» »

Skiro električni

Skiro električni

Temo vidijo: vsi
««
27 / 53
»»

Kosek1 ::

buttcrack je izjavil:

čelada te ne obvaruje pred zlomom nosu :)


Odvisno od čelade.

Tale ščiti tudi nos. :)

Kekec ::

Xiaomi M365 za 349€ pri nas
https://www.mimovrste.com/smart-sport/x...

buttcrack ::

Kosek1 je izjavil:

buttcrack je izjavil:

čelada te ne obvaruje pred zlomom nosu :)


Odvisno od čelade.

Tale ščiti tudi nos. :)

z motogp čelado na skiro? pa z airbagom tudi al kaj? hmmmm... potem nam pa res ni več pomoči.

klempo ::

Xiaomi M365 PRO pa za 499€

https://www.mimovrste.com/smart-sport/x...

Kamran ::

Zdravo,

Mene zanima kako je pa kaj z nosilnostjo teh električnih skirojev. :P

Skratka kako teža posameznika vpliva na domet (prevožljeni km). Mogoče celo obstaja kakšna tabela...

Kosek1 ::

Kamran je izjavil:

Zdravo,

Mene zanima kako je pa kaj z nosilnostjo teh električnih skirojev. :P

Skratka kako teža posameznika vpliva na domet (prevožljeni km). Mogoče celo obstaja kakšna tabela...


Gledano z vidika težkega ali lahkega?

Če si težji, vzemi močnejšega. :)

Gregor P ::

Itak vpliva, če imaš več kot 75 kg kupiš npr. PRO različico. Kakšna je pa tabela pa ne vem.:8) Ampak zagotovo mora biti polno tega na spletu. Mislim, da pri navadnem xiomiju M365 piše, da 75 kg težek človek lahko naredi 30 km pri 15 km/h povprečni hitrosti in temperaturi 25°C. Lahko si predstavljaš, kako domet pade, če imaš npr. 100 kg.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Kamran ::

Gregor P je izjavil:

Itak vpliva, če imaš več kot 75 kg kupiš npr. PRO različico. Mislim, da pri navadnem xiomiju M365 piše, da 75 kg težek človek lahko naredi 30 km pri 15 km/h povprečni hitrosti in temperaturi 25°C. Lahko si predstavljaš, kako domet pade, če imaš npr. 100 kg.

Ja saj če bi, bi si PRO verzijo kupil. Mojih 115 kg bo pa precej omejilo vse skupaj. :P

Razen, če si še kakšno baterijo zraven vzporedno vežem.

gdjv ::

Gregor P je izjavil:

Itak vpliva, če imaš več kot 75 kg kupiš npr. PRO različico. Kakšna je pa tabela pa ne vem.:8) Ampak zagotovo mora biti polno tega na spletu. Mislim, da pri navadnem xiomiju M365 piše, da 75 kg težek človek lahko naredi 30 km pri 15 km/h povprečni hitrosti in temperaturi 25°C. Lahko si predstavljaš, kako domet pade, če imaš npr. 100 kg.


Jaz imam PRO-ja, 95kg, partnerka (63 kg) ima navadni M365, po izkušnjah je domet nekje enak, vsaj na "sport" načinu. Na Eco pa mislim, da je doseg PRO-ja daljši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gdjv ()

Ahim ::

Kosek1 je izjavil:

Ahim je izjavil:

jb_j je izjavil:

Lahko bi bla obvezna uporaba čelade za vse, ki uporabljajo skiro. (pa neka simbolična kazen, ene 100€ ob neuporabi čelade)

Razen, če ga uporabljajo v peš conah, v hitrostih, ki je predpisana za tam.

Mal je smešn, da lahko dobiš lahko jurja kazni če si vinjen. Čelada pa ni predpisana.

Se ti ne zdi, da je med enim in drugim bistvena razlika - nekdo, ki je vinjen, ogroza vse udelezence v prometu, nekdo brez celade na e-skiroju pa ogroza sebe?


