Forum » Na cesti » Predlogi za avto z višjim sediščem
Predlogi za avto z višjim sediščem
Dzhimen ::
Lep pozdrav.
Oče bo v začetku naslednjega leta menjal avto. Sedaj ima Fiat Stilo karavana, ampak ker je že rahlo v letih si je zaželel nekaj z višjih sediščem, da bi lahko enostavneje, bolj na komot hodil v in iz avta. Zanima me, ali bi imel kdo mogoče kak predlog oz. osebne izkušnje glede tega o katerih modelih bi bilo smiselno razmišljati?
Vsak delovnik naredi 150km po avtocesti, tako da predvidevam da bi se splačalo dizla. Išče čim nižjo porabo, ker pri 3000+ km na mesec pride kar razlika v stroških goriva.
Vzel bi rabljenega, starega 3-4 leta z manj kot 100.000 km.
Pripravljen je dati 8.000-9.000 €, mogoče bi za dober razlog stegnil do 10.000, več se mu za avto ne zdi smiselno dajati.
Kot rečeno, avto naj bi imel čim vije sedišče, ni potrebno da je ravno velik enoprostorec, ampak ravno dovolj velik, da se bo lahko kot gospod udobno peljal.
Če ima kdo kak predlog, komentar ali osebne izkušnje, je vsak prispevek dobrodošel.
Hvala lepa že vnaprej!
Oče bo v začetku naslednjega leta menjal avto. Sedaj ima Fiat Stilo karavana, ampak ker je že rahlo v letih si je zaželel nekaj z višjih sediščem, da bi lahko enostavneje, bolj na komot hodil v in iz avta. Zanima me, ali bi imel kdo mogoče kak predlog oz. osebne izkušnje glede tega o katerih modelih bi bilo smiselno razmišljati?
Vsak delovnik naredi 150km po avtocesti, tako da predvidevam da bi se splačalo dizla. Išče čim nižjo porabo, ker pri 3000+ km na mesec pride kar razlika v stroških goriva.
Vzel bi rabljenega, starega 3-4 leta z manj kot 100.000 km.
Pripravljen je dati 8.000-9.000 €, mogoče bi za dober razlog stegnil do 10.000, več se mu za avto ne zdi smiselno dajati.
Kot rečeno, avto naj bi imel čim vije sedišče, ni potrebno da je ravno velik enoprostorec, ampak ravno dovolj velik, da se bo lahko kot gospod udobno peljal.
Če ima kdo kak predlog, komentar ali osebne izkušnje, je vsak prispevek dobrodošel.
Hvala lepa že vnaprej!
folfy333 ::
Iz osebnih izkušenj vem da imata Citoren berlingo in Opel mokka sedež dokaj visoko, in so vsi starejši navudšeni.
zbrisan ::
Tale avto Suzuki SX4 Sedis ko na stolu v kuhinji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zbrisan ()
ramiz?! ::
Še en glas za opel mokko, če bi rad višje sedišče in dizla ...
Never regret anything, there's always a reason things happen.
fikus_ ::
Suzuki SX4 in Fiat Sedici sta praktično enaka, se izdelujeta na Madžarskem. Sedi se visoko.
hobbit ::
Oce ima vitaro. Sedi se visoko. Vstop/izstop iz vozila je res komot.
Je pa bencinar s porabo 6l.
Je pa bencinar s porabo 6l.
rosomah ::
PrihajaNodi ::
Misliš sandero ? Ali pa logan? Duster ni stepway.
Sandero sory. Top avto. Masina dela kot urca pa ni se nasvinjan z vso elektroniko. Vsi taksisti v romuniji jih imajo prevozenih pa po 300k km in dalje. Pa poceni vzdrzevanje imas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PrihajaNodi ()
Siddh ::
Kangoo, vsedeš se not kot na kuhinjski stol. Tile novi športni terenci pa so nekateri kar nerodni za vstopat.
hobbit ::
Han ::
Suzuki ni udoben za avtocesto, ker je katastrofalno zvočno izoliran. Sediš pa kot na trdi deski.
