» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
244 / 293
»»

m0LN4r ::

To da se folk vozi plusminus 20 manj od omejitve in te omejitve so nasrane na vsakih nekaj sto metrov, dvomim da ima veze s tem ce kdo v soboto gre svece prizigat.

Jaz sem sel na kavo, za druge ne vem. Prometa niti ni blo velik, samo dosti jih je imelo zategnjeno rocno bremzo ocitno.

Table bi pa trebalo zruvati ven. Sigurno je na poti vec kot petdeset tabel za neke omejitve.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Unchancy ::

GupeM je izjavil:

Your point? Preberi še enkrat, kaj sem napisal.

osvežitveno predavanje


m0LN4r je izjavil:

To da se folk vozi plusminus 20 manj od omejitve in te omejitve so nasrane na vsakih nekaj sto metrov, dvomim da ima veze s tem ce kdo v soboto gre svece prizigat.

Jaz sem sel na kavo, za druge ne vem. Prometa niti ni blo velik, samo dosti jih je imelo zategnjeno rocno bremzo ocitno.

Table bi pa trebalo zruvati ven. Sigurno je na poti vec kot petdeset tabel za neke omejitve.

Imaš kao delo na cesti na avtocesti, tabla 30, cesta ravna 2 kilometra, širina edineg pasu cca 4 do 5 metrov. Nikogar nikjer. Wtf?! Itak da se vsi vozijo 90-100.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Unchancy ()

GupeM ::

Unchancy je izjavil:

GupeM je izjavil:

Your point? Preberi še enkrat, kaj sem napisal.

osvežitveno predavanje


In vaje na simulatorju. Predvsem sem govoril za zračne kontrolorje, ne za voznike.

Za voznike sem sicer napisal le praktična vožnja, ne pa tudi predavanje. In tudi voznikom osvežitveno predavanje ne bi nič škodilo. Predvsem, da se spoznajo/mo z novostvmi v prometu. Recimo z novimi znaki (puščica za zavijanje desno pri rdeči ipd) in z drugimi novostmi. Recimo krožišča za tiste, ki so delali izpit ko jih še ni bilo in tako naprej.

cvalsr ::

Skušajte razumeti:
Udeležba v prometu je urejena tako, da je na razpolago veliki večini ljudi, tudi tistim, ki niso supermeni. Vožnja je pravica vseh usposobljenih, ne samo pravica tistih mladih butcev, ki o sebi mislijo, da so nekaj več (v primerjavi s 'starci').
Za pilote, sploh potniških letal, so zahteve že zelo zaostrene. Samo tisti, ki imajo "naravni privilegij!", da so dovolj zdravi in sposobni, pa lahko pridobijo pravico pilotiranja.
Tule pa nekaj 'superinteligentnežev' misli, da so na nivoju astronavtov in celo boljši, zato naj bi se jim vsi ostali kar umaknili s cest? Ker so vse civilizirane družbe na Zemlji vložile stotine miljard v gradnjo cest in jih namenile izključno njim (možganskim bonsajem).
'Starce' je pa po vaše najbolje kar pobit, kenede, pa invalide itd, saj ste prebrali Mein Kampf?

cvalsr ::

2 uri za 90km, sLOVEnia, upocasnjujemo se na regionalkah (v povprecju 10-30km/h pod omejitvami + vsakih nekaj sto metrov 50/60/70km/h - se vedno), medtem ko na avtocesti okoli ljubljane pa se prerivate kot dusevni bolniki.


Velecenjeni Molnar, zakaj pa nisi povedal, da se nameravaš odpeljat iz Krškega v Maribor? Na kavo, če sem prav razumel! Bi ti zgradili šestpasovno avtocesto, izključno namenjeno tebi za tvojo hitro vožnjo. Pa še na celi Štajerski bi zaprli ves ostali promet, da ti ja ne bi bil v napoto. (Tako kot so letalskega za prihod papeža.)
Ja kaj bi pa rad? Za take razdalje se spravi na hitre tranzitne ceste. Po odročni lokalni v sosednjo vas se tudi jaz ne peljem na možnem maksimumu - bom pač prišel tja tistih cca 82 sekund kasneje in sproščen. Se pa umaknem ali pospešim, če bi koga oviral.
Kakšne "table (pa bi ti) ruval ven"???

b3D_950 ::

400 konjev pod havbo, povprečno hitrost pa 48km/h.
Isto kot Joža s svojim yugotom.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

