» »

Tesla odpustila več sto ljudi

1
2
3

NikolormousB ::

Aha, matkurja je tudi zgodba o uspehu :D :D :D Se takrat, ko je nastala je bila useless. Eni, ta cudni, smo ze takrat uporabljali prave iskalnike, namesto registrov.


Ja, eni ste pač vedno korak pred ostalimi. Še dobro, da vas imamo.

Za 35 jurjev ni vključene kovinske barve in avtopilota in lane assista. :8) in baterije s podaljšanim dosegom. To je potem 55 jurjev €.

20 jurjev razlike je pa precejšen talogaj in avto brez avtopilota ni nič poseben in zanimiv. Je kot ostali.


Meni se zdi osnovna verzija povsem OK. Za avtopilota in lane asist mi dol visi. Če imaš kakšno idejo kje dobiti električni avto s podobnimi lastnostmi za podoben denar, se pa priporočam.

oxyuranus ::

bambam20 je izjavil:

Brez teh dodatkov Tesla ni zanimiva. Osebno rabljene tesle ne bi kupil, če tega nima.


Tako je. Zdravo razmisljanje. Ampak marsikdo, ga ne premore.
Those who do not understand UNIX are condemned to reinvent it, poorly.
(hint: linux)

bambam20 ::

oxyuranus je izjavil:



No me veseli, da si bral o njemu, jaz sem ga pa videl in uporabljal. 5 minut. Pa ni bil brskljalnik, je bil imenik, v katerega si se sam prijavil. In skopiran po ze obstojecih.


Veliko nas je v tistem obdobju tu pa tam uporabljalo Markurjo :). Bila je ena od najbolj obiskanih slovenskih strani v začetku 00.

oxyuranus ::

NikolormousB je izjavil:

Meni se zdi osnovna verzija povsem OK. Za avtopilota in lane asist mi dol visi. Če imaš kakšno idejo kje dobiti električni avto s podobnimi lastnostmi za podoben denar, se pa priporočam.


https://www.cnbc.com/2017/08/01/here-ar...

Samo pogooglas. Pa se dosti drugih se skriva po netu :) Samo potem ne bos dovolj cool, da bi se premlada dekleta hotela razmnozevati s tebo. :D D: :D
Those who do not understand UNIX are condemned to reinvent it, poorly.
(hint: linux)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: oxyuranus ()

Neuromancer ::

Kakšna Matkurja, bog vas nima rad? Samo Login je bil solastnik podjetja Interseek, ki je upravljalo iskalnik najdi.si. Leta 2007 ga je Telekom z našim denarjem odkupil za 10 milijonov evrov in par let pozneje je bil iskalnik mrtev, Login pa je začel svoj pohod s TalkingTomom.
Ta nakup je bil tako posredno tudi najboljša investicija Republike Slovenije v katerokoli tehnološko podjetje do sedaj.

bambam20 ::

oxyuranus je izjavil:



https://www.cnbc.com/2017/08/01/here-ar...

Samo pogooglas. Pa se dosti drugih se skriva po netu :) Samo potem ne bos dovolj cool, da bi se premlada dekleta hotela razmnozevati s tebo. :D D: :D


Oh jej. To ni nobena alternativa. Same grdobe. Avte načeloma prodaja izgled. Tle vsi ostali pogrnejo.

Neuromancer je izjavil:

Kakšna Matkurja, bog vas nima rad? Samo Login je bil solastnik podjetja Interseek, ki je upravljalo iskalnik najdi.si. Leta 2007 ga je Telekom z našim denarjem odkupil za 10 milijonov evrov in par let pozneje je bil iskalnik mrtev, Login pa je začel svoj pohod s TalkingTomom.
Ta nakup je bil tako posredno tudi najboljša investicija Republike Slovenije v katerokoli tehnološko podjetje do sedaj.


No. Sej sem imel v mislih najdi.si. :).. Se oproščam.


TalkingToma pa niso drugače ustvarili iz nule ,pač pa so ga našli in odkupili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

jernejl ::

NikolormousB je izjavil:

A tisti con artist, ki mi bo top električni avto za 35 jurjev dostavil samo 4 leta pred vso ostalo konkurenco namesto 5? Oh the humanity, res katastrofa.

Vsa ostala konkurenca električne avtomobile dostavlja že leta.

Avtomobil z leseno polico namesto armaturne plošče in katastrofalnim UI/UX ter pomanjkanjem izbirne dodatne opreme pač nikdar ne more biti "top". Oziroma je to lahko kvečjemu za zelo ozek krog uporabnikov, ki jih je nekdo uspel prepričati, da potrebujejo točno tak avtomobil, kot ga (bo) on proizvaja(l).

korenje3 ::

tesla je tako kot neka kitajska firma. nimajo nobenih znanj, vse so morali prinesti delavci. zato pa tako skorupcalo od avta.

se pa pojavljajo video posnetki kako elona muska sprašujejo o vesolju ipd... mislm za crknt od smeha. sej ni znanstvenik. sam nek ITjevec ki je fajn zaslužil s prodajo svojega podjetja. nima blage veze o znanosti ali strojništvu.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

Seljak ::

Na čakalni listi za prevzem vozil je več kot 450.000 ljudi, ki so vplačali 1000 dolarjev are


Saj vemo komu se vnaprej plača.

