» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
210 / 325
»»

vres.ales ::

Iz istega razloga jaz nimam avtomatika

DostMam ::

Dobro napisano, m0LN4r, solatko in vres.ales. Če skupaj seštejemo: ko izločite s cest polovico šoferjev, tistih "nesposobnih", se bo hitrost dvignila za 20 km/h. Našel se bo drugi Molnar, ki bo hotel voziti hitreje. Izločili bodo še naslednjo polovico in v 20tih krogih bo na cesti ostal samo Molnar. Kul! Zmenimo se samo, na koliko časa izločamo.

sheeshkar ::

GenZNPC je izjavil:

Jaz moram prehiteti 90% prometa pred sabo, ko je mozno, drugace zaspim, ker se nic ne dogaja.

Ce ima kdo mene za divjaka, lahko preveri zavore in gume, so po vecini v boljsem stanju, kot pri angelckih.

Tole je trolanje, ane? :))

Če ni trolanje, potem je s teboj nekaj narobe in bi res bilo bolje, da pričneš uporabljati javni prevoz. Ceste in avtomobili NISO namenjeni vaši zabavi, kratkočasenju ali "da se nekaj dogaja". Za to pojdite na dirkališča in nas ne ogrožajte s svojimi prehitevanji, ker vam je drugače dolgčas.

Zgodovina sprememb…

vres.ales ::

Dirkališče je predrago, na cestah je v 90% ceneje, pa še ovire so

solatko ::

mirator - Glavna je psihofizična kondicija, lahko si zelo star pri 40-ih in rosno mlad pri 60+. Da boste dočakali starost, se morate najprej v prometu pravilno obnašat, tako peš, na enoslednih vozilih in kot vozniki. Mladi pa smo bili vsi, to je res.

DostMam - Kar se tiče nesposobnih, so med njimi tudi taki, ki vedno vozijo hitreje, kot so sposobni in ko gre kaj narobe, praviloma poči. Nesposobnost se ne gleda samo skozi hitrost, temveč vse kar je pomembno za upravljanje vozila, začenši s parkiranjem in občutkom za velikost vozila, s katerim upravljajo. Od spremljanja prometa za seboj, do uporabe smernikov, pravočasnim razvrščanjem pred križišči, postavljanjem avtomobila na enosmernih ulicah, ko se postavijo skrajno desno pri zavijanju v levo,........ hitrost vožnje je pri teh, najmanjši problem.

sheeshkar - Nekaterim vožnja ni mučenje, temveč užitek, ne glede na situacije, ampak, bili bi bolj varni brez pijančkov, narkomanov in tistih, ki vozila, zaradi različnih vzrokov sploh nebi smeli upravljati. Se do solz nasemjim, ko skozi okno opazujem, kako se nekateri matrajo z boćnim parkiranjem in koliko prostora rabijo za to. Tudi v avtomobilih, ki imajo kamero za parkirat. Odpelje s prostora eno prostorec pa ima voznik clio-ta probleme spravit to v isto luknjo, tak je izpit naredil po sreči ali pa ga je kupil.

Vseeno cesta ni dirkališče, saj nimaš izletnih con pa tudi promet poteka, po navadi v obe smeri.
Delo krepa človeka

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

bili bi bolj varni brez pijančkov, narkomanov in tistih, ki vozila, zaradi različnih vzrokov sploh nebi smeli upravljati.

Se strinjam, definitivno bi bili bolj varni brez takšnih. Še bolj varni bi pa bili tudi brez tistih, ki kršite omejitve hitrosti.

solatko ::

sheeshkar - Če ne povzročamo nesreč, ne moreš biti nič bolj varen!
Delo krepa človeka

spegli ::

SDS Digitalizacija fantje. Zdej nas bojo jebal za odseke in kar je smešno so vzeli skupni denar, da nas drkajo.

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

sheeshkar - Če ne povzročamo nesreč, ne moreš biti nič bolj varen!

Torej so omejitve hitrosti samo priporočila?

solatko ::

sheeshkar - Za sankcioniranje skrbijo policaji, ni treba tebi.
Delo krepa človeka

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

sheeshkar - Za sankcioniranje skrbijo policaji, ni treba tebi.

A ti ni jasno, da si takšen izgovor lahko izmisliš za vse kršitve CPP?

Pisanje SMSov med vožnjo - "Če ne povzročamo nesreč, ne moreš biti nič bolj varen!"
Neupoštevanje varnostne razdalje - "Če ne povzročamo nesreč, ne moreš biti nič bolj varen!"
itd.

In preden boš odgovoril s kakšno "modrostjo", se spomni na ta citat - "Za sankcioniranje skrbijo policaji, ni treba tebi."

Ne moreš verjeti! :))

bimr ::

solatko je izjavil:

bimr - Zelo rad prehitevaš lastno senco na voznem pasu, če bi bilo brez veze, nebi bilo predpisano, da se po končanem prehitevanju vrneš na vozni pas, ne glede na to, da greš 140, te bojo morali fantje s Provido naučit vozit po AC. Če ti dela menjava pasov probleme pa le pokliči inštruktorja za nekaj kondicijskih ur, da ti ponovi nekaj osnov vožnje, predvsem to, kako se pravilno menja vozni pas. Vedno bolj opažam, da se vam nekaterim marsikaj zdi brez veze pa verjemi, da ni.

Poglej, jaz se še vedno ne strinjam s tabo. Dodaten dokaz za to, da jaz vozim pravilno (povečini, idealno za vse ostale voznike itak ne more voziti noben, za to bi moral ostati doma na kavču) je bil sedajle po šihtu eden, ki me je prehitel tik ob odbijaču, prevozil na desnem pasu še ne 50m in se spet vrnil na levi pas.
To je za provido sigurno objestna vožnja in bi bil lahko kaznovan zanjo. Zdaj pa če bi vozil za mano, jaz v tem primeru ne bi nikakor šel desno, me provida še pogledala nebi.
Verjemi da se znam vračati na desni pas. Ampak kdaj točno se vrniti pa zahteva precej dobro razmišljanje. Nekateri res pretiravajo z vračanjem, to je dejstvo. Zakon nikjer ne pravi da se moraš vrivati v vsako 100m luknjo na desnem pasu.
V bistvu je več takih ki se ne vračajo, tako da sploh ne vem kaj se pritožujem. Zame samo da vozijo vsaj 130 po prehitevalnem, se ne bom preveč sekiral ali se bodo umaknili. Edino poleti grem pa rad več, takrat je pa pač kakšno desno prehitevanje sem in tja. Parkrat sem probal z blendo in bolj malo pomaga, pa še precej nesramno je.

To prehitro umikanje na desni pas je drugače pri nas tudi kar pogost prekršek. Zadnjič sem videl vsaj tovornjakarja, ki je enemu stisnil blendo. Takrat sem se še dodatno naučil, da tovornjakarjem ni všeč, da mu zapelješ preblizu desno, jaz grem najraje še kar 200m naprej.

Drugače če bi bil malo bolj nesramen v razmišljanju, bi lahko rekel, jaz sem šel prej na pot, za koji k bi se sploh moral umikati zadaj vozečim. To mislim pri vožnji 140-150 seveda.
Večkrat je desni pas bolj za tiste 100-110, levi pa ostane za 130+. Zatakne se samo ko se tisti 100 vozniki spravijo prehitevati. Čeprav danes sem že mislil da tak 100 voznik dejansko vozi 100 med prehitevanjem, pogledam na števec je bilo pa 125.

