Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

mirator ::
Če gremo iz lambota (vsekakor avto ni slab, je pa odvisno kdo ga vozi) na bolj eksotične zadeve, ki mislim da tudi pašejo med talente. Kakšen dan nazaj me je presenetil voznik dostave prehrane, ki mi je pot prečkal z monokolesom. Sicer nič pretresljivega, vendar po premisleku pa, če bi že kaj prepovedal, bi na prometnih površinah prepovedal uporabo mono in dvokoles (dvokolo ni mišljeno kot bicikel, ampak podobno kot monokolo brez ročnega oprijema). Če se že pri avtomobilih ne moremo zmeniti, da nekateri bolj, drugi manj obvladajo vožnjo, kako je šele pri teh, ki morajo v vsakem trenutku loviti ravnotežje. In če je to dovoljeno, potem bo verjetno, ko se bo kdo spomnil, bil dovoljen tudi dron, ki bi človeka dvignil nekaj cm na tlemi.

BadgerSkin ::
Če gremo iz lambota (vsekakor avto ni slab, je pa odvisno kdo ga vozi) na bolj eksotične zadeve, ki mislim da tudi pašejo med talente. Kakšen dan nazaj me je presenetil voznik dostave prehrane, ki mi je pot prečkal z monokolesom. Sicer nič pretresljivega, vendar po premisleku pa, če bi že kaj prepovedal, bi na prometnih površinah prepovedal uporabo mono in dvokoles (dvokolo ni mišljeno kot bicikel, ampak podobno kot monokolo brez ročnega oprijema). Če se že pri avtomobilih ne moremo zmeniti, da nekateri bolj, drugi manj obvladajo vožnjo, kako je šele pri teh, ki morajo v vsakem trenutku loviti ravnotežje. In če je to dovoljeno, potem bo verjetno, ko se bo kdo spomnil, bil dovoljen tudi dron, ki bi človeka dvignil nekaj cm na tlemi.
Imaš mogoče v mislih tisto zadevo, ki je na enem kolesu in na motor? Ne vem sicer kako je s tem in ravnotežjem, je pa stvar v tem, da je na Finskem nekdo začel s tem delati dostave in služi Jurja+ na mesec z dostavami.-

HotBurek ::
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Malner ::
Ne vem kaj je danes? Polna luna ali Merkur v retrogradnji. Izgledalo je kot road rage. pri vključevanju na avtocesto je En Volvo malo zavrl, da sem se jaz vključil z 100 km/h. Za njim je bil še en kombi. Kmalu nato me je Volvo prehitel in takoj zapeljal nazaj na vozni pas. Kombi je nekaj časa vozil tik za mano, me prehitel in takoj zapeljaj na vozni pas par metrov za Volva. Jaz sem držal normalno varnostno razdaljo. Volvo je imel dovolj tega in zapeljal na prehitevalni pas, kjer se je varnostna za njim podaljšala na slovenskih normalnih 10-15 m. kombi je nekaj časa vozil po voznem pasu, nato pa zapeljal na prehitevalni pas, tako da je spet imel 5 m varnostne do Volva. Na prehitevalnem so nato pospešili in sem jih izgubil, vendar je kombi še vedno vozil na riti Volva.
P.S.: Ne verjamem v to sranje z luno in planeti, ljudje so enostavno prizadeti.
P.S.: Ne verjamem v to sranje z luno in planeti, ljudje so enostavno prizadeti.

GenZNPC ::
Joj, kot da je edini. Dokaj stara novica, ce hoces bolj kulturno verzijo je to ze vsaj 1-2 mesca nazaj bilo snemano za tale prispevek:
Yo, ce hoces biti na tekocem in videti vec tega ti predlagam oddajo GRIP:
Drugace z Buggattijem so snemali oddajo 5 let nazaj na RTL2 z Malmedijem xD :)
Verjamem pa da za bralce siol.net je to senzacija.
Yo, ce hoces biti na tekocem in videti vec tega ti predlagam oddajo GRIP:
Drugace z Buggattijem so snemali oddajo 5 let nazaj na RTL2 z Malmedijem xD :)
Verjamem pa da za bralce siol.net je to senzacija.
skibidi

