Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

socialec ::
Ja, to je namen, da se čimmanj vozi tam, kjer imaš drastično znižane omejitve, ki so prej bile dolgo v veljavi. Težava je, če ni drive-arounda.

delavec44 ::
Ni važno, da je bilo 20 let varno 90km/h, če danes en reče 60km/h si norec, če to presežeš.
Kako hudo je, če se pokritizira prehitro vožnjo, medtem, ko prizadeti pošiljajo tiste, ki vozijo 20km/h pod max omejitvijo kar dol s ceste, še najraje bi jim kar odvzeli vozniško dovoljenje.
o+ nevone
Definiraj prehitro vožnjo. Aja ne, imamo strokovnjake za to.
Eni tu bi itak najraje dali povsod omejitev 20 na uro.
In jaz nisem nič pisal o nesposobnih voznikih. Se pa strinjam s tabo, da bi jim morali odvzeti vozniško.

nevone ::
Definiraj prehitro vožnjo. Aja ne, imamo strokovnjake za to.
Toliko, kolikor se navija za hitrejšo vožnjo, za večino razdalj, ki jih prevozimo sploh ne igra kakšne bistvene razlike v trajanju vožnje do cilja, se pa nevarnost nesreče s smrtnimi žrtvami bisveno poveča.
Eni tu bi itak najraje dali povsod omejitev 20 na uro.
Veš da.
In jaz nisem nič pisal o nesposobnih voznikih. Se pa strinjam s tabo, da bi jim morali odvzeti vozniško.
No zdaj si.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Legon ::
Eni tu bi itak najraje dali povsod omejitev 20 na uro.
Das kak citat? Al je to spet slaboumno posplosevanje ala Solatar?

delavec44 ::

c23po ::
Torej, če en Starfoter to piše po temah, je to zadosten razlog, da bi razveljavili celotno idejo o znižanju hitrosti tam, kjer je to razumno?
Staremfotru se opravičujem. Tudi on nikjer ni napisal, da bi povsod znižali hitrost na 20 km/h. Nihče tega ni napisal nikjer.
Staremfotru se opravičujem. Tudi on nikjer ni napisal, da bi povsod znižali hitrost na 20 km/h. Nihče tega ni napisal nikjer.
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()

MrStein ::
Če že omenjaš, že vsaj 10 let je v enem naselju* omejitev 90 km/h.
Ni razlike v cesti napram 200 metrov zraven, kjer je omejitev 50.
OK, hiše so samo na eni strani ceste.
Drugje pa hiš ni in je omejitev 60.
Razumi kdor more.
* v delu naselja
Ni razlike v cesti napram 200 metrov zraven, kjer je omejitev 50.
OK, hiše so samo na eni strani ceste.
Drugje pa hiš ni in je omejitev 60.
Razumi kdor more.
* v delu naselja
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

delavec44 ::
Torej, če en Starfoter to piše po temah, je to zadosten razlog, da bi razveljavili celotno idejo o znižanju hitrosti tam, kjer je to razumno?.
In kje je razumno? Tam kjer že prej ni bilo težav in enega, ki tam živi, moti?
Celotna ideja o nižanju hitrosti je neumna in služi le pobiranju denarja.

mirator ::
Znižanje hitrosti na tranzitnih cestah je več ali manj pogojeno s povečano gostoto prometa, kar je seveda tudi razumljivo.
Razumljivo do te meje, da je to najcenejši ukrep. Ker pa se bo gostota prometa še povečevala, je verjetno na mestu vprašanje limita nižanja hitrosti.
Podobno je vzpostavljanje con 30 zaradi povečanja števila prebivalcev zaradi gradnje novih stanovanjskih sosesk, brez vnaprejšnje priprave prometne infrastrukture.
V obeh primerih se mi zdi, da je to ukrep zaradi katerega bodo bolele glave naših vnukov, če že ne otrok.
Razumljivo do te meje, da je to najcenejši ukrep. Ker pa se bo gostota prometa še povečevala, je verjetno na mestu vprašanje limita nižanja hitrosti.
Podobno je vzpostavljanje con 30 zaradi povečanja števila prebivalcev zaradi gradnje novih stanovanjskih sosesk, brez vnaprejšnje priprave prometne infrastrukture.
V obeh primerih se mi zdi, da je to ukrep zaradi katerega bodo bolele glave naših vnukov, če že ne otrok.