Pa še glede te vožnje 140-150. Ravno danes sem se res trudil da bi začel voziti 120-130. Pa to nimaš nobene šanse, desni pas je ves počasen pri okol 110, ne levem imaš pa zadaj Audija in moraš študirat kje točno se mu boš umaknil, ampak vedno rečeš, še tega bom prehitel. Je moralo biti vsaj 10km, da sem se končno lahko spravil na desni pas. To je obenem tudi dobra replika na ta post:

sheeshkar je izjavil:

Očitno ste "dinamični vozniki" tisti, ki ne znate voziti, glede na to, da na naših cestah niste sposobni prehitevati brez kršenja CPP. Res ne razumem, kako nam mnogim brez večjih težav na naših avtocestah redno uspeva povsem normalno voziti po VOZNEM pasu med 110-130 (odvisno od razmer), normalno in znotraj omejitev prehiteti počasnejše vozilo ali skupino vozil pred nami ter se nato vrniti na vozni pas.


Bom videl kaj smiselnega je sploh še za povedati. To gre predvsem val46-ju, kateremu verjamem da že zelo najedam, se ti globoko opravičujem. Vidim da smo si vozniki preveč različni in nikoli ne bomo prišli skupaj. Poanta te teme se mi zdi bolj, da se koga pa le prepriča v drugačno razmišljanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bimr ()

GupeM ::

solatko je izjavil:

Zelo rad prehitevaš lastno senco na voznem pasu, če bi bilo brez veze, nebi bilo predpisano, da se po končanem prehitevanju vrneš na vozni pas
...
Vedno bolj opažam, da se vam nekaterim marsikaj zdi brez veze pa verjemi, da ni.

Zelo rad voziš preko omejitev. Če bi bila vožnja znotraj omrjitve brez veze, ne bi bilo predpisano, da je treba voziti znotraj omejitve.
...
Opažam, da se predvsem samooklicanim strokovnjakom marsikaj zdi brez veze, pa verjemi da ni.

bimr je izjavil:

ki me je prehitel tik ob odbijaču, prevozil na desnem pasu še ne 50m in se spet vrnil na levi pas.

Če to ni dovolj dober znak, da si že vsaj 10 sekund predolgo na levem pasu, potem ti pač ni pomoči.

bimr je izjavil:

jaz v tem primeru ne bi nikakor šel desno, me provida še pogledala nebi.

Na žalost. Zato pa je na cestah takšno stanje kakršno je.

Oba vaju bi morali ustaviti za kakšni 2 uri in dati denarno kazen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

DostMam ::

solatko je izjavil:

sheeshkar - Za sankcioniranje skrbijo policaji, ni treba tebi.

Ampak, Solatko! Kaj je zdej s temi policaji pri vas? So "inkasanti" ali "skrbijo za sankcioniranje"? So "statistika" ali "terminologija"? Res vam težko sledim... Razen, če vseskup ni skrito v "prilagojeni hitrosti", pa tega ne razumemo?

Popravek: sem še enkrat perbral, pa mi res ni jasno. Prosim kokgarkoli na forumu, ki razume Solatka, da mi to razloži! Help!!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DostMam ()

GupeM ::

Nič novega. Saj je nekaj postov nazaj razlagal, da so predpisi z razlogom tam in da se jih je treba držat, ker drugače pride do štale.

Medtem že odkar je v tej temi tupi, da se predpisov ni treba držat. Edina pomembna stvar, ki se jo je treba držat je prilagojena hitrost, ki pa je odvisna od vsakega posameznika in si jo vsak postavi kjer on misli da je varno.

bimr ::

GupeM je izjavil:

bimr je izjavil:

ki me je prehitel tik ob odbijaču, prevozil na desnem pasu še ne 50m in se spet vrnil na levi pas.

Če to ni dovolj dober znak, da si že vsaj 10 sekund predolgo na levem pasu, potem ti pač ni pomoči.

bimr je izjavil:

jaz v tem primeru ne bi nikakor šel desno, me provida še pogledala nebi.

Na žalost. Zato pa je na cestah takšno stanje kakršno je.

Oba vaju bi morali ustaviti za kakšni 2 uri in dati denarno kazen.

Res bravo, če me je prehitel, sem bil na levem pasu. Najbrž sem bil na desnem ane. Pa jaz sem vozil normalnih 110-120, pred sabo sem imel varnostno, kaj točno sem jaz delal narobe veš samo ti. Itak tole pisanje po forumih ne prikaže niti približno pravega stanja, bi morali vsi dati kamere v avto, potem bomo pa lahko analizirali vožnjo.
Jaz dam skoraj vse od sebe, da med vožnjo razmišljam koga vse bi lahko zjezil s svojo vožnjo ter tudi naredim vse, da me drugi ne zjezijo.

Drugače je tudi res, da se moraš precej bolj umikati če voziš 110-120 kot pa če minimalno 140. Pa če voziš 140, kam točno se boš umaknil, če je na desni promet pri 110. Tudi če je dovolj velika luknja, to pomeni da boš moral precej zmanjšat svoj tempo. Zato če voziš 140 ni nič neobičajnega jih prehiteti tudi 20 naenkrat. Če je malo večja luknja, nekih 200m, z umikom na desno daš sprednje in zadnje vozečemu komaj dovolj prostora, druga rešitev, ki jo marsikdo izvaja je da preprosto potegneš vmes na 160. Pri vožnji 140 se jaz umikam desno če je minimalno 300m prostora, drugače je brezveze.
Problem je ko nekateri tako prehitevajo pri 130 ali celo 120. Čim imaš ti noter vsaj 140, boš redkokoga zjezil s prehitevanjem več vozil naenkrat. Umakneš se če vidiš da ti nekdo vozi preblizu, kdor je na vsaj 40m razdalji, veš da ga ne motiš.
Meni osebno ni problem če nekdo prehiteva pri 130, pri 120 me šele začne malo motit.
Sem vozil že za policijo in je pri vožnji 140-160 bil enako 95% časa na prehitevalnem pasu. To je itak odvisno od gostote prometa. Recimo če bi bil teoetično promet na desni vsakih 100m en avto, imaš vso pravico voziti celo pot po levem pasu, ker pač vedno prehitevaš.

Zdaj bo spet kdo rekel, pa zakaj vozim 140-160, če je max omejitev 130. Mar mislite da nisem že probal voziti v toku s prometom na desnem pasu. Potem imaš pa neprestano take, ki se ti vrivajo pred tabo.
Ravno to je pa to o čemer sem govoril prej, da se jih veliko prekmalu umika. Potem moram pa še pri vožnji 130-140 cvikat, da če nekdo prehiteva, da ne bo šel pred mano. In se moram tako truditi da nimam spredaj prevelike luknje, pri 100m se ti nekdo že lahko vrine, zato je bolje zmanjšati razdaljo proti 50m.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bimr ()

vres.ales ::

bimr je izjavil:


Problem je ko nekateri tako prehitevajo pri 130 ali celo 120. Čim imaš ti noter vsaj 140, boš redkokoga zjezil s prehitevanjem več vozil naenkrat. Umakneš se če vidiš da ti nekdo vozi preblizu, kdor je na vsaj 40m razdalji, veš da ga ne motiš.
Meni osebno ni problem če nekdo prehiteva pri 130, pri 120 me šele začne malo motit.
Sem vozil že za policijo in je pri vožnji 140-160 bil enako 95% časa na prehitevalnem pasu. To je itak odvisno od gostote prometa. Recimo če bi bil teoetično promet na desni vsakih 100m en avto, imaš vso pravico voziti celo pot po levem pasu, ker pač vedno prehitevaš.

Zdaj bo spet kdo rekel, pa zakaj vozim 140-160, če je max omejitev 130. Mar mislite da nisem že probal voziti v toku s prometom na desnem pasu. Potem imaš pa neprestano take, ki se ti vrivajo pred tabo.
Ravno to je pa to o čemer sem govoril prej, da se jih veliko prekmalu umika. Potem moram pa še pri vožnji 130-140 cvikat, da če nekdo prehiteva, da ne bo šel pred mano. In se moram tako truditi da nimam spredaj prevelike luknje, pri 100m se ti nekdo že lahko vrine, zato je bolje zmanjšati razdaljo proti 50m.


