» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
216 / 324
»»

GenZNPC ::

DostMam je izjavil:

GenZNPC je izjavil:

Jaz pravm, da je blo zaigrano.

Akt zaigranosti nosi napačno sporočilo na katerega je treba reagirati. Tudi poizkus minorizacije problema nosi napačno sporočilo.

Reagiraj!
skibidi

DostMam ::

Veseli me, da sva oba zadosti inteligentna in se strinjava.

mirator ::

Izgleda, da talentov ne bo nikoli zmanjkalo.
Štiri delno parkirišče. Prvo, drugo in tretje imajo direkten uvoz in izvoz na dostopno cesto, četro pa kot žep z dovozom in izvozom v tretje parkiraišče. Že dokaj zgodaj zjutraj, ko se trgovina odpre, moteče hupanje. Pogled skozi okno razjasni vtrok hupanja. Nek talent je preprosto parkiral na uvozu7izvozu iz četrtega parkirišča. Situacija se ni umirila vsaj 15 min, ko se od nekje le prikaže voznica, nekaj jezno destikulira in potem se umakne...ja umakne, avto enostavno preko robnika prestavi kar na zelenico in ponovno odkoraka.
Lokacija, Mercator v Novih Jaršah.

poweroff ::

V takem primeru pomaga znani komad Ludacrisa...
sudo poweroff

John Doe 71 ::

Danes sem hotel po pravilih rešit zaporo pasu na AC (v tistem trenutku se niti še nisem zavedal nevarnosti zožanja na en pas, oz. sem sploh videl samo omejitev 80), zmanjšal na 80, potem ko sem se bližal zapori, pa dal levi smernik v upanju, da me bo vsaj zadnji od dveh drvečih 120 spustil naprej. Izsiljevat seveda tudi nisem hotel, ker ni po pravilih. In potem sem se moral ustaviti direkt pred stožci.
Tako da vožnja po pravilih ne pride vedno v poštev, če bi tukaj prilagodil hitrost ostalim in katerega malo izsilil, ne bi bilo nobenega problema. No ko sem videl, da bo zmanjkalo pasu in v levem ogledalu 2 hitro bližajoča, moraš kar hitro misliti kaj boš naredil, jaz sem se pa že proti koncu šihta slabo počutil in sem bil vse prej kot 100%. Zdaj tudi vidim kako se lahko take stvari dogajajo nekaterim, sploh starejšim. Zato pač so omejitve, ker niso vsi stari 35 in v top psihofizičnem stanju.

Pa že na začetku poti sem opazil, oz. že večkrat prej, da levi smernik ostalim pomeni da morajo dati poln plin, ne pa spustiti naprej.

Sicer sem pa ugotovil kako je mišljena ta omejitev 80, idealno bi bilo da bi vsi vozili max 80, ampak če ostali vozijo 120, moraš pa tudi ti. Povsem enaka stvar je, če bi šel zavirat na 40 dol iz AC.

Ni mi tudi jasno kako pa ostalim rata zamenjat pas brez smernika in v 20m luknjo na levem pasu. In to se redno dogaja.

Lansko leto sem se tudi spraševal zakaj se v takih primerih naredi stoječa kolona. Zdaj sem videl, da zaradi neupoštevanja zadrge, neupoštevanja omejitve ter ko je konec dela na cesti sigurno zelo pomaga, če bi vsak dal poln plin.

Odkar vozim 120 je sicer precej manj problemov. Pri višji hitrosti imaš itak vedno blokiran levi pas in si potem samo jezen na ostale. 120 je ravno prav, kar nekaj jih vozi 110, tovornjaki 100, in si tako ravno nekje v povprečju.

Zgodovina sprememb…

GenZNPC ::

Ni mi tudi jasno kako pa ostalim rata zamenjat pas brez smernika in v 20m luknjo na levem pasu. In to se redno dogaja.
20 metrov je dosti, izi to je placa za 3 avte se vrint.
skibidi

Ahim ::

A tiste table kjer je oznaceno da bo prislo do zozanja ceste ti pa tvoja Astra odfiltrira ve iz vidnega polja?

b3D_950 ::

Ja, prej se že prestaviš na "pravi" pas in ne čakaš na zadnji moment, razen če že vse stoji na obeh pasovih potem je itak vseeno kje si. Tabla pa itak že "kilometer" prej opozarja, da se nekaj dogaja. Itak pa večina folka nima feeling/#sejimnedarazmišljat za prostor/hitrost, tako da zadrga ne bo funkcionirala nikoli.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

DostMam ::

John Doe, premisliti je treba ali je ustrezno po naporni službi in ob slabem počutju situacije reševati s povišanjem hitrosti.
Strinjam se z vami glede levega smernika. Cepci ne razumejo, da to ni "prosim, spustite me" ampak je "jaz grem".
M0LN4r, vozim staro kanto in komaj čakam, da mi en tak priskrbi novi avto in še lepo odškodnino.

