» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
242 / 294
»»

val46 ::

Ostalih ne poznam, oziroma vsaj ne pametujejo tu gor kot ti, ki misliš da vse veš, ne veš pa ničesar. In to z vsakim svojim prispevkom samo potrjuješ. Če ne verjameš, si še enkrat preberi svoj zadnji post in če imaš vsaj eno kolesce v glavi, ti bo jasno, kje si ga tudi ti "pobiksal" in ne samo tisti "pacienti" o katerih pišeš!

To o delu, službi ali kot ti praviš zaporu, pa ne bom niti komentiral. Prvič zato, ker ne spada v to temo, drugič pa zato, ker tudi če se fino potrudim prebrat in razumet, kaj si hotel povedat, ne morem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

Horas ::

https://siol.net/novice/slovenija/z-avt...

groza, čimprej določit najvišjo starost. ne pa zdravniški, pogoj. nekje 75let max? moogče 78. ne pa skoraj 90.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

Utk ::

Tako je, pri 85 ni nihče tako "zdrav", da ne bi bil nevarnost na cesti. Jebiga, tako je.

Tidule ::

Ja, takoj jutri spremenit zakonodajo, ker je v 30 letih prislo do enega primera, ko je 86 letnik imel za volanom hude zdravstvene tezave. Takoj ko prepovemo vozit vsem nad 78 let smo resili prometno varnost v sloveniji...

Utk ::

Ne, ni to samo en primer. Jih je vsako leto kar nekaj.

m0LN4r ::

Tidule je izjavil:

Ja, takoj jutri spremenit zakonodajo, ker je v 30 letih prislo do enega primera, ko je 86 letnik imel za volanom hude zdravstvene tezave. Takoj ko prepovemo vozit vsem nad 78 let smo resili prometno varnost v sloveniji...

Jih je kr nekaj, ne samo en, ce stejemo samo zelo stare ljudi, kaj sele "bolane" in tiste na meji, ki zaspijo za volanom, slabo spijo, imajo holesterola, da jih lahko med voznjo kap.
Ko imajo motoricne sposobnosti tako slabe, da ne morejo sestavit igrace za 5 letne otroke, ampak na cesto in avto vozit, to pa ja. Tam je treba samo volan obracaz in delat kaj drugi delajo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Tidule ::

Sure thing, ze vrabci civkajo kako 80 letnki umirajo za volanoma in so prakticno odgovorni za 99% hudih prometnih nesrec.

Lahko odpres katero koli porocilo o prometni varnaosti in je to da je bil voznik 80plus, prakticno edini razlog da sploh pride do nesrec.

Btw. Nisem vedel da se bolezni zacnejo pojavljat z arbitrarno doloceno starostno mejo 78 let. Jaz sem naivno misli, da je razlicno od cloveka do cloveka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

m0LN4r ::

Hudost nesrece nima veze. Lahko pa sam uporabis www.google.com in isces. Ze v tej temi jih je bilo linkano kr nekaj letos.
Jaz bi stel od 70+, 80 je premalo.

Isto v Lendavi, en kup ljudi je opozarjalo na eno senilno staro mamo. Tebi podobni so rekli, pa saj naj vozi, zaenkrat je se vedno prisla do trgovine. Do tistega dne, ko je iz neznanega razloga zapeljala OBRATNO v kroznega in se celno zabila v nasprotni avto.

Pa en kup starih je po vaseh naokoli, ko jim v druzini vec ne dajo kljucev za avto, potem se pa vozijo s traktorjem naokoli, dokler se iz neznanega razloga ne prevrnejo ali zapeljejo v nasproti vozeci avto.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Tidule je izjavil:

Sure thing, ze vrabci civkajo kako 80 letnki umirajo za volanoma in so prakticno odgovorni za 99% hudih prometnih nesrec.

Lahko odpres katero koli porocilo o prometni varnaosti in je to da je bil voznik 80plus, prakticno edini razlog da sploh pride do nesrec.

Btw. Nisem vedel da se bolezni zacnejo pojavljat z arbitrarno doloceno starostno mejo 78 let. Jaz sem naivno misli, da je razlicno od cloveka do cloveka.

https://www.24ur.com/novice/slovenija/s...

