Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

mirator ::
Nekoliko off-topic, ampak res ne vem, zakaj je potrebna tujka, če imamo lepo slovensko besedo.
Razumem, da se določenih stvari ne da enostavno poslovenčiti, vendar pa tam, kjer imamo adekvatno preprosto slovensko besedo, je treba le-to tudi uporabiti. Mogoče pa tisti, ki se tako radi poslužujejo tujk, mislijo, da jih bomo drugi imeli za bolj pametne, kdo bi vedel.
Kot sem zapisal je to off-topic, zato se raje držimo kar talentov.
Ostali se pa vozijo random 110, 120, 125, 115, 127...random - naključno. Podobno me razjezi tujka flat za stanovanje.
Razumem, da se določenih stvari ne da enostavno poslovenčiti, vendar pa tam, kjer imamo adekvatno preprosto slovensko besedo, je treba le-to tudi uporabiti. Mogoče pa tisti, ki se tako radi poslužujejo tujk, mislijo, da jih bomo drugi imeli za bolj pametne, kdo bi vedel.
Kot sem zapisal je to off-topic, zato se raje držimo kar talentov.

Utk ::
vendar pa tam, kjer imamo adekvatno preprosto slovensko besedo, je treba le-to tudi uporabiti
Zakaj jo potem nisi?

ZveeZ ::

mirator ::
vendar pa tam, kjer imamo adekvatno preprosto slovensko besedo, je treba le-to tudi uporabiti
Zakaj jo potem nisi?
Imaš prav, hvala za opozorilo. Res bi lahko zapisal enakovredno. Vseeno v opravičilo, je tukaj določena razlika. Termin "adekvatno" se zelo pogosto uporablja v matematiki, fiziki, pravu, ekonomiji itd in ga imam nekako v podzavesti. Sicer jaz tudi za "e.mail" uporabljam slovenski termin "e-pošta".
Ampak kot sem zapisal, je to off-topic, naj pa vsak pri sebi razmisli, zakaj ne uporabi slovenskih izrazov.

Utk ::
Ampak kot sem zapisal, je to off-topic, naj pa vsak pri sebi razmisli, zakaj ne uporabi slovenskih izrazov.
This is just to easy...
Random se tudi uporablja, flat je pa itak sleng.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Tidule ::
... naj pa vsak pri sebi razmisli, zakaj ne uporabi slovenskih izrazov.
Kdo (trivialno)?
Ali je v Golobovi vladi sploh kakšen minister / ministrica, ki je kredibilna osebnost in je sposobna opravljanja svoje funkcije?
Pa si ti kredibilen za takšne dvome? Bi bil ti minister za karkoli?
Jaz nebuloze tega "nicname changer-ja" običajno ignoriram. Na direktno vprašanje, nekaj postov nazaj, v čem je smisel menjave nickov, pričakovano ni odgovora.
Dobro, za to temo bo sedaj pač ta profil, itak se me takoj prepozna, če ga zamenjam.
Čisto tako na splošno me zanima, v čem je fora stalno spreminjanje nicka. Takole na prvo žogo bi rekel, da se v realnem življenju ne znajdete najbolje, pa se zatečete v virtualnega, kjer se poistovetite s kakšnim izmišljenim junakom.
Kako je bilo že tisto: naj prvi vrže kamen tisti, ki je brez greha:)
Pa 10x za off-topic, sem se full narežal med coffy brejkom.

mirator ::
Me veseli Tidule, da sem te nasmejal. Si me pa vseeno nekoliko razočaral, nekako več bistrosti sem ti glede na tvoje "poste" pripisal pa izgleda tudi ti ne znaš ločiti zrnja od plevela.
Ampak nič ne de. Kot sem rekel sem to omenil kot "off-topic", zato se na to debato v tej temi ne bom več odzival. Vseeno pa priznam, tudi jaz sem krvav pod kožo.
Ampak nič ne de. Kot sem rekel sem to omenil kot "off-topic", zato se na to debato v tej temi ne bom več odzival. Vseeno pa priznam, tudi jaz sem krvav pod kožo.

GupeM ::
Nekoliko off-topic, ampak res ne vem, zakaj je potrebna tujka, če imamo lepo slovensko besedo.Ostali se pa vozijo random 110, 120, 125, 115, 127...random - naključno. Podobno me razjezi tujka flat za stanovanje.
Razumem, da se določenih stvari ne da enostavno poslovenčiti, vendar pa tam, kjer imamo adekvatno preprosto slovensko besedo, je treba le-to tudi uporabiti. Mogoče pa tisti, ki se tako radi poslužujejo tujk, mislijo, da jih bomo drugi imeli za bolj pametne, kdo bi vedel.
Kot sem zapisal je to off-topic, zato se raje držimo kar talentov.
OMG (ali bolje OMB?). Si sploh prebral za sabo? Kup tujk v tvojem postu (adekvatno, off-topic), beseda, ki ne obstaja (poslovenčiti??? Pravilno je posloveniti), napačna uporaba zaimka "le-to", ki se uporablja v primeru kadar imamo v prvem stavku naštevalni niz + zadeva se v splošnem pogovoru ne uporablja, ampak se uporabi le "to" ...
Vsekakor preveč napak v tvojem besedilu, da bi se lahko zgražal nad uporabo neke random besede.

mirator ::
Moj off-topic se je preselil v novo temo "tujke v spotih", da pa se vrnemo k pravim talentom pa naslednji link.
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/dve-...
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/dve-...