John Doe 71 ::

DostMam je izjavil:

John Doe, premisliti je treba ali je ustrezno po naporni službi in ob slabem počutju situacije reševati s povišanjem hitrosti.

No saj v bistvu sem kar dobro rešil situacijo, lahko bi se končalo precej slabše. Sploh to da sem zmanjšal na 80, kaj bi bilo lahko če bi šel tudi jaz 120+, to bi se zakajlala pri zožanju.
Sicer pa tudi ko sem zaviral, je bil še eden za mano in me je moral obvozit pri ene 40 km/h. Pa tisti drugi od dveh tahitrih je nekaj probal zavirat, ampak mu ni zneslo, je bil prehiter. Popolna ustavitev na AC je seveda najslabše kar lahko narediš. Na srečo smo bili samo štirje in je šlo skozi.
Drugače se to najbolj pogosto dogaja na pospeševalnih pasovih, čeprav da bi se kdo povsem ustavil sem do sedaj videl samo enega. Potem še enega sem pa več kot očitno spustil naprej pri 60km/h in se še ni upal vključit. V 99% primerih se zato raje pravočasno premaknem na levi pas. Ena redkih situacij, ki jo je bolje reševati z večjim plinom.

No ja, vsaj za drugič sem se naučil.

A tiste table kjer je oznaceno da bo prislo do zozanja ceste ti pa tvoja Astra odfiltrira ve iz vidnega polja?

Na splošno večina ljudi najprej opazi znak za omejitev. Majhna možnost je tudi, da sploh ni bilo znaka za zožanje ceste.

Zgodovina sprememb…

GenZNPC ::

DostMam je izjavil:

John Doe, premisliti je treba ali je ustrezno po naporni službi in ob slabem počutju situacije reševati s povišanjem hitrosti.
Strinjam se z vami glede levega smernika. Cepci ne razumejo, da to ni "prosim, spustite me" ampak je "jaz grem".
M0LN4r, vozim staro kanto in komaj čakam, da mi en tak priskrbi novi avto in še lepo odškodnino.

Za 500eur totalke ne bos dobil novega avta. V prometu se ne caka, ampak odziva.
skibidi

DostMam ::

Totalka bo le del odvetnikovega honorarja. Funkcionira, preverjeno. Dobrodošli!

GenZNPC ::

Jebat ga, ce vsem uspe opisani manever brez tezav, ki ga je opisal John in samo en ne ve kam bi se dal. Se bo treba prilagodit vecini in potem glih taksen, ki ne ve kam bi se dal, unici tok in ritem ostalih in naredi nek nepredvidljiv manever.

To je isti fenomen, ko je recimo delo na avtocesti za 3-4 mesce in je omejitev 80. 99% voznikov se pa tam pelje 100 proti ozanju, cisto noben nima tezave z vkljucevanjem.

Ravno vceraj sem to dozivel na Avstrijski avtocesti. Lepo brez problema cisto vsi sibamo, pol pa kr naenkrat, iz 100 na 70 in ne gre zadeva nikamor, pa glej ga zlomka, kot zanalasc vidim pozneje LJ tablice, ki se je tam jajcal 70 in se za njim vsaj 30-40 avtov zaguzvalo. Se jebeni tovornjaki so se peljali vsaj 80+
skibidi

DostMam ::

Aha: kretena je treba križat, ker spoštuje predpise, ki jih pišejo kreteni.

ytodf ::

En kolega sprašuje, kakšen avto bi najbolj jezil Ljubljančane - a kak hummer s prirezanimi aufspufi, da ga agresivno pelješ po Dunajski/Celovški, na polno nažigaš balkan TURBO folk in pritiskaš, da se kar kosi motorja valijo pri aufspufu ven? Mislim, itak je brez zveze zdaj, ker putinove nuklearno zimske orgle...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ytodf ()

b3D_950 ::

Prisloni naj glavo na vroč štedilnik, da bo lahko zavohal svojo pamet.:P
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

predi ::