NikolormousB ::

oxyuranus je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

Meni se zdi osnovna verzija povsem OK. Za avtopilota in lane asist mi dol visi. Če imaš kakšno idejo kje dobiti električni avto s podobnimi lastnostmi za podoben denar, se pa priporočam.


https://www.cnbc.com/2017/08/01/here-ar...

Samo pogooglas. Pa se dosti drugih se skriva po netu :) Samo potem ne bos dovolj cool, da bi se premlada dekleta hotela razmnozevati s tebo. :D D: :D


O lejga genija.

With a top speed of just 81 miles per hour and a range of about 80 miles, this pocket-sized car is generally recommended for cruising around a city.


To je to. Ne vem zakaj bi kdo želel Teslo, če lahko kupi 2 sedežnika z realnim dometom 100km.

Vsa ostala konkurenca električne avtomobile dostavlja že leta.


Tole misliš?

jernejl ::

NikolormousB je izjavil:

Vsa ostala konkurenca električne avtomobile dostavlja že leta.


Tole misliš?


Zagotovo se je bolje voziti s tem kot s tistim, kar lahko danes kupiš pri Tesli za 35k€.

NikolormousB ::

Ampak tole ni ravno konkurenca resnemu avtomobilu, a ne? Konkurenca je Chevy Bolt, potencialno novi Nissan Leaf. Oba bo realno možno kupiti takrat enkrat kot Teslo, s tem, da imata oba nekaj bistvenih pomanjkljivosti v primerjavi s Teslo 3.

bambam20 ::

NikolormousB je izjavil:

Ampak tole ni ravno konkurenca resnemu avtomobilu, a ne? Konkurenca je Chevy Bolt, potencialno novi Nissan Leaf. Oba bo realno možno kupiti takrat enkrat kot Teslo, s tem, da imata oba nekaj bistvenih pomanjkljivosti v primerjavi s Teslo 3.


Bolt je v osnovi dražji za 2 al 3 jurje z manjšim dosegom. Za Leafa pa ne vem.

s1m0n ::

Problem je, da ne moreš dobit ne enega ne drugega od teh treh.
Bosta pa Bolt in Leaf definitivno cenejša kot osnoven M3. M3 bo pri nas čez 40kEUR brez subvencij.

O primerljivi ceni se lahko komaj menimo, ko bo tovarna za M3 v Evropi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

bambam20 ::

s1m0n je izjavil:

Problem je, da ne moreš dobit ne enega ne drugega od teh treh.
Bosta pa Bolt in Leaf definitivno cenejša kot osnoven M3. M3 bo pri nas čez 40kEUR brez subvencij.


Kako bosta cenejša, če je cena noveha Bolta 38.000 usd :))

Poglej to lepoto. A ti ljudje mogoče izgledajo bebci, da bodo za tako grd avto dali tok denarja?

Pazi .. Cena 23.948 EUR je , ko se odbije 7500EUR eko sklada.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

s1m0n ::

Kako, da ne ? 35kEUR + 22% davka = 42700EUR za osnovni Model 3! V US so cene brez davka.

Podobno je bilo pri Modelu S, ko je prišel na EU trg. (Brez davka je bil pod ca 61kEUR z pa 73kEUR)

EDIT: Star Leaf res ni med lepotami a hvala bogu, da je nov vsaj lepši :) Ampera-e / Bolt pa sploh ni oblikovno slab.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

bambam20 ::

s1m0n je izjavil:

Kako, da ne ? 35kEUR + 22% davka = 42700EUR za osnovni Model 3! V US so cene brez davka.



42.700€ - 7500€ eko sklada pa si na 34.500€ osnovni model. :)

s1m0n je izjavil:



EDIT: Star Leaf res ni med lepotami a hvala bogu, da je nov vsaj lepši :) Ampera-e / Bolt pa sploh ni oblikovno slab.


Nič od tega ne bi kupil, ker so grdi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

oxyuranus ::

bambam20 je izjavil:


Nič od tega ne bi kupil, ker so grdi.


Kaj pa kaj takega: http://www.automall.com/prices/2011/300...

Izgleda, da je bistvo izgled, torej se nehaj obremenjevati z elektriko ampak kupi normalen avto, v razredu do 35k, sigurno dobis kaj boljsega. Kar tudi starta do 130 v vredu casu. To je pa tako ali tako omejitev. Mazda je pa ok, tudi kot proteza za k* :D
Those who do not understand UNIX are condemned to reinvent it, poorly.
(hint: linux)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: oxyuranus ()

A. Smith ::

 Več proizvedenih avtomobilov, več izgube.

Več proizvedenih avtomobilov, več izgube.



