» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
211 / 215
»»

DostMam ::

Previdnost je že v redu. Vprašanje je ali je nujno druge imeti za... pa recimo idiote, norce oz karkoli manj vrednega. Po tej logiki hitro pridemo do Solatkovega sklepa, da je supermen. In tako zgeneriramo 1,5 miljon supermenov. (Balkanska modrost: Ne vozi samo jedan po levoj strani, svi voze!)

mirator ::

Še eden, ki ne razume poante.

Mene je takšen pogled na prometno situacijo predvčerajšnjim kar dvakrat rešil. Prvič je pred mano nekdo, takoj za križiščem v stransko ulico, ustavil in ko sem dal smerokaz, da bom peljal mimo, brez opozorila obračal. In drugič, se na izhodu iz parkirišča zaustavim za avtom pred mano, misleč da čaka, da se lahko vključi v promet. Imel je ugasnjene smerokaze in ni kazal kakršne koli namere, da bi speljal, čeprav na cesti ni bilo prometa. In zopet dam levi smerokaz in zapeljem vzporedno, takrat pa požene tudi on in lepo brez smerokaza zavije pred mano levo.
Sicer pa tisto besedico "idiot" lahko zamenjaš za kakršnokoli drugo kot npr. kreten, budala, pacient, zelenec, malomarnež itd. (pa ponavljam, ne gre za osebno diskvalifikacijo ampak metaforo pač v smislu, da lahko nekdo ravna proti pričakovanju)

DostMam ::

Saj, razumem. Vendar se mi zdi, da govorimo o istem. Tista dva ste upravičeno okarakterizirali za idijota šele takrat, ko ste se v to prepričali. Toje normalno. Če bi jih prej imeli za idijote, ne bi prehitevali, ali bi to naredili v širokem loku. Mojih 5 centov: če vsakogar vnaprej imaš za idijota, potem se moraš vprašati kaj je narobe s teboj. In to je - pa brez zamere, Solatko - sindrom.

solatko ::

DostMam - Če ne razumeš, kaj kdo napiše, še ni rečeno, da ni res. Morda, po tvoje, vsakemu vozniku določiš PH na vsakem odseku in kako jim boš to pojasnil? Razlaga v zakonu je splošna, ni fiksno določilo, kot OH, zakon pravi in pričakuje, da vozniki nebi vozili preko svojih možnosti, v neskladju s tehničnim stanjem vozila in ceste in neprilagajali hitrost vremenskim vplivom,..... predvsem pa naj bi cel čas vožnje imeli vozili v oblasti. Tisti, ki smo na nek način ugotovili kakšna je PH za nas in to vedno tudi uporabljamo, smo najbolj varni vozniki na cesti, do momenta, ko to prekoračimo, oziroma si v trenutni situacji tega ne izračunamo prav. Zato povdarjam, da je večina mojih voženj pod OH, ker hitreje nebi bilo varno, po lastni oceni, ne zato ker tako pravi nek birokrat, trudim se, da storim vse kar je v moji moči, da nesrečo pri kateri nebi bil čisto nič kriv, preprečim, samo zaradi tega, ker sem rad zdrav in živ, če bi se mi fučkal, bi prvega, ki bi me izsilil, nabil na polno in potem čakal na odškodnino, morda tudi na vozičku ali pa moji dediči. Zakaj tolikokrat PH, zato, ker je večina nesreč zaradi neprilagojene hitrosti, samo zato in nič več. To je najvažnejši člen cpp, ki ga spoštuje zelo malo voznikov pa tako enostavno je, bolj kot v coni 30 pazit, da ne gre 35.
Ni mišljeno kot idiot za norišnico, temveč v smislu, da se le redki držijo predpisov, kot pijanec plota, torej po črki zakona, tudi tisti ne, ki brez razmisleka trdijo, da oni pa spoštujejo vse predpise, če prav vseh niti ne poznajo, oziroma jih nimajo v glavi. Vsako kršenje cpp je idiotizem, tudi moje prekoračitve OH, ampak vsi smo v določenih trenutkih v življenju, tudi idioti in, če se tega zaveš, te početje drugih, veliko manj moti in veliko lepše in mirno spiš. Konkretno danes sem imel nekaj čudnih situacij pa jih ne opisujem, ker je to v tekočem prometu normalno, nekateri bi se pač zaleteli, če pa take reči pričakuješ pa ni nobenega problema, dovolj je opravičilo voznika, ki stori napako (smerokazi, dvignjena roka,...).

sheeshkar - Torej počenjam s tem precej za varnost. Pri 200+ so precej za menoj, če se razkantam zaradi počene gume (to se pri vzdrževanem vozilu zgodi vsaj enkrat na mesec ali kako?), bojo ostanki veliko manjši in raztreseni na večjem območju, torej bojo imeli tisti zadaj veliko več maneverskega prostora, kot, če se mi to zgodi med njimi pri 100 ali, če me zadane kap. Mojster razmisli, kako zagovarjaš tvoje teorije, da se ne boš smešil, dlje sem od tistih zadaj, bolj varno je za njih moje početje.
Sprašujem samo zato, ker vehementno trdite, da čez OH ne morem peljati s PH, na podobni cesti, v podobnih pogojih. Prosim za konkreten vzrok, jaz trdim, da sem v prekršku, vendar še vedno lahko vozim s PH, zakaj ne, bi rad razlago. Pa ne mi z adinistrativnimi floskulami, ker člen v zakonu o njih ne govori, govori pa o marsičem drugem, kar je upoštevano. PH je realna kategorija.
Seveda, po tvojih ugotovitvah, so udeleženci v prometu, opaziti povečano hitrost za 10 km/h. Lahko še kakšno večjo bedarijo izjaviš. Pričakujejo, da bom počakal, ko se vključujem z neprednostne ulice, pričakujejo, da bom imel prižgane luči, pričakujejo, da bom dal smernik, pričakujejo, da bom pogledal čez ramo in v vzvratna ogledala, ko bom menjal pas, pričakujeoj, da bom vzdrževal varnostno razdaljo, da jim ne bom priletel v rit, ko bojo zavirali,....,pričakujejo marsikaj, le tega ne, da ne bom vozil 70, tam, kjer je omejitev 60.
Delo krepa človeka

DostMam ::

Solatko, zapletate se. Najprej: "Morda, po tvoje, vsakemu vozniku določiš PH na vsakem odseku in kako jim boš to pojasnil," nato pa: "...smo najbolj varni vozniki na cesti, do momenta, ko to prekoračimo..." Teorija, ki se jo ne da nit pojasniti, niti uporabiti. Veliko preveč besed za zagovor pravice do občasnega kršenja predpisov.
Še vedno nič ne napišete o Roški, črnih točkah in svojih prijateljih inštruktorjih.