Mene kar zmrazi, ko na slo-techu vidim teme talentov o odstranitvi blokade na e-skirojih. Ob predpostavki, da nesrečni gospod spodaj ni imel takšnega e-skiroja, je lahko nevarna že vožnja s predpisanim:

Ljubno ob Savinji: Smrtno se je ponesrečil voznik električnega skiroja

Nekaj minut čez polnoč se je v Ljubnem ob Savinji zgodila huda nesreča, za posledicami katere je umrl 52-letni voznik električnega skiroja. Vozil je iz smeri bencinskega servisa proti centru Ljubnega in z desnim bočnim delom skiroja zadel v robnik hodnika za pešce. Pri tem je padel in se tako hudo poškodoval, da je umrl na kraju nesreče.

https://www.vecer.com/kronika/ljubno-ob...

GenZNPC ::

Cesta Krsko - Slovenska bistrica je grozna!!
Krizevci - Verzej - Ptuj - Pristava, samomor!
Pri Gederovcih proti Avstriji so koncno zaceli nekaj malega na novo asfaltirat.
No do penzije bo mogoce zrihtan "ruralni" del, ki ni samo glavna cesta do Ljubljane.

Ni cudno, da so prinas avti, podvozje, od koncnikov do amortizerjev 2x hitreje uniceni.
skibidi

MrStein ::

Pa pogostejši servis in krajša garancija.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

John Doe 71 ::

GenZNPC je izjavil:

Jebat ga, ce vsem uspe opisani manever brez tezav, ki ga je opisal John in samo en ne ve kam bi se dal. Se bo treba prilagodit vecini in potem glih taksen, ki ne ve kam bi se dal, unici tok in ritem ostalih in naredi nek nepredvidljiv manever.

Sem se že moral prilagodit, nič ni bilo s tisto vožnjo 120 in neprestano gledanje števca in BC-ja za porabo, da ne boš šel več, pa še vseeno mi je drugi petek popoldne utripala lučka za bencin že na začetku poti, tankal pa 2 tedna nazaj med vikendom. Tankal 45l, v tank gre 48l. Tako da tudi če res šparaš, gre komaj skozi.

Še večji razlog je bilo pa to tedensko povečanje prometa, pa še nisem ugotovil razloga zakaj, mogoče jih je prej 1 leto toliko delalo od doma. Pa saj že prej se je ob bolj prometni uri kot je 6:30 nabiral promet, ampak zdaj je še precej huje.
In tako danes ko sem celo pot vozil za ostalimi 140 po levem pasu, sem opazil da je šel desni pas pri samo 100, to pa zame ne pride v poštev.

Tako da sem se včeraj popoldne kar med potjo odločil, da bom začel voziti kot dopušča prometni tok, nikoli pa več kot enih 168 po števcu. In da bom tankal tedensko. Itak teh 200 kljuset ni ne vem kaj, da bi kar tako ušlo čez, se moraš kar potrudit.

Ta podražitev bencina mene sploh ne gane, dokler bo do 2EUR/l bo sprejemljivo.

Ta vožnja 120 vseeno ni bila zaman. Kar sem se dobro naučil, ko sem bil v koži tistih, ki vozijo bolj po desnem pasu, bolje zastopim zakaj vskakujejo na levi pas. Dobro, nekateri pretiravajo, ker je za njimi samo še par avtov in bi lahko počakali. Sem videl tudi že primer, da je imel samo enega za sabo, pa so se potem raje trije nagužvali na 1m medsebojne razdalje. Seveda CE tablica, zadnje čase jih je na gorenjski AC kar nekaj, pa da je prej vozil 120 ne pomeni da je umirjen voznik, pomeni samo da špara. No če je neprekinjena kolona, pa enkrat moraš iti in danes sta vsaj 2 tako šla pred mano, ker jaz puščam vsaj približno normalnih, kaj jest vem, 15m, za ene 3 avte prostora že moraš imet pri 140.
No kaj sem hotel povedat, nista me zjezila niti malo, da bi blendal in trobil kot zmešan kot sem delal včasih.
Pa drugače že preden sem začel vozit 120, od novega leta naprej, sem se naučil voziti brez da delam prekrške, prehitevanje po desni itd.