Mene resno zanima, koliko proizvodnje mora Tesla doseči, da bo končno profitabilna. Kakor tole meni izgleda, gre Tesla samo počasi, a zagotovo po Uberjevih stopinjah.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

korenje3 ::

musk je pokasiru.. kaj se s podjetjem zgodi pač ni več zanimivo. popušil bodo itak investitorji.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

dexterboy ::

@Dr_M;
upam, da si bruhnil v lavor ali vrečko, da nisi imel napornega pucanja.
Tesla se ne hvali z custom build avti, ampak avti za rajo.
To, kar si pa ti omenil, pa velja za prestižne znamke.
Boš sedaj še napisal, da je imeti Teslo prestiž?
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

borisk ::

dexterboy je izjavil:


Boš sedaj še napisal, da je imeti Teslo prestiž?


če gledaš trenutno ceno za model s in x je prestiž. če pa gledaš model 3 čez 3 leta, ko do normalno dobavljiv pa glede na trenutno videno gradnjo in opremo ne.

oxyuranus ::

Those who do not understand UNIX are condemned to reinvent it, poorly.
(hint: linux)

nekikr ::

A. Smith je izjavil:

 Več proizvedenih avtomobilov, več izgube.

Več proizvedenih avtomobilov, več izgube.



Mene resno zanima, koliko proizvodnje mora Tesla doseči, da bo končno profitabilna. Kakor tole meni izgleda, gre Tesla samo počasi, a zagotovo po Uberjevih stopinjah.

Dokler je dovolj investitorjev je vseeno kakšen je ta graf. Z denarjem nimajo problemov, dodatno se lahko zadolžijo praktično čez noč. Investitorji imajo očitno še veliko potrpljenja in tako jim bo najbrž uspelo sestaviti proizvodnjo linijo za m3. Bolj "problematična" sta S in X. Očitno je zmanjkalo navdušenja, če se proizvodnja praktično ne spreminja. Glede na to, da naj bi bilo povpraševanja neomejeno, zakaj se drastično ne spremeni output oz. zakaj se večajo le zaloge?

Markoff ::

Neuromancer je izjavil:

Kakšna Matkurja, bog vas nima rad? Samo Login je bil solastnik podjetja Interseek, ki je upravljalo iskalnik najdi.si. Leta 2007 ga je Telekom z našim denarjem odkupil za 10 milijonov evrov in par let pozneje je bil iskalnik mrtev, Login pa je začel svoj pohod s TalkingTomom.
Ta nakup je bil tako posredno tudi najboljša investicija Republike Slovenije v katerokoli tehnološko podjetje do sedaj.

Ciprsko podjetje, ki je davek plačalo na Cipru, sedaj pa denar kaplja v Slovenijo preko nepremičnin, ki jih kupujeta Logoutovca.

Ja, davki so za to, da se optimizirajo, true, ampak potem pa prosim ne govorimo o nacionalnem interesu, domoljubju ali tretjemu izrazu, ki ga (še) ne uporabljata levica ali desnica. To ni bil namreč noben vložek države, je bil zgrešen nakup, vprašanje če ne koruptiven. Telekom namreč ni kupil vložka v Outfit7, temveč v obskuren lokalni omejen iskalnik. Za 10 mio EUR!
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Magic1 ::

Lahko je šlo za korupcijo, lahko pa samo za kup debilov pri Telekomu. Sam sej veste kako je z državnimi firmami, mogoče je imel tedanji direktor kakšen plan z matkurjo, ki je bila takrat dobro obiskana, potem se je vlada zamenjala in posledično tudi direktor, ki pa je projekt preprosto pokopal, ker je imel drugo vizijo.
Magic

Utk ::

Je***a vas matkurja še stotič, ni šlo za matkurjo, ampak za najdi.si!!

In da stvar smrdi, so že takrat pisali na financah. Ajde, so vsaj nekaj koristnega naredili s tistim denarjem, ker Telekom itak ne bi, ampak še zmeraj velja, da brez državne brce še nihče v Sloveniji ni obogatel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

AndY1 ::

bambam20 je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

Ampak tole ni ravno konkurenca resnemu avtomobilu, a ne? Konkurenca je Chevy Bolt, potencialno novi Nissan Leaf. Oba bo realno možno kupiti takrat enkrat kot Teslo, s tem, da imata oba nekaj bistvenih pomanjkljivosti v primerjavi s Teslo 3.


Bolt je v osnovi dražji za 2 al 3 jurje z manjšim dosegom. Za Leafa pa ne vem.

Pa ne s tisto baterijo, ki mu omogoča večji doseg.

NikolormousB ::

Ravno danes sem dobil ponudbo za Nissan Leaf 2. S 40kwh baterijo (378 km dometa) in Zero edition opremo (baje najvišji paket) je cena 26.315 EUR po tem, ko odbiješ 7500€ subvencije.

Zelo spodobno. Pa za razliko od prejšnjega modela ni pretirano grd.

D3m ::

NikolormousB je izjavil:

Ravno danes sem dobil ponudbo za Nissan Leaf 2. S 40kwh baterijo (378 km dometa) in Zero edition opremo (baje najvišji paket) je cena 26.315 EUR po tem, ko odbiješ 7500€ subvencije.

Zelo spodobno. Pa za razliko od prejšnjega modela ni pretirano grd.


