijo, da ni razlike med "na pamet šinfati" in neutemeljeno "svoje mnenje povedati",
današnje zapore na cestah v Avstriji:
- - Sperren (39 auf Autobahnen, 38 auf B-Straßen, 213 auf sonstigen Straßen)
Pa nocoj ni snežilo.
Medtem pri nas danes 7 opozoril za avtoceste (zapor ni, so zožanja prometnih pasov, upočasnjen dvosmerni promet, dela na počivališču)
Računalniki nimajo spominov.

c23po ::

solatko je izjavil:

c23po - Veliko cest po svetu, gladkih in ravnih ima omejitve med 80-100 km/h, če prav tehnična izvedba omogoča tako hitrost, kot nemške, kjer omejitve ni. In v takem primeru teza o PH in NPH šw kako drži. Pa za bližnje dam samo primerjavo štiripasovnic v MB in LJ, v prvem je PH 70, v drugem 60 in kakšne večje razlike ni. Kakšna je tle razlika, razen administrativne omejitve hitrosti, mi boste seveda z veseljem razložili, da bom končno OH sprejel, kot pomemben člen PH.

Solatko, vse si prav napisal, le sklepaš napačno. Ne moreš sklepati na PH in NPH le na osnovi tehnične izvedbe. So tudi drugi vplivi, ki pogojujejo omejitev. Tudi pri primerjavi štiripasovnic, ki jo tako rad izpostavljaš, pravilno ugotavljaš, da so si v Mariboru in Ljubljani podobne. Drži, podobne so, ne pa enake. Razlikujejo se za faktor 60/70. Zato bi moral pravilno sklepati, da so tudi omejitve zelo podobne (manj kot 15% razlike je) in jih ne stalno izpostavljati kot kronski dokaz za svojo teorijo PH/NPH.
Napredek bi moral doseči tudi v razumevanju administrativnih ukrepov, ki pač so del enačbe pri določanju maksimalne dovoljene hitrosti.
Če bi prebral recimo Strategijo razvoja prometa v Sloveniji pa še vsaj informativno pogledal smernice za projektiranje cest, bi potem tudi razumel kje je mesto omejitvam hitrosti. Pa ti ni treba. Lahko nadaljuješ v stilu bivšega kulturnega ministra Simonitija...
Računalniki nimajo spominov.

delavec44 ::

c23po je izjavil:

- mislijo, da ni razlike med "na pamet šinfati" in neutemeljeno "svoje mnenje povedati",


Ne tečnari. Če te motijo komentarji, preskoči. Jaz ne rabim svojega mnenja tebi zagovarjati. Ti si pa misli kar hočeš.

nejc_nejc ::

recmajkemi je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Kje si pa ti to pobral?



Od dejanskih snovalcev formulacij in tistih, ki testirajo različne recepture asfaltov in ostalih gradbenih materialov na obisku v Igmatu.

Zakaj misliš, da v asfaltni bazi KPLja vedno naredijo prešvoh asfalt za Ljubljano najbolj je opazno pri avtobusnih postajališčih, kolesnice so vidne po parih tednih od prenove? Ker ne znajo? Nop, navodila vodstva po principu čuvajposao.

Za avtoceste je razlaga, da bi bila izboljšava recepture predraga in povprečna hitrost na avtocestah ne presega projektirane.

V štajerskih predorih je bilo tudi predrago iz prve narediti betonsko vozno površino "po propisima" pa je bilo nebroj nesreč in nato večletno zapiranje avtoceste za obnovo vozišča.

Tukaj sem pa ostal brez besed.

c23po ::

delavec44 je izjavil:

c23po je izjavil:

- mislijo, da ni razlike med "na pamet šinfati" in neutemeljeno "svoje mnenje povedati",


Ne tečnari. Če te motijo komentarji, preskoči. Jaz ne rabim svojega mnenja tebi zagovarjati. Ti si pa misli kar hočeš.