Sicer pa, kdo jb_j-ju brani, da si nadene čelado? Lahko si natakne tudi ščitnike za ramena, komolce in kolena. Vse je dovoljeno. :)

Baje po trenutni zakonodaji se sploh nikjer ne sme vozit z e-skirojem (razen kolesarskih poteh), kamor niti pločniki ne spadajo. :)

Od kje te pavsalne? Sme se voziti po plocniku in sicer s hitrostjo, ki ni vecja od hitrosti pesca. Bos sicer (razen pescev) edini, ki na plocniku uposteva prometne predpise, ampak to ni tezava zakonodaje, ampak neobstojece kulture, debilnosti in egoizma.

Celado bi pa vsak pri zdravi pameti sam nabavil, saj trk z glavo v karkoli pri 25 km/h ne bo sel mimo brez posledic, tisti, katerim je za lastno glavo veeno, naj jo pa kar nosijo naprodaj - Darwin na delu :)) Moj prejsnji odgovor se je nanasal predvsem na nesmiselno primerjavo zgoraj.

Ahim ::

klempo je izjavil:

Xiaomi M365 PRO pa za 499€

https://www.mimovrste.com/smart-sport/x...

Tukaj je se 10 evrov cenejsi:

https://www.mishop.si/xiaomi-mi-elektri...

mailer ::

Kaj ni black friday šele čez dober mesec?
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Stokarino ::

Sumim da imam nekaj okvarjen M365, po dobrih 1200km imam le cca 13km dosega - flashan ali default. Nasploh pa zelo zadovoljen, dala skozi že veliko hudih neviht in vročih dni. Imam pa spredaj in zadaj solid tire.

predi ::

Ahim je izjavil:

Kosek1 je izjavil:

Ahim je izjavil:

jb_j je izjavil:

Lahko bi bla obvezna uporaba čelade za vse, ki uporabljajo skiro. (pa neka simbolična kazen, ene 100€ ob neuporabi čelade)

Razen, če ga uporabljajo v peš conah, v hitrostih, ki je predpisana za tam.

Mal je smešn, da lahko dobiš lahko jurja kazni če si vinjen. Čelada pa ni predpisana.

Se ti ne zdi, da je med enim in drugim bistvena razlika - nekdo, ki je vinjen, ogroza vse udelezence v prometu, nekdo brez celade na e-skiroju pa ogroza sebe?


Sicer pa, kdo jb_j-ju brani, da si nadene čelado? Lahko si natakne tudi ščitnike za ramena, komolce in kolena. Vse je dovoljeno. :)

Baje po trenutni zakonodaji se sploh nikjer ne sme vozit z e-skirojem (razen kolesarskih poteh), kamor niti pločniki ne spadajo. :)

Od kje te pavsalne? Sme se voziti po plocniku in sicer s hitrostjo, ki ni vecja od hitrosti pesca. Bos sicer (razen pescev) edini, ki na plocniku uposteva prometne predpise, ampak to ni tezava zakonodaje, ampak neobstojece kulture, debilnosti in egoizma.
Smo že večkrat navedli, da veljajo za motorizirane skiroje drugačna pravila, kot za tiste, ki jih poganja človeška moč. Je pa v teku sprememba zakonodaje.

xelio ::

Stokarino je izjavil:

Sumim da imam nekaj okvarjen M365, po dobrih 1200km imam le cca 13km dosega - flashan ali default. Nasploh pa zelo zadovoljen, dala skozi že veliko hudih neviht in vročih dni. Imam pa spredaj in zadaj solid tire.


So gume dovolj napihnjene?

Stokarino ::

xelio je izjavil:

Stokarino je izjavil:

Sumim da imam nekaj okvarjen M365, po dobrih 1200km imam le cca 13km dosega - flashan ali default. Nasploh pa zelo zadovoljen, dala skozi že veliko hudih neviht in vročih dni. Imam pa spredaj in zadaj solid tire.


So gume dovolj napihnjene?


Napumpane niso čisto nič :) Solid/trde/polne gume spredaj in zadaj.