To tovarniška vrednost?
|HP EliteBook|R5 6650U|

NikolormousB ::

NEDC. Realno je to verjetno okoli 300km, mogoče 250 v zimskih pogojih.

Invictus ::

Markoff je izjavil:


Ciprsko podjetje, ki je davek plačalo na Cipru, sedaj pa denar kaplja v Slovenijo preko nepremičnin, ki jih kupujeta Logoutovca.

Že dolgo nista slovenska davčna rezidenta, pa nista Sloveniji dolžna nič plačat.

Markoff je izjavil:


Telekom namreč ni kupil vložka v Outfit7, temveč v obskuren lokalni omejen iskalnik. Za 10 mio EUR!

Takrat Outfit7 še ni bilo. Nastal je iz te kupnine ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

boiler ::

korenje3 je izjavil:

tesla je tako kot neka kitajska firma. nimajo nobenih znanj, vse so morali prinesti delavci. zato pa tako skorupcalo od avta.

se pa pojavljajo video posnetki kako elona muska sprašujejo o vesolju ipd... mislm za crknt od smeha. sej ni znanstvenik. sam nek ITjevec ki je fajn zaslužil s prodajo svojega podjetja. nima blage veze o znanosti ali strojništvu.


V kateri luknji pa ti živiš? Mislim kaj znate sploh uporabljat google na tej strani???
Elon Musk ima diplomo iz fizike med drugim pa tudi iz ekonomije. Je tudi prejemnik treh! častnih doktoratov: Honorary doctorate in Design from the Art Center College of Design
Honorary doctorate (DUniv) in Aerospace Engineering from the University of Surrey
Honorary doctorate of Engineering and Technology from Yale University.

Sicer pa uradna izobrazba nima veze. Človek je bil poleg tega da je CEO in ustanovitelj podjetja SpaceX tudi glaven pri dizajnu in je ustvaril s svojo ekipo najnaprednejšo raketo/vesoljsko plovilo, ki jo je človeštvo razvilo.

Kaj dela tako nazadnjaški folk na slo-techu? Dragi moji slovenceljni, poglejte najprej Muskove dosežke pol pa poglejte svoje...resno mislim:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Elon_Mu...

Musk dobi investitorje zato ker "he gets shit done". Res da včasih z zamudo ampak tako je pri inovacijah, ko hodiš še po neprehojenih poteh. Vi pa vse kar delate je, da konstantno lapate pod članki o izjemnih ljudjeh, ki so več dosegli kot bi vi v 100 življenjih. Musk bi se lahko mirno upokojil in užival do konca življenja po prodaji zip2 in paypala vendar se je odločil, da bo posvetil svoje življenje in ves svoj denar ter resurse za pomembne stvari kot so prehod na obnovljive vire in širjenje človeške vrste po našem sončnem sistemu ter naprej po vesolju. Vsak dan gara in se ubija za te cilje, večinoma dela več kot 100 ur na teden. Če mislite, da multi milijarderje motivira denar potem samo projecirate lastno primitivnost. Medtem čas teče in tehnologija gre naprej zaradi ljudi kot so Musk. Vi pa še naprej lapate med komentarji, da se počutite boljše o sebi. Jaz menim, da ima Elon Musk narobe...človeška vrsta si ne zasluži njegovega žrtvovanja, saj je povprečen človek totalen primitivec, ki deluje samo čustveno na podlagi evolucijskih adaptacij s slabo razvito sposobnostjo kritičnega razmišljanja, kaj šele, da bi bil znanstveno pismen. Študije kažejo da je še večina ljudi, ki je diplomirala iz znanstvene stroke znanstveno nepismenih. Toliko o tem kako napredni smo ljudje. Ljudje kot so Musk so anomalije in niso reprezentativni za človeško vrsto. Sem bolj na strani George Carlina...si lahko sami pogledate kaj si je on mislil. Drugače pa odpuščanje je preudarno ravnanje z resursi in absolutno nujno, če se želiš znebiti nepotrebnih stroškov ter je zdrava praksa uspešnih podjetij. Mojih 5 centov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: boiler ()

pegasus ::

Boiler, lepo povedano. Upam, da ti ni zavrelo preveč v piskru nad temi našimi slovenceljni ;)

Sicer pa ... pri nas se ne splača met sončnih celic, ker sonce premal sveti, ne splača se met vetrnic, ker veter premalo piha, ne splača se bit pametn, ker pol preveč izstopaš ... ja krščen matiček, dajte potem zaključit, da se ne splača živet, ker je to en sam nepotreben napor! In prosim pustite druge, ki so prišli do drugačnih zaključkov, da naredijo kaj dobrega tudi za vas, ali pa ostanite v svojih luknjah in se ne oglašajte. Hvala.

SmotaniJanez ::

pegasus je izjavil:

Boiler, lepo povedano. Upam, da ti ni zavrelo preveč v piskru nad temi našimi slovenceljni ;)

Sicer pa ... pri nas se ne splača met sončnih celic, ker sonce premal sveti, ne splača se met vetrnic, ker veter premalo piha, ne splača se bit pametn, ker pol preveč izstopaš ... ja krščen matiček, dajte potem zaključit, da se ne splača živet, ker je to en sam nepotreben napor! In prosim pustite druge, ki so prišli do drugačnih zaključkov, da naredijo kaj dobrega tudi za vas, ali pa ostanite v svojih luknjah in se ne oglašajte. Hvala.


http://www.delo.si/novice/slovenija/ker...