IL_DIAVOLO ::
Jaz ti predlagam ali golf plus ali pa tourana...oba sta namenjena starejsim gospodom.
Je kar nekaj ponudbe na avto.net.
Je kar nekaj ponudbe na avto.net.
iso2000 ::
Še en glas za Belinga. No, čeprav ne more popolnoma skriti svojega dostavnega pedigreja v smislu končne obdelave in materialov v kabini.
r3dkv1c4 ::
Berlingo all the way.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
rosomah ::
Han ::
Na podlagi lastnih izkušenj. Vrata vibrirajo in slabo tesnijo, vratna tesnila so pretanka in premehka, debelina stekel je na minimumu (le dobre 3 mm), pod trdo plastiko je premalo zvočne izolacije ali pa je sploh ni, prednja sedeža sta skrajno neudobna, pretrda in slabo nastavljiva, z obupno bočno oporo, vzglavnik je fiksen in nagnjen preveč naprej, zelo trdo je tudi podvozje oziroma vzmetenje, itd.
rosomah ::
Na podlagi lastnih izkušenj. Vrata vibrirajo in slabo tesnijo, vratna tesnila so pretanka in premehka, debelina stekel je na minimumu (le dobre 3 mm), pod trdo plastiko je premalo zvočne izolacije ali pa je sploh ni, prednja sedeža sta skrajno neudobna, pretrda in slabo nastavljiva, z obupno bočno oporo, vzglavnik je fiksen in nagnjen preveč naprej, zelo trdo je tudi podvozje oziroma vzmetenje, itd.
NE VEM, NO... VITARA sicer ni narejena za "fancy" vožnjo.... bolj za teren = slo reg. ceste. moja je 1.4bj... sedi se normalno tudi bočnega oprijema dosti (športni sedeži volan, al. stopalke....) drži se ceste nenormalno dobro, plastika.. ja , je trša - jaz je ne šlatam in ne polagam glave na njo. vzmetenje... poglej nizozemski test.... tam celo pravi, da je premehka... mogoče malce pred - pod krmarjena - ne porajtam, ne vozim na limitu.... pozimi me ne zebe v levo ramo in nadlaket (kar je bilo prej pri merivi in ix20).... sem jo parkrat stisnil do 190 (psst! zamiži na eno oko... prazna cesta je bila) . piš vetra... ni takšen hrup... mašina sama je tišja od 1.6 oz. 1,7 (dozdajšnjih) motorjev... zelo pregledna pri vožnji nazaj....sama bremza in pospešuje........ meni je avto čisto OK... prtljažnik pa bi rabil za cca 70l večjega - strešni kufer.
Han ::
Sem se peljal tudi s takšno Vitaro. Sedeži so bili za odtenek boljši, ker so 1. bili usnjeni in 2. Vitara ima nekoliko širše kot SX4. Tudi športen usnjen volan ima boljši oprijem kot navaden usnjen, ker je nekoliko debelejši. Vse ostalo je enako ali slabše kot pri SX4. Piš vetra je obupen. Ne rečem, da je vse slabo, a nasplošno je Suzuki po udobju daleč za le malenkost dražjo konkurenco.
CitroX ::
Ni malo kilometrov na dan.
Peugeot 2008 ali 3008.
Tubi v starejši 308 sedeš nekoliko višje.
Berlingo, partner ipd. je primeren za tovornenje.
Peugeot 2008 ali 3008.
Tubi v starejši 308 sedeš nekoliko višje.
Berlingo, partner ipd. je primeren za tovornenje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: CitroX ()
otago ::
hyundai tucson... visje sedisce in komfortna voznja, dobro drzanje vozisca, edino poraba malce visja (ampak ni moj strosek).
Sluzben avto, veckrat 4x4 v uporabi, ce je sneg, blatni kolovozi itd, za vleko prikolic,... 160kmh po ac je komfortno. relativno veliko prostora. Slabi pospeski. Vozim 1 leto/20k km...brez okvar po cudnih terenih.
Berlingo... prenizek, "kombi filing" ob voznji. Meni ni vsec.
Mokka? v rangu berlinga Skoda roomster?