Se popolnoma strinjam, jaz imam tudi večinoma zmanjšano varnostno razdaljo zaradi vrivanja. Prej, ko so še podnevi lahko prehitevali tovornjaki, je bil to največji problem, ker so se tem počasnim voznikom vedno vrivali.

simonchelo ::

vres.ales je izjavil:

Torej moramo biti strpni do nesposobnih, oni pa ne rabijo biti strpni do nas, ki prehitro vozimo :D


Strpni moramo biti vsi do vseh. Včasih v svojih 20ih sem tudi jaz "divjal" po cestah. 150-180, vozil za ritjo, blendal. na koncu sem prišel na cilj mogoče 2 minuti prej, pa vedno ves živčen, pa tečen, kako nihče ne zna vozit...

Enostavno, če vozim lepo po omejitvi, se bisvteno bistveno manj živciram, pridem na cilj umirjen, med vožnjo pa lahko v miru raje poslušam dobro glasbo, včasih zraven pojem ali pa poslušam standup, TEDx, ali karkoli.
ciao

Pithlit ::

Jaz predvsem opažam da je večina teh übervoznikov sveto prepričana da omejitev 90 pomeni da se morajo vsi 90 vozit (še raje mal čez, ker radarji imajo toleranco).

Z vsemi takimi bi se jaz zelo rada zapeljala do šihta. Pa da vidimo kdo ma jajca se držat omejitve 30. Grem stavit da čez 15 noben solatko ali molnar ne bi šel.
Life is as complicated as we make it...

GupeM ::

bimr je izjavil:

Res bravo, če me je prehitel, sem bil na levem pasu. Najbrž sem bil na desnem ane.

Aja, sem narobe razumel. Sem razumel, da te je po desnem prehitel, nato pa nazaj na prehitevalnega. Se posipam s pepelom. Tebe moti to, da te je prehitel, zapeljal pred tebe, 50 m vozil po voznem, nato pa nazaj na prehitevalnega, prehitevat naslednjega? Al to, da te je prehitel tik ob odbijaču? Če prvo, potem naj ti povem, da se preveč obremenjuješ z drugimi. Drugo gre pa tudi meni na živce, ja.

predi ::

spegli je izjavil:

Zdej nas bojo jebal za odseke in kar je smešno so vzeli skupni denar, da nas drkajo.
Jaz pa lahko rečem samo: "Končno!". Spi*dite dol z naših cest, če vam je težko voziti tako kot se od vas pričakuje.

val46 ::

Ja, ampak spet pretirava v svoj zagovor oz v svoj prav. Ga prehitel, zapeljal pred njim na desni pas, vozil po tem desnem pasu še ne 50m in se nato spet vrnil na levega? A ti bimr,GR2 in še vse kar si bil v tem času veš kolk je 50m prevožene poti pri recimo 120km/h? To je lohk naredil edino če je slalom med vozili vozil. Al pa maš ti malo čudne predstave, kaj 50m ali meter kot tak nasplošno sploh je. Verjetno tudi puncam razlagaš, da je 10cm dejansko 25 a? ;)

GenZNPC ::

sheeshkar je izjavil:

GenZNPC je izjavil:

Jaz moram prehiteti 90% prometa pred sabo, ko je mozno, drugace zaspim, ker se nic ne dogaja.

Ce ima kdo mene za divjaka, lahko preveri zavore in gume, so po vecini v boljsem stanju, kot pri angelckih.

Tole je trolanje, ane? :))

Če ni trolanje, potem je s teboj nekaj narobe in bi res bilo bolje, da pričneš uporabljati javni prevoz. Ceste in avtomobili NISO namenjeni vaši zabavi, kratkočasenju ali "da se nekaj dogaja". Za to pojdite na dirkališča in nas ne ogrožajte s svojimi prehitevanji, ker vam je drugače dolgčas.
Najprej ga je treba zgradit, ampak tudi proti temu ste vsi, ki prdite po regionalki 70. Pol pa, ce se nekdo pripelje z 80-90 je kr divjak.

vres.ales je izjavil:

Dirkališče je predrago, na cestah je v 90% ceneje, pa še ovire so
Ce bi dejansko imeli dirkalisce, ne pa samo poligone in gokarte, bi bilo seveda drugace.
Poglej Lindauring, biznis laufa, samo kaj ko je cela proga prevozena v 2. prestavi. Skoda denarja.

spegli je izjavil:

SDS Digitalizacija fantje. Zdej nas bojo jebal za odseke in kar je smešno so vzeli skupni denar, da nas drkajo.
Lahk pa tekmujemo do hitreje prevozi sektor, pa se potrdilo dobis.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

val46 ::

A nisi ti doma nekje v Avstriji? Pa po nemčiji precej? Pejdi vsak drug vikend nekam, maš gor precej izbire, pa se tam dokazuj s hitrostmi. Aja ne, tisto je predrago...pa še sram bi te bilo s tistim tvojim polotom tam, k bi te vsi BMWji, Audiji, MB, pa še vsa ostala avtomobilska "smetana" prehitevala kot za šalo.

Drugače pa, tiste tvoje izjave, da če greš 89 nekje kjer je omejitev 90, da te bodo vsi označili za divjaka, so neumnost. Si pa se večkrat tu pohvalil, da ne voziš ravno 90 kjer je tolk omejitev, tako da ne se sedaj delat angelčka in da folk ne razume poante hitrosti. Še predobro jo razumemo, sam ti obračaš besede tko kot tebi paša. Zanimivo, še ena skupna točka s solatkotom.

GupeM ::

val46 je izjavil:

A nisi ti doma nekje v Avstriji? Pa po nemčiji precej? Pejdi vsak drug vikend nekam, maš gor precej izbire, pa se tam dokazuj s hitrostmi. Aja ne, tisto je predrago...pa še sram bi te bilo s tistim tvojim polotom tam, k bi te vsi BMWji, Audiji, MB, pa še vsa ostala avtomobilska "smetana" prehitevala kot za šalo.

Misliš obratno? Da bi ga bilo sram z BMW-jem, ko bi ga Poloti, Clioti in Puntoti prehitevali.

mirator ::

Vsak, ki se poda na cesto, se mora zavedati da je stopil v džunglo človeškega konglomerata kognitivnih spobnosti, duševnih stanj, psihofizičnih kondicij itd.
Pa še nekaj je. Nestrpnost je v pozitivni korelaciji z IQ.

GenZNPC ::

Včasih v svojih 20ih sem tudi jaz "divjal" po cestah. 150-180, vozil za ritjo, blendal. na koncu sem prišel na cilj mogoče 2 minuti prej,
Na 10km dolgi poti je to super rezultat. Na 20km relaciji se pa ze da, prihraniti tudi po 5 minut, ce ni naselja vmes.
skibidi

GenZNPC ::

val46 je izjavil:

A nisi ti doma nekje v Avstriji? Pa po nemčiji precej? Pejdi vsak drug vikend nekam, maš gor precej izbire, pa se tam dokazuj s hitrostmi. Aja ne, tisto je predrago...pa še sram bi te bilo s tistim tvojim polotom tam, k bi te vsi BMWji, Audiji, MB, pa še vsa ostala avtomobilska "smetana" prehitevala kot za šalo.

Drugače pa, tiste tvoje izjave, da če greš 89 nekje kjer je omejitev 90, da te bodo vsi označili za divjaka, so neumnost. Si pa se večkrat tu pohvalil, da ne voziš ravno 90 kjer je tolk omejitev, tako da ne se sedaj delat angelčka in da folk ne razume poante hitrosti. Še predobro jo razumemo, sam ti obračaš besede tko kot tebi paša. Zanimivo, še ena skupna točka s solatkotom.
Vidis, nimas pojma kaj sploh pises.

mirator je izjavil:

Vsak, ki se poda na cesto, se mora zavedati da je stopil v džunglo človeškega konglomerata kognitivnih spobnosti, duševnih stanj, psihofizičnih kondicij itd.
Pa še nekaj je. Nestrpnost je v pozitivni korelaciji z IQ.