nejc_nejc ::
,.....
Ni res,
bodo vozila ter uporabo spremenili. Boš imel 8 do 10 (recimo na AC) vozil na površini sedanjih 2....
da je to ukrep zaradi katerega bodo bolele glave naših vnukov, če že ne otrok.
Ni res,
bodo vozila ter uporabo spremenili. Boš imel 8 do 10 (recimo na AC) vozil na površini sedanjih 2....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()

fikus_ ::
Že res, da bo potrebna varnostna razdalja manjša zaradi manjše hitrosti, torej gostota vozil večja, bo pa tudi čas trajanja vožnje daljši, kar se dogaja že sedaj ob povišani gostoti prometa in s tem počasnejši vožnji, manjši potrebni varnostni razdalji,.... .
In kaj bost rešili z nižjimi omejitvami maksimalne hitrosti?! Nič! Še ena birokratska zadeva, ki vam bo dala občutek, da ste nekaj rešili.
In kaj bost rešili z nižjimi omejitvami maksimalne hitrosti?! Nič! Še ena birokratska zadeva, ki vam bo dala občutek, da ste nekaj rešili.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

c23po ::
Torej, če en Starfoter to piše po temah, je to zadosten razlog, da bi razveljavili celotno idejo o znižanju hitrosti tam, kjer je to razumno?.
In kje je razumno? Tam kjer že prej ni bilo težav in enega, ki tam živi, moti?
Celotna ideja o nižanju hitrosti je neumna in služi le pobiranju denarja.
Razumno je tam, kjer so težave bile in moti tiste, ki tam živijo. Je to res tako grozno težko razumljiva filozofija?
Računalniki nimajo spominov.

nejc_nejc ::
Že res, da bo potrebna varnostna razdalja manjša zaradi manjše hitrosti, torej gostota vozil večja, bo pa tudi čas trajanja vožnje daljši, kar se dogaja že sedaj ob povišani gostoti prometa in s tem počasnejši vožnji, manjši potrebni varnostni razdalji,.... .
In kaj bost rešili z nižjimi omejitvami maksimalne hitrosti?! Nič! Še ena birokratska zadeva, ki vam bo dala občutek, da ste nekaj rešili.
Omejitav je drsnost. Reakcijski čas je z boti praktično 0. Torej zveznost vozil kot vlak....

Legon ::

fikus_ ::
Že res, da bo potrebna varnostna razdalja manjša zaradi manjše hitrosti, torej gostota vozil večja, bo pa tudi čas trajanja vožnje daljši, kar se dogaja že sedaj ob povišani gostoti prometa in s tem počasnejši vožnji, manjši potrebni varnostni razdalji,.... .
In kaj bost rešili z nižjimi omejitvami maksimalne hitrosti?! Nič! Še ena birokratska zadeva, ki vam bo dala občutek, da ste nekaj rešili.
Omejitav je drsnost. Reakcijski čas je z boti praktično 0. Torej zveznost vozil kot vlak....
Potem se lahko naprej pogovarjamo, ko bodo vozili "boti".
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Furbo ::
A je kakšna skupina na FB, reddit ali kje, za objavljanje posnetkov voženj raznih telebajskov na naših cestah?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

solatko ::
nevone - Če sta za njim najmanj dva avtomobila, gre za oviranje prometnega toka, kar je prekršek, kot, če voziš 20 nad omejitvijo, kar bi pa vi steral v arest.
Delo krepa človeka

