» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
214 / 215
»»

DostMam ::

Disklajmer: Moje poznavanje fizike je površno. Vendar:

Hecno je, da Lambo pravzaprav z navorom dejansko poveča trenje med gumo in podlago. Ko Lambo stoji je trenje 0, ko se pojavi navor na kolesu se trenje poveča, posledica tega je pospešek. Vseeno to ne pomaga trditvi, da Lambo zavira z navorom motorja. Če navor razumemo kot sposobnost motorja oddati neko rotacijsko silo, potem pri tem glavno vlogo ima energija izgorevanja goriva. Solatko govori o navoru pri zaviranju, ki nastane zaradi kompresije in bi verjetno bil prekleto presenečen kako je s kompresijo pri različnih mašinah. Tisti, ki ste poizkusili kdaj zavirati z dvotektno mašino veste o čem govorim.

Šn dejstva:
- trenje in oprijem sta različna pojma, kar v tem primeru lahko enačimo
- ni dvotaktnih Lamborghinijev, tisto so bili Wartborghini

GupeM ::

Meni je jasno, da zaradi kompresije motor zavira. Ampak če lahko z zavoro zaviraš tako močno, da guma zadrsa, potem je popolnoma vseeno kako močno zavira motor. Ker hitreje itak ne moreš ustavit ...

Pa motor v 6. prestavi tudi manj zavira kot v 1. Da bo pa v sili pri 160 km/h in varnostni razdalji 10 m kdo iskal še drugo ali tretjo prestavo, da bo zaviral z motorjem ... Nihče. Razen solatka.

solatko ::

scipascapa - Kaj ima veze, če vozi po prehitevalnem pasu, je manj nevarno, kot prehitevanje po desni. Gre za dva ločena prekrška.

GupeM - Res je, če se ustavi v trenutku, na 10-ih metrih je imel hitrost, vozila pred seboj, s tem, da je prišel iz hitrosti, mnogo višje in je do takrat opravil večino manevra. V takih primerih gre za extremne avte in extremne voznike, jaz si takih hitrosti med drugimi vozili, nebi in nisem privoščil, 250 sem vozil na podobni razdalji in s podobno velikim vidnim poljem, kjer ni bilo nikogar, vozilo pa je bilo podobno. Zato pravim PH je za čisto vsakega voznika, različna, za kakšnega začetnika, bi bila v podobni situaciji 130 čisto dovolj, glede na avto z odličnimi voznimi lastnostmi, brez izkušenj in z normalnimi refleksi 1-2 sec. Lepanje je pri lambotovih gumah mnogo večje, kot pri cliotu. Tudi sama snov iz katere so narejene oboje gume, so sila različne. Na mokri cesti, pa bi se clio, verjetno obnašal bolje. Bravo, take vrste avtomobili se obnašajo enako kot fičo pred 50-imi leti. Gledaš kdaj F1? Vozne lastnosti so podobne, s tem, da imaš kabino in ravno se ne zgodi velikokrat, da v F1 za zniževanje hitrosti 300+ do hudega ovinka in hitrosti okoli 100 par 100x na dirko, redko vidiš črno sled, ko pa jo, gre vozilo po nekaj krogih v box, ker je guma zanič. Vsa elektronika in varnostni mehanizmi v takih vozilih pripomore, da se vozilo ustavi v najkrajšem možnem času, brez zdrsavanja gum.

UganiKdo - Verjetno se gum različnih proizvajalcev in profilov, ne testira vsako leto, zaradi tega, ker se na cesti vse obnašajo enako, tudi cene niso enake,... Sicer pa pravnik spet na delu, zaprli dealerja ali je zmanjkalo denarja za črtice?

DostMam - Sem pričakoval vaš nastop. Lambo ni Wartburg. Pa zopet en stavek iz celotnega posta, več ne gre.
Delo krepa človeka

DostMam ::

Solatko, velja: če osnovna premisa v nekem izvajanju ne drži, tudi izvajnanje nima vrednosti. Dovolj je pokazati netočnost osnovne premise, ni se treba ukvarjati s sklepi, ker so lahko točni ali pa napačni. Tako bi morali razumeti moj post. Žal, ste iz njega uspeli razumeti le hudomušno parabolo in jo iztrgali iz konteksta. Več ne gre.

In če že hočete, vam pokažem na celoti. Vaše besede: "Ne govorim o polnem zaviranju. Pri 300+ večino dela pri pojemku naredi nekaj 100kw v mašini, zavira se samo toliko, da se mašini ne zrola. Če bi vse pojemke na F1 opravili samo z zavorami, bi po nekaj krogih odpovedale, ne glede na kvaliteto materialov. Večino dela pri teh manevrih naredi navor motorja."
- Ne drži, da večino pojemka naredijo kW v mašini. Kot sem razložil, gre za zavore in kompresijo.
- Zavira se samo toliko, da vozilo ostane v idealni liniji ali vsaj na vozišču, ne pa da se mašini ne bi zrolalo.
- Nimate podatkov o razmerju razdelitve zaviralne sile med zavorami, kompresijo in hranilnikom energije.
- Količina "nekaj krogov" pomeni kaj? Vi mislite "samo nekaj", jaz pa "kar nekaj", sploh ko ne govorimo o polnem zaviranju.
- Večino dela pri teh manevrih NE naredi navor motorja.
Razložite nam, kako naj verjamemo vašim sklepom, če počivajo na nobenem dejstvu?

predi ::

Kot pešec se prepričaj ali imaš prosto pot in so te opazili, kot voznik avtomobila pa se ne obnašaj kot da prehoda sploh ni.

Nekaj pred 18. uro se je v Podskrajniku zgodila prometna nesreča, v kateri je umrl 53-letni pešec, ki ga je na prehodu za pešce zbil voznik avtomobila, nato pa ga je povozil še nasproti vozeči avtomobil.

Policisti so sporočili, da je po trenutno znanih podatkih do prometne nesreče prišlo, ker je 51-letni voznik osebnega vozila, ki je vozil iz smeri Cerknice proti Uncu, odvzel prednost pešcu na prehodu za pešce in trčil vanj. Po trčenju je pešca odbilo naprej in je padel na nasprotno stran ceste, kjer je vanj trčil še 52-letni voznik avtomobila, ki je pripeljal iz smeri Unca.

https://www.rtvslo.si/crna-kronika/po-t...

m0LN4r ::

Kaj se zdaj obesate na tiste slike iz lambota? Saj lambo ni edini, ki se tako pelje, isto se peljejo tudi z 120, 110, 90 itn.