Miki N ::

Stokarino je izjavil:

Sumim da imam nekaj okvarjen M365, po dobrih 1200km imam le cca 13km dosega - flashan ali default. Nasploh pa zelo zadovoljen, dala skozi že veliko hudih neviht in vročih dni. Imam pa spredaj in zadaj solid tire.


Baterije so očitno odpeljale svoje, saj 1200 km je čisto spodobna življenska doba za verjetno precej potrošniške celice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

OrkAA ::

Miki N je izjavil:

Stokarino je izjavil:

Sumim da imam nekaj okvarjen M365, po dobrih 1200km imam le cca 13km dosega - flashan ali default. Nasploh pa zelo zadovoljen, dala skozi že veliko hudih neviht in vročih dni. Imam pa spredaj in zadaj solid tire.


Baterije so očitno odpeljale svoje, saj 1200 km je čisto spodobna življenska doba za verjetno precej potrošniške celice.


Caki, to pa nima smisla?

1200/20 = 60

To pomeni, da so baterije dale cez cez palec sele 60 ciklov. Take baterije bi morale brez problema delat na 500+ ciklov.

Miki N ::

OrkAA je izjavil:

Miki N je izjavil:

Stokarino je izjavil:

Sumim da imam nekaj okvarjen M365, po dobrih 1200km imam le cca 13km dosega - flashan ali default. Nasploh pa zelo zadovoljen, dala skozi že veliko hudih neviht in vročih dni. Imam pa spredaj in zadaj solid tire.


Baterije so očitno odpeljale svoje, saj 1200 km je čisto spodobna življenska doba za verjetno precej potrošniške celice.


Caki, to pa nima smisla?

1200/20 = 60

To pomeni, da so baterije dale cez cez palec sele 60 ciklov. Take baterije bi morale brez problema delat na 500+ ciklov.


Odvisno kako jih ciklaš, pa saj še niso fuč - koliko je bil pa doseg na začetku?

Stokarino ::

Miki N je izjavil:

OrkAA je izjavil:

Miki N je izjavil:

Stokarino je izjavil:

Sumim da imam nekaj okvarjen M365, po dobrih 1200km imam le cca 13km dosega - flashan ali default. Nasploh pa zelo zadovoljen, dala skozi že veliko hudih neviht in vročih dni. Imam pa spredaj in zadaj solid tire.


Baterije so očitno odpeljale svoje, saj 1200 km je čisto spodobna življenska doba za verjetno precej potrošniške celice.


Caki, to pa nima smisla?

1200/20 = 60

To pomeni, da so baterije dale cez cez palec sele 60 ciklov. Take baterije bi morale brez problema delat na 500+ ciklov.


Odvisno kako jih ciklaš, pa saj še niso fuč - koliko je bil pa doseg na začetku?


https://c.mi.com/thread-1897191-1-0.html Če si translatate je tale Poljak po 3000 na bolj zeleni veji glede baterije in vsega :D Očitno se je moj nekaj utrudil ali bogsigavedi. Od začetka mislim da sem imel okoli 19-21km (ali pa raje -2, not sure) rangea.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stokarino ()

Miki N ::

Stokarino je izjavil:

Miki N je izjavil:

OrkAA je izjavil:

Miki N je izjavil:

Stokarino je izjavil:

Sumim da imam nekaj okvarjen M365, po dobrih 1200km imam le cca 13km dosega - flashan ali default. Nasploh pa zelo zadovoljen, dala skozi že veliko hudih neviht in vročih dni. Imam pa spredaj in zadaj solid tire.


Baterije so očitno odpeljale svoje, saj 1200 km je čisto spodobna življenska doba za verjetno precej potrošniške celice.


Caki, to pa nima smisla?

1200/20 = 60

To pomeni, da so baterije dale cez cez palec sele 60 ciklov. Take baterije bi morale brez problema delat na 500+ ciklov.


Odvisno kako jih ciklaš, pa saj še niso fuč - koliko je bil pa doseg na začetku?


https://c.mi.com/thread-1897191-1-0.html Če si translatate je tale Poljak po 3000 na bolj zeleni veji glede baterije in vsega :D Očitno se je moj nekaj utrudil ali bogsigavedi. Od začetka mislim da sem imel okoli 19-21km rangea.