John Doe 71 ::
Ne vem kaj je danes? Polna luna ali Merkur v retrogradnji. Izgledalo je kot road rage. pri vključevanju na avtocesto je En Volvo malo zavrl, da sem se jaz vključil z 100 km/h. Za njim je bil še en kombi. Kmalu nato me je Volvo prehitel in takoj zapeljal nazaj na vozni pas. Kombi je nekaj časa vozil tik za mano, me prehitel in takoj zapeljaj na vozni pas par metrov za Volva. Jaz sem držal normalno varnostno razdaljo. Volvo je imel dovolj tega in zapeljal na prehitevalni pas, kjer se je varnostna za njim podaljšala na slovenskih normalnih 10-15 m. kombi je nekaj časa vozil po voznem pasu, nato pa zapeljal na prehitevalni pas, tako da je spet imel 5 m varnostne do Volva. Na prehitevalnem so nato pospešili in sem jih izgubil, vendar je kombi še vedno vozil na riti Volva.
P.S.: Ne verjamem v to sranje z luno in planeti, ljudje so enostavno prizadeti.
Hm, jaz pa že od novega leta nisem imel nobene prigode. Res pa da sem se ravno po novem letu odločil voziti lepo, tako pač padeš pod radar ostalih.
Pa tudi da bi mi kdo vozil na riti te 3 tedne se ne spomnim. Seveda kot praviš je včasih normalno 10-15m. Tudi jaz se znajdem v situaciji ko preprosto ne moreš povečat na 15m. Najlažje padeš v tako situacijo če greš prehitro na prehitevalni pas ali pa si že prej na njem, kjer se dela kolona ob tovornjaku. Jaz v izogib tem nevšečnostim, čeprav pri teh hitrostih 100-110 tistih 10-15m sploh ni tako malo, povečini začnem prehitevat šele ko je pot prosta v dolžini prehitevanja, pač kot na regionalki.
Pa ne samo pri tem, nasploh se mi zdi da na AC lažje preživiš, če ne šparaš bencina. Jaz itak tankam na 1 teden, 2 tedna bi mi zdržal tank, samo če bi vozil 100.
Recimo danes en lep primer ko je eden šparal, nekako se je tudi med šparanjem znašel na prehitevalnem pasu, potem pa zavil na voznega enemu tik pred nosom, ta mu je seveda takoj poblendal. Jaz sem bil dovolj daleč za tem, ki se je umikal, pa bil sem tako potrpežljiv, da bi ga počakal, da "prehiti" še ene 3, tako da ni imel razloga, da se je tako vrinil. No jaz teh problemov seveda nimam, ker samo zahodim plin, na voznega se pa vračam šele ko dobro ocenim ali bi v zamenjani vlogi meni pasalo, če se prehitevajoči že vrne na vozni pas ali bi raje da gre še par 10m naprej po prehitevalnem.
No kaj sem se še naučil od novega leta:
1. Na pospeševalnem ni dobro pretiravati s pospeševanjem, tako se potem večkrat znajdeš v situaciji, ko si bočno s tistim na voznem, pa ko že imaš noter 140, je potem še bolj nevarno še naprej pospeševati, da bi šel pred njim. Meni se zdi da je idealna hitrost vključevanja 120, 110 je tudi ok, 100 tudi če se vključiš za tovornjakom, karkoli manj je pa potem že spet enako nevarno kot pa če se z več kot 120. Če vidiš da si pri 120 bočno z enim, bolje kot pospešit, zmanjšaš in zapelješ za njim.
Enako je kjerkoli drugje, tako na AC kot pa izven (recimo iz krožnega kjer gre iz dveh v en pas), stopiti iz plina in spustiti naprej kot pa pospeševati, pač defenzivna vožnja. Jaz vedno raje spustim kot pa da rinem v nevarnost.
2. Blendati, kaj šele trobiti sem povsem odnehal. Dejansko če voziš defenzivno, ne vem če rabiš enkrat na leto komu potrobiti. Ko pomislim za nazaj me je kar sram kaj sem delal. Zastopim kaj sem hotel, da se mi čimprej umaknejo ali pa da jim sporočim, da so naredili grdo napako. Ampak zdaj vem, da ne morejo vsi voziti z enakim tempom kot jaz ter da ljudje delajo napake. Še vedno mi je sicer zanimivo, da sem samo jaz v celi SLO trobil. Ko gledam poljski YT kanal, tam vsi neprestano nekaj trobijo, pri nas nisem slišal enega bipa, razen v večjih mestih.
3. Ostalo ni bilo treba dosti popravljati, ker ogledala, pravočasne smernike in bočne poglede sem že zdavnaj obvladal pa čeprav pred enim letom sploh nisem vozil na AC, 13 let regionalke tudi naredi svoje. Ter tudi za ritjo nisem vozil, mogoče samo parkrat. Da bi izsiljeval prednost pri premiku na prehitevalnega, tudi mogoče da parkrat, ampak sedaj tega ne bom več delal. Izsiljevanje pri premiku nazaj na voznega enako, čeprav pri zelo povečanem prometu enkrat pač moraš desno. Pred pospeševalnimi pasovi se tudi vedno pravočasno razvrstim levo, v bistvu sploh ne upam po voznem, je kar nelagodno, ker moraš vsem po vrsti zaupati, da obvladajo bočne poglede.
4. Po desni seveda tudi ne bom prehitel niti enkrat več. Nasploh že dolgo nisem prišel do voznika, ki bi res pretiraval s počasno vožnjo po prehitevalnem. Pa saj samo danes je eden zablokiral prehitevalni pas s povsem enako hitrostjo kot na voznem, ampak to se redno dogaja in nimaš kaj kot pa da voziš najbolje kar po voznem, da se za njim naberejo kakšni bolj nestrpni vozniki Audijev, da ga sterajo dol, potem imaš pa prosto pot. Tako da se sploh ne rabiš ukvarjati s takimi.
Tako da štima že vse razen maksimalne hitrosti. Kakorkoli pogledam hitrost 160 (pa recimo da realna 150) večkrat prej koristi kot pa škodi. Recimo na desni je večkrat vse zabasano, tako da se tja ne moreš vrivat, če pa že prehitevaš pa bolje da opraviš čim hitreje, pa še ne jeziš tistih za tabo. Pač pri maksimalni hitrosti je dejstvo da se bo prehitevalo pri 150. Saj tudi pravniki vedo, da če se vozi 130, da se ne more prehitevati s 130. Zato tudi niso dali kazni za 150 km/h 9KT ter 1000EUR, ampak samo 40EUR.
Seveda se strinjam da je bolj varno voziti 130 kot 160. Že samo če pogledam moje počutje, je slabše pri 160 kot pa pri 130. Pri 100 je isto kot pri 130-140, tolk itak vozijo samo tisti, ki nimajo za bencin in ne zato ker se izogibajo stresu.
Enako če prehitiš kakšno počasnelo na regionalki. Če pogledaš tik za prehitevanim števec, pa čeprav tisti pred tabo vozi samo 60, imaš noter 120. Že za to se je treba kar zadržat, ker še lažje bi bilo če bi pustil da gre do 130, jaz priznam da malo odneham samo da bolje ugodim policajem, drugače ne vidim problema da se mi števec za trenutek dotakne 125 ali celo 130, res pa da nekje mora biti meja in recimo da je ta 120. Rad bi videl junaka ki zna prehitet z 90, to je samo za pravljice v zakonu, v praksi se tega ne da izvest, razen če bi prehiteval samokolnico.
Zdaj je drugače že kakšno leto kazen za več kot 140 18KT namesto 9KT. To se kar strinjam s to spremembo, ker ne vidim razloga zakaj bi moral voziti več kot 140.
No kar sem se danes naučil od enega Audija, ampak jaz tega ne bom prakticiral. Ko je en kombi vozil pred mano, se nikakor ni hotel umakniti desno, ko sem vozil za njim vsaj 20m. Ko se umaknem desno in dam priložnost Audiju, ta je pa konkretno pospešil proti njemu, potem se je pa umaknil tudi v precej majhno luknjo. Pa to vozniki Audijev in BMW-jev (mislim da kar v tem vrstnem redu, presenetljivo veliko BMW-jašev je kar umirjenih) kar redno prakticirajo in jim tudi deluje. Ampak jaz ne vidim smisla, ker se mi nikoli ne mudi tolk, da bi mi bila pomembna tista minuta manj pri celotnih 20min.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()

John Doe 71 ::
Za opisan road rage ne bom preveč razmišljal kaj bi jaz naredil. Ponavadi se da rešiti hitro, tako da se umakneš desno in zmanjšaš hitrost, tako da teh, ki iščejo konflikt, sploh ne vidiš več. Če se greš pa prehitevati z njimi, se ti pa slabo piše.

