» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
243 / 293
»»

PromeuZ ::

https://www.avp-rs.si/wp-content/upload...

Tabela 6: Povzročitelji prometnih nesreč po starostnih skupinah

Največ prometnih nesreč v preteklem letu so, prav tako kot že od leta 2018 dalje, povzročili udeleženci
v starostni skupini med 25. in 34. letom starosti in sicer 2.668. Sledi ji starostna skupina med 35. in 44.
letom starosti – 2.632 prometnih nesreč. Največ udeležencev je umrlo v prometnih nesrečah, ki so jih
povzročili najstarejši povzročitelji stari nad 64 let – 22 umrlih. Sledi starostno skupina od 55. do 64. let
– 19 umrlih.


Za resnejšo debato pa manjka še kak podatek - število nesreč glede na število ljudi v posamezni starostni skupini ali na število voznikov v posamezni starostni skupini. Pri povzročenih smrtnih primerih, ugibam, niso odšteli primerov ko je nekoga med vožnjo kap in se je odpeljal v večna lovišča.
<!-- https://pisalnik.wordpress.com -->

m0LN4r ::

Najbolj kriticno je to:
Največ udeležencev je umrlo v prometnih nesrečah, ki so jih povzročili najstarejši povzročitelji stari nad 64 let - 22 umrlih. Sledi starostno skupina od 55. do 64. let - 19 umrlih.
- Nad 55 torej 41 umrlih.

To da nekoga ruknes med parkiranjem je irelevantno ipd. primeri.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

ZveeZ ::

solatko je izjavil:


ZveeZ - Pisni test ne pomaga dosti, ker se norije dogajajo na cesti ne v učilnicah.

Zacne se s teorijo kjer se takoj resis takih, ki ne razumejo. Po opravljeni teoriji pa komot se urca voznje.
Tisti ki ne obvladajo teorije (pravil) so ravno tako nevarni kot tisti, ki ne obvladajo recimo bocnega parkiranja.
Kakorkoli izboljsati bo potrebno kulturo in znanje v prometu. Zato je ponavljanje/updatanje teorije zelo pomembno.

m0LN4r ::

Voznja je tako kot vse drugo, vaja dela mojstra, ampak odvisno kje se vozis.
Lahko se vozis 30 let iz vasi v najblizje mesto v fabriko, to pomeni samo ravno po glavni cesti in eno semaforizirano krizisce.

Po mojem mnenju je to en zelo velik vzrok, da clovek "zarjavi" pred volanom, ko pride do kaksne "neznane" "nove" situacije.
Pa ima lahko 30 let izpit in prevozenih 250.000km.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Tidule ::

m0LN4r je izjavil:

Najbolj kriticno je to:
Največ udeležencev je umrlo v prometnih nesrečah, ki so jih povzročili najstarejši povzročitelji stari nad 64 let - 22 umrlih. Sledi starostno skupina od 55. do 64. let - 19 umrlih.
- Nad 55 torej 41 umrlih.

To da nekoga ruknes med parkiranjem je irelevantno ipd. primeri.


Ta statistika ima eno pomanjkljivost, zanemarja, da je pokojni največkrat sam starostnik, ki je nesrečo zakrivil, kar je povezano tudi s preprostim dejstvom, da telo pri 60+ ni sposobno preživet traume, ki bi se za nekoga pri 20 končala z zlomljenim rebrom ali še to ne.

je pa vsekakor jasen indikator, da bi bilo potrebno psihofizično sposobnost voznikov sistemsko spremljat in ne izdajat voznikih dovoljenj z bianco veljavnostjo do 81 leta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Jnou ::

Pa tu se ne zajamejo razni primeri ko starček pelje 40 na cesti kjer je omejitev 90, ti prideš za njim in ga prehitevaš medtem ko nasproti pripelje nekdo drug in je bum. Starček pa v tem primeru nič kriv.

Tidule ::

Seveda ni nič kriv, če si ti nesposoben in prehitevaš v škarje. To smo je bilo že 500krat povedano.

