» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
212 / 293
»»

solatko ::

GupeM - Kako bistroumna ugotovitev! Res je.
Boš ti razložil kakšno pomoč lahko med vožnjo nudiš vsem opisanim primerom, ne zato ker sem starec, temveč zato, ker imam samo dve roki, s katerimi vrtim volan in šaltam. Na prvem primernem mestu pa pač zapelješ z voznega pasu in se potem ukvarjaš s temi problemi, ko je avto na varnem mestu USTAVLJEN. Imel sem otroka, imel sem tudi psičko, kateri včasih vožnja ni pasala in je bruhala. Zaradi takih stvari se pozornost na promet ne sme znižat na stopnjo, ko ne vemo več, kaj počne vozilo, ker se mi ukvarjamo z bruhajočimi, epileptiki in podobno. Kaj bi naredil, če bi ti nosečnica, ki jo pelješ v porodnišnico, začela rodit v avtu, bi z eno roko vozil, z drugo pomagal, oči pa bi imel 50/50. Glede na komentarje in primerjave, ki jih daješ na moje poste, ti predlagam uporabo javnih prevoznih sredstev, da se boš kot potnik, lahko ukvarjal z vsemi primerjalnimi problemi, kot voznik se namreč ne moreš, če hočeš cel pripeljati na cilj, kar je bistvo vožnje.

DostMam - Popolnoma enostavno, za volanom se ne sme nikoli muditi, če zamudiš, zamudiš en dogodek ali pa vse v prihodnosti. Nič ne bom prepričeval, vsak ima svoje obnašanje v svoji glavi, v še tako čudni situaciji je vedno treba razmišljat o prilagojeni hitrosti in prispetju na cilj, ne o času. Če ste tempirani na minute, je to vaš problem. Ko sem šel enkrat iz centra LJ po vnuka v črnuški vrtec, so bile 3 prometne nesreče, ki so promet proti Črnučam, dobesedno ustavile. Otroke naj bi dvignili do 16.30, jaz sem se nekako prebil do ramp okoli 17-te. Še kakšnih 20 minut je bilo potrebno, da sem se ustavil pri vrtcu, ko sem prišel po vnuka, sem bil 2.-gi, vsi ostali starši so bili še na cesti in vzgojiteljice obveščene, da pač ne morejo priti in ni bilo nobenega problema. Enkraten dogodek, zaradi katerega je kar nekaj minutkarjev zgubljalo živce brez potrebe.
Delo krepa človeka

mirator ::

DostMam je izjavil:

Namreč, prekleto me zanima, kako boste izšolali mamico, ki zjutraj pelje dva sitna ootroka v šolo, tretji, tisti za vrtec, pa je ravno bruhal v loku. Kako naj bo 110% skoncentrirana, ne govori s sovozniki, drži vse tri roke na volanu in ne misli o tem, da zamuja v službo? Kaj boste svetovali njihovem očetu, ki se mu je sestanek konc službe podaljšal za pol ure, pa jih mora vse tri pobrati iz šole oz. vrtca? Naj izklopi radio, prime voan z obemi rokami in pritisne 145 tam kjer je to varno? In bohnedaj, da bi telefoniral v vrtec ali podaljšano bivanje, da zamuja...

No, in če se na cesti najdeta pravičnik in en tak frustriranec (ne po svoji želji ali krivdi) potem nastane situacija za možnost karambola. In v takem primeru naredi pravičnik, iz sicer zglednega voznika, ki je pač zaradi nekega vzroka frustiran, divjaka. Bom pojasnil na primeru scenarija:
" dohiti frustriranec na prehitevalnem pasu AC pravičnika, ki vozi dovoljenih 130 km/h (in seveda s svetim prepričanjem, da se hitreje tako ali tako ne sme). Frustriranec vidi, da se pravičnik nima namena umakniti (čeprav je imel prostor za umik), zato najprej, med približevanjem prižge levi smernik in ko to ne pomaga začne še blendati in mogoče celo hupati in seveda hkrati vozi prilepljen na zadek. Sedaj je frustriran tudi pravičnik in želi frustriranca naučiti pameti, zato na kratko pritisne na zavorni pedal. Tukaj pa potem frustrirancu odnese pokrov z lonca in se loti prehitevanja po desni strani. Med prehitevanjem pa seveda tudi ne bo šlo brez medsebojnega kazanja sredinca in kletvic v enem in drugem avtu in posledično odvračanja pozornosti od vožnje."

solatko ::

mirator - Oba nebi smela bit na cesti, temveč v avtobusu, v katerm voznik ni niti eno niti drugo. Kreteni vseh vrst, namreč na cesto ne sodijo. Normani voznik v takem primeru pač zapusti prehitevalni pas in se po voznem vozi na varnostni razdalji za kretenom na prehitevalnem pasu, ko se ta odloči, da bo nehal umirjat promet in gre na vozni pas pa se ga prehiti. Brez kazanja fakičev, luči in hupe pa tudi brez slabe volje, pač še en idiot, s katerim si imel opravka v prometu.
Delo krepa človeka

DostMam ::

mirator, danes, 11:19:23
V hipotetičnem primeru, kot ste ga opisali (in ni tako redek) se strinjam s hipotetično Solatkovo rešitvijo, ki ravno tako ni teko redka na naših cestah.

Molnar: veliko zdravja in sreče v novem letu!

mirator ::

Ja, res genialna rešitev ???

Vsem sodelujočim v tej temi želim srečno novo leto 2022, po možnosti brez korone in mirno ter predvsem varno vožnjo.

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Kako bistroumna ugotovitev! Res je.
Boš ti razložil kakšno pomoč lahko med vožnjo nudiš vsem opisanim primerom, ne zato ker sem starec, temveč zato, ker imam samo dve roki, s katerimi vrtim volan in šaltam. Na prvem primernem mestu pa pač zapelješ z voznega pasu in se potem ukvarjaš s temi problemi, ko je avto na varnem mestu USTAVLJEN. Imel sem otroka, imel sem tudi psičko, kateri včasih vožnja ni pasala in je bruhala. Zaradi takih stvari se pozornost na promet ne sme znižat na stopnjo, ko ne vemo več, kaj počne vozilo, ker se mi ukvarjamo z bruhajočimi, epileptiki in podobno. Kaj bi naredil, če bi ti nosečnica, ki jo pelješ v porodnišnico, začela rodit v avtu, bi z eno roko vozil, z drugo pomagal, oči pa bi imel 50/50. Glede na komentarje in primerjave, ki jih daješ na moje poste, ti predlagam uporabo javnih prevoznih sredstev, da se boš kot potnik, lahko ukvarjal z vsemi primerjalnimi problemi, kot voznik se namreč ne moreš, če hočeš cel pripeljati na cilj, kar je bistvo vožnje.

Nikjer nisem rekel, da jin moraš pomagat. Ne boš pa trdil, da ti otrok, ki se dere na zadnjem zicu ne zbije koncentracije. Nisi tako popoln. Ne moreš niti trdit, da ti epileptični napad sopotnika ne bo zbil koncentracije. Če drugega ne, ga vsaj vprašaš če je ok oz. ga pokličeš, preden dojameš kaj se sploh dogaja. Ne, ti si tako trdoglav, da tega ne opaziš in brez trzanja odvoziš do cilja. Pa če je to 500 km. Ne vidiš in ne slišiš nič. Rečeš tudi nič. Naliman si na vetrobransko steklo. Ko povoziš pešca pa še veš ne.

solatko ::

mirator - V debati pričakujem, da v primeru, ko neko mnenje skritiziraš, podaš drugega, ki nudi vsaj take rešitve, kot kritizirano, s tem če rečeš genialno in vsi vemo kaj misliš, k debati ne prispevaš nič in bi bilo bolj produktivno, če bi bil tiho.