Jaz bi rajsi celi posnetek namesto slik, sicer to je na Autobahnu nekaj vsakdanjega, da pride do za kratek cas do krajse varnostne, ce se avto spredaj ne umakne na desni pas ali pa vrine na prehitevalnega, ne razumem zakaj taka panika.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::



Saj se mi je zdelo, ze pri 1:42 se lepo vidi, da je voznik crnega vozila prehitel vozilo na desni in se vozi se neprej po prehitevalnem. V ogledalo pa seveda gleda, ampak ker je videl lambota, se iz principa ne bo umaknil ali pa res ne gleda v ogledalo in si misli, bo se se malo vozil po prehitevalnem.
Pri 1:55 ni prehitel niti enega vozila in se kr stoji na prehitevalnem.
- Imel je dobrih 10 sekund, da se umakne in se ni.

Mimo naslednjega vozila se je peljal in pri 2:03 bi se ze moral odmakniti na vozni pas, odmaknil se je sele pri 2:14.

Jaja, iz izkusenj ti povem, ce bi zadaj namesto lambota bil policaj, bi ze lucke prizgali, zakaj se ne odmakne iz prehitevalnega po koncanem manevru.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

PS: Voznik crnega vozila je tipicni nedeljski sofer, ki pac gre na prehitevalnega in tam zaspi in prehiteva avte, ki imajo med samo pol kilometra razmaka z razliko v hitrosti 5km/h.
Tipicni nedeljski voznik pravijo tukaj temu, kjer je bilo to snemano.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

GupeM ::

Nima veze, kaj je počel ta nedeljski voznik. Solatko trdi, da voznik Lambota vozi povsem varno. Glede na situacijo na cesti (nedeljski voznik vozi po prehitevalnem, namesto da bi se umaknil) pa voznik Lambota ne vozi varno. Niti približno. "Varnostna" razdalja 10 m in manj pač ni varna pri 160 km/h. Tudi poskus prehitevanja po desnem pasu ni varen. Ga je pa zajebal avto na voznem pasu, drugače bi zagotovo prehitel po desni, čeprav solatko trdi, da ga ne bi. Ne vem sicer, zakaj bi s polovico avta zapeljal s prehitevalnega na vozni pas. Mogoče vozi prehitro, pa avta nima pod kontrolo in mu je zašel na vozni pas? Mogoče ni psihofizično sposoben, pa je zato zapeljal s pol avta na vozni pas? Ne vem. Vsekakor pa to ni zgleden, dober voznik, ampak bedak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

DostMam ::

Tipični nedeljski voznik je kriv, da se voznik Lambota celih 15 sekund ni mogel izživljati po autobanu. Zamislite: celih 15 sekund! Sramota! Pa je revež bil tako navdušen, da se bo snemal, da bi se skoraj pozabil pripeti. Profi šofer drugače.

solatko ::

GupeM - Spet tvoje buče, voznik lambota je šel malo na vozni pas, zato, da ga je voznik spredaj opazil, ker je tako nizek, da ga, če nisi pozoren, ne opaziš, zato se mu je najprej pokazal v levem ogledalu, nato še v desnem in potem se je voznik umaknil, torej sploh ni opazoval prometa zadaj in ni videl, da ga je lambo dohitel. Na AC je nepisano pravilo, da bolj spremlaš promet zadaj, kot spredaj, oči ti morajo na dve, tri sekunde pogledat v vzratno ogledalo, pred menjavo pasov pa opazovat, kaj se dogaja zadaj v zunanjih. To je tako, kot na lokalnih cestah, tisti, ki vlečejo počasno kolono, tega sploh ne vedo, ker ne opazujejo promet za seboj.

DostMam - Kaj tebi pomeni izživljanje, na AB brez omejitev? Je moral morda kak trenutek zavirati na polno? Taka so razmišljanja, ko je tvoj limit 130km/h, če nebi bilo omejitev na naših AC, bi vas večina umrlo zaradi strahu, zaradi izživljanja bolj sposobnih, z boljšimi vozili.
Delo krepa človeka

Aston_11 ::

Sami slabi izgovori so te. Nisi dec...

solatko ::

Aston_11 - Kaj ti ni všeč, če ne veš, kako se odvija promet v D?
Ogledala niso za popravljanje šminke, temeč priprave, s katerimi bi moral spremljat promet za seboj.
Ni nobenih izgovorov, tako se namreč odvija promet na AB, na delih brez OH pa ni ravno veliko mrtvih, saj bi sicer omejili hitrost.
Sicer pa, če misliš na tisto, da jaz nebi vozil tako hitro izhaja iz tega, da za take hitrosti nisem pripravljen in moja vožnja nebi bila več PH.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Spet tvoje buče, voznik lambota je šel malo na vozni pas, zato, da ga je voznik spredaj opazil, ker je tako nizek, da ga, če nisi pozoren, ne opaziš, zato se mu je najprej pokazal v levem ogledalu, nato še v desnem in potem se je voznik umaknil, torej sploh ni opazoval prometa zadaj in ni videl, da ga je lambo dohitel. Na AC je nepisano pravilo, da bolj spremlaš promet zadaj, kot spredaj, oči ti morajo na dve, tri sekunde pogledat v vzratno ogledalo, pred menjavo pasov pa opazovat, kaj se dogaja zadaj v zunanjih. To je tako, kot na lokalnih cestah, tisti, ki vlečejo počasno kolono, tega sploh ne vedo, ker ne opazujejo promet za seboj.

Hahahahaha ahahaha haha. HAHAHAHA.

Tole pa niso niti bučke. Tole je še za ribez bolj ubogo.

Umaknil se mu je, ko je prehitel vozilo na desni. Poglej video še enkrat. Pa očala so natanki.