socialec ::
Če je omejitev 90 km/h in jaz peljem 80 km/h, za menoj pa dva norca, ki hočeta 110 km/h, me bosta pač prehitela, ne bom se jaz nič umikal, ker se ne bom v njivo ali v hišo odpeljal! Rest gor ali dol!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: socialec ()

solatko ::
socialec - Če ne omogočiš varnega prehitevanja ali se ne umakneš, si v prekršku, ne glede na to, kaj si ti misliš. Če hočeta it 90, te varno težko prehitita z 10 višjo hitrostjo.
Delo krepa človeka

socialec ::
Me na zanima, ne bom se jaz ukvarjal z življenjsko nevarnimi manevri, ker hočeta onadva prekoračiti omejitev hitrosti, pridi pa me kaznuj! Če se vam mudi, prehitevajte, komot tudi v prepad po zraku. Jaz naj omogočim varno prehitevanje, kaj naj materializiram še eno cesto? Bedak! Daj gremo, do policije in sodnika, naredimo situacijo in gremo do pogrebniak! Namreč, jaz bom izbral točno določeno lokacijo, da lahko prehitita samo v žaro na pokopališče in jaz se ne morem nič se varno umakniti in ju spustiti naprej! Pridi, pa kaznuj, objektivnež!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: socialec ()

nejc_nejc ::
Potem se lahko naprej pogovarjamo, ko bodo vozili "boti".
Itak, po moje bova še doživela.
Vsaj posamezne ceste s prilagojenimi "vozovi"....


ZveeZ ::
socialec - Če ne omogočiš varnega prehitevanja ali se ne umakneš, si v prekršku, ne glede na to, kaj si ti misliš. Če hočeta it 90, te varno težko prehitita z 10 višjo hitrostjo.
Dolzan si se umakniti le tam kjer je to mogoce in seveda varno. Npr avtobusna postaja.
Ce primernega mesta ni vec kilometrov, fuck it.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()

c23po ::
socialec - Če ne omogočiš varnega prehitevanja ali se ne umakneš, si v prekršku, ne glede na to, kaj si ti misliš. Če hočeta it 90, te varno težko prehitita z 10 višjo hitrostjo.
Solatko, po zakonu res imaš popolnoma prav.
Vendar, kje je sedaj prilagojena hitrost, za katero trdiš, da je popolnoma individualna kategorija za vsakega posameznika? Je bolj pomembno voziti s PH ali pa moramo na vsak način upoštevati najvišjo dovoljeno hitrost? Seveda se je ob tem treba umakniti na prvem varnem mestu, kar ni avtobusna postaja, če smo tako črkobralski.
Ravno tako me zanima, zakaj tako natančno bereš le 4. odstavek 45. člena, se pa požvižgaš na tiste člene o omejitvah hitrosti?
Ob branju 45. člena ZPrCP sem debelo pogledal v 3. odstavek. Tam se jim je zapisalo to:
Voznik dvoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po dveh kolesih.(spletna stran PIRS-a)
Računalniki nimajo spominov.

delavec44 ::
Eni tu bi itak najraje dali povsod omejitev 20 na uro.
Das kak citat? Al je to spet slaboumno posplosevanje ala Solatar?
Poglej si kaj starfotr piše po temah.
Torej lazes kot pes tece, drugace bi dal citat?
Ampak se pa zapičiš v eno nepomembno zadevo. Ja, cifro sem potegnil iz zraka za efekt. Lahko pa debatiramo kaj pomeni drastično.
https://slo-tech.com/forum/t838523/p845...
https://slo-tech.com/forum/t838523/p844...
Pa ni treba nadaljevati te debate. Ti imaš prav. Moja poanta pa ni bila v številki ampak v namenu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()