Ne tečnari. Če te moji komentarji motijo, jih lahko komot preskočiš. Nisem kriv, če si se sam našel v njih. Mi je pa žal, ker vidiš razliko med "na pamet šinfati" in neutemeljeno "svoje mnenje povedati".
Računalniki nimajo spominov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

solatko ::

c23po - Ne govorim o omejitvah, temveč o smislnosti trditve, da ne moreš vozit s PH, če pelješ preko OH, zaradi tehničnih in vanostnih razlogov, na podobnih ali skoraj enakih cestah, včasih so tiste z nižjo omejitvijo celo veliko boljše. O omejitvah odločajo "strokovnjaki", ki predvsem gledajo na to, da so všeč šefom (politikom, županom,...) in bolj malo uporabnikom. Če bi bili bolj strokovni, bi bile omejitve tudi na čas, ko poteka več ali manj prometa, recimo cona 30 ponoči, po kateri smo desetletja vozili 50 ali 60 odvisno od takratne OH, sedaj pa si ob izpit, če greš na gladki cesti 60 ob 2 ali 3h, ko ni nikjer žive duše in tam nikoli, od kar poteka promet, ni bilo prometne nesreče. Zanimivo je, da se črne točke po SLO urejajo zelo počasi, dokler se ne razbije kakšen znan državljan, potem pa je to urejeno v enem tednu.
Delo krepa človeka

Legon ::

Sem preprican da bos za idiotizem v zakljicku slaboumnega ranta lahko dal kak vir... aja, sem ze pozabil, da ti v zivljenju se nobene blodnje nisi potrdil z virom.

PH nad OH pa seveda ne obstaja, ker sta tako PH kot OH definirana v zakonu in definicija PH vkljucuje OH. Seveda pa si v tej temi ze velikokokrat dokazal da pojma nimas o prometnih predpisih in potem dalje prodajas pravljice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

fikus_ ::

Čisto po odvetniško črkobralsko in birokratsko imaš prav.
V realnem življenju so pa primeri, ko nekdo pod OH zleti s ceste, ker ni imel PH zaradi okoliščin na cesti in tudi situacija, ko nekdo vozi nad OH in zvozi ovinke, torej je imel PH glede na razmere na cesti.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

socialec ::

Izjeme so vedno. Včasih te reši, če nisi pripasan, in zapelješ v globoko reko zaradi neprilagojene vožnje. Generalno je tako, kot je, saj ne velja to samo za CPP. Takšni sistemski izgrajenci in podporniki glede marsičesa ampak na cesti pa ne :D

c23po ::

Solatko, o PH in OH ti je vse povedal Legon. Rad bi pa s teboj predebatiral naslednje:
... O omejitvah odločajo "strokovnjaki", ki predvsem gledajo na to, da so všeč šefom (politikom, županom,...) in bolj malo uporabnikom ...
Moje mnenje je, da inženirji ne projektirajo cest zaradi všečnosti, ampak po zakonu o projektiranju cest. Tam lahko najdeš tudi člene, ki jim nalagajo všečnost. Tako politiki, kot lokalni skupnosti. Pa ne verjamem, da ga boš bral. Menim tudi, da drzno njihovo strokovnost postavljati v navednice le na osnovi svojih dolgoletnih šoferskih izkušenj in historičnega poznanstva z inštruktorjem Miheličem.

... Če bi bili bolj strokovni, bi bile omejitve tudi na čas, ko poteka več ali manj prometa, recimo cona 30 ponoči, po kateri smo desetletja vozili 50 ali 60 odvisno od takratne OH, sedaj pa si ob izpit, če greš na gladki cesti 60 ob 2 ali 3h, ko ni nikjer žive duše in tam nikoli, od kar poteka promet, ni bilo prometne nesreče ...
Če bi Solatko bil malo manj neobveščen, bi vedel, da ti "nestrokovnjaki" morajo pri določitvi hitrosti upoštevati veliko faktorjev. Fizikalnih, administrativnih in tudi psiholoških. Eden od slednjih je, da časovno spremenljive omejitve povzročajo zmedo med vozniki, saj ob mejnih urah refleksno ravnajo narobe: preverjajo koliko je ura, namesto da bi zmanjšali hitrost in se koncentrirali na prometno situacijo. Zato so se "šefi od nestrokovnjakov" odločili, da tega rizika ne bodo vključevali in so rekli "omejitev 30 velja permanentno". Nadalje, omejitev 30 je ukrep za umirjanje hitrosti, ki sodi v stanovanjska območja ter okolice vrtcev in šol. Malo bolj razgledan komentator bi se upravičeno vprašal o strokovnosti načrtovalca, ki bi v območju umirjanja dovolil tudi nemir. In, seveda, vprašal bi se: "Čemu?" Kaj je tisti "plus", ki opraviči povečanje hitrosti v spalnem naselju ponoči? To, da Solatki pridobijo tri sekunde ob treh ponoči? Hud faktor.