Tidule ::
čeprav pri teh hitrostih 100-110 tistih 10-15m sploh ni tako malo
100 km/h je 27 m/s, tako da treba nazaj v osnovno solo potem pa se enkrat voznisko delat.

GenZNPC ::
čeprav pri teh hitrostih 100-110 tistih 10-15m sploh ni tako malo
100 km/h je 27 m/s, tako da treba nazaj v osnovno solo potem pa se enkrat voznisko delat.
Zato pa ima avtocesta vec pasov in isto smer voznje, avti pa imajo airbag, ce ze.
Ti sploh vidis razliko med 15 in 27 metrih med voznjo? Si slucajno voznik F1?
skibidi

GupeM ::

GenZNPC ::
Da nisi ti slucajno pomesal 10m za 100m in 27 za 270m, glede na to kako se to vozite po AC. Nehaj bit paranoiden.
skibidi

DostMam ::
Fantje, ne se kregat. Saj vete kaj punce mislijo o 20ih centimetrih in zmožnosti moških za ocenjevanje dolžine. Dve sekundi je prav. Enostavno: enaindvajset, dvaindvajset...

Tidule ::
čeprav pri teh hitrostih 100-110 tistih 10-15m sploh ni tako malo
100 km/h je 27 m/s, tako da treba nazaj v osnovno solo potem pa se enkrat voznisko delat.
Zato pa ima avtocesta vec pasov in isto smer voznje, avti pa imajo airbag, ce ze.
Ti sploh vidis razliko med 15 in 27 metrih med voznjo? Si slucajno voznik F1?
Zalostno da nekdo, ki si domislja kao dober voznik je, ne razume nekaj tako osnovnega kot je varnostna razdalja in se vozi v prometu brez da bi locil med 15 in 30 metri.

Ahim ::

solatko ::
Je morda od vas prometnih strokovnjakov, že kdo meril reakcijski čas, pri uporabi brezročnega telefona? Zakaj se ob klicu, priporoča povečanje varnostne razdalje na minimalno 3 sekunde? Veste zakaj se nemški strokovnjaki, ki delajo na prometni varnosti, zavzemajo, ne za zmanjšanje omejitev hitrosti, temveč za motenje telefonskega signala v premikajočem vozilu? Tu se prepirate o oslovi senci, ne zavedajoč se, da več kot polovica vozečih, nima primerne varnostne razdalje, večino časa prebitega za volanom. Potem pa sanjate o nevarnosti hitrosti, o brezveznosti prilagojene hitrosti, o varnosti počasnejše vožnje,....
Delo krepa človeka

DostMam ::
Solatko, prostoročno telefoniranje. Vsi telefoni so brezročni (in breznožni). Imate prav glede povečanja varnostne razdalje. O nemških strokovnjakih govorite na pamet, to smo vam dokazali na prdhodni (214.) strani te debate. Višja hitrost je bolj nevarna, prilagojena hitrost je OK, hitrost vožnje je odvistna od voznika. Za marsikateri primer, ki ste ga navedli v svojem izvajanju bi bila nizka hirost primerna.
Rad bi več vedel o tehnični izvedbi motenja telefonskega signala v avtomobilu. Imate mogoče kak link. Rad bi se poučil, ker se mi na prvo žogo zdi nemogoče. Vnaprej hvala.
Rad bi več vedel o tehnični izvedbi motenja telefonskega signala v avtomobilu. Imate mogoče kak link. Rad bi se poučil, ker se mi na prvo žogo zdi nemogoče. Vnaprej hvala.

Ahim ::
Rad bi več vedel o tehnični izvedbi motenja telefonskega signala v avtomobilu. Imate mogoče kak link. Rad bi se poučil, ker se mi na prvo žogo zdi nemogoče. Vnaprej hvala.
Tehnicno nikakor ni nemogoce, se je pa smiselno vprasati koliko od tega je zraslo na solatkotovi gredici, koliko pa dejansko v glavi kakega strokovnjaka. Ce gre nekaj anrobe in ti ne mores priklicati npr. gasilcev, resilca, policije, imas lahko zelo resen problem. In seveda fantaziranje o tem, da nemski strokovnjaki ne razmisljajo o znizanju hitrosti [nekje] ... nebuloza pac.

GupeM ::
Ah kakšno motenje signala nekaj.
1. Ne moreš klicat v nujnem primeru
2. Ne vem, zakaj se sopotnik(i) ne bi smel(i) pogovarjati v premikajočem vozilu
3. Odpade poslušanje glasbe/podcastov preko raznih pretočnih storitev, kar prakticiram vsakodnevno
To je zraslo v zeljnati glavi našega solatka.
1. Ne moreš klicat v nujnem primeru
2. Ne vem, zakaj se sopotnik(i) ne bi smel(i) pogovarjati v premikajočem vozilu
3. Odpade poslušanje glasbe/podcastov preko raznih pretočnih storitev, kar prakticiram vsakodnevno
To je zraslo v zeljnati glavi našega solatka.

val46 ::
On pomoje ko gre na pot izklopi mobitel, za vsak slučaj pobere še iz njega sim kartico in baterijo, pa po možnosti ga v ALU folijo zavije, da ga slučajno ne bi kaj in kdo zmotil med vožnjo preko telefona. Vse v duhu PH in varne vožnje z 450m varnostne razdalje do vozila pred seboj, pa četudi pri hitrosti 300km/h.