Sluzben avto, veckrat 4x4 v uporabi, ce je sneg, blatni kolovozi itd, za vleko prikolic,... 160kmh po ac je komfortno. relativno veliko prostora. Slabi pospeski. Vozim 1 leto/20k km...brez okvar po cudnih terenih.
Berlingo... prenizek, "kombi filing" ob voznji. Meni ni vsec.
Mokka? v rangu berlinga Skoda roomster?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otago ()
r3dkv1c4 ::
Sigurno bo "dostavnika" kupil... Prevelik in prestorast... pa se notranjost obup.
Definiraj.....predvidevam, da se voziš okoli s kotalkami.
pa se notranjost obup.
Verjamem, da ti ni všeč....mene ne moti prav nič pri Berlingotu....je pa funkcionalen, kar je bistvo.
Podaj primer avta, ki ga ti predlagaš in bova primerjala razne situacije, mi boš potem razlagal o štorih in velikosti.
Berlingo, partner ipd. je primeren za tovornenje.
Se strinjam, predvsem o "tovorjenju" otrok in opreme okoli...da o parkiriščih in trgovinah sploh ne razlagam, ker imate vse avte potolčene zaradi štorov z lepimi in nizkimi avti........
.....so pa lepi, kar nekaterim šteje...meni ne.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
Scorpia ::
Še en glas za Belinga. No, čeprav ne more popolnoma skriti svojega dostavnega pedigreja v smislu končne obdelave in materialov v kabini.
Meni je pa ravno vsec, ker je bolj odporen na praske in se hitro navadis. Pa tudi zadnji berlingo je solidno zvocno izoliran, tako da sem sam za 500e izoliral vrata, streho in tudi tam za noge/koloteke spredaj. Na vratih imam dvojno izolacijo zaradi akustike. Ampak na avtocesti nimas obcutka, da se vozis v dostavniku, niti obcutka da se 130 km/h vozis :). V nacrtu ga je v celoti izolirati. Edino je mal jeba ker se zdaj dosti tezje slisi resevalec.
////
radmannsdorf ::
Bi rekel Fiat Doblo, ampak ne vem če dobiš 3-4 leta starega do 8-10k. Tako da ne bom rekel nič. ;)
r3dkv1c4 ::
Še nekaj bi dodal za tiste, ki ne marajo "dostavnikov".
Vsako leto, ko gremo na morje, so kolegi utrujeni po dolgi in naporni vožnji....vse jih boli, ko svoje lesene kosti izvlečejo iz raznih nizkih avtov.
Ko iz Berlingota stopim po neprekinjenih narejenih 600km, se počutim, kot da sem se zapeljal samo do Ljubljane.....toliko o udobnosti.
Vsako leto, ko gremo na morje, so kolegi utrujeni po dolgi in naporni vožnji....vse jih boli, ko svoje lesene kosti izvlečejo iz raznih nizkih avtov.
Ko iz Berlingota stopim po neprekinjenih narejenih 600km, se počutim, kot da sem se zapeljal samo do Ljubljane.....toliko o udobnosti.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
ivanuscha ::
Hahaha, lepo da bi decu v letih svetovali da si naj kupi za vožnjo po avtocesti kuhinjski stol lol
iso2000 ::
Še en glas za Belinga. No, čeprav ne more popolnoma skriti svojega dostavnega pedigreja v smislu končne obdelave in materialov v kabini.
Meni je pa ravno vsec, ker je bolj odporen na praske in se hitro navadis. Pa tudi zadnji berlingo je solidno zvocno izoliran, tako da sem sam za 500e izoliral vrata, streho in tudi tam za noge/koloteke spredaj. Na vratih imam dvojno izolacijo zaradi akustike. Ampak na avtocesti nimas obcutka, da se vozis v dostavniku, niti obcutka da se 130 km/h vozis :). V nacrtu ga je v celoti izolirati. Edino je mal jeba ker se zdaj dosti tezje slisi resevalec.