GupeM ::
In v čem je problem? Razen tistega voznika avtobusa ni nihče povzročil nesreče, torej so po solatkovo vsi ostali vozili s prilagojeno hitrostjo in zatorej je vse ok.
Voznik avtobusa pa samo potrjuje solatkovo pravilo, da je vožnja pod omejitvijo nevarna, ker se je tudi ta nesreča zgodila znotraj omejitve.
Sicer pa je za solatkota tale "slogan" povsem na mestu:
Zmanjšajmo število nesreč na cestah, vozimo po pločnikih.
Voznik avtobusa pa samo potrjuje solatkovo pravilo, da je vožnja pod omejitvijo nevarna, ker se je tudi ta nesreča zgodila znotraj omejitve.
Sicer pa je za solatkota tale "slogan" povsem na mestu:
Zmanjšajmo število nesreč na cestah, vozimo po pločnikih.

solatko ::
GupeM - Zakaj delaš bebota iz sebe. Kje in kdaj sem izjavil, da vsi kreteni, vozijo s prilagojeno hitrostjo, ko vozijo 200 skozi mesto,.... ste pač enaki pajaci kot tisti, ki to počnejo. Taki bedaki imajo po navadi srečo, oziroma drugi udeleženci v prometu, da v tem času ni prišlo do kritične situacije, ko bi morali ukrepat, torej varno ustavit. Ker ne razumete, kaj vam že leta razlagam in ob tem tudi tako vozim, brez, da bi ogrožal kogar koli, se spravljate name, kot ta zadnji kreteni, katerim realna dogajanja v prometu, niti najmanj niso jasna. Da imam jaz prav in ne vi, potrjujejo vsako dnevne kolone zaradi prometnih nesreč in to na cestah, kjer praviloma vozijo vsi v isto smer in v takih razmerah se lahko zaletijo samo popolni idioti, ki z znanjem vožnje motornih vozil, niso v dovoljšni meri seznanjeni. Kaj je temu krivo, bi se morala ukvarjat stroka, ki pa pozna tako kot vi, samo eno stvar in to je nespoštovanje omejitve hitrosti in čisto nič drugega pa, če prav zaradi tega prekrška ne nastane prav velko nesreč.
Solatko je voznik, ki nikoi ni imel kasko zavarovanega vozila ima dve polni bonifikaciji (ena je sicer propadla, ker ni bila aktivna svojih pet let), nikoli ni vozil pod vplivom prepovedanih substanc, ne telefonira med vožnjo, nikoli ni prehiteval v škarje, nikoli ni opraskal drugega vozila, ne na kolesu, motorju, osebnem vozlu, kombijih, nikoli v življenju zaviral na polno,..... skratka idealen voznik po vseh svetovnih standardih, dodatno usposobljen bolje od večine voznikov v SLO, obvlada tako nujno, kot protokolarno varnostno vožnjo, lahko bi pridobil licence za dirkanje, vendar nikoli ni imel ambicij sodelovanja na kakršnih koli dirkah, ker je to dolgočasno, saj je v največji meri odvisno od stroja, ki ga dobiš in ne od samih sposobnosti dirkača, poleg tega se vsi vozijo v isto smer, kar mi nikoli ni predstavljalo nek poseben užitek pa tudi finančno je to ogromen zalogaj, zato pobi najprej se naučite vozit (vsaj varnostno razdaljo), potem pa pametujte in prvi od vas, ki bo imel jajca, da vozila za 30k€+ ne bo kasko zavaroval, dobi za pivo.
Sicer pa to, kar se dogaja na slovenskih cestah predstavlja standard in se mi niti ne da, vsak dan limat linke o bedarijah na naših cestah.
Solatko je voznik, ki nikoi ni imel kasko zavarovanega vozila ima dve polni bonifikaciji (ena je sicer propadla, ker ni bila aktivna svojih pet let), nikoli ni vozil pod vplivom prepovedanih substanc, ne telefonira med vožnjo, nikoli ni prehiteval v škarje, nikoli ni opraskal drugega vozila, ne na kolesu, motorju, osebnem vozlu, kombijih, nikoli v življenju zaviral na polno,..... skratka idealen voznik po vseh svetovnih standardih, dodatno usposobljen bolje od večine voznikov v SLO, obvlada tako nujno, kot protokolarno varnostno vožnjo, lahko bi pridobil licence za dirkanje, vendar nikoli ni imel ambicij sodelovanja na kakršnih koli dirkah, ker je to dolgočasno, saj je v največji meri odvisno od stroja, ki ga dobiš in ne od samih sposobnosti dirkača, poleg tega se vsi vozijo v isto smer, kar mi nikoli ni predstavljalo nek poseben užitek pa tudi finančno je to ogromen zalogaj, zato pobi najprej se naučite vozit (vsaj varnostno razdaljo), potem pa pametujte in prvi od vas, ki bo imel jajca, da vozila za 30k€+ ne bo kasko zavaroval, dobi za pivo.
Sicer pa to, kar se dogaja na slovenskih cestah predstavlja standard in se mi niti ne da, vsak dan limat linke o bedarijah na naših cestah.
Delo krepa človeka

Tidule ::
Vsakic posebej ko trdis, da prilagojena hitrost ni omejena z omejitvijo hitrosti zagovarjas psihopate, ki vozijo 200nkm/h skozi naselje. Ker defacto edina hitrost, ki po tvoji definiciji ni prilagojena je tista pri kateri pride do nesrece. Po tvoji definiciji je s prilagojeno hitrostjo peljal vsak ki se ni zaletel, saj je vec kot ocitno predvidel vse pricakovano in nepricakovano in brez tezav ustavil pred vsako oviro. Pri tem je zate povsem irelavanrno da je peljal 200km/h skozi naselje.

GenZNPC ::
zagovarjas psihopate, ki vozijo 200nkm/h skozi naselje.Kje se vozijo 200 skozi naselje? Ali je to pretiravanje na kvadrat?
Da z 100 konjskim kliotom prides na 200, moras skozi vsaj 3 ravna naselja pospesevat. Niti nimamo tok ravnih cest, da bi bilo to mozno.
skibidi

NiDobraCena ::
zagovarjas psihopate, ki vozijo 200nkm/h skozi naselje.Kje se vozijo 200 skozi naselje? Ali je to pretiravanje na kvadrat?
Seveda gre za pretiravanje na kvadrat, a njegova trditev še vedno drži - Solatko je prepričan, da je vsaka hitrost, kjer ne pride do nesreče (in ko vozi on), prilagojena hitrost, ter da ta ni omejena z omejitvijo hitrosti ali voznimi lastnosti ceste.
Tip je razlagal, da se s smernikom vključuje v krožišče, pa ima kar še vedno možnost odgovarjanja v tej temi?