DostMam ::

John Doe 71 ::
čeprav pri teh hitrostih 100-110 tistih 10-15m sploh ni tako malo
100 km/h je 27 m/s, tako da treba nazaj v osnovno solo potem pa se enkrat voznisko delat.
Saj ne da jaz še največ dajem na varnostno razdaljo. Ampak pri prehitevanju tovornjaka sem videl še rešilca in policaja na 10m razdalji.
Kaj pa boš naredil če ti počasneži zabašejo prehitevalni pas? Kakšen pameten kot jaz gre nazaj na vozni pas, večina se pa nagužva na prehitevalnem. In če se nabere 5 ali več vozil, preprosto ni mogoče imet med njimi 50m razdalje. Ne da se mi računat, ampak na pamet bi rekel da bi zadnji od petih skoraj sigurno moral že popolnoma ustaviti, pa že tretji od petih bi moral znižat hitrost pod 60.
Tako da se tudi sam večkrat znajdem v sitaciji kjer več kot 20m pa res ne gre pa če se še kako trudiš.
Problem so tisti, ki pretiravajo s 5m razdalje. Večina je na že prej omenjenih 10-15m, pač tako to gre pri povprečjih, če sta ekstrema 5 in 20m, bo večina vozila pri 10-15m.
Drugače pa dokler ne bom spoznal drugače, se še vedno strinjam s tem kar je napisal molnar:
Zato pa ima avtocesta vec pasov in isto smer voznje, avti pa imajo airbag, ce ze.
Ti sploh vidis razliko med 15 in 27 metrih med voznjo? Si slucajno voznik F1?
Pač na AC to res ni tak problem, vsak dan se jih veliko vozi na 5m razdalje in začuda nobenemu nič ni.
Ne rečem da to odobravam, zame je v strnjeni koloni ok 20m, drugače pa pač tako kot se računa minimalna razdalja, čeprav 50m bi moralo bit zadost vse do 160, v dobrih pogojih seveda.
Veliko večji problem se mi zdi na regionalki, ko se ti kdo nalima na rit. Ti pa recimo paziš na srne in ti tako tisti zadaj onemogoči zaviranje v sili. Edina rešitev, če ni možnosti za umik je, da zmanjšaš hitrost proti 60 in moliš da te bo prehitel. Na AC imaš z dvema pasovoma v isto smer precej več možnosti.
Še glede hitrosti 160, se sicer strinjam da ni najbolj varno, čeprav nevarno pa tudi ni. Ampak ko enkrat začneš voziti tolk, si potem celo pot na prehitevalnem pasu, ker je desni celo pot zaseden pri 110 km/h. Danes sem se samo ene 3x umaknil desno. Enkrat je bil razlog seveda spet, ker so počasneži popolnoma zablokirali prehitevalni pas, in potem vseeno če greš za tovornjakom na voznem dokler se spet ne naredi prostor.
To omenjeno je že vse ok in praktično po CPP. Kot rečeno sem tako videl voziti tudi policaje in rešilce, 160 je za njih normalno, ker ne rabijo šparat, ker ne plačajo iz svojega žepa benza. Enako dosti dostavnih kombijev zaradi tega razloga vozi tako, čeprav ti pa že delajo prekrške kot je vožnja za ritjo.
Na AC lahko delaš precej hujše zadeve. Izsiljevanje prednosti (nacionalni šport pri nas, pač tisti, ki je že na prehitevalnem ima prednost), umik nazaj na vozni pas tik ob vozilu, prehitevanje po desni, blendanje, slalomiranje med vozili, vožnja 200 km/h in še kaj bi se našlo. Jaz ne delam nič od tega.
Ali pa kaj delajo pri vključevanju na AC, še pri tovornjaku se ne znajo vključit, danes je šel prvi komajda pred njim, da ga je imel že skoraj pod kolesi, drugi je pa videl da ne bo šlo in je šel za njim. Samo da bi oba normalno pospešila do 120, bi bila oba pred njim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()

John Doe 71 ::
Pa pri tem vključevanju so največji problem taki, ki se vključijo prezgodaj in prepočasi, to ni šans da znajo tako hitro pregledati promet za njimi, prej dajejo občutek velike nesposobnosti. Pa ni malo takih, ki samo da so vporedno z voznim pasom in že vklopijo levi smernik, predvsem vozila, ki zgledajo počasna, razni kombiji, ampak v resnici imajo pa vseeno 130KM in do konca pasu komot razvijejo 120 km/h. Zaradi takih talentov jaz pred vsakim pospeševalnim zamenjam smer na prehitevalnega. Kdaj je sicer problem, ko začne uletavati cela kolona, zelo strnjena in zelo hitra, jaz pa kot rečeno ne izsiljujem prednosti.
Da greš mimo pospeševalnega, ostali pa vsi vklopljene leve smernike, da ne veš kdaj bodo dejansko začeli zavijati proti tebi, je pa precej nelagoden občutek. Jaz dam zaradi tega smernik šele potem, ko vidim da se lahko vključim (seveda vseeno dovolj prej), ne pa da mi kar gori tudi ko še ni prosto ali pa še nimam razvite dovolj velike hitrosti.
Da greš mimo pospeševalnega, ostali pa vsi vklopljene leve smernike, da ne veš kdaj bodo dejansko začeli zavijati proti tebi, je pa precej nelagoden občutek. Jaz dam zaradi tega smernik šele potem, ko vidim da se lahko vključim (seveda vseeno dovolj prej), ne pa da mi kar gori tudi ko še ni prosto ali pa še nimam razvite dovolj velike hitrosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()

GenZNPC ::
Kapo dol, danes se nam je koncno, prvic umaknil gospod, ki se rad fijaka 70 izven naselja.
Seveda v naselju pa se mu je mudilo in se cudil zakaj se mi tam peljemo 50.
Za mene je voznja po naselju 100x bolj vazna, da se vozi po omejitvah, kot pa na prazni cesti izven naselja.
Seveda v naselju pa se mu je mudilo in se cudil zakaj se mi tam peljemo 50.
Za mene je voznja po naselju 100x bolj vazna, da se vozi po omejitvah, kot pa na prazni cesti izven naselja.
skibidi

MrStein ::
Ah, klub 70. Že dolgo jih noben ni omenil.

Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

solatko ::
Ahim - Bralna pismenost, govor je o vozečem avtomobilu, ob zaustavitvi bi telefon deloval normalno. Ni pa problem vgradit v AR radijsko klicanje nujnih služb. To informacijo sem zasledil v eni od številk revije, ki jo izdaja AMZS.
val46 - Solatko ima telefon na BT in klicočemu takoj pove, da se pri hitrosti 160+ ne misli pogovarjat, tudi takrat, ko se vozi počasneje, da pa pokliče, ko se bo ustavil, če je zadeva nujna, se na prvem primernem mestu ustavi in opravi razgovor.
John Doe 71 - Koliko so razdalje primerne, izveš v novici 5, 6,...10 avtomobilov udeleženo v trčenju več vozil. Dokler ni potrebno zavirat, je tudi 50cm neka razdalja, kjer se vozili še ne tiščita, ni pa to varnostna razdalja, ki je namenjena ravno varnemu zaustavljanju.
val46 - Solatko ima telefon na BT in klicočemu takoj pove, da se pri hitrosti 160+ ne misli pogovarjat, tudi takrat, ko se vozi počasneje, da pa pokliče, ko se bo ustavil, če je zadeva nujna, se na prvem primernem mestu ustavi in opravi razgovor.
John Doe 71 - Koliko so razdalje primerne, izveš v novici 5, 6,...10 avtomobilov udeleženo v trčenju več vozil. Dokler ni potrebno zavirat, je tudi 50cm neka razdalja, kjer se vozili še ne tiščita, ni pa to varnostna razdalja, ki je namenjena ravno varnemu zaustavljanju.
Delo krepa človeka

predi ::
Stanje v prometu: Zgolj naključje ali skrb zbujajoči trend?
https://www.vecer.com/kronika/stanje-v-...
Bi rekel, da gre za kult neimenovanega talenta iz te teme, ki ga ignoriram že dlje časa, pa se bom vzdržal.

