» »

Skiro električni

Skiro električni

Temo vidijo: vsi
««
55 / 55
»
»»

Magic1 ::

Manj kot je baterije bolj je švoh. Moj na 100% vleče s 850W, pri 40% samo še nekaj nad 400W. Realno skiroji niso za klance, sploh dolge ne.
Magic

bambam20 ::

MOj vleče s konstanto .. tam 400 W.

zuz3k ::

ja ma kolk na uro? pa približno kolk % klanca - mislm pa za daljše klance
ker mam eno pot 3 km klanc, skupno 10 km

a je že ker model skiroja do 500EUR ki ima zamenljivo baterijo? se pravi maš
drugo ssabo pa zamenjaš
Life is a psychological game.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zuz3k ()

Ahim ::

3 km klanca z naklonom 15%? 8-O Kaj pa je to, vzpon na Ljubelj? To je nerealno za tak e-skiro kot je Pro2.

zuz3k ::

nevem kolk %je ajde 10%

kako grejo te skirjo v klanc, s koliko na uro furajo?
Life is a psychological game.

GupeM ::

zuz3k je izjavil:

nevem kolk %je ajde 10%

kako grejo te skirjo v klanc, s koliko na uro furajo?

Že 10 % je veliko. To pomeni, da se v 3 km dvigneš za 300 m. Skiroji za to niso. Razen tisti, res močni. Za 1500+ eur.

bambam20 ::

Zanimivo, da bi se ni kr po klancih vozili s skiroji za 500€.

zuz3k je izjavil:


a je že ker model skiroja do 500EUR ki ima zamenljivo baterijo? se pravi maš
drugo ssabo pa zamenjaš



Da obstaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Magic1 ::

Za skiro je že Lj. grad kar zalogaj. Moram enkrat probat, koliko hitro bo šel v klanc s polno baterijo. 400W ni nič v klanc s normalnimi moškimi kilami 70-100kg. Največji problem je sama efektivnost motorja, ki občutno pada pri nizkih hitrostih. Načeloma naj bi bila krivulja nastavljena, da je peak efektivnost nekje 15-20km/h. Če se motor matra s 5km/h v klanc, gre od 400W zgolj kakšnih 250W moči na kolesa. Recept za pregrevanje.
Pro2 ima načeloma 250W motor, ki gre tovarniško na polno baterijo 750W. Samo se to hitro manjša s praznenjem baterije.
Če imaš res dolge klance, si zrihtaj el. kolo s sredinskim motorjem. Tako imaš lahko nato motor blizu optimalnih obratov s prestavami.
Magic

bambam20 ::

Magic1 je izjavil:

Za skiro je že Lj. grad kar zalogaj. Moram enkrat probat, koliko hitro bo šel v klanc s polno baterijo. 400W ni nič v klanc s normalnimi moškimi kilami 70-100kg. Največji problem je sama efektivnost motorja, ki občutno pada pri nizkih hitrostih. Načeloma naj bi bila krivulja nastavljena, da je peak efektivnost nekje 15-20km/h. Če se motor matra s 5km/h v klanc, gre od 400W zgolj kakšnih 250W moči na kolesa. Recept za pregrevanje.
Pro2 ima načeloma 250W motor, ki gre tovarniško na polno baterijo 750W. Samo se to hitro manjša s praznenjem baterije.
Če imaš res dolge klance, si zrihtaj el. kolo s sredinskim motorjem. Tako imaš lahko nato motor blizu optimalnih obratov s prestavami.



To je zagotovo samo mol, ko začenjaš vožnjo., ko se skiro premakne. Konstantna moč je potem 250 W.
Stari. če se misliš vozit v kalnec, potem rabiš kansotno moč 900-1000W. Ne se hecat s 400 pa 500 Watnimi mototji.


Sam imam na Ninebotou moč, ko se speljem 680 W , ampak enako merno moč imam pa 350W.

Pri skirojih velja, koliko denarja, toliko glasbe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

sandmat ::

izrazi, ki jih iščete, so "trajna nazivna moč" in "trenutna (konična) moč" motorja. To se roughly prevede v "ko speljem" in "ko se vozim" glede na prejšnje poste.