No tisti incident prejšnji teden sedaj seveda ne bo problem. Pa pustimo da imam hiter avto in da ne šparam več in da sem več ali manj samo na levem pasu, tudi če je še 500m do tovornjaka, raje potegnem do 160 kot pa da se umikam desno, tiste menjave pasov so mi res že dosadile.
Po tistem incidentu v četrtek sem se potem naučil še, da ne rabiš da ti 5-10x utripne levi smernik, da začneš zavijat levo, ne pa tudi 0x-1x kot delajo ostali. Pač ene 3x in če vidiš da je prosto, začneš zavijat. Pač moraš biti bolj odločen.
No izsiljeval prednosti ne bom nikoli, ne vidim smisla. Zame to pomeni da tistemu zadaj ni treba niti stopiti iz plina. Razen če bom zavil levo in se naserjejo pred mano, tukaj jaz ne morem nič naredit in bo tisti za mano pač moral zmanjšat.

Priložnost za vožnjo 100-120 in premik desno bo seveda še vedno, takoj ko se povsem zgosti promet na obeh pasovih. Takrat mi ne paše se vozit na levem pasu, ker imaš takoj neučakance, raje prehitevam ko se pokažejo dovolj velike luknje. Itak je to ponavadi šele pri Šenčurju, v LJ se pa na srečo ne vozim.

Zgodovina sprememb…

b3D_950 ::

lmao
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

John Doe 71 ::

Še nekaj je, tista povsem prazna ravnina Kranj-vzhod - Kranj-zahod, ma to umiraš pri 120, pri 160 jo daš skozi kot za nič, dolgčas sigurno ni, ker to je že kar lepa hitrost. Enako je za tunelom pred Brezjami kar dolga ravnina.
Vsa čast tovornjakarjem, ki se cijazijo po cele dneve pri 100 km/h. 100 km/h po AC je kot izven 60. No saj res pa da tam tudi vedno naredijo kolono s svojimi 70km/h, pa seveda rabijo minuto da pridejo do tolk.

DostMam ::

/S
Vprašati se je ali je racionalno zagoniti 135 EUR za zabavo, da bi človek pregnal 90 sekund dolgčasa na dan (pol ure mesečno). Obenem pa nima denarja za avto s tempomatom.
s/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DostMam ()

GenZNPC ::

Vceraj prevozil 520km v 5urah in 36 Minut, od tega 90km brez avtoceste in kr nekaj zapor na AC omejenih na 80 in dva mejna prehoda. Soliden rezultat.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

John Doe 71 ::

DostMam je izjavil:

/S
Vprašati se je ali je racionalno zagoniti 135 EUR za zabavo, da bi človek pregnal 90 sekund dolgčasa na dan (pol ure mesečno). Obenem pa nima denarja za avto s tempomatom.
s/

Tole glede tempomata sem že probal, ne moreš ob urah ko se hodi na šiht in iz njega dajat tempomata. Še 100 ne gre, sem že probal, tovornjaki zmanjšujejo tudi pod 100. 90 bi šlo, če ne bi bilo pacientov, ki ne znajo pravilno prehitet in ti prehitijo takoj pred nosom.
Več dela je s tem tempomatom in tistim gumbom za nastavljanje hitrosti kot pa preprosto kontrolirati hitrost s stopalko za plin.