... Zanimivo je, da se črne točke po SLO urejajo, dokler se ne razbije kakšen znan državljan, potem pa je to urejeno v enem tednu.
Lahko navedeš vsaj tri takšne točke – spomenike znanem državljanu? Če bodo tri, bom priznal, da imaš prav: "nestrokovnjak" ne ukrepa, ko ga opozorijo na število incidentov na neki točki, ampak ukrepa takoj, ko "števec slavnih" na neki točki doseže "1".
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

Legon - Ti torej trdiš, da vozila na nujni vožnji, sploh ne upoštevajo pravila PH, saj veliko vozijo preko OH in so torej nevarni vsem udeležencem in predvsem samim sebi in je to potrebno prepovedat? PH je tako pomembna kategorija v prometu, da ne more in ne sme bit omejena z administrativnimi odloki. PH je lahko omejena s tehničnimi definicijami cestišča, nikakor pa z administrativno omejitvijo hitrosti ali pa prepovejmo vse nujne vožnje, oziroma spremenimo zakonodajo v segmentu kršenja pravil pri takih vožnjah.
To seveda ni potrebno, ker večina cest tehnično omogoča višje hitrosti od določenih omejitev in tudi vozniki na nujnih vožnjah, naj (povdarek) bi bili za take vožnje dobro usposobljeni (včasih v dvomih). Vsekakor je pa dejstvo, da tisti, ki vozi s PH, praviloma ne povzroča nevarnosti in prometnih nesreč, kar opozarja tudi policija, da se največ nesreč zgodi zaradi NPH.

c23po - Inkasantstvo je, da nekdo postavi radar v cono 30 po polnoči, do 5h zjutraj. Za nekatere je 50km/h divjanje, primerna hitrost pa 10km/h, ne glede na to, da je pri tej hitrosti izgorevanje nepopolno in s tem onesnaževanje zraka večje. Lahko ti povem za 3 samo v LJ - ovinek na Žalah in pri POP tv, kompletna cesta Gameljne - Rašica (gladek asfalt in so avti ob vlažnosti ali rahlem dežju težko ostali na cesti pri hitrostih med 40-50, kolikor je bila omejitev).
Delo krepa človeka

fikus_ ::

Vozniki vozil na nujni vožnji so v vsakem primeru odgovorni za svoja dejanja. Lahko vozijo čez OH, to se jim spregleda, dokler se ne zgodi prometna nesreča.
Se še spomnite reševalca na motorju, ki je na nujni vožnji imel nesrečo. Policisti so mu napisali kazen, ker je pri opravljanju dolžnosti imel nesrečo in pri tem kršil predpis.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::

Ti torej trdiš, da vozila na nujni vožnji, sploh ne upoštevajo pravila PH, saj veliko vozijo preko OH in so torej nevarni vsem udeležencem in predvsem samim sebi in je to potrebno prepovedat?

Za njih OH velja drugače oz. ne velja. Ko boš imel ti modre lučke in bojo vsi pazili, da imaš prosto pot, boš tudi imel drugačno OH. Pa še to ne pomeni, da lahko pičijo kolk gre, če pride do nesreče, so glih tako krivi kot vsi drugi, pa še bolj.

GupeM ::

https://siol.net/novice/slovenija/po-av...

Solatkov citat:
Pa za koji kurac so ga ustavili? Saj je bila cesta prazna!!! Kako vem, da je bila prazna? Ker če ne bi bila prazna, ne bi mogel voziti tako hitro!