socialec ::
(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo
Kdo ugotavlja upravičenost, kdaj nekdo vozi prepočasi in se mora umakniti solatkotu, da odbrzi naprej? Je nepoznavanje nevarne ceste ob robu prepada upravičeno oviranje drugih? Ironično je, da se celo umaknem ampak to ni, kjer se zdi solatkotu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: socialec ()

c23po ::
Upravičenost ugotavlja policija. Zakon zahteva, da voziš s prilagojeno hitrostjo, zato mora Solatko potrpežljivo počakati, da se mu umakneš. Ni niti potrebe, niti možnosti, da bi ti vedel kakšna merila ima neki Solatko za teboj. Umakneš se čim prej, ko se tebi to zdi varno. Policija sicer ima možnost te ustaviti, ko oviraš prometni tok, vendar le toliko, da se le-ta sprosti.
Računalniki nimajo spominov.

GupeM ::
(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo
Kdo ugotavlja upravičenost, kdaj nekdo vozi prepočasi in se mora umakniti solatkotu, da odbrzi naprej? Je nepoznavanje nevarne ceste ob robu prepada upravičeno oviranje drugih? Ironično je, da se celo umaknem ampak to ni, kjer se zdi solatkotu.
Še enkrat preberi, kaj točno piše. Je že bila enkrat ta debata, pa očitno nekateri ne dojamete, tako kot solatko ne dojame, da PH ne more biti nad OH.
Neupravičeno ne smeš voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v prometu. Upravičenost ugotavlja policist.
Če pa upravičeno voziš počasneje od omejitve (ker pač gužva, ker voziš traktor ali težek kamion, ker ne poznaš ceste ali ker si samo star in nisi več zmožen za vožnjo, ...) in se za tabo nabere kolona, pa si se dolžan umakniti. Ampak to samo v primeru, da UPRAVIČENO voziš počasneje. NEUPRAVIČENO itak sploh ne smeš, ne glede na to, ali je za tabo kolona ali ne.

socialec ::
To, kar se meni zdi upravičeno z 80 pri 90 km/h, se solatkotu zdi neupravičeno za 120 pri 90 km/h. In zdaj, kdo bo razsodil? Pokopališče?

delavec44 ::
ali ker si samo star in nisi več zmožen za vožnjo
Je to res upravičeno? Je prav, da podaljšajo izpit takim, ki niso sposobni voziti po omejitvi in primerno razmeram na cesti?
To, kar se meni zdi upravičeno z 80 pri 90 km/h, se solatkotu zdi neupravičeno za 120 pri 90 km/h. In zdaj, kdo bo razsodil? Pokopališče?
Saj zakon je jasen. Če vozi pod omejitvijo. Omejitve so nedvoumne.
Pa po moje ni poanta v upravičenosti ampak v umiku.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()

socialec ::
Če vozim pod omejitvijo, je to kaj? Koliko pod omejitvijo in ČEMU vozim pod omejitvijo? To je lahko karkoli do omejitve, kje to piše, kdo detektira, kdo kaznuje?
Mimogrede, nsem še dobil kazni za plačat, ker bi peljal 30, kjer je 50 km/h omejitev. Sem pa dobil, ko sem peljal 70, kjer je omejitev 50 km/h, na srečo ravno takrat, ko so malo znižali kazni.
In kam se naj umaknem, če se ne morem, ker ni prostora, ki bi ga kot šofer ocenil za varnega zase? Mislim, da je problem, da se ne upošteva zadostne kombinacije pogojev ampak samo nekatere nujne, se zelo motim?
Mimogrede, nsem še dobil kazni za plačat, ker bi peljal 30, kjer je 50 km/h omejitev. Sem pa dobil, ko sem peljal 70, kjer je omejitev 50 km/h, na srečo ravno takrat, ko so malo znižali kazni.
In kam se naj umaknem, če se ne morem, ker ni prostora, ki bi ga kot šofer ocenil za varnega zase? Mislim, da je problem, da se ne upošteva zadostne kombinacije pogojev ampak samo nekatere nujne, se zelo motim?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: socialec ()

