Forum » Na cesti » Skiro električni
Skiro električni
Temo vidijo: vsi
xelio ::
Na Mishop je bil do sedaj najcenejši. Ampak je sedaj cena kar 500 evrov, tako da se morda splača malo počakati z nakupom m365 pro.
Je komu že crknila zadnja žarnica na M365? Morda kdo ve, je potrebno samo menjati žarnico ali je problem v kablih?
Je komu že crknila zadnja žarnica na M365? Morda kdo ve, je potrebno samo menjati žarnico ali je problem v kablih?
reeves ::
Je komu že crknila zadnja žarnica na M365? Morda kdo ve, je potrebno samo menjati žarnico ali je problem v kablih?
Kolegu se je precvikal kabel točno na kontaktu, kjer je zalito. Meni je pa začela zadnja luč pol manj svetiti. Se ne obremenjujem kaj preveč; cela luč s kablom je 4€.
https://www.banggood.com/Scooter-Rear-T...
xelio ::
Je komu že crknila zadnja žarnica na M365? Morda kdo ve, je potrebno samo menjati žarnico ali je problem v kablih?
Kolegu se je precvikal kabel točno na kontaktu, kjer je zalito. Meni je pa začela zadnja luč pol manj svetiti. Se ne obremenjujem kaj preveč; cela luč s kablom je 4€.
https://www.banggood.com/Scooter-Rear-T...
To se verjetno zgodi zaradi blatnika, ki skače gor in dol?
Zdaj imam pa še nov problem. V sprednjem kolesu se je očitno nekaj premaknilo. Na momente mi izgleda, kot da bi se nekaj premikalo znotraj kolesa in mi nekoliko spreminja težišče. Je že kdo imel takšen problem? za kaj bi lahko šlo?
Karen ::
Eno vprašanje, če ima kdo Ranaultov N4 e-scooter (se dobi zraven Zoe-ja reklamno): a ta zadeva se da z BT povezat, ima kakšno aplikacijo, ali je standalone? Edina referenca v navodilih piše pri displayu Bluetooth. Ima kdo kakšne izkušnje, kaj namestit na telefon, kako povezat, kak upgrade ipd.? Hvala za info.
Best mom ::
Živjo, ali bi lahko prosim rešili anketo, ki jo je naredil moj sin govori o Električnem skiroju?
Tukaj je link:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp...
Tukaj je link:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp...
Stokarino ::
Pri m365 sumim (po kilometrini na polni bateriji), da se mi je nekaj baterij "odlotalo" oz da nimajo več stika (kolikor gledam na YT dovolj možen scenarij).
Je že imel kdo podoben problem in ga je sam (poizkušal) odpraviti?
Je že imel kdo podoben problem in ga je sam (poizkušal) odpraviti?
reeves ::
V petek sem imel prometno nesrečo, kjer se je poškodoval tudi skiro (poleg mene). Sicer je še vozen, vendar je sprednji del (motor, vilice) zategnjen.
Imam Evropsko poročilo o prometni nesreči z priznanjem krivde s strani voznice avtomobila ter potrdilo o prisotnosti policije.
Rad bi dal popraviti skiro na stroške zavarovalnice (oz. njene, ker je povzročitelj) ampak, ker še nisem nikoli imel nesreče me zanima:
- ali grem najprej na njeno zavarovalnico ali najprej popravim skiro?
- ali mora biti popravilo izvedeno na pooblaščenem servisu (Robotix) ali je lahko katerikoli servis?
Imam Evropsko poročilo o prometni nesreči z priznanjem krivde s strani voznice avtomobila ter potrdilo o prisotnosti policije.
Rad bi dal popraviti skiro na stroške zavarovalnice (oz. njene, ker je povzročitelj) ampak, ker še nisem nikoli imel nesreče me zanima:
- ali grem najprej na njeno zavarovalnico ali najprej popravim skiro?
- ali mora biti popravilo izvedeno na pooblaščenem servisu (Robotix) ali je lahko katerikoli servis?
St235 ::
Najprej moras opraviti cenitev na zavarovalnici kjer ima povzrociteljica zavarovano odgovoronost.
Cenilec bo ocenil skodo in smiselnost popravila. Popravljals potem lahko naceloma kjerkoli (ce bo popravilo ekonomsko smiselno).