HAHAHAHAHA

Če se ne javim več, sem umrl od smeha, ker tako smešnih izgovorov pa še nisem videl.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

solatko ::

GupeM - Poglej dogajanja 2,08 do 2,13 potem pa povej, če je imel morda namen plesat za njegovim odbijačem? Se je pa obnašal precej drugače, kot naši vozniki v malo močnejših mašinah, ni šel prehitet po desni, kar bi storilo večino naših nestrpnežev, nekateri se celo oglašajo na S-T in se jim to zdi v redu.
Sicer pa, če nimaš pojma o prometu, se lahko režiš sam sebi.
Delo krepa človeka

DostMam ::

Solatko, popolnoma prav imate glede nepazljivosti voznika temnega avtomobila.
Ni pa lepo iztrgati en detjl in spregledati celotno sporočilo. To je vaša misel, mar ne? Zato dobite holistično obravnavo:
Čeprav na autobanu ni omejitev se je tisti v Lambotu izživljal. Menda ni nabil kamero na bučo in pritiskal na gas do podna zato, da bi posnel umirjeno in do drugih udeležencev spoštljivo vožnjo. Ne, posnel je izživljanje! Prav žalostno je potem vas gledati, kako se mučite izmisliti kaj bi vse lahko bilo prav v ravnanju tega kretena. Voznik Lambota ni kriv, ker je njegov avto prenizek! Zakaj se potem ne odmakne na varno razdaljo in vklopi levega, kot veleva bonton? V dokazovanju svojega prav ste, npr., pripravljeni najti celo izgovor za razdaljo 10 m na 160 km/h, obenem nam v drugem postu razlagate kako je "varnostna razdalja bistveni element prilagojene hitrosti"! Kako naj vas jemljemo resno?

Dragi Solatko, vi ste padli ma Molnarjevo finto, svoje želje projicirali na tistega sinčka, ki mu je ata kupil igračo in sedaj tam branite svoj ego z domislico, da se Lambo pri 160 ustavi na manj kot 50 m. Fizika pravi, da to traja 0,454 sekunde? Kje so notranji organi voznika, ki mu to uspe?

Še vedno me žgečka iz prejšnjih postov:
- kako veste da tista gospa ni toliko sposobna kot vi?
- kako naj verjamemo vašim sklepom, če počivajo na nobenem dejstvu?

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Poglej dogajanja 2,08 do 2,13 potem pa povej, če je imel morda namen plesat za njegovim odbijačem? Se je pa obnašal precej drugače, kot naši vozniki v malo močnejših mašinah, ni šel prehitet po desni, kar bi storilo večino naših nestrpnežev, nekateri se celo oglašajo na S-T in se jim to zdi v redu.
Sicer pa, če nimaš pojma o prometu, se lahko režiš sam sebi.

Ne, ni imel tega namena, ampak ker se tisti spredaj ni umaknil, je to začel delat, kot vsi tipični nestrpni divjeki. Dobro poglej še njegovo levo roko. Še požmrkal mu je, pa ne samo enkrat, kar je seveda tudi prepovedano in to počnejo ravno taki nestrpni bedaki. Tole vsekakor ni varna vožnja, daleč od tvoje famozne prilagojene hitrosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

DostMam ::

solatko je izjavil:

Aston_11 - ...
Ni nobenih izgovorov, tako se namreč odvija promet na AB, na delih brez OH pa ni ravno veliko mrtvih, saj bi sicer omejili hitrost...


Opravičujem se za iztrganje iz celote. Hotel sem samo preveriti ali je mit o varnosti nemških avtocest mit ali resnica. Moj vir je Evropski svet za varnost prometa in ta letea 2019 pravi: "Po raziskavah ETSC nemške avtoceste niso najvarnejše na svetu. Tudi po evropskih standardih se Nemčija uvršča le na deseto mesto med državami, ki objavljajo podatke o smrtnih primerih na milijardo kilometrov avtocestnega potovanja. Tveganje smrti na nemški avtocesti je približno dvakrat večje kot na britanski ali danski.
Raziskave nemškega Sveta za varnost v cestnem prometu (DVR), nemškega člana ETSC, so pokazale, da je na odsekih avtoceste brez omejitev hitrosti v povprečju 25% več smrtnih žrtev v primerjavi s tistimi z omejitvijo.
"
Torej gre le za mit. Ima pa Solatko prav: omejili bodo hitrost, zato delajo raziskave.

m0LN4r ::

GupeM je izjavil:

Nima veze, kaj je počel ta nedeljski voznik. Solatko trdi, da voznik Lambota vozi povsem varno. Glede na situacijo na cesti (nedeljski voznik vozi po prehitevalnem, namesto da bi se umaknil) pa voznik Lambota ne vozi varno. Niti približno. "Varnostna" razdalja 10 m in manj pač ni varna pri 160 km/h. Tudi poskus prehitevanja po desnem pasu ni varen. Ga je pa zajebal avto na voznem pasu, drugače bi zagotovo prehitel po desni, čeprav solatko trdi, da ga ne bi. Ne vem sicer, zakaj bi s polovico avta zapeljal s prehitevalnega na vozni pas. Mogoče vozi prehitro, pa avta nima pod kontrolo in mu je zašel na vozni pas? Mogoče ni psihofizično sposoben, pa je zato zapeljal s pol avta na vozni pas? Ne vem. Vsekakor pa to ni zgleden, dober voznik, ampak bedak.
Seveda ima veze, ce prireraj scenarij in prikrivas dejansko situacijo.

Ce bi namesto lambota bil policajski avto, bi v tem primeru se lucke prizgali, ga prehiteli in mu vklopili zadaj displej na katerem pise, "bitte folgen"
Sofer lambota je se najmanj kriv tukaj, taka je tukaj realnost.

DostMam je izjavil:

Tipični nedeljski voznik je kriv, da se voznik Lambota celih 15 sekund ni mogel izživljati po autobanu. Zamislite: celih 15 sekund! Sramota! Pa je revež bil tako navdušen, da se bo snemal, da bi se skoraj pozabil pripeti. Profi šofer drugače.

Vzrok, posledica ane.
Tebe muci Lambo, ocitno iz helikopterja, da se zaradi hitrejsih ne mores cel dan peljati po prehitevalnem, ker se moras takoj umaknit.