GupeM - Otrok, ki se je drl na zadnjem sedžu, mi nikoli ni zbil koncentracijo za vožnjo, niti hud prepir pet minut pred pričetkom, niti smrt v družini, za katero sem zvedel tik pred vožnjo,... ni stvari, ki bi mi motila koncentracijo, ko upravljam z življensko nevarnim orodjem. Ko sem dobil poziv zdravnice naj se hitro pridem poslovit od najdražje umirajoče osebe v mojem življenju, sem bil do UKC MB popolnoma zbran. Tisti, ki tega ne zmorete, si v takih primerih pokličite taxi, je veliko ceneje od sranja, ki ga lahko povzročite v zmedeni vožnji. Otroka lahko poizkušaš pomiriti z besedami, brez izgube koncentracije, ravno sopotnika, če mu postane slabo,.... po potrebi pa vozili ustaviš na primernem mestu in ukrepaš naprej. Kako lahko komur koli pomagaš med vožnjo pa lahko razložiš, ker tega ne vem. Koncentracija je različna, če voziš počasi, je lahko na 50%, normalno voziš na 60-70%, ko voziš hitreje pa mora bit 100% in takrat iz radia igra vsem prijetna muzika. Če bi vedel kako voziti s PH, bi tudi to o zbranosti vedel. Nekateri niso sposobni delat nič drugega, kot vozit že pri 70 pa še takrat jih vsaka malenkost preseneti, drugi imajo to mejo pri 100 ali še več. Bistvo je, da nikoli ne prekoračiš PH v katero spada tudi zbranost, med drugim. Potrebno je pač upoštevat, koliko časa je potrebno, da reagiraš na kakšno kritično situacijo. Če voziš nezbrano, se ta čas poveča in za toliko se mora prilagodit tudi hitrost in varnostna razdalja. Temu se drugače reče psihofizično počutje.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Kakšne neumnosti spet. Koncentracija na 50 % v nobenem primeru ni dovolj. Ne glede na to kako hitro ali počasi voziš.

Po drugi strani 100 % koncentracije ne more doseči nihče. Niti ti. Da ti pa smrt najdražje osebe pomeni tako malo, da si še vedno sposoben "normalno" vozit, pa pove o tebi le to, da si navaden psihopat, ki se zna samo hvalit. Celo na tak način, da v svoje zgodbice vpleta smrti svoji najdražjih.

solatko ::

GupeM - Neumnosti zate, ki osnov PH ne poznaš in niti ne veš, kako moraš vozit, ko nisi popolnoma zbran. Ja, normalnemu vozniku avtobusa, tovornjaka ali osebnega vozila je dovolj 50%-ov zbranosti, če je sposoben večopravilnosti in vozi s primerno hitrostjo, na primerni razdalji. Neuki voznik je 100%-no skoncentriran in še dela napake, prepočasi reagira, napačno ukrepa,.... tistim boljšim pa se v sekundi, dveh povrne koncentracija in imajo še vedno dovolj časa, da reagirajo tako, kot je treba.
Ko veš, da te pričakujejo neprijetne, celo tragične zadeve, si na poti do tam, še bolj skoncentriran, da ja ne povzročiš kakšnega sranja, če tega ne zmoreš, pokličeš taxi. Kaj ti tle ni jasno. S skoraj dvemi tonami na cesti, v slabem psihičnem stanju, za volanom nimaš kaj počet. Koliko pa je meni do ljubljenih oseb in kako reagiram pa vem jaz in nihče drug, zato bi se lahko takih komentarjev, že zaradi pietete, vzdržal.
To niti slučajno ni hvaljenje, ampak opozorilo vsem udeležencem v prometu, kako morajo reagirat v takih primerih, da ne naredijo še večje štale, kot jo imajo v takih trenutkih sami. Seveda taki sogovorniki, kot si ti, tega ne bojo nikoli razumeli, pred vsem to, da je odgovornost do drugih udeležencev večja, kot še tako velika osebna tragedija.
Normalni sogovornik, bi se za tak post iskreno opravičil, česar pa od tebe ne pričakujem.
Veliko zdravja v 2022
Delo krepa človeka

GupeM ::

Psihopatu, ki smrt drugih izkorišča za poveličevanje svojih sposobnosti se zagotovo ne bom opravičil.

Pa nehaj že s svojo Psihopatsko Hitrostjo.

solatko ::

GupeM - Niti nisem pričakoval od človeka tvojega kalibra, saj ne zastopiš kaj sem hotel s postom povedat in tudi nikoli ne boš. Vseeno pa ti želim, da se ti take stvari ne bojo zgodile nikoli v življenju.
Še enkrat, morda ti bo potegnilo, moj post je opozorilo vsem, ki bi se kadarkoli, v prihodnosti, znašli v takih psihičnih trenutkih, v zvezi z varnostjo v prometu, ki mora bit kljub vsemu, prva, da slučajno ni treba žalovati še komu drugemu.
Delo krepa človeka

mirator ::

solatko je izjavil:

mirator - V debati pričakujem, da v primeru, ko neko mnenje skritiziraš, podaš drugega, ki nudi vsaj take rešitve, kot kritizirano, s tem če rečeš genialno in vsi vemo kaj misliš, k debati ne prispevaš nič in bi bilo bolj produktivno, če bi bil tiho.

Malo cinizma tudi ne škodi. Je pa posledica tele tvoje replike:
mirator - Oba nebi smela bit na cesti, temveč v avtobusu, v katerm voznik ni niti eno niti drugo. Kreteni vseh vrst, namreč na cesto ne sodijo. Normani voznik v takem primeru pač zapusti prehitevalni pas in se po voznem vozi na varnostni razdalji za kretenom na prehitevalnem pasu, ko se ta odloči, da bo nehal umirjat promet in gre na vozni pas pa se ga prehiti. Brez kazanja fakičev, luči in hupe pa tudi brez slabe volje, pač še en idiot, s katerim si imel opravka v prometu.

Prvič, ne razumem, kako naj gre nekdo na avtobus, če že tako ali tako nekam zamuja in mogoče avtobusa sploh nima blizu, prav tako ne taksija.
Drugič, jaz sem pisal o neki situaciji z navezavo na predhodni post @DostMam in preslikavo na AC. To so realna dejstva in tega ne moreš preprečiti s pametovanjem, kako bi moralo biti. In poanta tega je, da smo ljudje zaradi različnih vzrokov (na katere ne moremo vplivati) lahko pod stresom in takrat ne reagiramo racionalno. Dodal sem še pravičnika, ki vse skupaj pripelje do skrajnosti. In takšno situacijo je na cesti vedno treba predvidevati (če seveda lahko racionalno razmišljaš, si strpen in razumeš da imajo drugi vozniki kakšne osebne težave), da lahko narediš, kot ti pišeš. Lepo se umakneš na vozni pas, dokler se pravičnik in frustriranec ne zmenita.
Prav tako je brez veze pisati, da takšni ne sodijo na cesto. Kdo in kdaj pa jih bo umaknil iz prometa?