Cenilec bo ocenil skodo in smiselnost popravila. Popravljals potem lahko naceloma kjerkoli (ce bo popravilo ekonomsko smiselno).
mailer ::
Verjetno je najbolje, da ti ocenijo totalko, dobiš povrnjenega recimo 75% cene nakupa. Glede na trajanje popravil pri nas se ne boš vozil pred prvomajskimi prazniki.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
Matevz96 ::
Najbolje, da pokličeš na zavarovalnico kjer ima voznica zavarovan avto in te bodo usmerili k njihovemu cenilcu škod.
#hooldthedoor
_rtg_ ::
Zanima me ali ni bilo nič problemov s policijo, glede na to, da še vedno ni urejeno glede skirojev kje se sploh lahko vozimo, oz. kolikor se mi zdi, zaenkrat vožnja sploh ni dovoljena? Sem skos mislil, da če pride do nesreče bom zaradi tega avtomatsko kriv, ali pa vsaj pokasiral kazen 500eur.
reeves ::
Policista sta razložila, da se lahko sama dogovoriva o krivdi, ali pa se sproži postopek, ki za sabo seveda potegne še stroške in kazen za prekršek. Rekel sem ji, da se najverjetneje strinjava glede krivde. Jaz sem peljal naravnost po kolesarski (Celovška proti Šentvidu), ona je pa zavila desno na tržnico Šiška direkt pred mene.
No, takrat je prvič nekaj hotela napeljevati, da ni njena krivda (ko sva čakala policijo je samo govorila, da me ni videla), češ ali so el. skiroji sploh dovoljeni. Policist je pojasnil, da so povsem legitimno prevozno sredstvo, opredeljena v zakonu kot posebna vozila in, da ji lahko pokaže člen, če želi. Nato je še omenila hitrost, kjer sem pojasnil, da so omejena na 25km/h. Tudi policist je pojasnil, da krivda nekako je očitna in, da je bolje, če prizna. Nato ni več komplicirala.
Če pa je urejeno v zakonu, pa tudi sam ne vem. Vem, da naj bi bilo že konec lanskega leta.
No, takrat je prvič nekaj hotela napeljevati, da ni njena krivda (ko sva čakala policijo je samo govorila, da me ni videla), češ ali so el. skiroji sploh dovoljeni. Policist je pojasnil, da so povsem legitimno prevozno sredstvo, opredeljena v zakonu kot posebna vozila in, da ji lahko pokaže člen, če želi. Nato je še omenila hitrost, kjer sem pojasnil, da so omejena na 25km/h. Tudi policist je pojasnil, da krivda nekako je očitna in, da je bolje, če prizna. Nato ni več komplicirala.
Če pa je urejeno v zakonu, pa tudi sam ne vem. Vem, da naj bi bilo že konec lanskega leta.
St235 ::
Posebna vozila imajo omejitev hitrost gibanja pesca.
Ampak v primeru krivde za nesreco kot tako to ni bistveno.
Se vedno je ona kot uporabnica nevarne stvari odgovorna za skodo ki nastane. Dodatno je razumet, da ti ke ona odvzela prednost ko je zvijala desno, kar je dodaten prekrsek.
Tako da je situacija kjer sta se dogovorila bistveno bolj ugodna, kot da bi vsak dobila svoj paket kazni, se vedno pa bi bila ona odgovorna za skodo.
Ampak v primeru krivde za nesreco kot tako to ni bistveno.
Se vedno je ona kot uporabnica nevarne stvari odgovorna za skodo ki nastane. Dodatno je razumet, da ti ke ona odvzela prednost ko je zvijala desno, kar je dodaten prekrsek.
Tako da je situacija kjer sta se dogovorila bistveno bolj ugodna, kot da bi vsak dobila svoj paket kazni, se vedno pa bi bila ona odgovorna za skodo.
predi ::
Policist bi se moral ravnati po 111. (4) v ZPrCP pa se iz nekega razloga ni. Dejstvo je, da reevesov e-skiro ne bi smel biti udeležen v cestnem prometu po 97. (5), kar jim je tudi priznal (posredno), če prav razumem njegov zapis. Sreča v nesreči.
reeves ::
Sem klical na Triglav in me pokličejo nazaj, da se dogovorimo.
Po zakonu, ki je veljal lansko leto (ne vem, če so ga že popravili) spadajo el. skiroji pod vozila katere uporaba ni dovoljena v CP. Omejitev 5km/h imajo npr. invalidski vozički, nakupovalni vozički za starejše,...
Lansko leto je bilo to velikokrat razloženo v medijih. So pa povedali tudi, da se uporaba el. skirojev ne bo kaznovala, ker niso krivi proizvajalci ali uporabniki, da niso pravilno opredeljeni v zakonu. Ta problem so imeli skoraj po celem svetu. GB uporabo sedaj prepoveduje, Nemčija je uredila zakon, kako je pri nas pa v bistvu ne vem.