Še marsikaj ti ne veš.

m0LN4r ::

Btw. Nisem vedel da se bolezni zacnejo pojavljat z arbitrarno doloceno starostno mejo 78 let. Jaz sem naivno misli, da je razlicno od cloveka do cloveka.

Seveda je odvisno od cloveka do cloveka, ampak kontrola kognitivnih, motoricnih in mentalnih sposobnosti je prakticno neobstojeca, glede na to kaj vse sem ze videl na cesti.

Je pa tudi dejstvo, da s staranjem se te sposobnosti drasticno slabsajo in je treba uvesti strozjo kontrolo po doloceni starosti. Tudi za izpit moras biti 18 let star, pa bi lahko komot nekateri vozili pri 12ih, glede na to kako stari sedijo za volanom in ne dohajajo nicesar okoli sebe.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Tidule ::

Utk je izjavil:

Tidule je izjavil:

Sure thing, ze vrabci civkajo kako 80 letnki umirajo za volanoma in so prakticno odgovorni za 99% hudih prometnih nesrec.

Lahko odpres katero koli porocilo o prometni varnaosti in je to da je bil voznik 80plus, prakticno edini razlog da sploh pride do nesrec.

Btw. Nisem vedel da se bolezni zacnejo pojavljat z arbitrarno doloceno starostno mejo 78 let. Jaz sem naivno misli, da je razlicno od cloveka do cloveka.

https://www.24ur.com/novice/slovenija/s...

Še marsikaj ti ne veš.

In kaj ima to z idiotizmon, da je treba arbitrarno prepovedat vsem na 78 voznjo avtomobila?

m0LN4r je izjavil:

Btw. Nisem vedel da se bolezni zacnejo pojavljat z arbitrarno doloceno starostno mejo 78 let. Jaz sem naivno misli, da je razlicno od cloveka do cloveka.

Seveda je odvisno od cloveka do cloveka, ampak kontrola kognitivnih, motoricnih in mentalnih sposobnosti je prakticno neobstojeca, glede na to kaj vse sem ze videl na cesti.

Je pa tudi dejstvo, da s staranjem se te sposobnosti drasticno slabsajo in je treba uvesti strozjo kontrolo po doloceni starosti. Tudi za izpit moras biti 18 let star, pa bi lahko komot nekateri vozili pri 12ih, glede na to kako stari sedijo za volanom in ne dohajajo nicesar okoli sebe.

In kaj ima to z idiotizmom, da je treba arbitrarno prepovedat voznjo vsem nad 78 let?

Kar je absurd je to, da je prvi zdravniski pregled sele pri 81 in da nikoli v vozniski karieri ni predvideno dodatno preverjanje spsobnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

m0LN4r ::

Clovek k je star 70+ je naredil izpit leta 1970, tisti, ki je star 80 let pa se v hladni vojni, od takrat se je v prometu spremenilo ogromno. Hitrost, kompleksnost, gostota. Seveda njegove psihofizične sposobnosti so pa v zakonu z naravo upadle.
Marsikateri je naredil izpit pa se v zivljenju ni videl avtoceste, potem se pa pri 80ih spravi prvic na avtocesto, potem pa beremo novico, iz neznanega razloga vozil v nasprotno smer in podobne.

In kaj ima to z idiotizmom, da je treba arbitrarno prepovedat voznjo vsem nad 78 let?
Ravno toliko, da moras biti 18 let, da lahko legalno sam vozis.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Tidule ::

Se enkrat, ker imas ocitno hude tezave z bralnim razumevanjem, kaj ima to z brezveznimi arbitrarnimi prepovedmi voznje nad x leti? Kaj tocno s tem resis? Kaksen delez prometnih nesrec povzrocijo starejsi od 78? Kako se to statisticno razlikuje od starih 76 ali pa 77?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Utk ::

18 let je tudi arbitrarno. Pol promila je tudi arbitrarno. Pa bi bilo še 80 let arbitrarno, lepi kurac.

Tidule ::

Utk je izjavil:

18 let je tudi arbitrarno. Pol promila je tudi arbitrarno. Pa bi bilo še 80 let arbitrarno, lepi kurac.

Zanimivo, mene je ravno 17 letnik danes domov pripeljal z avtom. Povsem legalno.