John Doe 71 ::
Jaz zdaj vozim kar lepo 120, glavni razlog je da hočem da mi tank zdrži 2x po 5 dni, ker tankat na 1 teden mi je mukotrpno opravilo tudi s to Petrol aplikacijo.
Najprej sem nekaj probaval s tempomatom, ampak to še prvič ko sem šel celo 100, pri 120 tega sploh ne moreš. Ampak sem imel več dela s tistimi gumbi za katere itak sproti pozabljaš kaj kateri dela, kot pa preprosto s stopalko za plin, noga ti mora pa itak nekje ležat, in kje bolje kot na stopalki, ker desno od nje itak ni nobenega prostora, avti z dvema foot restoma so zelo redki.
Problemov na cesti imaš tako daleč najmanj, ker tudi večina ostalih opažam da vozi 120, 100 malokdo, 160 tudi malokdo, tahitri so prej pri 140-150.
100 je že prepočasi, preveč dolgočasno tako zate, pa preveč ovirajoče za ostale. Ker s tako vožnjo ni druge kot da dohitiš tovornjak in potem voziš za njim. Ampak s tem zelo podaljšaš dolžino prehitevanja za ostale, ker tako ne prehitevajo samo tovornjak, ampak še tebe in po možnosti še 2 zraven.
Prav tako zaenkrat celo kaže, da bo pri 120 enaka poraba kot pri 100 (sem probal samo en tank, drugače to ni vožnja, vsa čast tovornjakarjem za potrpežljivost) kjer sem imel 6,8l. BC zaenkrat 6,1l.
Drugače sem imel tudi pri 160 brez kančka šparanja zelo uglednih 8,6l, to se mi zdi za 1.6T 200KM precej dober rezultat. Ker na regionalki je bilo 10l, res pa da tudi 3x manj km kjer se šele na pol poti približno ogreje motor. Tako da za to 30km pot po AC mi je tudi avto hvaležen, ker to je zanj najboljša možna pot, 50km ima že preveč, 20km pa malo premalo.
Edini problem, ki ga imaš pri vožnji 120, to je najslabša možna hitrost za mimo pospeševalnih pasov. Ker pri 140 greš lahko pravočasno na prehitevalni pas in s tem ne oviraš nikogar, mogoče za kratek čas kakšnega BMW-ja za tabo. Pri 100 pa pač gledaš da si med dvema, da gre eden pred tabo, eden pa za tabo.
No včeraj pa vozim mimo 120, tisti prvi itak da ne bo še malo pospešil da bi šel pred tabo. Zdaj ko gledam za nazaj bi moral zmanjšati hitrost in ga spustiti naprej. Dam pa že levi smernik, pogledam v ogledalo in en hiter Mercedes SUV. Pa sem že govoril, da je pravilno da prej pogledaš, ampak ko si v taki situaciji, moraš pa na hitro opraviti z vsem.
In tako sem bil ravno v sendviču, eden levo, eden desno. Tisti na desni je bil potem dovolj pameten da je šel za mano. Čeprav lahko bi imel pa kakšnega starejšega, ki ne bi pogledal bočno in bi imel lepo opraskan avto.
Tako da po svoje je bila vožnja 160 še bolj varna, pač samo po levem pasu zna vozit vsak.
Danes zjutraj sem rešil preprosto tako, da sem pospešil na 140 po prehitevalnem pasu. Saj imam vsega skupaj v eno smer samo 5 vključevanj, pri kakšnem niti ni nobenega vozila, pri večini že prej lahko vidiš če kdo prihaja. Zdaj edino vprašanje, če bo dovolj bencina, ker mi je takoj poskočilo iz 5,9l prvih treh dni na 6,1l. Sicer pomoje tam do 6,5l bi moglo bit zadost, čeprav bo zadnje popoldne že vse utripalo naj grem tankat, pa čeprav takrat kaže da je še za 80 km. Na regionalki sem tudi že ene 3 prehitel, tako da povsem tudi ni treba šparat.
Sicer pa če mimo priključkov zmanjšaš na 80 in moraš potem pospeševat nazaj na 120, ali pa pospešiš iz 120 na 140 in potem zmanjšaš na 120, zna biti eno in isto.
Ni pa seveda to moj stil vožnje, to nisem jaz, čeprav se mi niti ni treba tolk truditi da tako vozim, ker 120 je le 120 in ni enako 70-80 po regionalkah. Za vsaj 500EUR na leto in tankanjem 2x namesto 4x na mesec bom že potrpel, mogoče se celo izognem kakšni nesreči, ki bi jo imel pri vožnji 160. Včasih je bilo kar pestro, saj enako že prej po regionalki 120, max 140.
Najprej sem nekaj probaval s tempomatom, ampak to še prvič ko sem šel celo 100, pri 120 tega sploh ne moreš. Ampak sem imel več dela s tistimi gumbi za katere itak sproti pozabljaš kaj kateri dela, kot pa preprosto s stopalko za plin, noga ti mora pa itak nekje ležat, in kje bolje kot na stopalki, ker desno od nje itak ni nobenega prostora, avti z dvema foot restoma so zelo redki.
Problemov na cesti imaš tako daleč najmanj, ker tudi večina ostalih opažam da vozi 120, 100 malokdo, 160 tudi malokdo, tahitri so prej pri 140-150.
100 je že prepočasi, preveč dolgočasno tako zate, pa preveč ovirajoče za ostale. Ker s tako vožnjo ni druge kot da dohitiš tovornjak in potem voziš za njim. Ampak s tem zelo podaljšaš dolžino prehitevanja za ostale, ker tako ne prehitevajo samo tovornjak, ampak še tebe in po možnosti še 2 zraven.
Prav tako zaenkrat celo kaže, da bo pri 120 enaka poraba kot pri 100 (sem probal samo en tank, drugače to ni vožnja, vsa čast tovornjakarjem za potrpežljivost) kjer sem imel 6,8l. BC zaenkrat 6,1l.
Drugače sem imel tudi pri 160 brez kančka šparanja zelo uglednih 8,6l, to se mi zdi za 1.6T 200KM precej dober rezultat. Ker na regionalki je bilo 10l, res pa da tudi 3x manj km kjer se šele na pol poti približno ogreje motor. Tako da za to 30km pot po AC mi je tudi avto hvaležen, ker to je zanj najboljša možna pot, 50km ima že preveč, 20km pa malo premalo.
Edini problem, ki ga imaš pri vožnji 120, to je najslabša možna hitrost za mimo pospeševalnih pasov. Ker pri 140 greš lahko pravočasno na prehitevalni pas in s tem ne oviraš nikogar, mogoče za kratek čas kakšnega BMW-ja za tabo. Pri 100 pa pač gledaš da si med dvema, da gre eden pred tabo, eden pa za tabo.
No včeraj pa vozim mimo 120, tisti prvi itak da ne bo še malo pospešil da bi šel pred tabo. Zdaj ko gledam za nazaj bi moral zmanjšati hitrost in ga spustiti naprej. Dam pa že levi smernik, pogledam v ogledalo in en hiter Mercedes SUV. Pa sem že govoril, da je pravilno da prej pogledaš, ampak ko si v taki situaciji, moraš pa na hitro opraviti z vsem.
In tako sem bil ravno v sendviču, eden levo, eden desno. Tisti na desni je bil potem dovolj pameten da je šel za mano. Čeprav lahko bi imel pa kakšnega starejšega, ki ne bi pogledal bočno in bi imel lepo opraskan avto.
Tako da po svoje je bila vožnja 160 še bolj varna, pač samo po levem pasu zna vozit vsak.
Danes zjutraj sem rešil preprosto tako, da sem pospešil na 140 po prehitevalnem pasu. Saj imam vsega skupaj v eno smer samo 5 vključevanj, pri kakšnem niti ni nobenega vozila, pri večini že prej lahko vidiš če kdo prihaja. Zdaj edino vprašanje, če bo dovolj bencina, ker mi je takoj poskočilo iz 5,9l prvih treh dni na 6,1l. Sicer pomoje tam do 6,5l bi moglo bit zadost, čeprav bo zadnje popoldne že vse utripalo naj grem tankat, pa čeprav takrat kaže da je še za 80 km. Na regionalki sem tudi že ene 3 prehitel, tako da povsem tudi ni treba šparat.
Sicer pa če mimo priključkov zmanjšaš na 80 in moraš potem pospeševat nazaj na 120, ali pa pospešiš iz 120 na 140 in potem zmanjšaš na 120, zna biti eno in isto.
Ni pa seveda to moj stil vožnje, to nisem jaz, čeprav se mi niti ni treba tolk truditi da tako vozim, ker 120 je le 120 in ni enako 70-80 po regionalkah. Za vsaj 500EUR na leto in tankanjem 2x namesto 4x na mesec bom že potrpel, mogoče se celo izognem kakšni nesreči, ki bi jo imel pri vožnji 160. Včasih je bilo kar pestro, saj enako že prej po regionalki 120, max 140.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()

GenZNPC ::
120 se ne splaca vozit. Ce mislis zares prisparat, se peljes v zavertju tovornjaka celo pot. Bos presenecen.
skibidi

recmajkemi ::
Pa toliko blizu, da bi se res splačalo tudi ne smeš. Poleg tega te lahko še "ocurijo" za prekratko varnostno razdaljo. Koliko km moraš prevoziti tovornjaku za ritjo, da se ti pokrije 300€ kazni? 
Iskreno bi najraje dovolil avtomobilom z radarskimi tempomati, da vozijo na tovornjakarjevi riti. Ekonomično in ne tako zelo nevarno. (pustimo, da te lahko tovornjak za teboj spešta.)

Iskreno bi najraje dovolil avtomobilom z radarskimi tempomati, da vozijo na tovornjakarjevi riti. Ekonomično in ne tako zelo nevarno. (pustimo, da te lahko tovornjak za teboj spešta.)
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

solatko ::
Največ prišparaš, če se pelješ z javnimi prevozom in svoj avto prodaš, brez, da bi šel v nakup novega pa še predpisov ti ni potrebno upoštevat.
Delo krepa človeka

njyngs ::
jype bi rekel: Največ prišparaš, če avto parkiraš v garažo in greš s kolesom ali peš v službo.