Ja no saj 13 km je še vedno več kot 60% originalne kapacitete - ampak ja, 60x je slabo, samo vprašanje kako kvalitetne so te celice v resnici.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

hojnikb ::

da so celice po 60 ciklih zanič, jih morš res _konkretno_ uničevat (overcharging, ekstermn discgarge, zelo nizke ali zelo visoke temparature)....
#brezpodpisa

Miki N ::

hojnikb je izjavil:

da so celice po 60 ciklih zanič, jih morš res _konkretno_ uničevat (overcharging, ekstermn discgarge, zelo nizke ali zelo visoke temparature)....


S potrošniškega vidika bi bil bolj zanimiv podatek po koliko ciklih recimo prideš na 50% kapacitete - ko je stvar recimo še čisto uporabna. Verjetno je to težje dobiti.

Kosek1 ::

Miki N je izjavil:


Ja no saj 13 km je še vedno več kot 60% originalne kapacitete - ampak ja, 60x je slabo, samo vprašanje kako kvalitetne so te celice v resnici.


Pri NON PRO verziji je 13 km doseg z enim polnjenjem čisto OK, če je človek težak 115 kg. Treba je vedeti, da je povprečna teža e-skirojevcev cca 70 kg. :)

Cange ::

Predvidevam da je 36V baterija in vleče z baterije 350W (250W motor). To je nekje 1.5C kar ne predstavlja posebne obremenitve. Nekaj je narobe ali pa je proizvajalec vgradil take baterije da so vedno preobremenjene in posledično ~10x prehitro uničene.

Killermode ::

Ali lahko preveriš posamezne napetosti celic po 13km v aplikaciji? ker verjetno ali se je na eni od baterij snel kontakt ali pa je ena celica crknala in nima več prave kapacitete. Jaz po treh letih še vedno naredim cca 19km +/- 2km z 100% napolnjeno baterijo.S tem, da sem pa kontakte sam popravljal enkrat, enkrat mi jih je pa nekdo, ki se malo bolj ukvarja z tem, ker se mi samemu ni več dalo zahebavat.

robert122 ::

Je keri menjavo zadno gumo na xiaomi m365. Zanima me imbus kateri je za vzet plastiko dol hvala

Ahim ::

predi je izjavil:

Smo že večkrat navedli, da veljajo za motorizirane skiroje drugačna pravila, kot za tiste, ki jih poganja človeška moč. Je pa v teku sprememba zakonodaje.


Jaz sem zapisal: "Sme se voziti po plocniku in sicer s hitrostjo, ki ni vecja od hitrosti pesca."

Zakon pravi: "(1) Posebna prevozna sredstva se smejo v cestnem prometu uporabljati le na pločnikih, poteh za pešce in kolesarskih poteh ter na območjih za pešce in območjih umirjenega prometa, odvisno od njegove velikosti. Uporabniki posebnih prevoznih sredstev ne smejo ovirati ali ogrožati pešcev in kolesarjev. Način in hitrost gibanja morajo prilagoditi razmeram v prometu, njihova hitrost pa ne sme preseči največje hitrosti, s kakršno se lahko gibljejo pešci."

in:

"(5) Uporaba posebnih prevoznih sredstev, ki jih poganja motor, in ki presegajo hitrost gibanja pešcev (gokart, motorne sani, miniaturna motorna vozila ipd.), v cestnem prometu ni dovoljena. Izjemoma je dovoljena uporaba motornih sani v cestnem prometu, če je to potrebno za reševanje človeških življenj ali premoženja, preprečitev ali odpravo velike materialne škode ali odpravo posledic onesnaženja okolja. V takih primerih sme v skladu s prometnimi pravili, ki se uporabljajo za vožnjo motornih vozil, upravljati motorne sani oseba, ki sme voziti motorno vozilo."