Po zakonu se res sploh ne bi smel voziti, ampak nam dovolijo. Koliko je potem omejitev? 5km/h ali 25km/h? Če je prvo, se po kolesarski sploh ne smem voziti in je skiro brez pomena.
Zadnji čas, da uredijo zakonodajo glede tega.
Po zakonu, ki je veljal lansko leto (ne vem, če so ga že popravili) spadajo el. skiroji pod vozila katere uporaba ni dovoljena v CP. Omejitev 5km/h imajo npr. invalidski vozički, nakupovalni vozički za starejše,...
Lansko leto je bilo to velikokrat razloženo v medijih. So pa povedali tudi, da se uporaba el. skirojev ne bo kaznovala, ker niso krivi proizvajalci ali uporabniki, da niso pravilno opredeljeni v zakonu. Ta problem so imeli skoraj po celem svetu. GB uporabo sedaj prepoveduje, Nemčija je uredila zakon, kako je pri nas pa v bistvu ne vem.
Po zakonu se res sploh ne bi smel voziti, ampak nam dovolijo. Koliko je potem omejitev? 5km/h ali 25km/h? Če je prvo, se po kolesarski sploh ne smem voziti in je skiro brez pomena.
Zadnji čas, da uredijo zakonodajo glede tega.
St235 ::
Policist bi se moral ravnati po 111. (4) v ZPrCP pa se iz nekega razloga ni. Dejstvo je, da reevesov e-skiro ne bi smel biti udeležen v cestnem prometu po 97. (5), kar jim je tudi priznal (posredno), če prav razumem njegov zapis. Sreča v nesreči.
Kar na noben način ne spremeni odgovornosti voznice in dejstva, da je povzročila nesrečo s tem, ko je neprevidno zavila desno in mu odvzela prednost.
To, da bi reeves tudi plačal prekršek tega ne spremeni.
Koliko je potem omejitev? 5km/h ali 25km/h?
omejitev v smislu koliko smeš vozit ne obstaja. Po trenutno veljavni zakonodaji je konstrukcijka omejitev hitrost pešca torej 5 km/h.
Električni skiroji, ki kontrukcijsko to presegajo (praktično vsi) pomenijo, da je uporabnik v prekršku. ampak to, da je uporabnik v prekršku ne razbremeni odgovornosti voznika, ki ga po vozi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
buttcrack ::
čist isti šmorn bi bil, če bi bil na skiroju na nožni pogon.
to da je električni pri prekršku voznice ne igra vloge IMO.
to da je električni pri prekršku voznice ne igra vloge IMO.
St235 ::
vlogo igra v toliko, da bi lahko tudi uporabnika skiroja kaznovali.
Teoretično, pa bi lahko igralo vlogo, če je destvo, da je uporabljal električni skiro, namesto navadnega botrovalo k nastanku nesreče ozrioma posladicam. Recimo tak primer bi bil, če bi šlo za kakšno ekstremno verzijo skiroja in bi se uporabnik peljal 80km/h. V tem primeru seveda lahko prekrški uporabnika skiroja bistveno prispevajo k nastanku nesreče, kakor tudi k posledicam.
Teoretično, pa bi lahko igralo vlogo, če je destvo, da je uporabljal električni skiro, namesto navadnega botrovalo k nastanku nesreče ozrioma posladicam. Recimo tak primer bi bil, če bi šlo za kakšno ekstremno verzijo skiroja in bi se uporabnik peljal 80km/h. V tem primeru seveda lahko prekrški uporabnika skiroja bistveno prispevajo k nastanku nesreče, kakor tudi k posledicam.
predi ::
Se strinjam, nisem temu oporekal.Policist bi se moral ravnati po 111. (4) v ZPrCP pa se iz nekega razloga ni. Dejstvo je, da reevesov e-skiro ne bi smel biti udeležen v cestnem prometu po 97. (5), kar jim je tudi priznal (posredno), če prav razumem njegov zapis. Sreča v nesreči.
Kar na noben način ne spremeni odgovornosti voznice in dejstva, da je povzročila nesrečo s tem, ko je neprevidno zavila desno in mu odvzela prednost.
To, da bi reeves tudi plačal prekršek tega ne spremeni.
Pravim, da policist verjetno ne bi smel opustiti postopka in bi morala verjetno oba udeleženca dobiti kazen, tudi če se o krivdi strinjata, ker eno od vozil ni imelo izpolnjenih pogojev za uporabo v cestnem prometu.