Jnou ::

Tidule je izjavil:

Seveda ni nič kriv, če si ti nesposoben in prehitevaš v škarje. To smo je bilo že 500krat povedano.


Seveda, primarno je kriv kdor je šel prehitevati ampak tudi starček v tem primeru ni niti najmanj nedolžen.

Tidule ::

Seveda je, če se ti nisi sposoben kontrolirat na cesti, potem ne išči krivde v drugih, ampak poišči strokovno pomoč.

ZveeZ ::

Jnou je izjavil:

Tidule je izjavil:

Seveda ni nič kriv, če si ti nesposoben in prehitevaš v škarje. To smo je bilo že 500krat povedano.


Seveda, primarno je kriv kdor je šel prehitevati ampak tudi starček v tem primeru ni niti najmanj nedolžen.

Ce namesto starcka postavis kolesarja/mopedista, kdo je pol kriv?

GupeM ::

Jnou je izjavil:

Tidule je izjavil:

Seveda ni nič kriv, če si ti nesposoben in prehitevaš v škarje. To smo je bilo že 500krat povedano.


Seveda, primarno je kriv kdor je šel prehitevati ampak tudi starček v tem primeru ni niti najmanj nedolžen.

Točno tako. Podobno se mi je zgodilo, ko sem oropal banko. Grem na šalter, zahtevam 30.000 eur, jih dobim, hočem ven, se mi je pa ravno ena stara mama nasrala med vrata in nisem imel časa pobegnit, tako da zdaj to pišem iz zapora. Če kdo, bi morala ta stara mama v zapor, ker je ona kriva, da mi ni uspelo.

Tvoja logika.

Horas ::

pa vseeno, ka se majo za jajcat 50 če je omejitev 70! al celo 90!!!! tudi za navzdol bi morale biti kazni ne sam navzgor
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

GupeM ::

Horas je izjavil:

pa vseeno, ka se majo za jajcat 50 če je omejitev 70! al celo 90!!!! tudi za navzdol bi morale biti kazni ne sam navzgor

Ampak kriv pa še vedno ni tisti, ki se jajca. Sam za navzdol kazen težko obstaja. Ker:

Ko se s stranske vključiš na glavno, imaš kar nekaj časa hitrost nižjo.

Ko zaviraš, da zaviješ v križišču, enako. Bog ne daj, da zavijaš levo in imaš nasproti vozeče ... Tako močno pod omejitvijo, da bi ti kar izpit vzel.

Ko se voziš po cesti, kjer je omejitev 90, cesta pa tako ovinkasta, da niti domačini ne zmoremo 90. Ampak taki ki ne poznate ceste, se tam hitro najdete, mi pa za vami cijazimo 40 čez ovinke, čeprav vemo da se jih da zvozit s 60+.

Tega je polno. Omejitev navzdol je nepotrebna, ker že imamo kazen za oviranje prometa. Problem je nadzor.

Če nekdo sam po prazni cesti nekje vozi 10 km/h, pa naj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Horas ::

Ko se s stranske vključiš na glavno, imaš kar nekaj časa hitrost nižjo.

samo počasnele. in pa starejši ljudje. jaz vedno potegnem ni važno, tako so me tudi učili v avto šoli. vedno potegnat do omejitvene hitrosti.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

ZveeZ ::

Horas je izjavil:

Ko se s stranske vključiš na glavno, imaš kar nekaj časa hitrost nižjo.

samo počasnele. in pa starejši ljudje. jaz vedno potegnem ni važno, tako so me tudi učili v avto šoli. vedno potegnat do omejitvene hitrosti.

Bi te rad videl kako hitro bi znal pospesiti z avtobusom ali traktorjem.

Aja ne, takih ovir na cesti ni. Bomo kar bakice v skarje prehitevali, itak so si same krive.

GupeM ::

Saj jaz tudi potegnem. Ampak s Puntotom, ki je po možnosti še naložen, rabim do 100 recimo 20 sekund. Če se vključujem na regionalno cesto, brez problema rečem, da rabim 15 sekund do 90. In to je kar nekaj časa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

predi ::

Agresivno pospeševanje je v nasprotju z načeli cestnega prometa.