(podcrtano za lazje razumevanje)

Menda je jasno, da je e-skiro tudi posebno prevozno sredstvo, ki ga oganja (elektro)motor, torej zapade navedenim omejitvam. Debatiramo lahko samo o tem kaj je zdaj hitrost pesca - ali gre za stare mamice, ki klepetajo, ali za Usaina Bolta na terningu pred Tivolijem.

Kosek1 ::

Ahim, pojasni, kaj si hotel povedati s tem citatom zakonskih določil.
Nikakor se ne ujema s tem, kar si napisal v izvornem sporočilu. Sam sebe negiraš. :)

Ahim ::

Kosek1 je izjavil:

Ahim, pojasni, kaj si hotel povedati s tem citatom zakonskih določil.
Nikakor se ne ujema s tem, kar si napisal v izvornem sporočilu. Sam sebe negiraš. :)

Ni res.

kuglvinkl ::

A ste kaj razmišljali, kolk polne bomo dali spat čez zimo? Al je to nerelevantno?
Your focus determines your reallity

barakus ::

60%

Kosek1 ::

barakus je izjavil:

60%


Od kod ideja?

kuglvinkl ::

na pamet :)
Your focus determines your reallity

Kosek1 ::

kuglvinkl je izjavil:

na pamet :)


Bi bilo res dobro vedeti, torej strokovno mnenje.
http://faq.akumulator.si/index.aspx?cat...

Baterija ne sme biti 100% napolnjena. Stanje napolnjenosti li ion baterije med zimskim mirovanjem mora biti okoli 50%. To pomeni konkretno:

- za 24V (konfiguracija 7S) li ion baterije - 25V

- za 36V (konfiguracija 10S) li ion baterije - 36V

- za 48V (konfiguracija 13S) li ion baterije - 47V

Seveda pri tem ne gre za natančnost na ravni desetinke Volta. Navedene mejne vrednosti napolnjenosti baterij ne veljajo za LiFePo4 baterije.

Da bi obdržali takšen nivo napetosti, je treba baterijo vsak mesec električno dopolniti, s čemer bomo nadomestili izgubo napetosti zaradi samo praznjenja. Verjetno bo zadosti le eno urno polnjenje baterije. Baterija bo s tem delovala in ohranila svoje sposobnosti in kapaciteto.

predi ::

Ahim je izjavil:

predi je izjavil:

Smo že večkrat navedli, da veljajo za motorizirane skiroje drugačna pravila, kot za tiste, ki jih poganja človeška moč. Je pa v teku sprememba zakonodaje.


Jaz sem zapisal: "Sme se voziti po plocniku in sicer s hitrostjo, ki ni vecja od hitrosti pesca."
Da, zapisal si narobe. E-skiroji, ki nimajo konstrukcijske blokade hitrosti na zdravorazumskih ~20 km/h (beri: hitrost gibanja pešca), so v cestnem prometu trenutno povsem prepovedani. Cestni promet obsega tudi pločnik. Prvi odstavek 97. člena, se nanaša na skiroje, ki: a) nimajo motornega pogona ali b) imajo motorni pogon in v nobenem primeru niso sposobni preseči hitrosti gibanja pešca, saj bi bilo to v nasprotju s petim odstavkom istega člena. Večina gokartov, motornih sani, mini motorjev in ne nazadnje e-skirojev se je zmožnih peljati s hitrostjo pešca, pa to ne pomeni, da je njih uporaba v cestnem prometu dovoljena. Tudi če imaš motoriziran invalidski voziček, ki se lahko pelje 40 km/h, nimaš z njim na pločniku česa iskati. To, da lahko gre tudi manj, je povsem nepomembno, dokler je zakon zapisan tako kot je.

bernikm ::

Kosek1 je izjavil:

kuglvinkl je izjavil:

na pamet :)


Bi bilo res dobro vedeti, torej strokovno mnenje.
http://faq.akumulator.si/index.aspx?cat...