Plot twist: Na fotografiji se lepo vidi, da je ravnokar šel mimo kamiona.

bm1973 ::

Pa kaj, saj tovornjak nima kaj delat na prehitevalnem pasu...

Kaka novica, 257 km/h se je peljal.

solatko ::

Utk - Ne zastopite bistva - če je vožnja preko OH v vsakem primeru NPH je to nevarno za druge, saj se po vaše preko OH ne more voziti s PH. Kaj pomeni PH si boste morali v glavi urediti. Ko sem prišel v MB, se nikakor nisem mogel navadit, da v tem mestu več kot pol voznikov ne vozi s PH ali ne vejo kaj to je ali pa namerno ignorirajo to osnovno določilo varne vožnje. To trdim iz enega samega razloga, večina omejitev na štiripasovnicah je 70 in VARNOSTNA RAZDALJA med vozili, kar je ena od osnov PH je 2-5m, kolikšna je zavorna pot si izračunajte sami, poleg tega se večinoma vozi med 80-90, če greš 70 predstavljaš oviro v prometnem toku.
Delo krepa človeka

Legon ::

Spet zagovarjas pijance za volanom? zalostno... ker namrec tam je popolnoma enak manjko logike kit v tvojih blodnjah, ko verjamejo da je vse ok, ker jim uspelo v enem kosu priti domov.

Za 100x povedano, ce peljes nad OH ni nujno da bos povzrocil nesreco. In enako kot nekateri bedaki mislite, da zato lahko vozite nad OH drugi bedaki enako logiko uporabijo, ko pijani sedejo za volan. In ker statisticno gledano stevilni prezivite si potem zmotno domisljate da je vase ravnanje pravilno in varno. V resnici pa ste eni in drugi anomalija, ki nimaj delat v prometu.

solatko ::

Legon - Pod nobenim kemičnim učinkom na motoriko in um ne moreš voziti s PH, zato so take primerjave precej butaste. Jaz trdim samo to, da moraš voziti s PH tudi, če prekoračiš OH, nič drugega, tako tudi vozniki na nujni vožnji, vse ostalo so blodnje dušebrižnikov, ki praviloma kršijo večino predpisov dnevno, ob vsaki vožnji, ki jo opravijo. Problem je, da večina voznikov niti ne ve, kaj PH sploh je, med temi ste tudi večina razpravljalcev na S-T.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

ZveeZ ::

solatko je izjavil:

Legon - Pod nobenim kemičnim učinkom na motoriko in um ne moreš voziti s PH, zato so take primerjave precej butaste. Jaz trdim samo to, da moraš voziti s PH tudi, če prekoračiš OH, nič drugega, tako tudi vozniki na nujni vožnji, vse ostalo so blodnje dušebrižnikov, ki praviloma kršijo večino predpisov dnevno, ob vsaki vožnji, ki jo opravijo. Problem je, da večina voznikov niti ne ve, kaj PH sploh je, med temi ste tudi večina razpravljalcev na S-T.


solatko, po vseh teh letih ti se ni potegnilo, da ce vsi vozijo v nasprotno smer, si morda ti tisti, ki vozi v napacno smer?

solatko ::

ZveeZ - Morda res, ni pa nujno, že, če pogledaš varnostno razdaljo v vsakdanjem prometu, 90%-ov je prekratka, vozniki imajo samo srečo, da ni več kritičnih situacij.
Delo krepa človeka

Legon ::

solatko je izjavil:

Legon - Pod nobenim kemičnim učinkom na motoriko in um ne moreš voziti s PH, zato so take primerjave precej butaste. Jaz trdim samo to, da moraš voziti s PH tudi, če prekoračiš OH, nič drugega, tako tudi vozniki na nujni vožnji, vse ostalo so blodnje dušebrižnikov, ki praviloma kršijo večino predpisov dnevno, ob vsaki vožnji, ki jo opravijo. Problem je, da večina voznikov niti ne ve, kaj PH sploh je, med temi ste tudi večina razpravljalcev na S-T.