Tidule ::

Predvsem pa morebiten prekršek ali pa samo jajcanje enega udeleženca v primetu, ni opravičila za psihopatsko obnašanje drugega.

ginekk ::

Gledat samo starost je posploševalni idiotizem.

Imaš profi voznike, ki vozijo kamione v tujino in so starejši od 70 let. Pa niso navajeni stalno chekirat telefon (ker tega včasih ni bilo) in znajo imet pozornost na cesti.

Po drugi strani mlade pijane, debele, take z glasno muziko in telefonom ter drugimi distrakcijami. Glej enkrat v avte, ki ti vozijo nasproti, najmanj vsak peti gleda dol v telefon bolj kot na cesto.

Skratka, posploševanje na starost je debilno.

Utk ::

RedDrake ::

Utk je izjavil:

Spet starčki na delu:

https://siol.net/novice/crna-kronika/za...

... je 82-letni voznik začel prehitevati osebni avtomobil znamke Renualt ...

Komot bi bil solatko, če bi se to zgodilo čez ~15 let. No saj mogoče se pa bo.
Star in še nestrpen.
Res zmagovalna kombinacija.

m0LN4r ::

predi je izjavil:

Agresivno pospeševanje je v nasprotju z načeli cestnega prometa.

Agresivno z nalozenim puntojem?

Al si mislil na formule? Ker teh na cestah ni.

Utk je izjavil:

Spet starčki na delu:

https://siol.net/novice/crna-kronika/za...

71, 77, 82 - dream team
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

mirator ::

Ste pa navalili na starčke, pri čemer niste pojasnili pri kateri starosti nekdo postane starček. Meni so se pri 10 letih zdeli starčki tisti pri 30 letih, sedaj se mi je ta ocena bistveno spremenila.
Bi pa v smislu zaščite osebnih podatkov, prepovedal medijem da objavljajo starost povzročitelja prometne nesreče. Ta podatek, ki je za sicer statiske pomemben, v javnosti povzroča samo nestrpnost, kar je razvidno tudi iz predhodnih postov.
Sicer pa je tako, da ima vsako življensko obdobje pozitivne in negativne odzive (prosto po meni).
- mladostnik tam nekje do 25. leta starosti ima zelo malo izkušenj, počuti pa se supermana in pač počne traparije, ki se včasih na žalost končajo tragično, včasih pa po sreči, življenska izkušnja brez posledic,
- od 25 do 40 leta so že izkušnje, vendar tudi močan ego,
- od 40 do nekje 60 leta, se vse skupaj nekoliko umiri, nastane pa nestrpnost do mlajših prepotentnežev in starejših počasnežev,
- v starejših letih, kognitivne lastnosti res upadajo, je pa vseeno prisotna velika mera previdnosti, pri nekaterih žal prevelika.
In suma sumarom, se na cesti srečujemo vsi z zgoraj naštetimi lastnostmi. Ampak, vsi se imamo pravico voziti, zato se je pač treba prilagajati situaciji, ne glede na lastno prepričanje, da nekdo neupravičeno divja ali vozi neupravičeno počasi.

m0LN4r ::

Kak ne ves? Zapelji se pred kak zdravstveni dom ali laboratorij, kjer dajejo vsak mesec kri.

Dobro se ve o katerih starckih je govora, ampak ocitno samo ti ne ves.

EMSO je pac EMSO biolosko telo in umsko, jebiga. So izjeme, ampak o izjemah ne rabimo zgubljati besed.
Starec, ki se zaveda svojega bioloskega EMSOta se ne bo vsedel za volan, ampak veliko se jih ne zaveda in po principu ka mi pa sto more.