Ampak zdaj smo pri 80? Dobro vedet, to spremenimo in v sloveniji se bo drasticno izboljsala prometna varnost? Ker vsi vemo da 80+ so prakticno edini povzrocitelji prometbih nesrec v sloveniji. Samo lani so jih pobili prek 200, kaj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

m0LN4r ::

Jaz bi pa rad imel izpit ze pr 16ih in se fijakal po ljubljani. Zakaj glih 18? Saj sem ze pr 12ih vozil traktor po vasi.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Tidule ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz bi pa rad imel izpit ze pr 16ih in se fijakal po ljubljani. Zakaj glih 18?

Najbolj ironicno je, da v bistvu lahko. In tako kot smo pri mladoletnikih ugotovili, da nima smisla imet zabetoniranih arbitrarnih mej in je smiselno prilagajat mejo dejanski situaciji, bi moral povsem enako naredit za starostnike.

IMO tudi ne vidim razloga, da pri mladostnikih ne bi imeli se vecje dinamike, dokler seveda govorimo tudi o uskladitvi kazenske in materialne odgovornosti, kar trenutno zadevo bolj kot ne omejuje na min 16 oziroma 18 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

solatko ::

Nadzor nad sposobnostmi starejših za upravljanje vozil, bi morali imeti osebni zdravnik, ki ve, kakšno je stanje starostnika, katera zdravila jemlje,.... Glede na izredno povečanje hitrih smrti mlajših, med 18-im in 50-im letom, zaradi strdkov, kapi, anevrizm,... bi bilo potrebno prepovedati sodelovanje v prometu vsem polno cepljenim, ki imajo lahko zaradi uporabe nepreverjenih substanc v cepivu, stranske učinke, zaradi katerih so v prometu lahko smrtno nevarni za vse udeležence v prometu.
Delo krepa človeka

Tidule ::

Rofl, sam cakas sem se kakega anticepilskega bedaka. Vsekakor pa imamo kategirijo, ki ji definiticno treba prepoveda udelezbo v prometu, ker je vec kot ocitno da so izgubili stik z realnostjo. Takih psihopatov pac ne more mo imet na cesti, ker nikol ne ves kdaj se jim bo strgalo s ketne in bodo v nasproti vozecih zagledali sataniste, in ne vem kaj se tocno je trenutno aktualno v teorijah zablod.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

m0LN4r ::

Ja no, eno imamo, drugo ne. Zdaj se samo se moramo zmeniti ali bomo imeli oboje ali nobeno.
Ampak kakorkoli EMSO oz. starost, prelisiciti ne mores. Potem pa avtomaticno s starostjo pride trmarjenje in zato imamo neobstojeco kontrolo.
Mislim faking pijan ne smes vozit, po drugi strani pa doktorji marsikateremu starejsemu predpise en kup tablet, ki potem diliricno sedijo za volanom.
O tem kako radi pa dohtarji pogledajo skozi prste trmastim dedkom pa tudi ne rabimo zgubljati besed.
Vemo kaksno je stanje, pa se ne ukrepa nic.

Dedek ne ve uporabljati osnovnih funkcij daljinca za TV, pa ne smart ampak navadnega TVja, po mnenju dohtarja pa je za promet se dovolj dober, ker kot receno, tam je treba samo levo desno volan obracat - sekunda gor ali dol.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Ultima kombo. Penzija, dolgcas, spricer dva na vikendu, tablete, potem pa, eh pa saj je samo 5km do doma. Policija? Baje imajo polne roke drugih stvari.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Tidule ::

To kar opisujes ne bo resila arbitrarna omejitev. Poglej samo solatkota zgoraj, revez se nima 80, pa je evidetno da ni sposoben samostojnega zivljenja, kaj sele upravljanja s cim tako kompleksnim kot je avto.

Imo bi tako kot za letala moral imet minimalno stevilo ur voznje letno in periodicno preverjanje. In starejsi kot si pogostejse bi moralo bit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

cvalsr ::

Prav, 78 let ali kolikor že.
Glede na to, koliko nesreč povzročijo mladi, neizkušeni, pijani, polni adrenalina (in bahaštva pred češpljami) itd pa istočasno prepovejmo tudi vožnjo mlajšim od 30 let. Ajde, arbitrarno, 28 let.
Prav, pametnjakoviči?
Ker nikogar pri 50 ne more sredi avtoceste rukniti infarkt, nihče pri 30 ni slep ko krt in napol gluh, nikomur pri 19 se ne "mudi", ... kajneda? Problem so samo tastari, kajneda. Za nerazsodne smrkavce.