delavec44 ::
Diktira kolona za tabo. Da tega ne kaznujejo je problem. Varno mesto je pa recimo avtobusna postaja, počivališče ob cesti, bencinska črpalka itd. Na regionalkah je tega precej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()

fikus_ ::
Težava je, ker se dosti voznikov ne obnaša korektno do drugih voznikov na cesti, si jemljejo pravico, da vozijo kakor pač vozijo (hitro, počasi,...), se čutijo poklicane, da "opravljajo policijsko delo". podobno tukaj na ST, ko marsikdo misli da ima prav in to vsiljuje drugim, pravi "keyboard wariors".
Socialec, če ne poznaš prometnih predpisov, je najprej tvoj problem in potem težava za voznike okrog tebe. Forumski odvetnik bi napisal, vrni izpit.
Socialec, če ne poznaš prometnih predpisov, je najprej tvoj problem in potem težava za voznike okrog tebe. Forumski odvetnik bi napisal, vrni izpit.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

nevone ::
Solatko, po zakonu res imaš popolnoma prav.
Ne pa nima. 2 vozila za tabo še niso kolona.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

socialec ::
Diktira kolona za tabo. Da tega ne kaznujejo je problem. Varno mesto je pa recimo avtobusna postaja, počivališče ob cesti, bencinska črpalka itd. Na regionalkah je tega precej.
Torej, če kolona vozi 100 km/h v območju omejitve za 90 km/h je to po interpretaciji zakona problem ali ne? Preden odgovoriš, preberi člen še enkrat in bodi ZELO pozoren na veznike, ker jih imaš več, recimo, že funkcijo konjunktivnih ali disjunktivnih ampak tisto se potem drugače členi besedilo :D
Socialec, če ne poznaš prometnih predpisov, je najprej tvoj problem in potem težava za voznike okrog tebe. Forumski odvetnik bi napisal, vrni izpit.
Ne vem, koliko km imaš prevoženih, jaz jih imam okrog milijon, mogoče trikrat plačal kazen zaradi previsoke hitrosti, NIKOLI zaradi prenizke. Ne bom nič vračal izpita, fikus_, ti ga boš, ker nisi funkcionalno pismen in zmotno domnevaš, da se grem policaja na cesti.
Bom ga vrnil, ko se bom jaz odločil, ne nek fikus_ :D

fikus_ ::
Za prenizko hitrost oz. oviranje prometa nisi plačal, ker moraš biti res konkretna ovira, da te policist ustavi in kaznuje.
Zagovarjanje na lastno avtoriteto (...jaz jih imam okrog milijon km prevoženih...) ne pomeni kaj dosti.
Zagovarjanje na lastno avtoriteto (...jaz jih imam okrog milijon km prevoženih...) ne pomeni kaj dosti.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

nevone ::
mogoče trikrat plačal kazen zaradi previsoke hitrosti, NIKOLI zaradi prenizke.
Seveda, nižja hitrost ni kazniva. Res pa je, da če je cesta takšna, da se na njej ne da varno prehitevati, da je korektno, če se za tabo nabere kolona, da se na primernem mestu umakneš. Ampak največkrat je tako, da se itak da prehiteti in tudi zaradi tega je prehitevanje dovoljeno, sicer bi bilo prepovedano. Samo ne mi zdej rečt, da vsi tisti sposobni vozniki ne znajo varno prehiteti.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