Ta vožnja 160 se pa ni izkazala za tako kot sem mislil, saj gre, ampak to je že kar mal preveč. Verjetno bom vzel nekaj srednjega. Tudi mi tistih prišparanih 500EUR na leto vseeno nekaj pomeni, sploh zdaj ko mi ostane od plače samo 200EUR na mesec.
Ker pri 160 si takoj v igri z BMW-ji, danes so bili kar štirje.
Drugače je zanimivo, voziš 120 in imaš občutek da vsi ostali tudi 120 in opaziš od ostalih max 140-150. Ko pa začneš vozit 160, pa kar vsi 160, še če hočeš nekoga prehitet in gledaš na števec, in glejga, kaže 160, pa se ne premakneš nikamor in moraš potegnit do 170 da počasi le prideš mimo.
BMW vožnja pa zgleda tako, da zmaga kdor ima večjega. Pa res moraš imeti za tako vožnjo eksplicitno BMW, ostali avti niso tako zastrašujoči, da bi bil enak efekt.
Najbolj hecno je bilo ko sta bila 2 na kupu in že tisti, ki je prej vozil vsem 5m za ritjo (zastopim zakaj, tako se pač najhitreje pride na cilj, ampak kaj bo delal s temi pridobljenimi sekundami je pa vprašanje), se je potem raje umaknil drugemu BMW-jašu, ki je pa njemu vozil 5m za ritjo.
Prvega sem malo dlje časa zadrževal za sabo, par km, niti ni bilo videti da bi ga zjezil, ker meni še ni vozil toliko za ritjo. Sem pa siguren da bi on raje videl, da tudi jaz vozim 5m za ostalimi kot pa 15-25m, pa še vsakič ko je kdo izsilil prednost, sem stopil na zavoro.
No potem na koncu pa prehitim še enega BMW-ja, ker je vozil 130, potem na izvozu pri omejitvi 60 (mogoče sem ravno zaradi njega zmanjšal na 65, čeprav grem drugače 5 več) se mi pa nalima in me dejansko hoče prehitet, ker je ravno za 2 avta prostora. Ampak to če bi jaz dal levi smernik, v bistvu po pravilih bolje desni, ampak sem bil že bolj na levi, zmanjšal na max 40 in se pomaknil povsem do roba, ne pa kar tako. Potem sem zavzel malo bolj odločen položaj točno na sredini, ker se mi je zdel prevelik riziko da me tam prehiteva.
Pri vključitvi na glavno cesto sem ga poscal za 500m, toliko o teh BMW-jaših.
Pa za trobljo, blendanje in desno prehitevanje še slišali niso, samo vožnja za ritjo jim gre od rok. No saj BMW-ji, sploh tisti z bolj zastrašujočo masko kot kaka sedmica (no ta je bil še četrti danes za mano, tega sem samo spustil naprej), pa vožnja povsem za ritjo je že kar dovolj, da si najhitrejši. Večja vozila kot so tovornjaki in tanki ti ne bi nič pomagali, ker so že sami od sebe počasni, tako da je BMW na žalost to to kar lahko narediš. Mogoče še kak ameriški poltovornjak, tistim se jaz tudi raje takoj umaknem.

V glavnem, 120 vožnja je bila veliko manj pestra. Ampak začuda niti nisem bil pod stresom na koncu take vožnje, čeprav drugače seveda je stresna.

Zgodovina sprememb…

val46 ::

Kaj vse se premika po naših cestah...sej ne vem, al dejansko trola, al je res tolk "tumbast" za vozit 8-O

pi pawr ::

GenZNPC je izjavil:

Vceraj prevozil 520km v 5urah in 36 Minut, od tega 90km brez avtoceste in kr nekaj zapor na AC omejenih na 80 in dva mejna prehoda. Soliden rezultat.


Povprečna pod 100, ampak še za preživet 8-)

Par mesecev nazaj sem prevozil od Prage do LJ v 7 urah za 700 km, neupoštevaje en postanek, na mejnih prehodih nikogar. Brez šparanja na prosti AC. V CZ je bilo veliko zapor (upočasnitev), pri Dunaju zamašek. Kul izlet, še veliko jih bo (upam) letos.

DostMam ::

John Doe 71 je izjavil:

...
V glavnem, 120 vožnja je bila veliko manj pestra. Ampak začuda niti nisem bil pod stresom na koncu take vožnje, čeprav drugače seveda je stresna.

Johnny, poizkusiva takole: izberite 5 mičnih sodelavk, po eno za vsak delavnik. Vozite se v službo in iz nje največ 120 km/h in pri tem mislite na to in samo na to, kako bi podrli sodelavko. Eno v pisarni, drugo v garderobi... Poizkusite en teden, pa poročajte kako je bilo.

Juplter ::

Vožnja pomeni priti iz točke A na točko B. Ne pa da uživaš v njej. Za to imate dirkališča. Sam vedno vozim 100-110 po AC ker takrat je najmanjša poraba goriva. Če mi je pa je "dolgčas" pa si ponavadi vklopim kakšne podcaste oziroma kakšne druge audio posnetke in se osredotočim na njih..

Upam da bodo kmalu samovozeči avtomobili. Bomo pregnali neumni človeški ego iz cest in z tem manj nesreč

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Juplter ()

GupeM ::

V vožnji moraš uživati. Če ti je dolgčas in se začneš (preveč) osredotočat na druge stvari, postaneš nevaren.

Pa ne mešat uživanja v vožnji in divjanja. V vožnji lahko uživaš tudi z vožnjo pod omejitvijo.

MrStein ::

Juplter je izjavil:

kakšne druge audio posnetke in se osredotočim na njih..