DostMam ::

Še dodatek. Pravite: "Sprašujem samo zato, ker vehementno trdite, da čez OH ne morem peljati s PH, na podobni cesti, v podobnih pogojih." Razčistimo: ne trdimo vehementno da ne morete. Trdimo, da NE SMETE. In trdimo, da tega SPLOH ne smete reklamirati kot normalno obnašanje,

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

sheeshkar - Torej počenjam s tem precej za varnost.

Ti si bolan.

solatko je izjavil:

Pri 200+ so precej za menoj, če se razkantam zaradi počene gume (to se pri vzdrževanem vozilu zgodi vsaj enkrat na mesec ali kako?), bojo ostanki veliko manjši in raztreseni na večjem območju, torej bojo imeli tisti zadaj veliko več maneverskega prostora, kot, če se mi to zgodi med njimi pri 100 ali, če me zadane kap. Mojster razmisli, kako zagovarjaš tvoje teorije, da se ne boš smešil, dlje sem od tistih zadaj, bolj varno je za njih moje početje.

Pa to ne moreš verjeti... :)):)):))

solatko je izjavil:

Sprašujem samo zato, ker vehementno trdite, da čez OH ne morem peljati s PH, na podobni cesti, v podobnih pogojih. Prosim za konkreten vzrok, jaz trdim, da sem v prekršku, vendar še vedno lahko vozim s PH, zakaj ne, bi rad razlago. Pa ne mi z adinistrativnimi floskulami, ker člen v zakonu o njih ne govori, govori pa o marsičem drugem, kar je upoštevano. PH je realna kategorija.

Smo ti že milijonkrat razložili. Če ne zmoreš ali ne želiš razumeti, se boš pač še naprej smešil na forumu. Na žalost pa na cestah tudi ogrožal ostale, zato imamo s tem toliko problemov.

solatko je izjavil:

Seveda, po tvojih ugotovitvah, so udeleženci v prometu, opaziti povečano hitrost za 10 km/h. Lahko še kakšno večjo bedarijo izjaviš. Pričakujejo, da bom počakal, ko se vključujem z neprednostne ulice, pričakujejo, da bom imel prižgane luči, pričakujejo, da bom dal smernik, pričakujejo, da bom pogledal čez ramo in v vzvratna ogledala, ko bom menjal pas, pričakujeoj, da bom vzdrževal varnostno razdaljo, da jim ne bom priletel v rit, ko bojo zavirali,....,pričakujejo marsikaj, le tega ne, da ne bom vozil 70, tam, kjer je omejitev 60.

Ej model, več kot vas je kretenov, ki si sami postavljate pravila "glede na sposobnost", pa naj bo to PH, luči, uporaba smernikov itd., več bo nepredvidljivih situacij in s tem več nesreč. In če je zate nekje ob kršenju omejitev PH 70 km/h, bo po tvoji idiotski logiki za drugega "še bolj sposobnega" tam PH 80 km/h, za tretjega 90 km/h, četrtemu "nadpovprečnemu vozniku, ki se še nikoli ni zabil in rešuje druga vozila" se ne bo zdelo pomembno upoštevati rdeče, "ker je prazno križišče" itd.

solatko ::

DostMam - Več razlagam o pojmu PH, več je nerazumevanja, seveda, ker je to skupek večopravilnosti, ki je nekaterim španska vas in je niti zastopite ne, kaj šele, da bi jo uporabljali. Policaji v primeru prometne nesreče, enostavno napišejo - neprilagojena hitrost in potem statistično ugotavljate, da je kršitev OH največji krivec za nesreče, zato vam razlagam, da OH predstavlja samo delček v celotni sestavljanki, saj bi pri opravljanju kakršne koli dejavnosti, vsak moral vedet, kje so njegove meje. Če vedno voziš s PH, do nesreče ne more prit, ker prilagojena hitrost, ravno govori o tem, nikjer pa ni omenjeno, da je OH najpomembnejši dejavnik tega pojma. Ste umetniki trganja posameznih delov iz konteksta in potem polagate svoje trditve na tem delčku. Nič ne pomeni, ko pišem, da je večina mojih voženj v zgodovini, bila in je pod OH ali na njenem zgornjem robu, nikakor ne propagiram kršenja tega predpisa, samo trdim, da usposobljeni vozniki, z dobrim vozilom in psihofizičnem stanju, lahko s PH vozijo tudi takrat, ko v določenih situacijah presežejo OH in, da prikoračitve hitrosti, niso med večjimi krivci za morijo na naših cestah, temveč je to neobvladanje vozila in vožnja preko sposobnosti. Koliko je voznikov, ki v denvnem realnem prometu, vozijo vsaj približno s PH pa vidiš, če spremljaš varnostno razdaljo med vozili - skoraj nihče! Za vas ni vežna celota, temveč en delček, ko voznik pove, da gre včasih malo hitreje, ko to situacija dopušča, da je vožnja še vedno varna.

sheeshkar - Kaj ti ni jasno, da bi s svojo hitrostjo ogrožal tiste zadaj, morajo voziti podobno hitro kot jaz, da bi jih deli mojega razbitega vozila ogrožali, ti narišem?
Še ni bilo strokovnjaka, ki bi zadovoljivo razložil paradoks dveh podobnih cest z različno omejitvijo, v sozvočju s PH. Zato nehaj sramotiti sebe ni pusti organom, ki so zato plačani, da delajo red, glede kršenja OH, pri vožnji s PH ali pa podaj znanstveno razlago, zakaj drugo ni možno, če se krši prvo, oziroma vozi z enako hitrostjo na obeh podobnih cestah. Bo šlo ali bojo zopet pripombe o moji trdoti in ne tvojem nerazumevanju obravnavane zadeve. Vi namreč konstantno trdite, da s kršenjem OH, ni mogoče voziti s PH, tega še celo policisti, ki v radar ujamejo določene voznike, ne trdijo.
Na moj zadnji odstavek pa itak nisi dal nikakršne vredne trditve, samo nekaj iz riti z dodatki tvojega razumevanja cpp in prometa. Normalni vozniki od drugih pričakujemo ravno to, kar sem napisal in nas ne zanima, če peljejo 10 km/h preko OH.