GupeM ::

On tega ne razume. On je popoln. On je vedno 101 % zbran. On nikoli, ampak res nikoli ne zamuja. Nikoli ne naredi prekrška. NIKOLI! Še kadar vozi prehitro, to ni prekršek. In zanj ne bo odgovarjal. On je najboljši oče, najboljši mož, najboljši na sploh. V njega ne smeš dvomit. On lahko dvomi vate. Tako kot ne smeš dvomit v Boga in ga preizkušati. Lahko pa Bog preizkuša tvojo vero po mili volji.

To je to. Solatko je Bog in Bog je solatko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

DostMam ::

Pri vsem tem je luštno, kako Solatko poučuje Miratorja, celo pričakuje argumentirano debato. Pri tem pa "argumentirano" spregleda vprašanja zastavljena njemu.

m0LN4r ::

Hitro je relativno. Sodobni avti imajo oprijema dovolj za bistveno visje G sile, kot se jih dejansko vozi. Lufta, preden odletis s ceste je nekje za x2.

Tezava je predvsem pri "podpovprecnih" voznikih, ki vozijo s podobno hitrostjo ne glede na razmere na cesti. Potem pa jih pri 60km/h odnese s ceste, pa razlagajo, pa sej jim ni jasno kako se je to zgodilo, saj so se peljali pocasi.

Taksen sofer se bo poleti pri 30+ stopinjah, ko se mu avto prilepi na cesto peljal recimo najvec 70km/h, pozimi na snegu in ledu pa bo zmanjsal na okvirno 60km/h v resnici pa bi moral se bolj zmanjsati, ampak on tega ne zazna v volanu.

Vceraj smo spet prehitevali soferja, cijazil se je na vodoravni ravnici, cesti s asfaltirano bankino 20% pocasneje od omejitve. Za njim trije avti in avtobus v koloni.
Ga prehitimo in potem vidis ziherasa, kako se v naselju pripopa na rit, ker on bi se pa tam peljal tudi 70 in tocno ta govori naokoli, kako smo ostali divjaki, samo zato, ker ga izven naselja prehitevamo, on pa hipokritsko po naselju vsaj 60+ tudi 70 sem ga ze videl.

PS:
Ah pa seveda najjaci so tisti, ki se peljejo ~75km/h ne glede na to ali je cesta ravna ali ovinkasta, kot da imajo zabetoniran gas pedal.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

GupeM ::

Seveda, vsi zgoraj našteti vozniki so problematični. Celo bolj kot ti in solatko, kadar vozita prehitro na "prazni cesti, kjer se nikomur ne more nič zgoditi".

Ampak vse to ne spremeni dejstva, da je vožnja preko omejitve bolj nevarna kot vožnja znotraj omejitve. Seveda si bosta s solatkom sedaj to razlagala kot da sem rekel, da je vožnja znotraj omejitve vedno varna. Kar pa seveda ne drži.

Če razmere ne dopuščajo vožnje na zgornji omejitvi hitrosti, je treba vozit počasneje. Nikoli pa razmere ne dopuščajo varne vožnje nad omejitvijo hitrosti. Nenazadnje je omejitev hitrosti ena od razmer na cesti.

solatko ::

mirator - Ti marsikaj ne razumeš, tudi tega ne, da moraš za volanom probleme pozabit in kljub temu obdržat razum, ko si za volanom. Če tega ne zmoreš, psihofizično nisi sposoben vozit, ne glede na to ali se ti mudi, nimaš javnega prevoza,....., drugo je ali se tega zavedaš in veš, da lahko zaradi svojega stanja, narediš štalo na cesti in greš vseeno za volan, vendar moraš svojemu stanju, prilagoditi tudi vožnjo, kar je pa še redkejši primer samokontrole. Idiotov s ceste ne more umaknit nihče, lahko in moraš pa se jim prilagoditi in na njihove idiotizme ne odgovarjaš s svojimi.

GupeM - Imaš prav, sem popoln, vedno vozim s prilagojeno hitrostjo, trezen in zbran, v tem pa ni nič božjega, to zmore kar nekaj % voznikov, niti za to ne rabiš dodatnega znanja, dovolj je, da se zaveš svojih pomanjkljivosti in prilagajaš vožnjo na situacijo. Glede na tvoje kriterije bi lahko ugotovil, da je v prometu cca 50%-ov bogov, glede drugih ocen pa tako malo na pamet. O nevarnosti vožnje zunaj naselja, preko OH imaš svoje mnenje, ker ne veš kako deluje vožnja s prilagojeno hitrostjo, zato pri tem vprašanju ne bomo prišli nikoli skupaj. OH je administrativni element, ki nima ali zelo redko ima vpliv na varnost v prometu. Brez OH ni bilo prometne ureditve še nikoli, zato niti ni jasno, kaj bi taka odločitev, na dolgi rok prinesla. Če bi bila strokovna odločitev, bi to pomenilo na vseh podobnih odsekih enako omejitev hitrosti, ker bi jo postavil že izvajalec in konstrukter.

DostMam - Na večino vprašanj odgovorim, če na kakšno ne, je to zato, ker je tem o prometu veliko, se mi pa na enaka vprašanja, istih razpravljalcev, ne da vedno na široko odgovarjat.
Delo krepa človeka

mirator ::

solatko je izjavil:

mirator - Ti marsikaj ne razumeš, tudi tega ne, da moraš za volanom probleme pozabit in kljub temu obdržat razum, ko si za volanom. Če tega ne zmoreš, psihofizično nisi sposoben vozit, ne glede na to ali se ti mudi, nimaš javnega prevoza,....., drugo je ali se tega zavedaš in veš, da lahko zaradi svojega stanja, narediš štalo na cesti in greš vseeno za volan, vendar moraš svojemu stanju, prilagoditi tudi vožnjo, kar je pa še redkejši primer samokontrole. Idiotov s ceste ne more umaknit nihče, lahko in moraš pa se jim prilagoditi in na njihove idiotizme ne odgovarjaš s svojimi.

???

GupeM ::

solatko je izjavil:

Imaš prav, sem popoln

To je to. Tema se lahko zapre.

Takšnih, ki mislite (oz. mislite da veste) da ste popolni, je na naših cestah preveč. Zato tudi kup nesreč, ki jih takšni povzročite, pa še veste ne. Ali pa se naredite glupe (no, ni se vam treba) in preprosto peljete naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Ahim ::

mirator je izjavil:

solatko je izjavil:

mirator - Ti marsikaj ne razumeš, tudi tega ne, da moraš za volanom probleme pozabit in kljub temu obdržat razum, ko si za volanom. Če tega ne zmoreš, psihofizično nisi sposoben vozit, ne glede na to ali se ti mudi, nimaš javnega prevoza,....., drugo je ali se tega zavedaš in veš, da lahko zaradi svojega stanja, narediš štalo na cesti in greš vseeno za volan, vendar moraš svojemu stanju, prilagoditi tudi vožnjo, kar je pa še redkejši primer samokontrole. Idiotov s ceste ne more umaknit nihče, lahko in moraš pa se jim prilagoditi in na njihove idiotizme ne odgovarjaš s svojimi.