socialec ::
Prevoženi km pomeni izkušnje in srečevanje s situacijami, s katerimi se navadni forumski voznik mogoče niti ne v vsem staležu! Vsekakor pomeni veliiiiko več, kot neki brezumni prenagljeni forumski nasveti, kdaj naj kdo vrne izpit!
Deklica zala in močni fantje, dajte kaj preberite, ne samo na prvo žogo:
Samo, kaj čem vam razlagat, ko še brati ne znate, kaj šele, da bi interpretirali zakone :D
Seveda, nižja hitrost ni kazniva. Res pa je, da če je cesta takšna, da se na njej ne da varno prehitevati, da je korektno, če se za tabo nabere kolona, da se na primernem mestu umakneš. Ampak največkrat je tako, da se itak da prehiteti in tudi zaradi tega je prehitevanje dovoljeno, sicer bi bilo prepovedano. Samo ne mi zdej rečt, da vsi tisti sposobni vozniki ne znajo varno prehiteti.
Deklica zala in močni fantje, dajte kaj preberite, ne samo na prvo žogo:
(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo
Kdo ugotavlja upravičenost, kdaj nekdo vozi prepočasi in se mora umakniti solatkotu, da odbrzi naprej? Je nepoznavanje nevarne ceste ob robu prepada upravičeno oviranje drugih? Ironično je, da se celo umaknem ampak to ni, kjer se zdi solatkotu.
Samo, kaj čem vam razlagat, ko še brati ne znate, kaj šele, da bi interpretirali zakone :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: socialec ()

delavec44 ::
Diktira kolona za tabo. Da tega ne kaznujejo je problem. Varno mesto je pa recimo avtobusna postaja, počivališče ob cesti, bencinska črpalka itd. Na regionalkah je tega precej.
Torej, če kolona vozi 100 km/h v območju omejitve za 90 km/h je to po interpretaciji zakona problem ali ne? Preden odgovoriš, preberi člen še enkrat in bodi ZELO pozoren na veznike, ker jih imaš več, recimo, že funkcijo konjunktivnih ali disjunktivnih ampak tisto se potem drugače členi besedilo :D
Pa saj ne rabimo v vsaki debati obnavljati celega člena. Predpogoj za umik je, da voziš pod omejitvijo. Torej je jasno, če voziš 90 km/h kjer je omejitev 90 km/h, se koloni za sabo ne rabiš umikati. Ampak prej si dal primer, da voziš 80.
Ampak največkrat je tako, da se itak da prehiteti in tudi zaradi tega je prehitevanje dovoljeno, sicer bi bilo prepovedano. Samo ne mi zdej rečt, da vsi tisti sposobni vozniki ne znajo varno prehiteti.
Je res? Tudi če je promet z nasprotne strani?
Smo pa že imeli debate, da po zakonu lahko prehiteva le 2. v koloni. Vsi naslednji morajo lepo čakati. In če je ta 2. tudi nesposoben ali se mu ne da, je problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()

nevone ::
Deklica zala in močni fantje, dajte kaj preberite, ne samo na prvo žogo:
In kaj sem napisala narobe?
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

socialec ::
Pa saj ne rabimo v vsaki debati obnavljati celega člena. Predpogoj za umik je, da voziš pod omejitvijo. Torej je jasno, če voziš 90 km/h kjer je omejitev 90 km/h, se koloni za sabo ne rabiš umikati. Ampak prej si dal primer, da voziš 80.
Kot sem rekel, peljal sem 80 km/h po neznani cesti blizu roba prepada in še serpentinasta cesta je bila s skoraj 180 ovinki. Marsikdo bi se umaknil v prepad, jaz se nisem, zato še berete moje misli. Sem pa se umaknil, ko sem JAZ ocenil, da se je varno umakniti, ne policaj, ne sodnik, ne solatko, ne fikus_, ne nevone, ne delavec44 :D Kako oni tam vozijo, mi ni jasno, tablicam navkljub so odbrzeli skozi, ne vem, a so tako pogosto tam, a kak reli trenirajo, imajo navigacijo vklopljeno. Hec je, da smo se kasneje spet ujeli, ker ostali promet ni bil toliko kooperativen kot jaz, ki bi moral menda vrniti izpit, kot je predlagal fikus_ :D
Deklica zala in močni fantje, dajte kaj preberite, ne samo na prvo žogo:In kaj sem napisala narobe? o+ nevone
Joj, nisi doumela, da sem se umaknil, saj sem zdaj zgoraj elaboriral :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: socialec ()