Sicer pa si omejitve, ki so potrebne določenim voznikom, da so še vedno varni v takem smislu, samo to mora voznik spoštovati in istočasno tudi prilagajati hitrost drugim. Normalen voznik ima vozilo v oblasti tudi pri večji hitrosti, zato lahko pelje hitreje, od starčkov ali frišnih voznikov, to nihče ne pričakuje, zato morajo ob vedenju, da morajo voziti s PH, to tudi upoštevati, ne predpisi, temveč oni, ves čas, ko vozijo.
Počasnega voznika zastopim, da vozi počasneje in se mu tudi prilagajam, če ne obvlada spremljanja prometa za seboj, se tudi zelo dolgo lahko vozim s PH za njim, ne zastopim pa mladih, ki jim od ust kaplja mleko, da se nimajo radi in brezglavo pritiskajo gas in delajo pizdarije ne cesti. Kaj se ta mladina res tako sovraži, da svojega življenja ne cenijo? Da je pomembno samo to, kako močen avto ali motor so si kupili sami ali starši.
Tudi veliko mojih znancev, ki so življenje in umetnost varne vožnje spoznavali na svojih napakah, na žalost ni več živih ali pa imajo težave z vestjo, ker so koga spravili s tega sveta. Nekateri od tistega dne, niso več prijeli balance ali volana v roke.
Delo krepa človeka

mirator ::

Brez blendanja in brez žmigavcev, želim vsem gorečim in manj gorečim razpravljalcem v tej temi, vesele božične praznike.

GupeM ::

Pa ravno v tem času se mora vse svetlikat. Vsi blendad in vozit z vsemi štirimi (čeprav jih je v resnici 6) žmigavci. Hvala enako.

Ahim ::

solatko je izjavil:

Torej počenjam s tem precej za varnost. Pri 200+ so precej za menoj, če se razkantam zaradi počene gume (to se pri vzdrževanem vozilu zgodi vsaj enkrat na mesec ali kako?), bojo ostanki veliko manjši in raztreseni na večjem območju, torej bojo imeli tisti zadaj veliko več maneverskega prostora, kot, če se mi to zgodi med njimi pri 100 ali, če me zadane kap. Mojster razmisli, kako zagovarjaš tvoje teorije, da se ne boš smešil, dlje sem od tistih zadaj, bolj varno je za njih moje početje.

Kaksen pacient :)) Najvec torej storis za varnost ostalih v prometu, ce se kar takoj vrzes z balkona (samo pazi da ne pades Mojmirju na glavo), pa ne bo vec treba nikomur skrbeti glede tvojih razbitin na cesti in bodo imeli na voljo ne samo vec, ampak kar vs manevrski prostor.

Ce se malo ekstrapoliram tvojo sklepno misel: dlje kot si od vseh ostalih odelezencev v prometu, bolj je zanje varno.

Pithlit ::

Solatko je definitivni in ultimativni zmagovalec v tem debatnem krožku. Resnično je dosegel dokončno rešitev. Mogoče bi se morali zakonopisci res zgledovati po njem: vozite čim bolj hitro da vaše neumnosti ne bodo dosegle drugih!
Life is as complicated as we make it...

DostMam ::

solatko, včeraj, 14:42:10:
Ne, dragi Solatko, narobe se vam zdi, da mi nič ne razumemo. Vi ne razumete marsikaj. Ne razumete da "mi" vedno vozimo upoštevajoč prilagojeno hitrost IN omejitve hitrosti, tisto nižjo namreč. Ne razumete, da nas je takšnih večina. Ne veste, da je trditev: "...policaji enostavno napišejo neprilagojena hitrost..." netočna vsaj iz dveh vidikov. Statističnega - saj statistike niste nikoli videli, in semantičnega - s policaji ne govorite o istem pojmu. Ne razumete, "mi" pa, da je iskanje sebe in meja prilagojene hitrosti ravno to kar vidimo v prometu. Nekaterim uspe prestopiti to mejo in so zabeleženi v statistiki. Koliko je takšnih, ki so zabeleženi med "neprilagojena hitrost" pa vi ne veste, saj statistik ne berete. Na osnovi napačnega občutka razvijate teorijo o iskanju sebe za katero sem že pokazal, kako je neuporabna. Tudi tega ne razumete.
Zato ker ne razumete kako funkcionirajo mladi vozniki, ne razumete tudi, kako je vaš ignoranski odnos do spoštovanja zakonov reklama za deviantno obnašanje. Poizkusil bom še enkrat: če Solatko napiše, da je perfektni voznik zato ker se je šolal, vedno naredi vsa pripravljalna dela, vozi previdno in potegne 200 km/h samo tam, kjer je to absolutno varno in nikoli ni povzročil nesreče bo maldec razumel le to: jaz jo ravno tako nisem, torej sem dober, Solatko je že star, jaz lahko 220! Mladci se ne bodo šolali, saj ste jim povedali, da je tisto na Vranskem bedarija. Mladci ne bodo opravili pripravljalnih del, ker se jim mudi. Mladci ne bodo vozili previdno, saj jim je tekmovalnost v teh letih pomembnejša od varnosti. Mladci bodo potegnili 220 in ugotavljali ali je to še prilagojena hitrost. Predvsem zaradi naravne potrebe po tekmovalnosti, delno tudi zaradi Solatkov, ki ustvarjajo mnenje, da je "malo čez" normalno.
Ne razumete, da načrtovalci prometa na Roški vidijo dve križišči naprej. Ne razumete, da policaji ne morejo ustavljati na črnih točkah. Ne razumete, da niso samo inkasanti. Ne razumete, da vam v skoraj v vsem, kar ste zapisali damo prav, vendar si zato ne smete jemati pravice do absolutnega.
Sedaj mi še enkrat povejte, katerega dela vaše teorije nisem razumel.

solatko ::