Magic1 ::

Za po ravnini ne rabiš 500W+ za vzdržavanje 25-30km/h. Za te hitrosti je načeloma dovolj nekje okoli 350W. Samo nisem opazil da bi bila "trenutna konična" moč kakorkoli časovno omejena. Jaz lahko v klanc konstantno kurim max. Omejeno je zgolj termično, torej pri pregrevanju začne omejevat ter seveda s nivojem baterije začne konkretno upadat. vsaj pri Pro2 je tako.
Bom šel na Lj. grad in dal graf na katerem bo moč in hitrost.
Magic

zuz3k ::

Magic1 je izjavil:

Bom šel na Lj. grad in dal graf na katerem bo moč in hitrost.
ta klanec na grad je samo 3,%

900 metrov dolg klanec s 3,5-odstotnim povprečnim naklonom

Ljubljanski grad @ Wikipedia
Life is a psychological game.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zuz3k ()

Magic1 ::

Baterija na začetku vzpona 86%, na vrhu 77%, temperatura na začetku 25°C, zgoraj 32°C.


Po spustu nazaj na 80%. To je po moje max klanec za tak skiro pa še to je seveda tako samo s polno baterijo. Pod 50% bi hodil zraven na grad, saj s pod 500W ne bi šlo nikamor.
Jaz imam navito moč +10%, ne vem a se pri novejših da preprogramirat. Za take podvige bi bilo bolje dvignit še kakšnih dodatnih 10%.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

d4vid ::

TL;DR

Kaj se splača vzet, da je dost močen za mene (90kg+torba), pa da zleze v kak hrib?

Trenutno mam nek e-gony star 5-6 let, to je za po ravnini in za otroke.
Main PC: HP Z240 | i5-7400 | 32 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram

d4vid ::

Prosim mnenja:
- kukirin g2 pro ali master rabljen
- xiaomi 5 pro - nov

Med tema dvema trenutno izbiram, kaj priporočate, mogoč kaj drugega?
Main PC: HP Z240 | i5-7400 | 32 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram

koliso29 ::

Za kaj ga boš uporabljal? Zakaj ne kolo? Ali pa kakšen skuter, če je prisotno preveč lenobe.

d4vid ::

Trenutno je plan uporaba na dopustu (Krk), pa super je, da se lahko tudi doma peljem v kak hrib.

Skiro lahko vržem v prtljažnik, kolesa ali skuterja ne morem...
Main PC: HP Z240 | i5-7400 | 32 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram

edi123 ::

Kdo servisira Kukirin eskiroje?

BladE_ ::

d4vid je izjavil:

Prosim mnenja:
master


Servis pa najdeš na Googlu, vpišeš "servis električnih skirojev". Podobno kot za avto, kolo, traktor...
Akcija - Reakcija

d4vid ::

Sem potem vzel Joyor S10-s-z, 2x1000W motor, doseg kao 70km, v realnosti pri meni (sami hribi), 30-40km. Zaenkrat zadovoljen po nekje 200km. Rahlo me moti, da nima zaviranja prek motorjev in zato diski trpijo malo bolj.
Main PC: HP Z240 | i5-7400 | 32 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram

Baltazar: ::

d4vid je izjavil:

Sem potem vzel Joyor S10-s-z, 2x1000W motor, doseg kao 70km, v realnosti pri meni (sami hribi), 30-40km. Zaenkrat zadovoljen po nekje 200km. Rahlo me moti, da nima zaviranja prek motorjev in zato diski trpijo malo bolj.

Tudi jaz gledam tega. Trenutno BigBang v akciji full znižan. Ga ima kolega sem naredil par krogov in glede na to da bo to moj prvi el. skiro mi je kr huda zadeva. Kako si zadovoljen z njim? Ima kdo še kakšen boljši predlog za tak denar? 110kg

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Načeloma nisem tolk zategnjen glede omejitev, samo tile skiroji pa grejo pri nas čez vse mere zdravega razuma. 2kW motor, takoj odklenjen in nato ga fura folk, ki še kolesarski izpit ni naredil.
Verjetno se morata ena dva 12 letnika čelno zaletet in doživet Darwina, da se bo kaj uredilo.
Seveda v drug ekstrem in bomo vozili 250W jajčke na tehnični...
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

aborko ::

+1. Tut js imam predelano el. kolo da gre več od omejitev, ampak vsaj na zunaj zgleda "normalno". Pa na 28" je, tole pa na 10". S tem 2kW skirojem pa pomoje kar izstopaš pri policajih. Niti ne vem kako je 2kW lahko legalno brez registracije, pa čeprav je omejeno na 25km/h.

https://www.bigbang.si/elektricni-skute...
««
55 / 55
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Elektricni skiro (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9518585 (7064) DamijanD
»

Hitrost skiroja? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8110973 (8625) c3p0
»

Električni skuter/skiro .... (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7827541 (7370) sds
»

Začela se je doba Xiaomija (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
7617367 (11781) dore2

Električni skiro- lahek, zložljiv, zmogljiv

Oddelek: Na cesti
187704 (7012) bluefish

Več podobnih tem