GupeM ::

cvalsr je izjavil:

Skušajte razumeti:
Udeležba v prometu je urejena tako, da je na razpolago veliki večini ljudi, tudi tistim, ki niso supermeni. Vožnja je pravica vseh usposobljenih, ne samo pravica tistih mladih butcev, ki o sebi mislijo, da so nekaj več (v primerjavi s 'starci').
Za pilote, sploh potniških letal, so zahteve že zelo zaostrene. Samo tisti, ki imajo "naravni privilegij!", da so dovolj zdravi in sposobni, pa lahko pridobijo pravico pilotiranja.
Tule pa nekaj 'superinteligentnežev' misli, da so na nivoju astronavtov in celo boljši, zato naj bi se jim vsi ostali kar umaknili s cest? Ker so vse civilizirane družbe na Zemlji vložile stotine miljard v gradnjo cest in jih namenile izključno njim (možganskim bonsajem).
'Starce' je pa po vaše najbolje kar pobit, kenede, pa invalide itd, saj ste prebrali Mein Kampf?

Rezultat je pa tukaj:
https://injuryfacts.nsc.org/home-and-co...

Zato bi bilo potrebno zaostriti pogoje za pridobitev in obdržanje dovoljenja.

m0LN4r ::

cvalsr je izjavil:

2 uri za 90km, sLOVEnia, upocasnjujemo se na regionalkah (v povprecju 10-30km/h pod omejitvami + vsakih nekaj sto metrov 50/60/70km/h - se vedno), medtem ko na avtocesti okoli ljubljane pa se prerivate kot dusevni bolniki.


Velecenjeni Molnar, zakaj pa nisi povedal, da se nameravaš odpeljat iz Krškega v Maribor? Na kavo, če sem prav razumel! Bi ti zgradili šestpasovno avtocesto, izključno namenjeno tebi za tvojo hitro vožnjo. Pa še na celi Štajerski bi zaprli ves ostali promet, da ti ja ne bi bil v napoto. (Tako kot so letalskega za prihod papeža.)
Ja kaj bi pa rad? Za take razdalje se spravi na hitre tranzitne ceste. Po odročni lokalni v sosednjo vas se tudi jaz ne peljem na možnem maksimumu - bom pač prišel tja tistih cca 82 sekund kasneje in sproščen. Se pa umaknem ali pospešim, če bi koga oviral.
Kakšne "table (pa bi ti) ruval ven"???

Glede na stotine miljard, ki jih omenjas, bi res lahko, pa se table ne bi rabli pred vsakim ovinkom in njivo.
V tujini so tudi zmetali stotine miljard v ceste in se sprosceno peljem po regionalki, vecino casa 100+ s tempomatom.

Kam so metali te miljarde v zepe zupanov?

b3D_950 je izjavil:

400 konjev pod havbo, povprečno hitrost pa 48km/h.
Isto kot Joža s svojim yugotom.

Jp, pol pa preckas mejo in se po glavnih regionalkah peljes x2 oz. 96kmh.
Mozno, da so bli bolj pametni, ko so vlekli crte na zemljevidu in asfaltirali...

Razen tistih nekaj km avtoceste iz juge, kam so sle te miljarde? Ce je se vedno vse luknjasto, ozje, ovinkasto, nerazsirjeno.

Aja sem videl, neke miljarde se mecejo v kolesarske iz ene vukojebine v drugo vukojebino, kjer se pelje en svicarski turist na mesec po njej :'(
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

PS: Mogoce je pa nacrtno, da ni hitrejse povezave med Grazom, Mariborom in Zagrebom, se vec nihce nebi peljal okoli Ljubljane.

So hrvati ze vedli, kaj asfaltirajo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

maticb492 ::

Od Zagreba do Maribora imaš avtocesto :) Samo tam okoli meje na hrvaški strani še neke tunele delajo in je po enem pasu par kilometrov.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

mirator ::

Tidule je izjavil:

Zato, ker to kar si nastel ni dovolj da lahko varno in skladno z zakonom upravljas vozilo v prometu.

In ker ljudje to zavestno vsakodnevno ignorirate, je predlog da se uvede periodicno prakticbo preverjanke takonzdravstvenega stanja kot sposobnosti voznje. Imo ke sicer na pet let mal huda, sploh tja do 50ga leta, ampak to je stvar fines.