Baterija ne sme biti 100% napolnjena. Stanje napolnjenosti li ion baterije med zimskim mirovanjem mora biti okoli 50%. To pomeni konkretno:

- za 24V (konfiguracija 7S) li ion baterije - 25V

- za 36V (konfiguracija 10S) li ion baterije - 36V

- za 48V (konfiguracija 13S) li ion baterije - 47V

Seveda pri tem ne gre za natančnost na ravni desetinke Volta. Navedene mejne vrednosti napolnjenosti baterij ne veljajo za LiFePo4 baterije.

Da bi obdržali takšen nivo napetosti, je treba baterijo vsak mesec električno dopolniti, s čemer bomo nadomestili izgubo napetosti zaradi samo praznjenja. Verjetno bo zadosti le eno urno polnjenje baterije. Baterija bo s tem delovala in ohranila svoje sposobnosti in kapaciteto.


To pomeni da ga napolniš na 50% in pustiš do spomladi na miru ali je potrebno vmes na mesec dni baterijo dofilati nazaj na 50% ?

Karen ::

Pismo eni znate zakomplicirat lajf. Nafilaj ga pa pusti čez zimo. Kolegu pa reci da naj ga nafila na 50% in pusti čez zimo (oba sta ga kupila hkrati in imata enako kilometrino). Se upam stavit da bo edina razlika spomladi da se bo pač eden filal dlje kot drugi taprvič (ker je pač baterija bila na pol prazna, pri tebi pa ne), pod črto pa ne bo nobene druge razlike. Vse ostalo so akademske fore, škoda pisanja.

hojnikb ::

state of charge defenitivno lahko vpliva na degradacijo li-ion, nimajo zastonj nekatere zadeve storage program, ki napolne baterijo do nekih 40%, kolikor je obicajno optimum za to kemijo





40% charge 100% charge
0°C 98% (after 1 year) 94% (after 1 year)
25°C 96% (after 1 year) 80% (after 1 year)
40°C 85% (after 1 year) 65% (after 1 year)
60°C 75% (after 1 year) 60% (after 3 months)
Estimated recoverable capacity when storing Li-ion for one year at various temperatures. Elevated temperature hastens permanent capacity loss. Not all Li-ion systems behave the same.
#brezpodpisa

Karen ::

Kot rečeno: eno je citirat take in drugačne internet spletne strani, drugo je pa kakšna bo dejanska razlika od novembra (zdajle) do 15. marca ko ga bom zvlekel iz garaže, kjer bo konstantna temperatura recimo 16 stopinj. Si upam trditi da se ne bo zgodilo nič tako zelo pretresljivega, torej nafilaj na polno pa ne imet na preveliki temperaturi pa ne na minusu, pa se v 4. mesecih ne bo zgodilo ama prav nič. To so iste fore k s telefonom. Vsak večer sem ga polnil zadnje 2 leti in 9 mesecev, iz cca. 50% nazaj na 100. V skoraj treh letih nobene razlike, tista variacija med 55 in 40% zvečer je vedno posledica uporabe med dnem in ne kakšne degradacije... skratka če ne delaš debilizmov ne boš opazil ničesar, ko bo šla baterija bo pač šla, do tedaj pa kar mirno.

Cange ::

Ni črno belo:
1. scenari: Recimo da vsak dan sprazniš in napolniš baterijo, to pomeni da bodo cikli uničli to baterijo, tukaj je pomembno izbrat pravo kapaciteto (število ciklov) kot pa samo shranjevanje baterije.
2. scenari: Recimo baterija ki mora biti skozi v pripravljenosti, ročna svetilka.... za to baterijo je pomembno da je napolnjena čimbljižje shranjevalni napetosti, recimo ~3.9V, 2% mesečnega samopraznenja, 1x letno polnjenje.
3. scenari: vse umes med 1 in 2 scenarijem, torej če je volja se upošteva shranjevanje in vse ostale ukrepe za podaljšanje življenske dobe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()

barakus ::

Kosek1 je izjavil:

barakus je izjavil:

60%


Od kod ideja?