Se zavedamo, ampak tudi za vozit kolo rabis vsaj dobre sposobnosti, drugace bi se razmetal na vsakem robniku, celo pozimi.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

sheeshkar ::

bimr je izjavil:

Drugače je tudi res, da se moraš precej bolj umikati če voziš 110-120 kot pa če minimalno 140. Pa če voziš 140, kam točno se boš umaknil, če je na desni promet pri 110. Tudi če je dovolj velika luknja, to pomeni da boš moral precej zmanjšat svoj tempo. Zato če voziš 140 ni nič neobičajnega jih prehiteti tudi 20 naenkrat. Če je malo večja luknja, nekih 200m, z umikom na desno daš sprednje in zadnje vozečemu komaj dovolj prostora, druga rešitev, ki jo marsikdo izvaja je da preprosto potegneš vmes na 160. Pri vožnji 140 se jaz umikam desno če je minimalno 300m prostora, drugače je brezveze.

Pa ste vi "nadpovprečni/dinamični" vozniki kdaj pomislili, da bi naredili točno to, torej ZMANJŠALI TEMPO? Če je na cesti tako velika količina vozil, da se je "težko" umikati na vozni pas, očitno potem razmere NISO varne za hitro vožnjo, kaj šele za kršenje omejitev s 140, 150 ali 160 km/h. Če se zavedaš, da predolgo voziš po prehitevalnem pasu, potem nekaj delaš narobe.

Kot je podobno danes že komentirala tudi Pihlit - če je omejitev 130, to ne pomeni, da MORAŠ peljati 130, kaj šele več kot to. Razni zelenjavarji in njihovi podaniki zelo radi pridigajo o "prilagojeni hitrosti" in "vožnji glede na razmere/zmogljivost", a čim nekdo drug pelje manj od določene omejitve, ga takoj označijo za manj sposobnega, sebi pripišejo nadnaravne sposobnosti in s tem opravičujejo svoja kršenja omejitev.

Pa če voziš 140, kam točno se boš umaknil, če je na desni promet pri 110.
ZMANJŠAJ HITROST, ane! :))


GenZNPC je izjavil:

Najprej ga je treba zgradit, ampak tudi proti temu ste vsi, ki prdite po regionalki 70. Pol pa, ce se nekdo pripelje z 80-90 je kr divjak.

Aha, spet pretepamo slamnate može. Nič presenetljivega za človeka brez argumentov. A je zmanjkalo tabel z znamkami avtomobilov? Mogoče nalepi kakšno slikico tiste igre s kartami, ki so bile popularne v 80ih/90ih, ko si primerjal avte po zmogljivosti, hitrosti ipd.?

GenZNPC je izjavil:

Ce bi dejansko imeli dirkalisce, ne pa samo poligone in gokarte, bi bilo seveda drugace.

Torej, ker nimamo vam ustreznega dirkališča, vam moramo dovoliti dirkanje po naših cestah? A ste res totalno prizadeti?

GenZNPC je izjavil:

Lahk pa tekmujemo do hitreje prevozi sektor, pa se potrdilo dobis.

In ti seveda nisi "divjak"... :))

bimr ::

Med vožnjo 140-160 damo precej poudarka na to kdaj bi zmanjšali tempo, celo pot se mi tudi ni za vozit tako.
Drugače se zdaj sliši kot da bi hoteli da je levi pas vedno prost. Saj ob prometnih konicah je prav da se izkorišča oba pasova, bolje je prometno, bolj je prehitevalni pas dejansko samo hitrejši vozni pas.

njyngs ::

molnar šraufa in boža tisti i30 non stop, da lahko potem v gneči na vpadnicah stoji 100minut na uro :))

(malo trollam, matježek ne se razpočit, ko boš prebral)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

sheeshkar ::

bimr je izjavil:

Med vožnjo 140-160 damo precej poudarka na to kdaj bi zmanjšali tempo, celo pot se mi tudi ni za vozit tako.

A imaš zablokirana gas pedala, da nisi zmožen zmanjšati hitrosti? Dvomim, torej je "blokada" edino v tvoji glavi, kar pa te (in tebe podobne molnarje, solatke itd.) dela za serijske prekrškarje in nevarne voznike, ki bi morali takoj vrniti vozniška dovoljenja in pričeti uporabljati javni prevoz.

"Nadpovprečni vozniki" niso sposobni peljati manj kot 140-160... :))

solatko ::

sheeshkar - Edino kar ti uspeva, so blesave primerjave. Če na prazni cesti pelješ preko omejitve ogrožaš samo sebe, za sankcioniranje pa se ve, kdo je pristojen. Vidiš, spet napačno razmišljanje - oviranje prometnega toka je, če voziš pod omejitvijo in se ne umikaš kolini na primernem mestu, če prehitevanje ni mogoče. Ja, v normalnih razmerah je zaželjeno vozit na zgornji meji omejitve, ni pa obvezno, tvoja dolžnost je samo, da hitrejšo vožnjo omogočiš tistim zadaj. Vedno govorite samo o delčkih cpp, kjer naj se predpisov nebi držali. Vozite po vseh cpp in vas tudi hitrejši ne bojo motili, ne pa z oviranji igrati policiste na cesti, tudi to je prekršek. Nesposobni niso tisti, ki vozijo počasi in se trudijo, da ne ovirajo ostalih udeležencev v prometu, ne ustvarjajo kolon,....

bimr - To, kar se nebi smelo dogajat, se dogaja stalno na AC. Na voznem pasu kamioni na 100+m, na prehitevalnem pa kolona s cca 110, kjer vsi prehitevajo lasno senco, vozni pas pa med kamioni prazen, tudi če je razdalja med kamioni večja. Po voznem pasu take kolone ne smeš prehitet, umakne se s prehitevalnega pasu nihče. To se knstantno dogaja na cesti MB-LJ. Če bi se znali vozniki razvrščat, kot je predpisano, bi hitrejši s 130 prehiteli vsa osebna vozila in kamione, tako pa se predrznejši vrnejo na vozni pas, prehitijo 10+ avtomobilov po voznem pasu in se pred kamionom vrinejo med dva na prehitevalnem pasu, ki pri 110 niti slučajno ne vzdržujeta varnostne razdalje. Med tem vsi na prehitevalnem pasu, komentirajo vožnjo tistega, ki po desni prehiteva proti vsem pravilom. Pač zmanjšaš svoj tempo - prilagajanje hitrosti razmeram na cesti, zato ima avto zavore in tačko za gas pa tudi menjalnik pomaga pri tem. Tudi jaz prehitim s 130+, če gre, ob vrnitvi na vozni pas pa znižam na hitrost prometnega toka - 100-130, po prehitevalnem pasu pa samo, ko prehitevam in me ne moti po km, zopet zaviti na prehitevalni pas, če je prost, sicer pa za trenutek še znižam hitrost, da ne izsilim nobenega. Varnostno razdaljo vedno regulira tisti zadaj, če se nekdo vrine, je tvoje, da jo zopet vzpostaviš. Je to pretežko zate?