???

Ja mirator, a je zdaj jasno? :))

Solatko je govoril. Howgh!

m0LN4r ::

Nenazadnje je omejitev hitrosti ena od razmer na cesti.
Mogoce so za tebe razmere in birokratske omejitve isto, ampak zame niso.

Ce se jaz na prazni ravnici peljem visje od omejitve je to moj problem in problem policije.
Ti se ne rabis zame sekirati v teh pogojih.

Izpit naredi prakticno vsak ne glede na to kako je nesposoben, tako da tak ali tak niso visoki standardi potemtakem.

Ce se kdo misli jajcat brez tehtnega razloga lahko podpre javni promet. Tam so zahteve za soferja malo visje.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

ZveeZ ::

m0LN4r je izjavil:

Nenazadnje je omejitev hitrosti ena od razmer na cesti.
Mogoce so za tebe razmere in birokratske omejitve isto, ampak zame niso.

Ce se jaz na prazni ravnici peljem visje od omejitve je to moj problem in problem policije.
Ti se ne rabis zame sekirati v teh pogojih.

Izpit naredi prakticno vsak ne glede na to kako je nesposoben, tako da tak ali tak niso visoki standardi potemtakem.

Ce se kdo misli jajcat brez tehtnega razloga lahko podpre javni promet. Tam so zahteve za soferja malo visje.

Res je to le tvoja stvar, ce vozis prehitro. In to vse do takrat, ko ni vec le tvoja stvar.
Ampak ok. Balkanska prepricanja so navadno dozivljenjsko zakoreninjena v posamezniku in morda celo v njegovih potomcih.
Verjetno vsak izmed nas obcasno potegne cez omejitev (ce priznajo ali ne). Bistvo je, da tega ne zagovarjamo, ker je taka voznja nevarnejsa po nepotrebnem.
Ce je cilj take voznje prihranek na casu svetujem, da se posluzis celodnevnega teka (po stanovanju, od hise do avta, od avta do zeljenega cilja). V celem dnevu bos privarceval bistveno vec, saj se bos gibal z 200% obicajne hitrosti ves cas, ko ne bos v avtu.
Morda ti bo to izpod casti ampak prihranek casa bo ociten.
Ce pa to pocnes iz uzitka, teci hitreje, da bos privarceval se vec casa, katerega bos lahko izkoristil za dodaten zasluzek in si privosci karto za dirkalisce.
Razumi, da je cesta tudi nasa in se ne strinjamo, da nas neki nakljucni zafrustriranec spravlja v nepotrebno nevarnost.

Vsak voznik naredi kaksno neumnost ali prekrsek vsakic, ko se usede za volan (razen: ), zato je zazeljeno, da ne pocnemo dodatnih neumnosti namenoma. Z upostevanjem cpp nam je lazje opaziti tujo napako in pravilno ter pravocasno odreagirati.

Aja in glede blodenj o "prazni" cesti. To je v cestnem prometu samo mit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

mirator ::

Ahim je izjavil:


Solatko je govoril. Howgh!

Ne, ne, ni še rekel zadnje.

DostMam ::

m0LN4r je izjavil:

Hitro je relativno. Sodobni avti imajo oprijema dovolj za bistveno visje G sile, kot se jih dejansko vozi. Lufta, preden odletis s ceste je nekje za x2.

Tezava je predvsem pri "podpovprecnih" voznikih, ki vozijo s podobno hitrostjo ne glede na razmere na cesti. Potem pa jih pri 60km/h odnese s ceste, pa razlagajo, pa sej jim ni jasno kako se je to zgodilo, saj so se peljali pocasi.

Taksen sofer se bo poleti pri 30+ stopinjah, ko se mu avto prilepi na cesto peljal recimo najvec 70km/h, pozimi na snegu in ledu pa bo zmanjsal na okvirno 60km/h v resnici pa bi moral se bolj zmanjsati, ampak on tega ne zazna v volanu...

Če smo že pri "podpovprečnih": zakaj se toliko hudujete čez njih. Jih pač odnese s ceste in je to predvsem njihov in problem avtokleparjev. Iz mojih izkušenj: na vsakega takšnega "podpovprečneža" jih srečam 5, ki na avtocesti v debeli megli/snegu/dežju gonijo 140. Zdaj, Solatko bo porekel, da je eno in drugo neprilagojena hitrost, vendar razlika je. V številu in v posledicah.

m0LN4r je izjavil:

...
Vceraj smo spet prehitevali soferja, cijazil se je na vodoravni ravnici, cesti s asfaltirano bankino 20% pocasneje od omejitve. Za njim trije avti in avtobus v koloni.
Ga prehitimo in potem vidis ziherasa, kako se v naselju pripopa na rit, ker on bi se pa tam peljal tudi 70 in tocno ta govori naokoli, kako smo ostali divjaki, samo zato, ker ga izven naselja prehitevamo, on pa hipokritsko po naselju vsaj 60+ tudi 70 sem ga ze videl.

PS:
Ah pa seveda najjaci so tisti, ki se peljejo ~75km/h ne glede na to ali je cesta ravna ali ovinkasta, kot da imajo zabetoniran gas pedal.

Ne da bi ga branil, "talent" je, ni mu pomoči. Drugo me bode: če zase zahtevate svobodo voziti 20% hitreje (in pričakujete, da vas bodo drugi pri tem upoštevali), zakaj "talentu" ne dovolite njegove muhe? V čem je problem? Trije avti in avtobus v (kilometerski) koloni? Hud zastoj? Podaljšanje poti za celo minuto? Saj ste ga prehiteli!

GupeM ::

m0LN4r je izjavil:

Ce se jaz na prazni ravnici peljem visje od omejitve je to moj problem in problem policije.

In ko se boš na "prazni" ravnici razkantal, bo to tudi moj problem, ko se bom čez 2 minuti tam mimo peljal in bom moral zavarovati kraj nesreče, klicati 112 in te oživljati in bom s tem ogrožal svoje življenje.

m0LN4r ::

Ce je cilj take voznje prihranek na casu svetujem, da se posluzis celodnevnega teka (po stanovanju, od hise do avta, od avta do zeljenega cilja). V celem dnevu bos privarceval bistveno vec, saj se bos gibal z 200% obicajne hitrosti ves cas, ko ne bos v avtu.
Morda ti bo to izpod casti ampak prihranek casa bo ociten.
Ne govori na pamet, prihrani se lahko ogromno, pa niti ne rabis voziti cez omejitev, dovolj je ze hitrejse pospesevanje in prehitevanje pocasnih.

GupeM je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ce se jaz na prazni ravnici peljem visje od omejitve je to moj problem in problem policije.

In ko se boš na "prazni" ravnici razkantal, bo to tudi moj problem, ko se bom čez 2 minuti tam mimo peljal in bom moral zavarovati kraj nesreče, klicati 112 in te oživljati in bom s tem ogrožal svoje življenje.

Itak, da bos. Prevec filme gledas, ko avti en za drugim eksplodirajo.