O, aha. Sedaj si celo odvetnik forumaša. Tudi prav, ni problema.
Potem pa razloži, kaj ima pravica do vožnje (če imaš izopolnjene pogoje, da lahko upravljaš vozilo določene kategorije oz. imaš pač narejen izpit) z varno in s skladno z zakonom upravljanja vozila v prometu?
Kar se tiče periodičnih pregledov in preverjanj pa se stabo strinjam. Nekoč sem celo zapisal, da je prometne vzgoja tako pomembna, da bi jo morali imeti kot obvezni predmet vsaj v osnovnih in srednjih šolah.

Tidule ::

Glede na to da ti blodis o pravici do voznje ti jaz kaj dosti glede tega ne morem razlagat. Jaz sem ze vec kot enkrat napisal da voznja ni nikakrsna pravica ampak privilegij. In ce ga hoces imet se moras drzat pravil. Vkljucno s tem, da morad bit tako psihicno kot fizicno v primernem stanju. In ker se ljudje tega ne drzijo, bi bilo smiselno uvest periodicno preverjanje.

EnStot ::

cvalsr je izjavil:

Skušajte razumeti:
Udeležba v prometu je urejena tako, da je na razpolago veliki večini ljudi, tudi tistim, ki niso supermeni. Vožnja je pravica vseh usposobljenih, ne samo pravica tistih mladih butcev, ki o sebi mislijo, da so nekaj več (v primerjavi s 'starci').
Za pilote, sploh potniških letal, so zahteve že zelo zaostrene. Samo tisti, ki imajo "naravni privilegij!", da so dovolj zdravi in sposobni, pa lahko pridobijo pravico pilotiranja.
Tule pa nekaj 'superinteligentnežev' misli, da so na nivoju astronavtov in celo boljši, zato naj bi se jim vsi ostali kar umaknili s cest? Ker so vse civilizirane družbe na Zemlji vložile stotine miljard v gradnjo cest in jih namenile izključno njim (možganskim bonsajem).
'Starce' je pa po vaše najbolje kar pobit, kenede, pa invalide itd, saj ste prebrali Mein Kampf?


Podpišem!

b3D_950 je izjavil:

400 konjev pod havbo, povprečno hitrost pa 48km/h.
Isto kot Joža s svojim yugotom.

En osel v glavi, povprečna hitrost pa 150 na uro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: EnStot ()

b3D_950 ::

Tole pa so za v knjigo
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

m0LN4r ::

To je BTW youtube challenge, kot ice bucket challenge.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

GrimReaper ::

No danes sem videl zakaj se pri uvozu Brezje proti Kranju dela zastoj.
1. vsi pred mano vozijo preveč blizu eden drugemu
2. iz Brezij se vključijo trije naenkrat, vsi takoj levi cagar in vsi takoj začnejo rinit levo, namesto da bi izkoristili celo dolžino pasu
3. eden pred mano je pospeševal proti avtu, ki ga je imel že pred uvozom pred sabo, da ne bi spustil tistih treh pred sabo

Torej vse najslabše možno kar je lahko, da promet steče iz dveh v en pas.
En uvoz prej, Radovljica, kjer sem se jaz vključeval, pa povsem enako. Pa zdaj je po novem polna dolžina pospeševalnega pasu in ni krepko zmanjšan kot je bil prej. Čeprav meni je bil še prej ravno prav velik, se je tudi povsem lepo dalo vključit na koncu pasu.

Jaz menim, da če bi vsi vozili pravilno in uvidevno do ostalih, da se to lahko zmanjša na najmanj 50, ne pa do stoječe kolone.

Prejšnje tedne je bilo pa tudi že vse živo, tisti iz Jesenic kar poln plin mimo priključka Radovljica, verjetno tudi 90. Parkrat se je zaradi tega naredila na uvozu kolona. Potem enkrat je bila kolona, avto iz Jesenic pa še daleč in je moral parkrat poblendat, da se naj že speljejo.

Potem pa prejšnji četrtek seveda še nesreča ravno tukaj, malo dežja in vse kar sem naštel prej in nesreča je tu.