No, saj mene tudi ne moti. Sem ga lani kupil, po primerjavi z Grand Picasojem. Mi je bil ravno zato bolj všeč, ker je bolj "simpl" avto z manj elektronike in brez presežka display-ev na vsakem vogalu. Pa še avto mi ne pomeni veliko z vidika izgleda, ampak predvsem z vidika uporabnosti in tukaj je Berlingo po mojem mnenju zelo močan. Se strinjam, da se tudi po AC pelje čisto lepo in razen malenskost več zračnega piša ni bistvene razlike proti C5, ki sem jo vozil prej. Sem pa omenil materiale itd, ker razlike pač so. Ob nakupu me je predvsem motilo, da npr. ni možno dobiti boljših sedežev. Se je bilo kar problem presest iz C5 v "gajbco"
RedDrake ::
Ne vem, če je še aktualno, ampak moj oče, ki je tudi precej v letih (bliža se sedmim križem) si je omislil Škodo Yeti - čisto osnovno izvedbo z 1.2 TSI in 110KM.
Avto je izjemno tih, po AC pri 130 nimaš občutka, da greš tako hitro v tako velikem vozilu, poraba je odlična za takšno veliko kanto - 6 ali manj po regionalkah, 7 pri 130, mestna je tudi tam okoli 7 (avto ima start/stop).
Sedi se super, visoko, vzmetenje je zelo dobro in čeprav nisem fan VAG grupe, moram priznati, da je super vozilo za takšen namen.
Ko je kupoval lani poleti so bili v ožjem izboru še Opel Meriva, Suzuki Vitara, Hyundai ix20 in Dacia Duster.
Izbral je Škodo, ker se pelje najbolje, je pa res, da je načeloma dražji od konkurentov, če se vzame v obzir opremo - 16k EUR za avto brez avtomatske klime, tempomata, ročna stekla zadaj, brez parking senzorjev, ipd ... je kar precej.
Avto je izjemno tih, po AC pri 130 nimaš občutka, da greš tako hitro v tako velikem vozilu, poraba je odlična za takšno veliko kanto - 6 ali manj po regionalkah, 7 pri 130, mestna je tudi tam okoli 7 (avto ima start/stop).
Sedi se super, visoko, vzmetenje je zelo dobro in čeprav nisem fan VAG grupe, moram priznati, da je super vozilo za takšen namen.
Ko je kupoval lani poleti so bili v ožjem izboru še Opel Meriva, Suzuki Vitara, Hyundai ix20 in Dacia Duster.
Izbral je Škodo, ker se pelje najbolje, je pa res, da je načeloma dražji od konkurentov, če se vzame v obzir opremo - 16k EUR za avto brez avtomatske klime, tempomata, ročna stekla zadaj, brez parking senzorjev, ipd ... je kar precej.
TheBlueOne ::
Uf... Glede na kilometre, ki jih dela je strosek samega avta skoraj zanemarljiv. Jaz bi na njegovem mestu dal za avto vec, ker cene po kilometru niti ne bo spremenilo.
Ce bo placal namesto 10.000€ 20.000€, se mu bo cena po kilometru iz 18c zvisala na 20c. Racunam, da bo avto vozil 5 let...
Za 20.000 dobi ze zelo lep SUV od Volvota, ki velja za ultimativno zadevo.
Ce bo placal namesto 10.000€ 20.000€, se mu bo cena po kilometru iz 18c zvisala na 20c. Racunam, da bo avto vozil 5 let...
Za 20.000 dobi ze zelo lep SUV od Volvota, ki velja za ultimativno zadevo.
koyotee ::
Nova hyundai Kona?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
TehDucky ::
Tudi sam imam izključno le dobre besede za novejšega Berlingota. Poraba po avtocesti med 4,3 in 4,7 z 1.6l dizlom.
Tastar berlingo, torej pred 2008 letnik in nazaj so bili res štorasti, imam še vedno za krajše razdalje in prevoz tovora, medtem ko je novejši (2009) zaradi cca 10cm širšega trupa in nižjega težišča zelo udoben za vožnjo, brez problema naredim 500 km do Benetk in nazaj z nekaj minutnim postankom v Benetkah. Pri Ibizi mi je že 50km preveč. Brat je z Berlingotom naredil 8000km do Norveške in nazaj brez problemov.