Podaljšanje poti za celo minuto? Saj ste ga prehiteli!
Realnost je drugacna, ampak to ti ne mores vedeti.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::


Če smo že pri "podpovprečnih": zakaj se toliko hudujete čez njih. Jih pač odnese s ceste in je to predvsem njihov in problem avtokleparjev.
Jaz se ne sekiram, ce jih odnese s ceste, od kod tebi ta ideja?
Lahko si pa izborijo pravice za "pocasni" pas tako kot ga imajo tovornjaki v klanec na AC, tam se potem lahko skupaj z ostalimi druzijo.

Se vedno pa, ce jih je strah ali niso sposobni, se lahko posluzijo storitev, kjer jih odpeljejo na cilj boljsi soferji, avtobus, über, taksi in tudi vlak. Se nekje z njihovo potovalno hitrostjo premikajo.
No za avtobus nisem ziher, sem ze videl bus prehitevati take super soferje, kar samo pomeni, da bi tudi z busom prispel hitreje na cilj brez strahu.

ZveeZ je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Nenazadnje je omejitev hitrosti ena od razmer na cesti.
Mogoce so za tebe razmere in birokratske omejitve isto, ampak zame niso.

Ce se jaz na prazni ravnici peljem visje od omejitve je to moj problem in problem policije.
Ti se ne rabis zame sekirati v teh pogojih.

Izpit naredi prakticno vsak ne glede na to kako je nesposoben, tako da tak ali tak niso visoki standardi potemtakem.

Ce se kdo misli jajcat brez tehtnega razloga lahko podpre javni promet. Tam so zahteve za soferja malo visje.

Res je to le tvoja stvar, ce vozis prehitro. In to vse do takrat, ko ni vec le tvoja stvar.
Ampak ok. Balkanska prepricanja so navadno dozivljenjsko zakoreninjena v posamezniku in morda celo v njegovih potomcih.
Verjetno vsak izmed nas obcasno potegne cez omejitev (ce priznajo ali ne). Bistvo je, da tega ne zagovarjamo, ker je taka voznja nevarnejsa po nepotrebnem.
Ce je cilj take voznje prihranek na casu svetujem, da se posluzis celodnevnega teka (po stanovanju, od hise do avta, od avta do zeljenega cilja). V celem dnevu bos privarceval bistveno vec, saj se bos gibal z 200% obicajne hitrosti ves cas, ko ne bos v avtu.
Morda ti bo to izpod casti ampak prihranek casa bo ociten.
Ce pa to pocnes iz uzitka, teci hitreje, da bos privarceval se vec casa, katerega bos lahko izkoristil za dodaten zasluzek in si privosci karto za dirkalisce.
Razumi, da je cesta tudi nasa in se ne strinjamo, da nas neki nakljucni zafrustriranec spravlja v nepotrebno nevarnost.

Vsak voznik naredi kaksno neumnost ali prekrsek vsakic, ko se usede za volan (razen: ), zato je zazeljeno, da ne pocnemo dodatnih neumnosti namenoma. Z upostevanjem cpp nam je lazje opaziti tujo napako in pravilno ter pravocasno odreagirati.

Aja in glede blodenj o "prazni" cesti. To je v cestnem prometu samo mit.
Aja zato se ti vozis 50% pocasneje od omejitev in oviras avtobuse, ker laufas doma doma do hladilnika. Logis.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Invictus ::

GupeM je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ce se jaz na prazni ravnici peljem visje od omejitve je to moj problem in problem policije.

In ko se boš na "prazni" ravnici razkantal, bo to tudi moj problem, ko se bom čez 2 minuti tam mimo peljal in bom moral zavarovati kraj nesreče, klicati 112 in te oživljati in bom s tem ogrožal svoje življenje.

Kaj ga bo ven vrglo na ravnem ovinku ?!?!?!?!

Fak, kje nekateri iščete probleme, da upravičite svoje blodnje...

Pa kak debil moraš biti, da te oživljanje nekoga izven ceste spravlja v življenjsko nevarnost. Zapri se 6m pod zemljo, boš varen...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Ahim ()

m0LN4r ::

Statistika in njegove izkusnje so, da ce na ravnem in vodoravnem, ko prekoracis hitrost za vsaj 1km/h te avtomaticno odnese s ceste na njivo in tam naredis se 4 obrate v avtu in te vrze direkt v traktor, ki slucajno tam orje.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

predi ::

Nesreče običajno povzročijo nepredvideni dogodki z majhno verjetnostjo pojavitve, zato jim tudi pravimo "ne-sreča". Ravna cesta ne izključuje nesreče. Zakaj bi jo?

GupeM ::

Invictus je izjavil:

Kaj ga bo ven vrglo na ravnem ovinku ?!?!?!?!

Fak, kje nekateri iščete probleme, da upravičite svoje blodnje...

Kdo je govoril kaj o metanju ven? In zakaj ga ne bi moglo vreči ven na "ravnem ovinku," ko bo na cesto skočila srna, otrok ali pa bo na cesti kamen, pa ga bo hotel obvozit? Aja, vi ste tako perfektni, da kar direkt čez zapeljete, brez da bi poškodovali srno, otroka ali avto. Jasno.

Invictus je izjavil:

Pa kak debil moraš biti, da te oživljanje nekoga izven ceste spravlja v življenjsko nevarnost. Zapri se 6m pod zemljo, boš varen...

Ko boš kdaj pomagal pri kakšni prometni nesreči in bodo ljudje mimo vozili kot da ni nič, se pa oglašaj. Če bi vsaj malo poznal zadevo, bi vedel, da je treba kraj prometne nesreče najprej zavarovati, poškodovane pa čim manj premikati, do prihoda gasilcev in/ali reševalcev, ki lahko s primerno opremo in znanjem poškodovanega imobilizirajo. In če bo molnar ležal sredi ceste, bo pač nekdo moral tja ponj. Že med zavarovanjem kraja nesreče se lahko zgodi marsikaj in s tem ogrožaš življenje.

Tako da o debilih se pogovori kar sam sabo, boš slišal največ o njih iz prve roke.

m0LN4r je izjavil:

Statistika in njegove izkusnje so, da ce na ravnem in vodoravnem, ko prekoracis hitrost za vsaj 1km/h te avtomaticno odnese s ceste na njivo in tam naredis se 4 obrate v avtu in te vrze direkt v traktor, ki slucajno tam orje.

To si ti rekel. In če prekoračiš hitrost za 1 km/h ti nihče ne bo nič rekel. Ampak vsi vemo, da hitrost prekoračiš za 20 % ali več. Ker če te pa 5 % prekoračene hitrosti tako vzburi, da moraš to počet za lastno veselje, potem imaš pa druge probleme.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

ZveeZ ::

m0LN4r je izjavil:

Aja zato se ti vozis 50% pocasneje od omejitev in oviras avtobuse, ker laufas doma doma do hladilnika. Logis.

Meni, za razliko od tebe, ni problem pospesiti tudi takrat, ko nisem za volanom.
V primeru, ko se mi mudi, seveda.
50% pod omejitvijo pa ne voznim niti takrat ko sem nazgan. Pretocnost je na 1. mestu.

m0LN4r ::

predi je izjavil:

Nesreče običajno povzročijo nepredvideni dogodki z majhno verjetnostjo pojavitve, zato jim tudi pravimo "ne-sreča". Ravna cesta ne izključuje nesreče. Zakaj bi jo?