GenZNPC ::
Ma nevem, ko sem doli vidim 99% samo ljudi, ki sanjarijo v tri krasne za volanom, glih tolko, da ne dremajo zraven, v ovinkih pa potem histericno zavirajo. Ali pa dajo smernik in ga pozabijo izklopit pa se po pol Maribora vozijo z vklopljenim zmigavcem. Pa dolge luci pozabljajo izklapljat. Nasplosno se mi zdi, da je vecina ljudi za volanom preobremenjena ali pa to dela utrujenost, pregorelost zaradi sluzbe, depresija, vrocina in naceloma niti niso divjaki, ampak pac se pripeljejo v naselje 70 in ne zmanjsajo hitrosti, ker so se prej peljali 70. To so pac tisti, ki dajo v 5. prestavo in jih boli kurac, pa ce je naselje ali pa cesta ravna kot ravnilo ali ovinki.
V Murski v dvopasovnem pri Lidlu se _vsak_ vozi kak se mu glih zalusta oz. enako kot prej, ko je bil enopasovni.
Tip je razlagal, da se s smernikom vključuje v krožišče, pa ima kar še vedno možnost odgovarjanja v tej temi?Verjetno misli tiste majhne turbokrozne, ki jih ravno prevozis ali pa ko si z nosom avta ze na izvozu, rit pa imas se tam kjer not prides. Zmigavc utripne tocno enkrat pa si ze zunaj. Dvomim da ga nasprotni avti sploh vidijo potem.
V Murski v dvopasovnem pri Lidlu se _vsak_ vozi kak se mu glih zalusta oz. enako kot prej, ko je bil enopasovni.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

Dimnik ::
Molnar ne fantaziraj, nekateri se vsak dan vozimo skozi omenjeno krožišče, z industrijske desni pas je neprekinjena črta za prvi izvoz, pa proti lidlu iz dveh na en pas sistem zadrge tudi laufa
Ja, ja, to že vsi vemo, da si superman....pa nehaj že s to samohvalo, ti se v vsaki temi samohvališ...
GupeM - Zakaj delaš bebota iz sebe. Kje in kdaj sem izjavil, da vsi kreteni, vozijo s prilagojeno hitrostjo, ko vozijo 200 skozi mesto,.... ste pač enaki pajaci kot tisti, ki to počnejo. Taki bedaki imajo po navadi srečo, oziroma drugi udeleženci v prometu, da v tem času ni prišlo do kritične situacije, ko bi morali ukrepat, torej varno ustavit. Ker ne razumete, kaj vam že leta razlagam in ob tem tudi tako vozim, brez, da bi ogrožal kogar koli, se spravljate name, kot ta zadnji kreteni, katerim realna dogajanja v prometu, niti najmanj niso jasna. Da imam jaz prav in ne vi, potrjujejo vsako dnevne kolone zaradi prometnih nesreč in to na cestah, kjer praviloma vozijo vsi v isto smer in v takih razmerah se lahko zaletijo samo popolni idioti, ki z znanjem vožnje motornih vozil, niso v dovoljšni meri seznanjeni. Kaj je temu krivo, bi se morala ukvarjat stroka, ki pa pozna tako kot vi, samo eno stvar in to je nespoštovanje omejitve hitrosti in čisto nič drugega pa, če prav zaradi tega prekrška ne nastane prav velko nesreč.
Solatko je voznik, ki nikoi ni imel kasko zavarovanega vozila ima dve polni bonifikaciji (ena je sicer propadla, ker ni bila aktivna svojih pet let), nikoli ni vozil pod vplivom prepovedanih substanc, ne telefonira med vožnjo, nikoli ni prehiteval v škarje, nikoli ni opraskal drugega vozila, ne na kolesu, motorju, osebnem vozlu, kombijih, nikoli v življenju zaviral na polno,..... skratka idealen voznik po vseh svetovnih standardih, dodatno usposobljen bolje od večine voznikov v SLO, obvlada tako nujno, kot protokolarno varnostno vožnjo, lahko bi pridobil licence za dirkanje, vendar nikoli ni imel ambicij sodelovanja na kakršnih koli dirkah, ker je to dolgočasno, saj je v največji meri odvisno od stroja, ki ga dobiš in ne od samih sposobnosti dirkača, poleg tega se vsi vozijo v isto smer, kar mi nikoli ni predstavljalo nek poseben užitek pa tudi finančno je to ogromen zalogaj, zato pobi najprej se naučite vozit (vsaj varnostno razdaljo), potem pa pametujte in prvi od vas, ki bo imel jajca, da vozila za 30k€+ ne bo kasko zavaroval, dobi za pivo.
Sicer pa to, kar se dogaja na slovenskih cestah predstavlja standard in se mi niti ne da, vsak dan limat linke o bedarijah na naših cestah.
Ja, ja, to že vsi vemo, da si superman....pa nehaj že s to samohvalo, ti se v vsaki temi samohvališ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dimnik ()

DostMam ::
Tale nemška slikica je kr neki, pove pa točno nič. V Sloveniji imamo veliko boljšo statistiko s pojasnili: https://www.avp-rs.si/wp-content/upload...

GenZNPC ::
List of countries by traffic-related death rate @ Wikipedia
Tu smo tudi slabsi od nemcev, ki se vozijo hitreje.
Tu smo tudi slabsi od nemcev, ki se vozijo hitreje.
Tale nemška slikica je kr neki, pove pa točno nič.Pove, da smo slabsi soferji, kot severni sosedi. Enostavno. Mas vec virov, ki to potrjujejo.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

DostMam ::
List of countries by traffic-related death rate @ Wikipedia
Tu smo tudi slabsi od nemcev, ki se vozijo hitreje.
Tale nemška slikica je kr neki, pove pa točno nič.Pove, da smo slabsi soferji, kot severni sosedi. Enostavno. Mas vec virov, ki to potrjujejo.
NE! Pove samo, da imamo toliko in toliko mrtvih na 1.000.000 prebivalcev oz. na 1.000.000 prevoženih kilometrov. Pove točno nič o tem, kakšni šoferi smo.