GupeM - Ker ne upoštevaš vseh mojih postov v celoti, se vedno vtakneš v prekoračitev OH. Večina mojih voženj je v okviru OH ali nižje, ker hitrost prilagajam razmeram na cesti, če vidim praznino pred seboj, mi pa ni problem it hitreje in še vedno varno. To so kratke razdalje, ko ni drugih udeležencev in, če poznaš promet v SLO, bi se moral zavedat, da to ni ravno pogosto, saj, če hočeš voziti s PH, ne sme biti nikogar v vidnem polju, na varnostni razdalji, ko vozilo lahko še brez problemov varno ustaviš. Početje ni brez veze, saj se zavedaš, da boš plačal kazen, če padeš v radarsko zasedo. Gre za namerno kršenje predpisov, ko je ovira varni vožnji samo administrativna določitev hitrosti, tehnično pa vozišče in razmere dovoljujejo višje hitrosti, brez nevarnosti. Takih situacij je vedno manj, izjema je lansko leto, ko smo si, če zanemariš policijske zasede, boljši vozniki, privoščili večkrat, tvegajoč kazen. Največjo nevarnost predstavlja vožnja s neprilagojeno hitrostjo, kar se dogaja pri velikem procentu "zglednih", normalnih voznikov, ko gledaš njihovo varnostno razdaljo. Zato pogosti neleti več vozil, predvsem na cestah, kjer vsi vozijo v isto smer. Ker ne spremljaš mojih postov, nikjer se ne zavzemam za nespoštovanje predpisov, nasprotno, celo trdim, da je potrebno predpise v največji meri upoštevat. Moj edini "greh" je, da priznam občasno kršenje enega člena cpp - omejitev hitrosti, ko to lahko storim varno in se zavedam, da bom, če me ujame radar, sankcioniran, brez, da bi jokal po forumu, kako naj se temu izognem. Sicer pa imam sebe najraje in se ravno zato, v prometu ne spravljam v neugodne situacije, s tem, da vedno vozimi tako, da lahko po potrebi varno ustavim ali drugače rešim situacijo. Tistim, ki vam pojem PH ni znan in ne vozite tako, to nikakor ne bore bit jasno in vam nikoli ne bo, zato še naprej igrajte loto v prometu. To, da se držite OH, nikakor ne pomeni, da ste dobri vozniki, kar kažejo tudi statistike in se zmrdujete, ko policaj ugotovi, da je vzrok za nesrečo - neprilagojena hitrost (brez dodatka, kakšna je v trenutku nesreče ta sploh bila). Vozim tako pazljivo, da v življenju niti enkrat nisem uporabil funkcijo ABS pri zniževanju hitrosti, kljub pričakovanim in nepričakovanim situacijam, ki sem jih v letih, od kar sem v prometu doživel in preživel. Niti enkrat ni bilo potrebno drugim udeležencem v promstu, reševat moje napake, zavirat ali skakat s ceste. Potrebno je spoštovat cpp, ampak ne samo člen o OH!!!!!!!!!!
V 70.-ih letih so si pri BMW-ju grizli nohte, ko so jim na tekmah auspuhe kazale 1300ccm mašine Alfa Romeo, so naredil 2 litrske mašine z povečano konjenico pa so pri Alfi odgovorili s 1750 ccm stroji, ki so bili za razred hitrejši.

DostMam - Glede na to, da se praviloma postavljajo na mesta, kjer se pričakuje, da večina voznikov krši OH, so navadni inkasanti, saj so praviloma na pozicijah, kjer še nikoli ni bilo težje nesreče, tam, kjer so črne točke jih pa ni. Najbolj značilen primer je ljubljanska Roška in omejitev 50, na delu, kjer bi pametni postavljalci postavili najmanj omejitev 60. Sicer ni pomembno kako se jih imenuje, če ne skrbijo za prometno varnost v taki meri, kot bi lahko, važno je, da so po zakonu samo oni pristojni za sankcioniranje in ne razpravljalci ne S-T. Dvakrat v življenju sem doživel, da je policaj umaknil s ceste vozilo, ki je oviralo prometni tok in s tem povzročalo kilometrsko kolono. Zaradi takih voženj so ogroženi vsi, ki tako kolono srečujejo.

vres.ales - Vrivajo se zato, da izpraznijo prehitevalni pas in to se nekaterim zdi narobe, je problem za nekaj časa malo stopit z gasa ali tempomat premaknit za 5km v minus? Vzdrževati varnostno razdaljo bi se zelo hitro naučili na nemških cestah, kjer so višine kazni glede na to, kakšno nevarnost predstavlja vaša vožnja in lahko ob vožnji na odbijaču z veliko hitrostjo, znaša tudi nekaj k€, pri nas pa je enaka, ne glede na to, kakšna je hitrost in kako blizu ste. V časopisu je bila pred leti novica o plačilu kazni za 40cm prekratko.

Pithlit - Tudi po Topniški od Linhartove, do Dunajske še nikoli nisem šel 60, kolikor je nesmiselna omejitev. Dobrim voznikom ni problem peljat s hitrostjo, v kateri se počutiš varen, tudi 40 tam, kjer je omejitev sicer splošna 90, če gre za ovinek s slabo preglednostjo. Ravno to je bistvo, da boljši vozniki vemo, čemu služijo zavore, menjalnik in gas. Takele ugotovitve čez palec lahko dajejo samo osebe, ki o varnosti v prometu, razen par naučenih pravil, ki jih ponavljate kot papige, nimate pojma. Hitrost še nobenega ni ubila, poškodovala, naredila invalida, to stori neprilagojena hitrost, kar pomeni, da nisi pravilno ocenil situacije in, ko spremljam tukaj debate o skrajševanju varnostne razdalje, zaradi preprečitve umikom drugih vozil in podobne neumnosti, se čudim, da nesreč ni več in to ne zaradi hitrosti, temveč drugih neumnosti, ki jih počnejo vozniki, pešci, kolesarji in predvsem motoristi.

mirator - Meni je inštruktor po opravljenem izpitu dejal, zapomni si, vsi okoli tebe so idioti, na katere moraš pazit in prometne situacije vedno bolj potrjujejo njegove besede. Če paziš nase, paziš na vse druge.

m0LN4r - Nikoli mi ni bil cilj prihranek časa, na regionalkah, smo bili vsi na kupu pri prvem semaforju, tudi tisti, ki so šli prehitevat celo kolono, na AC pa je prihranek v tem, da se ne cijaziš po lokalnih, skozi naselja in celim kupom omejitev. LJ-MB najmanj ena ura, LJ-KP cca pol ure, če greš z AC na Vrhniki, na dolenjki pa krepko več, kot ena ura LJ-NM. LJ-Jesenice bi znalo bit tudi okoli ene ure in več. Na isti relaciji pa lahko samo dirkaš sam s seboj, to pa razen na dirkališčih, nikoli nisem počel.
Delo krepa človeka

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

Če na prazni cesti pelješ preko omejitve ogrožaš samo sebe

A tebi kdo sprazni ceste, kot kakšnemu političnemu konvoju, da veš da so prazne? Aja ne, ti "veš", da so prazne, ker si jasnoviden. In tudi v primeru, da se sam razbiješ, tvoje razbitine seveda ne bodo nikogar ogrožale, ane? Aja ne, nemogoče, da bi se ti kaj zgodilo, ker imaš nadnaravne sposobnosti...

Če bi te blodnje prakticiral samo na temu ustreznih dirkališčih, bi mi bilo čisto vseeno, če se imaš za reinkarnacijo Ayrtona Senne, ampak prosim prenehaj nas ogrožati na naših cestah.

solatko je izjavil:

Vedno govorite samo o delčkih cpp, kjer naj se predpisov nebi držali. Vozite po vseh cpp in vas tudi hitrejši ne bojo motili, ne pa z oviranji igrati policiste na cesti, tudi to je prekršek. Nesposobni niso tisti, ki vozijo počasi in se trudijo, da ne ovirajo ostalih udeležencev v prometu, ne ustvarjajo kolon,....