Utk ::

Glede na prevožene km, jih starčki naredijo še bistveno več kot kaže statistika. Pri 85 lahko človeku vsak moment pride slabo, se userje, še marsikaj, in gre vse k vragu. Pri 19ih je to veliko bolj redko.

solatko ::

Tidule - Če že dajemo bedaste predloge, naj še jaz pristavim svojega. Point mojega posta je, da naj o vsakem vozniku odloča lečeči zdravnik, ki najboje ve, v kakšnem stanju je pacient ali lahko ali ne sme vozit, oziroma bit udelženec v prometu.

m0LN4r - Dedek lahko ne ve uporabljat pametnega telefona, PC-ja ali daljinca pa čisto normalno lahko vozi avto, ker to počne že nekaj desetletij. Res je lahko problem veliko novega v prometu, večje število avtomobilov, novi znaki, nove ceste in krožišča, vendar je zelo malo prometnih nesreč zaradi tega. Je pa drug problem, s katerim se srečujete tudi mlajši - ogromno nepotrebnih dejavnikov v obliki oglasnih tabel, množice prometnih znakov, ki na 500m štirikrat spremenijo omejitev hitrosti in ob pogledu na dvignjeno roko, ne registrirate zadeve, ki je življensko pomembna, dovolj hitro. Lahko bi na uvozih fizično ločili pasova za izvoz in uvoz, z malo višjimi ovirami, ki bi fizično preprečile uvoz v napačno smer. To bi tudi na pol slepi opazili. Tako pa imaš na večini izvozov, ki se priključijo na dvosmerno cesto, samo neprekinjeno črto in pozneje znake, mirnoo pa lahko zapelješ na izvoz. Sem že videl kombi, ki je zavil narobe in se še pravi čas ustavil in se vzvratno vrnil na pravi uvoz. Bil je tujec in ga je verjetno GPS opozoril, da hoče it v napačno smer.
Ni vedno krivda starejših, neiznajdljivih,...., da grejo zadeve narobe.
Delo krepa človeka

Tidule ::

Utk je izjavil:

Glede na prevožene km, jih starčki naredijo še bistveno več kot kaže statistika. Pri 85 lahko človeku vsak moment pride slabo, se userje, še marsikaj, in gre vse k vragu. Pri 19ih je to veliko bolj redko.

Rofl, v bistvu so starcki taka enormna anomalija v prometu, da jih niti statistika ne zazna?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

VelkBla ::

Zgleda je bolj pomembno hitro fotografirati nesrečo ter takoj objaviti na vseh socialnih medij. Če gre pa za AC, je treba čimbolj upočasniti, zijati na kraj nesreče, doma pa hitro napisati na FB kakšno "pametno" misel.

Par padalcev se tukaj ne zaveda, da bodo tudi oni kaj kmalu stari in to ne po številki, ampak kako bo družba narekovala.

Tidule ::

solatko je izjavil:

Tidule - Če že dajemo bedaste predloge, naj še jaz pristavim svojega. Point mojega posta je, da naj o vsakem vozniku odloča lečeči zdravnik, ki najboje ve, v kakšnem stanju je pacient ali lahko ali ne sme vozit, oziroma bit udelženec v prometu.


V bistvu je lececi zdravnik slaba izbira, ker razmislja se o vsem drugem kot samo o vozniski sposbnosti.

Da bi bil sistem ucinkovit zgolj medicinska kontrola ni dovolj. Potrebna bi bilo pac periodicno preverjanje dejanake sposobnosti upravljanja vozila. Tako kot pri tehnicnem ni nujno da so intervali enakomerni. Prva kontrola pri 40ih, druga pri 50ih, tretja pri 60ih, potem na 5 let, kasneje na 3, ali celo 1.

Vsekakor je arbotrarno dolocilo s katerim se prepove voznjo z x leti neumno.

m0LN4r ::

cvalsr je izjavil:

Prav, 78 let ali kolikor že.
Glede na to, koliko nesreč povzročijo mladi, neizkušeni, pijani, polni adrenalina (in bahaštva pred češpljami) itd pa istočasno prepovejmo tudi vožnjo mlajšim od 30 let. Ajde, arbitrarno, 28 let.
Prav, pametnjakoviči?
Ker nikogar pri 50 ne more sredi avtoceste rukniti infarkt, nihče pri 30 ni slep ko krt in napol gluh, nikomur pri 19 se ne "mudi", ... kajneda? Problem so samo tastari, kajneda. Za nerazsodne smrkavce.