Tidule ::
Kaj tocno bi sploh rad povedal? A ker v nemciji nimajo omejitve hitrosti na dolocenih odsekih avtoceste v Sloveniji ni potrebno upostevat prometnih predpisov? Ker v nemciji ni omejitve na dolocenih odsekih avtoceste, je pravilno po slovenskih regionalkah vozi 120 km/h? Ker v nemciji na dolocenih odsekih avtoceste nimajo omejitev hitrosti si v sloveniji vsak dusevno moten revez lahko sam izmislja definicije in selektivno spostuje prometne predpise?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()

solatko ::
Tidule - Ker si bralno nepismen, mi pripisuješ izjave, ki jih nikoli nisem in nebi izrekel. Prilagojena hitrost je samo tista, pri kateri lahko ob pričakovanih situacijah, varno ustaviš, torej tudi 200, če je vidno polje prazno in stanje ceste tako, da lahko v vsakem momentu varno ustaviš in preprečiš prometno nesrečo. Ti pa trdiš, da sem rekel, da je vsaka vožnja pri kateri ni prišlo do nesreče, vožnja s PH, ker si pač nepismen in v izjavah ne vidiš bistvene razlike.
Lahko bomo debatiral, ko si boste razjasnili, kaj prilagojena hitrost sploh je, da vsi obvladate neprilagojeno, je dovolj informacij iz vsakodnevnih sporočil o prometu. V pojmih, ki jih sploh ne poznate, me prosim ne omenjajte, sploh ne s takimi bedastimi, kot so se spet po dolgem času pojavili na forumu.
Jaz vam nisem kriv, če ne obvladate varne vožnje in prilagajanja svoje vožnje razmeram na cesti, če počnete v vozilu med vožnjo vse, kar ne spada v promet in večino časa vozite nezbrano. Rezultat tega je toliko in toliko mrtvih, poškodovanih, zastoji,..... Letos pa so izgleda podivjali celo kolesarji, verjetno je to rezultat cepljenja.
Pove predvsem to, da omejitev hitrosti ni bistvena za varnost v promtu, temveč to, koliko so udeleženci v prometu pripravljeni pazit nase in s tem na druge. Sprehodi se eno uro ob kakšni dovolj prometni cesti v naselju in si zapisuj napake, ki jih opaziš in reakcije drugih na te napake pa ti bo morda malo bolj jasno o čem govorijo podatki iz drugih držav, ker takih kretenov in v takem številu, kot jih imaš pri nas, boš v bolj razvitih prometnih državah, težko srečal, lahko se primerjamo s situacijami, ki jih lahko vidiš na YT iz manj razvitih držav.
Dimnik - Za to kar počnem jaz, ne rabiš bit nič super, edino glavo moraš uporabljat še za kaj drugega kot frizerja ali klobuk. Supreman-i pa ste tisti, ki kljub temu, da ne znate vozit, preživite na cesti brez posledic.
GupeM - Čemu bi bolelo mene, če s teboj ni vse v redu?
Lahko bomo debatiral, ko si boste razjasnili, kaj prilagojena hitrost sploh je, da vsi obvladate neprilagojeno, je dovolj informacij iz vsakodnevnih sporočil o prometu. V pojmih, ki jih sploh ne poznate, me prosim ne omenjajte, sploh ne s takimi bedastimi, kot so se spet po dolgem času pojavili na forumu.
Jaz vam nisem kriv, če ne obvladate varne vožnje in prilagajanja svoje vožnje razmeram na cesti, če počnete v vozilu med vožnjo vse, kar ne spada v promet in večino časa vozite nezbrano. Rezultat tega je toliko in toliko mrtvih, poškodovanih, zastoji,..... Letos pa so izgleda podivjali celo kolesarji, verjetno je to rezultat cepljenja.
Pove predvsem to, da omejitev hitrosti ni bistvena za varnost v promtu, temveč to, koliko so udeleženci v prometu pripravljeni pazit nase in s tem na druge. Sprehodi se eno uro ob kakšni dovolj prometni cesti v naselju in si zapisuj napake, ki jih opaziš in reakcije drugih na te napake pa ti bo morda malo bolj jasno o čem govorijo podatki iz drugih držav, ker takih kretenov in v takem številu, kot jih imaš pri nas, boš v bolj razvitih prometnih državah, težko srečal, lahko se primerjamo s situacijami, ki jih lahko vidiš na YT iz manj razvitih držav.
Dimnik - Za to kar počnem jaz, ne rabiš bit nič super, edino glavo moraš uporabljat še za kaj drugega kot frizerja ali klobuk. Supreman-i pa ste tisti, ki kljub temu, da ne znate vozit, preživite na cesti brez posledic.
GupeM - Čemu bi bolelo mene, če s teboj ni vse v redu?
Delo krepa človeka

GupeM ::

Tidule ::
PH pa je vedno PH, ko poči pa NPH.
Dragi solatar, ce sproti pozabis vse neumnosti, ki si jih zinil ene teden nazaj je to tvoj problem.
In ja, po tvoji definicije je 200 km/h skozi naselje PH ce se ne zaletis, ker ce se voznik ni zaletel je ocitno predvidel vse pricakovane in nepricakovane situacije kjer bi moral ustavit.

solatko ::
GupeM - To je v SLO čisto normalno, če nekdo izstopa v plus ali minus se ga opljuva po dolgem in počez, zato pa se pri nas nič ne spremeni. Dokler je takšno število neumnih prometnih nesreč, mi samo dogajanje pritrjuje v mojih razmišljanjih in obnašanju, tako, da me vaše nebuloze niti ne taknejo. Dokler bom sposoben vozit brez prask in oviranja, ter ogrožanja drugih, bom vozil, ko ne bom več tega sposoben, bom ključe vtaknil v predal, skupaj z vozniško in uporabljal javni prevoz, tako kot motorja več ne primem v roke. Ni se mi potrebno nič spraševati, saj se število bedakov obnovi ob vsakem podatku o prometnih nesrečah in posledicah, tam me ni nikoli bilo, torej se ve, kdo so bedaki. Kandidatov za ta naziv, je pa brez mene na ST ogromno in to skoraj v vseh temah, največ pa o covid-u, kjer ste prav tekmovali, kdo izmed vas je bolj neumen, mene moderatorji niso pustili velikokrat debatirat, ker pač nisem spadal v agendo fašistov.
Tidule - Če ti šteješ divjake med voznike s prilagojeno hitrostjo, glede na razmere v prometu, je to tvoj problem, saj si moj stavek potegnil iz konteksta in samostojen pomeni popolnoma nekaj drugega, kot v celoti. Za to ste svečkarji pač strokovnjaki. Moram mislit na to, ko pišem, ker pač niste vsi toliko intelegentni, da bi zastopili čisto navaden sestavek.
Če meni slučajno uide kakšna neumnost, ker pač pišem iz glave (ne plonkam z listka, kot kletarji) je to še vedno bolje, kot vse zaletavanje v prometu.
Res ti moram dati priznanje za tvojo pronicljivost in logična sklepanja!
Tidule - Če ti šteješ divjake med voznike s prilagojeno hitrostjo, glede na razmere v prometu, je to tvoj problem, saj si moj stavek potegnil iz konteksta in samostojen pomeni popolnoma nekaj drugega, kot v celoti. Za to ste svečkarji pač strokovnjaki. Moram mislit na to, ko pišem, ker pač niste vsi toliko intelegentni, da bi zastopili čisto navaden sestavek.
Če meni slučajno uide kakšna neumnost, ker pač pišem iz glave (ne plonkam z listka, kot kletarji) je to še vedno bolje, kot vse zaletavanje v prometu.
Res ti moram dati priznanje za tvojo pronicljivost in logična sklepanja!
Delo krepa človeka