Kdo je rekel, da jo? Saj vemo, da vec pocasnezev odleti s cest, kot pade helikopterjev na ravnico.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

predi ::

m0LN4r je izjavil:

predi je izjavil:

Nesreče običajno povzročijo nepredvideni dogodki z majhno verjetnostjo pojavitve, zato jim tudi pravimo "ne-sreča". Ravna cesta ne izključuje nesreče. Zakaj bi jo?

Kdo je rekel, da jo? Saj vemo, da vec pocasnezev odleti s cest, kot pade helikopterjev na ravnico.

Invictus je izjavil:

Kaj ga bo ven vrglo na ravnem ovinku ?!?!?!?!

DostMam ::

Molnar igra "Solatkovo obrambo". Odgovri z brezsmislom na eno in modro spregleda (po Solatkovo: ne utegne) vsa ostala vprašanja. Nato udari s helikopterjem.
A vseeno popušča! Začel je z "20% pod", sedaj pa argumentirano razpravljamo o "50% pod". Počasi bo govoril o vseh tistih kretenih, ki po avtocesti vozijo s 5 km/h. Po prehitevalnem, seveda. In povrh: pravico do svojih "20% čez" brani s cinizmom "1 km/h čez". Torej je Molnarjeva matematika: 156 = 131.

solatko ::

GupeM - Jaz v življenju še nisem nevarnosti v prometu povzročil, kaj šele nesreče, zaradi takih, kot sem jaz, bi statistični zavod pri prometnih nesrečah bankrotiral. Seveda, ker vsi, ki vozijo preko omejitve, se zakantajo, ne vem pa kje so vsi kombiji, ki jih opazijo DARS-ove kamere, ko v tunelih vozijo 200+ pa noben razkantan.

ZveeZ - Kdaj je to, ne znaš razložiti. Duhovi na cesti ne štejejo, kar nekaj cest v SLO je večinoma praznih ali nekaj avtov na dan. Pojdi se štoparja po držvai in boš sam videl, ko boš lahko samo na vsake nekaj ur, dvignil palec pa še ta se ti ne bo ustavil, ker gre samo do bližnje njive. Torej zgleden slovenski voznik, ki rad pije in vozi, seveda varno (1/3 mrtvih povzročijo taki varni vozniki, veliko več, kot ultra hitri, ki vozila sploh ne obvladajo - mladi, začetniki, vozniki z malo izkušenj,....).

mirator - Nikakor ne morem biti tiho ob bedarijah, ki jih čitam.

DostMam - Jih ne kritiziram, dokler nisem v življenski nevarnosti zaradi njihovega neznanja. Problem je, ker zavira prometni tok in to je prekršek, ki po navadi traja na celotni relaciji, zato počasne kolone, ki so nevarne tistim, ki jih srečajo. To vam ni in vam nikoli ne bo jasno. Zaradi mene lahko skoz vozijo 40, vendar pod pogojem, da opazujejo promet zadaj in se na primernem mestu umaknejo, če varno prehitevanje ni mogoče, tako zakon, eden od členov, ki ga policija najredkeje sankcionira, če prav predstavlja ogromno nevarnost za promet na nasprotni strani. Nasprotno, vi iščete situacije, ki se zgodijo enkrat na nekaj deset let, da bi ovrgli najine trditve. Na prazni cesti in v okolici vidnega polja ni nikoga, za normalne to pomeni prazno cesto, na vidnem delu in tam včja hitrost ne more in ne povzroči nikakršno povečano nevarnost, vi pa iščete igle v plasti sena pa vam ne uspeva ravno pogosto.
Delo krepa človeka

ZveeZ ::

solatko je izjavil:

Torej zgleden slovenski voznik, ki rad pije in vozi, seveda varno (1/3 mrtvih povzročijo taki varni vozniki, veliko več, kot ultra hitri, ki vozila sploh ne obvladajo - mladi, začetniki, vozniki z malo izkušenj,....).

Sedaj smo pa tisti, ki spijemo 2 pivi, najvecji problem v prometu? Jaz spijem max 4, da si se upam za volan (ce je zraven konkreten obrok, mogoce 5). To je ravno par promilov cez birokratsko dolocilo. Ce me dobijo je mala kazen, niti tock ne vzamejo.
Pac vi se drzite vasih administrativnih, birokratskih idiotizmov. Jaz bom spil pivce za zivce in prisel vedno varno, znotraj omejitev ter s prilagojeno hitrostjo domov.

sheeshkar ::

ZveeZ je izjavil:

solatko je izjavil:

Torej zgleden slovenski voznik, ki rad pije in vozi, seveda varno (1/3 mrtvih povzročijo taki varni vozniki, veliko več, kot ultra hitri, ki vozila sploh ne obvladajo - mladi, začetniki, vozniki z malo izkušenj,....).

Sedaj smo pa tisti, ki spijemo 2 pivi, najvecji problem v prometu? Jaz spijem max 4, da si se upam za volan (ce je zraven konkreten obrok, mogoce 5). To je ravno par promilov cez birokratsko dolocilo. Ce me dobijo je mala kazen, niti tock ne vzamejo.
Pac vi se drzite vasih administrativnih, birokratskih idiotizmov. Jaz bom spil pivce za zivce in prisel vedno varno, znotraj omejitev ter s prilagojeno hitrostjo domov.

Če ne gre za kakšno slabo šalo/sarkazem, si s tem zagovarjanjem vožnje po pitju 2-4 pirov še večji idiot od solatkov/molnirjev in njihovih zagovarjanj divjanja nad omejitvami hitrosti. Vsi skupaj odjebite iz naših cest, ker to ni prostor ne za alkoholike, niti za impotentne divjake.

ZveeZ ::

Pa saj so to samo birokratske omejitve no.
Potem mi pa razlozi zakaj je pri nas dovoljena voznja z dvema piroma v riti, cez mejo pa vec ne? Kaksne fizikalne lastnosti se spremenijo ob preckanju meje?!
Vi lepo vozite se naprej tako kot vam velevajo pisarniski molji, mi pa bomo po zdravi pameti vozili tako kot vozimo ze celo zivljenje. Nisem se nikoli nikogar ubil, torej sem vrhunski voznik:)

DostMam ::

Solatko, motite se. Ne iščem igle v senu. Ne domišljam si ničesar in ne trdim, da prekoračitev omejitve hitrosti avtomatično pomeni hudo povečano nevarnost. 24.12. ob 07:06:58 sem vam pisal:
'Še dodatek. Pravite: "Sprašujem samo zato, ker vehementno trdite, da čez OH ne morem peljati s PH, na podobni cesti, v podobnih pogojih." Razčistimo: ne trdimo vehementno da ne morete. Trdimo, da NE SMETE. In trdimo, da tega SPLOH ne smete reklamirati kot normalno obnašanje.' Tukaj ni "situacij".
Namišljena je pa vaša situacija, kjer bi naj za nekom, ki vozi 20% pod omejitvijo nastajale neskončne kolone in strahotna izguba časa. Izračunajte koliko dejansko izgubite, če za nekom vozite 15 minut 20% počasneje. Izgubite 3 minute. Je to razlog, da s ceste spravite 50 ali 90% "manj sposobnih"? Takšne namišljene situacije se na naših cestah zelo redko dogajajo. Ponovno: dnevno prevozim več kot 120 km po naših cestah in srečam 5 krat več prehitrih kot prepočasnih.
Tega 'prometnega toka' so se zagovorniki 20+ (tukaj ne štejem vas, govorim o Molnarju in podobnih) patetično prejeli, kot bi bil sveta krava. Pa je točno enakovreden neprilagojeni hitrosti: ni meril, ni ga možno ne predpisati ne definirati. Brezveze! Zato ga tudi policija ne kaznuje. Če bi še ostale predpise tako za roge držali...

solatko ::

ZveeZ - Ja, med največjimi, ker za dva se še spomniš, po tretjem pa že ne veš več, koliko jih je bilo. Sploh ne gre za kazni in točke, gre za to, da že tako slabi vozniki, svoje neznanje z maligani še povečajo in rezultat 1/3 mrtvih in težko ranjenih, zaradi pijanih voznikov pa še kak procent zaradi narkomančkov in razlog za take spravit izza volana je več kot očiten. 0,0, kar uporabljamo varni vozniki, bi bilo najbolje ampak je alko lobi premočen.