Ce si se vedno ostal v devetdesetih, mladi vec ne pijejo, kot boomerska generacija, boomerji so se nad 30 in ravno tile med 30-50 so najbolj pijani po cestah.
Dobro jutro.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

VelkBla ::

Mogoče je težava na naših AC uvozih/izvozih, da ni ločilne pregrade na nekaterih (?) kritičnih mestih kakor v tujini (?)

m0LN4r ::

Ni nobenih pregrad, saj enostavno ne mores napacno gor, razen ce se v kriziscu zavesto zapeljes na levi pas od koder avti prihajajo nasproti. Nevem nikoli mi ni bilo jasno kak je to mozno.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

maticb492 ::

Ta 86 letnik je pomojem mislil da je na navadni cesti in zato polkrožno obrnil, da bi šel v kontra smer.. druge razlage ni.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

m0LN4r ::

Ja pa to ne mores kr tako mislit, razen ce je bil ze malo defekten.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

maticb492 ::

Mislim, da zajebeš izvoz pa greš nekako rikverc al pa po odstavnem pasu nazaj .. to še skoraj nekako razumem. Da pa polkrožno obrneš pa pomojem res moraš mislit da je to normalna dvosmerna cesta.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

m0LN4r ::

Al pa pa tipicno staro pezde, ki si je mislil, kurac jaz pa se ze ne bom peljal do naslednjega izvoza (20km), zapeljem nazaj teh par km v nasprotno smer, ka mi pa sto more.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

VelkBla ::

m0LN4r je izjavil:

Ni nobenih pregrad, saj enostavno ne mores napacno gor, razen ce se v kriziscu zavesto zapeljes na levi pas od koder avti prihajajo nasproti. Nevem nikoli mi ni bilo jasno kak je to mozno.


Če ima samostojni izvoz/uvoz potem zadevo razumem, kaj pa če gre za priključek kot je LJ-JUG? Del ceste uvoza za smer KR/KP je ločen samo enojno/dvojno polno črto od ceste izvoza iz smeri KR/KP. Tiste ceste in AC, ki sem jaz prevozil po tujini, so imele pregrade, ograje, celo količke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VelkBla ()

GupeM ::

Drugače to že obstaja tudi v Sloveniji. V Logatcu je ze več kot eno leto. Mogoče celo 2.

Logatec
https://maps.app.goo.gl/Y3JfXu8mzStmt7f...

Edit: vsaj od avgusta 2019 zagotovo:
Logatec
https://maps.app.goo.gl/mk1za3RwWN2bvz2...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Tidule ::

Predvsem pa nič od tega ne vpliva na situacijo, ko voznik sredi avtoceste polkrožno obrne.

m0LN4r ::

Tako to nic ne vpliva, pa se vedno moras bit blesav tudi brez kolickov, da se odpeljes narobe gor. Vozis se po levi strani ceste, puscice na asfaltu kazejo kontra, kaj takemu cloveku dogaja v glavi nocem vedet.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

ZveeZ ::

Verjetno bi bilo dovolj obvezno izobrazevanje na vsakih 5 let v stilu kode 95. Po izobrazevanju pa se pisni test. Kdor ne opravi, nima podaljsanega izpita.
Tako se izloci vsaj tiste dementne + se pridobi na "znanju" vseh udelezencev v prometu oz so udelezenci na tekocem glede novih zakonov, znakov itd..

fikus_ ::

Tukaj pametni, kako bi morali prepovedat to pa ono, .... pa .... dokler vas ne zaboli, potem je pa omejevanje svobode.