15 sekund pri 150 je cela vecnost, lahk se 15x umaknes.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

DostMam ::

m0LN4r je izjavil:

GupeM je izjavil:

Nima veze, kaj je počel ta nedeljski voznik. Solatko trdi, da voznik Lambota vozi povsem varno. Glede na situacijo na cesti (nedeljski voznik vozi po prehitevalnem, namesto da bi se umaknil) pa voznik Lambota ne vozi varno. Niti približno. "Varnostna" razdalja 10 m in manj pač ni varna pri 160 km/h. Tudi poskus prehitevanja po desnem pasu ni varen. Ga je pa zajebal avto na voznem pasu, drugače bi zagotovo prehitel po desni, čeprav solatko trdi, da ga ne bi. Ne vem sicer, zakaj bi s polovico avta zapeljal s prehitevalnega na vozni pas. Mogoče vozi prehitro, pa avta nima pod kontrolo in mu je zašel na vozni pas? Mogoče ni psihofizično sposoben, pa je zato zapeljal s pol avta na vozni pas? Ne vem. Vsekakor pa to ni zgleden, dober voznik, ampak bedak.
Seveda ima veze, ce prireraj scenarij in prikrivas dejansko situacijo.

Ce bi namesto lambota bil policajski avto, bi v tem primeru se lucke prizgali, ga prehiteli in mu vklopili zadaj displej na katerem pise, "bitte folgen"
Sofer lambota je se najmanj kriv tukaj, taka je tukaj realnost.


Nekako tako: krivda voznika je obratno sorazmerna produktu hitrosti in cene avtomobila. Tisti počasnejši in cenejši je bolj kriv saj se mora brezpogojno podrediti tistem v dražjem in hitrejšem.

m0LN4r ::

DostMam je izjavil:

solatko je izjavil:

Aston_11 - ...
Ni nobenih izgovorov, tako se namreč odvija promet na AB, na delih brez OH pa ni ravno veliko mrtvih, saj bi sicer omejili hitrost...


Opravičujem se za iztrganje iz celote. Hotel sem samo preveriti ali je mit o varnosti nemških avtocest mit ali resnica. Moj vir je Evropski svet za varnost prometa in ta letea 2019 pravi: "Po raziskavah ETSC nemške avtoceste niso najvarnejše na svetu. Tudi po evropskih standardih se Nemčija uvršča le na deseto mesto med državami, ki objavljajo podatke o smrtnih primerih na milijardo kilometrov avtocestnega potovanja. Tveganje smrti na nemški avtocesti je približno dvakrat večje kot na britanski ali danski.
Raziskave nemškega Sveta za varnost v cestnem prometu (DVR), nemškega člana ETSC, so pokazale, da je na odsekih avtoceste brez omejitev hitrosti v povprečju 25% več smrtnih žrtev v primerjavi s tistimi z omejitvijo.
"
Torej gre le za mit. Ima pa Solatko prav: omejili bodo hitrost, zato delajo raziskave.

Torej ti nas primerjas z Nemcijo, kjer je 1000x vec mesangega tranzita iz cele Evrope na cestah tranzita dnevno, kot prinas.
Mogoce je pa teh 25% ravno 25% balkancev, ki niso vajeni in prvic pridejo na avtocesto brez omejitev in nimajo pojma kaj tam delajo.

Kontekst ti manjka in relacija.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

GupeM ::

m0LN4r je izjavil:

Seveda ima veze, ce prireraj scenarij in prikrivas dejansko situacijo.

Ce bi namesto lambota bil policajski avto, bi v tem primeru se lucke prizgali, ga prehiteli in mu vklopili zadaj displej na katerem pise, "bitte folgen"
Sofer lambota je se najmanj kriv tukaj, taka je tukaj realnost.

Policist v policijskem avtu ima seveda to pravico in dolžnost. Opica za volanom lambota pač ne.

m0LN4r ::

DostMam je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

GupeM je izjavil:

Nima veze, kaj je počel ta nedeljski voznik. Solatko trdi, da voznik Lambota vozi povsem varno. Glede na situacijo na cesti (nedeljski voznik vozi po prehitevalnem, namesto da bi se umaknil) pa voznik Lambota ne vozi varno. Niti približno. "Varnostna" razdalja 10 m in manj pač ni varna pri 160 km/h. Tudi poskus prehitevanja po desnem pasu ni varen. Ga je pa zajebal avto na voznem pasu, drugače bi zagotovo prehitel po desni, čeprav solatko trdi, da ga ne bi. Ne vem sicer, zakaj bi s polovico avta zapeljal s prehitevalnega na vozni pas. Mogoče vozi prehitro, pa avta nima pod kontrolo in mu je zašel na vozni pas? Mogoče ni psihofizično sposoben, pa je zato zapeljal s pol avta na vozni pas? Ne vem. Vsekakor pa to ni zgleden, dober voznik, ampak bedak.
Seveda ima veze, ce prireraj scenarij in prikrivas dejansko situacijo.

Ce bi namesto lambota bil policajski avto, bi v tem primeru se lucke prizgali, ga prehiteli in mu vklopili zadaj displej na katerem pise, "bitte folgen"
Sofer lambota je se najmanj kriv tukaj, taka je tukaj realnost.


Nekako tako: krivda voznika je obratno sorazmerna produktu hitrosti in cene avtomobila. Tisti počasnejši in cenejši je bolj kriv saj se mora brezpogojno podrediti tistem v dražjem in hitrejšem.
Zakaj ze? Saj Octavia dizel gre tudi cisto normalno 200 km/h. Samo ti imas problem z znamko.

GupeM je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Seveda ima veze, ce prireraj scenarij in prikrivas dejansko situacijo.

Ce bi namesto lambota bil policajski avto, bi v tem primeru se lucke prizgali, ga prehiteli in mu vklopili zadaj displej na katerem pise, "bitte folgen"
Sofer lambota je se najmanj kriv tukaj, taka je tukaj realnost.

Policist v policijskem avtu ima seveda to pravico in dolžnost. Opica za volanom lambota pač ne.
Tega niti nisem rekel. Samo povedal sem ti, kdo je tukaj crna ovca v posnetku, ampak noces razumes. To je razlika. Ne recem, da ne razumes, ampak po vsej sili noces.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

DostMam ::

Glede vzroka in posledice: popoolnoma irelevantno. Gospod v temnem avtomobilu je naredil napako, vendar ga zato ni treba križati.
O tem kaj mene muči, helikopterjih in kako jaz vozim: pojma nimate, zato je popolnoma irelevantno.
Glede varnosti: potemtakem kontekst manjka nemškemu Svetu za varnost v cestnem prometu. Komu naj verjamem? Njim ali vam?