Pa tudi prostor za euro paleto mi je že prav prišel, viličar je samo postavil noter.
Tastar berlingo, torej pred 2008 letnik in nazaj so bili res štorasti, imam še vedno za krajše razdalje in prevoz tovora, medtem ko je novejši (2009) zaradi cca 10cm širšega trupa in nižjega težišča zelo udoben za vožnjo, brez problema naredim 500 km do Benetk in nazaj z nekaj minutnim postankom v Benetkah. Pri Ibizi mi je že 50km preveč. Brat je z Berlingotom naredil 8000km do Norveške in nazaj brez problemov.
Pa tudi prostor za euro paleto mi je že prav prišel, viličar je samo postavil noter.
ZaphodBB ::
Še nekaj bi dodal za tiste, ki ne marajo "dostavnikov".
Vsako leto, ko gremo na morje, so kolegi utrujeni po dolgi in naporni vožnji....vse jih boli, ko svoje lesene kosti izvlečejo iz raznih nizkih avtov.
Ko iz Berlingota stopim po neprekinjenih narejenih 600km, se počutim, kot da sem se zapeljal samo do Ljubljane.....toliko o udobnosti.
Jaz sem, pa hotel reči, da za 150km na dan mogoče Berlingo/Partner ni najbolj udoben. Sam ga imam in sedeži, čeprav zadovoljivi niso ravno sinonim za komfort.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
koyotee ::
Še nekaj bi dodal za tiste, ki ne marajo "dostavnikov".
Vsako leto, ko gremo na morje, so kolegi utrujeni po dolgi in naporni vožnji....vse jih boli, ko svoje lesene kosti izvlečejo iz raznih nizkih avtov.
Ko iz Berlingota stopim po neprekinjenih narejenih 600km, se počutim, kot da sem se zapeljal samo do Ljubljane.....toliko o udobnosti.
Jaz sem, pa hotel reči, da za 150km na dan mogoče Berlingo/Partner ni najbolj udoben. Sam ga imam in sedeži, čeprav zadovoljivi niso ravno sinonim za komfort.
Pa sej lah daš drug sedež not?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
buttcrack ::
Berlingo je špica, če maš majhne froce, ampak ja, zici so pa katastrofa. Meni so čist premehki.
Če kdo najde kakšno konkretno zamenjavo, na dan z besedo.
Če kdo najde kakšno konkretno zamenjavo, na dan z besedo.
pegasus ::
r3dkv1c4 ::
Še nekaj bi dodal za tiste, ki ne marajo "dostavnikov".
Vsako leto, ko gremo na morje, so kolegi utrujeni po dolgi in naporni vožnji....vse jih boli, ko svoje lesene kosti izvlečejo iz raznih nizkih avtov.
Ko iz Berlingota stopim po neprekinjenih narejenih 600km, se počutim, kot da sem se zapeljal samo do Ljubljane.....toliko o udobnosti.
Jaz sem, pa hotel reči, da za 150km na dan mogoče Berlingo/Partner ni najbolj udoben. Sam ga imam in sedeži, čeprav zadovoljivi niso ravno sinonim za komfort.
Ne vem kaj ti želiš.
Vem le eno....da sem se vozil okoli z raznimi avti(tudi tistimi s komfort zici) in po cca. 200km sem nujno moral izstopit za 15-20 min......in seveda potelovadit po parkirišču.
Z Berlingotam teh težav nimam.....očitno sedeži le niso tako slabi, se motim?
Udobje je relativen pojem...za nekatere udobje je že to, da imajo el. pomična stekla in avtomatsko klimo.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ce zelis udoben in visok avto, kupis suv-a, ne pa to sajtrgo od citroena.
Saj ima opcijo tudi Partnerja od Peugeota, če te Citroen moti....ker bolj, ko berem tvoje ideje, bolj prepričljivo nasprotuješ znamki Citroen.....
Berlingo je špica, če maš majhne froce, ampak ja, zici so pa katastrofa. Meni so čist premehki.
Če kdo najde kakšno konkretno zamenjavo, na dan z besedo.