Upam da bodo kmalu samovozeči avtomobili. Bomo pregnali neumni človeški ego iz cest in z tem manj nesreč

Jaz tudi močno upam, da ne bo več voznikov, ki se osredotočajo na kaj drugega kot vožnjo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

DostMam ::

Gupe, v vožnji je nujno, da od točke A do točke B pridemo varno in v razumnem času. Užitek pri tem je tako nedoločljiva variabla, ki jo bo vsak voznik tolmačil po svoje (in bo imel prav). Z vsemi dirkači vred.
MrStein: bodimo realni! Malo je šoferjev, ki se med vožnjo cel čas in 100% osredotočajo samo na vožnjo. Tisti z več vozniške rutine, sploh če dnevno delajo daljše poti, vozijo z vklopiljenim "mentalnim avtopilotom", ki ga nehote razvijejo in ponotranjijo. To imamo evolucijsko vgrajeno in s tem celo uspešneje preživimo.
Seveda je napotek Johnnyu mišljen kot način odvračanja pozornosti od namišljenih nevarnosti, težav in "tekmovanj". Avtopilota je že razvil.

GenZNPC ::

Juplter je izjavil:

Vožnja pomeni priti iz točke A na točko B. Ne pa da uživaš v njej. Za to imate dirkališča. Sam vedno vozim 100-110 po AC ker takrat je najmanjša poraba goriva. Če mi je pa je "dolgčas" pa si ponavadi vklopim kakšne podcaste oziroma kakšne druge audio posnetke in se osredotočim na njih..

Upam da bodo kmalu samovozeči avtomobili. Bomo pregnali neumni človeški ego iz cest in z tem manj nesreč

100-110 ni avtocestna hitrost, tolko se komot peljes po regionalkah. Lep prakticen primer za to sta Avstrija in Nemcija.
Tempomat nastavis na 110 na regionalki, pa te noben policaj niti povohal ne bo.
Ti bi pa bo AVTOCESTI sel 110, kaj to vozis avtobus ali chipiran kamion?

Se strinjam, da cesta ni za dirkanje, ampak za 100-110, se ni splacalo zmetati miljone v avtocesto, ce bi za to lahko imeli boljse regionalke, kjer bi se lahko vizili enako, ampak po celi drzavi vsepovprek.

GupeM je izjavil:

V vožnji moraš uživati. Če ti je dolgčas in se začneš (preveč) osredotočat na druge stvari, postaneš nevaren.

Pa ne mešat uživanja v vožnji in divjanja. V vožnji lahko uživaš tudi z vožnjo pod omejitvijo.
V Sloveniji se to imenuje, od table do table. Gres po malo bolj razsirjenih regionalkah in bremzas ter pospesujes od table do table, to je povprecno na vsakih 400 metrov vsaj ena.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

GupeM ::

GenZNPC je izjavil:

to je povprecno na vsakih 400 metrov vsaj ena.

Vir?

IL_DIAVOLO ::

A bomo komentirali cirkus iz Kranja? Hahahaha

https://www.zurnal24.si/avto/namestili-...

"Sem šel s kandidatom desno v rdeči v Stražišču, pa so mi zadaj trobil pa blendal. Jao!," je zapisal inštruktor iz Kranja na socialnem omrežju.

In odziv inštruktorice iz Novega mesta: "Stala sem par minut pred križiščem, sicer pas je za naravnost in desno, ampak situacija je dokaj podobna. Eni vedo, drugi ne, eni trobijo, mahajo ..."


:D
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: DostMam ()

GenZNPC ::

GupeM je izjavil:

GenZNPC je izjavil:

to je povprecno na vsakih 400 metrov vsaj ena.

Vir?

Stara cesta od Krskega do Slo. Brisrice ali pa stara cesta od Sentilja do Murske Sobote ali pa stara cesta od Verzeja do Ptuja in tak onaprej.
Priporocam, lepe ceste za izlet.
skibidi

GenZNPC ::

Pernica - Lenart je 9km, Sygic navigacija mi jih najde 15 komadov po novem.
skibidi

DostMam ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

A bomo komentirali cirkus iz Kranja? Hahahaha

https://www.zurnal24.si/avto/namestili-...

"Sem šel s kandidatom desno v rdeči v Stražišču, pa so mi zadaj trobil pa blendal. Jao!," je zapisal inštruktor iz Kranja na socialnem omrežju.

In odziv inštruktorice iz Novega mesta: "Stala sem par minut pred križiščem, sicer pas je za naravnost in desno, ampak situacija je dokaj podobna. Eni vedo, drugi ne, eni trobijo, mahajo ..."


:D

Če se ne motim, so se v Metliki šli nekoliko bolj kardinalno. Puščico so odstranili ravno zaradi poučevanja nepoučenih (hupe, gestikulacija, blendanje). Menda je celo republiška uprava za varnost prometa ocenila, da puščica v tem križišču folk samo bega.

