» »

Skiro električni

Skiro električni

Temo vidijo: vsi
««
55 / 55
»
»»

Magic1 ::

Manj kot je baterije bolj je švoh. Moj na 100% vleče s 850W, pri 40% samo še nekaj nad 400W. Realno skiroji niso za klance, sploh dolge ne.
Magic

bambam20 ::

MOj vleče s konstanto .. tam 400 W.

zuz3k ::

ja ma kolk na uro? pa približno kolk % klanca - mislm pa za daljše klance
ker mam eno pot 3 km klanc, skupno 10 km

a je že ker model skiroja do 500EUR ki ima zamenljivo baterijo? se pravi maš
drugo ssabo pa zamenjaš
Life is a psychological game.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zuz3k ()

Ahim ::

3 km klanca z naklonom 15%? 8-O Kaj pa je to, vzpon na Ljubelj? To je nerealno za tak e-skiro kot je Pro2.

zuz3k ::

nevem kolk %je ajde 10%

kako grejo te skirjo v klanc, s koliko na uro furajo?
Life is a psychological game.

GupeM ::

zuz3k je izjavil:

nevem kolk %je ajde 10%

kako grejo te skirjo v klanc, s koliko na uro furajo?

Že 10 % je veliko. To pomeni, da se v 3 km dvigneš za 300 m. Skiroji za to niso. Razen tisti, res močni. Za 1500+ eur.

bambam20 ::

Zanimivo, da bi se ni kr po klancih vozili s skiroji za 500€.

zuz3k je izjavil:


a je že ker model skiroja do 500EUR ki ima zamenljivo baterijo? se pravi maš
drugo ssabo pa zamenjaš



Da obstaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Magic1 ::

Za skiro je že Lj. grad kar zalogaj. Moram enkrat probat, koliko hitro bo šel v klanc s polno baterijo. 400W ni nič v klanc s normalnimi moškimi kilami 70-100kg. Največji problem je sama efektivnost motorja, ki občutno pada pri nizkih hitrostih. Načeloma naj bi bila krivulja nastavljena, da je peak efektivnost nekje 15-20km/h. Če se motor matra s 5km/h v klanc, gre od 400W zgolj kakšnih 250W moči na kolesa. Recept za pregrevanje.
Pro2 ima načeloma 250W motor, ki gre tovarniško na polno baterijo 750W. Samo se to hitro manjša s praznenjem baterije.
Če imaš res dolge klance, si zrihtaj el. kolo s sredinskim motorjem. Tako imaš lahko nato motor blizu optimalnih obratov s prestavami.
Magic

bambam20 ::

Magic1 je izjavil:

Za skiro je že Lj. grad kar zalogaj. Moram enkrat probat, koliko hitro bo šel v klanc s polno baterijo. 400W ni nič v klanc s normalnimi moškimi kilami 70-100kg. Največji problem je sama efektivnost motorja, ki občutno pada pri nizkih hitrostih. Načeloma naj bi bila krivulja nastavljena, da je peak efektivnost nekje 15-20km/h. Če se motor matra s 5km/h v klanc, gre od 400W zgolj kakšnih 250W moči na kolesa. Recept za pregrevanje.
Pro2 ima načeloma 250W motor, ki gre tovarniško na polno baterijo 750W. Samo se to hitro manjša s praznenjem baterije.
Če imaš res dolge klance, si zrihtaj el. kolo s sredinskim motorjem. Tako imaš lahko nato motor blizu optimalnih obratov s prestavami.



To je zagotovo samo mol, ko začenjaš vožnjo., ko se skiro premakne. Konstantna moč je potem 250 W.
Stari. če se misliš vozit v kalnec, potem rabiš kansotno moč 900-1000W. Ne se hecat s 400 pa 500 Watnimi mototji.


Sam imam na Ninebotou moč, ko se speljem 680 W , ampak enako merno moč imam pa 350W.

Pri skirojih velja, koliko denarja, toliko glasbe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

sandmat ::

izrazi, ki jih iščete, so "trajna nazivna moč" in "trenutna (konična) moč" motorja. To se roughly prevede v "ko speljem" in "ko se vozim" glede na prejšnje poste.

Magic1 ::

Za po ravnini ne rabiš 500W+ za vzdržavanje 25-30km/h. Za te hitrosti je načeloma dovolj nekje okoli 350W. Samo nisem opazil da bi bila "trenutna konična" moč kakorkoli časovno omejena. Jaz lahko v klanc konstantno kurim max. Omejeno je zgolj termično, torej pri pregrevanju začne omejevat ter seveda s nivojem baterije začne konkretno upadat. vsaj pri Pro2 je tako.
Bom šel na Lj. grad in dal graf na katerem bo moč in hitrost.
Magic

zuz3k ::

Magic1 je izjavil:

Bom šel na Lj. grad in dal graf na katerem bo moč in hitrost.
ta klanec na grad je samo 3,%

900 metrov dolg klanec s 3,5-odstotnim povprečnim naklonom

Ljubljanski grad @ Wikipedia
Life is a psychological game.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zuz3k ()

Magic1 ::

Baterija na začetku vzpona 86%, na vrhu 77%, temperatura na začetku 25°C, zgoraj 32°C.


Po spustu nazaj na 80%. To je po moje max klanec za tak skiro pa še to je seveda tako samo s polno baterijo. Pod 50% bi hodil zraven na grad, saj s pod 500W ne bi šlo nikamor.
Jaz imam navito moč +10%, ne vem a se pri novejših da preprogramirat. Za take podvige bi bilo bolje dvignit še kakšnih dodatnih 10%.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()
««
55 / 55
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Elektricni skiro (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9517210 (5689) DamijanD
»

Hitrost skiroja? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8110204 (7856) c3p0
»

Električni skuter/skiro .... (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7826927 (6756) sds
»

Začela se je doba Xiaomija (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
7616141 (10555) dore2

Električni skiro- lahek, zložljiv, zmogljiv

Oddelek: Na cesti
187513 (6821) bluefish

Več podobnih tem