Iz Zakona o pravilih cestnega prometa (Uradni list RS, št. 82/13 – uradno prečiščeno besedilo, 69/17 – popr., 68/16, 54/17, 3/18 – odl. US in 43/19 – ZVoz-1B):
109. člen (prometne nesreče)
(3) Prometna nesreča z majhno poškodbo je prometna nesreča I. kategorije, ki ima za posledico le manjšo poškodbo na udeleženih vozilih v obliki odrgnin, zdrsnin, vdrtin ipd., niso pa huje poškodovani podvozje ali naprave za upravljanje ali zaviranje, ali pa je nastala samo škoda na objektih, stvareh ali okolju.
111. člen (zavarovanje dokazov ob prometni nesreči)
(2) Policist mora priti na kraj prometne nesreče I. kategorije in ugotoviti dejstva ter zbrati dokaze, potrebne za odločitev o prekršku, če ga o njej obvesti udeleženec prometne nesreče v roku 24 ur od nastanka prometne nesreče.
(4) Policist lahko odstopi od ugotavljanja dejstev in zbiranja dokazov, potrebnih za odločitev o prekršku pri prometni nesreči z majhno poškodbo, ne glede na to s katerim prekrškom je bila prometna nesreča povzročena, in o tem obvesti udeležence prometne nesreče. Preden policist odstopi od ugotavljanja dejstev in zbiranja dokazov, mora ugotoviti, ali voznik in vozilo izpolnjujeta pogoje za udeležbo v cestnem prometu po tem zakonu, zakonu, ki ureja voznike in zakonu, ki ureja motorna vozila. Če pri tem ugotovi kršitve v zvezi z izpolnjevanjem pogojev za udeležbo v cestnem prometu, ali se udeleženca prometne nesreče ne moreta sporazumeti o odgovornosti za povzročitev nesreče, opravi postopek iz drugega odstavka tega člena.
Morda imajo drugačne usmeritve glede takšnih primerov. Kolikor vem ZPrCP še ni bil spremenjen na način, da bi legaliziral "tipične e-skiroje" (razlog: odstop vlade, itn.).
Gregor P ::
Saj imate tudi moj primer kaznovanja nekaj strani nazaj za primerjavo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
katem ::
Zdravo,
mene pa zanima, če ima kdo izkušnje s slovenskimi Xplore skiroji. Konkretno se zanimam za tale model, ki je tako po tehničnih lastnostih kot po konstrukciji blizu Segwayjevemu Ninebotu ES2, vendar je nekoliko manjše teže in nižje cene (vsaj v Big Bangu, kjer je trenutno 350 EUR). Glede na opisane specifikacije bi skiro ustrezal mojim potrebam, vendar imam pomisleke zaradi firme, s katero, vsaj kar se tiče drobne elektronike (USB ključi, Mp3 player ...), nimam nekih dobrih izkušenj.
mene pa zanima, če ima kdo izkušnje s slovenskimi Xplore skiroji. Konkretno se zanimam za tale model, ki je tako po tehničnih lastnostih kot po konstrukciji blizu Segwayjevemu Ninebotu ES2, vendar je nekoliko manjše teže in nižje cene (vsaj v Big Bangu, kjer je trenutno 350 EUR). Glede na opisane specifikacije bi skiro ustrezal mojim potrebam, vendar imam pomisleke zaradi firme, s katero, vsaj kar se tiče drobne elektronike (USB ključi, Mp3 player ...), nimam nekih dobrih izkušenj.
reeves ::
Iz zavarovalnice so mi poslali odškodninski zahtevek, ki ga moram izpolniti. Zraven bom priložil slike poškodb, Evropsko poročilo in potrdilo o prisotnosti policije in vse skupaj poslal cenilcu. Ta me bo potem kontaktiral in povedal, če je lahko ocenil po slikah oz. se dogovoriva za ogled skiroja. Nato je vse odvisno od njega.
@predi
policistka je na potrdilo, kot razlog odstopa napisala, da oba izpolnjujeva pogoje za udeležbo v CP in, da sva se o krivdi sporazumela. Sklepam, da to zajema tako voznika (ker ni noben napihal, ima izpit), kot vozilo.