DostMam - Kakšen statistični ali drug dokaz za to. Vaša pravilna ugotovitev je samo ta, da v primeru prometne nesreče, naraščajo posledice z večanjem hitrosti, jaz pa govorim o tem, da vožnja s prilagojeno hitrostjo, prepračuje nastajanje nesreč, tudi, v primeru, da je hitrost višja. In za to trditev, ki je v realnosti dokazana (število prometnih nesreč na cestah, kjer omejitev ni, niso bistveno višje, kot na cestah z omejitvami, torej hitrost, dokazano ne ubija, ubija neprilagojena hitrost, tudi nižja, kot je omejitev). ZDA ima ogromno smrtnih žrtev na cestah, kljub temu, da imajo daleč najnižje hitrosti od primerjalnih držav in rigorozne ukrepe pri alkoholu in drogah. Imajo pa po drugi strani najlažje pridobljeno vozniško dovoljenje. Vidite, moje trditve obračate, kot vam paše. Oviranje prometnega toka, pomeni izredno nevarnost za vozila, ki počasno kolono srečujejo, ne zaradi počasnega prvega, temveč za veliko hitrejšega, ki to kolono prehiteva in se nima kam umaknit, zato se je v SLO zgodilo nekaj najhujših nesreč v zgodovini prometa.
Seveda, dejstvo, da tisti, ki veliko časa ovira prometni tok, po vaše, niti moralno ni kriv za to, če prav je od trenutka, ko se za njim pojavita dva, ki bi vozila hitreje, nahaja v trajajočem prekršku. Pri oviranju prometnega toka, ne gre za izgubo časa, temveč za to, da bi večina v koloni, raje vozila na zgornji meji dovoljenega in tega ne morejo početi, govorimo o dovoljeni hitrosti. Osebno kolone v življenju še nisem prehiteval, ustvarim varnostno razdaljo, ko omogoči varno prehitevanje mojega vozila, tistim, ki jih taka vožnja iritira, večina pa je nabita drugim v koloni na odbijač in ob sredinski črti. To so realne situacije vsak dan na večini regionalnih cest, ne moje ugotovitve.
Me pa ob vsakem srečevanju take kolone, podzavest spomni na dva dogodka, ki sta se mi zgodila in bi ob moji napačni reakciji, statistiko napolnila z dvemi ali tremi žrtvami več. Sem že večkrat opisal situacje na cesti Radeče-LJ, predvem odsek Litija-LJ. Če sem bil prvi ob štartu iz Litije, sem do Šentjakoba pripeljal kolono 100+ vozil, v kateri ni bilo niti enega prehitevanja, saj je bila hitrost konstantna 90-95 in 50-55, realna hitrost po garminu in po števcu. Kolona je bila raztegnjena, varnostna razdalja praktično med vsemi vozili. Če sem dohitel kolono, v kateri je prvi vozil 65-70 in 60-65 v naseljih, je bil izgled kolone popolnoma drugačen. Pri redkih voznikih je bilo vozilo na sredini voznega pasu in varnostno razdaljo, večina ob sredinski črti, vsi pripravljeni na prehitevanje, če bo možnost, nekaj prehitevanj, večinoma nevarnih, vožnja neenakomerna v Šentjakobu pa na semaforju nepregledna kolona 200+ vozil. Tudi tistih, ki so vmes uspeli koga pred seboj prehiteti. To se je dogajalo cca 10 let, vsaj dvakrat na mesec ob vikendih, med tednom pa je bilo na tej cesti še huje, tudi nekaj smrtnih žrtev vsako leto, zato so cesto malo izboljšali z ureditvijo najbolj kritičnih točk.
Ko sem se enkrat pogovarjal z miličnikom, ki je nadziral promet na tej cesti, mi je dejal, da to milice ne moti, ker je promet bolj umirjen, policaji imajo enako mnenje, saj hude nesreče povzročijo idioti, ki se v počasnih kolonah ne morejo voziti, jih je pa nemogoče sprevit iz prometa, bi bilo lažje za kakšno minuto umikat počasne, ki so v prekršku.
Ja, dogajanja v prometu so različna, ravno tako raven voznikov, ki so glavni udeleženci, mnenje večine razpravljalcev tukaj pa je, da so problem samo vozniki, ki na prazni cesti ob normalnih razmerah prekoračijo dovojeno hitrost, če prav ne povzročijo prav veliko nesreč, ki bi bremenile krvavo statistiko, so pa pridni donatorji javnih financ, ker so inkasanti vedno tam, kjer je možnost za kršenje OH največja, kljub temu, da na tistih odsekih ne beležijo niti ene smrtne nesreče, od kar je bila cesta narejena.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

mirator ::

No, sem rekel, da solatko še ni rekel zadnje besede. Ko jo bo, bo tema zaklenjena. O.K. gremo dalje.
Vzeto iz konteksa.

DostMam je izjavil:

...dnevno prevozim več kot 120 km po naših cestah in srečam 5 krat več prehitrih kot prepočasnih...

Ja, koliko si pa ti vozil, da si srečeval prehitre voznike? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

DostMam ::

Mirator, prav nič iz konteksta: v slovenščini ima pojem srečevati veliko pomenov. V tem najinem srčanju vam zagotovim, da si vedno prizadevam voziti po predpisih. Tako je tudi z omejitvami.

Solatko, ponovno: skoraj v vsem imate prav. Če le ne bi napačno trdili, da povečanje hitrosti zmanjšuje posledice nesreč. Dokažite z navedbo statistike ali pa obmolknite! S trditvijo "tretjino smrtnih žrtev povzročijo pijani" ne poveste prav nič o prehitrih. Lahko, da je tudi njih druga tretjina ali celo polovica. O tem ne vemo nič.
In, če bi ne zapisali zadnjega odstavka! Zato samo: vožnja čez omejitev hitrosti je z zakonom prepvedana, indolenten odnos do tega je neodgovoren. Dokler boste to počeli, pač niste dober voznik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DostMam ()

m0LN4r ::

Jaz razumem, da vas je nekatere tukaj na ravnici strah iti 90 kaj sele 100, ampak to je blo mogoce res malo strasno v kaksni skodi favorit ali zastavi, ce je pihala burja, ampak danes se to enostavno resi z Lane assistom, da vam pomaga tudi na ravnici se ravno peljati:


Ne se prestrasit, ce vam je posnetek prehiter se lahko predvajanje nastavi na 0,75 desno spodaj.