DostMam - Vsekakor vam je jasno, kako razmišljajo mladci, kot, da nekateri tukaj niso bili nikdar v tem. Mladcem so meje izziv, mladci praviloma kršijo pravila in ne upoštevajo prepovedi, saj so mladci in se večine nevarnosti ne zavedajo, v starših pa po navadi nimajo prav dobrih vzornikov za to. Moj sin je hitro dojel, da ima fotr prav, samo en rahlo razbit odbijač je bila dovolj velika podpora mojim prizadevanjem, da nebi počel osnovnih napak. Res je govorim o varnostni razdalji, ki je osnovni del PH. Stalo ga je cca 100€, ker voznik pred njim ni klical policije in sta poračunala na licu mesta. Takrat je dojel še kakšno drugo priporočilo, katerega sem mu kot dober starš, lahko dal. Takrat je dojel osnovo - na gas zna pritiskat vsaka opica, varno in pravočasno ustavit pa ne, ko se naučiš to, si že bliže temu, da lahko postaneš varen voznik, dokler se tega ne zavedaš, ne bo šlo pa če se povsod drugod, tudi pri spoštovanju omejitve hitrosti. Ko opazujem promet, opažam, da te stvari niso jasne več kot pol voznikom po slovenskih cestah. Veliko je bivših mladcev, ki so nasvete starejših poslušali in so danes še živi, včasih hitri, vendar varni, žal jih veliko ni poslušalo pa jih danes ni več med nami, to je temel ustavit pravočasno in varno. Ne zanima me statistika, vem samo to, da je pri nesreči z extremno hitrostjo, procent zanemarljiv (hitrost je pač mladcem izziv, ki ga hočejo doseči ne glede na ceno pa na žalost tudi varnost in tisti, ki prekoračijo svoje sposobnosti z življenjem in invalidnostjo plačajo to mladostniško razposajenost), da je pa tisti zaradi neprilagojene hitrosti, kar visok. Zraven pride še napačna smer vožnje, kar tudi lahko povežemo k temu, da so se precenili, saj so računali, da bo šlo. Nekateri rečejo temu objestnost pa ni čisto pravi izraz, bi bolj pasalo nevednost, neznanje,... saj gre praviloma za napačne reakcije v kritičnih situacijah, do katerih jih pripelje nepoznavanje pojma PH. Na forumih ne moreš prepričati nikogar v to, kaj je prav in kaj ne, niti o tem, kaj je varno in kaj ne, drugače pa je z nasveti v živo, ko nadebudnemu mladcu, v hitrem avtomobilu poveš, da je najpomembnejše to, da varno in pravočasno ustaviš, se pa vsaj za trenutek zamislijo, potem pa zamahnejo z roko in si mislijo, ti kar seri stari, ki še nikoli nisi šel hitro in ne veš, kakšen užitek je to, ko ps pride do tega, da ne ustavijo dovolj zgodaj pa se spomnijo mojih besed, a žal prepozno. Vedno je najdražja šola na lastnih napakah.

Pithlit - Sem te imel za normalno razumno bitje pa vidim, da se enaka kot drugi, loviš se na en stavek v veliko postih, ne povazmeš pa bistva, pazi nase in s tem boš pazila na vse ostale. Res vas je tukaj nekaj angelčkov, ki bi bili lahko vzor temu, kako naj se ne prepričuje mladcev ali starejših, kaj in kako na se na cesti obnašajo, da bojo živeli dolgo in srečno, brez težav, ki jih prinaša vsakodnevno preživljanje v prometu. Namesto, da bi mlade in otroke spodbujali k temu, da se prepričajo, ko hoćejo prečkati cesto, predvsem prepričajo, če to lahko storijo varno, ne glede na to, da imajo prednost. Če jih voznik opazi prepozno, jim ta ne bo pomagala preživeti, ustavljen korak pa. Ne vi se raje ukvarjate z občasno hitrejšo varno vožnjo Solatkota, ki v prometu nikoi in nikjer ne ogroža ostalih udeležencev.
Zakaj raje ne opozarjate mladih in starih, ko ste z njimi v družbi, skupaj pijete alkoholne pijače, kljub temu, da se zavedate, da bojo sedli za volan in se taki poizkušali peljati domov, večina jih sicer na cilj pride, ne pa vsi. 1/3-ina smrti na cestah povzročijo, ne, vi se raje ukvarjate s solatkom, kateri v svoji evidenci nima povzročene nesreče in že več kot 50 let plačuje obvezno zavarovanje vozil, čisto brez veze.
Bi napisal še kaj, bi bilo pa lepo, če bi bili med vami taki, ki so v primeru, da so videli vinjenega človeka, da seda za volan, poklicali policijo in mu tako skrajšali pot v neznano, saj so policisti, na tako obvestilo zelo hitro na kraju dogodka, oziroma v lovu za pijančkom, ko jim razložite, v katero smer in v kakšnem avtu se je odpeljal. To bi za varnost v prometu pomenilo precej več, kot kurcanje Solatka.
Večina vas ima v družini žlahtovca, ki zaradi zdravstvenih težav, že nekaj let nebi smel sesti za volan, jih opozorite na to, storite kaj za to, da dejansko nebi več ogrožali sebe in druge?
Kje pa, vidite le sebe, poznate nekaj predpisov in se delate pametne, na posamezne stavke iz postov, res sami prometni genialci.
---------------------------------------------

Vsem vernim želim srečne in vesele praznike ostalim pa, malenkost manj nestrpnosti in v povprečju, malo večjo varnostno razdaljo, kot se jo vidi na vseh slovenskih cestah sedaj.
Delo krepa človeka

Pithlit ::

Dragi moj solatko, daleč od tega da bi bila jaz nek grozen vzor mladim voznikom. Ampak za razliko od tebe na forumih pač ne razlagam da je varno prilagojeno kršiti cpp. Še manj pa da ja varno (za druge) se prilagojeno raztreščiti. Ne vem zakaj ti to počneš. Oziroma ja, vem, zato ker moraš bolestno imeti prav.

Ker pa se že name spravljaš: ja, sem že klicala policiste zaradi pijancev. V ekstremnih primerih sicer... Sem tudi že zavračala točenje pijač vinjenim osebam, zadrževala njihove ključe (in s tem tvegala prijavo na policijo) ter folk osebno razvažala po domovih. Na žurih sem jaz dežurni šofer.

Za razliko od tebe pa se jaz ne delam da sem superčlovek ki nikoli ne dela napak. Imam pod pasom kakšno nesrečo. Tudi kakšno piko pripisano izpitu. In, ne boš verjel, vse to priborjeno zaradi prilagojene vožnje... škoda le da izven cpp ob prisotnosti policistov. Šment. Kar se nesreč tiče, hja, pač sem bila edina ki se je prilagojeno obnašala (če bi se striktno po cpp, se verjetno ne bi zgodile).

Nisem ne übervoznik (kot ti) na angelček (kot mi nekateri hočete v žaljive tonu pripisati)... sem pa realist.
Life is as complicated as we make it...