Merila za vožnjo npr. avtomobila so postavljena. Zdravstveno stanje posameznika pozna osebni zdravnik in ta bi moral, poleg periodičnih pregledov, ki so že določeni, poslati morebitno nesposobnega voznika na zdravstveni pregled, ali pa če se strinja oseba sama, kar predlagati "odvzem/pavziranje" vozniškega dovoljenja zaradi zdravstvenih razlogov.
Drugo je pa prometno znanje, za katerega predlagam, da se obnavlja na vsakih nekaj let, mogoče 10. Že vidim, da se bodo oglasili biseri, jaz pa tak znam voziti.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Jnou ::

ZveeZ je izjavil:

Verjetno bi bilo dovolj obvezno izobrazevanje na vsakih 5 let v stilu kode 95. Po izobrazevanju pa se pisni test. Kdor ne opravi, nima podaljsanega izpita.
Tako se izloci vsaj tiste dementne + se pridobi na "znanju" vseh udelezencev v prometu oz so udelezenci na tekocem glede novih zakonov, znakov itd..


Za začetek bi morali po določenem letu (recimo 70 let) na vsakih 5 let imeti vsaj eno "glavno vožnjo" v avtošoli z komisijo enako kot imajo 18-letniki ko prvič dobijo izpit. V tisti eni uri bi bilo komisiji in inštruktorju precej jasno pa tudi za državljane to ne bi bil nek ogromen strošek in obveznost.

ZveeZ ::

Jnou je izjavil:

ZveeZ je izjavil:

Verjetno bi bilo dovolj obvezno izobrazevanje na vsakih 5 let v stilu kode 95. Po izobrazevanju pa se pisni test. Kdor ne opravi, nima podaljsanega izpita.
Tako se izloci vsaj tiste dementne + se pridobi na "znanju" vseh udelezencev v prometu oz so udelezenci na tekocem glede novih zakonov, znakov itd..


Za začetek bi morali po določenem letu (recimo 70 let) na vsakih 5 let imeti vsaj eno "glavno vožnjo" v avtošoli z komisijo enako kot imajo 18-letniki ko prvič dobijo izpit. V tisti eni uri bi bilo komisiji in inštruktorju precej jasno pa tudi za državljane to ne bi bil nek ogromen strošek in obveznost.

To bi komot lahko kril ZPIZ;)
Glede "glavne voznje", bi se strinjal.
Le pri letih bi te popravil in bi dal, da jo mora voznik opraviti na vsakih 5 let po opravljenem izpitu, ker roko na srce, takega neznanja in jebivetrstva kot ga vidis zadnja leta (sploh po covid lockdownu), nisem zasledil nikoli prej.

GupeM ::

Tudi jaz sem za to, da se vsaj praktična vožnja izvaja na 5 let. Ali pa do 50ega recimo na 10, kasneje na 5.

m0LN4r ::

fikus_ je izjavil:

Tukaj pametni, kako bi morali prepovedat to pa ono, .... pa .... dokler vas ne zaboli, potem je pa omejevanje svobode.

Merila za vožnjo npr. avtomobila so postavljena. Zdravstveno stanje posameznika pozna osebni zdravnik in ta bi moral, poleg periodičnih pregledov, ki so že določeni, poslati morebitno nesposobnega voznika na zdravstveni pregled, ali pa če se strinja oseba sama, kar predlagati "odvzem/pavziranje" vozniškega dovoljenja zaradi zdravstvenih razlogov.
Drugo je pa prometno znanje, za katerega predlagam, da se obnavlja na vsakih nekaj let, mogoče 10. Že vidim, da se bodo oglasili biseri, jaz pa tak znam voziti.

Ampak ocitno to prvo ne deluje efektivno, ce se doloceni dedki iz neznanih razlogov obracajo na avtocesti, zapeljejo kontra vsem moznim opozorilom, nenazadnje iz neznanih razlogov zapeljejo nekam v tri pizde materne, grabo, gozd, drevo, nasproti vozec avto.

ZveeZ je izjavil:

Jnou je izjavil:

ZveeZ je izjavil:

Verjetno bi bilo dovolj obvezno izobrazevanje na vsakih 5 let v stilu kode 95. Po izobrazevanju pa se pisni test. Kdor ne opravi, nima podaljsanega izpita.
Tako se izloci vsaj tiste dementne + se pridobi na "znanju" vseh udelezencev v prometu oz so udelezenci na tekocem glede novih zakonov, znakov itd..


Za začetek bi morali po določenem letu (recimo 70 let) na vsakih 5 let imeti vsaj eno "glavno vožnjo" v avtošoli z komisijo enako kot imajo 18-letniki ko prvič dobijo izpit. V tisti eni uri bi bilo komisiji in inštruktorju precej jasno pa tudi za državljane to ne bi bil nek ogromen strošek in obveznost.