Ja, s tabo na celu in to je najbolj pomilovanja vredno. Pri vsem napihovanj o PH, se vedno ne ves kaj je to.

Kar ti trdis je da se da peljat nad omejitvijo in se ne zaletet. Ampak to se da tudi pijan, pa nihce pri zdravi pameti ne bo trdil, da je sprejemljivo vozit pijan. In z voznjo mad OH ni jic drugace. Amapk nekateri pac niste sposobni upostevat nekaj tako bazicnega kot je OH, kaj sele vse ostale prometne predpise. Se posebej ker si v tej temi ze za ene 10 predpisov dokazal, da jih sploh poznas ne. Kaj sele ko si razlagal kako bazicna fizikalna pravila zate ne veljajo.

O tem,da imas mokre sanje da bi ti nekoc pustili vozit vozilo z luckami, je bilo pa tudi ze prevec povedanega. Zal je treba naredit psihotest in tukaj si pac pogrnil po celi crti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

c23po ::

Solatko v istem postu trdi
- vožnja čez omejitev je varna zato, ker se izide v več lot 99% primerov
- vožnja s prekratko varnostno razdaljo je izredno nevarna zato, ker se ne izide v manj kot 1% primerov
Ah ne, motim se. Sedaj bo iz arzenala potegnil vsemogočno statistiko: "Cepajo kot muhe!"

Dodatek:
Solatko nikoli ne odgovori na zastavljeno vprašanje. Rajši zdrsne na naslednji argument iz svoje železne omare (kako je pred časom bilo vse OK, Mihelič, večletna brezhibna vožnja, PH/NPH, policaji in reševalci, opice za volanom cepajo kot muhe, katastrofa na cestah, podobne vpadnice v Mariboru in Ljubljani, ...)
Skrajnji čas bi bil, da malo razširi repertoar.
Računalniki nimajo spominov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

solatko ::

Legon - Jaz govorim samo o PH, ne o drugih pojmih, vi pa k temu nasujete cel kup insinuacij. Govorim samo o tem, da mora bit kakršna koli hitrost s katero vozimo prilagojena na stanje ceste, vreme, počutje, vrsta in kvaliteta vozila, količino prometa, skratka vozilo moraš imeti v popolni kontroli in bit sposoben varno ustavit ali varno obvoziti ob kritičnih situacijah. Vse ostalo so vaša bluzenja. Policaji trdijo, da je večina nesreč posledica neprilagojene hitrosti in ne kršitve OH. Vam pač to ne potegne, saj je lahko NPH tudi ob precej nižji, kot je tam omejitev. Zelo malo nesreč se zgodi ob kršitvah samo OH. Vsaka vožnja, če tudi se konča srečno ni in nikoli ne bo prilagojena, če so poleg opojne substance, kratka varnostna razdalja,..... Temu se reče prometna loterija ali zanašanje na srečo in nima nobene veze z varno vožnjo.
Delo krepa človeka

Legon ::

Ja, smo povsem dobro razumeli, da govoris o stvareh, ki jih ne razumes.

Kar pa ti se vedno nisi sposoben dojet- tako kot lahko pijan pripejes ziv domov lahko prides ziv na tudi ce vozis z NPH. Ampak stevilnim slej kot prej ne znese.

Kaj pa sedaj bldis, da nam ni jasno, da je lahko PH pod OH? Popolnoma vsi v tej temi trdimo, da je PH lahko pod OH, ampak samo en bedak pa krici, da je PH lahko nad OH, zato ker pac nima pojma o prometnih predpisih.

A lahko mogoce das kak citat kjer je kdorokoli tridil da PH ne more bit pod OH? Aja, Solatko pa citati... skorja tako absurdna ideja kot solatko in prometni predpisi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

OutOfTheBox ::

Po 4 letih obiščem temo in še vedno se niste zjasnili glede istega problema lol ;((

Zgodovina sprememb…

socialec ::

To je res prva stvar, druga je, da gre še vedno za iste deležnike.