Tidule ::
Jaz samo izhajam iz idiotske definicije, ki si si jo ti izmislil v bolestni zelji, da vsaj enkrat ne bi izpadel totalen bedak.
Btw: ni ti uspelo.
Btw: ni ti uspelo.

ZveeZ ::
Jaz samo izhajam iz idiotske definicije, ki si si jo ti izmislil v bolestni zelji, da vsaj enkrat ne bi izpadel totalen bedak.
Btw: ni ti uspelo.
Ja ti pac pretiravas. On je trdil, da je voznja z okoli 300km/h (mislim, da se je govorilo o primeru Lambota pri 275km/h) po javnih avtocestah, voznja s PH.
Ko pa iz regionalke prevozis mimo "birokratske" table za naselje se magicno spremeni v NPH vse kar je nad "birokratsko" omejitvijo 50km/h. Ceprav je 200km/h v Lambotu pickin dim tudi v dolocenih naseljih (deli naselij).

GupeM ::
GupeM - To je v SLO čisto normalno, če nekdo izstopa v plus ali minus se ga opljuva po dolgem in počez, zato pa se pri nas nič ne spremeni. Dokler je takšno število neumnih prometnih nesreč, mi samo dogajanje pritrjuje v mojih razmišljanjih in obnašanju, tako, da me vaše nebuloze niti ne taknejo. Dokler bom sposoben vozit brez prask in oviranja, ter ogrožanja drugih, bom vozil, ko ne bom več tega sposoben, bom ključe vtaknil v predal, skupaj z vozniško in uporabljal javni prevoz, tako kot motorja več ne primem v roke. Ni se mi potrebno nič spraševati, saj se število bedakov obnovi ob vsakem podatku o prometnih nesrečah in posledicah, tam me ni nikoli bilo, torej se ve, kdo so bedaki. Kandidatov za ta naziv, je pa brez mene na ST ogromno in to skoraj v vseh temah, največ pa o covid-u, kjer ste prav tekmovali, kdo izmed vas je bolj neumen, mene moderatorji niso pustili velikokrat debatirat, ker pač nisem spadal v agendo fašistov.
Spet si izmišljuješ. Poglej recimo Luko Dončića. Hudičevo izstopa v plus, pa je samo nekaj trolov, ki pač trolajo da je debel in lesen. 99% Slovencev pa ga podpira in ne popljuva.
Celo nikoli se mu ni treba pohvalit, tako zelo dober je, pa cel svet to ve. Za razliko od tebe, ki znaš samo gobec vrtet, dokazat pa ne moreš nič.
Tudi jaz lahko rečem, da sem premagal Schumacherja v formuli 1 enkrat na enem neuradnem treningu (ja, vem, ti si ga. In to za cel krog v dva kroga dolgi dirki). In to v njegovem primeu. Samo dokazat pa žal ne morem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()

Tidule ::
Jaz samo izhajam iz idiotske definicije, ki si si jo ti izmislil v bolestni zelji, da vsaj enkrat ne bi izpadel totalen bedak.
Btw: ni ti uspelo.
Ja ti pac pretiravas. On je trdil, da je voznja z okoli 300km/h (mislim, da se je govorilo o primeru Lambota pri 275km/h) po javnih avtocestah, voznja s PH.
Ko pa iz regionalke prevozis mimo "birokratske" table za naselje se magicno spremeni v NPH vse kar je nad "birokratsko" omejitvijo 50km/h. Ceprav je 200km/h v Lambotu pickin dim tudi v dolocenih naseljih (deli naselij).
On trdi da je vsaka hitrost PH, dokler si voznik domišlja, da je tako.
In ne, lambo nič ne spremeni kakšne so omejitve in samo totalen bedak, ki pojma nima si upa trdit, da je 200 km/h pickin dim v naselju, ne glede na to kakšen je avto v igri. Fizika se požvižga na to, koliko je nekdo plačal za avto.