Sedaj pa prosim citiraj, kje sem zagovarjal oviranje prometa, igranje policistov in podobno, ali pa utihni s svojimi podtikanji izjav, ki jih nihče ne zagovarja. Isto kot molnar - a sta morda ena oseba s podvojenim profilom?

solatko ::

sheeshkar - Spet si spregledal bistvo - v vidnem spektru razdalje, na kateri lahko varno ustaviš, torej ni potrebno, da je cesta prazna od LJ do Dunaja, da boš pri Žalcu malo pritisnil na gas. Če voziš s PH se razbit ne moreš, razen, če ti nepričakovano odleti kolo, kar se pa ne zgodi ravno pogosto in bi bila tudi pri 130 štala v takem primeru. Nisi direktno zagovarjal, ampak od vsega dogajanja v prometu, ti je najvažnejša postavka OH, ki je, roko na srce, čisti administrativni pojem, ki z varnostjo v prometu nima direktne povezave, razen, da so v primeru nesreče, posledice hujše, ob višji hitrosti. Seveda mora do nesreče prit, kar pa se ne zgodi zaradi hitrosti, temveč neprilagojene hitrosti, kar sta dva bistvena, povezana pojma v prometu in ne OH.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

DostMam ::

Solatko, vse kar ste napisali drži. Vse se, kot posamezni kamenček, zdi v redu. Ko pa poizkusite povezati celo zgodbo, vam ostanejo zijajoče luknje. To zato, ker izhajate iz lastnih, netočnih in napovprek predpostavkah ter vse merite po lastnih vatlih, svoja napačna prepričanja pa vsiljujete ostalim. Ste kdaj pomislili npr., da je tisto na Roški "prilagojena hitrost" in da so postavljavci mogoče pametni? Kaj, če vidijo še dve križišči naprej in ne samo tisti odsek? Ste kdaj pomislili, da policaji ne smejo ustavljati na "črnih točkah"? Ste kdaj pomislili, da ne smete napisati "hitrost ni nikoli nikogar ubila", če strokovnjaki pravijo "hitrost ubija"? Ste kdaj samo slučajno pomislili, da mogoče le obstaja kak strokovnjak boljši od vas?

Pithlit ::

Ja solatko. Imaš prav. Vedno in povsod.
Life is as complicated as we make it...

GupeM ::

Ufff ... Toliko nebuloz in kondradiktornosti pa že dolgo nisem prebral.

solatko je izjavil:

GupeM - Ker ne upoštevaš vseh mojih postov v celoti, se vedno vtakneš v prekoračitev OH. Večina mojih voženj je v okviru OH ali nižje, ker hitrost prilagajam razmeram na cesti, če vidim praznino pred seboj, mi pa ni problem it hitreje in še vedno varno.

Nisem nikoli rekel, da to ne drži. Vedno sem samo govoril, da tvoja famozna PH pač ne more biti višja od OH, zato vedno kadar voziš preko OH, voziš tudi z NPH.

solatko je izjavil:

To so kratke razdalje, ko ni drugih udeležencev in, če poznaš promet v SLO, bi se moral zavedat, da to ni ravno pogosto, saj, če hočeš voziti s PH, ne sme biti nikogar v vidnem polju, na varnostni razdalji, ko vozilo lahko še brez problemov
varno ustaviš.

Se sponiš videa, ki si ga linkal, ko je tip z Lambotom vozil tam okorg 300 km/h po nemški avtocesti in si ga hvalil, kako dober voznik je? No, tam je imel precej vozil v vidnem polju, nekaj časa je vozil s premajhno varnostno razdaljo, če bi bil desni pas bolj prazen, bi zagotovo šel prehitevati po desni, saj je že zapeljal s cca polovico avta na desni pas, nato je tam opazil drug avto, se nekaj časa vozil po črti in se nato s prekratko varnostno razdaljo vrnil nazaj na prehitevalni pas. S tem, da se je zavedal, da se zadeva snema in bi lahko vsaj zaradi tega vozil bolj normalno. Če bi bil normalen dober voznik seveda. Tako je pa samo en blesav divjak, podoben solatku, ki misli da vozi s PH in ne vidi kopice avtov v svojem vidnem polju. Se jim agresivno lima na rit in poskuša prehitevati po desni.

solatko je izjavil:

Početje ni brez veze, saj se zavedaš, da boš plačal kazen, če padeš v radarsko zasedo. Gre za namerno kršenje predpisov, ko je ovira varni vožnji samo administrativna določitev hitrosti, tehnično pa vozišče in razmere dovoljujejo višje hitrosti, brez nevarnosti. Takih situacij je vedno manj, izjema je lansko leto, ko smo si, če zanemariš policijske zasede, boljši vozniki, privoščili večkrat, tvegajoč kazen.

To je rekel tudi tisti, ki je sredi noči za stavo peljal po nasprotni strani avtoceste. Malo se je uštel, pa je na prazni cesti slučajno nasproti pripeljalo drugo vozilo. Ups, nič hujšega. Samo malo je tvegal kazen, ki pa bi jo tako ali tako plačal iz dobitka pri stavi.

solatko je izjavil:

Moj edini "greh" je, da priznam občasno kršenje enega člena cpp - omejitev hitrosti, ko to lahko storim varno in se zavedam, da bom, če me ujame radar, sankcioniran, brez, da bi jokal po forumu, kako naj se temu izognem.

Seveda, ker raje zajebeš sina, da se mora on ukvarjati z dokazovanjem nedolžnosti.

solatko je izjavil:

To, da se držite OH, nikakor ne pomeni, da ste dobri vozniki,

Se strinjam. Ampak to, da se ne držiš OH pa vsekakor pomeni, da NISI dober voznik. Pa če vse ostalo delaš prav.

solatko je izjavil:

Niti enkrat ni bilo potrebno drugim udeležencem v promstu, reševat moje napake, zavirat ali skakat s ceste.

Še veš ne. Ravno taki se tega še zavedate ne.

solatko je izjavil:

Potrebno je spoštovat cpp, ampak ne samo člen o OH!!!!!!!!!!

Naj te popravim: Potrebno je spoštovati CPP, tudi člen o OH!!!!!!!!!!!

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

sheeshkar - Spet si spregledal bistvo - v vidnem spektru razdalje, na kateri lahko varno ustaviš, torej ni potrebno, da je cesta prazna od LJ do Dunaja, da boš pri Žalcu malo pritisnil na gas. Če voziš s PH se razbit ne moreš, razen, če ti nepričakovano odleti kolo, kar se pa ne zgodi ravno pogosto in bi bila tudi pri 130 štala v takem primeru.

Ja, saj to vsi štekamo. Kar tebi ne potegne je to, da se prekleto motiš, kako s takšnim divjanjem nikogar ne ogrožaš. Ja, tudi pri 130 ti lahko poči guma, ampak a ti res ni jasno, da pri še večji hitrosti je to še toliko bolj nevarno in s tem še večja možnost, da se razkantaš. Če ti je vseeno zase, ok, ampak tvoje razbitine bodo nato ogrožale vse voznike, ki bodo prvi prispeli v območje nesreče.

Sem imel osebno izkušnjo s tem, ko sem pri 130 povozil nek majhen delček, ki mi je predrl gumo in sem se komaj uspel varno umakniti na odstavni pas. Hitreje kot bi vozil, manjša bi bila možnost, da se ne bi razbil sredi avtoceste.

Poleg tega za vožnjo nad 130 tudi na povsem prazni cesti ni popolnoma nobenega pametnega razloga, ki bi to lahko opravičil. Užitke v hitri vožnji lepo prosim išči na primernih dirkališčih, kjer s tem ne boš ogrožal cele kopice nedolžnih ljudi.

solatko je izjavil:

Nisi direktno zagovarjal, ampak od vsega dogajanja v prometu, ti je najvažnejša postavka OH, ki je, roko na srce, čisti administrativni pojem, ki z varnostjo v prometu nima direktne povezave, razen, da so v primeru nesreče, posledice hujše, ob višji hitrosti. Seveda mora do nesreče prit, kar pa se ne zgodi zaradi hitrosti, temveč neprilagojene hitrosti, kar sta dva bistvena, povezana pojma v prometu in ne OH.

V tej temi mi kršenje omejitev najbolj pade v oči predvsem in izključno zato, ker je v takšnih temah precej idiotov, ki to zagovarjajo in redno izvajajo v praksi, s tabo na čelu. Hkrati s takšnim zagovarjanjem dajete še izredno slab zgled ter potuho ostalim idiotom, ki morda zato še bolj kršijo omejitve in tudi potencialnim novim voznikom, ki se še učijo pravilno voziti.