Sicer preskočiš, v misliš mogoče podeliš kudos, ki se trudijo dopovedati, zakaj so pravila in kaj pomenijo izjeme.

c23po ::

OutOfTheBox je izjavil:

Po 4 letih obiščem temo in še vedno se niste zjasnili glede istega problema lol ;((

Tebi pa čas mineva strašno hitro. 4 leta v petnajstih dneh:

OutOfTheBox je izjavil:

... Baje ni vozil pod vplivom drog,
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

Legon - Prometni predpis OH je administrativna kategorija, PH pa realna, ki se mora dogajat vsako sekundo med vožnjo, ne glede na OH. PH se mora dogajat skoz in bi bilo prometnih nesreč veliko manj, kršitve OH se pač dogajajo tako kot vsi drugi prekrški, PH se večinoma ne dogaja, ker vozniki niti ne vedo, kakšna je njihova-osebna.
Delo krepa človeka

socialec ::

Tudi prepoved vožnje v peš coni je administrativna kategorija pa to nekaterih norcev ne ustavi in potem so jih mediji polni!

solatko ::

socialec - To so prekrški, ki se sankcionirajo, sama NPH brez posledic se nikoli ne sankcionira.
Delo krepa človeka

c23po ::

solatko je izjavil:

Legon - Prometni predpis OH je administrativna kategorija, PH pa realna, ki se mora dogajat vsako sekundo med vožnjo, ne glede na OH. PH se mora dogajat skoz in bi bilo prometnih nesreč veliko manj, kršitve OH se pač dogajajo tako kot vsi drugi prekrški, PH se večinoma ne dogaja, ker vozniki niti ne vedo, kakšna je njihova-osebna.

Evo, Solatko je v dveh stavkih strnil bistvo svojega religioznega pogleda: voznikom, ki ne poznajo PH je administrativno določena OH. PH je kvečjemu enako OH.
Hvala Solatko!
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

c23po - Dejte že nehat s to OH pri prilagojeni hitrosti, saj noben ne zna razložiti, kaj se spremeni na enaki ali isti cesti s spremembo OH pri PH. Če je en pisunček izjavil, da je OH del PH to lahko drži v pisarni, na cesti pa nima nobene povezave, ker je PH realna postavka, tako kot zavorna pot v različnih situacijah, OH pa še vedno samo administrativno določilo, ki na samo tehnikalijo vožnje nima čisto nobenega upliva. Torej danes nek piunček spremeni OH in od jutri naprej je prejšnja hitrost NPH, mi lahko nekdo razloži kaj se je spremenilo v fizičnem ali drugem pogledu, razen to, da od danes sem v prekršku in torej razložite, čemu nisem več pri isti hitrosti v PH.
Odgovora ne pričakujem, ker je to za vas veliko prezahtevno vprašenje, ki ne vsebuje samo sledenje paragrafom, temveč fiziki in ostalim količinam, ki delujejo v PH.
Delo krepa človeka

c23po ::

solatko je izjavil:

c23po - Dejte že nehat s to OH pri prilagojeni hitrosti, saj noben ne zna razložiti, kaj se spremeni na enaki ali isti cesti s spremembo OH pri PH. Če je en pisunček izjavil, da je OH del PH to lahko drži v pisarni, na cesti pa nima nobene povezave, ker je PH realna postavka, tako kot zavorna pot v različnih situacijah, OH pa še vedno samo administrativno določilo, ki na samo tehnikalijo vožnje nima čisto nobenega upliva. Torej danes nek piunček spremeni OH in od jutri naprej je prejšnja hitrost NPH, mi lahko nekdo razloži kaj se je spremenilo v fizičnem ali drugem pogledu, razen to, da od danes sem v prekršku in torej razložite, čemu nisem več pri isti hitrosti v PH.
Odgovora ne pričakujem, ker je to za vas veliko prezahtevno vprašenje, ki ne vsebuje samo sledenje paragrafom, temveč fiziki in ostalim količinam, ki delujejo v PH.

Vidim, da si pod močjo argumantov spremenil retoriko. Ne govoriš več o podobnih cestah. Sedaj zahtevaš pojasnila za enako ali isto cesto. A tudi na njej se da pojasniti tvojo dilemo.