solatko ::
GupeM - Lahko se pozanimam v policijski prometni evidenci in ugotovitve nalimam tu. Ker niso imeli opravka z menoj, kar se tiče prekrškov in prometnih nesreč. Vse ostalo pač moraš verjeti ali ne. Ko nalimam linke, niso realni, ko omenim imena, ki jih lahko, so namišljeni prijatelji,.. Ko izjavim, kako vozim, sem vse živo, samo človek ne, tako, da ne vem, kaj bi nekateri sploh radi.
Tisti, ki me poznajo vedo, da se z menoj lahko vozijo kadarkoli in kamorkoli, da jih bom pripeljal varno in dovolj hitro, da med vožnjo ne umrejo od dolgčasa ali strahu. Jaz ne trdim, da sem kogarkoli premagal, ker promet ni kategorija v kateri kdorkoli zmaga, poražencev je pa cel kup, vsak dan. Meni ni bilo do dirk, temveč do tega, da vozilo obvladam čim bolje, saj je to velik del varnosti pa ne samo to, da spoznam delovanje fizike, temveč to delovanje izkoristim v svoj prid.
Tidule - Spet popolna izmišljotina, saj drugega tako nisi sposoben sproducirat. Vožnja je ali ni v območju PH, ne glede na to, kaj si voznik predstavlja, razlika je samo v tem, da usposobljeni vozimo pod svojimi zmožnostmi, torej smo večji del vožnje v PH, ostali pa igrate lotto na cesti.
Tale pilot helikopterja je bil moj osebni prijatelj in bi bil danes še živ, če nebi prekoračil svojih sposobnosti. Namesto navpični vzlet, je uporabil vzlet pod kotom 45 stopinj, zajel ga je veter in zadel je smreke, malenkostna napaka, ki je njega in vse udeležene stala življenja.
https://www.policija.si/medijsko-sredis...
To je klasičen primer igranja s fiziko.
Tisti, ki me poznajo vedo, da se z menoj lahko vozijo kadarkoli in kamorkoli, da jih bom pripeljal varno in dovolj hitro, da med vožnjo ne umrejo od dolgčasa ali strahu. Jaz ne trdim, da sem kogarkoli premagal, ker promet ni kategorija v kateri kdorkoli zmaga, poražencev je pa cel kup, vsak dan. Meni ni bilo do dirk, temveč do tega, da vozilo obvladam čim bolje, saj je to velik del varnosti pa ne samo to, da spoznam delovanje fizike, temveč to delovanje izkoristim v svoj prid.
Tidule - Spet popolna izmišljotina, saj drugega tako nisi sposoben sproducirat. Vožnja je ali ni v območju PH, ne glede na to, kaj si voznik predstavlja, razlika je samo v tem, da usposobljeni vozimo pod svojimi zmožnostmi, torej smo večji del vožnje v PH, ostali pa igrate lotto na cesti.
Tale pilot helikopterja je bil moj osebni prijatelj in bi bil danes še živ, če nebi prekoračil svojih sposobnosti. Namesto navpični vzlet, je uporabil vzlet pod kotom 45 stopinj, zajel ga je veter in zadel je smreke, malenkostna napaka, ki je njega in vse udeležene stala življenja.
https://www.policija.si/medijsko-sredis...
To je klasičen primer igranja s fiziko.
Delo krepa človeka

solatko ::
Tidule - Saj imaš stalni recept in dežurne lekarne, ti to res nebi smelo predstavljati problema, razen, če ti je dealer odšel na dopust.
Delo krepa človeka

DostMam ::
...
Ko pa iz regionalke prevozis mimo "birokratske" table za naselje se magicno spremeni v NPH vse kar je nad "birokratsko" omejitvijo 50km/h. Ceprav je 200km/h v Lambotu pickin dim tudi v dolocenih naseljih (deli naselij).
Ravno to je problem Solatkovega vernika. To prepričevanje, da prav vsak lahko določa mejo varnosti na osnovi tenke meje med srečo in nesrečo in lažnega prepričanja v svojo nadpovprečnost.
Varnost bi, posebej obiskovalci tehničnega foruma, morali razumeti drugače, tako kot npr. statiki ali elektrotehniki, ki postavijo varnostno mejo za red velikosti višje od sprejemljivega tveganja. Ne, ni prav! Ne morete Solatkovi verniki trditi, kako je varno vse do meje fizike in pri tem spregledati drugih strokovnjakov tako, da jim nonšalantno nalimate pridevnik "birokratsko". (Pa sploh pojma nimate, kaj je in čemu je potrebna birokracija.) Ko boste razumeli, da tista tabla dejansko in resnično spremeni režim prilagojene hitrosti, da vsak posameznik mora spoštovati predpise in ne sme pisati svojih, da samo z zakoni fizike ni možno opisovati varnosti prometa in da pri opisovanju varnosti sodeluje cela četa strok, takrat bo talentov na naših cestah veliko manj.
Solatko (in verniki): kako bi vi uredili regulacijo hitrosti? Kakšne homeopatske znake in opozorila bi postavili, da bi vsakem vozniku bilo jasno kaj je prilagojena hitrost? Kako bi vskladili nadobudnega mladca, ki na Zaloški (verjetno pravilno) ocenjuje, da je 130 km/h prilagojena hitrost, in ostarelo mamico, ki to isto Zaloško v tem primeru mora prečkati z najmanšo prilagojeno hitrostjo 45 km/h? Peš, seveda.
Tukaj je namig, zakaj se nekateri rajši odločimo za "birokratsko", ki pač naredi manj škode, kot "idiotsko".

DostMam ::
Kaj tocno bi sploh rad povedal? A ker v nemciji nimajo omejitve hitrosti na dolocenih odsekih avtoceste v Sloveniji ni potrebno upostevat prometnih predpisov? Ker v nemciji ni omejitve na dolocenih odsekih avtoceste, je pravilno po slovenskih regionalkah vozi 120 km/h? Ker v nemciji na dolocenih odsekih avtoceste nimajo omejitev hitrosti si v sloveniji vsak dusevno moten revez lahko sam izmislja definicije in selektivno spostuje prometne predpise?
m0LN4r bi rad povedal, da je padel v flajšmašino gastarbajterstva: "Kod nas u nemačkoj je takav red, a ovde dole je sve propalo."
Zaničuje družbo, ki mu je dala vse potrebno, da lahko konkurira tudi v tujini. Časti dosežke tuje družbe, kot da bi sam pri tem prispeval vsaj polovico. Ko pride "doli" se na cesti obnaša pobalinsko in nas uči kako je "kao kod nas u nemačkoj". Čez 40 let se bo vrnil sem in pizdil, kako je vse gnjilo, čeprav cel čas ne bo prispeval niti flaše pira.