DostMam ::

Dragi Solatko,
ste zgledni oče svojemu sinu, ko ste mu na primeru majhne škode dokazali osnove varne vožnje. Iskreno mislim, da je to prekrasno. Prizadevate si biti zgledni vzor svojim bralcem na forumu. Iskreno mislim, da pri tem delate škodo. To mislijo tudi drugi.
Od nas pričakujete, da bomo v slepi veri sprejeli vašo neuporabno teroijo, zato nas ponovno in ponovno zasipate s fragmenti, ki so posamezno sicer zelo jasni, skupaj pa ne funkcionirajo. Počivate na svetih prepričanjih, ko pa vam dokažemo, da ne držijo, rečete: "Me ne briga!" Grdo zlorabite vse podatke tako, da podprete svoja napačna prepričanja in ste to pripravljeni početi spet in spet.
In, ko novi nedolžni duši v tej temi s takšnim početjem dvignete pritisk, ste spet razočarani, kako vas nihče ne razume. Raazumeti morate, da ste v svojem prepričanju precej sami.

Dovolite nam, da v tej temi pokažemo na nevarna, nesprejemljiva vedenja na cestah tako, da nam jih ni treba takoj zapakirati v "sveto neprilagojeno hitrost" ne glede na ostale prometne predpise.

mirator ::

Kaj, če bi pisal v svojem imenu?

solatko ::

Pithlit - Pametni mladi vozniki, preberejo cele poste in si morda kaj zapomnijo, razpravljalci pa sploh ne gledate celotne vsebine, temveč se vtaknete v eno trditev, ki pa je povezena s celoto in sama ne pomeni nič, pomembnejši je podatek, da je večina mojih prevoženih km potekala v okviru omejitev ali celo veliko pod njimi (prilagajanje razmeram v prometu), drugače pri želji, da vedno voziš s PH, enostavno ne gre, samo moja trditev (v praksi vseh dobrih voznikov, neštetokreat potrjena), da moraš tudi pri hitrejši vožnji upoštevat prilagojeno hitrost, vam gre v nos, kot palčke hitrih testov.
Sam se nimam za super človeka, to ste me proglasili vi, na podlagi ene same trditve iz kupa pametnih priporočil, vsaj po mnenju nekaterih, ki na forumu ne sodelujejo, so pa izkušeni in dobri vozniki in mi včasih kažejo moje poste, ker ne vedo, da gre zame.
Vsi se zgovarjate na statistične podatke in neka administrativna navodila, ki so baje sveti gral prometa, vsi se jih držite pa je vseeno veliko prometnih nesreč, ki jih začuda ne povzročijo trezni, izkušeni in (pre)hitri vozniki. Kako je to mogoče, če kljub miljonom prevoženih kilometrov, nimam niti ene same praskice, povzročene z moje strani? Lahko zase trdim, da sem nekaj nad povprečnimi vozniki, z ogromno izkušnjami, dodatnimi znanji in VAREN, tak sem bil tudi kot motorist, največje neumnosti sem počel kot kolesar, kot pešec pa pazim na to, da je, karkoli hočem storiti, to predvsem varno, zame.
Ko omenim, da je veliko nesreč zaradi neprilagojene hitrosti (vsi naleti in verižna trčenja), mi trdite, da jih ni ravno toliko, ne priznate pa, da več, kot zaradi extremne hitrosti, brez drugih dodatkov (napačna smer vožnje ali vožnje pod vplivom prepovedanih substanc).
Po podatkih merilnih naprav DARS-a je extremnih prekoračitev hitrosti ogromno, tudi voženj v tunelu 200+, ampak glej hudiča, v črni kroniki teh norcev ni, kako je to mogoče, če ubija edino hitrost (to mi namreč oporekate), oziroma vsaka prekoračitev OH.

DostMam - Nisem ga jaz naučil na osnovi škode (poste prebirate prehitro), temveč je peko rahlega naleta, sam prišel do ugotovitve, da foter ne naklada. Ob dobrohotnih nasvetih mladim motoristom ali voznikom, je pri večini tako mnenje - daj stari, ne nabijaj, pametni pa te nasvete v veliki meri upoštevajo in do tega, da si upajo več, prihajajo počasi, z izkušnjami, ne pa samo zato, ker so jih naučili pritiskat gas. Sin je to spoznal preko svoje napake, na srečo brez posledic in cenovno ugodno, od takrat, povsod vzdržuje varnostno razdaljo in veliko bolj opazuje dogajanja v prometu, tudi s telefonom se ne ukvarja več med vožnjo.
Bralci, ki se šele srečujejo s prometom, se iz mojih postov lahko naučijo ogromno, če jih upoštevajo in razumejo v celoti, tisti, ki pa iz nasveta uporabljajo samo stavek ali nekaj besed pa tako ne mislijo resno, počasi pridobivat izkušnje, na podlagi drugih napak, sa bojo pač na svojih, moja želja pri takih je samo ta, da naj bojo te izkušnje poceni in predvsem brez posledic njihovega zdravja (pleh se poravna) ali zdravja drugih. Upam, da sem vam s tem postom malo spremenil mišljenje in vašo oceno mene, kot udeleženca v prometu, mi v končni fazi dol visi, vsem, ki začenjajo svojo vozniško pot pa samo to - vozilo v gibanju je potrebno ob kritičnih situacijah, predvsem obvladat in pravočasno ter varno ustavit.
Delo krepa človeka

Pithlit ::

Ja solatko, prav imaš. Kot vedno, o vsem.
Life is as complicated as we make it...

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

vsaj po mnenju nekaterih, ki na forumu ne sodelujejo, so pa izkušeni in dobri vozniki in mi včasih kažejo moje poste, ker ne vedo, da gre zame.

:)):)):))

val46 ::

Tudi sam sem samo debelo pogledal ob tej izjavi zgoraj ja :)) Torej, nekateri, ki jih ni tle na tem forumu, mu kažejo njegove poste, ker ne vedo da je on??? Ma solatko, ti sploh prebereš kaj napišeš? Znaš pa težit vsem nam, da ne preberemo kaj napišeš...o pa še kako dobro preberemo, če ne bi, ne bi videli takih neumnosti, ki pridejo iz tvojih ust!

solatko ::

val46 - Nekateri S-T samo spremljajo, tako kot nekaj drugih forumov, tudi sam nisem aktiven na večini forumov, ki jih spremljam.
Delo krepa človeka

val46 ::

Ja seveda. Ker ljudje res nimajo drugega boljšega dela, kot spremljat en kup forumov, če nimajo v njih kaj pametnega za povedat? Glej, jaz sem recimo aktualen samo na tem forumu, pa še to si preberem in komentiram le določene zadeve, o katerih nekaj vem ali me vsaj zanimajo. Mi pa na kraj pameti ne pade, da bi te svoje ali od kogarkoli drugega zapise, potem kazal v svoji real life družbi nekje na kavi recimo. In če bi bilo to res, kar si napisal, potem je možno le dvoje...ali lažeš/si izmišljuješ(kot je tvoja navada), ali pa se ti tvoji kolegi s tvojimi zapisi ne strinjajo, zato jim nisi sposoben povedat, da si to ti. In če se s tem motim, pričakujem v naslednjih nekaj dneh en kup novih uporabnikov tu gor, ki bodo potrdili tvoje teze in tvoja prepričanja. Če ne, ti ne verjamem...kot že tolikokrat do sedaj.