Po drugi strani ne vidim nikogar (ali pa z res zelo redkimi izjemami), da bi kdo zagovarjal pisanje SMSov med vožnjo, izsiljevanje, vožnjo pod vplivom alkohola in podobno, ker v kolikor nekdo pove, da zagovarja CPP (in hkrati ne opravičuje točno določenih kršitev), se predpostavlja, da seveda nasprotuje tudi takšnim kršitvam.

Kršenje omejitev pa za osebno vozilo NIKOLI ni prilagojena hitrost, pa če se na trepalnice postaviš.

solatko ::

DostMam - PH je možno izvajat samo po lastnih vatlih, saj drugi ne vedno nič o tebi, vse kar se tiče te kategorije moraš sam prilagajat osebnemu stanju, poznavanju stanja vozila v katero sedaš, upoštevat vse zunanje faktorje in se zavedat svojih limitov in nikoli ne sme it čez, najbolje je vozit na 60-70%-ih le-teh. Na dirkah večina voznikov zaradi rezultata vozi na 110%-ih svojih sposobnosti, zaradi rezultatov, na cesti to počno samo idioti, dodatno šolani ali povprečneži. Strokovnjaki še kako mislijo na neprilagojeno hitrost, vendar tega ne omenijo, sama hitrost pa ne ubija, saj bi bili vsi astronavti mrtvi po parih kilometrih poleta, če bi bilo to res, da se ne spuščam na vozniški nivo F1 ali moto GP. In nehajte stalno mešat OH zraven, ker to ni kategorija, ki bi preprečevala prometne nesreče in znižala ostale posledice, temveč je to edino PH, ker se tiče funkcije hitrosti. PH je zakonsko določen, vendar oceno kdaj smo v PH in kdaj nismo pa prepušča udeležencem v prometu, saj je nemogoče to predpisat za vsakega. Ta člen je pač opisni. Vsi naj bi ta člen spoštovali in večina prometnih nesreč bi bila samo zgodovina iz časov, ko ljudje tega niso bili sposobni. Vedno povdarjam, da je moja PH pri večini voženj, ki jih opravim, precej pod OH, tiste čez so izredno redke, razen lani, ko so bile ceste skoraj prazne. PH pač ne dovoljuje v vsakdanjih razmerah vožnjo preko OH.

Pithlit - Seveda imam prav, dokaz je, da sem še živ in tudi vsi tisti, ki sem jih v življenju srečal, zaradi mene niso imeli nikakršnih težav, nobenega nisem udaril, povozil, grobo izsilil,.... zavarovalnice bi lahko zaprli, če bi se vsi v prometu obnašali tako varno, kot se jaz (tudi 40 let voženj na enoslednih vozilih, mi ni pustilo posledic).

GupeM - Okoli OH in PH imava drugačne poglede, vendar bom vedno trdil, da moraš gledat tudi na voznike na nujni vožnji, ki kljub prekoračitvi OH, morajo vozit s PH, če se nočejo ubit in so zato usposobljeni.
Tisti video je lepo pokazal, kaj lahko v super vozilu počne voznik na nemških AB, jer so vozniki veliko bolj predvidljivi, kot pri nas. Ne upoštevaš tudi to, da je njegova zavorna pot zaradi materialov, sposobnosti motorja, da pomaga tudi pri zaviranju in verjetno tudi dobrih reakcijskih časov takega voznika, vedno držal varnostno razdaljo, ki jo je potreboval, ko je situacija to zahtevala, že sami pojemki brzine iz 300 na malo več kot 100, bi ti lahko pokazali del tega, če bi bil na to pozoren. Širina koles, dodatna krilca in odprtine, katerih funkcija je, da vozilo pritiska na cestišče, omogoča to, da pri močnem zaviranju ne pride do zdrsa koles. Če bi ti gdaj vozil podoben avto, bi ti bilo to hitro jasno. Ja, lepo je peljal tistega lambota. Imaš kar nekaj takih voženj na yutube-u in nikjer ni kakšnih kritičnih situacij. Kolega je uvažal prestižne Linkolne in je ob priliki razlagal, kako je skoraj podrl cestninsko postajo, ko pri 200 zavore niso prijele kot je pričakoval in je 3t-onska mašina drvela proti zožanju. Vozil jih je iz Dunaja v LJ. Potem je podal pismeno kritiko na proizvajalca in so mu odgovorili, da ima zavore prirejene na najvišjo dovoljeno hitrost na ameriških cestah in, da vozniki linkolnov ne vozijo hitreje. Če boš imel kdaj vidit to dolgo limuzino, si oglej zavore, so slabše kot pri golfu ali octaviji. Po tem dogodku je ta jajca vozil do največ 140, če je blo vse frei. Zakaj moraš pri vsakem postu dodat kretenizem, v komentiranem - stava za vožnjo po AC v nasprotno smer, kot neko kontra razlago mojim postom. Ti res ne ločiš med jabolkom in kamelo?
Zajebal sina? Nesmiselno se mi je zdelo, da plačam 40EUR za prikoračitev groznih 6km/h, na cesti, kakršni je omejitev v MB 70km/h, kar dopušča zakon. Če bi me ustavili, bi tistih 40EUR z veseljem plačal, morda celo polno 80EUR. Zajebal bi ga, če bi mu razbil avto.
Vozil sem kar nekaj policajev (miličnikov), inštruktorjev iz različnih AŠ, tudi dva člana komisije, ko so bili še na Slomškovi in niti eden se nad mojo vožnjo ni pritoževal (daljše špure, tudi preko OH). Glede na to, da sem imel skoraj celo familijo zaposleno na MNZ sem imel kar nekaj znancev, celo družinskih prijateljev v teh vodah. Nobenega od teh, ki so se vozili z menoj ni, ki nebi kdaj prekoračil OH, so pa bili precej pozorni na vse drugo, predvsem pa varnostno razdaljo in me je včasih kdo celo pohvalil, da je v redu to, da se ne limam nikomur na rit, tudi, če gre počasneje.
Seveda ne vemo, ker vozimo z zaprtimi očmi ali kljocamo po tipkovnic, ne opazujemo prometa okoli sebe,.... VEM, DA NISEM NITI ENKRAT DAL POVODA, DA BI NEKDO MORAL HTIRO REAGIRAT, ZARADI MOJEGA POČETJA, NITI KOT PEŠEC ALI KOLESAR, NE. Če bi nekdo rekel, naj nedolžni prvi vrže kamen, bi vrgel največjega, ki bi ga lahko, popolnoma brez slabe vesti. Ključe motorja sem dal v predal, ko sem jaz začutil, da nisem več tako odziven, kot sem bil še nekaj let nazaj in se zavedam, da bi bilo vztrajanje nevarno. Enako bojo ključi avta šli na isto mesto in bom začel redno uporabljat javni prevoz. Ja potrebno je upoštevat v največji meri celotna pvavila v prometu, ne samo OH, predvsem pa določilo o prilagojeni hitrosti glede na,......... vse kar spada v to, tudi, ko hočeš voziti hitreje (OH na to ne vpliva odločilno, je samo ena majhna administrativna postavka, tudi omenjena ni v opisu).

sheeshkar - Kdo pravi, da se tega ne zavedam, zato pazim, da sem v okvirh PH, torej vseh pomembnih okoliščinah od katere je to odvisno, predvsem pa določila - nadzor nad vozilom v meri, da lahko ustavim ob pričakovanih situacijah, jaz dodam tudi nepričakovane in me tudi kak pristanek športnega letala ali helikopterja na AC nebi presenetil, če prav to ni ravno pričakovano, se pa po svetu dogaja. Divjanje je nekontrolirano pritiskanje na gas, ne glede na ostala dogajanja v okolici. Divjal nisem nikoli, še kot najstnik ne, takrat sem se učil, kako se lahko divja varno, na zato namenjenih cestah in pod očmi strokovnjakov, na tem področju. Pričakoval bi, da v temi o alkoholiziranem vozniku, ki sprašuje, kako naj omili kazen, planete iz vseh topov pa tega ne vidim drugače, kot takrat, ko jaz omenim kršitev OH na prazni cesti. Niti niste pol tako nestrpni, ko razpravljalci omenjajo druge neumnosti, ki jih v prometu počnejo, recimo skrajšanje varnostne razdalje, da se kdo ne vrine not,.... poljubnemu dajanju smernikov,.....