LOL.

Sicer star članek a zelo poučen, in potem so ljudje zaplankani in nevedni....

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

pegasus je izjavil:

Boiler, lepo povedano. Upam, da ti ni zavrelo preveč v piskru nad temi našimi slovenceljni ;)

Sicer pa ... pri nas se ne splača met sončnih celic, ker sonce premal sveti, ne splača se met vetrnic, ker veter premalo piha, ne splača se bit pametn, ker pol preveč izstopaš ... ja krščen matiček, dajte potem zaključit, da se ne splača živet, ker je to en sam nepotreben napor! In prosim pustite druge, ki so prišli do drugačnih zaključkov, da naredijo kaj dobrega tudi za vas, ali pa ostanite v svojih luknjah in se ne oglašajte. Hvala.

Celic in vetrnic se ne splača imeti nikjer, kjer lahko postaviš jedrsko elektrarno. To pa lahko postaviš povsod.

NikolormousB ::

Musk dobi investitorje zato ker "he gets shit done". Res da včasih z zamudo ampak tako je pri inovacijah,


Ko bo SpaceX raketa ljudi peljala na Mars, se bo še vedno našel nekdo, ki bo pametoval kakšen nateg je to, ker so zamudili 3 leta.

gozdar1 ::

pegasus je izjavil:

Boiler, lepo povedano. Upam, da ti ni zavrelo preveč v piskru nad temi našimi slovenceljni ;)

Sicer pa ... pri nas se ne splača met sončnih celic, ker sonce premal sveti, ne splača se met vetrnic, ker veter premalo piha, ne splača se bit pametn, ker pol preveč izstopaš ... ja krščen matiček, dajte potem zaključit, da se ne splača živet, ker je to en sam nepotreben napor! In prosim pustite druge, ki so prišli do drugačnih zaključkov, da naredijo kaj dobrega tudi za vas, ali pa ostanite v svojih luknjah in se ne oglašajte. Hvala.


Verjetno, bi Dancem predlagal več hidroelektrarn.

Vazelin ::

Čakte a tipi delajo večino delov za avto sami al kako?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

PrimozR ::

Glede na ostale firme v branži nekako upam da ne. Trg namreč ponuja enormno količino rešitev 'na ključ', ki za specifičen model potrebujejo samo malo modifikacij. Ampak glede na govorice, da Model 3 ni dodrbra stestiran, temveč se zanašajo na statistiko, me ne bi presenetilo povsem nič :D

FYI, vsi ki ste težki Tesla zagovorniki, če jih ta odločitev glede statistike ne bo udarila (težave, odpoklici, serijske odpovedi komponent, itd.), bom močno presenečen. Sploh ker govorimo o firmi, kot je Tesla, ki obstaja manj kot 15 let in je v tem času pripravila 4 modele. Večina svetovnih proizvajalcev je v tem času razvila 2 oz. mogoče celo 3 modele v vsakem segmentu, ki ga pokriva, da sploh ne omenjam desetletja razvoja pred tem, ukvarjajo pa se tudi z bistveno bolj preverjeno tehnologijo (motorji z notranjim izgorevanjem). Vse to pomeni bistveno več izkušenj, na katerih lahko baziraš statistiko, pa vseeno vsi dodobra stestirajo svoje testne avtomobile z nekaj milijoni prevoženih kilometrov na prototipih v vseh možnih razmerah.

DOOM_er ::

glede na to da si nek težek strojnik bi lahko razumel da je razvoj in proizvodnja električnega vozila malo bolj enostavna kot klasični avtomobili z motorji z notranjim izgorevanjem.
Robots will steal your job. But that's OK

GizmoX ::

Če se ozremo naprej eno leto: mar kdo resnično dvomi, da bo Tesla na veliko štancala trojke?
Ne? V čem je potem problem?
udirač => uni. dipl. inž. rač.

DOOM_er ::

DOOM_er je izjavil:

glede na to da si nek težek strojnik bi lahko razumel da je razvoj in proizvodnja električnega vozila malo bolj enostavna kot klasični avtomobili z motorji z notranjim izgorevanjem.


Seveda in potlej svizec zavije M&M v folijo.


Glede na to da sem že 8 let ukvarjam samo z roboti v avtomobilski industriji, da sem videl tovarne Fiat, BMW, Daimler, Audi od blizu in daleč nekako vem kaj vse se obsega in koliko enega dela je vloženo samo v sestavo avtomobila, da ne govorim koliko projektiranja, testiranja razvoja potrebuje vsak najmanjši del vsakega avtomobila. Prosim ne mi solit pameti
Robots will steal your job. But that's OK

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Mavrik ()

PrimozR ::

DOOM_er je izjavil:

glede na to da si nek težek strojnik bi lahko razumel da je razvoj in proizvodnja električnega vozila malo bolj enostavna kot klasični avtomobili z motorji z notranjim izgorevanjem.