Jaz sem se peljal z 60 plus pa ti recem, (se na prevozih takrat) en kurac so previdni, so bolj po principu, meni pa nihce nic ne more, ko te jebe, saj bo ze zabremzal, najbolj trmasti za volanom.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

cvalsr ::

Bi pa v smislu zaščite osebnih podatkov, prepovedal medijem da objavljajo starost povzročitelja prometne nesreče. Ta podatek, ki je za sicer statistike pomemben, v javnosti povzroča samo nestrpnost, kar je razvidno tudi iz predhodnih postov.


S tem bi se pa strinjal.
Če skrivajo storilce, ki so cigani - in posledično ni nobene statistike, koliko njihovega kriminala morajo prenašati Dolenjci, ker vse zagrešijo "prebivalci vasi v bližini" - naj prikrijejo še starost, ki je sama po sebi le redko vzrok nesreče. Če pa gre za bolezen, onemoglost, prizadetost čutil - ali te stvari nikakor ne pojavljajo tudi pri mlajših? Pri mlajših pa se izrazito pojavljajo nestrpnost, napihnjenost, bahavost, agresivnost, divjaštvo, občutek večvrednosti, nerazsodnost,... ali jih bomo odstranili s cest ali kaj??

Invictus ::

Na Dolenjskem večina kriminala, pripisanega ciganom, naredijo kar pijani Dolenčki sami.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

mirator ::

m0LN4r je izjavil:

Kak ne ves? Zapelji se pred kak zdravstveni dom ali laboratorij, kjer dajejo vsak mesec kri.

Dobro se ve o katerih starckih je govora, ampak ocitno samo ti ne ves.

EMSO je pac EMSO biolosko telo in umsko, jebiga. So izjeme, ampak o izjemah ne rabimo zgubljati besed.
Starec, ki se zaveda svojega bioloskega EMSOta se ne bo vsedel za volan, ampak veliko se jih ne zaveda in po principu ka mi pa sto more.

Jaz sem se peljal z 60 plus pa ti recem, (se na prevozih takrat) en kurac so previdni, so bolj po principu, meni pa nihce nic ne more, ko te jebe, saj bo ze zabremzal, najbolj trmasti za volanom.

Ne vem, kaj naj pred zdrastvenim domom, sploh glede starosti, ugotavljam in kaj ima to zveze s talenti nacesti?
Očitno pa se glede tvojih postov uvrščaš, po moji klasifikaciji, v kategorijo med 40 in 60 let starosti. Nestrpen do vseh maljših in starejših oz. do vseh, ki v prometu ravnajo nasprotno tvojim prepričanjem in pričakovanjem.
Ampak ne sekiraj se. Tudi ti imaš EMŠO in boš videl, da bo kmalu bolje.

Horas ::

predi je izjavil:

Agresivno pospeševanje je v nasprotju z načeli cestnega prometa.


kako v nasprotju? ravno zarad jajcanja in počasnel potem nastajajo gužve, kolone. če se jaz pravilno peljem po omejitvi 50 ali 70 in se en vključuje pred mano prehitro, naj potegne tako da jaz ne rabim niti bremzat!! mene součili v avtošoli ko sem delal izpit 2004 da se more potegnat do omejitvene hitrosti prva druga tretja, do kolker pač je prestav. konec!

drugače rečeno: dinamična vožnja!!

Utk je izjavil:

Spet starčki na delu:

https://siol.net/novice/crna-kronika/za...


sem ravno gledal ja, 82letnik prehiteva desetletje mlajšega, nasprot pa 77letna... pa saj se sami ubijajo. brezveze.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Horas ()

Ahim ::

mirator je izjavil:

Ampak, vsi se imamo pravico voziti ...

Res, od kje pa to? Je to neka od boga dana pravica ali od politike ali iz Corn Flakesov ali kako? Najbrz imamo tudi vsi pravico malo streljati vsepovprek? Ali pa prizigati ogenjcke?

cvalsr ::

Na Dolenjskem večina kriminala, pripisanega ciganom, naredijo kar pijani Dolenčki sami.


Daj, če si že tako pameten, preseli se v bližino Kerinovega grma ali Žabjaka ali kam v Kočevje, da vidim, kako boš pameten čez nekaj časa.