Saj ne rečem, jaz sem bil enako lesen prva leta vožnje, to je normalno. Ampak povprečen voznik bi rekel da ima izpit nekje okoli 20 let in bi pričakoval, da so se medtem že kaj naučili.
Na AC sem pa začel voziti aprila 2021 in sem sprva tudi delal tako kot ostali, pripeljal na AC kar takoj z levim smernikom in s ful gasom. Zdaj se že en čas vključujem kot je treba, pripeljem se z ene 120, ocenim situacijo, potem pa pospešim pred avtom na voznem pasu ali pa se vključim za njim, kar je bolj smiselno. Smernik dam pa ene par utripov prej preden mislim zaviti. Ker če ti gori celo pot pospeševalnega pasu, je enako kot če ga ne bi imel, ker s tem ne poveš nič kdaj se nameravaš vključit.

Heh, danes se eden naserje na vozni pas s 70, čez kilometer je bil pa na prehitevalnem pasu s 140. A takoj na pospeševalnem pa ni šlo pospešit? Ne bi rekel če bi tudi potem vozil 100, potem je pač stara mama, tako pa ne vem kakšen pajac je bil za volanom. To pač tukaj Naklo proti Radovljici, tam so res največji talenti. Pa sploh ni tako kratek pas kot izgleda, jaz komot dosežem vsaj 120.

Enako je na križiščih ko 99% voznikom gori smernik cel čas, čeprav je samo ena možnost zavijanja. Recimo pred pasom za zavijanje levo, jaz ga dam pravočasno preden mislim zaviti nanj, na pasu izklopim, potem ga pa vklopim še takrat ko nameravam zaviti levo, vedno pa počakam da gre avto, katerega hočem še spustiti, mimo. Ker če vklopiš pred njim, ga samo po nepotrebnem strašiš. Pač tako naj bi se uporabljal smernik.
Pri desnem zavijanju enako, jaz dam samo tisto da 3x utripne, da voznik za mano ve ali grem levo ali desno, potem ga pa vključim še preden začnem zavijati na glavno cesto. Da bi mi gorel cel čas je brezveze, ker noben ne bo dobil s tem več informacij od mene, samo motiš tistega za sabo z utripanjem, sploh če se dolgo čaka v koloni.

Edino kar pa nisem bil nikoli siguren, če si za zavijanje desno postavljen že pod manjšim kotom od 45° glede na glavno cesto, ali je bolj pravilno dati levi smernik. Ker levega tisti na glavni cesti verjetno bolj vidi, ampak pomoje se mora tudi desnega dovolj dobro videti.
Ampak zadnjič sem dal v takem primeru levega, potem sem se pa nekaj zbrkal pri prestavni ročki (seveda druga v tretjo, tam v steno med prvo in drugo), ker levi smernik, če zavijaš desno, pač ni naravno.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

Še nekaj je bilo v četrtek pred nesrečo, oz. kolono zaradi te nesreče. Ravno pred tem v klanec pred Tržičem en Avstrijec pred mano vozi po sredini ceste. Res tisto ornk po sredini, ne samo po črti, tudi pol metra čez. Ne vem kako se je sploh izšlo s tistimi na desnem pasu, ampak očitno so dovolj široki pasovi, ker so imeli vmes sigurno 30cm. No to je zame nič, jaz vedno odvijem v desno, če vidim da me kdo prehiteva po sredinski črti, jih pa sploh ni tako malo. Jaz če sem na prehitevalnem, sem povsem ob levem robu, če sem na voznem, pa ob desnem, tako da včasih zapoje tista bela črta. Tudi ni držal ravne linije, tako da ne verjamem da je bil trezen. Obstaja pa seveda možnost, da je bil samo nesposoben voziti.
No potem ko se je spucala kolona, je pa še eden čez celo delovno zaporo od tunela do Radovljice vozil po levem pasu, ampak spet po sredini, skoraj med obema pasovoma. Ta je lepo držal linijo, tako da sem naredil zaključek, da je bil samo neverjetno nesposoben. Ma fak, če že ne znaš ujeti pasu z gledanjem naprej, saj ja vidiš v levem in desnem ogledalu kje si. Zaradi takih pajacev jaz čez zaporo vedno vozim povsem ob robu ceste, tiste črte so narisane preveč na ozko za to kar se vozi po naših cestah. Zelo malokrat grem čez to zaporo po levem pasu, ker je kar na knap, ker se tisti na desni ne znajo umakniti dovolj desno.
To potem ni čudno da je prišlo do nesreče, če imaš take na cesti.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

IgorCardanof ::

Vec informacij das, bolje je. Tako da smerniki tudi na pasu, ki ima doloceno zavijanje, ni slab. Ali pa na kriziscu. Tistega, ki moti utripanje smernika, pa more problem resevati pri sebi.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

val46 ::

Igor, odgovarjaš največjemu talentu na slovenskih cestah...isto kot da ščiješ proti vetru ;)

Malner ::

Vozniki Tesel so največja tesla. Danes zjutraj je po primorki proti Ljubljani vozila v jasnem vremenu s prižganimi zadnjimi meglenkami. Tesla ima celo dve, da se bolje vidi. Saj jih razumem, nekje je bila megla in v Tesli je potrebnih nekaj minut drkanja tablice za prižiganje in ugašanje meglenk.