Glede na tvoj komentar sklepam, da nisi strojnik in da ne delaš v avtomobilski industriji. Po tem sklepam, da nimaš pojma, kaj vse gre v avto, kakšne so zahteve in da je ICE samo ena (sicer z vsemi pritiklinami precej velika) komponenta avta. Pa da ima električni avto cel kup drugih komponent, ki so daleč od nedolžnih pri razvoju, ne glede na to, da mnogi radi govorijo, kako bolj enostavne so. Problemi, s katerimi se soočaš pri razvoju električnih pogonov, so prav tako zanimivi in težki.

Pa tako bencinski/dizelski kot električni avto ima vrata, kljuke, šipe na štrom, radar tempomat (del katerega npr. proizvajamo v firmi, kjer delam in ki je bil bojda včasih montiran tudi v Tesle), podvozja, vzmetenje, infotainment, HVAC, brisalce, itd., električni avti morajo imeti vakumske pumpe za zavore (ICE avtomobili booster napajajo s podtlakom, ki se generira v sesalnem kolektorju), zaradi česar je to mission critical komponenta, ki _NE_ _SME_ odpovedati (ne sme odpovedati zavorni sistem in krmilni sistem, vse ostalo je bistveno manj kritično), itd. itd. Naj nadaljujem?

Presenečen bi bil, s kakšnimi problemi se ukvarjamo pri razvoju, pa izdelujemo ene relativno 'brezvezne' komponente. Težav, povezanih z električnim pogonom, kaj šele težav, povezanih npr. s podvozjem, ki so posledica statističnega inženiringa brez testiranja, si raje ne predstavljam. Že mi imamo glavobole zaradi rokov, težav in shitty dobaviteljev, kaj šele par stopničk višje, kjer ti v rit ne skačejo Tier 1 kupci, temveč kupci na cesti, ki imajo v rokah moč Twitterja.

GizmoX je izjavil:

Če se ozremo naprej eno leto: mar kdo resnično dvomi, da bo Tesla na veliko štancala trojke?
Ne? V čem je potem problem?

Glede na slišano (ne bom govoril, kaj sem slišal in od koga), ne vem če bi dvomil v masovno štancanje Model 3 (nimam vseh info, ampak če so pametni, bodo sami zakasnili izzid), bom pa dvomil v kakovost le-tega, če bo izid 'on time'.

čisto prav je napisal, pri motorju z notranjim izgorevanjem imaš vse sorte težav, predvsem s tribologijo, imaš še menjalnik in skrb za emisije (:D). električni avti imajo načeloma manj sestavnih delov, imajo pa problem z baterijami in sicer cena, zmogljivost in ekologija proizvodnje . manj sestavnih delov pomeni manj postaj na traku za sestavo, kar pomeni krajši čas proizvodnje, razen pri tesli, kjer ima linija za model x in model s cca 5min tick time, napram 1-2minutni pri ostalih priozvajalcih avtomobilov.

Govoriš, kot da električni avti nimajo 'težav s tribologijo'. Tvoja izjava je na ravni 'avtomobili z notranjem izgorevanjem imajo težave z aerodinamiko'. Napisal si eno težko besedo, ki pokriva eno ogromno področje. Kakovost površin, mazanje in obrabo, kar je nekako tribologija, imaš seveda tudi v električnih avtomobilih, v vseh ležajih, v vseh prenosih (aktuatorji za kljuke, luči, HVAC, itd. - če so pametni, so vzeli rešitve na ključ, kot sem enkrat že napisal, torej bi težav moralo biti manj).

Pa govoriš, kot da električni avti nimajo zobniških prenosov (menjalnikov). Imajo jih, prav tako jih je treba mazati, je pa res, da so bistveno bolj enostavni (običajno le ena prestava, mogoče dve, kot pri Rimacu zadaj). Ampak spet mora to nekdo preračunati.

DOOM_er je izjavil:

DOOM_er je izjavil:

glede na to da si nek težek strojnik bi lahko razumel da je razvoj in proizvodnja električnega vozila malo bolj enostavna kot klasični avtomobili z motorji z notranjim izgorevanjem.


Seveda in potlej svizec zavije M&M v folijo.


Glede na to da sem že 8 let ukvarjam samo z roboti v avtomobilski industriji, da sem videl tovarne Fiat, BMW, Daimler, Audi od blizu in daleč nekako vem kaj vse se obsega in koliko enega dela je vloženo samo v sestavo avtomobila, da ne govorim koliko projektiranja, testiranja razvoja potrebuje vsak najmanjši del vsakega avtomobila. Prosim ne mi solit pameti

Zakaj potem pišeš bedarije, kot si jih napisal zgoraj???