To bi komot lahko kril ZPIZ;)
Glede "glavne voznje", bi se strinjal.
Le pri letih bi te popravil in bi dal, da jo mora voznik opraviti na vsakih 5 let po opravljenem izpitu, ker roko na srce, takega neznanja in jebivetrstva kot ga vidis zadnja leta (sploh po covid lockdownu), nisem zasledil nikoli prej.

In ce se ze to dela se to naj naredi v malo vecjem mestu.
Kaj ti pomaga, da nekdo naredi voznjo iz Murske do Turnisca se v kroznem obrne in nazaj.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

fikus_ ::

m0LN4r je izjavil:


Ampak ocitno to prvo ne deluje efektivno, ce se doloceni dedki iz neznanih razlogov obracajo na avtocesti, zapeljejo kontra vsem moznim opozorilom, nenazadnje iz neznanih razlogov zapeljejo nekam v tri pizde materne, grabo, gozd, drevo, nasproti vozec avto.


Vsak lahko zapelje v 3pm.
Mislim, da imajo osebni zdravniki že sedaj možnost napotiti človeka na zdravniški pregled, ampak se tega ne poslužujejo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Jnou ::

GupeM je izjavil:

Tudi jaz sem za to, da se vsaj praktična vožnja izvaja na 5 let. Ali pa do 50ega recimo na 10, kasneje na 5.


Ja glede na to, da so nova vozniška dovoljenja veljavna ravno 10 let bi lahko to uskladili in bi bila ta "glavna vožnja" pogoj za podaljšanje vozniškega dovoljenja vsakih 10 let. Bi pa morala biti komisija enako stroga kot je pri 18-letnikih.

VelkBla ::

Tidule je izjavil:

Predvsem pa nič od tega ne vpliva na situacijo, ko voznik sredi avtoceste polkrožno obrne.


To se strinjam, sploh v tem primeru ko je prišlo do polkrožnega obračanja, lahko bi se vseeno kaj postorilo, ampak ok vsakemu svoje.


Drugače ni več normalne vožnje samo še živčna vojna. Samo da vsak voznik pride skozi tisto zeleno luč ali od točke A do točke B, ostalo ga ne zanima.

solatko ::

Tidule - Če bi hoteli dejansko kaj narediti na področju varnosti v prometu, bi morali uvesti obvezne brezplačne testne vožnje za potrditev dovojenja na deset let, oziroma večkrat v poznejših letih, recimo od 60 naprej. Taka vožnja bi morala obsegati 3 enourne vožnje po mestu, lokalnih cestah in AC. Ob neuspešno opravljenem testu, bi bil voznik napoten ne ponovno opravljanje izpita, če bi padel samo na eni pa plačljivi popravni
test tega dela. Tako bi izločili večino voznikov, ki tudi po 10-ih letih vozila in obnašanja v prometu ne obvladajo, niso sposobni voziti v prometnem toku, se prepočasi umikajo hitrejšim, se ne znajo razvrščat, vlečejo za seboj kolone na lokalnih cestah,..... Stroške bi nosila država in zavarovalnice, ker bi se zmanjšalo število prometnih nesreč in bi se s tem še vedno ogromno prišparalo, krepko pa bi se stanje izboljšalo ravno pri najtežjih nesrečah.

m0LN4r - Mladi manj pijejo, saj se zadevajo z drugimi snovmi, ki so lahko še bolj nevarne za varnost v prometu in težje jih je odkriti.

ZveeZ - Pisni test ne pomaga dosti, ker se norije dogajajo na cesti ne v učilnicah.

Jnou - Ena ura je občutno premalo, saj veliko kandidatov naredi izpit, kljub pomanjkljivemu znanju, ker imajo srečo v tistih 45 minutah in nobene situacije v kateri bi morali pokazat kaj več kot sukanje volana. Testna vožnja bi morala bit obvezna in zastonj (preberi zgornji del posta).
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

m0LN4r - Mladi manj pijejo, saj se zadevajo z drugimi snovmi, ki so lahko še bolj nevarne za varnost v prometu in težje jih je odkriti.
Generacija Z ne dela vec ne eno in drugo, so woke in to je fuj.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r
««
242 / 294
»»