Tidule ::

Rofl, v tem brezveznem rantu lahko Teslo zamenjas za prakticno katerokoli znamko, pa bos nasel bedaka, ki ne zna uporabljat meglenk.

MrStein ::

Bedaki so tudi proizvajalci, ki ponekod dajo kontrole na najbolj neumna mesta.

(osebni rekord: kontrola ter statusna lučka pod volanom)
(ali pa zraven vzvratnega ogledala)
(bi lahko odprli temo "Talenti v tovarni avtomobilov")
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

GrimReaper ::

Bencin je očitno prepoceni, ker je spet štala na naših cestah.
Recimo včeraj mi eden zavije nazaj na vozni pas praktično tik pred mano, da ne skorajda vame, če sem moral odvozit na odstavnega. Dobro, to niti ni bil problem bencina, oz. je itak to lahko vedno, ko te nekdo prehiti čeprav voziš spodobnih 120. Ampak pač bolj nesposobnost, kdaj lahko sploh fizično zaviješ desno, kaj šele če se greš vljudnost, da pustiš tistemu za sabo še varnostno razdaljo. Da, varnostno je možno pustit ne glede na to koliko prometa imaš zadaj in če je nekdo še tako nestrpen, pač malo bolj pospešiš, potem pa šele zaviješ desno.
Potem sem se odločil, da mu pokažem da ni delal pravilno in je bil prvi road rage od aprila letos, ko so bili na cesti še Nemci s svojo stalno vožnjo po prehitevalnem pasu, z njimi se pa res ni težko zapeti.

No danes se pa zapnem z dvema mlajšima Ljubljančankama v enem novejšem Mercedesu coupe. No to je pa drugi tip s katerim se ni težko zapeti. Pač vozim lepo po desnem pasu, pred mano tovorno vozilo. Bil je še čas da bi ornk potegnil in prehitel preden me dohitijo od zadaj. Sem pa raje počakal da jih gre vsaj ene 3 mimo, ampak potem je bila pa že stalna kolona vsaj ene 10 vozil.
To tudi jaz ne maram da se v takem primeru nekdo štuli na prehitevalnega. Ampak ostali zavijejo kar brez smernika in ne glede na to kako blizu je tisti zadaj.
Jaz sem pa opazil malo večjo luknjo in sem dal pravočasno smernik in potem zavil levo. To mislim da je povsem po pravilih, ker kaj pa če bi bilo 100 vozil na prehitevalnem, menda ne boš vseh čakal. To je naloga tistega zadaj, da upočasni, kje pa piše da imaš na prehitevalnem tak privilegij, da ti ni treba nikoli zmanjšati hitrosti. Mislim fak, jaz dobim na dan vsaj 10 takih in nisem še nobenemu blendal. To je pač normalno, da če je eden za tovornjakom, da ti lahko kadarkoli zavije levo, brez da bi ti prej sporočil, ne vem iz kje sta prišli tedvi, da jima je to nekaj novega.
No in sem za ta manever dobil v zahvalo blendo. Moral bi preprosto opraviti s prehitevanjem in pustiti mečko naprej. Pa prvo pravilo proti road ragu je, da nikoli ne smeš usmerjati pogleda v avto, ampak jaz se ne morem nikoli zadržati pri tem.
Tako sem to blendo vzel zelo osebno in sem dal v četrto in potegnil po voznem, mimo mečke in nazaj na prehitevalni pas, potem pa vozil en čas tam 120 dokler me ni še en Audi prehitel po desni in sem se že ohladil.

Pa to danes, ko sem si že včeraj rekel, da se ne bom več spuščal v cestne dvoboje, ker se to hitro lahko konča slabo.