Imamo 2 Berlingota pri hiši in eno xsaro ter peugeota in astro....lahko povem, da je novi 2017 Berlingo zelo udoben...ima bistveno trše zice, kot prejšnje verzije.
Yeti od Škode je tudi zanimiv ampak žal predrag.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
birtija ::
hyundai tucson... visje sedisce in komfortna voznja, dobro drzanje vozisca, edino poraba malce visja (ampak ni moj strosek).
Sluzben avto, veckrat 4x4 v uporabi, ce je sneg, blatni kolovozi itd, za vleko prikolic,... 160kmh po ac je komfortno. relativno veliko prostora. Slabi pospeski. Vozim 1 leto/20k km...brez okvar po cudnih terenih.
Berlingo... prenizek, "kombi filing" ob voznji. Meni ni vsec.
Mokka? v rangu berlinga Skoda roomster?
Kateri motor? Tudi pri meni je ta model kandidat, vozil ga še nisem. Sem pa vozil Kia Sportage bencinarja brez turbine s 132 KM in imel enak občutek, brez pospeškov. Tudi če do konca pohodiš pedal.
Sem pa imel srečo, da sem sedel že v Škodi Karoq (nasledniku Yetija) in je bil zelo udoben vstop in izstop tudi (imam 195cm višine).
Žal se pa ti avti (novi) vrtijo rahlo izven mojega proračuna.
ZaphodBB ::
Ne vem kaj ti želiš.
Nič, samo pripovedujem svoje izkušnje. Z avtom sem naredil 160.000km in za moje potrebe ima Subaru precej boljše sedeže. :)
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Scorpia ::
Mislim da pri Berlingu folk najbolj zameri sedeze, da nima bocnega oprijema in imajo obcutek da so slabsi sedezi.
Meni pa je ravno obratno, tudi po 600km naredim, ne da bi me hrbet bolel, medtem ko pri wv/opel imam te tezave da zacne noga ali hrbet boleti, sicer ne hudo ampak po 10 urnem sedenju, se pozna razlika.
Druga slabost pri berlingu, ki z zadnjim modelom ima tudi super podvozje in za tak avto se lepo drzi ovinka. Ko nimam froca v avtu, se znam zapeljati malo hitreje v ovinek, takrat pa drsis po sedezu in se kaj kmalu zacnejo oglasati misice, v bolecinah. Pa tudi stopalka za plin je nerodno postavljena, kot pri kakem malem avtomobilcku, tako da je gas preblizu sedezu. Posledicno imam bolj pokrceno nogo, glezenj in tudi bolecino malo nad gleznjem. Na sreco s tempomatom v vecini resim problem. Zanimivo, moja teh problemov nima in ocitno pri citroenu racunajo, da bojo vecinoma zenske vozile, tako kot mestne avtomobilcke. Kar je tudi res, ker vecinoma vidim berlingote, da zenske vozijo. Kljub vsemu, se na daljse poti, ki vkljucujejo avtocesto, se najraje z berlingotom zapeljem.
Meni pa je ravno obratno, tudi po 600km naredim, ne da bi me hrbet bolel, medtem ko pri wv/opel imam te tezave da zacne noga ali hrbet boleti, sicer ne hudo ampak po 10 urnem sedenju, se pozna razlika.
Druga slabost pri berlingu, ki z zadnjim modelom ima tudi super podvozje in za tak avto se lepo drzi ovinka. Ko nimam froca v avtu, se znam zapeljati malo hitreje v ovinek, takrat pa drsis po sedezu in se kaj kmalu zacnejo oglasati misice, v bolecinah. Pa tudi stopalka za plin je nerodno postavljena, kot pri kakem malem avtomobilcku, tako da je gas preblizu sedezu. Posledicno imam bolj pokrceno nogo, glezenj in tudi bolecino malo nad gleznjem. Na sreco s tempomatom v vecini resim problem. Zanimivo, moja teh problemov nima in ocitno pri citroenu racunajo, da bojo vecinoma zenske vozile, tako kot mestne avtomobilcke. Kar je tudi res, ker vecinoma vidim berlingote, da zenske vozijo. Kljub vsemu, se na daljse poti, ki vkljucujejo avtocesto, se najraje z berlingotom zapeljem.