nevone ::
Joj, nisi doumela, da sem se umaknil, saj sem zdaj zgoraj elaboriral :D
Joj, saj le ti nisi razumel, da nisem komentirala tvoje konkretne vožnje. :)
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

delavec44 ::
Pa saj ne rabimo v vsaki debati obnavljati celega člena. Predpogoj za umik je, da voziš pod omejitvijo. Torej je jasno, če voziš 90 km/h kjer je omejitev 90 km/h, se koloni za sabo ne rabiš umikati. Ampak prej si dal primer, da voziš 80.
Kot sem rekel, peljal sem 80 km/h po neznani cesti blizu roba prepada in še serpentinasta cesta je bila s skoraj 180 ovinki. Marsikdo bi se umaknil v prepad, jaz se nisem, zato še berete moje misli. Sem pa se umaknil, ko sem JAZ ocenil, da se je varno umakniti, ne policaj, ne sodnik, ne solatko, ne fikus_, ne nevone, ne delavec44 :D Kako oni tam vozijo, mi ni jasno, tablicam navkljub so odbrzeli skozi, ne vem, a so tako pogosto tam, a kak reli trenirajo, imajo navigacijo vklopljeno. Hec je, da smo se kasneje spet ujeli, ker ostali promet ni bil toliko kooperativen kot jaz, ki bi moral menda vrniti izpit, kot je predlagal fikus_ :D
Ne vem zakaj te jaz motim. Vprašal si me kaj so po moje varna mesta za umik in sem ti jih naštel. Sem kje napisal, da zapelji v prepad?
Tudi sam se z otroci v avtu, ki ne prenašajo najbolje ovinkov, umaknem na prvi avtobusni postaji. Tudi če je le eden za mano.

socialec ::
Joj, saj le ti nisi razumel, da nisem komentirala tvoje konkretne vožnje. :)
Ok, ste me malo zmedli s sinhronim napadom, čeprav ne morda tudi orkestriranim, in so batine letele povprek, ker nisem imel hrbta ščitenega, še posebej, ker me je en fikus_ javno pozival, naj vrnem izpit, česar do sedaj ni storila nobena ključna ali uradna oseba, ne zdravnik ali podoben specialist. Mu je to, da ni poznal okoliščin in jih še vedno ne, olajševalna ali oteževalna okoliščina pri tovrstnih nasvetih?
Ne vem zakaj te jaz motim. Vprašal si me kaj so po moje varna mesta za umik in sem ti jih naštel. Sem kje napisal, da zapelji v prepad?
Tudi sam se z otroci v avtu, ki ne prenašajo najbolje ovinkov, umaknem na prvi avtobusni postaji. Tudi če je le eden za mano.
Oprosti :D Glej, mene so naučili, sprašuj vprašanja najprej, šele nato... podpiši pogodbo :D

nevone ::
Mu je to, da ni poznal okoliščin in jih še vedno ne, olajševalna ali oteževalna okoliščina pri tovrstnih nasvetih?
Jaz sem samo želela razčistiti razumevanje dialoga med nama.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

fikus_ ::
Socialec, nisem te jaz pozval, da vrneš izpit, ampak ST odvetnik bi te za tisto tvoje pisanje.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

socialec ::
Kdo? Legon? Ne vem, če, mislim da se podobno kot jaz nagiba glede tega, da je zmožnost ogibanja najpomembnejši faktor, ki mu sledi omejitev hitrosti, ki ima zelo verjetno nek smisel tam, čeprav ni razviden vsakemu vozniku, niti ni pomemben, če ni dopolnilne table. Saj jaz kar vem, za kaj gre in kot mlad nisem bil tako zateglo pravilniški v prometu, samo je potrebno imeti vzgojno vlogo občasno - svoje kar opomnim, če se mi zdi, da nečesa niso vkalkuirali pri vožnji in pogosto gremo v najbolj nemogočih razmerah na cesto namenoma, ko MSM odsvetujejo - z namenom pridobivanja izkušenj v težjih situacijah, ker je potrebno voziti avto tudi v ponedeljek, ne samo v nedeljo. Brez zamere - torej po pameti in defenzivno!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: socialec ()