Ne mi reči da je problem samo v meni, itak da je vsaj 50%, ampak prej pol leta nisem imel enega incidenta. Ker prej je 90% voznikov vozilo okoli 120, to je pač normalno če je bencin 1,5EUR/l in več.
Zdaj je šel pa dol na 1,25EUR in so se kar od nekod vzeli razni novejši Audiji. Res, to je zdaj najbolj tipičen avto na naših AC, za njim so seveda VW in BMW. Ter za povrh po novem vsi vozijo 160. Kako potem ne bo prihajalo do road raga.
Tako da drugih 50% je pa problem prepoceni bencin.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

Meni osebno pa ne prinese razlike ali je bencin 1,0EUR ali 2,0EUR, v vsakem primeru bom tankal na 2 tedna, ker se mi preprosto ne da na 1 teden, tako pa pač ne morem voziti več kot 120. Da bi tankal zjutraj se mi tudi ne da (5-8min se preveč pozna pred vožnjo na šiht, ter preveč mraz), da bi tankal popoldne še manj (gneča).

Se pa pojavi tudi vprašanje, beleži kdo korelacijo med ceno bencina in številom nesreč. Ker zdaj bi se moralo opaziti več nesreč.
160 v zimskih razmerah, kje si pa še to videl. Že vsaj 2x sem videl tudi na AC ledeno zaplato, ne moreš to vozit 160.
Če bi jaz postavljal ceno, bi dal minimalno 1,5EUR, takrat se je že dalo normalno vozit, ampak za izboljšanje varnosti bi morala iti cena proti 2EUR.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

val46 ::

Če bi ti postavljal ceno....Če bi pa jaz imel kako besedo pri vsem tem, tebe še s skirojem(tistim na nožni pogon, ne električni), ne bi spustil na cesto! Resno, kake probleme imaš ti v svojih 15ih km prevožene poti na dan, da je že tragikomično!

VelkBla ::

Spet bo podaljšan vikend kar prinese dodatni kaos na cestah. Če ne bi bilo ignorance, če bi delal princip zadrge in če ne bi vozniki kar rinili v križišče, bi zadeva stekla in bila dokaj normalna, ampak ne gre, na prvem mestu je ignoranca, znaki veljajo za vse ostale zanj ne, potem pa vse ostalo. Seveda je treba delati nakupe zadnji moment, ampak ok, vsakemu svoje.

Zabita Barjanska cesta, Riharjeva ima na križišču z Barjansko "novo" zeleno puščico za zavijanje desno pri rdeči luči, na obeh straneh pa pešaki. Dobimo rdečo, a se ne najde nekdo, ki začne isti moment trobiti na tistega prvega čakajočega v križišču naj se pomakne naprej saj ima zeleno puščico...zelena! Prvo more počakati pešake, ki so imeli zeleno, mi je pa razumljivo, da se moraš vsaj malo premakniti v globino, da se nekam prebiješ in da imaš pregled. No in kaj je bilo potem? Tisti, ki je trobil, se je postavil v smeri Ziherlove in potem zavil na Barjansko in s tem delno zaprl križišče.

Ljudje si ob teh križiščih z zeleno puščico kar razlagajo, da imajo absolutno prednost kar je bilo večkrat zapisano da ni res, ampak če je kultura voznikov na psu, je potem to rezultat. Boljše bi bilo utripajoče rumene.

IL_DIAVOLO ::

Na šiht nobenega semaforja in nobene guzve, cista poezija. Tezko bi se navadil spet biti ovca, ki jo spustiš na pašnik.

In te živčne vojne na avtocestah, ne hvala.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

nejc_nejc ::

Meni je enkrat en pacient trobil in blendal. Za brezveze. Gužva vse szoji....
Sem ugasnil avto, stopil ven in sem ga vprašal, če meni trobi in če je kaj narobe z mojim avtom. No da se je opogumil in spustil šipo je kar trajalo nekaj časa.

Tidule ::

Uuu... Prav iz avta si stopil? Kak heroj. Pomoje od straha pol uporabnikov foruma danes ne bo spalo.

solatko ::

nejc_nejc - A ti si tisti, ki je pod mojim avtom gledal, če imam cel izpušni lonec?:D
Delo krepa človeka

nejc_nejc ::

Tidule je izjavil:

Uuu... Prav iz avta si stopil? Kak heroj. Pomoje od straha pol uporabnikov foruma danes ne bo spalo.