Se opravičujem za nenamerni klik na izbris. Tisto ikono bi res treba malo prestaviti.

DostMam ::

m0LN4r, danes, 09:55:59

"100-110 ni avtocestna hitrost, tolko se komot peljes po regionalkah. Lep prakticen primer za to sta Avstrija in Nemcija. Tempomat nastavis na 110 na regionalki, pa te noben policaj niti povohal ne bo."
Ni res, ni komot, je prehitro. V avstriji velja splošna omejitev na regionalkah 100 km/h. Zaradi tistih 10 km/h (6 minut na uro) se ne splača sploh misliti na policaja.

"Se strinjam, da cesta ni za dirkanje, ampak za 100-110, se ni splacalo zmetati miljone v avtocesto,..."
...dočim se za dodatnih 20 km/h splača zmetati mijone. Kak vir za to koliko miljonov se splača za kakšno hitrost?
In, če smo že pri hitrostih in oh in sploh Avstriji pa zanič v Sloveniji: Google pravi: povprečna hitrost Maribor - Koper 98,3 km/h, povprečna hitrost Maribor - dunajsko Novo mesto 100 km/h. Kje je ta oh in sploh?

"V Sloveniji se to imenuje, od table do table. Gres po malo bolj razsirjenih regionalkah in bremzas ter pospesujes od table do table, to je povprecno na vsakih 400 metrov vsaj ena." Tukaj se strinjava. Naši bi lahko komot po zgledu Avstrijcev prišparali na marsikateri tabli. Verjetno gre za logiko "rajši vam namalam še en znak, kot da bom odgovoren za karkoli". Res je tudi, da naš povprečni voznik ne bi zmanjšal pod 90, če bi to v naselju bilo dovoljeno, četudi bi vozil mimo šole. Tako da: imamo kar imamo.

MrStein ::

Apropo šole. Te omejitve in ležeče policaje okoli šol so uvedli za mojim cajtom. Pa se ne spomnim, da bi bila tam ena sama prometna nesreča tačas.
So kje kake uradne statistike?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

GupeM ::

GenZNPC je izjavil:

GupeM je izjavil:

GenZNPC je izjavil:

to je povprecno na vsakih 400 metrov vsaj ena.

Vir?

Stara cesta od Krskega do Slo. Brisrice ali pa stara cesta od Sentilja do Murske Sobote ali pa stara cesta od Verzeja do Ptuja in tak onaprej.
Priporocam, lepe ceste za izlet.

Nisem vedel, da tri ceste predstavljajo povprečje. Sploh pa to ni vir. Če nekaj trdiš, dokaži to statistično, ne s tremi cestami.

Kje je pa vir za te tri, ki si jih napisal?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Ahim ::

MrStein je izjavil:

Apropo šole. Te omejitve in ležeče policaje okoli šol so uvedli za mojim cajtom. Pa se ne spomnim, da bi bila tam ena sama prometna nesreča tačas.
So kje kake uradne statistike?

Ni ravno uradna statistika, ampak mogoce je zanimivo: https://www.linkedin.com/posts/liam-mis...

DostMam ::

Ahim je izjavil:


Ni ravno uradna statistika, ampak mogoce je zanimivo: https://www.linkedin.com/posts/liam-mis...

/S
Uradni zagovorniki liberalnega odnosa do omejitev bodo porekli:
- en Raspberry Pi ni uradno umerjeno merilno sredstvo
- meritve dokazujejo, da vozniki vozijo previdno saj je Gaussova krivulja močno asimetrična v levo stran, na desni je še veliko rezerve
- v raziskavi ni eksplicitno povedano ali so meritve potekale med delavnikom ali mogoče tudi med prvomajskimi prazniki, zato je absolutno neverodostojna
- numerus je prenizek, statistično je malo verjetno, da se bosta vozilo in otrok istočasno srečala na istem mestu, sploh zato, ker je večina vozil izmerjena izven "uradnih ur"
- otroci so na cesti samo 1/2 ure na dan, takrat so vsi vozniki brezpogojno previdni
- "In? Se je komu kaj zgodilo? Vir?"
- hitrost 30 km/h prekomerno uničuje vozilo
- voziti s 30 km/h je dolgčas, JAZ moram biti stalno v stanju adrenalinsko-dopaminskega presežka
s/

John Doe 71 ::

Sem začel spet 120, sploh zjutraj ko je veliko prometa mi je to povsem normalna hitrost. Edino pri uvozu Šenčur sem videl da je desni pas povsem nabit, ker se jih je vključilo 10 naenkrat. V takih primerih se pa splača izkoristit levi pas, in sem potegnil med 140 in 160. Pač po potrebi se splača potegnit, da bi celo pot turiral je pa res škoda bencina.
Plus tega sem pri 160 že moral enega prehitet po desni, pri taki vožnji se je zelo težko zadržat da ne bi.