Sicer pa mi lahko odgovoriš na nekaj postov nazaj postavljeno vprašanje, seveda argumentirano, zakaj lahko vozim s prilagojeno hitrostjo po Tržaški v MB, kjer je omejitev 70, postane pa to nevarno na podobni cesti v Fužinah LJ na Zaloški, kjer je omejitev 60. Če po zaloški vozim 70, po tvojih trditvah ne morem in ne vozim s PH, daj konkretno povej zakaj ne.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

GenZNPC ::

sheeshkar je izjavil:

bimr je izjavil:

Med vožnjo 140-160 damo precej poudarka na to kdaj bi zmanjšali tempo, celo pot se mi tudi ni za vozit tako.

A imaš zablokirana gas pedala, da nisi zmožen zmanjšati hitrosti? Dvomim, torej je "blokada" edino v tvoji glavi, kar pa te (in tebe podobne molnarje, solatke itd.) dela za serijske prekrškarje in nevarne voznike, ki bi morali takoj vrniti vozniška dovoljenja in pričeti uporabljati javni prevoz.

"Nadpovprečni vozniki" niso sposobni peljati manj kot 140-160... :))
cakte a ni to ze zmanjsana hitrost?
skibidi

DostMam ::

GenZNPC je izjavil:

sheeshkar je izjavil:

bimr je izjavil:

Med vožnjo 140-160 damo precej poudarka na to kdaj bi zmanjšali tempo, celo pot se mi tudi ni za vozit tako.

A imaš zablokirana gas pedala, da nisi zmožen zmanjšati hitrosti? Dvomim, torej je "blokada" edino v tvoji glavi, kar pa te (in tebe podobne molnarje, solatke itd.) dela za serijske prekrškarje in nevarne voznike, ki bi morali takoj vrniti vozniška dovoljenja in pričeti uporabljati javni prevoz.

"Nadpovprečni vozniki" niso sposobni peljati manj kot 140-160... :))
cakte a ni to ze zmanjsana hitrost?

Ne, ni. Je prekršek.

vres.ales ::

za 160 še te ne povoha, ker je premala kazen. Tako, da bi jaz temu rekel zmanjšana hitrost :D

DostMam ::

solatko je izjavil:

DostMam - PH je možno izvajat samo po lastnih vatlih, saj drugi ne vedno nič o tebi, vse kar se tiče te kategorije moraš sam prilagajat osebnemu stanju,...

Toliko besed, pa nobenega odgovora. Če vas vprašamo kao ste, rečete PH. Če vprašamo kaj ste danes jedli, PH. Kje ste bili, PH. Slaba debata.

predi ::

DARSova kompilacija voženj v napačno smer na avtocestah/hitrih cestah:
https://twitter.com/DARS_SI/status/1473...

GenZNPC ::

Ultrasposobni divjaki
skibidi

mirator ::

solatko je izjavil:

mirator - Meni je inštruktor po opravljenem izpitu dejal, zapomni si, vsi okoli tebe so idioti, ...
Ja, pa ne samo tebi. To sem pred kakšnimi 20-leti zabičal mojima hčerkama, ko sta naredili izpit in še davno pred tabo sem to v tej temi že jaz zapisal, tako da ne vem, zakaj to modrost naslavljaš name.

ZveeZ ::

Tudi ce sam to govoris ali ce je bilo tebi povedano ne pomeni, da ne mores biti eden izmed njih.

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

sheeshkar - Kdo pravi, da se tega ne zavedam, zato pazim, da sem v okvirh PH, torej vseh pomembnih okoliščinah od katere je to odvisno, predvsem pa določila - nadzor nad vozilom v meri, da lahko ustavim ob pričakovanih situacijah, jaz dodam tudi nepričakovane in me tudi kak pristanek športnega letala ali helikopterja na AC nebi presenetil, če prav to ni ravno pričakovano, se pa po svetu dogaja. Divjanje je nekontrolirano pritiskanje na gas, ne glede na ostala dogajanja v okolici. Divjal nisem nikoli, še kot najstnik ne, takrat sem se učil, kako se lahko divja varno, na zato namenjenih cestah in pod očmi strokovnjakov, na tem področju.

Pustimo ob strani že neštetokrat povedano dejstvo, da nisi nikoli sam na cesti, ker tudi, če ni vozil pred teboj, so vedno za teboj in nisi Superman, torej se tudi tebi lahko zgodi, da ti pri visoki hitrosti poči guma ali (pri tebi še večja možnost zaradi višje starosti) te zadane kap ali kaj podobnega in se boš razkantal ter s svojimi razbitinami spravil v nevarnost vse voznike za teboj (pa resnično upam, da se ti to ne bo nikoli zgodilo, tako zaradi tebe, kot zaradi drugih). Ja, enako se lahko zgodi tudi pri 130, ampak upam, da ti je jasno, da večja kot je hitrost, manjše so možnosti za obvladovanje vozila v sili, torej tudi iz tega vidika ni nobenega logičnega razloga za vožnjo nad omejitvami.

Tebi ni (in zaradi mentalnih omejenosti nikoli ne bo) jasno, da vožnja nad omejitvami NIKOLI ne more biti prilagojena hitrost. Smo ti že neštetokrat razložili zakaj, pa še vedno goniš svoje, brez da bi sploh repliciral na naše razlage, ki ti jo bom kljub temu, da se te ne bo niti malo dotaknila, ponovno dal v sledeči repliki...

solatko je izjavil:

Sicer pa mi lahko odgovoriš na nekaj postov nazaj postavljeno vprašanje, seveda argumentirano, zakaj lahko vozim s prilagojeno hitrostjo po Tržaški v MB, kjer je omejitev 70, postane pa to nevarno na podobni cesti v Fužinah LJ na Zaloški, kjer je omejitev 60. Če po zaloški vozim 70, po tvojih trditvah ne morem in ne vozim s PH, daj konkretno povej zakaj ne.

Zato, ker je tako določeno kot CPP (pa naj se nam zdijo logične ali ne). To pomeni, da na nekem območju veljajo takšne omejitve in da to velja za vse. Iz tega sledi, da lahko na podlagi tega vsak udeleženec (tudi pešci, kolesarji...) precej bolje pričakuje dogajanje v prometu okoli njega, kot če omejitev ne bi bilo. Zaradi jasno postavljenih pravil in posledično v večini predvidljivega dogajanja, je tako lahko vsak tudi precej bolje pozoren na morebitne nepredvidljive dogodke. Več kretenov, ki to po povsem lastnih ocenah "varno" krši, več je teh potencialno nepredvidljivih situacij in večja je nevarnost za nesreče (in večja kot je hitrost, večja je nevarnost za hujše poškodbe in smrt).

mirator ::

ZveeZ je izjavil:

Tudi ce sam to govoris ali ce je bilo tebi povedano ne pomeni, da ne mores biti eden izmed njih.
Se mi zdi, da ne razumeš poante. To pomeni, če se recimo na cesti v avtomobilih, srečava midva, misliva en za drugega, da je idiot (kar seveda ne pomeni dobesedno, ker se ne poznava in ni mišljeno kot zmerljivka, sva pa osredotočena na eventualni nepričakovani oz. nenavadni manever eden drugega).
««
210 / 325
»»