Pa sori, če se ukvarjaš z roboti na liniji v tovarni, _NE_ _VEŠ_ koliko testiranja je šlo v avto. Ne moreš. Ker ne gre samo za testiranje pri proizvajalcu avta, ki naredi X mio km s prototipnim novim modelom. Je še testiranje podkomponent pri Tier 1 OEM-ih, pogosto tudi v kaki muli. Pa testiranje pri Tier 2 OEM-ih, včsaih tudi pri Tier 3. O zahtevah in trajanjih teh testov samo na podkomponentah pa tudi raje ne bom, ker bo verjetno večina tukaj mnenja, da se je industriji zmešalo.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Mavrik ()

PrimozR ::

čisto prav je napisal, pri motorju z notranjim izgorevanjem imaš vse sorte težav, predvsem s tribologijo, imaš še menjalnik in skrb za emisije (:D). električni avti imajo načeloma manj sestavnih delov, imajo pa problem z baterijami in sicer cena, zmogljivost in ekologija proizvodnje . manj sestavnih delov pomeni manj postaj na traku za sestavo, kar pomeni krajši čas proizvodnje, razen pri tesli, kjer ima linija za model x in model s cca 5min tick time, napram 1-2minutni pri ostalih priozvajalcih avtomobilov.

Govoriš, kot da električni avti nimajo 'težav s tribologijo'. Tvoja izjava je na ravni 'avtomobili z notranjem izgorevanjem imajo težave z aerodinamiko'. Napisal si eno težko besedo, ki pokriva eno ogromno področje. Kakovost površin, mazanje in obrabo, kar je nekako tribologija, imaš seveda tudi v električnih avtomobilih, v vseh ležajih, v vseh prenosih (aktuatorji za kljuke, luči, HVAC, itd. - če so pametni, so vzeli rešitve na ključ, kot sem enkrat že napisal, torej bi težav moralo biti manj).

Pa govoriš, kot da električni avti nimajo zobniških prenosov (menjalnikov). Imajo jih, prav tako jih je treba mazati, je pa res, da so bistveno bolj enostavni (običajno le ena prestava, mogoče dve, kot pri Rimacu zadaj). Ampak spet mora to nekdo preračunati.

DOOM_er je izjavil:

DOOM_er je izjavil:

glede na to da si nek težek strojnik bi lahko razumel da je razvoj in proizvodnja električnega vozila malo bolj enostavna kot klasični avtomobili z motorji z notranjim izgorevanjem.


Seveda in potlej svizec zavije M&M v folijo.


Glede na to da sem že 8 let ukvarjam samo z roboti v avtomobilski industriji, da sem videl tovarne Fiat, BMW, Daimler, Audi od blizu in daleč nekako vem kaj vse se obsega in koliko enega dela je vloženo samo v sestavo avtomobila, da ne govorim koliko projektiranja, testiranja razvoja potrebuje vsak najmanjši del vsakega avtomobila. Prosim ne mi solit pameti

Zakaj potem pišeš bedarije, kot si jih napisal zgoraj???

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Mavrik ()

Unknown_001 ::

Doomer je mehatronik ki nima blage veze s snovanjem vozil? Aha fabrko vidt od znotraj in potem enostavno vidiš koliko je kdo naredil. Če ima take sposobnosti precene ga takoj začasno zaposlim, da ovrednoti delo. Pa še v kazino ga lah pelam. Ta ma grif za to.

Šivilja naj bo šivilja, kovač pa naj bo kovač.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Največkrat je problem ignoranca. Misliš da je tvoj del zaje**n, vse ostalo je pa preprosto. Mogoče je pa na tako nizkem levelu, da se še tega ne zaveda, da je tudi njegovo področje zakomplicirano. Kot ponavadi, če zanemariš večino parametrov, je lahko vsaka stvar enostavna.
Magic

borisk ::

PrimozR je izjavil:



čisto prav je napisal, pri motorju z notranjim izgorevanjem imaš vse sorte težav, predvsem s tribologijo, imaš še menjalnik in skrb za emisije (:D). električni avti imajo načeloma manj sestavnih delov, imajo pa problem z baterijami in sicer cena, zmogljivost in ekologija proizvodnje . manj sestavnih delov pomeni manj postaj na traku za sestavo, kar pomeni krajši čas proizvodnje, razen pri tesli, kjer ima linija za model x in model s cca 5min tick time, napram 1-2minutni pri ostalih priozvajalcih avtomobilov.

Govoriš, kot da električni avti nimajo 'težav s tribologijo'. Tvoja izjava je na ravni 'avtomobili z notranjem izgorevanjem imajo težave z aerodinamiko'. Napisal si eno težko besedo, ki pokriva eno ogromno področje. Kakovost površin, mazanje in obrabo, kar je nekako tribologija, imaš seveda tudi v električnih avtomobilih, v vseh ležajih, v vseh prenosih (aktuatorji za kljuke, luči, HVAC, itd. - če so pametni, so vzeli rešitve na ključ, kot sem enkrat že napisal, torej bi težav moralo biti manj).