GupeM ::

Res ne počneš tega? Jaz pa redno printam zanimive poste s forumov, ki jih sicer prebiram, pa na njih ne sodelujem aktivno. Potem se pa dvakrat na mesec s kolegi dobimo pri kateremu od nas doma, po gremo čez vse naprintane poste in se malo pogovarjamo, zgražamo, včasih pa tudi režimo, kaj nekateri pišejo in kako nakladajo. Včasih se zgodi, da se režimo vsi v skupini, razen enega. Ta pa ponavadi postane precej resen in rdeč v fris. Sumim, da takrat preberemo njegov post, pa noče povedat, da je to on.

Saj v solatkovem primeru tudi jaz raje ne bi povedal, da sem to jaz napisal.

solatko ::

val46 - Odgovor je na Philitin post, da slabo vplivam na mlade, čeprav se jih je kar nekaj naučilo vozniških umetnosti na moj račun.
Tisti, ki so več kot v os voznikov, se z večino mojih postov strinja, ne boš pa verjel, koliko ljudi spremlja S-T neaktivno, saj podobnega, tako preglednega foruma v SLO pač ni. Vsek, ki je iskal rešitev težav z računalniki in ni ravno vešč v tujih jezikih, naleti na rešitve iz S-T, potem pa po navadi pregledajo več stvari na forumu, nam, ki smo tu aktivni več kot 10 let, to ne deluje nič kaj čudno, saj je vsekakor boljši kot FB in druga socialna omrežja, najde se tem za vse okuse, samo pri covid temah so moderatorji včasih malo čudni, od tega da pustijo vse, do tega, da takoj zaklepajo.

GupeM - Imaš prav, še mene včasih oblije rdečica, ko berem svoje poste in se potem potrudim napisat še bolj butastega.

Srečno in zdravo 2022 vsem.
Delo krepa človeka

Pithlit ::

Solatkošola - za hitrejši vstop v nov dan, teri prilagojeno samomorilnost.
Life is as complicated as we make it...

DostMam ::

mirator je izjavil:

Kaj, če bi pisal v svojem imenu?

Sploh si ne domišljam, da moje mnenje deli neka značilna masa sobralcev. Vidim pa kar nekaj postov, ki kritizirajo Solatka. Domnevam, da za vsakim od psevdonimov stoji druga oseba, zato pišem v množini. Lahko svobodno napišete s čem se ne strinjate in se tako ogradite od mojega mnenja. Sploh bi ne bilo narobe, če bi še kdo argumentirano podprl Solatka. Mogoče bi drugi pogled tudi nam omogočil razumevanje njegove teorije.

UganiKdo ::

Sploh bi ne bilo narobe, če bi še kdo argumentirano podprl Solatka.

idiotizme, ki jih on prodaja je nemogoče argumetnirano podpret. Zato pa vidiš, da se z njim strinjajo samo večji ali manjši psihopati, ki niso sposobni spoštovat prometnih predpisov.

solatko ::

UganiKdo - Se strinjam, Vaša pravniška gnada.

Meni je važno, da sem jaz še živ in, da v življenju nisem naredil nič hudega drugim, ne rabim podpore za moja razmišljanja. Tudi tebi vse dobro v naslednjem letu.
Delo krepa človeka

ZveeZ ::

solatko je izjavil:


Meni je važno, da sem jaz še živ in, da v življenju nisem naredil nič hudega drugim, ne rabim podpore za moja razmišljanja. Tudi tebi vse dobro v naslednjem letu.


A ne velja isto za vecino ljudi?
Nimam sicer uradnih podatkov, vendar si upam trditi, da velika vecina ljudi se ni povzrocila prometne nesrece oz ni bila niti udelezena v prometni nesreci.
A je to merilo za vrhunskega voznika? Ker ce je, pol vrhunski vozniki vozijo za en k.

val46 ::

No ja, je in ni merilo. Je za večino nas, ni pa za solatkota. On ima svoje statistike. Naše statistike zanj ne veljajo, razen v primeru, ko mu odgovarjajo.

mirator ::

DostMam je izjavil:

mirator je izjavil:

Kaj, če bi pisal v svojem imenu?

Sploh si ne domišljam, da moje mnenje deli neka značilna masa sobralcev. Vidim pa kar nekaj postov, ki kritizirajo Solatka. Domnevam, da za vsakim od psevdonimov stoji druga oseba, zato pišem v množini. Lahko svobodno napišete s čem se ne strinjate in se tako ogradite od mojega mnenja. Sploh bi ne bilo narobe, če bi še kdo argumentirano podprl Solatka. Mogoče bi drugi pogled tudi nam omogočil razumevanje njegove teorije.

Kaj si jaz mislim o solatkotu sem že nekakrat zapisal. Opažam pa, da so (ali ste) nekateri, kar obsedeni s solatkotom in kar se mene tiče, lahko tudi ustanovite klub "anti solatko". On pač trola, ker ima čas in ga to zabava. Ima pa tu in tam tudi kaj prav.

solatko ::

ZveeZ - Poznam kar nekaj "odličnih" voznikov, ki so imeli samo to srečo, da niso naleteli na kaj kritićnega in to zato, ker se ne vozijo veliko in še to samo po znanih poteh. Sam se z njimi nebi peljal v najbližjo trgovino. To je ravno tako, ko inštruktorju naredi izpit kandidat, katerega on niti nebi spustil na izpit, mu rata naredit, potem pa moli, da se nikoli nebi izvedelo katerega inštruktorja je imel v AŠ, ker enostavno ni sposoben za volan.

val46 - Za vas je merilo samo spoštovanje OH in čisto nič drugega, vsi ki to pravilo včasih kršimo, smo potencialni morilci.

mirator - On ne trola, večinoma opisuje svoje dogodivščine v prometu ali dogodke, ki jih je slišal od dobrih kolegov, če je trolanje, v redu,naj bo.
Delo krepa človeka

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

Za vas je merilo samo spoštovanje OH in čisto nič drugega

Zakaj za vraga moraš tako grdo lagati?

solatko je izjavil:

vsi ki to pravilo včasih kršimo, smo potencialni morilci.