Drugače tudi pri 90 mislim, da prideš hitreje Radovljica-Kranj po AC kot pa čez Gobovce. Itak se tovornjaki vozijo 100, res pa da če se tudi nekateri avti, se celoten promet še bolj ustavi. Načeloma naj bi avti vozili minimalno 120. Sem pa tja drugače kdo pretirava pri 110, 100 je pa že zelo redko. Govorim o hitrostih po števcu seveda, drugače so 8-10km/h manj. Jaz grem iz tega razloga raje 122 kot pa 120.

@val46: Pa kaj je bilo spet narobe, ti kar nekaj pišeš. Meni se zdi po mojem sestavku, da so BMW-ji precej hujši talenti kot pa če jaz se spomnim hitreje vozit.

Zgodovina sprememb…

IgorCardanof ::

Hvala za tele dnevne prigode, ki jih opisujes. Jih rad prebiram :)
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

John Doe 71 ::

@val46: Kaj bi jaz lahko naredil bolje v petek popoldne zdaj tako spet ne vem, veš samo ti, ti očitno veš vse o vožnji ampak nikoli ne deliš.
Razen da bi pač že začel vožnjo pri 120. Pri 160 vožnji pa mislim da je bilo to to, edino lahko bi bil še bolj nor in bi se še jaz spustil v igro z BMW-ji. Drugače če povem mesto kje se radi naberejo vsaj trije vsak na 5m ali še manj razdalje in izsiljujejo prednost še dodatno, da se rinejo ne levi pas, na vrhu klanca kjer je odcep za Tržič, v smeri proti Radovljici.

MrStein ::

"ceste in križišča, na katerih se zgodi največ prometnih nesreč"

https://podcrto.si/dosje/prometne-nesre...

Zanimivo branje, čeprav tudi ne. Nekatera ta križišča večkrat prevozim in se mi ne zdijo kaj bolj nevarna kot druga. Bi prej druge lokacije naštel. (je pa razlika med "zdi se nevarno" in "se dogajajo nesreče")
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

DostMam ::

Branje je zanimivo (vsaj) iz zgodovinskega aspekta. Sosednji članek (https://podcrto.si/zakaj-drzavne-ceste-... pove veliko o razlogih za takšno stanje cest leta 2016. Večina "prometnega" denarja je takrat vgrajevana v železnice. Pet let potem pa lahko ugotovimo, da je denar na ceste prišel in so marsikatero od omenjenih križišč uredili.
In še to: ne da bi branil domačih izvajalcev gradbenih del, vendar se zdi, da tudi v tujini ceste propadejo po desetih letih. Očitno gre bolj za material in tehnologijo kot za kvaliteto in znanje izvajalcev.
Drugače me vedno preseneti statistika. V povprečju je prišlo do 4,5 nesereče na nevarno križišče letno. Včasih se mi zdi, da se jih toliko zgodi mesečno na avtocestnem odseku Lukovica - Domžale. Vendar pravijo, da so avtoceste statistično najbolj varne. Zbegan...

DostMam ::

John Doe 71 je izjavil:

@val46: Kaj bi jaz lahko naredil bolje v petek popoldne zdaj tako spet ne vem, veš samo ti, ti očitno veš vse o vožnji ampak nikoli ne deliš.
Razen da bi pač že začel vožnjo pri 120. Pri 160 vožnji pa mislim da je bilo to to, edino lahko bi bil še bolj nor in bi se še jaz spustil v igro z BMW-ji. Drugače če povem mesto kje se radi naberejo vsaj trije vsak na 5m ali še manj razdalje in izsiljujejo prednost še dodatno, da se rinejo ne levi pas, na vrhu klanca kjer je odcep za Tržič, v smeri proti Radovljici.


Bom jaz predlagal boljšo rešitev: začnite tako, da vožnje ne prilagajate številkam ampak večini udeležencev v prometu. Enostavno ne glejte števca (in mislite na punce)!

mirator ::

Saj ne moreš verjeti ali pa gre že za 1. april?
https://siol.net/novice/slovenija/66-le...
««
216 / 324
»»