John Doe 71 ::
Zakaj se ne splača vozit 120? Danes sem dejansko opazoval hitrost in se mi je zdela kar ok, pa čeprav po GPS samo 110 in bi šel še čez tunel lahko z nespremenjeno hitrostjo.
Za tovornjakom sem probal prvo vožnjo, zavetrja niti nimaš če voziš na normalni razdalji za njim. Pa večkrat sploh ne vozijo 100, sem videl tudi 85 na števcu. Kot rečeno imam do zdaj pri 120 še manjšo porabo. Naslednji tank dvignem na 130, da vidim če se sploh veliko pozna. Seveda prehitevanje mora biti v vsakem primeru zelo blago.
Zdaj pri 120 imam nekih 2800 rpm. Vprašanje kje je najboljši izkoristek. Pri 100 in nekih 2500 rpm ne more bit, ker sem imel po BC 6,3, pa sem vozil cel tank na tempomat, zdaj imam pa 6,0, pa dostikrat tudi prehitim do 140. Res pa da je bil takrat april-maj, zdaj pozimi opažam da je manjša poraba, tako da bi moral še enkrat cel tank pri 100.
Fora je da itak ostali vozijo v povprečju 120, pa pri taki vožnji šele vidim kako večina špara, ker te komaj prehitijo. Tisti dirkači brezveze hitijo, ker te s tako hitro vožnjo vedno eden ovira, redno si v neki koloni.
Razen včeraj ko sem šel ravno 15:00 domov in so se vsi naenkrat vsuli na cesto, so me prehitevali tudi Twingoti, ki so nato vozili ravno 125. Pa da ne govorim da noben ne zna prehitevat in so mi prehitro uletavali na vozni pas, en kamenček sem slišal še čez kar glasno glasbo. Pa saj zastopim da šparajo in ne morejo pospeševat še najprej. Ampak kdo je rekel da je treba pospeševat, saj če imaš noter vsaj enih 130, ti mora biti prioriteta biti bolj uvideven do tistih na voznem pasu kot pa tistih ki bi radi dirkali po prehitevalnem pasu. Tako jaz vedno prehitevam in ta teden se mi ni še eden zalimal na rit, kar bi bil edini razlog se tako zgodaj vrniti desno, drugače moraš imeti vozilo v desnem ali še bolje sredinskem ogledalu.
120 namesto 160 se mi splača vozit že zaradi precej manj stresne vožnje, to prideš povsem miren na šiht in domov. Pa tudi če voziš 160, je večkrat bolj 120-140, ker ti itak redno blokirajo prehitevalni pas.
Pa pri 120 ne rabiš nikoli prehitevat po desni. Blendanje, kaj sploh je to? Za policaje sigurno boljša izbira.
12min 45s sem danes nameril za 24km vožnje po AC. Od vrat do vrat je pa vedno okol 28min. Z vožnjo 160 da profitiraš 2min je že zelo veliko. Z vožnjo 100 je 2min več, ampak taka vožnja res ubija.
Tako da 120 se mi res ne zdi šparanje. Tudi neki užitka ne daje vožnja 160, ker tudi 200KM pospešuje bolj kot ne kot mrtev konj iz tunela 100-160. Še največji užitek odkar se vozim z avtom, mi je hitra vožnja v klance, to imaš tudi na AC tega za Naklim. To pa nič ne rečem da ga ne bom še kdaj sem pa tja zvozil kot se zagre.
Te priključke na AC sem že rešil, se ne pozna na porabi, če rešuješ vsakega kot se ti zdi da bo najbolje v danem primeru. Če vidiš da uletavajo trije, je sigurno najbolje malo pospešit in zamenjat pas.
Za tovornjakom sem probal prvo vožnjo, zavetrja niti nimaš če voziš na normalni razdalji za njim. Pa večkrat sploh ne vozijo 100, sem videl tudi 85 na števcu. Kot rečeno imam do zdaj pri 120 še manjšo porabo. Naslednji tank dvignem na 130, da vidim če se sploh veliko pozna. Seveda prehitevanje mora biti v vsakem primeru zelo blago.
Zdaj pri 120 imam nekih 2800 rpm. Vprašanje kje je najboljši izkoristek. Pri 100 in nekih 2500 rpm ne more bit, ker sem imel po BC 6,3, pa sem vozil cel tank na tempomat, zdaj imam pa 6,0, pa dostikrat tudi prehitim do 140. Res pa da je bil takrat april-maj, zdaj pozimi opažam da je manjša poraba, tako da bi moral še enkrat cel tank pri 100.
Fora je da itak ostali vozijo v povprečju 120, pa pri taki vožnji šele vidim kako večina špara, ker te komaj prehitijo. Tisti dirkači brezveze hitijo, ker te s tako hitro vožnjo vedno eden ovira, redno si v neki koloni.
Razen včeraj ko sem šel ravno 15:00 domov in so se vsi naenkrat vsuli na cesto, so me prehitevali tudi Twingoti, ki so nato vozili ravno 125. Pa da ne govorim da noben ne zna prehitevat in so mi prehitro uletavali na vozni pas, en kamenček sem slišal še čez kar glasno glasbo. Pa saj zastopim da šparajo in ne morejo pospeševat še najprej. Ampak kdo je rekel da je treba pospeševat, saj če imaš noter vsaj enih 130, ti mora biti prioriteta biti bolj uvideven do tistih na voznem pasu kot pa tistih ki bi radi dirkali po prehitevalnem pasu. Tako jaz vedno prehitevam in ta teden se mi ni še eden zalimal na rit, kar bi bil edini razlog se tako zgodaj vrniti desno, drugače moraš imeti vozilo v desnem ali še bolje sredinskem ogledalu.
120 namesto 160 se mi splača vozit že zaradi precej manj stresne vožnje, to prideš povsem miren na šiht in domov. Pa tudi če voziš 160, je večkrat bolj 120-140, ker ti itak redno blokirajo prehitevalni pas.
Pa pri 120 ne rabiš nikoli prehitevat po desni. Blendanje, kaj sploh je to? Za policaje sigurno boljša izbira.
12min 45s sem danes nameril za 24km vožnje po AC. Od vrat do vrat je pa vedno okol 28min. Z vožnjo 160 da profitiraš 2min je že zelo veliko. Z vožnjo 100 je 2min več, ampak taka vožnja res ubija.
Tako da 120 se mi res ne zdi šparanje. Tudi neki užitka ne daje vožnja 160, ker tudi 200KM pospešuje bolj kot ne kot mrtev konj iz tunela 100-160. Še največji užitek odkar se vozim z avtom, mi je hitra vožnja v klance, to imaš tudi na AC tega za Naklim. To pa nič ne rečem da ga ne bom še kdaj sem pa tja zvozil kot se zagre.
Te priključke na AC sem že rešil, se ne pozna na porabi, če rešuješ vsakega kot se ti zdi da bo najbolje v danem primeru. Če vidiš da uletavajo trije, je sigurno najbolje malo pospešit in zamenjat pas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()