@predi
policistka je na potrdilo, kot razlog odstopa napisala, da oba izpolnjujeva pogoje za udeležbo v CP in, da sva se o krivdi sporazumela. Sklepam, da to zajema tako voznika (ker ni noben napihal, ima izpit), kot vozilo.
predi ::
@prediV primeru, ki ga je omenil Gregor P, je bilo drugače, zakonodaja pa se v tem času ni spremenila, ker je predlog sprememb še vedno v obravnavi. Kot sem že rekel, sreča v nesreči.
policistka je na potrdilo, kot razlog odstopa napisala, da oba izpolnjujeva pogoje za udeležbo v CP in, da sva se o krivdi sporazumela. Sklepam, da to zajema tako voznika (ker ni noben napihal, ima izpit), kot vozilo.
St235 ::
Iz zavarovalnice so mi poslali odškodninski zahtevek, ki ga moram izpolniti. Zraven bom priložil slike poškodb, Evropsko poročilo in potrdilo o prisotnosti policije in vse skupaj poslal cenilcu. Ta me bo potem kontaktiral in povedal, če je lahko ocenil po slikah oz. se dogovoriva za ogled skiroja. Nato je vse odvisno od njega.
@predi
policistka je na potrdilo, kot razlog odstopa napisala, da oba izpolnjujeva pogoje za udeležbo v CP in, da sva se o krivdi sporazumela. Sklepam, da to zajema tako voznika (ker ni noben napihal, ima izpit), kot vozilo.
Se je pač odločila, da ne bo dlakocepila. Tudi če bi bil z avtom in bi imel nameščene napačne pnevmatike se policist lahko odloči, da tega "ne vidi". V bistvu sistemi, kjer imajo policisti več diskrecijske pravice in jo dejansko uporabljajo po mojem mnenju delujejo bolje, samo je v Sloveniji to utopija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Gambino ::
Dejstvo je, da je ženska izsilila prednost. Lahko bi bil kolesar, lahko pa je človek na skiroju je čisto vseeno. Če ne vidiš obeh, potem nisi za na cesto. Se izgovarjat na glup zakon, kjer skiro ni dobro definiran je neumnost. Policist pa se je pravilno odločil, po moje. Malo zdrave pameti ne škoduje!
kuglvinkl ::
Vceraj sem probal kaabo mantis. 2x1000w... to je cist drug svet, in cist druga fora. Zih rabis ta pravo celado, oreng rokavice in spet kar nekaj vaje.
Zdej, taksnega ne bi imel ker bo najbrz obveljala omejitev 25 na uro, binpa mel nekaj tako vzmetenega, in range 50 km z mojimi 100 kilamo. Pa ceno max jurja.
Zdej, taksnega ne bi imel ker bo najbrz obveljala omejitev 25 na uro, binpa mel nekaj tako vzmetenega, in range 50 km z mojimi 100 kilamo. Pa ceno max jurja.
Your focus determines your reallity
freesty ::
Zdravo,
mene pa zanima, če ima kdo izkušnje s slovenskimi Xplore skiroji. Konkretno se zanimam za tale model, ki je tako po tehničnih lastnostih kot po konstrukciji blizu Segwayjevemu Ninebotu ES2, vendar je nekoliko manjše teže in nižje cene (vsaj v Big Bangu, kjer je trenutno 350 EUR). Glede na opisane specifikacije bi skiro ustrezal mojim potrebam, vendar imam pomisleke zaradi firme, s katero, vsaj kar se tiče drobne elektronike (USB ključi, Mp3 player ...), nimam nekih dobrih izkušenj.
Za 360eur dobis Ninebota ali pa Xiaomija m365. Ce bi za 360eur dobil z dodatno baterijo bi pa mogoce celo razmislil.
Gre pa pomoje tak za Ninebota ES2 z drugo nalepko.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
reeves ::
Se je pač odločila, da ne bo dlakocepila. Tudi če bi bil z avtom in bi imel nameščene napačne pnevmatike se policist lahko odloči, da tega "ne vidi". V bistvu sistemi, kjer imajo policisti več diskrecijske pravice in jo dejansko uporabljajo po mojem mnenju delujejo bolje, samo je v Sloveniji to utopija.
Včeraj sem poslal vse dokumente. Sedaj čakam odgovor cenilca.
Veš kaj mi ni jasno? Dejstvo je, da je po trenutno veljavni zakonodaji uporaba el. skirojev prepovedana. Je pa bilo lansko leto tudi povedano s strani MNZ, da se uporaba vseeno ne bo sankcionirala, dokler se ne uredi zakonodaja oz. se bo do takrat kaznovalo samo kakšne norce. Tolerirali bodo vožnjo po kolesarski do 25km/h ali pločniku do 5km/h. Kar naj bi bilo kasneje opredeljeno tudi z zakonom.