DostMam ::

DostMam: "Nekako tako: krivda voznika je obratno sorazmerna produktu hitrosti in cene avtomobila. Tisti počasnejši in cenejši je bolj kriv saj se mora brezpogojno podrediti tistem v dražjem in hitrejšem. "

m0LN4r: "Zakaj ze? Saj Octavia dizel gre tudi cisto normalno 200 km/h. Samo ti imas problem z znamko."

Zato, ker je to mindset na avtocestah. Nemških, naših, katerikolih. Primerjava z octavijo je brezpredmetna, saj sta njena cena in hitrost veliko bližji tistem golfu, kot lambotu. Razmerje se ne spremeni, matematika pač.

Spet: o mojih problemih nimate pojma.

m0LN4r ::

Glede vzroka in posledice: popoolnoma irelevantno.
- Komu naj verjamem? Njim ali vam?
Jasno je, da je tvoj pogled se najbolj napacen.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

DostMam ::

Torej, pravilni pogled bi bil verjeti m0LN4rju in ne avtoriteti?

m0LN4r ::

DostMam je izjavil:

DostMam: "Nekako tako: krivda voznika je obratno sorazmerna produktu hitrosti in cene avtomobila. Tisti počasnejši in cenejši je bolj kriv saj se mora brezpogojno podrediti tistem v dražjem in hitrejšem. "

m0LN4r: "Zakaj ze? Saj Octavia dizel gre tudi cisto normalno 200 km/h. Samo ti imas problem z znamko."

Zato, ker je to mindset na avtocestah. Nemških, naših, katerikolih. Primerjava z octavijo je brezpredmetna, saj sta njena cena in hitrost veliko bližji tistem golfu, kot lambotu. Razmerje se ne spremeni, matematika pač.

Spet: o mojih problemih nimate pojma.

Ce bi se zadaj pripeljala oktavia, seveda voznik crnega vozila nebi bil francoz in nebi zanalasc provociral situacijo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

DostMam ::

Če bi otročaj v lambotu spoštoval predpise... Vidim, da bomo kmalu razpravljali o sorazmernosti vrednosti vozila in pravice do nespoštovanja predpisov.

GupeM ::

m0LN4r je izjavil:

Ce bi se zadaj pripeljala oktavia, seveda voznik crnega vozila nebi bil francoz in nebi zanalasc provociral situacijo.

Kaj zdaj? Je voznik črnega vozila namenoma provociral kot praviš ti, ali voznik črnega avtomobila lambota zaradi njegove nizkosti ni opazil, kot pravi solatko in je zato z lambom moral vijugati kot je včasih Janica Kostelić po Slijemenu.

Resnica ni ne eno, ne drugo. Tip je pač hotel prehiteti še eno vozilo, ampak mu je opica za volanom lambota šla na kurac in se je raje umaknil. Če bi bil kot solatko, bi znižal hitrost na 50 km/h, kar bi bila primerna hitrost za tako kratko varnostno razdaljo. Saj vemo da solatko to počne na cestah v Mariboru. Je sam povedal. Samo da solatko zniža hitrost na 20 ali nekaj takšnega.

In mimogrede, ne zagovarjam voznika črnega vozila. Vozil je nepravilno, se strinjam. Ampak to opici za volanom lambota ne daje pravice, da se obnaša kot ... opica.

m0LN4r ::

CE je tip crnega vozila enake mentalitete kot ti, je lambota opazil ze 1km nazaj in ker jenpac lambo, se je naredil francoza in se odlocil, da ga bo jebal v glavo in se ne bo umaknil.

Ce ti tega ne razumes, si izpolnil kriterij za zgornjo trditev.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

GupeM je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ce bi se zadaj pripeljala oktavia, seveda voznik crnega vozila nebi bil francoz in nebi zanalasc provociral situacijo.

Kaj zdaj? Je voznik črnega vozila namenoma provociral kot praviš ti, ali voznik črnega avtomobila lambota zaradi njegove nizkosti ni opazil, kot pravi solatko in je zato z lambom moral vijugati kot je včasih Janica Kostelić po Slijemenu.

Resnica ni ne eno, ne drugo. Tip je pač hotel prehiteti še eno vozilo, ampak mu je opica za volanom lambota šla na kurac in se je raje umaknil. Če bi bil kot solatko, bi znižal hitrost na 50 km/h, kar bi bila primerna hitrost za tako kratko varnostno razdaljo. Saj vemo da solatko to počne na cestah v Mariboru. Je sam povedal. Samo da solatko zniža hitrost na 20 ali nekaj takšnega.

In mimogrede, ne zagovarjam voznika črnega vozila. Vozil je nepravilno, se strinjam. Ampak to opici za volanom lambota ne daje pravice, da se obnaša kot ... opica.
Ne daje mu pravice, se strinjam. Ampak verjetno tebi tudi ne pase, ko te nekdo zanalasc zajebava, razen ce sam sebe premalo cenis. Potem pa je rezultat 1:1

Sicer pa je voznik Lambota zelo dober sofer, ce bi pogledal vec njegovih posnetkov je tudi v drustvu varne voznje.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

DostMam je izjavil:

DostMam: "Nekako tako: krivda voznika je obratno sorazmerna produktu hitrosti in cene avtomobila. Tisti počasnejši in cenejši je bolj kriv saj se mora brezpogojno podrediti tistem v dražjem in hitrejšem. "

m0LN4r: "Zakaj ze? Saj Octavia dizel gre tudi cisto normalno 200 km/h. Samo ti imas problem z znamko."

Zato, ker je to mindset na avtocestah. Nemških, naših, katerikolih. Primerjava z octavijo je brezpredmetna, saj sta njena cena in hitrost veliko bližji tistem golfu, kot lambotu. Razmerje se ne spremeni, matematika pač.

Spet: o mojih problemih nimate pojma.

Sej ti si isti, tebi tudi ni jasno, da pac en kup ljudi, ko pogleda v ogledalo reagira v odvisnosti od znamke glede na hitrost.

Ce se jaz priblizujem v Polotu 180-200 se ljudje povsem drugace obnasajo, kot ce se priblizujem z 170 v kaksnem drugem bolj "sportnem" izgledu.

Razumem, da ti ne razumes, ker nimas vsakodnevno moznosti doziveti tega.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

scipascapa ::

Nemci bi moral uvesti omejitve povsod, pika.

m0LN4r ::

Saj bodo, ko bo Justin Biber generacija imela vnuke.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Dimnik ()

Matthai ::

Solatko, ti voziš tudi kombije, ali samo avtomobile?

https://regionalobala.si/novica/srhljiv...