Pa se brez assista na malo bolj mehkem podvozju.



Pa se brez assista na malo bolj mehkem podvozju.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

solatko ::

DostMam - Počasno branje - strinjam se z vašo trditvijo, da večja hitrost povzroči večjo škodo v primeru prometne nesreče, do katere pa mora za to potrditev prit. Vozniki s prilagojeno hitrostjo, ne povzročamo prometnih nesreč, tudi, ko vozimo preko omejitve.
To so moje trditve, ki ste jih interpretirali diametralno.
Statistika govori o prometnih nesrečah zaradi NEPRILAGOJENE HITROSTI, forenziki pa vsaj približno ugotovijo, kakšna je ta dejansko ob trku bila, sila so redke tiste, pri katerih je bila hitrost prekoračena (računa se tudi zavorna pot,...), tako, da dokaj natančno ugotovijo tudi, kakšna je ta bila, pred nesrečo in tudi tu ni kakšnih večjih odstopanj. Kdor ima vpogled v forenzične ugotovitve, to ve in, če bi bilo tega veliko, bi bila tudi ukrepanja večja, ne pa, da so se odločili, tudi na pripombe prometnih strokovnjakov, kazni za prekoračitve hitrosti, znižati, kar je v precejšnjem nasprotju s trditvami večine tu, da je prekoračitev OH med največjimi povzročitelji in predstavlja največjo nevarnost v prometu. Kazni za prekoračitev hitrosti so v prometno razvitih državah, veliko nižje, kot pri nas.
Morda pa naši zakonodajalci spremljajo tudi S-T in so jih prepričale moje trditve, da je PH varna lahko tudi ob eventualni prekoračitvi OH.
Delo krepa človeka

mirator ::

Dajmo temo spet malo prestaviti. Iz dosedanje debate je pač jasno, da smo vozniki takšni in drugačni. V katero kategorijo kdo paše, ve vsak zase najbolje (no ja, ravno roke v ogenj za zadnjo trditev ne bi dal).
Bi pa mogoče bilo dobro obravnavati talente v naslednji situaciji. Po glavni cesti je neprekinjena kolona, ravno tako v neprednostni. Jaz sicer v takem primeru upoštevam pravilo zadrge, in zmanjšam hitrost tako, da bi se tisti iz neprednostne ceste lahko vključil. Me pa razjezi, ko nekomu hočem prepustiti prednost, le-ta gleda nekam v drugo smer in seveda zamudi priložnost vključitve, s tem pa na neprednostni cesti še povečuje kolono.
V drugi situaciji pa se jaz vključujem na prednostno cesto, pa tisti na glavni cesti zanalašč pospešijo, da ja ne bi zapeljal pred njih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

GupeM ::

Ah, to z vključevanjem s stranske je tudi malo tako - tako. Načeloma v tem primeru pravilo zadrge nima nobene zveze. Sistem zadrge velja samo na smernem vozišču z dvema ali več označenimi pasovi, kadar se en od pasov zaključi. Pri vključevanju s stranske na prednostno to pravilo ne velja. ZPrCP, 38. člen, točka 5.

Sicer je pa tako: Če je promet po prednostni hiter glede na omejitev hitrosti na tistem delu, se prej ali slej naredi luknja, ko se lahko vključiš. Če je promet počasen, pa je tudi prej ali slej nekje toliko luknje, da lahko s premikom proti ali celo rahlo na prednostno cesto nakažeš tistemu, pred katerim je luknja, da se boš vključil in takšni, ki vozijo s takšno varnostno razdaljo, običajno tudi nimajo težav s tem, da se kdo pred njih vključi, čeprav po pravilih nima prednosti.

Enako če se promet na prednostni ustavlja. S tistim, ki stoji na tvoji levi, se pač probaš zmenit, da te spusti predse. Če te tisti ne, te bo pa zagotovo tisti za tem bedakom.

Večja težava je, če se na takšni cesti vključuješ levo. Je pa pogosto bolje zaviti desno in na primernem mestu obrniti. Dokler v Logatcu ni bilo semaforja, sem to vedno počel.

solatko ::

mirator - To je kultura v prometu, katere je včasih malo več, največkrat pa redka kot 500€ bankovci v delavskih žepih. Sem pa doživel nekaj drugega, ko sem ustavil pri Orto baru, da bi spustil tiste, ki so čakali na zavijanje v levo, je pristopil miličnik in me opozoril, da je ustavljanje zato, da daš prednost, prekršek, lahko pa znižaš hitrost, če tisti ki bi ti sekal pot, promet opazuje pa jih večina čaka na daljšo luknjo in ne potegnejo, ker enostavno to ni navada naših voznikov, da te spustijo. Pravilno ugotavljaš, v A, I in D tega ne opaziš, te pa v I napizdijo, če ne potegneš konkretno, vsaj do omejitve. Ko zagledam motorista, se obvezno umaknem skrajno desno, da gre lahko mimo, nikoli ne zaprem križišča, če semafor ne dovoli vožnje naprej,....
Delo krepa človeka

Pithlit ::

m0LN4r je izjavil:

Ja odvisno od ostalih parametrov, pri -10 na suhem asfaltu ima letna krajso zaviralno, kot zimska. Vem ZF.

Life is as complicated as we make it...

m0LN4r ::

GupeM je izjavil:

Ah, to z vključevanjem s stranske je tudi malo tako - tako. Načeloma v tem primeru pravilo zadrge nima nobene zveze. Sistem zadrge velja samo na smernem vozišču z dvema ali več označenimi pasovi, kadar se en od pasov zaključi. Pri vključevanju s stranske na prednostno to pravilo ne velja. ZPrCP, 38. člen, točka 5.

Sicer je pa tako: Če je promet po prednostni hiter glede na omejitev hitrosti na tistem delu, se prej ali slej naredi luknja, ko se lahko vključiš. Če je promet počasen, pa je tudi prej ali slej nekje toliko luknje, da lahko s premikom proti ali celo rahlo na prednostno cesto nakažeš tistemu, pred katerim je luknja, da se boš vključil in takšni, ki vozijo s takšno varnostno razdaljo, običajno tudi nimajo težav s tem, da se kdo pred njih vključi, čeprav po pravilih nima prednosti.

Enako če se promet na prednostni ustavlja. S tistim, ki stoji na tvoji levi, se pač probaš zmenit, da te spusti predse. Če te tisti ne, te bo pa zagotovo tisti za tem bedakom.

Večja težava je, če se na takšni cesti vključuješ levo. Je pa pogosto bolje zaviti desno in na primernem mestu obrniti. Dokler v Logatcu ni bilo semaforja, sem to vedno počel.
Vsekakor, ampak predvideva se tudi, da ce se ze nekdo vkljucuje, da se pri tem naj spodviza oz. pospesi kok je to mozno, ne pa da se vrine ven, potem pa se kot zanalasc vlece, kot stara babica.
Sicer pa glede tega spuscanja si me spomnil na nasega praktikanta, ki mora ponavljat izpitno voznjo, ker je isto bil prijazen in enga spustil, jebeno. Pa je hotel biti samo prijazen, ampak komisija ni bila istega mnenja, pac naj tisti, ki se vkljucuje navadi pocakati, pa ce bo cakal 10 minut.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r
««
212 / 293
»»