Tidule ::

Ahim je izjavil:

mirator je izjavil:

Ampak, vsi se imamo pravico voziti ...

Res, od kje pa to? Je to neka od boga dana pravica ali od politike ali iz Corn Flakesov ali kako? Najbrz imamo tudi vsi pravico malo streljati vsepovprek? Ali pa prizigati ogenjcke?

V bistvu je voznja privilegij in ne pravica. In da ta privilegij lahko koristis moras bit v stanju upravljat vozilo skladno z prometnimi predpsi.

cvalsr ::

Ampak, vsi se imamo pravico voziti ...

Res, od kje pa to? Je to neka od boga dana pravica ali od politike ali iz Corn Flakesov ali kako? Najbrz imamo tudi vsi pravico malo streljati vsepovprek? Ali pa prizigati ogenjcke?


Ne boš verjel, ampak res se imamo tudi VSI ostali enako pravico voziti kot ti! Starec, mladenič in slaboumnež (= ti).
Ni od boga dana, ampak od družbene ureditve, ustave, zakonov. Nimamo pa pravice streljati vsevprek. Kaj naj bi bilo tvoje veleumno "prižiganje ogenjčkov" pa žal ne vem.

Tidule ::

Nazadnje ko sem gledal nimamo vsi enaake pravice vozit. Ravno obratno, zelo specificno je doloceno kdo sme vozit in tudi pravilno bi bilo, da o glede na stanje na cesti pogoji za to se strozji. Sploh preverjanje ali posameznik dejansko izpolnjuje pogoje z udelezbo v prometu bi se moral pogsteje preverjat, kot sele pri 80ih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

cvalsr ::

V bistvu je voznja privilegij in ne pravica. In da ta privilegij lahko koristis moras bit v stanju upravljat vozilo skladno z prometnimi predpsi.


Še ena genialna.
Vožnja je pravica za vsakogar, ki izpolnjuje pogoje!
Privilegij pa ima Ić pri tožilki, ki dovolj dolgo zavlačuje s predložitvijo "farmacevtskih" dokazov, da jih sodišče ukaže uničiti. Ostali Janezi Kranjci takega privilegija nimamo. Ker nimamo dovolj "argumentov", ki bi jih ustreznim osebam nakazali na račune v davčnih oazah. (Sem si izposodil ta primer, da boš mogoče dojel.)

Tidule ::

Kam si pa zdaj zablodil? Tablet zmanjkalo?

Vožnja je pravica za vsakogar, ki izpolnjuje pogoje!


To je bistvena tocka. In izdat bianko dovoljenje na podlagi zdravstvega stanja pri 18ih, da bo ta clovek pri 80ih se vedno izpolnjeval pogoje je pac absurd.

Unchancy ::

m0LN4r je izjavil:

Clovek k je star 70+ je naredil izpit leta 1970, tisti, ki je star 80 let pa se v hladni vojni, od takrat se je v prometu spremenilo ogromno. Hitrost, kompleksnost, gostota. Seveda njegove psihofizične sposobnosti so pa v zakonu z naravo upadle.
Marsikateri je naredil izpit pa se v zivljenju ni videl avtoceste, potem se pa pri 80ih spravi prvic na avtocesto, potem pa beremo novico, iz neznanega razloga vozil v nasprotno smer in podobne.

In kaj ima to z idiotizmom, da je treba arbitrarno prepovedat voznjo vsem nad 78 let?
Ravno toliko, da moras biti 18 let, da lahko legalno sam vozis.

A leta 1970 ni bila hladne vojne?

solatko je izjavil:

Nadzor nad sposobnostmi starejših za upravljanje vozil, bi morali imeti osebni zdravnik, ki ve, kakšno je stanje starostnika, katera zdravila jemlje,.... Glede na izredno povečanje hitrih smrti mlajših, med 18-im in 50-im letom, zaradi strdkov, kapi, anevrizm,... bi bilo potrebno prepovedati sodelovanje v prometu vsem polno cepljenim, ki imajo lahko zaradi uporabe nepreverjenih substanc v cepivu, stranske učinke, zaradi katerih so v prometu lahko smrtno nevarni za vse udeležence v prometu.

hahahahahahahaha, kva to berem, mwahahaha.
1. Ja, osebni zdravnik, po možnosti sta še frenda, to bo to.
2. Glej pred točko 1
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Unchancy ()

Unchancy ::

GupeM je izjavil:

Tudi jaz sem za to, da se vsaj praktična vožnja izvaja na 5 let. Ali pa do 50ega recimo na 10, kasneje na 5.