Pa govoriš, kot da električni avti nimajo zobniških prenosov (menjalnikov). Imajo jih, prav tako jih je treba mazati, je pa res, da so bistveno bolj enostavni (običajno le ena prestava, mogoče dve, kot pri Rimacu zadaj). Ampak spet mora to nekdo preračunati.


elektromotor je za razred enostavnejši od ICE, vsaj v takšni obliki kot se trenutno vgrajujejo v avtomobile. Seveda mi je jasno ta imajo električni avtomobili prenos med motorjem in diferencialom, ampak enostopenjski reduktor in avtomatski menjalnik sta dva različna svetova, prvega ti izračuna študent v prvem letnuki strojnega faxa ( v mislih imam trdnostni preračun, ne optimizacijo na življensko dobo!!) medtem ko ti samo razstavit in sestavit avtomatski menjalnik zna mogoče 1-2 v celi generaciji. kar se tribologije tiče je elektromotor veliko enostavnejše mazat, oziroma skrbet za obrabo kot pri ICE, to se vidi že po servisnem intervalu. škripajoča kljuka na vratih nima veze s pogonom avtomobila, je pa verjetnost da bo v tesli škripala večja kot pri mercedesu.

ČE izvzmemo težave z baterijami, ki jih imajo vsi po vrsti, teslo pri proizvonji ovirajo stvari, ki nimajo nobene veze z električnimi avtomobili ampak nasplošno z avto industrijo. Zato ni strahu, da jih ostala avtoindustrija ne bi dohitela in prehitela, ko bo dovolj komercialno zanimivo.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Mavrik ()

VaeVictis ::

Former Tesla factory workers allege racial harassment in new lawsuit

Tesla employees detail how they were fired, claim dismissals were not performance related

Morda res, morda ne, nekdo na Redditu:

Maybe I can shed some light on this issue. I am currently a Tesla Employee who works at a service center and have seen 15-20 service center employees fired last week. Those included ranges from Service Center Managers to Service Advisors, Service Assistants and Service Conceirges.
From the beginning I found these firings extremely fishy as they pointed to low performance but that does not make any sense. When you are a low performer working at Tesla we have a Poor Performance Program which you are signed into with your permission of course , and none of these employees were in said program.
When it comes to front of house employees they are ranked on a system of CSI ( Customer Service Index). When an advisor or Conceirge or Manager opens up a work order under their name they are then responsible for the survey that follows after the customers vehicle has been serviced. I'm sure those that have had their vehicles serviced have received a follow up survey on their experience. Anyway depending who opened up the work order the survey is then kept on file under that employee whether it be good or bad. Most of the Front Of House employees that were fired had higher CSI numbers than me. So if the firings were in fact based on performance, shouldn't I have been fired? Or the ones that were ranked lowest? But from what I have experienced it was all the top ranked.
Also, I have seen alot of comments that revolve around the production of the Model 3, how does firing service advisors, Service Assistants, and the people who book your service appointments have anything to do with that?
The annual reviews were always done in September. This year for whatever reason it got delayed until October. October 14 to be exact is the date that annual reviews were supposed to be completed by. After thinking about it the only reason I can think of that would justify the delay is that we were at the end of our quarter and needed everyone we possible could use. The sales department was asking the service department to come help on their days off to complete deliveries. So basically they delayed the mass firings because they needed the manpower for end of quarter rushes.
What bothers me the most is that these people, most of them of which I call friends, were awesome at their job. They never once received any write ups or even have been disciplined for any reason. Also, when hired you are given the expectation that every 3 months or so you will receive feedback from your managers of how you are doing and what you need to do to improve. These employees were never given that opportunity as THAT NEVER HAPPENS.
Anyways there are so many more things I can point to that just makes me think none of this adds up and I am genuinely upset at the fact that we lost great employees who have mortgages and families for made up reasons. If you need to lay off employees to save money that's fine but do not make it the employees fault and blame them for "low performance " because it's bullshit.
Oh and also when you are first hired you are forced to sign a contract saying that Tesla can fire you for any reason at any time. Maybe that will make more sense of things

ttzavod ::

Za kaj bom imel Teslo? En od pomembnih dejavnikov je gosta mreža delujočih hitrih polnilnic 120 kW. Tukaj se vidi vizija v primerjavi z ostalimi "velikimi" . Nokijami. Tehnična primerjava Tesle in ostalih proizvajalcev kaže ali na genialnost Muska, ali na totalno neumnost ostalih"velikih". Kot detalj recimo omenimo ročko za polnjenje vozila. Smeh. Vsak detalj v Tesli je naravnost idealen za EV, a v golfih, mercedesov, oplih... vidiš tolk neumnosti da glava peče. Mimogrede 5 let vozim brez nafte ( elektrika) cca 80.000 km letno... In še nimam Tesle.... En od razlogov bo tudi garancija z neomejenim številom kilometrov ki jo nekak v 100 letih trenutni proizvajalci, "veliki", ne dosegajo.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tesla pozitivno presenetila analitike (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
7523364 (19154) bobby
»

Tesla dosega cilje, tekoče četrtletje bo pozitivno (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
8224117 (19286) Zheegec
»

Tesla odpušča slabo desetino zaposlenih

Oddelek: Novice / Ostale najave
4812341 (8602) Mr.B
»

Težave v Tesli: vpoklic vozil, nesreča s smrtnim izdom, znižanje bonitete (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
8633976 (28182) bbf
»

Tesla z najvišjo izgubo doslej (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
5228438 (25520) LeQuack

Več podobnih tem