////
buttcrack ::
Še nekaj bi dodal za tiste, ki ne marajo "dostavnikov".
Vsako leto, ko gremo na morje, so kolegi utrujeni po dolgi in naporni vožnji....vse jih boli, ko svoje lesene kosti izvlečejo iz raznih nizkih avtov.
Ko iz Berlingota stopim po neprekinjenih narejenih 600km, se počutim, kot da sem se zapeljal samo do Ljubljane.....toliko o udobnosti.
Jaz sem, pa hotel reči, da za 150km na dan mogoče Berlingo/Partner ni najbolj udoben. Sam ga imam in sedeži, čeprav zadovoljivi niso ravno sinonim za komfort.
Ne vem kaj ti želiš.
Vem le eno....da sem se vozil okoli z raznimi avti(tudi tistimi s komfort zici) in po cca. 200km sem nujno moral izstopit za 15-20 min......in seveda potelovadit po parkirišču.
Z Berlingotam teh težav nimam.....očitno sedeži le niso tako slabi, se motim?
Udobje je relativen pojem...za nekatere udobje je že to, da imajo el. pomična stekla in avtomatsko klimo.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ce zelis udoben in visok avto, kupis suv-a, ne pa to sajtrgo od citroena.
Saj ima opcijo tudi Partnerja od Peugeota, če te Citroen moti....ker bolj, ko berem tvoje ideje, bolj prepričljivo nasprotuješ znamki Citroen.....
Berlingo je špica, če maš majhne froce, ampak ja, zici so pa katastrofa. Meni so čist premehki.
Če kdo najde kakšno konkretno zamenjavo, na dan z besedo.
Imamo 2 Berlingota pri hiši in eno xsaro ter peugeota in astro....lahko povem, da je novi 2017 Berlingo zelo udoben...ima bistveno trše zice, kot prejšnje verzije.
Yeti od Škode je tudi zanimiv ampak žal predrag.
Očitno tebi ta mehkoba sedeža bolj sede, meni pač ne. Imam občutek kot da v ledvenem delu ni niti malo opore in me zaradi tega po daljših vožnjah - 100km+ začne malo špikati pa se res trudim sedeti vzravnano. Enako je pri postelji, mora biti trda, sicer sem po 6ih urah še bolj zjeban. mam pa letnik 2014 ali 15, tako da je očitno tudi tukaj razlika.
Nimam pa namena kozmodiskov ali tistih oldschool krogilc gor dajat, ker imam pri letih še 3 spredaj :D
iso2000 ::
Meni se zdijo sedeži predvsem majhni - relativno ozki in nizki. Pa nisem tako ogromen, 183 / 85. Drugače se mi zdi, da nudijo v mojem dovolj oprijema, pa tudi precej trdi so (meni so se zdeli od začetka celo pretrdi). Avto je letnik 2016. Pogrešam tisti občutek, da se pogreznem v sedež (kot v fotelj), ki me objame. Tukaj se bolj usedem na sedež, če me razumete :D.
Redkvica ::
Jaz sem hotela kupiti berlingota, pa se je mož uprl zaradi preveč kombijevskih sedežev. Pa pri testni vožnji se je izkazalo, da je imel berlingo zadaj tako kratek varnostni pas, da smo komaj komaj zapeli noter otroški stol z mizico. Potem smo kupili malenkost krajše, pa malo bolj potniško opremeljeno vozilo: ford tourneo courier. Jaz sem z njim zelo zadovoljna, a na morje se še vedno peljemo s pasatom, kjer je vožnja zaradi daljše medosne razdalje vseeno bolj udobna. Sedi se pa v pasatu nizko, to je res.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Karavan vs. Enoprostorc / Crossover (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14833 (8255) | facepalm |
» | avto za vožnjo treh otrok (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15726 (13915) | marsovcek |
» | Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21123 (17481) | sebas4 |
» | Rekreativno voziloOddelek: Na cesti | 3045 (2276) | pegasus |