Potencialni morilci smo vsi, ki uporabljamo orodja, s katerimi lahko ob nepravilni uporabi koga ubijemo. Nekateri se za razliko od tebe zavedamo, da pod takšna orodja spadajo tudi avtomobili, zato zagovarjamo spoštovanje VSEH pravil, ne pa da selektivno zagovarjamo kršenje določenih delov CPP, ker se imamo za nezmotljive bogove.

Tvoje zagovarjanje kršenja omejitev je približno enako, kot da bi lastnik puške po forumih razlagal, da on ne uporablja varovalke, ker mu to zaradi nekega idiotskega razloga "prinaša užitek" in da je to "varno", ker "še nikoli ni nikogar ustrelil".

Srečno (in predvsem varno) 2022 tudi tebi.

DostMam ::

mirator: včeraj, 20:44:23:
Saj, tudi sam pogosto zapišem, da Solatko ima odlične ideje. Nima vseh in ne morem ga vsakič hvaliti. Takrat, ko zagrabi s svojo absolutno teorijo in misli, da s tem ne dela škode, mu poizkusim razložiti, da jo.
Seveda, nismo anti-Solatko klub. Mene (domnevam tudi, da nekatere druge) moti trolanje, ki s stalnim ponavljanjem počasi postane resnica. Ena od takšnih resnic na naših cestah je: dovoljeno je selektivno kršiti prometne predpise. Za to gre.

m0LN4r ::

En nasvet, letne gume so pozimi cist ok za normalno voznjo, dokler ni manj kot 5 stopinj in dez, sneg ali megla na cesti, pol pac povecas varnostno x3 in znizas hitrost na normalno.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

solatko ::

DostMam - Se držim načela, da je post celota in največji problem je, da ko potegneš ven stavek ali trditev, to izpade popolnoma drugače, kot v celem postu. Primer - vozim ves čas na PH, zaradi varnosti, ko pa je prazno in suha cesta pa potegnem hitreje, včasih tudi čez omejitev, če je varno. Če vzameš celoto, to predstavlja varnega voznika, ki hitrost prilagaja vsem razmeram tist moment, če pa vzameš samo zadnji del pa dobiš norca, ki krši predpise in tako se na tem forumu dela. Vzame se delček in na njem gradi ocena posta in tistega, ki ga piše. 90%-ov mojih voženj je zaradi PH, v ali pod OH, le 10%-ov je morda takih, ko gre hitreje, se pa količina z večanjem prometa iz leta v leto znižuje, lani pa je bilo teh voženj, če pogledam zgodovino, verjetno največ v mojem življenju, ker so bile ceste, dobesedno prazne, kar se vidi tudi na statistiki prometnih nesreč za lani.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Nima veze, ali vzameš iz posta samo stavek, ali celega, ali pa celo združiš vse tvoje poste v threadu. Če greš preko OH brez pametnega razloga in to celo zagovarjaš, si bedak in slab zgled. Če statistiko prilagajaš sebi v prid, ali si jo celo izmišljuješ, pa raje ne rečem kaj si.

mirator ::

Evo, nekaj gradiva za čez praznike (mogoče obstajajo tudi novejše analize?).https://www.avp-rs.si/wp-content/upload...
Ja, tale je še novejši:https://www.avp-rs.si/wp-content/upload...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

val46 ::

m0LN4r je izjavil:

En nasvet, letne gume so pozimi cist ok za normalno voznjo, dokler ni manj kot 5 stopinj in dez, sneg ali megla na cesti, pol pac povecas varnostno x3 in znizas hitrost na normalno.


Aja, ko pa ni dežja, megle ali snega in je zunaj več kot 5 stopinj, pa ni potrebno vozit z normalno hitrostjo? A takrat lohk kar "prosto po Prešernu"? Bom drugače vprašal...kaj je zate "normalna hitrost", da vem ali delam prav?

m0LN4r ::

Normalno pocasno sem mislil. Po suhem asfaltu pa najmanj toliko, kot je omejitev, avto se itak drzi kot zalepljen na cesto pri taki hitrosti.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

solatko ::

GupeM - Nekaj let nazaj je bila tudi v reviji avto študija nemcev, da vozniki, ki vozijo nad 130 to počnejo bolj varno, kot do 130 - ne počnejo nič drugega kot to, da so pozorni, obe roki na volanu, ne hebejo telefona, radia, mulcev na zadnjih sedežih, ne gledajo sopotnikov, se ne pogovarjajo z njimi,.... skratka, do 130 vidiš vse to v vozilu. Tako, da je to o hitrosti in nevarnosti, precej privlečeno za lase. Seveda je govor o normalnih, neomamljenih voznikih, ki tudi vedo kaj počnejo tisti trenutek na cesti.
Delo krepa človeka

donvito ::

Bom drugače vprašal...kaj je zate "normalna hitrost", da vem ali delam prav?
tle nek ...

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Nekaj let nazaj je bila tudi v reviji avto študija nemcev, da vozniki, ki vozijo nad 130 to počnejo bolj varno, kot do 130 - ne počnejo nič drugega kot to, da so pozorni, obe roki na volanu, ne hebejo telefona, radia, mulcev na zadnjih sedežih, ne gledajo sopotnikov, se ne pogovarjajo z njimi,.... skratka, do 130 vidiš vse to v vozilu. Tako, da je to o hitrosti in nevarnosti, precej privlečeno za lase. Seveda je govor o normalnih, neomamljenih voznikih, ki tudi vedo kaj počnejo tisti trenutek na cesti.

Super. Torej ste tisti, ki vas ujame radar pri omejitvi 60 na Zaloški v Lj. svinjsko nevarni. Počnete vse ostalo, samo pozorni niste. Ena, ali nobena roka na volanu (v eni čik, v drugi ogenj), drkate po telefonu, radiu, se ukvarjate z mulci na zadnjih sedežih, gledate sopotnike in se z njimi pogovarjate.

Vir: solatkov prejšnji post in njegova razlaga statistike.