:))
Kind of an asshole at first sight, but actually a nice guy
when you get to know me personally. :)

DostMam ::

m0LN4r, danes, 12:10:36: Govoriva o isti stvari. Če se približujete v polotu, vas ne fermajo pol procenta. Če se približujete v BMVju pričakujete, da se vam poloti takoj umaknejo. Vaš problem je, da se večinoma vi približujete in zato nimate spoštovanja do tistih, ki se jim približujete.
In ponovno: zakaj se toliko ukvarjate z mojimi občutki in doživetji? Dajte nehajte! Za to sem poročil mojo in imam tega ravno prav. Ni treba vam srbeti, ostanite pri talentih.

GupeM ::

m0LN4r je izjavil:

Ne daje mu pravice, se strinjam. Ampak verjetno tebi tudi ne pase, ko te nekdo zanalasc zajebava, razen ce sam sebe premalo cenis. Potem pa je rezultat 1:1

Sicer pa je voznik Lambota zelo dober sofer, ce bi pogledal vec njegovih posnetkov je tudi v drustvu varne voznje.

Tudi župniki pridigajo o tem, da je treba delati dobro, da je pedofilija slaba stvar ... Pa vemo kako je z nekaterimi izmed njih.

m0LN4r ::

DostMam je izjavil:

m0LN4r, danes, 12:10:36: Govoriva o isti stvari. Če se približujete v polotu, vas ne fermajo pol procenta. Če se približujete v BMVju pričakujete, da se vam poloti takoj umaknejo. Vaš problem je, da se večinoma vi približujete in zato nimate spoštovanja do tistih, ki se jim približujete.
In ponovno: zakaj se toliko ukvarjate z mojimi občutki in doživetji? Dajte nehajte! Za to sem poročil mojo in imam tega ravno prav. Ni treba vam srbeti, ostanite pri talentih.

Ne govoriva o isti stvari, nazalost.
Pricakuje se, da se takoj umaknes tudi, ce se pripeljes z biciklom. Al pa da se umaknes po dveh, stirih, sestih sekundah, ko opazis priblizajoce se vozilo.
Govorila sva o primeru, ki se ne premakne za bistveno vec casa. Ce upostevamo se cas priblizevanja, je casa za umik bilo ogromno.

Problem je, alergicna reakcija ko vidijo v ogledalu avto sporne oblike, ki se priblizuje hitreje, kot oni in se nato spremenijo v Karen soferje. Testirano.
Ampak spet nisi prebral pravilno, zato ti razlozim se enkrat. Ce se priblizujes z dolgocasno octavio se ti takoj umaknejo, brez problema. Pika.

Vcasih je Karen alergicna reakcija tudi odvisna od glasnosti vozila, kljub temu da se peljes enako pocasi, kot drugi, bo vdarila ven.

Ampak vrnimo se na temo, ker vidim, da pac nocete razumeti. Bo treba najprej nekaj kilometrov prevozit in opazovati, ampak pri vas je itak pri 130 konec, tako da do taksnih pojavov sploh ne prihaja, saj se peljete vsi podobno hitro.

PS: Si predstavljate v Sloveniji neomejeno hitrost na AC? Jaz ne. Glede na mentaliteto in trde glave, bi v enem dnevu napolnili urgenco.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

predi ::

m0LN4r je izjavil:

PS: Si predstavljate v Sloveniji neomejeno hitrost na AC? Jaz ne. Glede na mentaliteto in trde glave, bi v enem dnevu napolnili urgenco.
Kaj pa si je tukaj za predstavljati? To je vendar realnost. Zaradi pomanjkanja nadzora na naših avtocestah med nemško in slovensko avtocesto s tega vidika praktično ni razlike - folk, ki ga žge bistveno nad "priporočenih" 130, je v obeh primerih konstanta. Verjamem pa, da nekdo, ki predpise krši sistematično, tega niti ne opazi, ker je to njegova normalnost.

DostMam ::

Ok.
Strinjava se, da se je vozilu, ki te prehiteva treba čimprej umakniti. Jaz osebno se, saj ne vem kaj je razlog, da se tistemu za menoj mudi. Mogoče kje gori, ne vem in o tem ne razmišljam.
Razliki med nami sta:
- omejitev hitrosti: ne vidim pametnega razloga zakaj bi to kategorijo tako malomarno kršili;
- čas in pogoji za umikanje s prehitevalnega na vozni pas. Tako gre: v prometu smo enakopravni. To, da nekdo mora upočasniti, ker me ne more prehiteti, pri tem pa oba voziva na dovoljeni meji, je enakovredno temu, da moram jaz upočasniti in se mu umakniti. To bom naredil, pa ne takoj, v treh, patih ali ____ sekundah, ampak takoj, ko pri tem ne bom motil (ne ogrožal - motil) drugih udeležencev v prometu.

In sva spet na začetku: prehitevajočem se umaknem, če je verjetno, da bom do naslednjega prehitevanja lahko vozil po voznem pasu 10 sekund. Sicer oba voziva po prehitevalnem pasu po omejitvah. 30 sekund ali eno minuto bo vozil 20 km/h počasneje. Jebiga, slaba karma za njega.

DostMam ::

predi je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

PS: Si predstavljate v Sloveniji neomejeno hitrost na AC? Jaz ne. Glede na mentaliteto in trde glave, bi v enem dnevu napolnili urgenco.
Kaj pa si je tukaj za predstavljati? To je vendar realnost. Zaradi pomanjkanja nadzora na naših avtocestah med nemško in slovensko avtocesto s tega vidika praktično ni razlike - folk, ki ga žge bistveno nad "priporočenih" 130, je v obeh primerih konstanta. Verjamem pa, da nekdo, ki predpise krši sistematično, tega niti ne opazi, ker je to njegova normalnost.

Na cesti sem vsak dan več kot dve uri. Mešano, AC in lokalne, predvsem ob konicah. Vozim po omejitvah. Število vozil, ki me prehitijo je približno enako številu tistih, ki jih prehitim. Prehitim enkrat več kamionov kot osebnih vozil. Aha, enkrat dem prehitel tudi par na dveh motociklih. Povprečno srečam dnevno 3-4 tistih iz paralelne normalnosti in 1 vozilo tedensko, ki vozi prepočasi. Če odmislim fantomske zastoje poteka promet ustrezno. Moje izkušnje.