Laptopi z li-ion baterijami imajo vzdrzevalni nacin tudi tam nekje pri 60%.

zee ::

Prepoved uporabe električnih skuterjev na pločnikih v Singapurju. Ker Singapur praktično nima kolesarskih stez in se električni skuterji ne smejo voziti po cestah, je to efektivno prepoved uporabe kjerkoli.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Karen ::

Cange je izjavil:

Ni črno belo:

Govora je bilo o hrambi skiroja od novembra do marca (4 mesece), ne svetilkah in ostalem. Pri skiroju za 4 mesece je vse črno-belo. Nafilaj, pusti v garaži čez zimo, marca dofilaj in furaj dalje. Vse ostalo je za skiro brez zveze.

Urbano#Desno ::

Ko sem skiro vzel iz škatle je bil nafilan med 60 in 70%. Tako da pomojem so ga kitajci za transport ki je dolg kot naša zima :==) nafilali ene 80%. Verjetno je vse med 60 in 80% ok najbolj pomembno je da ni čist prazen ali čist poln.

Kass ::

Mogoče kdo ve kako je z zakoni v Sloveniji s temi skiroji?

reeves ::

Kass je izjavil:

Mogoče kdo ve kako je z zakoni v Sloveniji s temi skiroji?

Že stokrat povedano. Trenutno so uradno prepovedani (nov zakon je v pripravi) ampak normalnih voznikov ne sankcionirajo.

Kosek1 ::

Kass je izjavil:

Mogoče kdo ve kako je z zakoni v Sloveniji s temi skiroji?


Takrat, ko so pisali zakone, ljudje niso poznali e-skirojev. Očitno je Xiaomi s PRO verzijo naredil BUM (e-skiro BUM) s številom prodanih in uporabljanih napravah in prebudil Slovenijo.

Malo pobrskaj po tem forumu 26. AVG 2019, 11:43 GREGOR P : , ko so nekoga kaznovali, ker se je peljal po kolesarski stezi.

Gregor P ::

Kosek1 je izjavil:

Malo pobrskaj po tem forumu 26. AVG 2019, 11:43 GREGOR P : , ko so nekoga kaznovali, ker se je peljal po kolesarski stezi.
... naj tukaj le še dodam, je bila oseba kaznovana v okviru nesreče, ko jo je voznik osebnega vozila zbil na prehodu za pešče oz. kolesarje in je policist po uradni dolžnosti potalal vse mogoče kazni obema udeležencema nesreče (in kot rečeno pri vozniku e-skiroja ugotovil, da ta ne bi smel voziti po kolesarski stezi, druge kazni ni dobil); kar tako policisti najbrž ne kaznujejo voznike e-skirojev.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Kosek1 ::

Gregor P je izjavil:

kar tako policisti najbrž ne kaznujejo voznike e-skirojev.

Najbrž imaš prav. Ali pa tudi ne.

Tudi tisti primer je tak, da bi lahko policaj spregledal kazen, če bi hotel. Tako da ne bom trdil nasprotno, ker nimam dokazov. Je že tisti sken zgoraj lep dokaz. Postavlja se tudi vprašanje o sokrivdi in deljeni krivdi e-skirojevca, v kolikor pride do prometne nesreče, le ta pa se nahaja na pasu oz napačni prometni površini. Sploh če gre za hujše posledice.

Vsekakor priporočam vožnjo po kolesarskih poteh in ne stezah, po pločniku, kol. stezi ali cesti pa zagotovo ne. Oz. vsaj ne direkt policaju v naročje se pripeljat. Najsigurneje je, ko prečkaš cesto npr. v križišču, stopit dol s skiroja, ker te vozniki, ki zavijajo desno, neradi spustijo mimo (tudi te ne vidijo, ker buljijo v telefone in pišejo SMS-e). :)
««
27 / 53
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Elektricni skiro (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8911042 (8253) hojnikb
»

Hitrost skiroja? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
817449 (5101) c3p0
»

Električni skuter/skiro .... (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7824588 (4417) sds
»

Začela se je doba Xiaomija (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
7613226 (7640) dore2

Električni skiro- lahek, zložljiv, zmogljiv

Oddelek: Na cesti
186540 (5848) bluefish

Več podobnih tem