ZveeZ ::
...
Ko pa iz regionalke prevozis mimo "birokratske" table za naselje se magicno spremeni v NPH vse kar je nad "birokratsko" omejitvijo 50km/h. Ceprav je 200km/h v Lambotu pickin dim tudi v dolocenih naseljih (deli naselij).
Ravno to je problem Solatkovega vernika. To prepričevanje, da prav vsak lahko določa mejo varnosti na osnovi tenke meje med srečo in nesrečo in lažnega prepričanja v svojo nadpovprečnost.
Varnost bi, posebej obiskovalci tehničnega foruma, morali razumeti drugače, tako kot npr. statiki ali elektrotehniki, ki postavijo varnostno mejo za red velikosti višje od sprejemljivega tveganja. Ne, ni prav! Ne morete Solatkovi verniki trditi, kako je varno vse do meje fizike in pri tem spregledati drugih strokovnjakov tako, da jim nonšalantno nalimate pridevnik "birokratsko". (Pa sploh pojma nimate, kaj je in čemu je potrebna birokracija.) Ko boste razumeli, da tista tabla dejansko in resnično spremeni režim prilagojene hitrosti, da vsak posameznik mora spoštovati predpise in ne sme pisati svojih, da samo z zakoni fizike ni možno opisovati varnosti prometa in da pri opisovanju varnosti sodeluje cela četa strok, takrat bo talentov na naših cestah veliko manj.
Solatko (in verniki): kako bi vi uredili regulacijo hitrosti? Kakšne homeopatske znake in opozorila bi postavili, da bi vsakem vozniku bilo jasno kaj je prilagojena hitrost? Kako bi vskladili nadobudnega mladca, ki na Zaloški (verjetno pravilno) ocenjuje, da je 130 km/h prilagojena hitrost, in ostarelo mamico, ki to isto Zaloško v tem primeru mora prečkati z najmanšo prilagojeno hitrostjo 45 km/h? Peš, seveda.
Tukaj je namig, zakaj se nekateri rajši odločimo za "birokratsko", ki pač naredi manj škode, kot "idiotsko".
Sarcasm detector broken?;)
Sem samo zelel izpostaviti njegovo trditev, da je voznja s skoraj 300km/h po AC ok, voznja z 200km/h po mestu pa nesprejemljiva in eno samo pretiravanje, ceprav je trdil, da so omejitve zgolj administrativne narave. Oznacil jih je z izrazom "birokratske". Pac dvojna merila.
Iz teh famoznih izjav izhaja moj post:)
Disclaimer: zagovarjam dosledno spostovanje vseh prometnih predpisov, tudi tistih, ki nekaterim manj inteligentnim osebkom delujejo absurdna, ker ne razumejo zakaj so taka.
Pa seveda, lastna varnost je na prvem mestu, na drugem pa varnost ostalih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()

solatko ::
DostMam - Skoraj pri vsakem opravilu, moraš sam določit meje, pri katerih si še varen, tudi in predvsem v vožnji motornega vozila. Za PH ni enotnih meril, ker so okoliščine za vsakega in vsak dan spremenljive, dejstvo pa je, da nek ovinek, nekdo z lahkoto prevozi z 90, drugemu pa pri 70 povzroča probleme in to je to. Tisti, ki poznajo svoje meje in se tega držijo na recimo 70%-ov, ne morejo bit nevarni nikomur, bližje 100%-om grejo, bolj so blizu temu, da so se v kakšni malenkosti zmotili. Tisti, ki sploh ne veste, kje so vaše meje vsak trenutek na cesti pa ste odvisni od sreče in drugih dejavnikov.
Zakaj ga zaničuješ, kritizira stvari, ki bi jih morale inštituceje urediti že pred 40-ima leti pa razen policije s kaznovanjem, nihče ne naredi nič, za večjo varnost udeležencev v prometu, še celo pešcem z vsako spremembo dajejo večjo potuho. Pred leti je bilo za pešce pravilo - obvezno z roko nakaži namen, poglej levo, desno in levo, ter prečkaj cesto, če je to varno. Z zadnjimi popravki imajo pešci več pravic, kot vozila na nujni vožnji, zakonodajalci pa se ne zavedajo, da pri najšibkejših udeležencih v prometu, ta pravice ni vredna pol p...e mrzle vode, če voznik prešca spregleda.
ZveeZ - Verjetno moraš potem vsake 14 dni, prenovit znanje cpp, da si zapomniš vse člene in jih lahko spoštuješ. Vozniki, vsi brez izjeme poznajo nekaj najvažnejših, ostalo pa po inerciji, sicer nebi imel vsak drugi telefon v roki, vsi bi uporabljali smerokaze, držali varnostno razdaljo in nebi smelo bit niti ene prometne nesreče, pa ni in nikoli ne bo tako.
Zakaj ga zaničuješ, kritizira stvari, ki bi jih morale inštituceje urediti že pred 40-ima leti pa razen policije s kaznovanjem, nihče ne naredi nič, za večjo varnost udeležencev v prometu, še celo pešcem z vsako spremembo dajejo večjo potuho. Pred leti je bilo za pešce pravilo - obvezno z roko nakaži namen, poglej levo, desno in levo, ter prečkaj cesto, če je to varno. Z zadnjimi popravki imajo pešci več pravic, kot vozila na nujni vožnji, zakonodajalci pa se ne zavedajo, da pri najšibkejših udeležencih v prometu, ta pravice ni vredna pol p...e mrzle vode, če voznik prešca spregleda.
ZveeZ - Verjetno moraš potem vsake 14 dni, prenovit znanje cpp, da si zapomniš vse člene in jih lahko spoštuješ. Vozniki, vsi brez izjeme poznajo nekaj najvažnejših, ostalo pa po inerciji, sicer nebi imel vsak drugi telefon v roki, vsi bi uporabljali smerokaze, držali varnostno razdaljo in nebi smelo bit niti ene prometne nesreče, pa ni in nikoli ne bo tako.
Delo krepa človeka

GenZNPC ::
Kaj tocno bi sploh rad povedal? A ker v nemciji nimajo omejitve hitrosti na dolocenih odsekih avtoceste v Sloveniji ni potrebno upostevat prometnih predpisov? Ker v nemciji ni omejitve na dolocenih odsekih avtoceste, je pravilno po slovenskih regionalkah vozi 120 km/h? Ker v nemciji na dolocenih odsekih avtoceste nimajo omejitev hitrosti si v sloveniji vsak dusevno moten revez lahko sam izmislja definicije in selektivno spostuje prometne predpise?
m0LN4r bi rad povedal, da je padel v flajšmašino gastarbajterstva: "Kod nas u nemačkoj je takav red, a ovde dole je sve propalo."
Zaničuje družbo, ki mu je dala vse potrebno, da lahko konkurira tudi v tujini. Časti dosežke tuje družbe, kot da bi sam pri tem prispeval vsaj polovico. Ko pride "doli" se na cesti obnaša pobalinsko in nas uči kako je "kao kod nas u nemačkoj". Čez 40 let se bo vrnil sem in pizdil, kako je vse gnjilo, čeprav cel čas ne bo prispeval niti flaše pira.
Zanimivo kako si po svoje razlagate stvari eni, ko vam prilima dve povezavi.
skibidi