Kul. Pa vsakih 5 let novo diplomsko/magistersko delo napisat, drugače se ne prizna več dosežen nivo izobrazbe.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

GupeM ::

Unchancy je izjavil:

GupeM je izjavil:

Tudi jaz sem za to, da se vsaj praktična vožnja izvaja na 5 let. Ali pa do 50ega recimo na 10, kasneje na 5.

Kul. Pa vsakih 5 let novo diplomsko/magistersko delo napisat, drugače se ne prizna več dosežen nivo izobrazbe.

Normalno. Jaz je itak nimam.

Sicer pa recimo zračni kontrolorji imajo osvežitveno predavanje in obvezne vaje na simulatorju vsako leto. Poleg tega, da morajo v n obdobju imeti vsaj m ur dela. Sicer izgubijo licenco. Pa mislim da je mera pri n obdobju v mesecih, ne letih.

Tako da ja, povsem legitimna opcija, ki bi bila NUJNA, če želimo zmanjšati število nesreč. Poleg boljšega nadzora hitrosti, alkoholiziranosti in uporabe mobilnih telefonov.

b3D_950 ::

Je megleno. Ampak kot kaže ima večina voznikov xray vision na enable.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Unchancy ::

GupeM je izjavil:

Unchancy je izjavil:

GupeM je izjavil:

Tudi jaz sem za to, da se vsaj praktična vožnja izvaja na 5 let. Ali pa do 50ega recimo na 10, kasneje na 5.

Kul. Pa vsakih 5 let novo diplomsko/magistersko delo napisat, drugače se ne prizna več dosežen nivo izobrazbe.

Normalno. Jaz je itak nimam.

Sicer pa recimo zračni kontrolorji imajo osvežitveno predavanje in obvezne vaje na simulatorju vsako leto. Poleg tega, da morajo v n obdobju imeti vsaj m ur dela. Sicer izgubijo licenco. Pa mislim da je mera pri n obdobju v mesecih, ne letih.

Tako da ja, povsem legitimna opcija, ki bi bila NUJNA, če želimo zmanjšati število nesreč. Poleg boljšega nadzora hitrosti, alkoholiziranosti in uporabe mobilnih telefonov.

Spretnost na cesti se z leti povečuje zaradi prakse in ne zaradi piflanja teorije.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

GupeM ::

Your point? Preberi še enkrat, kaj sem napisal.

Ahim ::

cvalsr je izjavil:

Ampak, vsi se imamo pravico voziti ...

Res, od kje pa to? Je to neka od boga dana pravica ali od politike ali iz Corn Flakesov ali kako? Najbrz imamo tudi vsi pravico malo streljati vsepovprek? Ali pa prizigati ogenjcke?


Ne boš verjel, ampak res se imamo tudi VSI ostali enako pravico voziti kot ti! Starec, mladenič in slaboumnež (= ti).
Ni od boga dana, ampak od družbene ureditve, ustave, zakonov. Nimamo pa pravice streljati vsevprek. Kaj naj bi bilo tvoje veleumno "prižiganje ogenjčkov" pa žal ne vem.

S priziganjem ogenjckov sem seveda imel v mislih da slaboumneze, kakrsen si ti, zmecemo na grmado in zazgemo, kaj je lahko tukaj nejasnega? 8-O Ne bos verjel, ampak to je MOJA pravica, od druzbene ureditve, ustave, zakonov. Preden vprasa: "katerih?", kar od slaboumneza tvoje baze pricakujem - v naslednji alinei od tiste, v kateri je opredeljena pravica do voznje ;)

mirator ::

Ali lahko meni slaboumnežu razložiš, zakaj nimamo vsi, ki imamo narejen izpit za določeno kategorijo (nimamo pa kazenskih omejitev), pravice se voziti po cestah?