Jaz in vsi ostali skirojaši smo seveda kršili zakonodajo vsakodnevno in nikoli ni bilo težav s policijo, tako kot so oblasti obljubile.
Zakaj bi bil jaz kaznovan v primeru nesreče, drugače pa ne? Zakaj nam dovolijo voziti do 25km/h po kolesarski brez sankcij, če pa pride do nesreče bi pa dobil kazen?
Drugače se pa strinjam, da se policist odloči ne ukvarjati se s stvarjo, ki sicer ni po predpisih ampak nima nobenega vpliva na nesrečo.
St235 ::
Zakaj bi bil jaz kaznovan v primeru nesreče, drugače pa ne?
Zato, ker nič od tega kar si naštel ni pravno formalno urejeno in gre tehnično za prekršek. Ravno tako bi lahko bil kaznovan neodvisno od nesreče.
Zakaj nam dovolijo voziti do 25km/h po kolesarski brez sankcij, če pa pride do nesreče bi pa dobil kazen?
Saj ni dovoljeno, samo sankcionira se ne. Ravno tako ni nujno, da bi dobil kazen v primeru nesreče, ni pa izključeno, še posebej če bi policist presodil, da is svojim ravnanjem doprinesel k nastanku nesreče.
Je pa bilo lansko leto tudi povedano s strani MNZ, da se uporaba vseeno ne bo sankcionirala, dokler se ne uredi zakonodaja oz. se bo do takrat kaznovalo samo kakšne norce. Tolerirali bodo vožnjo po kolesarski do 25km/h ali pločniku do 5km/h. Kar naj bi bilo kasneje opredeljeno tudi z zakonom.
Če nekaj toleriraš, še ne pomeni, da je zakonito.
Pomoje je ravno eno leto, kar se je ta zadeva kotalilila v medijih. Je pa takrat krožilo kar precej nasprotujočih si stališč, ker dejansko niti pripravljelec zakona (ministrstvo za infrastrukturo) niti izvajalec (policija) na prvo žogo nista zaznala težave v električnih skirojih (oboji so bili prepričani, da sje vse ok) in je šelo po kar nekaj krogih postalo jasno, da trenutna zakonodaja uporabe le teh ne dovoljuje.
Mnenje policije je bilo takrat, da je dopustno trenutno zakonodajo razlagat na dva načina. En način je tako kot je v zakonu dejansko napisano in bi morala biti hitrost eskirojev omejena na 5km/h. Druga ugodnejša razlaga za uporabnike eskirojev pa je, da so dopustni v kolikor se uporabljajo v skladu z hitrosjo, ki velja za udeležence okoli njih. Torej 5 km/h med pešci do 25 km/h med kolesarji. Slednja interpretacija pravno formalno seveda ni pravilna, ampak ker ni v škodo kršiteljem je dopustna.
Ravno tako je treba vedet, da je v RS edini, ki lahko dokončno presodi sodišče, do česar pa glede na to, da gre za kršitelja milejšo intepretacijo v praksi še ni prišlo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
c3p0 ::
reeves ::
So pa hitri, moram priznati.
Zdaj je bil pri meni cenilec. Pravi, da po njegovem mnenju je to totalka, ker je treba itak menjati motor naj pa za vsak slučaj še pošljem slike in vprašam na pooblaščenem servisu, če se da kako popraviti.
Tako, da sedaj čakam odgovor Robotix-a.
Zdaj je bil pri meni cenilec. Pravi, da po njegovem mnenju je to totalka, ker je treba itak menjati motor naj pa za vsak slučaj še pošljem slike in vprašam na pooblaščenem servisu, če se da kako popraviti.
Tako, da sedaj čakam odgovor Robotix-a.
katem ::
Gre pa pomoje tak za Ninebota ES2 z drugo nalepko.
Glede na slike, je to rebranded ES2. Čeprav slike zavajajo, ker vsebujejo tudi dodatno baterijo, česar pa v tej ponudbi ne dobiš brez doplačila.
Se pravi sta Ninebot ES2 in tale Xplore praktično ista zadeva, samo z različnima imenoma? Podobno kot Inmotion L8F in Koowheele E1?
freesty ::
To sklepam, ni pa to 100%. Pa niti ni ceneje. Zakaj pa ne kupis za tak denar Xiaomija m365? Je preverjena zadeva, deli se dobijo povsod..