:|
Ja, je tip bil glasen in pameten, kasneje ne več. Pa mu nisem nič slabega hotel. Probaj kdaj....

solatko je izjavil:

nejc_nejc - A ti si tisti, ki je pod mojim avtom gledal, če imam cel izpušni lonec?:D

Ziher nimaš takega lonca, ki bi na moje gare pasal.;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

solatko ::

nejc_nejc - En tak se je neprostovoljno ulegu in gledal izpušni lonec mojega avta pa sem mislu, da si bil ti, he, he.;(
Delo krepa človeka

Dimnik ::

Uuu solatko, spet trola...no saj jitri več ne bo vedel nič o tem

solatko ::

Dimnik - Bednik, za sarkazem še nisi slišal? Na cesti namreč fizično ne obračunavam, če prav me boste po tem postu, desno sučni obtožili tudi nasilništva.:'(
Delo krepa človeka

Tidule ::

Hehe, zdaj sta se dva forumska nakladaca lotila merit kdo ima bolj nabildane prste za tipkovnico.

nejc_nejc je izjavil:

Tidule je izjavil:

Uuu... Prav iz avta si stopil? Kak heroj. Pomoje od straha pol uporabnikov foruma danes ne bo spalo.


:|
Ja, je tip bil glasen in pameten, kasneje ne več. Pa mu nisem nič slabega hotel. Probaj kdaj....


Ja ja, normalno, pa se njegova sopotnica je postala vsa mokra ob prikazu tvoje moskosti, medtem ko so v ozadju mahali z zastavami....

ali znaj, jos samo
na platnu kina Prvi maj

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

nejc_nejc ::

Lej ce svoje goniš, pač goni dalje.
Ti lepo sedi v avtu z rokama na volanu dest do dveh in naj te avto vozi.

IgorCardanof ::

nejc_nejc je izjavil:

Lej ce svoje goniš, pač goni dalje.
Ti lepo sedi v avtu z rokama na volanu dest do dveh in naj te avto vozi.


Pravilna drza volana je petnajst do treh.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

GupeM ::

Odvisno kdaj so te učili. Starce so učili petnajst do treh, nas nekoliko mlajše pa deset do dveh.

IgorCardanof ::

Seveda se vse to spreminja skozi čas in pravilno je to, kar se uči sedaj, torej petnajst do treh. Je pa glavni razlog to, da si v primeru sprožitve airbaga iz volana bolj varen pri drži petnajst do treh kot pri deset do dveh.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

solatko ::

IgorCardanof - Vozi tako, da se airbag ne bo sprožil, potem je vseeno ali deset do dveh ali petnajst do treh.
Delo krepa človeka

predi ::

Opore za palce so tam z razlogom. Volan držiš tako, kot je opisano v uporabniškem priročniku posameznega vozila.

Tidule ::

nejc_nejc je izjavil:

Lej ce svoje goniš, pač goni dalje.
Ti lepo sedi v avtu z rokama na volanu dest do dveh in naj te avto vozi.

Ja, ker pravi moski kot si ti vozi z roko na vrhu volana, da se lahko z drugo coha po jajcih? Ahhh, mokre sanje bojevnikov za tipkovnico.

m0LN4r ::

A ni devet do treh ?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

GrimReaper ::

Danes mi je ravno ko sem prišel na AC začela goret lučka za benz, potem pa seveda celo pot tempomat 100.
Ko tako voziš si pa za ostale res samo navadna smet, vsaj 10 me je prehitelo še huje kot bi bili na regionalki, precej blizu tako bočno kot spredaj. Tovornjaka pa seveda nikjer na obzorju nobenega, da bi mi delal zaščito od spredaj, ker kdo se bo šel pa drenjat za tovornjak. Ravno takrat ko ga rabiš ga ni, ko ga ne, jih je pa nešteto.

Pa že spet polno enih "Nemcev" na cesti. Ne vem kaj se ne morejo odločiti ali bodo v Nemčiji ali v YU.
Prejšnja vožnja po 10km regionalki ne bom rekel da je bilo kaj bolje. Tam bi moral voziti umirjeno za ostalimi 80, da bi bilo kaj bolje. Ampak to lahko enako sedaj na AC 90-100 za tovornjakom ali pa v toku s prometom, če je manj prometa.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

Tidule je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Lej ce svoje goniš, pač goni dalje.
Ti lepo sedi v avtu z rokama na volanu dest do dveh in naj te avto vozi.