ZveeZ ::
ZveeZ - Verjetno moraš potem vsake 14 dni, prenovit znanje cpp, da si zapomniš vse člene in jih lahko spoštuješ. Vozniki, vsi brez izjeme poznajo nekaj najvažnejših, ostalo pa po inerciji, sicer nebi imel vsak drugi telefon v roki, vsi bi uporabljali smerokaze, držali varnostno razdaljo in nebi smelo bit niti ene prometne nesreče, pa ni in nikoli ne bo tako.
To, da zagovarjam spostovanje vseh predpisov seveda ne pomeni, da nisem krvav pod kozo.
A zprcp updateajo na vsakih 14 dni? Jaz znanje osvezim vsako leto. Pa ti?

LeQuack ::
Danes so policaji merili varnostno razdaljo s tistim ročnim merilcem, na nadvozu Šmarje Sap, smer proti LJ. Pohvalno.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()

solatko ::
ZveeZ - Če hočeš imeti vsa pravila vedno v glavi, je potrebno obnavljat na 14 dni, govorim o vseh, ne samo tista, za katera veš. Zadeva je kar obširna in menda nimaš glave samo zato, da so notri prometna pravila. Greš vsako leto na teoretičen del izpita?
LeQuack - To bi lahko avtomatično delale kamere DARS-a, če bi se jih spomnili posodobit in bi kazni lahko pošiljali tekoče. Zate je pohvalno, da to storijo na enem odseku 1x letno? Bojo zopet pisali enake kazni za tiste, ki bojo par metrov za sprednjim in tistim, ki so 5cm preblizu?
Beda od bede.
LeQuack - To bi lahko avtomatično delale kamere DARS-a, če bi se jih spomnili posodobit in bi kazni lahko pošiljali tekoče. Zate je pohvalno, da to storijo na enem odseku 1x letno? Bojo zopet pisali enake kazni za tiste, ki bojo par metrov za sprednjim in tistim, ki so 5cm preblizu?
Beda od bede.
Delo krepa človeka

IgorCardanof ::
Danes so policaji merili varnostno razdaljo s tistim ročnim merilcem, na nadvozu Šmarje Sap, smer proti LJ. Pohvalno.
To jim je zelo priljubljena lokacija ob nedeljah. Se redko vozim takrat mimo, pa sem jih ze dvakrat videl.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.

Tidule ::
ZveeZ - Če hočeš imeti vsa pravila vedno v glavi, je potrebno obnavljat na 14 dni, govorim o vseh, ne samo tista, za katera veš. Zadeva je kar obširna in menda nimaš glave samo zato, da so notri prometna pravila. Greš vsako leto na teoretičen del izpita?
Če so ti CPP prezahtevni, da bi jih lahko imel v glavi potem pač nisi za na cesto as simple as that. Verjamem, da se tebi zdi, da je to veliko za držat v glavi, ampak s tem samo izpostavljaš svoje omejitve.
In ni point enkrat na leto, teoretični del bi moral bit voznik, enako kot praktičen, sposoben naredit 365 dni na leto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()

DostMam ::
...
Sarcasm detector broken?;)
...
Se opravičujem za pokvarjen detektor sarkazma, vzamem nazaj: ZveeZ ni Solatkov vernik. Za ostalim stojim.
DostMam - Skoraj pri vsakem opravilu, moraš sam določit meje, pri katerih si še varen, tudi in predvsem v vožnji motornega vozila. Za PH ni enotnih meril, ker so okoliščine za vsakega in vsak dan spremenljive,...
Vse res in vse (z nadaljevanjem posta) totalno neuporabno. Kako naj po vaše, svoje meje določi mamica na Zaloški? Domnevam, da na to in vprašanje o "ureditvi prometa po vaše" ne boste nikoli odgovorili.
Fajn je imeti občutek, da si fantastičen debater, ko se nerodnim vprašanjem izogneš.
...
Zanimivo kako si po svoje razlagate stvari eni, ko vam prilima dve povezavi.
Vse sodelojoče, ki razumejo kaj je m0LN4r hotel povedati, prosim za pojasnilo. Jaz ne razumem. Verjetno moj pokvarjeni detektor sarkazma...

MrStein ::
Da v Nemčiji manj karambolirajo (primeri s smrtnimi žrtvami, drugih ni omenil).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GenZNPC ::
Prilimal sem ADAC sliko, kjer smo enake barve kot Cehi in Madzari. Temnejsi od Avstrijcev, ki so temnejsi od Nemcev in dodal se en link iz wiki.
Interpretacijo zakaj je tako, prepuscam DostMamu. Jaz sem samo pripomnil, da verjetno smo slabsi soferji, saj imamo pocasnejse ceste, ampak baje dobre. Divjakov tudi neki nimamo, se vozimo zelo pocasi.
To sklepam ker sem ze nekaj dni doli na cestah in nisem srecal nobenega divjaka, sem pa veliko sanjacev.
Razlika med avti tudi ne more biti, imamo dobre, tehnicno izpravne avte, povprecno z manj konji, kot sosedi s svetlejso barvo na sliki.
Pa tudi, ce bi hotel divjati, ne mores zares, ceste tega po naravi ne dopuscajo.
Interpretacijo zakaj je tako, prepuscam DostMamu. Jaz sem samo pripomnil, da verjetno smo slabsi soferji, saj imamo pocasnejse ceste, ampak baje dobre. Divjakov tudi neki nimamo, se vozimo zelo pocasi.
To sklepam ker sem ze nekaj dni doli na cestah in nisem srecal nobenega divjaka, sem pa veliko sanjacev.
Razlika med avti tudi ne more biti, imamo dobre, tehnicno izpravne avte, povprecno z manj konji, kot sosedi s svetlejso barvo na sliki.
Pa tudi, ce bi hotel divjati, ne mores zares, ceste tega po naravi ne dopuscajo.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()