GupeM ::
Če vozim pod omejitvijo, je to kaj? Koliko pod omejitvijo in ČEMU vozim pod omejitvijo? To je lahko karkoli do omejitve, kje to piše, kdo detektira, kdo kaznuje?
Piše v zakonu. Omejitev je točno določena. Kaznuje pa policaj oz sodnik. No, ima pravico kaznovati. Kolikokrat kaznuje, je drugo vprašanje. Po mojem mnenju premalokrat.
In kam se naj umaknem, če se ne morem, ker ni prostora, ki bi ga kot šofer ocenil za varnega zase?
Tudi to piše v zakonu. Na prvem primernem mestu. Če ga ti ne oceniš kot varnega, ga lahko policist oz sodnik. Ima to pravico. Žal te pravice policisti ne koristijo.

nevone ::
nevone - Če sta za njim najmanj dva avtomobila, gre za oviranje prometnega toka, kar je prekršek, kot, če voziš 20 nad omejitvijo, kar bi pa vi steral v arest.
Ja, to je res, da so tri vozila že kolona (se posipam s pepelom), vsaj tako je definirano v CPP. Oviranje s prepočasno vožnjo pa je ovrednoteno precej manj strogo, ker je to precej manj nevarno kot vožnja 20 nad omejitvijo, za kar je predpisana kazen kazenske točke, in za kar ti ob večkratnem kršenju odvzamejo izpit. Verjemi, da je to z dokaj premišljenim razlogom in ni to kar neka kaprica. Objestna vožnja je pač bolj nevarna kot prepočasna.
Že mogoče, da si ti kljub temu precej varen voznik, samo ni pa to ravno nekaj, kar naj bi množično prakticirali in s čimer naj bi dokazovali superiornost pred ostalimi vozniki.
O arestu pa jaz nisem nikjer pisala.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

GupeM ::
Prevoženi km pomeni izkušnje in srečevanje s situacijami, s katerimi se navadni forumski voznik mogoče niti ne v vsem staležu!
Ni nujno. Nekdo ima lahko milijon kilometrov po avtocestah in 100.000 km po ostalih cestah. Sem precej prepričan, da ima nekdo z 200.000 km po AC, 200.000 km po mestih in 200.000 km po regionalkah precej več izkušenj kot tisti prvi. Še posebej, če jih je prvi nabral v 40 letih vožnje, drugi pa v 20 letih ...

GupeM ::
Oviranje s prepočasno vožnjo pa je ovrednoteno precej manj strogo, ker je to precej manj nevarno kot vožnja 20 nad omejitvijo, za kar je predpisana kazen kazenske točke, in za kar ti ob večkratnem kršenju odvzamejo izpit. Verjemi, da je to z dokaj premišljenim razlogom in ni to kar neka kaprica. Objestna vožnja je pač bolj nevarna kot prepočasna.
Odvisno kje in za koliko prekoračiš hitrost.
Kazen, če se ne umakneš je 120 EUR.
Prehitra vožnja do 10km/h pa je 40 EUR brez kazenskih točk v naseljih in conah 30.
Zunaj naselja pa je pri 21-30 km/h prehitri vožnji kazen 120 EUR brez kazenskih točk, na AC in HC pa moraš peljate celo 31-40 km/h prehitro za 120 EUR brez kazenskih točk.
Če upoštevaš še varnostne razlike, pa lahko voziš 183 km/h na AC, kjer je omejitev 130 km/h, pa dobiš samo 120 EUR brez kazenskih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()