DostMam ::

Še ena misel: verjetno prihaja tudi do Karen-Karen situacij. Pa je popolnoma vseeno kdo je prvi začel.

mirator ::

DostMam je izjavil:

Ok.
Strinjava se, da se je vozilu, ki te prehiteva treba čimprej umakniti. Jaz osebno se, saj ne vem kaj je razlog, da se tistemu za menoj mudi. Mogoče kje gori, ne vem in o tem ne razmišljam.
Razliki med nami sta:
- omejitev hitrosti: ne vidim pametnega razloga zakaj bi to kategorijo tako malomarno kršili;
- čas in pogoji za umikanje s prehitevalnega na vozni pas. Tako gre: v prometu smo enakopravni. To, da nekdo mora upočasniti, ker me ne more prehiteti, pri tem pa oba voziva na dovoljeni meji, je enakovredno temu, da moram jaz upočasniti in se mu umakniti. To bom naredil, pa ne takoj, v treh, patih ali ____ sekundah, ampak takoj, ko pri tem ne bom motil (ne ogrožal - motil) drugih udeležencev v prometu.

In sva spet na začetku: prehitevajočem se umaknem, če je verjetno, da bom do naslednjega prehitevanja lahko vozil po voznem pasu 10 sekund. Sicer oba voziva po prehitevalnem pasu po omejitvah. 30 sekund ali eno minuto bo vozil 20 km/h počasneje. Jebiga, slaba karma za njega.

No počasi bomo prišli na to, kar sem zapisal že nekje v začetku "Talentov". Če te želi nekdo prehiteti, se mu pač umakni, v kolikor je prostor za umik. Zakaj te nekdo želi prehiteti ve samo on in dejansko, lahko drvi, ker je dobil informacije, da mu hiša gori, da mu vlamljajo, ker se mu mudi na letalo, ker ..., ker je preprosto objestnež in divjak. Umik, če se tebi nikamor ne mudi in zaradi prehitevanja nimaš ranjenega ega, pomeni tvojo nadaljno vožnjo brez stresov. Nikar pa se ne imej za pravičnika, da se pač hitreje ne sme peljati.

No pa še izsek od @molnarja:
Problem je, alergicna reakcija ko vidijo v ogledalu avto sporne oblike, ki se priblizuje hitreje, kot oni in se nato spremenijo v Karen soferje. Testirano.
Ampak spet nisi prebral pravilno, zato ti razlozim se enkrat. Ce se priblizujes z dolgocasno octavio se ti takoj umaknejo, brez problema. Pika.

To se tebi verjetno samo zdi, ker voziš agresivno in vozniku pred tabo povzročaš razno-razne frustracije. Jaz bi ti sicer lahko rekel tudi, da ko dohitiš vozilo tipa Mercedes, BMW, Avdi ali kaj podobnega z vozilom slabše kategorije, da se ti tisti nalašč ne umaknejo, češ, kaj pa boš?

m0LN4r ::

predi je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

PS: Si predstavljate v Sloveniji neomejeno hitrost na AC? Jaz ne. Glede na mentaliteto in trde glave, bi v enem dnevu napolnili urgenco.
Kaj pa si je tukaj za predstavljati? To je vendar realnost. Zaradi pomanjkanja nadzora na naših avtocestah med nemško in slovensko avtocesto s tega vidika praktično ni razlike - folk, ki ga žge bistveno nad "priporočenih" 130, je v obeh primerih konstanta. Verjamem pa, da nekdo, ki predpise krši sistematično, tega niti ne opazi, ker je to njegova normalnost.

O kaksnem nadzoru ti to? Ker jaz sem v 5 letih srecal policaje samo enkrat, pa se to kontrola tovora in nic drugega.

Ja mirator, jaz te razumem, ampak teh pravicnikov, ki upocasnjujejo promet, je vec kot bi si mislil. Oz. jih je ogromno.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

solatko ::

DostMam - Gledalcem ni jasno, čemu je bil filmček posnet, tudi, če se je "izživljal" je to počel sorazmerno varno, torej zadeve kar dobro obvlada. Meni je jasno, kaj se dogaja z avtomobilom pri hitrostih nad 200km/h, večini gledalcev ne, ker nimajo izkušenj s takšno vožnjo, sploh s takim športnim avtomobilom. Nikjer pri tem videu nisem omenil PH, samo povdaril sem, da si jaz nebi upal peljati tako. Niso najvarnejše, vendar bi bila primerjava možna samo v primeru, ko tudi drugod nebi bilo OH, tako pa primerjat omejitev vozila, z omejitvami 110-130 ni ravno pošteno. Niso pa toliko nevarne, da bi na njih postavili omejitev, zaradi varnosti. Tudi pri nas tisti, ki vozijo čez 200 ne povzročijo ravno veliko nesreč. Ni mu treba bejžat, temveč se umaknit, takoj, ko prehiti tistega na desni, kaj je tu sporno, saj se nemški vozniki, še kako zavedajo, kakšne so hitrosti na AB brez omejitev, zato tudi ne skačejo na prehitevalni pas in se z njega hitro umaknejo, pri nas pa parkiranje na prehitevalnem pasu od kamiona do kamiona, tudi če je 1000m prostora vmes. Tam se oviranje prometnega toka, kar pogosto kaznuje in dolga vožnja po prehitevalnem pasu tudi. Gospoda v črnem avtu križate tukaj, voznik lambota je reagiral čisto kulturno, ko je voznik črnega lambota opazil, se je takoj umaknil, kar je prav. Pri nas bi padel še finger in podobno.