DostMam ::

solatko je izjavil:

GupeM - Nekaj let nazaj je bila tudi v reviji avto študija nemcev, da vozniki, ki vozijo nad 130 to počnejo bolj varno, kot do 130 - ne počnejo nič drugega kot to, da so pozorni, obe roki na volanu, ne hebejo telefona, radia, mulcev na zadnjih sedežih, ne gledajo sopotnikov, se ne pogovarjajo z njimi,.... skratka, do 130 vidiš vse to v vozilu. Tako, da je to o hitrosti in nevarnosti, precej privlečeno za lase. Seveda je govor o normalnih, neomamljenih voznikih, ki tudi vedo kaj počnejo tisti trenutek na cesti.

Solatko, verjamemo vam na besedo. Seveda so vozniki, ki po avtocesti dirkajo veliko več kot 130 km/h skoncentrirani, prisebni in (vsaj upam) ne vozijo pri tem s seboj otrok. Bi pa vsaj pogledali statistiko za naše ceste in za leto 2020, ki nam jo je predložil Mirator, pa bi vam bilo jasno kako je ta nemška "študija" zgrešena. Videli bi, da je na naših cestah največ mrtvih zaradi dirkačev zunaj avtocest. Kako jih boste prepričali, da se obnašajo po vašem receptu pa je verjetno velika skrivnost, ki nam jo boste verjetno razkrili v kretkem.
Namreč, prekleto me zanima, kako boste izšolali mamico, ki zjutraj pelje dva sitna ootroka v šolo, tretji, tisti za vrtec, pa je ravno bruhal v loku. Kako naj bo 110% skoncentrirana, ne govori s sovozniki, drži vse tri roke na volanu in ne misli o tem, da zamuja v službo? Kaj boste svetovali njihovem očetu, ki se mu je sestanek konc službe podaljšal za pol ure, pa jih mora vse tri pobrati iz šole oz. vrtca? Naj izklopi radio, prime voan z obemi rokami in pritisne 145 tam kjer je to varno? In bohnedaj, da bi telefoniral v vrtec ali podaljšano bivanje, da zamuja...

DostMam ::

m0LN4r je izjavil:

En nasvet, letne gume so pozimi cist ok za normalno voznjo, dokler ni manj kot 5 stopinj in dez, sneg ali megla na cesti, pol pac povecas varnostno x3 in znizas hitrost na normalno.

Nekaj vprašanj:
- Kaj počne megla na cesti in kako jo gume vidijo?
- Naj s seboj vozimo še 4 zimske za primer, ko zaslišimo "ping" za nizko temperaturo?
- Kako bo varnostna razdalja pomagala pri zaviranju pred otrokom, ki je skočil na cesto. Bo zaviralna pot poletnih gum enaka zaviralni zimskih?

GupeM ::

DostMam je izjavil:

solatko je izjavil:

GupeM - Nekaj let nazaj je bila tudi v reviji avto študija nemcev, da vozniki, ki vozijo nad 130 to počnejo bolj varno, kot do 130 - ne počnejo nič drugega kot to, da so pozorni, obe roki na volanu, ne hebejo telefona, radia, mulcev na zadnjih sedežih, ne gledajo sopotnikov, se ne pogovarjajo z njimi,.... skratka, do 130 vidiš vse to v vozilu. Tako, da je to o hitrosti in nevarnosti, precej privlečeno za lase. Seveda je govor o normalnih, neomamljenih voznikih, ki tudi vedo kaj počnejo tisti trenutek na cesti.

Solatko, verjamemo vam na besedo. Seveda so vozniki, ki po avtocesti dirkajo veliko več kot 130 km/h skoncentrirani, prisebni in (vsaj upam) ne vozijo pri tem s seboj otrok. Bi pa vsaj pogledali statistiko za naše ceste in za leto 2020, ki nam jo je predložil Mirator, pa bi vam bilo jasno kako je ta nemška "študija" zgrešena. Videli bi, da je na naših cestah največ mrtvih zaradi dirkačev zunaj avtocest. Kako jih boste prepričali, da se obnašajo po vašem receptu pa je verjetno velika skrivnost, ki nam jo boste verjetno razkrili v kretkem.
Namreč, prekleto me zanima, kako boste izšolali mamico, ki zjutraj pelje dva sitna ootroka v šolo, tretji, tisti za vrtec, pa je ravno bruhal v loku. Kako naj bo 110% skoncentrirana, ne govori s sovozniki, drži vse tri roke na volanu in ne misli o tem, da zamuja v službo? Kaj boste svetovali njihovem očetu, ki se mu je sestanek konc službe podaljšal za pol ure, pa jih mora vse tri pobrati iz šole oz. vrtca? Naj izklopi radio, prime voan z obemi rokami in pritisne 145 tam kjer je to varno? In bohnedaj, da bi telefoniral v vrtec ali podaljšano bivanje, da zamuja...

Solatko tega ne razume. Njemu se to ne dogaja. On je vedno šel v avto le, če je bil 101 % skoncentriran le na vožnjo. Če bi med njegovo vožnjo kakšen sopotnik doživljal epileptični napad, on tega ne bi opazil, dokler ne bi prišli do cilja. Zato tudi ne opazi, ko morajo drugi reševati njegovo rit, ko on kaj zajebe na cesti. Pač tipičen starec, naliman na sprednjo šipo med vožnjo, drugega pa pač ne vidi.

m0LN4r ::

DostMam je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

En nasvet, letne gume so pozimi cist ok za normalno voznjo, dokler ni manj kot 5 stopinj in dez, sneg ali megla na cesti, pol pac povecas varnostno x3 in znizas hitrost na normalno.

Nekaj vprašanj:
- Kaj počne megla na cesti in kako jo gume vidijo?
- Naj s seboj vozimo še 4 zimske za primer, ko zaslišimo "ping" za nizko temperaturo?
- Kako bo varnostna razdalja pomagala pri zaviranju pred otrokom, ki je skočil na cesto. Bo zaviralna pot poletnih gum enaka zaviralni zimskih?

- Bos moral gumo vprasat
- Ne ne rabis, gres tut pod "ping" ni nobenega problema, ce se zanasas na ping, si zelo slab sofer, ker ta ping ne pove cisto nic o oprijemu asfalta.
- Vecja varnostna bo vplivala pozitivno, ne glede na gumo. Ja odvisno od ostalih parametrov, pri -10 na suhem asfaltu ima letna krajso zaviralno, kot zimska. Vem ZF.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

GupeM ::

Mislim, da nisi dojel vprašanj, zato tudi neumni odgovori.

m0LN4r ::

GupeM je izjavil:

Mislim, da nisi dojel vprašanj, zato tudi neumni odgovori.
Slabo mislis ;)
https://www.youtube.com/user/m0LN4r
««
211 / 215
»»