John Doe 71 ::
Seveda govorim za rush hourje. Sicer se jih izogibam z manj prometnimi urami, ob 6:30 itak da je največ prometa, če se večini začne 7:00. Če se kdo vozi LJ-Maribor, bo moral že zase ugotovit koliko se mu najbolj splača vozit. Verjetno 140-150.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()

recmajkemi ::
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

val46 ::
Se pravi, prehitevanje kolone pred križiščem pri rdeči luči in potem iz levega pasu, ki je namenjen verjetno vožnji naravnost, če ne celo in edino zavijanju na levo, zavijanje na desno skozi rdečo luč ni sporno? Ah dej no, razumem kdaj pa kdaj tvoje zgodbice o hitrejši vožnji od največje dovoljene, ampak da pa nekaj takega, kot je na tem posnetku videno zagovarjaš, je pa malo pretirano.
Sicer vem da so sprejeli zakon, ki to dovoljuje, ampak ne povsod in ne vedno. Še vedno mora biti na semaforju zelena puščica v desno, da je to dovoljeno in te puščice na zgornjem posnetku ni. Po drugi strani pa, tudi če bi bila, je voznik BMWja vseeno storil prometni prekršek, ko je prehiteval stoječo kolono pred križiščem in nato še sekal pot vozilom, ki jih je prehitel. Razumi kot želiš, ampak da sem jaz policaj, ne sam da mu kazen dam, še kako vzgojno bi mu pritisnu okrog ušes. Malo karikiram, ampak sej veš kaj želim povedat verjetno?
Sicer vem da so sprejeli zakon, ki to dovoljuje, ampak ne povsod in ne vedno. Še vedno mora biti na semaforju zelena puščica v desno, da je to dovoljeno in te puščice na zgornjem posnetku ni. Po drugi strani pa, tudi če bi bila, je voznik BMWja vseeno storil prometni prekršek, ko je prehiteval stoječo kolono pred križiščem in nato še sekal pot vozilom, ki jih je prehitel. Razumi kot želiš, ampak da sem jaz policaj, ne sam da mu kazen dam, še kako vzgojno bi mu pritisnu okrog ušes. Malo karikiram, ampak sej veš kaj želim povedat verjetno?

GupeM ::
V nekaterih drzavah to sploh ni sporno, samo prinas pac ne deluje.
Mogoče v Indiji, drugje ne.
Desno je namreč zavijal s pasu, ki je namenjen vožnji naravnost:
https://goo.gl/maps/EpQJethiYvDghN988

GenZNPC ::
Se pravi, prehitevanje kolone pred križiščem pri rdeči luči in potem iz levega pasu, ki je namenjen verjetno vožnji naravnost, če ne celo in edino zavijanju na levo, zavijanje na desno skozi rdečo luč ni sporno? Ah dej no, razumem kdaj pa kdaj tvoje zgodbice o hitrejši vožnji od največje dovoljene, ampak da pa nekaj takega, kot je na tem posnetku videno zagovarjaš, je pa malo pretirano.Kje vidis ti stojeco kolono? Domislija dela na polno?
Sicer vem da so sprejeli zakon, ki to dovoljuje, ampak ne povsod in ne vedno. Še vedno mora biti na semaforju zelena puščica v desno, da je to dovoljeno in te puščice na zgornjem posnetku ni. Po drugi strani pa, tudi če bi bila, je voznik BMWja vseeno storil prometni prekršek, ko je prehiteval stoječo kolono pred križiščem in nato še sekal pot vozilom, ki jih je prehitel. Razumi kot želiš, ampak da sem jaz policaj, ne sam da mu kazen dam, še kako vzgojno bi mu pritisnu okrog ušes. Malo karikiram, ampak sej veš kaj želim povedat verjetno?
Voznja mimo != prehitevanje itn.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

Tidule ::
Voznja mimo kolone, ki stoji pred kriziscem je seveda prepovedana. Ravno tako kot je voznja skozi rdeco luc in zavijanje desno iz pasu za naravnost.
Ampak glede na tvoje druge izjave v tej temi je vec kot ocitno da so ti prometni predpisi, kaj sele prometna varnost, spanska vas.
Ampak glede na tvoje druge izjave v tej temi je vec kot ocitno da so ti prometni predpisi, kaj sele prometna varnost, spanska vas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()

Buggy ::
V office se zadnje case peljem bolj poredko. Meni res ni jasno a so ljudje vedno manj vesci voznje zaradi korone a ob manj prometa je vedno vec kolon. Na cesti opazam sanjacev in telefonistov, kot bi jih naklepal. Se pocasi tudi na tem segmentu prestavljamo v druzbo egoistov in egocentrikov?

GenZNPC ::
Voznja mimo kolone, ki stoji pred kriziscem je seveda prepovedana. Ravno tako kot je voznja skozi rdeco luc in zavijanje desno iz pasu za naravnost.
Ampak glede na tvoje druge izjave v tej temi je vec kot ocitno da so ti prometni predpisi, kaj sele prometna varnost, spanska vas.
Vem. Marsikaj je prepovedano.
skibidi

VelkBla ::
Tudi če je bil samo eden avto, je BMW še zmeraj naredil prekršek in ne samo enega, ampak lažje se delati bedaka in trolati.
Recmajkemi mogoče veš model kamere?
Recmajkemi mogoče veš model kamere?

recmajkemi ::
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377