GupeM - Seveda tebi niti slučajno ne potegne, da bi ga lahko lambo pojedu po voznem pasu, predno bi se zbudil in ravno v tem je point, da se mu je poizkušal samo postaviti na točko, kjer ga bo opazil in, ko ga je, se je lopo umaknil. Seveda tega pri nas ne boste videli, ker bi lambo pač potegnil po voznem pasu ali celo odstavnem, zato je normalnim voznikom, ki smo kdaj vozili kakšno športno zverino jasno, sa model vožnjo obvlada, vse ostalo je nakladanje fovšljivcev, ki si tako vožnjo lahko samo sanjajo. Ne ni prepovedano požmrkat, če te voznik pred teboj ne vidi in je vozni pas prazen, prepovedano pa je prehitet po desni. Opica za volanom ni naredila nič takega, kar v D ni dovoljeno pač naletela na voznika s počasnejšim reagiranjem in ga na lep način opozorila, da je napoto in naj se umakne na prazen vozni pas. Naše opice vozijo v takih primerih po desni ali odstavnem pasu. Na nemških AB se to ne sme delat, da boš ti vozil 2km, zato, da boš prehitel še en avto, ki ga v trenutku, ko si prehitel prvega, komaj vidiš. Ko prehitiš, nimaš kaj delat na prehitevalnem pasu in prehiteva lastno senco, vse zato, ker ti menjava pasov na AC dela težave.

scipascapa - Seveda strokovnjak, samo še reference jim pošlji in bojo vsi AB v D na 110. Mimogrede, v D se z varnostjo v prometu ukvarja nekaj ministrstev, nekaj izobraževalnih programov, nekaj šoferskih društev, proizvajalci avtomobilov in še neodvisni strokovnjaki, zato pa imajo kar nekaj odsekov AB brez omejitev, ker ne odloča samo nekaj opic, ki žvižgajo enako, tem veljajo argumenti in protiargumenti, potem pa najdejo dogovorno, neko sredno pot. Tam se pač upošteva tudi strokovnjake, ki ob omembi hitrosti, ne skočijo v luft, da vse kar je čez 130 ubija, da na praznih cestah padajo avioni na avtocesto, da vsake pol ure raznese kakšno zračnico,.....

Matthai - V kakšnem smislu to povezuješ z mojim nadimkom? Ti je zmanjkalo belega, pomanjkanje, ker niso prišle banane?
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Seveda tebi niti slučajno ne potegne, da bi ga lahko lambo pojedu po voznem pasu, predno bi se zbudil in ravno v tem je point, da se mu je poizkušal samo postaviti na točko, kjer ga bo opazil in, ko ga je, se je lopo umaknil.

No, dajta se končno zmenit z molnarjem, kdo od vaju bolj prav bere njegove misli. Ti praviš da voznik spredaj Lambota ni opazil, molnar pa pravi da je voznik spredaj namenoma izzival, ker je videl, da je zadaj Lambo. Največ eden od vaju ima prav, oba sigurno ne. Resnica je pa verjetno nekje vmes. Voznik spredaj je Lambota videl, vendar je napačno ocenil, da bo lahko prehitel še en avto in se nato umaknil. Ker ga je opica v lambu skoraj ubila s ceste.

solatko je izjavil:

Ne ni prepovedano požmrkat

Ja, je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

DostMam ::

solatko je izjavil:

DostMam - Gledalcem ni jasno, čemu je bil filmček posnet, tudi, če se je "izživljal" je to počel sorazmerno varno, torej zadeve kar dobro obvlada. Meni je jasno, kaj se dogaja z avtomobilom pri hitrostih nad 200km/h, večini gledalcev ne, ker nimajo izkušenj s takšno vožnjo, sploh s takim športnim avtomobilom. Nikjer pri tem videu nisem omenil PH, samo povdaril sem, da si jaz nebi upal peljati tako. Niso najvarnejše, vendar bi bila primerjava možna samo v primeru, ko tudi drugod nebi bilo OH, tako pa primerjat omejitev vozila, z omejitvami 110-130 ni ravno pošteno. Niso pa toliko nevarne, da bi na njih postavili omejitev, zaradi varnosti. Tudi pri nas tisti, ki vozijo čez 200 ne povzročijo ravno veliko nesreč. Ni mu treba bejžat, temveč se umaknit, takoj, ko prehiti tistega na desni, kaj je tu sporno, saj se nemški vozniki, še kako zavedajo, kakšne so hitrosti na AB brez omejitev, zato tudi ne skačejo na prehitevalni pas in se z njega hitro umaknejo, pri nas pa parkiranje na prehitevalnem pasu od kamiona do kamiona, tudi če je 1000m prostora vmes. Tam se oviranje prometnega toka, kar pogosto kaznuje in dolga vožnja po prehitevalnem pasu tudi. Gospoda v črnem avtu križate tukaj, voznik lambota je reagiral čisto kulturno, ko je voznik črnega lambota opazil, se je takoj umaknil, kar je prav. Pri nas bi padel še finger in podobno.

Glede lambota: Molnar ga je prilimal samo zato, da bi podžgal debato. Zveze s talenti na slovenskih cestah res nima, saj nimamo izkušenj s takšnimi situacijami. Torej, zame zgodbe o lambotu ni več.
Glede nemških avtocest: od kod vam ideja, da niso nevarne? Kako lahko ponovite tezo, ki ne drži? So nevarne, in resno se ukvarjajo z mislijo postaviti omejitve. Imate članek iz zanesljivega vira, preberite ga! Varnost nemških avtocest je mit! Mit je tudi, da so hitri vozniki varni. Hitrost ubija, to ni mit.

m0LN4r ::

@DostMam
Nene, lambota je prilimal GupeM, ampak se je zlagal o dejanskih okoliscinah in situaciji. Pac lagal je, pika. Zakaj bi mu potem sploh verjel recimo tole:

Voznik spredaj je Lambota videl, vendar je napačno ocenil, da bo lahko prehitel še en avto in se nato umaknil. Ker ga je opica v lambu skoraj ubila s ceste.
Tak se tolazi, ja in verjetno spet poskusas zavajati, kot si to poskusil s slikami.

Mit je tudi, da so hitri vozniki varni. Hitrost ubija, to ni mit.
O omejitvi govorijo zaradi zelenih, vsako leto reciklirajo isto novico in potem pade, ampak to ni point.
Moras definirati kaj je hitro in za koga. Hitrost lahko ubija ali pa tudi ne. Hitrost premikanja ni edini faktor.

Ce vam pa "hitri" lamboti niso vsec, pa glejte Skodo Combi:


Al pa Tiguana 2016, bolj domace:
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

DostMam ::

Lambo, zadnjič: OK, Gupe je, niste vi, se opravičujem. Ni relevanten, ne lambo ne fabia. Dokler talenti v njih ne bodo upoštevali prometnih predpisov in kulture, sploh ne.
Glede omejitev: strinjam se, krivi so zeleni, ker so ugotovili, da je na odsekih brez omejitev 25% več žrtev. Zame je mit o brezmadežnosti autobahna ovržen. Kdor ne razume, prav.
««
214 / 215
»»