Tidule ::

Zato, ker to kar si nastel ni dovolj da lahko varno in skladno z zakonom upravljas vozilo v prometu.

In ker ljudje to zavestno vsakodnevno ignorirate, je predlog da se uvede periodicno prakticbo preverjanke takonzdravstvenega stanja kot sposobnosti voznje. Imo ke sicer na pet let mal huda, sploh tja do 50ga leta, ampak to je stvar fines.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Tidule ::

Ravno tako uvajanje dodatnih periodicno preverjanj popopnoma nic ne vpliva na tvoje "pravico" do voznje.

Predvsem pa voznja ni nikakrsna pravica, (torej nekaj kar ti je avtomaticno dano) ampak je privilegij, ki ga lahko koristic ce izpolnjujes dolocene pogoje. In ga tudi izgubis po hitrem postopku, ce pogojev ne izpolnjujes.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

GupeM ::

Tidule je izjavil:

In ga tudi izgubis po hitrem postopku, ce pogojev ne izpolnjujes.

Tole zadnje žal ne drži. Da ga izgubiš, se moraš kar potrudit. Precej potrudit. Še da ga začasno izgubiš, se moraš kar potrudit. Trajno pa sploh. Postopki pa tudi niso ravno hitri.

solatko ::

RedDrake - Ne boj se, Solatko bo sam vrgel izpit in ključe od avta v smeti, ko ne bo več sposoben vozit, tako kot je ob 60-tem naredil s ključi motorja. Solatko je precej odgovoren in skrbi za svojo varnost, s tem pa tudi za druge.

Tidule - Večina teh starčkov, tudi v mladih letih ni obvladala vozila in dogajanj v prometu. Preživeli so toliko časa, ker smo jih ostali čuval. Vidim veliko mladih, ki niti slučajno niso usposobljeni za v promet pa so vseeno na cesti, ko se jim bo pridružila še starost, bo to dobitna kombinacija. Niti se ne zavedajo, da morda že deset ali več let, niso za v promet. Če si slab voznik, niti ne veš, da si slab.
Ta absurd so sprejeli politiki, nikakor ne bolniki ali kroniki ali narkomančki, niti starčki.
Torej se ve, kdo in kje bi se moralo ustrezno ukrepat, seveda pa čimprej uvest preizkus voznih sposobnosti vsakih 10 let in to BREZPLAČNO, saj bi se prišparalo pri občutnem padcu prometnih nesreč, če bi se izločilo nesposobne.
Delo krepa človeka

kuvanasarma ::

solatko je izjavil:

Če si slab voznik, niti ne veš, da si slab.


To je to...
Pa si preberi to kolikokrat je potrebno!

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Nov rekord v pocasnosti:
90km Trip od spodi gor

2 uri za 90km, sLOVEnia, upocasnjujemo se na regionalkah (v povprecju 10-30km/h pod omejitvami + vsakih nekaj sto metrov 50/60/70km/h - se vedno), medtem ko na avtocesti okoli ljubljane pa se prerivate kot dusevni bolniki.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

ZveeZ ::

m0LN4r je izjavil:

Nov rekord v pocasnosti:
90km Trip od spodi gor

2 uri za 90km, sLOVEnia, upocasnjujemo se na regionalkah (v povprecju 10-30km/h pod omejitvami + vsakih nekaj sto metrov 50/60/70km/h - se vedno), medtem ko na avtocesti okoli ljubljane pa se prerivate kot dusevni bolniki.

Pa kaj rines v te zahojene kraje?
A si moral tudi ti na pokopalisce prizgati kako sveco, kakor veleva tradicija?
Normalno, da promet tece pocasi, ce pa vam credni nagon vsem narekuje kam in kdaj.
««
243 / 293
»»