Recimo, da je tvoj "pisunček" pridobil podatke, kako se je gostota prometa na tvoji "enaki ali isti" cesti premanentno povečala. Pač, folk je neumen, opice obračajo volane in sranje se je zgodilo. Ko "pisunček" vstavi ta podatek, formula izračuna novo, nižjo maksimalno hitrost. Je to sedaj zadosti dobra "realna postavka", ki upravičeno zahteva spremembo OH na "isti in enaki cesti"? Evo, ponudil sem ti odgovor, ki ne vsebuje samo sledenje paragrafom, temveč fiziki in ostalim količinam, ki delujejo v PH.
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

c23po - Pa recimo da se ni zgodilo nič od tega, kar si napisal, temveč je samo pisunček hotel opravičiti svoje delovno mesto, podobno kot na ministrstvu za kulturo, oddelek za spomeniško varstvo, kjer vsako leto v to kategorijo uvrstijo bloke iz 60-70.-ih let, da otežijo in predvsem podražijo prebivalcem poštimat fasado,...
Nekateri pisunčki in politiki so bolani na umiritev prometa za vsako ceno, opravičeno ali brez veze, samo, da nekaj delajo.

Kakor se lepo kaže, pri nas študiranih strokovnjakov v prometu nimamo, če samo bereš sestavek o oglasnih tablah ob cestišču. Pred leti sem opozarjal, da vozniki enostavno spregledajo dvignjeno roko, ker so se naučili ignorirat reklamne table ob cesti, ki bi morale nudit samo prometne informacije in nič drugega. Enako se dogaja s prometnimi znaki, če so preveč na gosto in nesmiselno postavljeni.
Vse to na cesto in v promet ne sodi pa filozofirajte kolikor hočete.
Delo krepa človeka

c23po ::

Solatko, lepo sem ti izpolnil željo "naj se mi dokaže na realnem primeru". Pa nimaš jajc tega priznati. Zato si si na hitro zamislil situacijo "predpostavimo, da se nič od tega ni zgodilo" in naložil gomilo nesmiselnih domislic, ter nato (po svoji preverjeni taktiki) zdrsnil na neko drugo temo. Naenkrat se želiš pogovarjati o zaščiti kulturne dediščine, da bi dokazal ... kaj že?
In, če tako avtoritativno sodiš o kompetentnosti strokovnjakov za varnost prometa pri nas, te moram zelo previdno vprašati: kakšne so tvoje kompetence na tem področju? Katera znanja in sposobnosti imaš, da na osnovi nekega brezzveznega opažanja sklepaš na sposobnost ljudi, o katerih pravzaprav ne veš ničesar? Če si tako strokoven, zakaj ne sodeluješ pri zakonodaji, ampak rajši "pred leti opozarjaš"?

Skratka, tvoji posti so nekompetentno dokazovanje svojega namišljenega prav brez enega argumenta.
Računalniki nimajo spominov.

Utk ::

https://www.rtvslo.si/crna-kronika/po-o...

Tako slovenski policisti ne lažejo in goljufajo. Ker zakaj pa bi.

c23po ::

Tako nekateri policisti lažejo in goljufajo. Zakaj bi je tudi domnevano v članku. Pustimo se presenetiti ob 10:30 ...
Računalniki nimajo spominov.

mirator ::

Utk je izjavil:

https://www.rtvslo.si/crna-kronika/po-o...

Tako slovenski policisti ne lažejo in goljufajo. Ker zakaj pa bi.

Kakšno vezo ima to s "Talenti na cesti?"

Utk ::

Niso na cesti? Niso talenti? Ne iščejo in kaznujejo ti talenti ostale talente na cesti?

mirator ::

Link, ki si ga prilepil, nima z razmerami na cesti prav nič skupnega.

Utk ::

Bom še enkrat. Niso na cesti? Niso talenti? Ne iščejo in kaznujejo ti talenti ostale talente na cesti?

Pa sej lahko posebno temo odpremo samo o policiji, ker to so pravi talenti, ampak po moje je niso vredni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
311 / 312
»»