Forum » Na cesti » Skiro električni
Skiro električni
Temo vidijo: vsi

Magic1 ::
Manj kot je baterije bolj je švoh. Moj na 100% vleče s 850W, pri 40% samo še nekaj nad 400W. Realno skiroji niso za klance, sploh dolge ne.
Magic

zuz3k ::
ja ma kolk na uro? pa približno kolk % klanca - mislm pa za daljše klance
ker mam eno pot 3 km klanc, skupno 10 km
a je že ker model skiroja do 500EUR ki ima zamenljivo baterijo? se pravi maš
drugo ssabo pa zamenjaš
ker mam eno pot 3 km klanc, skupno 10 km
a je že ker model skiroja do 500EUR ki ima zamenljivo baterijo? se pravi maš
drugo ssabo pa zamenjaš
Life is a psychological game.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zuz3k ()

Ahim ::
3 km klanca z naklonom 15%?
Kaj pa je to, vzpon na Ljubelj? To je nerealno za tak e-skiro kot je Pro2.


zuz3k ::
nevem kolk %je ajde 10%
kako grejo te skirjo v klanc, s koliko na uro furajo?
kako grejo te skirjo v klanc, s koliko na uro furajo?
Life is a psychological game.

GupeM ::

bambam20 ::
Zanimivo, da bi se ni kr po klancih vozili s skiroji za 500€.
Da obstaja.
a je že ker model skiroja do 500EUR ki ima zamenljivo baterijo? se pravi maš
drugo ssabo pa zamenjaš
Da obstaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()

Magic1 ::
Za skiro je že Lj. grad kar zalogaj. Moram enkrat probat, koliko hitro bo šel v klanc s polno baterijo. 400W ni nič v klanc s normalnimi moškimi kilami 70-100kg. Največji problem je sama efektivnost motorja, ki občutno pada pri nizkih hitrostih. Načeloma naj bi bila krivulja nastavljena, da je peak efektivnost nekje 15-20km/h. Če se motor matra s 5km/h v klanc, gre od 400W zgolj kakšnih 250W moči na kolesa. Recept za pregrevanje.
Pro2 ima načeloma 250W motor, ki gre tovarniško na polno baterijo 750W. Samo se to hitro manjša s praznenjem baterije.
Če imaš res dolge klance, si zrihtaj el. kolo s sredinskim motorjem. Tako imaš lahko nato motor blizu optimalnih obratov s prestavami.
Pro2 ima načeloma 250W motor, ki gre tovarniško na polno baterijo 750W. Samo se to hitro manjša s praznenjem baterije.
Če imaš res dolge klance, si zrihtaj el. kolo s sredinskim motorjem. Tako imaš lahko nato motor blizu optimalnih obratov s prestavami.
Magic

bambam20 ::
Za skiro je že Lj. grad kar zalogaj. Moram enkrat probat, koliko hitro bo šel v klanc s polno baterijo. 400W ni nič v klanc s normalnimi moškimi kilami 70-100kg. Največji problem je sama efektivnost motorja, ki občutno pada pri nizkih hitrostih. Načeloma naj bi bila krivulja nastavljena, da je peak efektivnost nekje 15-20km/h. Če se motor matra s 5km/h v klanc, gre od 400W zgolj kakšnih 250W moči na kolesa. Recept za pregrevanje.
Pro2 ima načeloma 250W motor, ki gre tovarniško na polno baterijo 750W. Samo se to hitro manjša s praznenjem baterije.
Če imaš res dolge klance, si zrihtaj el. kolo s sredinskim motorjem. Tako imaš lahko nato motor blizu optimalnih obratov s prestavami.
To je zagotovo samo mol, ko začenjaš vožnjo., ko se skiro premakne. Konstantna moč je potem 250 W.
Stari. če se misliš vozit v kalnec, potem rabiš kansotno moč 900-1000W. Ne se hecat s 400 pa 500 Watnimi mototji.
Sam imam na Ninebotou moč, ko se speljem 680 W , ampak enako merno moč imam pa 350W.
Pri skirojih velja, koliko denarja, toliko glasbe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()

sandmat ::
izrazi, ki jih iščete, so "trajna nazivna moč" in "trenutna (konična) moč" motorja. To se roughly prevede v "ko speljem" in "ko se vozim" glede na prejšnje poste.

Magic1 ::
Za po ravnini ne rabiš 500W+ za vzdržavanje 25-30km/h. Za te hitrosti je načeloma dovolj nekje okoli 350W. Samo nisem opazil da bi bila "trenutna konična" moč kakorkoli časovno omejena. Jaz lahko v klanc konstantno kurim max. Omejeno je zgolj termično, torej pri pregrevanju začne omejevat ter seveda s nivojem baterije začne konkretno upadat. vsaj pri Pro2 je tako.
Bom šel na Lj. grad in dal graf na katerem bo moč in hitrost.
Bom šel na Lj. grad in dal graf na katerem bo moč in hitrost.
Magic

zuz3k ::
Bom šel na Lj. grad in dal graf na katerem bo moč in hitrost.ta klanec na grad je samo 3,%
900 metrov dolg klanec s 3,5-odstotnim povprečnim naklonom
Ljubljanski grad @ Wikipedia
Life is a psychological game.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zuz3k ()

Magic1 ::
Baterija na začetku vzpona 86%, na vrhu 77%, temperatura na začetku 25°C, zgoraj 32°C.
Po spustu nazaj na 80%. To je po moje max klanec za tak skiro pa še to je seveda tako samo s polno baterijo. Pod 50% bi hodil zraven na grad, saj s pod 500W ne bi šlo nikamor.
Jaz imam navito moč +10%, ne vem a se pri novejših da preprogramirat. Za take podvige bi bilo bolje dvignit še kakšnih dodatnih 10%.
Po spustu nazaj na 80%. To je po moje max klanec za tak skiro pa še to je seveda tako samo s polno baterijo. Pod 50% bi hodil zraven na grad, saj s pod 500W ne bi šlo nikamor.
Jaz imam navito moč +10%, ne vem a se pri novejših da preprogramirat. Za take podvige bi bilo bolje dvignit še kakšnih dodatnih 10%.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Elektricni skiro (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 17210 (5689) | DamijanD |
» | Hitrost skiroja? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10204 (7856) | c3p0 |
» | Električni skuter/skiro .... (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 26927 (6756) | sds |
» | Začela se je doba Xiaomija (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Android | 16141 (10555) | dore2 |
⊘ | Električni skiro- lahek, zložljiv, zmogljivOddelek: Na cesti | 7513 (6821) | bluefish |