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
freesty ::
Ja ampak za tega ne ves, ce je isti kontroler notr pa isti motor. Lahko, da so sam okvir vzeli.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
katem ::
Ok, kaj pa Inmotion L8F, ima kdo izkušnje? Menda ima domet kar dober, sploh za slabih 10 km na dan, ki jih naredim; me pa zanima, kako bi se z 250 w motorjem odrezal pri vožnji v hrib (vsaj v primerjavi s 300 w Ninebotom), če imam cca. 65 kg? V okolici, kjer živim (Nm), sicer ni nekih strmih klančin, je pa več daljšega, "položnejšega" hriba (kolesarske steze, naselja, obvoznica).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: katem ()
CroCopNo1 ::
Živjo, jaz gledam, da bi kupil kaabo mantis 2x1000w z 18ah kitajsko baterijo.. vidim, da iz Ali Expressa ta skiro ne pošiljajo v Slovenijo (vsaj trenutno ne). Ima kdo izkušnje z podobnimi skiroji in kje ste jih naročili? V Sloveniji vidim samo 2 ponudnika, robbo in ekodrive.
c00L3r ::
Živjo, jaz gledam, da bi kupil kaabo mantis 2x1000w z 18ah kitajsko baterijo.. vidim, da iz Ali Expressa ta skiro ne pošiljajo v Slovenijo (vsaj trenutno ne). Ima kdo izkušnje z podobnimi skiroji in kje ste jih naročili? V Sloveniji vidim samo 2 ponudnika, robbo in ekodrive.
Jaz ne bi dal 2000€ za vozilo, katero boš lahko uporabljal samo na domačem dvorišču.
Tomson ::
Sta na precej podobnem nivoju, ES2 ima malo manjša kolesa in nekaj km manjši doseg. Ima pa M365 občutno boljše zavore v primerjavi s ES2 in napihljive gume, kjer je vožnja dosti mehkejša, ES2 pa po drugi strani "amortizerje", ki kar dobro amortizirajo neravna tla. Največja prednost Ninebot skirojev pa je možnost dokupa baterije, ki izboljša doseg, hitrost in pospeške skiroja. Sicer ima navaden ES2 manj zmogljivo baterijo a močnejši motor, res pa je huda zadeva z močnejšo baterijo oz. ES4 verziji. Xiaomi na zaslonu kaže le stanje bbaterije, ES 2 še hitrost. V osnovi pa gre za precej podobne električne skiroje, izdelane na isti osnovi, Xiaomi je namreč precej investiral v Ninebot ($80 miljonov) podjetje (in Ninebot je nato kupilo Segway) in na podlagi tega sodelovanja je nastal M365 model, ki je jasno, v največji meri plod znanja in izkušenj Segway Ninebot podjetja ... odločitev glede na prioritete in bolj všečne lastnosti, sta pa oba modela odlična.
Asus Prime X470 Pro, AMD Ryzen 9 3900X, Gigabyte GTX 1660 Super
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor
aborko ::
Sem par dni nazaj nabavil dva M365. Je kr ok kvaliteta, čeprav mu za moj okus manjka moči in sem po pol ure že flešal, da bi povečal moč in hitrost. Ok hitrost kaj več kot 30 niti ne rabim, ampak moč v hrib je pa bolj tako tako. Imam še 2 el. kolesa z 250W motorji malo overvoltana (iz 10s na 13 oz 14s) pa gredo kolesa res bistveno bolje (beri 2x hitreje) v hrib, verjetno se tudi pozna dodatna moč, ko še zraven poganjaš pedala.
Po flashanju m365 mi po grafu kaže da vleče tudi preko 900W, ampak ga hribi vseeno kar zmatrajo (moja teža 80kg), še sploh če baterija ni polna. Tudi motor se konkretno segreje in se bojim da če se bi šel neke modifikacije v obliki povečanja napetosti (battery booster pack), da bi ubogi motorček kaj kmalu lahko spustil dušo.
So pa bremze res ok, luč sveti ok, edino polnjenje bi lahko bilo hitrejše, pa doseg je tako tako, sploh če nisi na ravnem in na eco mode... Sem ga že prvi dan porival :(
Po flashanju m365 mi po grafu kaže da vleče tudi preko 900W, ampak ga hribi vseeno kar zmatrajo (moja teža 80kg), še sploh če baterija ni polna. Tudi motor se konkretno segreje in se bojim da če se bi šel neke modifikacije v obliki povečanja napetosti (battery booster pack), da bi ubogi motorček kaj kmalu lahko spustil dušo.