Ja, ker pravi moski kot si ti vozi z roko na vrhu volana, da se lahko z drugo coha po jajcih? Ahhh, mokre sanje bojevnikov za tipkovnico.

Matr si nasršen. A si v pravo smer orientiran?

FoxKnox ::

Bom opisal moj vsak dan na AC v jutranji in popoldanski konici.
Vozni pas zabit s tovornjaki, ki vozijo en meter narazen, med njimi avtomobili, katerih hitrost je 10 km na h nižja od tovornjaka.Ampak tovornjak ne sme prehitevati ane.
Prehitevalni pas zabit z ostalimi vozili, ki vozijo nekje okoli 100 km na h in prehitevajo kolono na voznem pasu. ZASTOJ Včasih se najde vmes avto, ki " ne zmore " več od 90 in se vozimo vsporedno s tovornjaki.ZASTOJ Voznik bi rad zavil z AC z prehitevalnega pasa pa ne more, ker so na voznem edenzadrugim.Zavira, signalizira, maha, zadaj pa kolona.
Najhujši so tisti, ki zjutraj vstanejo pol ure prej zaradi pričakovanih zastojev na lokalnih cestah, potem pa kompenzirajo višek časa na AC z počasno vožnjo.

scipascapa ::

Pri nam ni kulture, je ni bilo in je ne bo. Policija in redarji pa premalo kazni poberejo. 10x več bi jo morali. Pa naj se proračun fila.

GrimReaper ::

val46 je izjavil:

Če bi ti postavljal ceno....Če bi pa jaz imel kako besedo pri vsem tem, tebe še s skirojem(tistim na nožni pogon, ne električni), ne bi spustil na cesto! Resno, kake probleme imaš ti v svojih 15ih km prevožene poti na dan, da je že tragikomično!

Zdaj sem pa dobil en dober preblisk. Tankal bom vedno zjutraj med tednom. Zdaj itak ni več Covida in je OMV odprt 24/7.
Potem bom pa vozil čim bolj v povprečju, ne toliko kot najhitrejši (160) in ne toliko kot najpočasnejši (100-120). Pač nekih 130-140 oz. če gredo ostali vsi 120, potem toliko.
Tankal bom pa pri enih 150km do konca. Ker danes zjutraj je bilo še za enih 130km in mi je po vožnji 65km pri 100km/h ostalo še za 80km. Ampak če je zjutraj še šlo, me je nazajgrede vožnja 100 ubijala, to se ni premaknil avto nikamor.
Potem pa itak iz Naklega se še ena stara mama vključi 80 pred mano, nisem hotel zavirati in sem jo moral obvoziti/prehiteti po ozkem odstavnem pasu. 100 na AC preprosto ne gre, sploh zdaj ko ni tovornjakov, zgleda da so že na dopustu.

Na AC se najbolj zakomplicira, če se začne strnjevati promet na obeh pasovih. Ampak to sploh brezveze preveč razmišljat, karkoli narediš za nekoga ne bo prav. Načeloma če voziš po voznem vsaj 120 in po prehitevalnem vsaj 140 (kadar se ne da umakniti desno tako da bi lahko potem tam vozil 140 z dovolj razdalje spredaj in zadaj), ti nima noben kaj očitati. Če poblenda, se mu pa pač umakneš, tudi če je malo prostora na desni, in greš za njim.
No nekako tako gre teorija, bom videl kako bo šlo v praksi. V glavnem je pa 120km/h po voznem zdaj že prepočasi, ker te na celih 25km prehiti toliko vozil kot prej pri 100km/h, to je pa ene 80 (enkrat sem dejansko štel).
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

GupeM ::

Jaz imam en odličen predlog zate. Vsak dan se vozi s svojim tempom po odstavnem pasu. Ne glede na promet. Če te policaji poskusijo ustavit jih ignoriraj in s svojim tempom vozi naprej. Ne glede na vse. Ko ti postavijo barikade, samo vozi, dokler ti ne zmanjka goriva. Če te do takrat policija ne ustavi, ti bojo pa takrat končno izpit vzeli, da nas ne boš več ogrožal po cestah.

IL_DIAVOLO ::

IgorCardanof je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Lej ce svoje goniš, pač goni dalje.
Ti lepo sedi v avtu z rokama na volanu dest do dveh in naj te avto vozi.


Pravilna drza volana je petnajst do treh.


Pravilna drza je 12 ali 6, vedno leva roka da se razume.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
««
244 / 293
»»