So pa bremze res ok, luč sveti ok, edino polnjenje bi lahko bilo hitrejše, pa doseg je tako tako, sploh če nisi na ravnem in na eco mode... Sem ga že prvi dan porival :(
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: aborko ()
axi145 ::
Sta na precej podobnem nivoju, ES2 ima malo manjša kolesa in nekaj km manjši doseg. Ima pa M365 občutno boljše zavore v primerjavi s ES2 in napihljive gume, kjer je vožnja dosti mehkejša, ES2 pa po drugi strani "amortizerje", ki kar dobro amortizirajo neravna tla. Največja prednost Ninebot skirojev pa je možnost dokupa baterije, ki izboljša doseg, hitrost in pospeške skiroja. Sicer ima navaden ES2 manj zmogljivo baterijo a močnejši motor, res pa je huda zadeva z močnejšo baterijo oz. ES4 verziji. Xiaomi na zaslonu kaže le stanje bbaterije, ES 2 še hitrost. V osnovi pa gre za precej podobne električne skiroje, izdelane na isti osnovi, Xiaomi je namreč precej investiral v Ninebot ($80 miljonov) podjetje (in Ninebot je nato kupilo Segway) in na podlagi tega sodelovanja je nastal M365 model, ki je jasno, v največji meri plod znanja in izkušenj Segway Ninebot podjetja ... odločitev glede na prioritete in bolj všečne lastnosti, sta pa oba modela odlična.
V bistvu me še najbolj zanima iz prve roke (če je kdo testiral oba) udobnost vožnje oz. primerjava mehke gume brez amortizerjev M365) in polne z amortizerji (ES2), je občutna razlika ali je približno enako. In pa kako je glede vlečenja v klanec, kolega mi je rekel da M365 precej pobere že ob manjšem klancu...
mailer ::
Guma ti recimo pobere dober centimeter grbine če je slabo napolnjena, amortizer pa recimo 3. Večji kot je premer in višina gume manj tresljajev bo. Osebno bi se raje odločil za zračnico proti amortizerjem.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
c3p0 ::
Imam ES2 oz. ES4 in mi ni žal. Ne moreš imeti gumi defekta, kablčki ne štrlijo stran, kaže ti hitrost, baterija je v štangi, sam board je tako bolj fleksibilen in dodatno blaži. Flashat se da sicer oba.
Sta pa oba ES2 in M365 precej švoh, komaj dodatna baterija naredi ES2 (oz. takrat mu rečemo ES4) bolj živega v blage klance.
Sta pa oba ES2 in M365 precej švoh, komaj dodatna baterija naredi ES2 (oz. takrat mu rečemo ES4) bolj živega v blage klance.
Stokarino ::
Meni m365 po slabih 2kkm že zelo peša (doseg/baterija), slabih 10km+- max.
Ne vem pa ali je pač kriva obraba ali pa so mogoče tresljaji odklopili kakšen spoj na bateriji?
Nove baterijie pa vidim da so okoli 130€ gor, kar je pa spet polovico cene rabljenega
Ne vem pa ali je pač kriva obraba ali pa so mogoče tresljaji odklopili kakšen spoj na bateriji?
Nove baterijie pa vidim da so okoli 130€ gor, kar je pa spet polovico cene rabljenega
Kosek1 ::
Meni m365 po slabih 2kkm že zelo peša (doseg/baterija), slabih 10km+- max.
Ne vem pa ali je pač kriva obraba ali pa so mogoče tresljaji odklopili kakšen spoj na bateriji?
Nove baterijie pa vidim da so okoli 130€ gor, kar je pa spet polovico cene rabljenega
Sicer je odvisno tudi od tvoje teže, vendar je treba vedeti, da je baterija Kitajska. Si vozil s polnimi gumami? Po enem letu baterija zagotovo izgubi na vzdržljivosti. Prodaj in kupi Ninebot MAX G30. :)
valdo ::
vendar je treba vedeti, da je baterija Kitajska.
To je nesmisel, točno se ve kakšne so celice v tem skiroju,
drugače pa so (skoraj) vse baterije PRC.
Je pa res, kot si napisal,
doseg, je odvisen od njegove teže, števila ciklov polnitev, ki jih je baterija že imela in terena.
Lp
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Elektricni skiro (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 15304 (3783) | DamijanD |
» | Hitrost skiroja? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9138 (6790) | c3p0 |
» | Električni skuter/skiro .... (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 26087 (5916) | sds |
» | Začela se je doba Xiaomija (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Android | 14744 (9158) | dore2 |
⊘ | Električni skiro- lahek, zložljiv, zmogljivOddelek: Na cesti | 7160 (6468) | bluefish |